Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:56
Ja, nadat je je adresgegevens hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
remco8264 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:36:
Ja, nadat je je adresgegevens hebt ingevuld.
Thanks,
Bestelling doen gaat zeer vlot, voltooid in 1 minuut ongeveer.
Downloaden van windows 8 gaat zeer snel (10minuten) !

Goed geregeld! Hopelijk kunnen ze dit op 'peak-momenten' ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59
advisor zegt: win8 is nog niet gereed voor jou regio ... wachten dus

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
cazzie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:45:
[...]

advisor zegt: win8 is nog niet gereed voor jou regio ... wachten dus
Raar, vanaf andere computer kan ik hem hier nog steeds kopen (Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
remco8264 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:48:
Raar, vanaf andere computer kan ik hem hier nog steeds kopen (Nederland).
Hier nu ook net, op de zaak, besteld en ben nu aan het downloaden om hem straks, thuis, te installeren :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen paypal en creditcard als betaalmogelijkheden. Ideal werkt niet? Of moet ik dan nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:53:
Ik heb alleen paypal en creditcard als betaalmogelijkheden. Ideal werkt niet? Of moet ik dan nog even wachten?
Inderdaad alleen Paypal en creditcard. Geen idee of ze nog andere methoden toe gaan voegen, maar bij de dvd-versie had je ook alleen maar deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:53:
Dat waren hier ook inderdaad de enige twee betalingsmogelijkheden. Paypal gekozen en kon meteen gáán.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hmm, ik wil Windows 8 aanschaffen via het Upgradeprogramma (m'n pa heeft een nieuwe laptop gekocht maar hoeft niet naar Windows 8, en volgens het reglement mag ik hem dan ook gebruiken), maar ik kan de upgradeassistent nog niet downloaden (staat dat ik nog even moet wachten). :/

Ballmer blijft maar doorlullen btw. :+

[ Voor 35% gewijzigd door S_Chief op 25-10-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SChief schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:01:
Hmm, ik wil Windows 8 aanschaffen via het Upgradeprogramma (m'n pa heeft een nieuwe laptop gekocht maar hoeft niet naar Windows 8, en volgens het reglement mag ik hem dan ook gebruiken), maar ik kan de upgradeassistent nog niet downloaden. :/
Heb hem voor je geüpload, probeer het zo eens dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Die geeft een 404, maar hierboven staat ook al een directe link zie ik net. Thanks though! _/-\o_

EDIT: En nu doet je linkje het wel. :+

[ Voor 17% gewijzigd door S_Chief op 25-10-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:44
Hoppa!
Betaald via PayPal, downloading right now :D Nog 20 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Misschien heb ik er overheen gelezen de laatste twee pagina's maar ik heb "maar" een Windows 7 Oem 32 bits btw. Is dat goed genoeg voor die 30 euro versie van Win 8 pro (64bits) of geldt dat alleen voor de echte dure versies van win7? Wil voorkomen dat ik hem straks netjes koop en hij vervolgens zeurt dat ik hem niet mag installeren.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:31
Download je gewoon een .iso of is het gelijk een installatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErikRo schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:06:
Misschien heb ik er overheen gelezen de laatste twee pagina's maar ik heb "maar" een Windows 7 Oem 32 bits btw. Is dat goed genoeg voor die 30 euro versie van Win 8 pro (64bits) of geldt dat alleen voor de echte dure versies van win7? Wil voorkomen dat ik hem straks netjes koop en hij vervolgens zeurt dat ik hem niet mag installeren.
Je product key voor Windows 7 doet het ook op een 64-bits versie, dus in het ergste geval zou je die er eerst op moeten knutselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
gewoontim schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:07:
Download je gewoon een .iso of is het gelijk een installatie?
Zo te zien geen ISO want hij is nu de "files aan het klaarmaken" dus zal zo wel iets van een automatische- brand-actie beginnen neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
Brad Pitt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:09:
[...]

Zo te zien geen ISO want hij is nu de "files aan het klaarmaken" dus zal zo wel iets van een automatische- brand-actie beginnen neem ik aan :P
Oke, dankje! Hou ons maar even op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
gewoontim schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:10:
Oke, dankje! Hou ons maar even op de hoogte :)
Gaat echt friggin' traag op die brakke zaak PC hier. Wil naar huis en knallen dammit! :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Win8.jpg

[Edit] Is klaar, dit is huidige scherm, ga dus voor de media optie uiteraard.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Win8-2.jpg

en dan krijg je een USB dan wel DVD optie. Nice! d:)b

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Win-3.JPG

[ Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 25-10-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Euh wat bedoel je? De 32 bits versie staat nu op de pc, zou ik dan alleen naar 32bits Win 8 mogen overstappen? Want ik heb niet even een Win7 64bits liggen en als ik die ook moet aanschaffen dan sla ik mijn beurt wel even over het werkt nu ook al prima. Het moet wel leuk blijven :)
TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:07:
[...]

Je product key voor Windows 7 doet het ook op een 64-bits versie, dus in het ergste geval zou je die er eerst op moeten knutselen...

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33
Brad Pitt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:12:
[...]

Gaat echt friggin' traag op die brakke zaak PC hier. Wil naar huis en knallen dammit! :P

[afbeelding]

[Edit] Is klaar, dit is huidige scherm, ga dus voor de media optie uiteraard.

[afbeelding]
Kreeg jij ook dit scherm voor je kon bestellen?
Houd dit nou in dat er een kale install gaat plaatstvinden mocht ik overgaan tot aanschaf?
Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/S15niGZ/Windows%208-upgradeassistent.png

[ Voor 8% gewijzigd door agoNITE op 25-10-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco8264
Als de bestanden klaargemaakt zijn, kun je kiezen om te installeren of om een ISO-bestand te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
agoNITE schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:15:
Houd dit nou in dat er een kale install gaat plaatstvinden mocht ik overgaan tot aanschaf?
[afbeelding]
Nee, drie opties. Persoonlijke dingen en apps, Persoonlijke dingen, Niets. Of iets van die strekking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
agoNITE schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:15:
[...]

[afbeelding]
Die kreeg ik ook ja, ik had alleen wel wat meer opties. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VvaeWJN1WfX2um8sCaEPrzd4/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 25-10-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33
Brad Pitt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:17:
[...]

Nee, drie opties. Persoonlijke dingen en apps, Persoonlijke dingen, Niets. Of iets van die strekking...
Hm ok, wacht nog wel even af. Kreeg ook W8 Pro voorgeschoteld om aan te schaffen. Draai momenteel Win7 x64 HP. Kan dat er nog iets mee te maken hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Jullie begrijpen hoop ik wel dat de Upgrade Assistent de computer waar jij op werkt analyseert en hiervoor het juiste OS klaarmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ProfoundValue schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:19:
Jullie begrijpen hoop ik wel dat de Upgrade Assistent de computer waar jij op werkt analyseert en hiervoor het juiste OS klaarmaakt?
Dacht eigenlijk, blijkbaar ultiem naief genoeg, dat ik nu alsnog een DVD had die ik thuis over Win7 kon zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:20:
[...]

Dacht eigenlijk, blijkbaar ultiem naief genoeg, dat ik nu alsnog een DVD had die ik thuis over Win7 kon zetten.
Dat is ook zo volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErikRo schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:14:
Euh wat bedoel je? De 32 bits versie staat nu op de pc, zou ik dan alleen naar 32bits Win 8 mogen overstappen? Want ik heb niet even een Win7 64bits liggen en als ik die ook moet aanschaffen dan sla ik mijn beurt wel even over het werkt nu ook al prima. Het moet wel leuk blijven :)

[...]
Een product key werkt op beide (lees: 32-bit en 64-bit) versies. Dus mocht je vanuit 32-bits Windows 7 niet kunnen 'upgraden' naar 64-bits Windows 8 (kan in ieder geval niet met behoud van programma's), dan zul je dus eerst 64-bits Windows 7 moeten installeren (activeren met de 32-bits key) en dan upgraden.

Licentietechnisch is er geen enkel probleem om van 32-bit Win7 naar 64-bits Win8 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:22:
[...]

Een product key werkt op beide (lees: 32-bit en 64-bit) versies. Dus mocht je vanuit 32-bits Windows 7 niet kunnen 'upgraden' naar 64-bits Windows 8 (kan in ieder geval niet met behoud van programma's), dan zul je dus eerst 64-bits Windows 7 moeten installeren (activeren met de 32-bits key) en dan upgraden.

Licentietechnisch is er geen enkel probleem om van 32-bit Win7 naar 64-bits Win8 te gaan.
Dit geldt ook voor XP en vista? :)

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Hoe zit het met de upgrade vanaf een nieuwe pc, waarbij dus een win8 voucher zit? Ik krijg nergens de mogelijkheid om mijn registratiebewijs in te vullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Hmm zonde, in de video die pinch-zoom gezien op een laptop touchpad. Helaas krijg ik dat bij de mijne niet voor elkaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNightbringer schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:36:
[...]

Dit geldt ook voor XP en vista? :)
Ik heb geen reden om aan te nemen van niet....maar eh..ik geloof dat Microsoft dit weekend speciaal open is (Support), dus als je het 100% zeker wil weten..tja..ff bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:43:
[...]

Ik heb geen reden om aan te nemen van niet....maar eh..ik geloof dat Microsoft dit weekend speciaal open is (Support), dus als je het 100% zeker wil weten..tja..ff bellen ;)
Ik test het wel even, op de website stond eerst XP + Vista dus ik neem aan dat dat nog steeds zo is. :)

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44
ik krijg bij het kijken naar of mijn systeem geschikt is voor Windows 8

X - Beveiligd opstarten is niet compatibel met de pc
maar nu schijnt dat je een Beveiligd opstarten vereist firmware die UEFI v2.3.1 Errata B ondersteunt en beschikt over de Microsoft Windows Certification Authority in de UEFI-handtekeningen database nodig te hebben ..... ja hallo waarvoor :) en hoe kom ik hier aan ?

En op welke manier kan ik de windows 8 betalen want dan kan ik vanavond even kijken of het wel wat is .. en in het nederlands is al helemaal beter .. voor die 25 euro is het wel het proberen waard .

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 25-10-2012 18:50 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
ravw schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:46:
ik krijg bij het kijken naar of mijn systeem geschikt is voor Windows 8

X - Beveiligd opstarten is niet compatibel met de pc
maar nu schijnt dat je een Beveiligd opstarten vereist firmware die UEFI v2.3.1 Errata B ondersteunt en beschikt over de Microsoft Windows Certification Authority in de UEFI-handtekeningen database nodig te hebben ..... ja hallo waarvoor :) en hoe kom ik hier aan ?

En op welke manier kan ik de windows 8 betalen want dan kan ik vanavond even kijken of het wel wat is .. en in het nederlands is al helemaal beter .. voor die 25 euro is het wel het proberen waard .
Ik neem aan dat die firmware update voor beveiligd opstarten binnenkort door de fabrikanten naar de consument wordt gepusht ;)

Ik kreeg die melding ook van dat mijn PC dit alles niet ondersteunt en dan ik deze niet kan gebruiken in Windows 8..

Ben op dit moment ook Windows 8 aan het downloaden, nog 4 minuten, dan is mijn download voltooid en kan ik beginnen met de installatie/upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Welnu de op de zaak gemaakte DVD doet het thuis in ieder geval niet als zijnde upgrade vanuit Windows zelf. Er staat blijkbaar alleen een 32 bits OS op de schijf. Nu opnieuw aan het downloaden maar dat zal wel zinloos zijn aangezien er aan de product key nu wel een 32 bits Win7 "gelinkt" zal zijn of zo.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Win8-4.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik heb een aantal vragen: ik heb een heel aantal games die volgens de upgrade assistent niet compatible zijn. Wat er mee te doen?

De lijst omvat: Dirt3, Fallout 3, Bioshock 2 (bioshock 1 heeft hij blijkbaar geen probleem mee), Masseffect 2, Unreal Tournament 2004 ... ZONDER uitzondering allemaal op STEAM. Wat betreft software ... True Image (acronis) kan ik mee leven en Perfect disk (kan ik ook wel mee leven).

Betekent dit dat die games niet werken onder Windows 8 of dat ik ze moet herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Johan tb schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:00:
Ik heb een aantal vragen: ik heb een heel aantal games die volgens de upgrade assistent niet compatible zijn. Wat er mee te doen?

De lijst omvat: Dirt3, Fallout 3, Bioshock 2 (bioshock 1 heeft hij blijkbaar geen probleem mee), Masseffect 2, Unreal Tournament 2004 ... ZONDER uitzondering allemaal op STEAM. Wat betreft software ... True Image (acronis) kan ik mee leven en Perfect disk (kan ik ook wel mee leven).

Betekent dit dat die games niet werken onder Windows 8 of dat ik ze moet herinstalleren?
Ik zat hier ook al over na te denken met mijn games, ik ga nu de upgrade uitvoeren en laat je zo weten hoe het bij mij werkt onder Windows 8 (denkende aan de Origin Games als Battlefield 3, MoHW enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr32
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Steam heeft het voordeel dat de games niet in het systeem worden geregistreerd. Steam bewaart de games in een map wat zich in de steam map bevindt. Als je deze map kopieert naar een schijf waar de gegevens niet overschreven kunnen worden door Windows, en kun je ze na de installatie van Windows 8 en Steam weer terugzetten. Let wel dat de meeste games een eigen plek hebben waar ze hun saves opslaan. Als je die ook backupt (google kan helpen met het de zoektocht naar die locaties), en alles weer terugzet, is er volgens mij geen probleem...

Onder Windows 8 werkt bij mij alleen Crysis 2 niet, maar dat komt meer om dat geen enkel programma met mijn grafische kaart kan werken (dus ook geen hardware-acceleratie voor Firefox bijv.). Dit is gewoon een geval van niet werkende drivers of een te oude kaart... Ben er nog niet uit wat het is...

[ Voor 16% gewijzigd door mr32 op 25-10-2012 19:05 . Reden: wat werkt niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djankie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 19:25

Ik hebt al langere tijd windows 8 en geen problemen met UT2004/BF3. Voor zover ik weet zal je ook geen problemen krijgen met de rest van je games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:59
http://www.nu.nl/gadgets/...gelanceerd-microsoft.html

De upgrade van Windows XP, Vista of 7 naar Windows 8 Pro is vanaf middernacht te downloaden voor 29,99 euro. De fysieke versie gaat voor 59,99 euro over de toonbank.

via http://view.atdmt.com/act....com/fwlink?linkid=259439 krijg ik ook nog niets aangeboden dus het is geduldig afwachten tot ...

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:04
Zijn er deze lancering nog intro's waarbij de Win8 gratis wordt uitgedeeld? Of interesseert dat niet meer, nu het eindelijk betaalbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
mr32 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:03:
[...]

Steam heeft het voordeel dat de games niet in het systeem worden geregistreerd. Steam bewaart de games in een map wat zich in de steam map bevindt. Als je deze map kopieert naar een schijf waar de gegevens niet overschreven kunnen worden door Windows, en kun je ze na de installatie van Windows 8 en Steam weer terugzetten. Let wel dat de meeste games een eigen plek hebben waar ze hun saves opslaan. Als je die ook backupt (google kan helpen met het de zoektocht naar die locaties), en alles weer terugzet, is er volgens mij geen probleem...

Onder Windows 8 werkt bij mij alleen Crysis 2 niet, maar dat komt meer om dat geen enkel programma met mijn grafische kaart kan werken (dus ook geen hardware-acceleratie voor Firefox bijv.). Dit is gewoon een geval van niet werkende drivers of een te oude kaart... Ben er nog niet uit wat het is...
Het is wel zo dat ik een beetje huiverig ben voor de registerverwijzingen. Ik denk dat ik me eerst nog even verder inlees en dan volgende week een fysieke versie haal. Btw mijn games staat op de D shijf (incl steam) en het OS op de C: SSD

[ Voor 7% gewijzigd door Johan tb op 25-10-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vandaag een aantal Windows 8 laptops in mijn handen gehad. Het viel mij gelijk op dat er een licenties meer op zitten. Hoe gaat dit in de praktijk als de HDD kapot gaat of als je de boel wil herinstalleren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:08:
Vandaag een aantal Windows 8 laptops in mijn handen gehad. Het viel mij gelijk op dat er een licenties meer op zitten. Hoe gaat dit in de praktijk als de HDD kapot gaat of als je de boel wil herinstalleren ?
Zit toch in de bios ingebouwd tegenwoordig?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Brad Pitt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:59:
Welnu de op de zaak gemaakte DVD doet het thuis in ieder geval niet als zijnde upgrade vanuit Windows zelf. Er staat blijkbaar alleen een 32 bits OS op de schijf. Nu opnieuw aan het downloaden maar dat zal wel zinloos zijn aangezien er aan de product key nu wel een 32 bits Win7 "gelinkt" zal zijn of zo.

[afbeelding]
Je kan niet upgraden van een 32-bits Windows naar een 64-bits Windows en vice versa. Je moet 'm dan 'vers' installeren. Dit heeft overigens niks met je key te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 25-10-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:40
Als je nu upgrade van 7 naar 8 middels de VUP en je wilt 8 herinstalleren over 1 jaar moet je dan eerst 7 weer installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr32
  • Niet online
Johan tb schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:08:
[...]

Het is wel zo dat ik een beetje huiverig ben voor de registerverwijzingen. Ik denk dat ik me eerst nog even verder inlees en dan volgende week een fysieke versie haal.
Die zijn er niet. Steam games worden zo aangepast dat je ze bij wijze van kunt uitwisselen over diverse computers. Je kunt het desnoods ook de games backuppen d.m.v. Steams eigen backup functie. linkje naar bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr32
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:11:
Als je nu upgrade van 7 naar 8 middels de VUP en je wilt 8 herinstalleren over 1 jaar moet je dan eerst 7 weer installeren?
Dat begon ik me net ook af te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Daar ben ik ook benieuwd naar.

Dat is voor mij het verschil tussen win7 hp oem + win8 pro update kopen of in 1x win8 pro. De win7 route is goedkoper. De zogenaamd goedkope webshops tot nu toe hadden een dure upgradeversie :p

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:33:
ik heb windows 8 64-bit systembuilders net besteld op alternate.nl.
Wat moet die nou kosten (kon het niet vinden)? En die 30 voor de download is tot 1 Januari, klopt dat? Want ik zie dat de gewone OEM strak geld moet kosten.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 25-10-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
ik krijg nog elke keer dat hij "binnenkort beschikbaar is" had ik het verkeerd begrepen dat mensen al via de download hem gekocht hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Waarom zou je niet de 100 euro system builder kopen en dan voor 3 tientjes de pro downloaden. Ik snap die 150 euro niet. Of wordt die variant morgen goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 19:41
jaydenjarno schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:29:
ik krijg nog elke keer dat hij "binnenkort beschikbaar is" had ik het verkeerd begrepen dat mensen al via de download hem gekocht hebben?
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Misschien moeten jullie eens terug lezen...
Gok op een post rond 18u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoontim
Wat is het build nummer eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Senor Sjon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:29:
Waarom zou je niet de 100 euro system builder kopen en dan voor 3 tientjes de pro downloaden. Ik snap die 150 euro niet. Of wordt die variant morgen goedkoper?
1 Deze download is per 31 Januari pleitte.

2 Dan nog snap ik het enkel als clean install niet mogelijk is met de 30€ versie. Want dat zou veel mensen wel 'ns heel boos kunnen maken , en naar een duurdere versie dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Staat er op. Thuis, op de 64 bits PC, nogmaals gedownload via de link in de bevestigingsmail. Nu deed de update-setup het wel. Ging best snel allemaal. Eerste ervaring met Windows 8 dus even rommelen nog :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tweakers/Win8-klaar.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
Razer schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:33:
[...]

Misschien moeten jullie eens terug lezen...
Gok op een post rond 18u
Jan snapt m nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ramon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:09:
[...]

Zit toch in de bios ingebouwd tegenwoordig?
Zit de licentie dan in BIOS waardoor je op een laptop die orgineel Windows 8 heeft dan zonder een licentie in te voeren Windows kan installeren en activeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
het is al gelukt. ben nu de dvd aan het branden en dan upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantjezoepenman
jaydenjarno schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:04:
het is al gelukt. ben nu de dvd aan het branden en dan upgraden
Dat zou ik ook graag willen, vertel. Hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
eerder in deze tread staat een linkje. als je die aanklikt kom je er wel gewoon doorheen. iemand die een direct link had gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 13:23

SambalBij

We're all MAD here

Die directe link naar de upgrade advisor werkt idd prima :)
Liep vervolgens wel te zeuren dat ik een postcode in US formaat moest invullen, maar je moet dus een spatie tussen de cijfers en letters zetten.

(En dan te bedenken dat ik tot afgelopen weer nog had geroepen lekker bij Win7 te blijven... Maar ff door dat Metro heenbijten en gewoon aan wennen :P)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SambalBij schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:09:
Die directe link naar de upgrade advisor werkt idd prima :)
Liep vervolgens wel te zeuren dat ik een postcode in US formaat moest invullen, maar je moet dus een spatie tussen de cijfers en letters zetten.

(En dan te bedenken dat ik tot afgelopen weer nog had geroepen lekker bij Win7 te blijven... Maar ff door dat Metro heenbijten en gewoon aan wennen :P)
Hoop dat je sterke tanden hebt.... ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ben benieuwd. ga installeren. heb geen beta of zoiets gebruikt. zelfs geen filmpjes gezien. gewoon out of the box experience, eens kijken of het echt zo intuitief is als ze zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sjah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:47:
[...]

1 Deze download is per 31 Januari pleitte.

2 Dan nog snap ik het enkel als clean install niet mogelijk is met de 30€ versie. Want dat zou veel mensen wel 'ns heel boos kunnen maken , en naar een duurdere versie dwingen.
Je kan die upgrade toch op je NAS opslaan als ISO? Of als USBstick format? Buiten dat, je hebt de licentie dan al binnen, los van de media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 09:24
Gedownload betaald met paypal ging heel vlot als de download klaar is kan je kiezen, installeren ,dvd branden of een flash usb -stick maken .Ik heb gekozen voor het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:48:
Staat er op. Thuis, op de 64 bits PC, nogmaals gedownload via de link in de bevestigingsmail. Nu deed de update-setup het wel. Ging best snel allemaal. Eerste ervaring met Windows 8 dus even rommelen nog :P

[afbeelding]
Same here, alles geback-upt, Upgrade-manager/assistent gebruikt en via hier met die Windows 8 15 euro promotie, Windows 8 Pro 64-bits voor 14,99 gekocht, gekozen voor een upgrade waarbij alles behouden bleef en heb daarna alles door Windows zelf laten doen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dB2yz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProfoundValue schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:21:
[...]
Windows 8 Pro 64-bits voor 14,99 gekocht
[afbeelding]
Als ik me niet vergis kan dat dus alleen als ik in de afgelopen paar maanden een windows 7 pc heb gekocht? Of kan ik anders ook voor de 14,99 optie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:40
Om mijn eigen vraag te beantwoorden:

1. Is it possible to install the upgrade on a PC without operating system? According to Brandon LeBlanc, Microsoft Communications Manager for the Windows platform, an upgrade requires that a previous version of Windows is installed on the PC. A previous version means any version of Windows XP, Windows Vista or Windows 7.

This seems to indicate that clean installations using upgrade media are no longer an option. In previous versions of Windows, users could use upgrade media to install the operating system even if no version of Windows was installed on the system.

There is still a possibility that someone will come up with a workaround, but for now we have to assume that this is no longer possible.

Closing Words

The requirement for an older version of Windows to be installed in order to upgrade to Windows 8 may have consequences for some users. A clean installation now, at a later point in time could, for instance, mean that users would have to install the old operating system first to reinstall Windows 8.

Windows users who upgrade to Windows 8 should make sure they create a recovery DVD at their earliest convenience to avoid this process.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
Zoals ik het nu begrijp is het dus niet mogelijk om de update te kopen onder win7, deze op een USB stick te laten zetten, HDD formatteren en dan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:35:
Om mijn eigen vraag te beantwoorden:
Die vraag is al meerdere keren langs gekomen en beantwoord.. ;)

Search functie in de Tweakers database draait geen overuren volgens mij... :/
tobitronics schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:41:
Zoals ik het nu begrijp is het dus niet mogelijk om de update te kopen onder win7, deze op een USB stick te laten zetten, HDD formatteren en dan installeren?
Hdd formatteren kan als je van USB boot en als de setup een ander/ouder OS heeft gevonden.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie review van Windows 8: http://www.neowin.net/new...the-hybrid-os-has-arrived

Mocht je een reden zoeken om W8 te gebruiken, here's one:
Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/images/uploaded/win7v8_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
tobitronics schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:41:
Staat misschien 1 pagina terug...

Brad Pitt in "[Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:42:
[...]

Die vraag is al meerdere keren langs gekomen en beantwoord.. ;)

Search functie in de Tweakers database draait geen overuren volgens mij... :/
Ik wilde het gewoon 100% zeker weten (het is dus niet mogelijk toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:44:
[...]

Ik wilde het gewoon 100% zeker weten (het is dus niet mogelijk toch?).
Dat was niet voor jou bedoeld. ;)

Wat onder jou tekst staat wel.. Het is dus wel mogelijk om je hdd te laten formatteren met de upgrade versie, mits er aan het begin van de installatie een ander OS op de hdd staat, en je moet dan vanaf usb/dvd booten.
Als je de update vanuit je andere OS start kan je niet formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Iedereen kan dan wel zo geïrriteerd reageren over dat bepaalde vragen al beantwoord zijn maar sinds ik de laatste pagina van dit topic heb geopend zijn er al vijf posts bijgekomen. Het topic bestaat uit 87 pagina's. Het is nogal lastig te bepalen of je antwoord dan in post 1, 50, 100 of één pagina terug te vinden is en zoeken binnen topics is momenteel niet mogelijk. Laat dan iemand een bijwerkbare startpost maken met een FAQ.

Als je niet wilt helpen, reageer dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Search werkt sinds vanmiddag weer. Ik gebruik 100posts/pagina, dus paginanummers zeggen nooit zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Senor Sjon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:11:
[...]

Je kan die upgrade toch op je NAS opslaan als ISO? Of als USBstick format? Buiten dat, je hebt de licentie dan al binnen, los van de media.
Klopt Senor, ik heb het meer over dat na Januari de zeer aantrekkelijke optie weg is, en dat dan wel veel vragen voor W8 weer "done" is.
Vind dit zeer slim van Ms, zij weten dat er een groot leger fanatieke "nieuwste Win willen installen, maar het wel te duur vinden, dus we pakken wel een pirated" mensen zijn, en die bedienen ze nu eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passeridae schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:48:
Iedereen kan dan wel zo geïrriteerd reageren over dat bepaalde vragen al beantwoord zijn maar sinds ik de laatste pagina van dit topic heb geopend zijn er al vijf posts bijgekomen. Het topic bestaat uit 87 pagina's. Het is nogal lastig te bepalen of je antwoord dan in post 1, 50, 100 of één pagina terug te vinden is en zoeken binnen topics is momenteel niet mogelijk. Laat dan iemand een bijwerkbare startpost maken met een FAQ.

Als je niet wilt helpen, reageer dan gewoon niet.
Ik kan prima zoeken in topics hoor.
Net nog info gezocht over Media center in dit topic, kreeg netjes 10 posts ongeveer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

nFo

Ramon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:43:
Mooie review van Windows 8: http://www.neowin.net/new...the-hybrid-os-has-arrived

Mocht je een reden zoeken om W8 te gebruiken, here's one:
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/images/uploaded/win7v8_2.jpg
Boot time is lekker snel, maar ik zie geen setup staan in de review ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Sjah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:50:
[...]

Klopt Senor, ik heb het meer over dat na Januari de zeer aantrekkelijke optie weg is, en dat dan wel veel vragen voor W8 weer "done" is.
Vind dit zeer slim van Ms, zij weten dat er een groot leger fanatieke "nieuwste Win willen installen, maar het wel te duur vinden, dus we pakken wel een pirated" mensen zijn, en die bedienen ze nu eindelijk.
Dan nog snap ik dus niet dat de 7+8 pro OEM optie goedkoper is (eigenlijk 2 OSen) dan alleen 8 pro OEM. Iemand hier meer inside info over? Of wordt de oem versie nog goedkoper nadat de download optie beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nFo schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:55:
[...]

[afbeelding]
Boot time is lekker snel, maar ik zie geen setup staan in de review ?
Is dat relevant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
hij is geinstalleerd. gaat prima zo zonder ervaring. alleen 1 ding. heb chrome geinstalleerd. werkt prima. alleen zie ik nergen een knop om chrome af te sluiten. geen kruisje of geen optie in het menu. weet iemand hoe dit kan? of kan zoiets niet in windows 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:58:
hij is geinstalleerd. gaat prima zo zonder ervaring. alleen 1 ding. heb chrome geinstalleerd. werkt prima. alleen zie ik nergen een knop om chrome af te sluiten. geen kruisje of geen optie in het menu. weet iemand hoe dit kan? of kan zoiets niet in windows 8?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sP6N1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
mooie knop, maar die heb ik dus niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37

nFo

Vind ik belangrijker dan een app die sneller start. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 13:23

SambalBij

We're all MAD here

jaydenjarno schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:58:
Chrome is ook een Metro app... Als je hem vanaf het start scherm start dan is ie Metro en kun je hem dus niet sluiten op de oude manier.
Als je terug gaat naar het Start scherm, dan kun je met de muis naar linksboven gaan en dan langs de linkerrand van het scherm naar beneden slepen; Je ziet dan de geopende Metro apps, en je kunt dan rechtsklikken op de app om die te sluiten. (Da's de nieuwe, extra intuitieve manier :P)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nFo schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:02:
[...]

Vind ik belangrijker dan een app die sneller start. :)
Huh dat snap ik even niet? Ik dacht dat je het had over de hardware-setup die gebruikt was voor de test.

De installatie-tijd wordt hier vergeleken:
Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/images/uploaded/win7v8_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SambalBij schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:04:
[...]

Chrome is ook een Metro app... Als je hem vanaf het start scherm start dan is ie Metro en kun je hem dus niet sluiten op de oude manier.
Als je terug gaat naar het Start scherm, dan kun je met de muis naar linksboven gaan en dan langs de linkerrand van het scherm naar beneden slepen; Je ziet dan de geopende Metro apps, en je kunt dan rechtsklikken op de app om die te sluiten. (Da's de nieuwe, extra intuitieve manier :P)
1) metro apps hoef je niet te sluiten, ze worden vanzelf gesuspend.
2) afsluiten van metro apps kan:
a) door ze bovenaan het scherm op te pakken en naar beneden te gooien
b) door alt+f4 te drukken
3) metro apps hoef je niet af te sluiten, ze worden vanzelf gesuspend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hmmm, vond W8 veel sneller installen, nouja onbelangrijk verder. Vind W8 sowieso sneller, zeker qua boottime, 3x zo snel zie ik, dat moet je toch ergens aan merken, staat daar helemaal geen penalty op, bij bijv. trage laptop met een 4200 HDD, ja met SSD zal het niet zo een problemen geven? Of is het gewoon echt veel slimmer programmeren, waarom komt men er nu pas mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:07:
Hmmm, vond W8 veel sneller installen, nouja onbelangrijk verder. Vind W8 sowieso sneller, zeker qua boottime, 3x zo snel zie ik, dat moet je toch ergens aan merken, staat daar helemaal geen penalty op, bij bijv. systemen met trage laptop 4200 HDD, ja met SSD zal het niet zo problemen geven. Of is het gewoon echt veel slimmer programmeren, waarom kom je er nu pas mee??
En nu in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:29:
[...]

Als ik me niet vergis kan dat dus alleen als ik in de afgelopen paar maanden een windows 7 pc heb gekocht? Of kan ik anders ook voor de 14,99 optie kiezen?
Heb zojuist naar 2 gebruikers het volgende geDM'ed:
https://windowsupgradeoffer.com/ - Dat is die actie waarbij je wanneer je je computer binnen een bepaalde tijd in dit jaar hebt gekocht en je je product key van Win7/Vista/XP hebt ingevoerd, je meteen een code kunt krijgen om te upgraden voor maar 15 eu.

Je kunt echter, ook al heb je je computer voor de actieperiode gekocht (zoals ik deed, ik kocht 'm vorig jaar) gewoon invoeren dat je 'm binnen de actieperiode kocht en dan krijg je alsnog de korting

Succes alvast daarmee - Over BF3 en de overige Origin games kan ik zeggen dat deze perfect werken onder Windows 8 zonder enig verlies van kwaliteit/FPS en dergelijke ;)
Ondertussen ben ik alweer een uurtje/halfuur verder en ik ben nou al verliefd op Windows 8. Met het upgraden en het laten meemigreren ging alles voor zover ik nu kan zien perfect, het OS werkt snel, de gestures om verschillende handelingen te verrichten werken perfect en het allergrootste pluspunt waarvan ik nu ook al kan zien dat het een heel groot voordeel is, is dat de zoekfunctie in Windows 8 zich niet alleen maar beperkt tot het OS, maar ook verder gaat in applicaties en zoals je ziet ben ik al begonnen met het inrichtingen van mijn startscherm ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Un5z0.png

En oja, ik heb al een tijdje geleden het nieuwste keyboard van Logitech, de K310 (dat afwasbare keyboard) in gebruik en hierop zitten ook al meteen het nieuwe Windows logo maar ook de sneltoetsen voor de charms en andere Windows 8-gerelateerde functie op en deze werken ook echt perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Of je leest het gewoon 3x , als mijn stijl je niet aanstaat, ik dacht dat ik wel leestekens etc gebruikte.
Mijn reactie was op de jpg's uit die benches.
Oww ik zie dat ik wel een onduidelijke zin er tussen heb, hhm k. Owwkee was een zooitje, haha..

[ Voor 21% gewijzigd door Sjah op 25-10-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
laatste vraagje. ik heb mijn mail werkend met de live tile. dus direct zichtbaar. nu wil ik ook zoiets voor facebook. Dus ook realtime als er een notificatie is. zowel voor reacties als voor "likes" is dit mogelijk in een livetile.? heb wel koppelingen gemaakt maar merk niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker druk nu ook in de Store, is al 10 min bezig met een app te updaten.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:11:
[...]

Of je leest het gewoon 3x , als mijn stijl je niet aanstaat, ik dacht dat ik wel leestekens etc gebruikte.
Mijn reactie was op de jpg's uit die benches.
Volgens mij werkt het zo niet, maar ik zal een poging wagen.
Sjah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:07:
Hmmm, vond W8 veel sneller installen, nouja onbelangrijk verder.
Kan zijn, heb een groot verschil gemerkt tussen USB3 install en USB2 install, waar W7 geen USB3 install support.
Vind W8 sowieso sneller, zeker qua boottime, 3x zo snel zie ik,
mee eens
dat moet je toch ergens aan merken, staat daar helemaal geen penalty op, bij bijv. systemen met trage laptop 4200 HDD
wat voor penalty zou er op moeten staan? Als je een heeele snelle CPU hebt met een heeeele trage HD dan kan het vast wel voorkomen dat een normale boot sneller is dan het inladen van de gehibernate kernel, maar dat lijkt me zo een uitzondering dat het niet relevant is. En mocht het zo zijn, dan kan je fast boot gewoon uitzetten.
, ja met SSD zal het niet zo problemen geven. Of is het gewoon echt veel slimmer programmeren,
ja de kernel wordt gehibernate waardoor die veel sneller vanaf de HD het geheugen in kan,
waarom kom je er nu pas mee??
Omdat er op neowin nu pas een review van Windows 8 staat. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
iemand die weet hoe je die facebook updates kan krijgen in een "live tile"? dus ook de "likes"

en ben ik de enige die aan die reclame moet denken:
"ga met de muis naar de rechterbovenhoek" :D:D
Pagina: 1 ... 22 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.