Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:06
Iemand anders ook last van random crashes?

Ik heb het spel sinds gisteren, maar hij crasht op willekeurige momenten.
Ik draai hem op max settings, met texture pack. Op een i5 2500k en een 7970 (12.8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Op de allereerste keer opstarten na, waar ie in het introfilmpje van de game een heel stuk van de graphics miste en na een minuutje crashte, nog geen problemen gehad. (i7 860, GTX560, laatste WHQL drivers)

Edit: alles op high, behalve shadows en zonder extra texture pack.

[ Voor 24% gewijzigd door Plekuz op 24-08-2012 13:14 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Vuurvoske schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:31:
Wat een ontzettend kutspel, de wereld is leuk. Het verhaal een beetje 13 in een dozijn, maar het ergste is nog wel dat kungfu veghten. Het is alleen twee knoppen bashen, je kunt niet eens kiezen voor slaan / schoppen. Daarnaast zijn sommige mensen gewoon zo frustrerend dat het niet meer leuk is. Ben blij dat ik hem gewoon gedownload heb ipv gekocht.
Ik denk dat ze jou dan ook liever kwijt dan rijk zijn als klant.

Zoals je zelf al door hebt kun je niet alleen maar op twee knoppen bashen, dan ga je het tegen de verschillende type vechters dus niet redden. Afwisselen en chainen van aanvallen, door hebben welke je wel en niet kunt grappelen, etc. zorgt dat je ze aan kunt. Verder combo's unlocken om te kunnen disarmen, stunnen en afmaken daarna en het leven wordt een stuk makkelijker (en leuker).

In Batman AA & AC vond ik het vechten ook een van de leukste en interessantste onderdelen, in deze setting komt het ook goed tot z'n recht :). Wat mij betreft een top game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:07:
[...]

Stoere jongen hoor. Is je moeder ook trots op je?
Dit is een van de meest onverwachte pareltjes van dit jaar.
klopt ik ben er ook van aan het genieten (xbox 360)

het is ook niet al te moeilijk wat ik ook een pluspunt vindt.

dan kun je tenminste verder in het spel en verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin (die games niet gaaf vindt) komt regelmatig meekijken bij dit spel. De sfeer is echt top. Enige nadeel is dat ik nu verplicht in een raar zwembroekje moet spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Ik moet zeggen, het is eens weer een spel waarvan ik de singleplayer wil uitspelen.
Is me al wat jaartjes niet meer overkomen.

Ik ben nu bezig om alle Martial Arts gevechten te winnen. Echter word ik helemaal gek van die grote brede gasten.
Die zijn maar heel kort rood, dus vaak te weinig tijd om te reageren. (ben dan met 3 andere slankies in gevecht)
Daarnaast als ze je hebben vast gepakt, gaat het ook erg snel. De momenten dat je op de counter knop kan drukken die win je nog wel, maar zodra je met de F toets aan de gang moet ben je al te laat.

Hebben sommige tips om deze gasten wat makkelijker te kunnen verslaan?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

hupske schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:21:
Ik moet zeggen, het is eens weer een spel waarvan ik de singleplayer wil uitspelen.
Is me al wat jaartjes niet meer overkomen.

Ik ben nu bezig om alle Martial Arts gevechten te winnen. Echter word ik helemaal gek van die grote brede gasten.
Die zijn maar heel kort rood, dus vaak te weinig tijd om te reageren. (ben dan met 3 andere slankies in gevecht)
Daarnaast als ze je hebben vast gepakt, gaat het ook erg snel. De momenten dat je op de counter knop kan drukken die win je nog wel, maar zodra je met de F toets aan de gang moet ben je al te laat.

Hebben sommige tips om deze gasten wat makkelijker te kunnen verslaan?
Niet wachten op de counter maar gewoon zelf initatief nemen. Dit zijn eigenlijk de gasten die ik vrij snel uitschakel als ze erbij staan. Normale aanvallen met combo's werkt het best. Vastpakken kan niet en counter is eigenlijk wel een slecht idee, daar krijgen ze maar weinig damage van.
Meestal neem ik eerst de gasten uit met melee wapens en daarna deze gasten (tussendoor counter ik de rest wel)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

MeNTaL_TO

The future is not set

TheHolyCow schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:13:
[...]

Ik denk dat ze jou dan ook liever kwijt dan rijk zijn als klant.

Zoals je zelf al door hebt kun je niet alleen maar op twee knoppen bashen, dan ga je het tegen de verschillende type vechters dus niet redden. Afwisselen en chainen van aanvallen, door hebben welke je wel en niet kunt grappelen, etc. zorgt dat je ze aan kunt. Verder combo's unlocken om te kunnen disarmen, stunnen en afmaken daarna en het leven wordt een stuk makkelijker (en leuker).

In Batman AA & AC vond ik het vechten ook een van de leukste en interessantste onderdelen, in deze setting komt het ook goed tot z'n recht :). Wat mij betreft een top game.
Dit lukt mij dus echt niet, die combos, moet heel de tijd afwachten op de counter om dan voorzichtig toe te slaan, grappen kan ik in een groep (zeker een grote) wel vergeten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt mij telkens niet om zo'n groep klein te krijgen. Mijn leven gaat erg snel naar beneden en ga telkens dood voor ik maar wat terug kan doen.

Het wil maar niet lukken bij de eerste opdrachten al

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

Dit lukt mij dus echt niet, die combos, moet heel de tijd afwachten op de counter om dan voorzichtig toe te slaan, grappen kan ik in een groep (zeker een grote) wel vergeten.
Bij mij ging het in het begin ook niet erg goed, maar oefening baart kunst. Belangrijkste is om counter onder de knie te krijgen, daarna kan je aan de rest werken.
Ik heb een type combo gepakt wat ik oefen tot ik het onder de knie heb. Bijvoorbeeld roundhouse kick (LM, LM, LM, LM ingedrukt houden), knietje (LM, LM, LM ingedrukt houden) of breken van een been (F grapple, LM, LM, LM ingedrukt houden (geloof ik)).
Dit kun je veilig doen als je je omgeving maar in de gaten houdt: dus wegblijven van die dikke gasten, beetje de ruimte inlopen, en afbreken waar je mee bezig bent en counteren als er een rood wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

TheHolyCow schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:13:
[...]

Bij mij ging het in het begin ook niet erg goed, maar oefening baart kunst. Belangrijkste is om counter onder de knie te krijgen, daarna kan je aan de rest werken.
Ik heb een type combo gepakt wat ik oefen tot ik het onder de knie heb. Bijvoorbeeld roundhouse kick (LM, LM, LM, LM ingedrukt houden), knietje (LM, LM, LM ingedrukt houden) of breken van een been (F grapple, LM, LM, LM ingedrukt houden (geloof ik)).
Dit kun je veilig doen als je je omgeving maar in de gaten houdt: dus wegblijven van die dikke gasten, beetje de ruimte inlopen, en afbreken waar je mee bezig bent en counteren als er een rood wordt.
DE counter werkt wel goed, dat is de enige manier om een groep aan te pakken en dat lukt me makkelijk, alleen is daardoor saai, wil de combo's maken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:53

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Het is zaak dat je weet bij welke vijanden je welke moves uit kunt halen. Zo kun je die dikzakken het makkelijkste klein krijgen met heavy-attacks en die grote kickboxer achtige gasten kun je het beste counteren om daarna een combo te doen of vast te pakken. De overige vijanden kun je makkelijk neerhalen met combo's al moet je wel opletten dat je zo nu dan ook andere vijanden die dichtbij staan moet counteren. Ik vind het vechtsysteem echt heerlijk en ga dan ook regelmatig even naar een vechtclub toe :)

Wat ik wel jammer vindt is dat er maar zo weinig vechtclubs zijn en dat er niet met wapens gevochten wordt, dat zo het namelijk een heel stuk interessanter maken!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

DE counter werkt wel goed, dat is de enige manier om een groep aan te pakken en dat lukt me makkelijk, alleen is daardoor saai, wil de combo's maken.
Ik heb tussen de counters altijd wel tijd om een of twee combo's te maken. Dus wachten tot er een aanvalt, counteren, en vervolgens zelf een combo maken. Dan even kijken wat er gebeurt: nog een combo of eerst even moeten counteren. Ik probeer ook altijd een beetje het gevecht uit te lopen, dat zorgt voor rust een overzicht.

En inderdaad wat hierboven gezegd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik doe nu zo'n drugs opdracht en dan zijn de groepjes van 10 man moeilijk uit te schakelen.
Ben nu al zo'n 6 jeer dood gegan heb nog maar 1 groepje gepakt.door met de auto er over heen te tijden en dan de rest pakken. Moeilijk moeilijk moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Bij die opdrachten ga ik het vaakst dood, best wel lastig idd. Wat sowieso helpt om te doen is oefenen in de dojo als je een nieuwe combo unlockt. Verder zijn die vechtclubs ook goede oefening. Daar wordt rustig opgebouwd met tegenstanders, verschillende typen e.d. En als je verliest ben je niet dood, en kan je zo nog een keer.
Denk dat dat de beste manier is om je eigen skills wat op te krikken. Veel oefenen dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word nu helemaal gek kut spel. Komen ze met messen aan zetten en dan kun je niet weren als hij rood is.
pffff. Hij is te moeilijk gemaakt vind ik en er is geen moeilijkheids graad die ik kan aanpassen.
I

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:46:
Ik word nu helemaal gek kut spel. Komen ze met messen aan zetten en dan kun je niet weren als hij rood is.
pffff. Hij is te moeilijk gemaakt vind ik en er is geen moeilijkheids graad die ik kan aanpassen.
I
Dat kan wel (op de pc iig wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:46:
I
Ook die kun je counteren (vaak pas na de eerste aanval wel). Speel je toevallig op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Als je in de demo al 10 tallen keren dood gaat is het spel dan aan te raden. ziet er erg mooi uit maar heb het gevoel dat je met vechten alleen maar wat toetsen moet rammen. erg lastig allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:55:
[...]

Ook die kun je counteren (vaak pas na de eerste aanval wel). Speel je toevallig op de PC?
Klopt ik speel met muis en toetsenbord, is zo'n health drankje ook aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:42:
[...]

Klopt ik speel met muis en toetsenbord, is zo'n health drankje ook aan te raden?
Ja, dat is aan te raden. Probeer verder je instellingen wat te verlagen (graphics). Bij mijn vriendin thuis wilde het counteren totaal niet lukken ondanks dat de game prima leek te draaien. Bleek dat het een 'net niet' gevalletje was waardoor alles net wat trager reageerde en counteren vaak niet lukte omdat de muis net wat te traag geregistreerd werd. Instellingen wat verlaagd en opeens ging het zoals het hoorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx ik zal het proberen. Verder boel ik al langzaam wat vooruitgang, heb nu 3 gangs te pakken gehad. En ook de opdracht met het busje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik eingelijk mijn health om hoog levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:58:
Hoe moet ik eingelijk mijn health om hoog levelen.
Bidden bij paaltjes met een tempeltje er op (lijkt op vogelhuisje op paaltje). Die paaltjes blinken ook, dus vallen wel op in het straatbeeld. Maar staan wel een beetje verstopt ...
Afbeeldingslocatie: http://wikicheats.gametrailers.com/images/3/3b/Sleeping_Dogs_Health_Shrine_night_market.jpg

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice dat scheelt weer minder snel dood gaan. Ik ga zze maar zo vel mogelijk opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19
Even de missie voor die dame doen. dan staan de shrines voortaan op je minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Hoe zit het met die content van de ps3. als ik erheen ga ( heb de code ingevoerd ) staat er niets om te downloaden. of komen die pas later na ?

[ Voor 88% gewijzigd door soccerroos op 25-08-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:13
Je hebt ergens op de map helemaal bovenin een soort boorplatform, daar kun je naartoe varen en je ziet hem ook als een oranje marker op de map, maar wat kun je daar doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:28
ook ik heb moeite om bij die opdracht met het busje naar die drugs criminelen te gaan en die gasten af te maken. :D
Wel een goede tip om de eerste groep met een voertuig ze dood te rijden. Maar de tweede groep gasten die gewapend zijn met messen en koevoet die krijg ik nog niet voor elkaar.
Maar ik blijf vol houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19
Goede gewoonte is ook om voor je een missie gaat doen even een drankje te drinken (dubbele melee power) en noodles te eten (health regen). Gevechten winnen wordt dan een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
cvs79 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:22:
Goede gewoonte is ook om voor je een missie gaat doen even een drankje te drinken (dubbele melee power) en noodles te eten (health regen). Gevechten winnen wordt dan een stuk makkelijker.
goede tip. tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
Artwido schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:15:
ook ik heb moeite om bij die opdracht met het busje naar die drugs criminelen te gaan en die gasten af te maken. :D
Wel een goede tip om de eerste groep met een voertuig ze dood te rijden. Maar de tweede groep gasten die gewapend zijn met messen en koevoet die krijg ik nog niet voor elkaar.
Maar ik blijf vol houden. ;)
counteren counteren en nog een keer.

maar als dat ook niet werkt. weer instappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ontdekt dat het ook handig is om op een motor te zitten. Kun je iedereen headshotten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
rayhvh schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:25:
[...]

counteren counteren en nog een keer.

maar als dat ook niet werkt. weer instappen?
Bij de tweede groep gasten was het voertuig verdwenen. (het busje kun je overigens niet instappen)
Counteren gaat bij de wapendragers moeilijker.
Ik heb overigens bij andere gevechten wel makkelijk kunnen vastgrijpen en dan met die gast naar een ventilator, electriciteitkast of container kunnen rennen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog 3 missies en dan ben ik klaar met het verhaal.
een auto is handig om vechters over te rijden.
het schieten is super makkelijk in dit spel.

ik ben dan ook een COD speler. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
ik vind het leukste van het spel wel de licht effecten en de reflectie.
normaal hou ik van games met 1000 wapens aka borderlands. zodat je lekker bezig blijft.
maar het schieten in dit spel is helemaal niet eens nodig.
het is al leuk zonder!
wel vind ik altijd met zulke spellen. dat als je eenmaal het thema zet. en de engine ect.
dat je dan net zo goed die map even 2 - 4 keer zo groot kan maken.
dan heb je veeel meer gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Artwido schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:32:
[...]

Bij de tweede groep gasten was het voertuig verdwenen. (het busje kun je overigens niet instappen)
Counteren gaat bij de wapendragers moeilijker.
Ik heb overigens bij andere gevechten wel makkelijk kunnen vastgrijpen en dan met die gast naar een ventilator, electriciteitkast of container kunnen rennen. :D
Je moet gwn een van die gasten vermoorden en dan de mes oppakken, is een stuk makkelijker zo.
Overig pak ik ze soms ook op en loop ik met ze buiten het gebied zo kun je ze stuk voor stuk killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Tnx voor deze tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:39:
ik moet nog 3 missies en dan ben ik klaar met het verhaal.
een auto is handig om vechters over te rijden.
het schieten is super makkelijk in dit spel.

ik ben dan ook een COD speler. :+
En terwijl het schieten ook zo lekker werkt in deze game is het toch jammer dat je niet iets meer keuzevrijheid hebt tussen handgevechten en bijvoorbeeld het gebruiken van een wapen.

Gunstores zijn er niet, dus je moet echt actief op zoek naar iemand die een wapen bij zich draagt. Messen kun je helaas niet holsteren, dat kan alleen met een pistool.

Dat is iets wat ik wel mis in deze game. Het vechten ligt me soms wat minder, en zeker hele hordes vijanden uitschakelen met close combat wordt me soms wat te eentonig. Dan zou ik graag een wapen bij me dragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
iemand ook het probleem gehad dat de save games weg waren maar 1 min later weer terug ? ps3.
schrok me al rot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:17

Vuurvoske

Nunquam cede!

Als je die ene supermoeilijke missie
spoiler:
als je met die ene dude zon big shipment gaat jatten
in het begin, voorbij bent. Dan valt het gelukkig allemaal wel mee.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net het spel uitgespeeld , het was simpel maar erg leuk.

de credits duurde wel 25 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cvs79 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 15:22:
Die thee is ook erg goed. Gelijk bij je huisje even daar wat van drinken en wat eten indd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Zeara schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:01:
Iemand anders ook last van random crashes?

Ik heb het spel sinds gisteren, maar hij crasht op willekeurige momenten.
Ik draai hem op max settings, met texture pack. Op een i5 2500k en een 7970 (12.8)
Ik heb AA nu op normaal gezet, dus SSAA helemaal uit staan. En ik heb nu nog maar 1 crash gehad, dus het lijkt tot nu toe te werken. Ik kan in ieder geval veel langer door spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 05:22:
net het spel uitgespeeld , het was simpel maar erg leuk.

de credits duurde wel 25 minuten.
Wat was je totale speeltijd? Ik zit zelf op 15 uur en 46% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Die opdracht van dat drugs rippen (één van je eerste opdrachten) is pittig maar ik heb toch beide groepen met een vrachtwagen doodgereden. haha
Ben nu al wat opdrachten verder en daar kan ik wel de tegenstanders met mijn vechtkunsten verslaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:34:
Die opdracht van dat drugs rippen (één van je eerste opdrachten) is pittig maar ik heb toch beide groepen met een vrachtwagen doodgereden. haha
Ben nu al wat opdrachten verder en daar kan ik wel de tegenstanders met mijn vechtkunsten verslaan. :)
Dat is meestal ook mijn tactiek. Gewoon omverrijden. Ik vind de handgevechten echt vreselijk slecht uitgewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:57
Ze mogen eerst nog wel wat MEGA bugs gaan fixen. elke keer als ik dood ga dan crasht het hele spel, soms laad het spel niet en crasht hij :X.

En dat met een legale steam versie en alle laatste dirvers en geen overclock. Dat ze zulke games durven uit te brengen blijft mij werkelijk verbazen....

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venxir schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:13:
Ze mogen eerst nog wel wat MEGA bugs gaan fixen. elke keer als ik dood ga dan crasht het hele spel, soms laad het spel niet en crasht hij :X.

En dat met een legale steam versie en alle laatste dirvers en geen overclock. Dat ze zulke games durven uit te brengen blijft mij werkelijk verbazen....
En het kan op geen enkele manier aan je eigen systeem liggen? ;)

Ben erg blij dat ik op consoles speel, hier geen enkele last van crashes e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van dus het is geen gameprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Nope, ook totaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:41:
Geen last van dus het is geen gameprobleem
Het is volgens mij een bekend probleem dat sleeping dogs op sommige systemen op random momenten crasht.
Er is in ieder geval het een en ander over te vinden.

En om nou meteen te gaan roepen dat het niet aan het spel ligt, omdat jij er geen last van hebt vind ik wel heel kort door de bocht.

Ik persoonlijk heb ook last van random crashes, al lijkt het verlagen van de AA naar normaal (SSAA uit) het aantal crashes flink te verlagen. En ik draai de laatste drivers, en ik heb het alleen met sleeping dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:18
De game draait verassend goed op me laptop, niet verwacht (had mee slechte port verwacht). Het gevoel bekrupt me tot nog toe een beetje van Double Dragon meets GTA.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 26-08-2012 15:03 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou leuk hoor, het vechten begint me nu tot echt tegen te staan, zeker in de dogeyes missie. Het lijkt wel of je maar 1 beweging tegelijk kunt maken, soms wacht wei zelfs even voordat hij verder kan gaan. Terwijl je tegenstander wel gewoon doorvecht en je dan ook niet kunt counteren.

Jammer, als het zo doorgaat ben ik bang dat ik het einde van het verhaal niet ga halen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:57
Zeara schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:35:
[...]

Het is volgens mij een bekend probleem dat sleeping dogs op sommige systemen op random momenten crasht.

En om nou meteen te gaan roepen dat het niet aan het spel ligt, omdat jij er geen last van hebt vind ik wel heel kort door de bocht.

Ik persoonlijk heb ook last van random crashes, al lijkt het verlagen van de AA naar normaal (SSAA uit) het aantal crashes flink te verlagen. En ik draai de laatste drivers, en ik heb het alleen met sleeping dogs.
Hier idd ook hetzelfde gedoe en de settings verlagen helpt dan wel.

sowieso is het voor veel mensen makkelijk om dingen af te doen als onzin i.p.v. er constructief op in te gaan. ;)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:11:
Nou leuk hoor, het vechten begint me nu tot echt tegen te staan, zeker in de dogeyes missie. Het lijkt wel of je maar 1 beweging tegelijk kunt maken, soms wacht wei zelfs even voordat hij verder kan gaan. Terwijl je tegenstander wel gewoon doorvecht en je dan ook niet kunt counteren.

Jammer, als het zo doorgaat ben ik bang dat ik het einde van het verhaal niet ga halen. :{
op de xbox 360 is het heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:00:
[...]

op de xbox 360 is het heel makkelijk.
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is, ik vind het niet goed uitgewerkt. Het is een kwestie van een knoppencombinatie indrukken, maar als je character daarna tijd nodig heeft voordat hij weer een move kan doen en je tegenstander vecht wel door dan is dat behoorlijk frustrerend.

Ik speel het ook gewoon op een Xbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:03:
[...]

Ik zeg ook niet dat het moeilijk is, ik vind het niet goed uitgewerkt. Het is een kwestie van een knoppencombinatie indrukken, maar als je character daarna tijd nodig heeft voordat hij weer een move kan doen en je tegenstander vecht wel door dan is dat behoorlijk frustrerend.

Ik speel het ook gewoon op een Xbox. :)
een auto doet bij hand gevechten wonderen.
de y knop voor het counteren snel indrukken helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:32:
[...]

een auto doet bij hand gevechten wonderen.
de y knop voor het counteren snel indrukken helpt ook.
Klopt, alleen krijg je daar geen face punten voor volgens mij. En het is natuurlijk ook niet de bedoeling geweest om het zo te gaan spelen. Daarom vind ik het jammer dat het niet een beetje beter is uitgewerkt, ook met de keuzemogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Wei nog bezig is met zijn move en hij geraakt wordt, heb je de move op een verkeerd moment in gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik weet het, ben ook een dagje ouder dan de meeste hier :P maar sommige combo's onthoud ik echt niet tijdens een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:01:
Als Wei nog bezig is met zijn move en hij geraakt wordt, heb je de move op een verkeerd moment in gezet.
Nee, Wei is al klaar met zijn move en staat dan een seconde of 2 stil en reageert niet op bewegingen. Dat is wat ik bedoelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ook wel grappig... allemaal politieagenten die een crimescene onderzoeken en dan is er vlakbij een bende die ik wil uitschakelen. Ik ren per ongeluk de kant op van de agenten achtervolgd door de bende en de agenten gaan onverstoorbaar door met hun onderzoek terwijl ik gevecht lever met een bende. :D
Beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:47:
Ook wel grappig... allemaal politieagenten die een crimescene onderzoeken en dan is er vlakbij een bende die ik wil uitschakelen. Ik ren per ongeluk de kant op van de agenten achtervolgd door de bende en de agenten gaan onverstoorbaar door met hun onderzoek terwijl ik gevecht lever met een bende. :D
Beetje jammer dit.
Haha, ja zo zijn er wel meer dingen. Los 1 schot en direct staat er een swat team naast je. Of pak een auto en die is al gestart voordat je erin zit. Of steel een auto die voor een stoplicht staat en de motor gaat weer opnieuw aan (al zou dat nog kunnen in real life)
Auto's die je voor de deur van iets neerzet, vervolgens doe je je missie en dan is of de auto weg, of hij staat netjes geparkeerd op een parkeerplaats. :D

Maar goed, dat zijn allemaal kleinigheden. En op het vechten na vind ik het verder een hele leuke game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 16:42
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:02:
[...]

Haha, ja zo zijn er wel meer dingen. Los 1 schot en direct staat er een swat team naast je. Of pak een auto en die is al gestart voordat je erin zit. Of steel een auto die voor een stoplicht staat en de motor gaat weer opnieuw aan (al zou dat nog kunnen in real life)
Auto's die je voor de deur van iets neerzet, vervolgens doe je je missie en dan is of de auto weg, of hij staat netjes geparkeerd op een parkeerplaats. :D

Maar goed, dat zijn allemaal kleinigheden. En op het vechten na vind ik het verder een hele leuke game. :)
Spring op een motor en geef gelijk gas, moet je eens opletten hoe sierlijk de helm wordt opgeslingerd.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeara schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:35:
[...]

Venxir schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:31:
[...]

Hier idd ook hetzelfde gedoe en de settings verlagen helpt dan wel.

sowieso is het voor veel mensen makkelijk om dingen af te doen als onzin i.p.v. er constructief op in te gaan. ;)
Je hebt gelijk, het kan zo veel zijn. Echter denk ik aan een software matig probleem want het is niet een bekend probleem dat het aan de game zelf ligt. Welke drivers en vga kaart heb je, toevallig ook een overklock? Het is namelijk een zwaar spel die de vga kaart hard laat werken.
Het kunnen dus tig dingen zijn OC fail van de vga kaart, oc fail van de cpu, software wat niet lekker werkt zoals drivers?

Meestal als een ander er geen last van heeft, en dat zijn er veel dan is de kans heel groot dat het niet aan de game ligt iig want als het echt puur aan de game ligt dan zou iedereeen er last van moeten hebben met bepaalde hardware of juist software/drivers of instellingen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:02:
[...]

[...]

Je hebt gelijk, het kan zo veel zijn. Echter denk ik aan een software matig probleem want het is niet een bekend probleem dat het aan de game zelf ligt. Welke drivers en vga kaart heb je, toevallig ook een overklock? Het is namelijk een zwaar spel die de vga kaart hard laat werken.
Het kunnen dus tig dingen zijn OC fail van de vga kaart, oc fail van de cpu, software wat niet lekker werkt zoals drivers?

Meestal als een ander er geen last van heeft, en dat zijn er veel dan is de kans heel groot dat het niet aan de game ligt iig want als het echt puur aan de game ligt dan zou iedereeen er last van moeten hebben met bepaalde hardware of juist software/drivers of instellingen.
Ik heb bij geen enkel ander spel last van crashes (BF3 en the witcher 2). En voor mijn gevoel is the witcher 2 net wat zwaarder dan sleeping dogs, waardoor ik de conclusie trek dat het aan het spel (kan) liggen. Maar dat terzijde, toen ik het probleem kreeg heb ik erop gegoogled, en er zijn toch aardig wat mensen die het probleem hebben. Uit de eerste resultaten leek het vooral te liggen aan 79xx kaarten of zelfs 7xxx. Maar na wat verder zoeken waren er ook problemen met mensen die een 580/570 hadden. En van wat ik zo lees is het 50/50, maar goed mensen zonder problemen melden het meestal niet zo snel ;) dus zal het percentage waar het goed werkt een stuk hoger zijn natuurlijk.

Maar goed, ik heb de instelling van de AA verlaagd, zodat SSAA uitstaat en ik crash bijna niet meer. Maar ik vind het persoonlijk nogal gek dat mijn 7970 (1100/1500) het spel niet zou kunnen trekken. Maar ik zou nog eens naar GPU usage kunnen kijken in sleeping dogs en bijvoorbeeld the witcher 2.

Ik heb even heel kort gekeken naar het gebruik van de GPU onder SD en TW2. Onder SD komt de load niet verder dan 60% en wordt er 700 vram gebruikt. Bij TW2 is dit 100% en vram gaat richting de 1000. TW2 lijkt dus zwaarder, al waren dit hele korte testjes

[ Voor 6% gewijzigd door Zeara op 27-08-2012 14:06 . Reden: korte test GPU usage SD/TW2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel apart dat SSAA problemen geeft. Zeker met een AMD kaart omdat deze game ook daar juist beter mee zou moeten werken want de game is een AMD Gaming Evolved game.
Ik verwacht dat SSAA met andere nieuwe drivers of een patch wel verholpen word.
Ik kan zelf spelen tot AA op high en daar boven word het te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
Ik wacht het allemaal wel af, maar het speelt met SSAA ook nog lekker soepel (alleen die random crashes).
Maar goed ik wacht het wel af, en om heel eerlijk te zijn zie ik vrij weinig verschil met SSAA aan of uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Laatst online: 29-09 20:05
Vuurvoske schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:40:
Zijn er ook mensen waarbij deze game uberhaupt niet start? Bij mij werkt het spel gewoon helemaal niet.
Hier ook niet, voor m'n format deed hij 't wel :(
Heb je toevallig al 'n oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door Exterminator op 27-08-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:38
Game gespeeld op de Xbox360 en de PC. Moet zeggen dat de bediening op de Xbox360 met vechten echt 100% eenvoudiger gaat. Normaal gesproken ben ik echt pro-muis, maar aangezien je maar relatief weinig hoeft te schieten kan ik echt iedereen met een PC een controller aanraden.

Verder vette game, juist erg fan van het vechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Hoe verslaan jullie die dikke grote mannen in een handgevecht? Als het er op neer komt verlies ik die altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 23:57

Convoy

g44p

DesertRose schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:53:
Hoe verslaan jullie die dikke grote mannen in een handgevecht? Als het er op neer komt verlies ik die altijd....
Counteren, slaan en vooral niet pakken want dat gaat altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying kicks werken bijzonder goed op ze. Wat ook wil helpen is een dunnerd zijn been breken (combo die je unlockt met Jade Statues) zodat ze laf beginnen te doen en vervolgens de sla, sla, sla vasthoud trap doen op de dikkerd.

Wapens helpen ook. 3x meppen plus naar hem gooien en hij ligt neer.

Als hij jou vastgrijpt niet gaan button mashen maar wacht op de prompt om te klikken op B, X of heel vaak Y.

Ik had eerst moeite met 2 van de fight clubs. Nu heb ik de been en arm breek combos en de stun afmaak move. Vechten is nu super simpel. Grijp gast vast, breek been, maak gestunde dude af terwijl iedereen bang voor me is. Je hoeft niet eens te counteren want niemand komt bij je in de buurt. :) (Kan wel een filmpje maken vanavond als je wil zien wat ik bedoel.)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ook leuk als je een bug hebt en er 1 niet dood wil. Was gelukkig een slap figuur dus heb 5x zn arm en 3x zn benen gebroken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Het lijkt me een leuk spel... jammer genoeg krijg ik hem niet aan de praat. Zowel niet de demo als de volledige versie. De demo start niet eens door/op (blijft hangen op het eerste scherm met al die logo'') en de volledige versie blijft hangen tijdens het starten van het eerste level (op het laadscherm). Als ik dan alt-tab is het scherm wit en kan ik hem alleen nog maar killen in de task manager.
Een snelle google search levert op dat ik bij lange na niet de enige ben, maar helaas is er geen oplossing voor handen.. erg slecht en jammer als je het mij vraagt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint nu leuk te worden als je je health upgrade. Het is dan in eens een stuk makkelijker om een groepje de baas te zijn. Wapen gooien kan geloof ik niet op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hebben er meer mensen het probleem, dat wanneer je wilt gaan schieten...ik niet kan aimen en ik niet kan schieten omdat het lijkt alsof hij eventjes blijft hangen?

Ik speel op de PC

Dus ik bedoel, je drukt op SHIFT om te aimen..en daarna kun je met de muis niks meer, en kun je ook niet schieten.

Echt heel vervelend, zo zijn schietmissies haast gedoemd om te mislukken.

Ik hoor graag of er meer mensen zijn die er last van hebben.

Edit: Probleem opgelost, door oplossing van Neverwinterx:
Edit 2: opgelost door compatibiliteit van de exe in te stellen op visuele thema's en bureaubladsamenstelling uitschakelen
Voor mij helaas te laat, heb het spel al uitgespeeld

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 13-09-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:03:
Het begint nu leuk te worden als je je health upgrade. Het is dan in eens een stuk makkelijker om een groepje de baas te zijn. Wapen gooien kan geloof ik niet op de pc?
Op de Xbox is het RT (dus de knop waarmee je schiet als je een gun hebt en accelereert in een auto). Probeer eens uit zou ik zeggen want het is handig en vooral geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:54:
[...]

Op de Xbox is het RT (dus de knop waarmee je schiet als je een gun hebt en accelereert in een auto). Probeer eens uit zou ik zeggen want het is handig en vooral geinig.
Haha, ik zit af en toe ook mijn eigen dingen te verzinnen waardoor het nog leuker wordt.

Dat ik dan zo'n gast de tekst "iessa very knife" laat zeggen en * Martinspire *werpt mes in zn middenrif*
Ja ik heb teveel fantasie. Sue me

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 28-08-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:50:
Het lijkt me een leuk spel... jammer genoeg krijg ik hem niet aan de praat. Zowel niet de demo als de volledige versie. De demo start niet eens door/op (blijft hangen op het eerste scherm met al die logo'') en de volledige versie blijft hangen tijdens het starten van het eerste level (op het laadscherm). Als ik dan alt-tab is het scherm wit en kan ik hem alleen nog maar killen in de task manager.
Een snelle google search levert op dat ik bij lange na niet de enige ben, maar helaas is er geen oplossing voor handen.. erg slecht en jammer als je het mij vraagt.
ik zou dan toch even kijken waar het aan ligt want het spel is het meer dan waard om te spelen! Speel je via Steam of heb je een versie uit de winkel? Ik weet niet of dat nog verschil kan maken, maar zou dus in ieder geval kijken of je hem aan de praat kunt krijgen. :)

Ik ga vanavond maar weer eens even verder. _/-\o_ Heb nu bijna standaard een wapen bij me en kan nu in de kofferbak van politieauto's kijken of er wapens inliggen, hele leuke upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:38
Gisteren even drie uurtjes stukgeslagen op voornamelijke de storyline.Het vechten wordt als je de upgrades meepakt eigenlijk alleen maar eenvoudiger. Daarnaast word je er ook beter en handiger in. Wellicht een beetje een steile learningcurve in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:03:
zeker wel. E toets als ik me niet vergis.

Heerlijke game.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:13
ConZito schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:21:
Gisteren even drie uurtjes stukgeslagen op voornamelijke de storyline.Het vechten wordt als je de upgrades meepakt eigenlijk alleen maar eenvoudiger. Daarnaast word je er ook beter en handiger in. Wellicht een beetje een steile learningcurve in het begin.
Dat heb ik ook gemerkt, als je een beetje upgrades haalt dan gaat het vechten met keyboard en muis ook makkelijker. Het vinden van 'statues' voor de Kung-fu meester helpt hier ook wel in mee, en natuurlijk de 'Health Shrines' vinden (het doen van een afspraak met Tiffany in de club helpt hierbij), want dan gaat je health omhoog.

Verwijderd

Kun je die speeltijd in steam ook wissen. Ik heb namelijk al best lang gespeelt alleen zit er ook veel rond rijden bij en dingen zoeken. Of staat ergens ingame ook een tijd? Heb er via steam nu 19 uur op zitten alleen weet ik niet hoeveel ik al heb gedaan?

Verwijderd

Kijk eens bij de social club in het menu. Daar zie je je vooruitgang op allerhande gebieden.

Verwijderd

een tijd tussen helaas. Maar goed welke knop met muis en toetsenbord is een weelie ?

Volgens mij heb ik een bug gevonden. Ik heb een punt gehaald voor een nieuwe combo maar als
ik hem wil aanklikken pakt de game hem niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 14:15 ]

Verwijderd

Woop woop> Na 24 uur op 100%.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qSdHulOSUeptV0sRmP5QHdEA/full.jpg

Leuk spel om alle achievements in te halen. Enige gegrind (of ja handelingen die als gegrind aanvoelden) was 30 minuten op topsnelheid in een klasse A auto rondscheuren en mannetjes neermeppen door over cover op ze te springen. Hooguit 30 minuten mee bezig geweest nadat alle missies etc af waren. 24 uur over gedaan in totaal. Heb me geen seconde verveeld.

Nu nog beslissen of hij verkocht wordt of bewaard voor DLC. Al heb ik niet het idee dat Square Enix bijzonder goede DLC aflevert of wel?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 19:09 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:07:

[afbeelding]

Leuk spel om alle achievements in te halen. Enige gegrind (of ja handelingen die als gegrind aanvoelden) was 30 minuten op topsnelheid in een klasse A auto rondscheuren en mannetjes neermeppen door over cover op ze te springen. Hooguit 30 minuten mee bezig geweest nadat alle missies etc af waren. 24 uur over gedaan in totaal. Heb me geen seconde verveeld.

Nu nog beslissen of hij verkocht wordt of bewaard voor DLC. Al heb ik niet het idee dat Square Enix bijzonder goede DLC aflevert of wel?
Over het algemeen niet nee, maar volgens mij kwam er wel Story DLC aan. Het verhaal had (zoals je waarschijnlijk wel weet) wat gaten en open stukken, waar prima DLC in kan passen. Dus ik verwacht er nog wel even mee bezig te zijn, al zal het niet vele uren zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:07:

[afbeelding]

Mooi! :) Is trouwens weer een van de games waarbij het makkelijk is om op de 1000 te komen en waarbij je niet online allerhande fratsen uit hoeft te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke knop weelie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergist je geloof ik. Op www.google.com kun je willekeurige zoektermen invoeren.

@mrbubbles Inderdaad was erg makkelijk. Meer Saint's Row 3 dan GTA4 qua achievements. En gelukkig geen slechte multiplayeronzin!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik maar heb zo'n beetje iedere knop geprobeerd en niets werkt , ook niet wat op google staat.
Lijkt net of het een bug is die niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Na deze verhalen gelezen te hebben twijfel ik toch zeer of ik deze game zal gaan halen voor de PC. Heb me honderden uren vermaakt met GTA games, Saints Row nooit echt in kunnen raken maar dit lijkt me wel weer een leuke. Ééns kijken of we een leuke prijs kunnen scoren ergens.

*edit*
He bah, overal out of stock (ik wil hoesje 8)7 ). Wordt dus eventjes wachten

[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 31-08-2012 13:22 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:18:
Na deze verhalen gelezen te hebben twijfel ik toch zeer of ik deze game zal gaan halen voor de PC. Heb me honderden uren vermaakt met GTA games, Saints Row nooit echt in kunnen raken maar dit lijkt me wel weer een leuke. Ééns kijken of we een leuke prijs kunnen scoren ergens.

*edit*
He bah, overal out of stock (ik wil hoesje 8)7 ). Wordt dus eventjes wachten
Sleeping Dogs lijkt alleen qua gemak van achievements op Saint's Row. Sleeping Dogs is een serieuze sandbox game met een realistisch verhaallijn. (Voor zover dat er realistische verhaallijnen in games zitten. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:40:
[...]
Sleeping Dogs lijkt alleen qua gemak van achievements op Saint's Row. Sleeping Dogs is een serieuze sandbox game met een realistisch verhaallijn. (Voor zover dat er realistische verhaallijnen in games zitten. :P)
Dat was ook meer mijn punt. GTA IV is 'serieuzer' dan saints row. Eerste heb ik dus veel meer gespeeld dan laatste. Even kopen dus als die weer op stock is.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 11:51
Ik heb het op pc en soms heb ik een vreemde bug waarbij het spel denkt dat ik bepaalde knoppen indruk terwijl dat niet zo is. Soms in de auto blijft die gewoon vooruit rijden terwijl ik rem of naar links/rechts beweeg, reageert totaal niet meer totdat de auto ergens tegen rijdt. Of bij het schieten wilt ie niet schieten hoewel ik de linkermuisknop indruk (en een biep geluidje klinkt alsof je teveel knoppen tegelijk inhoud ofzo, maar dat is niet).
Heb nergens anders problemen dus het ligt niet aan windows of toetsenbord zelf.

Het is alsof het spel uw mouse/keyboard input buffert en als je vooruit knop een tijdje ingedrukt houdt en dan lost dat het spel een tijdje bezig is met die buffer te verwerken en dus vooruit blijft gaan.

Edit: aha er was een nieuwe patch en ik heb het probleem nog maar pas, ligt waarschijnlijk daaraan.
Edit 2: opgelost door compatibiliteit van de exe in te stellen op visuele thema's en bureaubladsamenstelling uitschakelen

[ Voor 28% gewijzigd door Neverwinterx op 08-09-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, wat is die minimap soms toch onhandig zeg! Probeer je iemand te vinden, blijft ie in een steegje te zitten. Moet je over allemaal daken klimmen om er te komen, blijk je niet linksom te moeten maar rechtsom. :{

Moet je dus eerst helemaal terug en dan weer opnieuw gaan zoeken. Had een stuk beter gekund. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 17:44
Ik heb een probleempje. Ik moet die drugs-dingen gaan doen nu (Blauwe schildjes op de kaart). Alleen heb ik geen wapens en die drugsgasten trekken de gekste wapens tevoorschijn. Omdat ze met veel zijn krijg ik ze niet plat.

Je kunt ook nergens wapens activeren / aanschaffen, alleen tijdens missies zijn ze er opeens.
Pagina: 1 2 3 Laatste