Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks!
NoFearCreations schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:03:
Omdat de search niet werkt.

Weet iemand hoe ik in de mail app, al m'n mail kan zien, inplaats van alleen mail nieuwer dan 2 weken?
Charms Bar -> Settings -> Accounts -> Mailboxnaam -> Download email from

[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 08-11-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xellence
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:30
Kleine 'fouten' die ik tegenkwam na upgrade van 7 Ultimate 64:

- WiFi profile manager is weg, alleen nog met NETSH.EXE te beheren.
- Aero Glass theme is volledig weg. De easteregg die het effect terug zou brengen is waardeloos.
- RDP naar een Win7 desktop laat niet langer Aero Glass zien.
- Explorer.exe crashed ongekend vaak zonder melding

Dit zijn mijn meest in het oog springende euvels die echt vanuit MS aandacht vereisen.

Aero Glass is echt een gemis. De babykleuren die nu gebruikt worden zijn schandalig. Dat Aero Basic in RDP geforceerd is staat mij totaal niet aan.

Mij viel het ontbreken van de WiFi profile manager pas op omdat ik na herstart opnieuw handmatig verbinden moet met mijn AP met hidden SSID. Blijkbaar kan Win8 niet goed met hidden SSID overweg. Ik had uiteindelijk 7 maal de zelfde settings ingevoerd maar met een workaround batchfile

NETSH WLAN CONNECT name="wifif name"

in geplande taken werkt het deels. Als ik ergens anders ben stoort het de verbinding met de daar aanwezige WiFi.

Zijn er anderen die deze euvels ook ervaren hebben en er bruikbare oplossingen voor hebben gevonden?

Reached higher... and higher... and...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik merk al een tijdje dat het scrollen met m'n Logitech Wireless Touchpad en Marathon Mouse M705 helemaal niet gaat zoals 't hoort. De eerste paar keer dat je scrollt doet hij niets, en daarna begint 't opeens te lopen. Touchpad op m'n laptop (Synaptics ding, XPS 15) werkt perfect.. 't Blijkt dat er veel meer mensen zijn op het internet die er last van hebben.. :/ Hopen dat Logitech snel met een oplossing komt, want 't is behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xellence schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:31:

Mij viel het ontbreken van de WiFi profile manager pas op omdat ik na herstart opnieuw handmatig verbinden moet met mijn AP met hidden SSID. Blijkbaar kan Win8 niet goed met hidden SSID overweg. Ik had uiteindelijk 7 maal de zelfde settings ingevoerd maar met een workaround batchfile

in geplande taken werkt het deels. Als ik ergens anders ben stoort het de verbinding met de daar aanwezige WiFi.

Zijn er anderen die deze euvels ook ervaren hebben en er bruikbare oplossingen voor hebben gevonden?
Je kan nog steeds handmatig ssid's toevoegen, al zit het wel iets dieper dan in Win7 inderdaad.
http://www.7tutorials.com...reless-networks-windows-8

Wat betreft het "slecht overweg kunnen met hidden ssid's" merk ik niets van.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xellence
@Gero71

Dat heb ik gedaan. Na de volgende reboot maakt Win8 geen verbinding. De grafische profile manager is weg of extreem uitgekleed in de vorm van een sidebar. Dat betekend dat niet alle profielen zichtbaar zijn, laat staan bewerken. Mijn profiel met hidden SSID staat bijvoorbeeld niet in die lijst en omdat er niet in gescrolled kan worden zal die nooit zichtbaar worden. Wel verschijnt er in die sidebar Verborgen Netwerk beschikbaar welke mijn AP is. Zover nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yirjAamklEFxNIYxTxa9VG0v/full.jpg

Mooi paars is niet lelijk :P

Paar leuke apps en games gevonden. Samen met mijn meest gebruikte programma's op de desktop :)
Na een week Windows 8 ben ik om :) Mijn games PC blijft lekker op Windows 7 draaien, maar mijn laptop is helemaal into Windows 8 :)

Het is een beetje druk op de desktop op deze manier. Maar ik kan alles vinden :)

YouTube+ is een verademing. Geen reclame meer in Youtube _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door SandsOfArrakis op 08-11-2012 18:54 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

matthijsg schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:39:
Nog een vraagje, als ik dan toch bezig ben:
Ik zit op de windows site voor Windows 8. Ik probeer er achter te komen hoe ik de 64 bit variant kan downloaden na (eerst nog aanschaffen maar dat is een ander verhaal). Ik last namelijk dat als je een 32 versie van 7 hebt automatisch een 32 bit 8 download krijg, en ik wil nu overstappen naar 64.
Dat klopt als je huidige windows een 32bits versie dan vindt MS het logisch dat Windows 8 ook 32bits word.
Had ik ook. Ik heb gewoon een 64Bits versie gedownload (op de plekken waar meestal ook versies met "koekjes" te vinden zijn).
Dit was een VL versie. En daar heb ik mijn Key op geactiveerd. Daar werk ik nu op en dat werkt prima.
Xellence schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:31:

Raar Zowel op werk als thuis een hidden SSID en ik kan gewoon voor ander netwerk kiezen.
Dan de SSID intypen en het bijbehorende wachtwoord. Dan maakt hij connectie. En blijft hij ook gewoon connectie maken.
Helemaal geen wifi profile manager nodig.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xellence schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:13:
@Gero71
[,,,]. Wel verschijnt er in die sidebar Verborgen Netwerk beschikbaar welke mijn AP is. Zover nog geen oplossing gevonden.
Is er eigenlijk een reden waarom je je wifi netwerk hidden hebt gemaakt? Voor de veiligheid maakt het namelijk niets uit.
De reden dat die profile manager (of hoe het ook heette) in Windows 7 zat was om te kunnen bepalen met welk netwerk deze automatisch zou moeten connecten wanneer er meer netwerken beschikbaar zijn. In Windows 8 is dit systeem verandert, waar het op basis van jouw gebruik automatisch bepaalt met welk netwerk het moet verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xellence
Welke reden dat de SSID hidden is doet er niet toe. Wat wel ertoe doet is dan Win7 er nooit problemen mee had en Win8 wel wat als een vervelende bug ervaren wordt door mij. Mijn wachtwoord is erg lang en vervelend om telkens te moeten invoeren. Overigens heb ik nog niet op andere hidden WLAN's verbinding gemaakt en kan ik niet bepalen of het specifiek aan mijn hardware/software ligt tov Win8. Feit is en blijft dat Win8 hierin minder goed is dat Win7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 12:38
Ik heb met Firefox het volgende probleem:

In Windows 7 ging bij mij het geluid automatisch over over de headphone-jacket zodra ik deze inplugde, wat ik nu zie gebeuren is dat dit pas na een refresh van de page gebeurd (flash/youtube). Het gaat hier om de gewone desktop variant. Gek genoeg heb ik dit probleem niet met bijvoorbeeld windows media player.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Iemand een idee waarom ik apps als bv uitzendinggemist niet kan vinden terwijl mijn local en format allebei op dutch staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
Talezz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:37:
Iemand een idee waarom ik apps als bv uitzendinggemist niet kan vinden terwijl mijn local en format allebei op dutch staan?
Store -> Instellingen -> Voorkeuren -> 'Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen' uitvinken. Die optie is nogal stuk op dit moment, want je kunt bijna geen apps vinden als dit aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
RetroTycoon schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:42:
[...]

Store -> Instellingen -> Voorkeuren -> 'Makkelijker maken om apps te vinden in mijn voorkeurstalen' uitvinken. Die optie is nogal stuk op dit moment, want je kunt bijna geen apps vinden als dit aanstaat.
Bedankt! werkt prima nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders het probleem dat Metro apps niet meer animeren als ze geopend worden (3d draai effect zeg maar). Ook bij het switchen van apps via de linkerboven hoek zie ik geen animaties meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:36

mb1

Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je de update van Windows 8 koopt (30 euro) dan kun je die gewoon meeverhuizen naar een nieuwe pc, mits je de licentie op je oude pc weg haalt.
Iemand een tip? ik heb gelijk met de windows 8pro upgrade, maar eens een ssd aangeschaft en W8 daar vers op geïnstalleerd.
Geen probleem draait als een tierelier maar nu na een paar dagen begint W8 te zeuren dat het niet geactiveerd is.....
Bij productactivatie zegt ie dat de serial alleen voor een upgrade is en niet voor een schone installatie.
Ik Microsoft gebeld, oplossing moet over de oude installatie heen.
Dat moet toch anders kunnen? ik heb gewoon een geldige (xp licentie) voor deze machine en een upgrade serial voor W8!
Even "snuffelen aan de xp dvd ofzo volstaat zeker niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:54:
Heeft iemand anders het probleem dat Metro apps niet meer animeren als ze geopend worden (3d draai effect zeg maar). Ook bij het switchen van apps via de linkerboven hoek zie ik geen animaties meer.
Toevallig iets als Citrix geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:56
Toen in Windows 8 een week terug installeerde, heb ik er bewust voor gekozen om tijdens de installatie een nieuw Microsoft-account aan te maken om weer eens fris te beginnen. Tijdens de installatie kan je echter alleen voor hotmail.com, hotmail.nl en live.com kiezen. Ik heb voor een hotmail.nl-adres gekozen dat ik na de installatie omgezet heb naar een outlook.com-adres.

Laptop opnieuw opgestart en het account was netjes bijgewerkt: het nieuwe outlook.com-adres wordt nu als gebruikersaccount gezien door Windows 8.
Echter, de apps Mail, Personen, Agenda en Berichten staan nog steeds ingesteld op het hotmail.nl-adres. Omdat de apps dat als primair account zien, kan ik het niet verwijderen en ook niet het e-mailadres aanpassen. De enige optie die ik heb is het nieuwe outlook.com-adres als extra adres toevoegen.

Ik vind het wel jammer dat wanneer je je account hernoemd, Windows 8 dat netjes overneemt maar de apps dat niet doen. Je zou toch zeggen dat die apps goed geïntegreerd zijn met het besturingssysteem maar dat valt tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

mb1 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:36:
[...]

Iemand een tip? ik heb gelijk met de windows 8pro upgrade, maar eens een ssd aangeschaft en W8 daar vers op geïnstalleerd.
Geen probleem draait als een tierelier maar nu na een paar dagen begint W8 te zeuren dat het niet geactiveerd is.....
Bij productactivatie zegt ie dat de serial alleen voor een upgrade is en niet voor een schone installatie.
Ik Microsoft gebeld, oplossing moet over de oude installatie heen.
Dat moet toch anders kunnen? ik heb gewoon een geldige (xp licentie) voor deze machine en een upgrade serial voor W8!
Even "snuffelen aan de xp dvd ofzo volstaat zeker niet?
Installeer eerst XP, dan meteen 8 erover heen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1

mb1

SandsOfArrakis schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:55:
[...]

Installeer eerst XP, dan meteen 8 erover heen.
Dat snap ik dat dat zou kunnen, echter ik heb geen installatie dvd's van XP en alleen een "vervuilde" xp installatie op de oude HD.....
Ik heb W8 nu reeds draaien en een beetje naar mijn zin ingericht, ik zou dus liever niet opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:03

DDX

Vandaag nog even wat testen gedaan voor uitrol windows 8 in bedrijf.
Los van issue die ik al tegengekomen was voor app updates voor ingebouwde apps ? (hoe kan je die automatisch laten updaten)
Nog een issue tegengekomen, als je taskmanager opent als niet admin user krijg je uac popup....

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:54:
[...]

Toevallig iets als Citrix geïnstalleerd?
Thanks. Ik had inderdaad Citrix receiver geïnstalleerd staan. Deze zojuist verwijderd en de animaties werken weer. Vreemd! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Xellence schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:29:
Welke reden dat de SSID hidden is doet er niet toe. Wat wel ertoe doet is dan Win7 er nooit problemen mee had en Win8 wel wat als een vervelende bug ervaren wordt door mij. Mijn wachtwoord is erg lang en vervelend om telkens te moeten invoeren. Overigens heb ik nog niet op andere hidden WLAN's verbinding gemaakt en kan ik niet bepalen of het specifiek aan mijn hardware/software ligt tov Win8. Feit is en blijft dat Win8 hierin minder goed is dat Win7.
Hoe heb je de eerste keer geconnecteerd met je AP? Want als je namelijk "NETSH WLAN CONNECT name="wifif name"" in een commandline gebruikt dan is het logisch dat hij de volgende reboot niet automatisch inlogt aangezien je hiermee handmatig inlogt op de AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:46
https://store.stardock.com/product/ESD-SDS-W1219 :)
Een app om de achtergrond te wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Wel weer grappig dat je moet gaan betalen voor een programma dat een achtergrond veranderd, dat lijkt me toch een redelijk standaard feature voor een OS :+ Ik vind het er steeds meer op lijken dat Windows 8 nog niet helemaal af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xellence schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:29:
Welke reden dat de SSID hidden is doet er niet toe. [...]
Natuurlijk wel. Jij hebt een probleem dat je met een workaround oplost. Dat zorgt er echter voor dat je een slechtere gebruikservaring is. Een andere workaround is om je netwerk niet meer hidden te maken. Ik vraag waarom je het als hidden hebt ingesteld, omdat de redenen daarvoor wellicht niet meer van toepassing zijn in Windows 8.
De opmerking over veiligheid maak ik tegenwoordig maar standaard omdat dat vaak de reden is waarom ze het zo hebben ingesteld en het gewoonweg niet waar is. Mocht dat overkomen als een aanval op jouw kennis dan geef ik bij deze mijn excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Laatst online: 21:46
revertive schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:23:
[...]

Wel weer grappig dat je moet gaan betalen voor een programma dat een achtergrond veranderd, dat lijkt me toch een redelijk standaard feature voor een OS :+ Ik vind het er steeds meer op lijken dat Windows 8 nog niet helemaal af is.
Ben ik helemaal met je eens.

Maja je moet wat he.
Ik heb de startbalk ook op deze manier terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
TomAtTweakers schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:55:
Toen in Windows 8 een week terug installeerde, heb ik er bewust voor gekozen om tijdens de installatie een nieuw Microsoft-account aan te maken om weer eens fris te beginnen. Tijdens de installatie kan je echter alleen voor hotmail.com, hotmail.nl en live.com kiezen. Ik heb voor een hotmail.nl-adres gekozen dat ik na de installatie omgezet heb naar een outlook.com-adres.

Laptop opnieuw opgestart en het account was netjes bijgewerkt: het nieuwe outlook.com-adres wordt nu als gebruikersaccount gezien door Windows 8.
Echter, de apps Mail, Personen, Agenda en Berichten staan nog steeds ingesteld op het hotmail.nl-adres. Omdat de apps dat als primair account zien, kan ik het niet verwijderen en ook niet het e-mailadres aanpassen. De enige optie die ik heb is het nieuwe outlook.com-adres als extra adres toevoegen.

Ik vind het wel jammer dat wanneer je je account hernoemd, Windows 8 dat netjes overneemt maar de apps dat niet doen. Je zou toch zeggen dat die apps goed geïntegreerd zijn met het besturingssysteem maar dat valt tegen!
Ik zat met hetzelfde, wilde gewoon direct een clean install kunnen doen met de upgrade licentie. Het volgende zou moeten werken, ik moet het nog testen!

Activate Windows 8 Pro Upgrade
Windows 8 users who noticed that the operating system can’t be activated after the installation may want to try the following workaround that worked to activate when installing Windows 8 using an upgrade on a clean PC.

Open regedit by pressing Windows-q, entering regedit and selecting the result from the list of hits.
Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Setup/OOBE/
Change MediaBootInstall from 1 to 0
Go back to the start screen and enter cmd there.
Right-click Command Prompt and select to run it as administrator.
Type slmgr /rearm on the command line and hit enter.
Reboot Windows now.
Run the activation utility afterwards, enter your product key to activate Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:05:
[...]
Thanks. Ik had inderdaad Citrix receiver geïnstalleerd staan. Deze zojuist verwijderd en de animaties werken weer. Vreemd! :X
Tsja, ben helaas zelf ook bekend met dit probleem. Als je de animaties met de hand weer inschakelt dan werkt 't weer totdat je een reboot doet.. Heb helaas nooit een oplossing voor dit probleem kunnen vinden. Wij zijn overigens niet de enige die hier last van hebben. 't Is dat ik Citrix echt nodig heb, anders had ik het allang weggepleurd.

't Is niet Windows 8 gerelateerd overigens, Windows 7 had er ook altijd last van.

[ Voor 6% gewijzigd door S_Chief op 08-11-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xellence
@Caelorum Nee, geen zorgen over aanvallen hier. Ik ga er per definitie vanuit dat niemand hier zomaar lelijk gaat spreken over andermans (on)kunde. Met mijn kennis zit het goed. Een hidden SSID hoort simpelweg niet tot connectieproblemen te leiden.

AP draait DD-WRT SVN revision 18946M NEWD-2 K2.6 Eko op een Belkin F7D8301. Client met W8 is een MSI x360 laptop. Standaard hardware zou je zeggen.

Ik heb een workaround gemaakt omdat ik het kan en nodig heb. Mijn laptop zet ik aan en gebruik het netwerk om het te benaderen vanaf mijn desktop normaliter wat altijd werkte. Niet omdat het me zint vage problemen op te lossen voor een op de markt gezet OS. Zaken als deze laten mij huiveren om toe te passen op systemen van klanten, zeker als ik goede ervaringen heb met de vorige combo met Win7 en ouder.

De upgrade heb ik aangeschaft om mee te werken en eventuele problemen te tackelen alvorens ik het aanbied aan mijn klanten. Ik wil er zeker van zijn dat de upgrade naar Windows 8 ook echt een upgrade is in alle situaties. Nu is dit euvel een potentieel probleem tenzij ik een letterlijk simpele oplossing voor kan bieden. Een batchfile lanceren op basis van een of meerdere events in geplande taken is gewoon niet mooi en bijzonder kwetsbaar. Het betreft niet alleen de taak maar ook de documentatie per fysiek systeem. En documentatie is nooit iets waar wij tweakers heel snel naar grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik vind het nou een beetje onduidelijk, is die 30 euro nou een complete versie of is dat alleen wanneer je upgrade van een andere legale Windows? En als je upgrade, hoe zit het dan met restricties, ik heb hier een laptop die met Vista kwam en een laptop die met 7 kwam, als ik upgrade, zitten die dan vast aan de laptop zoals het origineel, of is die bijvoorbeeld ook op mijn desktop te gebruiken?
Want als het 30 euro is voor een key die je overal op kan gebruiken, dan zou dat niet veel zijn.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:15:
Ik vind het nou een beetje onduidelijk, is die 30 euro nou een complete versie of is dat alleen wanneer je upgrade van een andere legale Windows? En als je upgrade, hoe zit het dan met restricties, ik heb hier een laptop die met Vista kwam en een laptop die met 7 kwam, als ik upgrade, zitten die dan vast aan de laptop zoals het origineel, of is die bijvoorbeeld ook op mijn desktop te gebruiken?
Want als het 30 euro is voor een key die je overal op kan gebruiken, dan zou dat niet veel zijn.
Het zit niet vast aan een bepaald systeem. Het heeft wel beperkingen in de zin dat er maar één systeem tegelijkertijd geacht wordt de licentie te gebruiken. Dat wil zeggen dat als je je laptop upgradet en activeert en dan tegelijkertijd de desktop upgrade en activeert je in 'overtreding' bent. Deactiveer je dan je laptop zit je goed. Activeer je die weer zit je fout, maar deactiveer je vervolgens je desktop zit je weer goed.
Dus eigenlijk: De upgrade is een volledige versie waarbij je al een licentie van XP, Vista of 7 wordt geacht te hebben. De upgrade is bedoelt voor 1!! systeem. Wil je dus een ander systeem upgraden met die licentie moet je ofwel een nieuwe upgrade licentie kopen ofwel de oude install deactiveren.

Dat gezegd hebbende kan het zo zijn dat MS checks momenteel niet voldoende zijn en dat je gewoon twee systemen kan upgraden met dezelfde licentie. Ik heb het zelf niet getest omdat dat illegaal is. Mocht het toch zo zijn dan is er natuurlijk niet de garantie dat je niet alsnog problemen krijgt over een aantal maanden of jaren.

Houdt er iig rekening mee dat MS ook jouw Microsoft account beheerd. Ik weet niet of ze het mogen, maar kan me goed voorstellen dat ze bij illegaal gebruik ze vragen ofwel een licentie te kopen of het account (incl. aankopen) locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik ben niet van plan om zo illegaal bezig te zijn, als ik dat wel zou zijn dan zou ik uberhaupt niet hier aan het vragen zijn maar op een torrent site ofzo. ;)

Je zegt dat de upgrade een volledige versie is en je geacht wordt om al een legale versie te hebben, maar op welke manier achten ze dit? Als je geen (legale) Windows hebt of je bouwt een nieuw systeem, dan werkt het toch gewoon?

Dus koop je voor 30 euro gewoon een volledige code die op ieder systeem werkt, dus ook nieuwe systemen zonder Windows enz, of moet je eerst je oude vista/7 code invoeren om het te laten werken?

Ik ben sowieso niet geinteresseerd in dodgy manieren, ik gebruik al bijna 2 jaar WP7 en stap over op WP8 wanneer de Lumia er is, dus ik wil alles gewoon netjes en legaal draaien, natuurlijk wel altijd op de goedkoopste manier, ben wel een nederlander. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
/me me heeft met een dikke omweg soort van Win8 gestures werkend op een oude verlepte Alps touchpad in een ThinkPad.

kan me daar toch wel het voordeel van indenken als dat goed werkt.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Ik ben sinds kort vanuit Vista overstag gegaan naar Windows 7. Maar als ik de reacties zie in dit topic, denk ik dat ik nog wel even met Windows 7 blijf zitten. Over Vista was ik helemaal niet ontevreden, het liep hier als een tiet.

Misschien laat ik me teveel beïnvloeden door de wat negatievere reacties over Windows8. Maar ik denk dat ik niet echt blij ben met dat cloud computing, en ik vind het ook wel fijn wanneer ik zef van alles kan regelen wat nu een beetje uit handen lijkt te zijn genomen. Maar goed, daarbij ga ik dus af op de reacties die ik er tot nu toe over gelezen heb. En kan daar dus nog niet echt objectief over zijn, zonder het zelf te hebben uitgeprobeerd.

Maar ik denk dat er voor de tweakert toch nog wel genoeg over is gebleven om zelf mee te klungelen? Ik vind het bijvoorbeeld ook wel erg fijn om zef zoveel mogelijk het syteemonderhoud te kunnen doen. Gewoon, odmat ik naar mijn mening dan toch wat meer betrokken ben bij het OS.

Aan de prijs van het OS hoeft het iig niet te liggen. Die ziet er wel oké uit. 8]

[ Voor 4% gewijzigd door Phaerion op 09-11-2012 02:27 ]

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:42

Rhapsody

In Metal We Trust

Windows 8 != cloud computing hoor. Je kunt zelf volgens mij nog net zoveel regelen als in Windows 7.

Ik ben erg tevreden met Windows 8. Het is eventjes wennen, dat geef ik toe. Als je in de gelegenheid bent; geef het een kans. Ja, die Metro UI is anders, maar is het daadwerkelijk slechter? Ik denk het niet. Daarnaast heb je ook nog gewoon je Desktop beschikbaar.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
[b][message=39252962,noline]
Maar ik denk dat er voor de tweakert toch nog wel genoeg over is gebleven om zelf mee te klungelen? Ik vind het bijvoorbeeld ook wel erg fijn om zef zoveel mogelijk het syteemonderhoud te kunnen doen. Gewoon, odmat ik naar mijn mening dan toch wat meer betrokken ben bij het OS.
Installeer zoiets als start8 van stardock of 1 van de gratis alternatieven en je ziet het hele metro gebeuren niet meer. Dan is windows 8 gewoon een verbeterde, snellere versie van 7, die er lelijk uitziet, dat dan weer wel. Het wachten is op een programma wat aero glass terugbrengt of service pack 1 waarbij microsoft wakker wordt en ontdekt dat een pc geen tablet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaseMike schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:21:
[...]

... die er lelijk uitziet ...
Is nogal subjectief natuurlijk. Bij Windows 7 zag Aero Glass er wel mooi uit (daarentegen vond ik Aero (zonder Glass) ernstig lelijk), maar er waren maar een paar third-party applicaties die binnen die Aero Glass daar ook echt goed gebruik van maakten. Ik vind het Windows 8 theme an sich ook niet mooier, maar als je kijkt hoe third-party applicaties er nu uit zien, past dat wel beter bij elkaar dan in Windows 7, het ziet er meer uit als één geheel. Ik hoop dat het zo blijft in ieder geval.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 09-11-2012 08:50 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
de laatet tijd is het als ik chrome start. dat deze direct naar de desktop modus toe gaat. dus niet de "metro"modus. kan nergens terugvinden hoe ik dit weer aan moet passen.
iemand enig idee hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:42
jaydenjarno schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:50:
de laatet tijd is het als ik chrome start. dat deze direct naar de desktop modus toe gaat. dus niet de "metro"modus. kan nergens terugvinden hoe ik dit weer aan moet passen.
iemand enig idee hoe dat moet?
had ik ook komt volgens mij door de laatste chrome update.

open je chrome in desktop ( doet hij al standaard ;) ), rechtsboven opties, en kies voor relaunch chrome in metro.
En dan zal Chrome in metro gui / omgeving starten :).

[ Voor 5% gewijzigd door Phyt_ op 09-11-2012 08:56 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 19-09 09:49
nice. dank je wel. op de 1 of andere manier vind ik het fijner in windows 8 modus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1

mb1

TFDev schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:11:
[...]

Ik zat met hetzelfde, wilde gewoon direct een clean install kunnen doen met de upgrade licentie. Het volgende zou moeten werken, ik moet het nog testen!

Activate Windows 8 Pro Upgrade
Windows 8 users who noticed that the operating system can’t be activated after the installation may want to try the following workaround that worked to activate when installing Windows 8 using an upgrade on a clean PC.

Open regedit by pressing Windows-q, entering regedit and selecting the result from the list of hits.
Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Setup/OOBE/
Change MediaBootInstall from 1 to 0
Go back to the start screen and enter cmd there.
Right-click Command Prompt and select to run it as administrator.
Type slmgr /rearm on the command line and hit enter.
Reboot Windows now.
Run the activation utility afterwards, enter your product key to activate Windows.
Ik heb het geprobeerd en d:)b na het opnieuw opstarten is de activatie geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Na de installatie van de laatste Synaptics dirvers moet ik zeggen dat windows 8 verdomd lekker werkt met gestures. Het systeem draait stabiel en alles lijkt te werken. Waar ik me wel ENORM aan stoor is het ontbreken van een zoek functie in de standaard mail app. Argh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Phaerion schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 02:27:
Ik ben sinds kort vanuit Vista overstag gegaan naar Windows 7. Maar als ik de reacties zie in dit topic, denk ik dat ik nog wel even met Windows 7 blijf zitten. Over Vista was ik helemaal niet ontevreden, het liep hier als een tiet.

Misschien laat ik me teveel beïnvloeden door de wat negatievere reacties over Windows8. Maar ik denk dat ik niet echt blij ben met dat cloud computing, en ik vind het ook wel fijn wanneer ik zef van alles kan regelen wat nu een beetje uit handen lijkt te zijn genomen. Maar goed, daarbij ga ik dus af op de reacties die ik er tot nu toe over gelezen heb. En kan daar dus nog niet echt objectief over zijn, zonder het zelf te hebben uitgeprobeerd.

Aan de prijs van het OS hoeft het iig niet te liggen. Die ziet er wel oké uit. 8]
Je moet natuurlijk zelf weten wel OS je gebruikt en er zijn zat zaken te noemen om bij Windows 7 te blijven, alleen vind ik jouw argumenten wel erg zwak.

Cloud computing?? pure keuze, want je kunt gewoon aan de gang met een local account.
Je kunt nog net zoveel instellen en beheren als in Windows 7, dus ook dat argument is niet valide.

Ik zeg niet dat je over moet stappen, maar dan zou ik dat doen om andere redenen. Wat je altijd kunt doen: Download virtual box en probeer Windows 8 eens. Je kunt het een tijdje proberen zonder te activeren. Al is de user experience in virtual box niet hetzelfde als main OS, maar het geeft een impressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hostler schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:23:
Na de installatie van de laatste Synaptics dirvers moet ik zeggen dat windows 8 verdomd lekker werkt met gestures. Het systeem draait stabiel en alles lijkt te werken. Waar ik me wel ENORM aan stoor is het ontbreken van een zoek functie in de standaard mail app. Argh.
Mja die zoekfunctie is nogal raar, maar je moet dus de algemene zoekfunctie uit de rechtse zijbalk hebben. Helaas doet die bij mij nogal raar dat ie soms gewoon niet gaat zoeken. Krijg wel te zien dat ie een pagina wil weergeven, maar daar komen geen resultaten in.
Hoop op een volgende versie van de mail-app want nu werkt het gewoon helemaal niet (maar het heeft het wel gedaan dacht ik)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerundion
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-08-2023
Interessante discussie over apps hierboven, maar ik kom er niet eens in. :S

Windows 8 Pro draait prima van de desktop. Snel ook. Allemaal fijn.
Naar mijn gevoel windows 7 met een schil.
Maar in die Metro-schil doen alléén de Apps van mijn eigen software het goed.

Na aanklikken van een standaard app zoals "Store" of "Mail" van Windows 8 Pro verschijnt het even groot op beeld om meteen weer te verdwijnen zonder info.
Naar ik lees , laat zich dat kennelijk oplossen door externe virusscanner uit te zetten
Maar ik heb geen externe virusscan of firewall. (Dus kan ik ook niet uitzetten)
Ik heb alleen de standaard Windows Defender en Windows Firewall die meekwamen met de installatie. (als ik die uitzet, verandert er trouwens niets)

Ik krijg geen enkele reactie, na aanklikken van de App komt het plaatje van die App groot in beeld en een seconde later verdwijnt dat zonder info.
Ik heb het over Apps van W8 zelf zoals "Store", "Mail"," Video" e.d.

1.Kun je ergens de eigenschappen van deze apps vinden (zoals vroeger bij rechts klikken) om ze bij te kunnen stellen?
2.Kun je de apps ergens instellen bij "Systeem" o.i.d.?
3. Of ergens deleten en opnieuw mee starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hostler schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:23:
Waar ik me wel ENORM aan stoor is het ontbreken van een zoek functie in de standaard mail app. Argh.
Win toets-q in de mail app.

Zoeken werkt hier prima, zelf als ik zoek op woorden/tekst uit mail berichten vind ik de desbetreffende mail(s).
Dus er wordt niet enkel in onderwerp/afzender gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Na aanklikken van een standaard app zoals "Store" of "Mail" van Windows 8 Pro verschijnt het even groot op beeld om meteen weer te verdwijnen zonder info.
Dit zou niet moeten gebeuren :/ Heb je wel een Microsoft account aangemaakt? dit heb je nodig om gebruik te maken van de store ect. Hierna kan je bij de mail app andere accounts invoeren.
1.Kun je ergens de eigenschappen van deze apps vinden (zoals vroeger bij rechts klikken) om ze bij te kunnen stellen?
2.Kun je de apps ergens instellen bij "Systeem" o.i.d.?
3. Of ergens deleten en opnieuw mee starten
Het is vast eerder besproken in deze topic, maar aan de rechterkant van je scherm (Wintoets + c) Staat de searchknop, delen, apparaten en de instellingen. Als je in een app zit geldt die voor die desbetreffende app. Je kan hiermee de settings aanpassen of zoeken naar een geïnstalleerde app. Deleten doe je door rechtermuis knop te klikken op "installatie ongedaan maken".

[ Voor 22% gewijzigd door vali op 09-11-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Weet iemand op mijn vraag het antwoord, kan het nog steeds niet duidelijk vinden.
Benjamin- schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:32:
Ik ben niet van plan om zo illegaal bezig te zijn, als ik dat wel zou zijn dan zou ik uberhaupt niet hier aan het vragen zijn maar op een torrent site ofzo. ;)

Je zegt dat de upgrade een volledige versie is en je geacht wordt om al een legale versie te hebben, maar op welke manier achten ze dit? Als je geen (legale) Windows hebt of je bouwt een nieuw systeem, dan werkt het toch gewoon?

Dus koop je voor 30 euro gewoon een volledige code die op ieder systeem werkt, dus ook nieuwe systemen zonder Windows enz, of moet je eerst je oude vista/7 code invoeren om het te laten werken?

Ik ben sowieso niet geinteresseerd in dodgy manieren, ik gebruik al bijna 2 jaar WP7 en stap over op WP8 wanneer de Lumia er is, dus ik wil alles gewoon netjes en legaal draaien, natuurlijk wel altijd op de goedkoopste manier, ben wel een nederlander. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik download nu Windows 8 volgens de standaard wijze via de Microsoft store. Wanneer er gevraagd werd hoe ik Windows 8 wil installeren, heb ik op ''niets'' gedrukt (niets behouden dus). Vervolgens gekocht en nu download hij. Ik wil hem wel graag op een DVD branden en via mijn DVD installeren. Krijg ik na afloop van de download wel een ISO zodat ik hem dan op mijn DVD kan branden? Ik wil hem namelijk niet automatisch installeren!

[ Voor 11% gewijzigd door Montu op 09-11-2012 11:24 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Fabienvg schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:22:
Ik download nu Windows 8 volgens de standaard wijze via de Microsoft store. Wanneer er gevraagd werd hoe ik Windows 8 wil installeren, heb ik op ''niets'' gedrukt (niets behouden dus). Vervolgens gekocht en nu download hij. Ik wil hem wel graag op een DVD branden en via mijn DVD installeren. Krijg ik na afloop van de download wel een ISO zodat ik hem dan op mijn DVD kan branden? Ik wil hem namelijk niet automatisch installeren!
Ja je krijgt de optie om meteen te upgraden (niet doen) of iets van move to desktop.
Daar kan je dan weer kiezen voor een iso te maken.

@benjamin. dat ligt aan je source OS.
Als je de upgrade advisor start op een VL OS (van je werk bv) dan krijg je geen pop-up om de licentie code in te voeren.
Doe je dat op je thuis pc. (oem/retail) dan dien je een geldige licentie in te vullen.

Het kan zijn dat deze niet goed gecontrolleerd word en dus een "vuile" licentiecode kan zijn. Of dat later nog gevolgen heeft weet ik niet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerundion
Dank voor je reactie !
vali schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:09:

Dit zou niet moeten gebeuren :/ Heb je wel een Microsoft account aangemaakt? dit heb je nodig om gebruik te maken van de store ect. Hierna kan je bij de mail app andere accounts invoeren.
Inderdaad, die heb ik gemaakt en die werkt normaal maar het helpt niet om in die App te komen.
Daarom vroeg ik (bij mijn punt 3) of je die apps opnieuw kunt initialiseren..
vali schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:09:
Het is vast eerder besproken in deze topic, maar aan de rechterkant van je scherm (Wintoets + c) Staat de searchknop, delen, apparaten en de instellingen. Als je in een app zit geldt die voor die desbetreffende app. Je kan hiermee de settings aanpassen of zoeken naar een geïnstalleerde app. Deleten doe je door rechtermuis knop te klikken op "installatie ongedaan maken".
Lijkt me geweldig, maar ik kom niet IN die apps.
Als ik links klik op de app krijg ik dat grote beeld dat na een seconde verdwijnt en als ik rechts klik op die app krijg ik alleen die balk beneden waarmee ik 'm van het startmenu kan losmaken.
Ik kan helemaal niets zien.
Ik weet dus niet eens waarom er niets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:21:
Weet iemand op mijn vraag het antwoord, kan het nog steeds niet duidelijk vinden. [...]
Het checken op licentie gebeurt door te checken of de installatie die al op je pc staat (dus bijv. XP, Vista of 7) geactiveerd is. Zolang er dus al een XP, Vista, 7 of Windows 8 RTM dmv, upgrade opstaat kan je de upgrade gebruiken.
Er zijn wel verhalen van dat die check soms fout gaat in de zin van dat Win 8 installeert terwijl er geen geldige licentie is. Ik vermoed dat dat alleen gebeurt bij bijv. laptops die met windows kwamen. Bijv. mijn HP 8560W heeft UEFI firmware waar ze prima de HP OEM license in kunnen stoppen.
Gerundion schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:32:
[...] Inderdaad, die heb ik gemaakt en die werkt normaal maar het helpt niet om in die App te komen.
Daarom vroeg ik (bij mijn punt 3) of je die apps opnieuw kunt initialiseren.. [...]
Wellicht dat "sfc /SCANNOW" uitvoeren in een elevated command prompt (win+x->a) werkt. Ik meen mij te herinneren dat iemand hier met vergelijkbare problemen die op die manier heeft opgelost.

[ Voor 25% gewijzigd door Caelorum op 09-11-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
DarkSide schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:29:
[...]

Ja je krijgt de optie om meteen te upgraden (niet doen) of iets van move to desktop.
Daar kan je dan weer kiezen voor een iso te maken.

@benjamin. dat ligt aan je source OS.
Als je de upgrade advisor start op een VL OS (van je werk bv) dan krijg je geen pop-up om de licentie code in te voeren.
Doe je dat op je thuis pc. (oem/retail) dan dien je een geldige licentie in te vullen.

Het kan zijn dat deze niet goed gecontrolleerd word en dus een "vuile" licentiecode kan zijn. Of dat later nog gevolgen heeft weet ik niet.
Bedankt. Ik kreeg na de download inderdaad de keuze uit drie opties: ''Nu installeren'', ''installeren door het maken van media'' en ''later vanaf het bureaublad installeren''. Ik heb op het laatste gedrukt, waarna het venster naar behoren afsloot. Ik heb nu op mijn bureaublad: ''Windows installeren". Als ik deze excecute, krijg ik weer het venster met de drie opties. Ik heb dus nog niet mijn iso (?). Ik neem aan dat die ''Windows installeren" niet mijn ISO is. Moet ik dan kiezen voor: ''installeren door het maken van media''?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Fabienvg schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:51:
[...]

Bedankt. Ik kreeg na de download inderdaad de keuze uit drie opties: ''Nu installeren'', ''installeren door het maken van media'' en ''later vanaf het bureaublad installeren''. Ik heb op het laatste gedrukt, waarna het venster naar behoren afsloot. Ik heb nu op mijn bureaublad: ''Windows installeren". Als ik deze excecute, krijg ik weer het venster met de drie opties. Ik heb dus nog niet mijn iso (?). Ik neem aan dat die ''Windows installeren" niet mijn ISO is. Moet ik dan kiezen voor: ''installeren door het maken van media''?
juistem :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Bedankt hoor :P. Na *klik op installeren vanaf media'' metteen al de melding dat ik er een ISO van kan maken. :)

Ik wilde gewoon niet iets verkeerd doen waardoor hij hem dus wél metteen installeerde.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Caelorum schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:49:
[...]

Het checken op licentie gebeurt door te checken of de installatie die al op je pc staat (dus bijv. XP, Vista of 7) geactiveerd is. Zolang er dus al een XP, Vista, 7 of Windows 8 RTM dmv, upgrade opstaat kan je de upgrade gebruiken.
Er zijn wel verhalen van dat die check soms fout gaat in de zin van dat Win 8 installeert terwijl er geen geldige licentie is. Ik vermoed dat dat alleen gebeurt bij bijv. laptops die met windows kwamen. Bijv. mijn HP 8560W heeft UEFI firmware waar ze prima de HP OEM license in kunnen stoppen.
Op 1 van mijn laptops heb ik dus exclusief de Windows 8 RC staan, zou dit dan betekenen dat ik eerst mijn oude W7 erop moet zetten?

En die code is toch om gewoon Windows 8 te kunnen installeren, anders zal je altijd eerste je originele moeten installeren? Of kan je de code pas krijgen nadat die gecontroleerd heeft? En dan de vraag, werkt die code op alle computers, of werkt die dan alleen op dat systeem (zeker in het geval dat de originele Vista/7 alleen voor die laptop is?)

Vind het allemaal maar vaag, ik begrijp dat MS het allemaal wat 'lastiger' maakt om het legaal te houden, maar duidelijk is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De upgrade licentie wordt niet gekoppeld aan een systeem. Wel wordt er gekeken dat er maar één systeem gebruik maakt van die licentie (dmv. activatie). Wil je dus de licentie op een ander systeem gebruiken moet je eerst het oude systeem deactiveren.
Productcode krijg je uiteraard zodra je je licentie koopt.
Geen idee of het absoluut noodzakelijk is eerst een vorige Windows versie geïnstalleerd te hebben staan. Ik meen van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Het kan overigens best goed zo zijn dat als je je Windows 8 RC gaat upgraden die niet moeilijk doet omdat de activatiegegevens niet verloren zijn gegaan tijdens een upgrade vanaf Windows 7. Dan moet die RC wel geïnstalleerd zijn door middel van een upgrade natuurlijk (kon dat eigenlijk wel?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Caelorum schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:30:
Geen idee of het absoluut noodzakelijk is eerst een vorige Windows versie geïnstalleerd te hebben staan. Ik meen van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Ging hier prima op een geheel lege SSD met de "normale" Windows boot-SSD er tijdelijk afgekoppeld.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
Benjamin- schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:32:
...
Je zegt dat de upgrade een volledige versie is en je geacht wordt om al een legale versie te hebben, maar op welke manier achten ze dit? Als je geen (legale) Windows hebt of je bouwt een nieuw systeem, dan werkt het toch gewoon?...
Ik heb zelf zonder problemen kunnen updaten naar Windows 8 met die actie, laat ik het daar maar bij houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerundion
Caelorum schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:49:

[...]

Wellicht dat "sfc /SCANNOW" uitvoeren in een elevated command prompt (win+x->a) werkt. Ik meen mij te herinneren dat iemand hier met vergelijkbare problemen die op die manier heeft opgelost.
Bedankt !

1. Resultaat : Windows Resource Protection did not find any integrity violations.
Herinner je je ook nog wat ik hiermee iets voor mijn specifieke app probleem?

2. Mooie truc trouwens. Wat kun je hier in het algemeen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Brad Pitt schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:31:
[...]

Ging hier prima op een geheel lege SSD met de "normale" Windows boot-SSD er tijdelijk afgekoppeld.
Dus je hebt helemaal geen Windows geinstalleerd nodig?
Caelorum schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:30:
De upgrade licentie wordt niet gekoppeld aan een systeem. Wel wordt er gekeken dat er maar één systeem gebruik maakt van die licentie (dmv. activatie). Wil je dus de licentie op een ander systeem gebruiken moet je eerst het oude systeem deactiveren.
Productcode krijg je uiteraard zodra je je licentie koopt.
Het kan overigens best goed zo zijn dat als je je Windows 8 RC gaat upgraden die niet moeilijk doet omdat de activatiegegevens niet verloren zijn gegaan tijdens een upgrade vanaf Windows 7. Dan moet die RC wel geïnstalleerd zijn door middel van een upgrade natuurlijk (kon dat eigenlijk wel?).
Mijn RC is een schone installatie.

[ Voor 10% gewijzigd door Benjamin- op 09-11-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
Benjamin- schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:43:
[...]

Dus je hebt helemaal geen Windows geinstalleerd nodig?

[...]

Mijn RC is een schone installatie.
Je kan op welke willekeurige PC die actietool downloaden, die key en installatiemedium verkrijgen, en dan vervolgens op het doelmedium een schone (of upgrade) installatie uitvoeren naar Windows 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Paul - K schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:46:
[...]

Je kan op welke willekeurige PC die actietool downloaden, die key en installatiemedium verkrijgen, en dan vervolgens op het doelmedium een schone (of upgrade) installatie uitvoeren naar Windows 8
Duidelijk! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gerundion schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:43:
[...]
2. Mooie truc trouwens. Wat kun je hier in het algemeen mee?
Het tootlje doet wat de naam al zegt :) System File Check(er). Basically checkt het of Windows System files verandert zijn, bijv. permissies of daadwerkelijk verandert, en zet een kopie uit de dllcache terug.
Vanuit eigen ervaring weet ik dat vaak de meest vage problemen verdwijnen als sneeuw onder de zon wanneer ik dit op een PC doe. Vaak zijn het dan problemen die voortkomen uit updates die verkeert zijn gegaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Even voor de zekerheid, een product key die je koopt op een 32-bit systeem werkt toch ook gewoon op een 64-bit Windows 8 installatie?

Als je de losse Windows 8 setup gebruikt, dan moet je vantevoren je key invoeren. Maakt het dan uit of er verschil is tussen de key die je invult en de key waarmee je hem installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genieter
  • Laatst online: 15-09 16:26
Heb Windows 8 Pro Upgrade geïnstalleerd over W7 en alle instellingen laten behouden en met succes, doch na 6 update van Windows had ik geen internet meer, mijn Netwerkcentrum gaf aan dat alles oké was, maar desondanks GEEN internet meer, na veel dingen te hebben uitgeprobeerd bleek dat Eset Smart Security 5 de problemen veroorzaakte. Eset verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Het Onderhoudscentrum gaf aan dat Pinnacle Studio 14 Ultimate opnieuw moest worden geïnstalleerd. Het enige wat nog niet werkt is mijn Virtual Machine waar Windows XP op staat met programma's die niet werkte op Vista en wat later op W7. Maar W8 staat er pas 5 uurtjes op! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Tk55 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:48:
Even voor de zekerheid, een product key die je koopt op een 32-bit systeem werkt toch ook gewoon op een 64-bit Windows 8 installatie?

Als je de losse Windows 8 setup gebruikt, dan moet je vantevoren je key invoeren. Maakt het dan uit of er verschil is tussen de key die je invult en de key waarmee je hem installeert?
Yep de upgrade afvisor gedraait op 32 bits. Maar dan zelf een ISO Van 64 bits gepakt om een clean install te doen.
Daar heb ik mijn key geactiveerd. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 15:12

ResuCigam

BOFH

Ik heb iets geks: In de desktop omgeving heb ik de programma's die op mijn bureaublad staan van een sneltoets voorzien (die gebruikte ik altijd al) om zo het gemis aan een startmenu te compenseren. Dat werkt prima maar zodra ik de shortcuts van mijn bureaublad verplaats naar een mapje dan werken mijn sneltoetsen niet meer :( (ze staan er nog wel onder eigenschappen). Zodra ik de icoontjes weer terugzet op het bureaublad werkt alles weer. Bug or feature?

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Feature? Ik vermoed dat als je die map opent en de sneltoets gebruikt het wel werkt.
Ik zie ook niet hoe het anders zou moeten werken. Dan zou je in een willekeurige folder een programma een sneltoets kunnen geven en zou die altijd werken waar je ook bent. Dat lijkt mij echt een hel om te beheren laat staan gebruiken.

[ Voor 34% gewijzigd door Caelorum op 09-11-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Shortcut keys werken alleen voor desktop iconen. En ook alleen NAdat je ze op de desktop geplaatst hebt. (dus maak je een schortcut aan op een andere locatie. En verplaatst ze dan naar de desktop. dan werkt het nog niet)
Dit was al in XP zo. En volgens mij alle opvolgende versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Kan ik nog aan de ISO geraken als ik al heb geupgrade via die downloader?
Ik formatteer jaarlijks en zou dan graag verder kunnen zonder eerst win7 te installeren en dan weer upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

frye schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:24:
Ik formatteer jaarlijks en zou dan graag verder kunnen zonder eerst win7 te installeren en dan weer upgraden.
Ookal installeer je eerst win7 moet je nog eerst de ISO bemachtigen.
het was verstandiger om de ISO meteen even te branden. Of op een externe HD te zetten.

Maar wees niet getreurd. Je kan een versie van internet halen en die gewoon gebruiken met de key (die je hopelijk nog wel hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Hann1BaL schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:35:
[...]

Je moet natuurlijk zelf weten wel OS je gebruikt en er zijn zat zaken te noemen om bij Windows 7 te blijven, alleen vind ik jouw argumenten wel erg zwak.

Cloud computing?? pure keuze, want je kunt gewoon aan de gang met een local account.
Je kunt nog net zoveel instellen en beheren als in Windows 7, dus ook dat argument is niet valide.
Daarom had er ik er dus het volgende bij geschreven.
Maar goed, daarbij ga ik dus af op de reacties die ik er tot nu toe over gelezen heb. En kan daar dus nog niet echt objectief over zijn, zonder het zelf te hebben uitgeprobeerd.
Dus om dan nog eens apart aan te halen dat ik het zwak beargumenteer is een beetje overbodig hoor. Dat was ik mijzelf namelijk al bewust. ;)

Ik heb wél wat aan de voorgaande reacties op mijn post. Dus ik ga het ook maar eens bekijken, waarna mijn argumenten waarschijnlijk een stuk beter zullen uitpakken.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 07:03
in je email die je krijgt met de code van Windows 8 staat een link waarmee je kunt inloggen op de website en daar kun je de iso gewoon downloaden.

Dit is meerdere keren gemeld. Even met de zoekfunctie gebruiken :)

[ Voor 3% gewijzigd door MikeOO op 09-11-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees voor de grap nog eens het mailtje met factuur en productkey die je hebt gekregen. Er staat toch vrij duidelijk waar je het opnieuw kan downloaden (en dan niet die dvd koop methode). Ook is het al eens eerder in dit topic geschreven hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik heb de upgrade via de Release Preview van Windows 8 gedaan en dit werkte gewoon. Voor de duidelijk, mijn Windows 8 was een compleet schone installatie. Oftewel voor 30 euro krijg je gewoon compleet Windows 8 zonder dat je iets hoeft in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:36:
Ik heb de upgrade via de Release Preview van Windows 8 gedaan en dit werkte gewoon. Voor de duidelijk, mijn Windows 8 was een compleet schone installatie. Oftewel voor 30 euro krijg je gewoon compleet Windows 8 zonder dat je iets hoeft in te leveren.
Houd er wel rekening mee dat er voor zakelijk gebruik wel wordt gecontroleerd en dat als het een bedrijfscomputer is het niet een geldige licentie is als je niet ook een geldig XP, Vista of 7 licentie kan overhandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Caelorum schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:58:
[...]

Houd er wel rekening mee dat er voor zakelijk gebruik wel wordt gecontroleerd en dat als het een bedrijfscomputer is het niet een geldige licentie is als je niet ook een geldig XP, Vista of 7 licentie kan overhandigen.
Voor bedrijven gelden opzicht altijd wel andere regels. Verder is dit natuurlijk perfect legaal, immers kan MS zelf zien dat ik de release preview gebruik, als MS puur voor upgrades had willen gaan, dan hadden ze gewoon een pop up moeten geven met de vraag voor een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 00:11

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Lol

[ Voor 18% gewijzigd door DeNachtwacht op 09-11-2012 18:59 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Dat meen je niet, dat ziet er best wel heel heel vreemd uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benjamin- schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:06:
[...] Voor bedrijven gelden opzicht altijd wel andere regels. Verder is dit natuurlijk perfect legaal, [...]
Lees de licentievoorwaarden zou ik zeggen. Overigens gelden er geen andere regels voor dit. Alleen wordt er bij bedrijven beter gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Caelorum schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:42:
[...]

Lees de licentievoorwaarden zou ik zeggen. Overigens gelden er geen andere regels voor dit. Alleen wordt er bij bedrijven beter gecontroleerd.
Ik zou niet weten waarom ik er niet aan voldoet, de Windows die gecontroleerd werd is legaal, ik heb helemaal niets vreemd gedaan of aangepast om dit resultaat te behalen.
Tevens had deze computer (laptop) gewoon Windows 7 hierop staan die ik heb gewist om Release Preview erop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Zojuist ook de nieuwe drivers van Synaptics geinstalleerd op mijn Dell XPS15 (2e generatie).. maar die swipe van links naar rechts toe (om te switchen tussen apps) werkt bij mij niet. De rest van de gestures werken prima. Hoewel ik er ook van overtuigd was dat je met 3 vingers naar boven / beneden een app kon sluiten, maar dat krijg ik overigens ook niet op de site van synaptics gevonden.. dus dat zal ik wel verkeerd hebben.

Iemand hier hetzelfde?

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Die werkt niet op dit moment nee. Je kan voor dit soort vragen trouwens beter in een topic voor je laptop zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Volgens Microsoft die ik vanmiddag belde kan je bij en herinstallatie een originele windows 8 schijf gebruiken en de product code gebruiken die je bij je upgrade hebt gekocht....netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand wat de criteria zijn voor foto's die in de foto's tile getoond worden? Ik zie nl. aldoor dezelfde foto's. Eerst alleen een paar facebook-foto's, dus toen heb ik facebook gedisabled als bron voor foto's, maar nu zie ik slechts een stuk of 10 foto's uit mijn My Pictures map (terwijl daar 5000+ foto's in staan, dus je zou verwachten dat ik aldoor een andere zou zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 20-09 10:08
Ik ben er net achter gekomen dat je de Media Center add-on telkens moet aanvragen met een ander e-mail adres. Met hetzelfde e-mail adres krijg je gewoon dezelfde key doorgemaild. De key kan je echter slechts 1x gebruiken.

Het bizarre is echter dat als je hem een 2de keer gebruikt, op de 2de PC Media Center welliswaar installeert, maar na de installatie je Windows 8 niet meer geactiveerd blijkt te zijn. Meer zelfs, je kan hem ook niet meer activeren met de origineel gekocht Windows 8 Pro key. Het lijkt er dus op dat je ineens je hele Windows 8 nu moet activeren met de Media Center key, die notabene gratis is.

Ik vraag me dus af -uitproberen hoeft niet want heb al al mijn PCs betalend geüpgraded- of dit geen manier is om gratis aan Windows 8 Pro te geraken is. Je installeert van een full install DVD, maar zonder te activeren. Vervolgens doe je de add-on van Media Center. Na installatie activeer je het geheel met de gratis Media Center key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genieter
  • Laatst online: 15-09 16:26
marcel23456 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:27:
Volgens Microsoft die ik vanmiddag belde kan je bij en herinstallatie een originele windows 8 schijf gebruiken en de product code gebruiken die je bij je upgrade hebt gekocht....netjes.
Dat klopt, door mijn probleem met het internet ben ik via mijn Windows Back-up 3x terug gegaan naar W7 om vervolgens weer naar W8Pro te gaan! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Twixie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:14:
Ik ben er net achter gekomen dat je de Media Center add-on telkens moet aanvragen met een ander e-mail adres. Met hetzelfde e-mail adres krijg je gewoon dezelfde key doorgemaild. De key kan je echter slechts 1x gebruiken.

Het bizarre is echter dat als je hem een 2de keer gebruikt, op de 2de PC Media Center welliswaar installeert, maar na de installatie je Windows 8 niet meer geactiveerd blijkt te zijn. Meer zelfs, je kan hem ook niet meer activeren met de origineel gekocht Windows 8 Pro key. Het lijkt er dus op dat je ineens je hele Windows 8 nu moet activeren met de Media Center key, die notabene gratis is.

Ik vraag me dus af -uitproberen hoeft niet want heb al al mijn PCs betalend geüpgraded- of dit geen manier is om gratis aan Windows 8 Pro te geraken is. Je installeert van een full install DVD, maar zonder te activeren. Vervolgens doe je de add-on van Media Center. Na installatie activeer je het geheel met de gratis Media Center key...
ik had het zelfde probleem, heb de telefonische optie gebruikt op de 2e pc te activeren, gezegd 1 licentie in use en klaar kreeg de code....

vraag voor de zekerheid maar 2e key aan via me 2e .net passport account ;) |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Oke ik ben redelijk tevreden over win8 maar één ding kom ik niet uit. Ik heb een Dell 2407 monitor en als ik de drivers daarvan installeer zien de kleuren er uit als op een C64. Dit is al zo sinds ik deze monitor heb en dat maakte in win7 niets uit. Gewoon de drivers niet installeren.

In win8 worden deze drivers echter automatisch geinstaleerd en ik kan nergens vinden hoe ik dat uit zet. Handmatig de hardware verwijderen maakt niets uit, na een reboot staan de drivers er weer keurig op. Kan iemand me uit de brand helpen?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

westergas schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 01:30:
Oke ik ben redelijk tevreden over win8 maar één ding kom ik niet uit. Ik heb een Dell 2407 monitor en als ik de drivers daarvan installeer zien de kleuren er uit als op een C64. Dit is al zo sinds ik deze monitor heb en dat maakte in win7 niets uit. Gewoon de drivers niet installeren.

In win8 worden deze drivers echter automatisch geinstaleerd en ik kan nergens vinden hoe ik dat uit zet. Handmatig de hardware verwijderen maakt niets uit, na een reboot staan de drivers er weer keurig op. Kan iemand me uit de brand helpen?
Dat is wel heel vreemd, dell support al gebeld?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

ook al gekeken bij rechter muisknop op de desktop -> screen resolution -> rechte rmuisknop op de monitor, properties en dan tabje colour management? Volgens mij moet je gewoon het kleurenprofiel verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...] Kan iemand me uit de brand helpen?
win+x -> "Advanced System Settings" (linker kant) -> Hardware -> "Device Installation Settings" -> "No, let met choose what to do" -> "Never install driver software from Windows Update"

Maar check ook zeker zoals Palomar zegt je kleurprofielen.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 10-11-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

Twixie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:14:
Dat zag ik hier inderdaad langskomen en vond dat ook vreemd.
Na wat rondzoeken op het inet. bleek dit normaal :)
Echter staat er dan niet windows 8 pro is activated, maar Windows 8 with media center is activated

En gelijk antwoord te geven of je W8 kan instaleren met alleen een media key => Nee.
Je voegt / activeert alleen een extra "feature"in windows. Werkt krom maar ja.

Als je bv een legitieme W8 hebt en je installeerd WMC met een key van iemand anders, krijg je ook problemen. Hij installeert hem wel, maar je windows is niet meer geactiveerd, en dat lukt je dan ook niet meer. Zelfs niet met je eigen W8 code.

Hierna zul je weer een verse instal moeten doen met je eigen key en daarna een legale WMC gebruiken.
De check controleert beide codes.
Een W8 code is geen WMC code en visa versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MykelSilver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09-2021
Nog steeds het Explorer.EXE GDI lek in W8:
YouTube: Explorer.exe still leaks GDI objects in Windows 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Net overgestapt naar W8 en Office 2013, moet zeggen dat het toch al fijner werkt dan de consumer preview (met name door gewenning waarschijnlijk). Ik zit alleen met een 'probleem' dat ik graag wil oplossen.

Ik heb een (xxx@hotmail.com) hotmail account dat ik gebruik voor mails e.d. (heeft bovendien 25GB SkyDrive opslag). Echter wil ik dit hotmail adres niet meer gebruiken (maar wel de mails/opslag etc.). Even geleden heb ik een nieuw adres aangemaakt: xxx@outlook.com die ik wil gaan gebruiken. Nu wil ik dus eigenlijk mijn oude hotmail account veranderen naar mijn 'nieuwe' xxx@outlook.com account. Volgens mij is dit voor nieuwe adressen wel mogelijk, maar weet iemand misschien een manier om dit ook naar een bestaand xxx@outlook.com account the wijzigen? De enige optie die ik momenteel zie is om het outlook account te verwijderen, maar dan duurt het 270 dagen voordat deze weer opnieuw geregistreerd kan worden... (en ik wil alleen dit adres gebruiken, geen nieuw outlook adres aanmaken). Als dit nog verandert kan worden zou ik erg blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom heb je niet gewoon een email-alias aangemaakt? Dus een alias voor je hotmail ipv een nieuw adres?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik ook gewoon een ISOtje die ik kan branden als ik de Windows 8 upgrade voor 30 euro koop? En op hoeveel PCs kan in de upgrade installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:32:
Waarom heb je niet gewoon een email-alias aangemaakt? Dus een alias voor je hotmail ipv een nieuw adres?
Tja, omdat ik daar in het begin nog niet bij stil stond (had het nieuwe outlook adres al aangemaakt toen dat kon). Is het niet mogelijk om het nu alsnog als e-mail-alias toe te voegen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:34:
Krijg ik ook gewoon een ISOtje die ik kan branden als ik de Windows 8 upgrade voor 30 euro koop? En op hoeveel PCs kan in de upgrade installeren?
Ja. Eén. :X

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1 ... 53 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.