Ik vind er niets aan. Ik ga redelijk snel dood, en de bewegingen en het richten is vreemd. Precies of ik speel met een soldaat die 100 kg weegt. Mijn sensitivity settings staan wel goed hoor, mar het voelt niet zo vloeiend aan als BF3 en de destruction = 0.00 %.
Qua graphics vind ik het ook niet zo super hoor, de singleplayer is prachtig, maar dan die multiplayer. Lijkt wel of de textures daar lager zijn dan de singelplayer? Is het nu gewoon omdat ik nog niet veel uitgespeeld heb (ben nu level 9 en nog maar 3 extra wapens uitgespeeld die precies hetzelfde geluid maken als ik schiet dan de andere wapens) of omdat ik de mappen nog niet zo goed ken?
De gametypes snap ik ook niet, nergens in duidelijke uitleg te vinden wat de gametype inhoud en wat ik dan precies moet gaan doen. Een normale CTF was er weer te veel aan? En dan heb je ook dat rood lijntje die rond een enemy heen zit als hij je partner heeft gekilled.
Af en toe zie je mensen lopen zonder hun benen te bewegen of probeert er iemand te vliegen (bijna telkens je iemand killed vliegt hij wel tot 5 meter de lucht in).
Ik weet het niet hoor, 60,00 EUR voor een game als dit? Dan vind ik BF3 (ook al had hij bugs bij de release) meer waar voor z'n geld. Het speelt gewoon niet zo fijn als BF3, of ik doe wat verkeerd.
EDIT: Ik wil er ook nog even bij zeggen dat de resolutie (1680x1050) het niet goed doet bij mij. Als ik hem minimize merk ik dat hij op 1400x1050 staat. Iemand een idee hoe dit kan komen?
[
Voor 6% gewijzigd door
Qlii256 op 24-10-2012 15:51
]