Mee eens. Enige wat ik geupgrade heb is de driver voor mijn laptop's Radeon 6650M videokaart. De meegeleverde driver heeft waardeloze hardware acceleratie met Open GL. Ik gebruik Stellarium, en dat schokte als een gek. Nu werkt het wel goed. Direct 3D acceleratie niet getest, want ik game op mijn PC. En die blijft lekker bij Windows 7.LessRam schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:55:
[...]
Meteen na installatie "geobsedeerd" nieuwe drivers gaan zoeken, downloaden en installeren?
Da's altijd gevaarlijk met een nieuw OS. Als het out-of-the-box in Windows8 werkt voorlopig lekker zo laten. Pas bij problemen gaan zoeken naar nieuwe drivers en dan ook bij voorkeur alleen als ze specifiek voor Win8 zijn en van een heel recente datum. Win7 zal in de meeste gevallen ook werken, maar niet alle....
Pas over een paar maand ga ik serieus kijken of andere drivers van de fabrikanten de moeite waard zijn, die tijd geef ik ze eerst even om alles goed bij te werken. En tja als het niet anders kan, een onderdeel loopt echt vast, tja dan is het niet anders.
Ik kwam overigens uiteindelijk wel op de support site van Packard Bell uit om daar de Catalyst drivers voor Windows 8 te downloaden. Want de tool van de AMD site meldt doodleuk dat ik geen "compatible hardware" in mijn laptop heb, terwijl dit op Windows 7 dus gewoon wel werkte.

[ Voor 8% gewijzigd door SandsOfArrakis op 06-11-2012 05:01 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.