Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Stapless office center, is dat niet alleen voor bedrijven zoals de makro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Asure schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:03:
Ik mag toch aannemen dat iedereen hier op tweakers gewoon root heeft en dit er zo op zet.
Dat denk ik toch niet want er zijn er ook genoeg zoals ik die hun garantie liever niet verspelen en daarbij zie ik bij de Note 10.1 de noodzaak van rooten ook niet zo in. Er staat niet zoveel nutteloze bloatware op en qua werking vind ik hem al standaard snel genoeg.

Dat nu JB er nog niet is maakt mij ook niet zo heel veel uit omdat ik evenzogoed de belangrijkste dingen ermee kan doen waaronder boeken lezen en stripboeken lezen. De extra functies met JB zijn aardig maar voegen voor mij persoonlijk niet dusdanig veel toe dat ik daarvoor een gemodde JB erop zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Roel1966 schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:22:
[...]

Dat denk ik toch niet want er zijn er ook genoeg zoals ik die hun garantie liever niet verspelen en daarbij zie ik bij de Note 10.1 de noodzaak van rooten ook niet zo in. Er staat niet zoveel nutteloze bloatware op en qua werking vind ik hem al standaard snel genoeg.

Dat nu JB er nog niet is maakt mij ook niet zo heel veel uit omdat ik evenzogoed de belangrijkste dingen ermee kan doen waaronder boeken lezen en stripboeken lezen. De extra functies met JB zijn aardig maar voegen voor mij persoonlijk niet dusdanig veel toe dat ik daarvoor een gemodde JB erop zou zetten.
Ik heb ook niet geroot. Daarentegen zie ik wel heel veel extra functionaliteit in de OFFICIËLE update die me deze update zeer zeer graag wil doen hebben.
Wat me overigens hiermee stoort is de totale stilte van Samsung op het JB front voor onze 10.1.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 19:57
Roel1966 schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:22:
[...]
Ik heb wellicht achterwege gelaten dat je de gemodde apps (Zoals bijv. Angry Birds) gewoon kunt installeren zonder root.

Qua rooten, op tweakers staan(stonden?) we erom bekend om juist alles te doen met hardware ('tweaken') wat er qua mogelijkheid inzit. Maar als je niet root, dan is dat natuurlijk je persoonlijke keuze.

Als je wel root: Het doet niets af aan je garantie, je kunt dmv. Triangle Away zo de binary counter weer resetten, dan zien ze bij evt. servicecenter niet wat jij met je (eigendom) tablet hebt uitgespookt. De huidige generatie tablets en telefoons van Samsung zijn nagenoeg niet kapot te krijgen door foute firmwareflashes.. je kunt er altijd via ODIN wel weer leven in blazen. Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten.

Ik was zelf ook niet van plan om de JB rom voor de 8000 in de 8010 te flashen, maar zoals @Hairball zegt, het duurt al wel erg lang voor ons model de 4.1 update krijgt. Toch zal ik hem dan zeer waarschijnlijk wel rooten en debloaten. Ik heb niks aan de widgets voor bij. smart hub, video hub, game hub, een crappy chat programma.. etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Was van plan om net TomTom te kopen voor Android (Europa versie). Note 10.1 voldoet aan de maximale schermeisen.

Net Ingelogd en krijg de melding dat ik niet TomTom Europe kan aanschaffen! Erg jammer, want navigeren via een 10.1 scherm zag ik wel zitten...

Heeft iemand anders een goed alternatief naast Sygic (die ook TomTom kaarten gebruikt). Is Navigon wat?

[ Voor 14% gewijzigd door Black Piet op 09-12-2012 19:06 ]

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Als het werkt is het prima. Customer service daar is echter nihil ("hebben wij een android versie dan?"), en op de meeste apparaten die ik hebt werkt het programma NIET (force close). Ondersteuning hierbij, of geld terug kun je vergeten - zelfs een antwoord op een mail of teruggebeld worden is ze teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Black Piet schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:03:
Was van plan om net TomTom te kopen voor Android (Europa versie). Note 10.1 voldoet aan de maximale schermeisen.

Net Ingelogd en krijg de melding dat ik niet TomTom Europe kan aanschaffen! Erg jammer, want navigeren via een 10.1 scherm zag ik wel zitten...

Heeft iemand anders een goed alternatief naast Sygic (die ook TomTom kaarten gebruikt). Is Navigon wat?
Ik kan je wel vertellen dat TomTom Europa wel degelijk werkt op de Note 10.1, alleen moet je hem dan via een losse apk installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
ik heb de duitse JB rom van de N8000 erop gehad en het liep best goed, had alleen spontane reboots. Zit nu op een N8013 ROM en dat draait stabiel

maar handschrift herkenning met SNote blijft echt veels te langzaam om te gebruiken
JorgD schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:10:
De weekfolder met die aanbieding is ex BTW.
inderdaad je hebt gelijk

ik was toevallig bij Staples en heb het toen gevraagd en toen kreeg ik antwoord dat het incl. was, maar het helaas exclusief BTW.

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle navigatie programma's werken prima. Zelfs binnen supersnelle fix.
Tomtom, Navigon Sygic Copilot......noem maar op......allemaal fullscreen. Inderdaad wel de goede apk's installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Ik heb nu een iphone4s en een ipad1. Zit te denken om over te stappen naar Android. Oftewel een Galaxy S3 en een Galaxy note 10.1. Ook leuk is natuurlijk de Galaxy Note 2. Alleen jammer dat die weer zo erg groot is.

Wat zouden jullie doen? Galaxy Note 10.1 spreekt me vooral aan omdat je daarop bv een film kan kijken en kunt internetten tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.E gewoon doen krijg je geen spijt van.Heb de note 2 en de note 10.1 en het werkt echt perfect zeker de multiview op mijn tablet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Wat is de nieuwste/laatst versie Android op de Galaxy Note 10.1 wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
T.E schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:11:
Wat is de nieuwste/laatst versie Android op de Galaxy Note 10.1 wifi?
De laatste versie is nu 4.04 maar we zitten allemaal vol smacht op 4.11 te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Roel1966 schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:21:
[...]

De laatste versie is nu 4.04 maar we zitten allemaal vol smacht op 4.11 te wachten.
Ik had via facebook de vraag aan Samsung gesteld wanneer ze de JB update voor Note 10.1 verwachten.
Daar konden ze helaas geen antwoord opgeven, aangezien het blijkbaar zelf ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
AleSyS schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:10:
[...]

Ik had via facebook de vraag aan Samsung gesteld wanneer ze de JB update voor Note 10.1 verwachten.
Daar konden ze helaas geen antwoord opgeven, aangezien het blijkbaar zelf ook niet weten.
Dit stond zaterdag op Samsung Singapore's facebook pagina:

Samsung Mobile Singapore @Jonathan: The Jelly Bean update for GALAXY Note 10.1 is undergoing local testing. We will share more when local testing is going well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Nou vandaag gelukje gehad. Wilde naar de Saturn om daar de Note 10.1 te gaan kopen ( kost daar 479 euro ). Ik heb storingsdienst en net op moment dat ik wilde aanrijden kreeg ik een storing. Dus ik eerst woest naar die storing toe. Kreeg ik tijdens de storing een mailtje van Modern.nl dat ik vandaag tot vanavond 21.00 uur 10% korting krijg op alles. Dus de Galaxy note kost daar 449 euro - 10% = 404,10 euro incl. verzenden. Nog ff 75 euro cashbacken en de note 10.1 heb ik voor 329,10 euro!! Dus gelijk besteld.
Ben benieuwd word morgen bezorgd :)

(misschien dat het jullie ook lukt. Bij couponcode moet je: "koopavond2012" invullen voor de 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huhh wat raar, toen ik hem 2 weken terug bestelde was hij voor €400 te krijgen bij verschillende webshops en nu is de goedkoopste zo'n €450. Waarom gaan die prijzen opeens weer terug omloog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Dat waren acties... Die zijn nu weer voorbij.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Heb nu de note ongeveer twee weken in bezit, en het valt me op dat de filmpjes van bijvoorbeeld uitzending gemist en eredivisie live een lage kwaliteit hebben. Komt dit doordat deze andriod apps (en mobiele site) meer gericht zijn op mobieltjes en is hier iets tegen te doen?

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
@harmen1987 deze apps hebben altijd een 'lagere' kwaliteit gehad zowel op mobiel als op PC. Bijv. uitzending gemist levert gewoonweg geen HD uitzendingen aan enzovoort.

Op een groter scherm zie je dit gewoon sneller. Op een telefoon valt het niet zo heel erg op. 4.3" ofzo en je merkt het niet echt.

Wat wel apart is, de Ziggo TV app levert ook wazig rotbeeld (sd) terwijl op de ipad van mijn maatje hij na enkele seconden 'erin springt' en het beeld gewoon aanzienlijk beter van kwaliteit is. (En daar hebben ze dus wel de HD streams, maar Android krijgt ze gewoon niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Het viel me ook op dat bijvoorbeeld bij eredivisie live via de mobiele website de samenvattingen bijvoorbeeld een hele lage kwaliteit heeft, ook ten opzichte van de pc. Zal wel met het herkennen van een mobiel apparaat te maken hebben. Helaas.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:50

TommieW

Numa numa.

Na een tijdje rondkijken naar een tablet, ben ik van plan om een Note 10.1 te gaan kopen, maar voor ik dit doe, heb ik nog een paar vragen:

Vraag 1: Er wordt gezegd dat het scherm een te lage resoltie heeft om met MultiView een website te lezen die niet veel is ingezoomd. Klopt dit?

Vraag 2: Is het al bekend wanneer de premium suite uitkomt? Ik wil namelijk niet - zoals HTC bij de DHD had gedaan - weer vanachter geraped worden. :+

Vraag 3: Is het met MultiView mogelijk om een app van een 3e partij open te hebben? Bijvoorbeeld S Note naast TweetDeck? Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit met een "hack" mogelijk is, weten jullie hier meer over?

Vraag 4: Heeft iemand ervaring met toetsenborden voor de Note 10.1 (Bluetooth/dock achtig)?

Vraag 5: Weten jullie iets over een opvolger van de Note 10.1?

Alvast bedankt als iemand mij hier mee kan helpen!

Tom.

[ Voor 9% gewijzigd door TommieW op 11-12-2012 17:20 . Reden: Vraag 5 toegevoegd. ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
TommieW schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:56:
Na een tijdje rondkijken naar een tablet, ben ik van plan om een Note 10.1 te gaan kopen, maar voor ik dit doe, heb ik nog een paar vragen:

Alvast bedankt als iemand mij hier mee kan helpen!

Tom.
Je antwoord op vraag 1 is eigenlijk vrij simpel namelijk wat verwacht je zelf op een 10.1 inch scherm ongeacht welke resolutie je ook zal gebruiken. Het is alleen een extra feature van de Note 10.1 en iets wat op andere tablets geeneens mogelijk is.

Wat betreft de Premium Suite weet niemand nog iets maar in Duitsland is die wel al uitgerold voor de N8000 echter wanneer die in NL komt is niks van bekend. Ik verwacht zelf dat dit komend jaar zal zijn en misschien met een beetje mazzel nog voor het einde van dit jaar.

Multiview is dus niet mogelijk met 3th party apps en alleen met apps die Samsung toegewezen heeft maar in JB zou dit uitgebreid zijn. Voor zover ik weet is dit ook nog niet bij custom roms maar dat zou je zelf eens moeten nakijken op het XDA forum.

Toetsenboarden met Bluetooth werken gewoon allemaal maar er is ook een toetsenboard/dock voor de Note met een extra accu erin. Voor zover ik kon zien ligt deze gemiddeld voor rond de 70 euro bij de webshops maar je kan altijd ook een goedkoper bluetooth keyboard nemen.

Er zijn al opvolgers voor de Note 10.1 maar dat zijn de Windows 8 tablets maar een directe Android opvolger is mij in elk geval niks van bekend. Sowieso kan je dan al vantevoren bedenken dat die heel wat duurder zal zijn dan de prijs zoals die nu is voor de Note.
Asure schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:03:
Wat wel apart is, de Ziggo TV app levert ook wazig rotbeeld (sd) terwijl op de ipad van mijn maatje hij na enkele seconden 'erin springt' en het beeld gewoon aanzienlijk beter van kwaliteit is. (En daar hebben ze dus wel de HD streams, maar Android krijgt ze gewoon niet.)
Dat vind ik wel erg vreemd want ik heb hier wel goed beeld bij de Ziggo app maar wel eerst eventjes een paar seconden ietwat wazig. Daarna net als bij de Ipad hersteld dat beeld zich maar nu zet ik hem wel altijd gewoon op groot formaat en misschien moet je dat eens proberen.

O ja en waar ik ook net aan dacht is dat de snelheid van je internetverbinding en je wifi netwerk ook van invloed is op die kwaliteit. Als de snelheid lager is en de wifi verbinding minder is dan word vanzelf de beeldkwaliteit ook lager omdat je anders een schokkerig en niet vloeiend beeld zou krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door Roel1966 op 11-12-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Lijkt erop dat JB voor de N8010 (wifi versie) er aan zit te komen... in duitsland nu meldingen van een update naar JB 4.1.1.

bron: XDA

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:26:
Alle navigatie programma's werken prima. Zelfs binnen supersnelle fix.
Tomtom, Navigon Sygic Copilot......noem maar op......allemaal fullscreen. Inderdaad wel de goede apk's installeren.
Als ik de goede, officiele TomTom apk wil installeren (ik weet dat er andere bronnen zijn ;) ), waar kan ik die vinden op de site van TomTom. Ik word continue verwezen naar de Google Playstore, maar daar kan ik het dan weer niet aanschaffen.... :-(

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere bronnen werken toch prima......
Geen root nodig, dus hoe simpel en goedkoop kan het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
IkWilbert schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:45:
Lijkt erop dat JB voor de N8010 (wifi versie) er aan zit te komen... in duitsland nu meldingen van een update naar JB 4.1.1.

bron: XDA
Ja, zie het inmiddels ook op diverse andere sites staan.

Originele XDA thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2043328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hairball schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:11:
[...]

Ja, zie het inmiddels ook op diverse andere sites staan.

Originele XDA thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2043328
Austria, Belgium, France, Italy, Spain, UK, Sweden, Norway.. kunnen de update in een paar uur verwachten..

Jammer....... wij moeten dus nog iets langer wachten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag mijn Note 10.1 gebruiken als een soort whiteboard dat ik kan sharen met andere gebruikers tijdens een meeting/confcall.
Ik heb al geprobeerd met Webex client en TeamViewer Meeting maar ik slaag er niet in het gewenste resultaat te bekomen.

Is er hier iemand die daar al ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Immiddels alweer enkele uren met de 10.1 aan het spelen.
Tot nu toe erg positief. Wat ik erg jammer vind is dat je geen multi kan doen met de ziggo app. Dus geen tv en internet tegelijk helaas.

[ Voor 96% gewijzigd door T.E op 12-12-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:37
Ik weet niet meer precies hoe dat met de Ziggo app zit maar de Glashart Media applicatie maakt gebruikt van de Samsung videospeler als je fullscreen gaat. Van daaruit kun je dan kiezen voor multiscreen of voor pop-up/overlay van de video (knoppen zitten rechtsboven). Maar het kan goed zijn dat de Ziggo app gebruik maakt van de ingebouwde Android speler en dan heb je die mogelijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op de jb rom draait dan werkt ziggo in multiview.Gebruik het heel vaak.Hier een linkje met de apk die ik bewerkt heb.Huidige app uninstallen en deze installeren en dan kun je hem multiview bekijken via de multiview balk.

http://db.tt/s8subxPo

Screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/2545/screenshot2012121223234.png

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:35
Hehe, het word echt wel een eindbazentab zo met die multiwindow er op oOo

Verwijderd

Voor de liefhebbers hier nog een link naar bewerkte apps zodat ze multiview gebruikt kunnen worden.

http://db.tt/HDDS6Gf1

Verwijderd

There is no doubt that this keyboard is cool. However, I would like to recommend one more choice. The more choices,the better for us. It's an Aluminum Case with Wireless Bluetooth Keyboard for Samsung Galaxy Note 10.1 which serves as a best partner for my Galaxy Tab in many ways.It is sold at $44.99 only. Hope my recommendation helps.

http://www.jsxltech.com/p...reless-bluetooth-keyboard

• T.E

T.E

Hoe werkt dat met de jb rom? Ik ben echt een leek wat android betreft.

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 16:06
Kan iemand me vertellen of je met deze tablet in combinatie met een USB adapter zoals deze (met microUSB) en daarbij nog een MHL adapter de tablet op de TV kunt aansluiten?

Science is stranger than fiction

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

T.E schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:48:
Hoe werkt dat met de jb rom? Ik ben echt een leek wat android betreft.
Hoe je de jelly bean rom installeert bedoel je? Zodra die officieel door Samsung uitgegeven wordt, dan is dat niet heel veel anders dan een app installeren.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• T.E

T.E

Ok dus dalijk met de nieuwe update erop kan je gewoon multi met rtl xl en ziggo tv enz?

Verwijderd

Ik draai sinds vanmorgen 4.1.1 op de N8010.

Via sammobile heb ik de Duitse 4.0.4 firmware gedownload en via odin geinstalleerd. Daarna via CSC switcher van KOR naar DBT gezet en via OTA komt de 4.1.1 update dan automatisch binnen.

Multi tasken werkt stuk prettiger, de rest heb van de nieuwigheden heb ik nog geen niet geprobeerd.

• Ofthewell
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:00:

Via sammobile heb ik de Duitse 4.0.4 firmware gedownload en via odin geinstalleerd. Daarna via CSC switcher van KOR naar DBT gezet en via OTA komt de 4.1.1 update dan automatisch binnen.

Multi tasken werkt stuk prettiger, de rest heb van de nieuwigheden heb ik nog geen niet geprobeerd.
Geen reboots en dergelijke? Zonder setcpu enzo te gebruiken?

Zijn er mensen die de officiële 8010 german image over hun 4.04 image heen hebben gezet?

• Asure
@eddepet71 Heeft de duitse versie ook NL taal / herkenning etc. aan boord? Ik meen ergens te hebben gelezen dat dit niet het geval was, maar kan me vergissen.

Verwijderd

Nederlands wordt gewoon ondersteund.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 14:17 ]

Verwijderd

Hairball schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:09:
[...]

Geen reboots en dergelijke? Zonder setcpu enzo te gebruiken?

Zijn er mensen die de officiële 8010 german image over hun 4.04 image heen hebben gezet?
Het is gewoon een officiele update, geentrucjes nodig, behalve dat je de duitse firmware moet installeren zoals aangegeven want de update is vooralsnog alleen beschikbaar voor duitsland.

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:00:

Ik kan ook bevestigen dat het gaat maar ik had alleen even de pech dat de OTA in de wacht stond en ik een melding kreeg dat het fase gewijs gaat.

Wel even een belangrijke opmerking wat betreft Odin namelijk het updaten werkt niet altijd via elke usb-poort die je gebruikt. Bij mij heb ik eventjes moeten uitproberen op welke usb-poort Odin uitendelijk een verbinding kon opzetten.

In mijn geval gaf Odin toen Compoort 3 aan en ik vermoed wel dat dit bij velen zo zal zijn, dus blijft Odin hangen met de melding Establishing connection ( of iets dergelijks ), dan probeer een andere usb-poort en gaat het wel.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Heb mezelf ook maar een N8000 kado gedaan :) Kon hem goedkoop krijgen. Maar begreep ik het nou goed dat 4.1.1 voor deze versie al wel uit is? Of alleen in andere landen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 20:12
Ben voornemens om de note 10.1 aan te schaffen voor o.a. mijn werk.
Nu heb ik de volgende vraag:
Kun je met de pen aantekeningen maken op een pdf bestand en is dit bestand vervolgens op een normale PC te lezen?

Verwijderd

Snippertje schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:50:
Heb mezelf ook maar een N8000 kado gedaan :) Kon hem goedkoop krijgen. Maar begreep ik het nou goed dat 4.1.1 voor deze versie al wel uit is? Of alleen in andere landen?
Klik eens op update? ;) en anders kun je hier zien of er voor jouw toestel een update is http://www.sammobile.com/firmware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:13:
[...]

Klik eens op update? ;) en anders kun je hier zien of er voor jouw toestel een update is http://www.sammobile.com/firmware/
Maar zoals altijd het geval is met Samsung, waar is de Nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt via odin de engelse versie erop zetten dat is precies degene die hier ooit word uitgerold.Je hoeft niet te rooten of wat dan ook en kan daarna evengoed ota's ontvangen.Is10 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
sjaool schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:06:
[...]
Ik heb deze cover voor mijn Note 10.1 besteld.
@sjaool en iedereen die deze cover in gebruik heeft:

Erg fraaie cover voor het geld lijkt het. Een vraag: de flap die de sluiting vormt zit die niet in de weg als je de tablet met case in je handen houdt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Welke talen ondersteund android eigenlijk. Ik wil de note 10.1 in Frankrijk (waar ik woon) aanschaffen, maar wil de taal in het Engels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rv.dP
  • Laatst online: 21-06 16:34
Er zitten al vele talen standaard op, zeker Engels, maar wat er niet is kun je altijd extra toevoegen als language pack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:13:
[...]

Heb net de UK rom erop gezeten.

Ik kom nu van een tab 10.1. Hebben jullie nog leuke apps die speciaal voor de pen zijn ontwerpen die aan te raden zijn?

Verder voelt hij lekker snel, beetje zoals mijn S3. Zeker met jellybean erop.

Komt multi window ook nog voor apps als youtube en chrome?

[ Voor 5% gewijzigd door Snippertje op 14-12-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Snippertje schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:09:
[...]

Heb net de UK rom erop gezeten.

Ik kom nu van een tab 10.1. Hebben jullie nog leuke apps die speciaal voor de pen zijn ontwerpen die aan te raden zijn?

Verder voelt hij lekker snel, beetje zoals mijn S3. Zeker met jellybean erop.

Komt multi window ook nog voor apps als youtube en chrome?
Waar heb je die ROM vandaan? Heb je die gewoon via die ODIN methode geïnstalleerd? Heb je daarvoor nog met die hierboven genoemde cscmcodes moeten rommelen en heb je reboots? (m. a. w. heb je met setcpu zitten rommelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Van sammobile. Gewoon via odin zonder root. Ik heb wel een n8000. Geen reboots en nergens mee zitten rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Frank B268 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:21:
[...]

@sjaool en iedereen die deze cover in gebruik heeft:

Erg fraaie cover voor het geld lijkt het. Een vraag: de flap die de sluiting vormt zit die niet in de weg als je de tablet met case in je handen houdt ?
Nee hoor, de flap past precies in je handen en zorgt bij mij tenminste voor extra grip.
Je krijgt een beetje het seashell idee. De flap dient ook als standaard.

Het is zeker geen Samsung cover zoals overal op de cover staat afgedrukt, daarvoor is de bedrukking te slecht van kwaliteit. De tekst op de voorkant van de cover staat bij mij scheef en de inkt op de kunststof achterkant is rafelig.

Ook heeft deze cover het voordeel dat de flap een goede afsluiting geeft als je de tablet niet gebruikt. De originele heeft een losliggende flap en sluit de tablet dus niet af. De achterkant is gemaakt van stevig kunststof en biedt meer dan voldoende stevigheid, houvast en bescherming voor je tablet.

Het lijkt er ook op dat een Chinese fabrikant het ontwerp van een oude Samsung cover heeft gekopieerd en daar een cover voor de Note 10.1 heeft gemaakt.

Verder is dit een uitstekende en goedkope cover als je geen 35/60 Euro wilt uitgeven voor een originele Samsung cover.Ik ben er in ieder geval tevreden over. :)

P.S. de cover werd aan mij verzonden in een bubble envelop en dat heeft wel een paar kleine beschadigingen opgeleverd in de vorm van een licht kras op de voorkant en een afdruk van de flap aan de binnenkant van flap. Ik had die beschadigingen liever zelf veroorzaakt tijdens het gebruik. ;) Het doet gelukkig niks af aan de cover zelf.

[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 16-12-2012 10:52 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
Bedankt voor het uitgebreide antwoord. Ik ga m denk ik ook bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Voor de mensen die graag een custom rom willen voor 8010, je kan gewoon elke 8000 rom flashen en dan de 8010 kernel flashen.
Nu heb je geen last van reboots meer en usb organisatie werkt.

Bv
Flash team union rom:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1995700

Flash hierna de originele 8010 kernel (wel eerst opstarten):
http://db.tt/itKOJ2Uc

Mocht je de telefoon icoontjes nog weg willen kan je dit bestand nog flashen:
http://db.tt/tNMC0ZAv

Dit laatste bestand zorgt ervoor dat ongebruikte icoons verwijderd worden en past de build.prop aan.

Aangezien er nog geen mooie custom roms zijn is dit een perfecte workaround, geen reboots meer, organisatie usb werkt.
Ik haal gemiddeld 10-11 uur scherm aan tijd met deze rom.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Nu aantal dagen de note 10.1 in gebruik. Maar ik ga hem toch inruilen voor een ipad4.
Schermresolutie ligt niet echt hoog, al wist ik dit vantevoren. Het multiscreen is erg beperkt.
Rtlxl, uitzendinggemist en ziggo tv zijn alles behalve scherp. Mn ipad1 geeft nog 10x mooier beeld. Ook de fotoscamera is erg slecht.

Verder een leuke tablet. Het pennetje gebruik ik zelf niet.
Mijn voorkeur gaat toch naar ios van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
T.E schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:51:
Nu aantal dagen de note 10.1 in gebruik. Maar ik ga hem toch inruilen voor een ipad4.
Schermresolutie ligt niet echt hoog, al wist ik dit vantevoren. Het multiscreen is erg beperkt.
Rtlxl, uitzendinggemist en ziggo tv zijn alles behalve scherp. Mn ipad1 geeft nog 10x mooier beeld. Ook de fotoscamera is erg slecht.

Schrijf dan meteen dat je liever IOS hebt en kraak niet onterecht de Note 10.1 af, want lees de reacties van anderen en mij inclusief. Dat bijvoorbeeld RTL XL of Ziggo onscherp is bij jou ligt ook vaak aan je draadloze verbinding want bij mij zijn beide apps wel gewoon normaal scherp. Enfin verder veel succes met de Ipad 4 wat trouwens ook net zo goed een prima tablet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roel1966 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 23:42:
[...]

Schrijf dan meteen dat je liever IOS hebt en kraak niet onterecht de Note 10.1 af, want lees de reacties van anderen en mij inclusief. Dat bijvoorbeeld RTL XL of Ziggo onscherp is bij jou ligt ook vaak aan je draadloze verbinding want bij mij zijn beide apps wel gewoon normaal scherp. Enfin verder veel succes met de Ipad 4 wat trouwens ook net zo goed een prima tablet is.
Idd, mijn telfort app kijkt ook prima. En de multiscreen functie heeft zeer binnenkort veel meer mogelijkheden (of nu al, als je de nieuwe android al hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
schuurman schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:34:
Ben voornemens om de note 10.1 aan te schaffen voor o.a. mijn werk.
Nu heb ik de volgende vraag:
Kun je met de pen aantekeningen maken op een pdf bestand en is dit bestand vervolgens op een normale PC te lezen?
Je kunt PDF bestanden importeren in S-Note en dan heb je alle tools tot je beschikking om PDF's van notities te voorzien. Ik heb ergens gelezen dat de meegeleverde versie van Polaris Office ook ondersteuning heeft voor de S-Pen maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe dat precies werkt. De S-Pen werkt overigens ook erg goed met ezPDF Reader welke je voor drie euro kan kopen, echt een aanrader! Zie dit filmpje: YouTube: Descubre GALAXY NOTE - ezPDF Reader. De PDF's kun je vervolgens met notities en al opslaan/exporteren en met iedere PDF viewer bekijken. Voor PDF's is ezPDF Reader wat mij betreft een must-have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Weet iemand waarom mijn S3 wel multi window kan met apps als youtube, gmail en chrome. Maar de Note 10.1 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Snippertje schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:43:
Weet iemand waarom mijn S3 wel multi window kan met apps als youtube, gmail en chrome. Maar de Note 10.1 niet?
Dit vond ik ook al apart.
Je kan bovenstaande apps via een mod wel aanpassen zodat ze verschijnen in de multi view balk.
Maar bij de nieuwste update van de S3 (maar dat is 4.1.2) komen alle apps in multi view.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
madmaus schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:26:
[...]

Dit vond ik ook al apart.
Je kan bovenstaande apps via een mod wel aanpassen zodat ze verschijnen in de multi view balk.
Maar bij de nieuwste update van de S3 (maar dat is 4.1.2) komen alle apps in multi view.
Komt omdat de Note 10.1 die update nog moet krijgen... Draait nog steeds op 4.0. Zou bij de volgende update goed moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Magicjjk schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:29:
[...]

Komt omdat de Note 10.1 die update nog moet krijgen... Draait nog steeds op 4.0. Zou bij de volgende update goed moeten komen.
Ik heb hem al op 4.1.1. Maar als ik het goed begrijp komt dit dus bij 4.1.2, waar mijn S3 op draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:40
Mijn zoon heeft ook een note gekocht (wifi versie ) en het ziet er mooi en vloeiend uit,

Als ik het goed begrijp komt er dus binnenkort een update uit , Hopelijk snel !

Ik heb wel een vraagje.. is er een applicatie die de remote van kpn IPTV nadoet... ik loop me suf te zoeken maar kan niks vinden.

Dus een app die een afstandsbediening van iptv in het groot doet en dus niet het progr. van KPN zelf waardoor je tv op je tablet kan kijken want die had ik al gevonden !

voor de rest ga ik lekker de boel hier volgen , mooie tablet voor 375 euro (na cashback )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Jorick schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:28:
Je kunt PDF bestanden importeren in S-Note en dan heb je alle tools tot je beschikking om PDF's van notities te voorzien. Ik heb ergens gelezen dat de meegeleverde versie van Polaris Office ook ondersteuning heeft voor de S-Pen maar ik ben er nog niet helemaal achter hoe dat precies werkt. De S-Pen werkt overigens ook erg goed met ezPDF Reader welke je voor drie euro kan kopen, echt een aanrader! Zie dit filmpje: YouTube: Descubre GALAXY NOTE - ezPDF Reader. De PDF's kun je vervolgens met notities en al opslaan/exporteren en met iedere PDF viewer bekijken. Voor PDF's is ezPDF Reader wat mij betreft een must-have!
Er is ook een heel simpel alternatief wat je gratis kan downloaden namelijk Adobe reader die ook gewoon de s-pen ondersteund en waarmee je aantekeningen kan maken in pdf's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Klopt daar kan het ook mee maar deze is vergeleken met S-Note en ezPDF Reader wel een stuk beperkter qua tools. Bij de laatst genoemde applicaties kun je o.a. ook de pendikte en penkleur instellen en kun je eenvoudig strakke vormen zoals pijlen, rondjes en vierkanten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
Ik heb grote ruzie met de Play Store op mijn Note en krijg het niet opgelost. Als ik het menu in de Store open mist het menuitem 'Mijn Apps'.
Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Frank B268 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:00:
Ik heb grote ruzie met de Play Store op mijn Note en krijg het niet opgelost. Als ik het menu in de Store open mist het menuitem 'Mijn Apps'.
Enig idee?
Ben je ingelogd met je Google account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Frank B268 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:00:
Enig idee?
Tablet versie van market is iets anders dan de telefoon versie!
Je moet het linker icoontje hebben, dat download icoontje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
madmaus schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:29:
[...]

Tablet versie van market is iets anders dan de telefoon versie!
Je moet het linker icoontje hebben, dat download icoontje :-)
|:( |:( |:( Aargh!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:34
T.E schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:51:

ik begrijp niet waarom je een note 10.1 koopt als je toch het pennetje niet gebruikt !
Ik heb een Ipad en een Note 10.1. De Ipad heeft zijn voordelen qua gebruiksgemak, de Note is nieuw voor mij maar toch ga ik mijn Ipad van de hand doen gezien de vele mogelijkheden van de Note EN vooral gezien het pennetje. Anders had ik wel een Galaxy TAB gekocht als ik Android wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andrevano schreef op zondag 16 december 2012 @ 11:36:
[...]

ik begrijp niet waarom je een note 10.1 koopt als je toch het pennetje niet gebruikt !
Ik heb een Ipad en een Note 10.1. De Ipad heeft zijn voordelen qua gebruiksgemak, de Note is nieuw voor mij maar toch ga ik mijn Ipad van de hand doen gezien de vele mogelijkheden van de Note EN vooral gezien het pennetje. Anders had ik wel een Galaxy TAB gekocht als ik Android wou.
Ook zonder dat je het pennetje gebruikt is de note 10.1 een goede aankoop. Specificaties zijn beter dan die van de tab 2 10. en door de 75euro cashback van Samsung heb ik twee weken geleden netto 319,00 betaald voor de Note 10.1 en dat scheelt zo weinig met de prijs van de tab 2 dat de Note 10.1 een super aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:40
Tsja...

Apple IOS heeft ook zijn voor en nadelen maar laten we die discussie niet aangaan hier... en elkaar in waarde laten... Veel plezier in ieder geval met je Ipad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Gandalf68 schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:32:
Tsja...

Apple IOS heeft ook zijn voor en nadelen maar laten we die discussie niet aangaan hier... en elkaar in waarde laten... Veel plezier in ieder geval met je Ipad !
Alleen klopt er iets niet wanneer je het scherm van een Ipad 1 dan 10x beter vind als dat van de Note 10.1 want dat verschil is wel gewoon vrij groot. Een resolutie van 1024 x 768 van de Ipad 1 en dan de rest van de hardware is nogal een verschil met de Note met 1280 x 800, en het dus puur een kwestie was bij hem van IOS vs Android.

Ook ik vind dat IOS zeker zijn voordelen heeft maar het punt is vaak waarvoor je je tablet gebruikt, en voor mij persoonlijk gewoon 1 groot nadeel aan IOS is het gebrek aan geheugenuitbreiden en bestandsbeheer. Zeker als je boekenlezer en stripsboek lezer bent kan veel opslag nog wel eens heel belangrijk zijn en dat was voor mij een rede weer terug naar Android te gaan.

De Note springt er in die zin bovenuit voor mij door deels dat pennetje maar ook de stabiliteit vind ik gewoon voor een Android tablet echt goed. Asus tablets zijn prima tablets maar tot nu toe had ik alleen maar onstabiele tablets van Asus, dit dan weer in tegenstelling tot de Note die wel stabiel is. De Ipads die ik had waren wel super stabiel en dat mag wel weer van IOS gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een tablet aanschaffen, twijfel tussen de Note 10.1 en de Asus Transformer Pad (TF300T).

Prijzen 16GB wifi modellen na cashback acties: Samsung: € 384, Asus: € 319.

Het meeste opvallende verschil is de stylus, maar deze verwacht ik niet veel te gebruiken.

Zal de tablet vooral thuis gebruiken als e-reader, wat internetten op de bank en live TV kijken via de Ziggo App.
Aan 16 GB verwacht ik genoeg te hebben, ik zal er geen films of muziek op zetten.

Aan de bezitters van de Samsung, waarom hebben jullie niet gekozen voor de Asus?
Waar gebruiken jullie de stylus voor?

Waarom voor de duurdere Samsung kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:32:
Aan de bezitters van de Samsung, waarom hebben jullie niet gekozen voor de Asus?

Vlak voor de Note 10.1 heb ik de Asus TF300 gehad waarna ik die snel omgeruild heb voor een Note 10.1 vanwege een paar vervelende dingen. Ten eerste viel mij de helderheid van het scherm erg tegen bij de TF300 want zelfs bij gewone verlichting was het scherm moeilijk leesbaar.

Ten tweede had ik erg veel last van backlight bleeding bij de TF300 en een derde belangrijk punt was dat ik herhaaldelijk last van tamelijke lag had. Op onverklaarbare wijze bleef ie soms tot zelfs 10 a 15 sec. hangen om vervolgens daarna pas door te gaan en met willekeurige apps gebeurde dit.

Buiten de lag van de TF300 is sowieso de Exynos cpu van de Note 10.1 echt snel met vooral lezen van pdffiles en het renderen van tekst. Erbij genomen dat het intern geheugen van de Note ook nog eens 2 GB i.p.v. 1 GB is bij de TF300.

Volgende is s-pen die toch wel erg handig is vooral wanneer je aan het surfen bent en links wilt aanklikken. Ook het maken van aantekeningen gaat heel precies en er dus een echte Wacom digitizer in zit en die s-pen drukgevoelig werkt met 1024 drukpunten.

Dan nog het geluid voor zover belangrijk waarvan ik je kan zeggen dat dit bij de TF300 gewoon slecht is en daarbij is het mono met 1 speakertje aan de achterkant. Bij de Note 10.1 zitten de speakertjes naast het scherm en klinken voor een tablet eigenlijk best wel aangenaam met ook een goed stereo effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roel1966 schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:02:
[...]

Volgende is s-pen die toch wel erg handig is vooral wanneer je aan het surfen bent en links wilt aanklikken. Ook het maken van aantekeningen gaat heel precies en er dus een echte Wacom digitizer in zit en die s-pen drukgevoelig werkt met 1024 drukpunten.
Ik dacht de s pen niet uitgebreid te gaan gebruiken, maar telkens als ik ga browsen pak ik hem er bij. Regelmatig is het een gepriegel om een link aan te tikken. De spen raakt het scherm altijd precies waar je dat wilt. Ik kan niet meer zonder dat pennetje! Echt superhandig. Wou dat ik hem voor mn galaxy s2 kon gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Om te tekenen. Ik vind het heerlijk om een beetje te kliederen in Photoshop Touch en Autodesk Sketchbook!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29

Ik stond voor precies dezelfde afweging als jij. Uiteindelijk voor de Note 10.1 gekozen, vooral vanwege de problemen met de schermen die soms spontaan een barst vertoonden én de arrogante houding van Asus naar de klanten toe. Al was de kans op een probleem met de TF300 erg klein, ik durfde het risico toch niet te nemen. En ik kan ook bevestigen dat het pennetje verdraaid handig is: ik gebruik het veel meer dan ik vooraf had ingeschat. Bij het browsen, even snel iets noteren in S Note, en ik gebruik het pennetje nu zelfs bij een game: Myth Defense LF. Het pennetje is gewoon preciezer dan je vingers te gebruiken, plus dat ik het scherm minder vaak hoef te poetsen, ben liever lui dan moe ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels iets ontdekt wat ik maar niet voor elkaar krijg.
Ik kan geen link of tekst in een webbrowser kopieren en vervolgens plakken. Chrome crasht direct zodra ik op kopieren druk. Hebben jullie dat ook?
De standaard browser laat me selecteren/kopieren. Als ik dan druk in bijv. dit vak, dan zie ik een icoontje met daarbij 'klembord'. Maar ik kan daar niets mee en ik krijg geen plakken te zien. Dit moet toch gewoon mogelijk zijn?
Edit: net firefox geprobeerd. Deze crasht ook direct! :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Fantastische tablet! Ik heb alleen wel een vraagje en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik hoor een kleine "tik" in de luidspreker (links) op het moment dat het geluid aan/uit wordt gezet. Heeft iemand anders daar ook ervaringen mee? Zou dit softwarematig of hardwarematig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarige
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 11:11
Zijn er onder jullie die de aanstaande software update naar Jelly Bean al hebben gekregen? Want volgens mij zou die al uit moeten zijn, maar bij mij wordt hij nog niet aangeboden. Zowel in Kies als op het apparaat zelf geeft hij geen updates aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mensen ervaringen met deze hoes? Ik wil er graag nog eentje hebben voor 4 januari, dan ga ik op wintersport namelijk, maar heb geen idee welke goed is. En hier in Nederland betaal je 60 euro voor een beetje degelijkheid. Mooiste zou zijn in combi met toetsenbord, mensen daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Ik heb zelf deze gekocht wat ik nog redelijk betaalbaar vind voor een originele book cover van Samsung. Deze hoes past goed om de tablet heen zonder dat je tablet drie keer zo dik of zo zwaar wordt.

Een vergelijkbaar maar goedkoper alternatief is deze cover die is afgekeken van de originele book cover van o.a. de Galaxy Tab 10.1 & 8.9. Voordeel van deze cover is dat die goedkoper is en de flap aan de voorkant beter vast blijft zitten als je de cover dicht klapt.

Beide covers zijn vooral geschikt om de tablet te beschermen tegen krassen. Als de tablet uit je handen valt dan zullen deze covers weinig bescherming bieden denk ik. Daarnaast doen ze natuurlijk ook prima dienst als standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snippertje schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:46:
Mensen ervaringen met deze hoes? Ik wil er graag nog eentje hebben voor 4 januari, dan ga ik op wintersport namelijk, maar heb geen idee welke goed is. En hier in Nederland betaal je 60 euro voor een beetje degelijkheid. Mooiste zou zijn in combi met toetsenbord, mensen daar ervaring mee?
Via ebay ga je waarschijnlijk niet meer redden voor 4 januari.
Ik kan de Belkin trifold cover aanraden, is rond de 28 euro bij o.a. informatique en als je nog even verder zoekt ook met gratis verzenden te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:04:
[...]

Via ebay ga je waarschijnlijk niet meer redden voor 4 januari.
Ik kan de Belkin trifold cover aanraden, is rond de 28 euro bij o.a. informatique en als je nog even verder zoekt ook met gratis verzenden te vinden.
Via eBay zal krap worden, vanuit Hong Kong is bijvoorbeeld doorgaans 8-12 werkdagen maar geen idee hoe dat rond kerst/oud & nieuw is. Enig minpuntje van de Belkin Trifold cover is dat deze geen uitsparing heeft voor de S-Pen waardoor je de tablet telkens uit de cover moet halen of de pen buiten de tablet moet bewaren wat mijns inziens niet echt optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorick schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:21:
[...]

Enig minpuntje van de Belkin Trifold cover is dat deze geen uitsparing heeft voor de S-Pen waardoor je de tablet telkens uit de cover moet halen of de pen buiten de tablet moet bewaren wat mijns inziens niet echt optimaal is.
Hoe kom je daar nu weer bij? Perfecte uitsparing erin. Je hebt het zeker van horen zeggen......?
:(

zie hier https://anonfiles.com/file/2844e5f490328161016a8a4b932ca632 (sorry voor de slechte kwaliteit...net even snel gemaakt.)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:24:
[...]

Hoe kom je daar nu weer bij? Perfecte uitsparing erin. Je hebt het zeker van horen zeggen......?
YouTube: Review of Belkin Trifold Case for the Samsung Galaxy Note 10.1. Maar het zou goed kunnen zijn dat ze de cover ondertussen aan hebben gepast...

[ Voor 10% gewijzigd door Jorick op 18-12-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de Galaxy tab cover...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
Het lijkt in de video dan inderdaad om de cover voor de Galaxy Tab te gaan. Vreemd genoeg staat de cover voor de Note 10.1 niet op de site van Belkin maar bestaat hij dus wel. Als je zoekt op artikelnummer F8M457VFC00 dan vind je dus de Trifold Folio met uitsparing voor de S-Pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik heb die Belkin Tri-fold en kan er prima de pen uit halen. Goeie cover verder. Heb er wel teveel voor betaald, maar ach, wilde er meteen een cover bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn al jullie links geplaatst met een gewone computer of met de note? Wat ik ook probeer, ik kan geen link kopieren en posten hier op het forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:24:
[...]

Mmm... ik heb ook die Belkin Tri-fold en de mijne heeft dus geen uitsparing voor de pen :( Was wel handiger geweest inderdaad. Nou ja, ik kreeg hem 'gratis' bij de Mediamarkt bij de Note. Normaal is ie daar 45 euro, daar zou ik hem normaal dus ook nevernooit kopen..

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb voor 10 euro deze besteld. Is gisteren verzonden. Ik zal mijn bevindingen delen.

http://dx.com/p/360-degre...e-10-1-n8000-black-160851

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

tallstoi schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:33:
Mmm... ik heb ook die Belkin Tri-fold en de mijne heeft dus geen uitsparing voor de pen :( Was wel handiger geweest inderdaad. Nou ja, ik kreeg hem 'gratis' bij de Mediamarkt bij de Note. Normaal is ie daar 45 euro, daar zou ik hem normaal dus ook nevernooit kopen..
Dan heb je of geen Note 10.1 versie meegekregen, of je tablet er verkeerd om in zitten (lijkt me sterk met de uitsparing voor de camera die er ook in zit), of is de uitsparing niet opgevallen.

Dat laatste was bij mij wel het geval. Ik had het eerst helemaal niet door, omdat er alleen maar een gat in de rubberen hoek zit, niet in de cover zelf, maar met je vinger kun je zo onder de hoek je pen er uit trekken. Voordat ik dat door had, had ik de tablet ook al een paar keer los gehaald. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
Weakling schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:35:
[...]

Dan heb je of geen Note 10.1 versie meegekregen, of je tablet er verkeerd om in zitten (lijkt me sterk met de uitsparing voor de camera die er ook in zit), of is de uitsparing niet opgevallen.

Dat laatste was bij mij wel het geval. Ik had het eerst helemaal niet door, omdat er alleen maar een gat in de rubberen hoek zit, niet in de cover zelf, maar met je vinger kun je zo onder de hoek je pen er uit trekken. Voordat ik dat door had, had ik de tablet ook al een paar keer los gehaald. :X
Aargh.. hoe dom kan een mens zijn, je hebt gewoon gelijk! 8)7 Ik had de Note er inderdaad andersom in zitten zodat de Note onder een kleine hoek op tafel gelegd kan worden, wat ik handiger vond. Bedankt, enne.. shame on me :o :o

@littleredbird: ik heb het even uitgeprobeerd, het kopiëren van tekst of een link en vervolgens plakken in een browser e.d.. Ook even een linkje geplakt in dit bericht en vervolgens weer verwijderd. Bij mijn Note ging dat gewoon goed. Zowel in Firefox als in de standaard Android browser geen enkele vastloper gehad. Geen idee eerlijk gezegd waarom dat bij jou niet wil lukken.

[ Voor 26% gewijzigd door tallstoi op 19-12-2012 16:48 ]

Steam

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste