Roel1966 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:25:
[...]
Dat soort toetsenboardjes typen niet echt fijn want die werken met een soort van rubber contact en heeft een totaal andere aanslag als een gewoon toetsenboard. Voor ongeveer 2 tientjes meer heb je het originele toetsenboard/dock voor de Note 10.1 waarin ook nog eens een 2de accu zit.
Hmm oke. Nadeel van de originele is dan weer dat het niet ook meteen een cover is, waardoor ik die ook weer moet kopen. Zoek het liefst iets dat een combi is, zover ik kan vinden is daar geen originele van.
Volgens mij moet de tab 10.1 keyboard dock ook werken op de note, aangezien het beide 30 pins is.
Dit ding schijnt ook wel oké te zijn:
YouTube: SAMSUNG GALAXY NOTE 10.1 WIRELESS XTEK BLUETOOTH KEYBOARD CASE N8000 N8010 N8013
En
hier voor ongeveer 50 euro te vinden.
Morgen maar eens in de stad kijken of er nog iets leuk is anders bestel ik die. Ga 4 januari op wintersport en wil hem dan graag hebben
Dan nog een heel ander vraagje. Heb nu ook op mijn note 4.1.2 net als mijn S3. Alleen op mijn S3 kan ik wel multitasken met chrome, gmail etc. Alleen op de note 10.1 kan dit niet, weet iemand waarom dit is? Geen zin om te klooien met custom APK's en roms, vind het alleen vreemd dat het op de S3 wel werkt en de note niet.
[
Voor 48% gewijzigd door
Snippertje op 29-12-2012 20:03
]