Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Heb jij part 1 en 2 geïnstalleerd?
Ik nu enkel part 1 en die werkt prima.

Vorige keer had ik abusievelijk part 2 geflashed en toen was ik mijn battery mod kwijt, part 2 lijkt me wat meer te bevatten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Zojuist besloten een Note 10.1 3G + Wifi te bestellen. Nu maar hopen op een mooi apparaatje *O*

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Matis schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:01:
Zojuist besloten een Note 10.1 3G + Wifi te bestellen. Nu maar hopen op een mooi apparaatje *O*
Krijg je echt geen spijt van althans ik ben nog steeds even tevreden met mijn Note, plus wel handig bij de 3G versie dat het een van de weinige tablets is waarmee je ook gewoon kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Roel1966 schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:03:
Krijg je echt geen spijt van althans ik ben nog steeds even tevreden met mijn Note, plus wel handig bij de 3G versie dat het een van de weinige tablets is waarmee je ook gewoon kan bellen.
Ik wil het niet zozeer gebruiken om te bellen (ik heb immers een HTC Desire S om mee te bellen en te internetten), maar ik wil het 3G gaan gebruiken als we stedentrips gaan doen. Dan kan ik in het land zelf een data prepaid/abonnement kopen van de lokale provider, zodat we het als reisgids kunnen gebruiken binnen de stad.
Daarnaast is het wel makkelijk om (eenmalig) whatsapp op dat ding te registeren middels 3G, zodat we altijd een apparaat thuis hebben liggen waarop we kunnen whatsappen. Zie het als een huistelefoon, maar dan in de vorm van een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:58

Snippertje

Light up your life

Heb het toetsenbordje nu binnen. En moet zeggen eerste indruk is erg goed, ben alleen gewend om de spatie met mijn linker duim te doen, maar dat wordt geblokkeerd door het klik mechanisme (om hem als cover te gebruiken). Dus dat is even wennen, maar voldoet verder prima aan mijn eisen :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:02
Vandaag maar eens gevraagd hoe het met de update zit.. ze reageren wel snel moet ik zeggen (of ik had geluk :) )

[samsung Nederland Hi ..., we hebben helaas nog niet de informatie over wanneer deze update beschikbaar is in Nederland; zodra we meer weten zullen dat met jullie delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Gandalf68 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:21:
Vandaag maar eens gevraagd hoe het met de update zit.. ze reageren wel snel moet ik zeggen (of ik had geluk :) )

[samsung Nederland Hi ..., we hebben helaas nog niet de informatie over wanneer deze update beschikbaar is in Nederland; zodra we meer weten zullen dat met jullie delen!
Standaard antwoord haha, had niet anders verwacht :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
We kunnen natuurlijk ook allemaal op facebook gaan vragen :) tot ze gek van ons worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Gandalf68 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:25:
We kunnen natuurlijk ook allemaal op facebook gaan vragen :) tot ze gek van ons worden ...
Denk niet dat de update daardoor eerder komt ;) Als je zoveel haast hebt dan kun je JB flashen via Odin op je note. In Duitsland hebben ze namelijk al wel JB uitgerold

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 19:57
Dom vraagje denk ik, ligt het aan mij of is www.sammobile.com niet bereikbaar de laatste tijden?
Ik kan ze niet pingen of tracen, maar een check levert op dat de site wel in de lucht zou moeten zijn.. rara? (Ik zit bij Ziggo, de site heeft wel gewerkt vroeger..)

Edit: Via 'proxify' of andere 'cloak' sites kom ik er gewoon wel op.. rarara?

Edit: Iets te ruime deny/drop rule gevonden in mijn router, sorry voor het OT bericht!

[ Voor 24% gewijzigd door Asure op 02-01-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik kom er zonder problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Inmiddels hebben we weer een creativeling die een mooie app heeft gemaakt voor geroote devices.
Hadden we eerst de flashable zip die (bijna) alle apps in multi view kreeg.

Hebben we nu een apk welke het mogelijk maakt om al deze apps ook in de toolbar te krijgen.

http://db.tt/fpGfmHNW

Of zie topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2079807

Vereisten zijn geroot en JellyBean 4.1.2.

Dit tablet wordt steeds beter zo _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door madmaus op 03-01-2013 20:10 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt heerlijk inderdaad.Perfect al die actieve developers op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Mijn note 10.1 is besteld.

De officiele uitrol van jelly bean is in een groot aantal landen vandaag uitgerold.
iemand nieuws over belgie, nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelly bean is overgewaaid van Duitsland naar Engeland. :P Nieuws zal je niet vinden voordat de update komt in Nederland of België. Samsung doet hierover geen uitspraak. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoxboss69
  • Laatst online: 18-03 17:36

hugoxboss69

Kawasaki ZX-10R

Volgens nog graag het niet het lang meer duren voordat Jellybean naar de n8010 komt. Ik probeerde vandaag de handleiding van mijn net nieuwe note te downloaden van de website van Samsung. Samsung heeft op 26 december 2012 een nieuwe handleiding neer gezet. En wel de handleiding van Jellybean. Bewijs.

Lekker snel, dacht et wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rv.dP
  • Laatst online: 21-06 16:34
Ha, zou mooi zijn als JB ook in NL uitgerold zou worden... ik heb geen zin om een andere ROM erop te gaan zetten.

Voor de mensen die wel die moeite genomen hebben: laat de (afbeeldingen)Galerij van Jelly Bean bij jullie wel je foto's van Facebook en Dropbox zien? Mijn Galaxy Note II doet dat wel en ik hoop dat daar het verschil in zit. :)

Wat ik ook anders hoop te zien is synchronisatie van S-Notes... nu doet mijn Samsung account op de Note tab dat niet (optie ontbreekt gewoon), op de Note II wel en ik had eigenlijk verwacht dat ik via die weg juist notes tussen tel. en tab zou kunnen synchroniseren! :o

Nog een laatste puntje van teleurstelling: als ik spreadsheets vanuit Google Docs open in het meegeleverde Polaris Office, geeft 'ie cijfers weer in cellen waar tekst hoort te staan... kortom, knap nutteloos. :( Herkent iemand dit of beter nog: wie heeft de oplossing?? :P

Verder ben ik hartstikke tevreden over dit ding hoor! ;) Ik heb 'em gekocht als digitaal notitieboekje en dat werkt fantastisch! De s-pen werkt heel fijn en het meegeleverde S-Notes is één van de beste notitie-apps voor Android. De tablet is snel, accu houdt het goed vol en handige functies als split-screen, zwevende mini-apps (agenda, rekenmachine!) en het split-keyboard maken het werken nog makkelijker! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Rv.dP schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:44:
Ha, zou mooi zijn als JB ook in NL uitgerold zou worden... ik heb geen zin om een andere ROM erop te gaan zetten.

Voor de mensen die wel die moeite genomen hebben: laat de (afbeeldingen)Galerij van Jelly Bean bij jullie wel je foto's van Facebook en Dropbox zien? Mijn Galaxy Note II doet dat wel en ik hoop dat daar het verschil in zit. :)

Wat ik ook anders hoop te zien is synchronisatie van S-Notes... nu doet mijn Samsung account op de Note tab dat niet (optie ontbreekt gewoon), op de Note II wel en ik had eigenlijk verwacht dat ik via die weg juist notes tussen tel. en tab zou kunnen synchroniseren! :o

Nog een laatste puntje van teleurstelling: als ik spreadsheets vanuit Google Docs open in het meegeleverde Polaris Office, geeft 'ie cijfers weer in cellen waar tekst hoort te staan... kortom, knap nutteloos. :( Herkent iemand dit of beter nog: wie heeft de oplossing?? :P
Op je eerste vraag ligt het eraan hoe je Dropbox ingesteld hebt en ie bij mij wel de foto's laat zien die ook op Dropbox staan. Facebook weet ik verder niet omdat ik Facebook zelden tot nooit gebruik op zowel het tablet niet als ook niet op de gewone pc.

Synchronisatie van S-Notes werkt bij JB maar er is een maar aan namelijk je moet dan wel op het andere apparaat aangemeld zijn met je Samsung account. Via je Samsung account kan je je notes dus gewoon synchroniseren althans dit werkt met mijn S3 waar ook JB op staat.

De derde vraag ligt denk ik voor een gedeelte aan Google docs want wanneer ik een Excel spreadsheet open in Polaris dan doet ie dit prima. Let er ook op dat er een update is voor Polaris die je via de eigen Samsung Market kan downloaden en niet op de Google Playstore als update staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rv.dP
  • Laatst online: 21-06 16:34
Bedankt voor je snelle reactie Roel.

Ik kan geen instelling van Dropbox, of de Galerij, vinden die het voor mij fixed. Dus maar blijven hopen dat JB upgrade de klus klaart... In ieder geval zeer relaxed dat de S-Note synchronisatie onder JB wel werkt!

Nav je tip heb ik de nieuwere versie van Polaris Office erop gezet en de link met Google Docs opnieuw ingesteld, maar dat mocht helaas niet baten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:09
is het mogelijk om deze tablet ook te gebruiken als universele afstandbediening aangezien er IR is?

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Ja, daarvoor wordt Peel Smart Remote gebruikt maar de programmering vind ik nogal beperkt. Mijn Humax 5050C kan ik eigenlijk alleen de kanalen maar mee kiezen, programmeren, programma's terugkijken of de tv-gids inkijken is niet mogelijk aangezien je deze knoppen niet kunt programmeren in Peel Smart Remote.

Of er al andere programma's zijn die de IR-functie ondersteunen weet ik niet.
O.k. kom net Samsung Remote PRO-TouchSquid tegen die ook geschikt is voor de Note 10.1. Eens kijken of hier meer mee mogelijk is. Is alleen wel prijzig met zijn €37,88.

[ Voor 22% gewijzigd door sjaool op 06-01-2013 12:22 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn WiFi uit te laten schakelen, als de tablet op Lockscreen gaat.

Ik heb alle drie de mogelijkheden al geprobeerd onder WiFi geavanceerd -> WiFi ingeschakeld laten tijdens sluimeren. (Stock iCS 4.04)
Ook heb ik de Wi-Fi locatiebepaling al uitgeschakeld.

Maar...de Wi-Fi wordt niet uitgeschakeld tijdens het lockscreen.

Heeft er iemand de oplossing (behalve tablet uitschakelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Voor de xda'rs onder ons, zoals al door iemand eerder was aangegeven kan bijna alles multi view draaien, met een mod.
Ik krijg alleen niet itv online van kpn in multiwindow? Heeft iemand kennis om de applicatie wel te modden voor multiview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
Oke dus voor een update moet je eigenlijk de tablet aan de pc gooien waar kies op staat ?

Heeft iemand trouwens ervaring met de remote app in samenwerking met een KPN iptv box ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Hoezo is het niet mogelijk om vanuit de tablet zelf de update te doen :?

Instellingen -> Toestel-Info -> Software update

De eerste keer starten vond hij al zelf de update.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
SPee schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:51:
Hoezo is het niet mogelijk om vanuit de tablet zelf de update te doen :?

Instellingen -> Toestel-Info -> Software update

De eerste keer starten vond hij al zelf de update.
Ik heb een Franse Galaxy Note 10.1. Via "Instellingen -> Toestel-Info -> Software update" de melding geen updates gevonden. Vervolgens sluit ik mijn tablet aan op de laptop en start KIES op....direct de melding dat er een update was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Laatst online: 11:20
Ja kan kloppen, dat is Samsung logica :+
Overigens kan de Galaxy S2 alleen via KIES naar JB toe. Het is dus niet gezegd dat beide altijd kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:55

4play

-Nintendo- fan

jip_86 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:49:
Ja kan kloppen, dat is Samsung logica :+
Overigens kan de Galaxy S2 alleen via KIES naar JB toe. Het is dus niet gezegd dat beide altijd kunnen.
Die laatste update flashed volgens mij ook je geheugen, (dus maakt alles weer leeg) en dus kun je daarom niet vanaf je telefoon flashen (omdat halverwege de file gewist wordt).

Maar het is verder wel vreemd ja Samsung doet weer eens super raar...

ik wil mijn JB update (zonder root en of rommelen met de tab :))

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Wellicht kan iemand mij helpen: ik ben op zoek naar een stevige case voor mijn note 10.1. Liefst hetzelfde als deze: http://m.otterbox.com/Sam...ung-galaxy-tab-2-10-cases maar dan voor de note 10.1 (en die verkoopt Otterbox niet...). Iemand een idee wie nog meer van ditsoort cases verkoopt? Een tijdje googlen heeft mij nietveel opgeleverd.

De case zou voor moeten voldoen aan: gemaakt van dat harde plastic (of dergelijke) & er moet een bezel opzitten die ervoor zorgt dat het scherm zelf, als je de note op de kop legt, op circa +5mm de ondrgrond niet raakt. Ik gebruik mijn tablet namelijk om o.a. electra tekeningen op te zetten, die heb ik nodig als ik onder/boven/langs/voor/over machines heen kruip om storing te zoeken en oplossen.

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik heb afgelopen week mijn TF201 verkocht en een Note 10.1 voor weer gekocht (Saturn, 440,-). Tot nu toe erg blij mee en zeker geen spijt van! Enige wat mij opviel toen ik thuis kwam, was dat de tablet al eens uit de verpakking is geweest. Wat vinden jullie, moet ik hier nog mee terug gaan? Ik ben het bangst er voor dat ik niet meer mee kan doen met de cashback actie omdat 'ie misschien al gebruikt is...

Verder nog een vraagje: Ik kon geen accessoires topic vinden dus daarom bij deze: Hebben jullie aanraders voor hoezen? Welke hebben jullie en wat is jullie (positieve) ervaring? Ik ben zelf op zoek naar een case die achterkant en voorkant beschermt, en die je neer kan zetten om film te kijken.

Hebben er mensen ervaring met deze:
Hoes 1
Hoes 2
Hoes 3
Hoes 4

[ Voor 47% gewijzigd door Edzeau op 09-01-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorren
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 23:41
Jeroen04 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:54:
Ik heb afgelopen week mijn TF201 verkocht en een Note 10.1 voor weer gekocht (Saturn, 440,-). Tot nu toe erg blij mee en zeker geen spijt van! Enige wat mij opviel toen ik thuis kwam, was dat de tablet al eens uit de verpakking is geweest. Wat vinden jullie, moet ik hier nog mee terug gaan? Ik ben het bangst er voor dat ik niet meer mee kan doen met de cashback actie omdat 'ie misschien al gebruikt is...

Verder nog een vraagje: Ik kon geen accessoires topic vinden dus daarom bij deze: Hebben jullie aanraders voor hoezen? Welke hebben jullie en wat is jullie (positieve) ervaring? Ik ben zelf op zoek naar een case die achterkant en voorkant beschermt, en die je neer kan zetten om film te kijken.

Hoes 1
Hoes 2
Hoes 3
Hoes 4
Ik heb een hoes bij Amazon gekocht die heel veel op je hoes 4 lijkt. ik heb hem sinds gister binnen maar bevalt mij prima. tablet klemt goed vast. dit heeft als gevolg dat je hem deels los moet halen om de stand te gebruiken ( de onderste hoek "klemmen") maar is voor totaal geen probleem en weinig moeite, maar iets minder vloeiend als een ipad smart cover.

edit: quote toegevoed.

[ Voor 66% gewijzigd door jorren op 09-01-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Hoes 1
Hoes 2
Hoes 3
Hoes 4
Ik heb hoes 4, bevalt me prima. Deze kan nl een stukje los onderaan, zodat je de note in een keyboard dock kan zetten (ik heb de dock van een 10.1 aangepast zodat ie past)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Misschien verloren gegaan in de discussie over een goede hoes ???

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn WiFi uit te laten schakelen, als de tablet op Lockscreen gaat.

Ik heb alle drie de mogelijkheden al geprobeerd onder WiFi geavanceerd -> WiFi ingeschakeld laten tijdens sluimeren. (Stock iCS 4.04)
Ook heb ik de Wi-Fi locatiebepaling al uitgeschakeld.

Maar...de Wi-Fi wordt niet uitgeschakeld tijdens het lockscreen.

Heeft er iemand de oplossing (behalve tablet uitschakelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
  • Laatst online: 15-06 13:17
Ik heb er ook maar 1 besteld.. Had eerst een t300 van samsug besteld maar die zijn niet meer leverbaar... Nu maar deze gekozen.. Ik hoop dat hij gaat bevalen..

Peace,
Rich_Art. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
TifKag schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:23:
Die doet toch juist het omgekeerde :?
Of bedoel je dat je die uitgezet hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
jip_86 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:46:
[...]

Die doet toch juist het omgekeerde :?
Of bedoel je dat je die uitgezet hebt :P
Volgens mij zou er toch 1 van de drie moeten werken ??

"WiFi ingeschakeld laten tijdens sluimeren"

"Altijd" is volgens mij altijd ingeschakeld (dus ook tijden sluimeren)
"Alleen indien ingeschakeld" schijnt te zijn alleen als hij op de lader aangesloten is.
"Nooit" is volgens mij, uitschakelen in sluimerstand

Maar ze werken géén van drie :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

wat ik lastig vind is dat je niet kunt instellen dat ie een bepaald netwerk "A" niet mag pakken als een netwerk "B" aanwezig is. M'n tablet wilt constant verbinding maken met een open hotspot terwijl mijn eigen signaal sterker en sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
D-rez schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 12:09:
wat ik lastig vind is dat je niet kunt instellen dat ie een bepaald netwerk "A" niet mag pakken als een netwerk "B" aanwezig is. M'n tablet wilt constant verbinding maken met een open hotspot terwijl mijn eigen signaal sterker en sneller is.
je kunt hem toch een bepaald netwerk laten "vergeten" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Kun je niet een volgorde instellen.
Dus dat hij eerst netwerk A pakt en pas als die niet beschikbaar is, netwerk B.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Ik heb net men note 10.1.

Wanneer ik een video bekijk, en de statusbalk onderaan verdwijnt zie ik 6 grijze punten onderaan (elk ongeveer 2mm diameter), is dit normaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Ja, dat is normaal. Die balk word een soort van gedimd, die puntjes zijn nog gewoon actief als de knopjes die op die plek staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA

Gray|IA

geen ondertitel

Vreemd hoor, als ik op de puntjes druk of ernaast, de statusbalk komt sowieso eerst tevoorschijn.

De puntjes storen me als ik een film bekijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Gray|IA schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:19:
Vreemd hoor, als ik op de puntjes druk of ernaast, de statusbalk komt sowieso eerst tevoorschijn.

De puntjes storen me als ik een film bekijk :(
Dan zoek je een andere player zonder puntjes (MXplayer, BSplayer) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door TifKag op 12-01-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan krijg je er waarschijnlijk weer een die gebruikt/getest is. Ik heb hem twee keer besteld en de eerste keer was het plastic aan de achterkant smerig en de tweede had niet alle beschermrandjes er nog opzitten. Deze tablet wordt erg veel weer geretourneerd heb ik het idee.
Maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om die cashback actie. Als iemand hem zou hebben ingestuurd, dan heeft samsung alle gegevens van diegene. Zou niet slim zijn als iemand dat zou doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoes 1
Hoes 2
Hoes 3
Hoes 4
Ik heb ook hoes nr. 4, net binnengekregen. Hij is wel vrij zwaar, dus alleen praktisch als je hem op tafel of op je schoot gebruikt. Ik heb deze genomen omdat je hem in verschillende standen kunt plaatsen. Die smartcases of foldcases hebben maar 1 hele lage schuine stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:32:
[...]

Dan krijg je er waarschijnlijk weer een die gebruikt/getest is. Ik heb hem twee keer besteld en de eerste keer was het plastic aan de achterkant smerig en de tweede had niet alle beschermrandjes er nog opzitten. Deze tablet wordt erg veel weer geretourneerd heb ik het idee.
Maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken om die cashback actie. Als iemand hem zou hebben ingestuurd, dan heeft samsung alle gegevens van diegene. Zou niet slim zijn als iemand dat zou doen..
Je zult ze de kost geven die het proberen hoor. Mensen kopen de tablet, incasseren de cashback om hem vervolgens te retourneren bij de winkel waar hij gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooit over nagedacht maar de cashback actie werkt inderdaad heel eenvoudig. een kopie van de bon en serienummers + formulier is voldoende. denk dat je dus theoretisch de tablet na het aanvragen van de cashback actie idd gewoon terug zou kunnen brengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Welke speler is het meeste geschikt om video direct vanaf mijn NAS te streamen/af te spelen.
Ik heb een aantal spelers bekeken in de playstore, maar die spelen alleen vanaf interne geheugen of geheugenkaart.

[ Voor 39% gewijzigd door AleSyS op 13-01-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

TifKag schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:16:
[...]

je kunt hem toch een bepaald netwerk laten "vergeten" ??
Ja maar binnen 2 minuten zegt ie " hey ho, hey ho! een open netwerk, dat is leuk laten we daar eens mee verbinden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
D-rez schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:19:
[...]
Ja maar binnen 2 minuten zegt ie " hey ho, hey ho! een open netwerk, dat is leuk laten we daar eens mee verbinden."
Ik denk dat je toch even naar je instellingen moet kijken, want naar mijn weten maakt geen enkele android device automatisch verbinding met een open netwerk tenzij je deze zelf handmatig een keer hebt gekozen. Als je deze een keer handmatig hebt gekozen, dan kun je deze koppeling verwijderen door het netwerk te laten vergeten.

Edit:
Weet je trouwens wel zeker dat je verbonden bent met het open netwerk en niet alleen maar een melding krijgt in je notificatiebalk met de mededeling dat er een open netwerk beschikbaar is? Want als het alleen maar een melding is waar je je aan stoort, dat kun je ook uitschakelen in je wifi instellingen.

[ Voor 21% gewijzigd door -MD- op 12-01-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:11:
nooit over nagedacht maar de cashback actie werkt inderdaad heel eenvoudig. een kopie van de bon en serienummers + formulier is voldoende. denk dat je dus theoretisch de tablet na het aanvragen van de cashback actie idd gewoon terug zou kunnen brengen....
Mijn opmerking was in ieder geval niet bedoelt om mensen op een idee te brengen. ;)
Ik mag ervan uitgaan dat de meeste winkels/webshops dit wel aan de hand van het serienummer controleren bij Samsung voor ze geld teruggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:39:
[...]

Ik heb ook hoes nr. 4, net binnengekregen. Hij is wel vrij zwaar, dus alleen praktisch als je hem op tafel of op je schoot gebruikt. Ik heb deze genomen omdat je hem in verschillende standen kunt plaatsen. Die smartcases of foldcases hebben maar 1 hele lage schuine stand.
Op advies van een van de anderen hier heb ik deze aangeschaft.

www.ebay.nl/itm/NEW-Ultra...m4abbf2e59d#ht_6847wt_922

Hij bevalt erg goed. Zeker voor het geld.
De hoes is minder geschikt als je je note in verschillende standen rechtop op tafel wil zetten. Vrij rechtop gaat wel, maar wil je m schuiner zetten dan wordt het wat lastiger.
Ik wilde de hoes vooral voor schootwerk en bescherming en dat doet tie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
AleSyS schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:50:
Welke speler is het meeste geschikt om video direct vanaf mijn NAS te streamen/af te spelen.
Ik heb een aantal spelers bekeken in de playstore, maar die spelen alleen vanaf interne geheugen of geheugenkaart.
?

Gewoon naar je nas bladeren met es file explorer oid en dan afspelen. Krijg ik de keuze uit een hele rits mediaplayers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enbroerse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 17:15
Ik gebruik het programma UPnPlay om te streamen en ik kijk vervolgens met vlc.

Ik ben trouwens erg blij dat ik alle negatieve reviews heb genegeerd en naar de gebruikers ervaringen op Tweakers heb gekeken. Ik ben er super tevreden mee! Ik had het pen gedeelte eerst alleen voor mijn dochtertje bedacht, maar ik gebruik hem nu heel vaak voor mijn werk om aantekeningen te maken! Hij schrijft lekkerder dan mijn Smart Digitboard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Is het eigenlijk mogelijk om de tablet te vergrendelen met een wachtwoord???
Ik heb het niet kunnen vinden...

Peace,
Rich_Art. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Rich_Art schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:35:
Is het eigenlijk mogelijk om de tablet te vergrendelen met een wachtwoord???
Ik heb het niet kunnen vinden...

Peace,
Rich_Art. ;-)
Instellingen --> Beveiliging --> Schermvergrendeling --> Wachtwoord.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb tegenwoordig de archos mediaplayer er op staan. Die ondersteunt afspelen direct vanaf de NAS en harkt ook nog eens een cover-flow bij elkaar via IMDB etc.
dragon2 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:42:
[...]

?

Gewoon naar je nas bladeren met es file explorer oid en dan afspelen. Krijg ik de keuze uit een hele rits mediaplayers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Weakling schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:40:
[...]

Instellingen --> Beveiliging --> Schermvergrendeling --> Wachtwoord.
LoL thanks... Dat ik dat helemaal over het hoofd heb gezien..

Peace,
Rich_Art. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Frank B268 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 09:06:
[...]
De hoes is minder geschikt als je je note in verschillende standen rechtop op tafel wil zetten. Vrij rechtop gaat wel, maar wil je m schuiner zetten dan wordt het wat lastiger.
Ik wilde de hoes vooral voor schootwerk en bescherming en dat doet tie prima.
De flap van de sluiting past in de sleuf op de achterkant, zo kun je hem op tafel plaatsen. Dan staat hij iets schuin naar boven. Dat is ook eigenlijk de enige stand die er standaard opzit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enbroerse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 17:15
Hebben julle een tip voor een stylus? Ik schrijf erg veel met het tablet, maar ik vind de stylus erg dun. Ik begrijp dat Samsung eerst een dikkere had met een gummetje, maar ik kan deze nergens vinden. Ik vind de uiteinde van de stylus wel prettig schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Je bedoelt deze stylus.

Die is €21,95 bij MobileSupplies.nl.

Wacom komt ook met een tweetal stylussen die ook geschikt zijn voor de Note 10.1.

Bamboo Stylus Feel €39,90
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/5widna.jpg

Bamboo Stylus Feel carbon €79,90
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/a4ofn6.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door sjaool op 14-01-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
sjaool schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:06:
[...]

De flap van de sluiting past in de sleuf op de achterkant, zo kun je hem op tafel plaatsen. Dan staat hij iets schuin naar boven. Dat is ook eigenlijk de enige stand die er standaard opzit. ;)
Verrek. Zo zette ik m rechtop :-)))
Goeie!

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zie hieronder voor de twee standen die mogelijk zijn. Foto spreekt voor zich,

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2884n7s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Iemand een idee wanneer/of Jellybean 4.1 (en 4.2!) naar de note n8000 & n8010 komt?

3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyoi schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 08:14:
Iemand een idee wanneer/of Jellybean 4.1 (en 4.2!) naar de note n8000 & n8010 komt?
Volgens jou signature:

4) You did not read this topic, because the question is asked several times.

Als Samsung zelf geen uitspraken doet over updates naar jellybean, dan kan je het hele internet afzoeken en vindt je geen antwoord over het "wanneer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
JB 4.1.1 word al een tijdje uitgerold, maar gaat niet heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
enbroerse schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:25:
Ik gebruik het programma UPnPlay om te streamen en ik kijk vervolgens met vlc.
Hoe doe je dit precies? Ik heb beide apps op de note en twonky server op mijn NAS aan staan. Ik kan met VLC alleen mijn mappen niet benaderen en ik heb het idee dat ik alles goed heb ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de topic een search gedaan naar kopiëren naar microsd...zonder resultaat. Weet iemand of het kan op de Note? Zowel met stock browser als ES file explorer lukt het me niet om bestanden te kopieren van intern geheugen of USB stick naar de microsd card welke overigens Exfat is geformatteerd.

Bedankt voor het antwoord,

T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Volgens mij ondersteund Android standaard helemaal geen exFat.

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 15-01-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan bestanden groter dan 4Gb lezen op de ExFat microsd card, maar niets erop schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:22:
ik kan bestanden groter dan 4Gb lezen op de ExFat microsd card, maar niets erop schrijven.
Out of the box is het alleen FAT volgens de manual.
●● Uw apparaat ondersteunt alleen de FAT-bestandsstructuur
voor geheugenkaarten. Als u een geheugenkaart plaatst
die met een andere bestandsstructuur is geformatteerd,
wordt u gevraagd of u de kaart opnieuw wilt formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Note is pas een paar dagen "out of the box" ;) en ik heb al films groter dan 4Gb gekeken. Geen root of speciale app. Maar als de kaart in Exfat slechts lezen ondersteunt, is dat ook niet handig. Overigens heb ik hetzelfde probleem met de USB sticks die ik Exfat heb geformatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DreamWearl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik ben deze tablet aan het overwegen,

Iemand die weet of Whatsapp deftig werkt op een "niet"-3G model van deze Note ?
Twijfel om enkel wifi model te nemen...
En gewoon mijn gsm (indien nodig) 3G te laten doorverbinden via wifi...

Spijtig dat de cash-back enkel in NL geld, en niet in B.
Zelf hem in NL komen kopen is niet voldoende, je moet er effectief wonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
DreamWearl schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:25:

Je kent geen Nederlander? Of misschien een Tweaker, die je voor €25,- wil helpen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

DreamWearl schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:25:

Whatsapp kun je niet installeren vanuit de playstore op een Wi-Fi only Note. Dat weigert ie omdat ie de app niet compatibel vindt. Immers er ontbreekt een simkaart en bijbehorend telefoonnummer. Wel kan je een niet officiële aangepaste versie ergens downloaden en dan met wat getweak installeren op je Note. Je moet dan wel bijvoorbeeld het telefoonnummer van je vaste telefoonlijn invoeren om niet te botsen met de Whatsapp op je mobiel. Kortom echt "deftig" is het allemaal niet, maar het kan wel als je echt wil.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus12
  • Registratie: November 2007
Weakling schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:57:
[...]

Wel kan je een niet officiële aangepaste versie ergens downloaden en dan met wat getweak installeren op je Note.
Linkje aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:30
Ik twijfel nu erg om een galaxy note tab te halen maar bevalt het beeldscherm jullie? Ik lees regelmatig dat het scherm niet echt geweldig is. Ik heb zelf wel een Galaxy tab 2 gehad is dat het zelfde scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Scherm is prima, niks op aan te merken. De reviews gaan altijd over minimale verschillen die je pas ziet als je de schermen van verschillende tablets naast elkaar legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus12
  • Registratie: November 2007
Het is wat verwarrend met die namen, tab 1, tab 2, note, note tab.....
Houden we het maar op note 10.1

Ik vind het een geweldig apparaat!
Ook het scherm bevalt me prima en ik ben er erg tevreden over.
Suggestief ik weet het maar ik meld het toch maar even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Mijn geheugen liet me een beetje in de steek. Het is geen onofficiele versie, maar de officiele versie die je van je mobiel af trekt en vervolgens op een geroote Note kunt installeren met wat ditjes en datjes er om heen om het aan de praat te krijgen. Heb het zelf nooit geprobeerd, vond het teveel gedoe. Hier de info:
http://www.androidworld.n...e-tablet-installeren.html

Edit: hier nog eentje die een tikje duidelijker de stappen beschrijft in mijn ogen:
http://www.tabletguide.nl...ken-op-je-android-tablet/

[ Voor 13% gewijzigd door Plekuz op 17-01-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Weakling schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:14:
[...]

Mijn geheugen liet me een beetje in de steek. Het is geen onofficiele versie, maar de officiele versie die je van je mobiel af trekt en vervolgens op een geroote Note kunt installeren met wat ditjes en datjes er om heen om het aan de praat te krijgen. Heb het zelf nooit geprobeerd, vond het teveel gedoe. Hier de info:

Edit: hier nog eentje die een tikje duidelijker de stappen beschrijft in mijn ogen:
Ik heb niet geroot. Ik heb gewoon de officiële Duitse versie (geen verschillen) draaien.
Eerst de officiele ICS duits er op zetten 5-10 minuten max
Dat de landinstellingen in wijzigen (wiped je note) 5 minuten
Restarten en de officiële jb rol OTA binnen.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Hairball schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:13:
Ik heb niet geroot. Ik heb gewoon de officiële Duitse versie (geen verschillen) draaien.
Eerst de officiele ICS duits er op zetten 5-10 minuten max
Dat de landinstellingen in wijzigen (wiped je note) 5 minuten
Restarten en de officiële jb rol OTA binnen.
Ik snap dat het door mijn quote niet helemaal meer duidelijk was, maar dit ging over Whatsapp op een wifi only Note zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou inderdaad wat handiger zijn als er een verdeling van topics zou komen. Dat zou de bruikbaarheid van dit forum een stuk efficiënter maken. Maar dit zal wel een moderator vereisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:36:
Het zou inderdaad wat handiger zijn als er een verdeling van topics zou komen. Dat zou de bruikbaarheid van dit forum een stuk efficiënter maken. Maar dit zal wel een moderator vereisen.
Of ik had beter kunnen lezen 8)7

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DreamWearl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-04-2024
Jeroen04 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:38:
[...]

Je kent geen Nederlander? Of misschien een Tweaker, die je voor €25,- wil helpen? ;)
Nee niet direct, maar ondertussen bij V&A item gezet ;) via bericht mag natuurlijk ook.
Weakling schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:14:
[...]

Iemand dat dit kan testen op een Samsung Note 10.1 ?
En bevestigen dat deze werkwijze werkt?
Thx!

[ Voor 0% gewijzigd door DreamWearl op 18-01-2013 15:06 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Heeft iemand een goede app om geinstalleerde apps naar de sd-geheugenkaart te verplaatsen?

App 2 SD heb ik reeds geprobeerd, maar deze werkt erg slecht (onduidelijk en kan veel apps niet verplaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Total Commander gratis in de play store, gebruik ik voor het verplaaatsen / copieeren van bestanden. (foto-video). Maar betwijfel of je wel elke app vanaf de SD kaart kan laten werken, lijkt me ook onnodig of je moet dan wel hele grote apps hebben, voordat je interne geheugen vol is.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
daanNL schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:16:
Heeft iemand een goede app om geinstalleerde apps naar de sd-geheugenkaart te verplaatsen?

App 2 SD heb ik reeds geprobeerd, maar deze werkt erg slecht (onduidelijk en kan veel apps niet verplaatsen)
heb je root?

Zo ja, dan kan ik je Directory Bind aanraden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1410262
Hiermee kan je folders van je interne SDkaart naar je externe SDkaart verplaatsen, Directory Bind maar een bestandje aan waardoor je telefoon denkt dat het nog op je interne kaart staat.
Erg handig met al die grote spellen tegenwoordig die enkel op je interne kaart kunnen.

Heb je geen root dan weet ik niet of er iets mogelijk is.

[ Voor 3% gewijzigd door madmaus op 18-01-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Vandaag ook maar eens een Note 10.1 aangeschaft. Ik ben een ramp met aantekeningen maken op papier (niet te lezen, raak papier kwijt etc) dus ga het maar eens zo proberen...
Ik heb er ook een dock bij gekocht. Dat vind ik toch wat makkelijker dan het virutele toetsenbord, maar misschien had ik toch een bluetooth bordje moeten nemen. Dat geeft net even wat meer vrijheid qua opstellen, maar goed ik kijk wel of er mee te werken valt :)

Heeft er iemand de remote functie al icm met een UPC MediaBox (Thomson) aan de praat gekregen? Ik heb de internationale en de europese versie van Peel Smart Remote geprobeerd, maar dat wordt 'm niet tenzij ze support gaan inbouwen.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:16:
Heeft er iemand de remote functie al icm met een UPC MediaBox (Thomson) aan de praat gekregen? Ik heb de internationale en de europese versie van Peel Smart Remote geprobeerd, maar dat wordt 'm niet tenzij ze support gaan inbouwen.
Peel Smart Remote is voor mij ook waardeloos, zelfs een Samsung kabel receiver werkt niet. Gelukkig is er een alternatief: Touchsquid . Trial versie in de playstore voor 30 dagen waarmee je kan testen, daarna kun je beslissen of je de (pro of simpele) app koopt. Hiermee werkt al mijn apparatuur, ook komt er een Thomson in de lijst voor, die zal je dan kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Is er ook een optie om de icons van de apps op de pages te hernoemen?

Peace,
Rich_Art. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Pfoe, met de Mediamarkt BTW-korting + 75 euro cashback is dit echt een interessante optie zeg! Het enige waar ik nog over twijfel is de resolutie,die gaat de komende tijd toch wel echt omhoog naar HD-standaard. Twijfel over future-proof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ja, TouchSquid had ik voorbij zien komen, maar ik vind 'm te duur. Gelukkig heb ik nog enige hack&prack skills in java en heb ik op basis van dit topic een ietwat werkende remote op m'n Note. Ik kon niet alle toetsen proberen, omdat m'n vriendin TV aan het kijken was en mijn testwerk niet werd gewaardeerd :+

Er is in ieder geval hoop :Y)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Tiroz schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:11:
Pfoe, met de Mediamarkt BTW-korting + 75 euro cashback is dit echt een interessante optie zeg! Het enige waar ik nog over twijfel is de resolutie,die gaat de komende tijd toch wel echt omhoog naar HD-standaard. Twijfel over future-proof :D
Future proof is niets. Je kunt wachten op "the next big thing", maar daarna volgt altijd snel de volgende. Je kunt blijven wachten. Resolutie, dat is wat mij betreft hetzelfde als de megapixel race bij camera's enkele jaren terug, voor het overgrote deel totaal onzinnig.

Op onze PC's zitten we naar 22 inch en grotere schermen te kijken met een resolutie van gemiddeld 1920 pixels breed en dat vinden we prima, maar 1280 pixels op een 10 inch scherm zou ineens niet scherp genoeg zijn? Ja je zit er een tikje dichter op, maar het staat nog steeds niet in verhouding. De huidige resoluties zijn prima, belangrijker zijn kleuren en contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich_Art
Nou dat dacht ik dus ook, Was een beetje huiverig maar wat een gepannenkoek over die resolutie. Het scherm is gewoon super strak. NIks mis mee. Flims zien er haarscherp uit. Laat je niet gek maken door al dat HD gebrul... Wil je het zekere voor het onzekere ga dan even naar een winkel en kijk zelf hoe het eruit ziet.

Wij hebben er nu 2 en ze zijn gewoon prima.

Peace,
Rich_Art. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Top, dank voor de reacties, goed punt over schermgrootte. Ga vanmiddag even kijken bij BCC als ik tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:47:
[...]

Peel Smart Remote is voor mij ook waardeloos, zelfs een Samsung kabel receiver werkt niet. Gelukkig is er een alternatief: Touchsquid . Trial versie in de playstore voor 30 dagen waarmee je kan testen, daarna kun je beslissen of je de (pro of simpele) app koopt. Hiermee werkt al mijn apparatuur, ook komt er een Thomson in de lijst voor, die zal je dan kunnen proberen.
Peel werkte bij mij eerst ook niet. Ziggo was niet bekend en ook mijn Humax stond niet in het lijstje. Voor beiden een ticket ingediend en binnen een paar weken waren beiden toegevoegd! Zou natuurlijk toeval kunnen zijn, maar blijkbaar is er in elk geval nog ontwikkeling gaande.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Wanneer je gewoon gezonde ogen hebt kan ik je geruststellen dat het scherm verder prima is en je dat verschil met een HD scherm niet zozeer zal merken. In mijn eigen specifieke geval zit ik met een ooghandicap en vandaar heb ik toch mijn Note 10.1 moeten verkopen en een Ipad 4 genomen.

Ik zelf merkte dat door mijn ooghandicap mijn ogen erg vermoeid raakten na een tijdje lezen, hetgene dus waarvoor ik het tablet het meeste gebruik. Vandaar ook mijn keuze voor een Ipad omdat dat recht toe en recht aan is en ik toch verder bijna niks gebruikte van de instelmogelijkheden van Android.

Enfin verder wil ik ook geen discussie opwekken tussen Ipad en Note 10.1 want ik blijf de Note 10.1 zeker al voor de prijs een echte aanrader vinden. Bijna zou ik zeggen dat ik de Note 10.1 boven een Windows 8 tablet zet vooral vanwege de slechte apps in Windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11-2024
Volgens de site van samsung moet je de papieren voor 15 jan opsturen om in aanmerking te komen voor de 75 cash back
Wel beetje vreemd als er tot 31 jan staat

Ja zou ik ook zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wippo76 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 00:47:
Volgens de site van samsung moet je de papieren voor 15 jan opsturen om in aanmerking te komen voor de 75 cash back
Wel beetje vreemd als er tot 31 jan staat
Op de site staat 15 februari als uiterste inzend datum voor de cashback met als uiterste aankoopdatum 31 januari.
http://www.samsung.com/nl...cashback/voorwaarden.html
Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste