Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-05 22:29
Nickrsd schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:28:
is dit spel goed te doen? hoe is het ten opzchte van Battlefield 3? is het meer realistischer? of meer Cod achtig?
Meer CoD achtig al je het mij vraagt. Wat ikzelf erg prettig vind.

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 15:36
Nickrsd schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:28:
is dit spel goed te doen? hoe is het ten opzchte van Battlefield 3? is het meer realistischer? of meer Cod achtig?
Ik vind het een mix. Het zijn de mapaspecten van cod met de wapenaspecten (excl. bullet drop) van BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Wie spelen er hier op de pc, en hebben zin om zo nu en dan even te gaan knallen?

De game speelt verder lekker weg, wel even wennen.
Maar wil graag spelen zoals de het de bedoeling is (leuker), met een persoon of personen via TS of Skype.

Mensen mogen me toevoegen, Movimento-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik ben toch benieuwd naar de reviews van Black Ops 2. Ik lees nu al berichten over lag en slechte spawn points. Echt vernieuwend is CoD de laatstejaren niet meer en grafisch is het ook geen hoogvlieger. Misschien een mager zesje ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Nol_NL schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:26:
Ik ben toch benieuwd naar de reviews van Black Ops 2. Ik lees nu al berichten over lag en slechte spawn points. Echt vernieuwend is CoD de laatstejaren niet meer en grafisch is het ook geen hoogvlieger. Misschien een mager zesje ? :+
Ik denk inderdaad dat ze dit jaar CoD helemaal afkraken. In plaats van een 9.5 haalt ie maar een magere 9.2 ofzo.... :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
uchiha tijntje schreef op maandag 12 november 2012 @ 06:39:
[...]

Ik denk inderdaad dat ze dit jaar CoD helemaal afkraken. In plaats van een 9.5 haalt ie maar een magere 9.2 ofzo.... :)
Hahahhaha! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:49
Ik denk toch eerder dat deze cod hoger gaat scoren dan de vorige. Het is vernieuwender dan MW3, lijkt beter gebalanceerd te zijn, bevat minder ingebouwde ergenissen (quickscoping anyone?) en van wat ik uit de filmpjes kon zien is de balans best nice. Het is nog even afwachten over hoe het allemaal uitpakt, maar ik vind dat Infinity Ward echt onterecht veel credits krijgt.

Maar goed, dit is MoH topic. Ik heb de game nu enkele dagen al niet meer aangeraakt door andere games (AC3, FH, NFSMW, Halo4). Ik denk ook de komende dagen weinig in MoHW te zitten omdat ik dan lekker blops2 zit te doen, maar daarna kom ik nog wel weer terug. Vind de game mechanics niet slecht, maar hoop dat ze het menu binnenkort toch eens op de schop gaan gooien met een mooie patch. Dat werkt nu echt retarded en degene die dat gemaakt heeft mogen ze echt afschieten. Concurrenten (CoD en BF3) bewijzen dat het prima gaat om customisation met classes en perks te combineren in een overzichtelijk geheel. Ook het buddysysteem werkt met het joinen van games nog gewoon te brak.

Ik vraag me af hoe lang deze game nog fanatiek online gespeeld gaat worden, nu de concurrentie langzaam uit komt. Ik denk zelf dat zelfs BF3 nog wel populairder zal blijven aangezien die in december ook weer DLC krijgt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
CoD krijgt een f*cking 9 van tweakers |:( :F ;w :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
tobitronics schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:48:
CoD krijgt een f*cking 9 van tweakers |:( :F ;w :N
Was te verwachten toch... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Dit betekent dat CoD voor Tweakers even goed is als BF3 dat een jaar ouder is, waar gaat het mis bij die mogolen van de redactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
tobitronics schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:15:
[...]
Dit betekent dat CoD voor Tweakers even goed is als BF3 dat een jaar ouder is, waar gaat het mis bij die mogolen van de redactie
Denk dat ze goed worden betaald en/of dat het geschreven wordt door een diehard CoD fan. :X
Ik was ooit ook erg fan van CoD, maar na CoD MW2 had ik het echt wel gezien.
Misschien nog wel eerder...

Anyways ik vermaak me prima met MoH:W!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
KaleBatzZ schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:04:
[...]

Denk dat ze goed worden betaald en/of dat het geschreven wordt door een diehard CoD fan. :X
Ik was ooit ook erg fan van CoD, maar na CoD MW2 had ik het echt wel gezien.
Misschien nog wel eerder...

Anyways ik vermaak me prima met MoH:W!
Retweet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 18:03
Net een artikel gelezen met een mogelijke reden waarom Warfighter zo halfbakken op de markt is gekomen. Misschien is dit wel de allerlaatste MoH...

http://www.offdutygamers....er-removed-before-launch/

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Zo, dit spel is snel overleden :D

MOHW
PC online 2.888
PS3 online 4.463
360 online 2.243

BF3
PC online 51.856
PS3 online 53.123
360 online 25.419

Zelfs BC2 heeft meer spelers online atm.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 15-11-2012 19:12 ]

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
unfor schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:02:
Zo, dit spel is snel overleden :D

MOHW
PC online 2.888
PS3 online 4.463
360 online 2.243

BF3
PC online 51.856
PS3 online 53.123
360 online 25.419

Doe je het erom?

Lekker belangrijk allemaal, gaat toch om wat iemand als persoon leuk vind.
En dan loop je ook nog te trollen bij andere forums..

Beetje jammer.

Ik vind de game wel goed te doen, en denk na een paar patches het nog beter kan worden.

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

unfor schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:02:

BC2 is dan ook een geweldig spel, ik speel het zelf ook nog regelmatig.

"Above And Beyond The Call"

• Nol_NL
  • Nu online
Ik speel h'm zelf op de PS3... Volgens mij heb je maar 20 mensen nodig voor een volle server, dus voldoende animo. Liever wat minder gamers online, dan constant uit de server gegooid worden, helemaal niet online komen of een PS3 die heel de avond vastloopt. Als je dan is een potje speelt wordt je weer genept door het fenomeen lag compensatie :( Bij MoH geen één keer last van gehad, dus prima zo :)

Neemt niet weg dat er voor sommige zaken bij MoH ook wat te zeggen is, maar die wegen zeker niet op tegen de problemen die ik met CoD heb.

[ Voor 15% gewijzigd door Nol_NL op 15-11-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

Misschien een beetje raar om te vragen in dit topic, omdat waarschijnlijk de meeste die dit lezen het al gekocht hebben, maar ik heb nog een key over voor 20% korting, deze zat bij mijn MSI R7950, dus als ik hier iemand blij mee kan maken, laat maar weten.
Groetjes K93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 08:21
Moderator battlelog MOHW laat zich uit over EA.

http://battlelog.battlefi...view/2832654625331121777/

im ben het absoluut met deze man eens

ook de grootste MOHW community is offlien gehaalt om de ogen van EA te openen.
http://overpwrd.com/blackout/

I hoop dat dit gaat helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-05 19:45
cirflexx schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:35:
Moderator battlelog MOHW laat zich uit over EA.

http://battlelog.battlefi...view/2832654625331121777/

im ben het absoluut met deze man eens

ook de grootste MOHW community is offlien gehaalt om de ogen van EA te openen.
http://overpwrd.com/blackout/

I hoop dat dit gaat helpen
Hij heeft nog gelijk ook en ik help het je hopen... Echter het topic is alweer gesloten, toch wel jammer van Danger Close's Seeson. Leuk praatje erbij, maar wat er staat in mooie woorden betekent in feite een stuk minder. :F

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
jammer ja... EA en DC zijn bang daarvoor deze actie. ik heb seeson nog nooit eerder gezien op battlelog.

hoe dan ook deze is nog open.

http://battlelog.battlefi...view/2832654625334877544/

mensen zijn als een malle dit nieuws aan het verspreiden zodat EA het wel moet merken.

hier een van ps3life
http://ps3life.nl/nieuws/...-honor-franchise-inzicht/
niet gepost door mij hoor :P

belachelijk van EA, ik blijf erbij.

[ Voor 47% gewijzigd door cirflexx op 27-11-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Deze week de nieuwe maps en de patch, misschien tijd om de game weer op te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Helaas is het spel zowat dood. Ze zijn veel te laat met de patch gekomen. Die twee maps in de nieuwe DLC zal denk ik niet meer mensen terug naar dit spel lokken. Het spel had wel potentie, maar hun gebrek aan support en het half afgemaakte spel (alle wapens binnen een klasse zijn letterlijk kopieën van elkaar) hebben veel mensen teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik wil het anders wel weer even gaan proberen. Van BF3 heb ik nu toch al effe de DLC gedaan en van de meeste games ben ik in ieder geval klaar met de Singleplayer. Dus om deze weer op te pakken lijkt me prima. Wel hangt het er vanaf hoe ze bepaalde dingen hebben veranderd (of juist niet) en of de game nu wel een wat positievere indruk achter laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 17:40
Een DLC zorgt er niet voor dat mensen terug komen naar een game die al zo slecht is. een DLC zorgt alleen dat mensen terug komen als ze alles wel een keer hebben gezien.

MoH had leuk kunnen zijn, vooral met die nations enzo (iets wat ze in Battlefield 4 mogen stoppen)
maar je kon je FoV niet op een normale manier instellen, de maps zijn zeer slecht gemaakt (de maps van MoH2010 waren veel beter) al tig keer vast komen te zitten in het menu,waardoor ik het spel moet afsluiten.
Buddy systeem en fireteams werken gewoon niet. je kan niet makkelijk switch zodat je solo zat te spelen en dan heb je totaal geen ammo steeds.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb het een lange tijd niet gespeeld, maar vond de game niet zo slecht hoor. Granted, gezeur met fireteams en het gedoe met het menu deed mij ook weer switchen naar battlefield, maar de gameplay zelf was prima. Fov heb ik eigenlijk nooit aangepast in een game (al is dat weer typisch pc gemauw) en de maps vond ik ook wel prima.
Zodra goed in een team kwam te zitten met je vrienden als firebuddy vond ik het best leuk om te doen, maar op dat moment waren er gewoon teveel games uit waardoor ik vrijwel nooit een fatsoenlijke buddy had. Nu het weer wat rustiger is, denk ik dat er wel meer zijn die het weer gaan proberen en dan kan het wel een leuke afwisseling zijn. Ok, het is geen game die ik jaren ga doen, maar ik kan me er prima mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Stel dat ik deze game voor een prikkie bij iemand afhandig kan maken (PS3) is het dan nog de moeite waard nu? Of moet ik dan alsnog weer voor 10 euro een online pas gaan kopen?

In dat geval haal ik liever voor een tientje MoH2010 :)

Ben even op zoek naar een afwisseling voor BF3, ben nu weer bezig met BC2 maar daar is het 's avonds laat wel erg rustig af en toe. Heb uiteindelijk BO2 niet gekocht, ik vond de overgang van MW3 te klein en daar heb ik nog genoeg in te doen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 18-12-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:29:
Stel dat ik deze game voor een prikkie bij iemand afhandig kan maken (PS3) is het dan nog de moeite waard nu? Of moet ik dan alsnog weer voor 10 euro een online pas gaan kopen?

In dat geval haal ik liever voor een tientje MoH2010 :)

Ben even op zoek naar een afwisseling voor BF3, ben nu weer bezig met BC2 maar daar is het 's avonds laat wel erg rustig af en toe
Oordeel zelf, want de game is echt dood.

Medal of honor:
PC | 563 spelers
PS3 | 1.096 spelers
360 | 503 spelers.

Battlefield 3:
PC | 11.321 spelers
PS3 | 6.425 spelers
360 | 11.269 spelers

het is de flop van 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Ik zou het spel niet meer kopen. De singleplayer is brak en de multiplayer speelt niemand meer. Ik heb geen ervaring met MoH2010, maar de singleplayer schijnt wel vermakelijk te zijn volgens reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
AquaSheep schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:57:
Ik zou het spel niet meer kopen. De singleplayer is brak en de multiplayer speelt niemand meer. Ik heb geen ervaring met MoH2010, maar de singleplayer schijnt wel vermakelijk te zijn volgens reviews.
nee MoH2010 was ietsje beter dan MoH, maar heel erg gescript en vol met bugs.
als je op een vijand schiet dan kijken ze compleet de verkeerde kant op, of gaan ze opeens hurkend zitten, omdat de game denk dat er cover is en schiet je hem zonder moeite door zijn kop, want hij blijft gehurkt zitten tot dat je helemaal wegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pykow schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:36:
[...]

Medal of honor:
PC | 563 spelers
PS3 | 1.096 spelers
360 | 503 spelers.

Battlefield 3:
PC | 11.321 spelers
PS3 | 6.425 spelers
360 | 11.269 spelers

het is de flop van 2012
Jezus da's wel erg zielig ja...

Van welke tijd zijn die cijfers? Af en toe heb ik het idee dat het bij BC2 nog rustiger is 's avonds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:11:
[...]

Jezus da's wel erg zielig ja...

Van welke tijd zijn die cijfers? Af en toe heb ik het idee dat het bij BC2 nog rustiger is 's avonds ;)
toen ik die post maakte keek ik even naar de stats ;) dus ze zijn erg actueel.
S'avond zit er misschien maximaal 1500 mensen online op de PS3 en dan praat je over een erg drukke avond.
De vijfers liegen er niet om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pykow schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:38:
[...]

toen ik die post maakte keek ik even naar de stats ;) dus ze zijn erg actueel.
S'avond zit er misschien maximaal 1500 mensen online op de PS3 en dan praat je over een erg drukke avond.
De vijfers liegen er niet om
Ok thanks voor de info, zie er in dit geval inderdaad maar vanaf ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
EA heeft dit echt aan zichzelf te danken... MoH:W is veel te snel op de markt gebracht..
Het spel heeft/had in mijn ogen echt heel veel potentie om één van de betere shooters te zijn. Ondanks dat het spel me prima heeft vermaakt, is het overruled door andere shooters zoals FarCry 3 en toch ook BF3.
Spijtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vergeet BO2 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
Indd. BO2 hoort natuurlijk ook in dat rijtje thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KaleBatzZ schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:23:
EA heeft dit echt aan zichzelf te danken... MoH:W is veel te snel op de markt gebracht..
Het spel heeft/had in mijn ogen echt heel veel potentie om één van de betere shooters te zijn. Ondanks dat het spel me prima heeft vermaakt, is het overruled door andere shooters zoals FarCry 3 en toch ook BF3.
Spijtig...
Dat is ook wel het vreemde, MoH2010 was op zich zelf een goede shooter. Het vreemde was dat binnen no-time de multiplayer was uitgestorven (deze heb ik nog op de PC gespeeld vroegah :p)
Ik vond de multiplayer zeer vermakelijk met in het bijzonder Combat Mission, heel spijtig inderdaad. Lijkt wel alsof de geschiedenis zich heeft herhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
Ik denk dat het na de patch en de nieuwe maps wel weer wat drukker wordt online, volgens mij heb je aan 1000 man/vrouw voldoende om verschillende servers te vullen.

Ik las dat de nieuwe maps grafisch beter zijn en dat het spel met de patch een hele verbetering is, zelf helaas nog niet kunnen checken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Patch en map pack stromen nu binnen, zo maar eens even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Nu online
En ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Maps zijn leuk, het spel lijkt wat meer afgewerkt. Echter doen ze wel alsof ik blind ben, die letters zijn echt niet normaal groot geworden... Verder zijn alle menu's ed. wat duidelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:40
Ik ga game van het weekend weer eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:36:
[...]

Medal of honor:
PC | 563 spelers
PS3 | 1.096 spelers
360 | 503 spelers.

Battlefield 3:
PC | 11.321 spelers
PS3 | 6.425 spelers
360 | 11.269 spelers

het is de flop van 2012
van waar haal je die bf3 stats? (ofwel zijn er gewoon heel veel amerikaanse/europese spelers :9 -> 10:00 vs 23:30)
volgens http://bf3stats.com/ spelen er toch een stuk meer.. op dit moment:
PC online: 40 415
PS3 online: 53 532
360 online: 42 473

en op http://mohwstats.com/
PC online: 1 274
PS3 online: 1 941
360 online: 1 411

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 18-12-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
In beide gevallen (zowel BF3 als MoH) zijn de aantal spelers toch wel flink toegenomen. MoH niet schrikbarend veel maar wel genoeg om wat servers te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hoe bevallen Patch+DLC eigenlijk? Heb zelf de game nog niet gespeeld (was gister met Forza Horizon Rally DLC bezig), maar ben wel benieuwd of het geheel nu wat minder ergelijk werkt.
1) Kun je inmiddels ingame al fatsoenlijk van fireteam wisselen?
2) Is het veranderen van wapen/class al wat beter?
3) Heb je in het menu nog steeds voor elke poep en scheet die je haalt een notificatie alsof je iets nieuws hebt?

Verder iets wat minder afhankelijk is van de game:
4) Wordt er nog steeds veel gecamped?
5) Zijn de potjes inmiddels al wat beter in balans? Had vaak dat het ene team wel erg makkelijk won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Martinspire schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:46:
Hoe bevallen Patch+DLC eigenlijk? Heb zelf de game nog niet gespeeld (was gister met Forza Horizon Rally DLC bezig), maar ben wel benieuwd of het geheel nu wat minder ergelijk werkt.
1) Kun je inmiddels ingame al fatsoenlijk van fireteam wisselen?
2) Is het veranderen van wapen/class al wat beter?
3) Heb je in het menu nog steeds voor elke poep en scheet die je haalt een notificatie alsof je iets nieuws hebt?

Verder iets wat minder afhankelijk is van de game:
4) Wordt er nog steeds veel gecamped?
5) Zijn de potjes inmiddels al wat beter in balans? Had vaak dat het ene team wel erg makkelijk won.
1) nog niet gekeken
2) JA, veel duidelijker
3) Ergerde me er niet zo erg aan, dus weet niet
4) Nieuwe maps niet, tenzij je natuurlijk baserapet als defender op combat mission
5) Mwah, beter, maar nog steeds niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zaterdag dit spel maar opgepikt voor 30 euro (Limited Edition). Mijn zwager heeft vakantie en die had wel eens zin in wat anders dan BF3. Dus allebei maar aangeschaft.
Eerste beoordeling is dat het allemaal prima in elkaar steekt, het niveau hoger ligt dan bij BF3, en het net als MoH2010 een beetje een vreemde eend in de bijt is en daarom waarschijnlijk ook een 'social reject' geworden is. Verder voelen de wapens prima aan en bieden een aardige chalange om onder de knie te krijgen (in tegenstelling tot BF3 waar de wapens meer een eenheidsworst lijken). De maps zitten keurig in elkaar en zijn lekker hectisch net zoals bij MoH2010. Het grootste nadeel is dat het geluid af en toe weg lijkt te vallen, bijvoorbeeld een explosie recht voor je neus maar geen geluid..
Ik vind het in ieder geval prima vermaak voor 30 euro en verwacht er ook nog wel de nodige uurtjes in te steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:11

Stewie!

Keen must die!

Na de laatste grote patch is er ook veel meer te beleven en de game is wat meer "polished" dan tijdens de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
SmokingCrop schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:25:
[...]

van waar haal je die bf3 stats? (ofwel zijn er gewoon heel veel amerikaanse/europese spelers :9 -> 10:00 vs 23:30)
volgens http://bf3stats.com/ spelen er toch een stuk meer.. op dit moment:
PC online: 40 415
PS3 online: 53 532
360 online: 42 473

en op http://mohwstats.com/
PC online: 1 274
PS3 online: 1 941
360 online: 1 411
zelfde site, maar kijk is naar het tijdstip.
dan nog minder dan 2000 man is wel erg weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 14:49
Ik heb zonet deze 16 minuten durende review bekeken, en ik snap nog steeds niet waarom zovele reviewers de game afkraken. De review hier is positief over de game.

Als ik gameplay bekijk, zie ik ook niet echt problemen?
Ik snap echt niet waarom een game zoals COD MW3 dan wel goed onthaald wordt, maar deze dan niet?

Even kijken:
- Warfighter innoveert op gebied van graphics tov MW3. En ja, de game gebruikt Frostbite 2.0 maar ziet er slechter dan BF3 uit? Maar zijn reviewers inzien zo gefocused op graphics? Waarom worden de COD games nauwelijks afgestraft op hun graphics dan en Warfighter wel?
- Warfighter biedt squadplay door je buddy. Wat al veel leuker is dan de ik-ik-ik mentaliteit in al die jaren van COD games.
- Warfighter heeft glitches maar MW3 heeft die ook! Kijk naar de shitty lag detection in die game. Youtube staat vol met voorbeelden
- Warfighter voegt qua setting niets nieuws toe want het is terug Modern Time, maar MW3 innoveert daar toch ook totaal niet?
- Warfighter verwacht meer skill doordat je meer bullets in iemand moet pompen en doordat er recoil is. MW3 daarentegen gebruikt nog steeds de no recoil en high damage/bullet.
- Je kan je wapens massaal aanpassen.

Het enigste negatieve dat ik kan uitmaken na Youtube gameplay te bekijken is:
- het onoverzichtelijke menu
- geen ping in scoreboard
- mapdesign is wat raar? (maar dat lijkt me geen al te groot probleem: je weet dat Warfighter kleine maps gaat hebben.)

Wat zie ik dus over het hoofd?
Ik ben nog steeds van plan de game dit jaar te komen van zodra die is onder de 20-25 euro komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 06-01-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gefeliciteerd, je hebt iemand gevonden die positief over de game is.

Game is op sterven na dood.
Game word niet meer supported, dus patches kun je vergeten.

Als EA zijn handen er al vanaf haalt, waarom zou je het dan nog aanschaffen?
BFBC2 heeft momenteel zelfs nog meer spelers.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 06-01-2013 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-05 14:49
unfor schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:27:
Gefeliciteerd, je hebt iemand gevonden die positief over de game is.

Game is op sterven na dood.
Game word niet meer supported, dus patches kun je vergeten.

Als EA zijn handen er al vanaf haalt, waarom zou je het dan nog aanschaffen?
BFBC2 heeft momenteel zelfs nog meer spelers.
Daar geef ik niet echt om. Op de dag dat de game goedkoper is te vinden, zal ik https://www.gametracker.c...t=c_numplayers&order=DESC checken en als er echt te weinig servers zijn, skip ik de aankoop.
Tot op heden zie ik nog genoeg volle servers binnen een afstand van 5000 kilometer.

Ook hecht ik niet echt waarde aan reviews. Komaan, Tweakers bijvoorbeeld gaf Black Ops 2 eerst een 9 en heeft daarna toch maar onder druk de game een 8.5 gegeven.
Zelfde verhaal voor IGN: geeft Warfighter een fucked up score terwijl een jaartje eerder MW3 wel goed scoorde.

Ook hoor ik nergens wat nu echt de game-breaking bugs zijn die de game zo slecht maken? Ik bedoel: als de game zó slecht is, zou dit toch direct opvallen in Youtube gameplay? Maar ik heb al veel gekeken en ik zie niet direct iets wat mij irriteert?

What am I missing?

[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 06-01-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Geen support meer van de developers/EA. Game was veel te vroeg gereleased en totnutoe is er maar een client patch uitgekomen. Gelukkig hadden ze wel tijd voor DLC met maar twee mappen.
  • Je kunt niet door bladeren schieten :/ . Vooral leuk dat ze dan een jungle map hebben met alleen maar bladeren.
  • Alle wapens binnen een klasse zijn in principe gewoon copy-paste van elkaar. Check het forum van symthic.com.
  • Heel veel spread tov recoil. Iemand doodmaken is meer geluk hebben dan skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Het is officieel, medal of honor is niet meer in productie.
http://www.gamespot.com/n...ise-taking-a-rest-6403177

had iedereen wel verwacht. ik vondt het ook raar dat ze mohw niet afgemaakt uitbrachten terwijl moh 2010 ook vrij slecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afgelopen weekend nog een paar uurtjes gespeeld, ik blijf er bij dat het een prima shooter is voor 30 euro (ps3). Dat het enige steken laat vallen en in mijn ogen niet in de buurt komt van BF3/MW3 blijft jammer. Al met al leuk vermaak en een goede afwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Tja, laten we eerlijk zijn: de fundamenten van BF en CoD staan zo ontzettend stevig en werken gewoon goed. Het is momenteel praktisch onmogelijk om een online shooter te maken die zich met deze 2 kan meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Idd, maar niet te vergeten dat Danger Close waarschijnlijk ook niet een grote studio was zoals Dice en Theyarch. daarom vind ik het ook dom dat ze een MOH om de 2 jaar wilden uitgeven terwijl zo'n kleinere studio dat niet aan kan. daarom vindt ik het ook goed dat ze het uit de 2 jaar rotatie hebben gehaald, zo kunnen ze in stilte en met alle tijd werken aan een nieuwe MOH.

Ik weet wel 100% zeker dat ze nu een MOH in stilte aan het maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

cirflexx schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:56:
Idd, maar niet te vergeten dat Danger Close waarschijnlijk ook niet een grote studio was zoals Dice en Theyarch. daarom vind ik het ook dom dat ze een MOH om de 2 jaar wilden uitgeven terwijl zo'n kleinere studio dat niet aan kan. daarom vindt ik het ook goed dat ze het uit de 2 jaar rotatie hebben gehaald, zo kunnen ze in stilte en met alle tijd werken aan een nieuwe MOH.

Ik weet wel 100% zeker dat ze nu een MOH in stilte aan het maken zijn.
Absoluut en het zou me ook niks verbazen als wij MoH in 2015 of 2016 kunnen terugverwachten, tot die tijd vermaak ik mij prima met CoD, Battlefield 4 en Battlefield Bad Company 3. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 28-04 15:39

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, ik vroeg mij ook af of ik nou nog deze titel moest oppakken, links en recht is deze voor de PC voor ~15-20 te vinden.

De servers zijn er inderdaad niet zo veel meer ondertussen. 900 lege, 20 met personen, dat is teleurstellend.
En dat terwijl ik BF3 juist een beetje laat liggen omdat daar ook niet zo veel volk meer is in de gamemodes die ik graag speel.

MOH was zoals ik dat zag in dit deel vooral een non-vehicle non-superpower killstreak CoD aka Arena shooter. Ik houd van Arena shooters, CS:S jummie, CS:GO bleh, dat speelt met speelgoed guns, niet dat dat bij CS:S ook al niet zo was, maar goed.

CoD laat ik liggen wegens de absurde prijs, verouderde singleplayer en graphics / matige netcode.
COD:BO eens gespeeld, lol aan gehad, maar ik ben er klaar mee voornamelijk door de perks en killstreaks. Hier leek een prettig midden gevonden te zijn.

In BF3 conquest heb ik echt geen trek meer, Rush is nog wel leuk op de maps met sporadisch tank gebruik, Armored Kill heb ik niet gekocht, Premium krijgt mijn middelvinger, CQ was wel aardig, maar nu uitgestorven. De gemiddelde BF3 speler zit niet te wachten op GunGame, ik wel.

Maar goed, ik begrijp dus nu dat ik waarschijnlijk niet eens alles ooit zal kunnen unlocken omdat niemand MOH meer speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
djunicron schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:04:
Mja, ik vroeg mij ook af of ik nou nog deze titel moest oppakken, links en recht is deze voor de PC voor ~15-20 te vinden.

De servers zijn er inderdaad niet zo veel meer ondertussen. 900 lege, 20 met personen, dat is teleurstellend.
En dat terwijl ik BF3 juist een beetje laat liggen omdat daar ook niet zo veel volk meer is in de gamemodes die ik graag speel.

MOH was zoals ik dat zag in dit deel vooral een non-vehicle non-superpower killstreak CoD aka Arena shooter. Ik houd van Arena shooters, CS:S jummie, CS:GO bleh, dat speelt met speelgoed guns, niet dat dat bij CS:S ook al niet zo was, maar goed.

CoD laat ik liggen wegens de absurde prijs, verouderde singleplayer en graphics / matige netcode.
COD:BO eens gespeeld, lol aan gehad, maar ik ben er klaar mee voornamelijk door de perks en killstreaks. Hier leek een prettig midden gevonden te zijn.

In BF3 conquest heb ik echt geen trek meer, Rush is nog wel leuk op de maps met sporadisch tank gebruik, Armored Kill heb ik niet gekocht, Premium krijgt mijn middelvinger, CQ was wel aardig, maar nu uitgestorven. De gemiddelde BF3 speler zit niet te wachten op GunGame, ik wel.

Maar goed, ik begrijp dus nu dat ik waarschijnlijk niet eens alles ooit zal kunnen unlocken omdat niemand MOH meer speelt?
wel, het zal vast lastig zijn om een volle server te krijgen op de PC. Ik speel zelf op de ps3, ook niet veel servers, maar wel de meeste.

er is maar 1 wapen in MOHw die te goed is kwa vuurkracht en kwa rechtheid en dat is de LaReu OBR 7.72.
voor de rest is alles gebalanceerd, het spel is niet moeilijk maar zeker ook niet te makkelijk. Het is tactisch maar ook weer snel. Het heeft teamwork kwa fireteam buddies. de wapens zijn de meest gedetailleerde die je ooit in een spel hebt gezien.
en meer :P

ik zou zeggen wil je in het hier bovengenoemde geld steken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, gisteren even wat gespeeld, het moge duidelijk zijn dat er weinig noobjes meer over zijn, maar wat ik gespeeld heb ging allemaal foutloos. Het voelt met deze netcode en betere performance aan als een arena-competetievere versie van BF3.

Beetje wat ik had gehoop dat CQ zou zijn geweest, maar dan met wat leuke nieuwe dingetjes erin.
Voor €17 zeker een "mooiere DLC" dan de extra content van BF3.

Met 6 spelers in een potje is het vermakelijk genoeg gezien hoe de maps in elkaar zitten, ik vind 20 eigenlijk al wat teveel voor sommige game modi. Als het aan mij ligt blijft het spelers aantal nog wel even op pijl zo, jammer dat er geen support en nieuwe content meer komt, maar ach, voor onder de €20 kan ik hier niet over klagen.

Het niet door blaadjes heen kunnen schieten heb ik niet gemerkt, dmg door muurtjes heen is wel wat laag, net als dat alles inderdaad vrij veel hits nodig heeft, maar ach. Niet heel anders in BF3 of CoD.

[ Voor 40% gewijzigd door djunicron op 02-02-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:48
Nou, na het Sim City blunder heb ik Warfighter uitgekozen als gratis game bij origin!

Benieuwd of dit de populatie van het spel wat omhoog gooit want op die pagina met statistieken ziet het er nou niet echt... goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Support van MOHw is gestopt. 3 miljoen exemplaren ofzo vinden ze te weinig.... naja het is EA dus dat verwacht je dan.

MOHw speel ik nog dagelijks en nu ik een Capture card heb ga ik er ook nog filmpjes van maken. Jammer dat ze geen updates meer geven want ik vindt dit spel 10x beter dan BF3. Ik heb de laatste jaren niet zoveel lol gehad in een game.

Ja het heeft een lange leerweg. wapens hebben terugslag niet no recoil als COD of almost no- recoil van sommige wapens van BF3.

Het is CODachtig maar toch ook weer speciaal van zichzelf, je moet niet zomaar door het midden van een vuurgevecht lopen want dan ben je als je geraakt wordt van 100 hp naar 20 :P

Hardcore is echt, hardcore. de vickers m1911 is van dichtbij 2 shot kill, maar heeft terugslag van jewelste.

Teamwork zit er ook echt in, en zelfs met kleine maps is communicatie echt erg belangrijk.

De mensen zijn geen mensen die opzettelijk trollen, mensen spelen vaak ook als een team, aar sommige teams zijn nou eenmaal beter dan het andere en is het teamspel van van het ene team opeens chaos geworden :P

Ja het heeft bugs, VoIP werkt op de Ps3 bijna tot niet. Maar door MOHW heb ik geleerd om over bugs heen te kijken.
Daardoor vindt ik MOHW de beste shooter van 2012.

Jullie kunnen me gek vinden, maar veel mensen zijn met me eens in deze opmerking.

Naja hoe dan ook, laat me weten hoe je het spel vindt en waarop je het speelt. Leer het een beetje te spelen, terugslag te leren en tactieken te bedenken en toe te passen voordat je een mening geeft.

De meeste mensen hebben dat nou eenmaal niet gedaan en missen uiteindelijk een prachtig spel :)

PS: mn langste post in een topic ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Leuk mensen balen van simcity en hebben deze game uitgekozen en nu lezen ze ook dat deze game niet meer ondersteund gaat worden door eigen servers. dan voel je wel even dubbel genaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik vind persoonlijk MOH WF ook vermakelijker dan BF3. BF3 heb ik wel weer gezien, plus de richting van de DLCs daar vind ik eigenlijk maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Pykow schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:08:
Leuk mensen balen van simcity en hebben deze game uitgekozen en nu lezen ze ook dat deze game niet meer ondersteund gaat worden door eigen servers. dan voel je wel even dubbel genaait.
niet meer ondersteund wordt door eigen servers? volgens mij hebben ze op alle platformen nog alle servers online staan hoor. Ik kan het alleen van de ps3 zeggen dat elke MOHw server van EA online staat en die blijven ook nog wel voor een lange tijd online.

de servers van MOH 2010 staan op de ps3 ook nog steeds aan een wordt bijna niet gespeeld.

Ik had het over dat ze geen updates en DLC's meer uitbrengen :*)
djunicron schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:17:
Ik vind persoonlijk MOH WF ook vermakelijker dan BF3. BF3 heb ik wel weer gezien, plus de richting van de DLCs daar vind ik eigenlijk maar niets.
Idd, Ik vindt de close quarter DLc van Bf3 echt slecht, helemaal niet battlefield waardig. de enige DLc's die ik battlefield waardig vindt waren B2K en Armored Kill.

[ Voor 23% gewijzigd door cirflexx op 21-03-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Nee hoor, ik had al gezien dat er weinig servers waren en de ondersteuning weg is/zou gaan. BF3 heb ik al zoals je weet (in het begin van BF3 nog wel eens samen gespeeld ;)). De overige games konden me nou niet echt boeien vandaar dat ik voor MoH heb gekozen! Het ziet er toch wel leuk uit, vanavond maar eens een potje doen. Misschien dat ik er dan anders over denk! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
R0y. schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:42:
[...]

Nee hoor, ik had al gezien dat er weinig servers waren en de ondersteuning weg is/zou gaan. BF3 heb ik al zoals je weet (in het begin van BF3 nog wel eens samen gespeeld ;)). De overige games konden me nou niet echt boeien vandaar dat ik voor MoH heb gekozen! Het ziet er toch wel leuk uit, vanavond maar eens een potje doen. Misschien dat ik er dan anders over denk! :9
Ow speel maar 1 potje en je bent klaar met deze game.
Besturing is ervoor gemaakt om met een controller te spelen en niet met je muis en toetsenboard.
Je komt redelijk vaak vast te zitten in het menu.
Je hebt te weinig ammo, waardoor je als goede speler regelmatig zonder ammo komt te zitten en je eigen moet dood laten gaan.
Er zitten zoveel bugs in deze game dat het gewoon niet leuk is om te spelen.
Wat MoH wel leuker doet is de strijd tussen de landen ;)

Maar BF3 als je het daarmee mag vergelijken, is toch een compleet andere ervaring met meer actie en betere besturing

BTW ik praat over de PC versie natuurlijk en niet over de console versie, want daar is BF3 ook een stuk minder leuk om op te spelen zover ik dat gezien heb. Over 5 dagen krijgen we nieuws over BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Pykow schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 16:03:
[...]

Besturing is ervoor gemaakt om met een controller te spelen en niet met je muis en toetsenboard.
Je hebt te weinig ammo, waardoor je als goede speler regelmatig zonder ammo komt te zitten en je eigen moet dood laten gaan.

Maar BF3 als je het daarmee mag vergelijken, is toch een compleet andere ervaring met meer actie en betere besturing

BTW ik praat over de PC versie natuurlijk en niet over de console versie, want daar is BF3 ook een stuk minder leuk om op te spelen zover ik dat gezien heb. Over 5 dagen krijgen we nieuws over BF4
Ik wil je geen gelijk geven..

ik geef je geen gelijk..
ik geef je geen gelijk..
ik geef je geen gelijk..
je hebt gelijk ;(

Besturing voelt log aan, niet lekker. Menu is een ramp! Binnenkort maar eens de SP aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
[...]

1. Ow speel maar 1 potje en je bent klaar met deze game.
2. Besturing is ervoor gemaakt om met een controller te spelen en niet met je muis en toetsenboard.
3. Je komt redelijk vaak vast te zitten in het menu.
4. Je hebt te weinig ammo, waardoor je als goede speler regelmatig zonder ammo komt te zitten en je eigen moet dood laten gaan.
5. Er zitten zoveel bugs in deze game dat het gewoon niet leuk is om te spelen.
6. Wat MoH wel leuker doet is de strijd tussen de landen ;)
punt 1 : ongelijk vindt het erg leuk (Ps3 versie) die het zefde is als PC maar zonder controller terwijl je die wel kan inpluggen :P

punt 2 : je kan een xbox controller inpluggen als je die hebt, menu vindt ik idd lekker werken op de PS3 was even wennen. kan niets zeggen over PC natuurlijk.

punt 3 : Nog nooi gehad op de PS3. miss is er een bug in de Pc versie daar?

punt 4 : Zoals ik in mn een na laatste post (deze niet als laatst gerekend) leest, je moet het spel goed leren. Ammo en Health kan je krijgen bij je Fire Team Buddy (omlijnd in het groen en groene naam) of een Heavy gunner (met LMG en grote rugtas). Ook maakt 1 van de support action het mogelijk op je fireteam te ressuplien met ammo granaten flashbangs, PMD's ( geen Remate charge van Demolitions voor maar wel hun tank stance).

punt 5 : Ik heb dankzij MOHw leren er over heen te kijken. Op de Ps3 zie ik eigenlijk nooit meer bugs, ik weet niet hoe erg het op de PC is.

Punt 6 : daar geef ik je gelijk in :)

Ik vindt het een erg goed spel, speel het echt nog dagelijks vanaf de release af aan. Bugs vallen IMO op de PS3 versie mee alleen is de VoIP bug wel erg irritant en daar kan ik niet overheen kijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deze game heb ik alleen maar gekozen omdat de andere games me al helemaal niet aanstonden of omdat ik die al had. Gewoon een keer de SP spelen en van de PC af. :+

Ik ga MP niet eens proberen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
R0y. schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:04:
[...]

Ik wil je geen gelijk geven..

ik geef je geen gelijk..
ik geef je geen gelijk..
ik geef je geen gelijk..
je hebt gelijk ;(

Besturing voelt log aan, niet lekker. Menu is een ramp! Binnenkort maar eens de SP aanslingeren.
Ik heb het een kans gegeven, maar het voelt erg log aan en is eigenlijk gewoon een Console versie geport naar de pc , maar wel slecht geport om de kosten te besparen lijkt mij.

Ik ben rank 18 en heb de game 2 uur gespeeld potjes duren ongeveer 10 minuten, dus ik had al aardig het idee hoe het werkt, jammer want als ze de game goed geport hadden op de PC was het een succes geweest, maar ze hebben het weer niet voor elkaar gekregen om Medal of honor terug op de kaart te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vond MoH Warfighter erg tof. Met name het buddy system was goed verzonnen. Helaas speelde niemand in mijn Friendslist deze game, dus uiteindelijk ook maar gewoon weer BF3 gaan spelen... Vind het erg jammer dat het wat gefaald heeft qua verkopen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:11

Stewie!

Keen must die!

R0y. schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:42:
[...]

De servers gaan niet weg en zijn nog gewoon online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Stewie! schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:40:
[...]

De servers gaan niet weg en zijn nog gewoon online. :)
Met weinig servers doelde ik eigenlijk op.. lege servers ;)
http://mohwstats.com/servers/all

Op het moment zo'n 50 servers waar mensen spelen, en maar een fractie is daadwerkelijk vol! Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Mijn MOHW live reactions video in nu online!

Er is iets mis gegaan met de live reacties encoden naar mp3, hierdoor was het voor mij niet mogelijk om de reacties en video in sync te krijgen (heb er 3 uur over gedaan). En zorry voor de echo, dit probeer ik te verbeteren in mijn komende filmpjes.

Maar ENJOY!

[ Voor 52% gewijzigd door cirflexx op 24-03-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-05 16:17
Youtube geeft aan dat de video niet bestaat.

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
mat2005 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:29:
Youtube geeft aan dat de video niet bestaat.
lol? apart ik ga wel even de oorzaak zoeken.

is gefixed :)

[ Voor 5% gewijzigd door cirflexx op 24-03-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-05 19:45
[...]

Hoewel ik zelf de basis controlls niet even fijn vond, kun je ze natuurlijk ook gewoon aanpassen. Dat heb ik bij battlefield 3 ook gedaan en toen MoHWF net uit was heb ik dat daar ook maar even gedaan. Iedereen heeft over controlls zijn eigen mening. Wel is het zo dat de besturing zelf af en toe wat controllerachtig aanvoelt. Ondanks dat is er best mee te spelen, als je het een kans geeft.
Tja, als "goede" speler moet je misschien iets meer met je buddy en je team samenwerken. En bursten in plaats van sprayen. Ik vind persoonlijk weinig ammo een goede zet omdat het spel je na laat denken over wanneer je hoeveel ammo gebruikt, op een zo tactisch mogelijke manier. Natuurlijk maak je daar fouten bij, en daarvan leer je vervolgens weer voor een volgende keer. Dit hadden ze ook bij BF wel mogen implementeren wat mij betreft.
Ik moet toegeven dat er best wat bugs in zaten, met name bij de release. De game voelt af en toe wat on af. Toch ben ik het niet eens over het feit dat het niet meer leuk is om te spelen.
Persoonlijk vind ik dit een punt wat me eigenlijk totaal niet interesseert. Competitieve gameplay is leuk, maar zelf vind ik het te veel naar social media toetrekken.
Elke game heeft weer een net andere ervaring. Een game met nog meer actie is het huidige call of duty. Wat ik ermee zeggen wil, meer actie is niet per se, tenminste voor mij, evenredig met kwaliteit is.
Ik denk dat ik BF3 zeker een betere game vind dan MOHWF, ondanks dat MOHWF veel potentie heeft (geweldig geluid en goede HC modus (kan bf3 niet aan tippen in beide gevallen)).

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Mijn nieuwe live reactions video :)

Echo en audio problemen zijn nu volgens mij wel opgelost :)

ENJOY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
een kleine tutorial over de MUSA, hoe je het effectief gebruikt in het team en een bug met de MUSA :)

ENJOY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Weer 2 filmpjes geupload waarvan 1 mijn nieuwe serie.

Medal of Honor: Warfighter - The funfactor of this game
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oT0fPpAO7_c

En mijn nieuwe serie '' Secondary Only''

Medal of Honor Warfighter : Secondary Only- 870 shotgun (EP1)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=b88iNPglTM0

[ Voor 54% gewijzigd door cirflexx op 19-04-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de week het spel er nog een keer ingedaan (PS3) eerste keer matchmaking kwam ik in een lege server, 2e keer failed to connect to EA na het laden, 3e keer in een server gekomen maar viel het geluid 80% van de tijd weg :(

Misschien binnenkort nog een keer een poging geven, gameplay is toch best geinig (heb het een tijd geleden gespeeld maar ben er mee opgehouden toen BF3-Aftermath uit kwam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
geen matchmaking doen, het is een soort van gebugged.
Het spel wordt helaas niet meer geupdate, maar er komen gelukkig wel nieuwe spelers en er zijn vrij voor platoons nog actief, zoals die van mij.

Kies voor de server browser onder de tab ''find game'', en kies ''edit filter'' en zet de filter het op Europe. En pas het aan hoe jij het wilt, altijd een server te vinden.

Jammer genoeg 2-4 servers van SC online in Europa, waarvan 2 stabiel zijn en de andere 2 kans hebben op een crash.

Ik weet dat het spel niet geupdate wordt, maar dat de servers niet meer onderhouden worden vindt ik wel echt triest, maar wat verwacht je van EA...

Hoe dan ook, als je het nog gaat spelen Veel plezier!
Het kan moeilijk zijn op het begin (wat de meeste mensen vinden) maar daarna is het echt heel leuk :)

[ Voor 11% gewijzigd door cirflexx op 19-04-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Aangezien ik een beetje opslagtekort heb en te lui ben om een HDD bij te kopen dacht ik maar eens MoH W te gaan spelen voordat ik het spel onherroepelijk verwijder. MoH kreeg ik "gratis" kreeg dankzij het Sim City debacle en de verwachtingen waren al niet al te hoog. Wat een waardeloos Z kwaliteit product is dit...

Het begon al lekker met dat ik niet eens 30 fps in de eerste missie haalde met alles op low met een 7950 @1000/6000, reso is 1440x900. Ik ga echt niet zoeken naar een goede driver voor deze game. Verder was het eerste dat me opviel de houterige animaties wat knap is aangezien je niet eens 30fps haalt en alles dus houterig is...

De trainingsmissie is zo ongeveer het meest dieptreurig gevecht met keybinds ooit geweest. Ik besluit namelijk graag zelf wat ik waar programmeer en of ik bepaalde functies wil gebruiken. De game had hele andere ideeën. Verder kreeg de game het ook voor elkaar om ADS en melee op RMB in te stellen terwijl melee op MOUSE 4 was. Dan nog de verplichte toggle van crouch en ADS en ik was al behoorlijk geïrriteerd.

Toen kwam het laatste stukje van de training...
spoiler:
Hoe bedoel je 100% CoD mile high club rippoff? Dat was gewoon te zielig voor woorden dat ze dat moeten kopiëren en meteen voor mij de herinnering moeten verpesten.

Na flink wat gescheld dan eindelijk bij de eerste "missie". Leuk een strandje innemen vanaf zee. Nou nee dus aangezien de game besloot dat je niet mocht crouchen, niet mocht schieten en niet eens mocht mikken totdat je bij een magisch punt aanbelande. Ik wou naar rechts gaan omdat daar dekking was. De game wou dat ik naar links ga voor een stom magisch punt waarna je mag schieten. Hier kwam ik achter na vijf keer doodgeschoten te worden. Uit wraak heb ik nog wel alle AI afgeschoten maar toen was ik er al zo klaar mee dat ik gewoon de game heb afgesloten en nu gaat die van mijn computer af. Wat een verspilling van nota bene SSD opslagruimte. Ja het was ook nog eens de SSD waar het op stond omdat de HDD gewoon vol is. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tja, die studio is niet voor niets gesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

unfor schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:28:
Tja, die studio is niet voor niets gesloten ;)
Nee nu heet die DICE LA. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Ea sluit MOH developer Danger Close zijn deuren.

http://mp1st.com/2013/06/...-developers-danger-close/

jammer, Maar zonder Greg Goodrich (de man die alles uit de kast haalde voor MOH) is Danger Close geen Danger Close meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
MOH was toch allang uitbehandeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Het was uit de jaarlijkse rotatie gehaald (MOH,BF,MOH,BF)
Maar niet gezegt dat de serie tot zijn eind was, omdat ze zochten voor iemand die moh wilde overnemen.

Ik speel nog steeds MohWf en heb er nog veel plezier mee net als allemaal andere mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Sorry op de PC is het echt een drama om MoH te spelen.
Geluid en grafisch 10x beter als CoD, maar verder echt een flut game.
Vastlopers, vast komen zitten in de menu's , geen goede fireteams te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Dat is idd niet leuk. Ik speel zelf op de PS3 dus ik weet niet hoe het er op de PC aan toe gaat. Natuurlijk zijn er ook wat fouten op de ps3 maar ik merk er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik wilde deze game gaan aanschaffen omdat hij zo goedkoop is bij Origin.
Maar als ik deze topic zo lees, heel vele negatieve reacties en is het niet echt de moeite waard om deze game te gaan kopen en te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
MOHw krijgt officieel geen updates meer omdat EA het te weinig vond verkopen.
Pc is als ik naar de reactie van Pykow kijkt erg.... slecht.
Ps3 is daarin tegen gewoon goed. heel soms een laggy server, maar de meeste zijn gewoon spoepel speelbaar. Ik zie ook geen fouten meer in de Ps3 versie. Miss wat verkeerde fixes geplaatst ( piloot van apache, laatste scorestreak, kan geen vijanden zien en moet ofgaan van de kills van de gunner en/of gelukstreffers). de voorbeeld hebben ze erin gestopt omdat de apache een beetje OP was, maar nu is het iets te slecht :).

Ik zou zeggen, als je Ps3 hebt koop hem daarvoor en laat de Pc versie links liggen. Het spel is erg moeilijk op het begin omdat de wapen handling anders is, meer recoil en spread, dan de meeste shooters.

Het is een kwestie van wennen, een maal eraan gewent kan je dit spel niet met rust laten, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Oke, ja heb geen PS3. Alleen PC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cirflexx
Dan zou ik hem links laten liggen, bespaard weer geld, he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05 13:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Wie speelt nog MOHW nog steeds?
Ben benieuwd!

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik denk niemand :P Jammer, had een goeie game kunnen zijn!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-05 09:38
Heb het een paar maanden geleden nog eens opgestart en geprobeerd te spelen. Er zijn nog wat servers onine en er wordt redeijk gespeeld. Speel zelf eigenlijk alleen BF4, maar had hem in een opwelling geinstalleerd..., maar alleen een uur gespeeld en daarna maar weer naar BF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-05 13:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

da_PSI schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:01:
Heb het een paar maanden geleden nog eens opgestart en geprobeerd te spelen. Er zijn nog wat servers onine en er wordt redeijk gespeeld. Speel zelf eigenlijk alleen BF4, maar had hem in een opwelling geinstalleerd..., maar alleen een uur gespeeld en daarna maar weer naar BF :)
Wat was jou evaring van MOHW?
Toen ik de trailer weer zag was ik weer gehyped :P

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste