Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Chrasher schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:41:
Gebruik op het moment Classic Shell voor de Windows startknop en aanverwante menu's.
Doet exact hetzelfde als Stardock maar is open source en gratis. Ben er heel tevreden over. :)
Idem ook tevreden gebruiker, Windows 8 start nu zelfs op als in de desktop mode ipv metro startscreen.
Rammen op windowskey switcht tussen startscreen en desktop. Precies zoals ik het wil hebben!

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik probeer voor een vriendin Windows 8 te installeren, maar de upgrade assistent geeft een foutmelding als Windows 100% is gedownload: 'downloaden is niet voltooid, gegevens zijn ongeldig'. Kan dit aan het internet liggen of is de harde schijf misschien niet goed?

Thuis heb ik de ISO's van de upgrade, dus desnoods moet ik het daar maar mee gaan proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:35:
[...]

Je verwijdert dan wel alles in één keer ;) Maar misschien wel handig voor de OP?
Hij staat tussen de FAQ's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:35
Ik heb dmv van oblytile en walloftiles.net allemaal mooie snelkoppelingen gemaakt, maar nu wil ik tweakers.net toevoegen, dat lukt ook maar dan opent hij de website op de desktop en niet in de metrointerface weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb ineens vandaag dat Google Chrome niet meer in de Metro interface start. En daarnaast verdwijnt de snelkoppeling van het startmenu. Telkens als ik een nieuwe toevoeg komt daar een cijfertje (2) achter dat vervolgens na een minuutje ook weer verdwijnt. Iemand die dit herkent?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:04
DeNachtwacht schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:45:
Ik heb ineens vandaag dat Google Chrome niet meer in de Metro interface start. En daarnaast verdwijnt de snelkoppeling van het startmenu. Telkens als ik een nieuwe toevoeg komt daar een cijfertje (2) achter dat vervolgens na een minuutje ook weer verdwijnt. Iemand die dit herkent?
Ga naar instellingen van google chrome en kies voor chrome openen in windows 8 modus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 08:56
Na 6 pogingen en allerlei updates die er voor zouden moeten zorgen dat je Windows 8 succesvol op een Windows 7 64bit krijgt draai ik op me pc nog steeds op Windows 7 aangezien die bij het voorbereiden in de allerlaatste stap crashed en weer een rollback doet naar Windows 7.

Op me laptop werkt de upgrade wel en daar draai ik sinds kort dan ook redelijk tevreden Windows 8 op alleen is het natuurlijk wel ff wennen om de standaard schermpjes terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Als je nu de group policy onderdelen van Windows 8 toe wilt voegen aan een Windows 2008R2 server, hoe heet dat stukje software ook alweer?

Ik was even in de war met RSAT http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=28972 maar dat is wanneer je een Windows 2012 server wilt beheren vanaf een 8 client.

Wat ik dus zoek is de update die je installeert op 2008R2 om 8 te supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Stuwie schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:00:
[...]

Ga naar instellingen van google chrome en kies voor chrome openen in windows 8 modus :)
Ik zie die optie nergens?
ik draai versie 23.nogwat beta

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:32:
[...]

Ik zie die optie nergens?
ik draai versie 23.nogwat beta
Menu (rechts boven) open klikken->4de optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:36:
[...]

Menu (rechts boven) open klikken->4de optie
Dank, hij start nu in ieder geval weer goed op. Nu blijft het probleem alleen dat de snelkoppeling steeds uit het startmenu verdwijnt. Hij wordt zichtbaar als ik hem aan start heb vastgemaakt, maar zodra ik die link 1x heb geopend verdwijnt hij. Het tellertje loopt vrolijk verder, dus ergens zal die snelkoppeling nog wel staan. Ik zit nu op "Chrome (8)" :+

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik heb het volgende probleem, en misschien dat iemand hier iets vanaf weet:

In eerste instantie heb ik een Windows 7 (clean install na format) geupgrade met de upgrade tool naar windows 8, de eerste paar dagen liep het probleemloos. Toen kwam het probleem dat als ik de PC aanzetten hij niet meer verder ging dan het Windows 8 logo, daarna ging het beeldscherm uit. Ik heb toen de
kabels van videokaartuitgang verwisseld (dus naar een andere poort, en een andere kabel geprobeerd) dat hielp helaas niet. (overigens als ik de computer resette, bootte hij wel gelijk door)

Denkende dat het misschien een driver probleem was of een driver die nog niet goed word ondersteund heb ik Windows 8 opnieuw geinstalleerd (maar deze keer een schone format zonder vorige versie van Windows). Deze heb ik zo kaal mogelijk gehouden (dus geen spellen en programma's) alleen basic moederbord en gpu drivers. Helaas kwam het probleem weer maar deze keer kwam er na het windows 8 logo een zwart scherm met de muis cursor in het midden die ik verder niet kon bewegen. Ook deze keer werd het probleem opgelost door te resetten.

Ik denk zelf dat het misschieen coold boot bug is, maar ik weet niet of windows 8 hier uberhaupt last van heeft. Of misschien dat een bepaald stuk hardware conflicteerd (wat ik opzich raar vind aangezien hij het in eerste instantie een paar dagen goed heeft gedaan)
In een rare gedachtesprong heb ik nog even gedacht dat het misschien met de AHCI drivers van mijn ssd te maken kon hebben, maar daar heb ik verder geen bewijs voor (ook geen echte aanleiding).

Specs:
- AMD P2 X6 1100t
- nvdia 580gtx
- 8gb ram
- samsung 830 265gb ssd
- Asus crosshair IV formula
(alles stock, niks overclocked)

Kast is verder goed schoon en de temperaturen zijn ook in orde van alle onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Talezz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:54:
Ik heb het volgende probleem, en misschien dat iemand hier iets vanaf weet:

In eerste instantie heb ik een Windows 7 (clean install na format) geupgrade met de upgrade tool naar windows 8, de eerste paar dagen liep het probleemloos. Toen kwam het probleem dat als ik de PC aanzetten hij niet meer verder ging dan het Windows 8 logo, daarna ging het beeldscherm uit. Ik heb toen de
kabels van videokaartuitgang verwisseld (dus naar een andere poort, en een andere kabel geprobeerd) dat hielp helaas niet. (overigens als ik de computer resette, bootte hij wel gelijk door)

Denkende dat het misschien een driver probleem was of een driver die nog niet goed word ondersteund heb ik Windows 8 opnieuw geinstalleerd (maar deze keer een schone format zonder vorige versie van Windows). Deze heb ik zo kaal mogelijk gehouden (dus geen spellen en programma's) alleen basic moederbord en gpu drivers. Helaas kwam het probleem weer maar deze keer kwam er na het windows 8 logo een zwart scherm met de muis cursor in het midden die ik verder niet kon bewegen. Ook deze keer werd het probleem opgelost door te resetten.

Ik denk zelf dat het misschieen coold boot bug is, maar ik weet niet of windows 8 hier uberhaupt last van heeft. Of misschien dat een bepaald stuk hardware conflicteerd (wat ik opzich raar vind aangezien hij het in eerste instantie een paar dagen goed heeft gedaan)
In een rare gedachtesprong heb ik nog even gedacht dat het misschien met de AHCI drivers van mijn ssd te maken kon hebben, maar daar heb ik verder geen bewijs voor (ook geen echte aanleiding).

Specs:
- AMD P2 X6 1100t
- nvdia 580gtx
- 8gb ram
- samsung 830 265gb ssd
- Asus crosshair IV formula
(alles stock, niks overclocked)

Kast is verder goed schoon en de temperaturen zijn ook in orde van alle onderdelen.
Just to be sure, werkte je windows 7 installatie wel naar behoren al die tijd?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
fynrd1 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:58:
[...]

Just to be sure, werkte je windows 7 installatie wel naar behoren al die tijd?
Ja, ik heb deze hardware nu ongeveer anderhalf jaar en dat heeft altijd prima gewerkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Talezz op 07-11-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Talezz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:58:
[...]

Ja, ik heb deze hardware nu ongeveer anderhalf jaar en dat heeft altijd prima gewerkt.
en drivers haal je van de asus site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
fynrd1 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:00:
[...]

en drivers haal je van de asus site?
Ik heb met zowel de drivers van de Asus site als van de site van AMD geprobeerd.

Zou een bios flash nog wat op kunnen leveren? ik zie nl dat ik niet de meest recente versie heb.
Edit: bios geflashed, mag helaas niet baten.

[ Voor 23% gewijzigd door Talezz op 07-11-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzma Minin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-02 07:53
Hebben jullie ook dat apps hun informatie niet updaten? Bij mij bevat de NOS app alleen nieuws van gisteren (toen ik mijn pc voor het laatst opnieuw opstartte). Hetzelfde geldt voor uitzendinggemist etc. etc. Het vreemde is dat de livetiles zelf wel nieuwe berichten weergeven, die dan in de app zelf dus niet te zien zijn.

Edit: Deze vraag gaat wel over apps, maar niet over een specifieke app en moet daarom volgens mij niet in het windows store topic. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kuzma Minin op 07-11-2012 17:10 ]

Кузьма Минич Захарьев Сухорукий

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuzma Minin schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:09:
Hebben jullie ook dat apps hun informatie niet updaten? Bij mij bevat de NOS app alleen nieuws van gisteren (toen ik mijn pc voor het laatst opnieuw opstartte). Hetzelfde geldt voor uitzendinggemist etc. etc. Het vreemde is dat de livetiles zelf wel nieuwe berichten weergeven, die dan in de app zelf dus niet te zien zijn.

Edit: Deze vraag gaat wel over apps, maar niet over een specifieke app en moet daarom volgens mij niet in het windows store topic. :)
Uitzending Gemist weet ik niet, de NOS app ververst inderdaad ook niet bij mij... die van nu.nl wel :) Handmatig verversen werkt uiteraard wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzma Minin
TVgids.nl ververst ook niet en heeft geen handmatig-verversen knop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

Ik heb zojuist mijn Windows 8 Pro geactiveerd maar toch heb ik dat vervelende watermerk nog rechts onderinstaan ?

Dit hoort na de activatie toch weg te gaan ?

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

R.plas schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:43:
Ik heb zojuist mijn Windows 8 Pro geactiveerd maar toch heb ik dat vervelende watermerk nog rechts onderinstaan ?

Yep, bij mij in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.plas schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:43:

duurt paar minuten voor ie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Ik draai weer Windows 7... Even alle updates doen en dan een upgrade uitvoeren naar Win8. Kijken of 'ie dan wel m'n audio drivers pakt... Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
TIP

Synaptics heeft nieuwe drivers voor de touchpad .werkt bij mij goed. :)
http://www.synaptics.com/resources/drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:45:
[...]

duurt paar minuten voor ie weg is.
hij staat er nopg steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Passeridae schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:15:
Als je nu de group policy onderdelen van Windows 8 toe wilt voegen aan een Windows 2008R2 server, hoe heet dat stukje software ook alweer?
Bedoel je admx templates?
Die staan in %windir%\PolicyDefinitions.

Naar je CentralStore in SYSVOL\<domain>\Policies\PolicyDefinitions kopieren en ze zijn beschikbaar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:46
Stuwie schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:39:
Ik heb ze vandaag ook geinstalleerd maar werkt niet goed hier (Vaio netbook). Right edge swipe werkt perfect om de Charms bar te krijgen, maar Top en Left swipe doen het helemaal niet. Heb al gezocht maar nog helemaal niet gevonden wat er verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik weet even niet hoe het op te lossen. Ik heb een Samsung 24SA350 monitor en een AMD Radeon 6670 grafische kaart.
Sinds update va W7 naar W8 heb ik een zwarte rand om mijn beeld.
Resolutie ingesteld op 1920x1080.

Waar of hoe kan ik er voor zorgen dat het hele beeld gevuld wordt.... en ik dus ook van de zwarte rand af ben.
Moet dit bij de grafische kaart of bij de monitordrivers of zo?

Ik heb geen idee meer...
Al vast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
in je catalyst center heb je opties voor scherm grootte, underscan en overscan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Mag ik u hartelijk danken voor deze sublieme en zeer snel aangedragen oplossing.
Hartstikke fijn :)

(ik werd een beetje moedeloos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 06:46
Weet iemand hoe je de refresh rate van apps kan veranderen ? Ik heb o.a. de "The Time" app om de huidige tijd te tonen. Ik heb die zowel op mijn desktop PC als op mijn netbook. Op mijn desktop refresht die mooi om de minuut. Op mijn netbook echter refresht die maar om de 7 minuten en loopt de klok dus ahw behoorlijk achter.

Bizar genoeg zijn er andere apps die wel aan eenzelfde rate refreshen op zowel desktop als netbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Dit is nu m'n startmenu/desktop ( of hoe het ook mag heten in Windows 8 )
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2cz57ro.png
Iemand die nog wat leuke tools heeft ontdekt om de boel wat op te pimpen?
En hoe verander ik de wallpaper in het startmenu?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Stuwie schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:39:
TIP

Gebruiken ze nog steeds die Swype troep? Of hoe het ook heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Ik denk dat jouw Windows 8 je aankijkt met het gezicht van je avatar ;-)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

Dus, ik heb Windows 7 SP1 64-bit home premium geïnstalleerd, alle drivers geïnstalleerd, alle updates gedaan en vervolgens de Windows 8 upgrade uitgevoerd...

Alles werkt tot nu toe perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Ursamajor schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:06:
[...]

Ik denk dat jouw Windows 8 je aankijkt met het gezicht van je avatar ;-)
ik keek net weer even naar mijn laptop en het watermerk is nu wel weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Remcom00 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:53:
[afbeelding]
Je kunt bij de instellingen naar Personalize gaan, dan kiezen voor Start screen. Dan krijg je de volgende daverende selectie aan customization-opties:

Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/eBQ/s-d8c69356ea01

En daar houden de mogelijkheden voor het aanpassen van je startscherm, afgezien van het installeren van apps, op.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 17:03
Ik moet toegeven de uitzending gemist app is erg fijn. Ik heb nog nooit zo vaak tussendoor interessante programma's bekeken zonder reclame en poespas. Ook geeft de tile interessante suggesties. Leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56

PCR

Alex) schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:50:
[...]

Je kunt bij de instellingen naar Personalize gaan, dan kiezen voor Start screen. Dan krijg je de volgende daverende selectie aan customization-opties:

[afbeelding]

En daar houden de mogelijkheden voor het aanpassen van je startscherm, afgezien van het installeren van apps, op.
Nou, dat is vermoedelijk niet waar. In C:\Windows\System32\imageres.dll zitten de achtergrondafbeeldingen van het startscherm verstopt. Deze kun je vervangen met een PE Editor. Zie dit screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hZwZv.png
Ik heb dit nog ff niet uitgeprobeerd maar het lijkt me dat je deze 'eenvoudig' kunt vervangen. :)

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

walletje-w schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:23:
Ik moet toegeven de uitzending gemist app is erg fijn.
Ik gelijk ff kijke natuurlijk. Koefnoen en draadstaal..
niet te vinden
Wel via google.
Kom ik weer op uitzendinggemist, wil ie silverlight, mag w8 dat installeren? ja hoor menehtje.
Hij gaat an de gang, komt ie met: u heb al silverlight...

Schiet mij, ehhh uitzendinggemist maar lek !

Oh ja en skippen, ff snel verder, doet ie niet. leuk !

[ Voor 5% gewijzigd door notsonewbie op 07-11-2012 23:10 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

heej ging wat dubbel, deze kan weg. Sorry's...

[ Voor 90% gewijzigd door notsonewbie op 07-11-2012 23:10 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 21-09 17:03
notsonewbie schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:06:
[...]

Ik gelijk ff kijke natuurlijk. Koefnoen en draadstaal..
niet te vinden
Wel via google.
Kom ik weer op uitzendinggemist, wil ie silverlight, mag w8 dat installeren? ja hoor menehtje.
Hij gaat an de gang, komt ie met: u heb al silverlight...

Schiet mij, ehhh uitzendinggemist maar lek !

Oh ja en skippen, ff snel verder, doet ie niet. leuk !
Haha, Oké. Je hebt gelijk dit loopt niet lekker. Maar in mijn geval bevalt het dus wel. Ik kijk weinig TV dus ik kijk al snel een programma wat nieuw is en ik interessant vind. Dat ik bepaalde programma's niet kan vinden is jammer maar mis ik nog niet. Zal in de toekomst hopelijk wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:02
@R.plas
Betreft activatie logo. Check nog even bij de systeem eigenschappen, daar zou kunnen staan dat hij toch niet geactiveerd is. Dat was bij mij in ieder geval zo. Daar dan nogmaals activeren en opnieuw opstarten. Dan zou het weg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:25

jacobras

Developer

[afbeelding]
Hoe heb je die icoontjes zo gedaan?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:42

westergas

rikkie_pc

Dit is echt bizar...dit is de eerste keer dat ik privé een legale windows licentie heb. (jaja ik weet het...maar ik heb mijn leven inmiddels gebeterd, toch??)

En nu dit:
quote: win8
Deze productcode word al gebruikt op een andere computer. Illegale shit bla bla bla.... Koop een nieuwe sleutel bla bla bla....
:(

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 08-11-2012 07:02 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
PCR schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:55:
[...]

Nou, dat is vermoedelijk niet waar. In C:\Windows\System32\imageres.dll zitten de achtergrondafbeeldingen van het startscherm verstopt. Deze kun je vervangen met een PE Editor. Zie dit screenshotje:
[afbeelding]
Ik heb dit nog ff niet uitgeprobeerd maar het lijkt me dat je deze 'eenvoudig' kunt vervangen. :)
:') Dat is hacken, iets wat de meeste thuisgebruikers niet snel zullen doen.

Het is overigens maar de vraag óf het werkt: de achtergrond van het Startscherm houdt rekening met je kleurinstellingen en is volgens mij een vector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

westergas schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:02:
Dit is echt bizar...dit is de eerste keer dat ik privé een legale windows licentie heb. (jaja ik weet het...maar ik heb mijn leven inmiddels gebeterd, toch??)

En nu dit:

[...]

Dan kun je nu voor de eerste keer naar microsoft bellen :P
Als je een legale code / aankoop hebt moet het gewoon werken.
Je zult vast een verse krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

westergas schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:02:

En nu dit:

[...]

De productcode zou het altijd moeten doen. Je bent dan nog niet verbonden met internet en is er dus geen controle op de productcode voor wat betreft 'in gebruik op een andere computer'.

Alleen het activeren van windows zou fout kunnen gaan als de productcode al in gebruik is. Heb je hem niet zelf proberen te installeren op een 2e systeem? Dat mag namelijk niet, daar moet je een nieuwe productcode voor kopen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:42

westergas

rikkie_pc

Swerfer schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:27:
[...]

De productcode zou het altijd moeten doen. Je bent dan nog niet verbonden met internet en is er dus geen controle op de productcode voor wat betreft 'in gebruik op een andere computer'.

Alleen het activeren van windows zou fout kunnen gaan als de productcode al in gebruik is. Heb je hem niet zelf proberen te installeren op een 2e systeem? Dat mag namelijk niet, daar moet je een nieuwe productcode voor kopen...
Nope...geen andere computer. Ik heb later hem telefonisch geactiveerd en dat werke gewoon. Wellicht dat mijn NIC/router/modem nog niet helamaal wakker was. Blijft vaag...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Alex) schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:31:
[...]

:') Dat is hacken, iets wat de meeste thuisgebruikers niet snel zullen doen.

Het is overigens maar de vraag óf het werkt: de achtergrond van het Startscherm houdt rekening met je kleurinstellingen en is volgens mij een vector.
Dat eerste ben ik idd met je eens. Maar wie het écht wil...

Dat tweede, per afbeelding is elke kleurcombinatie is terug te vinden in imageres.dll. Dus je kunt (of moet) per kleur een afbeelding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:59
[afbeelding]
Hoe krijg je eigenlijk die titels bij de tegels?
'Apps', 'Games',...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
PCR schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:21:
[...]

Dat tweede, per afbeelding is elke kleurcombinatie is terug te vinden in imageres.dll. Dus je kunt (of moet) per kleur een afbeelding maken.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Kan er ook weinig aan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, zal ook binnenkort wel weer een tooltje voor komen, wie kent de 'hack' nog van WinXP loading screen? Moest je eerst ook zelf doen, later kwamen daar ook gewoon tooltjes voor uit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 01:27
frye schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:56:
[...]

Hoe krijg je eigenlijk die titels bij de tegels?
'Apps', 'Games',...
Onderaan op het minnetje klikken, dan kan je een groep een naam geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
Tip

Een shutdown tegel maken.

Ga naar Bureaublad ,klik rechts>nieuw>snelkoppeling vul bij de locatie item het volgende in

%windir%\System32\shutdown.exe -s -t 00

geef de koppeling een naam die je aanspreekt of behou de naam shutdown >voltooien.

Bekijk de eigenschappen van de snelkoppeling ,door rechts te klikken kies voor vastmaken aan start,voor dat je dit doet kan je eventueel de icon afbeelding veranderen bij eigenschappen>ander pictogram.
succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 09:49
Druk gewoon op de power knop van m'n computer, da's basically the same :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuwie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:41:
Tip

Een shutdown tegel maken.

Ga naar Bureaublad ,klik rechts>nieuw>snelkoppeling vul bij de locatie item het volgende in

%windir%\System32\shutdown.exe -s -t 00

geef de koppeling een naam die je aanspreekt of behou de naam shutdown >voltooien.

Bekijk de eigenschappen van de snelkoppeling ,door rechts te klikken kies voor vastmaken aan start,voor dat je dit doet kan je eventueel de icon afbeelding veranderen bij eigenschappen>ander pictogram.
succes.
:+ Die is al een paar keer eerder langsgekomne, maar eh..bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn er bepaalde programma's die je PC uit slaapstand kunnen halen? Vanacht werd ik opeens wakker door het geluid van aangesloten USB apparaat (duhtun), bleek mijn PC opeens uit slaapstand te zijn gekomen. Ik draai nog zo goed als kaal qua software dat op de achtergrond draait, had mijn PC gisteravond nog gewoon via slaapstand afgesloten.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2012 10:57 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SinergyX schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:56:
Zijn er bepaalde programma's die je PC uit slaapstand kunnen halen? Vanacht werd ik opeens wakker door het geluid van aangesloten USB apparaat (duhtun), bleek mijn PC opeens uit slaapstand te zijn gekomen.
Zou zoiets graag willen doen m.b.v. bijv. je mobiele telefoon. Wake on LAN gebeuren is mij nog nooit gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Probleem is juist, ik wil het niet :P Enige wat ik kon bedenken was mijn Roccat, die heeft soms wel eens vage USB kuren (zonder software werkt dat ding niet eens), mijn telefoon hangt gewoon aan een oplader, niet aan de USB van mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Alex) schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:50:
[...]

[afbeelding]

Ty!
PCR schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:55:
[...]

[afbeelding]
Hmm ok, zal d'r binnenkort mee bezig, heb nu een andere standaard achtergrond en kleurenschema en het is eigenlijk wel naar m'n zin.
jacobras schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:05:
[...]

Hoe heb je die icoontjes zo gedaan?
Met OblyTile, http://walloftiles.net/ en 1337 P41nT $k1££$ 8).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 14-08 09:13
westergas schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:47:
[...]

Nope...geen andere computer. Ik heb later hem telefonisch geactiveerd en dat werke gewoon. Wellicht dat mijn NIC/router/modem nog niet helamaal wakker was. Blijft vaag...
Heb dit ook wel eens gehad, licentie deed het een half jaar, toen begon hij opeens te piepen. Via internet kon ik hem niet meer geactiveerd krijgen maar via de telefoon deed hij het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzma Minin
Hebben jullie ook dat het volume van apps als 'muziek' en 'TuneIn Radio' enorm gedempt wordt wanneer ze op de achtergrond draaien? Bij de volume-opties of opties van de app zag ik geen mogelijkheid dit aan te passen. Heel frustrerend, gezien ik mijn boxjes nu behoorlijk hard moet zetten als ik normaal radio wil luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 11:28
Weet iemand hoe ik het lettertype van de tiles kan aanpassen? Ben bezig met Oblytile om mijn custom tiles te maken, maar vind het lettertype nog niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 12:51
[afbeelding]
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat de tiles geen namen weergeven maar alleen de iconen?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bull schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:14:
[...]

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat de tiles geen namen weergeven maar alleen de iconen?
Vinkje aanzetten in Oblytile hide name :) dat is alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 12:51
WeAreLegion schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:16:
[...]

Vinkje aanzetten in Oblytile hide name :) dat is alles :D
Ah thx, ist proberen waard! ;)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 22:50
Even een vraagje.. Ben van plan om over te stappen naar Windows 8, heb een code via school(MSDN) die ik al geactiveerd heb op een virtuele machine(VMware) om uit te proberen. Moet ik deze eerst deactiveren? heb gezocht maar kon het niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 21-09 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Officieel gezien, dacht ik van wel, of in ieder geval de installatie verwijderen.

[ Voor 39% gewijzigd door Satom op 08-11-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
Alright.. Enig idee hoe? lees dat het verwijderen van windows voldoende zou zijn maar zou dat betekenen dat ik gewoon de vmx bestanden moet verwijderen? kom uit op slmgr.vbs -upk maar daar krijg ik een insufficient priveleges error :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Hm, misschien uitvoeren als Administrator? En anders gewoon je harde schijf bestand van WMWare verwijderen. In mijn geval, "Windows 8.vmdk" zou voloende moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy
Heb de hele VM verwijderd, bootstickje aan het maken en kijken hoe het zo gaat! Thanks Satom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Royy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:02:
Heb de hele VM verwijderd, bootstickje aan het maken en kijken hoe het zo gaat! Thanks Satom!
Succes, moet wel goed komen!

Zit zelf nog met een vraag; kan ik de MSDN image gebruiken in combinatie met een product code van de "winkel", iemand vertelde mij dat hij een product sleutel kom kopen voor weinig. Maar dat een DVD'tje nog € 30,- extra kost. Dus dan zou de MSDN image ideaal zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Satom schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:04:
[...]
Zit zelf nog met een vraag; kan ik de MSDN image gebruiken in combinatie met een product code van de "winkel", iemand vertelde mij dat hij een product sleutel kom kopen voor weinig. Maar dat een DVD'tje nog € 30,- extra kost. Dus dan zou de MSDN image ideaal zijn :+
Gisteren voor de lol even geprobeerd op een SSD die ik nog even niet gebruikte. Image gedownload, SSD geheel gewiped, Win8 er op met de serial van 30 Euro, geen enkel probleem :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 08-11-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:05:
[...]

Gisteren voor de lol even geprobeerd op een SSD die ik nog even niet gebruikte. Image gedownload, SSD geheel gewiped, Win8 er op met de serial van 30 Euro, geen enkel probleem :)
Dit is super om te horen! Scheelt weer 3 tientjes in deze zware tijd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Satom schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:08:
Dit is super om te horen! Scheelt weer 3 tientjes in deze zware tijd :9
De DVD die ze je eventueel opsturen bij de download versie van 30 Euro kost slechts 15 Euro hè... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Wat ik opzich wel een leuke feature vind is dat je je data over je Wifi kunt bekijken (aantal MBs)

Maar wat ik me afvraag is wat hij dan allemaal binnenhaalt.
Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/3380/wifiy.png

Heb er nooit op gelet. Maar echt bijzondere dingen doe ik nu ook weer niet hier op werk.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

DarkSide schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:39:
Wat ik opzich wel een leuke feature vind is dat je je data over je Wifi kunt bekijken (aantal MBs)

Maar wat ik me afvraag is wat hij dan allemaal binnenhaalt.
[afbeelding]

Heb er nooit op gelet. Maar echt bijzondere dingen doe ik nu ook weer niet hier op werk.
Sodeju.. ook even gekeken,.. blijkt dat ik aardig wat GB'tjes doorheen jaar :+
Brad Pitt schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:11:
[...]

De DVD die ze je eventueel opsturen bij de download versie van 30 Euro kost slechts 15 Euro hè... :P
haha, kameraad had het over 3 tientjes. Misschien dat ie beter een leesbril voor kan halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ja ik zag het voor het eerst thuis. Maar dat was na een verse installatie.
Dan moet dropbox en skydrive nog syncen. Word er relatief veel gedownload en updates gedaan.
Maar dat is vandaag niet het geval.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Waarschijnlijk is de vraag al meerdere malen gesteld, maar waarom ook niet:

Als je voor 30 euro de pro upgrade koopt bij microsoft, hoe vaak mag je hem dan downloaden. (ik wil namelijk op termijn over naar een SSD en installeer eens in de zoveel tijd, elk jaar of twee jaar, mijn OS opnieuw (omdat het kan, en een hoop opschoond). Vandaar dat ik wil weten of dit een eenmalige download of dat er nog een systeem achter zit (bijv. je mag hem elk jaar één keer downloaden, of max 5 keer etc.) Hoop dat de vraag duidelijk is en het antwoord zal vast wel ergens staan, maar uhhhhh, geen goede reden om dat te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ik heb hem gedownload. Heb hem omgezet naar ISO.
Deze staat op de HD en op een DVD.
Waarom moeilijk doen met een download link.

Tevens kan je feitelijk elke Win8 ISO (van de bekende plekken) downloaden en je eigen key gebruiken om te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler

hostler

Yeahhh dude!

matthijsg schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:05:

Als je voor 30 euro de pro upgrade koopt bij microsoft, hoe vaak mag je hem dan downloaden. (ik wil namelijk op termijn over naar een SSD en installeer eens in de zoveel tijd, elk jaar of twee jaar, mijn OS opnieuw (omdat het kan, en een hoop opschoond). Vandaar dat ik wil weten of dit een eenmalige download of dat er nog een systeem achter zit (bijv. je mag hem elk jaar één keer downloaden, of max 5 keer etc.) Hoop dat de vraag duidelijk is en het antwoord zal vast wel ergens staan, maar uhhhhh, geen goede reden om dat te zoeken!
Onbeperkt. Maar je kan de licentie natuurlijk maar op één pc gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

matthijsg schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:05:

Je koopt een key, en iedereen die download krijgt dezelfde download. In de toekomst zal de download wel wat wijzigen (servicepack ed.) maar dat moet voor je key niet uitmaken. Maar waarom brand je hem niet of zet je hem niet op een stick en/of ook nog eens extra op de HD...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
In feite koop je dus de key, maar laat ik het dan zo vragen, hoe vaak kan ik deze key dan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

matthijsg schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:15:
In feite koop je dus de key, maar laat ik het dan zo vragen, hoe vaak kan ik deze key dan gebruiken?
Wat denk je zelf.
Je kan een key maar 1 keer registreren.
Wil je meerdere PC's moet je meerdere keys hebben.

WIl je een reinstall doen. Heb je kans dat je niet kan activeren. Maar dat is zo opgelost door met MS te bellen. Dan krijg je een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijsg schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:15:
Je kunt de key maar op 1 pc tegelijk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
TheVMaster schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:16:
[...]

Je kunt de key maar op 1 pc tegelijk gebruiken.
Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Maar als ik hem op DVD koop heb ik aan meerwaarde dus alleen dat ik de software ook fysiek heb, terwijl de key gebruikt is zegmaar (na installatie etc.)

[ Voor 24% gewijzigd door matthijsg op 08-11-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Als het hetzelfde principe is als windows 7 keys, kan je hem niet meerdere malen gebruiken op verschillende PC's.
*knip* Aanzetten tot niet legale praktijken is niet toegestaan

[ Voor 60% gewijzigd door TheVMaster op 08-11-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
TetPr87 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:19:
Als het hetzelfde principe is als windows 7 keys, kan je hem niet meerdere malen gebruiken op verschillende PC's.
We gaan het gewoon proberen. Mochten er in de toekomst problemen zijn, ff met MS contact opnemen moet voldoende zijn denk ik dan. Lijkt me best een leuk OS denk ik.

[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 08-11-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

TetPr87 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:19:
Er is een verschil tussen wat kan en wat mag. Dat wat jij voorstelt mag dus niet!

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 08-11-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Metro alvast in Kerstsfeer O+

Afbeeldingslocatie: http://i945.photobucket.com/albums/ad297/UltraBrain/bureaublad3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Swerfer schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:20:
[...]

Er is een verschil tussen wat kan en wat mag. Dat wat jij voorstelt mag dus niet!
Ok bedankt, daar was ik niet van op de hoogte.
Als jij graag bij nieuwe onderdelen of nieuw pc een OS van €70/80 koopt (Win7 toen) , be my guest.

Het is een manier om geld te besparen, en als je de moraalridder wilt uithangen en onnodig meer wilt betalen moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Haagse kerst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

TetPr87 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:29:
[...]

Als jij graag bij nieuwe onderdelen of nieuw pc een OS van €70/80 koopt (Win7 toen) , be my guest.

*knip*
15 euro per pc vind ik niet verkeerd.. ik heb 5 licenties gekocht voor 15 euro, over die prijs hoef ik niet lang na te denken, dan ga ik zeker niet gierig doen. Buiten de OSen op mijn laptop en Windows 95 heb ik nooit legale Windows versies gehad.

Je mag je bericht best editten i.p.v. twee posts achter elkaar te plaatsten.

[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 08-11-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
Nog een vraagje, als ik dan toch bezig ben:
Ik zit op de windows site voor Windows 8. Ik probeer er achter te komen hoe ik de 64 bit variant kan downloaden na (eerst nog aanschaffen maar dat is een ander verhaal). Ik last namelijk dat als je een 32 versie van 7 hebt automatisch een 32 bit 8 download krijg, en ik wil nu overstappen naar 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TetPr87 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:29:
[...]

*knip*
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je de update van Windows 8 koopt (30 euro) dan kun je die gewoon meeverhuizen naar een nieuwe pc, mits je de licentie op je oude pc weg haalt. Er zit natuurlijk wel een verschil tussen een OEM licentie en een retail (upgrade) licentie.
Welke kleuren-combi heb jij gekozen?

[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 08-11-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kleuren-combi heb jij gekozen?
Deze:

Afbeeldingslocatie: http://i945.photobucket.com/albums/ad297/UltraBrain/kleuren.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Omdat de search niet werkt.

Weet iemand hoe ik in de mail app, al m'n mail kan zien, inplaats van alleen mail nieuwer dan 2 weken?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:36
@NoFearCreations Open de mail-app, ga naar Settings (Win+I) en open daar Accounts. Kies het account waarvoor je mails van langer terug wilt lezen en kies bij 'Email downloaden vanaf' voor altijd...
Pagina: 1 ... 52 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.