Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben een super leek op dit gebied en heb een vraag aan jullie.
Ik wil de samsung galaxy 7 of 10 kopen. Maar nu ga ik naar amerika en daar zijn ze een stuk goedkoper.

MAAR kan ik hem in nederland kopen en kan je hem dan in het nederlands instellen???

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:53

TommieW

Numa numa.

Je kan hem in het Nederlands instellen, maar het wordt afgeraden ivm garantie.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11-2024
iemand al NL update 4.1.2 voorbij zien komen of is er al iets over bekend?

Ja zou ik ook zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

wippo76 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:29:
iemand al NL update 4.1.2 voorbij zien komen of is er al iets over bekend?
Niets over bekend... afwachten

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ik hou deze pagina in de gaten : http://www.sammobile.com/...de=0&os=1&type=3#firmware

Zijn dus wel wat updates geweest afgelopen dagen dus ik hoop dat Nederland/Nordic er ook snel tussenstaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Tiroz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:41:
Ik hou deze pagina in de gaten : http://www.sammobile.com/...de=0&os=1&type=3#firmware

Zijn dus wel wat updates geweest afgelopen dagen dus ik hoop dat Nederland/Nordic er ook snel tussenstaat!
Nordic stond er gisteren tussen. Die is dus als goed is live. NL hoop dan ik dan ook snel te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarge173rd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06-2019
Vinny1 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:23:
[...]

Ik doe het via chrome, als je chrome geopend hebt kan je rechtsboven op die drie puntjes klikken, als goed is staat er dan desktopversie opvragen bij
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IkWilbert schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:45:
[...]

Nordic stond er gisteren tussen. Die is dus als goed is live. NL hoop dan ik dan ook snel te zien :)
Dit is hem toch dan ?

www.sammobile.com/firmwar...=PHN&os=1&type=1#firmware
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die is voor de Galaxy Note 2.0, je moet zoeken op de 8010 (wifi versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Hoe lang duurde het bij jullie voor je de 75,- binnen kreeg? ik heb het 2 weken geleden opgestuurd, maar nog niets gehoord.
Ik las ook iets over frankeren, wat ik niet gedaan heb gezien het een antwoordnr betreft, meerdere mensen niet gefrankeerd en toch het geld gekregen?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

DapperKonijntje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:03:
Hoe lang duurde het bij jullie voor je de 75,- binnen kreeg? ik heb het 2 weken geleden opgestuurd, maar nog niets gehoord.
Ik las ook iets over frankeren, wat ik niet gedaan heb gezien het een antwoordnr betreft, meerdere mensen niet gefrankeerd en toch het geld gekregen?
Niet gefrankeerd en na 3 weken mailtje met bericht dat ik het zou ontvangen. Week later had ik het. Totaal dus een maand.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 20:05
Ik ben dat formulier van die cashback actie aan het invullen, echter kan ik het IMEI nummer niet vinden. Er zit wel een product sticker op maar hier zie ik alleen een 13 cijferige code onder een kleine barcode. en een serial nummer van 13 tekens.

Het verkeerde vakje aangevinkt :F

[ Voor 30% gewijzigd door Vinny1 op 01-02-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Op je dialer *#06# krijg je ook het imei. Weet alleen niet op de dialer ook op de wifi versie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Snippertje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:17:
Op je dialer *#06# krijg je ook het imei. Weet alleen niet op de dialer ook op de wifi versie zit.
De wifi versie heeft helemaal geen IMEI nr en zit ook geen dialer want dat is alleen bij de 3G versies N8010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
DapperKonijntje schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:03:
Ik heb net voor de kerst, ongefrankeerd, de boel opgestuurd en het duurde ongeveer twee weken voordat ik een bevestigingsmail van Samsung kreeg. Dezelfde dag stond het geld er op. Maar het kan tot 6 weken duren, hoor!

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb nu een paar keer gehad dat WiFi de weg kwijt was:
- Internet getethered vanaf mijn Note (de telefoon :) ) : volle ontvangst, maar geen verbinding kunnen maken.
- Thuis volle ontvangst van m'n eigen WiFi netwerk (Asus RT-N66U). Ik zie ook de up- en download pijltjes aan en uitgaan bij het laden van een pagina, maar laden ho maar.....

Een herstart lost het probleem weer op, maar leuk is anders :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Apie! schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:10:
- Internet getethered vanaf mijn Note (de telefoon :) ) : volle ontvangst, maar geen verbinding kunnen maken.
- Thuis volle ontvangst van m'n eigen WiFi netwerk (Asus RT-N66U). Ik zie ook de up- en download pijltjes aan en uitgaan bij het laden van een pagina, maar laden ho maar.....

Ik had ook dit probleem met mijn Galaxy S2, weet niet of mijn oplossing ook voor de note 10.1 werkt maar here we go:

Verander in values.ini de waarde van 0X210000 naar 0X21010. Dit heeft bij mij het probleem opgelost.
Owja je moet hiervoor wel geroot zijn anders kun je values.ini niet bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Apie! schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 19:10:

Je kan 2 dingen doen namelijk of het Wifi kanaal van auto af zetten en een vast kanaal nemen waarbij je even moet uitproberen op welk kanaal je de beste ontvangst hebt. Een 2de wat je kan doen is via de 5 Ghz band proberen althans daarmee had ik bij de Note 10.1 goede resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Laatst online: 11-09 20:05
heeft iemand nog tips voor een toetsen -boord voor de note, of een toetsenboord cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Wat is het nadeel van gewoon de duitse rom te flashen? Ben het wachten echt beu. OTA Update zul je gewoon hebben, maar dan de duitse toch? Wat niet erg hoeft te zijn aangezien zij toch eerder alle updates krijgen. Garantie behoud je ook gewoon aangezien je gewoon een officiële samsung rom flasht met officiële samsung software(Odin). Dus wat weerhoudt ons eigenlijk van flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:04
NeutraleGast schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:03:
Wat is het nadeel van gewoon de duitse rom te flashen? Ben het wachten echt beu. OTA Update zul je gewoon hebben, maar dan de duitse toch? Wat niet erg hoeft te zijn aangezien zij toch eerder alle updates krijgen. Garantie behoud je ook gewoon aangezien je gewoon een officiële samsung rom flasht met officiële samsung software(Odin). Dus wat weerhoudt ons eigenlijk van flashen?
Als je het wachten beu bent, dan flash je toch gewoon de Duitse rom. Voor- en nadelen zijn al meermalen aangehaald, en de keus is altijd aan jezelf. Ons weerhoudt niks, want er is geen sprake van ons in dit geval... Jij weerhoudt jezelf ervan, niet iemand anders. En je bent zelf verantwoordelijk voor je daden, niemand anders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Vinny1 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 15:53:
heeft iemand nog tips voor een toetsen -boord voor de note, of een toetsenboord cover?
Ik heb deze gekocht, maar deze is bij meerdere sellers te koop:
http://m.aliexpress.com/item/682721310.html

Verscheping duurde 13 dagen. Alle toetsen doen het, en er zitten tablet specifieke toetsen op. Het is wel even wennen, want de toetsen zijn nog platter dan op een laptop. En de toetsenbord indeling is net wat anders dan laptop, dus het gaat soms nog wat mis. Met name aan de rechterzijde met de pijltjestoetsen en de shift toets. Je hoeft je toetsenbord maar 1x te pairen en alle volgende keren gaat het automatisch. Zelfs al zet je het toetsenbord uit en aan.
Mijn tablet past met opengeklapte belkin cover en al erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Ik heb zelf een universeel toetsenboardje gekocht van Rapoo namelijk de Rapoo E6100 bluetooth voor gemiddeld 39.95 en dat werkt prima. Het toetsenboardje is niet te klein waardoor de toetsen goed te gebruiken zijn en het pairen met bluetooth gaat ook snel en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik heb een Logitech Keyboard for iPad voor m'n Note. Ondanks dat het voor iPad is, werkt hij erg goed. Het enige 'probleem' zijn de Apple-only toetsen. Ook een groot voordeel is dat de case die er bij zit, ook als standaard kan dienen. Het werkt gewoon via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Heeft iemand die JB heeft en root, ervaring met [APP] MultiWindow Manager [UPDATED 2/3/13]?
Het ziet er veelbelovend uit. Zodra de JB OTA is uitgkomen in Nederland, en 'ie op m'n Note staat, ga ik 'm rooten. :D

Wat mij zojuist opviel, is dat er voor Duitsland Android 4.1.1 én 4.1.2 is uitgekomen. Ik vraag me af wat de reden voor Samsung is, om eerst Duitsland 4.1.1 te geven, dan te werken aan een update voor Duitsland naar 4.1.2 en dán pas Nederland te updaten naar 4.1.2...
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4427084/Tweakers%20Public/Note101FW.PNG

[ Voor 39% gewijzigd door TommieW op 03-02-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-02-2013
Hallo,

Ik heb sinds een week een galaxy note 10.1. Het is mij opgevallen dat sinds gisteren het batterij niveau niet meer afneemt bij gebruik of standby. Het niveau blijft constant op eenzelfde waarde (bv 44%). Wanneer ik opnieuw opstart wordt de waarde aangepast, meestal lager maar soms ook hoger. Onder instellingen>batterij zie ik een horizontale lijn voor het batterij gebruik (geen ontlading). De batterij opladen tot 100% gaat gewoon en het niveau blijft vervolgens ondanks gebruik op 100% staan. Een factory reset heeft het probleem niet verholpen. Is iemand eerder tegen dit probleem aangelopen? Is er iets mis met mijn tablet en moet ik contact opnemen met Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Het percentage van hoe vol de accu is, wordt berekend aan hand van het voltage van de accu. Je kan mbv de app AndroSensor het voltage bekijken, en kijken of het percentage niet correct geupdatet wordt, of dat ook het voltage blijft hangen. Als het voltage wel correct daalt/stijgt, dan is het waarschijnlijk een probleem met de software. Als ook het voltage 'vast' zit, dan is het mogelijk een hardwareprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een elegante manier gevonden om zonder root, je Samsung smartphone als afstandsbediening te gebruiken voor je Note 10.1? Dit is mn erg handig als je de Note via HDMI aan een TV hebt gekoppeld om bv video te kijken of muziek te luisteren.

Voor mijn Archos tablet is op Google Play een zeer goede Remote app verkrijgbaar die niet merkgebonden is. Dan zou het met Samsung producten onderling toch helemaal wel mogelijk moeten zijn...Ik kan helaas echter niets vergelijkbaars vinden.

T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 02:19:
Heeft iemand al een elegante manier gevonden om zonder root, je Samsung smartphone als afstandsbediening te gebruiken voor je Note 10.1? Dit is mn erg handig als je de Note via HDMI aan een TV hebt gekoppeld om bv video te kijken of muziek te luisteren.
Als je tv dlna ondersteund kan je toch ook via dlna naar je tv streamen via de Note en heb je geeneens een hdmi kabel nodig. Die constructie via de gsm lijkt me nogal omslachtig om met 2 apparaten dan zitten te knoeien voor een filmpje te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-02-2013
TommieW schreef op zondag 03 februari 2013 @ 23:12:
Het percentage van hoe vol de accu is, wordt berekend aan hand van het voltage van de accu. Je kan mbv de app AndroSensor het voltage bekijken, en kijken of het percentage niet correct geupdatet wordt, of dat ook het voltage blijft hangen. Als het voltage wel correct daalt/stijgt, dan is het waarschijnlijk een probleem met de software. Als ook het voltage 'vast' zit, dan is het mogelijk een hardwareprobleem.
Ik heb AndroSensor geinstalleerd. Gistervond waarden genoteerd (34%, 3.738V). Toen lader eraan, vanochtend 100%, 4.156V. Overdag standby, gps aan verder niet gebruikt. Vanavond 100%, 3.982V. Ik kreeg wel melding dat batterij opgeladen moest worden, helderheid scherm nam af. Toen herstart tablet, 100% en 3.973V (dus geen afname in batterij niveau). Na nog een keer opnieuw opstarten stond het niveauop 31%, 3.929 V?!? En na nog een keer opnieuw opstarten 76%, 3.823V.
Ik zie dus rare verschillen in batterij niveau, voltage lijkt wel wat af te nemen.
Kan een app dit probleem veroorzaken, is het de android versie (4.0.4), of toch iets met de hardware? Totdat ik dit 2 dagen terug ontdekte was er niets aan de hand, batterij niveau ontlaadde gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
Het update tempo van samsung begint echt sneu te worden
Laatste samsung voor mij
Straks krijgen we een update van een andoid versie die al ruim een half jaar oud is
Google praat al over 5 en wij zitten nog op 4.0
Wacht nog een week dan gaat de duitse erop

Ja zou ik ook zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

wippo76 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:19:
Laatste samsung voor mij
Straks krijgen we een update van een andoid versie die al ruim een half jaar oud is
Waarom nog wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ik werk nu al ~2 weken met de 'Duitse' versie. Alles blijft gewoon officieel qua firmware hoor, het is niet dat je je device moet rooten oid. Misschien dat ik straks de Nederlandse versie er nog op zet mocht het echt veiliger zijn met garantie. Alhoewel ik vrij zeker weet dat het niet uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

wippo76 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:19:
Laatste samsung voor mij
Werkt je tablet goed? Wat denk je dat je meer kan met een update?
Gebruik dat ding nou gewoon en heb er plezier van in plaats van je tijd te verdoen met wachten op een update. ;)

Ik krijg soms echt het idee dat mensen een tablet of telefoon kopen om alleen maar te gaan zitten wachten op een update en vervolgens gaan lopen zeuren dat het zolang duurt etc.
Updaten om het updaten... 8)7

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxinator
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Tuxinator

Carpe Diem

Mja, ik kan het in dit geval wel begrijpen hoor. Het verschil tussen ICS en JB merk je goed (Project Butter) en dus is het best begrijpelijk dat de mensen een beetje ongeduldig worden. Samsung is ook gewoon veel te traag met updaten.

Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelijk de duitse rom er op gegooid , vind het een prima rom en veel soepeler werken ... 5 min werk met odin .
had eigenlijk verwacht dat die allang op 4.1.2.liep maar helaas .
Dus dan zelf maar ff aan de gang geweest .... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roel1966 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:43:
[...]

Als je tv dlna ondersteund kan je toch ook via dlna naar je tv streamen via de Note en heb je geeneens een hdmi kabel nodig. Die constructie via de gsm lijkt me nogal omslachtig om met 2 apparaten dan zitten te knoeien voor een filmpje te kijken.
Helaas moet ik het meestal toch van HDMI hebben, en dan is het heerlijk om vanuit je luie stoel de tablet via je smartphone te kunnen bedienen. De app Tablet Remote staat het enigszins toe, maar als je eenmaal de Archos Remote app hebt gebruikt dan wil je graag iets wat daar een beetje meer op lijkt. Kennelijk is Archos de enige op het gebied van Android die dat prima voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, ik vind het ook echt irritant dit wachten op de nieuwe android, omdat jelly bean de tablet veel beter maakt, op het gebied van multitasking. Daarom heb ik ook deze tablet gekocht.. Voor mn telefoon (S2) vind ik die jelly bean update minder boeiend..
Samsung schiet eens op zzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActaNonVerba
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 11:13
Tijdens het gamen met mijn stylus is het opgevallen dat de fps gaan glitchen maar zonder stylus boven het scherm loopt het weer bijzonder soepel 7(8)7, zowel 2d als 3d games. Is hier een verklaring voor? Ik draai mijn note op 4.0.4 uit de fabriek zonder root en flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny L
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-03 14:48
Heb net mijn note 10.1 geflasht naar de duitse 4.1.2 ,maar krijg nu steeds de vraag om een software update uit te voeren.

Als ik dat doe geeft hij aan dat het verwerken mislukt is.

Hebben meerdere mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:16
Weet je zeker dat je hem naar versie 4.1.2 hebt geupdate (CMA5) en niet per ongeluk naar 4.1.1?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny L
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-03 14:48
dit is de versie die ik heb geinstalleerd : N8000XXCMA5_N8000OXACMA5_DBT

lijk me de juiste versie.

Zou het helpen als ik hem er overnieuw op flash ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Dat is inderdaad de juiste versie. Ik zou zeker even proberen om hem opnieuw te installeren. Die update melding zou hij in elk geval niet moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Danny L schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:02:
dit is de versie die ik heb geinstalleerd : N8000XXCMA5_N8000OXACMA5_DBT

lijk me de juiste versie.

Zou het helpen als ik hem er overnieuw op flash ?
Heb je wel de N8000, want als je de WiFi only versie hebt moet je de 8010 ROM hebben ?

PDA: N8010XXUCMA5
CSC: N8010OXACMA5

[ Voor 5% gewijzigd door TifKag op 07-02-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zoals ik een paar dagen geleden ook al heb gemeld:
janvanduschoten schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:59:
Modbreak:OK, het is de hoogste tijd voor wat nieuwe topics voor de Note 10.1, zoals een levertijden topic en een Rooten en custom ROM's topic. Dit topic is bedoeld voor het toestel zelf.

Ik lees ook diverse beweringen over garantie icm custom ROM's flashen. Normaal gesproken ben je na het rooten en flashen je garantie kwijt of heb je hooguit een beperkte garantie. Als je dus niet meer "onzichtbaar" je toestel met de originele software kunt flashen dan schat ik in dat je geen garantie krijgt.
Dit topic is alleen om het toestel zelf te bespreken. Als er behoefte is om over custom ROM's te praten, maak daar dan een apart topic voor aan. Alle offtopic berichten krijgen vanaf nu een schopje richting de prullenbak.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik heb er een topic voor gemaakt. De TS wordt nog verbeterd: [Samsung Note 10.1] Rooten en custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Sinds wanneer vallen posts over officiele ROMS waarvoor je niet hoeft te rooten onder de noemer "rooten en custom ROM's"? Ik vind het ook nogal vreemd dat de enige die ik er hier over zie klagen de mod is. Ik zie niemand anders klagen die hier post.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
ChielBroere schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:37:
Tijdens het gamen met mijn stylus is het opgevallen dat de fps gaan glitchen maar zonder stylus boven het scherm loopt het weer bijzonder soepel 7(8)7, zowel 2d als 3d games. Is hier een verklaring voor? Ik draai mijn note op 4.0.4 uit de fabriek zonder root en flash.
Daar is inderdaad wel een verklaring voor namelijk zoals je weet ( of niet weet ) heeft de Note 10.1 een Wacom digitizer. Op het moment dat jij de pen boven je scherm houd dan schakelt die digitizer in wat weer voor die glitches kan zorgen.

Dus verwissel niet het touchscreen met de digitizer want dat zijn 2 aparte dingen, hetzij dan wel dat het effect op mekaar lijkt. Alleen een digitizer herkent drukpunten en een touchscreen reageerd alleen op electrische signaaltjes.

Wat je zou kunnen doen is bij het gamen een gewone touchscreen pen te gebruiken want dan werkt de digitizer niet. Die digitizer word alleen geactiveerd als je die s-pen kort erboven houd dus daarmee zou je die glitches kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
Weakling schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:29:
Sinds wanneer vallen posts over officiele ROMS waarvoor je niet hoeft te rooten onder de noemer "rooten en custom ROM's"? Ik vind het ook nogal vreemd dat de enige die ik er hier over zie klagen de mod is. Ik zie niemand anders klagen die hier post.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

yup Weakling heeft een goed punt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik ben het ook eens met Weakling, maar ik had het topic gemaakt, om te voorkomen dat er zinvolle posts verwijderd worden. Het verstandigste is - denk ik - om een topic aan te maken in Schop een modje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActaNonVerba
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 11:13
Roel1966 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 03:12:
[...]

Daar is inderdaad wel een verklaring voor namelijk zoals je weet ( of niet weet ) heeft de Note 10.1 een Wacom digitizer. Op het moment dat jij de pen boven je scherm houd dan schakelt die digitizer in wat weer voor die glitches kan zorgen.

Dus verwissel niet het touchscreen met de digitizer want dat zijn 2 aparte dingen, hetzij dan wel dat het effect op mekaar lijkt. Alleen een digitizer herkent drukpunten en een touchscreen reageerd alleen op electrische signaaltjes.

Wat je zou kunnen doen is bij het gamen een gewone touchscreen pen te gebruiken want dan werkt de digitizer niet. Die digitizer word alleen geactiveerd als je die s-pen kort erboven houd dus daarmee zou je die glitches kunnen voorkomen.
Dat snap ik ja, alleen jammer dat grafisch zware taken gaan glitchen met de s-pen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
TommieW schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:31:
Ik ben het ook eens met Weakling, maar ik had het topic gemaakt, om te voorkomen dat er zinvolle posts verwijderd worden. Het verstandigste is - denk ik - om een topic aan te maken in Schop een modje.
Dit topic is puur bedoeld voor ervaringen te delen met andere Note 10.1 gebruikers maar het flashen van roms heeft niets met ervaringen te doen. Vandaar dat de mod ingrijpt en duidelijk schrijft dat voor het flashen van roms een apart topic moet komen.

Het aparte topic is er nu dus ik zie verder geen punt meer waarom er hier verder nog een discussie moet ontstaan waarom wel en waarom niet. En daarbij was alleen de laatste tijd nog onderwerp roms flashen om zo snel mogelijk JB erop te hebben waardoor mensen met problemen of vragen weggeduwd werden.

[ Voor 21% gewijzigd door Roel1966 op 08-02-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
sjaool schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:23:
[...]

Werkt je tablet goed? Wat denk je dat je meer kan met een update?
Gebruik dat ding nou gewoon en heb er plezier van in plaats van je tijd te verdoen met wachten op een update. ;)

Ik krijg soms echt het idee dat mensen een tablet of telefoon kopen om alleen maar te gaan zitten wachten op een update en vervolgens gaan lopen zeuren dat het zolang duurt etc.
Updaten om het updaten... 8)7
ja je hebt wel beetje gelijk hoor
hij werkt prima zit normaal niet zo te wachten op updates
maar omdat je overal leest dat hij sneller word en in veel landen al een hele tijd geleden geupdate is
vind ik het jammer dat er zoveel tijd zit tussen de verschillende landen
waarom kun je in duitsland al 3 maanden over 4.1.1 beschikken en nu al over 4.1.2
heb Samsung erover gebeld maar die gasten weten niks
en raden me sterk af om de duitse te pakken want je garantie is weg als je problemen krijgt

even on topic
nu na een week of 3 intensief gebruik moet ik zeggen dat de note een van de fijnste android tablets is van het moment
heb een paar andere ook in gebruik gehad maar de note blijft lekker soepel en snel ten opzichte van veel andere
scherm valt niet tegen en is erg gevoelig (wat goed is) de resolutie had hoger mogen zijn als je hem naast een ipad scherm houd is het duidelijk minder maar als je niet beter weet is hij perfekt

Ja zou ik ook zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik heb net een beginntje van de TS gemaakt, er moet nog wel een methode in over hoe de Duitse firmware er op moet. Ik heb hier geen ervaring mee, zou iemand zo lief kunnen zijn om mij te helpen? :)
Topic: TommieW in "[Samsung Note 10.1] Rooten en custom ROM's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Ik heb even een vraag, en ik zoek hierbij een oplossing. Ik draai de laatste originele firmware 4.0.4 n8010 xwali4. En ik heb de tablet geroot met het appje exynos abuse, en ik draai betterbattery stats.

Nu gebeurt het volgende. De tablet ligt gewoon standby. Maar op willekeurige ogenblikken gaat het scherm even aan, en vervolgens gaat het scherm gewoon weer uit. Ik kan nog niet achterhalen wat dit vreemde waak gedrag veroorzaakt. Misschien dat jullie iets vergelijkbaars hebben gehad, en het probleem wel hebben kunnen oplossen. Dan hoor ik het graag.

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf draai ik jellybean ... nu zie ik nergens waar ik aps kan toevoegen in het vergrendelscherm .... op de note 2 staat dit wel ... |:(
Zie ik er over heen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
hugoxboss69 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:05:
Ik heb even een vraag, en ik zoek hierbij een oplossing. Ik draai de laatste originele firmware 4.0.4 n8010 xwali4. En ik heb de tablet geroot met het appje exynos abuse, en ik draai betterbattery stats.
Dit soort vragen horen nu dus thuis in TommieW in "[Samsung Note 10.1] Rooten en custom ROM's" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:56:
Zelf draai ik jellybean ... nu zie ik nergens waar ik aps kan toevoegen in het vergrendelscherm .... op de note 2 staat dit wel ... |:(
Zie ik er over heen ?
De Note 2 is aangepast qua Android versie omdat het een gsm is, en voor zover ik weet kan dit bij de Note 10.1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat anders wel bij de ics versie en op you tube is een filmpje van een gast ( kingdenzel92) die de note10.1 als demo laat zien
hij laat van alles zien behalve hoe je die aps er op zet.... bij hem zie je ze gewoon staan op zijn lockscreen . :|

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 02:12:
Staat anders wel bij de ics versie en op you tube is een filmpje van een gast ( kingdenzel92) die de note10.1 als demo laat zien
hij laat van alles zien behalve hoe je die aps er op zet.... bij hem zie je ze gewoon staan op zijn lockscreen . :|
Ik denk dat je hier YouTube: How to Set up / Customise Lock Screen Icons on Note 10.1 wel iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:56:
Zie ik er over heen ?
Bedoel je misschien: instellingen - beveiliging - vergrendelschermopties - sneltoets?
Je kan dan vier apps op je vergrendelscherm plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door -MD- op 11-02-2013 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat is dus verdwenen in jellybean.... zoek me rot .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Sinds enige tijd ben ik ook een tevreden gebruiker van de note 10.1 en ik probeer nu steeds mee toe te werken naar een paperless bureau. Dingen opkrabbelen met de note gaat prima, maar vanmiddag wilde ik een aantal aantekeningen verplaatsen naar een ander blad, en ik kom er niet uit hoe ik in s note een gebied kan selecteren en dan knippen en plakken.

Ik heb de manuals en google er al op na geslagen maar ik kan alleen maar uileg vinden hoe je vanuit andere vensers iets in snote kan plakken :-(

Is hier een simpele methode voor die ik over het hoofd zie? Ik draai de stock 4.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:00:
En dat is dus verdwenen in jellybean.... zoek me rot .
Volgens de Note 10.1 Jellybean handleiding "Instellingen -> Vergrendelscherm -> Vergendelscherm opties: -> Sneltoets:"

[ Voor 12% gewijzigd door TifKag op 11-02-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Raar... Ik draai ook stock 4.0.4, maar bij mij staat die optie er niet bij...
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/4427084/Tweakers%20Public/2013-02-11%2019.26.32.png

Mags schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:18:
Sinds enige tijd ben ik ook een tevreden gebruiker van de note 10.1 en ik probeer nu steeds mee toe te werken naar een paperless bureau. Dingen opkrabbelen met de note gaat prima, maar vanmiddag wilde ik een aantal aantekeningen verplaatsen naar een ander blad, en ik kom er niet uit hoe ik in s note een gebied kan selecteren en dan knippen en plakken.

Ik heb de manuals en google er al op na geslagen maar ik kan alleen maar uileg vinden hoe je vanuit andere vensers iets in snote kan plakken :-(

Is hier een simpele methode voor die ik over het hoofd zie? Ik draai de stock 4.04
Zo ver ik weet is dat niet mogelijk.

[ Voor 67% gewijzigd door TommieW op 11-02-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:01:
[...]

Volgens de Note 10.1 Jellybean handleiding "Instellingen -> Vergrendelscherm -> Vergendelscherm opties: -> Sneltoets:"
Dat is de toets onder naast taak beheer , niet voor lockscreen ... :/
Denk dat hij er uit gehaald is met 4.1.2 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 21:02:
Dat is de toets onder naast taak beheer , niet voor lockscreen ... :/
Denk dat hij er uit gehaald is met 4.1.2 ...
Ze hebben het een beetje verborgen in JB maar het kan dus wel op de volgende manier namelijk je gaat eerst naar vergrendelscherm, dan vergrendelscherm opties en dan komt het truucje. Normaal zou je denken dat de functie Sneltoets alleen aan of uit te zetten is maar tik dus maar eens op Sneltoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergrendelscherm heb ik ... vergrendelscherm opties ook , er staat echter geen optie om sneltoets aan of uit te zetten aan gezien dit er niet is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Mags schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:18:

Yes, ik kan je proberen te vertellen hoe dat kan. Ik draai wel 4.1.2, dus ik garandeerd niet dat het werkt (maar dan heb je in ieder geval een reden om te updaten ;))
  • Je kunt selecteren door het knopje op je s-pen in te drukken en het te selecteren gebied te omlijnen. Dus als het ware trek je een lijn om hetgeen heen wat je wilt kopieren (knopje inhouden!).
  • Als je selectie is gemaakt wordt deze uitgelicht en krijg je een aantal opties om je selectie te delen / exporteren. Als je deze wegklikt dmv het pijltje in het midden onderaan - of je wacht ~5 sec. dan krijg je de melding dat je selectie naar het klembord is gekopieerd.
  • Ga naar je blad waar je het wilt plakken, en selecteer rechtsboven het icoontje met de foto en de +. Deze staat links in een set van drie iconen (met de microfoon en de ster). Hier kun je weer voor klembord kiezen en je selectie aanklikken.
  • Nu hij geplakt is kun je 'm slepen/bewerken whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Wat voor launcher draaien jullie nu eigenlijk? Ik draai nog gewoon Touchwiz maar was wel benieuwd wat jullie hebben en waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik draai de stockrom met TouchWiz puur omdat ik geen enkele noodzaak zie om een andere launcher te kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Razr schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:12:
[...]

Yes, ik kan je proberen te vertellen hoe dat kan. Ik draai wel 4.1.2, dus ik garandeerd niet dat het werkt (maar dan heb je in ieder geval een reden om te updaten ;))
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Werkt inderdaad helaas niet op de 4.0.4 :-(

Van het weekend dan toch maar eens in Duitsland gaan shoppen voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Het probleem met het instellen van shortcuts op het lockscreen ligt niet aan de versie van de software, maar aan je lockscreenbeveiliging. Ik had bijvoorbeeld de schermbeveiliging op signature (handtekening) gezet, en had de opties niet. Nu heb ik de beveiliging gewoon op vegen staan, en kan ik de shortcuts wel instellen. Volgensmij een kwestie van "bug found". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
sjaool schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:08:
Ik draai de stockrom met TouchWiz puur omdat ik geen enkele noodzaak zie om een andere launcher te kiezen. :)
Ik heb hetzelfde idd, het zou eigenlijk puur gaan om de taskbar/homescreen wisselen/icoon-grootte/app drawer. Zou het bijv wel mooi vinden om de taskbar stock android vormgegeven te zien, maar ben eigenlijk nu ook wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Enige dat ik wel prettig zou vinden is als Samsung het mogelijk zou maken om meer icons op het homescreen te kunnen plaatsen. Maar om daar nou een andere launcher voor te gaan gebruiken vind ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
sjaool schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:36:
Enige dat ik wel prettig zou vinden is als Samsung het mogelijk zou maken om meer icons op het homescreen te kunnen plaatsen. Maar om daar nou een andere launcher voor te gaan gebruiken vind ik niet nodig.
Ik ben toch wel enigszins nieuwsgierig waar jij zoveel icons voor nodig hebt... :o Er passen 8 x 7 = 56 icons op het homescreen. Ik gebruik hooguit 15 apps intensief en die staan op mijn homescreen. De rest staan netjes gegroepeerd in folders in de apps lijst. Overigens kan je ook folders op je homescreen plaatsen, en daarmee explodeert het mogelijke aantal icoontjes op je homescreen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 15:22
Iemand al bericht ontvangen van samsung m.b.t. de cashback actie van 75 Euro?
Heb rond 28 januari een kopie van de rekening met het invulformulier opgestuurd, maar nog niets gehoord.

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

mwoe schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:05:
Heb rond 28 januari een kopie van de rekening met het invulformulier opgestuurd, maar nog niets gehoord.
Dat kan nog wel even duren, ik moest iets meer dan drie weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

mwoe schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:05:
Idem hier. Rond zelfde tijd opgestuurd en ook nog niks gehoord. Overigens vond ik de lettertjes op het uitgeprinte formulier wel heeeeel erg klein. Hoop dat daar lui werken met goede ogen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 13:17
ik heb het wel terug gestort gekregen.. En vrij snel ook nog..

Peace,
Rich_Art. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
Ik heb het op 23 januari gestuurd, nog steeds niets over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Laatst online: 02-07-2023
ik heb na 3 weken proberen een mail te sturen maar adres klopte niet.kwam ik bij deze site uit http://helpdesk.acties.nu/
even registreren en de vraag stellen of het door is gekomen met de post de cashbackformulier.
hierop geen bericht gehad maar wel 2 dagen erna op mijn rekening mijn geld.
ik zou zeggen probeer het maar... :)

[ Voor 21% gewijzigd door jeffroni op 13-02-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:36:
Ik zit mij ook een beetje af te vragen hoe het komt dat je niet genoeg icons op je home-screen kan zetten en zoals al geschreven kan je ook nog mappen maken. Daarbij kan je ook nog eens extra screens maken en je dan toch wel heel veel apps gebruikt wil je dat allemaal volgezet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

KoffieAnanas schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:39:
[...]

Ik ben toch wel enigszins nieuwsgierig waar jij zoveel icons voor nodig hebt... :o Er passen 8 x 7 = 56 icons op het homescreen. Ik gebruik hooguit 15 apps intensief en die staan op mijn homescreen. De rest staan netjes gegroepeerd in folders in de apps lijst. Overigens kan je ook folders op je homescreen plaatsen, en daarmee explodeert het mogelijke aantal icoontjes op je homescreen. ;)
Ik gebruik de Accuweather/clock widget op mijn homescreen en daaronder kan ik toch echt maar 8 icons kwijt terwijl er prima ruimte is voor 15 icons als Samsung de marges rond de icons iets aanpast. Folders vind ik dan weer niet handig. Ik gebruik eigenlijk ook maar één homescreen actief. De rest van mijn apps benader ik via het app-screen.

Neemt niet weg dat ik uitermate tevreden ben met mijn Note II. :D

P.S. hoe krijg jij ooit 56 icons op een homescreen. :? Ik kan er toch echt maar 16 op kwijt. Ik heb het dan wel over de standaard TouchWiz launcher.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 13-02-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

sjaool schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:34:
[...]

Ik gebruik de Accuweather/clock widget op mijn homescreen en daaronder kan ik toch echt maar 8 icons kwijt terwijl er prima ruimte is voor 15 icons als Samsung de marges rond de icons iets aanpast. Folders vind ik dan weer niet handig.

Neemt niet weg dat ik uitermate tevreden ben met mijn Note II. :D

P.S. hoe krijg jij ooit 56 icons op een homescreen. :? Ik kan er toch echt maar 16 op kwijt. Ik heb het dan wel over de standaard TouchWiz launcher.
Het gaat hier over de note 10.1, jij hebt het over de note II...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommieW schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:50:
Het probleem met het instellen van shortcuts op het lockscreen ligt niet aan de versie van de software, maar aan je lockscreenbeveiliging. Ik had bijvoorbeeld de schermbeveiliging op signature (handtekening) gezet, en had de opties niet. Nu heb ik de beveiliging gewoon op vegen staan, en kan ik de shortcuts wel instellen. Volgensmij een kwestie van "bug found". :+
Ook geprobeerd , draai de engelse versie , denk dat het daar aan ligt . :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

IkWilbert schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:41:
[...]

Het gaat hier over de note 10.1, jij hebt het over de note II...
D*mn, je hebt gelijk. Lol Ik haal weer even twee van mijn bookmarks door elkaar. ;)
Ik heb de Note 10.1 namelijk ook en daar heb ik dat probleem dus inderdaad niet. :D

Maar goed mijn opmerking over de Note II staat nog wel. Dus Samsung.... :+

[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 13-02-2013 22:56 ]

• Razr
  • Niet online
Maandag is het drie weken geleden dat ik het cash back formulier heb teruggestuurd naar Samsung, nog niets van ze gehoord :(. Morgen is de deadline dus een tweede formulier opsturen heeft ook weinig zin. Misschien dat ik ze maar even moet mailen of bellen.

• Snippertje
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

Razr schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:40:
Maandag is het drie weken geleden dat ik het cash back formulier heb teruggestuurd naar Samsung, nog niets van ze gehoord :(. Morgen is de deadline dus een tweede formulier opsturen heeft ook weinig zin. Misschien dat ik ze maar even moet mailen of bellen.
Rustig aan, ik heb hem destijds op de 13de van december opgestuurd en kreeg ook pas de 4de van januari bericht dat ze het hadden ontvangen. Is ook 22 dagen ;) Week later had ik het geld.

• Tiroz
Inderdaad, geduld geduld, duurt vaak gewoon even bij dit soort acties. Firmware update mag nu wel eens komen, aan de andere kant, ik vind het zo al perfect werken dus ik zit er ook niet super op te wachten, meer voor de 'leuk'!

• IkWilbert
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Tiroz schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:06:
Inderdaad, geduld geduld, duurt vaak gewoon even bij dit soort acties. Firmware update mag nu wel eens komen, aan de andere kant, ik vind het zo al perfect werken dus ik zit er ook niet super op te wachten, meer voor de 'leuk'!
Ik heb gisteren de meest recente duitse 4.1.2 firmware erop gezet. ik was ook beste tevreden over 4.0.4 wat we nu nog in NL hebben. Maar JB is echt een hele verbetering, stukken sneller!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:53
Razr schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:40:
Duurde bij mij ook 3 tot 4 weken, toen kreeg ik eindelijk bericht dat het binnen was. Daarna pas na 11 dagen was het geld er.

Had ook even het idee geopperd om een nieuwe in te sturen maar kwam uiteindelijk in orde. Met heeeel veel geduld hebben :-)

• ObiTewodros
Als ik veel app snelkoppelingen op mijn homescreens plaats, dan gaat switchen tussen homscreens een stuk trager met veel lag. Hebben jullie dit ook?

Verwijderd

NeutraleGast schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:11:
Als ik veel app snelkoppelingen op mijn homescreens plaats, dan gaat switchen tussen homscreens een stuk trager met veel lag. Hebben jullie dit ook?
Draai 4.1.2. En geen lag , wel is mijn achtergrond zwart en zijn mijn aps in mapjes opgedeeld . :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Bevestiging van de 75 euro cashback zojuist binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonytang
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:58
Info cashback actie 75 euro.

Maandag 4-feb formulier opgestuurd, vandaag mail gekregen met bevestiging registratie.
De promotie zal binnen 1 week worden uitbetaald.
Tot nu alles goed, gaat voor als nog vanuit de daadwerkelijke cashback ook wel goed komt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarige
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 11:11
Ik heb in de andere topic over flashen enzo een vraag gesteld die door de inactiviteit daar nog niet beantwoord is. HIerbij het verzoek om even te kijken naar de vraag die ik daar stelde. Voor het gemak hierbij een linkje:
[Samsung Note 10.1] Rooten en custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Mailtje met bevestiging cashback vanmiddag ontvangen, volgens mij vorige week maandag (4 feb) verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:30
Wanneer de accu van mijn note 10.1 leeg is geweest, en ik zet hem na het laden weer aan, is hij de tijdsinstellingen kwijt. Nog meer gebruikers hier last van?
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste