jongen de mensen die de fleet hebben verlaten weten ben en ja ik kom er eerlijk voor uit zou jij ook moet doen ja wat ik heb gedaan is slecht maar neem me verantwoordelijkheid wat er voor en na komt mis zou jij dat ook moeten doen .
Buiten dat gezegd te hebben probeerde ik je netjes te benaderen omdat veel mensen van je fleet bij mij kwamen en wou er met je over hebben over hoe miss beter kan wat jij in die jaren hebt bereikt deed ik in half jaar .
ik wil me bericht best hier aanpassen maar wees een man tot man en doe niet kinderachtig wat de meesten leden zeiden die je fleet verlieten
En jij weet zelf ook wel hoe op je fleet naar toe gaat ik ben open en eerlijk over en jij totaal niet .
Daarom gaan members bij je weg .
En vond al rot dat mensen ineens naar mij toe gingen en ja natuurlijk ze zijn welkom.
Maar wou probleem met jou overlegen waarom ze de fleet verlaten zodat jij miss iets der tegen kon doen en jij valt me aan stuurde je bericht der over het probleem omdat ander fleet niet om zeep wil helpen.
Moest via de member van je fleet bericht sturen omdat jij de balen niet hebt om te praten.
En ergste is nog als fleet leider hoor je der wat aan te doen en ja krijg waarschijnlijk weer andere verhaal van je te horen wat de andere members ook aangaven en ga hier niet meer op in heb me mening verteld wat jij der mee doet is jou pakkie aan. probeerde je te helpen ik houde al geen weken bij jullie uit omdat fleet oneerlijk is.
[
Voor 42% gewijzigd door
gamepc1986 op 17-06-2016 22:30
]