Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Erg buggy? De enige bug die ik ingame nog ben tegengekomen is dat mijn gun een keer invisible is geworden, maar een keer inzoomen en dat is ook weer verholpen. De enige 'reviews' die je nu te lezen krijgt zijn mensen die iets anders verwacht hadden en daar geheel in stijl alles over los en vast gaan ragen.

[ Voor 31% gewijzigd door Sagaris op 23-10-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:18
Een tip voor iedereen die momenteel via een VPN speelt,
Als je een lage ping wilt is het mogelijk om via je eigen netwerk te spelen zonder dat je de error krijgt dat hij in joun regio nog niet gereleased is.

- Sluit origin af
- Zorg dat je een VPN connectie hebt, start origin en log in
- Join een server uit europa
- Nadat je logging in hebt, disconnect je VPN connectie
- MoH sluit af met de melding: disconnected from ea online
- Klik op retry , zonder je vpn connectie
Als het goed is, join je nu zonder problemen en met een lage ping

[ Voor 3% gewijzigd door jordgubbbe op 24-10-2012 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wat je ook kunt doen is:

VPN opstarten -> Origin opstarten -> VPN uitzetten -> Spelen totdat Origin weer opnieuw opgestart moet worden -> Rinse & repeat.

Origin checkt bij het opstarten of het spel unlocked is, daarna zal hij die check niet meer uitvoeren. Alleen dus als je Origin afsluit / je PC opnieuw opstart zul je hem weer moeten unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Inderdaad, zo doe ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verdomd weinig ervaringen komen hier langs. Ik kreeg het idee dat een hoop mensen de game gisteren al konden spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Die mensen zijn nog te druk met hun VPN ;).

Gewoon lekker wachten tot morgen en dan knallen!!!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ik heb nog te weinig tijd gehad, maar de singleplayer valt vies tegen. Voelt gewoon aan als losse levels i.p.v. een storyline. MP is stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:58
Voor mij een goed bericht... Singleplayer speel ik waarschijnlijk toch niet. Ga voor de mp en de gameplay die ik zie op Youtube bevalt mij zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Even bij een maat van me gespeeld en ik weet nu wel zeker dat ik dit spel NIET ga halen. Wat een draak van een spel zeg. Een bloody shame voor de frostbyte engine. Lijkt wel net als treyarch en infinity ward die beiden op 'dezelfde' engine werken en een wereld van verschil aanbieden. Single player is echt waardeloos en de graphics zijn ook bocht. Deze komt er in iedergeval bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
Is dit 'safe' om te kijken? Wil geen spoilers hebben namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
tobitronics schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:21:
[...]

Is dit 'safe' om te kijken? Wil geen spoilers hebben namelijk ;)
Het is een multiplayer review van lvlcap, dus safe ;) Bizar om te zien hoe YouTube volgespamd wordt met walkthroughs van de SP 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Dynamix op 24-10-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

innerchild schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:05:
Even bij een maat van me gespeeld en ik weet nu wel zeker dat ik dit spel NIET ga halen. Wat een draak van een spel zeg. Een bloody shame voor de frostbyte engine. Lijkt wel net als treyarch en infinity ward die beiden op 'dezelfde' engine werken en een wereld van verschil aanbieden. Single player is echt waardeloos en de graphics zijn ook bocht. Deze komt er in iedergeval bij mij niet in.
Waarom is de SP waardeloos? (zonder iets van het verhaal te spoilen).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
innerchild schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:05:
Wereld van verschil bij Treyarch en IW? Als ik er al 1 mooier vind is het Treyarch, maar om nu van een wereld van verschil te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik zie het al... belachelijke lens flares, rode omlijning om vijanden, killstreaks, wapens zonder enige recoil, drukke HUD met punten voor elke poep en scheet.

Wat een grap.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:32:
[...]

Wereld van verschil bij Treyarch en IW? Als ik er al 1 mooier vind is het Treyarch, maar om nu van een wereld van verschil te spreken.
Smaken verschillen blijkbaar. Treyarch opbouw en design faalt imo gewoon mbt graphics. Waar infinity ward nog enigszins moeite deed om de textures mooi te maken faalde Treyarch daarin. Ook de models van de wapens en van de spelers zelf zijn van mindere kwaliteit. Je kan ook verder echt zien aan de manier zoals zij mappen dat het vooral van de run en gun mappen zijn. Infinity ward vond ik persoonlijk meer mappen maken waarbij een onderwerp centraal stond met relief en hoogte en diepte in de levels. Bij Treyarch is alles plat, vierkant en klein. Je kan het ook zien aan de mappen van mw3 waarbij deze voor groot gedeelte zijn gemaakt door Treyarch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Jeroenneman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:48:
[...]

Ik zie het al... belachelijke lens flares, rode omlijning om vijanden, killstreaks, wapens zonder enige recoil, drukke HUD met punten voor elke poep en scheet.

Wat een grap.
En dan vergeet je nog het niet door muren van stro heen kunnen schieten en het niet over stenen kunnen springen.

En sowieso, die wallhack.. :')

Het customizen van de wapens ziet er wel tof uit trouwens!

[ Voor 6% gewijzigd door Lennardnl op 24-10-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

wallhack is voor een bepaalde class, en dat kun jij en je buddy alleen zien.. De rest niet.. Voor een ieder die het een grap vind, ga lekker Mariokart spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Frank1973 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:12:
wallhack is voor een bepaalde class, en dat kun jij en je buddy alleen zien.. De rest niet.. Voor een ieder die het een grap vind, ga lekker Mariokart spelen..
Mariokart is zooooo.. 1992. Speel liever Battlefield 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus, dit spel is gewoon slecht zoals verwacht?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
DanielWW2 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:38:
Dus, dit spel is gewoon slecht zoals verwacht?
Is maar net hoe je er tegenover staat. Imo vind ik het een slecht spel maar er zijn andere mensen met andere meningen en andere verwachtingen. Bf3 heeft voor mij persoonlijk de lat gelegd hoe het er uit moet zien en moet spelen. Daar kan Moh gewoon niet tegen op. Ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

innerchild schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Is maar net hoe je er tegenover staat. Imo vind ik het een slecht spel maar er zijn andere mensen met andere meningen en andere verwachtingen. Bf3 heeft voor mij persoonlijk de lat gelegd hoe het er uit moet zien en moet spelen. Daar kan Moh gewoon niet tegen op. Ieder zijn ding.
Ben redelijk BF3 verslaaft dus dat is een nee tegen MoH. ;)
Eigenlijk wel jammer, wil toch weer een nieuwe FPS hebben maar ik denk dat MoH: W binnen no time dood is als ik het zo hoor. Het lijkt een beetje een inspiratieloze FPS te zijn zonder enige vernieuwing die dan wel mooie wapens heeft en kleur. (looking at you DICE)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
*Verslaafd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sorry, voor de off topic reactie, maar..

[quote]innerchild schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Smaken verschillen blijkbaar. Treyarch opbouw en design faalt imo gewoon mbt graphics. Waar infinity ward nog enigszins moeite deed om de textures mooi te maken faalde Treyarch daarin. Ook de models van de wapens en van de spelers zelf zijn van mindere kwaliteit. Je kan ook verder echt zien aan de manier zoals zij mappen dat het vooral van de run en gun mappen zijn. Infinity ward vond ik persoonlijk meer mappen maken waarbij een onderwerp centraal stond met relief en hoogte en diepte in de levels. Bij Treyarch is alles plat, vierkant en klein. Je kan het ook zien aan de mappen van mw3 waarbij deze voor groot gedeelte zijn gemaakt door Treyarch...
[/quote]

Smaken verschillen enorm inderdaad, helemaal als ik de mappen van MW2 erbij pakt. Gemaakt voor de camper met OMA. Vreselijk. Nee, doe mij de BO mappen inderdaad maar. En IW doet moeite om textures mooi te maken? Hergebruiken, bedoel je dat niet? Bij Treyarch alles klein? Heb je BO wel gespeeld? De maps zijn daar gemiddeld een stuk groter (Array, Hazard) dan MW maps. Verder spijtig voor je dat je IW de betere ontwikkelaar vindt (althans, dat neem ik aan), ik verwacht er na MW3 niks meer van namelijk, aangezien ze nogal voorstander zijn van campen en spelers belonen die vaak dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

YouTube: Medal of Honor Warfighter [Full Game] Review *iDCL

Hij is er goed positief over :-) Heb er wel zin in, zo lang de core multiplayer gameplay maar goed is

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Net even de game op mijn laptop gespeeld om te testen, eerste stuk doorlopen van de SP, en grafisch is het super op High, Ultra nog niet geprobeerd.. Ik heb hem in pre order staan voor de Xbox.. Maar nu ga ik twijfelen.. Misschien toch maar voor de PC aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ben hem net een half uur aan het spelen maar hij is wel heel erg vet
Zeker aangezien ik alles op ultra - 4xMSAA en HBAO heb staan zijn de graphics echt super
Wordt een latertje vannacht denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ik vind er niets aan. Ik ga redelijk snel dood, en de bewegingen en het richten is vreemd. Precies of ik speel met een soldaat die 100 kg weegt. Mijn sensitivity settings staan wel goed hoor, mar het voelt niet zo vloeiend aan als BF3 en de destruction = 0.00 %.

Qua graphics vind ik het ook niet zo super hoor, de singleplayer is prachtig, maar dan die multiplayer. Lijkt wel of de textures daar lager zijn dan de singelplayer? Is het nu gewoon omdat ik nog niet veel uitgespeeld heb (ben nu level 9 en nog maar 3 extra wapens uitgespeeld die precies hetzelfde geluid maken als ik schiet dan de andere wapens) of omdat ik de mappen nog niet zo goed ken?

De gametypes snap ik ook niet, nergens in duidelijke uitleg te vinden wat de gametype inhoud en wat ik dan precies moet gaan doen. Een normale CTF was er weer te veel aan? En dan heb je ook dat rood lijntje die rond een enemy heen zit als hij je partner heeft gekilled.

Af en toe zie je mensen lopen zonder hun benen te bewegen of probeert er iemand te vliegen (bijna telkens je iemand killed vliegt hij wel tot 5 meter de lucht in).

Ik weet het niet hoor, 60,00 EUR voor een game als dit? Dan vind ik BF3 (ook al had hij bugs bij de release) meer waar voor z'n geld. Het speelt gewoon niet zo fijn als BF3, of ik doe wat verkeerd.

EDIT: Ik wil er ook nog even bij zeggen dat de resolutie (1680x1050) het niet goed doet bij mij. Als ik hem minimize merk ik dat hij op 1400x1050 staat. Iemand een idee hoe dit kan komen?

[ Voor 6% gewijzigd door Qlii256 op 24-10-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Hij loopt hier soepeltjes op 60FPS(fullHD) zonder probs
Win7x64 GTX660Ti 310.33

[ Voor 6% gewijzigd door calsonic op 24-10-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Qlii256 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:46:
Ik vind er niets aan. Ik ga redelijk snel dood, en de bewegingen en het richten is vreemd. Precies of ik speel met een soldaat die 100 kg weegt. Mijn sensitivity settings staan wel goed hoor, mar het voelt niet zo vloeiend aan als BF3 en de destruction = 0.00 %.

Qua graphics vind ik het ook niet zo super hoor, de singleplayer is prachtig, maar dan die multiplayer. Lijkt wel of de textures daar lager zijn dan de singelplayer? Is het nu gewoon omdat ik nog niet veel uitgespeeld heb (ben nu level 9 en nog maar 3 extra wapens uitgespeeld die precies hetzelfde geluid maken als ik schiet dan de andere wapens) of omdat ik de mappen nog niet zo goed ken?

De gametypes snap ik ook niet, nergens in duidelijke uitleg te vinden wat de gametype inhoud en wat ik dan precies moet gaan doen. Een normale CTF was er weer te veel aan? En dan heb je ook dat rood lijntje die rond een enemy heen zit als hij je partner heeft gekilled.

Af en toe zie je mensen lopen zonder hun benen te bewegen of probeert er iemand te vliegen (bijna telkens je iemand killed vliegt hij wel tot 5 meter de lucht in).

Ik weet het niet hoor, 60,00 EUR voor een game als dit? Dan vind ik BF3 (ook al had hij bugs bij de release) meer waar voor z'n geld. Het speelt gewoon niet zo fijn als BF3, of ik doe wat verkeerd.
Zijn de graphics dan in ieder geval wel aan te zien? ;-) Ik bedoel, alles moet er tegenwoordig foto realistisch uit zien maar dat hoef ik persoonlijk weer niet. Het is leuk als het zo is, maar iets mindere graphics doen niets af aan een game. Ik krijg juist door van site's links en rechts dat de graphics gewoon prima zijn.

Dat met die gametypes is wel jammer, daar kunnen ze inderdaad wel wat aan doen en ergens uitleg geven. Weet niet of de game zich verleend voor CTF>

Helaas zit je met een console wel vast aan 60,- euro, voor de PC is het wat dat betreft wat vriendelijker ;-) Die bugs zitten er toch wel, maar daar komen patches voor =)

Last but not least. Ik wil juist NIET dat die speelt als BF3, ik wil wat anders. Ik wil wat 'nieuws' NAAST bf3. Dus van al die vergelijkingen word ik een beetje moe. Zie de game nou is zoals die op zichzelf staat. Drop the vergelijkingen. Misschien moet je gewoon even wennen aan een andere feel...Je zegt dat het voelt alsof ze 100kg wegen, maar ik denk ook wel dat de meeste inc. suit zoiets wegen. Wapens wegen zelf ook behoorlijk wat en de mariniers e.d. moeten zelf ook behoorlijk zijn afgetraind. Dus het zou nog wel ééns kunnen kloppen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Hij voelt idd wel wat anders aan als BF3 maar na het instellen van de settings gaat het prima.
De graphics zijn wel erg goed zeker op ultra en 4xMSAA

[ Voor 54% gewijzigd door calsonic op 24-10-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Mu.siQ: Vanaf € 47,- voor zowel PS3 als Xbox verkrijgbaar, overdrijven is ook een vak. Das een tientje hoger dan de PC versie op Budgetgaming. En dan kun je 'm op de console ook nog eens makkelijk verkopen. :)

En als je juist iets anders (ik lees: nog meer infantry based combat) wilt naast BF3, dan snap ik eerlijk gezegd niet zo goed dat je de nieuwe Black Ops niet gewoon haalt (buiten het grafische aspect om althans). Je weet dan sowieso dat je een uitstekende MP ervaring (en SP ook, for that matter) in huis haalt met een lange houdbaarheid en een soepele besturing. Ik zie de toegevoegde waarde van MoH ten opzichte van BF3 en BO2 dan ook totaal niet. Of wacht op Far Cry 3.

@lolleflikker: Ik vind de HUD en de algemene interface bij BF3 anders ook behoorlijk onoverzichtelijk, maar das mijn mening.

[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 24-10-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:13:
@lolleflikker: Ik vind de HUD en de algemene interface bij BF3 anders ook behoorlijk onoverzichtelijk, maar das mijn mening.
Ik ga hiermee volledig akkoord! MoH Warfighter heeft dan ook weer dingen waar het beter in is dan BF3. Het menu mag dan wel onoverzichtelijk zijn, het is wel geoptimaliseerd voor pc (muis) gebruik. Ook is er spectator mode, nouja, niet echt maar je volgt wel je teamspelers als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Hmm, alles bij elkaar klinkt het als een vrij statische shooter als ik het goed interpreteer?

Voelt de pc versie (qua controls) wel als een PC game of meer als een zoveelste port zoals CoD/BF:BC etc?
Qlii256 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:46:
Ik vind er niets aan. Ik ga redelijk snel dood, en de bewegingen en het richten is vreemd. Precies of ik speel met een soldaat die 100 kg weegt.
100 kg is niet zoveel hoor, het is vrij normaal voor ons in Friesland/Groningen om als kerel dicht tegen de 2 meter aan te zitten (de jongeren gaan er tegenwoordig al vaak overheen) en dan ben je standaard al 90 / 100 kg. Dan nog een beetje trainen, combat-gear, 25 kg bepakking erbij en je bent snel 140 kg al met al zonder sloom te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Net de SP uitgespeeld, was wel aardig, genoeg actie. Wel behoorlijk scripted en op sommige momenten nog best pittig op normal.

Grafisch vindt ik de game er goed uit zien, althans de sp, de multiplayer iets minder, maar niet storend ofzo.

Verlopig vermaak ik me nog wel met MOHW :)

[ Voor 37% gewijzigd door Kw4kje op 24-10-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

bram1984 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:13:
@Mu.siQ: Vanaf € 47,- voor zowel PS3 als Xbox verkrijgbaar, overdrijven is ook een vak. Das een tientje hoger dan de PC versie op Budgetgaming. En dan kun je 'm op de console ook nog eens makkelijk verkopen. :)

En als je juist iets anders (ik lees: nog meer infantry based combat) wilt naast BF3, dan snap ik eerlijk gezegd niet zo goed dat je de nieuwe Black Ops niet gewoon haalt (buiten het grafische aspect om althans). Je weet dan sowieso dat je een uitstekende MP ervaring (en SP ook, for that matter) in huis haalt met een lange houdbaarheid en een soepele besturing. Ik zie de toegevoegde waarde van MoH ten opzichte van BF3 en BO2 dan ook totaal niet. Of wacht op Far Cry 3.
Ik quotte een eerder bericht waar het bedrag genoemd werd, maar point made.

De nieuwe Black Ops trekt me eigenlijk niet zo. Heb alle CoD's gespeeld t/m Black Ops I en daarna vanwege de herhaling afgehaakt. Geen trek meer om mee te beginnen ook. Ben benieuwd of MoHW weer 's wat anders kan brengen. Het probeert het in ieder geval op een iets anders manier dan CoD. Snap dat mensen zich er mee kunnen vermaken maar ik ben er af.

Far Cry 3 staat ook op mijn lijstje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Ben net begonnen aan SP op de PS3 maar er zitten toch wel behoorlijk wat bugs nog in, ook na de patch. Zo krijg ik bij de eerste echte missie grote witte rechthoeken over mijn beeld heen waardoor ik niks meer zie en op goed geluk maar wat mensen heb afgeschoten om verder te komen :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Zojuist ook aangeschaft en preload. Ben erg benieuwd heb al bijna een jaar geen shooter meer gespeeld maar denk dat ik me met de multiplayer van Warfighter zeker weer de nodige (100+) uur kan vermaken. Singleplayer raak ik waarschijnlijk niet eens aan, daar geef ik niks om.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Multiplayer is erg leuk. Ik vind de BF3 multiplayer beter, maar MOH is zeker niet slecht. De singelplayer vond ik niet boeiend. Vrij kort, en ontzettend slechte AI (zowel teammaten als vijanden). Ik vind deze multiplayer fijner dan die bij de vorige MOH zat (uit 2010 ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Eurogamer: 5/10.
http://www.eurogamer.net/...f-honor-warfighter-review

Destructiod: 5/10.
http://www.destructoid.co...r-warfighter-237311.phtml

[ Voor 39% gewijzigd door unfor op 24-10-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 00:29

p0st

Dutch Reefer

Misschien mis ik iets, maar bij mij staat toch echt dat het spel pas om 00:01 speelbaar is (Origin), hoe kunnen jullie allemaal al aan het spelen zijn en/of 'em al bijna uitgespeeld hebben? Ik ga in ieder geval nog even wakker blijven tot vannacht en de Multiplayer gelijk proberen!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
atticus182 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:04:
Misschien mis ik iets, maar bij mij staat toch echt dat het spel pas om 00:01 speelbaar is (Origin), hoe kunnen jullie allemaal al aan het spelen zijn en/of 'em al bijna uitgespeeld hebben? Ik ga in ieder geval nog even wakker blijven tot vannacht en de Multiplayer gelijk proberen!
VPN lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 00:29

p0st

Dutch Reefer

Nice! Net http://www.vpnoneclick.com/download/index.html gedownload en de game via Singapore geactiveerd, thanks voor de tip!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 92% gewijzigd door ProfoundValue op 10-11-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Niet verwonderlijk.

Als reviewers pas bij launch de game krijgen, er een enorme 1 Day patch klaarstaat en je op Youtube alleen maar explosies en lens flare ziet, dan weet je al wat voor bagger je krijgt voorgeschoteld.

Nee, deze kerst wordt besteed aan Borderlands 2, Dishonored en hopelijk Far Cry 3! (Weer eens wat anders dan de ouwe muffe "kijk ons realistisch doen met effectjes en 0,0 gameplay!")

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21
ik hoor nu zoveel berichten dat het een poort is dat ik 1 vraag heb.
Kan je wel schuin lopen ? niet net zoals in BC2 waarbij dat niet mogelijk is.
Want anders heb ik me geld in een putje gegooid( of heel veel geld betaald voor een BF4 beta key)

[ Voor 25% gewijzigd door Pykow op 24-10-2012 22:08 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een post in het verkeerde forum:

Juuuj! Raad eens wie er eindelijk z'n russische key gekregen heeft?
WHOOP WHOOP :D
85% son's o bitches :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:15:
Na een post in het verkeerde forum:

Juuuj! Raad eens wie er eindelijk z'n russische key gekregen heeft?
WHOOP WHOOP :D
85% son's o bitches :P
Juuuuj! Raad eens wie er elke keer langpacks moet downloaden en risico loopt om zn hele Origin account kwijt te raken? WHOOP WHOOP :D

2 days left till ban son's o bitches :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Pykow schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:07:
ik hoor nu zoveel berichten dat het een poort is dat ik 1 vraag heb.
Kan je wel schuin lopen ? niet net zoals in BC2 waarbij dat niet mogelijk is.
Want anders heb ik me geld in een putje gegooid( of heel veel geld betaald voor een BF4 beta key)
In BF3 zit zelfs geen lean. Wil je nog een fatsoenlijke shooter, moet je terug naar COD 1 of 2, of wellicht MOH in de vroege jaren. Merkte pas sinds Dishonored weer hoeveel ik lean eigenlijk mis in shooters, het zou zo handig zijn om hoekjes te checken,maar helaas, daarvoor hebben consoles te weinig knopjes. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik schakel t zelf uit in de spaarzame CoD2 potjes die ik speel, haha.

Nog even een nachtdienst draaien, slapen tot een uurtje of 4 en dan kunnen we meteen aan de slag met deze nieuwe shooter. Reviews misschien wat minder, maar ik hoor toch ook positieve verhalen. We gaan er zelf achter komen. M'n geld is toch al weg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:17:
[...]

Juuuuj! Raad eens wie er elke keer langpacks moet downloaden en risico loopt om zn hele Origin account kwijt te raken? WHOOP WHOOP :D

2 days left till ban son's o bitches :P
Hah zal wel niet, ik heb 'm gekocht in een Duitse winkel, sir :9
Ja dat van die languagefiles klopt wel, maar op de site stond eerst dat die multilang was, en oppeens werd dat russian... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Jeroenneman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:19:
[...]

In BF3 zit zelfs geen lean. Wil je nog een fatsoenlijke shooter, moet je terug naar COD 1 of 2, of wellicht MOH in de vroege jaren. Merkte pas sinds Dishonored weer hoeveel ik lean eigenlijk mis in shooters, het zou zo handig zijn om hoekjes te checken,maar helaas, daarvoor hebben consoles te weinig knopjes. |:(
Maar mijn vraag is of je schuin kan lopen op de PC en niet zoals in BC2 dat je maar 1 kant op kan en beperkt bent in bewegen, dat leanen is voor mij niet intressant en is meestal weer een extra knop (heel misschien kan ik het goed instellen op mijn G13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een VPN gebruiken om 'm een uurtje vroeger te kunnen spelen. ME SO EVIL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

http://www.eurogamer.net/...f-honor-warfighter-review en zo nog veel andere reviews. Ik vond de vorige game erg goed om heel eerlijk te zijn, het verhaal was weliswaar flinterdun en de graphics van de single player matig, maar wel vermakelijk, en de multiplayer zeker. Deed me denken aan Counter Strike. Als ik dit lees dan ga ik hem dus mooi niet kopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door ProfoundValue op 10-11-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.vpnoneclick.com/download/index.html
Werkt gewoon hier.
Russian language is ook al opgelost, dus spelen maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:26:
[...]

Maar mijn vraag is of je schuin kan lopen op de PC en niet zoals in BC2 dat je maar 1 kant op kan en beperkt bent in bewegen, dat leanen is voor mij niet intressant en is meestal weer een extra knop (heel misschien kan ik het goed instellen op mijn G13)
Confirmed: geen leanen, wel schuin lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Mweh bestelling bij Wehkamp lijkt nog niet verzonden. Kan t er iig niet aan afleiden bij bestellingen. Al ruim op tijd besteld en BF3 destijds op release datum wel in de bus gekregen.

Ondanks matige reviews toch wel zin in de game! Morgen wil ik spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe de intro gespeeld: Rraaauwtssjjj :9~

Gelukkig heb ik morgen vroeger gedaan met school, want deze game ga ik helemaal kapoetspelen :P
Maar nu wat rust opdoen voor morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Bert
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-07-2022
Hmm,

Het valt me op dat iedereen praat over 60 euro enzo voor de game. Ik haal altijd mijn codes online. www.gamecardwinkel.nl 100% legaal, binnen enkele seconden krijg je je keycode via je email binnen, en kun je hem in dit geval via origin verzilveren. Mijn Limited Edition inclusief bf4 beta koste 40 euro.

Zie maar wat jullie er mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Vanavond met een vriend gespeeld en oh wat ging dat gesmeerd. Wordt het spel ineens een heel stuk leuker. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerden in een platoon van GoT:
http://battlelog.battlefi...ns/show/4503603922343863/
:) Er wordt gewerkt aan een leuker embleem, I promise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 88% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Heb een supergare resolutie in de mp en kan het niet ingame veranderen. Ik kan de game ook niet op steam toevoegen..
Begint weer lekker :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik krijg het spel niet eens opgestart, zwart venster opent (niet eens in fullscreen), en dan krijg ik na 10 seconden "MoHW werkt niet blabla" :(

/edit: Punkbuster updated, drivers updated. Via Battelog of gewoon meteen de game maakt geen verschil.

Bah ik hoopte nog even een uurtje te spelen :(

[ Voor 35% gewijzigd door Thompson op 25-10-2012 00:24 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51
vinom schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:56:
Ik heb nog te weinig tijd gehad, maar de singleplayer valt vies tegen. Voelt gewoon aan als losse levels i.p.v. een storyline. MP is stukken beter.
En als je vergelijkt met de BF3 singleplayer? (... die ik zéér slecht vond.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
innerchild schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

In welk opzicht zijn de graphics dan minder?

Aan de engine zal het alleszins al niet liggen want BF3 bewees dat het mooi kan. Ik vermoed dat dit komt doordat bij BF3 de PC geruime tijd als leadplatform werd gezien (later werd overgestapt op console), waardoor ze geen compromissen maakten op gebied van graphics (dus hoge resolutie en oog voor detail).
Ik veronderstel dat bij Warfighter's development de PC nooit als leadplatform werd beschouwd waardoor de devs misschien niet "de boundaries wilden pushen".

Als iemand toevallig op Youtube een comparison video vindt tussen PC en console versie, dan hoor ik het graag. :)
Qlii256 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:24:
[...]

Ik ga hiermee volledig akkoord! MoH Warfighter heeft dan ook weer dingen waar het beter in is dan BF3. Het menu mag dan wel onoverzichtelijk zijn, het is wel geoptimaliseerd voor pc (muis) gebruik. Ook is er spectator mode, nouja, niet echt maar je volgt wel je teamspelers als je dood bent.
Ik merk ook die gloed die rond je buddy hangt, zodat je hem ziet als hij niet rechstreeks in beeld is. Ik denk dat dit echt meer toegang biedt tot teamplay tussen jou en je buddy. Zoiets zou ook in BF3 wel mogen!
Kan je dan snel je squadmates zien en kan je sneller inschatten waar iedereen zich bevindt op de map! (situational awareness)

Zie ook deze video:

[ Voor 28% gewijzigd door Asgaro op 25-10-2012 00:49 . Reden: HEY HALLO DAAR ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:52:
Voor de geïnteresseerden in een platoon van GoT:
http://battlelog.battlefi...ns/show/4503603922343863/
:) Er wordt gewerkt aan een leuker embleem, I promise!
Ik apply maar al te graag morgenvroeg, save me a spot. Heb een mic voor mensen die willen samen spelen! Als Wehkamp vannacht wel het spel verzend dat is... In de nachtdienst zit ik daar nu letterlijk op te wachten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyvw23
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
net even een uurtje gespeeld, aanrader! wat een top game, vooral grafisch!
maar heel iemand toevallig last dat hij een beetje "schokt", alsof de game last heb van lag.. zowel in single player als in multiplayer.. aan de gpu zal het niet liggen, ik draai eyefinity met 3x hd7970 oc, met 70/80 fps volgens fraps.. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:48
Ben ik de enige die last heeft van: ik zie geen kl*ten in het spel het is veel te donker :( heb brightness op de hoogste stand maar nog steeds veel te donker vooral in gebouwen.

Grafisch vind ik het minder dan de CoD series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Destructoid moet je niet al te serieus nemen.
Dat zijn CoD fanboys van de bovenste plank.
Ze gaven bv. MW3 een 9.5 8)7
http://www.destructoid.co...rn-warfare-3-215404.phtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Jammer, denk dat ik pas kan apply-en voor de GoT platoon op 't moment dat de game in mijn origin lijst staat. Nog eventjes wachten dus. En Wehkamp.nl laat nog steeds niet zien als verzonden. Grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Asgaro schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:59:
[...]

Destructoid moet je niet al te serieus nemen.
Dat zijn CoD fanboys van de bovenste plank.
Ze gaven bv. MW3 een 9.5 8)7
http://www.destructoid.co...rn-warfare-3-215404.phtml
Mja, je kunt bij beiden reviews merken dat ze erin zijn gestapt met de instelling "dit zal wel weer niets zijn" en dan ga je al snel irriteren aan bepaalde zaken die er totaal niet toe doen.

Ik bedoel, als de karakters een bijnaam hebben en die telkens gebruikt wordt, hoe kun je dan zeggen dat je niet kunt meeleven met de karakters omdat ze geen echte naam hebben. Doet dat er dan toe?

Maar goed, als ze MW3 een 9,5 geven dan is dat wel triest ja. Daar had ik juist een hoog "been there, done that" gevoel bij omdat ze totaal niets nieuws doen. "Ojee een chopper raad eens wat ik moet doen, hey een rocket launcher wat toevallig". Maar goed, die 2 sites zijn vrijwel altijd negatief tegen bepaalde publishers en halen dan ook vaak het gemiddelde onderuit. Het zijn de sites die in Mixed Reviews van IGN onderaan staan.

Heb zelf een prima ervaring gehad met de singleplayer. Hij was langer dan de vorige en er zaten hele vette momenten in. Ik ga er verder niet veel over spoileren, want dat mogen jullie zelf ervaren.

Aangezien de 0-day patch pas 1 of 2 dagen uit is, kan ik me ook niet voorstellen dat ze genoeg tijd in de multiplayer hebben gestoken om het meteen maar te bestempelen als middelmatig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Ik heb een i5 2500k en heb een crossfirex opstelling van 2x 6950 maar toch vind ik hem niet helemaal smooth lopen als ik alles op ultra heb staan, terwijl BF3 wel smooth loopt met alles op het hoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
De game loopt bij mij soepeler dan BF3.2500 K, GTX680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Je hebt trouwens een bugje in de multiplayer. Normaal gesproken krijgt de vijand die jouw fireteam buddy heeft neergeschoten een rode omlijning, als je MSAA in je grafische opties aan hebt staan laat hij het niet zien. Dus even uitzetten en verder knallen. ;)

Op mijn 2600K en GTX680 loopt hij ook als een zonnetje, waar ik dat niet altijd heb bij BF3.

[ Voor 15% gewijzigd door Sagaris op 25-10-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Beter houden ze die 'bug' erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verschrikkelijk onprofessionele "review" zeg van Eurogamer. Het leest echt alsof het geschreven is door een 14 jarige COD fanboy die zo nu en dan interessant over probeert te komen. Maar goed, dat zijn we zo langzamerhand wel gewend. Ze moeten de game wel zo'n laag cijfer geven om hun geliefde COD BO2 straks zoveel beter te kunnen laten lijken. En alles wat volgens hun negatief is aan MOH geldt straks uiteraard niet voor BO2 :') En dan sommige reacties eronder, die de mening van de reviewer blind als waarheid aannemen. "Jammer dat het niet goed is" "Nou deze ga ik dan niet kopen" en meer in die richting. Als Eurogamer het zegt, zal het wel zo zijn. En ondertussen is die hele site omringd met BO2 advertising. :r Valt verder niet zo op.
En nee, zelf ben ik nergens fanboy van, ook niet van MOH, ik twijfel of ik hem nu ga halen of nog ff wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
kan je de FoV wel instellen en de hud kleiner maken ?
ik dacht eerst dat ik console gameplay aan het kijken was, maar het was toch pc gameplay.
er is veelste veel rotzooi op je scherm :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Fov moet je zelf instellen helaas (Mijn documenten > MOHW > Settings > PROF_SAVE_profile).
Hud kan je niet kleiner maken zover ik weet... Ziet er niet uit inderdaad, veel te grote knoppen. Duidelijk voor de consoles ontwikkeld.

Heb geen spijt van mijn pre-order, ik vermaak me best. Maar ik vraag me wel af hoe lang ik dit ga spelen. De gameplay in de mp is een stuk langzamer dan ik had verwacht (vooral vergeleken met CoD). Maar fireteam is wel erg tof, ik zoek toch altijd mijn buddy op voor ammo/health. Werkt eigenlijk nog beter dan squads in BF3.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Martinspire schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:06:
[...]

Maar goed, als ze MW3 een 9,5 geven dan is dat wel triest ja. Daar had ik juist een hoog "been there, done that" gevoel bij omdat ze totaal niets nieuws doen. "Ojee een chopper raad eens wat ik moet doen, hey een rocket launcher wat toevallig". Maar goed, die 2 sites zijn vrijwel altijd negatief tegen bepaalde publishers en halen dan ook vaak het gemiddelde onderuit. Het zijn de sites die in Mixed Reviews van IGN onderaan staan.
Warfighter is precies hetzelfde met een rocket launcher op de juiste plekken, die ligt daar gewoon ergens op straat op je te wachten. Ze moeten niet pretenderen een realistische shooter te maken en dan gewoon net zo'n arcade game uitbrengen als CoD.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:28:
Fov moet je zelf instellen helaas (Mijn documenten > MOHW > Settings > PROF_SAVE_profile).
Hud kan je niet kleiner maken zover ik weet... Ziet er niet uit inderdaad, veel te grote knoppen. Duidelijk voor de consoles ontwikkeld.

Heb geen spijt van mijn pre-order, ik vermaak me best. Maar ik vraag me wel af hoe lang ik dit ga spelen. De gameplay in de mp is een stuk langzamer dan ik had verwacht (vooral vergeleken met CoD). Maar fireteam is wel erg tof, ik zoek toch altijd mijn buddy op voor ammo/health. Werkt eigenlijk nog beter dan squads in BF3.
Waarom zetten ze die FoV niet gewoon in het menu, ik vind het nl. vrij essentieel bij een PC shooter dat je je FoV kunt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:07:
Wat een verschrikkelijk onprofessionele "review" zeg van Eurogamer. Het leest echt alsof het geschreven is door een 14 jarige COD fanboy die zo nu en dan interessant over probeert te komen. Maar goed, dat zijn we zo langzamerhand wel gewend. Ze moeten de game wel zo'n laag cijfer geven om hun geliefde COD BO2 straks zoveel beter te kunnen laten lijken. En alles wat volgens hun negatief is aan MOH geldt straks uiteraard niet voor BO2 :') En dan sommige reacties eronder, die de mening van de reviewer blind als waarheid aannemen. "Jammer dat het niet goed is" "Nou deze ga ik dan niet kopen" en meer in die richting. Als Eurogamer het zegt, zal het wel zo zijn. En ondertussen is die hele site omringd met BO2 advertising. :r Valt verder niet zo op.
En nee, zelf ben ik nergens fanboy van, ook niet van MOH, ik twijfel of ik hem nu ga halen of nog ff wacht.
Tja, de scores op Metacritic, daar word je anders ook niet vrolijk van. De 360 versie heeft al een critic gemiddelde en die staat op 4,9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
.

[ Voor 80% gewijzigd door ProfoundValue op 10-11-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
bram1984 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:05:
[...]

Tja, de scores op Metacritic, daar word je anders ook niet vrolijk van. De 360 versie heeft al een critic gemiddelde en die staat op 4,9.
Mja inderdaad erg negatief, maar het zijn ook wel de sites die vrijwel altijd negatieve scores hebben of in ieder geval lager uitvallen dan de rest. Polygon had bij Forza ook al een veel lager cijfer dan de rest en ik verwacht niet dat het nu anders zal zijn. De rest zal waarschijnlijk bezig zijn met mooie gefundeerde reviews die ook wat meer tijd in de multiplayer spelen dan een enkele pot. Ik bedoel, als je al helemaal valt over het feit dat de game onduidelijk is, dan heb je het geheel gewoon niet lang genoeg gespeeld. Het gaat namelijk imo weinig om het menu (tuurlijk die is niet al te fijn, maar who cares) en meer om de actie en die vond ik prima.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Avioto schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:28:

ok gelukkig maar, vindt het altijd zo jammer dat je te dicht op je wapen zit.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Waarom zetten ze die FoV niet gewoon in het menu, ik vind het nl. vrij essentieel bij een PC shooter dat je je FoV kunt wijzigen.
Omdat het een console poort is, dus ook de menu's zijn 1 op 1 op de consoles en daar kan je meestal niet de FoV instellen. ik weet niet of je de FoV kan instellen in BF3 op de consoles. volgens mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Snap niet dat EG dit spel zo laag beoordeelt. Het is dat je na de intro te zien krijgt, "EA presents, Medal of Honor Warfighter" maar daar had net zo goed, "Another Call of Duty" kunnen staan.

Vind de SP weinig aan, MP ga ik hem niet voor kopen, hou het dan wel bij BF3.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
HIJ IS BINNEN :D whoop whoop *O* *O* *O* alleen jammer dat ik over 45 minuten weg moet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Interessante video!
En zoals ze daar zeggen, is het zeer jammer dat er gewoonweg geen destruction is. Ik weet dat de developer meer tijd moet investeren om objecten destructable te maken maar ik vond dat dit wel mocht!
Als de game-engine die mogelijkheid biedt, waarom er dan niet van gebruikmaken? |:(
Zou toch wel gaaf zijn als je muurtjes zag afbrokkelen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
disturbedmind schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:34:
Ik heb een i5 2500k en heb een crossfirex opstelling van 2x 6950 maar toch vind ik hem niet helemaal smooth lopen als ik alles op ultra heb staan, terwijl BF3 wel smooth loopt met alles op het hoogst.
Even een nieuw profiel maken in Catalyst voor MOHW.exe, in 3D application settings moet je onder CrossfireX mode ''AFR friendly'' selecteren. Ook even de 12.11 beta driver en 12.10 CAP installeren als je dat nog niet had gedaan.

Over het spel zelf: bagger. Ik heb het na twee uurtjes spelen al eraf gegooid. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met al mijn klachten. Zelfs de Battlefield 3 single player campaign is beter, dat zegt denk ik wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyvw23
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06-2020
ES335 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:42:
[...]

Even een nieuw profiel maken in Catalyst voor MOHW.exe, in 3D application settings moet je onder CrossfireX mode ''AFR friendly'' selecteren. Ook even de 12.11 beta driver en 12.10 CAP installeren als je dat nog niet had gedaan.

Over het spel zelf: bagger. Ik heb het na twee uurtjes spelen al eraf gegooid. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met al mijn klachten. Zelfs de Battlefield 3 single player campaign is beter, dat zegt denk ik wel genoeg.
mmmm, zou dat het "schokken" bij mij ook verhelpen?
vind ik hoogstens irritant eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
robbyvw23 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

mmmm, zou dat het "schokken" bij mij ook verhelpen?
Dat weet ik niet, probeer het gewoon uit zou ik zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
[...]

Ik zal het thuis eens proberen, heb ook nog niet de 12.11v4 beta geïnstalleerd maar ik lees op verschillende fora's dat het meer voor de GCN kaarten zijn (7xxx). Is MoHW nu veel zwaarder dan BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
disturbedmind schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Ik zal het thuis eens proberen, heb ook nog niet de 12.11v4 beta geïnstalleerd maar ik lees op verschillende fora's dat het meer voor de GCN kaarten zijn (7xxx). Is MoHW nu veel zwaarder dan BF3?
Ik heb toevallig ook twee 6950s dus het zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
ES335 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Ik heb toevallig ook twee 6950s dus het zou gewoon moeten werken.
Heb jij ook alles op ultra? En wat voor fpsheb jij? Mijn 6950's moeten het dit jaar nog even volhouden om daarna waarschijnlijk vervangen te worden voor de 8xxx serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
disturbedmind schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:17:
[...]

Heb jij ook alles op ultra? En wat voor fpsheb jij? Mijn 6950's moeten het dit jaar nog even volhouden om daarna waarschijnlijk vervangen te worden voor de 8xxx serie :)
Ja, alles op ultra met 4xMSAA en HBAO en het loopt erg soepel, 60fps+ , maar dat is wel op 1680x1050. Ik weet niet hoe het zit met de multiplayer, in Battlefield 3 loopt de single player campaign ook soepel maar in multiplayer heb ik wel last van framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
ES335 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:22:
[...]

Ja, alles op ultra met 4xMSAA en HBAO en het loopt erg soepel, 60fps+ , maar dat is wel op 1680x1050. Ik weet niet hoe het zit met de multiplayer, in Battlefield 3 loopt de single player campaign ook soepel maar in multiplayer heb ik wel last van framedrops.
Bij mij, op 1920x1080 heb ik af en toe wat schokken in de MP, de SP loopt voorderest heel soepel.

Aan de layout van het menu kan ik maar niet wennen en er zijn af en toe ook hier (net als op bf3) muurtes waar nog een stukje lucht boven zit waar je niet doorheen kunt schieten. Toch jammer. Ook van de destruction overigens.

Maar, ik heb me het afgelopen uur toch wel vermaakt. Het is duidelijk dat er nog wat patches doorheen moeten (zoals tegenwoordig bij bijna elk spel, zucht...).

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
[...]

Brand los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 15:58
Valt me toch op dat veel mensen over de mp best tevreden zijn. Sp hoor lees ik weer het tegenovergestelde. Vanavond zelf maar een checken :)
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste