• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:59
World Citizen schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:55:
Mmmm... Wil ik een IE sessie openen naar mijn telefoon centrale via de Metro IE, en zegt hij dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet goed is... Doe ik het vervolgens via classic view.. en dan doet hij het wel.????? Ik mag toch wel aannemen dat er geen 2 versies van IE op staan?

Ook mijn tabbladen ed. worden niet meegenomen als ik tussen de Metro en Classic versie switch?
Whats going on?
Een kleine zoekopdracht had je al snel een antwoord gegeven hierop. Uh ja, je heb de Metro IE en je hebt de Classic IE (binnen de Desktop app) 8)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:25:
[...]

Wel vaag dat ik er maar 1074 zie :?
De volgende instellingen zijn bij mij van toepassing:
Ingelogd met een NL Live account (met NL adres) en Location "United States" en Format "Dutch"
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cpf6DNlKpOuXExq48H4lL2kY/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LMNHXGzfMDlWBOptZvYRTsQQ/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bY1DpXMub0ojiz9GiOx3uht8/thumb.png
En dan krijg ik dit als ik via de charms bar search gebruik binnen de Store app. (LET OP, dus niet search via de charms bar voordat je de Store app geopend hebt, maar de charms bar search pas gebruiken na opstarten van de Store app)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TWPCw6FOeLa55DiUnkBCgR3Z/thumb.png

[ Voor 7% gewijzigd door Gé Brander op 20-09-2012 09:09 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:21

World Citizen

FreeReef.nl

Dus.. wat adviseer je dan wel? (volgens andere is hij wel degelijk anders trouwens)
Pedr0 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:03:
[...]

Een kleine zoekopdracht had je al snel een antwoord gegeven hierop. Uh ja, je heb de Metro IE en je hebt de Classic IE (binnen de Desktop app) 8)
En die schelen dan ook qua functionaliteit? Waarom kan ik niet inloggen met de "nieuwere" metro versie? Is deze nog in ontwikkeling?

[ Voor 4% gewijzigd door World Citizen op 20-09-2012 09:13 ]

FreeReef.nl

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Nu ook Fokke en Sukke in de Store! :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
World Citizen schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:13:
[...]

Dus.. wat adviseer je dan wel? (volgens andere is hij wel degelijk anders trouwens)
Jouw aanname was dat er geen 2 verschillende versies van IE zouden zijn.
En die zijn er dus wel: De "Modern IU" versie en de desktop versie (en zelfs die zou in 2 smaken kunnen bestaan: x86 en x64)
Ik maar 295, maar ik vermoed dat dat is omdat ik nog de Release Preview gebruik.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Hier een app inc 'Leef Tegels' ... :')

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

c70070540 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:07:
[...]

De volgende instellingen zijn bij mij van toepassing:
Ingelogd met een NL Live account (met NL adres) en Location "United States" en Format "Dutch"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan krijg ik dit als ik via de charms bar search gebruik binnen de Store app. (LET OP, dus niet search via de charms bar voordat je de Store app geopend hebt, maar de charms bar search pas gebruiken na opstarten van de Store app)
[afbeelding]
Het werkt.. ;-) thanks! Zie er idd nu ook 1400-zoveel :) Om eerlijk te zijn vind ik het nog wel wat weinig..

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 20-09-2012 14:44 ]

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heeft iemand ook office 2013 in gebruik?

Ik heb de preview geinstalleerd maar ik vraag me nou af of dit de online of offline versie (office 365?)

Mijn V&A

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Workaholic schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:07:

Ik heb de preview geinstalleerd maar ik vraag me nou af of dit de online of offline versie (office 365?)
Ik heb hem draaien, maar heb wel de MSDN versie. Maar dit is wel offtopic :)

[ Voor 4% gewijzigd door Turdie op 20-09-2012 15:12 ]

Beiden: Hij heet Office 365, maar je hebt hem gewoon geinstalleerd en kunt hem offline ook gebruiken. Waar het 365 echter voor staat is dat je dingen ook online op kan slaan. Voor de Home versie betekend dat voornamelijk Skydrive, voor de zakelijke gebruikers zit daar ook nog een online sharepoint oid bij.

Wat me overigens opvalt is dat ie nogal makkelijk blijft hangen bij het filemenu. Daar maakt ie volgens mij verbinding met skydrive (of het is de compatibility check) en dat werkt nog niet echt vloeiend. Al een paar keer gehad dat ik hem even opnieuw moest opstarten omdat ie gewoon niet verder kon (naast het feit dat je soms een aantal seconden aan het wachten bent).

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:59
shadowman12 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:11:
[...]

Ik heb hem draaien, maar heb wel de MSDN versie. Maar dit is wel offtopic :)
Hoop serieus dat ze Outlook gaan aanpassen. Dat is echt WAY-TO-WHITE in mijn ogen! 8)7

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
CAP-Team schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:33:
Ik wil mijn laptop met Windows 7 Ultimate upgraden naar Windows 8 Pro. Beide Nederlands.
Bij het upgraden krijg ik echter alleen de mogelijkheid om bestanden te behouden, ofwel ik mag alle programma's opnieuw gaan installeren.

Daarom zocht ik de upgrade assistant omdat ik vermoed dat er incompatibele software op de laptop staat maar die kan ik nergens vinden :?
Zeker weten dat het dezelfde taal versie is en dat je toch niet een language pack geinstalleerd hebt (had ik).
Als je incompatible software hebt meld windows dat netjes.

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:43:
[...]

Het werkt.. ;-) thanks! Zie er idd nu ook 1400-zoveel :) Om eerlijk te zijn vind ik het nog wel wat weinig..
Het gaat redelijk snel omhoog. Windows 8 is dan wel RTM maar het duurt nog 5 weken voordat het publiek beschikbaar komt. We zullen de komende 5 weken verwacht ik een aardig aantal apps erbij zien komen.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Altijd_Lastig schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:27:
[...]

Zeker weten dat het dezelfde taal versie is en dat je toch niet een language pack geinstalleerd hebt (had ik).
Als je incompatible software hebt meld windows dat netjes.
Hmm is al een tijdje terug dat ik Windows 7 erop geïnstalleerd heb, zou idd wel eens kunnen dat ik er een NL language pack op heb gezet.
Weet ik weer genoeg :)

[update]
Met een engelse installatie DVD is het wel gelukt :) Daarna weer het Nederlandse language pack geïnstalleerd om de boel weer Nederlands te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door CAP-Team op 21-09-2012 09:54 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Ik gebruik zelf alleen actief Lync 2013 en Outlook 2013. Met zowel Word als Excel heb ik teveel issues om ze op mijn (zakelijke) machine te draaien.
c70070540 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:53:
[...]

Het gaat redelijk snel omhoog. Windows 8 is dan wel RTM maar het duurt nog 5 weken voordat het publiek beschikbaar komt. We zullen de komende 5 weken verwacht ik een aardig aantal apps erbij zien komen.
Ja da's waar ook. Al had ik wel gehoopt op een snelle beschikbaarheid van de 'default' Windows 8 apps die we ook op de iPad en Android tablets hebben (NU, RTL Nieuws 365, Skype, Facebook, Twitter).

[ Voor 38% gewijzigd door TheVMaster op 20-09-2012 16:14 ]

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:11

Satom

Verzamel ervaringen

Weet iemand ook of er een uitgebreide e-mail app zal verschijnen? Want vind het allemaal heel mooi erin gebouwd, de standaard, echt dik tevreden.. maar wat mij dwars zit is toch dat ik niet kan aanvinken om bevestigings mail, zoals in Outlook.

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:21
Satom schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:34:
Weet iemand ook of er een uitgebreide e-mail app zal verschijnen? Want vind het allemaal heel mooi erin gebouwd, de standaard, echt dik tevreden.. maar wat mij dwars zit is toch dat ik niet kan aanvinken om bevestigings mail, zoals in Outlook.
Het ergste vind ik de integratie met Exchange. Ik heb bijvoorbeeld mijn emailadres van mijn opleiding in de Mail-app zitten, maar elke keer als ik een naam opzoek in het adresboek (in de Exchange-omgeving, dus niet lokaal), is het zoeken tergend traag. Het lijkt wel dat de app opnieuw gaat zoeken wanneer ik een letter invul of verwijder, wat resulteert in een bijzonder traag systeem (zoek dan maar eens op 'Janssen' ofzo).

Dat mag wat mij betreft wel geoptimaliseerd worden.
adyta schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:02:
[...]

Het ergste vind ik de integratie met Exchange. Ik heb bijvoorbeeld mijn emailadres van mijn opleiding in de Mail-app zitten, maar elke keer als ik een naam opzoek in het adresboek (in de Exchange-omgeving, dus niet lokaal), is het zoeken tergend traag. Het lijkt wel dat de app opnieuw gaat zoeken wanneer ik een letter invul of verwijder, wat resulteert in een bijzonder traag systeem (zoek dan maar eens op 'Janssen' ofzo).

Hmm, daar heb ik zelf geen problemen mee, maar heb je dat ook met de peoplehub dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik was het afgelopen jaar enthousiast over Windows 8, ik vond de simpele stijl zeer aantrekkelijk. Nu wilde ik in mijn laatste vakantie dagen het hele huis hier overschakelen op de nieuwe windows (clients naar windows 8 en de server van WHS 2011 naar Server 2012.

Dit het ik dus ook gedaan, ben hier een weekje aan zoet geweest... maar het er toch spijt van en ben zojuist begonnen met terug te reverten naar Windows 7 en WHS2011. Wat me vooral stoorde was de interface. Zo is de integratie tussen desktop en metro gewoon slecht gedaan vind ik. Als je bijvoorbeeld in de dekstop van draadloos netwerk wil veranderen krijg je een gigantische gekleurde paal van de metro interface welke er gewoon dom op ligt, trekt echt op niks vind ik en dit zie je op meerdere plaatsen. Ook werkte sommige hardware niet altijd zo goed, AMD heeft zijn drivers absoluut nog niet op orde, Nvidia heb ik geen problemen mee gehad met de laatste drivers.

Over een jaartje misschien nog eens een nieuwe poging wagen, want in de toekomst wil ik toch zowel de pc's als tablet en smarthphone overschakelen op Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:21
Martinspire schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:52:
[...]

Hmm, daar heb ik zelf geen problemen mee, maar heb je dat ook met de peoplehub dan?
Nee, dat begint pas echt wanneer ik aangeef om in het adresboek van Exchange verder te zoeken naar contactpersonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

adyta schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:02:
[...]

nu werk ik niet met een Exchange omgeving.. maar alles werkt erg soepel, het zoeken is bij mij nog nooit zo snel geweest in Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik heb bij Win8 wel een beetje een WinME flashback.

Ik bedoel, Win98 was een prima OS voor die tijd. Tuurlijk, het was geen Win NT of Win2000 qua stabiliteit, maar beter was er toch niet te krijgen voor de consument. WinME was dan ook niets anders dan een opgepoetste versie van Win98 wat eigenlijk niet nodig was. Daarbij vond ME het nodig om te kloten met de DOS-werking waardoor veel oude programma's het niet meer goed deden, indertijd werd nog veel gebruik gemaakt van DOS.

Maar het gaat mij hier om de noodzaak. Als je op Win7 zit, is er echt geen noodzaak om te upgraden naar Win8, aangezien ze elkaar niet veel ontlopen. Zeker als je een zakelijke gebruiker bent. Die Metro-interface is misschien leuk voor opa en oma die toch alleen naar de Facebook-pagina's van de kleinkinderen surfen (mijn oma zit op Facebook, jawel, supertoffe oma heb ik) maar geef mij de desktop maar.

Ik snap ook niet hoe je zo'n Metro-app snel kunt sluiten of kunt switchen, anders dan met Alt-F4 en Alt-Tab. Ik zou geneigd zijn om WinServer2012 er hier op te zetten, maar dat is een beetje overkill voor zo'n simpele laptop.

Ik heb geen spijt dat ik zelf als zakelijke gebruiker overgestapt ben naar Win8, want ik kan wel om die Metro UI heen en omdat ik voornamelijk via de desktop werk, zie ik hem toch de hele dag niet. De kleine toevoegingen aan de Explorer en de Task Manager zijn best wel fijn.

Wat dat betreft kun je Win8 dus zien als een soort Win7+ met als enige nadeel die vervelende Metro UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:20

thof

FP ProMod
Davio schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:22:
Ik snap ook niet hoe je zo'n Metro-app snel kunt sluiten of kunt switchen, anders dan met Alt-F4 en Alt-Tab. Ik zou geneigd zijn om WinServer2012 er hier op te zetten, maar dat is een beetje overkill voor zo'n simpele laptop.
Of het snel is laat ik in het midden, maar je kunt een Metro app sluiten door deze aan de bovenkant vast te pakken met de muis, en deze naar de onderkant van het scherm te trekken en los te laten. Met een touch interface is het dus meer een kwestie van een flinke swipe. Je kunt hem in plaats van naar de onderkant ook naar de zijkant slepen om hem daar vast te zetten om te kunnen multi-tasken (mits resolutie >= 1366x768).

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Ik heb bij Win8 wel een beetje een WinME flashback.

Maar het gaat mij hier om de noodzaak. Als je op Win7 zit, is er echt geen noodzaak om te upgraden naar Win8, aangezien ze elkaar niet veel ontlopen.
Ik heb W8 ook draaien. Na het installeren van classic shell ([url](http://classicshell.sourceforge.net/) [/url]) en het verwijderen van die lelijke dikke randen met onderstaande registry wijzigingen

[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics]
"BorderWidth"="0"
"PaddedBorderWidth"="0"

is W8 een prettig en stabiel OS geworden zonder de METRO meuk. De hoofdreden dat ik deze stap heb gemaakt is HyperVI die bij 8 geintegreerd is. Een professioneel (vergelijkbaar met ESX) virtualisatieplatform dat echt snel\stabiel en perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:31
Ik heb eigenlijk een vraagje waar ik al even mee worstel. Ik hoop dat iemand hem zou kunnen beantwoorden want van google word ik niet veel wijzer.

Ik heb dus 1 PC met 1 harde schijf erin, ik wil hierin twee keer Windows 8 zetten in een dual boot dus. Ik heb twee partities gemaakt en hem op beide geinstalleerd maar steeds kiest hij er 1 uit en kom ik niet op het boot menu zoals wel het geval was als ik windows 8 / windows 7 deed.

Edit heb hem al met easybcd de partitie waar 1 windows 8 op staat maar genoemd naar windows 7, pakt die ook dus. |:(

Ben wel blij met 8 trouwens. Ik ben toch wel iemand die houd van een OS dat anders is en dat mocht bij windows wel eens gebeuren. Dat deze nu ook een goeie samenwerking krijgt met windows phone 8 en waarschijnlijk de volgende xbox kan ik alleen maar toejuichen

[ Voor 30% gewijzigd door dglavimans op 21-09-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

pandit schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:07:
[...]

Ik heb W8 ook draaien. Na het installeren van classic shell ([url](http://classicshell.sourceforge.net/) [/url]) en het verwijderen van die lelijke dikke randen met onderstaande registry wijzigingen

"BorderWidth"="0"
"PaddedBorderWidth"="0"

is W8 een prettig en stabiel OS geworden zonder de METRO meuk. De hoofdreden dat ik deze stap heb gemaakt is HyperVI die bij 8 geintegreerd is. Een professioneel (vergelijkbaar met ESX) virtualisatieplatform dat echt snel\stabiel en perfect werkt.
Sorry, welke dikke rand? :$ En vraag me af of het zoeken nog net zo snel is als met de standaard Metro UI Menu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Satom schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:15:
[...]
Sorry, welke dikke rand? :$ En vraag me af of het zoeken nog net zo snel is als met de standaard Metro UI Menu..
Window border denk ik ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook niet hoe je zo'n Metro-app snel kunt sluiten of kunt switchen, anders dan met Alt-F4 en Alt-Tab
Ga eens met de muis naar de linker bovenhoek van je scherm.. ;) (als er Metro apps draaien uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Satom schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:15:
[...]
De dikke rand rond de vensters, zie hier,
Afbeeldingslocatie: http://media.askvg.com/articles/images4/Thick_Window_Borders_Windows_8.png
Ik vind dat zo enorm lelijk. Eigenlijk is die hele Windows 8 desktop interface terug naar Windows Noach. Tsja, Microsoft doet er alles aan om desktopgebruik te ontmoedigen, glass weg, classic desktop is weg. tweak mogelijkheden zijn weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:35:
[...]

Ga eens met de muis naar de linker bovenhoek van je scherm.. ;) (als er Metro apps draaien uiteraard)
Ja, dat heb ik allemaal wel gevonden, maar ik vind het niet echt handig om het zo te doen.

En soms heb ik door de tabletachtige-look van die apps juist de neiging om te swipen (bijvoorbeeld als er een scrollbar staat) en dan werkt het niet. Dan moet ik gewoon weer de scrollbar pakken in plaats van muisklik midden op het scherm, inhouden en naar links of rechts bewegen.

Nee, deze vereniging van tablet met PC op een PC is niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

pandit schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:41:
[...]

De dikke rand rond de vensters, zie hier,
[afbeelding]
Ik vind dat zo enorm lelijk. Eigenlijk is die hele Windows 8 desktop interface terug naar Windows Noach. Tsja, Microsoft doet er alles aan om desktopgebruik te ontmoedigen, glass weg, classic desktop is weg. tweak mogelijkheden zijn weg.
Oh die rand bedoelde je..! Maar ja, het Glass effect begin ik toch wel te missen als dan klasgenoten bezig zie met Windows 7.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik vond het Glass effect altijd een beetje overschat.

Eigenlijk zet ik mijn instellingen altijd zoveel mogelijk op "Adjust for best Performance" zonder dat het echt te ondraaglijk wordt voor de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:18

jacobras

Developer

:X

Gisteren Windows 8 geïnstalleerd op mijn nieuwe Dell Inspiron 15R SE. Draaide het al een tijdje op mijn Studio 15, beviel prima (geen problemen). Vandaag urenlange installatie van Visual Studio + updates + add-ons + SQL Server gedaan en mee gewerkt. Geen probleem.

Net de netwerkgroep veranderd. Na reboot kon ik alleen nog maar de muis gebruiken op lockscreen. Laptop leek, op de muiscursor na, compleet te freezen. Paar reboots later zei Windows "hé, de boel is stuk. Doe gauw een 'refresh'. Wij bewaren je apps en data wel, wat we niet kunnen bewaren laten we je erna weten".

Na refresh: alles weg op 2 Metro-apps na. Fijn is anders :'(

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44

AzzKickah

06-CENSORED

pandit schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:07:
[...]

"BorderWidth"="0"
"PaddedBorderWidth"="0"

Die borderwidth staat standaard op -15.. Kan ik dat gewoon naar 3 veranderen, of zie ik dan na een reboot alleen nog maar 1 dikke rand in mn volledige scherm en vernaggel ik m'n Windows installatie?

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:12
Wil ook graag windows 8 gebruiken op mijn laptop.

Echter moet je bij installatie een mail adres opgeven voor je account. Kan ik geen local account aanmaken ipv koppelen aan gmail of hotmail?

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:57
G.Scholtens schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:24:
Wil ook graag windows 8 gebruiken op mijn laptop.

Echter moet je bij installatie een mail adres opgeven voor je account. Kan ik geen local account aanmaken ipv koppelen aan gmail of hotmail?
Jawel goed lezen ;) staat een optie bij dat je een lokaal account wil aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
AzzKickah schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:21:
[...]

Die borderwidth staat standaard op -15.. Kan ik dat gewoon naar 3 veranderen, of zie ik dan na een reboot alleen nog maar 1 dikke rand in mn volledige scherm en vernaggel ik m'n Windows installatie?
Je kan deze actie ook uitvoeren met TinyWindowsBorders.exe bijv te vinden op http://www.chris123nt.com...ows-8-window-border-size/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hhoekstra schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:26:
[...] Jawel goed lezen ;) staat een optie bij dat je een lokaal account wil aanmaken.
Maar als je de store wilt gebruiken zal je toch ergens nog een Microsoft Account moeten koppelen. Daarin wordt namelijk bijgehouden welke applicaties je hebt 'gekocht'. (ook gratis applicaties 'koop' je blijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:21:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LRc26Gxr03jaW7kWPEhxcNUM/full.gif

Dat was het eerste wat ik zat te hacken toen ik W8 heb geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
hallo ik ben van plan om deze monitor te gaan kopen http://www.monitorstore.n...nbiedingen/lg-e2541t.html
nou dan vraagje zeker af wat het met deze topic te maken heeft toch?

nou mijn vraag is is het goed om deze monitor te gaan kopen, of kan ik beter een touchscreen monitor kopen sinds windows 8 beter daar op werkt?

ik vermoed dat na de introductie van windows 8 dat een touchscreen monitor in de lift komt te zitten en dat je dan die monitors bij elk pc zal gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raro007 schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:06:
hallo ik ben van plan om deze monitor te gaan kopen http://www.monitorstore.n...nbiedingen/lg-e2541t.html
nou dan vraagje zeker af wat het met deze topic te maken heeft toch?

nou mijn vraag is is het goed om deze monitor te gaan kopen, of kan ik beter een touchscreen monitor kopen sinds windows 8 beter daar op werkt?

ik vermoed dat na de introductie van windows 8 dat een touchscreen monitor in de lift komt te zitten en dat je dan die monitors bij elk pc zal gaan krijgen.
Die vraag kunnen wij toch niet voor jou beantwoorden....? Vind je het leuk om met je handen aan je scherm te zitten achter je desktop en zit je veel in de Modern UI? Dan by all means koop een touchscreen.

Je moet je beseffen dat de desktop nog steeds niet vingervriendelijk is. Zit je veel in de desktop, dan heb je erg weinig aan een touchscreen.

En zoals al vaker gezegd, het is niet erg ergonomisch om (langdurig) een rechtop staande touchscreen te bedienen, daarom komt Sony ook met een all-in-one die je of rechtop of plat (en alles daartussenin) kan gebruiken. Overigens komt HP ook met een all-in-one zonder touchscreen maar met touchpad.

Muis en toetsenbord werken nog net zo goed als altijd.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:15:
[...] En zoals al vaker gezegd, het is niet erg ergonomisch om (langdurig) een rechtop staande touchscreen te bedienen, daarom komt Sony ook met een all-in-one die je of rechtop of plat (en alles daartussenin) kan gebruiken. [...]
Ik hoop dat zoiets nog als normale monitor gaat komen. Momenteel is er volgens mij nog geen enkele touchscreen monitor die aan de eis van Microsoft voldoet om een minimum van 5 punten tegelijkertijd te registeren (bijv. 5 vingers).

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 23-09-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hoe kan ik eigen items toevoegen aan het start scherm? Heb namelijk een aantal .ica files die ik aan mijn start scherm wil toevoegen. Maar via rechtermuisknop kan dat niet bij deze items.

Kan het kloppen dat ik maar weinig apps heb? Bij de games heb ik nu maar 10 stuks staan, instellingen staat op Netherlands (via configuratie scherm)

[ Voor 28% gewijzigd door G.Scholtens op 23-09-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:41:
Hoe kan ik eigen items toevoegen aan het start scherm? Heb namelijk een aantal .ica files die ik aan mijn start scherm wil toevoegen. Maar via rechtermuisknop kan dat niet bij deze items.

Kan het kloppen dat ik maar weinig apps heb? Bij de games heb ik nu maar 10 stuks staan, instellingen staat op Netherlands (via configuratie scherm)
Zelf een snelkoppeling toevoegen aan deze directory misschien?
C:\Users\<username>\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Bugje gevonden. Net nieuwe laptop met ook Windows 8-installatie, dus wat spul kopiëren van oude harde schijf. In één mapje stond een symlink directory naar een locatie die op mijn nieuwe laptop niet bestaat, en daar houdt Explorer niet van:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/wlvkzp.png

Bovenste actie was kopiëren dat opeens vastliep en niet te verwijderen was. Onderste actie was het kopiëren van de symlink dir alleen, die dus blijft hangen.

Verder op de Refresh die ik moest doen om pc na wijzigen netwerknaam weer werkend te krijgen geen problemen met Windows 8. Gebruik het nu een paar weken en bevalt prima. Gisteren nog ontdekt dat er tegenwoordig standaard support in zit voor het mounten van een iso, dat soort verbeteringen maken het een fijn os :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Hoe zit het met drivers van ATI. Ik kan alleen die Release Candidate driver vinden, maar die wil niet installeren op mijn ATI HD5650...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damian schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:16:
Hoe zit het met drivers van ATI. Ik kan alleen die Release Candidate driver vinden, maar die wil niet installeren op mijn ATI HD5650...
Gewoon Catalyst 12.8 hier downloaden? Dat is de laatste versie die voor Windows 8 is uitgebracht al staat dat niet in de beschrijving op die pagina aangegeven.

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 23-09-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Caelorum schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:19:
[...]

Gewoon Catalyst 12.8 hier downloaden? Dat is de laatste versie die voor Windows 8 is uitgebracht al staat dat niet in de beschrijving op die pagina aangegeven.
Helaas staat er in de beschrijving "Not for Switchable Graphics enabled notebooks", daar valt mijn laptop onder. Gebruik nu de drivers van Dell-website. Lijkt te werken, switchable graphics iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

jacobras schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:42:
[...]

Helaas staat er in de beschrijving "Not for Switchable Graphics enabled notebooks", daar valt mijn laptop onder. Gebruik nu de drivers van Dell-website. Lijkt te werken, switchable graphics iig wel.
Ik heb geen switchable graphics (volgens mij) dus kijk wel ff of ze bij mij werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb sinds ik IE10 gebruik ook regelmatig dat downloads fout gaan. IE meldt vrolijk dat de download niet gelukt is. Als ik hetzelfde bestand met bijv. Chrome download en ik vergelijk het partiële bestand op binair niveau dan zijn ze inhoudelijk 100% aan elkaar gelijk. Ofwel, de download is wel goedgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
jacobras schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:06:
Gisteren nog ontdekt dat er tegenwoordig standaard support in zit voor het mounten van een iso, dat soort verbeteringen maken het een fijn os :)
Dat is inderdaad zo'n fijne feature. Ff office installeren? Hoppa, mount de ISO. Echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

tiguan schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:22:
[...]

Dat is inderdaad zo'n fijne feature. Ff office installeren? Hoppa, mount de ISO. Echt geweldig.
Ik wacht inderdaad op de lawsuit van Daemon Tools... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:22:
[...] Dat is inderdaad zo'n fijne feature. Ff office installeren? Hoppa, mount de ISO. Echt geweldig.
Je kan het natuurlijk altijd al wel uitpakken en dan de installer draaien, maar dit is wel net ietsjes makkelijker ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakje12
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik krijg met geen mogelijkheid de AMD/ATI mobility HD 5000 series driver geinstalleerd voor windows 8 x64. Ik heb al meerdere drivers geprobeerd maar tot op heden zonder succes.
Ik heb al even gegoogled en er blijken meer te zijn die tegen dit probleem aanlopen. Iemand hiervoor al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb er nu wel last van dat het elke keer een tijdje duurt voordat hij mijn download-map opent, omdat hij blijkbaar de inhoud aan het scannen is en nogal last heeft van geheugenverlies.

De ingebouwde zip-functionaliteit maar eens uitzetten en kijken of dat helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Iemand anders die problemen had met het installeren van de Nvidia drivers?
Ik heb een gtx470 en had de drivers (306.23 WHQL) waarvan nvidia zelf zegt dat ze voor Win8 zijn gedownload, maar bij de installatie kon het mijn kaart niet vinden. draai ik het in Compatability voor 7, ziet hij mijn kaart wel.

Nu werkt alles prima, maar voor mijn gevoel klopt dit toch niet helemaal

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:53:
Ik heb er nu wel last van dat het elke keer een tijdje duurt voordat hij mijn download-map opent, omdat hij blijkbaar de inhoud aan het scannen is en nogal last heeft van geheugenverlies.

De ingebouwde zip-functionaliteit maar eens uitzetten en kijken of dat helpt...
Kun je dat uberhaupt uitzetten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ja, met een smerige registry hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hoe kan ik mij bij de games onder een andere naam aanmelden? Zie rechts bovenin beeld netjes staan dat ik ben aangemeld (nadat ik de locatie op v.s. moest zetten). Maar de account die nu is aangemeld voor xbox / windows games is niet mijn game account.

Hoe meld ik de huidige gebruiker af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Voor mensen die het oude startmenu echt missen: Als je een nieuwe werkbalk op je taakbalk zet en deze laat verwijzen naar %ProgramData%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs heb je een soortgelijk resultaat.

Zal wel gedaan zijn om oude installaties niet gelijk in de soep te laten draaien als ze toch het StartMenu zoeken...

[ Voor 22% gewijzigd door Davio op 24-09-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
Scheeve schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:25:
...

Edit2:
Ik kom er zojuist achter dat het scrolling in Metro ook kan door met de muis naar rechts te blijven gaan. Dit is extreem handig in mijn geval aangezien ik een Thinkpad met een trackpoint gebruik waarbij de touchpad scrolling niet door Metro wordt opgepikt! 8)

Edit3:
Te vroeg gejuicht :'( het scrollen werkt alleen in het Metro start menu, waardeloos dus.
Idd, hoe zonde is dat? loop er continue tegenaan. Hoop dat dit gefixed gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

tweakje12 schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:40:
Ik krijg met geen mogelijkheid de AMD/ATI mobility HD 5000 series driver geinstalleerd voor windows 8 x64. Ik heb al meerdere drivers geprobeerd maar tot op heden zonder succes.
Ik heb al even gegoogled en er blijken meer te zijn die tegen dit probleem aanlopen. Iemand hiervoor al een oplossing gevonden?
Toevallig ook al de drivers van Leshcat geprobeerd? (klikje) Heeft mij leven met Windows 8 erg aangenaam gemaakt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Kan het zijn dat Oracle's JAVA RTE niet werkt onder windows8? Gisteren de nieuwere versie gedownload en succesvol geïnstalleerd, maar dezelfde JAVA site zegt dat hij niet geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Heel veel sites geven ook nog steeds aan dat er geen flash geinstalleerd is (in de Metro IE10 dan).

Vandaag toch maar weer Windows 7 op de laptop gezet. Drivers zijn er toch niet helemaal klaar voor, touchpad doet raar, Grafisch is het ook nog een ramp (games die vastlopen enz).

Ff wachten tot ATI een officiele driver gaat uitbrengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:46
spaceboy schreef op maandag 24 september 2012 @ 07:09:
[...]

Ik wacht inderdaad op de lawsuit van Daemon Tools... :P
ISO's :D ik gebruik nu al een paar jaar 7zip ipv mounten, en ook in Windows 8 werkt dit prima.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Waarom zou je een ISO uitpakken? Dat kost 2 x meer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

En waarom een lawsuit? Omdat een ander iets heeft gemaakt mag Microsoft dat soort basis functionaliteit niet ook maken?

Vind ik hetzelfde als bij antivirus bedrijven, dat die Microsoft gaan aanklagen omdat Windows te veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
@CAP-Team, leek me dat spaceboy gewoon een grap maakte. :)

Ik vind de ISO-mountoptie wel handig.

Hoe lang zal het duren voordat er geen DVD/CD/BluRay-spelers meer in apparaten wordt gestopt? Apple heeft hier uiteraard al stappen in gezet, maar het lijkt mij dat we steeds maar naar een connected wereld toegaan waarbij data over het internet net zo snel toegankelijk is als de leessnelheid.

Een 24x DVD-lezer zit zo tegen de 300Mbit aan en snelle businesspakketten kunnen hier al overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:43:
Waarom zou je een ISO uitpakken? Dat kost 2 x meer ruimte.
Omdat je dan geen DeamonTools oid hoeft te installeren? Onder Windows 8 zou ik het ook niet weten, maar voor W8 was het wel wat makkelijker en cleaner om het gewoon 'uit te pakken'' (het zit natuurlijk niet ingepakt in de image).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Caelorum schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:31:
[...]

Omdat je dan geen DeamonTools oid hoeft te installeren? Onder Windows 8 zou ik het ook niet weten, maar voor W8 was het wel wat makkelijker en cleaner om het gewoon 'uit te pakken'' (het zit natuurlijk niet ingepakt in de image).
Nou dat bedoel ik, onder Windows 8 hoeft dat ook niet en toch kan je een ISO mounten :) Bij oudere versies moest je idd een 3rd party programma installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte net dat de Xbox Music-app is verdwenen na het updaten van mijn laptop met de Release Preview en is vervangen door een algemene Music-app als vervanger van Windows Media Player... Ik vind dit op zich best jammer, want in die Xbox Music-app kon ik heel mooi de biografie lezen van The Beatles (Can't Buy Me Love is het enige nummer wat ik er op heb staan) en zag je een Beatles-gallery als je het nummer afspeelde. Nu, in de nieuwe Music-app, zie je alleen de albumhoes. Iemand enig idee waar de Xbox Music-app heen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:33

danplo

The Force is strong with me

Zijn er meer mensen waarbij de Windows 8 apps ineens spontaan stoppen en je automatisch terug naar app desktop gaat ?
Ik heb er helaas geregeld last van en heb eens in de log gekeken en zie dat het waarschijnlijk aan de Ati drivers ligt. (atidxx64.dll).
Hopelijk dat dit een bekend probleem is en er bij de officiële release een update komt, want soms ben ik in een app bezig en crashed de app, maar daarmee ben je al je werk kwijt, want hij save niet waar je dan gebleven bent. Erg frustrerend.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:31:
[...]

Of je pakt ImDisk van 313.5KB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Hoeveel game apps hebben jullie? Ik heb maar 12. Vind dit nogal weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

G.Scholtens schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:09:
Hoeveel game apps hebben jullie? Ik heb maar 12. Vind dit nogal weinig.
331, check mijn eerdere post hoe je er meer kan krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gé Brander op 25-09-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:10:
[...] Iemand enig idee waar de Xbox Music-app heen is?
Geen idee, maar een mooie vervanger voor je zal Zune zijn. Die kan ook van die mooie album animaties geven en daar kan je ook bio-informatie zien. Het is een soort hippe WMP. (alleen dan IMO veeel en veeeel beter). Mooi korte video is hier te zien -> YouTube: Zune Software 4.0 Video Review

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 25-09-2012 20:23 ]

• CAP-Team

CAP-Team

Euhm die Zune software zal ook worden uitgefaseerd.

CAP-Team schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:56:
Dat filmpje is ook al best oud. Ach.....het is leuk geweest..die Zune software :+ Het is nu tijd voor iets nieuws!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:32
Ik wacht sowieso op meer nieuws over Xbox Music....wat kost het, wanneer beschikbaar, voor iedereen beschikbaar? Dus was wel verbaasd om te lezen dat er in de preview wel een app voor in zat...had ik nooit gezien.
CAP-Team schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:56:
Laatste wat ik daar over heb gehoord was dat WP8 de zune software niet meer nodig zou hebben. Ik heb echt helemaal niets vanuit Redmond gehoord over het uitfaseren van de software zelf. Er is al wel een tijdje geen update meer geweest en er gaan veel geruchten over dat het uitgefaseerd gaat worden, maar nog niets officieels.
Het maakt verder ook eigenlijk niets uit. De komende 2 tot 3 jaar zal je Zune zoals het er nu is nog wel kunnen gebruiken hoor.
Ik heb zelf echt gigantisch veel feedback geleverd op de music app tijdens de previews. Dat ze nog eens goed moesten gaan kijken naar hun eigen Zune software en daar bepaalde elementen van moesten overnemen. De Music-app zoals die in de Release Preview zit is nagenoeg onbruikbaar bij grotere collecties. Een probleem die je bijv. met de zune software niet hebt,

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 26-09-2012 09:35 ]

• G.Scholtens
c70070540 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:19:
[...]

Format heb ik nu in het dutch staan, en de locatie op verenigde staten.
Voor de zekerheid even opnieuw opgestart, maar geen verschil.

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

G.Scholtens schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:03:
[...]

Format heb ik nu in het dutch staan, en de locatie op verenigde staten.
Voor de zekerheid even opnieuw opgestart, maar geen verschil.
Wat voor Live account heb je en heb je goed gelezen hoe je al de apps tevoorschijn tovert?

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Hier werd ik stiekem wel heel blij van

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• G.Scholtens
c70070540 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:42:
[...]

Wat voor Live account heb je en heb je goed gelezen hoe je al de apps tevoorschijn tovert?
Geen idee wat voor live account ik heb. Maar kan er mee op msn en gebruik hem ook voor xbox live (gmail adres)

Gene wat ik gedaan heb ik locatie op verenigde staten gezet.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Misschien een stomme vraag. Maar er zijn een aantal apps zoals MetroTwit, welke wel in de US appstore staan maar niet in de NL appstore. Is er een manier om deze apps alsnog te installeren? Google was niet echt behulpzaam. :/

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

G.Scholtens schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:06:
[...]

Geen idee wat voor live account ik heb. Maar kan er mee op msn en gebruik hem ook voor xbox live (gmail adres)

Gene wat ik gedaan heb ik locatie op verenigde staten gezet.
Check nog eens goed wat ik in mijn post geschreven heb:
c70070540 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:19:
[...]

Kijk ook in de settings van je Live account, op de website (live.com/outlook.com/Hotmail.com) naar je accountsettings. Heb je daar een NL adres en andere settings op NL staan of een ander land?
RevenNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:47:
Misschien een stomme vraag. Maar er zijn een aantal apps zoals MetroTwit, welke wel in de US appstore staan maar niet in de NL appstore. Is er een manier om deze apps alsnog te installeren? Google was niet echt behulpzaam. :/
MetroTwit
Wellicht heb ik hem alleen maar omdat ik de Preview versie van MetroTwit ook had. Maar in de Store zie ik hem in ieder geval terugkomen met een NL Live account. Het is nog steeds een Preview versie... Zie boven.

[ Voor 33% gewijzigd door Gé Brander op 26-09-2012 13:27 ]

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
mhm, waarschijnlijk zit hij nog niet in de RTM store.

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

RevenNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:05:
mhm, waarschijnlijk zit hij nog niet in de RTM store.
Ik draai de RTM versie van Windows 8 en zie hem gewoon staan.

Wanneer gaan mensen nou eens lezen...

Om alles te zien in de store:
  1. Locatie van windows op USA zetten (Control Panel->Clock, Language, and Region->Region->Location). Zoeken op "Locatie" of "Change location" bij metro werkt ook.
  2. In de store naar "Preferences" gaan via de charms bar en vink beide selecties uit
    • Make it easier to find apps in my preferred languages: No
    • Make it easier to find apps that include accessibility features: No
Store afsluiten (alt f4 of naar beneden slepen) en weer opstarten. Mogelijk doet ie even moeilijk, maar dan moet je hem gewoon weer afsluiten en weer opstarten

Wil je vervolgens alles zien (omdat je geen "New Apps" tile meer hebt :') ) dan moet je in de startpagina van de store zoeken op "*" en op Enter rammen. Daarna kun je sorteren op newest, popular, highest rating en meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 26-09-2012 17:16 ]

• punisher007
  • Laatst online: 16-09 10:15
En toch verbaast het me nog steeds dat ik meer zie als ik sort by newest gebruik. Zie nu 1900 apps.

http://blog.bjornhouben.com

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 17:07
Zie er nu 1899

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• G.Scholtens
Martinspire schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:04:
Wanneer gaan mensen nou eens lezen...

Om alles te zien in de store:
  1. Locatie van windows op USA zetten (Control Panel->Clock, Language, and Region->Region->Location). Zoeken op "Locatie" of "Change location" bij metro werkt ook.
  2. In de store naar "Preferences" gaan via de charms bar en vink beide selecties uit
    • Make it easier to find apps in my preferred languages: No
    • Make it easier to find apps that include accessibility features: No
Store afsluiten (alt f4 of naar beneden slepen) en weer opstarten. Mogelijk doet ie even moeilijk, maar dan moet je hem gewoon weer afsluiten en weer opstarten

Wil je vervolgens alles zien (omdat je geen "New Apps" tile meer hebt :') ) dan moet je in de startpagina van de store zoeken op "*" en op Enter rammen. Daarna kun je sorteren op newest, popular, highest rating en meer.
Thnx dit was idd de oplossing

• warhamstr
Yeah, 1919 apps hier.

Vreemd trouwens, in het controlpanel (configuratiescherm) staat er nog een koppeling genaamd ''Windows 7 file recovery"?

Is Win8 niet helemaal nieuw?

warhamstr schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:40:
Yeah, 1919 apps hier.

Vreemd trouwens, in het controlpanel (configuratiescherm) staat er nog een koppeling genaamd ''Windows 7 file recovery"?

Misschien nog eens nadenken over die zin :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Yeah, 1919 apps hier.

Zou gewoon Windows Backup oid moeten heten lijkt me.
(hier heet het ook Windows 7 File Recovery)
Want als je het opent kom je gewoon in scherm waar je backup kan instellen. (of restore kan doen)

Ik heb hier wat shortcuts naar websites op mijn desktop staan, als ik die open start ie10 met die site achter alle huidige openstaande applicaties.
Ook als ik via windows-run een url open zelfde effect.
Een 2e shortcut openen als er al een ie10 window openstaat opent wel netjes in de voorgrond.
En gewoon internet explorer zelf openen komt ook gewoon in de voorgrond.
Meer mensen last van ?

[ Voor 28% gewijzigd door DDX op 26-09-2012 22:08 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Davio
Yeah, 1919 apps hier.

Lijkt me dat het erom gaat na een upgrade vanaf Win7 oude bestanden terug te kunnen halen. ;)

Edit: Hmm, dat is het dus niet, het is inderdaad gewoon het backupprogje, raar.

[ Voor 9% gewijzigd door Davio op 26-09-2012 22:44 ]

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Oke, ik heb Windows 8 dus weer geïnstalleerd omdat ik nu DreamSpark Premium heb :D.
Maar... De muis lijkt langzaam te gaan!

Iemand enig idee hoe dat kan?

Ik heb ook een aantal pluspunten gevonden, waaronder het scrollen met twee vingers op een touchpad, het lijkt net alsof ik op een MacBook zit te werken, zo smooth :D.
Yeah, 1919 apps hier.

Lees dit maar eens: Howtogeek.com: How Windows 8′s Backup System Differs From Windows 7′s

[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 26-09-2012 22:51 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.