Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Goed dat je daar werk van maakt. Ik persoonlijk vind dat ze ook contact met je hadden kunnen opnemen om te vertellen dat ie een dag later €50,- ging zakken. Ben zelf commercieel medewerker geweest en dan weet je ook wanneer producten in prijs gaan zakken of in de actie komen, nam altijd even contact op met de klant (nieuw of bestaande).Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 19:39:
Nou, niet precies voor dat geld. Goed dat je me er op wijst. Gisteren stond hij nog voor 479 euro en dat heb ik ervoor betaald. Net een mailtje gestuurd om de 50 euro retour te krijgen. Eens kijken op ze hun slogan waar maken: "high service, low prices". Tenslotte zetten ze in hun beloften:
"Mocht u binnen een straal van 20 km rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan, en betalen u het verschil terug."
Nou kan er worden getwist over de straal, maar als op hun eigen internetsite een dag later een lagere prijs staat..........ik ben benieuwd.
Het is gewoon een Nederlandse versie.
Denk als ze een beetje "high service" verlenen je wel cashback geven. Anders print je de laatste paar reacties even uit en laat je even zien wat voor slechte reclame ze zelf kunnen veroorzaken
Of retourneren en geld terug vragen en een nieuwe uitzoeken voor de nieuwe prijs
[ Voor 3% gewijzigd door Fordman op 22-08-2012 21:20 ]
The One And Only
Tsja.. Maar nog steeds. Binnen een dag, terugbrengen kan gewoon, geld terugkrijgen, en een nieuwe kopen. Da's toch snel verdiend!D-rez schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:21:
Sorry hoor, maar dat is gewoon een risico dat je hebt. Enorm lullig voor je, maar gewoon een gevalletje "helaas pindakaas".
Verwijderd
De 3G versie is ondertussen ook al weer een stukkie goedkoper zag ik.
@McHuberts
Ik snap wel dat de winkel je niet verteld heeft dat hij na een paar dagen goedkoper zou worden.
Die denken: 50 euro, is toch weer 50 euro.
Maar ik snap ook goed dat jij natuurlijk probeert het verschil alsnog terug te krijgen.
Want jij denkt: 50 euro, is toch weer 50 euro.
Zo gaan die dingen toch?
Ik hoop voor je dat t nog lukt.
Succes.
Verwijderd
Welke kleine lettertjes? Ik vind binnen 14 dagen een aanbieder, BCC zelf, met een lagere prijs. Zij weten hoe ze mij het product hebben verkocht, originele verpakking, met garantie e.d., dus daar kan het niet aan liggen.SinergyX schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:04:
http://www.bcc.nl/info/altijd-de-beste-prijs.html
Vergeet de kleine lettertjes niet
We zullen zien. Het is geen halszaak. Ik was bereid er 479 euro voor te betalen, maar 50 euro is snel verdiend. Mochten ze niet terug betalen, dan zal ik zeker de moeite nemen om een mailtje naar Kassa sturen. :-).
Ik hou jullie op de hoogte.
Helaas nog niet leverbaar maar wel handig en mooi:Karp schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:58:
Heeft er hier iemand al een mooie hoes/cover/iets gevonden voor de Note? Op de site van Samsung is nog helemaal niks te vinden.
http://www.mobilefun.nl/3...note-101-case---zwart.htm
The One And Only

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Lees hier anders even.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1838795
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad,Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:48:
Gisterenavond stond de 3g versie bij Mediamarkt online voor 539; vanochtend ook nog .. ga ik er eind van de middag heen, kost hij ineens toch gewoon 599 (en staat hij in de webshop op "niet voorradig" ... volgens de pricewatch is hij bij BCC ook 539 maar als je doorklikt staat er 599 ... GRRRRRRRRRRRR
Beide winkels hebben de prijs voor zowel de wifi als de 3G versie's toch maar opgekrikt naar de huidige gangbare prijs, lijkt t.
Wat een boefjes he?
Ik ging ook van

naar

p.s.
De pricewatch zal morgen wel aangepast zijn gok ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 21:13 ]
WTF? Is dat omdat die kortingsactie geldt?
Krijg de tablet morgen binnen en ben zeer benieuwd. De reviews verschillende toch erg veel van elkaar dus ik zal het allemaal maar zelf moeten ervaren.
http://www.bcc.nl/samsung...ical-specifications-table (gevonden via bcc.nl, niet doorgeklikt in de pw)Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:07:
[...]
Inderdaad,
Beide winkels hebben de prijs voor zowel de wifi als de 3G versie's toch maar opgekrikt naar de huidige gangbare prijs, lijkt t.
Wat een boefjes he?
Ik ging ook van
![]()
naar
...
p.s.
De pricewatch zal morgen wel aangepast zijn gok ik.
Dit lijkt de witte 3g versie voor 539, de zwarte is 599...
Verwijderd
Typisch ja, van die witte.dragon2 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:48:
[...]
http://www.bcc.nl/samsung...ical-specifications-table (gevonden via bcc.nl, niet doorgeklikt in de pw)
Geld op de bcc site toch voor beide modellen in t wit zie ik.
Alleen via pricewatch kom je bij de zwarte uit, die wel duurder zijn geworden.
We zullen wel zien voor hoelang dat zo blijft dan.
Maar ik zou persoonlijk geloof ik een zwarte willen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 12:07 ]
Verwijderd
Er schijnt een softwareupdate vanuit samsung te zijn geweest ergens de laatste dagen, en sinds dien kan er kennelijk probleemloos 64 gig in.Karp schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:59:
Ik ben nog wat in de war trouwens. Volgens de site van Samsung slikt de Note kaartjes van 32gb. Maar volgens de handleiding gaat er wel 64 in?
Voorheen gaf dat idd problemen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1841255 hele topic.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1847247 vanaf post nr. 9
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1833967 hele topic
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1850632 hele topic
En zo nog wel meer te lezen daar over dit onderwerp.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 15:11 ]
Verwijderd
Thanks! Vanmiddag daar besteld voor die prijs, morgen is ie binnen als het goed is.dragon2 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:48:
[...]
http://www.bcc.nl/samsung...ical-specifications-table (gevonden via bcc.nl, niet doorgeklikt in de pw)
http://tabcovers.nl/Samsung/Galaxy-note-101
Heeft iemand misschien al wat meer hoesjes gevonden die (bijna) besschikbaar zijn?
Ben van plan om vanmiddag de Note 10.1 te halen en wil er eigenlijk wel zo snel mogelijk bescherming omheen hebben in de vorm van een voor de note gemaakte hoes met verstelbare stand.(liefst niet draaibaar in de hoes zelf)
The One And Only
Ik ga bij DX of dergelijke maar zo'n rubberen backcover halen, heb ik in iedergeval een semi-zwart model
Verwijderd
Die hoesjes zijn veelte duur, verkoop diezelfde in mijn winkel voor 15 maar heb ze nog niet voor de Note 10.1. Het zijn kwalitatief wat mindere hoesjes.Fordman schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:18:
Hier nog even een linkje voor wat hoesjes
Heeft iemand misschien al wat meer hoesjes gevonden die (bijna) besschikbaar zijn?
Ben van plan om vanmiddag de Note 10.1 te halen en wil er eigenlijk wel zo snel mogelijk bescherming omheen hebben in de vorm van een voor de note gemaakte hoes met verstelbare stand.(liefst niet draaibaar in de hoes zelf)
Hoesjes zat: http://www.ebay.com/sch/i....1+case&_sop=15&_osacat=0Fordman schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:18:
Hier nog even een linkje voor wat hoesjes
En voor de helft van jouw link.
edit:
Deze lijken me wel mooi maar geen idee of dat sticker systeem wat is:
Ander lijkt dit me het mooiste systeem (ik heb zelf een hekel aan van die elastiekjes, en die hoesjes met een leren randje zijn meestal niet zo heel mooi):
[ Voor 40% gewijzigd door dragon2 op 25-08-2012 22:08 ]
Verwijderd
Ten eerste lag, dit vond ik sowieso een beetje raar, immers mijn S3 met een bijna gelijke scherm resolutie is super soepel (Jelly Bean wordt dat alleen beter). Tenzij Samsung inefficiënte software levert kan het niet dat het apparaat zomaar gaat laggen. En sorry dat ik het moet zeggen maar ik kan geen tikkeltje lag herkennen. Er zitten idd het en der wat software componenten die je apparaat laten laggen maar die heb ik zowel op mijn S3 als op de Note gewoon uitgezet omdat ze toch waardeloos zijn.
Als we het echt over lag gaan hebben dan moet je eens Where's my water spelen op een iPad 3 en die naast de Note 10.1 leggen, dan zie je pas wat lag is.
Scherm resolutie, tja meer is altijd beter maar ik vind dit toch goed genoeg voor een tablet. Ik kan er lekker op lezen en tenzij ik er echt op ga letten zie ik geen mankementen aan het scherm.
Vertraging bij "multitasken", is niet eens de moeite waard om het hier te noemen. Er zit inderdaad een kleine vertraging maar als je daar niet mee kan leven tja dan gooi je laptop en je smartphone ook maar uit het raam want elk apparaat heeft wel een kleine vertraging zoals dat. Je krijgt niet eens de kans om je er aan te storen.
Zoals het met de S3 ook al was begrijp ik niet waar alle kritiek vandaan komt, het lijkt er soms op dat sommige mensen er expliciet op uit zijn om onzin geruchten te verspreiden om apparaten van Samsung zwart te maken.
Verwijderd
Welke ?Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:24:
Er zitten idd het en der wat software componenten die je apparaat laten laggen maar die heb ik zowel op mijn S3 als op de Note gewoon uitgezet omdat ze toch waardeloos zijn.
SizzLorr, als mede S3 gebruiker heb ik een vraag, presteert de Note 10.1 ongeveer gelijk als de S3 in het dagelijks gebruik? Ik ben van plan deze tab te kopen, maar lees die verschrikkelijke reviews en dan lijkt het of de Note 10.1 traag is, sommige zeggen zelf trager dan een Infinity. Op XDA wordt dan weer het tegendeel beweert!?Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:24:
Ik ben sinds gisteren ook in het bezit van een note 10.1...
Multiple pc builds in progress
Verwijderd
De rippels op het unlock scherm om mee te beginnen, ik heb nog een spaar andere dingen gedaan zal vanmiddag door de settings lopen.
Hij is gewoon gelijk aan de S3, je moet niet kijken naar die reviews die haastig in elkaar zijn gezet, gewoon onzin. Misschien dat ze per ongeluk een preproductie model of oude software hebben gekregen ofzo maar mijn Note 10.1 werkt perfect.mafiatounes schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:11:
[...]
SizzLorr, als mede S3 gebruiker heb ik een vraag, presteert de Note 10.1 ongeveer gelijk als de S3 in het dagelijks gebruik? Ik ben van plan deze tab te kopen, maar lees die verschrikkelijke reviews en dan lijkt het of de Note 10.1 traag is, sommige zeggen zelf trager dan een Infinity. Op XDA wordt dan weer het tegendeel beweert!?
Kritiek op Touchwiz is ook overrated (The Verge!!!), het is gewoon een kwestie van smaak. Ik hou van TW omdat het simpel en elegant is, niet zoals HTC Sense met allerlei toeters, bellen en glitters. Dat hoeft van mij allemaal niet zolang het doet wat het moet doen. Ik kan me inbeelden dat iemand anders daar anders over denkt of een andere mening heeft. Tja, dat is dan maar zo maar om juist vanwege je eigen mening TW af te kraken en vanwege een geluidje TW de grond in te boren, dat is zeer zeer overdreven. Het mooie van Android is juist dat je dat allemaal zelf kan bepalen en veranderen.
Hier heb je een review die degelijk is.
YouTube: Samsung Galaxy Note 10.1 Review
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 07:09 ]
Verwijderd
Heb hem ook sinds gisteren en inderdaad dat laggen valt erg mee op dit moment nog, weet niet hoe het gaat als je natuurlijk hem helemaal volstopt met bestanden en apps, maar over die lags in reviews heb ik weinig gemerkt nog.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:24:
Ten eerste lag, dit vond ik sowieso een beetje raar, immers mijn S3 met een bijna gelijke scherm resolutie is super soepel (Jelly Bean wordt dat alleen beter). Tenzij Samsung inefficiënte software levert kan het niet dat het apparaat zomaar gaat laggen. En sorry dat ik het moet zeggen maar ik kan geen tikkeltje lag herkennen. Er zitten idd het en der wat software componenten die je apparaat laten laggen maar die heb ik zowel op mijn S3 als op de Note gewoon uitgezet omdat ze toch waardeloos zijn.
Het scherm is erg goed vind ik. Weliswaar m'n eerste tablet en bij andere alleen even snel gekeken, maar ik kan niet echt begrijpen waarom hij minpunten verdient voor geen full hd scherm. een 1080P youtube filmpje speelt hij superscherp af.Scherm resolutie, tja meer is altijd beter maar ik vind dit toch goed genoeg voor een tablet. Ik kan er lekker op lezen en tenzij ik er echt op ga letten zie ik geen mankementen aan het scherm.
Wat me verraste was de inhoud van de doos, had niet verwacht dat je extra stiftjes voor je S-pen erbij zou krijgen. Stekker vind ik helaas maar een lomp ding.
1 puntje van kritiek is toch wel het Dropbox verhaal. Kan zijn dat ik wat fout had gedaan maar na het activeren op m'n Note kreeg ik de melding dat wanneer ik die 50 gb wilde claimen ik nog 7 'simpele' stappen moest volbrengen via de site, sommige zijn al completed andere niet, en de overige stappen completed te maken schijnt toch wat lastig te zijn. Maar gewoon even doen lijkt me, de stappen bevatte ook dropbox op andere apparaten zetten. Omdat hij de apparaten niet direct herkende waar ze op stonden, (handelde de eerste keer het mailtje af op m'n crackberry waar dropbox ook op staat) , moest ik het opnieuw installeren, maarja dat was dezelfde versie op m'n blackberry dus veel schoot ik er niet mee op en nog steeds herkende hij die stap niet als completed. Op m'n Note ook maar gedaan, maar die nieuwe installatie hielp ook niet. Omdat ik er eigenlijk al een beetje klaar mee was, mailtje naar Dropbox gestuurd waarom dit niet werkte. Wilde de volgende dag nog wel even proberen om het allemaal via m'n laptop te regelen, maar dat hoefde al niet meer want mail had z'n effect gehad. Heb nu 50 gb aan Dropbox ruimte, erg handig voor iemand die onderweg wat foto's wilt back-uppen, nu nog alleen kijken hoe ik ze van de SD connector naar dropbox kan overkopieren, leek namelijk niet direct te kunnen.
Dus extra dropbox ruimte is wat lastiger te verkrijgen dan vooraf wordt gezegd.
Zijn er trouwens andere gebruikers die merken dat de ingang voor je oordopjes erg stroef gaat, ik merk dat de connector erg vast zit. Dat je dus de standaard oordopjes niet bij het kabeltje eruit moet trekken want dat lijkt me bij de eerste keer direct fout te gaan, en helaas is dan de connector er lastig uit te halen omdat je weinig grip hebt op de connector zelf.
Zo en nu weer verder spelen om m'n Note.
Overigens heb ik totaal geen last van lag. En tenzij ik met me neus op het scherm zit kan ik de pixels ook niet echt onderscheiden. (hoewel een full HD scherm wel wat had toegevoegd).
Ben nog steeds opzoek naar een mooie cover/case voor m'n note 10.1.
Iemand al ervaringen met een van de beschikbare covers?
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 11:11 ]
De extra ruimte krijg je niet altijd gelijk, ik heb net deze week de 50GB gekregen terwijl ik mijn S3 3weken terug aangemeld had, bij mijn vorige S3 duurde dit 3min.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:10:
Vreemd dat het bij mij dan niet ging, ik heb het voor de Note ook al op 1 laptop en 1 smartphone staan dus erg vreemd.
Multiple pc builds in progress
Verwijderd
Hier is waarschijnlijk de livestream van t samsung unpacked event van morgen te volgen. ( o.a. Note 2)
http://global.samsungtomorrow.com/?p=17504
https://www.facebook.com/SamsungMobi...66547110058162
Verwijderd
Verwijderd
Sorry, noob vraag maar waar vind ik de update waar sprake van is in die topics?Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:38:
[...]
Er schijnt een softwareupdate vanuit samsung te zijn geweest ergens de laatste dagen, en sinds dien kan er kennelijk probleemloos 64 gig in.
Voorheen gaf dat idd problemen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1841255 hele topic.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1847247 vanaf post nr. 9
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1833967 hele topic
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1850632 hele topic
En zo nog wel meer te lezen daar over dit onderwerp.
Verwijderd
Heb het screenshot icon uitgeschakeld, zodat ik deze niet per vergissing kan bedienen met de hand.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:35:
Waar is de knop aan de zijkant van de pen eigenlijk goed voor? Ik kan er helemaal geen functies voor vinden.
Instellingen > Display > Snelstarten > Geen.
De pen heeft deze screenshotfunctie ook: knop vasthouden en op het scherm zetten.
Zoals gezegt voor screenshot functie, in Transport Tycoon wordt hij gebruikt om over de map te scrollen, in Photoshop Touch zou hij moeten werken als '2de functie', nu alleen nog uitvogelen wat '2de functie' zou moeten zijnVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:35:
Waar is de knop aan de zijkant van de pen eigenlijk goed voor? Ik kan er helemaal geen functies voor vinden.
Verwijderd
Zover ik het begrepen heb was dit een online software update die alleen in Amerika beschikbaar was, en door Samsung weer offline is gehaald vanwege klachten. Na de update zou S-note niet meer werken zoals voorheen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:03:
[...]
Sorry, noob vraag maar waar vind ik de update waar sprake van is in die topics?
- 2 Windows 8 tablets met S Pen, 11.6 inch scherm, waarvan 1 Full HD, detachable toetsenbord.
- De Galaxy Note II, met 1.6GHz 4412 Exynos, 2GB RAM en Super Amoled Plus (lees ik op de Tweakers frontpage***).
Edit: helaas heeft de frontpage het fout en gaat het om de pentile variant Super Amoled (dus geen 'Plus').
[ Voor 19% gewijzigd door Ettepet op 30-08-2012 01:09 ]
Ondanks de betere specs van de Note 10.1 vliegt mijn Tab2 10.1 met CM10 en OC kernel (dual 1.38Ghz).
Ik ga wachten de op de Note2 10.1, hopelijk met een hogere resolutie en hou het zolang bij de Tab2 10.1
Neemt overigens niet weg dat ik de Note 10.1 een mooi apparaat vind maar net als met de Tab2 10.1 voelt het als een soort tussenmodelletje.
Edit: Enige waar ik wel benieuwd naar ben; wie gebruikt zijn Note 10.1 (al dan niet ernaast) als afstandsbediening voor zijn AV apparatuur? En werkt dat een beetje?
[ Voor 16% gewijzigd door Uberprutser op 30-08-2012 15:27 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Heb net mijn Galaxy Note 10.1 binnen, en hij werkt lekker! Echter, hoe hard moeten jullie drukken voordat de S-pen daadwerkelijk 'aanraakt' op het touchscreen? Dat is bij mij namelijk beduidend harder dan met mijn vinger, en dat maakt het werken ermee net iets minder gemakkelijk...
Is het ook nog enigzins makkelijk om van Google account te wisselen? Ik wil nu toch een apart account voor mijn mobiel en mijn tablet, of is dan enkel een factory reset de enige oplossing?
[ Voor 3% gewijzigd door Ettepet op 31-08-2012 12:34 ]
Je vinger werkt ook gewoon 'op contact', je S-pen werkt daadwerkelijk op druk. Mogelijk dat je nog wat kan instellen qua druk/gevoeligheid, ik heb er zelf weinig moeite mee, het is ongeveer dezelfde druk als een reguliere pen.jaxxil schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:15:
Hm, goed idee, maar een nieuw puntje lijkt niet echt verschil te maken. Lichte aanraking met de S-pen op het scherm werkt bij jou dus wel? Ik kan echt het scherm aaien met mijn vinger, en dat registreert hij prima, maar met de S-pen moet ik veel fermer op het scherm drukken (en echte dunne lijntjes in S Note zijn dan ook niet echt mogelijk, tenzij ik rap over het scherm heenga). Ik ben een beetje bang dat er mogelijk iets mis is met mijn S-pen of mijn digitizer, want de feel van met m'n vingers bedienen versus de S-pen is zo anders...
Verwijderd
En hoe tevreden is men er nu over, zo na enkele weken in bezit?
Verwijderd
Ik ben nog steeds hartstikke tevreden met mijn note 10.1! Kan hem goed gebruiken voor webdesign schetsen en tekenen. Goede apps daarvoor zijn Adobe Collage en Layerpaint. Zie voor een voorbeeld deze tekening gemaakt met Layerpaint.D-rez schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:16:
iemand die eens wat teken resultaten kan tonen?
http://tinypic.com/view.php?pic=9uvte0&s=6
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 15:47 . Reden: link naar plaatje werkte niet ]
De tablet zelf ben ik nog steeds zeer positief over, de versie van Android en bepaalde apps, steeds minder.D-rez schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:16:
iemand die eens wat teken resultaten kan tonen?
Met name de vertraging van het wisselen tusssen programma's of de erg matige youtube app bederven toch een beetje de ervaring van de tablet. Ik ben heel blij met de Allcast, batterijduur en de S-pen, maar door juist de kleine gebreken van de apps zelf beperkt het je hele gebruikerservaring toch wel (iets simpels als 'geschiedenis' in youtube, de traagheid in facebook en de soms onlogische werking van het onscreen keyboard).
Zo zijn er wel meer kleine irritaties binnen android, hoop wel dat ze binnenkort met de JB update komen.
Verwijderd
Overigens merk ik weinig van een lag waar iedereen het over heeft. Het gebruiksgemak van een tablet laat mij waarschijnlijk er weinig van merken.
Jammer vind ik dat dropbox geen externe aansluitingen ziet bij het overkopieren van bestanden, hij ziet alleen het interne deel en een kaart in de microsd sleuf, maar als je de connectors voor sd en usb erop zet dan ziet hj die niet. Maak backuppen een sd kaart beetje omslachtig.
Nu alleen nog even shoppen voor een bookcase voor de note.
[ Voor 10% gewijzigd door D-rez op 12-09-2012 14:29 ]
Ander punt wat voor mij toch wel zeer interessant was t.o.v. andere tablets is de Wacom digitizer met pen omdat ik vrij veel met beeldbewerking doe. Nu na al een avondje ermee gespeeld te hebben kan ik alleen maar enthousiast blijven en kijk ik door de bekende Android bugjes snel heen.
Lag heb ik tot nu toe in elk geval niet echt bewust kunnen merken en zeker niet wanneer ik dit vergelijk met tablets die ik voorheen had. Hierbij denk ik zelfs aan de New Ipad die net zo goed zijn momenten van lag had bij bepaalde apps dus in die zin kan ik het absoluut geen laggy tablet noemen.
De beeldkwaliteit vind ik net zoals bij de Samsung Galaxy Tab 10.1 van goede tot zeer goede kwaliteit echter de vorige generatie was mij te traag. Eigenlijk heeft Samsung nu best wel een goede combinatie gemaakt want op zich is de Touchwizz interface helemaal niet verkeerd.
In elk geval kan ik andere mensen de Note absoluut aanraden wanneer je een uitgebreider tablet wilt en dan toch niet direct de hoofdprijs wilt betalen. Laten we wel wezen dat de Infinity toch altijd nog een stuk hoger ligt qua prijs.
Regelmatig even taakbeheer starten en geheugen wissen en op de achtergrond draaiende programma's verhelpt al heel veel. En tja de Youtube app is meer iets van Google developers want het is verder niet aangepast door Samsung.SinergyX schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:11:
De tablet zelf ben ik nog steeds zeer positief over, de versie van Android en bepaalde apps, steeds minder.
Met name de vertraging van het wisselen tusssen programma's of de erg matige youtube app bederven toch een beetje de ervaring van de tablet. Ik ben heel blij met de Allcast, batterijduur en de S-pen, maar door juist de kleine gebreken van de apps zelf beperkt het je hele gebruikerservaring toch wel (iets simpels als 'geschiedenis' in youtube, de traagheid in facebook en de soms onlogische werking van het onscreen keyboard).
Zo zijn er wel meer kleine irritaties binnen android, hoop wel dat ze binnenkort met de JB update komen.
Stel je van JB ook niet teveel voor want ik had vlak voor de Note 10.1 een Asus TF300 met JB erop maar evenzogoed regelmatig lag. Sterker nog dat bepaalde apps zichzelf eventjes afsloten en niks meer deden dus wat mij betreft liever een gewone update met bugfixes onder ICS.
Verder, tja, ik kan ook alleen maar enthousiast blijven en blijf het een aangenaam werkend tablet vinden.
Ik heb sinds een week nu deze cover, en moet zeggen dat hij wel fijn is. Goed stevig.
Enige nadeel is om hem neer te zetten moet je de tablet iets uit de cover "klikken", aangezien hij in de cover geklemd is.

(voor de genen die het zich afvragen, nee dit is geen foto, van het scherm, maar gewoon een filter in PS-touch)
[ Voor 25% gewijzigd door D-rez op 17-09-2012 13:15 ]
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat de Note zelfs een stuk sneller is dan de Prime en vooral met bijvoorbeeld het inlezen van PDF files. Ook de wifi verbinding op 5 GHz is razendsnel waarbij ik zelf snelheden van 45 Mbit haal.Jeroen04 schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:22:
Ondertussen ben ik al een paar maand in het bezit van de Asus Transformer Prime. Een leuke tab, maar helaas ervaar ik dat de Wifi functie niet helemaal perfect is (slecht bereik), een bekend probleem. Nu zit ik te kijken naar deze tablet en lijkt me de functie met pen ook erg mooi. Ik vroeg me af of er andere Prime gebruikers overgestapt zijn naar deze Note en of ze het kunnen aanraden of dat er weinig verschil zit in prestaties etc. Iemand?
Maar kijk ook eens hier naar YouTube: Samsung Galaxy Note 10.1 vs. Asus Transformer Pad Infinity TF700 Comparison Smackdown en dan kan je het verschil in de praktijk ook zien. En inderdaad is die pen hardstikke handig vooral bij het aanklikken van internet links en ook het schrijven gaat echt prima.
Verwijderd
Verwijderd
Vrijdag Note 10.1 Wifi Zwart gekocht, 2 dode pixels, light bleeding in 3 hoeken.
Vandaag omgeruild, 2e note: 3 dode pixels, allemaal drukvlekjes zodra ik ook maar zachtjes mn vingers tegen de achter kant leg :\
Weer geruild net, 3e note: Light bleeding op 2 kleine plekjes aan de rechterkant van het scherm.
Gelukkig geen dode pixels, en de bleeding alleen zichtbaar bij hoogste helderheid en op donkerzwart,
Wat zouden jullie aanraden, nogmaals teruggaan of niet?
Heeft iemand uberhaubt een note die nergens last van heeft bij het scherm?
Mijn Note heeft alleen aan de links onderin ietwat lightbleeding maar voor de rest is het scherm zo goed als egaal qua backlight. Persoonlijk zou ik dan ook als ik jou was het er gewoon bij laten als het verder alleen bij donker/zwart en hoogete helderheid te zien is.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:14:
Weer geruild net, 3e note: Light bleeding op 2 kleine plekjes aan de rechterkant van het scherm.
Gelukkig geen dode pixels, en de bleeding alleen zichtbaar bij hoogste helderheid en op donkerzwart,
Wat zouden jullie aanraden, nogmaals teruggaan of niet?
Heeft iemand uberhaubt een note die nergens last van heeft bij het scherm?
Dit is trouwens niet direct iets specifieks van de Note want voorheen had ik een Asus TF300 en daarvoor nog eens een Asus TF Prime. Beiden hadden op verschillende plaatsen toch wel redelijk royaal bleeding en het schijnt ook bij de 1ste serie New Ipads te zijn geweest.
Soms nog wat lag, zoals al eerder gezegd. De note regaeert vrijwel onmiddelijk op het touchscreen wat echt super fijn is. Bij de tab 10.1 had ik regelmatig dat het touch toetsenbord traag reageerde. Niets van dit alles op de note! Ik heb hem pas een paar dagen en heb nog niet echt uitgebreid met de s-pen kunnen werken. Hier moet ik nog even tijd voor maken. Heb sinds vandaag ook de orginele hoes van samsung voor de note 10.1. Dit was een beetje een teleurstelling. Waar de orginele hoes voor de galaxy tab een heel stevige hoes was en de tab zonder problemen staand kon gebruiken, schiet deze toch echt te kort. De achterkant van de hoes voor de note is prima, maar het gedeelte wat het scherm afdekt is slap! Het flapje wat zou moeten dienen als standaard is dus erg slap en schuift makkelijk weg. Daarbij als je hem ombuigt gaat hij als je hem weer als bescherming gebruikt voor het scherm, omhoog gaat staan. Er zit dus geen magneetische sluiting aan zoals bij de tab 10.1. De onderkant is dus niet beschermd. Het is meer een flipcover zoals voor de S3. Jammer, ik had meer verwacht voor bijna 60 euro.
Vandaar dat ik gekozen heb voor een siliconen hoes die mooi om de hele note heen sluit en de achterkant en de zijkant goed beschermd zit. Die siliconen hoesjes is ook maar iets van nog een 10 euro inclusief verzenden en voldoen beter dan menig bookcase.blueface schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:05:
Ik heb sinds zaterdag ook de Galaxy Note 10.1. (GT-N8010). Wat een verschil met de Galaxy tab 10.1 GT-P7500!
De onderkant is dus niet beschermd. Het is meer een flipcover zoals voor de S3. Jammer, ik had meer verwacht voor bijna 60 euro.
Enigste nadeel is dan wel dat je een losse standaard nodig hebt maar die zijn in alle soorten en maten te krijgen en eigenlijk net zo handig. Meerendeels vond ik sowieso die extra flappen maar in de weg zitten als je het tablet gewoon in de hand hebt.
Tja en wat betreft lag heb ik eerlijk gezegd tot nu toe ook niet noemenswaardige lag kunnen ontdekken, integendeel, zeker wanneer ik de Note met een Asus TF300 vergelijk. De TF300 had regelmatig last van hinderlijke lag en zelfs totaal niet reageren wanneer je een app opstarte.
Wel is het zo wanneer je dan gebruik maakt van 2 apps tegelijk en dus het scherm in 2jen deelt dat het iets trager gaat en misschien ietwat lag optreed. Alleen vind ik dat dit niet als algemene lag bestempeld mag worden want vele andere tablets hebben simpelweg die mogelijkheid totaal niet dus kan je het ook niet vergelijken.
Alleen een paar vraagjes:
1: op de androidworld review staat een plaatje waarop het "homescreen" een snote widget staat, deze kan ik alleen niet toevoegen op de mijne, iemand een idee hoe?
2: ik ga het toetsenbord er straks bij kopen als die leverbaar is alleen is dit geen beschermd hoes helaas, nu wil ik weten of er een hoes/toetsenbord in een komt of dat er een hoesje is die als die om de note zit toch in het toetsenbord kan plaatsen zonder deze er af te moeten slopen.
Tevens nog leuke tips&trucks of leuke apps?
Trouwens tot nu toeren tevreden er over alleen jammer dat bij die formules in de snote je best duidelijk moet schrijven om de goede formule te krijgen.
Volgens mij bedoel je het icoontje voor s-note en dat kan je vinden wanneer je het pijltje omhoog in de statusbalk onderin aanklikt waarna je een hele rij short-apps te zien krijgt waar s-note bij staat.thvers schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:14:
Zo bij mij is de note3g ook binnen, na een positieve reactie van een collega toch ook maar gehaald dus.
Alleen een paar vraagjes:
1: op de androidworld review staat een plaatje waarop het "homescreen" een snote widget staat, deze kan ik alleen niet toevoegen op de mijne, iemand een idee hoe?
2: ik ga het toetsenbord er straks bij kopen als die leverbaar is alleen is dit geen beschermd hoes helaas, nu wil ik weten of er een hoes/toetsenbord in een komt of dat er een hoesje is die als die om de note zit toch in het toetsenbord kan plaatsen zonder deze er af te moeten slopen.
Tevens nog leuke tips&trucks of leuke apps?
Trouwens tot nu toeren tevreden er over alleen jammer dat bij die formules in de snote je best duidelijk moet schrijven om de goede formule te krijgen.
Je hoeft niet persee het originele Samsung toetsenboard te nemen want je kan ook een willekeurig bluetooth toetsenboard pakken. Er zijn inmiddels ook al hoezen met ingebouwd toetsenboard te koop voor de Note en kan je wel via Google vinden.
Wat het schrijven betreft moet je wel even rekening ermee houden dat het tablet in leermodus staat en jou handschrift eerst moet gaan aanleren. Je zal merken dat ie in de loop der tijd sneller de cijfers zal herkennen aan de hand van die leermodus.
Ik heb de onderste hoes uit deze post, deze kan blijven zitten icm het tobo voor de galaxy tab 10.1 (beetje vanafgezaagd zodat hij past, was lekker goed koop bij MM).thvers schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:14:
Moet zeggen dat ik blij verrast ben door de S-Pen, werkt erg handig, en zeker met webbrowsen, op websites die niet helemaal aangepast zijn voor tablet/smartphone gebruik, is dat pennetje DE uitkomst.
Wat ik zelf ook erg prettig vind is dat als je met je S-Pen boven een linkje 'hangt' dat hij dan ook al aangeeft welke link je boven zit, en dus niet meer eindeloos zit te klikken op het verkeerde linkje.
Verder zijn de meegeleverde apps erg mooi en intuitief vind ik, werkt soepel, en je kan er zo uren mee zoet zijn, aan design en tekenen vooral.
Verder blijft het alleen jammer dat er nog steeds relatief weinig echte tablet killer apps zijn, veel apps zijn toch nog voor smartphones maar goed. dat heeft niets met de note zelf te maken.
De lag waar veel het over hebben vind ik nog wel mee vallen, misschien omdat ik in het verleden enkel een SG tab10.1v heb gebruikt, en dat was werkelijk waar een waardeloos apparaat.
al met al zeer tevreden, nu nog wat handige en leuke accesoires voor de note, en ik ben happy.
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Ik neem aan dat je weet dat je in de gewone standaard Adobe Reader ook met de s-pen prima kan werken en aantekeningen kan maken, onderstrepen en noem maar op. Kwam er zelf per toeval eigenlijk achter omdat ik de s-pen tegenwoordig ook in plaats van de vingers gebruik op het tablet. Ook dat vind ik al een voordeel dat je niet meteen weer vingervegen op het scherm krijg door gebruik van het pennetje.oviMivo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:33:
Verder blijft het alleen jammer dat er nog steeds relatief weinig echte tablet killer apps zijn, veel apps zijn toch nog voor smartphones maar goed. dat heeft niets met de note zelf te maken.
Dat wist ik niet, bedankt.Roel1966 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:53:
[...]
Ik neem aan dat je weet dat je in de gewone standaard Adobe Reader ook met de s-pen prima kan werken en aantekeningen kan maken, onderstrepen en noem maar op. Kwam er zelf per toeval eigenlijk achter omdat ik de s-pen tegenwoordig ook in plaats van de vingers gebruik op het tablet. Ook dat vind ik al een voordeel dat je niet meteen weer vingervegen op het scherm krijg door gebruik van het pennetje.
Maar bedoel meer dat er in verhouding relatief weinig echte tablet optimized apps zijn voor android.
En ik doe inderdaad ook bijna alles met de s-pen tegenwoordig, werkt fenomenaal.
Wat ik alleen niet snap(iemand anders kaartte dit ook al aan) veel reviews zie een klein notitie kaartje op een home screen, een widget van s-note neem ik aan, echter kom ik er niet achter hoe je dat voor elkaar krijgt.
MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro
Zoals Jopie al schrijft moet je even in de zwarte statusbalk onderin in het midden op het hoedje klikken waarna je de short apps lijst te zien krijgt. Die lijst kan je trouwens ook nog eens van links naar rechts schuiven en daar zit ook o.a. s-note. Ook kan je die lijst trouwens nog beperkt bewerken en er apps uit halen die je niet nodig hebt door rechtsonder op bewerk te tikken.oviMivo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:01:
En ik doe inderdaad ook bijna alles met de s-pen tegenwoordig, werkt fenomenaal.
Wat ik alleen niet snap(iemand anders kaartte dit ook al aan) veel reviews zie een klein notitie kaartje op een home screen, een widget van s-note neem ik aan, echter kom ik er niet achter hoe je dat voor elkaar krijgt.
Verwijderd
Na lang overwegen ben ik gegaan voor de note mede om z'n pen.
Ik ga de note voornamelijk gebruikenvoor mijn werk en wil in de toekomst al mijn administratie hiervoor regelen via de note ( inc. handtekening onder contract)
Dit kan alleen met deze tab. En daar kan dus ff geen appel tegenop!
De inmiddels geïnstalleerde apps draaien vloeiend en ik zie eigenlijk geen verschil tussen bv een iPad 2
Ik verwacht van een tab geen hoogstaande beelden en zal er ook geen video's en andere shizzle op kijken daar is mnd tv voor dus niets over dat.
Zoek je een goed stuk gereedschap, Samsung found it!
Doe er je voordeel mee!
Verwijderd
Persoonlijk was ik ook wat sceptisch over het Note scherm en ja, het iPad 3 scherm is scherp...heel scherp. Echter het Note 10.1 scherm is echter ook een prima scherm waar je prima content mee kunt lezen. Mocht je blijven twijfelen, ga bijv. naar de mediamarkt en vergelijk de beide kandidaten. Heb ik ook gedaan. Het grappige was dat ik bij de iPad in het begin twee keer moest kijken welke nu de 2 en welke de 3 was. Ik vind het voordeel van de pen vele malen groter dan het "nadeel" van het minder scherpe scherm.
Ik kan de note 10.1 een paar dagen lenen van iemand, ik ben benieuwd!
Met Poaris Office kan je aantekeningen maken op powerpoint sheets hetgene ik net even voor je uitgeprobeerd heb, alleen was het mij niet helemaal duidelijk hoe je dan kan op slaan. Ongetwijfeld zal hier wel ergens een mogelijkheid voor zijn maar denkelijk alleen bij de pro versie van Polaris Office vermoed ik.lordMocro schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:33:
Kan ik met de s-pen handgeschreven notities maken op powerpoint sheets? En hoe gaat het lezen eigenlijk van digitale (studie)boeken? Loop echt flink te twijfelen tussen deze (Android, lekkere drag en drop filesystem, videoplayback, downloaden vanaf tablet) en de iPad3 (veel pixels dus superrelax voor het lezen van studieboeken).
Voor het lezen op zich is de Ipad 3 scherper qua tekstweergave echter pas alleen wanneer je van heel kort bij gaat kijken. Zeker wanneer je veel met drag/drop wilt gaan doen en gemakkelijk bestanden inlezen raad ik je al bij voorbaat de Ipad 3 af.
Voorheen heb ik een Ipad 3 gehad en het is en blijft een fantastisch tablet echter voor mij was het bijna niet meer te doen qua bestandsbeheer. Ik lees veel stripboeken en boeken maar het was een hele toestand om de files telkens weer te kopieren naar de Ipad.
Zeker voor schoolgebruik en kantoorgebruik is gewoon de Note een stuk praktischer doordat er al standaard best wel wat app's in zitten. Daarbij het gebruik van de pen wat vooral voor dingen onderstrepen, aantekeningen maken en dergelijke heel erg praktisch werkt.
Maar om eerlijk te zijn denk ik dat het ook eigenlijk erg moeilijk is om een Ipad 3 met een Galaxy Note te vergelijken want het zijn en blijven 2 verschillende werelden. Een Mac gebruiker zal zich irriteren aan Android en een Windows gebruiker weer aan IOS vanwege missende functies of een andere manier van benaderen.
Dat hij eventueel voor buitendienst monteurs goed te handelen is met eventueel vieze handen en vingers.
En handtekening plaatsen met het pennetje, is dat goed te doen?
Next question: werkt Allshare CAST net zo goed als op de SGS3 hier te zien Dit voor leslokaal en demonstratie gebruik.
Er is voor de Note niet zoiets als bijvoorbeeld de Griffin Survivor voor de Ipad, maar er zijn wel siliconen backcases te koop. Hiermee bescherm je de Note toch wel al voor een behoorlijk gedeelte en dan zou je qua scherm een screenprotector erop kunnen plakken. Let er wel op dat je dan geen anti-glare protector neemt want dan werkt de s-pen niet meer echt soepel.maffe schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 01:29:
Kan iemand mij vertellen of er een goede stoot bestendige cover is voor de Note 10.1?
Dat hij eventueel voor buitendienst monteurs goed te handelen is met eventueel vieze handen en vingers.
En handtekening plaatsen met het pennetje, is dat goed te doen?
Next question: werkt Allshare CAST net zo goed als op de SGS3 hier te zien Dit voor leslokaal en demonstratie gebruik.
Hier een link waar je b.v. backcases krijgen kan http://www.b2ctelecom.nl/...ote-n8000-10-1-zwart.html
Ik heb zelf weinig ervaring met Allshare omdat ik het niet gebruik maar wanneer het goed op de S3 werkt dan werkt het hetzelfde op de Note. Qua functionaliteit zie je namelijk ook veel gelijkenissen met de Note en de S3 hetgeen mijzelf opgevallen is. Ik heb namelijk zowel de Note als ook de S3 dus in de praktijk zo mijn bevindingen ermee opgedaan.
Verwijderd
En beter is eigenlijk nog wachten op een Android weggooi prul van yarvik ofzo met stylus, zal niet lang duren lijkt me. Dat maakt de investering des te interessanter en schade is dan minder erg!
Rest van je vraag is mij niet bekend.
Deze week kingsoft office ontdekt, zeer goed office pakket en jawel its free!
Ziet er goed uit en thxx voor de tip !Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:50:
Deze week kingsoft office ontdekt, zeer goed office pakket en jawel its free!
( O ja, ff de link erbij is handig voor de medetweakers, Google Play: Kingsoft Office (Free)
[ Voor 5% gewijzigd door Roel1966 op 07-10-2012 15:56 ]
Bevalt wel goed!
No matter the age, never lose the Kramer inside
Nee joh, geen weggooi spul zoals Yarvik. Dat is helemaal niks. Heb hier toevallig zo'n goedkopie liggen.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:50:
@ maffe handtekeningen zetten goed te doen, echter het is even wachten op een goede hard cover
En beter is eigenlijk nog wachten op een Android weggooi prul van yarvik ofzo met stylus, zal niet lang duren lijkt me. Dat maakt de investering des te interessanter en schade is dan minder erg!
Scherm moet je bijna door de midden drukken voor iets aan te klikken. De Google Market zit er niet op.
Drama ding, ligt alweer in de hoek.
Ik moet waarschijnlijk wel ff opzoek een goede tool om op afstand te beheren en leeggooien.
En iets waarbij je meerdere accounts hebt (bij Jellybean kan dit toch?) Plus hem vlot opnieuw kan installeren.
En een slot op pron en games
Verwijderd
Een dichtgetimmerde versie zal er ook wel zijn.
Geen yarvik dan,...jammer het is wel een investering zo'n note.
Zoekze
Ik zoek nog een hardcase anyone?
Iets van rubber/sillicone mag ook maar wel met rubber tot aan het scherm!
Ken nie vinden nie,.....
1. kun je de aantekeningen ook opslaan en uitprinten of versturen naar degene van wie het verslag is. dus een versie opslaan met de handgeschreven (onderstreepte) tekst erover heen
2. kun je een hele dag werken (10 uur) met een acculading ?
3. is de handschrift herkenning nu goed of slecht als je "normaal/slordig" schrijft.
kunnen jullie daar antwoord opgeven de revieuws zijn nogal uiteenlopen en iedereen loopt te zeiken op het scherm dat het een standaard 10" resolutie is wat ook op mijn iconia 500 tab zit en helemaal geen probleem is op die tab met het leven van A4tjes.
Met andere woorden hoe is de tab in een onderwijs omgeving? weet iemand dat? dat het voor fotobewerking en schetesn geweldig is snap ik en herken ik wel maar of het ook werkt in een omgeving die meer met word documenten werkt is mijn/onze vraag.
Verder vindt ik het een prachtig werkpaard, die ingebouwde wacom stylus is echt goed bedacht van Samsung
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Op vraag 1 kan ik je melden dat je met Polaris Office die standaard geinstalleerd is op de Note aantekeningen kan maken in zowel Word, Excel als PDF bestanden. De aantekeningen kan je daarna opslaan en uitprinten en dergelijke.4play schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 10:34:
1. kun je de aantekeningen ook opslaan en uitprinten of versturen naar degene van wie het verslag is. dus een versie opslaan met de handgeschreven (onderstreepte) tekst erover heen
2. kun je een hele dag werken (10 uur) met een acculading ?
3. is de handschrift herkenning nu goed of slecht als je "normaal/slordig" schrijft.
Met andere woorden hoe is de tab in een onderwijs omgeving? weet iemand dat? dat het voor fotobewerking en schetesn geweldig is snap ik en herken ik wel maar of het ook werkt in een omgeving die meer met word documenten werkt is mijn/onze vraag.
Op vraag 2 is het ervan afhankelijk wat je op de achtergrond mee laat draaien en je dan niet b.v. GPS aan moet laten staan en bijvoorbeeld het beeldscherm op volle sterkte want dan haalt ie niet de 10 uur. Bij normaal gebruik en scherm op b.v. half en niet teveel surfen op internet haalt ie met gemakt 10 uur.
De handschrift herkenning vind ik persoonlijk heel goed werken aangezien ik zelf niet direct een schoonschrift heb en toch herkent ie het meeste. Let er wel op dat ie eerst een tijdje jou handschrift moet gaan aan leren en hoe langer je het gebruikt des te sneller herkent ie je letters.
[ Voor 20% gewijzigd door Roel1966 op 14-10-2012 21:29 ]
We hebben zondag even op een koopzondag 2 electronica ketens bekeken (in Hengelo waren de BCC, Media Markt en de Ikea open en we gingen toch naar Ikea) en we wilden hem kopen bij de BCC voor 480,- maar na een eerste goede verkoper kregen we na kijken bij de MediaMarkt (ernaast) ineens een heel beroerde shagrijnige verkoper voor onze neus bij de BCC (bij de media markt kwam niemand helpen dus daar hebben we het zowiezo niet gekocht) die met veel zuchten en puffen wist te vertellen dat de zwarte (gewenste versie) op was. Dus hebben we het niet gekocht gisteravond.
Maar via via marktplaats voor 400 euro bij een telecom shopje in Drenthe was de Note ingeruild en konden we hem vandaag ophalen. Dus we gaan het zien of het ook in een office/word omgeving goed uit komt met de Note.
Zo niet dan verkopen we hem wel weer.
vandaar dat ie mijn spijkerschrift wel herkent en het "juffrouw"geschrift van mijn vriendin niet.Roel1966 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 17:09:
[...]..Let er wel op dat ie eerst een tijdje jou handschrift moet gaan aan leren en hoe langer je het gebruikt des te sneller herkent ie je letters.
Google Play: Soonr Scribble
Het lijkt te doen wat je als juf/meester nodig heeft alleen gaat het downloaden van de files (het is cloud based) nog niet altijd even goed...
Het werkt wel geniaal als het bestand van de cloud op je computer komt scrollen met je vinger aantekeningen met je pennetje (het lijkt gemaakt voor de S-Pen) mapjes en gelijk vanuit soonr de aangepaste PDF mailen... In theorie erg mooi allemaal...
Iemand al andere ervaringen ermee?
Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat je ook gewoon met Adobe Reader aantekeningen met de S-pen kan maken in PDF files en met Polaris kan je in Word en Excel bestanden hetzelfde doen.4play schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:49:
Heeft iemand al langdurige ervaringen met Soonr?
Ik heb het geprobeerd... schrijven van aantekeningen gaat behoorlijk beroerd!! Weer weggegooid! Had zo mooi kunnen zijn.4play schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:49:
Heeft iemand al langdurige ervaringen met Soonr?
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Is dit de goede?Il Ljama schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:02:
Ik ben het s-pennetje van mijn Note kwijt (dank aan zoonlief). Waar zijn die los te krijgen? De Samsung site verwijst naar verkooppunten, wo KPN, Vodafone store, maar die hebben ze niet of weten niks. Iemand die weet waar en hoeveel die dingen los kosten?
http://www.mobielbereikba...ce=beslist&utm_medium=cpc
Super, thnx. Meteen besteld! Zal zoonlief beter in de gaten houden want toch mooi weer 25 euro
It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!
Graag gedaan. Google is your my best friendIl Ljama schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:36:
[...]
Super, thnx. Meteen besteld! Zal zoonlief beter in de gaten houden want toch mooi weer 25 euro
Weet niet hoe oud zoonlief is, maar ik moet juist mijn moeder beter in de gaten houden met dit soort dingen