Goed nieuws over de market store, deze is ondertussen naar 3600 apps gestegen.
Moet eerlijk zijn dat er best wel goede tussen zitten.
Moet eerlijk zijn dat er best wel goede tussen zitten.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
Mail, agenda, buienradar, webradio, weer app, wordfeud, remote desktop, maps (om snel een route te bekijken).punisher007 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:24:
Ik ben weleens benieuwd naar welke apps mensen hier veel gebruiken ?
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door slommer op 07-10-2012 22:09 ]
Er is eens standaard messenger app aanwezig in windows 8. Facebook chat en msn is daarmee mogelijk.slommer schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:25:
Vriendin zat te klagen dat ze achter liep met vista op de laptop dus maar win8 installed
Was even wennen maar wil nog niet terug. Maar enige dat ik niet kan vinden is messenger app in de store?
Heet dit anders nu of is het er gewoon nog niet?
[ Voor 4% gewijzigd door vali op 07-10-2012 22:19 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Wildfire op 08-10-2012 12:03 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Zojuist geëdit: ik gebruik dus de RTM.CAP-Team schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:58:
Gebruik je nu dan de release preview of de RTM? De RTM is de officiële release die vanaf 25 oktober te koop is.
[ Voor 28% gewijzigd door Wildfire op 08-10-2012 14:22 ]
Source : WinSuperSite400 Million+ Windows 8 Devices In 9 Months, 100,000+ Apps In 90 Days
Source : WinSuperSite400 Million+ Windows 8 Devices In 9 Months, 100,000+ Apps In 90 Days
[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 08-10-2012 18:35 ]
Wat snap je niet aan RTM?wouter.N schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:47:
Is de RTM die ik op MSDNAA kan downloaden het zelfde als de final over een paar weken?
Verwijderd
Met een search (van minder woorden dan je reply) op google, had je het al geweten.wouter.N schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:47:
Is de RTM die ik op MSDNAA kan downloaden het zelfde als de final over een paar weken?
Dit was makkelijkerVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:50:
[...]
Met een search (van minder woorden dan je reply) op google, had je het al geweten.
Makkelijk is niet altijd prettig als diezelfde vraag al 100 keer gesteld is....we zijn hier op GoT nog steeds geen helpdesk!
Hmm, RTM op MSDNAA? Bij mij staat hij er in ieder geval niet tussen.wouter.N schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:47:
...de RTM die ik op MSDNAA kan downloaden...
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mooi zo, de TS had ik namelijk al helemaal doorgelezen , en toen kwam ik op die vraagTheVMaster schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:56:
[...]
Makkelijk is niet altijd prettig als diezelfde vraag al 100 keer gesteld is....we zijn hier op GoT nog steeds geen helpdesk!
Ik heb het ook even vermeld in de TS, dussuh die vraag wil ik hier niet meer zien.
Hier ook niet, heb ze er al twee keer over gemaild (met meerdere weken tijd ertussen), maar wordt niet op gereageerd. Ik zal nog eens een poging doen, maar heb niet het idee dat je daar serieus wordt genomen.RayNbow schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:25:
[...]
Hmm, RTM op MSDNAA? Bij mij staat hij er in ieder geval niet tussen.
Ik had hem vorige week nog gedownload op msdn.. Hij moet er tussen staanRayNbow schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:25:
[...]
Om nog even een paar pareltjes (to be) te noemen : de Uitzendinggemist App van de Publieke Omroep staat in de store...enneh..de LastPass App (deze gebruik ik zelf heel veel...maar de Windows 8 variant heeft nog wel wat werk nodig).X_lawl_X schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:19:
Jammer dat de calendar app nog steeds geen meerdere agenda's in Google ondersteund (na de update)
Ja. Zelf heb ik ook nog de preview en die laat zeker weten maar een kwart zien van alle applicaties. Zelfs als je die 'handige' opties uitzet.TrekDude101 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:54:
[...]
Kan het zijn dat de Release Preview niet de hele Store laat zien ofzo? [...]
Verwijderd
bol.com is er sinds vanmorgen hoor.TrekDude101 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:54:
Ik las dus net dit: nieuws: Microsoft verwacht 100.000 Windows 8-apps in eerste 90 dagen
Waarin het artikel zegt dat Bol.com, Amazon en Uitzending Gemist allemaal apps hebben in de Windows 8 Store, maar ik kan geen één van deze apps vinden op mijn computer.
Kan het zijn dat de Release Preview niet de hele Store laat zien ofzo? Ik zag op een ander forum staan dat je Nederlandse apps kan vinden als je location op Nederland staat, maar daar staat mijn Windows al standaard op.
Of zie ik iets stoms over het hoofd?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 12:18 ]
Ik twijfel er ook niet aan of die in de store staat, ik kan bijvoorbeeld via deze link zien dat de Uitzending Gemist app bestaat, maar ik kan hem gewoonweg niet zien als ik in de store zoek
Verwijderd
dan staat je regio misschien verkeerd?TrekDude101 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:20:
[...]
Ik twijfel er ook niet aan of die in de store staat, ik kan bijvoorbeeld via deze link zien dat de Uitzending Gemist app bestaat, maar ik kan hem gewoonweg niet zien als ik in de store zoek
Voor zover ik kan zien niet.Ik zag op een ander forum staan dat je Nederlandse apps kan vinden als je location op Nederland staat, maar daar staat mijn Windows al standaard op.
Die app is er al een paar dagen. Nu nog een Nu.nl, RTL Gemist, NOS app en ik kan losVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:17:
[...]
bol.com is er sinds vanmorgen hoor.
hij heet alleen bluester. niet wat je verwacht maar dat is de bol.com app.
Verwijderd
vnc? genoeg andere remote applicaties.leosand schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:50:
Heb de standaard versie van windows 8 en wat blijkt geen rdp.
je kunt wel andere pc overnemen maar de windows 8 pc niet.
Moet dus andere versie installeren.... zucht.
Iemand miss nog andere ideeën?
[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 09-10-2012 12:53 ]
Verwijderd
Gelukkig dat deze ondersteuning er al in zat voor de updateX_lawl_X schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:19:
Jammer dat de calendar app nog steeds geen meerdere agenda's in Google ondersteund (na de update)
Hij heeft niet de RTM geinstalleerd, maar de Release Preview. In de RP zie je niet alle apps die in de market staan, wat je ook instelt. Je krijgt ook niet alle updates van apps.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:20:
[...] dan staat je regio misschien verkeerd?
Of gewoon met je mobiel naar m.google.com/sync. Werkt 10x sneller dan allemaal gebruikersstrings/agents en wat nog meer.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:09:
[...]
Gelukkig dat deze ondersteuning er al in zat voor de update
Dit werkt hetzelfde als bij WP7.x, standaard geeft google enkel de hoofdkalender.
even naar http://m.google.com/sync/ met als gebruikersagent de iphone string. dan kies je de "windowsmail" app, daarna in de urlbalk supportMultiCalendars=false op supportMultiCalendars=true zetten.
Kalenders aanvinken, opslaan en ff wachten..
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2012 13:55 ]
Je hebt een Microsoft Account nodig om de store te kunnen openen, overigens kun je ook eenvoudig je lokale account ''omzetten' naar je Microsoft account...dan heb je gelijk profijt van alle Sync functionaliteiten etc..etc..kevinwalter schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:04:
Hmm, ik heb Win 8 ook een tijd geïnstalleerd. Echter zie ik geen apps. Ik kan ook de store niet openen.
De Change PC settings in de charm bar werkt ook niet. Hebben jullie enig idee? Heb een lokaal account aangemaakt. Is het mogelijk om met een 2de account in te loggen via je liveid?
Dat heb ik nu ook..heb alles bijgewerkt, maar er blijven 2 Updates staan...Martinspire schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:55:
Het gaat er niet alleen om dat alles erin komt te staan, maar het benaderen van de nieuwste of populairste apps is gewoon niet prettig uitgewerkt. Staat een hoop troep tussen wat je toch niet nodig gaat hebben. Ik zou bv wel willen filteren op een beoordeling van minimaal 4 sterren. Ook het feit dat Uitzending gemist nog niet op de voorkant staat is gewoon een gemiste kans. Hoop dat ze er nog wel wat aan doen. Dat je bv al geen tile meer hebt die gaat naar de nieuwste apps vind ik bv al debiel
Ik heb nu overigens 2 updates in de store staan, maar die kan ik met de locatie op NL en US niet zien. Er staat dus wel een 2 en "updates available" maar op de update pagina zie ik dus niets. Erg raar
[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 09-10-2012 14:07 ]
Ik ben teruggegaan naar een lokaal account omdat Remote Debugging vanuit Visual Studio (2010) anders niet meer werkt. Hiervoor is het nodig dat het remote account en het lokale account hetzelfde zijn en met een externe bak waar Win XP op draait, moest ik dus zelf een lokaal account houden.TheVMaster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:07:
[...]
Maar als je dat niet zou willen (alu hoedje?) dan kun je natuurlijk ook een tweede account aanmaken gekoppeld aan een MS Account.
[ Voor 26% gewijzigd door Alex) op 09-10-2012 14:45 ]
We are shaping the future
Mijn systeem is niet het probleem, het XP systeem wel.Alex) schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:44:
Heb je ook geprobeerd om in te loggen met de username MicrosoftAccount\je@live.id en het bijbehorende wachtwoord? Als ik me niet vergis werkt Windows 8 intern op die manier met Microsoft-accounts
Ja, ik heb met de previews al wel toegang gehad.TheVMaster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:07:
Je hebt een Microsoft Account nodig om de store te kunnen openen, overigens kun je ook eenvoudig je lokale account ''omzetten' naar je Microsoft account...dan heb je gelijk profijt van alle Sync functionaliteiten etc..etc..
Maar als je dat niet zou willen (alu hoedje?) dan kun je natuurlijk ook een tweede account aanmaken gekoppeld aan een MS Account.
Ja, dat is juist het vreemde hier. Als ik daar op klik krijg ik helemaal niks te zien.Davio schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:27:
--> PC Settings, via dat Metro-gezeur kom je daar.
[ Voor 6% gewijzigd door kevinwalter op 09-10-2012 15:33 ]
Als t goed is wel de RTM. Gedownload via msdnaa.Davio schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:33:
Corrupte installatie of geen RTM misschien?
De resolutie te laag om een nieuwe gebruiker aan te maken?Alex) schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:55:
Wat is de resolutie van je scherm? Is die misschien te laag?
Verwijderd
ik kan hem nu downloaden in de store.TrekDude101 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:20:
[...]
Kandidaat voor een win+x -> a -> "sfc /scannow" ?kevinwalter schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:38:
[...] Als t goed is wel de RTM. Gedownload via msdnaa.[...]
Verwijderd
Zojuist bericht gehad van MA3D en ze beweren dat door een fout bij MS ze niet bij de product keys kunnen. Zodra dit opgelost is komt Win8 online te staan. Allemaal erg vaag, maar hopelijk krijg ik nog reactie op mijn vraag of ze enige indicatie kunnen geven hoe lang dit allemaal gaat duren.RayNbow schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:25:
[...]
Ik zit vooral op de NOS app te wachten, ben zeer tevreden met de NOS app op mijn iPod, dus hopelijk volgt er ook een Win8 versie. Ik gebruik nu eigenlijk vrijwel geen Metro apps naast de default geinstalleerde apps (calendar, mail en messaging), alleen Forismatic vind ik wel leuk om als live-tile in mijn startscreen te hebben.TheVMaster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:32:
Die app is er al een paar dagen. Nu nog een Nu.nl, RTL Gemist, NOS app en ik kan los
Ziet er goed uit! Hopelijk ga ik ook wat merken van die battery life improvements met mijn laptop. Merk nu toch dat ik nog niet in de buurt kom van de accuduur die hij uit de fabriek met Win7 haalde.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:07:
Naast de MS app updates komt er ook een OS update:
http://microsoft-news.com...ormance-and-battery-life/
[ Voor 18% gewijzigd door shappie op 09-10-2012 19:21 ]
Zojuist KB2756872 geinstalleerd 163,5 Mb = mini service packVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:07:
Naast de MS app updates komt er ook een OS update:
http://microsoft-news.com...ormance-and-battery-life/
Wat ik me herinner van de Developer Preview is dat ik geen enkele van de Metro-apps kon gebruiken omdat de schermresolutie van mijn netbook te laag was (1024x600). Ook het Metro-style Control Panel - waar je gebruikers aan kunt maken - deed niks.TheVMaster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:56:
[...]
De resolutie te laag om een nieuwe gebruiker aan te maken?Die kende ik nog niet Alex
Verwijderd
Ik zie 'm zojuist ook. Ik heb alleen geen issuesMorrisson schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:47:
[...]
Zojuist KB2756872 geinstalleerd 163,5 Mb = mini service pack
En nu maar hopen dat vele issues daadwerkelijk zijn opgelost
Ik mag hopen dat de NOS gelijk met een app komt.....maar aangezien Uitzendinggemist er nu is hoop ik ook op een snelle beschikbaarheid van RTL Gemist en SBS gemist (al kijk ik eigenlijk zowat nooit naar die laatste zender..maar tochshappie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:20:
[...]
Ik zit vooral op de NOS app te wachten, ben zeer tevreden met de NOS app op mijn iPod, dus hopelijk volgt er ook een Win8 versie. Ik gebruik nu eigenlijk vrijwel geen Metro apps naast de default geinstalleerde apps (calendar, mail en messaging), alleen Forismatic vind ik wel leuk om als live-tile in mijn startscreen te hebben.
Mijn Corsair Survivor 32GB USB3 stick doet het nog steeds niet op USB3 poortVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:21:
[...]
Ik zie 'm zojuist ook. Ik heb alleen geen issues
Het meest interessante voor mij zijn hardware/driver updates in deze update.
[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 09-10-2012 20:22 ]
Verwijderd
Location en Formats staan hier beide op Netherlands en Dutch.TrekDude101 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:54:
Ik zag op een ander forum staan dat je Nederlandse apps kan vinden als je location op Nederland staat, maar daar staat mijn Windows al standaard op.
[ Voor 26% gewijzigd door Nox op 09-10-2012 22:44 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Geen probleem. Eh..Whatsapp da's voor telefoons, is ook niet beschikbaar op de iPad (en Android tablets) toch?NoxiuZ schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:44:
Wat is er met de searchengine in de store? Ik zoek op wordfeud en hij kan niks vinden? En is whatsapp toevallig ook al geport naar windows 8 PC?
Voor mij ook. Ik ben benieuwd of die vage af-en-toe BSOD's nu de wereld uit zijn, aangezien de foutmeldingen in de richting van driver issues leken te wijzen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:21:
[...]
Ik zie 'm zojuist ook. Ik heb alleen geen issues
Het meest interessante voor mij zijn hardware/driver updates in deze update.
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Nox op 09-10-2012 23:12 ]
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Locatie op US zetten (zoek in settings naar locatie en dan optie 2)NoxiuZ schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:12:
[afbeelding]
Wat gaat er fout?
EDIT:
Lol zelfde kleur grijs als GoT. Gaat t.net straks MS aanklagen voor patentschending van deze kleur grijs?
Ik heb in m'n Region settings zowel bij Formats als Location op Dutch en Netherlands staan. Enneh..ook bij de settings geen optie aangevinkt dat ik apps makkelijker moet kunnen vinden en toch kan ik ze (gelukkig) vinden.Martinspire schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:13:
[...]
Locatie op US zetten (zoek in settings naar locatie en dan optie 2)
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 09-10-2012 23:52 ]
Eh..'k denk het. Niet geactiveerde versie heeft beperkingen...weet niet of Store issues daar bij horen, maar toch...NoxiuZ schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:48:
Waar ik kon locatie gewijzigd, nul effect helaas. Ik gebruik geen geactiveerde versie, gewoon om te proberen. Kan dat het zijn?
Hoe staan je preferences van de Store App?DDX schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:28:
[...]
Location en Formats staan hier beide op Netherlands en Dutch.
Alle overige settings staan op English. (inclusief system locate) en ik krijg ook geen nederlanse apps te zien.
Mis ze niet echt, want draai eigenlijk altijd op desktop mode.
Maar toch vreemd dat je niet gewoon alle apps kan zien. (desnoods kan aangeven dat je extra land wilt zien ofzo)
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[ Voor 57% gewijzigd door Davio op 10-10-2012 09:31 ]
Dat fixt het, thnx.c70070540 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:49:
[...]
Hoe staan je preferences van de Store App?
[afbeelding]
Te vinden via de charmsbar als je in de store bent.
Merci, Uitzending Gemist verscheen nu in de Storec70070540 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:49:
[...]
Hoe staan je preferences van de Store App?
[afbeelding]
Te vinden via de charmsbar als je in de store bent.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Geen problemen hier met eduroam op Windesheim.Fransfb schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:43:
Even een vraagje, zijn er al mensen die Win8 RTM goed werkend hebben gekregen op Eduroam (HU in mijn geval)? wil de RTM op mijn laptop installeren.
kzag dat de laatste eduroam posts van 30 augustus waren en wie weet hebben updates dit probleem al opgelost.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Wel irritant dat je voor sommige apps je region op Netherlands moet hebben staan en voor andere weer op United States en zo zullen er nog meer region specific apps zijn. Spijtig. Blijf je switchen als je zo'n app wilt proberen ;+jacobras schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:41:
[...]
Merci, Uitzending Gemist verscheen nu in de Store
Eduroam werkte ook prima bij de TU Delft. Getest met de consumer preview een tijd geleden. Het werkte sneller en gemakkelijker dan bij Windows 7. Vooral het reconnecten nadat je de laptop in slaapstand had gezet.Fransfb schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:43:
Even een vraagje, zijn er al mensen die Win8 RTM goed werkend hebben gekregen op Eduroam (HU in mijn geval)? wil de RTM op mijn laptop installeren.
kzag dat de laatste eduroam posts van 30 augustus waren en wie weet hebben updates dit probleem al opgelost.
Verwijderd
Is wel degelijk mogelijk.Napo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:49:
[...]
Vraag me tevens af of het mogelijk is om in de windows 8 calendar app een internet calender toe te voegen. Krijg namelijk een internet calendar van gmail niet te zien en kan geen mogelijkheid vinden om er één in de app toe te voegen
Zie meerdere mensen in mijn klas nu met windows 8 rtm op de eduroam netwerk ( hogeschool utrecht). Hebben ze het eindelijk werkend gekregen, want vorige maand werkte het nog niet met windows 8. Toch maar eens dit weekend w8 op mijn laptop installerenSOEFuture schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:26:
[...]
Eduroam werkte ook prima bij de TU Delft. Getest met de consumer preview een tijd geleden. Het werkte sneller en gemakkelijker dan bij Windows 7. Vooral het reconnecten nadat je de laptop in slaapstand had gezet.
[ Voor 5% gewijzigd door vali op 10-10-2012 14:38 ]
Het probleem dat daar uit volgt is dat je een account nodig hebt waarbij de calendar op dat account zit. Een internet calendar wordt namelijk niet gesynt. Ik kan ook niet zeggen bij een account, sync ook de internet calendar.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:33:
[...]
Is wel degelijk mogelijk.
Als je in de agenda app zit, settings oproepen, accounts, account toevoegen en dan alleen de agenda laten syncen als je de mail en contacts van dat account niet op je computer wil.
Updates van gisteren nog nergens melding van gezien.DDX schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 07:48:
Klopt het dat je geen windows update schildje meer ziet als er updates beschikbaar zijn ?
Ik zag vandaag bij inlogscherm een melding, maar daarna geen melding meer gezien. (ook binnen het metro start menu zag ik zo snel geen melding.)
Heb hier dezelfde hardware, maar hier gaat het prima.bloodlynx schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:00:
Heeft er nog iemand problemen met zijn hdmi poort? Ik heb in windows 7 nooit problemen gehad maar nu ik windows 8 heb dedecteerd hij met geen mogelijkheid de hdmi poort. Kan hem zelf niet eens selecteren. Ik heb de laatste drivers van zowel intel (hd3000) als nvidia(gt540mobile) kan iemand mij helpen?
Op Win+P drukken?bloodlynx schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:00:
Heeft er nog iemand problemen met zijn hdmi poort? Ik heb in windows 7 nooit problemen gehad maar nu ik windows 8 heb dedecteerd hij met geen mogelijkheid de hdmi poort. Kan hem zelf niet eens selecteren. Ik heb de laatste drivers van zowel intel (hd3000) als nvidia(gt540mobile) kan iemand mij helpen?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Als Win+P niet werkt, dan zijn de drivers niet goed of niet geinstalleerd.
Misschien een overbodige vraag, maar heb je de laatste drivers van nvidia gedownload (van windows 8 )?bloodlynx schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 18:00:
Eh..heb je ook op NTFS niveau alle rechten?leosand schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:44:
help
ik snap het even niet meer.
misschien dat iemand hier een tip heeft, heb windows 8 standaard.
had een share op de 2e schijf in de pc. en wekrte prima
heb helaas afscheid moeten nemen van deze schijf. (ging kapot)
andere hdd erin en share weer aangezet pus alle instelingen erin gezet maar kan de schijf vanaf windows 7 pc niet meer benaderen.Hij ziet de share wel maar krijg error dat ik geen permissie heb.
heb op de share everyone alle rechten gegeven maar geen oplossing.
Tevens services lopen wel maar wat ik ook oe of probeer ik kom er niet op. heb meerder fora's afgestruind maar kan niets vinden wat als oplossing kan dienen.
iemand nog een idee?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq