Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:53

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r2lre.jpg

Algemene informatie

In 2009 kondige Activision de game True Crime: Hong Kong aan, wat eerder gebukt ging onder de naam Black Lotus. De game werd ontwikkeld door de onbekende ontwikkelaar United Front Games en zou uitgegeven worden door Activision. In 2011 werd de game echter geannuleerd omdat de kosten te hoog waren en de ontwikkeling te lang duurde. In 2012 werd bekend dat Square Enix de rechten op de game had overgenomen, maar niet de naam. United Front Games is daarna verder gegaan met de ontwikkeling onder de naam Sleeping Dogs. De eerste beelden van de game zagen er veelbelovend uit, maar veel mensen waren bang dat het de middelmatige kwaliteit van True Crime zou hebben. De release voor de Xbox360, PS3 en PC stond geplant voor 14 augustus 2012.

Setting

Sleeping Dogs is een 'sandbox' game zoals Grand Theft Auto en Saints Row, waarin je vrij rond kunt rijden, minigames kunt spelen en een hoop plezier kunt beleven buiten de missies om. De game speelt zich af in Hong Kong en je speelt de rol van Wei Shen, een undercover agent die moet infiltreren in de onderwereld van die stad. Je zult te maken krijgen met de beruchte Triad, de politie en zult missies uitvoeren voor beide partijen.

Developer: United Front Games en Square Enix London Studios
Uitgever: Square Enix
Platforms: PC, Playstation 3, Xbox 350
Release datum: 17 augustus 2012 (Europa)
Genre: Third person open world action adventure
Mode: Single-player

Officiële website: Sleeping Dogs

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2012/08/sleeping-dogs-screenshot-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.thegamershub.net/wp-content/uploads/2012/08/SD_Screenshot_RoadRage.jpg
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-o8U49SBr9us/T_yWhNzaZDI/AAAAAAAADZ4/FReXKpsMPGk/s1600/SleepDogsGame2_2012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_sleeping_dogs-20079-2432_0002.jpg

Trailers

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Het viel me op dat er nog geen topic was voor Sleeping Dogs terwijl toch heel wat mensen met de game aan de haal zijn. Dus hierbij mijn eerste OP voor een game :) Als er dingen anders moeten of niet kloppen dan geef maar een seintje via de DM aangezien dit topic puur voor de Sleeping Dogs discussie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Vanmiddag geinstalleerd, ga hem straks nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste indruk op de pc is matig, steden zijn wat leeg en de besturing is een gevalletje je vind het oke, of je vind het echt helemaal niets.

verder speelt het wel lekker weg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Matig? Grappig hoe meningen kunnen verschillen.

Besturing is erg fijn.
Graphics zijn echt super.
Goede CF ondersteuning voor men 7970.
Leuk verhaal zo ver, wel een beetje typisch maar dat mag de pret niet drukken.
Het enige nadeel dat ik kan opnoemen is dat je af en toe echt precies voor een mannetje moet gaan staano m met hem te praten. Of als je een auto wil pakken.
Iets wat er vaag is, want de kongfu gevechten zijn weer super goed gedaan. Kzou toch zeggen dat zoiets veel lastiger is.

Ik ga nog even verder spelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het ook echt een hele toffe game. Had een matige free roamer verwacht met matige combat en matige minigames, maar het is allemaal eigenlijk heel erg leuk om te doen. Het vechten zit goed in elkaar en je kunt er ook wel goed in worden. Racen gaat ook prima en schieten gaat ook niet verkeerd. Enkele vechtmoves of finishes zien er echt gaaf uit. Je krijgt er bijna zelf pijn van.

Verhaal en de missies zijn ook leuk om te doen met veel afwisseling, dus ik vind het wel een aanrader.

Je moet natuurlijk wel iets met het sfeertje hebben en het doet ook niet heel veel hele originele dingen, maar het steekt allemaal wel goed in elkaar. Ook nog heel weinig bugs tegengekomen, wat ook wel een pluspunt is, dus ik blijf nog wel even spelen.

Als ik dan toch nadelen moet noemen: ik had wel een mogelijkheid tot taxi bellen gewild (itt de car valet) waarbij je dan niet alles hoeft te rijden. Ook bij de combat komt het toch wel vaak neer op wachten op de counter ala de eerste assassins creed, maar bij de latere vechtmoves gaat dat al wel wat beter (maar nog niet altijd).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Had hem in de pre order, vind de menu's soms wat omslachtig werken op de PC, als in sommige dingen kun je met de muis aanklikken en andere moet je dan weer met het toetsenbord doen.
FoV is wat nauw maar voor mij wel te doen, en ook de manier waarop de camera meebeweegt is een beetje vaag, te voet is het wel te doen maar zodra je dan in een voertuig stapt word het allemaal weer wat onrustiger, instellingen veranderen helpt daarin niet veel.
Zijn nog wel wat andere dingen die zeker beter kunnen maar verder is het spel helemaal geweldig imo.

Ga me er zeker nog mee vermaken!

(voor PC spelers)...HD texture pack is apart te downloaden op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:28
Speel het spel ook nu een week op de Xbox. De graphics zien er goed uit en het vechten (besturing) is ook goed gedaan maar het rijden in voertuigen is een dikke minpunt. Jammer! Dat is in de GTA serie nog steeds stukken beter.
Je word gek van de camerastandpunten en de auto's rijden houterig zoals in Saint’s Row

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het camerastandpunt vind ik anders beter dan in GTA4, daar heb je nogal vaak dat je moet bijsturen omdat die camera te lang de oude richting aanhoud (vooral bij keren of 90 graden bochten erg irritant). Dat heb ik nu niet.

En ja, hij stuurt nogal direct waardoor je bochten aardig hard kunt nemen, maar anders schiet je ook gewoon door. Handrem werkt overigens wel een stuk beter dan in de meeste free-roamers. Vind het autorijden in ieder geval prima werken. Misschien wat arcade en direct, maar past prima binnen de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Het camerawerk is juist super gedaan. Bij GTA IV vind ik het echt een stuk minder. Wat het rijden betreft. GTA IV is het veel meer realistisch gedaan. Dit is veel meer arcade. Meer als bij GTA san andreas. Dus dat vind ik een beetje appels met peren. Het rijden is verder erg goed. Het werkt lekker, en als je het door hebt scheur je zo door de stad heen.
Wel miss ik een KM teller. Maar dat geld eigelijk voor elke sandbox game out there....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik heb even een benchmark gedaan CF vs single
Setup: 2600K @ 4.0GHZ 16GBram @ 1600mhz
HD7970 @ 1050/1500 vs HD7970 Crossfire @ 1050/1500

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/jm37xtdnr/7970_1050mhz_1500ram.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/lonol2lmn/7970_CF_1050mhz_1500ram.jpg

Opzich prima scaling. Alleen wat ik niet snap is het aangegeven geheugen. 1 kaart is 3GB. Nou dat klopt gewoon. en dan bij 2 kaarten maakt hij er ineens 2GB van. Terwijl dat 3 (per kaart) of 6 totaal zou moeten zijn.
De vraag is natuurlijk of hij maar 2GB aanspreekt en of dat een bottleneck is @ 1080P...
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat inderdaad al te kijken of over deze game al een topic was. Kon het nergens vinden. Game net aangeschaft na eigenlijk alleen maar positieve verhalen gelezen gehoord te hebben.

Zijn er nog tips om goed van start te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:05:
Ik zat inderdaad al te kijken of over deze game al een topic was. Kon het nergens vinden. Game net aangeschaft na eigenlijk alleen maar positieve verhalen gelezen gehoord te hebben.

Zijn er nog tips om goed van start te gaan?
Tja, de controls doorkrijgen door te vechten is wel handig want dat ga je vaak doen.

Ook zorgen dat je niet alleen het verhaal doet maar ook je triad/cop/face score te verhogen (en daarmee dingen te unlocken) helpt wel. Al is het niet zo dat je snel vast komt te zitten in het verhaal omdat je niet genoeg skill hebt ofzo. Vooral in het begin moet je je gewoon meer focussen op het verdedigen en counteren, daarna krijg je wel door bij welke tegenstander je wat kan doen (of je hem vast kunt pakken bv) en dan gaat het wel lekker.

Vergeet vooral ook niet te genieten tijdens het spel. Probeer eens wat uit met de combo's. Zo vind ik het ook wel vet om op een muur af te rennen (met de sprint toets, op xbox controller is dat A waar je ook over obstakels heen gaat) en vervolgens de trap knop in te drukken (met de vecht toets, op de xbox is dat X). Dan maakt ie een mooie kick van de muur af. Ook mensen die je vast kunt pakken in de omgeving te mishandelen is wel leuk voor de afwisseling (telefoonhokje, wcpot, autodeur, roldeur, ventilator, audiobox, etc). Ook vastpakken en ergens naartoe sprinten om hem te headbangen is erg tof (en ziet er pijnlijk uit). Als een tegenstander bovendien damage heeft gekregen kun je hem vaak ook ergens vanaf gooien. De eerste keer zal ie hem vaak tegen een railing beuken, maar daarna gooit ie hem eraf.
Proberen om een tegenstander zo pijnlijk mogelijk af te maken (vooral als het de laatste is), kan erg bevredigend zijn en er zijn aardig wat combo's, omgevingsobjecten en mogelijkheden beschikbaar om er een lekker geweldadig beukfeest van te maken.
Als je low on health bent kun je beter vooral counteren en alleen de mensen vastpakken waarvan je weet dat je dat makkelijk bij kunt doen. Daardoor bouw je je facemeter op en als je daarmee eenmaal de upgrade hebt dat je health weer aanvult dan gaat het aardig makkelijk. Mocht je echt moeite hebben dan moet je even wat bonussen halen door voedsel te eten of andere kleren aan te doen voor meer damage.
Meestal disarm ik eerst de gewapende gasten en schakel ik de gasten uit waarvan je de combo maar lastig kunt counteren, om vervolgens met de rest te gaan spelen en even de triad score te boosten voor aardig wat unlocks. Vooral het afwisselen in de moves levert niet alleen een mooi gevecht op maar ook de hoogste scores.

[ Voor 59% gewijzigd door Martinspire op 18-08-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, na een paar uurtjes spelen een goede indruk kunnen krijgen van de game. Je kunt veel verkennen, er is veel te doen en je kunt veel vinden. De besturing van de auto's vind ik, zeker op hogere snelheid, een stuk minder. Net of ze alleen rechtdoor willen gaan. De minigames zijn leuk, net zoals de opdrachten die je tijdens de hoofdmissies moet doen.
De camera's vind ik wat minder geslaagd, tenminste de beweging daarvan. Dat gaat soms iets te langzaam waardoor je, bijvoorbeeld in een auto, even moet zoeken waar je naartoe moet rijden. Persoonlijk had ik wel wat meer wapens wat eerder in de game willen hebben, maar he het is ook een vechtgame dus dat kun je de game niet aanrekenen. :)

Graphics zijn dik in orde, mensen die zeggen dat het kaal oogt en er niet echt uitziet spelen het denk ik op een verouderde pc. Op de 360 vind ik het er persoonlijk echt prima uitzien. (behalve dan de misselijkmakende beelden als je snel gaat rijden, ook dat kan anno 2012 gewoon niet meer)

@hierboven: dank voor de tips. Het was soms even uitzoeken hoe je een groepje tegenstanders het beste kunt benaderen zonder wapens. Verder doe ik inderdaad veel side missies en pak ik alles aan wat ik onderweg tegenkom. Voorals nog een meer dan prima game dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 21:32
Uitgespeeld.

Op zich heb ik grotendeels genoten van deze game. De hele China sfeer, het verhaal dat wel meeslepend was (tot op zekere hoogte) en de actie die echt, echt tof was. Daarbij hebben de makers de balans tussen schieten, vechten, rijden en freerunnen goed gebalanceerd; geen moment voelde ik me teveel van het een of het ander doen.

Toch heeft de game grote en kleine mankementen. Grootste is gewoon de hoeveelheid bugs. Nou is het natuurlijk niet waterdicht te timmeren in een sandbox game. Maar kom op. Te vaak kan de game de wegen niet inladen als je te snel rijd met een auto / motor, en clip je door de grond heen, waardoor je auto kapot is, je dood gaat of word gelanceerd door het autodek. Het slaat werkelijk nergens op en zorgde bij mij voor irritaties.

Oplossing; op stukken wegdek waar je weet dat het gebeurt (de brug naar Aberdeen is de ergste) langzaam rijden, zodat de game de weg kan laden. De laatste missie was helemaal erg; daar heb ik zeker 5 a 6 keer 'restart checkpoint' moeten doen omdat die auto die ik reed, heel moest blijven. Dan valt 'ie weer door de grond, dan word de gehele auto gelanceerd en beland op zijn kop..

**** SPOILER ****

Tweede grootste minpunt; het verhaal. Dat zit op zich, aardig in elkaar. Maar eindigt compleet - bij mij - met open vragen. Wat gebeurt er met de rest van de karakters in de game die ik ben tegengekomen? Wat gaat mijn hoofdkarakter voor de rest doen? Wat gebeurt er met de Son On Yee? Plotgaten, all around.

**** SPOILER EINDE ****

Ook snap ik nog steeds niet wat het nut was van de vrouwelijke relaties die je aan kan gaan. Ze hebben geen impact op de game, maar je wilt graag meer weten. Het ergste voorbeeld is wel die met Amanda, gevoiced door Emma Stone. Je gaat twee keer op een date, ze teased je aan het eind van de date en daarna zie je haar nooit meer terug. Ze heeft voor de rest geen enkele functie meer. Waardeloos.

Ook de andere romances hebben geen functie, anders dan technisch; na de date krijg je locaties te zien waar verborgen items liggen. Ik had graag wat meer romance gezien, dan een 1-dimensionale karakter conversatie. Karakters in deze game komen en gaan en ik vraag me dan ook af wat de reden was om grote namen als Lucy Liu, Emma Stone en Lindsay Price in te huren die opgeteld misschien 15 minuten per persoon in de game voorkomen.

Als laatste grote minpunt moet ik toch wel zeggen; de camera. Verschrikkelijk op veel momenten. Wegrijden met je voertuig als je vooraanzicht hebt is een crime. Je geeft gas, maar de camera draait niet direct mee, waardoor je niet weet wat je voor je hebt. Vaak genoeg knal je tegen een muur, objecten, voetgangers, of erger, agenten aan. Kan je weer wegracen van de politie. Ook in smalle ruimtes is het verschrikkelijk. De camera komt soms in de muur vast te zitten waardoor je niks ziet van je omgeving. Ik ben gewend om altijd met de rechterstick bij te sturen, maar hier heeft dat weinig nut, want de camera strubbelt tegen (ja werkelijk) en probeert het zelf te herstellen. Alsof deze expres tegenwerkt. Op den duur heb ik besloten om in de gehele game de camera niet meer bij te draaien. Werkt perfect, in deze game dan.

Klein minpuntje daarnaast vind ik de handling van de motorfietsen; te trekkerig naar links en rechts, niet vloeiend. Verder, hoe snel ze ook mogen zijn; dat is geen voordeel in deze game. Er zijn een hoop objecten in de stad van Hong Kong en je knalt overal tegenaan. Met de motor word je gelanceerd, met de auto word je constant afgeremd. Ik koos er dan ook altijd voor om met een auto te rijden, hoe erg ik een motorfan dan ook ben.

Laatste minpunt vind ik de entertainment in deze game; Poker Mahjong en Karaoke. Heb ik er een gemist? Dit. is. alles. Ik wil graag tussen de serieuze missies door wat ontspanning zodat ik daarna weer serieus aan de slag kan. Simpelweg een game console in mijn huis met wat retro games of de PC die in mijn huis staat waar ik b.v. wat nieuws zou kunnen lezen; dat soort ongein. Bij Poker Mahjong kreeg ik geen uitleg over de spelregels; die heb ik serieus gewoon moeten opzoeken op internet, anders kon ik in een bepaalde, verplichte missie niet verder. Karaoke is eigenlijk, ontzettend saai waar je alleen maar je linkerstick naar beneden of boven moet bewegen om te matchen met de aankomende lijn/toon.

Ik noem een hele hoop frustratie op, maar daar staat wel tegenover dat de goede punten die ik in het begin opnoemde, de bugs en schoonheidsfouten voldoende in orde maken. Ik kon er (net) mee leven, al zou ik wel graag in een vervolg zien dat deze issues worden weggewerkt om een betere ervaring te bieden.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua camera ben ik het absoluut met je eens, maar vind het ontzetten knap dat je de game nu al uitgespeeld hebt! Er is namelijk zoveel te doen, veel zij missies, veel verschillende missies die je kunt doen. Je kunt lock boxes zoeken. Ik vind het moeilijk voor te stellen dat je echt alles uit de game hebt gehaald wat er wel in zit. :)

Ik vermaak me er nog prima mee! Lock boxes zoeken, hier en daar wat zij missies oppakken en dan weer eens verder met het hoofdverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 11:22:
Qua camera ben ik het absoluut met je eens, maar vind het ontzetten knap dat je de game nu al uitgespeeld hebt! Er is namelijk zoveel te doen, veel zij missies, veel verschillende missies die je kunt doen. Je kunt lock boxes zoeken. Ik vind het moeilijk voor te stellen dat je echt alles uit de game hebt gehaald wat er wel in zit. :)

Ik vermaak me er nog prima mee! Lock boxes zoeken, hier en daar wat zij missies oppakken en dan weer eens verder met het hoofdverhaal.
Ik heb alleen nog de missies openstaan van Samson Gao (de Nixon waardevoertuigen kapen en terugbrengen) dus ik heb alles vrijwel gedaan. Verder ben ik niet begonnen aan de losse autoraces; zoals ik zei, de bugs waardoor je door grond valt zijn mij een door in het oog omdat je daar juist snel moet racen (en de Xbox de weg te langzaam inlaadt - dit zou misschien verholpen kunnen worden door de game op de HDD te installeren)

Lock boxes doen mij niks; ik ben geen Achievement hunter en ook het geld dat je ermee verdient, kan je alleen maar besteden aan voertuigen, kleding of eten. Je kan je appartementen upgraden met een nieuw bed of een aquarium, maar aangezien het geen meerwaarde heeft - anders dan cosmetisch - zie ik ook het nut daar niet van in. Ik barst van het geld, maar de wijze om je geld te spenderen is miniem.

Ik had hier ook last van bij games als Maffia 2. In de Saint's Row games kan je echt met je geld smijten door de meest stomme rommel te kopen; dat had ik hier ook graag gezien.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricepuppet schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:05:
[...]

Ik heb alleen nog de missies openstaan van Samson Gao (de Nixon waardevoertuigen kapen en terugbrengen) dus ik heb alles vrijwel gedaan. Verder ben ik niet begonnen aan de losse autoraces; zoals ik zei, de bugs waardoor je door grond valt zijn mij een door in het oog omdat je daar juist snel moet racen (en de Xbox de weg te langzaam inlaadt - dit zou misschien verholpen kunnen worden door de game op de HDD te installeren)

Lock boxes doen mij niks; ik ben geen Achievement hunter en ook het geld dat je ermee verdient, kan je alleen maar besteden aan voertuigen, kleding of eten. Je kan je appartementen upgraden met een nieuw bed of een aquarium, maar aangezien het geen meerwaarde heeft - anders dan cosmetisch - zie ik ook het nut daar niet van in. Ik barst van het geld, maar de wijze om je geld te spenderen is miniem.

Ik had hier ook last van bij games als Maffia 2. In de Saint's Row games kan je echt met je geld smijten door de meest stomme rommel te kopen; dat had ik hier ook graag gezien.
Heb je snel gedaan dan in de paar dagen dat de game uit is! _/-\o_

Ik heb het idee dat ik veel langer bezig zal zijn, weet niet waarom, maar bijvoorbeeld de drugs missies kosten soms best wat tijd. Er heen rijden, vechten, camera's hacken, terugrijden en dan de arrestatie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hmm, das apart, ik heb die bug dat je door de grond zakt nog niet meegemaakt. Op wat voor snelheid zit je dan? Top Speed van een A-class voertuig ofzo? Ik heb namelijk al aardig vaak hard gereden maar het is me niet gebeurd. Eerst had ik de game niet eens geinstalleerd en toen had ik het niet, ook nu ik hem geïnstalleerd heb op mn hd heb ik dat niet (xbox 360 versie trouwens).

Verder noem je nu dus 1 bug, waarbij ik die zelf niet gehad heb (al is ie dus wel aardig frustrerend), maar dat noem ik nog niet echt extreem veel bugs.

Het klopt dat er niet gigantisch veel te doen is in de stad nadat je het verhaal en de zijmissies hebt voltooid. Het verzamelen is ook niet echt mijn ding, maar het helpt je wel een hoop om alles geupgrade te hebben voordat je aan de laatste missies begint (al is de moeilijkheidsgraad prima). Je kunt nog wel lekker rondrijden, maar echt aankloten is er niet echt bij, maar dat is voor mij zelf geen probleem. Zolang ik me er in ieder geval wel 20 uur mee kan vermaken vind ik de game het geld wel waard.
Vooralsnog hebben ze nog DLC aangekondigd waar ze hopelijk wat plotgaten mee gaan dichten. Ik vond het ook wel raar dat ze weinig doen met de dames die je ontmoet (waarbij er 1 blijkbaar meer relatie was dan ik dacht). Maar het is niet zo dat het einde nu niet duidelijk is. De Sun on yee bestaan nog gewoon, al is het een stuk minder extreem en wat meer op de achtergrond. Het laat in ieder geval ruimte voor een vervolg.

De camera gaf bij mij ook weinig problemen. Als ik om wil keren doe ik dat meestal met de handrem (vooral wegrijden op de motor werkt daarmee echt veel handiger) en ik heb ook niet vaak bij hoeven sturen.

Ik vermaak me nog prima met de game, ook al heb ik hem al uitgespeeld. Moet nog wat zijmissies halen en ga nog wel wat collectibles halen (om face 10 te halen) en daarna kijk ik wel. Misschien dat ik hem dan nog effe laat liggen tot er meer DLC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg leuke game.jammer dat het nu te warm is om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:28:
[...]

Heb je snel gedaan dan in de paar dagen dat de game uit is! _/-\o_

Ik heb het idee dat ik veel langer bezig zal zijn, weet niet waarom, maar bijvoorbeeld de drugs missies kosten soms best wat tijd. Er heen rijden, vechten, camera's hacken, terugrijden en dan de arrestatie doen.
Heb een review versie gekregen van een persoon die games reviewe'd. Verder is het heel simpel; ik ging alle gevechten aan, stapelde ze op, ging daarna naar het appartement, ronde alle arrestaties af. Ik weet niet waarom je terugrijd, want er valt daarna geen arrestatie te doen?
Martinspire schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:34:
Hmm, das apart, ik heb die bug dat je door de grond zakt nog niet meegemaakt. Op wat voor snelheid zit je dan? Top Speed van een A-class voertuig ofzo? Ik heb namelijk al aardig vaak hard gereden maar het is me niet gebeurd. Eerst had ik de game niet eens geinstalleerd en toen had ik het niet, ook nu ik hem geïnstalleerd heb op mn hd heb ik dat niet (xbox 360 versie trouwens).

Verder noem je nu dus 1 bug, waarbij ik die zelf niet gehad heb (al is ie dus wel aardig frustrerend), maar dat noem ik nog niet echt extreem veel bugs.
Ik noem er 1, maar er zijn meerdere. Zo ook dat er guards via een hek dat dicht is, mij kunnen schoppen en slaan als ik voor sta.
Martinspire schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:34:De camera gaf bij mij ook weinig problemen. Als ik om wil keren doe ik dat meestal met de handrem (vooral wegrijden op de motor werkt daarmee echt veel handiger) en ik heb ook niet vaak bij hoeven sturen.
Puur persoonlijk. Er zijn mensen die mijn camera statement kunnen beamen. Ik heb het in andere sandbox games beter uitgewerkt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 14:45
Op de PC is de besturing met keyboard/mouse vooralsnog dramatisch slecht. Word waarschijnlijk binnenkort nog wel gepatched.

De camera bedienen met de muis is gewoon vreselijk. Heb het zelf maar opgegeven en heb MotioninJoy geinstalleerd en speel nu met PS3 controller; maakt de hele game een stuk speelbaarder.

Verder geweldig spel.

Hey, sexy man, want new clothes? Why don't you let me dress you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Mijn eerste indruk is ook positief. Zeker met de HD texture pack ziet het er zwaar nice uit en de gameplay vind ik zelf erg goed. Alleen ben ik het wel met sommige bovenstaande comments eens met betrekking tot het rijden in voertuigen. Dit voelt niet altijd even soepel aan.

Ga er zeker nog veel mee tijd insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Jesh schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:28:
Mijn eerste indruk is ook positief. Zeker met de HD texture pack ziet het er zwaar nice uit en de gameplay vind ik zelf erg goed. Alleen ben ik het wel met sommige bovenstaande comments eens met betrekking tot het rijden in voertuigen. Dit voelt niet altijd even soepel aan.

Ga er zeker nog veel mee tijd insteken.
m.b.t de camera, dit went.. en de controls wennen ook :)

Aan het begin was het zwaar wennen, maar nu ik er zo een 15 uur op heb zitten is het briljant.
Rechtermuisknop om voertuigen over te nemen is beter dan een toets op het toetsenbord :P

Over de game:

Het ziet er mooi uit, goeie geluidseffecten, en de combat is echt supervetjes!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ook leuk: als je die action hijack doet zonder dat je achter een auto rijd, dan doet ie zn deur open. Doe je dat op het moment dat je langs een stoep rijd, dan kun je dus iemand een aardige knal verkopen met die deur haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricepuppet schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:28:
[...]

Heb een review versie gekregen van een persoon die games reviewe'd. Verder is het heel simpel; ik ging alle gevechten aan, stapelde ze op, ging daarna naar het appartement, ronde alle arrestaties af. Ik weet niet waarom je terugrijd, want er valt daarna geen arrestatie te doen?

[...]

Ik noem er 1, maar er zijn meerdere. Zo ook dat er guards via een hek dat dicht is, mij kunnen schoppen en slaan als ik voor sta.

[...]

Puur persoonlijk. Er zijn mensen die mijn camera statement kunnen beamen. Ik heb het in andere sandbox games beter uitgewerkt gezien.
Omdat ik een beetje wil genieten van de game. Ik vind het heerlijk door die stad te rijden met al die neon verlichting, helemaal als het gaat regenen! _/-\o_

Met camera standpunten ben ik het echt met je eens, zeker het draaien daarvan gaat te langzaam. Ik hoop dat ze daar nog iets op vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Opzich een vermakelijke game voor tussendoor. Heb me zeer vermaakt met het verhaal en de missies daar omheen. Besturing van voertuigen had beter uitgewerkt kunnen worden. Vechten is goed uitgewerkt.
Afgelopen weekend wat uurtjes er in gestoken en zit nu op 75%. Dus speel je puur het verhaal dan ben je snel klaar.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RevoNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 15:59:
Opzich een vermakelijke game voor tussendoor. Heb me zeer vermaakt met het verhaal en de missies daar omheen. Besturing van voertuigen had beter uitgewerkt kunnen worden. Vechten is goed uitgewerkt.
Afgelopen weekend wat uurtjes er in gestoken en zit nu op 75%. Dus speel je puur het verhaal dan ben je snel klaar.
Mwoah, voor de meeste games met een singleplayer ben je ook vaak wel klaar na een uurtje of 15. Hier heb je dan nog wel wat dingen te verzamelen en heb je waarschijnlijk nog niet alle zijmissies afgerond. Dus wat dat betreft zit je er niet ver vanaf. Het verhaal zelf vind ik eigenlijk nog best lang duren, maar met DLC zal het nog wel wat langer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Martinspire schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:10:
[...]

De eerste keer zal ie hem vaak tegen een railing beuken, maar daarna gooit ie hem eraf.
Je bedoelt de martial arts club :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Huh? Volgens mij quote je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Erg toffe game, veel leuker dan ik had verwacht, alleen die camera.. wat een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieroth schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:33:
Erg toffe game, veel leuker dan ik had verwacht, alleen die camera.. wat een drama.
Daar wen je vanzelf aan ;) De game is het echt waard vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Heerlijke game! Heb er nu zo'n 11 uur in zitten en qua verhaal ben ik nog niet eens zo heel ver :) De zij-missies die los van het verhaal staan en de vechtclubs zijn echt cool! Graphics zijn ook super, het draait echt super vloeiend en het vechten is echt geweldig uitgewerkt. Leuke game en goed om te zien dat er wat liefde is voor de PC-community.

En daarover gesproken, het is jammer dat de menu's nogal wat sporen laten zien van de consoles waardoor volledige besturing met de muis niet mogelijk is. Gelukkig is het lang niet zo erg als in Skyrim waardoor er prima mee te leven valt. Het rijden is enorm wennen maar ik vind het eigenlijk wel lekker. Een keertje wat meer arcade in plaats van het realistische rij-model van GTA4. Physics zijn jammergenoeg wel wat minder dan in GTA4.

De game heeft zo z'n plus- en minpunten, maar de pluspunten wegen in dit geval véél zwaarder. Een heerlijk combat-systeem, lekker arcade rijden, een prima verhaal met goede personages en er is zó veel te doen in de stad! Overigens ben ik nog geen bugs tegengekomen en heb ik nog geen crashes gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:47:
[...]

Daar wen je vanzelf aan ;) De game is het echt waard vind ik. :)
Heb er nu wat meer uurtjes inzitten en ik erger me er allang niet meer zoveel aan nu idd.
Maar dat is voornamelijk omdat ik nu doorheb dat je de camera gewoon met rust moet laten. :p
In GTA kijk ik altijd veel om me heen tijdens het rijden, dat kan hier gewoon niet, is jammer, maar de game is het meer dan waard idd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Martinspire schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 20:31:
Huh? Volgens mij quote je verkeerd?
Nee hoor, daar heb ik aardig wat units over de railing heen zien vliegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heeft iemand dit spel werkend met Nvidia Surround? Surround staat aan bij de Nvidia settings. De resolutie van het spel staat op 5760*1080, maar de buitenste twee schermen blijven (na een hoop geknipper) zwart. Het spel speelt vervolgens iets trager dan normaal, maar alleen op het middelste scherm.

In het systeem zitten twee Sapphire GTX580 OC in SLI. Qua drivers draai ik op 305.67 (305.68 werkte niet). Het spel is versie 1.4. Bij andere games werkt de surround wel goed. Heeft iemand de gouden tip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieroth schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 02:09:
[...]

Heb er nu wat meer uurtjes inzitten en ik erger me er allang niet meer zoveel aan nu idd.
Maar dat is voornamelijk omdat ik nu doorheb dat je de camera gewoon met rust moet laten. :p
In GTA kijk ik altijd veel om me heen tijdens het rijden, dat kan hier gewoon niet, is jammer, maar de game is het meer dan waard idd. :+
Same here, ik zit op 11 uur en 40% en de camera, nou ja daar kijk ik maar overheen. :D
Overigens zijn de liedjes in de karaoke bar echt schitterend zeg! _/-\o_ Wie wil er nu geen All out of love van Air Supply zingen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het alleeen vechten of ook schieten? Ik wil hem iig ook kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb de game nu ook sinds gisteren, had hem al "getest" en vind het een toffe game.
Draai nu op alles max behalve AA die op high.
En draait verassend soepel :) Graphics zijn soms erg mooi, maar soms zijn bepaalde textures niet al te best, terwijl ik wel de HD texture mod heb.
Het vechten vind ik erg ala Assassins creed, en dat is goed, want vond het daar altijd al lekker werken, en nu werkt het ook heerlijk.
Enige nadeel vind ik de physics(of gebrek eraan) van de voertuigen, ik ben zo iemand die gta 4 alleen maar speelde vanwege de car physics omdat die gewoon super waren voor zo'n game.
Begin me super snel te irriteren als ik moet rijden.
Dus dat is een behoorlijk minpunt in mijn ogen, verder ben ik nog niet zo ver in het verhaal, maar vermaak me verder prima ermee :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:08:
Is het alleeen vechten of ook schieten? Ik wil hem iig ook kopen
Primair is het vechten.
En daar zijn flink wat verschillende methodes voor te unlocken.
Schieten komt eigenlijk maar sporadisch voor, en ik mis het eigenlijk niet.

Heb nu geloof ik op 1 Health Shrine na (En ik weet waar hij is, kan er alleen nog niet bij) alle Health Shrines gevonden. Misschien overleef ik de grotere gevechten wat beter :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 09:25
v8power67 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:30:
Heb de game nu ook sinds gisteren, had hem al "getest" en vind het een toffe game.
Draai nu op alles max behalve AA die op high.
En draait verassend soepel :) Graphics zijn soms erg mooi, maar soms zijn bepaalde textures niet al te best, terwijl ik wel de HD texture mod heb.
Het vechten vind ik erg ala Assassins creed, en dat is goed, want vond het daar altijd al lekker werken, en nu werkt het ook heerlijk.
Enige nadeel vind ik de physics(of gebrek eraan) van de voertuigen, ik ben zo iemand die gta 4 alleen maar speelde vanwege de car physics omdat die gewoon super waren voor zo'n game.
Begin me super snel te irriteren als ik moet rijden.
Dus dat is een behoorlijk minpunt in mijn ogen, verder ben ik nog niet zo ver in het verhaal, maar vermaak me verder prima ermee :)
Draait soepel mits ik inderdaad de AA op 'normal' of 'high' laat. Op 'extreme' ervaar ik toch redelijke framedrops op mijn HD6950 2GB (unlocked shaders, 6970 bios, 6970 clocks). Alle overige settings kunnen wel op hun hoogste waarde worden ingesteld.

De game ziet er geweldig uit verder, met name in de (in-game gerenderde) cutscenes, maar ook het straatbeeld is briljant. Mijn enig minpuntje; de models zelf. De grafische pracht en praal is érg degelijk met het HD Texture Pack geinstalleerd, maar een aantal NPC's (met name willekeurige voorbijgangers, en sommige vijanden) zien er toch uit alsof ze een vrij lage poly-count hebben. Erg jammer, want dit steekt schril af tegen de prachtige HD textures van het Hong Kongese straatbeeld.

De enige bug die ik verder ben tegengekomen is dat na een alt-tab, en het opstarten van FRAPS, mijn 360 controller plots niet meer correct werd herkend. Ik kon wel in de menu's navigeren, maar terug in de spelomgeving reageerde mijn character niet meer op de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Seroth schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:02:
[...]

Draait soepel mits ik inderdaad de AA op 'normal' of 'high' laat. Op 'extreme' ervaar ik toch redelijke framedrops op mijn HD6950 2GB (unlocked shaders, 6970 bios, 6970 clocks). Alle overige settings kunnen wel op hun hoogste waarde worden ingesteld.

De game ziet er geweldig uit verder, met name in de (in-game gerenderde) cutscenes, maar ook het straatbeeld is briljant. Mijn enig minpuntje; de models zelf. De grafische pracht en praal is érg degelijk met het HD Texture Pack geinstalleerd, maar een aantal NPC's (met name willekeurige voorbijgangers, en sommige vijanden) zien er toch uit alsof ze een vrij lage poly-count hebben. Erg jammer, want dit steekt schril af tegen de prachtige HD textures van het Hong Kongese straatbeeld.

De enige bug die ik verder ben tegengekomen is dat na een alt-tab, en het opstarten van FRAPS, mijn 360 controller plots niet meer correct werd herkend. Ik kon wel in de menu's navigeren, maar terug in de spelomgeving reageerde mijn character niet meer op de input.
Op welke reso draai jij ??
Heb zelf een 680gtx 2gb, en heb met AA op maximum zijn dit mijn benchmark resultaten :
<Average value="36.454288483"/> <Max value="67.724418640"/> <Min value="20.797546387"/>
Dit op 1920x1200.
AA op high :
<Average value="71.175300598"/> <Max value="106.182769775"/> <Min value="41.609577179"/>
en aa op normal :
<Average value="100.125877380"/> <Max value="153.752639771"/> <Min value="56.971050262"/>

Maar als ik dan AA op max had dan was de game vrijwel onspeelbaar.

Verder kan ik vsync niet uitzetten in de game zelf, elke keer verspringt ie weer terug naar aan, dus heb hem nu via nvidia menu gedaan.
En als ik dan aan vsync zat sprong aa ook automatische weer naar normal....
Beetje vage shit, maar is nu wel geregeld :)

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 21-08-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:10

watercoolertje

Untertitel

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 12:28:Ik heb het idee dat ik veel langer bezig zal zijn, weet niet waarom, maar bijvoorbeeld de drugs missies kosten soms best wat tijd. Er heen rijden, vechten, camera's hacken, terugrijden en dan de arrestatie doen.
Ik ga gewoon in de stad langs al die drugsmissies en uiteindelijk naar me huis en dan arresteer ik ze achter elkaar :D scheelt heen en weer rijden ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:10

watercoolertje

Untertitel

[b]v8power67 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:13:
Ik heb dat helaas met bijna alle settings die kan ik gewoon niet wijzigen (wordt niet opgeslagen), wordt er gek van want die game draait gewoon supergoed dus kan nog hoger ingesteld worden :D

edit: oeps 2x achter elkaar gepost, sorry :D

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 21-08-2012 13:24 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
1920x1080. Ik zit op het moment op het werk, dus kan geen exacte FPS waardes nakijken. Ik meen dat ik ook rond de 20fps zat op Max. Tussen de 30 en 50 op High, en op normal zit ik om en nabij de 60FPS. Of hij boven de 60 uitkomt weet ik niet, want ik heb V-sync aanstaan op een 60hz beeldscherm.

Ik zal straks eens wat benchjes draaien en eens zien wat het exacte verschil is, maar inderdaad, met AA op max is het wat mij betreft onspeelbaar. Ik ben geen persoon die een game per sé op een constante 60+ FPS hoeft te zien draaien, maar 20FPS, dat merk je toch wel, en dat gaat me irriteren en breekt m'n immersie in het spel.

*EDIT*:
watercoolertje schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:24:
[...]k heb dat helaas met bijna alle settings die kan ik gewoon niet wijzigen (wordt niet opgeslagen), wordt er gek van want die game draait gewoon supergoed dus kan nog hoger ingesteld worden :D
Ik had hetzelfde probleem. Als volgt kun je het oplossen: Pas je instellingen naar wens aan in de "Advanced Graphics" settings. Zodra je klaar bent, druk je op "Back" en laat je de game de gewijzigde instellingen opslaan. Nu ben je terug in het reguliere "Display". Als je nu nogmaals op back drukt, vraagt de game wéér om de gewijzigde instellingen op te slaan. Hier kies je voor de optie om NIET te saven.

Et voila, je settings staan goed :)

[ Voor 33% gewijzigd door Seroth op 21-08-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:30
Ik heb deze game nu al een paar uur gespeeld. Vermaak me er goed mee, het was even wennen aan het vecht systeem, maar toen ik er achter kwam hoe belangrijk het counteren is ging het steeds beter.

Heb alleen een probleem de game crasht bij mij nu in die missie in the wearhouse, op het moment dat je net een pistool krijgt en dat je naar het volgende deel van het level gaat. Hebben meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17

Vuurvoske

Nunquam cede!

Zijn er ook mensen waarbij deze game uberhaupt niet start? Bij mij werkt het spel gewoon helemaal niet.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke AA word er gebruikt in deze game. Het kan maar zo zijn dat het SSAA is en dat is vrij wel voor iedere kaart zwaar. Meestal zijn voor SSAA max instellingen minimaal SLI of CF nodig. Zoals in de game Sniper elite V2

Edit

Als AA op normal als geen ketels meer laat zien dan is het nog helemaal niet zo'nzwaare game om hem op zijn mooist te spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
phoe. erg leuke game.
alleen hij werkt niet zo soepel.
ik heb hd7970 OC. crossfire.
en kan die AA niet maxen. dan gaat die laggen.
zou toch moeten kunnen.. iemand een idee?
drivers zijn 12.8 en met app profiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met AA op high en dan de bnechmark eens draaien. Rayhvh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het uitgespeeld wanneer er geen thug/politie missies meer beschikbaar zijn?
Ik krijg geen groene en blauwe icoontjes meer op mijn radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:23:
ja dan doet die het beter.. maar met 2 stuks 7970hd oc, verwacht je toch dat je hem max kan draaien.
het valt me ook op dat die maar 2 gig vram ziet. ipv 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:23:
AA is FXAA, en SSAA, dat wordt beide als je op extreme zet op high gezet.
Op high staat SSAA op medium en FXAA op high, en op normaal staat SSAA uit, en FXAA op normal.

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 21-08-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
bijde me GPU,s worden ook 100C. ik word een beetje bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcade
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:27:
Heb je het uitgespeeld wanneer er geen thug/politie missies meer beschikbaar zijn?
Ik krijg geen groene en blauwe icoontjes meer op mijn radar.
Ik heb hem nog niet uitgespeeld; zit ergens rond de 40%. Maar rond die tijd verdwenen alle groene/blauwe icoontjes maar verscheen er wel een "go to bed" icoon. Blijkbaar moest ik een nacht slapen om cutscenes te triggered.

mss. zelfde in jouw geval? Lijkt me dat 't normaliter wel duidelijk is wanneer je het uitgespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verklaart een boel. SSAA is namelijk zeer zwaar en dat trekt een eNkele kaart gewoon niet, zelfs niet de krachtigste videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:09:
Dat verklaart een boel. SSAA is namelijk zeer zwaar en dat trekt een eNkele kaart gewoon niet, zelfs niet de krachtigste videokaarten.
Nee klopt, mijn 680gtx trekt het net niet stabiel genoeg op 30fps, zit er vaak net onder.
Maar moet wel zeggen verschil tussen high en extreme is erg groot, op extreme is het echt heel erg mooi, je ziet nagenoeg geen kartel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
v8power67 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:13:
Verder kan ik vsync niet uitzetten in de game zelf, elke keer verspringt ie weer terug naar aan, dus heb hem nu via nvidia menu gedaan.
Dat probleem heb ik ook, als ik iets wijzig en naar de volgende setting ga verspringt het naar de vorige setting.
Ook zie je dan de AA echt compleet random veranderen.

Er is een ini xml file in de sleeping dogs dir die je handmatig kan aanpassen.
Steam\steamapps\common\SleepingDogs\Data\DisplaySettings.xml
0 - lowest setings, 1 2 or 3 best settings.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:39:
[...]

Nee klopt, mijn 680gtx trekt het net niet stabiel genoeg op 30fps, zit er vaak net onder.
Maar moet wel zeggen verschil tussen high en extreme is erg groot, op extreme is het echt heel erg mooi, je ziet nagenoeg geen kartel meer.
En op high zie je wel kartels?

Ik heb de game nu ook haald gemiddeld 43fps met ultra settings en AA op extream. Dit is verder niet soepel.

Edit

Met AA op high is het wel soepel met gemiddeld 78fps en minimaal 50fps. Hier laat ik hem dus op staam net de rst op max settings

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcade schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 06:05:
[...]

Ik heb hem nog niet uitgespeeld; zit ergens rond de 40%. Maar rond die tijd verdwenen alle groene/blauwe icoontjes maar verscheen er wel een "go to bed" icoon. Blijkbaar moest ik een nacht slapen om cutscenes te triggered.

mss. zelfde in jouw geval? Lijkt me dat 't normaliter wel duidelijk is wanneer je het uitgespeeld hebt.
Ik kreeg geen icon of melding te zien, maar ff slapen deed wonderen. Na deze missie kreeg ik de credits in beeld, dus ook meteen duidelijk dat het verhaal is afgesloten.

Leuk spel, maar op de PC zijn de controls echt slecht uitgewerkt. Ik hoef geen 3 à 4 functies op 1 knop. Ik heb een toetsenbord, laat mij aub alle functies apart op 1 knop zetten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Keyboard indeling is inderdaad nogal raar, gelukkig werkt de Xbox controller wel lekker :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen last van settings die terug springen als ik ze safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Saven is het probleem niet, als ik een setting aanpas en naar de volgende setting ga springt hij weer terug ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NPVsXy7nIOU&feature=player_embedded]

[ Voor 27% gewijzigd door Verderf op 22-08-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar daar heb ik totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Blijkbaar zou 1.4 dat opgelost moeten hebben maar in mijn geval is dat helaas niet zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 11:24
Verderf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:39:
Saven is het probleem niet, als ik een setting aanpas en naar de volgende setting ga springt hij weer terug ;)

[video]
Na het aanpassen van de advanced graphical settings teruggaan en als het spel vraagt om te saven wel saven. Als je vervolgens weer een menu teruggaat vraagt het spel wederom om te saven, dan moet je niet saven. Zo heb ik dat probleem opgelost bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Simmity schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:05:
[...]

Na het aanpassen van de advanced graphical settings teruggaan en als het spel vraagt om te saven wel saven. Als je vervolgens weer een menu teruggaat vraagt het spel wederom om te saven, dan moet je niet saven. Zo heb ik dat probleem opgelost bij mij.
exact hetzelfde zoals in het filmpje wat ik eerder poste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm msi afterburner laat 990mb vram gebruik zien en de benchmark 1974mb vram gebruik zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:31
Ben ik de enigste die moeite heeft met schieten?
Ik kan amper mikken, vaak gaat het heel 'hoekerig' en kan ik de trekker niet overhalen :?

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:02
Verderf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:01:
Blijkbaar zou 1.4 dat opgelost moeten hebben maar in mijn geval is dat helaas niet zo :(
Ik heb hier ook nog steeds last van, maar zo zijn er wel meer bugs. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroth
Ik heb gisteren een vreemde bug ondervonden. Geen gigantisch probleem, maar ik had in Aberdeen een beveiligde lockbox gevonden met zowaar mijn allereerste pistool er in! Ik blij, daar je (met name in het begin van de game) eigenlijk totaal geen wapens tegenkomt. Ik besluit er super zuinig mee om te gaan, ammo conserveren, hooguit gebruiken om te intimideren e.d.

Ik ga doodleuk verder op een aantal missies. Uiteindelijk kon ik terug bij de Dojo waar ik een jade statue aflever. Ik loop de Dojo weer uit, race nog wat verder door de stad, en zie plotseling...dat ik geen pistool meer heb?

Is dit de bedoeling? Mag ik de dojo niet in met een pistool en wordt deze dan permanent afgenomen? Of komt het ergens anders door? Blijft dit later ook gebeuren als ik wel toegang heb tot andere wapens? Erg vreemd in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Seroth schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 15:52:
Ik heb gisteren een vreemde bug ondervonden. Geen gigantisch probleem, maar ik had in Aberdeen een beveiligde lockbox gevonden met zowaar mijn allereerste pistool er in! Ik blij, daar je (met name in het begin van de game) eigenlijk totaal geen wapens tegenkomt. Ik besluit er super zuinig mee om te gaan, ammo conserveren, hooguit gebruiken om te intimideren e.d.

Ik ga doodleuk verder op een aantal missies. Uiteindelijk kon ik terug bij de Dojo waar ik een jade statue aflever. Ik loop de Dojo weer uit, race nog wat verder door de stad, en zie plotseling...dat ik geen pistool meer heb?

Is dit de bedoeling? Mag ik de dojo niet in met een pistool en wordt deze dan permanent afgenomen? Of komt het ergens anders door? Blijft dit later ook gebeuren als ik wel toegang heb tot andere wapens? Erg vreemd in ieder geval...
Volgens mij niet nee, maar had je hem verborgen? Als in "niet meer in je hand"? Want daar reageren ze soms wel raar op, al lijkt het me een bug. Maar zo leuk zijn pistolen nou ook weer niet. Het maakt het overnemen van drug busts wel sneller, maar vechten is imo veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Jefrim schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:22:
Ik heb deze game nu al een paar uur gespeeld. Vermaak me er goed mee, het was even wennen aan het vecht systeem, maar toen ik er achter kwam hoe belangrijk het counteren is ging het steeds beter.
Heb zelf best een probleem met counteren. Okay, ben nog niet zo lang bezig, maar het lukt me gewoon niet goed. Bij de uitleg in het begin wordt gezegd dat je de rechtermuisknop moet indrukken als je tegenstander rood wordt. Dat doe ik braaf, maar dan nog mislukt het erg vaak.

Waarschijnlijk snap ik het systeem niet helemaal. Moet je de rechtermuisknop indrukken zodra de ander rood wordt of zodra ie een move begint te maken als ie rood is? En moet je de knop ingedrukt houden of kun je beter klikken als ie rood is. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar ben nog niet achter de truc gekomen.

Sowieso de gevechten: moet ik die meer zien als button bashen of kun je vrij rustig je moves proberen te maken? Ach, ondanks dat ik alle gevechten wel een paar keer verlies is het tot nu toe best een vermakelijk en ook mooi spel. Draait ook bovenverwachting soepel op mijn GTX560 (geen Ti).

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Weakling schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:42:
[...]

Heb zelf best een probleem met counteren. Okay, ben nog niet zo lang bezig, maar het lukt me gewoon niet goed. Bij de uitleg in het begin wordt gezegd dat je de rechtermuisknop moet indrukken als je tegenstander rood wordt. Dat doe ik braaf, maar dan nog mislukt het erg vaak.

Waarschijnlijk snap ik het systeem niet helemaal. Moet je de rechtermuisknop indrukken zodra de ander rood wordt of zodra ie een move begint te maken als ie rood is? En moet je de knop ingedrukt houden of kun je beter klikken als ie rood is. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar ben nog niet achter de truc gekomen.

Sowieso de gevechten: moet ik die meer zien als button bashen of kun je vrij rustig je moves proberen te maken? Ach, ondanks dat ik alle gevechten wel een paar keer verlies is het tot nu toe best een vermakelijk en ook mooi spel. Draait ook bovenverwachting soepel op mijn GTX560 (geen Ti).
Het is ongeveer hetzelfde als bij de Batman Arkham serie, maar ik denk dus dat je die niet hebt gespeeld aan je vraag te zien.

Anyways, je ziet hem rood worden en dan heb je meestal nog ongeveer een seconde of anderhalf voordat hij echt "connect" met zijn aanval (althans in mijn beleving, misschien kunnen anderen het beter verwoorden).

Button bashen zou ik het dus niet willen noemen, meer goed opletten en wel zelf ook blijven aanvallen. Overigens gebruik ik ook veel grappling/worpen, dus een combinatie van alles werkt voor mij persoonlijk het beste,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vooral niet button smashen, je hebt alle tijd om te counteren en volgens mij zelf als je zelf een aanval inzet, zodra hij rood oplicht rechtermuis klikken ( console geen idee).

Had er in het begin ook moeite mee maar na wat health upgrades en extra moves is het heerlijk om te zien, vooral als je je van te voren bedenkt van o.k jou breek ik je arm, en van jou het been hahaha krik krak... :P

@ seroth, idd weet niet of het een bug is maar heb ook al een paar keer een pistool gehad en ik was hem ook zo weer kwijt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sipio op 22-08-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Jesh schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:18:
Het is ongeveer hetzelfde als bij de Batman Arkham serie, maar ik denk dus dat je die niet hebt gespeeld aan je vraag te zien.
Ja, heb ik wel gespeeld en daar had ik er veel minder moeite mee. Ach, kwestie van wennen denk ik.
Anyways, je ziet hem rood worden en dan heb je meestal nog ongeveer een seconde of anderhalf voordat hij echt "connect" met zijn aanval (althans in mijn beleving, misschien kunnen anderen het beter verwoorden).

Button bashen zou ik het dus niet willen noemen, meer goed opletten en wel zelf ook blijven aanvallen. Overigens gebruik ik ook veel grappling/worpen, dus een combinatie van alles werkt voor mij persoonlijk het beste,
Sipio schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:03:
Vooral niet button smashen, je hebt alle tijd om te counteren en volgens mij zelf als je zelf een aanval inzet, zodra hij rood oplicht rechtermuis klikken ( console geen idee).

Had er in het begin ook moeite mee maar na wat health upgrades en extra moves is het heerlijk om te zien, vooral als je je van te voren bedenkt van o.k jou breek ik je arm, en van jou het been hahaha krik krak... :P
Tnx, ik zal het eens op die manier gaan proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Plekuz op 22-08-2012 21:13 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met handwapens is het volgens mij zo dat als je een kill ermee maakt dat je het weggooit. Althans dat was zo met opgeraapte messen en
spoiler:
vissen
Misschien raak je geweren kwijt als je een missie uitspeelt.

Brute game tot nu toe! :)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:13:
Met handwapens is het volgens mij zo dat als je een kill ermee maakt dat je het weggooit. Althans dat was zo met opgeraapte messen en
spoiler:
vissen
Misschien raak je geweren kwijt als je een missie uitspeelt.

Brute game tot nu toe! :)
Nee, niet bij elke kill. Bij een normale aanval kun je er 1 tot 2 ventjes mee afmaken, maar vaak moet je er meerdere mee slaan omdat ze jou aanvallen.

Wat ie echter vaak doet is zijn mes gebruiken om iemand meteen af te maken. Grijp je iemand vast, dan zet ie vaak het mes in zn tegenstander en is ie hem dus kwijt. Bij heavy attacks ben je hem volgens mij sneller kwijt, maar je kunt er wel even mee doen. Bij een bepaalde missie aan het eind heb je trouwens even de beschikking over een wapen wat je langer kunt gebruiken, maar in een vervolgmissie moet je alweer met guns aan de slag en raak je hem helaas kwijt.

De focus ligt bij de combat vaak op hand-to-hand en daarom geeft ie ook niet zoveel om messen. Met een hogere triad (of cop) score krijg je bij een hoger level de mogelijkheid om te kiezen voor een "endurance bonus" waardoor je langer met melee weapons aan de slag kunt. Ook krijg je een paar unlocks die ervoor zorgen dat je sneller iemand kunt disarmen en daardoor ook zijn wapen kunt overnemen.

Het valt me nog op dat de combat best uitgebreid is en niet alleen normal attack, heavy attack, grappling en counter heeft, maar dat je daar ook nog variaties op hebt en omgevingsinvloeden die het geheel erg cool maken. Ik ben vooral fan geworden van mensen ergens overheen gooien of met hun hoofd tegen de diverse railings smijten.

• SonyEricsson
  • Laatst online: 10:33
Ben nu bezig met dit spel en vermaak me kostelijk. Ik ben zelf heel erg bekend met de situatie in hong kong en kan vertellen dat er veel dingen in het spel zitten wat best wel correct is. Dat maakt het alsnog leuker.

Er wordt gesproken over de Sun On Yee. Maar in praktijk is dit de Sun Yee On. Misschien een vertaalfout oid. Lijkt me niet dat er een trademark op zit :P. Er wordt gesproken over een rivalerende 18k. Dit is helemaal correct, maar in praktijk is de Shing Wo groep de grote rivaal. 18k is een groep wat bestaat uit voornamelijk overzeese chinese. voornamelijk american born chinese. Dus de hoofdrol spelers zoals wei shen , jackie , dogseyes zitten in praktijk allemaal in de 18k ipv de Sun Yee On.
Weet niet of dit alles met opzet is gedaan of dat de ontwikkelaar de verkeerde info heeft aangesproken.
ik weet..het is en blijft een spel ;)

verder is het grappig dat er zoveel scooters in het spel zitten verwerkt terwijl dit in praktijk nihil is. ook de minibus routes en geld met ketamine handel is vrij correct :D . Oja en de voiceovers in chinees is echt geweldig. Gewoon zoals echte locals en niet meer van dat nepchinees

ben nog niet zo heel ver in het verhaal, dus misschien komt er later nog wat leuks bij.

[ Voor 5% gewijzigd door SonyEricsson op 23-08-2012 02:02 ]

• Marcade
Ik geloof van interviews gelezen te hebben dat het geinspireerd is op Hong Kong & Sun Yee On maar niet letterlijk overgenomen is. De virtuele Hong Kong is zeker ook niet 1:1 overgenomen van de echte Hong Kong; ze hebben alleen geprobeerd de sfeer te kopieeren.

Dus geen vertaal fout maar express zo gedaan.

• SonyEricsson
  • Laatst online: 10:33
Marcade schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 05:03:
Ik geloof van interviews gelezen te hebben dat het geinspireerd is op Hong Kong & Sun Yee On maar niet letterlijk overgenomen is. De virtuele Hong Kong is zeker ook niet 1:1 overgenomen van de echte Hong Kong; ze hebben alleen geprobeerd de sfeer te kopieeren.

Dus geen vertaal fout maar express zo gedaan.
aha ...vandaar dat ze ook de locatie north point hebben genomen. Een locatie dat in het echt ook geen reet gebeurd en te doen valt :P De triaden zitten daar niet echt , maar waarschijnlijk komt de stad beter tot zijn recht als er een minder drukke locatie met minder drukte wordt weergegeven.

Verwijderd

Mmm bij het rijden heb ik last van framedrops en een schokkerig beeld met AA op high.
Meer mensen hier last van?

Verwijderd

Zo, ik heb het spel inmiddels twee dagen. Het verhaal en de missies zijn leuk, lekker gevarieerd. Ook leuk om alle sidemissies te doen.

De interactie met mensen buiten missies om is helaas niet zo groot. Jammer dat Square daar niet voor heeft gekozen. In DX: HR had vrijwel elke NPC wel iets te vertellen, ook al was het maar een verhaaltje.

Controls zijn wennen en hadden wel wat soepeler gemogen vind ik zelf. Graphics: mwoa. Heb geloof ik de high texturepack gewoon aan staan, zal dat nog eens nakijken. Het ziet er niet lelijk uit maar ik ben ook niet echt onder de indruk.

Dit klinkt misschien over het algemeen wat negatief, maar ik ben toch zeer blij met dit spel. En heb nu alweer zin om te gaan spelen.

Verwijderd

Die high texturepack moet je geloof ik apart downloaden, dat moest ik wel bij steam iig

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:44:
Mmm bij het rijden heb ik last van framedrops en een schokkerig beeld met AA op high.
Meer mensen hier last van?
Wat ik las in reviews is dat als het goed is iedereen dit heeft, heb het af en toe ook.
Schijnt een bug in de game te zijn.

Verwijderd

Dat word dus even wachten op een fix

Voor de mensen die deze game graag willen proberen maar niet gelijk aan willen kopen, er is een demo beschikbaar op steam.

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:17:
Dat word dus even wachten op een fix

Voor de mensen die deze game graag willen proberen maar niet gelijk aan willen kopen, er is een demo beschikbaar op steam.
Ook voor de 360

Verwijderd

Ik had net een pistool gevonden. Echter kan ik hhem niet weg doen, enkel laten vallen.
Hou ik dit wapen nu ook als ik hem bij mij thuis laat vallen?

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 20:53
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:53:
Ik had net een pistool gevonden. Echter kan ik hhem niet weg doen, enkel laten vallen.
Volgens mij niet...alleen op het moment dat je een wapen oppakt en een icoon rechtbovenin ziet (een holster icoon) dan kun je op d-pad pijltje naar beneden drukken (dit is PS3 aangezien ik het niet op PC heb)

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:30
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:53:
Volgens mij door lang op de knop te drukken gooi je hem weg en als je hem alleen heel even indrukt dan stop je hem in je broekzak.
Ik ben overigens geen fan van pistolen in dit spel, want vind het schieten echt beroerd werken in tegenstelling tot het vechtensysteem wat heerlijk werkt.

Verwijderd

Per ongeluk een taxi gejat door kort op Y te drukken in plaats van inhouden. Neem mijn eigen, echte wereld, telefoon op. Kom terug en hoor Wei zeggen: 'You think this is a taxi. Do I look like a taxi driver?'. Is er iemand achterin gestapt die steeds roept dat ik de verkeerde kant op rij terwijl ik op weg ben naar de volgende missie. Heb me bescheurd. 10 punten Square Enix, 10 punten. :)

In het begin ben ik 3 keer dood gegaan tijdens een gevecht. Nu heb ik het trucje door en is het best cool. Nog niet Batman qua vechten. Maar ja, beter dan dat ga je het niet maken in mijn ogen. Die manier van combo's opbouwen door oplettend aggressief te zijn is moeilijk te evenaren. Dit is wel heel goed gedaan, vooral vanwege de enviroment kills en brute beenbreuk moves. Maar het leunt te veel op counteren wat de snelheid onderuit haalt in een gevecht. a la Assassins Creed. Ook prima in basis met veel toffe moves maar wat saai op een gegeven moment als je het counter trucje door hebt.

De schietscenes vind ik in tegenstelling tot een paar mensen hier wel prima. Super simpel, want je moet achter cover en meteeen de slo-mo move doen door over je cover te springen, maar prima voldoening gevend als je headshots uitdeelt. Niets bijzonders maar zeker niet slecht bestuurbaar.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Zo, counteren gaat na een tijdje oefenen en met de tips hier al een stuk beter. Alleen was ik wel tot de conclusie gekomen dat het makkelijker is de groepjes thugs die op straat staan met een auto te overrijden dan ze proberen neer te meppen. >:)

Enne: ik zag gister dat er een Warp radio station is! Mijn favoriete label (hoewel de laatste jaren erg achteruit gegaan)! Heb een kwartier in een stilstaande auto gezeten om alleen al naar dat station te luisteren. Bonuspunten voor Square Enix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radio kun je zelf toch niet wijzigen?
Hoe zit het trouwens met die gele balk, die is bij mij helemaal vol maar weet niet precies wat ik er mee kan, dacht aan een extra harde mep of trap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:58:
Radio kun je zelf toch niet wijzigen?
Hoe zit het trouwens met die gele balk, die is bij mij helemaal vol maar weet niet precies wat ik er mee kan, dacht aan een extra harde mep of trap?
Jawel, als je in de auto zit met (PC versie) de pijltjestoetsen, uit mijn hoofd links en rechts. Er zijn verschillende radiostations waar je uit kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 16:42
Kun je de radio ook uitzetten?

Ik zat gisteren op een toffe motor en wil het geluid horen, blijft die rot radio maar gaan.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Maikel64 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:26:
Kun je de radio ook uitzetten?

Ik zat gisteren op een toffe motor en wil het geluid horen, blijft die rot radio maar gaan.
Ik heb niet geprobeerd of je net als in GTA als je door alle radiostations loopt er uiteindelijk een "radio off" voorbij komt. Wat je wel kunt doen is in de instellingen het radiovolume op 0 zetten, maar ja, om nu steeds naar de instellingen te gaan als je even geen radio wil horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17

Vuurvoske

Nunquam cede!

Wat een ontzettend kutspel, de wereld is leuk. Het verhaal een beetje 13 in een dozijn, maar het ergste is nog wel dat kungfu veghten. Het is alleen twee knoppen bashen, je kunt niet eens kiezen voor slaan / schoppen. Daarnaast zijn sommige mensen gewoon zo frustrerend dat het niet meer leuk is. Ben blij dat ik hem gewoon gedownload heb ipv gekocht.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt wel apart schoppen, 3keer push en 1keer vasthouden. Op den duur krijg je wel mee combo's.
Maar nu weet ik nog steeds niet want die gele balk in houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gele balk is volgens mij hoe super stoer je vecht. Als die vol raakt en je slaat iemand vertraagd het beeld en is iederewn even bang voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vuurvoske schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:31:
Wat een ontzettend kutspel, de wereld is leuk. Het verhaal een beetje 13 in een dozijn, maar het ergste is nog wel dat kungfu veghten. Het is alleen twee knoppen bashen, je kunt niet eens kiezen voor slaan / schoppen. Daarnaast zijn sommige mensen gewoon zo frustrerend dat het niet meer leuk is. Ben blij dat ik hem gewoon gedownload heb ipv gekocht.
Stoere jongen hoor. Is je moeder ook trots op je?
Dit is een van de meest onverwachte pareltjes van dit jaar.
Pagina: 1 2 3 Laatste