Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens als eerste geindigd :D En dat twee keer na elkaar :P

Edit: Derde keer :p

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Een schande voor MoH:AA ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-08 08:50
Wat is eigenlijk jullie favo class + wapen? Ik blijf steken tussen de pointman (aug/ak47) en de assaulter (hk416 greko)

En weet iemand hoe ik uit die klote windowed mode kan komen? It's annoying me.

Nog iets, ik ben van plan om win8 straks te installeren. Werkt MOH daar gewoon goed op? En moet ik nog mijn savefiles backuppen?

[ Voor 49% gewijzigd door tobitronics op 27-10-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
tobitronics schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:52:
Wat is eigenlijk jullie favo class + wapen? Ik blijf steken tussen de pointman (aug/ak47) en de assaulter (hk416 greko)

En weet iemand hoe ik uit die klote windowed mode kan komen? It's annoying me.

Nog iets, ik ben van plan om win8 straks te installeren. Werkt MOH daar gewoon goed op? En moet ik nog mijn savefiles backuppen?
Volgens mij is Windowed Mode een optie die je aan of uit kunt zetten (of Fullscreen Mode, not sure).

Qua favoriete class heb ik er nu 3:
Assaulter: HK416 (al gebruik ik nu even een M14 EBR, sick accuraat maar helaas maar 20 kogels)
Pointman: F88
Sniper: MacMillan Tac-50 (een one shot kill body shot, iets wat ik nog niet gehad heb met andere sniper rifles)

Ik mod al mijn wapens ook naar maximale effective range, mijn ervaring is dat je daarmee de tightest spread krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Sagaris schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Volgens mij is Windowed Mode een optie die je aan of uit kunt zetten (of Fullscreen Mode, not sure).

Qua favoriete class heb ik er nu 3:
Assaulter: HK416 (al gebruik ik nu even een M14 EBR, sick accuraat maar helaas maar 20 kogels)
Pointman: F88
Sniper: MacMillan Tac-50 (een one shot kill body shot, iets wat ik nog niet gehad heb met andere sniper rifles)

Ik mod al mijn wapens ook naar maximale effective range, mijn ervaring is dat je daarmee de tightest spread krijgt.
Het probleem is dat windowed mode switchen naar fullscreen in de settings niet helpt, ook reset settings haalt niks uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 12:31
Alt+enter proberen?

Als je al de reviews leest, zou je verwachten dat het spel enorm slecht is. Maar deze editorial geeft voor mij precies weer hoe ik het spel ervaar en mijn mening tegen over de "reviews".
What are journalists missing when it comes to Medal of Honor Warfighter?

[ Voor 90% gewijzigd door AquaSheep op 27-10-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:58

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat ik het meest frustrerend vind, en dat ligt niet aan Medal of Honor, maar aan elke FPS game tegenwoordig, zijn de grenades.... Waarom moet elk spel 2 grenades geven.... Ik zou zeggen. Je krijgt 2 grenades aan het begin van het potje, and thats it. Dus als je dood gaat respawnen je grenades niet mee...

Hoevaak ik gekilled word een grenade... En dat is voornamelijk frustrerend als je nog maar een paar kills moet hebben voor de apache.... Heb de apache nog steeds niet gehaald door echt idiote deaths met grenades...

Mensen die samen willen spelen en ook willen communiceren :P. Kunt me toevoegen. Gamertag op xbox is: VAS taijyn.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-10-2012 14:24 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
AquaSheep schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:34:
Alt+enter proberen?

Als je al de reviews leest, zou je verwachten dat het spel enorm slecht is. Maar deze editorial geeft voor mij precies weer hoe ik het spel ervaar en mijn mening tegen over de "reviews".
Dat was m |:( |:( (bedankt aquasheep d:)b )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Dat was inderdaad een pracht van een game. De MP was subliem maar de SP was gewoon even goed!
Daar zat echt zoveel variatie in en het was niet puur lineair. (edit: Ok, in principe wel lineair maar per level had je wel een vorm van freedom.)
Ik herinner mij bijvoorbeeld een van de eerste levels: je moest in een Duits hoofdkwartier bommen plaatsen op verschillende plaatsen maar je moest rekening houden met de schijnwerpers.
Ook leuk was het uitkammen van Duitse nederzettingen op zoek naar intel. En soms hoorde je dan klassieke muziek spelen door van die oude megafoons. :9~

Sinds de overgang van de WWII hype naar de Modern Time hype lijkt het dat developers alle zin in innovatie verlopen hebben op gebied van singleplayer. Zonde, want ik zou zeker geld overhebben om nog een een goede singleplayer in het shooter genre te hebben.

Als je nu een goed verhaal wilt, moet je gaan kijken bij games zoals Bioshock, Deus Ex, Fallout, Dishonored. Die games kan ik ten zeerste aanraden en ik speel ze graag, maar het is toch nog iets anders dan een pure shooter met een stevig verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 27-10-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kritiek op MoH mag dan deels terecht zijn. Het is niet eerlijk dat deze game nu alle stront over zich heen krijgt terwijl andere games in het genre het niet veel anders doen. Maar goed, MoH heeft dan ook niet zo'n grote community vol fanboys. Ze zijn meer de underdog. Het is heel storend om te zien dat veel sites een cijfer rond de 6 als beoordeling geven en idd referen naar COD, die straks uiteraard wél een veel hoger cijfer zal krijgen. Ik snap niet waar die liefde voor COD bij veel sites vandaan komt. Hebben ze belangen ofzo? MoH Warfighter is gewoon een degelijke game en de SP is gewoon leuk om een keer gespeeld te hebben, net als die van BF3 en de jaarlijkse COD. Ik zie echt niet in waarin de komende BO2 zoveel beter zou zijn, laat staan innoverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:49

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:43:
Ik snap niet waar die liefde voor COD bij veel sites vandaan komt. Hebben ze belangen ofzo? MoH Warfighter is gewoon een degelijke game en de SP is gewoon leuk om een keer gespeeld te hebben, net als die van BF3 en de jaarlijkse COD.
Als je geen hoog cijfer geeft aan CoD dan wordt je gewoon niet serieus genomen door de hele schare aan fanboys. Zo triest is het tegenwoordig gesteld met de game reviews. Populaire genres krijgen vrijwel automatisch hoge cijfers. Then again, het hele cijfersysteem deugt voor geen meter en is totaal onrechtvaardig voor een hoop games.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Alt+enter proberen?

Bedankt voor de link! Goed artikel waar ik me helemaal in kan vinden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:52:
Afbeeldingslocatie: http://i1009.photobucket.com/albums/af212/Rien_Maertens/MOHW_2012_10_27_11_38_41_891.jpg Deze.
Inderdaad de HK 416, met die red dot 3x scope en heavy barrel :D

Maar als pointman vind ik de Austeyr ook wel über, alleen snap ik niet wat mensen in de MP7 zien, zo weinig damage en zoveel spread... :/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:30

flessuh

Set sail for fail!

Even een paar review-punten voor op de PC:

- Het speelt soepel, zelfs op mijn "middelmatige" systeem, ziet er grafisch goed uit
- Peak & Lean zit er in. Helaas is het binden aan een muisknop niet mogelijk hiervoor blijkbaar..
- Killstreaks lijken me tot nu toe nog niet heel overpowered.. ze zijn krachtig maar zeer lokaal
- Soms wat vreemde punten met doodgaan, dit kan hit-indicatie zijn of wapenbalance.. (je schiet duidelijk eerder maar sterft schijnbaar na 2 kogels)
- Single player zit wel aardig in elkaar, zover ik er in ben
- VOIP moet je elk potje uit zetten blijkbaar, en microfooninstellingen nog niet gevonden
- map balance is niet altijd handig, van de ene kant wordt je soms makkelijker vast gezet op je spawn

over het algemeen vind ik het lekker wegspelen, maar het spel kan zeker nog wat fixes gebruiken, wat tegenwoordig standaard is bij de meeste releases.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 22:11
Met wat fixes moeten deze problemen en wat andere minpunten zo verholpen zijn, dan heb je volgens mij gewoon degelijk multiplayer, wat zeker niet onder hoeft te doen voor andere shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Wel vervelend dat elke keer als je de game start je wapen opnieuw moet kiezen en aanpassen.
Diezelfde reviews hemelen ook COD op. COD is entertaining maar al lang redelijk achterhaald. Soort van vooroordelen in videogame land.

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 27-10-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyvw23
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
ok, zojuist de singleplayer uitgespeeld.. aangezien hier een hoop reacties staan wou ik hier toch nog wat op aanvullen. De singleplayer is in geen weg datgene wat ik ervan had verwacht. eerder is in een post gemeld: breach door, leegschieten, breach door, leegschieten enz enz..
ik sluit me hierbij aan, de singleplayer bestaat zowat hieruit! tenminste, dat is het enige wat is blijven hangen..
als ik het dan even vergelijk met MoH, hier zijn de sniper missie, het apache level en nog een aantal elementen echt blijven hangen en maakte toen ook een hele knappe indruk op me! en nu met MoHW? breach door...
eigenlijk vond ik de singleplayer te weinig inhoud hebben om daadwerkelijk te blijven hangen/indruk te maken..

ik zie ook wat klachten voorbij komen mbt graphics, wat me ook opviel is als je schiet in een gebouw, de mondingsvlam niet zichtbaar is op de muren? lightning niet zo heel goed?
voor de rest heb ik voldoende grafische kracht gemonteerd, maar MoHW maakt hier helaas geen gebruik van. je kan goed merken dat de PC versie een geport is van de console versie, tenminste, dat gevoel heb ik erbij..

al met al, leuk om even door te lopen en je wat uren te vermaken, maar zeker geen game die het haalt bij zijn voorganger!

Nu maar is starten met de multiplayer!

[ Voor 10% gewijzigd door robbyvw23 op 27-10-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:30

flessuh

Set sail for fail!

Nol_NL schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:13:
Met wat fixes moeten deze problemen en wat andere minpunten zo verholpen zijn, dan heb je volgens mij gewoon degelijk multiplayer, wat zeker niet onder hoeft te doen voor andere shooters.
exacly my point.

overigens is het buddy-systeem een leuke toevoeging, zolang je iemand hebt die er gebruik van maakt..
als je alleen speelt wordt je helaas soms aan iemand gekoppeld die er niks mee doet. }:O

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Sn0wblind schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:27:
Wel vervelend dat elke keer als je de game start je wapen opnieuw moet kiezen en aanpassen.
Dit heb ik ook voor een dag of 3 gehad, maar nu behoud ik wel mijn gun layouts en gekozen units. Van de een op andere dag veranderd.

[ Voor 5% gewijzigd door Sagaris op 27-10-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-08 19:17
Ben ik de enige die precies de indruk heeft dat wanneer je aimed down the sights dat dan je muisgevoeligheid behoorlijk hoger ligt dan wanneer je gewoon rondloopt?

Zeer vervelend want wanneer je deze omhoog schroeft dan is hij zeer gevoelig in aimed down the sights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Sagaris schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:52:
[...]

Dit heb ik ook voor een dag of 3 gehad, maar nu behoud ik wel mijn gun layouts en gekozen units. Van de een op andere dag veranderd.
Ik vind het voor mijn gevoel heel erg raar dat ik aan de lopende band poppetjes unlock, maar attachments? Ho maar, of zie ik nu iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sn0wblind schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 02:02:
Heb een hoop van de review gelezen maar 1 ding stoorde me daar wel in, de vergelijking met COD en dan quotes als dat COD jaar op jaar weet te innoveren, serieus dat stond in 1 van de reviews. Qua MP vind ik Warfighter zeker entertaining en als core best solid. Mischien wat bugs, die ik zelf niet ben tegengekomen maar die hebben bijvoorbeeld COD games ook, BF3 had ook in het begin wat bugs.

Het is alleen jammer dat er zo weinig afwijking is de laatste jaren qua fps games. COD, MOH, BF3 in singleplayer modes zijn allemaal linear als het maar zijn kan met probleem punten. Herriner me nog wel de afgesloten kamertjes waar oneindig veel soldaten uit komen rennen totdat je de invisible tripwire hebt getriggered en dat ze weer ergens anders oneindig spawnen. Reviewers zijn daar bij COD veel meer vergevingsgezinder over en een groot deel van het publiek neemt dat ook over. Het BF3 publiek is dan wel kritischer maar MOH probeert beide te zijn qua gameplay en krijgt dan van beide kanten de wind van voren.
Ik ben een aantal spellen terug al afgehaakt. Als laatste heb ik de vorige COD geprobeerd. Na 5 min ben ik er maar mee gestopt. Er is al een tig aantal games naar mijn mening niets veranderd en ik heb het nu allemaal wel gezien. Telkens weer dezelfde soort wapens en missies in een iets ander jasje. Voor mij persoonlijk is het COD 24 en MOH 12 waarbij ze allemaal precies zo zijn als de vorige veries. BF3 vind ik leuk om online te spelen maar de singleplayer heb ik nooit uitgespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:22
Was mooi gisteravond, ik begon als Staff Sergeant 4 en aan het eind van de avond was ik Staff Sergeant 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 09:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Djiezes. In BF3 en MW3 durf ik mijzelf een bovengemiddelde speler noemen, in dit spel suck ik echt gewoon tieten. Constant insta-deaths en vaak doen wapens zelfs geen hitmarker, ik heb echt het gevoel dat het boeltje zwaar aan het laggen is... Verder wel leuk dat het zelfs goed draait op high op mijn redelijk oud PC'tje :D

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Mavamaarten schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:45:
Djiezes. In BF3 en MW3 durf ik mijzelf een bovengemiddelde speler noemen, in dit spel suck ik echt gewoon tieten. Constant insta-deaths en vaak doen wapens zelfs geen hitmarker, ik heb echt het gevoel dat het boeltje zwaar aan het laggen is... Verder wel leuk dat het zelfs goed draait op high op mijn redelijk oud PC'tje :D
Dit heb ik dus ook! Ik ga zelf meteen dood maar andere spelers kan ik bijna niet killen. Ook wapens switchen gaat niet vlot. Ik neem bv. als Assaulter die grenade launcher dan tegen dat je kan beginnen vuren ben je al dood, ook al is de animatie al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Pf jongens, wat is er toch veel te unlocken in deze game. Afgezien van wat irritante bugs vind ik 't een prima spel moet ik zeggen. Gameplay op zichzelf is redelijk sterk. Met name het buddy systeem vind ik erg prettig. Helaas werkt dat toch stront zo zonder mic. Dus pc spelers, add me aub;
Goudse
GoT leden zijn natuurlijk zeer welkome toevoeging. moet nog wel ff oefenen merk ik, so don't shoot me 'cause i'm a noob. Heul anders dan bf3 waar ik inmiddels colonel 60 ben, hehe.

Ik heb eigenlijk nog maar twee wapens geprobeerd, al wel wat unlocked. Maar het wapen speelt prettig en ik kan door de bomen het bos niet meer zien eigenlik, hehe. Waar is bijv die HK416? A

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
tobitronics schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:34:
[...]

Ik vind het voor mijn gevoel heel erg raar dat ik aan de lopende band poppetjes unlock, maar attachments? Ho maar, of zie ik nu iets niet?
Attachments unlock je op 2 manieren, door nieuwe soldaten (iedere variant heeft een bepaald wapen met bepaalde attachments) te unlocken en om 20 (Marksman), 100 (Sharpshooter) of 500 (Expert) kills te maken met een wapen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 27-10-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand die mij kan uitleggen waarom als ik de game speel in fullscreen met hoogste resolutie die m'n schermen ondersteunen (1680x1050) m'n taskbar van m'n main monitor een stukje naar m'n rechtse monitor komt? Ook m'n Windows Desktop Gadgets schuiven op. Ook bepaalde vensters enzo. Het lijkt wel of Medal of Honor een andere resolutie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Ik heb geprobeerd een zo eerlijk mogelijke review van Warfighter te schrijven voor wie geïnteresseerd is in mijn mening. Let wel voordat er enig enig vermoeden van fanboyisme ontstaat dat ik van bo2 ook niet veel verwacht na het op gamescom gespeeld te hebben.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Sagaris schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:21:
[...]
Attachments unlock je op 2 manieren, door nieuwe soldaten (iedere variant heeft een bepaald wapen met bepaalde attachments) te unlocken en om 20 (Marksman), 100 (Sharpshooter) of 500 (Expert) kills te maken met een wapen.
Dat word dus veel knallen want ik wil graag alles unlocken net zoals bf3. Alleen hebben de meeste klote attachments als je begint. Zo'n zoom scope bijvoorbeeld is vet irritant. Doe mij maar een rds... Heerlijk

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:54:
[...]

Dat word dus veel knallen want ik wil graag alles unlocken net zoals bf3. Alleen hebben de meeste klote attachments als je begint. Zo'n zoom scope bijvoorbeeld is vet irritant. Doe mij maar een rds... Heerlijk
Bij mij is het juist omgekeerd, de lage recoil en de hoge graad van controle die je hebt over je gun maken het juist fijner om de grootste scope erop te zetten die mogelijk is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik heb mijn nieuwe assaulter guns gevonden: M4V1 en G3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
BF3:

PC online 37.760
PS3 online 47.977
360 online 23.431

MOHW:

PC online 5.491
PS3 online 5.994
360 online 3.082

Oei, das een slechte start als je kijkt hoeveel mensen BF3 en CoD games speelden at launch..
Dat deze game hard geflopt is moge duidelijk wezen.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 28-10-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die niet tevreden zijn met MOHW, blijkbaar kan je om een refund vragen bij EA :p
tobitronics schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:01:
Ik heb mijn nieuwe assaulter guns gevonden: M4V1 en G3 :D
De G3 heeft een beetje té brute recoil imho, de M4V1 heb ik nog niet in m'n handen kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:04:
Voor de mensen die niet tevreden zijn met MOHW, blijkbaar kan je om een refund vragen bij EA :p

[...]

De G3 heeft een beetje té brute recoil imho, de M4V1 heb ik nog niet in m'n handen kunnen krijgen...
M4V1 is zegmaar de m16 in mijn ogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Phusebox schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:52:
Ik heb geprobeerd een zo eerlijk mogelijke review van Warfighter te schrijven voor wie geïnteresseerd is in mijn mening. Let wel voordat er enig enig vermoeden van fanboyisme ontstaat dat ik van bo2 ook niet veel verwacht na het op gamescom gespeeld te hebben.
Weet je wat ik mis in reviews mbt het punten geven dat ik nergens kan zien waarop deze punten zijn gebaseerd. Het voelt niet eerlijk aan of meer eerlijk gezegd een beetje uit de duim gezogen.

Waarom neemt men niet gewoon een systeem waarbij je bv 5 punten neemt die ieder een onderwerp benoemen. Zeg audio, gameplay, graphics, inovatie etc . verdeel deze 5 punten in een aantal taart segmenten en benoem daar sub elementen die gaan over het onderwerp.

Voeg dan aan elk onderwerp 1 speciaal sub element toe die je alleen mag benoemen indien er iets speciaals of unieks bied over dat onderwerp. Doe dat voor elk van de 5 onderwerpen en als een spel dus voldoet aan een 10 dan heeft een spel aan ieder onderwerp voldaan.

Zo kan je op basis van zo een systeem heel eerlijk en open een score geven die ook ergens op gebaseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
kun je nu ook die draak van een voip uitzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddepolen
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik heb een hele iritante bug, in de singleplayer, die ervoor zorgt dat ik ge-'disabled' ben als ik wel moet schieten. De enige optie is om de missie opnieuw te starten, maar dat is erg vervelend om te doen als je al een stuk ben gevorderd. Het gebeurt soms, maar wel altijd na een autosave.

Zijn er al soortgelijke problemen ervaren, en misschien al fixes? Google gaf me alleen maar reviews.

Hidde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
unfor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:02:
MOHW:

PC online 5.491
PS3 online 5.994
360 online 3.082

Oei, das een slechte start als je kijkt hoeveel mensen BF3 en CoD games speelden at launch..
Dat deze game hard geflopt is moge duidelijk wezen.
Wel ironisch dat er minder spelers online zijn op de Xbox, de 'beta' heeft niet veel goed gedaan :*)

Om nu al te zeggen dat de game geflopt is, lijkt me wat overdreven.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16:40
Ik vind die getallen helemaal niet raar. Forza Horizon snoept toch aardig wat spelers weg en ook andere games komen er nog aan. Denk dat het eind dit jaar wel weer wat meer gespeeld gaat worden. Komende week nog Assassins Creed en Most Wanted en de week daarop nog Halo 4 en Black Ops 2. Ze hadden gewoon 2 weken eerder moeten launchen, dan had het wel wat meer verschil gemaakt, maar nu heb je toch vooral spelers online die toch niet snel weg gaan naar andere games.

Op launchday had ik aardig wat mensen online met MoH, maar dat is nu bijna allemaal Forza aan het doen en sommige borderlands (omdat ze nu bv wel 4 man daarvoor online hebben)

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2012 14:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Avioto schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

Wel ironisch dat er minder spelers online zijn op de Xbox, de 'beta' heeft niet veel goed gedaan :*)

Om nu al te zeggen dat de game geflopt is, lijkt me wat overdreven.
Reviews zijn bepalend voor de verkoop van een game.
Je hebt natuurlijk de pre-orders, maar verder gaat dit geen verkoop-hit worden.
Dat deze game niet boven de 5/10 gemiddeld komt, zegt genoeg.
Toegang tot de beta van BF4 als main selling point was nou ook niet echt veelbelovend.

http://www.metacritic.com...warfighter/critic-reviews

Het lijkt mij niet onrealistisch dat deze studio binnenkort opgeheven word door EA.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 28-10-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
unfor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Je hebt natuurlijk de pre-orders, maar verder gaat dit geen verkoop-hit worden.
Dat deze game niet boven de 5/10 gemiddeld komt, zegt genoeg.
Toegang tot de beta van BF4 als main selling point was nou ook niet echt veelbelovend.

http://www.metacritic.com...warfighter/critic-reviews

Het lijkt mij niet onrealistisch dat deze studio binnenkort opgeheven word door EA.
Nou moet je ook wel ff kijken dat de helft (en dan voornamelijk de onderste) uit die lijst MW3 een 9 geven en dan bij mohw argumenten gebruiken die je makkelijk ook tegen mw3 kan gebruiken (mapdesign, linear campaign etc)

Ik wacht eerlijk gezegd op de review van Tnet, niet dat dat bepaalt of ik het spel koop want ik heb het al en ik vind het spel op de bugs na helemaal prima.

[ Voor 9% gewijzigd door tobitronics op 28-10-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Wie spelen er hier op de pc?

Ik twijfel om de game te halen, waar ik eerst zeker dacht te zijn :)
Maar als ik weet dat ik vaker samen met een buddy kan spelen, zal ik eerder tot aanschaf over gaan.

En dan spelen met headset op, maakt het wat leuker.

Ergens moet ik gewoon het geduld opbrengen en even wachten, maar dat is zo lastig voor me.
Als ongeduldig persoon zijnde :p

I hate luxury problems...

[ Voor 23% gewijzigd door S.J_84 op 28-10-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
S.J_84 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:46:

Maar als ik weet dat ik vaker samen met een buddy kan spelen, zal ik eerder tot aanschaf over gaan.

ME :D En het is een top game, als je de bugs even vergeet (door de map heen spawnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
tobitronics schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:20:
[...]
Ik wacht eerlijk gezegd op de review van Tnet
Ja, want tweakers.net heeft altijd kwaliteit reviews en hebben altijd een kritische blik. ;) 8)7
Als er een plek is waar je niet moet zijn voor diepgaande en goede reviews is het tweakers wel.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 28-10-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
unfor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Voorlopig staat MoH op een 2e plaats qua verkochte aantallen. Misschien dat gamers toch nog zelf blijven nadenken ipv te kijken naar de onterechte negatieve reviews :) MP speelt gewoon erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-08 19:55
S.J_84 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:46:

Ergens moet ik gewoon het geduld opbrengen en even wachten, maar dat is zo lastig voor me.
Als ongeduldig persoon zijnde :p

I hate luxury problems...
Onder andere ik. Op wat minpunten na (en bugs, wat helaas standaard is in deze hoeveelheid bij bijna lle nieuwe spellen) is het een prima spel.

Ik speel bijna standaard met een bekende buddy (en vaak een party, ook al werkt het party gedoe soms niet omdat we voor elkaar op origin offline schijnen te staan (ook al zijn we online)). Met een buddy spelen maakt het spel een stuk toffer dan alleen.

En spelen met een headset op doe ik ook, al gaat de voice over Teamspeak. Overigens is het niet kunnen standaard muten (of ik heb een werkende optie nog niet gevonden), behoorlijk irritant. Dat doet me terug denken aan de MW2 lobby's.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Je kan mensen muten door in de social hub onder het kopje VOIP Channel de Toggle VOIP op off te zetten. Helaas werkt dit maar iets van 50% van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-08 19:55
AquaSheep schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:44:
Je kan mensen muten door in de social hub onder het kopje VOIP Channel de Toggle VOIP op off te zetten. Helaas werkt dit maar iets van 50% van de tijd.
Ik had inderdaad niet de indruk dat dit altijd werkte. Vandaar dat ik een nog niet werkende optie had gevonden ;).

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kismodrx04
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-08 13:34
Ik kom terug op mijn eerdere mening. Gave game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Downloading....

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Oeh. Gisteren en eergisteren heel geirriteerd geweest omdat ik alleen maar hitmarkers haalde in hardcore bij het snipen... Blijkt dat je op hardcore niet ziet of hoort dat je iemand doodt ("kill" komt er niet op). Ik had dus gewoon wel kills :+ Net speelde het echt lekker weg, snipers zijn niet zo underpowered :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Kismodrx04 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:36:
Ik kom terug op mijn eerdere mening. Gave game.
Ik kon je eerdere mening niet terug vinden, maar die was dan vast niet positief ;) Ben wel nieuwsgierig wat de omslag heeft geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
unfor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Ja, want tweakers.net heeft altijd kwaliteit reviews en hebben altijd een kritische blik. ;) 8)7
Als er een plek is waar je niet moet zijn voor diepgaande en goede reviews is het tweakers wel.
Zegt degene die naar metacritic cijfers kijkt xD Dan heb ik liever een review van Tweakers inderdaad.
Qlii256 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:23:
Iemand die mij kan uitleggen waarom als ik de game speel in fullscreen met hoogste resolutie die m'n schermen ondersteunen (1680x1050) m'n taskbar van m'n main monitor een stukje naar m'n rechtse monitor komt? Ook m'n Windows Desktop Gadgets schuiven op. Ook bepaalde vensters enzo. Het lijkt wel of Medal of Honor een andere resolutie gebruikt.
Ik heb allerlei resolutie problemen. In sommige missies (zoals de need for speed missie) rekt ie het scherm uit waardoor ik de helft niet zie. Hetzelfde gebeurd als ik de multiplayer start via Battlelog.
Heel apart :/

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 20:04
Telkens als ik weer een nieuwe game wil beginnen, staat hij op sniper unit, waarom onthoudt hij me laatst gebruikte niet meer? zwaar irritant dit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Is er ook een platoon van Tweakers te vinden op Battlelog voor MoH, kan h'm namelijk niet vinden.

Ze zijn in ieder geval wel lekker snel met reacties op de feedback van gamers, daar kunnen andere ontwikkelaars zeker nog wat van leren. Ook op Twitter zitten ze er bovenop :)

Hey everyone! We released a new server update today across all platforms to alleviate some minor gameplay issues; this update should now be rolled out across all Xbox 360 and PlayStation 3 servers. Note that PC server updates are still rolling out.

Addressed spawning issues on Multiplayer maps where the user was spawning incorrectly and occasionally falling through the ground
Player should no longer see stat discrepancies for Double XP
Balanced Matchmaking so teams are now more even in numbers from the start of the match
Fixed the Blackhawk gunner exit bug
Please report any and all bugs in the forum. Thanks for your patience and support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Welke idioot heeft het bedacht om tussen elk spelletje door 1 gehele minuut te zetten? Ik wil echt geen minuut naar wat getalletjes kijken :F
En ook, waarom duurt het laden van het main menu ook zo lang :+

[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 28-10-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Kijk is Nol_NL het GoT platoon op Battlelog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Speel h'm op de PS3, misschien was dat de reden dat ik h'm niet kon vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-08 20:04
haha, zo straks uitgemaakt voor hacker. Niet omdat ik zo goed was, maar omdat niemand meer kon schieten...behalve ik dan, was zo slim om meteen op respawn te drukken. bugs bugs bugs _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kw4kje schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:19:
haha, zo straks uitgemaakt voor hacker. Niet omdat ik zo goed was, maar omdat niemand meer kon schieten...behalve ik dan, was zo slim om meteen op respawn te drukken. bugs bugs bugs _O-
Oh ja, dan hebben we toch een beta gekregen voor de PC :+
Het spel is erg leuk, maar de hoeveelheid bugs verpest het een beetje, ik ben al 2x op een zwart scherm terechtgekomen na het einde van een ronde, al twee keer had MOHW geen geluid toen ik 'm opstarte, het hele sprintsysteem is ook nogal fucked up (sprint niet metteen op volle snelheid, FOV veranderd, ...
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Bugs blijven melden op het forum van Battlelog, ontwikkelaars zitten er dicht op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-08 20:26
Nol_NL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:01:
Speel h'm op de PS3, misschien was dat de reden dat ik h'm niet kon vinden ?
GoT PS3 platoon

@ GoT PC leader: hoe hebben jullie het logo van Tweakers op het embleem gekregen? Ik kan geen logo uploaden... |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Dynamix op 29-10-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:58:
[...]

GoT PS3 platoon

@ GoT PC leader: hoe hebben jullie het logo van Tweakers op het embleem gekregen? Ik kan geen logo uploaden... |:(
Plugin downloaded voor je browser, kwam ik laatst achter met Pannenkoekenhuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:09:
[...]

Plugin downloaded voor je browser, kwam ik laatst achter met Pannenkoekenhuis ;)
Aan de BF3 kant heb ik nog nooit een plugin hoeven downloaden... vaag. Anyway, thanks voor de tip!

Edit: blijkbaar zit het aan de BF3 kant in de BetterBattlelog plugin. Voor de MoH kant heb ik de Battlelog Custom Emblem Uploader plugin gebruikt.

[ Voor 19% gewijzigd door Dynamix op 29-10-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoH reviews lezen/kijken doe ik niet meer want het wordt toch alleen maar afgekraakt. Maar voor de mensen hier die ook BF3 spelen of gespeeld hebben. Wat is jullie mening? Hoe verhoudt de MP zich nu echt tov BF3? Wat zou een goede reden zijn om ook MoH te gaan spelen? Ik zit er toch serieus eraan te denken deze game ook te gaan kopen aangezien ik bepaalde dingen aan BF3 ook een beetje zat begin te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Je moet eens youtube filmpjes bekijken van bekende BF3 spelers, bijv FrankieonPCin1080p, Jackfrags, ipwnstar4hire, levelcapgaming, mongolfps, Matimi0, etc. Vaak zijn die in tegenstelling tot de reviews best wel positief over het spel. Het is wel sterk aangeraden om met een bekende danwel via teamspeak of skype samen te spelen. Dat maakt het spel vele malen leuker. Want van je teamgenoten moet je net als in BF3 niks verwachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
MP1st heeft inmiddels ook een review online staan: http://mp1st.com/2012/10/...ghter-multiplayer-review/

Ik vind 'm heel goed geschreven. Er wordt onder andere goed uitgelegd hoe de beleving is.

[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 29-10-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Dynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:13:
MP1st heeft inmiddels ook een review online staan: http://mp1st.com/2012/10/...ghter-multiplayer-review/

Ik vind 'm heel goed geschreven. Er wordt onder andere goed uitgelegd hoe de beleving is.
Mooie review inderdaad! Zo zijn er maar weinig..
Heb gisteren het spel gekocht ondanks de negatieve reacties. Moet zeggen vind het tot nu toe een erg vermakelijk spel!

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar limited edition gekocht via G2play + optics dlc.
gezien de redelijk goede berichten en ik BF3 wel beetje moe ben:)

Medal of Honor Warfighter Trijicon Optic Expansion Pack DLC

Medal of Honor Warfighter Trijicon Optics 3 Pack - The Trijicon Optics 3 bundle unlocks three optics for the Heckler & Koch HK416 assault rifle, which includes the Trijicon ACOG, SRS Reflex and RMR, preparing Operators for any engagement. Trijicon’s wide range of brilliant aiming solutions fulfill the Operator’s need for both magnified, self-luminous tactical sights as well as red dot reflex sights that enhance target identification to increase hit probability in both extended-range and close quarter engagements.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
hmm ik heb de game na ongeveer een half uur al uitgezet. De hele game voelt stroperig en traag? Grafische instellingen zijn het probleem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Stroperig en traag ? Herken ik helemaal niets in... Of kom je vanaf CoD, misschien dat ik me er dan iets bij kan voorstellen. Maar als je BF3 gewend bent, dan vind ik MoH een vrij snelle gameplay hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
ik bedoel meer de besturing, kan er weinig mee.. Speel alleen CS:GO, zowel COD als BF3 gespeeld maar beide hadden voor mij een houdbaarheidstermijn van slechts een maand..

Anyway zal dus wel aan mij liggen maar ik blijf lekker bij CS:GO..

[ Voor 16% gewijzigd door Bremg op 29-10-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo da's een puike review zeg! Ik heb hem inmiddels uit maar was de moeite van het lezen waard. Hier kunnen menig review sites nog een flinke punt aan zuigen. Misschien moet ik hem maar gewoon gaan proberen en kijken welke mij het beste ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bremg schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:10:
ik bedoel meer de besturing, kan er weinig mee.. Speel alleen CS:GO, zowel COD als BF3 gespeeld maar beide hadden voor mij een houdbaarheidstermijn van slechts een maand..

Anyway zal dus wel aan mij liggen maar ik blijf lekker bij CS:GO..
dit ligt meer aan jezelf dan de game:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:58:
[...]

GoT PS3 platoon

Zelf in elkaar geknutseld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het spel is nog geen week uit en er zijn al cheats :'(
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=rT29xbPovVw]

Dat soort kutgedrag verneukt echt het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Dat verbaast mij eigenlijk niks. Het spel is gebaseerd op de Frostbite 2.0 engine en daarvan weten we dat er genoeg cheats voor bestaan. Nu maar hopen dat ze er snel wat tegen aan doen, want de community van dit spel is al niet te groot en cheaters zullen alleen maar spelers wegjagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Ik snap echt nooit wat die gasten daar nou aan vinden... Inderdaad te hopen dat ze snel met maatregelen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49
Nol_NL schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:56:
Ik snap echt nooit wat die gasten daar nou aan vinden... Inderdaad te hopen dat ze snel met maatregelen komen.
Cheats zijn de doping van de gamewereld :+ Mensen willen gewoon beter zijn dan anderen en sommigen maakt het geen reet uit dat ze het oneerlijk doen, als ze zich maar superieur kunnen voelen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:46:
[video]

Hey, what did you expect?
In welke game wordt er niet gehacked/geglitched/ge-exploit/gewatheverd? Zolang er kiddie's van 9 jaar zijn die betalen voor deze hacks omdat ze niet deftig kunnen aimen zullen er coders zijn die met plezier wat bijverdienen door dit spul in elkaar te steken, daarbij is het waarschijnlijk ook een wedstrijd van "om ter eerst de game hacken" om hun E-penus te vergroten :F
Nu is het aan de devs (of EA of een andere hoge piet) om deze mensen te bannen en de hacks op te sporen.

BUGS BUGS BUGS!
Tijdens m'n laatste match had ik 'n vertraging van een seconde op al m'n kills, en als ik uit een switchblade kwam zat ik met m'n beeld onder de map, volgens mij had dat quick match systeem me in een US server ofzo gesmeten, want m'n ping was wss hoger dan de Mt. Everest... (Jammer dat je die ping niet kan zien dus... :( )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Heeft een mede-tweaker ooit gemaakt voor het BF3 platoon. Blijf het een geinig logo vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:35:
[...]

Heeft een mede-tweaker ooit gemaakt voor het BF3 platoon. Blijf het een geinig logo vinden ;)
Ik bedoel dat ik het logo van de GoT PC platoon zelf in elkaar geknutseld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 21:17

Heel erg goede review, nu nog zoiets over de single player.

Kan ik dit spel co-op 'single' player spelen (PC)? Zie nergens dat het niet kan maar kan het maar beter zeker weten.

Overigens vond ik BF3 single player super leuk (maar heel kort). Zit echt zwaar te twijfelen of ik 'm ga halen, aangezien ik veel geschreven zie worden dat ze vergelijkbaar zijn. Alhoewel de multiplayer mode van BF3 me niet zo kon boeien, de maps zijn net te open space. CoD vind ik dan weer te klein. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Streskip op 30-10-2012 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Speel alleen nog de SP maar daarvoor zou ik deze game absoluut niet kopen.

De complete ervaring is wordt verpest doordat de sensitivity tijdens het zoomen niet kan worden aangepast. Het lijkt erop dat de sensitivity met ironsights veel beter te doen is dan met scopes, aimpoints ed. Sensitivity tijdens zoomen is echt veel te hoog.

Meestal is het eerste wat ik doe bij een game de sensitivity hoger zetten dus gefeliciteerd, hierin zijn jullie is een keer origineel. Net als dat het spel origineel is met het niet toevoegen van de functie om dit aan te passen.

Terug op de SP campaign, speel gewoon COD nog geen keer of BF3. Dit is gewoon meer van hetzelfde, iets mooier, minder creatief en slechter uitgevoerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Had hier weinig problemen met de sensitivity. Het is effe wennen, maar waarschijnlijk willen ze forceren dat mensen niet constant met die scope lopen en daardoor voorzichtiger zijn. Icm met je buddy zou je daardoor veel taktischer te werk moeten gaan.

Maar goed, de SP wordt om vanalles afgekraakt wat imo niet terecht is. De ervaring is prima, verhaal is niet onaardig, missies zijn nog best afwisselend en grafisch is ie best redelijk. Misschien geen 10 waard, maar zeker niet de 3, 4 of 5 die je soms voorbij ziet komen. En dat ze zich bij veel reviews alleen baseren op de singleplayer of 5 uur multiplayer is ook gewoon niet goed. Als je een tijdje doorspeelt, merk je dat sommige dingen gewoon erg goed werken. Het buddysysteem zorgt er bij mijn potjes bv voor dat je mensen veel meer ziet samenwerken omdat het gewoon meer punten oplevert. Tuurlijk heb je er wel lone-wolfs bij zitten, maar het is niet meer zo storend als bij call of duty waar je om de haverklap mensen tegenkomt op de raarste plekken of waar je om elk hoekje een camper kan vinden.

Het is mogelijk geen game die je als grote najaarstopper moet nemen, maar als je naast CoD of andere games toch wat meer afwisseling wilt hebben, dan voldoet dit prima. Mogelijk hadden anderen er meer van verwacht, maar ik kan hier tevreden mee zijn en heb al genoeg lol ermee gehad

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:46:
[video]

Ach BF3 was in de beta al gehacked... nog niet tegen gekomen in game en moet zeggen dat de game wel wennen is in vergelijking met BF3 maar speelt best leuk zo.

nu nog de all kill switch vinden van de VOIP.
en snap niet waarom ze battlelog hebben genomen, alles kan ook ingame.
als ik quit druk wil in naar desktop en niet eerst naar ingame:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, m'n eerste apache pilot is een feit :P
18 kill streak FTW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Bremg schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:26:
Speel alleen nog de SP maar daarvoor zou ik deze game absoluut niet kopen.

Terug op de SP campaign, speel gewoon COD nog geen keer of BF3. Dit is gewoon meer van hetzelfde, iets mooier, minder creatief en slechter uitgevoerd..
Volgens mij zijn de single players van alle first person shooters tegenwoordig verschrikkelijk slecht als je er objectief naar kijkt.

Modern Warfare 1 blies me nog redelijk weg als het ging om de single player, dergelijke cinegrafische ervaring, snelheid, met zulke graphics en non-stop actie had ik nog niet eerder gezien. Maar als je die later nog een keer speelt, heeft het precies dezelfde mankementen als alle games: waardeloos verhaal, compleet oninteressante personages maar bovenal een AI van likmevestje.

Computer gestuurde tegenstanders zijn en blijven het grote mankement van singleplayers. Niet verwondelijk want een goede AI bouwen is het allermoeilijkste wat er is, het is heel snel onoverwinnelijk of heel dom. Maar toch, het is nooit spannend, veels te voorspelbaar en daardoor veel te makkelijk om vijanden neer te schieten. Voor een groot gedeelte kan dit verbloemd worden met scripted events of waardeloze quick time events maar dat begint me zo ondertussen ook wel de keel uit te hangen.

De enige single player fps'sen die me nog hebben kunnen boeien was Metro 2033 (VERSCHRIKKELIJKE shooter physics, maar holy shit wat een vette setting en sfeer) of Borderlands 2 (vanwege de loot en humor). Precies de sfeer en de setting maakten die oude WW2 shooters zo bruut, het is gewoon veel gaver om Normandië te bestormen om Europa te bevrijden dan in een jeep door een of andere Noord-Afrikaanse sloppenwijk rijden. (lees: ik vind).

Hoe mensen ook door de BF3 single player gekomen zijn vind ik verschrikkelijk knap. Zodra je ziet dat de vijanden eindeloos blijven spawnen tot je een bepaalt punt bereikt, ze elke keer 100% exact hezelfde bewegen, zelfde timingen etc. hanteren, dan is alle spanning toch gelijk weg?

Kortom, ik verwacht van MoH:Warfighter ook niets van de single player, maar als de multiplayer dan ook nog zo tegenvalt..... en dat lijkt toch een beetje de algemene consensus hier, dan laat ik deze lekker links liggen. Zeker als de controls en de 'feel' van het aimen en bewegen een 100% console port lijkt.

Of zit ik hier helemaal mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Volgens mij zijn de single players van alle first person shooters tegenwoordig verschrikkelijk slecht als je er objectief naar kijkt.

Modern Warfare 1 blies me nog redelijk weg als het ging om de single player, dergelijke cinegrafische ervaring, snelheid, met zulke graphics en non-stop actie had ik nog niet eerder gezien. Maar als je die later nog een keer speelt, heeft het precies dezelfde mankementen als alle games: waardeloos verhaal, compleet oninteressante personages maar bovenal een AI van likmevestje.

Computer gestuurde tegenstanders zijn en blijven het grote mankement van singleplayers. Niet verwondelijk want een goede AI bouwen is het allermoeilijkste wat er is, het is heel snel onoverwinnelijk of heel dom. Maar toch, het is nooit spannend, veels te voorspelbaar en daardoor veel te makkelijk om vijanden neer te schieten. Voor een groot gedeelte kan dit verbloemd worden met scripted events of waardeloze quick time events maar dat begint me zo ondertussen ook wel de keel uit te hangen.

De enige single player fps'sen die me nog hebben kunnen boeien was Metro 2033 (VERSCHRIKKELIJKE shooter physics, maar holy shit wat een vette setting en sfeer) of Borderlands 2 (vanwege de loot en humor). Precies de sfeer en de setting maakten die oude WW2 shooters zo bruut, het is gewoon veel gaver om Normandië te bestormen om Europa te bevrijden dan in een jeep door een of andere Noord-Afrikaanse sloppenwijk rijden. (lees: ik vind).

Hoe mensen ook door de BF3 single player gekomen zijn vind ik verschrikkelijk knap. Zodra je ziet dat de vijanden eindeloos blijven spawnen tot je een bepaalt punt bereikt, ze elke keer 100% exact hezelfde bewegen, zelfde timingen etc. hanteren, dan is alle spanning toch gelijk weg?

Kortom, ik verwacht van MoH:Warfighter ook niets van de single player, maar als de multiplayer dan ook nog zo tegenvalt..... en dat lijkt toch een beetje de algemene consensus hier, dan laat ik deze lekker links liggen. Zeker als de controls en de 'feel' van het aimen en bewegen een 100% console port lijkt.

Of zit ik hier helemaal mis?
Volgens mij hebben ze aan de SP gewerkt onder het motto "Zo veel mogelijk resultaat tegen zo min mogelijk werk, ik kan in de SP zelf niet beginnen aan die achtervolgings-scène omdat die zo bugged is.

Wat de MP betreft hebben ze wél goed resultaat geleverd imho, het buddysysteem verplicht teamwork en de learning curve is uitdagend (sommige guns hebben echt een vreselijke recoil, maar eens je die kan controleren is die gun een beest :p ). Oké, MOHW zit vol van bugs, maar had BF3 daar ook geen last van in het begin? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
:F

Nagenoeg iedere MP game heeft last van bugs, alleen zo'n grote patch vlak na de release komt wat vreemd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

Nagenoeg iedere MP game heeft last van bugs, alleen zo'n grote patch vlak na de release komt wat vreemd over.
Even een zwak momentje :P

Hoe groter de patch hoe liever eigenlijk, want dan is er meer gepatched :9
Waarschijnlijk zaten ze met een te grote tijdsdruk en spelen we nu op een niet afgewerkte game, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze 'm gaan afwerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:43:
[...]
Volgens mij hebben ze aan de SP gewerkt onder het motto "Zo veel mogelijk resultaat tegen zo min mogelijk werk, ik kan in de SP zelf niet beginnen aan die achtervolgings-scène omdat die zo bugged is.

Wat de MP betrefd hebben ze wél goed resultaat geleverd imho, het buddysysteem verplicht teamwork en de learning curve is uitdagend (sommige guns hebben echt een vreselijke recoil, maar eens je die kan controleren is die gun een beest :p ). Oké, MOHW zit vol van bugs, maar had BF3 daar ook geen last van in het begin? ;)
Ik had wellicht moeten verduidelijken dat ik specifiek doel op de PC versie, console shooters zijn voor mij meer een interactieve film dan een game.

Bugs kan ik meestal wel mee leven, maar ik doel er echt op hoe de shooter 'aanvoelt'. Aan BF3 is enorm goed af te zien dat de GUI ontwikkeld is voor een console. Maar de controls, de vertaling van toetsaanslagen en muis in bewegingen is wel duidelijk voor de PC gemaakt. Daarentegen voelgde BC2 (om maar wat te noemen) aan als een draak, het liep/draaide/schoot voor geen meter. Pas bij de allerlaatste patch werd het speelbaar.

Ik ben bang dat Warfighter precies diezelfde nukken heeft als ik de filmpjes zo zie. Het buddy systeem lijkt me wel geniaal en de snelheid trekt me ook wel, maar als een shooter niet goed aanvoelt voor mij, ben ik er heeeeel snel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Huh? Eerst heb je het over sfeer en vervolgens gameplay mechanics? Dat is dus totaal iets anders 8)7.

De BF3 SP en MoHW SP zijn inderdaad qua gameplay niet super, maar daar gaat het dan ook meer om het militaire sfeertje wat er is en hoe ze bepaalde objectives aanpakken of met bepaalde situaties omgaan.
Daarnaast gaat het bij sfeer ook om de presentatie en die vond ik bij een paar missies van BF3 gewoon erg vet. Dat stuk met dat vliegtuig op dat vliegdekschip of dat stuk met de tanks is gewoon erg cool gedaan.

Ik ga me in ieder geval niet storen aan het feit dat tegenstanders ergens vandaan blijven komen. Tuurlijk heb je in het echt geen eindeloze stroom tegenstanders, maar je komt ook nergens als je niet gaat bewegen (daarbij zeggende dat het me sowieso niet echt opgevallen is in de meeste situaties).

Het probleem van MoH is dat er in het begin niet echt een goede start in zit. Het verhaal lijkt volledig los te staan van de eerste paar missies, waardoor je er gewoon niet in komt. Flashbacks helpen gewoon het hele "wat is er nu aan de hand" verhaal om zeep. Dat deed BF3 ook gewoon verkeerd. Daarnaast switch je je een ongeluk tussen karakters (die bovendien niets zeggen), waardoor de binding met je karakter gewoon niet goed plaatsvindt en daar storen een boel mensen zich al snel aan.

Ik heb zelf eigenlijk nooit problemen om in het verhaal te komen en me minder te storen aan allerlei elementen en ik heb er dan ook plezier aan gehad. Misschien minder episch dan de reclames je deden geloven, maar nog wel plezant. Toch hebben veel reviews de bugs aangehaald om een enorm negatief cijfer neer te zetten, wat bij mij hoogstens een Meh veroorzaakt als ik hem tegenkom. Ook de sites die meestal wel voldoendes geven zoals IGN, Gamespot en Gametrailers zitten gewoon enorm veel zaken af te zeiken. Alsof ze de review hebben gedaan nadat hun telefoon kapot is gevallen en de autosleutels in de put zijn gezakt. Damn, lighten up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 21:17
Martinspire schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:47:
[...]
Ook de sites die meestal wel voldoendes geven zoals IGN, Gamespot en Gametrailers zitten gewoon enorm veel zaken af te zeiken. Alsof ze de review hebben gedaan nadat hun telefoon kapot is gevallen en de autosleutels in de put zijn gezakt. Damn, lighten up!
Als je dan een (onafhankelijke) review leest, zoals die op MP1st, lees je toch dat het een goede game is. Weliswaar vol met bugs, maar goed.

Ik ben er nog steeds niet over uit, wel of niet halen... :X De ene is er heel positief over en de andere heel negatief, echt weer zo'n love or hate it game. Als ik de gameplay zie vind ik het geweldig maar als ik hier soms lees hoe het dan zou spelen, maakt me weer bang. Morgen moet ik toevallig naar het winkelcentrum, sowieso dat ik een game winkel in loop, en heel misschien met MoH-W naar buiten kom... Misschien. Kan iemand mij even overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je zegt het zelf al: vol met bugs. Dat maakt de game in mijn optiek automatisch juist niet goed. Wellicht is de bedoeling erachter goed, maar als de uitvoering kut is, tja.

Ik zie niet in waarom deze game niet hetzelfde pad gaat bewandelen als z'n voorgangen die volgens mij nog nauwelijks online gespeeld wordt. Ik zou, als je 'm al wil halen, lekker wachten totdat 'ie in de budget bak ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:06:
[...]

Is toch niet heel vreemd als er enkele weken daarvoor een beta test is geweest? Neemt niet weg dat ik helemaal geen fan ben van de korte testfases van games tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Beta test = demo.

Ontwikkelaars krijgen gewoon een deadline die de uitgever stelt, en als er dingen dan nog niet af zijn of niet goed zijn getest, dan is dat jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tac50 = het kannon :P

Echt té brute gun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:12:
Tac50 = het kannon :P