Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Vincent227 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 08:52:
Iemand al een idee wanneer 4.2 uitkomt voor de galaxy note 10.1 ?
Ja.....Samsung !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 10:53

TommieW

Numa numa.

Ik betwijfel of ze het uberhaupt zelf weten. :+

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend hoe je het toetsenbord weer `zo als vroeger´ maakt, als voor de laatste officiele update? Dus als je op spatie drukt je het geselecteerde woord krijgt?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enbroerse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 17:15
Weet iemand of deze external batterij voor de note 10,1 ook voor de sIII gebruikt kan worden?

http://webshop.telegraaf....-2-galaxy-note-10-1-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Zo te zien heeft die externe batterij een normale USB-aansluiting en een Micro-USB-aansluiting dus volgens mij zou het moeten werken.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2d0fn12.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door sjaool op 08-05-2013 18:56 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enbroerse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 17:15
Dus dan zou ik hem voor meerdere apparaten kunnen gebruiken, de ipod laadt ook met een usb aansluiting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hallo,

ik zit er over te denken om de Galaxy Note 10.1 te halen en vroeg mij wat af. Nu is mijn doel om dit tablet te gebruiken in samenwerking met een spiegelreflex camera (de Canon 1000D in dit geval). Ik weet dat de Note 10.1 een Host functie heeft maar ik kan niet specifiek vinden of de camera via een USB connectie wordt ondersteund. Indien niet, kan er wel een USB hub worden aangesloten? Dat is namelijke voor mij wel een dealbreaker bij de aanschaf.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:04
Auredium schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:16:
Hallo,

ik zit er over te denken om de Galaxy Note 10.1 te halen en vroeg mij wat af. Nu is mijn doel om dit tablet te gebruiken in samenwerking met een spiegelreflex camera (de Canon 1000D in dit geval). Ik weet dat de Note 10.1 een Host functie heeft maar ik kan niet specifiek vinden of de camera via een USB connectie wordt ondersteund. Indien niet, kan er wel een USB hub worden aangesloten? Dat is namelijke voor mij wel een dealbreaker bij de aanschaf.
Ik heb wel een Note 10.1, maar geen Canon 1000D. Echter, volgens de app "DSLR Controller (BETA)" moet hetgeen jij wil kunnen. Wellicht vind je nuttige info tussen de reviews van deze app:
Google Play: DSLR Controller (BETA)

PS. Je hebt dan nog wel een adapter nodig: http://www.mediamarkt.nl/...30,238239.html?langId=-11

[ Voor 7% gewijzigd door KoffieAnanas op 13-05-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Thanks voor de info. Een ander alternatief is een microSDHC naar SD formaat converter voor in mijn camera dat heb ik al thuis liggen. Een stekker is echter wel wat makkelijker. Belangrijkste is dat het wel kan.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leendertv
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-08-2022
Hoe goed is het scherm van de Note 10.1 nu eigenlijk voor het weergeven en bewerken van foto's?
Is het goed zichtbaar dat de resolutie niet zo hoog als van sommige andere tablets?
En hoe zit het met de weergave van de kleuren (verzadiging en contrast?)
Samsung staat wel een beetje bekend om (te) gesatureerde kleuren. Kun je dit ook goed instellen?
Bij het corrigeren van je foto's is het natuurlijk belangrijk dat het scherm de kleuren niet al te anders weer geeft dan ze werkelijk zijn.

Andere vraag: kun je met een kabel van usb naar mini-usb een usb harddisk aansluiten? bijvoorbeeld voor het opslaan van foto's.

[ Voor 22% gewijzigd door leendertv op 16-05-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Die overgesatureerde kleuren geldt eigenlijk alleen voor de AMOLED-schermen van Samsung. De Note 10.1 heeft een PLS TFT-paneel die heeft dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn werk moet ik behoorlijk wat lezen, vaak gaat het dan om text-only pdfs (wetten) maar soms ook met grafieken - daarnaast is het handig als ik makkelijk van de ene naar de andere pagina kan, dus een e-reader is niet echt ideaal (heb een kindle). Op een beeldscherm is het ook niet zo geweldig. Uitprinten is het makkelijkst, want dan kan ik ook aantekeningen maken en eenvoudig arceren. Dat laatste kan ook wel in de eenvoudige adobe reader op een pc, maar kun je met een note ook eenvoudig aantekeningen maken zoals je dat anders op papier zou doen?

Ik ga 'm zeker proberen in een winkel voordat ik een beslissing maak, maar ik zou graag willen horen hoe anderen die de note al hebben hiermee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:27:
Voor mijn werk moet ik behoorlijk wat lezen, vaak gaat het dan om text-only pdfs (wetten) maar soms ook met grafieken - daarnaast is het handig als ik makkelijk van de ene naar de andere pagina kan, dus een e-reader is niet echt ideaal (heb een kindle). Op een beeldscherm is het ook niet zo geweldig. Uitprinten is het makkelijkst, want dan kan ik ook aantekeningen maken en eenvoudig arceren. Dat laatste kan ook wel in de eenvoudige adobe reader op een pc, maar kun je met een note ook eenvoudig aantekeningen maken zoals je dat anders op papier zou doen?

Ik ga 'm zeker proberen in een winkel voordat ik een beslissing maak, maar ik zou graag willen horen hoe anderen die de note al hebben hiermee omgaan.
Met de juiste software gaat dat prima.
Ik heb ezPDF reader voor als ik hem op me werk gebruik.
Dat gaat prima, je kan dan op de pdf schrijven en tekst highlighten/arceren.
Voor losse aantekeningen gebruik ik lecture notes.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan2002
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-04-2023
Even iets anders: Hoe kan ik op mijn note 10.1 eredivisielive, waar ik een abonnement op heb, ontvangen van kpn. De app via googlemap schijnt niet geschikt ( compatible) te zijn: modelnummer: GT-N8010, 4.1.2. Bestaat er misschien een andere app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
[noline]Hoe kan ik op mijn note 10.1 eredivisielive, waar ik een abonnement op heb, ontvangen van kpn. De app via googlemap schijnt niet geschikt ( compatible) te zijn
Dat klopt, maar het werkt prima via een geschikte browser. Ik heb de beste resultaten geboekt met de stock browser. Als je dan kiest voor de desktop weergave en de alternatieve speler gebruikt dan werkt het prima. Een geschikte app zou natuurlijk veel makkelijker zijn maar dat is mij ook nog niet gelukt. Dit werkt wel prima op de smartphones (heb bijvoorbeeld de Note 1 en daar gaat het prima op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:41
Ik zit er ook aan te denken om een Note 10.1 aan te schaffen. We hebben thuis ook een Ipad 3 met Retina scherm waar het scherm van de Note waarschijnlijk niet aan kan tippen. Ik ben verder niet zo heel erg kapot van iOs en vind de prijs van een Ipad 4 ook best hoog. Nu is het zo dat de Note 10.1 al een beste tijd op de markt is en vraag mij af of hij nog wel echt van deze tijd is kwa specs en Android versie? Ik weet ook niet hoe lang hij nog upgrades gaat krijgen. Met cashback actie kan ik momenteel een nieuwe aanschaffen voor net onder de 300€. Ik heb best veel gelezen en volgens mij kun je ondanks dat het een wat oudere tablet is voor dit geld niet veel beters krijgen. Ik weet niet of iemand hier nog een alternatief weet voor deze prijs? Ik heb trouwens eens Samsung Galaxy Note 1 smartphone, neem aan dat dit ook wel een voordeel heeft.

Ik hoop dat iemand mij over de streep kan trekken, twijfel nogal.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 00:44

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

http://www.bcc.nl/samsung-n5110.html
De splinternieuwe 8 inch, met de exynos 4412 op 1.6 Ghz.
Antutu ruim over 17000, quadrant 6800, voor wat het waard is, maar een top apparaat.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:30
Scheelt niet zo heel veel qua specs vind ik, maar je zit dan wel met een kleiner scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het scherm zou ik geen note 10.1 aanschaffen, voor de pen zeker wel. De pennen zijn trouwens uitwisselbaar tussen de note en de note 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ik vind groter scherm wel fijner dan 8" ,als is de resolutie wat lager :) merk ik overigens helemaal niks van in dagelijks gebruik, puur bij het vergelijken in de winkel dat het opvalt. Te laag is het iig niet, absoluut scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb het tablet vandaag besteld bij de actie van de Saturn, veel goedkoper zal het toch niet worden. Zoals gezegd wordt het gebruikt voor foto's te bekijken gemaakt met een spiegelreflex camera. Ook de omvorm stukjes heb ik er al bij gekocht. Kleurenechtheid is natuurlijk eblangrijk maar geen pre omdat het echte bewerken van de foto's toch thuis zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Auredium schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:47:
Ik heb het tablet vandaag besteld bij de actie van de Saturn, veel goedkoper zal het toch niet worden. Zoals gezegd wordt het gebruikt voor foto's te bekijken gemaakt met een spiegelreflex camera. Ook de omvorm stukjes heb ik er al bij gekocht. Kleurenechtheid is natuurlijk eblangrijk maar geen pre omdat het echte bewerken van de foto's toch thuis zal gebeuren.
Ik wil hem eventueel daar ook halen, zag ook dat er een cashback actie van 50€ is, klopt dit? Ik dacht dat die cashback actie voorbij was bij Samsung. Volgens mij kun voor iets minder dan 300€ geen betere tablet krijgen in deze grote. ik ben er nog niet helemaal uit trouwens, blijf aan het lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Laatst online: 15-04 11:59
Je bent me net voor met een bericht over de actie bij Saturn. Ik heb deze tablet daar ook net bestelt. Inclusief thuiskopieheffing en cashback actie van Samsung (die overigens nog geldt tot en met 30 juni) kost deze 299,85 euro. Goedkoper vindt je hem nergens op dit moment. Deze actie duurt echter maar één week dus tot en met komend weekend heb je nog de gelegenheid voor deze actie. Levering duurt alleen 5 dagen, dus moet helaas even wachten. Waarschijnlijk loopt deze actie erg goed.
Auredium schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:47:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb een note 10.1 wifi n8010

en ik wil cm-10.1-20130505-HumberOS-n801x.zip installeren

maar het wil niet lukken

dit is wat ik probeer

I kom van stock rom N8010XXUCMD2

flashed cwm 6.0.3.1
flashed superuser
Ifactory reset whipe cace ect.
dan prober ik install zip from sd
cm-10.1-20130505-HumberOS-n801x
maar dan krijg ik een vage error en wil die niet installeren

daarna lees ik als je cwm gebruik je eerst een functie uit de package moet slopen in een script bestandje

We have a function called "assert" into install package.zip.

If you unzip your downloaded package you'll see it in: /META-INF/com/google/android/updater-script

Code:
assert(getprop("ro.product.device") == "c0" || getprop("ro.build.product") == "c0" ||
getprop("ro.product.device") == "p4noterf" || getprop("ro.build.product") == "p4noterf" ||
getprop("ro.product.device") == "n8000" || getprop("ro.build.product") == "n8000" ||
getprop("ro.product.device") == "GT-N8000" || getprop("ro.build.product") == "GT-N8000");
If you remove this function then the recovery will install the package.

Thanks!

en dan heb ik dat gedaan prober ik heb weer te installeren krijg je dit

e: error in sdcard/cm-10.1-blablabala.zip
(status 6)
installation aborted

iemand een iedee hoe ik cyanogenmod 10.1 op me note 10.1 werkend krijg

Eindelijk werkend gekregen via twrp. dit is echt tig keer sneller dan die Samsung roms.
alleen nu nog me externe sd cars 64GB met exfat werkend zien te krijgen :P

stock android ondersteund dit helaas niet stock.

[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 30-05-2013 23:23 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb de note net ontvangen gisteren van de Saturn actie en inderdaad de cashback actie van Samsung lijkt te gelden. :)

Ik kan voor onder de 300 euro niet echt een beter tablet bedenken zo 1-2-3. Ik vermoed wel dat Samsung met een nieuw tablet komt zoals de Note 2 of zo maar als je zo denkt kun je eeuwig uitstellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
Zo te zien heb jij hem afgelopen dinsdag (28 mei) besteld. Ik dus ook, op dinsdag avond. Dan zou die van mij toch ook vandaag moeten binnenkomen. Of niet ...? Op de website staat bij deze tablet: Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid. Geldt hopelijk niet voor mij.
Auredium schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:46:
Ik heb de note net ontvangen gisteren van de Saturn actie en inderdaad de cashback actie van Samsung lijkt te gelden. :)

Ik kan voor onder de 300 euro niet echt een beter tablet bedenken zo 1-2-3. Ik vermoed wel dat Samsung met een nieuw tablet komt zoals de Note 2 of zo maar als je zo denkt kun je eeuwig uitstellen. :P

[ Voor 13% gewijzigd door tazman67 op 31-05-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Levertijd was iig 3-5 leverdagen en op dag 3 kwamen ze mijn tablet leveren, dat was gisteren dus ik had hem idd op dinsdag besteld. Opgeladen, geupdate en vervolgens getest of de spiegelreflex met het opzetstukje inderdaad werd gezien en dat was het geval. :)

Tot nu toe erg blij met het toestel. Cashback gegevens zijn vandaag op de post gegaan dus in theorie zou ik in zes weken tijd 50 euro terug moeten krijgen gestort van Samsung. Dus het is allemaal best goed gegaan tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Auredium schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:46:

Was ook exact mijn redenatie een kleine 5 maanden terug ;) veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:12
Ik wou gisteren ook bestellen via de webshop maar niet meer mogelijk, gelukkig waren er nog genoeg in Zaandam.

Hoe hebben jullie de helderheid staan want op automatisch is het wel erg donker.
Ik heb hem nu op ongeveer 10-20% staan, zal wel ten koste van de accuduur gaan:(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Valt wel mee hoor! Heb 'm ook rond die helderheid staan omdat ik auto net wat te donker vind, en die slider heeft (bij mij) geen effect als de helderheid op 'auto' staat.

Ik heb nog wel een hoop samsung meuk en apps uitgeschakeld bij Apps wat volgens mij wel een positief effect heeft gehad op de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Welke samsung meuk heb je uitgeschakeld?
Kun je apps ook verwijderen want bij mij wil de Telegraaf en Bruna app niet weg ondanks de knop verwijderen.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Ik was net in Saturn Groningen en daar waren bijna alle schappen leeg mbt tablets. Alle Samsungs waren allen uitverkocht, er zijn er in Groningen honderden verkocht volgens de verkoper. Hij gaf idd ook aan dat de webshop ze ook niet meer kan leveren. Ik in eerste instantie balen en nog even blijven rondkijken. Hoorde nog meer mensen die om de Note 10.1 vroegen. Bij de windows tablets zag ik ook een Note liggen als demo en die zag er nog als nieuw uit. Het was er wel 1 met 3G die dus duurder was en na cashback 370 euro kost. Ik vragen aan de verkoper hoe lang die er al lag, bleek er nog maar een goede week te liggen. Ik heb dus deze maar meegenomen en happy ermee. Ik weet nog niet precies wat het voordeel is met 3G. Is het alleen kunnen internetten zonder wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Gisteren heb ik bij CoolBlue mijn Note besteld, vandaag is die geleverd :)
audiojunk schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:31:
Welke samsung meuk heb je uitgeschakeld?
Kun je apps ook verwijderen want bij mij wil de Telegraaf en Bruna app niet weg ondanks de knop verwijderen.
Dat kan wel.
Homescreen, rechtsboven in zit een vierkantje, daar op drukken, dan kom je bij Gedownloade apps. Dan weer rechtsboven drukken, op verwijderen drukken en dan selecteren welke apps je wilt verwijderen.

Mijn Note komt in aanmerking voor de cashback actie, maar ik moet dan dus het doosje verknippen om de barcode mee te kunnen sturen, daar baal ik wel lichtelijk van...

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
-Trouble- schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:13:
Gisteren heb ik bij CoolBlue mijn Note besteld, vandaag is die geleverd :)
[...]Mijn Note komt in aanmerking voor de cashback actie, maar ik moet dan dus het doosje verknippen om de barcode mee te kunnen sturen, daar baal ik wel lichtelijk van...
Weet je dat zeker? Ik hoefde alleen een kopie van de aankoopbon mee te sturen samen met een formulier dat ik moest invullen en uitprinten van hun website.

Kan zijn dat het veranderd is natuurlijk, dat was in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Jup, nu moet men de barcode meesturen: klik!
Mosterd-na-de-maaltijd-tip: Met een mesje de streepjescode uitsnijden kan de schade sterk beperken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:21
Ik heb de Note 10.1 bij Bcc gekocht voor dezelfde aanbiedingsprijs als Saturn. Die code-sticker hoef je niet uit te knippen, met enige voorzichtigheid kan je die gewoon van de doos trekken.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
Vind dit soort cashback acties toch wat minder waarbij je de originele streepjescode moet opsturen, Canon heeft er ook een handje van.
Waarom nog opsturen en niet gewoon via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

TommieW schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:35:
Jup, nu moet men de barcode meesturen: klik!
Mosterd-na-de-maaltijd-tip: Met een mesje de streepjescode uitsnijden kan de schade sterk beperken! :)
Is nog geen mosterd-na-de-maaltijd, want ik heb er nog geen schaar ingezet. Zat zelf ook aan een mesje te denken :)

En van de doos trekken waag ik me niet aan, als je dan de barcode door midden trekt zit je al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Misschien een domme vraag. Kan ik mijn simkaart van mijn Smartphone ook in een tablet gebruiken? Ik heb immers ook een databundel bij dit abonnement. Mocht dit niet het geval zijn dan ben ik heeeeel dom geweest om er 1 met 3G te kopen. Ik hoop dat ik hem dan nog kan terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

cassiekai schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:06:
Misschien een domme vraag. Kan ik mijn simkaart van mijn Smartphone ook in een tablet gebruiken? Ik heb immers ook een databundel bij dit abonnement. Mocht dit niet het geval zijn dan ben ik heeeeel dom geweest om er 1 met 3G te kopen. Ik hoop dat ik hem dan nog kan terug brengen.
Ja dat kan.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Iemand nog tips voor note of S penspecifieke apps? Voornamelijk (gratis) teken/schets apps? Ik zal het topic ook rustig door gaan nemen, maar dat kan even duren.

Vandaag ook een note gekocht, als warme broodjes gingen ze bij de saturn. Het bevalt tot dusver uitstekend, een leuke aanvulling op mijn ipad2.
Wel is het scherm wat te reflecterend, maar bij voldoende helderheid valt dat ook wel mee. Nu dus op zoek naar goede apps, toch een beetje de achilleshiel van android tabs. En eens zien of ik ergens credits op mijn account kan storten zonder cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DinoPK schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:27:
Nu dus op zoek naar goede apps, toch een beetje de achilleshiel van android tabs
Dat is de grootst mogelijk onzin. Er zijn uitstekende apps voor Android en die worden ook netjes aangegeven in de Playstore. ;)

Goede apps om te tekenen/foto's bewerken zijn er meer dan genoeg:
- Infinite Painter
- Layer Paint
- SketchBook
- Paint Pro
- Photoshop Touch
- Adobe Ideas
- Pixlr Express
- PicsArt
- Snapseed

Ook voor muziek meer dan genoeg apps:
- Caustic
- NodeBeat
- SPC

En ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
Yes! Gisteren dan eindelijk binnen gekomen, mijn tablet van Saturn. Standaard op versie 4.0.4. Na de WiFi ingesteld te hebben maar gelijk 473MB updates geïnstalleerd naar versie 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
sjaool schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:11:
[...]
Dat is de grootst mogelijk onzin. Er zijn uitstekende apps voor Android en die worden ook netjes aangegeven in de Playstore. ;)
Volledige onzin is het niet, ik wil geen discussie aanwakkeren maar ik werd er gisteren af en toe best moe van wat er uiteindelijk op de tab aan kwaliteit terug te vinden was (soms waren de apps zelf was amper te vinden tussen de reclame, moest upgraden naar pro etc. Allen zaken die niet altijd duidelijk staan in de playstore omschrijvingen). Overigens geldt dat voornamelijk voor games, daar loopt iOS echt voor. De normale apps zijn best te doen hoor.

Een aantal van je suggesties heb ik gevonden, een aantal nog niet en ga ik ook zeker even proberen. Ik ben wel enthousiast over Infinite Painter en Infinite Designer, al had ik ook graag een leuk alternatief gehad voor Paper van iOS.

In eerste instantie was ik erg enthousiast, inmiddels toch wel wat meer tegen zaken aangelopen die mij minder bevallen.

De Pen ben ik wisselend enthousiast over, het is niet altijd even gevoelig. En het knopje is best irritant soms. Het vereist enige gewenning natuurlijk :)
De performance was ik in eerste instantie zeer over te spreken, zeker na de update na 4.1. Maar dat is helaas niet zo gebleven, het stottert soms flink. Ik vind het erg jammer dat de browse-ervaring niet vloeiend verloopt, ook bij simpele pagina''s scrollt te tablet niet soepel.
Verder kon ik aan het eind van de avond mijn geschreven tekst letterlijk teruglezen tussen het vingervet. Erg vingerafdrukgevoelig dit scherm.

Al met al voor het geld tevreden hoor, maar nu gematigd enthousiast ipv dol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:04
Je zoekt voor jezelf redenen om de Note als minder af te doen. Ruil je Note gewoon in voor een iPad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Ik heb al een ipad... kritiek moet hier kunnen toch. Ik heb de note gekocht als aanvulling, ios mist ook genoeg wat de note wel kan bieden. Gewoon bevindingen, meer niet. Dus zeker geen excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat het scherm erg vingerafdrukgevoelig is klopt helemaal. Maar dat is gelukkig met een doekje eenvoudig weg te vegen. :)

Het is waar dat de gratis apps soms vol reclame zitten maar dat is helaas de bijkomstigheid van gratis.
Er zijn gelukkig genoeg apps die ook erg goed zijn en niet vol reclame zitten. Het kost helaas alleen wat meer moeite om die te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Hebben niet praktisch alle tablets een vingerafdrukgevoelig scherm? Want als ik de iPad van m'n werkgever soms zie, da's ook niet zonder vingervlekken.
Ik stoor me er niet aan, mijn telefoon heeft er ook last van. Het is touchscreen, ik verwacht eigenlijk niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben in eht weekend van slag gegaan met de Note 10.1. Ik heb nog geen aparte apps geinstalleerd maar wel een 'portfolio' van mijn foto's gemaakt en dat ziet er tot nu toe echt super uit op het tablet. Ook ben ik begonnen met het binnenhalen van een reeks PDF's maar ik moet nog even kijken of de standaard office van de note wel goed genoeg is voor PDF's te laten lezen als boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
Ik ben gisteren ook bezig geweest, maar dan voor het bekijken van ePub bestanden. Ben uitgekomen (voor nu dan tenminste) op Universal Book Reader van Mobile Systems. Deze kan ook PDF bestanden aan. Ga ik vanavond proberen. En deze is nog gratis ook. Deze ga ik de komende weken dus gebruiken. Op het eerste gezicht zit het er goed uit.
Auredium schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:58:
Ik ben in eht weekend van slag gegaan met de Note 10.1. Ik heb nog geen aparte apps geinstalleerd maar wel een 'portfolio' van mijn foto's gemaakt en dat ziet er tot nu toe echt super uit op het tablet. Ook ben ik begonnen met het binnenhalen van een reeks PDF's maar ik moet nog even kijken of de standaard office van de note wel goed genoeg is voor PDF's te laten lezen als boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
-Trouble- schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:23:
Hebben niet praktisch alle tablets een vingerafdrukgevoelig scherm? Want als ik de iPad van m'n werkgever soms zie, da's ook niet zonder vingervlekken.
Ik stoor me er niet aan, mijn telefoon heeft er ook last van. Het is touchscreen, ik verwacht eigenlijk niet anders.
Tuurlijk hebben alle telefoons en tablets hier last van, maar op de note valt het mij veel meer op dan mijn ipad en telefoon. Waarschijnlijk door het glossy scherm, en het feit dat je met de pen krast in het vingervet. Het valt gewoon meer op (zeker bij de te lage automatische schermhelderheid, zet je deze een paar tandjes hoger dan is het goed te doen).

Ik ben inmiddels enthousiast aan het worden over S-note , had ik niet verwacht. Daar is goed over nagedacht, erg handig om even snel een notitie te maken met de S-Pen (knop indrukt, 2x klikken op scherm), en dit later uit te verwerken.
Qua tekensoftware ben ik nog niet tegen de heilige graal aangelopen, in ieder geval niet bij de gratis apps. Infinite painter is goed maar de interface vind ik niet fijn. Photoshop touch is wel erg goed qua interface, maar heeft weer te weinig brushes. Dat wordt nog even goed zoeken.

Is er een browser welke wel soepel scrollt op de note? In andere apps maakt het niet volledig vloeiend lopen mij niet zo uit, en valt het minder op, maar een browser moet toch lekker scrollen. Chrome en de standaard browser scrollen iig niet fijn.

edit; overigens is de note wifi 16gb deze week 325 bij de mediamarkt, cashback nog mogelijk. Toch twintig euro minder dan bij saturn vorige week.

[ Voor 4% gewijzigd door pasajo op 03-06-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Ik zou Dolphin Browser eens proberen, die scrolt een stuk soepeler/sneller dan de stock browser en Chrome.

Voor het tekenen vind ik Sketchbook Pro wel een goede applicatie met veel mogelijkheden. Voor diagrammen en dergelijke is TouchDraw een goede app met S-Pen ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Jorick schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:47:
Ik zou Dolphin Browser eens proberen, die scrolt een stuk soepeler/sneller dan de stock browser en Chrome.

Voor het tekenen vind ik Sketchbook Pro wel een goede applicatie met veel mogelijkheden. Voor diagrammen en dergelijke is TouchDraw een goede app met S-Pen ondersteuning.
Sketchbook pro inmiddels aangeschaft, bedankt voor de tip! Ik heb eerder sketchbok express en dan niet de tablet versie gedownload, deze pro is precies wat ik zocht.
Is sketchbook ink ook de moeite waard? Lijkt mij wat dubbelop.

Ik zoek ook nog een mooi vector achtig programma zoals Paper op iOS. Snel mooie resultaten daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
Beste medetweakers, gisteren de note 10.1 gekocht en superding. Wel is er een weird tik geluid uit de rechter speaker, krijg alleen als er een geluid is afgespeeld en eindigt dan met een tik. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Heeft iemand een idee hoe deze app op de Note geinstalleerd kan worden?
Op de een of andere wijze is deze app niet compatibel met de Note...

Google Play: LG TV Remote

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
Vulcan750 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:45:
Ik heb de Note 10.1 bij Bcc gekocht voor dezelfde aanbiedingsprijs als Saturn.
Hoeveel heb je toen betaald, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Quacka schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:40:
Heeft iemand een idee hoe deze app op de Note geinstalleerd kan worden?
Op de een of andere wijze is deze app niet compatibel met de Note...

Google Play: LG TV Remote
Gewoon de APK Googlen en installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
TommieW schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:22:
[...]
Gewoon de APK Googlen en installeren?
tja, als het zo simpel was dan zou ik dat wel gedaan hebben. Het is een gratis app, dus het staat niet op de plaatsen waar je gratis betaalde apps kan downloaden. Op div websites staan wel links naar de app, maar dan verwijst de download gewoon weer naar de play store. Heel irritant.
Enige oplossing die ik zie is een tablet rooten, daar de app op installeren en dan backuppen. Die backup daarna installeren op mijn note. Probleem: ik heb geen andere tablet tot mijn beschikking. Mijn telefoon zou ik kunnen gebruiken, als de app voor mobiel tenminste gelijk is aan de tablet-versie. (geen idee...)
Ga ik eens proberen...

edit:
Helaas, met het bestand dat titanium backup maakt kan ik niet veel zonder root op mijn tablet.

[ Voor 6% gewijzigd door Quacka op 10-06-2013 21:45 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Quacka schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:29:
[...]

tja, als het zo simpel was dan zou ik dat wel gedaan hebben. Het is een gratis app, dus het staat niet op de plaatsen waar je gratis betaalde apps kan downloaden. Op div websites staan wel links naar de app, maar dan verwijst de download gewoon weer naar de play store. Heel irritant.
Enige oplossing die ik zie is een tablet rooten, daar de app op installeren en dan backuppen. Die backup daarna installeren op mijn note. Probleem: ik heb geen andere tablet tot mijn beschikking. Mijn telefoon zou ik kunnen gebruiken, als de app voor mobiel tenminste gelijk is aan de tablet-versie. (geen idee...)
Ga ik eens proberen...

edit:
Helaas, met het bestand dat titanium backup maakt kan ik niet veel zonder root op mijn tablet.
Het is mij gelukt met een .apk die ik op mijn Sony Xperia S had staan. Ik krijg bij het installeren zelfs de keus of ik de telefoon of tablet variant wil installeren. Ik heb je een dm gestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door -MD- op 10-06-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Nu de E3 bezig is loop ik tegen een flink nadeel van android aan: video op websites. Ik dacht dat iOS daar altijd mee achterbleef, maar daar kan ik wel gewoon een filmoje kijken van bijv gametrailers. Op android is vaak plugin not found etc.. Irritant.
Hetzelfde eigenlijk met gewoon browsen, veels te vaak krijg je de mobiele shitshite voor je neus. Ik wil gewoon de desktop versie zien.

Jammer want ik had met de E3 graag aan de ene kant van het scherm een goed lopende stream gehad en aan de andere kant chrome met een forumdiscussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Heb je al geprobeerd om de APK van flash te Googlen en te installeren?

Als je niet de mobiele website wil zien, moet je dit natuurlijk aangeven in de browser. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
Vaak kan een andere browser ook het verschil maken, Firefox speelt vaak meer af dan Chrome (Flash bijv), of Dolphin Browser is ook een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Weet iemand toevallig een mooie muurbeugel voor de note 10.1? Ik kan alleen iets vinden voor de galaxy tab2 of de ipad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 23:21
InsertFunnyText schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:53:
[...]
Hoeveel heb je toen betaald, als ik vragen mag?
Iets van €343 (+ €6 copieerheffing), maar die prijs is alweer voorbij. Nu kost de Note 10.1 bij Bcc €392,95, dus €50 duurder. De geldretouractie (€50) van Samsung loopt trouwens 30 juni af.
Het is maar dat je het weet!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
kousje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:19:
Weet iemand toevallig een mooie muurbeugel voor de note 10.1? Ik kan alleen iets vinden voor de galaxy tab2 of de ipad....
http://www.ebay.com/itm/310575623928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Thnx, ziet er goed uit!

Andere vraag:

Kun je alleen met root gebruik maken van een harde schijf die geformatteerd is als NTFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ja, je hebt er inderdaad root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn zoektocht naar een tablet (en vooral of ik wel een tablet moet aanschaffen, of toch een kleine laptop), vraag ik mij nog iets af over de functionaliteit van deze Samsung Galaxy Note. Ik hoop dat iemand mij hierover wat duidelijkheid kan geven:

Als mijn vooronderzoek juist is geweest, dan is het mogelijk om met behulp van een connector ook USB apparaten aan te sluiten.
Als dit klopt, is het dan ook mogelijk om vanaf je tablet info te uploaden naar een extern apparaat? Of is dan de functionaliteit van Android toch nog wat te beperkt?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Grtz
Noutylus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Als je bedoelt om foto's op bijvoorbeeld een USB stick te zetten: Ja dat kan. Samsung heeft daar zelfs een app voor meegeleverd: "My Files"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, bedankt voor je snelle reactie. Dat is al een pluspunt.
En als je het hebt over bijvoorbeeld het uploaden van een gps bestand op een gps apparaat, zou dat dan mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
let wel op dat sommige usb apparaten die je wil aansluiten extern gevoed moeten zijn. USB stickjes groter dan 2 gig begint de note al te brullen dat er geen genoeg power is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:50:
Oké, bedankt voor je snelle reactie. Dat is al een pluspunt.
En als je het hebt over bijvoorbeeld het uploaden van een gps bestand op een gps apparaat, zou dat dan mogelijk zijn?
Zolang je apparaat zich gedraagt als een externe harde schijf/usb stick (en dus geen drivers oid nodig heeft), en het aparaat geen stroom trekt uit de usb poort dan zal dat wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, daar kan ik weer wat mee!
Bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Na wat sparen eindelijk in het bezit van deze geweldige tablet. Al ruim voor mijn aankoop was ik op de hoogte van veel topics waarin voornamelijk het scherm word afgekraakt tegenover de appel 3/4 maar ik kan mij echt niet in vinden. Ik vroeg mij alleen af wat er nou precies voor scherm in hangt? is het nou een amoled of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nope geen Amoled maar een PLS LCD-scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
sjaool schreef op maandag 17 juni 2013 @ 01:02:
Nope geen Amoled maar een PLS LCD-scherm.
Dank voor het antwoord, via Google was er nogal wat wisselende antwoorden hierop. Goed, het is niet de ipad killer die ik gehoopt had maar evengoed vind ik het een dijk van een tablet waarmee ik wel even vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Scherm is uitstekend dus daar ga je echt wel veel plezier van hebben. Kleuren zijn ook erg goed. Enige nadeel is dat het redelijk gevoelig is voor vingerafdrukken. Maar dat is snel genoeg opgelost met een doekje.

Qua resolutie is het scherm absoluut geen iPad killer. Dan had die toch wel even wat hoger moeten zijn. Misschien dat de volgende Note 10.1 dit wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Na gebruik gemaakt te hebben van de ipad 3/4 de Samsung tab 10.1 en de 7.0 en diverse andere tablets is na en week mijn conclussie wel dat dit een blijvertje is. Het geheel werkt gewoon superfijn. Voornamelijk de kleuren van het scherm spreken mij enorm aan. Het enigste waar ik nog even niet uitkom is de weer widget waarvan de tijd 1 uur vooruit loopt op de feitelijke tijd. Iemand een idee hoe ik kan goed zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Hallo allemaal,

Ik heb een flink probleem... Ik heb eerder mijn galaxy tab 2 10.1 proberen te rooten volgens de stappen van deze thread. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1657056 Ik dacht dat dat gelukt was waarna ik de rom van Cyanogen wilde installeren. Dit lukte niet. Vervolgens root checker geinstalleerd en die zei dat deze niet was geroot.

In de tweede poging heb ik in plaats van Philz touch Clockworkmodrecovery gepakt. Echter Failde deze met Odin. Na het verwijderen van de Galaxy tab krijg ik de melding: Firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in Kies & try again. Dit werkt echter niet. Iemand een idee?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:30
Nieuwe originele rom downloaden van Sammobile en die met Odin flashen?
Ben je wel alles kwijt waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Hebben wij daar de belgische versie van?..

edit: Oke na inloggen werd het allemaal duidelijker... laat maar dus

edit 2: dank, werkt weer

[ Voor 58% gewijzigd door Isniedood op 23-06-2013 22:43 ]

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Mijn Chrome-app onthoud niet meer de meest bezocht pagina's, en dat is bloedirritant :') ik heb niks aan de settings gewijzigd (niet voor zover ik weet in elk geval), volgens mij is dit gebeurd na een update. Ik heb er ook alleen last van op m'n Note, nergens anders. Iemand enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen |:(

Ik heb al gekeken bij de settings e.d., maar zag niet iets staan wat uitstaat en dat aan zou moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:12
Iemand inmiddels het geld van de cashback al terug btw? Ik had de tablet op 3 juni gekocht, paar dagen later alles opgestuurd en niks meer gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 21:00
LordLynx schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:29:
Iemand inmiddels het geld van de cashback al terug btw? Ik had de tablet op 3 juni gekocht, paar dagen later alles opgestuurd en niks meer gehoord....
Yep, heb hem 31 mei besteld, waarschijnlijk een paar dagen later de spullen opgestuurd. 26-06 kreeg ik een mail dat ze het ontvangen hadden en binnen twee weken zouden verwerken. 28-06 stond de 50 euro op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Yup, 50 euro terug gestort gekregen. Netjes van Samsung. :)

Tablet bevalt mij nog steeds overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

:Y Alles opgestuurd, mail ontvangen en eind juni was het geld gestort.

Mijn Chrome issue heb ik overigens verholpen door de app opnieuw te installeren.

En verder nog geen klacht over m'n tablet, bevalt heel goed :)

[ Voor 19% gewijzigd door Trouble op 16-07-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Auredium schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:42:
[...]

Tablet bevalt mij nog steeds overigens.
Idem hier, na ongeveer 20 verschillende tablets geprobeerd te hebben was deze toch wel de beste, ondanks dat de resolutie lager is dan een apple 3 tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ramp beetje een luxe probleem maarja... ik zit te twijfelen wat te kopen ofwel de Tab3 10.1 of de note 10.1
Heeft iemand ervaring met beide of is er bij voorbaat al meer reden om voor een Note 10.1 te gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Het komt een beetje neer op ofdat je de stylus gaat gebruiken. Zo ver ik weet, zitten er verder geen enorme verschillen tussen de tab2 en de Note10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Er zit een behoorlijk verschil tussen de Tab 2 en Note 10.1. Wat dacht je van een quad core in de Note 10.1 en maar een dual core in de Tab 2. De Note 10.1 is dus behoorlijk sneller dan de Tab 2. De stylus van de Note 10.1 is ook een erg leuke en handige gadget. Qua uiterlijk zit er inderdaad weinig verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het "power" kabeltje is hier een beetje aan de korte kant. Nu zag ik dat er kabels van 2 of 3 meter lengte te koop zijn. Geen problemen met deze lengte?

btw: een geweldig mooi apparaat, deze Note 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 21:00
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:38:
Wat een ramp beetje een luxe probleem maarja... ik zit te twijfelen wat te kopen ofwel de Tab3 10.1 of de note 10.1
Heeft iemand ervaring met beide of is er bij voorbaat al meer reden om voor een Note 10.1 te gaan??
Volgens mij ging de vraag over de Tab3 ipv de Tab2 t.o.v. de Note. Heb zelf alleen ervaring met de Note maar als ik via de pricewatch even snel vergelijk zie ik de volgende verschillen:

Galaxy Tab3: Android 4.2, Dual core op 1,6 GHz, RAM 1 GB, camera 3 mp achter, 1,3 mp voor.
Galaxy Note: Android 4.1, Quadcore op 1,4 GHz, RAM 2 GB, camera 5 mp achter, 1,9 mp voor, verder HDMI video uit, infrarood poort (IrDA) en natuurlijk de stylus.

Maar dat had je natuurlijk zelf al gedaan. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door wmn79 op 22-07-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Stom van mij natuurlijk dat ik daar niet bij nagedacht heb in mijn eerste reactie maar volgens mij is de Tab 3 gebaseerd op een Dual Core A15 chip en de Note 10.1 op een Quad Core A9.

[ Voor 48% gewijzigd door sjaool op 22-07-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

Opzich wel een interessante vergelijking tussen de Tab3 en de Note 10.1. Vooral omdat de Note 10.1 nu al wordt aangeboden voor €349,-). Ik denk dan toch dat de Note 10.1 (ondanks z'n leeftijd) de beter keuze is.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Als je een beetje goed snuffelt heb je de 10.1 al voor 299 Euro. Wat vergelijking betreft zie ik de tab 3 meer een opgepimte versie van de tab 2 met hier en daar een minuscule kleine verbetering. imho: de note 10.1 blijft in mijn beleving superieur tegenover de tab 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Note 10.1 is echt een super tablet en de stylus heeft echt een creatieve meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ohja, het voordeel van de tab 3 is dat hij gorilla glass erop heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat vind ik bij een tablet wat minder belangrijk dan bij een smartphone. Een smartphone is toch wat kwetsbaarder in gebruik dan een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
sjaool schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:20:
Dat vind ik bij een tablet wat minder belangrijk dan bij een smartphone. Een smartphone is toch wat kwetsbaarder in gebruik dan een tablet.
Dan zou ik voor de 10.1 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik heb de tab 10.1 (beide versies) ook een tijdje gehad maar de note 10.1 is echt de bom, met name omdat hij zo supersnel is gebruik ik de pc en laptop bijna nooit meer. Films met losse ondertiteling streamt hij naadloos naar mijn smarttv en ik kan ook nog de smarttv bedienen dmv. infrarood :D
Ik heb ook een note 1 telefoon en omdat ik super tevreden over het pennetje ben ook voor de Note 10.1gegaan en ook op de tablet werkt het pennetje uitstekend.
Ik heb enkel het toetsenbord veranderd naar de betaalde versie van SwiftKey, die werkt lekkerder en heeft een beter werkend woordenboek en je kan veel meer instellen/veranderen.
De browsers staan allemaal op desktop want met de dubbeltik zoom functie kan je lekker snel surfen.

Onderweg kan ik nu digitale tv en radio ontvangen met dit apparaatje ontvangen die zo groot is als een pinpas. Tivizen DVB-T-Wifi
De kwaliteit van de ontvangst is echt super!
Als ik iemand een tablet moet aanraden om te kopen dan is het de Note 10.1.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste