Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sayko schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:39:
Ik heb voor 10 euro deze besteld. Is gisteren verzonden. Ik zal mijn bevindingen delen.

http://dx.com/p/360-degre...e-10-1-n8000-black-160851
http://www.ebay.nl/itm/N0...olios&hash=item27cac4ff37
Via ebay nog een paar euro goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tallstoi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:27:

@littleredbird: ik heb het even uitgeprobeerd, het kopiëren van tekst of een link en vervolgens plakken in een browser e.d.. Ook even een linkje geplakt in dit bericht en vervolgens weer verwijderd. Bij mijn Note ging dat gewoon goed. Zowel in Firefox als in de standaard Android browser geen enkele vastloper gehad. Geen idee eerlijk gezegd waarom dat bij jou niet wil lukken.
Thanks voor het testen.
Ja dat heb ik weer, mijn computers zijn ook altijd rare gevallen geweest. En dit is dus weer geen uitzondering.. Welke browser ik ook pak, zodra ik op kopieren druk: zwart scherm. :/ En de app crasht.
Zal terugzetten naar fabrieksinstellingen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

tallstoi schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:27:
Aargh.. hoe dom kan een mens zijn, je hebt gewoon gelijk! 8)7 Ik had de Note er inderdaad andersom in zitten zodat de Note onder een kleine hoek op tafel gelegd kan worden, wat ik handiger vond. Bedankt, enne.. shame on me :o :o
Onder een kleine hoek zetten kan ook als je de tablet op de juiste manier er in hebt zitten. Op twee manieren: Je draait je tablet 180 graden, want het beeld draait gewoon mee. Of je moet het erg storend vinden dat dan "samsung" op de rand op zijn kop staat en je de pen aan de bovenkant moet pakken, dan kun je ook de bovenste derde omhoog klappen en daar je tablet op laten rusten. Dus geen complete driehoek vouwen, alleen het bovenste flapje omhoog. Lijkt niet stevig, maar is steviger dan het lijkt ;)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:24:
Thanks voor het testen.
Ja dat heb ik weer, mijn computers zijn ook altijd rare gevallen geweest. En dit is dus weer geen uitzondering.. Welke browser ik ook pak, zodra ik op kopieren druk: zwart scherm. :/ En de app crasht.
Zal terugzetten naar fabrieksinstellingen helpen?
Meestal lost dat wel een boel op door hem even terug naar fabrieksinstellingen te zetten maar let ook erop welke apps je geinstalleerd hebt. Ook kan je eerst eens proberen via taakbeheer alle lopende apps af te sluiten en je geheugen helemaal leeg te wissen.

• Jarige
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 11:11
Hebben jullie de 4.1.1 update al binnen? Bij mij krijg ik die niet aangeboden terwijl de mensen van de service zeggen dat hij al wel uit is, al een week. Ook met Samsung Kies krijg ik de update naar Jelly Bean niet aangeboden.

Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

Overigens zijn de hoesjes voor de Note belachelijk slecht te krijgen, ik heb bij een lokale Expert aan de man gevraagd, hij zei dat hij het wel kon krijgen via leveranciers. Ik denk dat ik 4 weken later ben en onlangs zei hij dat hij hem morgen zou hebben. We zullen zien. Overigens gaat dit om een officiele bluetooth hoes van Samsung zelf.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Jarige schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:06:
Hebben jullie de 4.1.1 update al binnen? Bij mij krijg ik die niet aangeboden terwijl de mensen van de service zeggen dat hij al wel uit is, al een week. Ook met Samsung Kies krijg ik de update naar Jelly Bean niet aangeboden.

Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

Overigens zijn de hoesjes voor de Note belachelijk slecht te krijgen, ik heb bij een lokale Expert aan de man gevraagd, hij zei dat hij het wel kon krijgen via leveranciers. Ik denk dat ik 4 weken later ben en onlangs zei hij dat hij hem morgen zou hebben. We zullen zien. Overigens gaat dit om een officiele bluetooth hoes van Samsung zelf.
Behalve Duitsland heeft geen enkel land nog de 4.1.1 update... afwachten wanneer we deze krijgen. Ik hoop dit jaar nog.

Je kunt de update eventueel handmatig flashen op je note:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2048213

[ Voor 6% gewijzigd door IkWilbert op 20-12-2012 15:27 ]

I intend to live forever. So far, so good.

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
Weakling schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:31:
[...]

Dus geen complete driehoek vouwen, alleen het bovenste flapje omhoog. Lijkt niet stevig, maar is steviger dan het lijkt ;)
Bedankt voor de tip! Best een leerzaam topic dit ;)

Steam

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
tallstoi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:21:
[...]

Bedankt voor de tip! Best een leerzaam topic dit ;)
Ik dacht even in het origami forum beland te zijn :+

Xbox Live: Ofthewell NL

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Volgende keer leg ik uit hoe je een kraanvogel van je cover kunt vouwen! :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• tallstoi
Weakling schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:04:
Volgende keer leg ik uit hoe je een kraanvogel van je cover kunt vouwen! :P
Haha >:) Toen ik m'n bericht teruglas dacht ik ook ff: 'ik heb z'n quote wel érg fors ingekort' :P

Overigens: niet alle apps draaien netjes mee als ik de Note ondersteboven hou.

Net even de laatste XBMC for Android geïnstalleerd, die draait dus niet mee. Is verder niet zo erg maar ik meld het toch even. XBMC ziet er weer prachtig uit en draait al behoorlijk stabiel. Maar je merkt wel dat hij nog niet geoptimaliseerd is voor de Samsung gpu, hd video's met hoge bitrates spelen niet soepel af... Die speel ik vooralsnog maar gewoon af met MX video player, dat gaat wel goed. Aan de power van cpu+gpu ligt het dus niet, dat is wel duidelijk :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Omdat ik een nieuwe Android-tablet zoek, kwam ik oa op deze uit (naast Nexus 10). Wat me vooral aanspreekt, is het maken van notities. Die moet ik nogal veel maken voor mijn werk. Een paar vragen die ik niet kan beantwoorden, omdat ik de tablet nog niet heb ;-):

- hoe goed werkt de OCR als je gaat schrijven?
- in wat voor formaat worden de notities opgeslagen? Het liefst heb ik iets van *.odt. Daarvoor zijn Apps te krijgen, maar die werken dan waarschijnlijk weer niet specifiek met de Note 10.1. Of wel?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Eusebius schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:15:
Omdat ik een nieuwe Android-tablet zoek, kwam ik oa op deze uit (naast Nexus 10). Wat me vooral aanspreekt, is het maken van notities. Die moet ik nogal veel maken voor mijn werk. Een paar vragen die ik niet kan beantwoorden, omdat ik de tablet nog niet heb ;-):

- in wat voor formaat worden de notities opgeslagen? Het liefst heb ik iets van *.odt. Daarvoor zijn Apps te krijgen, maar die werken dan waarschijnlijk weer niet specifiek met de Note 10.1. Of wel?
De Nexus 10 is zeker ook een heel leuk tablet maar ik heb al diverse berichten gelezen dat ie niet in Nederland verkocht gaat worden, en het er naar uit ziet dat ie ook in diverse andere Europese landen niet verkocht gaat worden.

OCR werkt op zich goed maar het is natuurlijk ervan afhankelijk hoe je handschrift is en in het begin krijg je ook een soort leerperiode waarna ie steeds sneller handgeschreven tekst herkent. Qua opgeslagen formaat zou ik je niet durven zeggen maar je kan ook voor puur geschreven tekst met diverse andere apps werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
Eusebius schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:15:

Het kan heel goed aan mijn handschrift liggen (ik schrijf links) maar de OCR werkt bij mij zo slecht dat ik het nauwelijks meer gebruik. Miisschien had ik er langer mee door moeten gaan vanwege de inwerktijd maar daar heb ik het geduld niet voor. Invoer via het toetsenbord bevalt mij veel beter, zo goed zelfs dat ik geen behoefte heb aan een alternatief toetsenbord als Swiftkey. Wel is het pennetje bijvoorbeeld handig om even snel een opmerking te krabbelen in een PDF of word-document. S Note slaat volgens mij bestanden op in een propeïtair formaat. Ben inderdaad bang dat de apps die goed werken met de pen weer niet compatible zijn met Open Office, maar zeker weten doe ik dat niet.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Duitsland heeft inmiddels 4.1.2 update gekregen.
Eerste roms staan al op xda.

In elk geval de snote auto brightness bug is verholpen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
madmaus schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:02:

Om eerlijk te zijn vind ik dit erg storend. Begin eens met uitrollen wereldwijd ipv 2 updates in 1 land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
madmaus schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:02:

Let er wel op voor welke Note de updates zijn want er zit verschil in de N8000 en de N8010 dus misschien handig even erbij te zetten voor welke van de twee de updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Bedankt voor de opmerkingen hierboven. Ik heb m even vastgehouden in de winkel. Het scherm vond ik goed en de lag was verder niet storend. Echter de behuizing voelde nogal goedkoop aan. Dat vind ik een nadeel bij een dergelijke high-range tablet.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Hoe is de videorecorder? Ik lees in sommige reviews dat de max resolutie maar 720p is en geen 1080p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Gray|IA schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:59:
Hoe is de videorecorder? Ik lees in sommige reviews dat de max resolutie maar 720p is en geen 1080p?
Tja, bij geen enkel tablet is de camera te vergelijken met een camcorder dus verwacht ook niet al te veel van opnames via een tablet. Om eerlijk te zijn gebruik ik het geeneens omdat het sowieso ook al onhandig is met een tablet voor je neus en dan goede opnames te maken.
Eusebius schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:35:
Bedankt voor de opmerkingen hierboven. Ik heb m even vastgehouden in de winkel. Het scherm vond ik goed en de lag was verder niet storend. Echter de behuizing voelde nogal goedkoop aan. Dat vind ik een nadeel bij een dergelijke high-range tablet.
Toch is de behuizing best sterk zonder kraakjes of openingen dus in die zin hoef je je geen zorgen te maken dat ie snel uit mekaar zou vallen. Daarbij kan je altijd nog een siliconen hoes ervoor kopen voor een paar euro.

http://www.mytrendyphone....g-galaxy-note-90671p.html

[ Voor 40% gewijzigd door Roel1966 op 22-12-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Eusebius schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:35:
De behuizing is kunststof maar absoluut stevig genoeg voor de functie die het heeft.
Ik dacht er voor aanschaf net zo over maar een cover erom en je hebt nergens last meer van.

Vandaag even een Nokia Lumia in handen gehad (o.k. een mobiele telefoon, maar toch) die voelde pas echt plastic aan. Dat gevoel heb ik bij een Samsung telefoon nog nooit gehad. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Ha, kijk een paar enthousiaste gebruikers ;-) Een case zou inderdaad het geheel wat steviger doen aanvoelen. Maar dan ga ik wel voor zo'n omklapding. Er zijn tablets die kunnen herkennen of de cover open of dicht is. Heeft de Note dat ook?

- edit hierboven wordt een zgn backcover bedoeld. Dit topic doorlezende, kom ik oa deze tegen
Amazon
Mobilefun

[ Voor 41% gewijzigd door Eusebius op 22-12-2012 20:36 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:53
tallstoi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:46:
[...]

Het kan heel goed aan mijn handschrift liggen (ik schrijf links) maar de OCR werkt bij mij zo slecht dat ik het nauwelijks meer gebruik. Miisschien had ik er langer mee door moeten gaan vanwege de inwerktijd maar daar heb ik het geduld niet voor. Invoer via het toetsenbord bevalt mij veel beter, zo goed zelfs dat ik geen behoefte heb aan een alternatief toetsenbord als Swiftkey. Wel is het pennetje bijvoorbeeld handig om even snel een opmerking te krabbelen in een PDF of word-document. S Note slaat volgens mij bestanden op in een propeïtair formaat. Ben inderdaad bang dat de apps die goed werken met de pen weer niet compatible zijn met Open Office, maar zeker weten doe ik dat niet.
Ik ben ook links en schrijf slecht :-) maar OCR herkent wel alles. Alleen is het in S-Note niet werkbaar om hele vellen op te schrijven. Je moet eerst OCR activeren, vervolgens wordt elk woord dat je schrijft met een paar seconden vertraging omgezet en achter elkaar in een tekstveld gezet. Dus niet waar je het schrijft, maar in het tekstveld.

Verder loopt S-Note vaak bij mij vast, vooral als je per ongeluk een screenshot maakt met het pennetje (per ongeluk de knop ingedrukt houden en op het scherm tikken), daarna ben je alle aantekeningen kwijt vanaf de vorige save.

Er is een mogelijkheid om de notes te synchroniseren met Google Docs, maar het is in een eigen bestandsformaat dat ook Google niet kan vertalen. Dus meer een opslaan-in-the-cloud en zoek het maar uit wat je er mee doet.

De tablet valt me zelf niet tegen, de bij software heb ik nog zo mijn bedenkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Eusebius schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:21:
Ha, kijk een paar enthousiaste gebruikers ;-) Een case zou inderdaad het geheel wat steviger doen aanvoelen. Maar dan ga ik wel voor zo'n omklapding. Er zijn tablets die kunnen herkennen of de cover open of dicht is. Heeft de Note dat ook?

- edit hierboven wordt een zgn backcover bedoeld. Dit topic doorlezende, kom ik oa deze tegen
Amazon
Mobilefun
De Note 10.1 heeft helaas geen functie om te herkennen of de cover open of dicht is.

Ik heb zo'n cover als in deze link staat. Een mini review van mij over deze cover kun je hier vinden sjaool in "Samsung Galaxy Note 10.1 Ervaringen & Discussie"

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/16tqf7.jpg

Hier nog meer covers. Je hebt ook covers die hebben een magnetische flap om een steun te vormen voor de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Eusebius schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:21:
Ha, kijk een paar enthousiaste gebruikers ;-) Een case zou inderdaad het geheel wat steviger doen aanvoelen. Maar dan ga ik wel voor zo'n omklapding.
Het nadeel van de omklap hoezen vind ik zelf dat ze niet optimaal beschermen aan de randen van de Note en de meesten gedeeltes onbeschermd laten. Bij die siliconen backcover is wel de volledige rand rondom bescherm plus het voordeel van gewicht en geen flap die in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Roel1966 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:25:
[...]

Let er wel op voor welke Note de updates zijn want er zit verschil in de N8000 en de N8010 dus misschien handig even erbij te zetten voor welke van de twee de updates zijn.
De update voor N8000 werkt ook prima op de N8010.

Officieel heeft de N8010 4.1.1 en de N8000 nu 4.1.2.

Maar zoals gezegd kan de N8000 rom ook prima op de N8010.

Het is idd jammer dat nu allen Duitsland updates krijgt. Maar des te meer reden om te rooten en custom rom nemen.
Triangle Away werkt trouwens om de binary counter op 0 te zetten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 08:27
Ik ben overgegaan op de duitse rom. Loopt lekker hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:24:
Ik ben overgegaan op de duitse rom. Loopt lekker hier :D
Hier ook over op de duitse 4.1.2.Mooie toevoegingen voor het multiview gedeelte!Je hoeft de modded apps niet meer via de statusbalk te openen en je kunt ze nu ook gewoon kleiner maken net als de stock multiview apps!
Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/2632/20121223084251.pngAfbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/4323/20121223084222.pngAfbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/8586/1356248658660.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een update naar Jelly bean moet volgens xda mogelijk zijn met de Duitse rom zonder root (N8010). Zodra dan de officiele Nederlandse update beschikbaar is zou ik deze prefereren al is het dan alleen voor de garantie.

Blijven er voor mij als leek nog vragen:

-Kan iemand uitleggen hoe terug te keren naar de stock NL ICS rom ?.
-Werken alle op Nederland gerichte apps met de Duitse jelly bean, zoals ING bankieren, RTL nieuws etc. ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je eerste vraag:Via de samfirmware site de nedelandse ics rom downloaden en via odin op je note zetten.
Vraag 2:Ja alles werkt normaal.

Let wel op dat de nieuwe Duitse rom voor de N8000 is.Dus de versie met 3g.Maar las op xda dat hij het ook prima doet op de n8010 en n8013.Dan zie je alleen het missende sim kaart icoontje in de statusbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank @aartvv, ik ga het verder uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Ik heb de Redemption Rom erop gezet.
Je moet wel geroot zijn alleen. Deze heeft de optie om de telefoon opties eruit te halen.
Hierna heb je geen icoontjes meer ofzo, en is het gewoon perfecte rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:14:
Je eerste vraag:Via de samfirmware site de nedelandse ics rom downloaden en via odin op je note zetten.
Vraag 2:Ja alles werkt normaal.

Let wel op dat de nieuwe Duitse rom voor de N8000 is.Dus de versie met 3g.Maar las op xda dat hij het ook prima doet op de n8010 en n8013.Dan zie je alleen het missende sim kaart icoontje in de statusbalk.
Dus geen reboots met die rom? Gewoon via ODIN installeren en gaan met die banaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Hairball schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:13:
Dus geen reboots met die rom? Gewoon via ODIN installeren en gaan met die banaan?
Voor 4.1.1. te installeren zet je eerst de Duitse firmware 4.04 erop via Odin en dan gewoon de versie voor de N8010 en niet die voor de N8000. Deze kan je downloaden via http://www.sammobile.com/firmware/?page=3 waarna je wel het programma CSC select via de playstore moet installeren.

Via CSC select zet je hem om DBT waarna je vervolgens ziet dat het tablet opnieuw opgestart word maar let wel dat ie door CSC select helemaal leeg geveegd word ( behalve je sd-card ). Als ie dan opnieuw is opgestart zie je vanzelf al een melding staan dat er een software-update beschikbaar is.

Nadat je die software-update geinstalleerd hebt zal je zien dat er versie 4.1.1 op staat en die 4.1.2 ook wel naderhand zal volgen. Je kan trouwens landinstellingen en taal gewoon op NL zetten en ook dus NL apps downloaden en installeren.

Een verdere uitleg hoe je firmwares kan updaten via Odin staat op het XDA forum uitgelegd of in elk geval al zeker te weten hier ergens op Tweakers. Let er ook op dat dit allemaal op eigen risico gebeurd en mocht er iets mis gaan met updaten dat je je garantie verspeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Roel1966 op 23-12-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Multiview zou je kunnen activeren met een hack in de APK's. Echter, hoe zit het dan met updaten? Moet je elke keer dat een nieuwe versie uitkomt, je de APK opnieuw hacken?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Sinds vandaag eindelijk de officiele TomTom Europe op mijn Note draaiend (Sinds 21 december kan je het officieel installeren op je Note 10.1). 1 zin: Wat een verandeming!

Een groot scherm in je auto, met alle functionaliteit die je op je normale TomTom hebt :9 . Moet nog wel een accutest doen hoeveel TomTom aan accu verbruikt. Kan nu eindelijk kijken naar een tabletsteun voor in de auto.

Iemand ervaring met deze steun van Brodit?

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update gelukt naar jellybean, met de Duitse ICS rom en aangepaste jellybean update voor de wifi versie N8010. Rooten niet nodig, dit alles volgens de aawijzingen op het XDA forum. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:58:
Update gelukt naar jellybean, met de Duitse ICS rom en aangepaste jellybean update voor de wifi versie N8010. Rooten niet nodig, dit alles volgens de aawijzingen op het XDA forum. _/-\o_
Je hebt geen aangepaste update nodig als je de Duitse ICS erop zet, want eenmaal geinstalleerd krijg je vanzelf via OTA de update binnen. Die update.zip wat op XDA rondzwerft werkte bij mij niet optimaal terwijl nu met de update via OTA werkt ie wel als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Sinds gisteren ook eigenaar van de tablet,
gisteren avond lag ik in een deuk. Ik zat op youtube en drukte rechtsboven op een "knopje" en het filmpje bleef stil staan maar de tijdslijn verschoof wel. Ik keek naar de tv speelde het filmpje op de tv af.
3 weken geleden een sony kastje tussen de tv en hd ontvanger geprakt.
Almet al was alles gekoppeld aan elkaar. wel leuk en makkelijk bedienbaar zo LOL

[ Voor 7% gewijzigd door ijsbeer910 op 25-12-2012 08:42 . Reden: tic voutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
ijsbeer910 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 08:39:
Sinds gisteren ook eigenaar van de tablet,
gisteren avond lag ik in een deuk. Ik zat op youtube en drukte rechtsboven op een "knopje" en het filmpje bleef stil staan maar de tijdslijn verschoof wel. Ik keek naar de tv speelde het filmpje op de tv af.
3 weken geleden een sony kastje tussen de tv en hd ontvanger geprakt.
Almet al was alles gekoppeld aan elkaar. wel leuk en makkelijk bedienbaar zo LOL
Dan heb je denkelijk Allshare play aangeklikt waarmee je idd op vele t.v.'s en mediaplayers kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Youtube heeft dat niet volgens mij. Ik vermoed dat het de koppeling met de google tv uit het sony kastje is. Dat zit wel in de YT app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-08 09:08

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Hoi allemaal,
Ik overweeg de note 10.1 voor mijn 70-jarige oma als vervanger voor haar 7 jaar oude XP computer. Ze gebruikt hem alleen voor email, nu.nl, skype en spelletjes, en klaagt continu over allerlei berichten zoals die van updates, foutmeldingen, crashes, etc. Hoe schoon de PC ook is deze zullen er altijd zijn. Ik denk dat een tablet waarbij de interface net wat moderner en gebruiksvriendelijker is een prima vervanger is hiervoor, aangezien ze bij welke upgrade dan ook toch wel zal moeten wennen aan een hele nieuwe interface (Outlook Express is er niet meer bijvoorbeeld, en kijk maar naar Windows 8).

Ik ben vooral benieuwd in hoeverre de ui van de samsung gezoomd kan worden of groter ingesteld (met name tekst) en of Teamvieuwer QuickSupport een beetje werkt. Heeft iemand hier ervaring mee?

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://db.tt/Mr3YCkZO Voor de liefhebbers hier uitzending gemist bewerkt zodat hij in multiview te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Ik zie dat JB 4.2 op een cyogenmod voor de note 10.1 draait. Wat ik me daarbij afvraag is of daar de "handigheidjes" met je s-pen nog werken. Mij lijkt de mogelijkheid om direct alles te knippen en te plakken met de pen juist nou de reden om de pen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:27:
http://db.tt/Mr3YCkZO Voor de liefhebbers hier uitzending gemist bewerkt zodat hij in multiview te gebruiken is.
Dank je. Werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb deze kerst een Note 10.1 (Franse versie) mogen ontvangen. Ik woon ook in Frankrijk. Het lukt mij alleen niet om sommige NL apps te gebruiken. Voorbeeld RTL XL. Ik krijg de dan de melding dat de applicatie niet geschikt is voor het land. Is er manier om te dit omzeilen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huiz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:53
In Firefox kan ik geen formuliervelden invullen, als ik zo'n veld activeer dan verschijnt het toetsenbord, maar wat ik ook intyp, er verschijnt niets in het veld. Zo kun je dus nergens inloggen. Url balk werkt wel, en in andere browsers geen probleem. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
AleSyS schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:46:
Ik heb deze kerst een Note 10.1 (Franse versie) mogen ontvangen. Ik woon ook in Frankrijk. Het lukt mij alleen niet om sommige NL apps te gebruiken. Voorbeeld RTL XL. Ik krijg de dan de melding dat de applicatie niet geschikt is voor het land. Is er manier om te dit omzeilen oid?
Het beste kan je je Note weer even terug naar fabrieksinstellingen zetten en dan zowel voor taal als land gewoon Nederland kiezen. Dat maakt verder niet uit of het een Franse versie is tenzijn je natuurlijk RTL XL in het Frans zou willen en dat is er geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Roel1966 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 21:09:
[...]

Het beste kan je je Note weer even terug naar fabrieksinstellingen zetten en dan zowel voor taal als land gewoon Nederland kiezen. Dat maakt verder niet uit of het een Franse versie is tenzijn je natuurlijk RTL XL in het Frans zou willen en dat is er geloof ik niet.
terug gezet naar fabrieksinstellingen en zowel taal als land Nederland gekozen.
Als ik zoek in de playstore dan vindt deze niet RTL XL. Als ik via internet zoek en probeer te installeren dan komt de melding dit item is niet beschikbaar in uw land.

Blijkbaar aan de hand van IP adres detecteert playstore dat ik niet in NL woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
AleSyS schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:15:
terug gezet naar fabrieksinstellingen en zowel taal als land Nederland gekozen.
Als ik zoek in de playstore dan vindt deze niet RTL XL. Als ik via internet zoek en probeer te installeren dan komt de melding dit item is niet beschikbaar in uw land.

Blijkbaar aan de hand van IP adres detecteert playstore dat ik niet in NL woon.
Dat zou inderdaad kunnen en vooral met dit soort apps spelen vaak bepaalde copyrights etc. mee die dan weer anders zijn in een ander land. Maar ik denk dat er vast wel ergens een losse apk van RTL XL te krijgen valt die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exact
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 08:20
Roel1966 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 22:55:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen en vooral met dit soort apps spelen vaak bepaalde copyrights etc. mee die dan weer anders zijn in een ander land. Maar ik denk dat er vast wel ergens een losse apk van RTL XL te krijgen valt die wel werkt.
Een losse apk zal je vast wel ergens vinden, dat is het probleem niet. De app zelf kijk via het ip nummer of je in nederland bent. Als dat niet het geval is dan blokeren zij de content. Dit ook vaak zo als je gewoon met de computer dit soort filmpjes/afleveringen wilt kijken. Er is wel een manier om dit op te lossen. D.m.v. een proxy server die in Nederland staat kan je het wel bekijken. Hoe dat precies werkt weet ik niet maar daar is altojd nog google voor, die weet alles.

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Google Play: Tegrak Overclock

Zou perfect werken met 1.6Ghz.

Waarom zit in de note 2 eigenlijk standaard een 1.6Ghz cpu en in deze een 1.4Ghz?

Kan iemand benchmarkresults nemen met en zonder overclock?
Thx;)

• sjaool

sjaool

Gray|IA schreef op donderdag 27 december 2012 @ 01:28:
Waarom zit in de note 2 eigenlijk standaard een 1.6Ghz cpu en in deze een 1.4Ghz?
By design van Samsung misschien? ;)

Het is maar net wat de fabrikant wil. Als ze er een 2Ghz cpu in wilden zetten dan hadden ze dat misschien ook wel gedaan.

Verwijderd

Thx;)
-Waarom doe je dit zelf niet en meldt hier dan het resultaat van de benchmarks ?.

Ik zie hier geen enkele reden om te gaan overclocken, omdat het met jellybean super snel werkt.

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Er zijn flink wat eindejaar aanbiedingen in de Play Store. Net Need For Speed, Most Wanted gekocht voor 91 cent. Ik had het idee dat dit spel wel aardig het kunnen van onze Note zou laten zien en inderdaad. Loopt super soepel en graphics helemaal ok! Prima om ff de show te maken met de nieuwe tablet.

Welk game gebruiken jullie om een demo van je Note te geven ?

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Frank B268 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:32:
Welk game gebruiken jullie om een demo van je Note te geven ?
De game die er bij zit met dat balletje die je naar een sterretje moet krijgen (heb de Note hier niet bij de hand, weet de naam niet zo uit mijn hoofd). Grapje? Nee serieus. Al bij een paar mensen laten zien en die bleven maar spelen, maar ja, was ook hun allereerste ervaring met een tablet.

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:05:
[...]

-Waarom doe je dit zelf niet en meldt hier dan het resultaat van de benchmarks ?.

Ik zie hier geen enkele reden om te gaan overclocken, omdat het met jellybean super snel werkt.
Omdat we de snelste willen hebben en omdat het kan ;)
En omdat mijn note 10.1 pas in februari aankomt.
Ik lees op xda de benchmarks:
6762 quadrant
17320 antutu

Dit is veel, vroeg me af of deze waardes wel klopten O-)

Verwijderd

even een vraagje hoe maken jullie je tablet scherm schoon?

Verwijderd

Met een droog microvezel doekje.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:08:
even een vraagje hoe maken jullie je tablet scherm schoon?
Ik krijg vooralsnog de vette vingers er prima af met een papieren zakdoekje (zonder water of ander vocht).

• Roel1966
  • Niet online
Google Play: Tegrak Overclock

Zou perfect werken met 1.6Ghz.

Thx;)
In de Note 2 zit een andere type Exynos cpu namelijk alweer een vernieuwde versie die denkelijk bij een nieuwe Note 10.1 ook gebruikt zal gaan worden.

Zelf ben ik er totaal geen voorstander van om een tablet cpu te gaan OCjen want sowieso scheelt dat accuverbruik en daarbij word zo'n tablet dan veel te warm. En zoals anderen ook al schrijven is het tablet al snel genoeg met die 1.4 Ghz.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Weakling schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:14:
[...]

Ik krijg vooralsnog de vette vingers er prima af met een papieren zakdoekje (zonder water of ander vocht).
Papieren zakdoekjes kunnen krassen. Zou ik nooooit mee over een tablet of lens ofzo mee gaan. Gewoon een droog microvezeldoekje pakken, brillendoekje, lenzendoekje, zoiets.

Verwijderd

kan je ook van die vochtige brillendoekjes doen of is dat juist helemaal niet goed? Zo een microvezeldoekje heb ik hier nog liggen. Ben wel blij dat de galaxynote een stylus erbij heeft. Dan blijft het scherm toch een stuk schoner.

Ik heb trouwens in google play de galaxy note staan maar heb ook een telekids tablet voor mijn zoon. Ik wilde op die tablet een kinderprogramma installeren maar kreeg in de play store alleen de galaxy note te zien. Ook als ik de store vanaf de telekids tablet benader? Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Roel1966 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:35:
[...]

In de Note 2 zit een andere type Exynos cpu namelijk alweer een vernieuwde versie die denkelijk bij een nieuwe Note 10.1 ook gebruikt zal gaan worden.

Zelf ben ik er totaal geen voorstander van om een tablet cpu te gaan OCjen want sowieso scheelt dat accuverbruik en daarbij word zo'n tablet dan veel te warm. En zoals anderen ook al schrijven is het tablet al snel genoeg met die 1.4 Ghz.
De S3, Note 2 en Note 10.1 gebruiken een Exynos 4412, de Note 2 is door Samsung op een hogere clock gezet dan de Note 10.1 en S3.

Multiple pc builds in progress

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

mafiatounes schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:20:
[...]

De S3, Note 2 en Note 10.1 gebruiken een Exynos 4412, de Note 2 is door Samsung op een hogere clock gezet dan de Note 10.1 en S3.
Hmm, dat dacht ik ook, weet niet wat de reden hiervan is. Concurrentie?
Ik heb zelf een overclockte Galaxy S van 1Ghz naar 1.2Ghz, al 2 jaar in gebruik zonder problemen.
Als je in de logs gaat kijken zie je ook dat hij slechts zeer zelden de 1200Mhz gebruikt en 95% van de tijd idle of op 120Mhz werkt.
Kwa warmte heb ik ook niet te klagen. :)

• dragon2
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:46:
kan je ook van die vochtige brillendoekjes doen of is dat juist helemaal niet goed? Zo een microvezeldoekje heb ik hier nog liggen.
Geen vochtige brillendoekjes gebruiken. Een droog brillendoekje (microvezel of van dat zachte spul) werkt prima. Je kunt evt wel pc-scherm vochtige schoonmaak doekjes of -spray gebruiken (niet rechtstreeks op de tablet sprayen maar op het doekje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ik maak mijn scherm nooit echt schoon. Een enkele keer met trui of t-shirt als het te gortig word. Vette vingers is toch onbegonnen werk.

[ Voor 27% gewijzigd door jip_86 op 28-12-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Heb vandaag toch maar besloten de Duitse versie Jelly Bean te gaan installeren, want de officiele versie blijft mij wat te lang uit. Met mijn geluk zal de officiele update morgen wel klaar staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Hairball schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:00:
Heb vandaag toch maar besloten de Duitse versie Jelly Bean te gaan installeren, want de officiele versie blijft mij wat te lang uit. Met mijn geluk zal de officiele update morgen wel klaar staan :D
Ik heb de Duitse versie erop gehad maar ik vond de Note daarna niet optimaal werken en had het gevoel dat ie ietwat laggy was geworden met sommige toepassingen. Bijvoorbeeld bij het intoetsen van letters op het toetsenboard merkte ik een lichte vertraging en het afsluiten duurt een stuk langer.

Misschien dat dit ook wel de rede is waarom de NL update langer op zich laat wachten en er toch nog bugs zitten in de JB versie. Daarvoor heb ik hem weer terug naar origineel gebracht en dan werkt ie weer als vanouds en lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Roel1966 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:45:
[...]

Ik heb de Duitse versie erop gehad maar ik vond de Note daarna niet optimaal werken en had het gevoel dat ie ietwat laggy was geworden met sommige toepassingen. Bijvoorbeeld bij het intoetsen van letters op het toetsenboard merkte ik een lichte vertraging en het afsluiten duurt een stuk langer.

Misschien dat dit ook wel de rede is waarom de NL update langer op zich laat wachten en er toch nog bugs zitten in de JB versie. Daarvoor heb ik hem weer terug naar origineel gebracht en dan werkt ie weer als vanouds en lekker snel.
Daar had ik met 4.04 last van. Mijn hoofdreden om te upgraden was de verbeterde ondersteuning van de pen. Dat valt niet tegen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Hairball schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:29:
[...]

Daar had ik met 4.04 last van. Mijn hoofdreden om te upgraden was de verbeterde ondersteuning van de pen. Dat valt niet tegen! :)
Is de performance van de pen verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai nu dik een week de originele duitse 4.1.2 jelly bean rom.De rom is zo stabiel als het maar kan.Geen lag en de spen kan je nu voor veel meer toepassingen gebruiken.Voor degene die niet zelf willen flashen hoop ik dat samsung eindelijk de nederlandse toestellen is gaat updaten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:01:
Draai nu dik een week de originele duitse 4.1.2 jelly bean rom.De rom is zo stabiel als het maar kan.Geen lag en de spen kan je nu voor veel meer toepassingen gebruiken.Voor degene die niet zelf willen flashen hoop ik dat samsung eindelijk de nederlandse toestellen is gaat updaten!!
Misschien wel handig er even bij te schrijven welke Note je hebt namelijk de N8000 of de N8010, de 3G versie of de Wifi versie dus. Voor de Wifi versie is alleen origineel Duits 4.1.1 de laatste en voor de 3G is nu dan ook de 4.1.2 versie.

Maar ik wacht wel rustig op de officiele NL update omdat ik toch niet echt veel gebruik maak van de s-pen en meer eigenlijk alleen als aanwijzer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:01:
Zoals welke toepassingen dan?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 3g versie.Airview,S command,gestures,lasso,page buddy,spen voorkeuzes en dan vergeet ik er vast nog wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee youtubes die de extra's van jellybean laten zien: deel 1 , deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de Galaxy Note 10.1, maar krijg het niet voor elkaar er foto's op te plaatsen. Heb de USB Connection Kit aangeschaft, verbind daaraan een kaartlezer en stop mijn CF kaart erin. De pictogrammen op de kaart worden zichtbaar, maar het overzetten naar de tablet lukt me niet. Heb ook Astro filemanager geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Probeer het anders eens met X-plore. Dit pakket ziet er meer uit als een standaard Norton Commander/Speed Commander. Werkt hier heel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 23:43:
Ik heb de 3g versie.Airview,S command,gestures,lasso,page buddy,spen voorkeuzes en dan vergeet ik er vast nog wel een paar.
Ah oke. Ik heb zelf de update ook, maar dacht dat dat vrij standaard was. Heb de standaard installatie maar een uur gehad namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon2 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 23:34:
[...]

Geen vochtige brillendoekjes gebruiken. Een droog brillendoekje (microvezel of van dat zachte spul) werkt prima. Je kunt evt wel pc-scherm vochtige schoonmaak doekjes of -spray gebruiken (niet rechtstreeks op de tablet sprayen maar op het doekje).
Ok thx zo een microvezeldoekje werkt inderdaad heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Is het ook mogelijk om de Note 10.1 (ik heb de 8010) te upgraden met een nieuwe ROM via een Apple computer ipv een normale windows pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
AleSyS schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 11:42:
Is het ook mogelijk om de Note 10.1 (ik heb de 8010) te upgraden met een nieuwe ROM via een Apple computer ipv een normale windows pc?
Als Samsung Kies en Odin op een MAC draaien denk ik van wel (niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hoe lang moesten jullie overigens wachten op het geld terug van Samsung? Ik heb de envelop ongeveer 2 weken geleden op de bus gedaan, maar nog niets gehoord.

Ohja en iemand hier ervaringen mee:

http://www.123bestdeal.co...ote-10.1-N8000-N8010.html

[ Voor 42% gewijzigd door Snippertje op 29-12-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Snippertje schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 15:00:
Hoe lang moesten jullie overigens wachten op het geld terug van Samsung? Ik heb de envelop ongeveer 2 weken geleden op de bus gedaan, maar nog niets gehoord.

Ohja en iemand hier ervaringen mee:

http://www.123bestdeal.co...ote-10.1-N8000-N8010.html
Bij mij duurde het net geen twee weken. Je krijgt een mailtje wanneer e.e.a. verwerkt is. Toen ik dat mailtje kreeg stond het er dezelfde dag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Bij mij duurde het 3,5 week ongeveer

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Dat soort toetsenboardjes typen niet echt fijn want die werken met een soort van rubber contact en heeft een totaal andere aanslag als een gewoon toetsenboard. Voor ongeveer 2 tientjes meer heb je het originele toetsenboard/dock voor de Note 10.1 waarin ook nog eens een 2de accu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Roel1966 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:25:
[...]

Dat soort toetsenboardjes typen niet echt fijn want die werken met een soort van rubber contact en heeft een totaal andere aanslag als een gewoon toetsenboard. Voor ongeveer 2 tientjes meer heb je het originele toetsenboard/dock voor de Note 10.1 waarin ook nog eens een 2de accu zit.
Hmm oke. Nadeel van de originele is dan weer dat het niet ook meteen een cover is, waardoor ik die ook weer moet kopen. Zoek het liefst iets dat een combi is, zover ik kan vinden is daar geen originele van.

Volgens mij moet de tab 10.1 keyboard dock ook werken op de note, aangezien het beide 30 pins is.

Dit ding schijnt ook wel oké te zijn: YouTube: SAMSUNG GALAXY NOTE 10.1 WIRELESS XTEK BLUETOOTH KEYBOARD CASE N8000 N8010 N8013

En hier voor ongeveer 50 euro te vinden.

Morgen maar eens in de stad kijken of er nog iets leuk is anders bestel ik die. Ga 4 januari op wintersport en wil hem dan graag hebben :)

Dan nog een heel ander vraagje. Heb nu ook op mijn note 4.1.2 net als mijn S3. Alleen op mijn S3 kan ik wel multitasken met chrome, gmail etc. Alleen op de note 10.1 kan dit niet, weet iemand waarom dit is? Geen zin om te klooien met custom APK's en roms, vind het alleen vreemd dat het op de S3 wel werkt en de note niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Snippertje op 29-12-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roel1966 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:25:
[...]

Voor zover ik weet heeft t originele toetsenbord dock geen accu. Nogal jammer en vreemd ook dat zoiets dan 70 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:18:
Voor zover ik weet heeft t originele toetsenbord dock geen accu. Nogal jammer en vreemd ook dat zoiets dan 70 euro kost.
Let even niet op de prijs hier wat hij is goedkoper te krijgen en idd voor rond de 70 euro maar het gaat om de omschrijving waar bij staat dat ie de Note ook oplaad, dus ga ik er vanuit dat er een accu in zal zitten.
http://www.pdashop.nl/pro...-keyboard-dock-white.html
Dat ziet er wel een stuk beter uit zo te zien en die webshop ken ik trouwens wel want daar heb ik voorheen al een aantal cases besteld. Snelle service en doen ook niet moeilijk met omruilen dus in die zin kan je gerust daar bestellen.

O ja als je die besteld zou hebben is het misschien wel fijn even je bevindingen hier achter te laten want ik ben er zelf ook wel benieuwd naar.

[ Voor 47% gewijzigd door Roel1966 op 29-12-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik ga hem morgen bestellen Heb hem besteld en zal dan mijn ervaringen posten. Een vriendin van me bestelt ook meteen een toetsenbord voor de tab 10.1 (die ook te gebruiken is met de note), zal die dan ook even testen. :)

Hier een video impressie van het tobo btw:

[ Voor 23% gewijzigd door Snippertje op 30-12-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Snippertje schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:05:
Ik ga hem morgen bestellen Heb hem besteld en zal dan mijn ervaringen posten. Een vriendin van me bestelt ook meteen een toetsenbord voor de tab 10.1 (die ook te gebruiken is met de note), zal die dan ook even testen. :)
Ik heb hem toevallig van de week binnen gekregen, via Ebay besteld, heeft wel 3 weken geduurd maar dat mag de pret niet drukken.
Eerste indruk is goed, hij werkt goed, voelt wat goedkoop aan maar goed dat was hij dus ook nog geen € 23,80 inclusief verzendkosten vanuit Hong Kong.
Verbinding maken ging heel makkelijk, toetsen voelen goed aan, en is makkelijk mee te nemen omdat hij te gebruiken is als cover.
Ik weet dat op sommige andere forum's wisselende meningen zijn over dit toetsenbord, maar voor mij is hij goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:15
Welke geheugenkaart gebruiken jullie? Merk je nog verschil tussen class 4 en 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung micro SDHC 32 GB class 10, werkt probleemloos. Voor het verschil in classes: google / wikipedea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik heb facebook op mijn lockscreen, maar dit wil ik eigenlijk verwijderen. Ik kan alleen de optie niet meer vinden om hem te verwijderen.

Facebook app verwijderen werkt ook niet. Als ik op internet zoek zou het hier moeten staan:
Afbeeldingslocatie: http://droidviews.com/wp-content/uploads/2012/12/Facebook-Information-Ticker-on-Samsung-Galaxy-S3.jpg

Nu is dit bij een S3. Weet iemand waar ik deze optie kan vinden? Ik zie bij vergrendelschermopties alleen:

Klok
Dubbele klok
Weer
Golf effect
Help tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Snippertje schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:34:
Ik heb facebook op mijn lockscreen, maar dit wil ik eigenlijk verwijderen. Ik kan alleen de optie niet meer vinden om hem te verwijderen.
Heb je al eens geprobeerd het icoontje vast te houden totdat je daarna misschien ergens een prullebakje ziet verschijnen waar je hem naartoe kan schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
chrissis schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:03:
Welke geheugenkaart gebruiken jullie? Merk je nog verschil tussen class 4 en 10?
Samsung micro SDHC 64 GB class 10.. ;)

Heb het kaartje via een kaartlezer op mijn PC wel geformateerd naar bestandsformat Exfat. Ben ik niet meer gebonden aan de max 4 Gig limiet van bestanden in FAT32 :9

Door XDA heb ik nu ook DTS support in MX videoplayer (1.7.10). Iemand heeft de DTS codec compiled. Het enige wat je moet doen is het mapje op je SD kaart zetten, in MX player naar de juiste file verwijzen en je kan 15 Gig MKV's met DTS gewoon afspelen vanaf je SD kaart of USB stick!

[ Voor 26% gewijzigd door Black Piet op 30-12-2012 19:52 ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Roel1966 schreef op zondag 30 december 2012 @ 19:14:
[...]

Heb je al eens geprobeerd het icoontje vast te houden totdat je daarna misschien ergens een prullebakje ziet verschijnen waar je hem naartoe kan schuiven.
Ja alleen is het geen icoontje. Het is een facebook feed op het lock screen. Ik denk dat dit in 4.1.2 eruit gehaald is, aangezien ik de setting in 4.1.1 nog wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Laatst online: 02-02 10:24
Snippertje schreef op zondag 30 december 2012 @ 18:34:

Facebook app verwijderen werkt ook niet. Als ik op internet zoek zou het hier moeten staan:
[afbeelding]

Nu is dit bij een S3. Weet iemand waar ik deze optie kan vinden? Ik zie bij vergrendelschermopties alleen:

Klok
Dubbele klok
Weer
Golf effect
Help tekst
Als je op Information Ticker drukt kom je in het volgende scherm waar je dat kan wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Magicjjk schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:13:
[...]

Als je op Information Ticker drukt kom je in het volgende scherm waar je dat kan wijzigen
Ik mis dus die hele optie information ticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Voor de mensen met root en de laagste 4.1.2 update:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2069173

met deze mod kan je bijna alle apps in multi view krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ideaal inderdaad!!!Heb nu echt zo goed als alles in multiwindow!!
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste