Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt. ik zal eens kijken wat dat google now is hoewel ik wel een beetje bang ben voor mijn privacy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Wat een zooitje is dat Samsung Kies, die USB Modem driver is op geen enkele manier succesvol te installeren waardoor Kies geen connectie kan maken. Maakt niet echt een goeie indruk zo.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 13:17
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:53:
[...]
Ok bedankt. ik zal eens kijken wat dat google now is hoewel ik wel een beetje bang ben voor mijn privacy :)
Ja maar die was je al kwijt nadat je voor het eerst het wereld wijde web betrad...

Peace,
Rich_Art. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpaper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-05 12:24
Via de optie Software-update onder instellingen kreeg ik onder Wifi ook de melding:
"Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later"

Ik heb wel de update binnen kunnen halen door de Note 10.1 aan te sluiten op de computer en het programma Samsung Kies te draaien.

Upgraden nam iets minder dan 20 minuten in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
Inmiddels de update naar 4.1.2 via OTA ook binnengehaald, bevalt tot nu toe goed. Voelt duidelijk sneller aan en multi-window is nu véél beter uitgevoerd waardoor het nu pas ook echt iets toevoegt IMO :)
Wat mij nu wel irriteert: voorheen kwam het taakbeheer tevoorschijn als ik de Home-toets lang ingedrukt hield, iets wat ik al sinds jaar en dag gewend ben van Android. Als ik nu de Home-toets lang indruk verschijnt er boven de Home-toets een icoon dat je doorverwijst naar Google Now, heel irritant.. Ik meld me nog niet aan voor Google Now, eerst wil ik de exacte consequenties weten voor mijn privacy. Zijn er mensen die dit ook hebben? En: keert het normale gedrag van de Home-toets terug zodra je je wél aanmeldt voor Google Now?

En nog iets wat me nu opvalt terwijl ik dit bericht type op m'n Note: terwijl je typt worden er woordsuggesties (nu meer dan voorheen) gedaan. Bij de oude ROM werd het gekozen woord toch aangevuld als je op de spatiebalk tikte, of vergis ik me nu? Nu doet ie dat in ieder geval niet meer :( Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Ik heb al gezocht bij de instellingen van het toetsenbord om dit te veranderen, maar dat is me nog niet gelukt.

Ook werkt het lang indrukken van de komma-toets om zo een uitroepteken (of ander leesteken) te verkrijgen bij mij niet meer, terwijl dit wel goed werkt met de punt-toets. Nee, zoals het toetsenbord nu werkt word ik niet echt blij van.. Ben benieuwd of jullie vergelijkbare ervaringen hebben met het toetsenbord van 4.1.2.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enbroerse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 17:15
Na de update van Android crashed mijn swipe keyboard regelmatig en de volkskrant app doet het niet meer. Balen want ik las de volkskrant graag op de tab. Hopen maar dat ze die app updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje ik heb een pagina aangemaakt in android maar hoe verwijder je die weer?

Edit. Gevonden, met twee vingers waarvan er 1 een rondje draait om de andere :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 21:14:
Vraagje ik heb een pagina aangemaakt in android maar hoe verwijder je die weer?

Edit. Gevonden, met twee vingers waarvan er 1 een rondje draait om de andere :)
Of gewoon een keer pinchen op 1 van die pagina's, dan krijg je een overzicht van alle pagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

Zojuist is bekend gemaakt dat de Note 10.1 een update naar Android 5.0 krijgt. :D

http://www.sammobile.com/...axy-s-iii-galaxy-note-ii/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

Acradavos schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:36:
Zojuist is bekend gemaakt dat de Note 10.1 een update naar Android 5.0 krijgt. :D

http://www.sammobile.com/...axy-s-iii-galaxy-note-ii/
Is een gerucht, Samsung heeft nog niets offcieels naar buiten gebracht hierover.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik heb de 4.1.2 nog niet uitgebreid geprobeerd, maar het is al wel duidelijk dat het Samsung niet gelukt is om hun eigen standaard dock te laten samenwerken met Chrome. (Del-keyblijft hangen, punt en spatie werken regelmatig niet) Ook popt nog steeds het virtuele keyboard op bij een tekstveld, ondanks dat de Note in de dock zit. Jammer.

[ Voor 10% gewijzigd door Apie! op 18-03-2013 15:55 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Laatst online: 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

IkWilbert schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:48:
[...]

Is een gerucht, Samsung heeft nog niets offcieels naar buiten gebracht hierover.
Ik denk dat een pre-lijst van een insider wel aardig betrouwbaar is te noemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbrede
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 10:58
Mij bevalt de update naar JB ook goed, maar ik heb een probleem met de mediaspeler: als ik schakel van schermvullend naar multiwindow (dan heb je een klein videobeeld over dat je over het scherm heen kunt schuiven) en daarna weer terug naar schermvullend crasht de mediaspeler en moet ik 'm handmatig stoppen met taakbeheer. Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Apie! schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:52:
Ik heb de 4.1.2 nog niet uitgebreid geprobeerd, maar het is al wel duidelijk dat het Samsung niet gelukt is om hun eigen standaard dock te laten samenwerken met Chrome. (Del-keyblijft hangen, punt en spatie werken regelmatig niet) Ook popt nog steeds het virtuele keyboard op bij een tekstveld, ondanks dat de Note in de dock zit. Jammer.
Even Null Keyboard uit de appstore installeren en je bent van het virtuele keyboard af.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer update geruchten. De Note 10.1 naar Android 5.0. Samsung kennende zal dit nog wel een paar maanden duren:

Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:39:
Nog meer update geruchten. De Note 10.1 naar Android 5.0. Samsung kennende zal dit nog wel een paar maanden duren:

Bron.
Die bron die je aangeeft is exact dezelfde als die van Acradavos hierboven 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaHa
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:19
sinds de update heeft de ziggo app last van laad-stops tijdens het kijken dit had de app niet voor de update naar Android 4.1.2.

heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:39:

Bron.
Dat wordt wel eind dit jaar begin volgend jaar als het niet later is. Ik zie dit niet binnen een paar maanden gebeuren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:21
Heeft iemand een idee wanneer de 4.1.2 update naar de 3g versie komt? Het zou fijn zijn als wat meer apps multi-view zouden ondersteunen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

ytterx schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:28:
Heeft iemand een idee wanneer de 4.1.2 update naar de 3g versie komt? Het zou fijn zijn als wat meer apps multi-view zouden ondersteunen..
Die is er in principe al, ik draai gewoon de duitse versie die je via Odin erop kan zetten. Taal kan je gewoon op Nederlands zetten en je verliest je garantie niet, omdat het wel een officiële firmware betreft.

Multiview valt inderdaad nog een beetje tegen, hoewel ik EZpdf reader wel vaak gebruik om bijvoorbeeld artikelen te lezen en daarna de browser open heb waar ik dan bepaalde termen opzoek. Ook kan je de browser naast elke applicatie open hebben.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
Ik herhaal mijn vraag nog even kort: zijn er meer mensen bij wie na het toepassen van de officiële update naar 4.1.2 het on-screen toetsenbord niet meer foutloos werkt? Bij mij werkt het lang indrukken van de komma-toets niet meer om een uitroepteken te verkrijgen, en de spatiebalk maakt niet meer het gesuggereerde woord af. Maar dat laatste was misschien wel de bedoeling van Samsung :?

Ik heb voorlopig even een alternatief keyboard geïnstalleerd, Swiftkey, maar het (oude) standaard toetsenbord beviel me eigenlijk het beste..

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

tallstoi schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:28:
Bij mij werkt het lang indrukken van de komma-toets niet meer om een uitroepteken te verkrijgen
Ik wist niet eens dat je dat met lang indrukken kon doen, gebruik daarvoor altijd de "shift" key. Maar even geprobeerd en lang indrukken doet dat bij mij ook niet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals menig ander heb ik een tijd geleden al de Duitse 4.1.2 op mijn note 10.1 gezet. Nu vroeg ik mij af of ik zonder problemen de Nederlandse kan downloaden en erop kan zetten via Odin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:28:
Zoals menig ander heb ik een tijd geleden al de Duitse 4.1.2 op mijn note 10.1 gezet. Nu vroeg ik mij af of ik zonder problemen de Nederlandse kan downloaden en erop kan zetten via Odin?
Dat heb ik gedaan met meer geluk dan wijsheid. Mijn idee was om eerst weer ICS te flashen via Odin en dan hopen op een OTA update. Na het flashen van ICS 4.04 wilde de Note niet meer opstarten en bleef hangen bij het Samsung logo. Na uit/aan kon ik toch weer in de Odin mode en hierna de NL 4.1.2 erop, dat ging goed.
Met de Duitse 4.1.2 had ik via het programma Kies een KOR landcode, nu met de NL versie PHP zoals het hoort, in beide gevallen was bij mij de status Officieel.
Dat wil niet zeggen dat het bij jou ook op deze manier gaat......succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie. Ik zit erover te denken om gewoon in één keer de Nederlandse 4.1.2 erop te zetten. Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben? Of heeft iemand een beter idee? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Na weken gewacht te hebben op een goede aanbieding de gok genomen.. Zojuist bij beterdannieuw.nl (ik had er nog nooit van gehoord) een note besteld voor 249,95. Ben erg benieuwd. Hopen dat ie morgen binnenkomt, dan kan ik er zondag lekker mee spelen.

edit: Ik ga hem ophalen :P

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 22-03-2013 11:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengskii
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-03 13:42
St@m schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:43:
Na weken gewacht te hebben op een goede aanbieding de gok genomen.. Zojuist bij beterdannieuw.nl (ik had er nog nooit van gehoord) een note besteld voor 249,95. Ben erg benieuwd. Hopen dat ie morgen binnenkomt, dan kan ik er zondag lekker mee spelen.
Ik denk dat je de Galaxy Tab 10.1 besteld hebt en niet de Galaxy Note 10.1?
Op hun site zie ik enkel de galaxy tab 10.1 staan namelijk (http://www.gsmarena.com/s...laxy_tab_10_1_3g-3892.php).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

mengskii schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:50:
[...]

Ik denk dat je de Galaxy Tab 10.1 besteld hebt en niet de Galaxy Note?
Op hun site zie ik enkel de galaxy tab 10.1 staan namelijk (http://www.gsmarena.com/s...laxy_tab_10_1_3g-3892.php).
Nope, ze hadden er één, en die is nu weg ja :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c1PP1U6rXPdh8VElcIePWJOf/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FI8wT1z3e0CUOZ30SAEqTwmR/thumb.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door St@m op 22-03-2013 11:54 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 10:53

TommieW

Numa numa.

St@m schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Nope, ze hadden er één, en die is nu weg ja :D

[afbeelding]

[afbeelding]
Ah, tweede hands, van daar dat 'ie zo goedkoop is. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Net opgehaald, alle beschermfolie zit er nog op. Zeer goede deal :D ik ben happy

Zelfs voor 2e hands is 250 een zeer goede deal, een bij deze jongens 3 maanden garantie

[ Voor 36% gewijzigd door St@m op 22-03-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 13:24
Onderstaande komt uit een advertentie

Mist u ook een USB poort of SD slot op uw iPad of Galaxy Tab? U hebt voor beide de oplossing met de iPad of Galaxy Tab connectionkit. Hiermee kunt u foto's, video's, muziek en andere bestanden direct overzetten naar uw iPad of Galaxy Tab.

Kaart sloten voor de volgende typen geheugenkaarten:
- Secure Digital (SD / SDHC)
- Multimedia Card (MMC)
- Memory Stick (MS)
- Memory Stick M2
- Micro SD (geen adapter meegeleverd)
- Mini SD (geen adapter meegeleverd)

De Galaxy Tab 5 in 1 connectionkit is geschikt voor de onderstaande modellen:

10.1
8.9
7
7.7
P7300
P7310
P7500
P7510
P6200
P6800

Einde advertentie

De note staat hier niet tussen, maar zijn die aansluitingen niet gewoon hetzelfde?
Als ik op de samsung site een kabeltje ziet voor de note en de tab heeft dat hetzelfde nummer.

[ Voor 13% gewijzigd door piotr123 op 22-03-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:02:
Bedankt voor je reactie. Ik zit erover te denken om gewoon in één keer de Nederlandse 4.1.2 erop te zetten. Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben? Of heeft iemand een beter idee? Alvast bedankt!
Ja dat kan gewoon! Je kan bijvoorbeeld ook gewoom de engelse over de Duitse flashen, zolang het maar dezelfde Android versie is (of hoger), staat op de vorige pagina bijv. Bij downgraden zoals hierboven over wordt verteld kan je wel tegen issues aanlopen

Ik laat de Duitse gewoon staan voorlopig, wellicht dat de 4.2 update ook eerst daar wordt gerelateerde, kan ik dienen weer zo overheen flashen. Alleen de Nederlandse versie flashen om de juiste CSC te veranderen vind ik dan wat veel moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt, dan weet ik dat. Ik zou het dan niet alleen doen om de csc te veranderen, maar bijvoorbeeld Google now of S voice werkt nu niet in het Nederlands. Als er inderdaad een 4.2 update komt kan ik net zo goed wachten. Ik zie wel wat het gaat worden. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

piotr123 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:55:
Onderstaande komt uit een advertentie

Mist u ook een USB poort of SD slot op uw iPad of Galaxy Tab? U hebt voor beide de oplossing met de iPad of Galaxy Tab connectionkit. Hiermee kunt u foto's, video's, muziek en andere bestanden direct overzetten naar uw iPad of Galaxy Tab.

Kaart sloten voor de volgende typen geheugenkaarten:
- Secure Digital (SD / SDHC)
- Multimedia Card (MMC)
- Memory Stick (MS)
- Memory Stick M2
- Micro SD (geen adapter meegeleverd)
- Mini SD (geen adapter meegeleverd)

De Galaxy Tab 5 in 1 connectionkit is geschikt voor de onderstaande modellen:

10.1
8.9
7
7.7
P7300
P7310
P7500
P7510
P6200
P6800

Einde advertentie

De note staat hier niet tussen, maar zijn die aansluitingen niet gewoon hetzelfde?
Als ik op de samsung site een kabeltje ziet voor de note en de tab heeft dat hetzelfde nummer.
AFAIK is dat allemaal dezelfde connector, en gaat het helemaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg tevreden over jelly bean, alleen 1 irritant dingetje. Als je de pen boven of onderaan je pagina houdt en hij automatisch gaat scrollen. Steeds weer wil ik onder of boven iets aanklikken, hij gaat scrollen en ik druk dan op een andere link of ernaast.
In de insellingen voor de pen kan ik geen optie vinden om deze functie uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:04:
Erg tevreden over jelly bean, alleen 1 irritant dingetje. Als je de pen boven of onderaan je pagina houdt en hij automatisch gaat scrollen. Steeds weer wil ik onder of boven iets aanklikken, hij gaat scrollen en ik druk dan op een andere link of ernaast.
In de insellingen voor de pen kan ik geen optie vinden om deze functie uit te zetten.
Is een optie hoor, zit verscholen onder een van de submenus van de s-pen opties
(Heb mijn note nu hier niet bij de hand om het te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greenie schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:17:
[...]

Is een optie hoor, zit verscholen onder een van de submenus van de s-pen opties
(Heb mijn note nu hier niet bij de hand om het te zoeken)
Submenu's? ow, zal morgen even nog een keertje zoeken dan. Heb hem nu ook niet bij me.
Thanks iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:40:
Ok bedankt, dan weet ik dat. Ik zou het dan niet alleen doen om de csc te veranderen, maar bijvoorbeeld Google now of S voice werkt nu niet in het Nederlands. Als er inderdaad een 4.2 update komt kan ik net zo goed wachten. Ik zie wel wat het gaat worden. ;-)
Ah ok, volgens mij werken die in de Nederlands ROM ook niet in het Nederlands, althans Google Now iig nog niet, werkt alleen als je je Note op een andere taal instelt afaik. Even googlen ( :*) ) wellicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ben erg tevreden met de audiokwaliteit van de Note 10.1. Waar de stereo-speakers al heel behoorlijk klinken luister ik de afgelopen week op mijn werk veel via een koptelefoon aangesloten op deze tablet.

Ik heb allerlei high-end audio spul thuis en de Note kan zeker aardig meekomen. Betere geluidskwaliteit dan uit mijn iPad 4 bijvoorbeeld, al te horen op een simpele HD201 Sennheiser van 20 euro. Klopt ook wel als je de review van de Note 10.1 op GSMArena vergelijkt met (alle!!) andere reviews op die site. Geen enkel device op die site heeft zo'n goede performance als je oortelefoontjes of een koptelefoon aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

St@m schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:43:

edit: Ik ga hem ophalen :P
Zo, van het weekend een beetje gespeeld.
Minpunt vind ik toch wel de bouwkwaliteit. Ik durfde hem bijna niet mee te nemen in mijn tas, heb nog geen hoesje. Ding is verder supersnel, dus dat bevalt goed. Het schrijven en tekenen met het pennetje gaat nog een beetje onwennig. Hier zal ik nog meer mee moeten oefenen.
Het aanbod applicaties speciaal gemaakt voor tablets vind ik behoorlijk tegenvallen. Maar goed daar kan Samsung niet zoveel aan doen.

Moet nog even bedenken waarvoor ik hem echt intensief ga gebruiken :P Moet even de goede manier vinden om hem in te passen in mijn dagelijkse werkzaamheden.

Uiteraard is mijn batterij nu leeg en ben ik de oplader vergeten 8)7 dus vandaag wordt het sowieso niets met inpassen in het werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Ik kocht maanden geleden deze hoes, die wel wat open is maar ook licht gewicht (dit laatste is erg prettig in de praktijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik heb een probleempje, gister kwam ik er achter dat mijn scherm een beetje raar doet ), er komen hapjes in mijn rechte lijnen op een bepaald punt, heel irritant met tekenen. (zie plaatje).

Opnieuw opstarten en volledige reset hebben niet geholpen, nu hoop ik dat ik het ergens onder garantie kan laten vervangen terwijl ik wacht, iemand toevallig ervaringen met een service center die dit doet omgeving amsterdam of gouda?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/8727477/Screenshot_2013-03-26-07-40-03.png

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb sinds de update problemen met mijn wifi verbinding.
Als ik een poosje bezig ben op internet wordt ineens de verbinding heel langzaam.
Kijk ik dan met speedtest naar de snelheid is dat maar 1 mb.
Door de note uit en weer aan te doen heb ik weer meer dan 35 mb download snelheid.(tijdelijk)
Kwam er net achter als ik de wifiverbinding uit en aan doe is het ook weer (tijdelijk) goed.
Het ligt niet aan mijn router o.i.d. want de laptop gaat gewoon door terwijl de fout bij de note opsteekt.
Ik ben benieuwd of meer gebruikers hier last van hebben. Voor de update naar 4.1.2 had ik dit probleem niet!
Ook het fenomeen van het uitroepteken komt bij deze note voor.
DUS SAMSUNG...WERK TE DOEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonMarco
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-03-2013
Ik heb vorige week voor mijn Samsung Note10.1 de update binnengekregen naar 4.2.1.
Sinds die tijd krijg ik om de 5 minuten de melding: "Het proces android.process.acore is gestopt".
Zo zie je maar weer: een vernieuwing is niet altijd een verbetering :? .
Weet iemand trouwens hoe ik dit probleem op kan lossen?

Grtz.
Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

GewoonMarco schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:42:
Ik heb vorige week voor mijn Samsung Note10.1 de update binnengekregen naar 4.2.1.
Sinds die tijd krijg ik om de 5 minuten de melding: "Het proces android.process.acore is gestopt".
Zo zie je maar weer: een vernieuwing is niet altijd een verbetering :? .
Weet iemand trouwens hoe ik dit probleem op kan lossen?

Grtz.
Marco
terug naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(zou het ook helpen voor mijn wifi probleem?)
Waar is het "knopje" fabrieksinstellingen?

Zat gewoon op mijn Archos onder repareren en formatteren.
En dan terug naar standaard configuratie.

de groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Gewoon in de bootloader opstarten door de tablet uit te zetten, de rechtervolumeknop ingedrukt te houden, en op de powerknop te drukken. Bij het scherm van "Samsung Galaxy Note 10.1" de volumeknop loslaten. Dan met volumeknop naar beneden naar "wipe data/factory reset". Vervolgens een keer op de powerknop drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4.2.1 is toch niet uit ?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Was het maar zo'n feest! :)

Ik zit er ondertussen wel aan te denken om een keer een custom rom er op te gooien, zo dat ik altijd de nieuwste Android versie heb. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben, positief en negatief? Waar het me dan vooral om gaat:
  • Zijn er roms die al vrijwel helemaal stabiel werken (en welke)?
  • Heb je dan nog wat aan de S-Pen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:27:
Ik heb een probleempje, gister kwam ik er achter dat mijn scherm een beetje raar doet ), er komen hapjes in mijn rechte lijnen op een bepaald punt, heel irritant met tekenen. (zie plaatje).

Opnieuw opstarten en volledige reset hebben niet geholpen, nu hoop ik dat ik het ergens onder garantie kan laten vervangen terwijl ik wacht, iemand toevallig ervaringen met een service center die dit doet omgeving amsterdam of gouda?
Kan het misschien liggen aan iets waar je tablet op ligt? Een licht magnetische strip of zo?
Ik heb mijn tablet in een case zitten die sluit met sterk magnetische knoppen. Tijdens het maken van notities op mijn werk legde ik de Note wel eens een beetje schuin op die case. Op een gegeven moment ontdekte ik een plek op mijn scherm waar ik niet meer kon schrijven. De lijnen liepen langs de zijkanten helemaal weg en in het midden deed de pen helemaal niets meer. Een soort gat op mijn scherm. Ik dacht eerst dat er iets mis was met mijn scherm en kwam er pas later achter dat het te maken had met de magnetische knoppen waar mijn tablet op lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:11:
[...]

Kan het misschien liggen aan iets waar je tablet op ligt? Een licht magnetische strip of zo?
Ik heb mijn tablet in een case zitten die sluit met sterk magnetische knoppen. Tijdens het maken van notities op mijn werk legde ik de Note wel eens een beetje schuin op die case. Op een gegeven moment ontdekte ik een plek op mijn scherm waar ik niet meer kon schrijven. De lijnen liepen langs de zijkanten helemaal weg en in het midden deed de pen helemaal niets meer. Een soort gat op mijn scherm. Ik dacht eerst dat er iets mis was met mijn scherm en kwam er pas later achter dat het te maken had met de magnetische knoppen waar mijn tablet op lag.
Nee dat is het niet, ik was bij aanschaf al op de hoogte van dat probleem en heb ook een magneetloze hoes om die reden aangeschaft, ook zonder hoesje geprobeerd en op een lege tafel, zelfde probleem.

Maar als het goed is repareren ze het onder garantie, ga zaterdag even langs een service centrum :)

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nieuwe Note app: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2211655 werkt echt wel leuk :) En ziet er imo een stuk beter uit.
Zojuist (pas na een week :X ) erachter gekomen dat het toetsenbord ook handschrift ondersteuning heeft. Dus even de proef op de som genomen. Word geopend, en ben gewoon gaan schrijven.. Echt verbluffend! De handschrift herkenning werkt echt bijna perfect. Spaties worden ook veel beter gedetecteerd dan in Snote. Je moet natuurlijk wel schrijven wat je wil :P Als je met hoofdletters schrijft, dan wordt dat gewoon overgenomen.

Ik ben nu echt helemaal over, de pen heeft echt een super grote meerwaarde voor mij :P

Edit : Hier dus gewoon een stukje geschreven zonder iets bij te werken . Dit werkt echt super, ga denk ik voortaan al mijn posts gewoon schrijven :D

[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 29-03-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:30
Dat is een officiële Note-app die ze uit een andere Samsung-rom gehaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Fire69 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:27:
Dat is een officiële Note-app die ze uit een andere Samsung-rom gehaald hebben?
Uit de originele thread:
You guys were excited about this right? Well I was too. Just had the time today to download the N5110/Galaxy Note 8.0 ROM and extracted this from it.
Had to do no modifications, it's working just as a normal apk, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ah, gemist.
Ziet er inderdaad wel mooi uit. Ga ik zeker eens testen, want de standaard app kan van mijn geschrift niet veel maken, hoewel ik toch geen dokter ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kicke app ind , thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Op mijn S3 werkt het, maar op de Note krijg ik steeds 'Error parsing the package' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me note 10.1 pakt hem gewoon , alles werkt goed zo te zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Welke Android staat er bij jou op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
DapperKonijntje schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:27:

[afbeelding]
Helaas, ik heb ergens op xda een topic gelezen dat elke note 10.1 dit heeft
Mijne heeft in elk geval hetzelfde probleem.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Roos
  • Laatst online: 06-07-2020
Ik weet niet wat jij precies hebt gelezen, maar wat jij zegt is zeker niet waar.
Mijn galaxy note 10.1 maakt keurige rechte lijntjes, geen kronkel te zien.
Dus echt niet zo dat elke galaxy note 10.1 dit probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Even getest, hier ook mooie rechte lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Jellybean 4.2.2 custom rom.
JellyBam v7.0.0

http://www.androidsfinest...ote-10-1-n8000/#gsc.tab=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) quote]Fire69 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:43:
Welke Android staat er bij jou op dan?
[/quote]

Laatste 4.2.1 , lijnen zijn hier ook perfect trouwens :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
4.1.2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hm, ik zit hier nog op de officiële 4.0.4, dat zal dan wel de reden zijn :)
Proximus, niet de snelste met updates :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Fire69 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:46:
Hm, ik zit hier nog op de officiële 4.0.4, dat zal dan wel de reden zijn :)
Proximus, niet de snelste met updates :(
Wat heeft je provider daar precies mee te maken? :P

Gisteren lekker vergaderdagje, dus de Note optimaal kunnen gebruiken. Achteraf nog een uurtje werk gehad om alles netjes te verwerken. Nu zoek ik eigenlijk nog *iets* om direct te kunnen koppelen met CRM (Microsoft), iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Niks eigenlijk. Meeste van mijn devices zijn van mijn werkgever en moeten dus officiëel blijven.
De Note is echter van mij persoonlijk, dat was ik even vergeten. :P
Toch maar eens flashen dan! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvogs
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 08:34
Ik wil mijn Samsung Galaxy tab updaten maar er komt dan te staan, Verwerken mislukt?
Zit nu op android versie 4.0.4.

Iemand met de zelfde problemen of iemand die de oplossing weet?

----

Het al gelukt, geeft nu aan geen update beschikbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Salvogs op 03-04-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zet ik er gewoon de laatste versie op? Of raden jullie een bepaalde versie aan?
Op SamMobile staat nu de N8000XXCMB3_N8000PLSCMB1_PLS (Polen Plus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engelse rom , de duitse heeft geen snelkoppelingen op het vergrendelscherm ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Da's niet zo erg, ik heb er toch een pin opstaan ivm werkmail (policy), dus die snelkoppelingen heb ik niet :)

Heb er die Poolse opgezet, maar daar zie je wel wat sporen van, enkele Poolse apps ertussen en zo.
Is dat met die Engelse ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Nee, dat zit daar niet in, waarom heb je de Poolse gekozen? :P Ik zou altijd voor Duits of UK gaan, die zijn qua inhoud etc hetzelfde als de Nederlands/Belgische ROMs. Maar gelukkig flash je die er zo weer overheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Paul Roos schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:11:
Ik weet niet wat jij precies hebt gelezen, maar wat jij zegt is zeker niet waar.
Mijn galaxy note 10.1 maakt keurige rechte lijntjes, geen kronkel te zien.
Dus echt niet zo dat elke galaxy note 10.1 dit probleem heeft.
Is dat ook het geval als je heel langzaam een lijn trekt, als ik namelijk op normale/hoge snelheid een lijn trek is er ook niets aan de hand, pas wanneer ik langzaam een streep trek doet het zich voor.

Service center doet in ieder geval moeilijk, omdat het geen bekend probleem is :(....ze zouden in ieder geval samsung bellen om te kijken wat er aan te doen valt, maar de hele week nog niets gehoord, morgen maar weer terug....

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Roos
  • Laatst online: 06-07-2020
Nee, geen last van ook niet als ik heel langzaam een lijn teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Hier is een filmpje van het euvel trouwens, blijkbaar komt het aardig vaak voor en vrijwel uitsluitend in het gebied boven de S van het logo.

YouTube: 20121106 210834#!

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Bizar..zal dit weekend ook even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
hè hè 3G 4.1.2 is er ook eindelijk (OTA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tiroz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:15:
Nee, dat zit daar niet in, waarom heb je de Poolse gekozen? :P Ik zou altijd voor Duits of UK gaan, die zijn qua inhoud etc hetzelfde als de Nederlands/Belgische ROMs. Maar gelukkig flash je die er zo weer overheen!
Omdat dat de laatste nieuwe was op Sammobile. :)
Zal er vanavond een UK opzetten, sammobile lijkt probleempje te hebben momenteel, ik krijg geen enkele firmware te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
DapperKonijntje schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:16:
Hier is een filmpje van het euvel trouwens, blijkbaar komt het aardig vaak voor en vrijwel uitsluitend in het gebied boven de S van het logo.

Ik heb het eens op mijn Galaxy Note 2 uitgetest maar die heeft er geen last van verder, maar als ik dat zo zie zou je bijna zeggen dat er een onregelmatigheid in het glas zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:04
hiephoi schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:32:
hè hè 3G 4.1.2 is er ook eindelijk (OTA)
Yup, ook bij mij vanavond automatisch komen binnenrollen. De update voor de 3G versie is dus eindelijk gearriveerd in Nederland... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000

Hier ook een testje gedaan, maar ook geen probleem met lijntjes trekken. Waarschijnlijk zit het toch alleen in jouw tablet.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Ik heb gisteren Android 4.1.2 over the air gepusht gekregen voor mijn stock-ROM Note 10.1.
Na deze update blijkt bij mij de pen niet meer lekker te werken. Wanneer ik de ben verwijder uit de tablet, verschijnt ineens een icoontje dat ik de pen verwijderd heb, maar deze gaat niet meer weg zolang de pen uit de tablet blijft. Omdat we in ons hoesje de mogelijkheid hebben om de pen daarin te stoppen, zit de pen bijna nooit meer in de tablet als we hem niet gebruiken.
Daarnaast zie ik nu ook niet meer het rondje op het scherm dat voor de update aangaf waar de pen ging "landen" op het scherm.

Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Die melding is juist de bedoeling. Ze hebben dat gemaakt met de gedachte dat je het pennetje minder snel verliest.
Het rondje/stipje als je met het pennetje boven je scherm zweeft zit inderdaad niet in de Nederlandse ROM. Het zit in ieder geval wel in de Duitse ROM, en misschien in de Engelse (GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Hmm, we hebben wel de Engelstalige versie geinstalleerd, maar wss wel de Nederlandse ROM. Ik vond dat rondje superfijn, waarom moest dat er in hemelsnaam uit :?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
TommieW schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:06:
Die melding is juist de bedoeling. Ze hebben dat gemaakt met de gedachte dat je het pennetje minder snel verliest.
Het rondje/stipje als je met het pennetje boven je scherm zweeft zit inderdaad niet in de Nederlandse ROM. Het zit in ieder geval wel in de Duitse ROM, en misschien in de Engelse (GB).
Mmm ik heb dat stipje ook niet... Heb wel de Duitse ROM. Of kan je deze ergens aan zetten? Kan me het ook niet herinneren uit de Nederlandse namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XIII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:12
Tiroz schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:39:
[...]

Mmm ik heb dat stipje ook niet... Heb wel de Duitse ROM. Of kan je deze ergens aan zetten? Kan me het ook niet herinneren uit de Nederlandse namelijk!
instellingen
SPen
pen menu - op tikken
aanwijzer - aanvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
XIII schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:45:
[...]

instellingen
SPen
pen menu - op tikken
aanwijzer - aanvinken
Thanks, gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Ik had Android 4.2.1 geinstalleerd via deze tutorial op de Note 10.1, maar nu wil ook graag terug naar de officiele firmware. Kan ik nu gewoon via SamMobile een firmware downloaden en deze flashen met Odin3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die site lijkt eruit te liggen, maar ja, via Odin kan je gewoon de originele rom terugflashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sammobile is online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik doelde op de site waar hij zijn tutorial haalde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow bedankt, daar was ik nou net naar op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook last van, en bij mij is het nog opvallender. Is er hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Ik heb het ook! (terwijl ik net dacht dat ik het niet had...)

Als ik in het gebied boven de S van het samsunglogo een lijn trek krijg ik ook bergen en dalen.

Het euvel doet zich wel alleen voor als men:
- traag,
- heel licht
- en een diagonale lijn tekent (zoals op het filmpje dus)
in het gebied boven de "S", daarom was het me dus nog niet opgevallen.

[ Voor 16% gewijzigd door Gray|IA op 22-04-2013 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Nieuwe duitse firmware update beschikbaar
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2248297

New JB 4.1.2 DBT GT-N8010

N8010XXUCMD2/N8010OXACMD2

http://www.hotfile.com/dl/204300532/...2_DBT.zip.html

Kies update.

Kernel version: 3.0.31-805288
11.april 2013

Zojuist met odin geflashed op mijn note. Nog niet bekend wat er gewijzigd is... wel nog steeds JB 4.2.1

[ Voor 30% gewijzigd door IkWilbert op 24-04-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier wel snelkoppelingen in op het lockscreen ?
Deze waren hier voor niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik draai die duitse firmware op mijn n8010 draait perfect. lijkt sneller en snappyer.
widgets geen iedee ik heb niet eens een lockscreen lol als ik m aan klik hoppa gelijk me "desktop"

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Iemand al een idee wanneer 4.2 uitkomt voor de galaxy note 10.1 ?

Mijn PC configuratie

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste