Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik vind de singleplayer juist heel leuk to nu toe:) Een stuk beter dan BF3 of de vorige MoH.
Het schiet lekker weg, er gebeurd van alles, de graphics zijn prachtig en het draait prima. Verder moet je niet al teveel verwachten van de singleplayer van zulke games denk ik.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21
Je koopt MoH toch niet voor de singleplayer. dat doe je ook niet met CoD en BF.
hoewel CoD nog een redelijke singleplayer had in CoD4 en Black ops. (verder is de game slecht)

ik hoor ook geklaag over de graphics dat de maps kleiner zijn, maar dat het er minder mooi uitziet als BF3.
Nou ben ik misschien dom, maar dit lijkt me toch logisch want de game moest soepel lopen op de consoles en beter dan BF3 (en dat doet tie) en daarnaast heb je zoveel verschillende camo's en wapens dat de engine veel meer moet rekenen lijkt mij. zolang de game soepel draait is alles best.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik las een paar maanden geleden anders dat een onderzoek uitwees dat 40% van de CoD spelers alleen de SP doet cq. de game voor de SP koopt. Aardig percentage al zeg ik ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Potverdrie. Mijn PO van Wehkamp is nog niet binnen! Dacht mooi te kunnen spelen nu ik ben uitgeslapen na mijn nachtdienst...

Ik lees wel wat gemixte ervaringen van iedereen. Ik ga er zelf met niet te hoge verwachtingen in en hoop dat 't gewoon vermakelijk is. Dat moet nog wel lukken zo te horen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:25:
Ik las een paar maanden geleden anders dat een onderzoek uitwees dat 40% van de CoD spelers alleen de SP doet cq. de game voor de SP koopt. Aardig percentage al zeg ik ik het zelf.
wat? dus dan koop je een spel van 60 euro voor 10(?) uur single player? jezus....
Maarja, vroegah met de aller eerste Rainbow Six heb ik me ook 100en uren vermaakt met de SP (wel met mods enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik weet niet waar jij je games haalt, maar ik betaal in de regel tussen de € 45,- en € 50,- voor mijn PS3 games. In het geval van een CoD SP vind ik dat persoonlijk ook veel, maar ik vermoed dat veel mensen die alleen de SP spelen, de game direct weer doorverkopen voor 3/4 tientjes. Dan valt het wel mee.

Aan de andere kant heeft Uncharted ook een SP van rond de 10 uur. In dat geval heb ik het er graag voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:49:
Ik weet niet waar jij je games haalt, maar ik betaal in de regel tussen de € 45,- en € 50,- voor mijn PS3 games. In het geval van een CoD SP vind ik dat persoonlijk ook veel, maar ik vermoed dat veel mensen die alleen de SP spelen, de game direct weer doorverkopen voor 3/4 tientjes. Dan valt het wel mee.

Aan de andere kant heeft Uncharted ook een SP van rond de 10 uur. In dat geval heb ik het er graag voor over.
Heel ander verhaal. Uncharted is een ander kaliber game. Ik ben zelf een fan van MoH, warfighter ga ik nu echt niet kopen voor 50 euro, hoogstens 20 als ik die reviews lees. Voor de vorige game heb ik wel 50 euro betaald, heb me daar ook tientallen uren mee vermaakt (volgens steam zo'n 70 uur multiplayer, +- 10 uur campaign).

Het probleem met de huidige game industrie is dat het voor velen alleen maar om geld gaat. Een enkeling waagt het om een goede indie game te maken die je voor een tientje kan kopen, maar deze games zijn dan ook stukken beter dan de troep die EA regelmatig de markt op brengt.

Ik heb ook diep respect voor bijvoorbeeld Valve, ze maken sublieme games die vrijwel alles met de grond gelijk maken, en vragen er niet eens de hoofdprijs voor, terwijl ik voor hun games zelfs honder euro zou willen neerleggen (bijvoorbeeld Half-Life). Er komen steeds minder games uit die de moeite waard zijn, en een groot deel daar van wordt zo slecht verkocht dat ze in de ijskast worden gezet (S.T.A.L.K.E.R bijvoorbeeld).

Van wat ik hoor is MoH:Warfighter een perfect voorbeeld van de malaise van de game industrie, half werk, volle prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Meer mensen last van dat Battlelog freezed als je naar Nations tab gaat? Ik wil m'n tokens spenderen aan Belgium!!! maar dat lukt niet want ik zie die wereldbol laden maar alle landen draaien super snel weg en weer en dan krijg ik een freeze. Ik gebruik Chrome btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

Thompson

Beeromaniac

Kan gewoon helemaal niet spelen, start het spel, zwart scherm en na 10 sec "Warfighter blabla beindigen of online naar oplossing zoeken". Zelfs bij online naar oplossen zoeken gebeurd er helemaal niks, gaat gewoon terug naar desktop. Heb nog geen eens een menuknop gezien, Teringzooi :( :(

Duidelijke oplossingen zijn ook nergens te vinden, maar wel een lading mensen met t zelfde probleem. Drivers etc. allemaal al geupdate, game gerepaired, checked for updates. :(

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
Na een paar uur het spel gespeeld te hebben, hier mijn oordeel:

Campaign is leuk, opzich wel uitdagend maar tot nu toe wel veel van t zelfde (kill guys in building, breach, kill guys in building, breach, mission over). Ben nu voorbij t auto level.

Multiplayer: Speelt lekker weg, is in het begin een beetje lastig, daarna gaat het beter. Zit wel iets heel vreemds in het wapensysteem. Een russiche demoltions met zn masker op die met een aku74 10 kogels in een spec ops pompt verliest het van hem. Waar gaat het fout??

Bugs:

- Campaign sluit ineens af, origin geeft melding 'spel opstarten', MOH start weer en ik speel weer verder
- Lag in MP terwijl mijn Internet prima is
- Ik val ineens uit de lucht en land buiten de map ???!!! (en kan er nog lopen ook)
- Spel denkt dat ik nog kan respawnen nadat het potje is afgelopen en de timer loopt de hele tijd vast vanwege deze gedachte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook iemand hier die last heeft van z'n aiming sensitivity anders is dan als je loopt ofzo? Want dit voelt echt heel raar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:46:
Ook iemand hier die last heeft van z'n aiming sensitivity anders is dan als je loopt ofzo? Want dit voelt echt heel raar aan...
Ik vind m sowieso erg hoog, de aiming is totaal anders als bij bijv bf3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:48:
[...]

Ik vind m sowieso erg hoog, de aiming is totaal anders als bij bijv bf3....
Ja, en je kunt hipfire aim aanpassen, en het andere niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
hoe join je een buddy ?
Hoe zet je mic uit en mute je mensen ?

[ Voor 46% gewijzigd door Pykow op 25-10-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Godver de godver. Is m'n levertijd opeens aangepast naar 26-10-2012 tussen 1100 en 1800. Hele dag lopen wachten, geen bericht in huis en geen postbode gezien. Vorige levering met Wehkamp ging ook al zo zonder bericht. Word geen PO meer daar vandaan. Damn me for wanting a hard copy!?

Goed, morgen ga ik t dus spelen, als die dan wel komt!??? Ben erg benieuwd en eigenlijk wil ik dit topic helemaal niet doorlezen maar wil even de frustratie kwijt, hehe.

Mensen die willen samen spelen, voorkeur met mic, hoor ik graag. Morgen vanaf 1200 online (wel wachten op de game zelf dus eerst *zucht*) maar dan knallen we wel tot in de latere uren. Add me maar op origin/BL: Goudse (clantag KAAS, hehe)

Knal ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Mu.siQ schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:15:
Godver de godver. Is m'n levertijd opeens aangepast naar 26-10-2012 tussen 1100 en 1800. Hele dag lopen wachten, geen bericht in huis en geen postbode gezien. Vorige levering met Wehkamp ging ook al zo zonder bericht. Word geen PO meer daar vandaan. Damn me for wanting a hard copy!?

Goed, morgen ga ik t dus spelen, als die dan wel komt!??? Ben erg benieuwd en eigenlijk wil ik dit topic helemaal niet doorlezen maar wil even de frustratie kwijt, hehe.

Mensen die willen samen spelen, voorkeur met mic, hoor ik graag. Morgen vanaf 1200 online (wel wachten op de game zelf dus eerst *zucht*) maar dan knallen we wel tot in de latere uren. Add me maar op origin/BL: Goudse (clantag KAAS, hehe)

Knal ze!
Mijn mening: je zit vol spanning te wachten voor niets. Ik zou het vergelijken met een hoopje stront die de postbode morgen langs brengt...

De game zag er leuk uit, maar is nog erger dan BF3. Tegenwoordig is het gewoon de bedoeling om de game voordien zoveel mogelijk te 'hypen'. En als hij dan uit is zit hij nog vol met bugs, de helft fixen ze niet of pas maanden of jaren na de game uit is. Zelfs simpele bugs die je zo kan fixen (zoals in BF3, daar heb je een bug bij het herladen van de RPG). Ook het missen van vele functies en kleine details die toch niet zoveel codewerk zijn maken de games tegenwoordig erg zwak. Denk maar aan vele shooters die tegenwoordig Spectator mode missen (ja, weeral BF3 maar hier ook MoH Warfighter!). En waar is lan support, dedicated servers op je eigen pc runnen etc.

Waar is de goede oude tijd dat game wel nog online gekraakt konden worden (waar ik dan wel niet voor ben) maar men wel nog eigen servers kon gaan maken. Tegenwoordig moet je overal licenties hebben bij uitgevers om servers te mogen hosten. Ook de gratis maps die je vroeger kreeg bij een client update. Ook komen client updates nu maar minimum om de maand uit (en dat is voor de meeste games zelfs te snel).

Waarom, waarom kan het nu gewoon eens niet zijn zoals vroeger? Ik snap echt niet waarom BF3 geen spectator mode heeft enzovoort.

Ok ik heb het veel over BF3, maar dat is gewoon als voorbeeld. Ik hoop echt dat een volgende game (BF4 maybe?) veel beter wordt en al deze functies terug gaat ondersteunen! Het hoeft zelfs geen bekende game te zijn. Als een simpele studio die nieuw is en nog geen enkele bekende game gemaakt heeft gewoon een game maakt waar enkele en alleen al de bovenstaande functies en mogelijkheden inzitten en die bugs er niet inzitten maken ze zeker dikke winst en krijgen ze een grootte community!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
iemand nog vertaling voor de modes ?
wat is de hoogste rank dat je kan halen ?
er is zo weinig te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
U mad? ;)

edit: @Pykow: dat is dus wat mij o.a. weerhoudt om shooters van EA te spelen, die ontzettend gare en onduidelijke interfaces. BC1&2 geprobeerd, BF3 geprobeerd en wat ik nu van MoH zie, vind ik helemaal nergens op lijken.

[ Voor 92% gewijzigd door bram1984 op 25-10-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Als je het over Lolleflikkers betoog hebt, waarom niet?

Ik maak me er niet meer zo druk om, maar ik vind het wel jammer dat games van een paar jaar terug (MOH, COD, BF2) de huidige generatie games keihard de grond in stampen qua kwaliteit.

Geen lean meer, auto-regen health (in BF3 zelfs regen in vehicles 8)7 ), niet echt veel vooruitgang in maps, iedereen mag alle wapens gebruiken en er gaat meer tijd in verschillende fugly skins zitten, dan in het balancen van wapens, etc.

Ik denk dat als je er voor gaat zitten je met gemak 10 pagina's kunt wijden aan waarom games vroeger beter waren. Heeft het nut? Nee. Is het triest om te zien dat die 10 pagina's waarschijnlijk 100% waar zijn? Zeker.

Maar ja, dat krijg je met kinderen die alleen maar moeten willen prestigen, hun k/d hoog moeten houden en toch vooral die vette killstreaks moeten scoren om op Youtube te pleuren.

(Laat ze maar eens Quake 3 spelen, waarschijnlijk raken ze in paniek zodra ze beseffen dat ze hier niet met campen en AC130 spawns wegkomen >:) )

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Hier een linkje naar de GoTLive.nl xbox 360 platoon:
http://battlelog.battlefi...ns/show/4503608217325172/

Voor de 360 gamers onder ons ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Laatst online: 04-06 06:30
Helemaal mee eens, de laatste jaren is er geen één fatsoenlijk spel uitgekomen.

Laatste spel dat ik nog veel heb gespeeld was Company of Heroes, daarvoor CS source en nu CS:GO.
3 knappe spellen in hoeveel jaar?

Deze ga ik al niet eens proberen want het is een EA shooter, mijn hoop is gevestigt op Sim City hopelijk weten ze dat niet te verne*ken.. RTS is zowieso compleet van de radar verdwenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Jeroenneman schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:56:
[...]
Ik maak me er niet meer zo druk om, maar ik vind het wel jammer dat games van een paar jaar terug (MOH, COD, BF2) de huidige generatie games keihard de grond in stampen qua kwaliteit.
Wat is er sinds die tijd qua entertainment uit Amerika gekomen wat wel in kwaliteit is gestegen? Tv series, nope. Muziek, nope. Films, nope. Het is al lang zo dat de entertainment industrie steeds dommer en dommer wordt en daar behoren de games helaas ook bij. Als iedereen dat zou kunnen/willen inzien hebben we niet steeds dezelfde discussie bij een A+ titel game release. ;) (Uitzonderingen natuurlijk daargelaten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Sagaris schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:18:
[...]

Wat is er sinds die tijd qua entertainment uit Amerika gekomen wat wel in kwaliteit is gestegen? Tv series, nope. Muziek, nope. Films, nope. Het is al lang zo dat de entertainment industrie steeds dommer en dommer wordt en daar behoren de games helaas ook bij. Als iedereen dat zou kunnen/willen inzien hebben we niet steeds dezelfde discussie bij een A+ titel game release. ;) (Uitzonderingen natuurlijk daargelaten.)
Afbeeldingslocatie: http://www.deviantart.com/download/123190068/PC_Gaming_Master_Race_by_Claidheam_Righ.jpg

Dit mag dan wel een trolling plaatje zijn, maar het heeft wel een bloedserieuze kant.
Console spelers zijn de massa, en console spelers zijn over het algemeen niet de hardcore gamers.
Games worden steeds simpeler om de jonge en domme massa blij te houden.
Hoe vaak komen er nog echt diepe en goede games uit die een hardcore gamer kan waarderen?
Voor goede games moet je tegenwoordig toch echt bij indie developers zijn, die durven tenminste nog hardcore games te releasen ondanks dat die markt klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb maar een bericht gestuurd naar die shop waar ik me code vandaan heb ik ik 'm kan retourneren (wet koop op afstand?).

Blijf ondanks meerdere keren alles updaten etc. alleen maar een zwart scherm krijgen wat crashed, vanuit EA is er ook 0 ondersteuning te vinden op het forum. Misschien toch maar Black Ops 2, alhoewel ik bang ben dat er dat ook weer een uit de "een van de zoveel" reeks wordt, en dat is na CoD4 ook alleen maar slechter geworden.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik wist niet dat we in het anti-gaming anti-multimedia topic zaten.

Zullen we het gewoon weer over MoHW hebben? Het is tenslotte launch day vandaag. Had zelf de game bij Bart Smit gehaald omdat ze bij de FRS en Saturn geen Limited edition hadden met de BF4 beta. Kost bij de BS trouwens 59,99 (dus valt op zich nog mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Origin zit in offline mode omdat er een kritieke update moet worden toegepast. WAAROM MIDDEN IN MIJN FRICKING GAME??!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:26
Damn mijn HD4850 kan dit precies nog we aan maar de cpu E8400 heeft het wat lastig en zorgt dus regelmatig voor lag... Zouden prestaties nog verbeterd worden met patches ? Heb geen zin om te investeren in een nieuwe pc want deze doet bijna alles nog perfect. Alleen de nieuwste games zoals BF3 en nu deze trekt hij niet helemaal goed meer...

Eventueel een tweedhands quadcore socket 775 processor scoren zou dat ook een optie zijn ? Of zal die niet veel sneller zijn dan mijn mijn E8400 ? Of anders eventueel E8400 overclock ? Of gaat dat ook niet lukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Bremg schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:10:
Helemaal mee eens, de laatste jaren is er geen één fatsoenlijk spel uitgekomen.

Laatste spel dat ik nog veel heb gespeeld was Company of Heroes, daarvoor CS source en nu CS:GO.
3 knappe spellen in hoeveel jaar?

Deze ga ik al niet eens proberen want het is een EA shooter, mijn hoop is gevestigt op Sim City hopelijk weten ze dat niet te verne*ken.. RTS is zowieso compleet van de radar verdwenen..
Bwa, ik vind dat er wel degelijk nog genoeg goede games komen.
Dan heb ik het over Fallout franchise, Skyrim, Deus Ex Human Revolution, Bioshock franchise, Dishonored... Het valt wel op dat de games die ik hier noemde allemaal zo'n RPG aspect hebben: je moet stuff looten (zo verslavend :P ) en bij enkele van die games heb je freedom of een mix tussen freedom en lineaire gameplay.

Maar we hebben het hier nu over het online shooter genre, en het zijn die games die niet meer aan onze verwachtingen voldoen. Langs de ene kant ligt dit inderdaad aan de developers die niet alles voldoende testen... MAAR voor een groot deel ook aan wij gamers hoor. We worden gewoon te veeleisend en mensen vinden altijd wel iets om over te klagen.
Bijvoorbeeld:
- klagen over de visuele tint van BF3 :F
- klagen omdat je vind dat je te weinig leuke dingen krijgt bij een BF3 Premium abonnement :F

Ik ben er vrij zeker van dat als we naar alle genres kijken, dat online shooter games het snelst kritiek zullen krijgen van gamers.

Wij shooter-fans zijn gewoon hypocriet tot en met, want terwijl we elke game afbreken (Warfighter wordt duidelijk geen uitzondering), kopen we wel mooi elke game at release. Zonder te wachten op reviews of enige andere info. Uiteindelijk steun je toch de developers want je smeet je geld naar hen, wat voor hen betekent: "jullie zijn goed bezig, jongens, doe zo verder. We geven niet om al die bugs".

BOTTOM LINE
- Games met een RPG-aspect krijgen wel voldoende ontwikkeltijd en krijgen bijgevolg meestal goede reviews.
- Shooter fans klagen veel over zaken die er niet toe doen
- Er komen teveel shooters uit elk jaar. En zolang wij gamers die blijven kopen, gaat er geen einde komen aan die regel "elke jaar een nieuwe game van shooterfranchise X"
- Shooter fans moeten leren hun been stijfhouden en verdomme ballen kweken om eindelijk eens een game niet blindeloos te kopen, en achteraf te klagen.
Je weet wel het gezegde: een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

tobitronics schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:39:
Origin zit in offline mode omdat er een kritieke update moet worden toegepast. WAAROM MIDDEN IN MIJN FRICKING GAME??!?!
Hier ook, maar dan met BF3. Stond ik lekker bovenaan met paar maten te knallen. Boem, weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Qlii256 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:30:
Meer mensen last van dat Battlelog freezed als je naar Nations tab gaat? Ik wil m'n tokens spenderen aan Belgium!!! maar dat lukt niet want ik zie die wereldbol laden maar alle landen draaien super snel weg en weer en dan krijg ik een freeze. Ik gebruik Chrome btw.
Sorry voor de bump, maar zelfs via EA support forum en het forum van MoH Warfighter wordt ik niet geholpen. Het is best wel kut dat het in Chrome (bij mij dan toch) niet wil werken, IE9 support het niet en FireFox ga ik niet installeren.

Mensen met Chrome waarbij het wel werkt?

Iets heel anders, waarom krijg ik altijd een BEEP te horen op Battlelog van Battlefield 3 die ook open staat met zo'n groen !-teken waarbij ik normaal een nieuw Battlereport zou moeten hebben? Dit is dus telkens een MoH: W ronde gedaan is. Klopt dus geen bal van, want op MoH Battlelog is er geen Battlereport, dus die BF3 Battlelog zou dat niet eens mogen doen. Ook is er dan wel geen Battlereport te zien :p

[ Voor 23% gewijzigd door Qlii256 op 25-10-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Laatst online: 04-06 06:30
Asgaro schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:46:
[...]

Bwa, ik vind dat er wel degelijk nog genoeg goede games komen.
Dan heb ik het over Fallout franchise, Skyrim, Deus Ex Human Revolution, Bioshock franchise, Dishonored... Het valt wel op dat de games die ik hier noemde allemaal zo'n RPG aspect hebben: je moet stuff looten (zo verslavend :P ) en bij enkele van die games heb je freedom of een mix tussen freedom en lineaire gameplay.

Maar we hebben het hier nu over het online shooter genre, en het zijn die games die niet meer aan onze verwachtingen voldoen. Langs de ene kant ligt dit inderdaad aan de developers die niet alles voldoende testen... MAAR voor een groot deel ook aan wij gamers hoor. We worden gewoon te veeleisend en mensen vinden altijd wel iets om over te klagen.
Bijvoorbeeld:
- klagen over de visuele tint van BF3 :F
- klagen omdat je vind dat je te weinig leuke dingen krijgt bij een BF3 Premium abonnement :F

Ik ben er vrij zeker van dat als we naar alle genres kijken, dat online shooter games het snelst kritiek zullen krijgen van gamers.

Wij shooter-fans zijn gewoon hypocriet tot en met, want terwijl we elke game afbreken (Warfighter wordt duidelijk geen uitzondering), kopen we wel mooi elke game at release. Zonder te wachten op reviews of enige andere info. Uiteindelijk steun je toch de developers want je smeet je geld naar hen, wat voor hen betekent: "jullie zijn goed bezig, jongens, doe zo verder. We geven niet om al die bugs".

BOTTOM LINE
- Games met een RPG-aspect krijgen wel voldoende ontwikkeltijd en krijgen bijgevolg meestal goede reviews.
- Shooter fans klagen veel over zaken die er niet toe doen
- Er komen teveel shooters uit elk jaar. En zolang wij gamers die blijven kopen, gaat er geen einde komen aan die regel "elke jaar een nieuwe game van shooterfranchise X"
- Shooter fans moeten leren hun been stijfhouden en verdomme ballen kweken om eindelijk eens een game niet blindeloos te kopen, en achteraf te klagen.
Je weet wel het gezegde: een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen...
Daar komt voor mij waarschijnlijk bij dat ik gewoon ouder wordt en me minder makkelijk vermaak met minder goede games die ik voorheen nog redelijk vermakelijk vond. Maar de shooters worden wel degelijk steeds slechter en dit zal voornamelijk door de consoles komen.

Het gebrek aan demo's zorgt er trouwens voor dat veel mensen achteraf teleurgesteld zijn met hun aankoop. Voor mij een reden om mijn houten been eraan te schroeven en mijn ooglapje op te doen. Mocht een game dan bevallen dan koop ik die wel.

Games die vriendelijkere prijzen hebben (CS:GO) koop ik overigens wel zonder ze eerst te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
is er een handleiding hoe je met je buddy kunt spelen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[afbeelding]

Dit mag dan wel een trolling plaatje zijn, maar het heeft wel een bloedserieuze kant.
Console spelers zijn de massa, en console spelers zijn over het algemeen niet de hardcore gamers.
Hoe vaak komen er nog echt diepe en goede games uit die een hardcore gamer kan waarderen?
Voor goede games moet je tegenwoordig toch echt bij indie developers zijn, die durven tenminste nog hardcore games te releasen ondanks dat die markt klein is.
Over de moeilijkheidsgraad van games wil ik niet ingaan: ik merk zelf ook dat games te makkelijk worden maar gelukkig bieden vele games wel nog de optie tot Hard difficulty waardoor je niet mag klagen.

Betreffende je laatste zin:

Daarom ben ik blij dat ik PC gamer ben. (check ook mijn avatar, dus eigenlijk wist je het al :P )
Big publishers durven namelijk geen enkel risico meer nemen op consoles. Winst gaat boven alles.
Hoeveel nieuwe IP's zijn er bijvoorbeeld het laatste jaar verschenen? Niet veel. Dishonored is een belangrijke uitzondering en ik heb veel respect voor de publisher die z'n goedkeuring gaf.

ALLE innovatie gebeurt op PC. Dan heb ik het niet alleen over innovatie in genres, maar ook in innovatie van technologie in het algemeen.
- Qua genres: bijvoorbeeld Horror survival was jarenlang dood maar is nu terug bezig aan een opmars! Amnesia, Slender, etc. De mod community staat ook niet stil. 90% vd survival horrors games die nu in de maak zijn, zijn PC only.
Of kijk naar de hardcore game Day-Z. Er is duidelijk drang naar hardcore games waar je met 1 kogel kunt sterven, etc. Day-Z is ontzettend populair.
Het mooie is dat je geen publisher meer moet hebben om je game uit te brengen. Dus je kunt gewoon risico's nemen zonder dat publishers je zeggen wat ze willen en hoe. PC is vrij: iedereen publiceert wat hij wilt gratis, terwijl je anders op console aan Sony en MS pakken geld moet betalen om je game gewoon eventjes op de store te krijgen. Laat staan de zo grote kostprijs om patches uit te brengen en al die andere shit zoals certificering.
- Qua technology: "Free to play" concept. De opmars van online downloadservices zoals Steam waardoor alles naar de cloud gaat. Etcetera. Al die innovaties komen eerst op PC waarna ze langzaam doorsijpelen op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 95% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Mijn hemel wat ben ik (nog) slecht in de MP, je gaat best snel dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Pykow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:59:
is er een handleiding hoe je met je buddy kunt spelen !!!!
Ik ben zover dat je ingame op ESC moet drukken, dan is er linksonder een icoontje dat op de RSS feed lijkt (3 van die bochtige lijntjes). Dan moet je op SLOT 2 drukken en kun je een friend inviten. :)

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
theburninglink schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:06:
[...]

Ik ben zover dat je ingame op ESC moet drukken, dan is er linksonder een icoontje dat op de RSS feed lijkt (3 van die bochtige lijntjes). Dan moet je op SLOT 2 drukken en kun je een friend inviten. :)
dat werkt dus niet, want ik invite iedereen en dat is 50 man in me origin lijst.

en dan klik ik op invite to game en dan blijft de game hangen !!! ECHT IK WORDT STRONT ZIEK VAN DEZE GAME

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 25-10-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Zit er eigenlijk nog verschil in de units? en dan bedoel ik de landen, heeft de ene bijv bepaalde eigenschappen beter? of moet je dat meer zien als een soort 'camo', je kunt immers ook van andere landen wapens gebruiken zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
unfor schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:29:
[...]

[afbeelding]

"Hardcore gamers" Wat zijn dat nu precies? Puisterige no-lifes zonder vriendin die iedere dag 4 uur gamen?

Ik ben 28 en game al zolang ik me kan herinneren. Eerst op de PC en nu op de consoles. Hooguit 2/3 keer per week. Geen idee, ben ik een hardcore gamer? Vroeger genoot ik van Doom, Quake, Half-Life, Command & Conquer, Total Annihilation en, eerlijk gezegd, geniet ik tegenwoordig nog net zoveel van een Uncharted, Killzone, Heavy Rain (is die diep genoeg?) en zelfs Call of Duty. Er is drang naar hardcore games? Heb je cijfers die dat onderbouwen of zegt je gevoel dat? Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat niemand die ik ken ooit van Day-Z gehoord heeft. Ik zit persoonlijk niet te wachten op een hardcore game met een learning curve van 500 uur (bij wijze van) voordat ik überhaupt een kill kan maken. Heb ik niet eens tijd voor. Nee hoor, geef mij Black Ops 2 maar. :)

Ik heb geen PC meer want ik heb geen zin om tenminste € 700,- in een platform te steken voor die paar games die er dan ietsje mooier uitzien (als ze überhaupt aan de praat te krijgen zijn), om over exclusives maar te zwijgen. Exclusives op de consoles wegen wat dat betreft veel zwaarder voor mij (zie hierboven en boy, wat heb ik een zin in The Last Of Us, hoe gruwelijk wordt dat!).

De markt is gewoon veranderd en gaming is een van de grootste industrieën ooit. Devs en uitgevers willen cash zien en dat gaat met het bedienen een klein groepje "hardcore" gamerts niet gebeuren, can't blame 'em.

Ik weet niet precies hoe we eigenlijk op dit onderwerp beland zijn, maar het lijkt me duidelijk dat EA te graag CoD van de troon wil stoten. Laat ze zich lekker richten op de markt die grote mappen en voertuigen wil, want dit lijkt me toch duidelijk niet voor hen weggelegd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
1,5 uur gespeeld en dit zijn de punten waar ik me aan erger
1.VoiP kan je niet uitzetten. je moet iedere speler apart muten
2.Wapens hebben geen recoil
3.Unlocks hebben geen effect
4.Killstreaks zijn net zo erg als in CoD en ik heb een bloedhekel aan CoD
5.vaak spawn je buiten de map
6.Geen flank mogelijkheden.
7.Veelste kleine maps
8.je gaat net zo snel dood als in MoH2010.
9.Hud is veelste groot
10.Als je gaat rennen doet je scherm vaag (uitzoomen)
11.de scopes zijn veelste groot, als of alles een sniper rifle is
12.Hipfire werkt van geen meter
13.Buddy systeem is bullshit want als iemand gespot is kan je niet spawnen om hem te helpen
14.Het joinen van buddy's moet je via parties doen en dat is heel erg omslachtig en zelfs zo ingewikkeld dat de meeste gamers dit niet begrijpen (console spelers zijn dit gewent, maar de PC gamers niet)
15.Game ziet er minder uit dan verwacht
16.Veelste veel granaten in de map, het is soms gewoon BF3 metro 64 man.
17.Spec ops kunnen door muren kijken en dus weten waar je zit. oneerlijk voordeel tegenover spelers die 18.solo spelen of geen spec ops class spelen.
19.Muis en eigenlijk heel de besturing voelt heel raar aan.
20.Lean left and right zitten op knoppen waar je met je hand niet makkelijk bij kan, dus moet je alles als nog gaan rebinden
21.Xbox360 controller in het menu bij de PC versie WTF ?
22.Menu is niet gebruiksvriendelijk
23.Als je een wapen unlocked heb je opeens dat wapen in je handen, terwijl je dat misschien niet wilt.

als ik het een cijfer moet geven is het een 5/10 en als we het gaan vergelijken met BF3 en CoD.
dan geef ik CoD ondanks de vele hackers en killstreak nog een 7 en BF3 blijft boven aan met een 8.5
als ze de netcode aanpassen wordt het een 9.

het is nog een vroege oordeel en ik geef het nog zeker een kans.
maar ik ben BF3, CS:GO gewent en daar was alles toch een stuk beter vanaf de release.

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 25-10-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
tobitronics schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:39:
Same here..

Dit betekent dus dat iedereen die een online game aan het spelen via origin was gekickt word om up te daten?!
Dat zou wel ontiegelijk amatauristisch zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:11:
1.VoiP kan je niet uitzetten. je moet iedere speler apart muten Agree, alhoewel ik er de laatste tijd geen last meer van heb...
2.Wapens hebben geen recoil Dus jij moet een gun hebben met recoil waardoor je gun alle kanten opzwaait om een spel leuk te vinden?
3.Unlocks hebben geen effect Welke unlocks? Silencer maakt je stil, een andere receiver kan je mobieler maken, etc. Werkt bij mij iig wel.
4.Killstreaks zijn net zo erg als in CoD en ik heb een bloedhekel aan CoD Jongeh, dat was vanaf het begin al duidelijk dat er killstreaks gingen inzitten. Dus nu moet je niet zitten klagen...
5.vaak spawn je buiten de map Agree, heb het ook al meegemaakt. Zal hoogstwaarschijnlijk "ooit" gepatched worden :')
6.Geen flank mogelijkheden. Welles, je kent de mapdesign amper, hoe kun je dat nu al zeggen?
7.Veelste kleine maps Ja het is ook maar voor 20 personen, verwachtte je nu echt een nieuwe BF3?
8.je gaat net zo snel dood als in MoH2010. Ja je gaat snel dood, maar je killed ook andere mensen sneller.
9.Hud is veelste groot Heb ik geen last van, en in de "immersive" (=hardcore) gamemode heb je geen HUD
10.Als je gaat rennen doet je scherm vaag (uitzoomen) Agree, bugged game, zijn we gewend van BF3.
11.de scopes zijn veelste groot, als of alles een sniper rifle is Disagree.
12.Hipfire werkt van geen meter Moet je maar deftig leren aimen :9
13.Buddy systeem is bullshit want als iemand gespot is kan je niet spawnen om hem te helpen. En moest je dat kunnen en je werd direct gespawnraped, dan ga je daarover klagen :*)
14.Het joinen van buddy's moet je via parties doen en dat is heel erg omslachtig en zelfs zo ingewikkeld dat de meeste gamers dit niet begrijpen (console spelers zijn dit gewent, maar de PC gamers niet) Dat systeem zal wel wennen, de UI wordt waarschijnlijk ook wat getweaked. Je kan ook buddy's joinen op dezelfde manier als BF3 hoor...
16.Veelste veel granaten in de map, het is soms gewoon BF3 metro 64 man. Heb ik echt geen last van.
17.Spec ops kunnen door muren kijken en dus weten waar je zit. oneerlijk voordeel tegenover spelers die solo spelen of geen spec ops class spelen. Dit vind ik redelijk balanced imho, jij kunt zelf als specop spelen + dat scannen maakt een geluid dat iedereen kan horen + het duurt maar 1 à 2 sec voor 30 seconden opladen, naar je minimap kijken werkt bijna beter. En de wapens van specop zuigen ook wel imho.
19.Muis en eigenlijk heel de besturing voelt heel raar aan. Agree, mijn aiming sensitivity is fucked up, wat ik ook probeer...
20.Lean left and right zitten op knoppen waar je met je hand niet makkelijk bij kan, dus moet je alles als nog gaan rebinden Zowiezo moet ik als AZERTY gebruiker al m'n toetsen gaan rebinden, en als je een tweaker bent zul je zelf ook wel opzoek gaan naar custom keybindings die beter in je hand liggen.
21.Xbox360 controller in het menu bij de PC versie WTF ? Voor de mensen die een uitdaging willen? 8)
22.Menu is niet gebruiksvriendelijk Is gewoon kwestie van wennen.
23.Als je een wapen unlocked heb je opeens dat wapen in je handen, terwijl je dat misschien niet wilt. Nog niet meegemaakt, maar meestal kijk ik zelf wel eens hoe goed die nieuwe gun nu wel is.
Jij moet ook gewoon altijd kritiek hebben op een game he? Ja, MOHW heeft veel weg van CoD, maar dat was vanaf het begin al duidelijk, dus ben je dom geweest om een spel aan te schaffen die je niet leuk zou gaan vinden. En dit is bijna hetzelfde verhaal als BF3: veel bugs in het begin, en nu maar hopen dat ze bijn Danger Close nu wél doorhebben wat het fenomeen "hotfix" is. :P

Ik vind het wel nog een leuke game, eenmaal er een paar bugs uit worden gehaald en wat features toegevoegd kan dit een leuke afwisseling zijn met BF3. De mappen met hotspot (de "rush" achtige gamemode) vind ik wel leuk, en de mappen zijn totaal niet klein imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Pykow: "gewend"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 00:29

p0st

Dutch Reefer

Ik ben lichtelijk teleurgesteld in Warfighter (PC). Heb nu een aantal uur de MP gespeeld, en kan er niet aan wennen. Besturing voelt niet lekker aan, Keuzemenu's zijn onhandig, Wapens spelen niet fijn. Misschien een kwestie van gewenning (net als BF3), maar ik word er niet warm van. Gelukkig binnenkort ook Blops2, en ik vermaak me tot die tijd wel met BF3: Armored Kill <3

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:35:
[...]

Jij moet ook gewoon altijd kritiek hebben op een game he? Ja, MOHW heeft veel weg van CoD, maar dat was vanaf het begin al duidelijk, dus ben je dom geweest om een spel aan te schaffen die je niet leuk zou gaan vinden. En dit is bijna hetzelfde verhaal als BF3: veel bugs in het begin, en nu maar hopen dat ze bijn Danger Close nu wél doorhebben wat het fenomeen "hotfix" is. :P

Ik vind het wel nog een leuke game, eenmaal er een paar bugs uit worden gehaald en wat features toegevoegd kan dit een leuke afwisseling zijn met BF3. De mappen met hotspot (de "rush" achtige gamemode) vind ik wel leuk, en de mappen zijn totaal niet klein imho.
Dus omdat JIJ dat niet vind is het opeens zo ? Ik persoonlijk <<<<<< kan mij daar prima in vinden. Ga nu niet gelijk doen alsof hij dat niet mag verkondigen. Ik ben het er ook mee eens dat dit gewoon een flutspel is en zeer blij dat ik deze niet heb aangeschaft. Lijkt wel een game gemaakt door modders op de fb 2 engine..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchild schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:26:
[...]

Dus omdat JIJ dat niet vind is het opeens zo ? Ik persoonlijk <<<<<< kan mij daar prima in vinden. Ga nu niet gelijk doen alsof hij dat niet mag verkondigen. Ik ben het er ook mee eens dat dit gewoon een flutspel is en zeer blij dat ik deze niet heb aangeschaft. Lijkt wel een game gemaakt door modders op de fb 2 engine..
Daar is ie te buggy voor :)

En de "ik vind" in mijn post wijst op een eigen mening, dus neen, het is niet zo, het is gewoon mijn mening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Bah kan me key niet returnen omdat ie dan niet meer bruikbaar is.

35 euro weggegooid lijkt het dus op, nog steeds continu crash bij t opstarten en nog niet eens 1 seconde het menu oid gezien :(:(

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Waarom kun je niet effe snel van fireteam of team switchen om bij je vriend te komen? Dat locken van parties werkt gewoon echt heel vaag en had zoveel beter gekunnen, maar het switchen hadden ze toch toegevoegd met de eerste patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Waarom heb je je d/t/dt PDF-file weggedaan uit je sig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Thompson schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:39:
Bah kan me key niet returnen omdat ie dan niet meer bruikbaar is.

35 euro weggegooid lijkt het dus op, nog steeds continu crash bij t opstarten en nog niet eens 1 seconde het menu oid gezien :(:(
Doe eens een 'installatie repareren' in origin? Als dat niet werkt dan raad ik een verse windows aan, ik had precies hetzelfde bij de launch van BF3. Allemaal lags en crashes die onverklaarbaar waren. In eerste instantie leek het mijn mobo te zijn maar toen die gerepareerd terugkwam had ik de problemen nog steeds. Een verse windows er op gegooid en alle problemen waren verdwenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Heeft iemand deze game al toegevoegd op steam, zodat de overlay werkt?
Zo ja, zou ik graag willen weten hoe :) Ik krijg het niet voor elkaar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:48:
Heeft iemand deze game al toegevoegd op steam, zodat de overlay werkt?
Zo ja, zou ik graag willen weten hoe :) Ik krijg het niet voor elkaar namelijk.
Origin toevoegen als non-steam game. Origin aflsuiten, origin starten via steam, MoH starten via origin, genieten van steam in MoH. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Whaha en het werkt ook nog xD Thanks man :)

Bij BF3 lukte het nog wel, maar EA heeft het er zeker uitgehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:56:
Whaha en het werkt ook nog xD Thanks man :)

Bij BF3 lukte het nog wel, maar EA heeft het er zeker uitgehaald :+
Np dude ;)

Eigenlijk moet je Asgaro bedanken, van hem heb ik dit truckje geleerd :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:58
Pykow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:11:
1.VoiP kan je niet uitzetten. je moet iedere speler apart muten
2.Wapens hebben geen recoil
3.Unlocks hebben geen effect
4.Killstreaks zijn net zo erg als in CoD en ik heb een bloedhekel aan CoD
5.vaak spawn je buiten de map
6.Geen flank mogelijkheden.
7.Veelste kleine maps
8.je gaat net zo snel dood als in MoH2010.
9.Hud is veelste groot
10.Als je gaat rennen doet je scherm vaag (uitzoomen)
11.de scopes zijn veelste groot, als of alles een sniper rifle is
12.Hipfire werkt van geen meter
13.Buddy systeem is bullshit want als iemand gespot is kan je niet spawnen om hem te helpen
14.Het joinen van buddy's moet je via parties doen en dat is heel erg omslachtig en zelfs zo ingewikkeld dat de meeste gamers dit niet begrijpen (console spelers zijn dit gewent, maar de PC gamers niet)
16.Veelste veel granaten in de map, het is soms gewoon BF3 metro 64 man.
17.Spec ops kunnen door muren kijken en dus weten waar je zit. oneerlijk voordeel tegenover spelers die 18.solo spelen of geen spec ops class spelen.
19.Muis en eigenlijk heel de besturing voelt heel raar aan.
20.Lean left and right zitten op knoppen waar je met je hand niet makkelijk bij kan, dus moet je alles als nog gaan rebinden
21.Xbox360 controller in het menu bij de PC versie WTF ?
22.Menu is niet gebruiksvriendelijk
23.Als je een wapen unlocked heb je opeens dat wapen in je handen, terwijl je dat misschien niet wilt.

als ik het een cijfer moet geven is het een 5/10 en als we het gaan vergelijken met BF3 en CoD.
dan geef ik CoD ondanks de vele hackers en killstreak nog een 7 en BF3 blijft boven aan met een 8.5
als ze de netcode aanpassen wordt het een 9.

het is nog een vroege oordeel en ik geef het nog zeker een kans.
maar ik ben BF3, CS:GO gewent en daar was alles toch een stuk beter vanaf de release.
Ik wilde er eigenlijk op reageren, maar alles is al gezegd door Rienspy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nol_NL schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:12:
[...]

Ik wilde er eigenlijk op reageren, maar alles is al gezegd door Rienspy _/-\o_
Pykow ;)
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:28

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik ben best onder de indruk van de SP. Eindelijk eens een campaign die niet binnen 5 uur klaar is, wel een tof verhaal heeft en redelijk goed speelt. En het belangrijkste van alles: geen quicktime events *O* *O*

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

MueR schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:33:
Ik ben best onder de indruk van de SP. Eindelijk eens een campaign die niet binnen 5 uur klaar is, wel een tof verhaal heeft en redelijk goed speelt. En het belangrijkste van alles: geen quicktime events *O* *O*
Finally iemand die ook positief is, haha. Ik heb dus door onverklaarbare rede de game een dag later maar nu ik dit allemaal heb gelezen was mijn zin al vrij veel naar beneden gehaald, hehe.

Maar mooi, goed, ik ben ook benieuwd. Volgens mij moet dit gewoon een vermakelijke game zijn, als je er maar niet torenhoge verwachtingen bij hebt. Gewoon een lekker afwisseler en zoetmaker tot BF4, FC3 of weet ik veel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kismodrx04
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 23:24
Jammer van mijn geld. Ik had een game verwacht in de lijn van de vorige medal of honor en BF BC en BF 3. Het lijkt er niet op. Grafisch veel minder, lijkt net een tekenfilm met al die kleurtjes rond spelers. Geen game die bij mij enig oorlogsrealisme gevoel opwekt. Dit is echt een spelletje. Leuk voor velen, voor mij een afknapper, een telg uit de cod lijn die helaas negatief afwijkt van cod 4 die ik wel erg gaaf vond. Iemand die hem wil overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Asgaro schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:45:
[...]

Waarom heb je je d/t/dt PDF-file weggedaan uit je sig? :)
Water naar de zee dragen. Een juiste vervoeging begint helaas een zeldzaamheid te worden op internet. NL'se taal is echt aan het verpauperen ("me" zus, ik "wordt", *zucht*).

Overigens is "gewend" altijd met een D. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:15
Ik ben Pykow zijn reacties ondertussen wel "gewend". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mu.siQ schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:56:
[...]

Finally iemand die ook positief is, haha. Ik heb dus door onverklaarbare rede de game een dag later maar nu ik dit allemaal heb gelezen was mijn zin al vrij veel naar beneden gehaald, hehe.

Maar mooi, goed, ik ben ook benieuwd. Volgens mij moet dit gewoon een vermakelijke game zijn, als je er maar niet torenhoge verwachtingen bij hebt. Gewoon een lekker afwisseler en zoetmaker tot BF4, FC3 of weet ik veel wat.
Hier ook een positieve reactie van een 360 speler.

Vind de Singleplayer namelijk ook wel leuk. Het duurt even voordat je erin komt en went aan de aanpak van de game. Het verhaal was me in het begin wat onduidelijk, maar de cinematics zijn mooi gedaan en de sfeer zit prima in elkaar.

Ik vond het zelf ook wel opvallend hoeveel langer de verhaalmodus duurde, ben er toch 2 uur langer mee bezig geweest dan verwacht. (Niet dat ik het in totaal nog veel vind, maar games als deze houden je toch geen 30 uur bezig in de singleplayer en dat verwacht ik ook niet).
spoiler:
Vooral de auto-missies vielen op dat ze zo lang duurde. Ik verwachtte dat je wel weer binnen een minuut klaar zou zijn maar vooral de missie in dubai duurde echt lang en ik vond het erg tof gedaan

De MP heb ik gister ook nog even gedaan. Na het rondzoeken in het menu over wat ik nou eigenlijk allemaal had en hoe het in elkaar zat, ben ik online gegaan en dat ging niet verkeerd. Moet nog wel enorm wennen aan de hogere recoil (speel vooral graag met lmg en daar is ie enorm), maar speelt verder prima. Mappen zitten redelijk tot goed in elkaar en de modussen zijn prima te doen. Er is volgens mij weinig veranderd ten opzichte van de beta, maar het bevalt me wel. De instap is misschien wat afschrikwekkend in het begin, maar je moet er echt effe inkomen. Vooral het lastig kunnen switchen van fireteam is gewoon debiel gedaan en dat kan dus niet meteen maar gebeurd pas in het volgende potje (met dat locksysteem). Dacht dat ze dat met de patch hadden aangepast, maar goed. Een ander puntje wat me nogal stoorde was het feit dat je niet snel kunt zien wat er nou precies nieuw is. Vaak heb je nieuwe dingen voor wapens, maar daarvoor moet je dus eerst de goede class selecteren en vervolgens een ander wapen, waarna je kunt zien of er iets nieuw is. Dat werkt gewoon niet prettig en ik hoop dat ze het ingame-menu dan ook nog op de schop gaan gooien over een tijdje. Snap niet hoe dit door de test-fase is gekomen.

Al met al heb ik me prima vermaakt gisteravond en ga dat voorlopig nog wel doen. Ik zag nog geen downloadbare maps die bij de LE versie zouden zitten, maar dat zal dan wel ala BF3 op een later tijdstip komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:56:
[...]

Zoetmaker tot BF4? Zullen we eerst maar wachten tot dat alle DLC van BF3 uit is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
vinom schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:05:
Ik ben Pykow zijn reacties ondertussen wel "gewend". ;)
Duh ik ben gewoon een technut die kan zeiken over de meest kleine bugs in de game, waardoor ik veel geld heb verspeeld door hypes en dat de gameplay er leuker uitziet dan wanneer je het zelf speelt.

Medal of honor zou een balans moeten zijn tussen CoD en BF3, maar ik had niet verwacht dat het zo console poort zou gaan worden en de punten die ik heb opgenoemd hoor ik ook in revieuws en commantries van youtube gasten langs komen. Ik zat gisteren in een discussie met een maat over deze game en zijn conclusie was een dure beta key voor Battlefield 4.

@Rienspy
Tuurlijk wil ik recoil in me wapens hebben, dat geeft tenminste een uitdaging om wapens te leren kennen en te kunnen gebruiken. nu kan iedereen een wapen op pakken en raak schieten, is gewoon veelste makkelijk net zoals in CoD. Daarom vindt ik BF3 zo geweldige game door de variatie in de wapens met verschillende gameplay. doordaat 1 wapen weer snel is en andere wapen langzaam en dat verschil merk je beest wel goed.
Dit is gewoon heel erg persoonlijk waar ik van hou, klein beetje recoil zodat je die moet leren te gebruiken en dan heb je een game waar iedereen iets aan heeft.

waarschijnlijk ben ik gewoon te veel BF3 gewend qua wapens, waarbij echt iedere wapen anders reageerd en unlocks echt effect hebben op je gameplay. campen in MoH wordt beloond.
Sterker nog ik had gisteren 15 kills in paar seconden, omdat ik in een huis zat met een open dak en op dat moment komt de chopper boven mij te hangen en de touwen zaten naast mij, dus iedereen die via de chopper spawnde, haalde ik gelijk neer zodra ze op de grond stonden, jammer dat dit kan gebeuren.
Martinspire schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:39:
Waarom kun je niet effe snel van fireteam of team switchen om bij je vriend te komen? Dat locken van parties werkt gewoon echt heel vaag en had zoveel beter gekunnen, maar het switchen hadden ze toch toegevoegd met de eerste patch?
Dat bedoelde ik dus met het slechte buddy systeem.
waarom niet het zelfde als in BF3, gewoon een menu waar ik gewoon snel van fireteam kan wisselen of een eigen fireteam kan aanmaken (OK bij BF3 duurde dit ook een half jaar voordat we eigen squads konden maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:57:
[...]

Zoetmaker tot BF4? Zullen we eerst maar wachten tot dat alle DLC van BF3 uit is? :)
Als je het zo stelt zou Crysis 3 de zoetmaker moeten zijn.
Die komt in maart volgend jaar uit, net zoals de DLC End Game bij Battlefield 3...

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Crysis 3? Na het gedrocht wat deel 2 is? Die game staat totaal niet op mijn radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:36:
[...]

Als je het zo stelt zou Crysis 3 de zoetmaker moeten zijn.
Die komt in maart volgend jaar uit, net zoals de DLC End Game bij Battlefield 3...
Nouja, crysis is niet echt een goede vergelijking met BF. Geen slechte game ofzo maar wel een heel ander straatje. Ongeveer hetzelfde als F1 2012 en NFS The Run met elkaar vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Het offtopic geneuzel mag wel wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Het GoT platoon voor de PS3 is inmiddels ook aangemaakt:

http://battlelog.battlefi...ns/show/4503616807253873/

Mijn eerste indruk (na een viertal uren online spelen) zijn overwegend positief.

De game ziet er goed uit (waarom al die negatieve reacties op het internet?!?), de gameplay is soepel, de gunplay voelt goed (heb wel alleen nog maar met de HK416 gespeeld) en door de fireteams is het een georganiseerd geheel. Ik vond het heel cool om te zien dat je continu tweetallen over de map heen ziet bewegen. De killstreaks zijn absoluut niet overweldigend en dominant en lijken dus een leuke toevoeging. De hitregistratie heb ik vooralsnog als goed ervaren. Ook de balans lijkt echt goed. Niet alleen voor de wapens, maar ook zeker voor het aantal spelers in verhouding met de grootte van de mappen.

Het hoofdmenu verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, maar biedt wel veel opties. Misschien wel teveel opties om het overzichtelijk te houden. Het selecteren van karakters had zeker duidelijker gemoeten.

Het customizen van wapens is echt enorm uitgebreid! Als je graag Sons of Guns kijkt, dan kun je dit zeker waarderen ;) Normaliter geef ik geen drol om camo's, maar in MoH zitten echt een hoop sexy exemplaren.

Het party systeem is goed opgezet, nu alleen nog zorgen dat het werkt... Men presteert het na het BF3 VoIP drama om weer een teamgame te releasen zonder goed werkende VoIP (#$*&(@&) Praten was alleen mogelijk tussen de games door. Eén pot hebben we mekaar wel kunnen horen, maar dat was waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid.
Via het partysyteem kun je van te voren fireteams samen stellen en zo waar werden we samen en als fireteam in een server geplaatst. Dat heb ik nog wel eens anders gezien *kuch* BF3 *kuch* Daarnaast kun je je party "open" laten staan en dus was er op een gegeven moment ook een andere Nederlander gejoined. Leuke optie! Daarbij kun je als partyleader ook ervoor kiezen bij het verlaten van een game om je hele party mee te nemen richting lobby. Voor ons PS3'ers zeker handig.

Toch mankeert er ook nog genoeg aan MoH. De eerste vier games miste ik gewoon de complete hud op mijn scherm. Ook spawnde ik een paar keer in een gebied waar je niet uit kunt (wtf!) Ook enkele keren gehad dat ik iemand probeerde neer te schieten achter een krat of iets; ik kan hem niet raken, maar hij mij wel. Danger Close had simpelweg gewoon meer tijd nodig gehad, maar baasje EA wil natuurlijk voor CoD releasen... Kwaliteitseisen van uitgevers worden bepaald door euro's :(

Al met al ga ik me wel vermaken met MoH en is het tot zover ik kan beoordelen een leuke tactische shooter om naast BF3 te spelen.

Als iemand specifieke vragen heeft, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die Hud haalt ie weg bij een bepaalde gamemode. Had ik ook, dacht ineens hardcore te spelen, maar dat hoort blijkbaar bij die modus.
VoiP kun je toch ook bij de party instellen? Al moet ik zeggen dat het totaal niet duidelijk is wat je daar nou kunt.

Ook wat er nou precies is gehaald de afgelopen pot aan unlocks of wat er precies nieuw is, is mij niet echt duidelijk. Heb ook telkens overal getallen bij staan waarbij ik gewoon niet weet WAT er precies loopt te mekkeren dat het nieuw is. Geef mij maar een "mark all as read" optie ofzo.

Het is even wat werk om met zn allen in een game te komen waarbij je in elkaars fireteam zit, maar ingame heb ik eigenlijk weinig klachten. Vind het nog wel lastig en soms zie ik vijanden gewoon over het hoofd (mede door het campgedrag van sommigen).

Ben benieuwd hoe de game zich qua verkopen zal verhouden tegen het machtige CoD of Halo en wat voor volk er dan achter blijft in de game. Die DLC van BF3 die eraan komt in december zie ik ook wel zitten, dus ben benieuwd of daar nog wat verplaatsingen vinden.

De komende tijd komen er echter zo gigantisch veel coole games uit (CoDBO2, Halo4, AC3, Forza Horizon) dat ik vermoed dat mijn friendslist weer vanalles en nogwat aan het doen is en het dus wat lastiger wordt om een buddy te vinden. Heb je die echter wel, dan is het best cool om zo samen te spelen en je merkt ook dat er wat taktischer wordt gespeeld door meestal 4 fireteams in de game. Dr lopen natuurlijk wat cod-noobs in de game rond (type rambo en dom rondrennend), maar ook wat mensen die al wel snappen hoe de game in elkaar zit.

Gamemodussen zijn effe wennen, maar bevallen op zich wel, al had van mij de blokkering van het spawngebied wel iets kleiner gemogen, soms loop je rond de bom en kom je ineens ergens waar je niet mag komen. Ook mis je vaak bij de verdediging veel teammates die toch te ver van de objective staan en daardoor verlies je nog wel een hoop.

Ik hoop dat ze die fireteams nog gaan fixen binnenkort en het customizen ook op Battlelog mogelijk maken zodat ik daar gewoon alles kan inzien en als gelezen kan markeren (zodat ik dat niet ingame hoef te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:04:
Het GoT platoon voor de PS3 is inmiddels ook aangemaakt:

http://battlelog.battlefi...ns/show/4503616807253873/

Toch mankeert er ook nog genoeg aan MoH. De eerste vier games miste ik gewoon de complete hud op mijn scherm. Ook spawnde ik een paar keer in een gebied waar je niet uit kunt (wtf!) Ook enkele keren gehad dat ik iemand probeerde neer te schieten achter een krat of iets; ik kan hem niet raken, maar hij mij wel. Danger Close had simpelweg gewoon meer tijd nodig gehad, maar baasje EA wil natuurlijk voor CoD releasen... Kwaliteitseisen van uitgevers worden bepaald door euro's :(
Misschien houdt EA zich wel vast aan het ReRo principe, een betere bron van feedback dan de uiteindelijke community bestaat niet denk ik. Zoals ik uit je reactie afleid is de game prima te spelen maar zitten er nog wel genoeg haken en ogen aan. Het is dus in ieder geval al de moeite waard om te kopen. Het zal me niet verbazen als er ergens een stel knappe koppen zitten die een omslagpunt berekenen van crappy speelbaarheid vs. hogere ontwikkelingskosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Ok, gametypes zonder hud dus :X Verrassend. Ik heb voor de release een hoop gelezen en gezien, maar nergens iets opgevangen over de hudloze gametypes. Daarnaast kreeg ik ook niks te zien als ik iemand neerschoot. Was dat bij jou ook?

Klopt, het VoIP kanaal kun je inderdaad kiezen ingame, maar dan nog geen chat helaas. Op een gegeven moment kon mijn firebuddy me wel horen, maar ik hem niet. Het werkt gewoon halfbakken...

Die notificaties kunnen mij ook gestolen worden! Beter hadden ze een scherm ingebouwd waar samengevat staat wat je hebt vrijgespeeld.

Ik heb zelf alle gametypes geprobeerd en die bevallen me wel. Ik vond sector control nog het leukste, terwijl ik me meer had verheugd op hotspot. Bij hotspot moet je als verdediger inderdaad dicht bovenop de objective zitten, anders krijg je de bom er nooit meer af.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Misschien houdt EA zich wel vast aan het ReRo principe, een betere bron van feedback dan de uiteindelijke community bestaat niet denk ik. Zoals ik uit je reactie afleid is de game prima te spelen maar zitten er nog wel genoeg haken en ogen aan. Het is dus in ieder geval al de moeite waard om te kopen. Het zal me niet verbazen als er ergens een stel knappe koppen zitten die een omslagpunt berekenen van crappy speelbaarheid vs. hogere ontwikkelingskosten :)
Ik twijfel niet aan EA's analytische kunde, maar een voorwaarde moet wel zijn dat core functies (zoals VoIP) 100% werken, zeker als een onderscheidende factor het firebuddy systeem is! En als ze zo graag marktaandeel van Activision willen afsnoepen, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze beginnen met goed werkende producten. Ach, is ook een persoonlijk iets. Ik wacht liever wat langer op kwaliteit ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Dynamix op 26-10-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:30:
Ik twijfel niet aan EA's analytische kunde, maar een voorwaarde moet wel zijn dat core functies (zoals VoIP) 100% werken, zeker als een onderscheidende factor het firebuddy systeem is! En als ze zo graag marktaandeel van Activision willen afsnoepen, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze beginnen met goed werkende producten. Ach, is ook een persoonlijk iets. Ik wacht liever wat langer op kwaliteit ;)
Ik praat verder ook niets goed hoor :)

Ik denk dat ik de game nog niet ga halen, zal wel een keer komen als ie Platinum in de uitzoekbak ligt. Ben sowieso wel benieuwd naar de single player!
Ik heb ondertussen al behoorlijk wat youtube zitten kijken om te bepalen of ik de multiplayer de moeite waard vind. Het buddy systeem en de game modes lijken me wel heel vet maar er is iets met de looks en de feel van de game wat me niet helemaal aan staat. Ben wel blij dat de game mode Combat Mission er nog in zit, dit was toch wel het leukste aan MoH 2010 _/-\o_
Ik zie anders tegen de tijd dat BO2 released wordt nog wel verder, die wil ik ook nog eens goed doorkijken voordat ik blind een pre-order plaats.

Als jullie, als MoHW spelers, een argument zouden moeten verzinnen om iemand als mij deze game te laten kopen, wat zou dat dan zijn? In acht nemend dat ik nu BF3, MW3 speel en ook al mijn oog op BO2 heb. Dat de game nog niet helemaal zuiver loopt mag je buiten beschouwing laten, dat komt vast nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Dan heb je aan mij in ieder geval geen goede... Als jij nu al MW3 speelt (één van de slechtste CoD's allertijden) dan ga en kan ik jou er niet van weerhouden om BO2 te kopen (één van de beste CoD's allertijden) :p

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de combat missions in het nieuwe deel zijn teruggeschroefd naar 3 fases ipv 5. Nog een minpuntje dus.

Wel ben ik benieuwd naar wat je tegenhoud ten opzichte van de look en feel... vertel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:54:
[...]

Als jullie, als MoHW spelers, een argument zouden moeten verzinnen om iemand als mij deze game te laten kopen, wat zou dat dan zijn? In acht nemend dat ik nu BF3, MW3 speel en ook al mijn oog op BO2 heb. Dat de game nog niet helemaal zuiver loopt mag je buiten beschouwing laten, dat komt vast nog wel goed.
Je kan de game plaatsen tussen BF3 en MW3 en dan heb ik het over het algemene plaatje.
teamwork wat je kent van BF3 en de acties van een CoD game.

als je een goede vriend hebt die van gamen houd of vaak samen speelt, dan is het buddy systeem echt leuk.
als het eenmaal werkt dan werkt het ook goed (dit is het zelfde als squad gameplay in BF3)
Sommige kunnen zeggen het is een beter/grafische versie van CoD, maar daar zal ik de game niet voor kopen, want het ziet er minder mooi uit als BF3 en op de xdoos ziet het er helemaal niet uit. (wel beter dan CoD natuurlijk)

alles op een rijtje:
+ Buddy system
+ meer teamwork dan CoD
+ grafisch ziet het er goed uit op de PC (slechter als BF3)
+ Stats systeem net zo goed als in BF3 (battlelog)
- Electronics Arts B.V. / ondersteuning zal waarschijnlijk slecht zijn.
- Solo spelen is niet aan te raden.

eigenlijk is MoHwf een CoD game voor spelers die niet van run en gun houden en wat langzamere gameplay willen hebben.

Als ze alle punten oplossen wat ik eerder heb genoemd in dit topic, dan zou het een stuk leuker zijn om te spelen, daarom geef ik het nog steeds een kans en ga ik het nog zeker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:48
Ik had best wel hoge verwachtingen van moha warfighter maar het spel valt me zwaar tegen, het is erg donker en de graphics vallen me erg tegen.
De feel van de game was voor mij helemaal een anti-climax, het loopt niet lekker smooth (ja,, ik heb een top-pc)

m.a.w. ik ben er al helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@ Pykow: als je CoD in een volle party met headsets speelt is het natuurlijk ook veel leuker.

MoH komt er in de nieuwe PU ook niet al te best af met een 5. Daar moet wel aan toegevoegd worden dat Ward wel een redelijke CoD fanboy is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dynamix schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:36:

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de combat missions in het nieuwe deel zijn teruggeschroefd naar 3 fases ipv 5. Nog een minpuntje dus.
Volgens mij heb je nu ook niet meer dat je zowel aanvalt als verdedigd maar is het nu meer ala BF3 Rush dat je dus 3 objectives aan het verdedigen bent en niet meer switched. Houd het wel begrijpelijker overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:28

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

In multiplayer wel wat irritants.. je kan VOIP niet uitzetten. Ik zit meestal met mijn medespeler(s) op TS of Skype, dus de ingame versie heb ik niet nodig. Maar daar is nog overheen te komen. Dat irritante gewauwel van al dat volk in de game bij het einde... aargh!

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Game nu ook in huis (thanks Wehkamp voor onverklaarbare vertraging). Nu nog een goed half uur installeren en dan zien we t wel. Meteen ff apply gedaan voor GoT platoon.

Als ik 't zo lees moet ik niet met hoge verwachtingen er in gaan, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Korte eerste indruk van de MP. speelt lekker weg, speltempo is wat wennen, ligt beetje tussen BF3 en MW3 in. Heb nog alleen maar de M4 in mijn handen gehad maar verder niks op aan te merken. Geen bugs tegengekomen en de maps zijn leuk, maar wel weinig maps in totaal.

GFX zijn aardig, niet wereldschokkend, maar dat hoeft ook niet perse. Vindt de laadtijden wel wat langs.

Speel het overigens op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Avioto schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:28:
Fov moet je zelf instellen helaas (Mijn documenten > MOHW > Settings > PROF_SAVE_profile).
Dat werkt alleen voor de FOV als je sprint. (?)
Is er al een andere manier?
Ik ben nu met de SP bezig en het eerste wat ik altijd do is de fov veranderen.
Het verbaas me toch elke keer weer dat het blijkbaar teveel moeite is voor de ontwikkelaars van een shooter om een fov-slider aan het grahpics menu in te voegen. En sowiezo is het onbegrijpelijk waarom de FOV bij shooters zo belachelijk laag is. Testen ze de game dan helemaal niet op een pc nadat het van de console is geport?

Wat dan wel weer een meevaller is, is dat het aardig goed draait op mijn GTS 360m en de graphics er best goed en vloeiend uitzien .

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

tobitronics schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:47:
[...]

Doe eens een 'installatie repareren' in origin? Als dat niet werkt dan raad ik een verse windows aan, ik had precies hetzelfde bij de launch van BF3. Allemaal lags en crashes die onverklaarbaar waren. In eerste instantie leek het mijn mobo te zijn maar toen die gerepareerd terugkwam had ik de problemen nog steeds. Een verse windows er op gegooid en alle problemen waren verdwenen :D
Repair install, update, graka driver update, windows update, geluidskaart driver update etc. allemaal al geprobeerd. Niks helpt.

Windows volledig overnieuw gaan installeren vind ik nogal wat om een spel te kunnen spelen |:(

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:36:
Dan heb je aan mij in ieder geval geen goede... Als jij nu al MW3 speelt (één van de slechtste CoD's allertijden) dan ga en kan ik jou er niet van weerhouden om BO2 te kopen (één van de beste CoD's allertijden) :p

Wel ben ik benieuwd naar wat je tegenhoud ten opzichte van de look en feel... vertel!
mw3 vind ik niet de slechste hoor mw2 was m.i. saaier, maar dat terzijde. De look en feel spreken me niet echt aan en ik denk dat het met de kleurstelling te maken heeft en die oplichtende randen om de spelers. (die zullen verder best functioneel zijn hoor) post dit vanaf mij phone dus heet uitgebreid ga ik het niet maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
zonet in een potje 4 keer achter elkaar door de grond heen gezakt. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 26-10-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
JEUJ speel je net weer een potje, werkt heel het menu niet meer !!!
krijg ik zo unlock scherm die je dan moet skippen, kan je nergens op klikken en kan je weer alt + F4 doen :S wat een drama.

en al 3 potjes baserape gehad :S

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 26-10-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:34:
[...]

mw3 vind ik niet de slechste hoor mw2 was m.i. saaier, maar dat terzijde. De look en feel spreken me niet echt aan en ik denk dat het met de kleurstelling te maken heeft en die oplichtende randen om de spelers. (die zullen verder best functioneel zijn hoor) post dit vanaf mij phone dus heet uitgebreid ga ik het niet maken ;)
Daarom zegt hij ook "één van de slechtste".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ok, ik raak de game voorlopig nog niet aan ;) ik geniet nog teveel van BF3 en paar potjes MoH en me aim in BF3 is slechter geworden. koste me 3 potjes om weer me niveau te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Pykow schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:55:
ok, ik raak de game voorlopig nog niet aan ;) ik geniet nog teveel van BF3 en paar potjes MoH en me aim in BF3 is slechter geworden. koste me 3 potjes om weer me niveau te halen
Dat heb ik ook telkens wanneer ik van CoD MW3 naar BF3 ga. :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hij maakt best een goed punt hier. :+
Verder is MoH denk ik een definitieve nee voor mij. Het enige wat me uberhaupt aanspreekt is dat er kleur is in MoH i.p.v BF3 hun art direction...
Dat is dus mooi geen €50 waard. Voor dat geld kan ik een tweede BF3 kopie kopen + premium en gewoon die colour correction uitzetten. DICE bant me maar. ;)

Verder vraag ik me wel af hoe EA gaat reageren op al deze kritiek. Omkoping van de revieuwsites voor de volgende MoH, EA stijl ontbinding van de studio en opnieuw beginnen met een andere.
Wat ik hoop is dat West en Zembella erop worden gegooid. De twee gasten van IW die MoH verlieten na AA. Als er iemand is die MoH weer tot een goede FPS series kan maken dat zijn die twee het. (moeten ze natuurlijk niet MW2 opnieuw gaan maken met Frostbite 2.0)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zampella heet hij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

DanielWW2 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:09:
[video]

Verder is MoH denk ik een definitieve nee voor mij. Het enige wat me uberhaupt aanspreekt is dat er kleur is in MoH i.p.v BF3 hun art direction...
Dat is dus mooi geen €50 waard. Voor dat geld kan ik een tweede BF3 kopie kopen + premium en gewoon die colour correction uitzetten. DICE bant me maar. ;)
Zo denk ik er dus precies ook over.
De singeplayer in shooters zijn echt zó slecht, ik denk serieus dat de grote gamesites worden omgekocht om goede reviews over dit soort games te schrijven. Zeker als ik weer teksten lees als " immersive adrenaline action packed cinematic single player experience ". |:(

Vooral de moeilijkheidsgraad irriteerd mij mateloos. Ik speel de singleplayer nu op 'hard' maar het is nog steeds belachelijk eenvoudig. Een beetje mikken op poppetjes die geen idee van hun omgeving hebben met unlimited ammo, om elke hoek een savepoint en health dat elke seconde hersteld is niet echt een uitdaging te noemen.

Maar goed, het gaat tenslotte om de multiplayer, ben benieuwd wat de tweakers hier er van vinden. Zover ik kan beoordelen op filmpjes valt het een beetje tussen wal en schip; bf en cod, en is het weinig bijzonder.
(Mijn versie heeft geen multiplayer, vandaar, maar niet verder vertellen hoor)

[ Voor 13% gewijzigd door 10K op 26-10-2012 22:53 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik had vandaag ineens dat er tijdens de cutscene tussen campaign missies mijn MOHW afsloot, opstartte, hervatte waar ik gebleven was maar wel in windowed mode! Kan m niet fullscreen krijgen, de balken boven en onder in windows blijven altijd zichtbaar. In settings is ie ook naar windowed gesprongen, naar fullscreen zetten helpt niet. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
[video]

Die kerel heeft inderdaad een goed punt. Ik heb m gekocht, en speel er zelfs in met wat plezier (de MP), maar gebrekkigheden zijn er zeker. Pykow noemde al wat punten in een post hiervoor. Maar alleen negatief zijn heeft ook weinig zin denk ik. Ik ga er met een positieve insteek in en mocht ik het over een week of twee nog slecht vinden (/ er zijn geen patches geweest), dan zien we het dan wel weer.

Toch valt me het de laatste tijd wel op dat ik vooral oudere FPS games speel, en in mindere mate deze nieuwe, toch wel buggy bij release (zo'n beetje allemaal), console geoptimaliseerde games met hele leuke fancy graphics maar dat ten koste van de gameplay (wat voor mij het belangrijkste is).

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:15
Hebben jullie ook al last gehad van deze bug?

[ Voor 25% gewijzigd door vinom op 27-10-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:48
vinom schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:10:
Hebben jullie ook al last gehad van deze bug?
[video]
Je moet echt wel een plaat voor je hoofd hebben als je dit een goede game vindt. Sorry hoor, het ziet er echt niet uit en de gameplay is al helemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Heb een hoop van de review gelezen maar 1 ding stoorde me daar wel in, de vergelijking met COD en dan quotes als dat COD jaar op jaar weet te innoveren, serieus dat stond in 1 van de reviews. Qua MP vind ik Warfighter zeker entertaining en als core best solid. Mischien wat bugs, die ik zelf niet ben tegengekomen maar die hebben bijvoorbeeld COD games ook, BF3 had ook in het begin wat bugs.

Het is alleen jammer dat er zo weinig afwijking is de laatste jaren qua fps games. COD, MOH, BF3 in singleplayer modes zijn allemaal linear als het maar zijn kan met probleem punten. Herriner me nog wel de afgesloten kamertjes waar oneindig veel soldaten uit komen rennen totdat je de invisible tripwire hebt getriggered en dat ze weer ergens anders oneindig spawnen. Reviewers zijn daar bij COD veel meer vergevingsgezinder over en een groot deel van het publiek neemt dat ook over. Het BF3 publiek is dan wel kritischer maar MOH probeert beide te zijn qua gameplay en krijgt dan van beide kanten de wind van voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

[b]DanielWW2 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:09:(moeten ze natuurlijk niet MW2 opnieuw gaan maken met Frostbite 2.0)
Als je het puur over de wapens, maps en gameplay hebt is MW2 een prima spel als je het mij vraagt. Heb het toch een jaar gespeeld, +/- 300 uur. De singleplayer overigens nog geen 5 minuten gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen. Grootste probleem van MW2 was het ongelooflijk irritante/slechte matchmaking systeem met bijbehorende lag (met dank aan de fucking consoles) en de idiote hoeveelheid cheaters, als dat beide niet zo was geweest had ik het nu wellicht nog gespeeld.

/edit: Om ontopic te blijven; MOH:W doet het nog steeds voor geen meter...

[ Voor 5% gewijzigd door Thompson op 27-10-2012 03:06 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Grootste probleem van MW2 is toch echt dat het een ongebalanceerde knip is.

Woordkeuze.

[ Voor 21% gewijzigd door Sn0wblind op 27-10-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
RoaDHouse schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:24:
Je moet echt wel een plaat voor je hoofd hebben als je dit een goede game vindt. Sorry hoor, het ziet er echt niet uit en de gameplay is al helemaal :X
Ja, jij hebt gelijk en iedereen moet dezelfde mening hebben. Wat moeten mensen nou met zo'n comment? :F
[video]

Hij heeft inderdaad een punt, vooral dat zulke games te makkelijk zijn en te lineair.
Maar ik hou wel van lineaire shooters, zolang er maar genoeg actie in zit en in ieder geval een beetje uitdaging. Soms is het ook wel ff lekker om te knallen zonder na te denken, is toch niks mis mee?

Het is wel jammer dat iedereen dit probeert te kopiëren, i.p.v. een shooter te maken met een eigen smoel. En ik mis de WWII shooters ook wel een beetje.

Ik vermaak me best met Warfighter, en als er nou eens een goede patch komt ben ik helemaal tevreden :9

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste