[Multi] Sleeping Dogs

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik maar heb zo'n beetje iedere knop geprobeerd en niets werkt , ook niet wat op google staat.
Lijkt net of het een bug is die niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Na deze verhalen gelezen te hebben twijfel ik toch zeer of ik deze game zal gaan halen voor de PC. Heb me honderden uren vermaakt met GTA games, Saints Row nooit echt in kunnen raken maar dit lijkt me wel weer een leuke. Ééns kijken of we een leuke prijs kunnen scoren ergens.

*edit*
He bah, overal out of stock (ik wil hoesje 8)7 ). Wordt dus eventjes wachten

[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 31-08-2012 13:22 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:18:
Na deze verhalen gelezen te hebben twijfel ik toch zeer of ik deze game zal gaan halen voor de PC. Heb me honderden uren vermaakt met GTA games, Saints Row nooit echt in kunnen raken maar dit lijkt me wel weer een leuke. Ééns kijken of we een leuke prijs kunnen scoren ergens.

*edit*
He bah, overal out of stock (ik wil hoesje 8)7 ). Wordt dus eventjes wachten
Sleeping Dogs lijkt alleen qua gemak van achievements op Saint's Row. Sleeping Dogs is een serieuze sandbox game met een realistisch verhaallijn. (Voor zover dat er realistische verhaallijnen in games zitten. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:40:
[...]
Sleeping Dogs lijkt alleen qua gemak van achievements op Saint's Row. Sleeping Dogs is een serieuze sandbox game met een realistisch verhaallijn. (Voor zover dat er realistische verhaallijnen in games zitten. :P)
Dat was ook meer mijn punt. GTA IV is 'serieuzer' dan saints row. Eerste heb ik dus veel meer gespeeld dan laatste. Even kopen dus als die weer op stock is.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 11:51
Ik heb het op pc en soms heb ik een vreemde bug waarbij het spel denkt dat ik bepaalde knoppen indruk terwijl dat niet zo is. Soms in de auto blijft die gewoon vooruit rijden terwijl ik rem of naar links/rechts beweeg, reageert totaal niet meer totdat de auto ergens tegen rijdt. Of bij het schieten wilt ie niet schieten hoewel ik de linkermuisknop indruk (en een biep geluidje klinkt alsof je teveel knoppen tegelijk inhoud ofzo, maar dat is niet).
Heb nergens anders problemen dus het ligt niet aan windows of toetsenbord zelf.

Het is alsof het spel uw mouse/keyboard input buffert en als je vooruit knop een tijdje ingedrukt houdt en dan lost dat het spel een tijdje bezig is met die buffer te verwerken en dus vooruit blijft gaan.

Edit: aha er was een nieuwe patch en ik heb het probleem nog maar pas, ligt waarschijnlijk daaraan.
Edit 2: opgelost door compatibiliteit van de exe in te stellen op visuele thema's en bureaubladsamenstelling uitschakelen

[ Voor 28% gewijzigd door Neverwinterx op 08-09-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, wat is die minimap soms toch onhandig zeg! Probeer je iemand te vinden, blijft ie in een steegje te zitten. Moet je over allemaal daken klimmen om er te komen, blijk je niet linksom te moeten maar rechtsom. :{

Moet je dus eerst helemaal terug en dan weer opnieuw gaan zoeken. Had een stuk beter gekund. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
Ik heb een probleempje. Ik moet die drugs-dingen gaan doen nu (Blauwe schildjes op de kaart). Alleen heb ik geen wapens en die drugsgasten trekken de gekste wapens tevoorschijn. Omdat ze met veel zijn krijg ik ze niet plat.

Je kunt ook nergens wapens activeren / aanschaffen, alleen tijdens missies zijn ze er opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:15:
Ik heb een probleempje. Ik moet die drugs-dingen gaan doen nu (Blauwe schildjes op de kaart). Alleen heb ik geen wapens en die drugsgasten trekken de gekste wapens tevoorschijn. Omdat ze met veel zijn krijg ik ze niet plat.

Je kunt ook nergens wapens activeren / aanschaffen, alleen tijdens missies zijn ze er opeens.
Ik heb het in het begin gewoon met een auto gedaan, later toen ik meer vechtmoves beschikbaar had ben ik het gevecht gewoon aangegaan.

Wat je kunt doen is een politieagent omver schoppen, die laat dan zijn wapen vallen. Die kun je dan ook gebruiken. Zorg wel dat je een auto hebt klaarstaan om direct te kunnen vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:23
RedHat schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:15:

Jé moet toch echt vechten zonder wapens. Valt in het begin misschien niet mee maar later word je behendiger. Maar lees de tips eens in dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Artwido op 02-09-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:20:
[...]

Jé moet toch echt vechten zonder wapens. Valt in het begin misschien niet mee maar later word je behendiger. Maar lees de tips eens in dit topic.
En toch is het opvallend he, een game waarbij het draait om vechten en waar mensen het in het begin erg lastig vinden en dan alternatieve manieren gaan zoeken. :) Ik blijf het vechtsysteem slecht vinden. Het wordt later inderdaad makkelijker omdat je dan meer vechtmoves hebt, maar het was leuk geweest als je die vanaf het begin al had gehad.

Ben nu druk aan het zoeken naar de lockboxes, en daarna de health shrines nog. Als ik die allemaal gevonden heb ga ik de laatste missies doen en de laatste favors. Prima vermaakt met de game ondanks een paar schoonheidsfoutjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:55:
[...]

En toch is het opvallend he, een game waarbij het draait om vechten en waar mensen het in het begin erg lastig vinden en dan alternatieve manieren gaan zoeken. :) Ik blijf het vechtsysteem slecht vinden. Het wordt later inderdaad makkelijker omdat je dan meer vechtmoves hebt, maar het was leuk geweest als je die vanaf het begin al had gehad.

Ben nu druk aan het zoeken naar de lockboxes, en daarna de health shrines nog. Als ik die allemaal gevonden heb ga ik de laatste missies doen en de laatste favors. Prima vermaakt met de game ondanks een paar schoonheidsfoutjes. :)
Mowah, het systeem zit prima in elkaar. Wat misschien meer een probleem vormt is dat je vanaf het begin niet meteen met een grote groep aan de slag kunt omdat je dan te vaak onverwacht gepakt wordt. Na een tijdje krijg je het systeem wel door en helpen de extra moves natuurlijk ook wel (maar die zijn niet perse nodig om het te halen).
Ik heb in het begin ook vaak geprobeerd om een lockbox te pakken, maar die stond dan vaak in 1 van de verre gebieden. Als je echter eerst in het rechter gedeelte van de kaart blijft voor de lockboxen of camera's, dan red je dat wel. Ga je echter naar het gebied rechtsboven dan krijg je veel ventjes die ook nog erg verschillend zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:09:
[...]

Mowah, het systeem zit prima in elkaar. Wat misschien meer een probleem vormt is dat je vanaf het begin niet meteen met een grote groep aan de slag kunt omdat je dan te vaak onverwacht gepakt wordt. Na een tijdje krijg je het systeem wel door en helpen de extra moves natuurlijk ook wel (maar die zijn niet perse nodig om het te halen).
Ik heb in het begin ook vaak geprobeerd om een lockbox te pakken, maar die stond dan vaak in 1 van de verre gebieden. Als je echter eerst in het rechter gedeelte van de kaart blijft voor de lockboxen of camera's, dan red je dat wel. Ga je echter naar het gebied rechtsboven dan krijg je veel ventjes die ook nog erg verschillend zijn.
Ik vond juist de upgrades van de moves enorm helpen. En dat is wat ik eigenlijk ook bedoel. Een vechtgame waarbij je eerst allerhande upgrades moet halen om fatsoenlijk te kunnen vechten. Net of je in een shooter de helft van de levels met alleen een pistool rondloopt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
De vechtkunst is juist de kracht van dit spel. Het schept een andere sfeer dan GTA.
De moves zijn goed uitgewerkt.
Ben het wel eens dat er af en toe teveel op je afkomt en het is af en toe irritant dat je nadat je de derde aanvalsgolf niet hebt overleefd weer opnieuw moet beginnen met de eerste aanvalsgolf.
Maar het vechten in plaats van schieten met vuurwapens vindt ik wel vernieuwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is maar 1 hele lastige drugsmissie. Die zit op een parkeerplaats in het noord-westen. 20 bewapende tegenstanders in 3 waves. Mijn tactiek: Gewoon rustig blijven counteren als er meerdere in de buurt staan. Zo gauw je ruimte hebt een mes oprapen om 1tje uit te schakelen. Als je wat wil binken kun je sprinten en trappen (die unlockable dubbele trap move) of nog makkelijker sprinten en grabben (bewapende gasten kun je alleen zo grabben) dan liggen ze en zijn ze ontwapend en kun je dus hun wapen pakken... Pas wel op want je kan in de rug genakt worden tijdens die twee combo's en je kan niet counteren terwijl je een combo uitvoert.

Met een schietwapen aankomen bij een drugsbust is niet handig. Een paar man neerknallen en de politie komt polshoogte nemen. :)

De drugsmissies waar zij geweren hebben, zijn een stukje taart (die in de grotten bij het water zitten). Er ligt altijd bij de ingang een geweer. Daarna is het een kwestie van gebruik maken van de slo-mo effecten als je over cover springt. Overigens hoef je niet eens eerst te schuilen voordat je springt.

Overigens overigens: als je perse een wapen mee wil nemen naar een drugsbust: er ligt altijd een tire-iron achterin je auto...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:31:

Overigens overigens: als je perse een wapen mee wil nemen naar een drugsbust: er ligt altijd een tire-iron achterin je auto...
Hee goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:22:
[...]

Ik vond juist de upgrades van de moves enorm helpen. En dat is wat ik eigenlijk ook bedoel. Een vechtgame waarbij je eerst allerhande upgrades moet halen om fatsoenlijk te kunnen vechten. Net of je in een shooter de helft van de levels met alleen een pistool rondloopt. :D
Er zijn anders aardig wat shooters waar je zonder gun begint en eerst even een jump, crouch, sprint tutorial krijgt. Dat is bij deze game dus niet echt anders, al is het jammer dat je niet meteen wat vette moves erbij krijgt die wat meer bieden.
Toch vind ik het prima te doen zolang je niet teveel hooi op je vork wil nemen. Bij een shooter ga je ook niet meteen midden in een kamer staan om 40 man uit te schakelen. Daar moet je ook cover nemen totdat je rockets kunt schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:16:
[...]

Er zijn anders aardig wat shooters waar je zonder gun begint en eerst even een jump, crouch, sprint tutorial krijgt. Dat is bij deze game dus niet echt anders, al is het jammer dat je niet meteen wat vette moves erbij krijgt die wat meer bieden.
Toch vind ik het prima te doen zolang je niet teveel hooi op je vork wil nemen. Bij een shooter ga je ook niet meteen midden in een kamer staan om 40 man uit te schakelen. Daar moet je ook cover nemen totdat je rockets kunt schieten.
Vind je dat? Dat vond ik juist zo tegenvallen, dat je met de standaard moves al gewoon best pittige gevechten aan moest gaan. Ik heb dat dus deels maar opgelost door de auto te pakken en ze omver te rijden. Maar dan mis je helaas een beetje de essentie van de game: vechten.

Heb er nu geen last meer van, kan door upgrades altijd achterin een politieauto kijken voor wapens en heb genoeg moves dus het is nu prima te doen.

Die Pure Gold achievement, hoeveel tijd gaat daar ongeveer inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Uitgespeeld, zeer vermakelijke game met een toffe main-story.

Ik heb nog wel zin in een Sleeping Dogs 2 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kw4kje op 05-09-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kw4kje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:49:
Uitgespeeld, zeer vermakelijke game met een toffe main-story.

Ik heb nog wel zin in een Sleeping Dogs 2 :)
Ja zeker een deel 2 waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Speel het spel nu al een tijdje maar hoe kun je die extra content krijgen die er gratis bij zat ? Heb code ingevuld maar zie er nog geen 1 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Is er eigenlijk al bekend wanneer er meer DLC aankomt? Zag wel een lange lijst staan, maar nog geen idee wanneer ik nieuwe content kan verwachten. Hoop niet dat ze zo dom zijn om het rond AC3 of BO2 te doen, want dan gaat het niet goed verkopen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:29:
Is er eigenlijk al bekend wanneer er meer DLC aankomt? Zag wel een lange lijst staan, maar nog geen idee wanneer ik nieuwe content kan verwachten. Hoop niet dat ze zo dom zijn om het rond AC3 of BO2 te doen, want dan gaat het niet goed verkopen haha
ik ben eigenlijk wel benieuwd of de game uberhaupt wel goed verkoopt. Topics op gamefora gaan helemaal niet zo snel als dat ik zelf had verwacht. Meestal is er wat meer levendigheid en zie je veel discussies ontstaan. Ook op trueachievements vind ik het aantal spelers tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:28
Boeie schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:57:
Je hebt ergens op de map helemaal bovenin een soort boorplatform, daar kun je naartoe varen en je ziet hem ook als een oranje marker op de map, maar wat kun je daar doen?
Om mijzelf maar even te Quoten, op dit platform kun je dus Mahjong spelen en is er ook een mini opdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ondertussen nog weer een update geweest via steam? Als ik nu speel koopt het niet meer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:48:
Is er ondertussen nog weer een update geweest via steam? Als ik nu speel koopt het niet meer soepel.
koopt het niet meer soepel? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk een stukje cruisen door Hong Kong city :

de chinese muziek is ook heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 09:33

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Mocht het interessant zijn, Sleeping Dogs is nu 25 euro op steam, het valt onder de 50% weekend.:P

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:16
Pff wat een matig spel. Ik heb hem voor de Xbox 360 en het vechten hadden ze bij die variant er wel uit mogen halen. Personage reageert niet of nauwelijks op de knoppen en vooral met verdedigen laat hij het snel afweten.

Hoop dat het verder in het spel beter gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 16:42
RobKJ schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:37:
Pff wat een matig spel. Ik heb hem voor de Xbox 360 en het vechten hadden ze bij die variant er wel uit mogen halen. Personage reageert niet of nauwelijks op de knoppen en vooral met verdedigen laat hij het snel afweten.

Hoop dat het verder in het spel beter gaat...
:?

Oftewel: Je timing voor het indrukken van de knoppen is niet goed, dus de game deugt niet? Het vechtsysteem bij Sleeping Dogs werkt naar mijn mening juist wel goed.

Als je te vroeg drukt om te verdedigen krijg je inderdaad een pak slaag.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 22:09
Enige tijd terug heb ik de demo geprobeerd. Het hele idee van de game sprak me wel aan maar de ontzettend stugge controls op de pc en een niet al te hoge framerate hielden me tegen. Nu las ik dat er na het verschijnen van de demo een patch is uitgegeven die de controls verbeterd en free camera toevoegt.

Vanavond toch maar de full version gekocht, met de hoop dat het speelbaar zou zijn. Uiteindelijk draait het op mijn ruim twee jaar oude laptopje prima. En daarnaast: wat een ontzettend toffe game! Ik ben echt positief verrast en het speelt zo ontzettend veel beter dan de demo. :D

Het heeft wat je van een free roaming game verwacht maar het ziet er ook gewoon heel mooi uit. De car handling is echt precies goed voor een game als deze en free roaming in Hong Kong is weer eens wat anders. Ik heb pas een kleine drie uur gespeeld dus veel kan ik er nog niet over zeggen maar de eerste indrukken zijn echt goed.

Ik hoop oprecht dat er van dit pareltje veel over de toonbank (zijn ge)gaan. Het is echt een van de beste free roaming games ooit gemaakt en in tegenstelling tot GTA IV is er voor de pc een goede port gemaakt. Dat zie je tegenwoordig ook niet vaak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomAtTweakers schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:19:
Enige tijd terug heb ik de demo geprobeerd. Het hele idee van de game sprak me wel aan maar de ontzettend stugge controls op de pc en een niet al te hoge framerate hielden me tegen. Nu las ik dat er na het verschijnen van de demo een patch is uitgegeven die de controls verbeterd en free camera toevoegt.

Vanavond toch maar de full version gekocht, met de hoop dat het speelbaar zou zijn. Uiteindelijk draait het op mijn ruim twee jaar oude laptopje prima. En daarnaast: wat een ontzettend toffe game! Ik ben echt positief verrast en het speelt zo ontzettend veel beter dan de demo. :D

Het heeft wat je van een free roaming game verwacht maar het ziet er ook gewoon heel mooi uit. De car handling is echt precies goed voor een game als deze en free roaming in Hong Kong is weer eens wat anders. Ik heb pas een kleine drie uur gespeeld dus veel kan ik er nog niet over zeggen maar de eerste indrukken zijn echt goed.

Ik hoop oprecht dat er van dit pareltje veel over de toonbank (zijn ge)gaan. Het is echt een van de beste free roaming games ooit gemaakt en in tegenstelling tot GTA IV is er voor de pc een goede port gemaakt. Dat zie je tegenwoordig ook niet vaak meer.
Ik heb de game al een tijdje terug volledig doorgespeeld en ik heb me zeer vermaakt met de game en dat ca. 35 uren lang. Uitgever Square-Enix heeft alleen wel laten weten dat de verkopen achtergebleven zijn bij de verwachtingen met het publiceren van de kwartaalcijfers. Dat is echt jammer, want in augustus/september waren ze wekenlang de nummer 1 in de UK (ruim boven Darksiders II bijvoorbeeld). Het zijn echter de VS waar de game het pas echt matig heeft gedaan. Het kan de onbekendheid van de titel geweest zijn (ik werd zelf ook pas enthousiast na een live-demonstratie eerder dit jaar bij een evenement van Gamekings) of zelfs de setting. Ik heb het spel bijvoorbeeld aangeraden aan collega's en/of kinderen daarvan, afgaande op de spellen die ze normaal spelen, maar de setting bleek voor sommigen echt een probleem... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja ik liet de game laatst ook aan een vriend zien en die vond de game ook wel tof, maar wel wat lastig. Heb toen even de controller gepakt en wat random mensen in elkaar gemept, gesmeten of met een autodeur gekilled om te laten zien dat het toch best leuk spelen is.
Het probleem is vooral dat men het spel niet herkent en daardoor al argwanend is. Komt vooral door de grote hoeveelheid bagger die de laatste jaren is uitgebracht, waardoor ze snel terughoudend zijn.

Ook Forza Horizon vond ie wat tegenvallen omdat het lastig was, waarbij ik al snel wat assists had aangezet, maar ook dan kon ie niet winnen. Bleek achteraf dat de moeilijkheidsgraad op hard stond en ik er zelf ook ineens veel meer moeite mee had (medium lukte mij nog prima maar met hard kon ik ook niet meer lekker gaan driften enzo).

De naam sleeping dogs en de presentatie van het spel zorgen er volgens mij voor dat de game niet echt opvalt. Dat ze nu ook een zombie-dlc hebben uitgebracht die imo totaal niet bij de game past, maakt het geheel ook niet beter. Als ze nou een normale verhaal-dlc hadden uitgebracht ipv diverse outfits en wapens, dan had de game ook daarna nog een stuk meer verkocht. Bij de release werd gemeld dat er nog veel aankwam, maar heb nog maar weinig interessante dingen gezien, terwijl deze game zich wel voor DLC leent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Martinspire: Er zal nog het nodige uitgebracht worden. (Alleen die eerdere extra outfits enzo waren eerst gepland). Ondersteuning is nu toegezegd voor de duur van zes maanden. Die zombie-DLC hadden ze mijns inziens beter als een van de latere DLC-pakketten kunnen uitbrengen. Ik vind het ook niet helemaal passend.

Overigens is vandaag bekend geworden dat de game 1,5 miljoen exemplaren heeft verkocht. Een behoorlijk aantal, maar kennelijk toch minder dan verwacht werd. Bron: linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Het is jammer dat de verwachtte verkopen niet gehaald zijn maar toch is 1,5 miljoen exemplaren best netjes. Ik hoop erop dat men het als motivatie ziet om een Sleeping Dogs 2 te maken die de minpuntjes van het eerste deel oplost. Wel jammer dat er blijkbaar mensen zijn die afknappen op de setting. Ik vind het juist heerlijk om eens wat anders te zien dan dat eeuwige Los Angeles of New York.

Ben nu ongeveer op 70% van de missies. Wanneer ik Skyrim niet meetel is het echt lang geleden dat ik een game heb gespeeld die ik uren achter elkaar kan blijven spelen. Heb afgelopen weekend bijna niets anders gedaan en het begon nog steeds niet te vervelen.
Als ik dan toch nog een kritiekpuntje moet noemen is het wel dat ik op dit moment het verhaal iets minder interessant begin te vinden maar ik hoop op een leuke plot twist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Als ik eerlijk moet zijn komt Sleeping Dogs toch echt tussen me rijtje te staan:

1. GTA
2. Sleeping Dogs
3. Saints Row (Naar mijn mening hadden ze dit beter nooit kunnen maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Net uitgespeeld. De teller staat volgens Steam op 29 uur en als ik mijn achievements moet geloven, moet ik nog ongeveer 40% van alle content naast de main game uitspelen.

Of ik voor de 100% completion ga weet ik nog niet maar ik zal het zeker nog even verder spelen want wat was dit een onverwacht goede game! Hier en daar een slordigheidsfoutje maar daar is wat mij betreft wel al het negatieve mee gezegd. Het combat systeem, de sfeer, de characters, het verhaal: allemaal echt ontzettend goed gedaan.

Wanneer Sleeping Dogs 2 komt, hebben ze aan mij in ieder geval een klant. Voor mij is dit GOTY 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Gisteren de demo gedownload op PS3, had vrij hoge verwachtingen van het spel. Na een half uurtje was ik het spel beu.

Vreselijk irritant als je gevechten moet uitvoeren en je mannetje gewoon niet wil meppen. Na 3-4 keer op het knopje te drukken en zelf al wat meppen gehad te hebben, doet ie eindelijk wat, daarvoor stond ie gewoon wat rond te kijken. Geraak je dan verder en heb je ondertussen een pistool, wil het mannetje weer niet direct bukken als je op die knop drukt en kunnen de anderen je rustig neerschieten. Soms kreeg ik de indruk dat ik een spel speelde op een te trage pc, door de te late responses.

Is het een probleem in de demo, is het gewoon normaal, ligt het aan mij (slechte timing?), ik weet het niet. Maakt me wel terughoudend om € 60 te spenderen aan het volledige spel in de hoop dat dit gewoon een slechte demo is..

[ Voor 23% gewijzigd door Rafael op 17-11-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 29-09 16:42
Rafael schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:39:
Gisteren de demo gedownload op PS3, had vrij hoge verwachtingen van het spel. Na een half uurtje was ik het spel beu.

Vreselijk irritant als je gevechten moet uitvoeren en je mannetje gewoon niet wil meppen. Na 3-4 keer op het knopje te drukken en zelf al wat meppen gehad te hebben, doet ie eindelijk wat, daarvoor stond ie gewoon wat rond te kijken. Geraak je dan verder en heb je ondertussen een pistool, wil het mannetje weer niet direct bukken als je op die knop drukt en kunnen de anderen je rustig neerschieten. Soms kreeg ik de indruk dat ik een spel speelde op een te trage pc, door de te late responses.

Is het een probleem in de demo, is het gewoon normaal, ligt het aan mij (slechte timing?), ik weet het niet. Maakt me wel terughoudend om € 60 te spenderen aan het volledige spel in de hoop dat dit gewoon een slechte demo is..
Dat dus.

Als je een counter attack niet juist timed, kun je even niet terugslaan en krijg je klappen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:11

Vis

Zo, van het weekend maar eens begonnen met dit spel.

Hij bevalt me tot nu toe super.
Eerste stuk van het spel is een intro, waarna je de ‘open’ wereld in kan.
Dit begint al heel leuk, als je naar de parkeergarage mag lopen en of een motor of een autotje uit kunt kiezen.

Natuurlijk voor de motor gegaan, en toen kon het verkennen van Hong Kong beginnen! Super leuk! En moet zeggen, goed geript van GTA  Zelfs misschien beter qua graphics!
Enige nadeel is onder het rijden dat de besturing te snel gaat, dus dat is even flink wennen.

Het vechtsysteem is ook erg origineel en onderscheid de game dus t.o.v. GTA
Ik weet dat ik hier veel plezier aan ga beleven.

Speel op de PC btw... en via een online key aangeschaft voor onder de 20,-
Iedere euro waard tot nu toe.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Mocht iemand interesse hebben: een deel van de DLC paketten is op dit moment op Steam in de sale, scheelt niet erg veel, meestal zo'n 25% op bedragen als €1,49 of €5,99. Maar elke € is er natuurlijk wel één! :)

Heeft overigens al iemand de gratis "Ghost pig" DLC ( op de pc) gespeeld?? Gezien de beschrijving op steam twijfel ik echt sterk, of dit niet de hele goede indruk die de game zelf heeft gemaakt deels teniet gaat doen ... maar kan het natuurlijk mis hebben ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Bluepenguin op 26-11-2012 17:59 ]

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Sleeping Dogs, wow just wow.. echt een verrassend pareltje van 2012! Die regen en water effecten zijn prachtig in de straten van Hong Kong .. heerlijk sfeertje en prachtige physics!
Heb mn ogen echt uitgekeken de eerste paar uren! Smalle straatjes en marktjes. Zwervers op de grond etc.

Verhaallijn is ook echt super vet !

Enige wat beetje jammer is dat als je een auto of motor hebt gepikt, je die niet in je garage kunt zetten.. en jammer dat wanneer je m voor je appartement parkeert en opslaat en de game even later load, het voertuig er niet meer staat..
Ach dat zijn kleine dingetjes die gauw vergeten zijn. Top game van Square ! DE Underdog van 2012 IMO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonchiel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 10:45
Hoihoi

Iemand zin m het samen. Te doen? Ken namelijk niemand die hem heeft.
Zou je me dan een dm kunne sturen?? Alavst bedankt

I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
Gister en vandaag had ik in de avond na gezellig met de familie te zijn geweest, wel iets van dat de Kerst liedjes en dergelijke in t hoofd bleven hangen. En had wel zin om ter afwisseling qua muziek in de K-bar de karaoke songs boven de 95% proberen te krijgen, voor de "Karaoke Superstar" achievement. :)

Een paar keer geprobeerd per liedje, en de meeste krijg je met niet al te veel moeite wel op 85% of iets daarboven, maar een paar liedjes blijven toch best lastig om >90 te komen.
Hebben gaat dat bij jullie?

(En misschien hebben sommigen ook wel een mooie achievement / tip / iets anders om te delen?)

Verwijderd

Verschillende DLC pakketten zijn in de aanbiedingen in de Playstation Store (een beperkte tijd, uiterlijk 16 januari). Ook diegene, die extra Trophies met zich meebrengen (Zombie DLC - Nightmare in North Point). Extra korting is er voor Plus members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:49:
Verschillende DLC pakketten zijn in de aanbiedingen in de Playstation Store (een beperkte tijd, uiterlijk 16 januari). Ook diegene, die extra Trophies met zich meebrengen (Zombie DLC - Nightmare in North Point). Extra korting is er voor Plus members.
Leuk & handig om te weten, dank je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-05 13:53
Rafael schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:39:

Het is gewoon even door spelen.
Als je een beetje verder in het verhaal bent is het spel is ook leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vorige week GTA4 te hebben uitgespeeld maar eens begonnen aan Sleeping Dogs. Het is lastig om het spel niet te vergelijken met GTA omdat het er zo op lijkt, het radartje onderin, de controls, keuze van radiozenders in de auto, etc. Spelen op PC met Xbox controller werkt het beste voor mij, geen RSI en strakke controle over de gevechten. Dit vind ik de grootste pluspunten:
  • Vechtcombo's zijn gaaf, af en toe lijkt het op Mortal Kombat, X, X, X vasthouden. Of A vasthouden + A, X, X vasthouden en je tegenstanders heeft een kapot knietje.
  • Moreel systeem, je kunt iedereen omver rijden als je dat wilt maar dat gaat ten koste van je politie reputatie.
  • In tegenstelling tot GTA 4 raak je je eigen auto's niet kwijt. In GTA 4 had ik een paar mooie auto's gewonnen of gekregen maar die verdwijnen soms na een cutscene uit de gamewereld. In Sleeping Dogs vind je altijd alles terug in je garage.
  • Meer aanpassing van je karakter, RPG achtig puntensysteem met levels, veel kleren om te kiezen, horloges, zonnebrillen, huizen, etc. Veel dingen om te verzamelen als je dat leuk vindt.
  • Grafisch net iets beter dan GTA 4 op een 4 jaar oude PC met recente snelle videokaart. Alles, behalve AA kan op max.
  • Grote wereld, alles is toegankelijk vanaf het begin. Wereld is wel wat kleiner dan GTA 4 maar niet veel. In elke hoek van de Sleeping Dogs is wel iets te vinden, bijvoorbeeld kistjes geld, altaars voor extra HP, gevechten met gangs.
  • Arcace stijl schieten uit rijdende auto's, lijkt op games die je in een arcade hal kan spelen.
Minpunten:
  • Minder episch verhaal dan GTA 4 maar misschien komt dat nog. Karakters zijn wat minder, geen Brucie achtige karakters of Roman, die elke keer wat nieuws over zichzelf weten te vertellen.
  • Vechtsysteem werkt erg goed maar verwacht in de eerste uren vaak dood te gaan omdat het toch vrij lastig is. Bijvoorbeeld de eerste paar gevechten tegen "grapplers" die je niet kunt vastpakken.
  • Irritante DLC reclame in het spel. Ik heb de pre order DLC pack erbij gekocht met vijf extra's en in het menu wordt hiervoor geadverteerd, terwijl ik de DLC al geinstalleerd heb.
  • En zoals in zoveel open wereld spellen, je hebt veel te veel geld en niet genoeg om het aan uit te geven.
Al met al een aanrader. Het kan niet toppen aan GTA 4 maar is nieuw, verfrissend, een beetje verslavend en ziet er strak uit.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 11:00 . Reden: nog een vergeten minpuntje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 20:12

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:16:
Minpunten:
[list]
• Minder episch verhaal dan GTA 4 maar misschien komt dat nog. Karakters zijn wat minder, geen Brucie achtige karakters of Roman, die elke keer wat nieuws over zichzelf weten te vertellen.

Grappig, ik vind de karakters en 't verhaal in Sleeping Dogs juist pluspunten, en sowieso vele malen beter dan GTA IV.

Sowieso een veel leukere game dan GTA IV ook imo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:16:
Minpunten:
  • Vechtsysteem werkt erg goed maar verwacht in de eerste uren vaak dood te gaan omdat het toch vrij lastig is. Bijvoorbeeld de eerste paar gevechten tegen "grapplers" die je niet kunt vastpakken.
  • En zoals in zoveel open wereld spellen, je hebt veel te veel geld en niet genoeg om het aan uit te geven.
1) Ik weet niet hoe ver je bent in het verhaal, maar ik vond dat de game een beetje op gang moest komen. Vooral in het begin zijn de missies nogal simpel van opzet en vond ik de verhaalsontwikkeling op een laag pitje staan. Dat veranderde voor mij pas na een uur of tien. Ik ben nl. ook wat tijd kwijtgeraakt aan het verkennen van de open wereld en het uitproberen van diverse stunts. Pas na de missie
spoiler:
The Wedding
komt het verhaal goed op gang.
2) Klopt. Dat probleem had ik ook.
3) Daar had ik pas aan het eind echt last van. Kan iets te maken hebben met het feit
spoiler:
dat een heleboel items pas vrijkomen na het voltooien van (zij-)missies.Daarna kun je je scheel kopen aan o.m. kleding en auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te horen dat het eerste minpunt (waarschijnlijk) tijdelijk is. Ben inderdaad nog niet zoveer, denk nog ruim onder de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gister het spel gekocht op steam (aanbieding) :D , rete vet spel , moet alleen aan de timing wennen tijdens het vechten. in de eerste gevechten sloopte ik me tegenstanders vrij eenvoudig maar liep gister vast in een gevecht met een redelijk grote groep en 1 gast met een mes die me helemaal aan stukjes sneed :S.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Hier ook tijdens de sale gekocht en er totaal geen spijt van.
Heerlijke game om te spelen en genoeg buiten het verhaal om te doen als je je verveelt of eens wat anders wilt doen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:12:
gister het spel gekocht op steam (aanbieding) :D , rete vet spel , moet alleen aan de timing wennen tijdens het vechten. in de eerste gevechten sloopte ik me tegenstanders vrij eenvoudig maar liep gister vast in een gevecht met een redelijk grote groep en 1 gast met een mes die me helemaal aan stukjes sneed :S.
Wat goed helpt is je laten insluiten en wachten tot iemand rood wordt. Een halve seconde later druk je op de grab knop, snel een paar trappen erachter aan en weer wachten op de volgende. Met een beetje goede timing is het te doen, ze vallen nl. altijd na elkaar aan. Als dit lukt kun je mensen meetrekken en door ramen gooien, knietjes kapot trappen, en andere ongein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

als ik dat ventje met dat mes probeer te grabben steekt ie me gelijk neer , ik gebruik idd wel blocken bij gasten die rood worden dan doe je zoieso al leuke dingen met ze :D dus wat ik probeer is eerst de normale lui te killen en dan het mannetje met het mes . maar omdat mijn timing nog een beetje zuigt ben ik al half verrot als ik aan het mannetje met zn mes begin. dan stabt ie me 2 of 3 keer en ben ik dood
kwestie van oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:35:
als ik dat ventje met dat mes probeer te grabben steekt ie me gelijk neer , ik gebruik idd wel blocken bij gasten die rood worden dan doe je zoieso al leuke dingen met ze :D dus wat ik probeer is eerst de normale lui te killen en dan het mannetje met het mes . maar omdat mijn timing nog een beetje zuigt ben ik al half verrot als ik aan het mannetje met zn mes begin. dan stabt ie me 2 of 3 keer en ben ik dood
kwestie van oefenen
Je hebt mogelijk een extra vaardigheid nodig voor optimale uitschakeling.
spoiler:
Het is mogelijk middels een bepaalde vaardigheid om deze tegenstanders van hun wapen te ontdoen (Disarm). Ik meen dat je deze pas later in de game zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

had al zoiets gelezen ja , unlock ik vast vanzlf wel een keer . moet het nu even zonder doen en na wat oefenen lukt dat ook vast wel.ikzelof zit met vechten in games nog een beetje met mijn hoofd bij de prince of persia vechtstyle , daar gaat alles zo ongelovelijk soepel dat dit even wennen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Uitgespeeld :)

Wat heb ik genoten van deze game zeg! Ben ook erg teleurgesteld dat ie afgelopen is... Hij mocht nog wel ff doorgaan!

Storyline was dus een dikke plus! Het sfeertje echt heerlijk en origineel, eens een keer niet in Amerika... maar Hong Kong... Wauw erg mooie graphics ook... en bloed bloed en nog eens bloed! GORE :p

Ik hoop dat Square Enix met een deel 2 bezig is, want dit was toch wel echt DE verassing van 2012 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vis schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:11:
Uitgespeeld :)

Wat heb ik genoten van deze game zeg! Ben ook erg teleurgesteld dat ie afgelopen is... Hij mocht nog wel ff doorgaan!

Storyline was dus een dikke plus! Het sfeertje echt heerlijk en origineel, eens een keer niet in Amerika... maar Hong Kong... Wauw erg mooie graphics ook... en bloed bloed en nog eens bloed! GORE :p

Ik hoop dat Square Enix met een deel 2 bezig is, want dit was toch wel echt DE verassing van 2012 voor mij.
Zo eens met dit, echt een sterke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zo ook maar eens aan begonnen nadat ik deze voor heel weinig uit de steam sale heb opgepikt.

Eerst even de instellingen goed zetten, hé ingebouwde benchmark, handig. Het ding had via autodetect Extreme gekozen, maar gadverdamme, het liep voor geen donder. 22 fps gemiddeld op een 3570K met 560Ti wat toch alweer een oudere kaart is. Maar schokkend genoeg zag het spel er niet uit!!! Wat een slechte shaders, dat doet mij echt denken aan 2008 titels... Ook de schaduwen zijn niet echt mooi ondanks AO en het feit dat het op Extreme staat. Even FXAA van extreme gezet en hop, 60fps strak, maar het ziet er nog steeds niet uit. Gelukkig is er een High Res pack te krijgen, want kom op, er waren wel heel veel dingen in beeld nadat ik het verhaal gestart was die er voor 480p of lager uitzagen.

De keyboard / muis controls vielen me ook meteen tegen, jammerlijke port lijkt het. Gelukkig werd dat bij de eerste vechtscenes wat beter, hoewel ik denk dat ik snel de keybinds ga veranderen.

De personages en diens animaties zien er wel ok uit, maar lang niet het niveau van Arkham City, hoewel het vechten prettiger gaat, eindelijk een game waar de realiteit van geweld wat wordt weergegeven.
Het wordt waarschijnlijk wel puur een spelletje spelen voor het verhaal en de flow, want een aantal zaken komen nu wat ondermaats over. Hopelijk worden de graphics met de HQ pack wat beter, het is toch lastig om me in te leven als de wereld er als een CS:S blokkendoos uit ziet, maar gelukkig is alles upclose mooier dan in de fly-by benchmark.

Gegeven de story-line / gameplay gebaseerde reviewtjes hierboven is het spel verder top, ik ben benieuwd, de setting vind ik prima / prachtig, GTA wordt wat dat aangaat toch wat overdone ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Merk dat ik hier rustiger wat rondjes ga racen en/of wat rond ga rennen dan ik in GTA zou doen.
Sowieso is er genoeg te beleven naast de main story.
djunicron schreef op maandag 21 januari 2013 @ 02:30:
Zo ook maar eens aan begonnen nadat ik deze voor heel weinig uit de steam sale heb opgepikt.

Eerst even de instellingen goed zetten, hé ingebouwde benchmark, handig. Het ding had via autodetect Extreme gekozen, maar gadverdamme, het liep voor geen donder. 22 fps gemiddeld op een 3570K met 560Ti wat toch alweer een oudere kaart is. Maar schokkend genoeg zag het spel er niet uit!!! Wat een slechte shaders, dat doet mij echt denken aan 2008 titels... Ook de schaduwen zijn niet echt mooi ondanks AO en het feit dat het op Extreme staat. Even FXAA van extreme gezet en hop, 60fps strak, maar het ziet er nog steeds niet uit. Gelukkig is er een High Res pack te krijgen, want kom op, er waren wel heel veel dingen in beeld nadat ik het verhaal gestart was die er voor 480p of lager uitzagen.

De keyboard / muis controls vielen me ook meteen tegen, jammerlijke port lijkt het. Gelukkig werd dat bij de eerste vechtscenes wat beter, hoewel ik denk dat ik snel de keybinds ga veranderen.

De personages en diens animaties zien er wel ok uit, maar lang niet het niveau van Arkham City, hoewel het vechten prettiger gaat, eindelijk een game waar de realiteit van geweld wat wordt weergegeven.
Het wordt waarschijnlijk wel puur een spelletje spelen voor het verhaal en de flow, want een aantal zaken komen nu wat ondermaats over. Hopelijk worden de graphics met de HQ pack wat beter, het is toch lastig om me in te leven als de wereld er als een CS:S blokkendoos uit ziet, maar gelukkig is alles upclose mooier dan in de fly-by benchmark.

Gegeven de story-line / gameplay gebaseerde reviewtjes hierboven is het spel verder top, ik ben benieuwd, de setting vind ik prima / prachtig, GTA wordt wat dat aangaat toch wat overdone ondertussen.
De high-res pack maakt grafisch veel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ben het met je eens, de high res pack is een must! En ik snap er geen ** van waarom deze niet standaard is, zonder mét FXAA gebruikt deze game op 1920x1080 ~512MB van VRAM, met deze pack die de gare textures naar acceptabel niveau brengt gaat dat naar 660-780MB.

Oftewel zelfs een (oude) 9800GT met 1GB zou dit nog voluit aan kunnen wat de VRAM betreft, de high res textures hadden er gewoon vanaf het begin in moeten zitten.

Het grootste minpunt van de graphics zit em erin dat er met static lightning wordt gewerkt. De lampen die er staan in de wereld geven geen licht, textures hebben zelf hun licht bij zich, de rest is alleen een overlay. Onbegrijpelijk anno 2010, laat staan in deze game, maar goed.

Wat ik ook werkelijk niet snap is hoe ze nou toch een spel met aardige models zo'n rare collision hebben kunnen geven, mensen steken realistisch bewegend handen door hun lijf / hoofd, tijdens de cutscenes glitchen vingers door elkaar, gaan voeten half door de grond, etc etc.

Het speelt allemaal wel lekker, ik denk dat ik wel lol ga hebben met deze game, netjes rijden gaat vrij soepel hier, de core mechanics zijn allemaal wel netjes uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

het spel wil mij niet echt pakken , in GTA games kan ik als ik eenmaal ben begonnen nooit stoppen en wil ik door , dat heb ik in deze game helemaal niet :(. ik zal iig wel die high res pack eens installeren . en dan maar even doorbijten , misschien word het iets verder in de game wat leukr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Freakiebeakie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:58:
het spel wil mij niet echt pakken , in GTA games kan ik als ik eenmaal ben begonnen nooit stoppen en wil ik door , dat heb ik in deze game helemaal niet :(. ik zal iig wel die high res pack eens installeren . en dan maar even doorbijten , misschien word het iets verder in de game wat leukr
Dat word het zeker verder in de game!

Ik speelde het trouwens ook niet met het idee een GTA game te spelen... maar met totaal een andere insteek, namelijk het vechtsysteem.

De storyline boeide mij enorm, alhoewel het wel heel voorspellend is, leek ik in een of andere Jet-Li film te zitten, en dat vond ik zo leuk eraan.

GTA 4 kan iig voor mijn gevoel niet tippen aan de levendigheid van de omgeving, en juist omdat deze sandbox game in een heel ander land plaatsvind, Hong Kong. Bleef het mij boeien... :9~
Ik houd van de sfeer van andere landen buiten USA.
Ben ook erg benieuwd in welk land Sleeping Dogs 2 zich zal afspelen...!
Ik hoop op een Rusland (Moskou), of laat ik eens gek doen: India, in de drukte van Bombay _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nou ik moet zeggen dat deze game wel regelmatig een oprechte glimlach op m'n gezicht tovert.

De stunt die uitgehaald worden die dit veroorzaken zouden natuurlijk lang niet zo grappig zijn in het echte leven, maar fun is dit zeker.

Het verhaal en uitwerking zijn prima, de aanvulling van nieuwe dingen in het spel zijn ook prima, maar sommige minigames hadden ze er beter uit kunnen laten, daarnaast worden dat er volgens mij echt heel veel.

De graphics is een beetje aan te wennen, maar daar moet je het echt niet voor spelen. Ik heb alleen net Hitman Absolution uitgespeeld en als je dan het verschil even bekijkt...

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-ecaHFBMDUVs/UMH86NyW7iI/AAAAAAAABgc/ZZugmLF8KAg/s1600/Hitman+Absolution+The+King+of+Chinatown.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.matchstickeyes.com/wp-content/uploads/2012/09/Sleeping-Dogs-night-market.jpg

Natuurlijk absoluut niet dezelfde game, maar het contrast is naar mijn mening toch enkele "jaren aan ontwikkeling".

Heb alleen het idee dat dit spel zodra de guns erbij komen totaal iets anders wordt, was al een paar keer daar gegaan waar de tegenstander pistolen had, dat werd er nou niet echt beter op. Was dat nou nodig, een coverbased shooter hierin stoppen?

Maarja, afwachten maar hoe dit verder gaat, de lokaties zijn in ieder geval wel leuk uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hitman zijn afzonderlijke levels, Sleeping Dogs is 1 grote wereld. Geeft toch wel een verschil. Maar ondanks dat vind ik het er nog niet echt slecht uitzien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-05 13:53
Ik heb het spel inmiddels ook uitgespeeld.
Leuk spel, alleen een beetje erg kort..
Was er binnen 16 uur klaar mee

Ik weet dat er eigenlijk nog genoeg te doen is na de story mode maar die dingen boeien mij vrij weinig eigenlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door koekkop op 24-01-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Merk zelf dat ik liever rond ga scheuren, sidequests haal en soms weer met de normale campaign door ga dan in 1x door de campaign te wandelen.

Ben nu 14 uur onderweg en pas bij missie 19 zie ik net.

Kom soms echt idiote dingen tegen dat je met een big smile je afvraagt hoe het gebeurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

solique schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:34:
Merk zelf dat ik liever rond ga scheuren, sidequests haal en soms weer met de normale campaign door ga dan in 1x door de campaign te wandelen.

Ben nu 14 uur onderweg en pas bij missie 19 zie ik net.

Kom soms echt idiote dingen tegen dat je met een big smile je afvraagt hoe het gebeurt is.
Precies zo doe/deed ik het ook...

Bij alle sandbox games (GTA etc) speel ik altijd af en toe een storyline missie, en daarna een lange tijd wat andere side quests, of gewoon wat aan kloten... zo heb je voldoende afwisseling, en is je storyline niet zo snel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de eerste 'grote' DLC genaamd Nightmare in North Point uitgespeeld. Eerlijk gezegd vond ik het niet zo vermakelijk als Sleeping Dogs zelf. Het verhaal rondom de ondoden vind ik niet helemaal passen in deze omgeving. Ook stoorde ik me aan bepaalde technische fouten (collision detection). Ik rond de zijmissies nog wel af, maar daarna zal ik deze DLC niet meer aanraken. Ik hoop dat de tweede DLC pack beter zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren begonnen met de game, hij was gratis speelbaar vanuit PS Plus, vermaak me nu al meer dan ik ooit heb gedaan met GTA4. Goed, auto's rijden voor geen meter (maarja, menig sandbox niet), maar vechten gaat wel aardig lekker.

Zal me wel tijdje bezig houden, jammer dat er veel geen multiplayer aspect in zit. (ondanks GTA4 slecht was, was de multiplayer op z'n tijd wel grappig).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkje

Volgende week komt de nieuwe DLC Year of the Snake (incl. Trophies) uit voor deze game. Ik heb er zin in. Ben bijna klaar met de 1e DLC package, dus kan ik meteen door. Ik vraag me overigens wel af of dit de laatste DLC is, want de ontwikkelaar heeft destijds aangegeven het spel 6 maanden te ondersteunen met nieuwe DLC (story en opsmuk). bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:29:
Gisteren begonnen met de game, hij was gratis speelbaar vanuit PS Plus, vermaak me nu al meer dan ik ooit heb gedaan met GTA4. Goed, auto's rijden voor geen meter (maarja, menig sandbox niet), maar vechten gaat wel aardig lekker.

Zal me wel tijdje bezig houden, jammer dat er veel geen multiplayer aspect in zit. (ondanks GTA4 slecht was, was de multiplayer op z'n tijd wel grappig).
Het was inderdaad dat ik 'm aangeboden kreeg bij ps+, anders had ik waarschijnlijk niet eens omgekeken naar deze titel. GTA4 was te realistisch naar mijn inziens, vergeleken met de vorige titels. Saints Row is me dan weer iets over the top. Sleeping dogs vond hier een leuke balans in, en het verhaal heeft me best geboeid. Ik had na het uitspelen van de main story weinig belang bij een replay helaas, en hoewel de stad redelijk wat interactie biedt met random missies e.d. is het niet genoeg om me te blijven boeien. Ik heb nog wel de Nightmare DLC gekocht, maar vind het tot dusver best eentonig. Mijn voornaamste klacht is dus eigenlijk dat er niet meer van de game is, wat een goede prestatie is van de ontwikkelaars :) Mijn positieve mening komt waarschijnlijk dat ik ook zonder enige verwachtingen aan de game ben begonnen waar ik veel van GTA4 had verwacht en wellicht te hoge eisen heb gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de Year of the Snake DLC uitgespeeld. Nu nog een run om de laatste stukken 'evidence' te pakken. Dit is echter een koud kunstje, aangezien de locaties hiervan worden vrijgegeven na het doorlopen van de normale missies. Ik vond deze DLC overigens meer de moeite waard dan Nightmare in North Point, die eigenlijk nogal uit de toon viel met het bovennatuurlijke karakter. Er zitten wel wat zijmissies in, die eigenlijk je tijd niet waard zijn, maar daar had de originele game ook al last van. Laat ik dan ook vooropstellen dat je de DLC voor het verhaal speelt en niet vanwege deze zijmissies.

Ik ga verder geen poging ondernemen om alle stat awards te behalen, aangezien sommige doelen erg hoog zijn en er nauwelijks locaties/missies zijn om deze doelen te behalen. Dan zou ik eigenlijk de originele game weer moeten spelen, maar dat geloof ik wel voor nu. Dan speel ik liever een volgend DLC pack en behaal op die manier die paar extra stat awards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment in de aanbieding @ Origin.

SLEEPING DOGS LIMITED EDITION - € 8,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:44
SD weer eens uitgespeeld, nu voor alle collectibles en politie-missies gaan. Mocht ik zin hebben, koop ik YotS. Heel jammer echter, dat bij mij de Sleeping Dogs Social Hub niet werkt. Nu is het niet beter dan een gepirate versie, behalve dat ik zelf weet dat ik Square Enix steun in het uitbrengen van goede games :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkte die af en toe ook niet, maar dat bleek op dat moment aan mijn internetverbinding te liggen. Ik vond het wel tof om mijn eigen prestaties met die van anderen te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
BeefHazard schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:01:
SD weer eens uitgespeeld, nu voor alle collectibles en politie-missies gaan. Mocht ik zin hebben, koop ik YotS. Heel jammer echter, dat bij mij de Sleeping Dogs Social Hub niet werkt. Nu is het niet beter dan een gepirate versie, behalve dat ik zelf weet dat ik Square Enix steun in het uitbrengen van goede games :)
Speel je op ps / 360 / pc? Bij mij (pc) werkte de Social Hub altijd wel, ging via de Steam-client als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:44
Heel gek, ik speel op PC en met mijn internetverbinding is absoluut niks mis. Ik zit gewoon keurig netjes via LAN aan het internet. De steam achievements en alles werkt gewoon wel, echter alleen de social hub niet.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
blijft een raar ding, sinds de release zag je wel (nog steeds) regelmatig meldingen op de fora voorbij komen over storingen in de Social Hub, vooral de Pc lijkt er last van te hebben en af en toe de PS. Op de 360 lijkt die storing minder voor te komen (al zou dat ook te maken kunnen hebben met het aantal verkochte exemplaren per platform).
Er schijnt een tijdje terug (januari?) wel een update te zijn geweest om problemen met de Social Hub (precies wat jij nu hebt) op te lossen, maar de storingsberichten zie je op fora nog steeds wel eens, al lijkt het minder dan daarvoor. Kan het niet voor je checken, hier heeft de hub altijd gewerkt. Ben ook nooit iets tegengekomen dat de storing verklaart of wat je zou kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:18

Pykow

Angelo OTR

Hebben meer mensen er last van gehad dat de game zomaar uitvalt zonder een foutmelding ?
Best wel vervelend, dat is nu 3x gebeurd.

ik liep gisteren ook even vast in het verhaal, Er stond wel Go To Bed, maar ik dat moest ik dus verplicht doen, zonder dat dit duidelijk gemaakt was.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Bluepenguin
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:44:
Hebben meer mensen er last van gehad dat de game zomaar uitvalt zonder een foutmelding ?

ik liep gisteren ook even vast in het verhaal, Er stond wel Go To Bed, maar ik dat moest ik dus verplicht doen, zonder dat dit duidelijk gemaakt was.
Het eerste wat je vraagt ben ik de laatste tijd niet zo tegen gekomen.
Dat tweede, dat is hoe de game werkt; een aanwijzing is min of meer een dwingende aanwijzing, tenzij er bijv. staat dat je iets unlockt hebt. Je kunt overigens weldegelijk nog wel iets doen zoals bijvoorbeeld een rondje rijden met een auto oid, maar op bepaalde 'sleutelmomenten' dan kun je geen progressie in missies boeken zonder eerst te slapen. Het verhaal is dan bijvoorbeeld dat je wordt wakker gebeld, en daar wordt door de game redelijk stevig aan vast gehouden. Bevalt de game je tot nu toe? En waar ben je nu qua verhaal :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleeping Dogs is sinds vandaag gratis op Xbox 360 via Games with Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Nu ook gratis via XboxLive als je een Gold abonnement hebt......eergisteren begonnen, en zeer aangenaam verrast!

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Pykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:44:

Nope, de gehele game uitgespeeld +zodiak + year of the snake + nightmare in north. geen enkel probleempje, rock solid. Deze game is bijna alles wat gta 4 + dlc niet was. Enige dat ik mis is de ridicule humor, maar daarvoor heb ik saints row :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vannozza
  • Niet online
Eergister uitgespeeld. Hier en daar wat probleempjes gehad met de animatie maar van begin tot eind was het super vet! _/-\o_
Ik las dat de volgende Sleeping Dogs, Triad Wars gaat heten en dat er dit jaar meer informatie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Gisteravond de Definitive Edition op pc eens geinstalleerd en een goed uurtje wat gegamed. Moet zeggen op zich best een aardige en vermakelijke game tot nu toe. Leuke story, sfeertje en setting bevallen me goed, en ook het combat systeem loopt best lekker met een controller.
Ga er de komende dagen eens goed mee bezig zijn denk dat ik er wel een hoop plezier aan ga krijgen. 8)

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
Veel plezier er van! Je kunt, zeker met de Definitive Edition, een mooi aantal uren er in kwijt.

Een tip ;) verken de wereld vooral ook tussen de missies door. Dan vind je de beelden die nodig zijn om bij de 'vecht'school diverse moves vrij te spelen. Die moves toe passen maken de redelijk repetitieve handelingen in (side-) missies een stuk leuker en de missies ook makkelijker om te volbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45

spaceboy

Op grote hoogte

Stil hier...
Ik heb Sleeping Dogs nu een paar dagen voor m'n PS4, erg leuk. Het lukt allemaal vrij aardig. Echterrrr... De martial arts willen nog niet zo lukken, kom soms tot ronde 5/6 maar dan delf ik toch altijd het onderspit.

Misschien button mash ik te veel, maar heeft iemand vechttips?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:02:
Stil hier...
Echterrrr... De martial arts willen nog niet zo lukken, kom soms tot ronde 5/6 maar dan delf ik toch altijd het onderspit.

Misschien button mash ik te veel, maar heeft iemand vechttips?
je bedoelt de vier martial art clubs? Er is niet echt een truc of iets dergelijks voor. Vooral geduld en oefenen zoals bij veel games.

Wat je wel in gedachten moet houden is om niet al te snel al te veel aanvallen tegelijk uit te willen voeren. Het vechtsysteem is ongeveer gebaseerd op het idee dat je de ene aanval of verdedigende move inzet en zodra die is afgelopen je doorgaat met de volgende. Het is zeker niet veel en vaak knoppen rammen, maar goed letten op de timing en je aanvallen plannen.

Wanneer je vecht tegen vele tegenstanders tegelijk, dan heeft ieder z'n eigen strategie. De één zal eerst proberen snel mogelijk zo veel mogelijk strikers uit te schakelen en daarna de brawlers zodat je tijd hebt om een goede aanval in te zetten op de graplers. De ander doet het juist omgekeerd om niet door de graplers gegrepen te worden en daarmee door de strikers en brawlers in het nauw te worden gedreven.

Hoe dan ook raad ik je aan om in ieder geval één of twee tegenstanders als eerste te kiezen en daar zoveel als mogelijk bij te proberen met aanvallen die eerst uit te schakelen. Je kunt immers elk van de 6 wel een aardige trap hebben gegeven, maar dat zou ook één of twee aanvallers compleet hebben kunnen uitschakelen.
De strikers zijn gevoelig voor een goed getimede snelle tegenaanval ná een verdedigende move. Kies dan voor bijv. een move als de 'break a limb'. Dat doet hen terugdeinzen waarop ze jou niet direct meer aanvallen, oftewel: jouw kans om hen vrij risicoloos aan te vallen. Schakel degenen met een steekwapen eerst uit, die kunnen namelijk ook van een afstandje zeer effectief toeslaan. Logisch uiteraard, maar richt je daar op.

De timing is erg belangrijk en bij de hogere rondes van de lastiger Martial Arts clubs is variatie in de aanval steeds belangrijker. Laat je niet in een hoek drijven door een grapler; daarvoor is een move om over een aanvaller heen te 'rollen' erg handig, je staat dan direct achter hem. Zeker bij de langzame grapplers kan dat erg effectief zijn voor het toepassen van een simpele schop.
Verder is blijven bewegen en de omgeving gebruiken handig. :)

Diverse moves (waaronder erg krachtige) kun je vrijspelen door in de stad rond te lopen / rijden en beelden voor de sifu te vinden. Vind er één en je krijgt de kans een move vrij te spelen. In de riolering (bereikbaar via het water) en aan het water zijn er ook te vinden. ;)
De hoofdrolspeler wordt ook een betere vechter van de kleine side-missies waarbij je een groepje gang-members aanvalt en dat biedt ook een goede training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57
Deze game gekocht op de pc tijdens de afgelopen Steam Summer Sale. Vanavond maar even een poging wagen denk ik. Ik ben zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

PdeBie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:03:
Deze game gekocht op de pc tijdens de afgelopen Steam Summer Sale. Vanavond maar even een poging wagen denk ik. Ik ben zeer benieuwd :)
verwacht beperkte hacking opties, dan is het een prima game :) nvm, ik dacht watchdogs 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-06-2015 15:52 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:18
SouLLeSSportal schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:10:
[...]

verwacht beperkte hacking opties, dan is het een prima game :)
Hacking in Sleeping dogs ?

Het vechtsysteem is echt heerlijk in Sleeping dogs raad hem zeker aan de storyline is ook erg leuk om doorheen te spelen. Side quests zijn ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
PdeBie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:03:
houdt er rekening mee dat pas wanneer je het vechtsysteem door hebt + wat meer moves kent, het spel gevoelsmatig écht leuk wordt en gaat lopen.
Dus vergeet in het begin vooral niet om wat rond te kijken om beeldjes voor de sifu te vinden, daarmee krijg je namelijk veel nieuwe moves ;)

Have fun! Vond het zelf een erg leuke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik heb de game nu kleine 3 kwartier gespeeld, maar ik vermaak me al prima :)
Speel met de Xbox 360 controller.

Vechtsysteem zit echt goed in elkaar. Vooral als je een beetje goed oplet met het ontwijken/blokken van vijanden, ze vervolgens een pak rammel verkoopt en daarna een telefooncel in ramt, waan je jezelf een echte Bruce Lee. Nee, dat zit wel goed :P

Wat voor beeldjes heb je het trouwens over? Ik vond net wel een blauw koffertje waar wat geld uit kwam en ik moest een foto maken van bezienswaardigheden (side mission) waarvan 1 van een beeldje waar een of andere gloed omheen hangt. In een tempel was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
PdeBie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:39:
Ik heb de game nu kleine 3 kwartier gespeeld, maar ik vermaak me al prima :)
Speel met de Xbox 360 controller.

Vechtsysteem zit echt goed in elkaar. Vooral als je een beetje goed oplet met het ontwijken/blokken van vijanden, ze vervolgens een pak rammel verkoopt en daarna een telefooncel in ramt, waan je jezelf een echte Bruce Lee. Nee, dat zit wel goed :P

Wat voor beeldjes heb je het trouwens over? Ik vond net wel een blauw koffertje waar wat geld uit kwam en ik moest een foto maken van bezienswaardigheden (side mission) waarvan 1 van een beeldje waar een of andere gloed omheen hangt. In een tempel was dat.
inderdaad de beeldjes van dieren waar een groene gloed om hangt. Heb je de missie waarin je een touriste rond rijdt al gehad? Dan kom je langs een tempel, waar er twee staan.
Voor elk beeldje dat je aan de sifyu geeft, krijg je de gelegenheid om een vecht beweging te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Die missie heb ik gisteren toevallig gedaan ja, maar niet op de beeldjes gelet. Maar ik zal die locaties nog eens bezoeken en dan de beeldjes verzamelen.

(En anders staat er vast wel ergens op internet een video of map waar je ze allemaal kan vinden :$ :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Niet online
PdeBie schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:41:
Die missie heb ik gisteren toevallig gedaan ja, maar niet op de beeldjes gelet. Maar ik zal die locaties nog eens bezoeken en dan de beeldjes verzamelen.

(En anders staat er vast wel ergens op internet een video of map waar je ze allemaal kan vinden :$ :+ )
wikia ;)
Alleen een beetje opletten dat er ook de verhaallijnen compleet op staan; dat haalt een beetje de fun weg van het geheel zelf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja dat snap ik. Ga het ook niet gelijk opzoeken. Eerst de game maar eens uitspelen. Daarna de extra's :)

Gisteren trouwens ook weer even gespeeld. Het vechten is erg leuk in het spel. Het rijden daarentegen.

De vergelijking met GTA is natuurlijk snel gemaakt, maar waar in GTA de auto's en motoren lekker rijden en goed te beheersen zijn lijkt het in SD echt alsof je met bakstenen rijdt. Zelfs de eerste motor die je krijgt is gewoon bijna niet de bocht om te krijgen. Dat is wel echt jammer vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Vraagje voor de bezitters van de Sleeping Dogs Benelux Edition voor de PS3;
Staat de DLC op de disc of moet je deze los downloaden d.m.v. codes?
Edit: Staat niet op de disc, moet je downloaden met code.

[ Voor 16% gewijzigd door Freekers op 08-02-2017 14:41 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Pagina: 1 2 3 Laatste