Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo heb hem ook aangeschaft met zo'n promotiekey inderdaad, dat werkt verder prima. Hij is nu aan downloaden, maar denk dat ik hem gewoon over me huidige Windows heen installeer, heb namelijk 2 weken geleden Windows 7 geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 21:53
Ah gelukkig, is weer een pak van mijn hart ;)
Davith78 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:41:
[...]

Paypal werkt ook via de upgrade assistant. Btw vergeet niet ff een promotiecode op te halen scheelt je weer je weer 15 euro!
Die promotiecode's als je pas net een W7 pc/laptop hebt gekocht? Want ik heb de mijne al vanaf feb '11, of zijn de code's exchangeable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloriam
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-08 19:01
triesvan schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:50:
Iemand anders hier die Opera ook veel slomer vindt onder Windows 8?
Heb er eerlijk gezegt nog niet veel van gemerkt, maar Opera is op zichzelf sinds denk 2 versies geleden al behoorlijk aan het vertragen, vaak loopt ie ook heel even vast.

Wordt is tijd dat ze er wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
opposite schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:49:

Die promotiecode's als je pas net een W7 pc/laptop hebt gekocht? Want ik heb de mijne al vanaf feb '11, of zijn de code's exchangeable?
Het stomme is dat het echt geen donder uit maakt wat je invult daar, Al vul je alleen i7 processor desktop pc in, dan krijg je die code nog.

Ik denk eerlijk gezegd dat MS er ook niet zoveel om geeft, die zijn blij dat ze weer user er bij hebben, en denk dat hun verdienst model vooral om de app store zal draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:28:
Pff. Vanmiddag Win8 upgrade van Win7 gekocht. Maar elke keer als ik deze wil installeren krijg ik een vage error waar je letterlijk niks aan hebt:
[afbeelding] (Niet mijn foto)

Iemand dit ook gehad en dit opgelost? Redelijk wat mensen hebben hetzelfde probleem. Maar nog geen definitieve oplossing is er gevonden...
Stopt bij 29%?
Precies hetzelfde als ik had.
hier staat je antwoord, mij ook gelukt:
http://social.technet.mic...55-42a0-b64f-46feee3a1f8e
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga waarschijnlijk toch maar de DVD aanschaffen (dat ding van 60 euro). Even voor de zekerheid: Dat is neem ik aan ook een OEM-versie (dus uiteindelijk gebonden aan één computer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:55:
Ik ga waarschijnlijk toch maar de DVD aanschaffen (dat ding van 60 euro). Even voor de zekerheid: Dat is neem ik aan ook een OEM-versie (dus uiteindelijk gebonden aan één computer)?
Nee dat is ook een upgrade versie, de OEM versie van pro is 140 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:26
@Lordhades: met de Windows 8 CP heb ik getracht proberen online te gamen (FPS, ETQW), maar het was onspeelbaar! Gewoon echt hele vage lag, je was gewoon steeds een seconde (of meer) later. Na veel gelezen te hebben en ook gespeeld met drivers, instellingen e.d. noodgedwongen weer teruggestapt naar Windows 7.

Geen idee of dit probleem nog optreedt met Windows 8 RTM, maar het scheen te hebben met een andere interupt design o.i.d. dus dat lijkt me onlogisch.

Misschien kunnen andere FPS online spelers eens hun ervaringen hier neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Bij de personen app heb je rechtsonder "updates van vrienden" voor facebook & twitter berichten.
Kan je dat deeltje pinnen op je start op de een of andere manier? Zodat je rechtstreek bij je fb uitkomt als je er op klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:56:
[...]

Nee dat is ook een upgrade versie, de OEM versie van pro is 140 euro.
Ik was al bang voor een terminologie-probleem. Hoe ik het begrepen heb (ik kan het mis hebben):

Retail: niet gebonden aan één computer, je kunt van computer switchen)
OEM: gobonden aan één computer.
Upgrade: Je moet een oudere versie van Windows in bezit hebben
Full: Je hebt geen oudere versie van Windows nodig.

De Retail is verkrijgbaar als Upgrade of Full versie
De OEM is verkrijgbaar als Upgrade, en wellicht ook als Full versie?

Of is het tegenwoordig anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:01:
[...]

Ik was al bang voor een terminologie-probleem. Hoe ik het begrepen heb (ik kan het mis hebben):

Retail: niet gebonden aan één computer, je kunt van computer switchen)
OEM: gobonden aan één computer.
Upgrade: Je moet een oudere versie van Windows in bezit hebben
Full: Je hebt geen oudere versie van Windows nodig.

De Retail is verkrijgbaar als Upgrade of Full versie
De OEM is verkrijgbaar als Upgrade, en wellicht ook als Full versie?

Of is het tegenwoordig anders?
Het werkt nu anders

Je heb geen Full versie meer, je heb de upgrade versie (download of dvd) die zijn 30 en 60 (bij MS zelf) of 60 in de winkel (alleen dvd) of je heb de OEM versie (die mag op 1 pc) die zonder OS geinstalleerd kan worden. Deze heb je dan voor 100 (gewone) en 140 voor de pro versie.

OEM is een systembuilders versie :) dus het werkt iets anders nu dan met windows 7 :)

[ Voor 4% gewijzigd door WeAreLegion op 27-10-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:19
Heeft er hier iemand nog vage problemen met het swipen op een multitouchpad? Ik heb namelijk wat vreemde verschijnselen op m'n laptop, met zorgenaamde "windows 8 drivers" van Asus.

Voorlopig ben ik in elk geval wel blij! :)

Ik snap niet waar mensen zo lopen om te zagen, het was een dagje wennen tot ergernis toe, maar nu ben ik er gewoon helemaal mee weg. Het grootste gemak vind ik tot nu toe toch wel het snappen van die programma's links en rechts, wat een droom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:02:
[...]

Het werkt nu anders

Je heb geen Full versie meer, je heb de upgrade versie (download of dvd) die zijn 30 en 60 (bij MS zelf) of 60 in de winkel (alleen dvd) of je heb de OEM versie (die mag op 1 pc) die zonder OS geinstalleerd kan worden. Deze heb je dan voor 100 (gewone) en 140 voor de pro versie.

OEM is een systembuilders versie :) dus het werkt iets anders nu dan met windows 7 :)
Aha, dus welke versie je ook neemt, hij is in principe gebonden aan één computer (en dan mag je geloof ik sommige onderdelen wel wijzigen, daar was zo'n puntenlijstje voor dacht ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als ik de upgrade DVD koop (van 60 euro). Hoe controleert-ie dan m'n oude licentie? Ik bedoel, kan ik 'm ook op een lege HDD installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:11:
En als ik de upgrade DVD koop (van 60 euro). Hoe controleert-ie dan m'n oude licentie? Ik bedoel, kan ik 'm ook op een lege HDD installeren?
Hoe vaak gaan we deze vraag nog krijgen?
Succes met zoeken 8)7 :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Je kan hem los op je HDD installeren en wss kan je net als in Windows 7 je versie "upgraden" :P

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:17
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:21:
Hoe bevalt de hyper-V in Windows 8 eigenlijk? Is het geoptimalisserd voor de desktop, zoals VMWare Workstation, of een identieke kopie van de server versie?
Client Hyper-V werkt perfect voor mij. Bare metal hypervisor in tegenstelling tot VMware workstation, dus ook betere performance. Het is voor een groot deel gelijk aan de server versie, maar toch niet helemaal :)

Wat bedoel je met optimalisatie voor de desktop ?

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja volgens mij mag je iets van 5x upgraden (als ik het goed begrepen heb), maar goed je heb een key, je kan altijd MS bellen en uitleggen waarom je opnieuw moet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:13:
[...]

Hoe vaak gaan we deze vraag nog krijgen?
Succes met zoeken 8)7 :X |:(
Beter lezen. Ik heb het niet over de online upgrade, maar over de DVD-versie. Wijs maar aan waar het staat dan, als je het zo goed weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:14:
[...]

Beter lezen. Ik heb het niet over de online upgrade, maar over de DVD-versie. Wijs maar aan waar het staat dan, als je het zo goed weet.
Upgrade = upgrade of die nu op DVD komt of via download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

WeAreLegion schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:13:
[...]

Ja volgens mij mag je iets van 5x upgraden (als ik het goed begrepen heb), maar goed je heb een key, je kan altijd MS bellen en uitleggen waarom je opnieuw moet installeren.
En dat zogenaamde belletje naar Microsoft is een computer die je een activatie code geeft :F .
Je krijgt hiervoor nooit een Microsoft medewerker en je hoeft dus ook niks uit te leggen.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 13:33
heeft er iemand anders ook last van dat de paypal betaling lang duurt?
ik heb de download gekocht via paypal alleen blijft deze maar op in behandeling staan en wacht nu al meer dan 24 uur op me download ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:56
nope, binnen 30 seconden validatie en download

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

freakzor schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:16:
heeft er iemand anders ook last van dat de paypal betaling lang duurt?
ik heb de download gekocht via paypal alleen blijft deze maar op in behandeling staan en wacht nu al meer dan 24 uur op me download ;(
Is het al van je paypal account afgeschreven?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:13:
[...]

Ah okee. Dus kan op die manier m'n 32 bit XP upgraden naar 64-bit 8. Nu wil ik Windows 8 op nog een paar (virtuele) PC's installeren. Je kunt de systembuilder versie op amazon.com met korting krijgen. Dat komt goed uit, want ik wil graag een US versie. Nou had ik vroeger vernomen dat dat eigenlijk niet was toegestaan. Weet je toevallig of dat nu wél mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-02 10:31
Ik heb op men site een klein overzichtje gemaakt van wat dingen die je kan doen om windows 8 terug wat windows 7 te geven.

http://www.beeles-place.be/?p=195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Zo, W8 is binnen en meteen maar op USB stick gezet. Handig tooltje dat upgrade assistant! Morgen maar eens installeren als upgrade over W7 :) Ik ga vooral voor de snellere boottijden en strakkere vormgeving van het OS.

Nu alvast alle overbodige en niet-compatible programma's gedeinstalleerd, schijfopruiming gedaan van zowel windows 7 zelf als via CCleaner. Ook een volledige backup gemaakt en een herstelschijfje gebrand in geval van nood zodat ik eventueel W7 weer kan terugzetten. Ook las ik ergens dat het verstandig is om de site van je laptop/pc fabrikant te checken op nieuwe drivers na het installeren. Ik ben benieuwd of het gaat bevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
Strunkie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:19:
[...]

Is het al van je paypal account afgeschreven?
op mijn paypal account staat de betaling, en het geld is er inderdaad al vanaf geschreven. alleen bij status betaling staat al sinds gister half 4 "in behandeling"

al meerdere keren met ms gebeld maar die kunnen me niet helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

freakzor schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:21:
[...]

op mijn paypal account staat de betaling, en het geld is er inderdaad al vanaf geschreven. alleen bij status betaling staat al sinds gister half 4 "in behandeling"

al meerdere keren met ms gebeld maar die kunnen me niet helpen
Wat heb je aan je paypal gekoppeld ?
Je rekening of een creditcard óf niks?

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
Strunkie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:22:
[...]

Wat heb je aan je paypal gekoppeld ?
Je rekening of een creditcard óf niks?
rekening nummer, even gecontroleerd wat de status in behandeling precies betekent"

In behandeling
Overgemaakte betalingen: Uw betaling is overgemaakt, maar de ontvanger heeft deze nog niet geaccepteerd.

lekker dan ms, je wilt me geld graag of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

freakzor schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:23:
[...]

rekening nummer, even gecontroleerd wat de status in behandeling precies betekent"

In behandeling
Overgemaakte betalingen: Uw betaling is overgemaakt, maar de ontvanger heeft deze nog niet geaccepteerd.

Microsoft wil je geld wel maar Arvato Distribution GmbH niet :P

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
freakzor schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:23:
[...]

In behandeling

klets niet zo dom. Werd hier meteen afgeschreven en download begon meteen.

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:15:
[...]

Upgrade = upgrade of die nu op DVD komt of via download
Ah, op die manier. De online upgrade versie controleert (of in ieder geval bewaart) je vorige installgegevens en licentiestatus via dat upgradeprogje. De upgrade DVD doet dat dus niet. Dus daar zit verder geen controle op, behalve dat je de licentiebescheiden van je vorige versie moet bewaren (als je het geheel legaal wilt doen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakously
tzeunis schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:25:
[...]

klets niet zo dom. Werd hier meteen afgeschreven en download begon meteen.
Wil je screenshot hebben of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
freakzor schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:30:
[...]

Wil je screenshot hebben of wat?
nee... biertje :P

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:10

3style

...

Davith78 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:21:
Zo, W8 is binnen en meteen maar op USB stick gezet. Handig tooltje dat upgrade assistant! Morgen maar eens installeren als upgrade over W7 :) Ik ga vooral voor de snellere boottijden en strakkere vormgeving van het OS.

Nu alvast alle overbodige en niet-compatible programma's gedeinstalleerd, schijfopruiming gedaan van zowel windows 7 zelf als via CCleaner. Ook een volledige backup gemaakt en een herstelschijfje gebrand in geval van nood zodat ik eventueel W7 weer kan terugzetten. Ook las ik ergens dat het verstandig is om de site van je laptop/pc fabrikant te checken op nieuwe drivers na het installeren. Ik ben benieuwd of het gaat bevallen!
Die upgrade assistant werkt inderdaad super. Gisteren ook mijn win 7 omgeving
overgezet. Voor 30 euro is de drempel wel laag om het te doen.
Ook de iso even gebrand.
Het snellere booten is wel afhankelijk van meerdere factoren. Ik merk er
helemaal niets van, omdat mijn win 7 boot, op ssd, al super snel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Ik wil ook Windows 8 installeren op mijn HP laptop met een i5 + Intel HD Graphics en 5470M, heeft iemand hier al ervaring mee? HP heeft voor mijn model nog geen Windows 8 drivers uitgegeven dus ik vraag me af of ik het op de gebruikelijke Windows 7 manier kan installeren (eerst de HP AMD drivers en dan de meest recente AMD drivers eroverheen installeren)?

Als je een ander model hebt met switchable graphics ben ik ook benieuwd, misschien dat daar al wat duidelijkheid uit komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s441558
  • Laatst online: 28-09 09:55
Heb Windows 8 ook draaien. Vind de nieuwe interface wel mooi, maar ik krijg de indruk dat het een beetje half doorgevoerd is. Zodra ik IE 10 bijvoorbeeld opstart, zie je op de achtergrond de oude desktop omgeving, als je IE niet full screen draait. Dit is volgens mij bij alle programma's, behalve bij de nieuwe Apps. Zo lijkt het net of je steeds tussen twee besturingssystemen heen en weer geslingerd wordt.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 20:25
Dit heb ik dus ook. Alleen dan niet bij het gamen, maar gewoon continu. Soms hoor je vijf minuten niks, en dan begint het feest weer met soms wel vier van die pingels in een minuut. Waarna het ook zo weer tien minuten stil kan zijn.Op volkomen willekeurige momenten speelt Windows het geluid af voor 'Apparaat is verbonden'.

Een verse install helpt niks. Van ieder apparaat de drivers verversen ook niet. Uitermate irritant. Nu kun je natuurlijk de melding wel uitzetten bij Systeemgeluiden, maar da's symptoombestrijding. Het gaat natuurlijk al fout op het moment dat Windows vindt dat 'ie dat geluidje moet afspelen. Dus ik pak het probleem liever bij de bron aan.

Een speurtocht door de krochten van het internet heeft nog geen oplossing opgeleverd. Dus als iemand nog een idee heeft, ben ik ook wel benieuwd...

Kleine update:
Ik heb trouwens het idee dat het te maken heeft met de SSD waarop Windows staat geïnstalleerd. Alsof Windows iedere keer denkt dat de SSD opnieuw wordt aangesloten als 'ie eventjes inactief is geweest. Maar da's meer een gevoel, dan dat ik met zekerheid durf te zeggen dat het dat is...

[ Voor 15% gewijzigd door RobinFM op 27-10-2012 21:58 . Reden: Was nog wat vergeten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik ben er alweer helemaal klaar mee :( Ow wacht, ik ben nog niet eens begonnen.

Ik heb net de upgradeassistent doorlopen en tot en met de betaling geen enkel probleem. Maar daarna houdt het bij mij op. Het vakje wordt helemaal blauw en de knoppen zijn greyed out. Er gebeurt daarna helemaal niets meer.

Het geld is afgeschreven, maar heb de grootste moeite om uit te zoeken wie ik hiervoor nu moet bellen. Morgen maar eens verder zoeken... :r

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
J0ey schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:41:
Ik wil ook Windows 8 installeren op mijn HP laptop met een i5 + Intel HD Graphics en 5470M, heeft iemand hier al ervaring mee? HP heeft voor mijn model nog geen Windows 8 drivers uitgegeven dus ik vraag me af of ik het op de gebruikelijke Windows 7 manier kan installeren (eerst de HP AMD drivers en dan de meest recente AMD drivers eroverheen installeren)?

Als je een ander model hebt met switchable graphics ben ik ook benieuwd, misschien dat daar al wat duidelijkheid uit komt. :)
In mijn samsung laptop zit ook intel HD graphics en een gt520mx en ik moest daar helemaal niets van drivers voor installeren. Kon meteen rechtermuisknop op bureaublad doen om naar het nvida configuratiescherm te gaan en in te stellen welke graka er gebruikt moet worden.
Als ik rechtermuisknop doe op een snelkoppeling krijg ik ook een submenu "uitvoeren met grafische processor:" om te kiezen hoe hij het programma moet uitvoeren.
Enige drivers die ik heb geinstalleerd zijn die voor m'n touchpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-09 09:49
Op mijn werk de nieuwe laptops met windows 8 uitgeprobeerd. Moet zeggen dat de nieuwe laptops van sony en hp met windows 8 echt mooi zijn uitgevoerd. Vooral het touch screen werkt echt heel goed.

Viel mij ook op dat veel klanten er echt enthousiast over waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo

Heb hem geinstalleerd, toch maar geen clean install gedaan en gewoon keep settings, personal files enzo gedaan ging nog vrij rap :) enige wat geuninstalled moest worden waren de USB 3.0 drivers van intel, daar zoek ik zo wel even nieuwe voor :)

nu even apps updaten en verder werkt het prima tot nu toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Ik heb er al heel wat werk mee gehad, wilde een clear install, dit resulteerde in eerst opnieuw windows 7 installeren daarna win 8 er weer op.
Het werkt nu allemaal, krijg alleen als ik de laptop aanzet onderstaand scherm, wat na 30 sec (tijd is instelbaar) automatisch voor win 8 kiest.
Als ik windows 7 probeer te openen krijg ik een zwart scherm: Windows opstartbeheer met status: 0xc000000f.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/rmfcs01ac21whmf/keuze.jpg

foto werkt niet volgens mij.
iemand een idee hoe ik deze automatisch naar win 8 laat gaan en dat scherm oversla? Ik heb al een keer opnieuw geïnstalleerd vanaf een usb stick. Heb ook al herstel functie gehad. windows.old er af gegooid....

[ Voor 6% gewijzigd door Toniii op 27-10-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
kryptz schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:52:
[...]

In mijn samsung laptop zit ook intel HD graphics en een gt520mx en ik moest daar helemaal niets van drivers voor installeren. Kon meteen rechtermuisknop op bureaublad doen om naar het nvida configuratiescherm te gaan en in te stellen welke graka er gebruikt moet worden.
Als ik rechtermuisknop doe op een snelkoppeling krijg ik ook een submenu "uitvoeren met grafische processor:" om te kiezen hoe hij het programma moet uitvoeren.
Enige drivers die ik heb geinstalleerd zijn die voor m'n touchpad.
Bedankt voor je reactie! :) Alleen werkt Nvidia volgens mij veel beter dan AMD qua drivers (zeker op de oudere modellen). Met een clean Windows 7 install werken de switchable graphics ook nog niet bij mij, dus ik vroeg het me vooral af of dit op Windows 8 wel gaat werken met drivers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
J0ey schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:55:
[...]

Bedankt voor je reactie! :) Alleen werkt Nvidia volgens mij veel beter dan AMD qua drivers (zeker op de oudere modellen). Met een clean Windows 7 install werken de switchable graphics ook nog niet bij mij, dus ik vroeg het me vooral af of dit op Windows 8 wel gaat werken met drivers..
AMD drivers zijn tegenwoordig erg goed hoor :) daar is echt niks mis mee meer :) maar goed hier deden de drivers het verder prima, moest alleen even catalyst opnieuw installeren en dat was et.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Toniii schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:54:
Ik heb er al heel wat werk mee gehad, wilde een clear install, dit resulteerde in eerst opnieuw windows 7 installeren daarna win 8 er weer op.
Het werkt nu allemaal, krijg alleen als ik de laptop aanzet onderstaand scherm, wat na 30 sec (tijd is instelbaar) automatisch voor win 8 kiest.
Als ik windows 7 probeer te openen krijg ik een zwart scherm: Windows opstartbeheer met status: 0xc000000f.

[afbeelding]

iemand een idee hoe ik deze automatisch naar win 8 laat gaan en dat scherm oversla? Ik heb al een keer opnieuw geïnstalleerd vanaf een usb stick. Heb ook al herstel functie gehad. windows.old er af gegooid....
Helemaal formateren en opnieuw installeren, of doe je iedere keer een upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
J0ey schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:55:
[...]

Als ik windows 7 opnieuw installeer moet ik ook altijd alle drivers installeren, maar bij windows 8 moest het niet. Ik heb btw voor een clean install gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Laatst online: 23-05 20:14
heb het tijdens de aankoop op usb laten zetten. Via de bios oplaten starten via USB, geformateerd, en daarna de install...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Plaatjes

Stokoude Celeron met 1Gb geheugen, draait nu weer als een zonnetje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b4QL2.png

Netbookje met een Atom, 2Gb en een simpele SSD, gaat ook best lekker:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m8m2w.png

Kijk maar: http://youtu.be/2aajgDdeRgk

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat ik wel echt een verademing vind is de task manager, werd tijd dat ze die eens een update gaven. Maar goed ben nu even diskfrag aan doen heen en weer geschuif van bestanden is nie echt goeed voor hem, en daarna alles ff na kijken of er windows 8 versies van zijn :) maar tot nu toe erg tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:19
J0ey schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:41:

Ik heb een HP Envy 14 van bijna 3 jaar oud met een ATI/AMD 5600 GPU en Intel HD Graphics 3000. Heb een paar uur met drivers lopen stoeien om het schakelbare grafische verhaal icm nieuwste drivers werkend te krijgen. De uitkomst waren de modded drivers van http://leshcatlabs.net/, nu loopt alles echt als een zonnetje. Enig nadeel is dat W8 in testmodus moet draaien om de drivers te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-07 11:05
Wat is dit voor gekloot? :( Ik heb na het migratie fiasco van vrijdag de volledig verklote Windows XP opnieuw geïnstalleerd met de herstelschijven. Daarna alle updates geïnstalleerd en vanmiddag - inmiddels met frisse tegenzin - weer een poging gewaagd. Toen kreeg ik een foutmelding dat het aan de internetverbinding zou liggen... Microsoft maar weer eens gebeld en die vertelden me dat het aan overbelaste servers zou liggen. Vanavond zou er wel een verbinding moeten lukken. Ik heb het met maar weer eens geprobeerd en dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i1051.photobucket.com/albums/s436/Shmoopy85/Windows8internetverbindinggekut_zpsb8f3482f.jpg

Ik word hier onderhand strontziek van. :(

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Shmoopy schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:15:
Wat is dit voor gekloot? :( Ik heb na het migratie fiasco van vrijdag de volledig verklote Windows XP opnieuw geïnstalleerd met de herstelschijven. Daarna alle updates geïnstalleerd en vanmiddag - inmiddels met frisse tegenzin - weer een poging gewaagd. Toen kreeg ik een foutmelding dat het aan de internetverbinding zou liggen... Microsoft maar weer eens gebeld en die vertelden me dat het aan overbelaste servers zou liggen. Vanavond zou er wel een verbinding moeten lukken. Ik heb het met maar weer eens geprobeerd en dit is het resultaat:

[afbeelding]

Ik word hier onderhand strontziek van. :(

1. Download Windows 7 iso
2. Activeer hem illegaal
3. Upgrade hem naar W8

Het is heel simpel, als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Mja, weer een lage USB3 snelheid nadat ik dat eindelijk goed had onder w7.
Installeren (upgrade w8 pro) over w7 ging goed, maar ik moest dus de intel usb3 (eXstensible drivers oid) de-installeren eerst, voor die verder kon.
Nu haalt ext. hdd rond de 37 MBps lezen/schrijven. En usb3 zou standaard in w8 zitten, aan mijn mobo ligt het alvast niet, MSI z77a-gd80 met intel i7 S en 16 GB hyperx, samsung ssd 830 & WD caviar black.
Drivers van intel er weer op, geen errors, maar hij pakt ze ook niet aan, driver is ... MS... uit 2006...

Game dan: ik speel alleen nog zo nu en dan battlefield 2142, zou volgens de pre-install check tool goed gaan. PB (evenbalance punkbuster) stond er verder niet meen ik. En laat nu net die met geen mogelijkheid (compatibiliteit mode, admin rights, in syswow en/of system32 map staan etc...
Die game doet het met geen mogelijkheid meer, althans vanwege PB.

Voor 5 euro kan je bij stardock, start8 kopen - een startknop/menu kopen a la w7, ik heb de trial, die werkt top.
Het maffe is dat die wel aero is en de vensters niet meer.

Ondanks dat het een update over oude w7 is met behouden settings, is hij nog rapper met opstarten.

Haat liefde dus, ik kijk het nog even aan, maar de game industrie zal voorlopig aan mij niets verdienen.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Strunkie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:18:
[...]

2. Activeer hem illegaal
3. Upgrade hem naar W8

Of je activeert Windows 7 helemaal niet ;) Je kunt Windows 7 zonder code installeren en daarna gewoon W8 erop knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Problem solved!
Mijn Asrock A75 PRO4-M moederbord had een bios update nodig om win8 te kunnen installeren.
Misschien een tip voor andere eigenaren van dit mamma plankje. :D

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

notsonewbie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:20:
Voor 4 euro kan je bij stardock, start8 kopen - een startknop/menu kopen a la w7, ik heb de trial, die werkt top.
Het maffe is dat die wel aero is en de vensters niet meer.
Je kan de transparantie gewoon uitschakelen. Je kan zelfs de transparantie van je taakbalk uitzetten.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 22:09
Heb nu 3 machines ge-upgrade thuis. En kan niet anders zeggen als heerlijk systeem.
Eerlijk je moet even wennen aan de nieuwe manier van werken maar het werkt allemaal bijzonder snel.

En eigenlijk maar 1 probleem tegen gekomen en dat was een videokaart die niet mee wilde werken. Heb dat probleem opgelost. Bleek dat de DVI uitgang niet meer ingeschakeld werd maar alleen de HDMI uitgang. Zelfde deed ie ook al onder Windows 7.

ps. zit er nu in IE10 een spellingscontrole of ligt het aan Tweakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Big-Foot schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:24:
Heb nu 3 machines ge-upgrade thuis. En kan niet anders zeggen als heerlijk systeem.
Eerlijk je moet even wennen aan de nieuwe manier van werken maar het werkt allemaal bijzonder snel.

En eigenlijk maar 1 probleem tegen gekomen en dat was een videokaart die niet mee wilde werken. Heb dat probleem opgelost. Bleek dat de DVI uitgang niet meer ingeschakeld werd maar alleen de HDMI uitgang. Zelfde deed ie ook al onder Windows 7.

ps. zit er nu in IE10 een spellingscontrole of ligt het aan Tweakers ?
Dat zit in Windows zelf geloof ik de spellingscontrole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nevermind, werkt weer

Make sure dat je punkbuster even update als je gamed, want anders word je gelijk van servers gekicked.

[ Voor 68% gewijzigd door WeAreLegion op 27-10-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

WeAreLegion schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:28:
Mmmm battlefield 3 server kicked me punkbuster niet wil laden in windows 8
BF 2142 ook, zoekmachine reultaten vol ontevreden w8 gebruikers in combi met gamen :(
Punkbuster blijkt ook niet te werken er mee(hier ook niet, alle truuks toegepast) , en waarom bij sommigen wel? absurd, of gewoon niet waar.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De TuneIn radio app werkt stukken beter dan de default 'radio app'. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 21:26
Leuk W8 licentie gekocht, Mijn oude W7 geupgrade (maar dan wel via een clean install). Het is dat het tegen mijn principes in is maar ik neig een oude back-up terug te zetten. Windows 8 voelt aan als Windows Vista i.p.v. W7. En nee Microsoft dat is geen compliment.

Ja ik sta open voor veranderingen maar sommige zaken zijn net iets te ver richting het tablet doorgevoerd.
Ten eerste krijg ik mijn drivers voor geluidskaart al niet geinstalleerd. Ja ik snap microsoft. Geluidskaarten horen niet thuis in tablets. Nee maar ik draai W8 op mijn desktop of jullie het nu willen of niet..,
Verschillende drivers geprobeerd werkt gewoon niet. Het word dus wachten en hopen dat de fabrikanten toch maar weer nieuwe drivers schrijven. Terwijl deze best backward compatible mochten zijn toch?:)..

Dan de traagheid van W8. Ik draai een oude computer I7920@3,8Ghz, GTX 275, 6g 1600Mhz maar dat moet toch voldoende zijn? Het voelt veel langzamer aan. Al tonen alle benchmarks blijkbaar aan dat het 'sneller' is. Bij mij gaat het toch echt om het gevoel dat een OS mij geeft.

Tevens het gebrek van een volume control button bij het afspelen van geluid. De windows control button dempt namelijk bij een 7.1 audio set enkel de center speaker. Ik zal met W8 dus ook enkel en alleen met mijn remote van mijn versterker het geluidsniveau kunnen regelen. Vreemd hoor zo veel kost een volume control in een stukje software toch niet? Bij VLC player krijg je hem ook gratis :D.

Ook is mijn systeem al 2 maal vastgelopen. Iets wat in mijn vorige installatie W7 welke ruim een jaar oud was nog niet 1 maal gebeurd is. Waarschijnlijk allemaal te wijten aan drivertjes maar toch.,

Ik ben in voor veranderingen maar deze is me net een tikkie te. Morgen nog eens een dag uitgebreid testen en proberen het systeem werkend te krijgen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
notsonewbie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:32:
[...]

BF 2142 ook, zoekmachine reultaten vol ontevreden w8 gebruikers in combi met gamen :(
Punkbuster blijkt ook niet te werken er mee(hier ook niet, alle truuks toegepast) , en waarom bij sommigen wel? absurd, of gewoon niet waar.
Ik heb net gewoon punkbuster service opgestart, die in de BF3 map staat toen ging die wat checken, en nu staat hij wel gewoon in opgestarte services, en dat stond ie daarvoor niet, misschien kan je dat nog even proberen als je dat nog niet gedaan heb.

Zal even testen of dit ook zo is als ik hem gewoon via orgin opstart (het spel)

[ Voor 6% gewijzigd door WeAreLegion op 27-10-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

WeAreLegion schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:35:
Ik heb net gewoon punkbuster service opgestart, die in de BF3 map staat toen ging die wat checken, en nu staat hij wel gewoon in opgestarte services, en dat stond ie daarvoor niet, misschien kan je dat nog even proberen als je dat nog niet gedaan heb.
BF2142 beven en sidderen. Het lijkt er op dat PB niet aangepast gaat worden voor deze oude game.
Menigeen heeft alles gede-installeerd, geüpdatet (ook manueel), gecheckt met die pbservice util etc.
Mocht niet baten. Geen w8 gebruikers te vinden die nog BF2142 kunnen spelen.
BF# is wat drukker, nieuwer, dus dat de update ook voor w8 is is mazzel hebben kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Het werkt alleen als ik de service zelf start op moment, als ik BF opstart dan start punkbuster niet mee, maar goed dat word voor deze game nog wel opgelost, maar misschien werkt dit voor jou wel ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
clifdon schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:32:
Leuk W8 licentie gekocht, Mijn oude W7 geupgrade (maar dan wel via een clean install). Het is dat het tegen mijn principes in is maar ik neig een oude back-up terug te zetten. Windows 8 voelt aan als Windows Vista i.p.v. W7. En nee Microsoft dat is geen compliment.

Ja ik sta open voor veranderingen maar sommige zaken zijn net iets te ver richting het tablet doorgevoerd.
Ten eerste krijg ik mijn drivers voor geluidskaart al niet geinstalleerd. Ja ik snap microsoft. Geluidskaarten horen niet thuis in tablets. Nee maar ik draai W8 op mijn desktop of jullie het nu willen of niet..,
Verschillende drivers geprobeerd werkt gewoon niet. Het word dus wachten en hopen dat de fabrikanten toch maar weer nieuwe drivers schrijven. Terwijl deze best backward compatible mochten zijn toch?:)..

Dan de traagheid van W8. Ik draai een oude computer I7920@3,8Ghz, GTX 275, 6g 1600Mhz maar dat moet toch voldoende zijn? Het voelt veel langzamer aan. Al tonen alle benchmarks blijkbaar aan dat het 'sneller' is. Bij mij gaat het toch echt om het gevoel dat een OS mij geeft.

Tevens het gebrek van een volume control button bij het afspelen van geluid. De windows control button dempt namelijk bij een 7.1 audio set enkel de center speaker. Ik zal met W8 dus ook enkel en alleen met mijn remote van mijn versterker het geluidsniveau kunnen regelen. Vreemd hoor zo veel kost een volume control in een stukje software toch niet? Bij VLC player krijg je hem ook gratis :D.

Ook is mijn systeem al 2 maal vastgelopen. Iets wat in mijn vorige installatie W7 welke ruim een jaar oud was nog niet 1 maal gebeurd is. Waarschijnlijk allemaal te wijten aan drivertjes maar toch.,

Ik ben in voor veranderingen maar deze is me net een tikkie te. Morgen nog eens een dag uitgebreid testen en proberen het systeem werkend te krijgen.
Klinkt hier meer dat je met hele oude drivers bent bezig geweest en je hardware hierdoor nietoptimaal werkt. Ik heb hier mijn desktop (i7920 ) en daar had daar ook last van (bsod). Uiteindelijk kwam het na ffen google dat het mijn creative geluids kaart was. De laatste drivers werkte mijn systeem ook niet stabiel. Na het verwijderen de kaart liep alles als een trein.

Snap het stuk niet over de "volume control", die is net als windows 7 aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Strunkie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:23:
[...]

Je kan de transparantie gewoon uitschakelen. Je kan zelfs de transparantie van je taakbalk uitzetten.
waar zet je dat uit want ik vind het bij het inlog scherm niet mooi

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Blegh, nou ben ik gewoon genoodzaakt een oud mail adres gebruiken om dat daar mijn xbox live account nog aan hangt, alle mail adressen die ik gebruik mogen niet, zijn bezet of wat dan ook beetje jammer. kan me hoofd gmail wel gebruiken, maar dan werkt smart glass bijvoorbeeld weer niet omdat me xbox live account een ander mail adress gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

ravw schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:41:
[...]

waar zet je dat uit want ik vind het bij het inlog scherm niet mooi
Rechtermuisknop op icoontje -> Configure Start8 -> Style -> disable translucency
Wacht jij heb het over iets anders of niet ?

[ Voor 7% gewijzigd door Strunkie op 27-10-2012 22:49 ]

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 21:05
Zijn er meer mensen met een MBP en VMWare Fusion? Ik lijk problemen te hebben met de videokaartdrivers oid.
De achtergrond van Word is namelijk op het begin zwart, maar daarna als je door wat menuutjes gaat wordt ie wit.
De ribbon-bar mist ook allerlei dingen volgens mij.
Zelfde als het Instellingen menu (maakt niet uit bij welk programma). Een paar icoontjes verschuiven als je er overheen gaat met de muis, en als je weer terug erover gaat gaan ze weer op de juiste plaats staan.

Heel raar.

Edit: Lijken VMWare-driverproblemen te zijn:

http://communities.vmware.com/message/2121854
http://communities.vmware.com/message/2116651

[ Voor 11% gewijzigd door Pino112 op 27-10-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
dat van Configure Start8 zie ik hier vaker voorbij komen maar hoe kom ik daar zo :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:07
...

[ Voor 97% gewijzigd door nazimv op 27-10-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
ravw schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:55:
dat van Configure Start8 zie ik hier vaker voorbij komen maar hoe kom ik daar zo :(
http://download.cnet.com/...rt=dl-&subj=dl&tag=button

[ Voor 5% gewijzigd door barchettanl op 27-10-2012 22:58 ]

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter02
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 12:25
Tis even wennen om te werken met Windows 8 maar het werkt wel soepel allemaal.Alleen de twee verschillende versies van IE 10 vind ik onbegrijpelijk.Silverlight wordt zelfs niet ondersteund,het werkt niet bij mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
  • Laatst online: 24-09 20:47
1) Als ik mijn pc opstart werkt het toetsenbord soms niet. Hij reageert dan niet als ik op een toets duw. Als ik mijn laptop sluit en dus naar standby laat gaan en vervolgens terug openklap is het dan opgelost. Hoe kan ik dit oplossen?
2) Ik heb een multitouch touchpad en kan dus "swipen" door de metrointerface. Het probleem is dat in de nieuwe metro apps dit veel te gevoelig werkt, ik kan gewoon niet precies scrollen in een app. In mijn browser heb ik dit probleem niet.
3) Hoe verander ik in internet explorer(in de metro interface) mijn standaardzoekmachine? Is dit enkel te doen vanuit de desktop omgeving? Hoe moet ik dit dan opvatten? Is de internet explorer uit de desktop omgeving juist dezelfde als die uit de metro-omgeving? En de instellingen worden dan altijd in de 2 interfaces toegepast?
4) In bijvoorbeeld internet explorer kan ik door met drie vingers op mn touchpad naar links of naar rechts te bewegen naar de vorige of volgende pagina gegaan. IK had nu eigenlijk ook verwacht dat dit in de metro interface zo ook zou zijn maar blijkbaar is er geen snellere manier om in een app een niveau naar boven te gaan dan door op de grote ronde pijl linksboven te duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 30-09 10:13
jscholte schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:46:
[...]

Hehe net ook even gedaan! Werk idd ook nog, gelijk ook even key aangevraagd voor de hele schoonfamilie ;) 8)
Hmm krijg net een e-mail GEWEIGERD, netjes alles ingevuld conform de eisen. Kan dus alleen maar aan de Win7 key liggen.

Registratie Geweigerd

Helaas geeft de tijdens het registratieproces geleverde informatie geen recht op het upgradeaanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
Geld weg?

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
Heb 'm net geïnstalleerd, alleen de live-tiles werken bij mij niet.. Als ik erop klik, krijg ik de animatie nog te zien, maar dan retourneert hij doodleuk naar het startscherm. Ik heb de drivers geüpdate (GT 420M), weet iemand wat ik nog meer kan doen om dit probleem te verhelpen? 't Is zo een beetje een flop voor mij...

Edit: Ik heb gezien dat het aan een te lage resolutie kan liggen, maar mijn resolutie is 1366 x 768

[ Voor 13% gewijzigd door opposite op 27-10-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Strunkie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:18:
[...]

2. Activeer hem illegaal
3. Upgrade hem naar W8

Ik heb een nog DVD met Windows 8 Release Preview liggen. Is het nou wel of niet mogelijk om van daaruit te upgraden naar Windows 8 Pro? Ik lees hierover tegenstrijdige berichten.... :? Is er iemand die hier het antwoord zeker weet.

Ik zal voor de zekerheid een Windows 7 ISO downloaden, branden en achter de hand houden... :|

Morgen bel ik maar weer eens met Microsoft en als ik er morgenavond nog steeds niet op Windows 8 Pro zit, dan ga ik eerst een half uur vreselijk hard janken en daarna de truc via de Windows 7 ISO proberen. Is activeren nou noodzakelijk of niet (zoals Brummetje schreef)? :?

En dit gekut heb ik nou anderhalve dag, omdat Microsoft geen Windows 8 Pro upgrade ISO beschikbaar stelt op hun website.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Shmoopy schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:16:
[...]

Ik heb een nog DVD met Windows 8 Release Preview liggen. Is het nou wel of niet mogelijk om van daaruit te upgraden naar Windows 8 Pro? Ik lees hierover tegenstrijdige berichten.... :? Is er iemand die hier het antwoord zeker weet.

Ik zal voor de zekerheid een Windows 7 ISO downloaden, branden en achter de hand houden... :|

Morgen bel ik maar weer eens met Microsoft en als ik er morgenavond nog steeds niet op Windows 8 Pro zit, dan ga ik eerst een half uur vreselijk hard janken en daarna de truc via de Windows 7 ISO proberen. Is activeren nou noodzakelijk of niet (zoals Brummetje schreef)? :?

En dit gekut heb ik nou anderhalve dag, omdat Microsoft geen Windows 8 Pro upgrade ISO beschikbaar stelt op hun website.... :(

Ik kan je verzekeren dat het activeren van Windows 7 NIET nodig is.... Op 4 pc's gedaan op die manier. (Had wel keys liggen maar niet nodig gehad dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Shmoopy schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:16:
[...]

Echt waar download nu gewoon Windows 7, installeer hem vanaf USB en upgrade, zeer kleine moeite en het bespaart je tranen.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
WeAreLegion schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:53:
[...]

Het stomme is dat het echt geen donder uit maakt wat je invult daar, Al vul je alleen i7 processor desktop pc in, dan krijg je die code nog.

Ik denk eerlijk gezegd dat MS er ook niet zoveel om geeft, die zijn blij dat ze weer user er bij hebben, en denk dat hun verdienst model vooral om de app store zal draaien.
Ik heb vorige week een laptop gekocht, dus voor 15 euro kan ik upgraden naar Windows 8. Maar kan ik die upgrade ook gebruiken op mijn oude laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
nazimv schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:21:
[...]

Ik heb vorige week een laptop gekocht, dus voor 15 euro kan ik upgraden naar Windows 8. Maar kan ik die upgrade ook gebruiken op mijn oude laptop?
Gewoon nog een keer het formulier invullen voor die laptop, maar dan met een andere aankoopdatum ;) Microsoft checkt niet of de gegevens echt kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 11:23
Hij is nu aan t downloaden :D Hoe zijn jullie eerste bevindingen? Werkt alles goed qua compatibiliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

tobitronics schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:24:
Hij is nu aan t downloaden :D Hoe zijn jullie eerste bevindingen? Werkt alles goed qua compatibiliteit?
Bij mij werkt alles echt perfect... Mijn wat oudere C2D laptop is nog nooit zo snel geweest :) En mijn i7 2600k desktop loopt echt als de brandweer :)

Alles werkt zonder problemen en alle drivers werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:23

Eagle Creek

Breathing security

notsonewbie schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:32:
[...]

Dat is één van de redenen dat ik niet meteen upgrade. Natuurlijk wordt dat allemaal wel rechtgetrokken maar tal van applicaties, games, drivers, beveiligingsprogramma's en andere software werkt nog niet of met problemen zo kort na een release. Ik zit het daarom altijd een paar maandjes uit en dan is (in mijn ervaring) 90% wel weer rechtgetrokken (en vaak nog eerder ook).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tot wanneer is die aanbieding van 29 euro voor de downloadbare upgrade eigenlijk geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
* De aanbieding geldt van 26 oktober 2012 tot en met 31 januari 2013 en is beperkt tot vijf upgradelicenties per klant.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:23

Eagle Creek

Breathing security

Palomar schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:27:
Tot wanneer is die aanbieding van 29 euro voor de downloadbare upgrade eigenlijk geldig?
Eind januari 2013.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmoopy
Brummetje schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:17:
[...]

Ik kan je verzekeren dat het activeren van Windows 7 NIET nodig is.... Op 4 pc's gedaan op die manier. (Had wel keys liggen maar niet nodig gehad dus)
Ik heb ooit deze website gebookmarked:
Official Windows 7 SP1 ISO from Digital River
http://www.mydigitallife....1-iso-from-digital-river/

De reden dat ik misschien moet janken is dat ik dat ik sinds vrijdagochtend 5:30 een product key heb, geen DVD kan branden tijdens de install, met Microsoft support - ondanks hun inzet - er toch niet uitkwam, ik vrijdagavond met herstelschijven Windows XP mocht installeren en updaten naar servicepack 3 en overige updates (vier uur werk) en ik vandaag blijkbaar twee keer geen verbinding kan maken met de servers.

Is de Windows 7 Service pack 1 ISO ook goed voor "de grote wisseltruc"? Kan ik de Engelse versie upgraden zonder eerst de taal naar Nederlands om te zetten? Of moet ik dat dan alsnog in Windows 8 Pro doen.
Ik ben de Windows 7 ISO nu aan het downloaden... :) :)

Late we hopen dat ik over een paar uur een potje kan janken van blijdschap (met dank aan Brummetje en Strunkie). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
okay, mijn punkbuster probleem is verholpen voor Battlefield 3 in ieder geval,

Even naar http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php gaan, pbsetup downloaden, dan add game en battlefield 3 toevoegen (andere games staaan ook in de lijst) en dan updaten, na reboot start hij bij mij wel gewoon automatisch punkbuster op enzo, dus nergens last van nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie

Strunkie

> Post is rechts!

Shmoopy schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:42:
[...]

Ik heb ooit deze website gebookmarked:
Official Windows 7 SP1 ISO from Digital River
http://www.mydigitallife....1-iso-from-digital-river/

De reden dat ik misschien moet janken is dat ik dat ik sinds vrijdagochtend 5:30 een product key heb, geen DVD kan branden tijdens de install, met Microsoft support - ondanks hun inzet - er toch niet uitkwam, ik vrijdagavond met herstelschijven Windows XP mocht installeren en updaten naar servicepack 3 en overige updates (vier uur werk) en ik vandaag blijkbaar twee keer geen verbinding kan maken met de servers.

Is de Windows 7 Service pack 1 ISO ook goed voor "de grote wisseltruc"? Kan ik de Engelse versie upgraden zonder eerst de taal naar Nederlands om te zetten? Of moet ik dat dan alsnog in Windows 8 Pro doen.
Ik ben hem nu aan het downloaden... :) :)

Late we hopen dat ik over een paar uur een potje kan janken van blijdschap (met dank aan Brummetje en Strunkie). :)
Talen maken tijdens de upgrade niet uit, later kan je in windows 8 toch de juiste taal weer downloaden (taalpakketten zijn gratis voor PRO).

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazimv
opposite schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:22:
[...]

Gewoon nog een keer het formulier invullen voor die laptop, maar dan met een andere aankoopdatum ;) Microsoft checkt niet of de gegevens echt kloppen.
Ik bedoel eigenlijk de licentie. Kun je met eenzelfde licentie op 2 laptops gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
hihi nog een ding wat me nu eigelijk op valt :)

Dat bevestigen van ..... JA , NEE elke keer bij een handeling weet je het zeker .. JA ... NEE

Dat is er volgens mij nu ook helemaal er uit gesloopt :P tenminste het valt me nu pas op maar goed ben ook Android gewent en daar zit ik veel op dus misschien is het al eens langs gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
opposite schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:14:
Heb 'm net geïnstalleerd, alleen de live-tiles werken bij mij niet.. Als ik erop klik, krijg ik de animatie nog te zien, maar dan retourneert hij doodleuk naar het startscherm. Ik heb de drivers geüpdate (GT 420M), weet iemand wat ik nog meer kan doen om dit probleem te verhelpen? 't Is zo een beetje een flop voor mij...

Edit: Ik heb gezien dat het aan een te lage resolutie kan liggen, maar mijn resolutie is 1366 x 768
Je krijgt geen enkele metro app open?
Ik heb dezelfde resolutie en alles werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nazimv schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:56:
[...]

Ik bedoel eigenlijk de licentie. Kun je met eenzelfde licentie op 2 laptops gebruiken.
De licentie is bedoeld voor gebruik op één computer, hoewel het wellicht wel zal kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Na een dag avontuur en sensatie weer terug naar 7. Wellicht had ik Windows 8 langer de kans moeten geven maar de dual monitor vind ik voor geen meter werken. Ten eerste zie je op 1 scherm de metro interface en andere scherm je desktop wallpaper. Geen gezicht. Ten tweede als je op je desktop wallpaper klikt dan wordt in het scherm waar je de metro interface hebt automatisch de laatst geopende metro app geopend. Er zal vast wel een bepaalde gedachte achter zitten maar ik vind het persoonlijk volstrekt onlogisch.

Verder denk ik, wat wil Microsoft nou? Geef men de keuze om een volwaardige desktop omgeving te gebruiken of laat de desktop compleet weg. Nu loopt het door elkaar en weet serieus niet of bepaalde acties die ik wil uitvoeren in de desktop zullen worden uitgevoerd of in de metro interface.

Wanneer het mogelijk is om op de officiële manier (dus niet via een hack) de metro interface volledig uit te schakelen zal ik Windows 8 weer een kans geven. Tot die tijd blijf ik bij Windows 7 waarvan de support doorloopt tot 2020. Voorlopig dus geen reden om perse over te stappen naar Windows 8. Voor 15 euro wil ik het geen miskoop noemen maar het was een ander verhaal geweest als ik de volle mep ervoor had moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
magnifor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:05:
Na een dag avontuur en sensatie weer terug naar 7. Wellicht had ik Windows 8 langer de kans moeten geven maar de dual monitor vind ik voor geen meter werken. Ten eerste zie je op 1 scherm de metro interface en andere scherm je desktop wallpaper. Geen gezicht. Ten tweede als je op je desktop wallpaper klikt dan wordt in het scherm waar je de metro interface hebt automatisch de laatst geopende metro app geopend. Er zal vast wel een bepaalde gedachte achter zitten maar ik vind het persoonlijk volstrekt onlogisch.

Verder denk ik, wat wil Microsoft nou? Geef men de keuze om een volwaardige desktop omgeving te gebruiken of laat de desktop compleet weg. Nu loopt het door elkaar en weet serieus niet of bepaalde acties die ik wil uitvoeren in de desktop zullen worden uitgevoerd of in de metro interface.

Wanneer het mogelijk is om op de officiële manier (dus niet via een hack) de metro interface volledig uit te schakelen zal ik Windows 8 weer een kans geven. Tot die tijd blijf ik bij Windows 7 waarvan de support doorloopt tot 2020. Voorlopig dus geen reden om perse over te stappen naar Windows 8. Voor 15 euro wil ik het geen miskoop noemen maar het was een ander verhaal geweest als ik de volle mep ervoor had moeten betalen.
Dat zal waarschijnlijk nooit gaan gebeuren dat ze die optie vrij geven, want dan zou de hele reden van windows 8 wel beetje weg zjin :)
Pagina: 1 ... 31 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.