Eindelijk eens als eerste geindigd
En dat twee keer na elkaar 
Edit: Derde keer
Edit: Derde keer
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 11:48 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 11:48 ]
[ Voor 49% gewijzigd door tobitronics op 27-10-2012 13:01 ]
Volgens mij is Windowed Mode een optie die je aan of uit kunt zetten (of Fullscreen Mode, not sure).tobitronics schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:52:
Wat is eigenlijk jullie favo class + wapen? Ik blijf steken tussen de pointman (aug/ak47) en de assaulter (hk416 greko)
En weet iemand hoe ik uit die klote windowed mode kan komen? It's annoying me.
Nog iets, ik ben van plan om win8 straks te installeren. Werkt MOH daar gewoon goed op? En moet ik nog mijn savefiles backuppen?
Het probleem is dat windowed mode switchen naar fullscreen in de settings niet helpt, ook reset settings haalt niks uit...Sagaris schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:19:
[...]
Volgens mij is Windowed Mode een optie die je aan of uit kunt zetten (of Fullscreen Mode, not sure).
Qua favoriete class heb ik er nu 3:
Assaulter: HK416 (al gebruik ik nu even een M14 EBR, sick accuraat maar helaas maar 20 kogels)
Pointman: F88
Sniper: MacMillan Tac-50 (een one shot kill body shot, iets wat ik nog niet gehad heb met andere sniper rifles)
Ik mod al mijn wapens ook naar maximale effective range, mijn ervaring is dat je daarmee de tightest spread krijgt.
[ Voor 90% gewijzigd door AquaSheep op 27-10-2012 13:48 ]
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-10-2012 14:24 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat was mAquaSheep schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:34:
Alt+enter proberen?
Als je al de reviews leest, zou je verwachten dat het spel enorm slecht is. Maar deze editorial geeft voor mij precies weer hoe ik het spel ervaar en mijn mening tegen over de "reviews".
What are journalists missing when it comes to Medal of Honor Warfighter?
Dat was inderdaad een pracht van een game. De MP was subliem maar de SP was gewoon even goed!
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 27-10-2012 14:39 ]
Verwijderd
Als je geen hoog cijfer geeft aan CoD dan wordt je gewoon niet serieus genomen door de hele schare aan fanboys. Zo triest is het tegenwoordig gesteld met de game reviews. Populaire genres krijgen vrijwel automatisch hoge cijfers. Then again, het hele cijfersysteem deugt voor geen meter en is totaal onrechtvaardig voor een hoop games.Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:43:
Ik snap niet waar die liefde voor COD bij veel sites vandaan komt. Hebben ze belangen ofzo? MoH Warfighter is gewoon een degelijke game en de SP is gewoon leuk om een keer gespeeld te hebben, net als die van BF3 en de jaarlijkse COD.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Bedankt voor de link! Goed artikel waar ik me helemaal in kan vinden.AquaSheep schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:34:
Alt+enter proberen?
Als je al de reviews leest, zou je verwachten dat het spel enorm slecht is. Maar deze editorial geeft voor mij precies weer hoe ik het spel ervaar en mijn mening tegen over de "reviews".
Verwijderd
tobitronics schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:52:
Wat is eigenlijk jullie favo class + wapen? Ik blijf steken tussen de pointman (aug/ak47) en de assaulter (hk416 greko)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 15:04 ]
Diezelfde reviews hemelen ook COD op. COD is entertaining maar al lang redelijk achterhaald. Soort van vooroordelen in videogame land.AquaSheep schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:34:
[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 27-10-2012 17:31 ]
[ Voor 10% gewijzigd door robbyvw23 op 27-10-2012 17:38 ]
exacly my point.Nol_NL schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:13:
Met wat fixes moeten deze problemen en wat andere minpunten zo verholpen zijn, dan heb je volgens mij gewoon degelijk multiplayer, wat zeker niet onder hoeft te doen voor andere shooters.
Dit heb ik ook voor een dag of 3 gehad, maar nu behoud ik wel mijn gun layouts en gekozen units. Van de een op andere dag veranderd.Sn0wblind schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:27:
Wel vervelend dat elke keer als je de game start je wapen opnieuw moet kiezen en aanpassen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sagaris op 27-10-2012 17:52 ]
Ik vind het voor mijn gevoel heel erg raar dat ik aan de lopende band poppetjes unlock, maar attachments? Ho maar, of zie ik nu iets niet?Sagaris schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:52:
[...]
Dit heb ik ook voor een dag of 3 gehad, maar nu behoud ik wel mijn gun layouts en gekozen units. Van de een op andere dag veranderd.
Ik ben een aantal spellen terug al afgehaakt. Als laatste heb ik de vorige COD geprobeerd. Na 5 min ben ik er maar mee gestopt. Er is al een tig aantal games naar mijn mening niets veranderd en ik heb het nu allemaal wel gezien. Telkens weer dezelfde soort wapens en missies in een iets ander jasje. Voor mij persoonlijk is het COD 24 en MOH 12 waarbij ze allemaal precies zo zijn als de vorige veries. BF3 vind ik leuk om online te spelen maar de singleplayer heb ik nooit uitgespeelt.Sn0wblind schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 02:02:
Heb een hoop van de review gelezen maar 1 ding stoorde me daar wel in, de vergelijking met COD en dan quotes als dat COD jaar op jaar weet te innoveren, serieus dat stond in 1 van de reviews. Qua MP vind ik Warfighter zeker entertaining en als core best solid. Mischien wat bugs, die ik zelf niet ben tegengekomen maar die hebben bijvoorbeeld COD games ook, BF3 had ook in het begin wat bugs.
Het is alleen jammer dat er zo weinig afwijking is de laatste jaren qua fps games. COD, MOH, BF3 in singleplayer modes zijn allemaal linear als het maar zijn kan met probleem punten. Herriner me nog wel de afgesloten kamertjes waar oneindig veel soldaten uit komen rennen totdat je de invisible tripwire hebt getriggered en dat ze weer ergens anders oneindig spawnen. Reviewers zijn daar bij COD veel meer vergevingsgezinder over en een groot deel van het publiek neemt dat ook over. Het BF3 publiek is dan wel kritischer maar MOH probeert beide te zijn qua gameplay en krijgt dan van beide kanten de wind van voren.
Android developer & dürüm-liefhebber
Dit heb ik dus ook! Ik ga zelf meteen dood maar andere spelers kan ik bijna niet killen. Ook wapens switchen gaat niet vlot. Ik neem bv. als Assaulter die grenade launcher dan tegen dat je kan beginnen vuren ben je al dood, ook al is de animatie al af.Mavamaarten schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:45:
Djiezes. In BF3 en MW3 durf ik mijzelf een bovengemiddelde speler noemen, in dit spel suck ik echt gewoon tieten. Constant insta-deaths en vaak doen wapens zelfs geen hitmarker, ik heb echt het gevoel dat het boeltje zwaar aan het laggen is... Verder wel leuk dat het zelfs goed draait op high op mijn redelijk oud PC'tje
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Attachments unlock je op 2 manieren, door nieuwe soldaten (iedere variant heeft een bepaald wapen met bepaalde attachments) te unlocken en om 20 (Marksman), 100 (Sharpshooter) of 500 (Expert) kills te maken met een wapen.tobitronics schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:34:
[...]
Ik vind het voor mijn gevoel heel erg raar dat ik aan de lopende band poppetjes unlock, maar attachments? Ho maar, of zie ik nu iets niet?
[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 27-10-2012 20:23 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat word dus veel knallen want ik wil graag alles unlocken net zoals bf3. Alleen hebben de meeste klote attachments als je begint. Zo'n zoom scope bijvoorbeeld is vet irritant. Doe mij maar een rds... HeerlijkSagaris schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:21:
[...]
Attachments unlock je op 2 manieren, door nieuwe soldaten (iedere variant heeft een bepaald wapen met bepaalde attachments) te unlocken en om 20 (Marksman), 100 (Sharpshooter) of 500 (Expert) kills te maken met een wapen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Bij mij is het juist omgekeerd, de lage recoil en de hoge graad van controle die je hebt over je gun maken het juist fijner om de grootste scope erop te zetten die mogelijk isMu.siQ schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:54:
[...]
Dat word dus veel knallen want ik wil graag alles unlocken net zoals bf3. Alleen hebben de meeste klote attachments als je begint. Zo'n zoom scope bijvoorbeeld is vet irritant. Doe mij maar een rds... Heerlijk
[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 28-10-2012 11:03 ]
Verwijderd
De G3 heeft een beetje té brute recoil imho, de M4V1 heb ik nog niet in m'n handen kunnen krijgen...tobitronics schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:01:
Ik heb mijn nieuwe assaulter guns gevonden: M4V1 en G3
M4V1 is zegmaar de m16 in mijn ogenVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:04:
Voor de mensen die niet tevreden zijn met MOHW, blijkbaar kan je om een refund vragen bij EA
[...]
De G3 heeft een beetje té brute recoil imho, de M4V1 heb ik nog niet in m'n handen kunnen krijgen...
Weet je wat ik mis in reviews mbt het punten geven dat ik nergens kan zien waarop deze punten zijn gebaseerd. Het voelt niet eerlijk aan of meer eerlijk gezegd een beetje uit de duim gezogen.Phusebox schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:52:
Ik heb geprobeerd een zo eerlijk mogelijke review van Warfighter te schrijven voor wie geïnteresseerd is in mijn mening. Let wel voordat er enig enig vermoeden van fanboyisme ontstaat dat ik van bo2 ook niet veel verwacht na het op gamescom gespeeld te hebben.
Wel ironisch dat er minder spelers online zijn op de Xbox, de 'beta' heeft niet veel goed gedaanunfor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:02:
MOHW:
PC online 5.491
PS3 online 5.994
360 online 3.082
Oei, das een slechte start als je kijkt hoeveel mensen BF3 en CoD games speelden at launch..
Dat deze game hard geflopt is moge duidelijk wezen.
Steam/XBL: Avioto
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2012 14:58 ]
Reviews zijn bepalend voor de verkoop van een game.Avioto schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:55:
[...]
Wel ironisch dat er minder spelers online zijn op de Xbox, de 'beta' heeft niet veel goed gedaan![]()
Om nu al te zeggen dat de game geflopt is, lijkt me wat overdreven.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 28-10-2012 15:03 ]
Nou moet je ook wel ff kijken dat de helft (en dan voornamelijk de onderste) uit die lijst MW3 een 9 geven en dan bij mohw argumenten gebruiken die je makkelijk ook tegen mw3 kan gebruiken (mapdesign, linear campaign etc)unfor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:02:
[...]
Reviews zijn bepalend voor de verkoop van een game.
Je hebt natuurlijk de pre-orders, maar verder gaat dit geen verkoop-hit worden.
Dat deze game niet boven de 5/10 gemiddeld komt, zegt genoeg.
Toegang tot de beta van BF4 als main selling point was nou ook niet echt veelbelovend.
http://www.metacritic.com...warfighter/critic-reviews
Het lijkt mij niet onrealistisch dat deze studio binnenkort opgeheven word door EA.
[ Voor 9% gewijzigd door tobitronics op 28-10-2012 15:23 ]
[ Voor 23% gewijzigd door S.J_84 op 28-10-2012 15:52 ]
MES.J_84 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:46:
Wie spelen er hier op de pc?
Ik twijfel om de game te halen, waar ik eerst zeker dacht te zijn
Maar als ik weet dat ik vaker samen met een buddy kan spelen, zal ik eerder tot aanschaf over gaan.
En dan spelen met headset op, maakt het wat leuker.
Ja, want tweakers.net heeft altijd kwaliteit reviews en hebben altijd een kritische blik.tobitronics schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:20:
[...]
Ik wacht eerlijk gezegd op de review van Tnet
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 28-10-2012 16:17 ]
Voorlopig staat MoH op een 2e plaats qua verkochte aantallen. Misschien dat gamers toch nog zelf blijven nadenken ipv te kijken naar de onterechte negatieve reviewsunfor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:02:
[...]
Reviews zijn bepalend voor de verkoop van een game.
Onder andere ik. Op wat minpunten na (en bugs, wat helaas standaard is in deze hoeveelheid bij bijna lle nieuwe spellen) is het een prima spel.S.J_84 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:46:
Wie spelen er hier op de pc?
Ik twijfel om de game te halen, waar ik eerst zeker dacht te zijn
Maar als ik weet dat ik vaker samen met een buddy kan spelen, zal ik eerder tot aanschaf over gaan.
En dan spelen met headset op, maakt het wat leuker.
Ergens moet ik gewoon het geduld opbrengen en even wachten, maar dat is zo lastig voor me.
Als ongeduldig persoon zijnde
I hate luxury problems...
Even in darkest of time, there will always be light.
Ik had inderdaad niet de indruk dat dit altijd werkte. Vandaar dat ik een nog niet werkende optie had gevondenAquaSheep schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:44:
Je kan mensen muten door in de social hub onder het kopje VOIP Channel de Toggle VOIP op off te zetten. Helaas werkt dit maar iets van 50% van de tijd.
Even in darkest of time, there will always be light.
Ik lust geen rotte appels...
Ik kon je eerdere mening niet terug vinden, maar die was dan vast niet positiefKismodrx04 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:36:
Ik kom terug op mijn eerdere mening. Gave game.
Zegt degene die naar metacritic cijfers kijkt xD Dan heb ik liever een review van Tweakers inderdaad.unfor schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:15:
[...]
Ja, want tweakers.net heeft altijd kwaliteit reviews en hebben altijd een kritische blik.![]()
Als er een plek is waar je niet moet zijn voor diepgaande en goede reviews is het tweakers wel.
Ik heb allerlei resolutie problemen. In sommige missies (zoals de need for speed missie) rekt ie het scherm uit waardoor ik de helft niet zie. Hetzelfde gebeurd als ik de multiplayer start via Battlelog.Qlii256 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:23:
Iemand die mij kan uitleggen waarom als ik de game speel in fullscreen met hoogste resolutie die m'n schermen ondersteunen (1680x1050) m'n taskbar van m'n main monitor een stukje naar m'n rechtse monitor komt? Ook m'n Windows Desktop Gadgets schuiven op. Ook bepaalde vensters enzo. Het lijkt wel of Medal of Honor een andere resolutie gebruikt.
Steam/XBL: Avioto
[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 28-10-2012 21:56 ]
Verwijderd
Oh ja, dan hebben we toch een beta gekregen voor de PCKw4kje schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:19:
haha, zo straks uitgemaakt voor hacker. Niet omdat ik zo goed was, maar omdat niemand meer kon schieten...behalve ik dan, was zo slim om meteen op respawn te drukken. bugs bugs bugs
GoT PS3 platoonNol_NL schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:01:
Speel h'm op de PS3, misschien was dat de reden dat ik h'm niet kon vinden ?
[ Voor 18% gewijzigd door Dynamix op 29-10-2012 09:08 ]
Verwijderd
Plugin downloaded voor je browser, kwam ik laatst achter met PannenkoekenhuisDynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:58:
[...]
GoT PS3 platoon
@ GoT PC leader: hoe hebben jullie het logo van Tweakers op het embleem gekregen? Ik kan geen logo uploaden...
Aan de BF3 kant heb ik nog nooit een plugin hoeven downloaden... vaag. Anyway, thanks voor de tip!Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:09:
[...]
Plugin downloaded voor je browser, kwam ik laatst achter met Pannenkoekenhuis
[ Voor 19% gewijzigd door Dynamix op 29-10-2012 10:12 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 29-10-2012 11:17 ]
Mooie review inderdaad! Zo zijn er maar weinig..Dynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:13:
MP1st heeft inmiddels ook een review online staan: http://mp1st.com/2012/10/...ghter-multiplayer-review/
Ik vind 'm heel goed geschreven. Er wordt onder andere goed uitgelegd hoe de beleving is.
Ik lust geen rotte appels...
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 12:26 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Bremg op 29-10-2012 14:11 ]
Verwijderd
Zo da's een puike review zeg! Ik heb hem inmiddels uit maar was de moeite van het lezen waard. Hier kunnen menig review sites nog een flinke punt aan zuigen. Misschien moet ik hem maar gewoon gaan proberen en kijken welke mij het beste ligt.Dynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:13:
MP1st heeft inmiddels ook een review online staan: http://mp1st.com/2012/10/...ghter-multiplayer-review/
Ik vind 'm heel goed geschreven. Er wordt onder andere goed uitgelegd hoe de beleving is.
Verwijderd
dit ligt meer aan jezelf dan de game:)Bremg schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:10:
ik bedoel meer de besturing, kan er weinig mee.. Speel alleen CS:GO, zowel COD als BF3 gespeeld maar beide hadden voor mij een houdbaarheidstermijn van slechts een maand..
Anyway zal dus wel aan mij liggen maar ik blijf lekker bij CS:GO..
Verwijderd
Zelf in elkaar geknutseld?Dynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:58:
[...]
GoT PS3 platoon
@ GoT PC leader: hoe hebben jullie het logo van Tweakers op het embleem gekregen? Ik kan geen logo uploaden...
Cheats zijn de doping van de gamewereldNol_NL schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:56:
Ik snap echt nooit wat die gasten daar nou aan vinden... Inderdaad te hopen dat ze snel met maatregelen komen.
The devil is in the details.
Verwijderd
Hey, what did you expect?Mavamaarten schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:46:
Het spel is nog geen week uit en er zijn al cheats
[video]
Dat soort kutgedrag verneukt echt het spel.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 22:34 ]
Heeft een mede-tweaker ooit gemaakt voor het BF3 platoon. Blijf het een geinig logo vinden
Verwijderd
Ik bedoel dat ik het logo van de GoT PC platoon zelf in elkaar geknutseld hebDynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:35:
[...]
Heeft een mede-tweaker ooit gemaakt voor het BF3 platoon. Blijf het een geinig logo vinden
Heel erg goede review, nu nog zoiets over de single player.Dynamix schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:13:
[ Voor 22% gewijzigd door Streskip op 30-10-2012 00:56 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 30-10-2012 10:26 ]
Verwijderd
Ach BF3 was in de beta al gehacked... nog niet tegen gekomen in game en moet zeggen dat de game wel wennen is in vergelijking met BF3 maar speelt best leuk zo.Mavamaarten schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:46:
Het spel is nog geen week uit en er zijn al cheats
[video]
Dat soort kutgedrag verneukt echt het spel.
Volgens mij zijn de single players van alle first person shooters tegenwoordig verschrikkelijk slecht als je er objectief naar kijkt.Bremg schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:26:
Speel alleen nog de SP maar daarvoor zou ik deze game absoluut niet kopen.
Terug op de SP campaign, speel gewoon COD nog geen keer of BF3. Dit is gewoon meer van hetzelfde, iets mooier, minder creatief en slechter uitgevoerd..
Verwijderd
Volgens mij hebben ze aan de SP gewerkt onder het motto "Zo veel mogelijk resultaat tegen zo min mogelijk werk, ik kan in de SP zelf niet beginnen aan die achtervolgings-scène omdat die zo bugged is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
Volgens mij zijn de single players van alle first person shooters tegenwoordig verschrikkelijk slecht als je er objectief naar kijkt.
Modern Warfare 1 blies me nog redelijk weg als het ging om de single player, dergelijke cinegrafische ervaring, snelheid, met zulke graphics en non-stop actie had ik nog niet eerder gezien. Maar als je die later nog een keer speelt, heeft het precies dezelfde mankementen als alle games: waardeloos verhaal, compleet oninteressante personages maar bovenal een AI van likmevestje.
Computer gestuurde tegenstanders zijn en blijven het grote mankement van singleplayers. Niet verwondelijk want een goede AI bouwen is het allermoeilijkste wat er is, het is heel snel onoverwinnelijk of heel dom. Maar toch, het is nooit spannend, veels te voorspelbaar en daardoor veel te makkelijk om vijanden neer te schieten. Voor een groot gedeelte kan dit verbloemd worden met scripted events of waardeloze quick time events maar dat begint me zo ondertussen ook wel de keel uit te hangen.
De enige single player fps'sen die me nog hebben kunnen boeien was Metro 2033 (VERSCHRIKKELIJKE shooter physics, maar holy shit wat een vette setting en sfeer) of Borderlands 2 (vanwege de loot en humor). Precies de sfeer en de setting maakten die oude WW2 shooters zo bruut, het is gewoon veel gaver om Normandië te bestormen om Europa te bevrijden dan in een jeep door een of andere Noord-Afrikaanse sloppenwijk rijden. (lees: ik vind).
Hoe mensen ook door de BF3 single player gekomen zijn vind ik verschrikkelijk knap. Zodra je ziet dat de vijanden eindeloos blijven spawnen tot je een bepaalt punt bereikt, ze elke keer 100% exact hezelfde bewegen, zelfde timingen etc. hanteren, dan is alle spanning toch gelijk weg?
Kortom, ik verwacht van MoH:Warfighter ook niets van de single player, maar als de multiplayer dan ook nog zo tegenvalt..... en dat lijkt toch een beetje de algemene consensus hier, dan laat ik deze lekker links liggen. Zeker als de controls en de 'feel' van het aimen en bewegen een 100% console port lijkt.
Of zit ik hier helemaal mis?
Verwijderd
Even een zwak momentjebram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:06:
[...]
Nagenoeg iedere MP game heeft last van bugs, alleen zo'n grote patch vlak na de release komt wat vreemd over.
Ik had wellicht moeten verduidelijken dat ik specifiek doel op de PC versie, console shooters zijn voor mij meer een interactieve film dan een game.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:43:
[...]
Volgens mij hebben ze aan de SP gewerkt onder het motto "Zo veel mogelijk resultaat tegen zo min mogelijk werk, ik kan in de SP zelf niet beginnen aan die achtervolgings-scène omdat die zo bugged is.
Wat de MP betrefd hebben ze wél goed resultaat geleverd imho, het buddysysteem verplicht teamwork en de learning curve is uitdagend (sommige guns hebben echt een vreselijke recoil, maar eens je die kan controleren is die gun een beest). Oké, MOHW zit vol van bugs, maar had BF3 daar ook geen last van in het begin?
Huh? Eerst heb je het over sfeer en vervolgens gameplay mechanics? Dat is dus totaal iets anders
Als je dan een (onafhankelijke) review leest, zoals die op MP1st, lees je toch dat het een goede game is. Weliswaar vol met bugs, maar goed.Martinspire schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:47:
[...]
Ook de sites die meestal wel voldoendes geven zoals IGN, Gamespot en Gametrailers zitten gewoon enorm veel zaken af te zeiken. Alsof ze de review hebben gedaan nadat hun telefoon kapot is gevallen en de autosleutels in de put zijn gezakt. Damn, lighten up!
Is toch niet heel vreemd als er enkele weken daarvoor een beta test is geweest? Neemt niet weg dat ik helemaal geen fan ben van de korte testfases van games tegenwoordig.bram1984 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:06:
[...]
Nagenoeg iedere MP game heeft last van bugs, alleen zo'n grote patch vlak na de release komt wat vreemd over.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq