Weet ik maar heb zo'n beetje iedere knop geprobeerd en niets werkt , ook niet wat op google staat.
Lijkt net of het een bug is die niet werkt
Lijkt net of het een bug is die niet werkt
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 31-08-2012 13:22 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Sleeping Dogs lijkt alleen qua gemak van achievements op Saint's Row. Sleeping Dogs is een serieuze sandbox game met een realistisch verhaallijn. (Voor zover dat er realistische verhaallijnen in games zitten.Mu.siQ schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:18:
Na deze verhalen gelezen te hebben twijfel ik toch zeer of ik deze game zal gaan halen voor de PC. Heb me honderden uren vermaakt met GTA games, Saints Row nooit echt in kunnen raken maar dit lijkt me wel weer een leuke. Ééns kijken of we een leuke prijs kunnen scoren ergens.
*edit*
He bah, overal out of stock (ik wil hoesje). Wordt dus eventjes wachten
Dat was ook meer mijn punt. GTA IV is 'serieuzer' dan saints row. Eerste heb ik dus veel meer gespeeld dan laatste. Even kopen dus als die weer op stock is.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:40:
[...]
Sleeping Dogs lijkt alleen qua gemak van achievements op Saint's Row. Sleeping Dogs is een serieuze sandbox game met een realistisch verhaallijn. (Voor zover dat er realistische verhaallijnen in games zitten.)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 28% gewijzigd door Neverwinterx op 08-09-2012 20:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het in het begin gewoon met een auto gedaan, later toen ik meer vechtmoves beschikbaar had ben ik het gevecht gewoon aangegaan.RedHat schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:15:
Ik heb een probleempje. Ik moet die drugs-dingen gaan doen nu (Blauwe schildjes op de kaart). Alleen heb ik geen wapens en die drugsgasten trekken de gekste wapens tevoorschijn. Omdat ze met veel zijn krijg ik ze niet plat.
Je kunt ook nergens wapens activeren / aanschaffen, alleen tijdens missies zijn ze er opeens.
Jé moet toch echt vechten zonder wapens. Valt in het begin misschien niet mee maar later word je behendiger. Maar lees de tips eens in dit topic.RedHat schreef op zondag 02 september 2012 @ 19:15:
Ik heb een probleempje. Ik moet die drugs-dingen gaan doen nu (Blauwe schildjes op de kaart). Alleen heb ik geen wapens en die drugsgasten trekken de gekste wapens tevoorschijn. Omdat ze met veel zijn krijg ik ze niet plat.
Je kunt ook nergens wapens activeren / aanschaffen, alleen tijdens missies zijn ze er opeens.
[ Voor 14% gewijzigd door Artwido op 02-09-2012 20:23 ]
Verwijderd
En toch is het opvallend he, een game waarbij het draait om vechten en waar mensen het in het begin erg lastig vinden en dan alternatieve manieren gaan zoeken.Artwido schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:20:
[...]
Jé moet toch echt vechten zonder wapens. Valt in het begin misschien niet mee maar later word je behendiger. Maar lees de tips eens in dit topic.
Mowah, het systeem zit prima in elkaar. Wat misschien meer een probleem vormt is dat je vanaf het begin niet meteen met een grote groep aan de slag kunt omdat je dan te vaak onverwacht gepakt wordt. Na een tijdje krijg je het systeem wel door en helpen de extra moves natuurlijk ook wel (maar die zijn niet perse nodig om het te halen).Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 20:55:
[...]
En toch is het opvallend he, een game waarbij het draait om vechten en waar mensen het in het begin erg lastig vinden en dan alternatieve manieren gaan zoeken.Ik blijf het vechtsysteem slecht vinden. Het wordt later inderdaad makkelijker omdat je dan meer vechtmoves hebt, maar het was leuk geweest als je die vanaf het begin al had gehad.
Ben nu druk aan het zoeken naar de lockboxes, en daarna de health shrines nog. Als ik die allemaal gevonden heb ga ik de laatste missies doen en de laatste favors. Prima vermaakt met de game ondanks een paar schoonheidsfoutjes.
Verwijderd
Ik vond juist de upgrades van de moves enorm helpen. En dat is wat ik eigenlijk ook bedoel. Een vechtgame waarbij je eerst allerhande upgrades moet halen om fatsoenlijk te kunnen vechten. Net of je in een shooter de helft van de levels met alleen een pistool rondloopt.Martinspire schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:09:
[...]
Mowah, het systeem zit prima in elkaar. Wat misschien meer een probleem vormt is dat je vanaf het begin niet meteen met een grote groep aan de slag kunt omdat je dan te vaak onverwacht gepakt wordt. Na een tijdje krijg je het systeem wel door en helpen de extra moves natuurlijk ook wel (maar die zijn niet perse nodig om het te halen).
Ik heb in het begin ook vaak geprobeerd om een lockbox te pakken, maar die stond dan vaak in 1 van de verre gebieden. Als je echter eerst in het rechter gedeelte van de kaart blijft voor de lockboxen of camera's, dan red je dat wel. Ga je echter naar het gebied rechtsboven dan krijg je veel ventjes die ook nog erg verschillend zijn.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2012 22:33 ]
Hee goede tip.Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:31:
Overigens overigens: als je perse een wapen mee wil nemen naar een drugsbust: er ligt altijd een tire-iron achterin je auto...
Er zijn anders aardig wat shooters waar je zonder gun begint en eerst even een jump, crouch, sprint tutorial krijgt. Dat is bij deze game dus niet echt anders, al is het jammer dat je niet meteen wat vette moves erbij krijgt die wat meer bieden.Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 21:22:
[...]
Ik vond juist de upgrades van de moves enorm helpen. En dat is wat ik eigenlijk ook bedoel. Een vechtgame waarbij je eerst allerhande upgrades moet halen om fatsoenlijk te kunnen vechten. Net of je in een shooter de helft van de levels met alleen een pistool rondloopt.
Verwijderd
Vind je dat? Dat vond ik juist zo tegenvallen, dat je met de standaard moves al gewoon best pittige gevechten aan moest gaan. Ik heb dat dus deels maar opgelost door de auto te pakken en ze omver te rijden. Maar dan mis je helaas een beetje de essentie van de game: vechten.Martinspire schreef op zondag 02 september 2012 @ 23:16:
[...]
Er zijn anders aardig wat shooters waar je zonder gun begint en eerst even een jump, crouch, sprint tutorial krijgt. Dat is bij deze game dus niet echt anders, al is het jammer dat je niet meteen wat vette moves erbij krijgt die wat meer bieden.
Toch vind ik het prima te doen zolang je niet teveel hooi op je vork wil nemen. Bij een shooter ga je ook niet meteen midden in een kamer staan om 40 man uit te schakelen. Daar moet je ook cover nemen totdat je rockets kunt schieten.
[ Voor 7% gewijzigd door Kw4kje op 05-09-2012 18:50 ]
Verwijderd
Ja zeker een deel 2 waard!Kw4kje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:49:
Uitgespeeld, zeer vermakelijke game met een toffe main-story.
Ik heb nog wel zin in een Sleeping Dogs 2
Verwijderd
ik ben eigenlijk wel benieuwd of de game uberhaupt wel goed verkoopt. Topics op gamefora gaan helemaal niet zo snel als dat ik zelf had verwacht. Meestal is er wat meer levendigheid en zie je veel discussies ontstaan. Ook op trueachievements vind ik het aantal spelers tegenvallen.Martinspire schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:29:
Is er eigenlijk al bekend wanneer er meer DLC aankomt? Zag wel een lange lijst staan, maar nog geen idee wanneer ik nieuwe content kan verwachten. Hoop niet dat ze zo dom zijn om het rond AC3 of BO2 te doen, want dan gaat het niet goed verkopen haha
Om mijzelf maar even te Quoten, op dit platform kun je dus Mahjong spelen en is er ook een mini opdracht.Boeie schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:57:
Je hebt ergens op de map helemaal bovenin een soort boorplatform, daar kun je naartoe varen en je ziet hem ook als een oranje marker op de map, maar wat kun je daar doen?
Verwijderd
Verwijderd
koopt het niet meer soepel?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:48:
Is er ondertussen nog weer een update geweest via steam? Als ik nu speel koopt het niet meer soepel.
ut=life
RobKJ schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:37:
Pff wat een matig spel. Ik heb hem voor de Xbox 360 en het vechten hadden ze bij die variant er wel uit mogen halen. Personage reageert niet of nauwelijks op de knoppen en vooral met verdedigen laat hij het snel afweten.
Hoop dat het verder in het spel beter gaat...
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
Ik heb de game al een tijdje terug volledig doorgespeeld en ik heb me zeer vermaakt met de game en dat ca. 35 uren lang. Uitgever Square-Enix heeft alleen wel laten weten dat de verkopen achtergebleven zijn bij de verwachtingen met het publiceren van de kwartaalcijfers. Dat is echt jammer, want in augustus/september waren ze wekenlang de nummer 1 in de UK (ruim boven Darksiders II bijvoorbeeld). Het zijn echter de VS waar de game het pas echt matig heeft gedaan. Het kan de onbekendheid van de titel geweest zijn (ik werd zelf ook pas enthousiast na een live-demonstratie eerder dit jaar bij een evenement van Gamekings) of zelfs de setting. Ik heb het spel bijvoorbeeld aangeraden aan collega's en/of kinderen daarvan, afgaande op de spellen die ze normaal spelen, maar de setting bleek voor sommigen echt een probleem...TomAtTweakers schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:19:
Enige tijd terug heb ik de demo geprobeerd. Het hele idee van de game sprak me wel aan maar de ontzettend stugge controls op de pc en een niet al te hoge framerate hielden me tegen. Nu las ik dat er na het verschijnen van de demo een patch is uitgegeven die de controls verbeterd en free camera toevoegt.
Vanavond toch maar de full version gekocht, met de hoop dat het speelbaar zou zijn. Uiteindelijk draait het op mijn ruim twee jaar oude laptopje prima. En daarnaast: wat een ontzettend toffe game! Ik ben echt positief verrast en het speelt zo ontzettend veel beter dan de demo.
Het heeft wat je van een free roaming game verwacht maar het ziet er ook gewoon heel mooi uit. De car handling is echt precies goed voor een game als deze en free roaming in Hong Kong is weer eens wat anders. Ik heb pas een kleine drie uur gespeeld dus veel kan ik er nog niet over zeggen maar de eerste indrukken zijn echt goed.
Ik hoop oprecht dat er van dit pareltje veel over de toonbank (zijn ge)gaan. Het is echt een van de beste free roaming games ooit gemaakt en in tegenstelling tot GTA IV is er voor de pc een goede port gemaakt. Dat zie je tegenwoordig ook niet vaak meer.
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Rafael op 17-11-2012 09:48 ]
Dat dus.Rafael schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:39:
Gisteren de demo gedownload op PS3, had vrij hoge verwachtingen van het spel. Na een half uurtje was ik het spel beu.
Vreselijk irritant als je gevechten moet uitvoeren en je mannetje gewoon niet wil meppen. Na 3-4 keer op het knopje te drukken en zelf al wat meppen gehad te hebben, doet ie eindelijk wat, daarvoor stond ie gewoon wat rond te kijken. Geraak je dan verder en heb je ondertussen een pistool, wil het mannetje weer niet direct bukken als je op die knop drukt en kunnen de anderen je rustig neerschieten. Soms kreeg ik de indruk dat ik een spel speelde op een te trage pc, door de te late responses.
Is het een probleem in de demo, is het gewoon normaal, ligt het aan mij (slechte timing?), ik weet het niet. Maakt me wel terughoudend om € 60 te spenderen aan het volledige spel in de hoop dat dit gewoon een slechte demo is..
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 26% gewijzigd door Bluepenguin op 26-11-2012 17:59 ]
denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)
I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
Verwijderd
Leuk & handig om te weten, dank je!Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:49:
Verschillende DLC pakketten zijn in de aanbiedingen in de Playstation Store (een beperkte tijd, uiterlijk 16 januari). Ook diegene, die extra Trophies met zich meebrengen (Zombie DLC - Nightmare in North Point). Extra korting is er voor Plus members.
Het is gewoon even door spelen.Rafael schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:39:
Gisteren de demo gedownload op PS3, had vrij hoge verwachtingen van het spel. Na een half uurtje was ik het spel beu.
Vreselijk irritant als je gevechten moet uitvoeren en je mannetje gewoon niet wil meppen. Na 3-4 keer op het knopje te drukken en zelf al wat meppen gehad te hebben, doet ie eindelijk wat, daarvoor stond ie gewoon wat rond te kijken. Geraak je dan verder en heb je ondertussen een pistool, wil het mannetje weer niet direct bukken als je op die knop drukt en kunnen de anderen je rustig neerschieten. Soms kreeg ik de indruk dat ik een spel speelde op een te trage pc, door de te late responses.
Is het een probleem in de demo, is het gewoon normaal, ligt het aan mij (slechte timing?), ik weet het niet. Maakt me wel terughoudend om € 60 te spenderen aan het volledige spel in de hoop dat dit gewoon een slechte demo is..
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 11:00 . Reden: nog een vergeten minpuntje toegevoegd ]
Grappig, ik vind de karakters en 't verhaal in Sleeping Dogs juist pluspunten, en sowieso vele malen beter dan GTA IV.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:16:
Minpunten:
[list]
• Minder episch verhaal dan GTA 4 maar misschien komt dat nog. Karakters zijn wat minder, geen Brucie achtige karakters of Roman, die elke keer wat nieuws over zichzelf weten te vertellen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
1) Ik weet niet hoe ver je bent in het verhaal, maar ik vond dat de game een beetje op gang moest komen. Vooral in het begin zijn de missies nogal simpel van opzet en vond ik de verhaalsontwikkeling op een laag pitje staan. Dat veranderde voor mij pas na een uur of tien. Ik ben nl. ook wat tijd kwijtgeraakt aan het verkennen van de open wereld en het uitproberen van diverse stunts. Pas na de missieVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:16:
Minpunten:
- Minder episch verhaal dan GTA 4 maar misschien komt dat nog. Karakters zijn wat minder, geen Brucie achtige karakters of Roman, die elke keer wat nieuws over zichzelf weten te vertellen.
- Vechtsysteem werkt erg goed maar verwacht in de eerste uren vaak dood te gaan omdat het toch vrij lastig is. Bijvoorbeeld de eerste paar gevechten tegen "grapplers" die je niet kunt vastpakken.
- En zoals in zoveel open wereld spellen, je hebt veel te veel geld en niet genoeg om het aan uit te geven.
Verwijderd
YO! fucknuts! It's Probing time!
Verwijderd
Wat goed helpt is je laten insluiten en wachten tot iemand rood wordt. Een halve seconde later druk je op de grab knop, snel een paar trappen erachter aan en weer wachten op de volgende. Met een beetje goede timing is het te doen, ze vallen nl. altijd na elkaar aan. Als dit lukt kun je mensen meetrekken en door ramen gooien, knietjes kapot trappen, en andere ongeinFreakiebeakie schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:12:
gister het spel gekocht op steam (aanbieding), rete vet spel , moet alleen aan de timing wennen tijdens het vechten. in de eerste gevechten sloopte ik me tegenstanders vrij eenvoudig maar liep gister vast in een gevecht met een redelijk grote groep en 1 gast met een mes die me helemaal aan stukjes sneed
.
Verwijderd
Je hebt mogelijk een extra vaardigheid nodig voor optimale uitschakeling.Freakiebeakie schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:35:
als ik dat ventje met dat mes probeer te grabben steekt ie me gelijk neer , ik gebruik idd wel blocken bij gasten die rood worden dan doe je zoieso al leuke dingen met zedus wat ik probeer is eerst de normale lui te killen en dan het mannetje met het mes . maar omdat mijn timing nog een beetje zuigt ben ik al half verrot als ik aan het mannetje met zn mes begin. dan stabt ie me 2 of 3 keer en ben ik dood
kwestie van oefenen
Zo eens met dit, echt een sterke game!Vis schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:11:
Uitgespeeld
Wat heb ik genoten van deze game zeg! Ben ook erg teleurgesteld dat ie afgelopen is... Hij mocht nog wel ff doorgaan!
Storyline was dus een dikke plus! Het sfeertje echt heerlijk en origineel, eens een keer niet in Amerika... maar Hong Kong... Wauw erg mooie graphics ook... en bloed bloed en nog eens bloed! GORE
Ik hoop dat Square Enix met een deel 2 bezig is, want dit was toch wel echt DE verassing van 2012 voor mij.
De high-res pack maakt grafisch veel goed.djunicron schreef op maandag 21 januari 2013 @ 02:30:
Zo ook maar eens aan begonnen nadat ik deze voor heel weinig uit de steam sale heb opgepikt.
Eerst even de instellingen goed zetten, hé ingebouwde benchmark, handig. Het ding had via autodetect Extreme gekozen, maar gadverdamme, het liep voor geen donder. 22 fps gemiddeld op een 3570K met 560Ti wat toch alweer een oudere kaart is. Maar schokkend genoeg zag het spel er niet uit!!! Wat een slechte shaders, dat doet mij echt denken aan 2008 titels... Ook de schaduwen zijn niet echt mooi ondanks AO en het feit dat het op Extreme staat. Even FXAA van extreme gezet en hop, 60fps strak, maar het ziet er nog steeds niet uit. Gelukkig is er een High Res pack te krijgen, want kom op, er waren wel heel veel dingen in beeld nadat ik het verhaal gestart was die er voor 480p of lager uitzagen.
De keyboard / muis controls vielen me ook meteen tegen, jammerlijke port lijkt het. Gelukkig werd dat bij de eerste vechtscenes wat beter, hoewel ik denk dat ik snel de keybinds ga veranderen.
De personages en diens animaties zien er wel ok uit, maar lang niet het niveau van Arkham City, hoewel het vechten prettiger gaat, eindelijk een game waar de realiteit van geweld wat wordt weergegeven.
Het wordt waarschijnlijk wel puur een spelletje spelen voor het verhaal en de flow, want een aantal zaken komen nu wat ondermaats over. Hopelijk worden de graphics met de HQ pack wat beter, het is toch lastig om me in te leven als de wereld er als een CS:S blokkendoos uit ziet, maar gelukkig is alles upclose mooier dan in de fly-by benchmark.
Gegeven de story-line / gameplay gebaseerde reviewtjes hierboven is het spel verder top, ik ben benieuwd, de setting vind ik prima / prachtig, GTA wordt wat dat aangaat toch wat overdone ondertussen.
Dat word het zeker verder in de game!Freakiebeakie schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:58:
het spel wil mij niet echt pakken , in GTA games kan ik als ik eenmaal ben begonnen nooit stoppen en wil ik door , dat heb ik in deze game helemaal niet. ik zal iig wel die high res pack eens installeren . en dan maar even doorbijten , misschien word het iets verder in de game wat leukr
[ Voor 33% gewijzigd door koekkop op 24-01-2013 20:18 ]
Precies zo doe/deed ik het ook...solique schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:34:
Merk zelf dat ik liever rond ga scheuren, sidequests haal en soms weer met de normale campaign door ga dan in 1x door de campaign te wandelen.
Ben nu 14 uur onderweg en pas bij missie 19 zie ik net.
Kom soms echt idiote dingen tegen dat je met een big smile je afvraagt hoe het gebeurt is.
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
Het was inderdaad dat ik 'm aangeboden kreeg bij ps+, anders had ik waarschijnlijk niet eens omgekeken naar deze titel. GTA4 was te realistisch naar mijn inziens, vergeleken met de vorige titels. Saints Row is me dan weer iets over the top. Sleeping dogs vond hier een leuke balans in, en het verhaal heeft me best geboeid. Ik had na het uitspelen van de main story weinig belang bij een replay helaas, en hoewel de stad redelijk wat interactie biedt met random missies e.d. is het niet genoeg om me te blijven boeien. Ik heb nog wel de Nightmare DLC gekocht, maar vind het tot dusver best eentonig. Mijn voornaamste klacht is dus eigenlijk dat er niet meer van de game is, wat een goede prestatie is van de ontwikkelaarsSinergyX schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:29:
Gisteren begonnen met de game, hij was gratis speelbaar vanuit PS Plus, vermaak me nu al meer dan ik ooit heb gedaan met GTA4. Goed, auto's rijden voor geen meter (maarja, menig sandbox niet), maar vechten gaat wel aardig lekker.
Zal me wel tijdje bezig houden, jammer dat er veel geen multiplayer aspect in zit. (ondanks GTA4 slecht was, was de multiplayer op z'n tijd wel grappig).
Verwijderd
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Speel je op ps / 360 / pc? Bij mij (pc) werkte de Social Hub altijd wel, ging via de Steam-client als ik me niet vergis.BeefHazard schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 16:01:
SD weer eens uitgespeeld, nu voor alle collectibles en politie-missies gaan. Mocht ik zin hebben, koop ik YotS. Heel jammer echter, dat bij mij de Sleeping Dogs Social Hub niet werkt. Nu is het niet beter dan een gepirate versie, behalve dat ik zelf weet dat ik Square Enix steun in het uitbrengen van goede games
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het eerste wat je vraagt ben ik de laatste tijd niet zo tegen gekomen.Pykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:44:
Hebben meer mensen er last van gehad dat de game zomaar uitvalt zonder een foutmelding ?
Best wel vervelend, dat is nu 3x gebeurd.
ik liep gisteren ook even vast in het verhaal, Er stond wel Go To Bed, maar ik dat moest ik dus verplicht doen, zonder dat dit duidelijk gemaakt was.
PSN gamertag: H3nk13024
Nope, de gehele game uitgespeeld +zodiak + year of the snake + nightmare in north. geen enkel probleempje, rock solid. Deze game is bijna alles wat gta 4 + dlc niet was. Enige dat ik mis is de ridicule humor, maar daarvoor heb ik saints rowPykow schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:44:
Hebben meer mensen er last van gehad dat de game zomaar uitvalt zonder een foutmelding ?
Best wel vervelend, dat is nu 3x gebeurd.
ik liep gisteren ook even vast in het verhaal, Er stond wel Go To Bed, maar ik dat moest ik dus verplicht doen, zonder dat dit duidelijk gemaakt was.
Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
je bedoelt de vier martial art clubs? Er is niet echt een truc of iets dergelijks voor. Vooral geduld en oefenen zoals bij veel games.spaceboy schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:02:
Stil hier...
Echterrrr... De martial arts willen nog niet zo lukken, kom soms tot ronde 5/6 maar dan delf ik toch altijd het onderspit.
Misschien button mash ik te veel, maar heeft iemand vechttips?
verwacht beperkte hacking opties, dan is het een prima gamePdeBie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:03:
Deze game gekocht op de pc tijdens de afgelopen Steam Summer Sale. Vanavond maar even een poging wagen denk ik. Ik ben zeer benieuwd
[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-06-2015 15:52 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Hacking in Sleeping dogs ?SouLLeSSportal schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:10:
[...]
verwacht beperkte hacking opties, dan is het een prima game
houdt er rekening mee dat pas wanneer je het vechtsysteem door hebt + wat meer moves kent, het spel gevoelsmatig écht leuk wordt en gaat lopen.PdeBie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:03:
Deze game gekocht op de pc tijdens de afgelopen Steam Summer Sale. Vanavond maar even een poging wagen denk ik. Ik ben zeer benieuwd
inderdaad de beeldjes van dieren waar een groene gloed om hangt. Heb je de missie waarin je een touriste rond rijdt al gehad? Dan kom je langs een tempel, waar er twee staan.PdeBie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:39:
Ik heb de game nu kleine 3 kwartier gespeeld, maar ik vermaak me al prima
Speel met de Xbox 360 controller.
Vechtsysteem zit echt goed in elkaar. Vooral als je een beetje goed oplet met het ontwijken/blokken van vijanden, ze vervolgens een pak rammel verkoopt en daarna een telefooncel in ramt, waan je jezelf een echte Bruce Lee. Nee, dat zit wel goed
Wat voor beeldjes heb je het trouwens over? Ik vond net wel een blauw koffertje waar wat geld uit kwam en ik moest een foto maken van bezienswaardigheden (side mission) waarvan 1 van een beeldje waar een of andere gloed omheen hangt. In een tempel was dat.
wikiaPdeBie schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:41:
Die missie heb ik gisteren toevallig gedaan ja, maar niet op de beeldjes gelet. Maar ik zal die locaties nog eens bezoeken en dan de beeldjes verzamelen.
(En anders staat er vast wel ergens op internet een video of map waar je ze allemaal kan vinden![]()
)
[ Voor 16% gewijzigd door Freekers op 08-02-2017 14:41 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq