Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 09:00:
Wanneer de accu van mijn note 10.1 leeg is geweest, en ik zet hem na het laden weer aan, is hij de tijdsinstellingen kwijt. Nog meer gebruikers hier last van?
Nee geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfisjtik
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12-2022
Nog steeds erg tevreden met de Note. De €75,- van de cashback actie stond vandaag op m'n rekening:
27-1 formulier op de post gedaan, 15-2 bevestigingsmail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook me 75 eurys terug gehad , mooie aktie van samsung en mediamarkt met die btw dagen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Het is duidelijk dat de cashbacks zijn/worden uitbetaald, dit hoeft echter niet iedereen in dit topic te vermelden. Vanaf nu weer terug naar de dagelijkse gang van zaken ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Iemand een idee hoe je Fonts zo kan toevoegen dat je ze ook als systeem-font kan gebruiken? Of ben je gebonden aan de 4 uit het menu? Als ik fonts toevoeg download via de Market komen ze er niet bij te staan iig, ondanks je wel de knop zet 'Online fonts zoeken' (oid) hebt.

Edit: Al gevonden! Appje gedownload, Fontomizer heet het volgens mij :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tiroz op 19-02-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Iemand al de 4.1.2 update te pakken voor nederland? Of is het nog steeds wachten geblazen?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enbroerse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 17:15
Razr schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:40:
Maandag is het drie weken geleden dat ik het cash back formulier heb teruggestuurd naar Samsung, nog niets van ze gehoord :(. Morgen is de deadline dus een tweede formulier opsturen heeft ook weinig zin. Misschien dat ik ze maar even moet mailen of bellen.
Bij mij heeft het 4 weken geduurd. [oeps sorry ik zie nu pas dat we het hier niet meer over moeten hebben... hoe haal je een bericht weg?]

[ Voor 11% gewijzigd door enbroerse op 19-02-2013 17:34 ]

• speedykeurntjes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 10:52
Kan iemand mij een linkje posten van de orginele engelse of duitse rom waarme ik mijn Note kan updaten? BVD

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Kijk even op sammobiles

• Rich_Art
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 13:17
Sinds vandaag werk mijn klembord totaal niet meer. Heb al gezocht op het net maar het enige wat ik vind is een reset naar factory default... mja niet echt zin in om eerlijk te zijn...
Iemand hier die dit ook heeft gehad? Kopieeren en plakken werkt dus niet meer...

Peace,
Rich_Art. ;)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 10:53

TommieW

Numa numa.

Heb je al geprobeerd opnieuw op te starten?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Rich_Art
Ja, geen suc6.... bummer zeg. Niet dat ik het heel erg veel gebruik maar het is wel irritant..

Peace,
Rich_Art. ;)

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Is hotfile echt de enige manier om de duitse rom binnen te halen? Het gaat echt t#%*ng traag...

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Je moet er iets voor over hebben. :P Maar als SamMobile geen alternatieven aangeeft, kan je nog proberen te Googlen, maar dan weet je nooit zeker of je iets goeds krijgt. Dus even geduld hebben. :)

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Rich_Art schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:46:
Sinds vandaag werk mijn klembord totaal niet meer. Heb al gezocht op het net maar het enige wat ik vind is een reset naar factory default... mja niet echt zin in om eerlijk te zijn...
Iemand hier die dit ook heeft gehad? Kopieeren en plakken werkt dus niet meer...
Heb ik met m'n Galaxy S3 gehad, toen was dat een hardnekkige bug. De map /data/clipboard/ loopt vol en daardoor kunnen geen nieuwe copy objecten in die map neer worden gezet. Samsung heeft die bug bij de S3 volgens mij nog steeds niet gefixt.

Toen ik het probleem had, was er net een nieuwe vulnerability ontdekt waarmee de S3 geroot kon worden. Met de app ExynosAbuse heb ik deze kwetsbaarheid misgebruikt en met 1 click m'n device geroot. Vervolgens snel die /data/clipboard/ map geleegd en het toestel weer ge-unroot.
Nu blijkt dat deze exploit schijnt te gelden voor zowat alle Exynos4 devices. Ook op m'n Note 10.1 is deze vulnerability nog niet gefixt en heb ik in 1 minuut root access gekregen. Dus het zou een optie kunnen zijn.

Maar natuurlijk geldt het aloude devies: gebruik op eigen risico O-) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Nou vandaag totaal 15x vastloper gehad.. Heb ook maar een andere wekker gepakt want vertrouw het toestel totaal niet meer. Hopelijk morgen al tijd om hem te flashen, want dit gaat nergens meer over.

Oeps dit moest bij het S3 topic.

[ Voor 9% gewijzigd door Snippertje op 22-02-2013 00:38 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
bagagedrager schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:08:
[...]

Heb ik met m'n Galaxy S3 gehad, toen was dat een hardnekkige bug. De map /data/clipboard/ loopt vol en daardoor kunnen geen nieuwe copy objecten in die map neer worden gezet. Samsung heeft die bug bij de S3 volgens mij nog steeds niet gefixt.

Toen ik het probleem had, was er net een nieuwe vulnerability ontdekt waarmee de S3 geroot kon worden. Met de app ExynosAbuse heb ik deze kwetsbaarheid misgebruikt en met 1 click m'n device geroot. Vervolgens snel die /data/clipboard/ map geleegd en het toestel weer ge-unroot.
Nu blijkt dat deze exploit schijnt te gelden voor zowat alle Exynos4 devices. Ook op m'n Note 10.1 is deze vulnerability nog niet gefixt en heb ik in 1 minuut root access gekregen. Dus het zou een optie kunnen zijn.

Maar natuurlijk geldt het aloude devies: gebruik op eigen risico O-) !
Thanks maar ik ben niet zo' held met dat soort tweaks.... ik denk dat ik hem maar reset.... even wat werk maar ja...

Peace,
Rich_Art. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Laatst online: 05-04 22:22
Jongens als ik op google now bijvoorbeeld vraag naar het weer of wie de president van nederland is krijg ik alleen internet/google resultaten te zien. Heb op het internet gezocht naar oplossingen maar zonder succes. Google now heb ik ingeschakeld en gekoppeld aan een account, als invoertaal heb ik engels ingesteld maar zonder resultaat. Hebben jullie hier ook last van?

Edit: Heb het werkend gekregen door mijn systeem taal in Engels te veranderen, nu eerken de commands wel, alleen het terug praten gaat nog steeds in Nederlands, en is het dus onverstaanbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door ObiTewodros op 22-02-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreyfw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-07 11:42
Ik heb voor de note 10.1 het bijbehorende keyboard-dock gekocht en sinds vandaag is daar ook een bluetooth muis aan toegevoegd.

Ik zit alleen al een tijdje met een probleem die naar het schijnt geen oplossing heeft:

Hoe voorkom je dat het virtuele keyboard steeds tevoorschijn komt? Ik heb een los keyboard dus ik wil dat virtuele keyboard niet steeds moeten weg klikken bij elke aanraking van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Je kan bijvoorbeeld Null Keyboard installeren. Android ziet het als een normaal software toetsenbord, maar dit toetsenbord laat niets op je scherm zien. Precies wat je zoekt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreyfw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-07 11:42
Bedankt voor de tip! Werkt prima :D

[ Voor 78% gewijzigd door jeffreyfw op 22-02-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Joenino schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:16:
Iemand al de 4.1.2 update te pakken voor nederland? Of is het nog steeds wachten geblazen?
Dat vroeg ik me ook al af, ik zit nog steeds op 4.0.4

Vandaag ook zitten kijken naar cynogenmod, die zou voor de gt-n8000 & 8013 al wel een android 4.2 rom hebben. Krijg ik echter niet geinstalleerd op mijn gt-n8010 :|

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoomertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-01-2023
Help, help! F1, F1!!

Ik ben hartstikke tevreden met onze Note, maar heb nu een probleem ; één van de kids heeft 2 sjablonen van de app SNote vernaggeld!

Die zou ik graag herstellen, echter dan heb ik wel de correcte - onaangetaste - bestandjes nodig.
Gisteren daarom een chatsessie gehad met een medewerker van de Samsung-helpdesk; die bleek niet genegen mij aan die *.SNB-bestanden te helpen. Was me niet duidelijk of 't een geval was van "kan niet" of van "wil niet" c.q. "mag niet" :?

De medewerker meldde mij dat ik het apparaat maar moest gaan resetten, terwijl ik vermoed dat het ook simpeler moet kunnen.

...dit heb ik ook bevestigd gevonden op een ander forum:
"
There are no simple way to install templates for S Note. The ugly way is to do a factory reset.

If you just deleted some samples, you can copy the snb files from any other Note to /sdcard/S Note/ -folder.
"

Volgens mij staan die bestanden immers "gewoon" in de dir "... /S Note/Guide to Note10.1/Ideas/"

Het gaat om de sjablonen (snb-bestanden) "FuturePlans" en "Travel";
kan iemand mij helpen door mij die 2 bestandjes ergens neer te zetten zodat ik ze kan downloaden? (fileshare-site, downloadlink)

Ze zijn "zo" te kopieren via een FileExplorer ...

Alvast ontzettend bedankt!!!

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
Zoomertje schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:02:
Help, help! F1, F1!!

Ik ben hartstikke tevreden met onze Note, maar heb nu een probleem ; één van de kids heeft 2 sjablonen van de app SNote vernaggeld!

Die zou ik graag herstellen, echter dan heb ik wel de correcte - onaangetaste - bestandjes nodig.
Gisteren daarom een chatsessie gehad met een medewerker van de Samsung-helpdesk; die bleek niet genegen mij aan die *.SNB-bestanden te helpen. Was me niet duidelijk of 't een geval was van "kan niet" of van "wil niet" c.q. "mag niet" :?

De medewerker meldde mij dat ik het apparaat maar moest gaan resetten, terwijl ik vermoed dat het ook simpeler moet kunnen.

...dit heb ik ook bevestigd gevonden op een ander forum:
"
There are no simple way to install templates for S Note. The ugly way is to do a factory reset.

If you just deleted some samples, you can copy the snb files from any other Note to /sdcard/S Note/ -folder.
"

Volgens mij staan die bestanden immers "gewoon" in de dir "... /S Note/Guide to Note10.1/Ideas/"

Het gaat om de sjablonen (snb-bestanden) "FuturePlans" en "Travel";
kan iemand mij helpen door mij die 2 bestandjes ergens neer te zetten zodat ik ze kan downloaden? (fileshare-site, downloadlink)

Ze zijn "zo" te kopieren via een FileExplorer ...

Alvast ontzettend bedankt!!!

Marco
Future plans http://db.tt/6EurAKFz
Travel http://db.tt/GTzogxsQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoomertje
  • Laatst online: 05-01-2023
Geweldig! Hartelijk dank! ... en zo snel ook!!

Inmiddels de bestandjes geplaatst en ik heb weer nette, schone templates!
Nogmaals dank!! :)

[ Voor 51% gewijzigd door Zoomertje op 23-02-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Heb sinds een week ook de note 10.1. Spatiebalk werkt echt niet goed, in vgl met mn S3.
Hopelijk zorgt een andere app voor beterschap. Maar mijn grootste probleem is scherm, het dimt soms automatisch en gaat uit, maar in de meeste gevallen blijft mn scherm constant branden!! En ja, slim sluimeren staat uit. Bij 100procent opladen schiet scherm ook aan, en blijft aan! Dat is toch niet normaal?

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Blackminister schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:39:
Heb sinds een week ook de note 10.1. Spatiebalk werkt echt niet goed, in vgl met mn S3.
Wát werkt er niet goed aan de spatiebalk? Als we dat niet weten, kunnen we je ook niet goed helpen.
Hopelijk zorgt een andere app voor beterschap. Maar mijn grootste probleem is scherm, het dimt soms automatisch en gaat uit, maar in de meeste gevallen blijft mn scherm constant branden.
Is er niet toevallig dan een app actief die het scherm aan houdt?
En ja, slim sluimeren staat uit. Bij 100procent opladen schiet scherm ook aan, en blijft aan. Dat is toch niet normaal?
Bedoel je dat als de tablet op het punt komt dat deze 100% is opgeladen, het scherm dan aan gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Heb net een reset gedaan van de note, en nu werkt sluimering van het scherm weer goed, moet dus een app zijn geweest die vervelend deed. Wat betreft spatiebalk, misschien gewoon moeten worden dat onderkant van scherm niet spatie is :)

Dacht eerst dat problemem door android 4.1.2 kwamen, maar alles werkt goed nu!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Blackminister schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:39:
Maar mijn grootste probleem is scherm, het dimt soms automatisch en gaat uit, maar in de meeste gevallen blijft mn scherm constant branden!!
Gebruik je je tablet dan niet 'ondersteboven'? Bij sommige hoezen is de tablet omgedraaid in bepaalde standen. Als dan je hand boven de sensor voor lichtsterkte komt dimt je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
MistaDevine schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:04:
Gebruik je je tablet dan niet 'ondersteboven'? Bij sommige hoezen is de tablet omgedraaid in bepaalde standen. Als dan je hand boven de sensor voor lichtsterkte komt dimt je scherm.
Vandaar dat ik dat knopje auto altijd meteen uit zet en een vaste helderheid instel want bij 9 van de 10 tablets werkt dit naar mijn idee niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Ik zit te twijfelen om ook een note 10.1 te kopen, maar ik heb nog een vraag.

Hoe ligt de tablet in de hand? Is het prettig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Daar kunnen we van alles over zeggen op een forum maar daar schiet je weinig mee op, je kunt beter naar de winkel lopen en het apparaat zelf vasthouden want je eigen indruk is in dit geval bepalend. Los van hoe de tablet in je hand ligt of de bouwkwaliteit denk ik dat de Samsung Galaxy Note 10.1 geen slechte koop is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Zombie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik ben zelf van plan om een tablet te kopen en ik zit te twijfelen tussen een Note 10.1 en een Tab 2 10.1. wat zou het beste advies zijn. Ik zit wel in de ICT maar ik ben helemaal niet thuis in de tablets. Ik wil hem graag gewoon voor huis,tuin keuken gebruik maar toch soms ook voor me werk om dingen ff snel te laten zien en heen en weer te slepen zeg maar. 3g hoeft neit want ik kan gewoon me telefoon als hotspot of iets. Wat zou ik het beste kunnen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

neem een note 10.1 de tab 2 is merkbaar trager en schokkeriger

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enbroerse
Tja, ik heb gekozen voor de note. De reviews waren negatief (vond ik) maar de gebruikers ervaringen positief. Ik heb voor de note gekozen vanwege de pen. Ik zag mijn kinderen er al lekker mee tekenen! En dat klopt ook, alleen gebruik ik hem nog veel vaker! Ik zit in het onderwijs en ik gebruik hem om aantekeningen op te maken en toetsen uit te werken. Hij schrijft lekkerder dan mijn digibord! Als je niet met een pen denkt te gaan werken is een andere tab betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
D-Zombie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:35:
Ik ben zelf van plan om een tablet te kopen en ik zit te twijfelen tussen een Note 10.1 en een Tab 2 10.1. wat zou het beste advies zijn. Ik zit wel in de ICT maar ik ben helemaal niet thuis in de tablets.
Zeker als je in de ICT zit raad ik je aan toch eens de systeemspecs naast mekaar te leggen en zal je al snel het antwoord op je vraag hebben. De Tab 2 heeft maar een dual core cpu terwijl de Note 10
1 de snelle quad-core Exynos cpu erin heeft. Dit samen met de Samsung touchwizz schil kan je je voorstellen dat de tab 2 niet een van de snelsten is in tegenstelling tot de Note 10.1 die wel soepel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
Sorry hoor... Je zit in ICT en je gaat zulk soort vragen stellen? Wat voor ICT zit je dan? Ik weet dat er geen domme vragen zijn, maar dit gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
ali-a schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:09:
Sorry hoor... Je zit in ICT en je gaat zulk soort vragen stellen? Wat voor ICT zit je dan? Ik weet dat er geen domme vragen zijn, maar dit gaat nergens over.
Ik reageer niet vaak, maar dit is echt een belachelijke reactie en helaas komt dit steeds vaker voor op Tweakers. Iedereen wordt maar verwezen naar Google of er wordt direct of indirect gezegd dat het een onbenullige vraag is. Wat is het bestaansrecht van dit topic of forum? Alleen even showen met je stukje techniek en hoeveel tijd je wel niet over moet hebben om dat ding te tweaken?

Het is sowieso geen gekke vraag omdat als je twee apparaten met elkaar vergelijkt puur op de specs dit nog niets zegt over hoe je de snelheid kan ervaren (door bv slordigheidsfoutjes, visuele schilletjes, drivers, etc).

Maar OT:
Merkbaar verschil tussen de 2 en 10.1
10.1 is veel vloeiender en werkt ook veel fijner.
Mijn mening is dat je met dit soort producten het beste een elektronica zaak kan binnen stappen en dan wat tablets zelf gaat testen. Mochten ze niet op Wifi aangesloten zitten moet je dat gewoon even vragen.
En dan kan je voor jezelf beslissen wat je het fijnste vindt werken en of je überhaupt wel het stukje snelheid vindt opwegen tegen de extra kosten.
Succes!

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Ik vind de keuze tussen een de Tab 2 10.1 of de Note 10.1 een no-brainer: de Note 10.1 is veruit de betere koop. De Tab 2 10.1 is een tablet uitgebracht in 2012 maar met specificaties uit 2011. Ondanks dat de Note 10.1 meer dan €100 duurder is, is dat het geld dubbel en dwars waard als je ziet dat je een goede stylus krijgt en vooral veel betere performance. Daarnaast verwacht ik dat de Note 10.1 ook langer van updates zal worden voorzien (dit blijft helaas een beetje koffiedik kijken met Samsung).

Mocht je in de markt zijn voor een tablet en je wilt maximaal €300 uitgeven dan zou ik de Asus Transformer Pad 300T boven de Tab 2 verkiezen, mede omdat de Transformer Pad een Tegra3 heeft i.p.v. de verouderde dual-core SoC die in de Tab 2 zit. De enige pluspuntjes die ik zie aan de Tab 2 zijn de goede accuduur en de front-facing speakers maar dat was het dan ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Zombie
  • Laatst online: 16-11-2024
ali-a schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:09:
Gozer ga lekker terug naar je belhuis en reageer als je iets zinnigs heb te zeggen.

OT:
Inderdaad wat jij zegt Vyndrox. Tuurlijk heb ik de specs naast elkaar gelegd en zegt inderdaad niet over zijn doen en laten.
Ben inderdaad vanavond even langs de MM geweest...niet voor advies maar even kijken wat je krijgt en ik vond inderdaad dat de Note 10.1 wat soepeler werkte dan de Tab...dit kan zijn omdat de Note inderdaad beter is of dat de Demo Tab gewoon te veel troep bezat door al die mensen die er even na kijken.
Ik had inderdaad gelezen over het gebruik van die pen en dacht eerst van mmm is dat wel echt een extra. Maar dit veranderde snel omdat hij best fijn aanvoelde en vooral omdat ik altijd met me vingers in hoekjes van schermen zit te klote. En het tekenen en schrijven is echt een goede extra.

Denk dat hierdoor en wat jullie hierboven gezegd hebben de Note 10.1 een betere koop is.
Geluid en accu duur boeien me niet echt veel. voor films en muziek gebruik ik hem niet en omdat ik hele dag achter een werkplek of laptop zit heb ik overal wel een oplaad punt bij de hand.

Bedankt iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een manier gevonden om tijdens video weergave, bijzondere karakters in de ondertitels goed weer te geven? Met BSP player kan ik kiezen voor tekst codering ondertitels ISO 8859-1. Dit werkt prima. De stock video player heb ik ingesteld op West Europa, maar deze geeft nog steeds vreemde tekens weer in de ondertitels. Het probleem van BSP is echter dat via HDMI niet altijd fullscreen weergave op de TV kan worden ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik heb geen idee, maar je hebt kans dat MX Player deze taak wel goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
Mijn Note deze week gekocht:

Welke apps gebruiken jullie voor notities ?
S note vind ik wat onwennig en daarom gebruik ik momenteel Lecture notes, maar ik zoek nog andere vervangingen :)

Ik heb al gehoord dat samenwerken met onenote op PC nog niet echt mogelijk is ?

Ik heb ook gemerkt dat de websites iets minder scherp overkomen dan bvb een S3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Greenie schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:35:
Ik heb ook gemerkt dat de websites iets minder scherp overkomen dan bvb een S3 :(
Tja, appels en peren vergelijken is een kunst (Amoled vs TFT). ;)
Scherm van de S3 heeft een resolutie van 1280x720 pixels op een beeldscherm van 4.8 inch.
De Note 10.1 heeft een resolutie van 1280x800 pixels op een beeldscherm van 10.1 inch.
Als je die gegevens naast elkaar zet dan is het logisch dat de S3 een scherper beeld heeft. O-)

Het beeld van de Note 10.1 is trouwens zeer zeker niet slecht (ook al kan het altijd beter). ;)

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 02-03-2013 20:53 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
sjaool schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:51:
[...]

Tja, appels en peren vergelijken is een kunst (Amoled vs TFT). ;)
Scherm van de S3 heeft een resolutie van 1280x720 pixels op een beeldscherm van 4.8 inch.
De Note 10.1 heeft een resolutie van 1280x800 pixels op een beeldscherm van 10.1 inch.
Als je die gegevens naast elkaar zet dan is het logisch dat de S3 een scherper beeld heeft. O-)

Het beeld van de Note 10.1 is trouwens zeer zeker niet slecht (ook al kan het altijd beter). ;)
Het ligt precies aan chrome dat het wat wazig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Laatst online: 31-08 00:11

Fordman

Fordman

Iemand ook ervaring met een lege map in de galerij die niet te verwijderen is? Ik heb er namelijk èèn met de naam van mijn draadloos netwerk met de tekst media. Deze map is dus helemaal leeg maar ik kan em alleen maar selecteren maar niet verwijderen. Het betreft een niet geroote note.

[ Voor 6% gewijzigd door Fordman op 02-03-2013 23:56 ]

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Greenie schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 21:57:
[...]

Het ligt precies aan chrome dat het wat wazig maakt.
Dan ligt het dus niet aan de Note 10.1 maar aan Chrome... maar dat zei je niet. ;)

Is een probleem waar meer mensen last van hebben met de laatste update van Chrome (Chrome fuzzy text Android)

Btw voor het maken van notities zou je Gnote kunnen proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 03-03-2013 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
Gnote is abandoned :x

Nuja voorlopig dan maar bij Snote blijven.
Lecture notes is ook wel goed, maar het schrijft vlotter in Snote op de moment (wss ligt het aan de input settings in lecture notes)

Maar wat ik wel vervelend vind aan Snote is:
* palm rejection werkt, maar doet me soms inzoomen wanneer ik niet wil (denkt dat ik 2 vingers gebruik)
* iets verslepen vereist een hele omweg via clipboard

Beiden waren beter in Lecture notes, daarom dat ze me opvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfisjtik
  • Laatst online: 20-12-2022
Ik zat gister een beetje rond te neuzen bij de instellingen en kwam onder "Meer instellingen" de optie AllShare Cast tegen: Uw toestel scherm met een ander toestel delen.

Nu heb ik wel een tv die dlna ondersteunt maar dit bleek niet zo te werken. Om deze feature te kunnen gebruiken heb je een kastje nodig wat je via hdmi aansluit op je tv.

Na een beetje speuren op het web bleek dat Informatique hem verkocht voor 59 euro. Gezien hij op voorraad bleek te zijn en mijn interesse gewekt was, was de beslissing om naar Berkel en Rodenrijs te gaan om hem op te halen snel gemaakt. (daarnaast hielp het ook dat de 75 euro van de cashback actie al een paar weken geleden op mijn rekening was gestort)

Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de weergave. Er is wel wat lag, maar bv. filmpjes van youtube komen goed over. Zo goed zelfs dat ik eigenlijk niet kan geloven dat hij deze realtime codeert. Ik vermoed dat hij de videostream van youtube direct naar het kastje doorspeelt, welke hem dan wellicht zelf decodeert.

Wat mij betreft een aanrader. Alleen grappig dat ik er op deze manier achter kwam. Hier zouden ze wat nadrukkelijker reclame voor kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
je kunt YouTube direct streamen naar je Samsung TV. Ik heb ook een Samsung TV en ik heb mijn Note 10.1 gekoppeld aan de TV. Als ik filmpje wil kijken dan klik op een blauw icoontje en ik zie het filmpje op de TV. :-)

Peace,
Rich_Art. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Rich_Art schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:10:
je kunt YouTube direct streamen naar je Samsung TV. Ik heb ook een Samsung TV en ik heb mijn Note 10.1 gekoppeld aan de TV. Als ik filmpje wil kijken dan klik op een blauw icoontje en ik zie het filmpje op de TV. :-)

Peace,
Rich_Art. ;-)
Volgens mij moet je dan een smart TV hebben. Ik heb een Samsung televisie en kan wel video's en foto's zien op de TV, maar youtube gaat niet.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Ahh ok.. Ik ging er indd vanuit dat je een Smart TV had.. :-)

Peace,
Rich_Art. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rich_Art op 04-03-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enbroerse
Greenie schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:35:
Mijn Note deze week gekocht:

Welke apps gebruiken jullie voor notities ?
S note vind ik wat onwennig en daarom gebruik ik momenteel Lecture notes, maar ik zoek nog andere vervangingen :)

Ik heb al gehoord dat samenwerken met onenote op PC nog niet echt mogelijk is ?

Ik vind LectureNotes heel erg goed. Ik maak vaak uitwerkingen van toetsen, of andere wiskundesommetjes en het gaat zeer goed. Ik heb de instellingen geperfectioneerd naar mijn hand. Hij reageert perfect op de pen en niet op mijn palm die op het scherm ligt. Zoomen werkt prima en vooral de optie knippen en plakken en stukjes verschuiven werken erg goed. Dat miste ik in Snote.

Pdf bestanden inporteren en daarna bewerken gaat vloeiend. Kortom ik heb Snote aan de kant gegooid en Lecurenotes gekocht! En hiermee bewijst de Note zich maar weer eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Iemand nog nieuws betreffende de jelly bean update?

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

Fordman schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:06:
Iemand nog nieuws betreffende de jelly bean update?
Is al in diverse landen uitgerold. Nederland is afwachten.... Niets over bekend

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badjakker
  • Nu online
IkWilbert schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:05:
[...]

Is dus verstandig om je Samsung spullen voortaan in Duitsland te kopen, daar lopen ze maanden voor met de updates. Samsung Benelux doet er blijkbaar niets aan of kan geen vuist maken voor haar klanten, richting de programmeurs van Samsung. Uitermate teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Nouja dat is natuurlijk niet waar, als je kijkt naar de S3 is Nederland juist 1 van de eerste landen. Note 10.1 lijkt gewoon weinig prioriteit te krijgen tov van andere toestellen/apparaten, dat is wel erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Ik zit ook nog te wachten op die update. Maar ja het werkt verder prima dus ik maak er geen halszaak van. :-) Ik zie wel wanneer het er is.

Peace,
Rich_Art. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chomsky
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-08 17:22
Op het gebied van firmware-ontwikkeling ben ik een volstrekte noob, maar wat ik vooral niet begrijp:

waarin verschilt de NLDse firmware nu zo ontzettend heftig van de Duitse?
Je zou toch verwachten dat er een paar verwijzingen in de duitse rom zitten die gewijzigd moeten worden, maar je hoeft toch niet de hele firmware opnieuw te ontwikkelen??

Of heeft het niets te maken met technische belemmeringen, en hebben ze gewoon geen (priori)tijd om het uit te rollen???

Ik vind het iig een factor die ik zeker mee zal wegen bij mijn volgende aanschaf...

PS Ik weet dat je prioriteit met ei schrijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

chomsky schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:24:
Op het gebied van firmware-ontwikkeling ben ik een volstrekte noob, maar wat ik vooral niet begrijp:

waarin verschilt de NLDse firmware nu zo ontzettend heftig van de Duitse?
Je zou toch verwachten dat er een paar verwijzingen in de duitse rom zitten die gewijzigd moeten worden, maar je hoeft toch niet de hele firmware opnieuw te ontwikkelen??

Of heeft het niets te maken met technische belemmeringen, en hebben ze gewoon geen (priori)tijd om het uit te rollen???

Ik vind het iig een factor die ik zeker mee zal wegen bij mijn volgende aanschaf...

PS Ik weet dat je prioriteit met ei schrijft ;)
Volgens mij zit er geen verschil en de Duitse en Nederlandse... heb zelf een paar weken terug de duiste versie op mijn note 10.1 gezet met Odin. Draai al een tijdje dus naar veel tevredenheid JB 4.1.2 op mijn Note 10.1 :) Ik denk dat het geen prioriteit heeft oid.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik draai nu ook al een tijdje JB met root, maar ik kan me voorstellen dat er nog wat dingen zijn die nog vertaald/werkend gemaakt moeten worden voor het Nederlands.
Bijvoorbeeld SVoice - Samsung's Siri - werkt nog niet in het Nederlands, maar ik betwijfel of dat er ooit in het Nederlands gaat komen.
Waarschijnlijk duurt alleen het vertalen van tekst ook niet zo lang (dat is AFAIK zelfs al gedaan in de Duitse firmware). Dus waarom het allemaal zo lang duurt voor Nederland, vraag ik me ook af. Misschien dat er nog dingen zijn mbt. de Nederlandse wetgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

TommieW schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:48:
Misschien dat er nog dingen zijn mbt. de Nederlandse wetgeving?
Zou goed kunnen. Of allerlei vage instanties die er eerst officieel hun goedkeuring aan moeten geven. Maar als dat de status was had Samsung Nederland dat ook best mogen communiceren. Zo van: wij zijn klaar, het ligt nu bij die en die op goedkeuring te wachten.

Ach ja, JB zal vast mooie nieuwe features bevatten, maar ICS werkt dusdanig goed dat ik eerlijk gezegd niet het gevoel heb iets te missen. Ja, het nieuwste van het nieuwste hebben is leuk, maar in dit geval heb ik zoiets van: het komt wel een keer.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

IkWilbert schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:05:
[...]

Bedankt voor je reactie. Maar gewoon net als zovele wachten op de update. Toen de SIII de update kreeg naar jelly bean was ik aangenaam verrast door het het verschil in snelheid en smoothnis. Now we wait.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:04
Volgens mij is het inmiddels tijd geworden om zoveel mogelijk bezitters van de Note 10.1 te bewegen een mail te sturen aan Samsung mobile in Nederland en ze vriendelijk te vragen een update uit te brengen. Dat kan weleens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Weakling schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:35:
[...]

Zou goed kunnen. Of allerlei vage instanties die er eerst officieel hun goedkeuring aan moeten geven. Maar als dat de status was had Samsung Nederland dat ook best mogen communiceren. Zo van: wij zijn klaar, het ligt nu bij die en die op goedkeuring te wachten.

Ach ja, JB zal vast mooie nieuwe features bevatten, maar ICS werkt dusdanig goed dat ik eerlijk gezegd niet het gevoel heb iets te missen. Ja, het nieuwste van het nieuwste hebben is leuk, maar in dit geval heb ik zoiets van: het komt wel een keer.
Dat idee heb ik idd ook, jelly bean voegt dan gewoon nog wat extra smoothness toe. Wel jammer als het opeens wel een super verbetering blijkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Nou, heb toch maar even de laatste Duitse firmware geflashed maar loop nu tegen 1 ding aan. In de ICS-versie kon ik, als brightness op Auto stond, met de slider nog bepalen hoe helder het scherm moest zijn op Auto-stand. Nu veranderd het scherm echter niet meer, dus de slider heeft geen effect meer. Wel als ik Auto uitschakel. Iemand dit ook tegengekomen? Geen ramp op zich, maar vond die het wel een handige feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montfrooij
  • Laatst online: 13-07 13:38
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:22:
[...]

Ook geprobeerd , draai de engelse versie , denk dat het daar aan ligt . :?
Ik heb zojuist een update naar 4.1.2 gedaan. Eerst de DBT variant (germany), daar was de optie om shortcuts op het lockscreen te krijgen niet aanwezig.
Na wat speurwerk bleek dit aan de DBT csc te liggen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2137275

Daarna update gedaan naar de BTU versie (UK) en toen had ik keurig de volgende setting:
Instelling > Vergrendelscherm > Vergrendelscherm opties > Sneltoets (aanzetten)
Daar kun je dan keurig shortcuts toevoegen.

Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen, maar bij mij werkte het.

Als het maar knopjes heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montfrooij
Tiroz schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:48:
Nou, heb toch maar even de laatste Duitse firmware geflashed maar loop nu tegen 1 ding aan. In de ICS-versie kon ik, als brightness op Auto stond, met de slider nog bepalen hoe helder het scherm moest zijn op Auto-stand. Nu veranderd het scherm echter niet meer, dus de slider heeft geen effect meer. Wel als ik Auto uitschakel. Iemand dit ook tegengekomen? Geen ramp op zich, maar vond die het wel een handige feature!
Klopt, dit ervaar ik ook (zowel met een DBT variant, als de BTU variant).
Wel jammer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Montfrooij schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:34:
[...]

Klopt, dit ervaar ik ook (zowel met een DBT variant, als de BTU variant).
Wel jammer idd.
Mmm jammer idd, maar dan ligt het gelukkig niet perse aan mijn tablet of dat ik me zo heb geflashed! Volgende updaten dan maar even afwachten

Heb net SwiftKey tablet geïnstalleerd als toetsenbord, blijft toch echt de beste keuze, type nu weer net zo snel als op mn telefoon. Thumb keyboard zag er wel mooi uit maar ik qua tekstvoorspelling echt veel minder. Nu kan ik best snel lange teksten typen als ik dat wil zonder dat je een los toetsenbord nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super bedankt , had ind de duitse rom , gelijk de engelse er op gezet ,heb ind nu wel de snelkoppelingen op het vergrendelscherm . _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Montfrooij schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:32:
[...]

Ik heb zojuist een update naar 4.1.2 gedaan. Eerst de DBT variant (germany), daar was de optie om shortcuts op het lockscreen te krijgen niet aanwezig.
Na wat speurwerk bleek dit aan de DBT csc te liggen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2137275

Daarna update gedaan naar de BTU versie (UK) en toen had ik keurig de volgende setting:
Instelling > Vergrendelscherm > Vergrendelscherm opties > Sneltoets (aanzetten)
Daar kun je dan keurig shortcuts toevoegen.

Ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen, maar bij mij werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:30:
Super bedankt , had ind de duitse rom , gelijk de engelse er op gezet ,heb ind nu wel de snelkoppelingen op het vergrendelscherm . _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[...]
Ah ok, ik miste ze ook al! Kan je deze er gewoon overheen flashen met ODIN? Gek trouwens dat die feature wel in de Engelse rom zit!

Edit: Zou dus de UK Rom (eindigt op MA5) dan flashen over de (MA8) Duitse Rom, dat heb jij ook gedaan..? Zou je ook is kunnen checken of de autobrightness ook werkt in jouw versie? Dus dat de schuif ook effect heeft op de brightness als deze op 'Auto' staat. Las namelijk net op XDA dat iemand met de UK 4.1.2 ROM dit wel gewoon werkt!

[ Voor 41% gewijzigd door Tiroz op 11-03-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montfrooij
Tiroz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:52:
[...]

Ah ok, ik miste ze ook al! Kan je deze er gewoon overheen flashen met ODIN? Gek trouwens dat die feature wel in de Engelse rom zit!

Edit: Zou dus de UK Rom (eindigt op MA5) dan flashen over de (MA8) Duitse Rom, dat heb jij ook gedaan..? Zou je ook is kunnen checken of de autobrightness ook werkt in jouw versie? Dus dat de schuif ook effect heeft op de brightness als deze op 'Auto' staat. Las namelijk net op XDA dat iemand met de UK 4.1.2 ROM dit wel gewoon werkt!
Ik heb de BTU ROM geflashed over de DBT ROM met ODIN (of hoe dat ook mag heten).
Hier werken de snelkoppelingen wel, maar auto brightness niet. (mocht je mij vragen).
Dat werkte prima overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Ah ok, thanks :) dan laat ik het gewoon zo, die shortcuts gebruik ik eigenlijk nooit namelijk!

Ha films spelen nu wel helemaal full screen trouwens in Jelly Bean! Je had eerst nog extra zwarte ruimte van de statusbalk onderaan, dat is erggggg fijn dat het gefixed is.

[ Voor 48% gewijzigd door Tiroz op 12-03-2013 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Tiroz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:01:
Ah ok, thanks :) dan laat ik het gewoon zo, die shortcuts gebruik ik eigenlijk nooit namelijk!

Ha films spelen nu wel helemaal full screen trouwens in Jelly Bean! Je had eerst nog extra zwarte ruimte van de statusbalk onderaan, dat is erggggg fijn dat het gefixed is.
Inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een muur beugel (wall mount kit).
Hebben jullie enig idee waar ik een wall mount kit voor de note 10.1 kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
kousje schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:05:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een muur beugel (wall mount kit).
Hebben jullie enig idee waar ik een wall mount kit voor de note 10.1 kan vinden?
http://www.vogels.com/Pro...?dbid=28&typeofpage=82363 zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ind overheen geflashd met odin , auto brightnes werkt gewoon maar je kan ind niet de schuif veranderen als die aan gevinkt is .
deze staat bij mij altijd uit.... :9
Tiroz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:52:
[...]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badjakker
  • Nu online
Update naar Android 4.1.2voor Nederland via KIES beschikbaar! OTA kom je in de wachtrij.

Werkt inderdaad vloeiender en merkbaar sneller. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door badjakker op 15-03-2013 09:30 . Reden: eerste gebruikservaring ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Ennn....auto-brightness en iconen? (zie hierboven) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

badjakker schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:51:
Update naar Android 4.1.2voor Nederland via KIES beschikbaar! OTA kom je in de wachtrij.

Werkt inderdaad vloeiender en merkbaar sneller. ;)
Ook voor de 8010 WiFi versie? Zie 'm nog niet op sammobile staan, maar ben benieuwd! Vanavond mijn tablet maar eens gaan bricken >:)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 08:24
ja hoor, aangesloten via kies en keurig een melding gekregen dat er een update was, deze uitgevoerd en ik heb een wifi versie ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
Welke baseband betreft dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26

TdV

Wel iconen op het vergrendelscherm, autobrightnes schuif doet niets helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Niet online
Bij mij komt die binnen over the air, geen kies nodig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb hem net ook binnen, OTA via WiFi voor mijn N8010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
Ik krijg niets op mijn (dacht ik nederlandse) Note 10.1 (3g). Bij baseband heb ik n8000xxali3 staan. Hij komt bij phonehouse vandaan, maar lijkt wat exotischer dan verwacht?

Sorry, Net csc opgevraagd: OXX

[ Voor 8% gewijzigd door hiephoi op 15-03-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11
Samsung Kies meldt dat de volgende firmware beschikbaar is: PDA : MA8 / CSC:MB1 (PHN)

Ik ben nu aan het updaten... :)

'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
werkt prima.. zette hem net aan en de update was rap binnen..... gewoon via software update.
draait lekker soepel......

Peace,
Rich_Art. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
Nou, het zijn er dus al meer opgevallen, JB via OTA. Installatie ging wel heel snel, binnen 10 min. De tablet werkt echt merkbaar sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik dan Jelly Bean op mijn Note, ik was me vooral aan het verheugen op Google Now en Butter maar ik ben eigenlijk vooral positief verrast door de software toevoegingen van Samsung zelf. De nieuwe multiwindow functionaliteit is zowaar gewoon echt goed en de S Note is nu een stuk beter.

Ik had wat problemen met Google Now (reageerde niet goed op input) tot ik mij realiseerde dat je de taalinstellingen van de tablet op US English moet zetten.

Al met al ben ik nu extra blij met mijn aankoop al heeft de update wel erg lang op zich laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Wacht, moet je echt je csc gaan aanpassen om een BTU rom op een PHN toestel te zetten? Ik lees dat bij het wijzigen van csc je tab een harde wipe krijgt, kan iemand dat bevestigen (of ontkennen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik weet niet of het nodig is, maar ik kan wel bevestigen dat de data gewiped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:04
hiephoi schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:55:
Ik krijg niets op mijn (dacht ik nederlandse) Note 10.1 (3g). Bij baseband heb ik n8000xxali3 staan. Hij komt bij phonehouse vandaan, maar lijkt wat exotischer dan verwacht?

Sorry, Net csc opgevraagd: OXX
Ik heb ook de 3G versie (N8000), en ook hier komt niets binnen. KIES geeft aan dat ik de latest firmware version hebt (PHN). Kennelijk is er voorlopig alleen nog een update voor de Wifi versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
Ik krijg de melding: "Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later"

Server overbelast :?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje ik heb ook geupdate maar wat is butter en google now? Is er misschien overzicht van de nieuwe functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
  • Laatst online: 24-07 10:15
steven2 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:23:
Ik krijg de melding: "Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later"

Server overbelast :?
Ik ook helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Laatst online: 08:24
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:33:
Even een vraagje ik heb ook geupdate maar wat is butter en google now? Is er misschien overzicht van de nieuwe functies?
op zich geen domme vraag en misschien wel handig om in de openings post te verwerken , die zo wie zo wel even opgefrist kan worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:33:
Google is your best friend,

http://www.engadget.com/2...roves-android-4-1s-speed/

http://www.google.com/landing/now/

Peace,
Rich_Art. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Ik kom er ook niet door :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1975Mark30
  • Laatst online: 24-07 10:15
Pe Nis schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:45:
[...]

Ik kom er ook niet door :-(
Ik heb de update nu via Samsung Kies gedaan... Ging perfect! :)
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste