Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Topicstarter
Goed nieuws voor de Star Trek/MMORPG fans onder ons:

Klik
Can I or my crew own a starship?
You and/or your crew (clan, guild, etc.) can be made responsible for a starship for the purpose of an individual mission or an official commission.
Which races can I play?
You can play several of the expected Star Trek races; the exact selection is yet to be determined.
Will there be starship versus starship combat?
Yes. You and your crewmates will work together to navigate and fight your way across hostile space.
Kortom, er komt een MMORPG uit die gebasseerd is op Star Trek. De game staat gepland voor 2007 maar er wordt wel al gepraat over beta's in 2006.

Zwaar 1337 dus, straks met z'n allen een Borg Cube boarden en de Cube overnemen oid 8)

Verzamel hier dus je info voor Star Trek Online!

Zie ook hier een onofficiële FAQ voor STO.

De developer voor de game wordt: Perpetual Entertainment. Altans, dat wordt hier gezegd :)

Er zijn al veel goede ideeën opgedoken, zoals dit:
Capital ships can act as the 'guild hall' per se within this game. When you are recruited to the guild, you are actually commissioned to the ship. Each guild member can have different delegated responsibilities (like task shifts).
Special collective guild fees ... For instance, if a large guild wants to join, charge an annual membership for a capital ship -- Dreadnaughts. The guild membership would depend on the size of the guild and its participants.
The guild leader would be captain when he or she is online, but when they are offline the next person in the guild hierarchy that is online (and qualified) assumes the responsibilities and of captain (and gains all command functions).
Not everyone should be qualified to start a guild (hence be captain). In fact, to start a guild, you should have to pass examinations showing you have a high level of knowledge in every ship system and are therefore qualified to be captain of the vessel.
Grote update:

Er is weer lekker veel info beschikbaar over STO, zie deze link naar de officiele site:

Star Trek Online Official Website

Screens:

Komen nog, op de website staan nu alle screens, de beste zal ik als voorbeeld hier neerzetten..

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 10-03-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

dank je,ik been een star trek fan en een mmorpg fan,dus beide gecombineerd wordt super 1337,en tegen die tijd zal ik wel een goed inkomen hebben dus kan ik meteen spelen :) :) anyway

IK HOOP aleen NIET dat dit kwa grind enzo een swg kloon gaat worden.

* Anoniem: 115621 gaat deze game in de gate houde

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 10-11-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

OMG dat is nu eentje waar ik al tijdje op wacht, zou ZEER vet kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:08
Anoniem: 6441 schreef op 10 november 2004 @ 21:46:
OMG dat is nu eentje waar ik al tijdje op wacht, zou ZEER vet kunnen worden :)
Helaas zijn er niet veel Star Trek games die echt leuk zijn, wel een paar succesvolle shooters, maar die waren ook niet echt geweldig.

Leuk idee, maar heb het vermoeden dat dit weer een flop gaat worden. Al hoop ik dat ze er nu iets leuks van bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Wat vet zou zijn maar toch niet gaat lukken als je bv met 100 man op zon schip zou moete en dan ieder had zijn taak,die deed de engineering,die controleerde de warp drives,die was medical docter etc...Maar dat lukt nooit,der hoeven maar bv de docter en captain te disconnecte en schip is ten doode opgeschreven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
cardinal808 schreef op 10 november 2004 @ 21:50:
[...]

Helaas zijn er niet veel Star Trek games die echt leuk zijn, wel een paar succesvolle shooters, maar die waren ook niet echt geweldig.

Leuk idee, maar heb het vermoeden dat dit weer een flop gaat worden. Al hoop ik dat ze er nu iets leuks van bakken
Ik denk dat jij voorbij schiet aan het feit dat jij nu je eigen mening verkondigd. Prima, jij vond de star trek shooters niet geweldig, maar ik heb de cd's letterlijk kapot gedraaid. Kortom, het is en blijft smaak en ik verwacht een enorme topgame (again) _/-\o_
Anoniem: 115621 schreef op 10 november 2004 @ 21:53:
Wat vet zou zijn maar toch niet gaat lukken als je bv met 100 man op zon schip zou moete en dan ieder had zijn taak,die deed de engineering,die controleerde de warp drives,die was medical docter etc...Maar dat lukt nooit,der hoeven maar bv de docter en captain te disconnecte en schip is ten doode opgeschreven :(
Hoe vaak gaat de captain en first officer wel niet weg, dan blijft er ook iemand achter op de bridge :)

[ Voor 35% gewijzigd door We Are Borg op 10-11-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie wel echt een RPG zo, doctors die de gewonden behandelen in sickbay, mensen in engineering die het schip bij elkaar houden, ship security om e.v.t. intruders te neutraliseren, etc.

En natuurlijk de brug met tactical, helm, com. en natuurlijk de felbegeerde captains chair >:) :D :D :D
cardinal808 schreef op 10 november 2004 @ 21:50:
[...]Leuk idee, maar heb het vermoeden dat dit weer een flop gaat worden. Al hoop ik dat ze er nu iets leuks van bakken
Zeker nog nooit een MMORPG gespeeld? De ideeën van de gamers zorgen er juist voor dat het spel wordt verbeterd ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 10-11-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
supr de duper!! alles wat ik wil in een game!!
gaan we in de gaten houde!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 115621 schreef op 10 november 2004 @ 21:53:
Dat zou wel opgelost kunnen worden met bots die dan de off-line mensen vervangen ;)

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik vraag wel wel af in welke tijd dat afspeelt, de TNG tijd of VOY of de nieuwe serie.
Ik hoop dat het een succesnummer wordt maar met zoveel goeie concurentie zal het wel lastig worden.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
motormuus schreef op donderdag 11 november 2004 @ 17:40:
Ik vraag wel wel af in welke tijd dat afspeelt, de TNG tijd of VOY of de nieuwe serie.
Ik hoop dat het een succesnummer wordt maar met zoveel goeie concurentie zal het wel lastig worden.
Ik heb dat ook ergens gelezen, ff opzoeken..

Heb um :)
Which time period or series does this game occur in?
The game will take place primarily in the 24th Century. However, there will be missions with storylines and characters from much of the Star Trek franchise.
De VOY tijd of de modern TNG tijd dus :)
While the game will be set in the 24th Century (TNG/DS9/Voyager) era,

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 13-11-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Een ubergrote online star trek spel zou heel vet zijn, alleen heb ik de laatste tijd niet zoveel vertrouwen in MMORPGs.

Maarja dit zijn gewoon plannen zover ik weet. Pas over een paar jaar is ie uit! :(
Maar tegen 2006/2007 heb ik waarschijnlijk een nieuw computer. Kan ik tenminste ook van de graphics genieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Anoniem: 115621 schreef op woensdag 10 november 2004 @ 21:46:

IK HOOP aleen NIET dat dit kwa grind enzo een swg kloon gaat worden.
Ik snap niet dat je SWG een grind vindt.
Er zijn eigenlijk helemaal geen levels + stats dus..

Het spel lijkt er goed te gaan worden, miss een combinatie van Eve en SWG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:37
Dus als ik het goed begrijp zit je met een aantal man op 1 schip?

Wat als je je niet wilt aanmelden bij een clan/guild? Kun je het spel dan niet spelen?

Verder ben ik behoorlijk benieuwd, ben wel een beetje een trekkie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:00
Naar dit spel kijk ik heel lang uit, het is al in 2003 'on-officieel' aangekondigt, maar daarna was het even stil.

Nou hopen dat het echt serieus goed gespeelt wordt, want anders wordt het een flop.

Het lijkt me wel gaaf worden in soort van clan battles, enterprise vs borg cube met ieder 30 mensen aan boord die alles regelen.

Ik hoop het beste er maar van!

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 11:15

Chakotay

Lick here to continue

*topic opgraaft*

Er is op startrek.com een tijdje geleden een flinke FAQ gepost met redelijk wat informatie erin, waaronder dat de open beta ergens volgend jaar moet beginnen.

Het lijkt mij in ieder geval erg interessant :)

Dit
Can I loot corpses?
There will be rewards scattered around mission areas, but looting corpses for personal gain is not the Starfleet way.
is een redelijk verschil met andere MMORPGs die ik ken, een keertje niet massaal monsters hakken en looten :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er niet echt vertrouwen in...

Naar mijn mening, alle MMORPGs zuigen behalve World of Warcraft.

Quests moeten centraal staan. Avontuur moet centraal staan. En dus niet steeds maar levelen en EXP, dat is allemaal bijzaak. WoW krijgt dat goed voor elkaar.

Als Star Trek Online schijtvol quests zit zal het wel goed zijn. STO wordt alleen goed als het door een goede developer wordt gemaakt, denk ik.

Maar ik weet het niet. Star Trek vind ik wel over het algemeen wel zwaar roeleren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Als ik die FAQ van mijn post hierboven zo doorlees is het juist veel op missions/quests gebaseerd, en niet puur op beestjes hakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chakotay schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 18:27:
Als ik die FAQ van mijn post hierboven zo doorlees is het juist veel op missions/quests gebaseerd, en niet puur op beestjes hakken :)
Uhm uh eh oh ja. :P

Als ik het goed lees is er ook een soort First Person Shooter bij die missies op planeten enzo a la Elite Force. Dat zou zwaar vet zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

What will ground combat be like?
Our fast-paced FPS system is going to take advantage of many of the skills and abilities seen in Star Trek: using heavy weapons, energy shields, pattern enhancers, and more.
Zou best apart zijn als dat inderdaad FPS is met zelf richten en schieten ipv een dice-based RPG systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118968

Hmm, ik wacht zelf al tijden op Destiny's Wind, die waarschijnlijk beter zal worden dan de officiële ST mmorpg en daarnaast ook nog eens gratis wordt.
In short, Destiny's Wind is a Star Trek-based Massively Multiplayer Online Role-Playing Game, designed to be completely "canon" and conducive to role-playing. It will have thousands of players, and is only limited in scope by the imaginations of those playing it. It will use a brand new, revolutionary game engine, capable of rendering worlds of virtually limitless size and Doom 3-level beauty. Even the largest starships can be utilized and fully recreated.
NOTE: This project is NOT affiliated with or endorsed by Paramount/Viacom or Activision.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:31

MaDLiVe

.-Observer-.

Chakotay schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:07:
[...]

Zou best apart zijn als dat inderdaad FPS is met zelf richten en schieten ipv een dice-based RPG systeem :)
Ala planetside :) MMOFPS met een paar kleine RPG elementen dus. Zou mij ideaal lijken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Er is volgens mij alweer wat nieuws over bekend. Wat mij betreft mag dit topic weer van de grond komen! Begin 2006 komt de officiele website in de lucht. Can't wait for this game!... :)

Zie: http://www.startrek.perpetual.com

[ Voor 12% gewijzigd door Voxie2 op 10-08-2005 14:39 ]

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Beetje weinig nieuws nog helaas. Het zou trouwens best wel eens zo kunnen zijn dat dit de eerste MMORPG wordt waarvoor ik bereid ben te betalen (en dus kan spelen ;) ). Ik zal in ieder geval poging wagen betatester te worden.

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Hey, verrek! Ik heb nooit echt MMORPG's gespeeld, maar een spel als dit is altijd wel een 'droom' geweest. Ben groot Star Trek fan, dus ik ga dit spel ook maar eens flink in de gaten houden. _/-\o_

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ladon schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:43:
Beetje weinig nieuws nog helaas. Het zou trouwens best wel eens zo kunnen zijn dat dit de eerste MMORPG wordt waarvoor ik bereid ben te betalen (en dus kan spelen ;) ). Ik zal in ieder geval poging wagen betatester te worden.
I hear ya! Same here! :)

Anoniem: 117053

Anoniem: 118968 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 12:50:
Hmm, ik wacht zelf al tijden op Destiny's Wind, die waarschijnlijk beter zal worden dan de officiële ST mmorpg en daarnaast ook nog eens gratis wordt.

[...]

_/-\o_
Heb je de screens bekeken? Bagger eerste klas. Daarbij komt nog eens dat de enigste screen waarvan ik zeg ja dat zou nog wat kunnen worden nog gefotosoept is ook.

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

ik zie helemaal geen SS....

Anoniem: 117053

http://www.destinyswind.o...orums&file=viewforum&f=19

Moet je eens in deze topics gaan rond kijken.

• Ladon
  • Niet online
Anoniem: 117053 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 14:53:
[...]

Heb je de screens bekeken? Bagger eerste klas. Daarbij komt nog eens dat de enigste screen waarvan ik zeg ja dat zou nog wat kunnen worden nog gefotosoept is ook.
Ziet er idd niet erg veelbelovend uit moet ik zeggen, maargoed, dat is dan ook een geheel anders opgezet project. Geen grote investeerders achter de hand.

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Blijf ontopic a.u.b
Dit topic gaat of Star Trek Online *wijst naar de titel* en niet over Destinywind.

Overigens is er een blog van de developers:
http://www.startrek.perpetual.com/?p=devblog

[ Voor 32% gewijzigd door PhoenixT op 11-08-2005 16:14 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Anoniem: 26351

Not everyone should be qualified to start a guild (hence be captain). In fact, to start a guild, you should have to pass examinations showing you have a high level of knowledge in every ship system and are therefore qualified to be captain of the vessel.
mhehehe, ben benieuwd hoe uitgebreid het wordt op dit vlak >:) Zou het wel erg gaaf vinden als het echt moeilijke examens worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladon
  • Niet online
"high level of knowledge in every ship system"

uhoh: How do you connect the pattern enhancer to the third bypass power conduit in order to maintain a steady plasma flow before a buffer overrun causes the transporters to lose the active patterns.

Ik zie het al helemaal voor me :p (en ja, klopt weinig van wat ik zeg hierboven ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ik hou de site goed in de gaten, en ze blijven goed bezig! Er zijn inmiddels nieuwe pics en ook de dev blog wordt regelmatig (ongeveer 1 keer per maand) bijgewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/sto_gallery_char.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek.perpetual.com/images/GalClassHubDeck7SciMed_01.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Wow!!! De eerste in-game screenshots zijn beschikbaar!! Check these out...:

Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/gallery_LD/sprint2Final_sShots_0004_hall02m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/gallery_LD/sprint2Final_sShots_0023_obRm02m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamasutra.com/features/20060221/final_03.jpg

Dat ziet er wel echt HEEL VET uit!

[ Voor 11% gewijzigd door Voxie2 op 22-02-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Link naar artikeltje met meer info: Visual Look Development: A Case Study with Star Trek Online

ook nog een screenie:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamasutra.com/features/20060221/ref_01.jpg
Plaatje is een 'echt' plaatje, niet ingame.

Graphics zien er iig goed uit uit :) hopelijk ook de gameplay, dan zal dit de eerste mmorpg zijn waarvoor ik bereid ben maandelijks te gaan betalen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 22-02-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Volgens dat interview can eind december zitten ze nog in de planning stage. Dus dit kan nog wel paar jaartjes duren voordat er iets speelbaars is heb ik het gevoel. Maar op zich zou het te uitgebreid worden als ze alles van star trek erin pompen :P

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het wachten er wel voor over als dat een goede game zal opleveren waar je een paar jaar plezier van kan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.startrek.perpetual.com/images/GalClassHubDeck7SciMed_01.gif

lol, dit staat onder concept art voor dit spel :P
Sja, in principe klopt dat ook wel :)

Maar ik mag hopen dat ze ook wat meer eigengemaakte concepts hebben...
(Dit is namelijk concept art voor de serie Star Trek: The Next Generation)

Edit:
Aha, ik snap het!

Het was niet concept art voor TNG, maar weldegelijk voor het spel.

De originele ontwerper voor TNG maakt de concept art voor STO :)
My bad :)

Overigens belooft dat heel veel goeds. Deze man is namelijk degene die bijna alles ontworpen heeft, zowel de binnen- als buitenkant van de schepen, de Ferengi (en wat andere nieuwe rassen), de interfaces, de kleuren van de knopjes en pakjes, de brug, de Romulan warbird, etc :)

[ Voor 82% gewijzigd door anandus op 22-02-2006 11:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

anandus schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:42:
[afbeelding]

lol, dit staat onder concept art voor dit spel :P
Sja, in principe klopt dat ook wel :)

Maar ik mag hopen dat ze ook wat meer eigengemaakte concepts hebben...
(Dit is namelijk concept art voor de serie Star Trek: The Next Generation)

Edit:
Aha, ik snap het!

Het was niet concept art voor TNG, maar weldegelijk voor het spel.

De originele ontwerper voor TNG maakt de concept art voor STO :)
My bad :)

Overigens belooft dat heel veel goeds. Deze man is namelijk degene die bijna alles ontworpen heeft, zowel de binnen- als buitenkant van de schepen, de Ferengi (en wat andere nieuwe rassen), de interfaces, de kleuren van de knopjes en pakjes, de brug, de Romulan warbird, etc :)
Dit plaatje heb ik een paar posts terug al gepost... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voxie2 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:10:
[...]

Dit plaatje heb ik een paar posts terug al gepost... :)
Klopt, daarom viel het me op ;)

Hier zie je die designs, trouwens:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167877

Klinkt opzich als een interresante MMorg
maar ik snap echt niet hoe ze dat willen gaan doen, want bijvoorbeeld de officers krijgen alle leuke dingen terwijl de rest in de wachtkamer op dat schip zit ofzo?
Nooit een echte star trek fan ofzo geweest, soms blijf ik even hangen als ik zap maar aan de films heb ik een hekel:p

Kortom het idee lijkt me leuk, maar de uitwerking? tja afwachten :p
Ik zelf wacht eerst ook op de Vanguard MMORG, er komen veel te veel leuke mmorgs en beta's opeens:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 15:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Oke dit kan nog best interessant worden ;)
Ik ga dit nu ook in de gaten houden.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat ze ook een beetje naar het concept van Freelancer kijken, dat vond ik persoonlijk een erg goed spel, singleplayer (zal hier helaas wel niet inzitten) en multiplayer. Nadeel van Freelancer was imo dat het eentonig werd op een gegeven moment, steeds dezelfde handelingen zonder veel zichtbaar resultaat. Wat erg leuk was aan Freelancer was het reizen naar verschillende planeten (met de nodige gevaren in diverse zonnestelsels) als een freelancer of als team (had je alsnog je eigen schip maar goed).

Ik hoop dat ze alles zo 'echt' als mogelijk proberen na te bootsen, ook planeet Aarde zoals het in Star Trek eruit ziet en hopelijk ook de diverse kwadranten (alpha, beta, delta en gamma dacht ik), eventueel elk kwadrant als een upgrade pack ofzo, man dit bied zoveel mogelijkheden dit concept en voorzover ik het gelezen heb gaan ze echt 'luisteren' naar wat de fan wil en zijn ze niet te beroert om er ook 'echt' naar te luisteren :)

//edit: deze stond nog in de open dir:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamasutra.com/features/20060221/ref_03.jpg

en deze is er bijgezet in het artikel volgens mij:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamasutra.com/features/20060221/final_01.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 23-02-2006 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Nieuwe screens!!

Afbeeldingslocatie: http://images.mmorpg.com/images/screenshots/032006/6194.jpg
Cool, die nebula ook. Nice hips too!! :)

Afbeeldingslocatie: http://images.mmorpg.com/images/screenshots/032006/6195.jpg
Jammer dat het weer een corridor is, maar wel mooi!

Zie ook:
De site MMORPG.com
en:
de officiële site

[ Voor 28% gewijzigd door Voxie2 op 10-03-2006 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oh wat gaaf zeg, die gaan in de startpost!

Ik kan niet wachten op deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 16:23
Die nieuwe screens zien er goed uit! Ze doen het snel zo te zien :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Niet echt... Betatesten begint in de zomer (of zelfs eind) 2007... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Dan werken ze het tenminsten wel goed uit (mag je toch hopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:11

Stronkie

Where wind is Trouble

ach dit spel wacht ik ook op , maar ben bang dat het nooit tegen WoW en guildwars opkan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Dat is voor mijn geen probleem, ik vind beide spellen niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 09-06 22:33
Stronkie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:24:
ach dit spel wacht ik ook op , maar ben bang dat het nooit tegen WoW en guildwars opkan
Jawel hoor,iets wat een grote naam draagt zal altijd wel een beetje scoren. Startrek is internationaal gigantisch bekend,dus er zullen altijd wel wat mensen spelen. Natuurlijk niet de aantallen die WoW haalt,maar toch een hoop. De meeste mmorpgs draaien op 10.000 spellers,als ze boven de 50.000 komen is het al een groot success.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ze dan tegen die tijd ook weer met een nieuwe serie gaan beginnen zal het wel goed komen hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:20
Oh man :o dit lijkt me echt zo vet :P TNG vond ik niks aan maar Voyager wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 13:04

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Erg mooie screenshots. Jammer dat er nog zo weinig bekend is m.b.t. release date of mogelijke beta's :)
Edit:
Status: Development (est. release 01/01/08)
Oh, dat duurt dus nog even ;)

[ Voor 32% gewijzigd door We Are Borg op 11-03-2006 05:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Stronkie schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:24:
Ik ken beide spellen niet, maar het lijkt mij dat het in ieder geval qua 'wereld' makkelijk tegen ze opkan. Er is zoveel al geproduceert qua rassen, wapens, geschiedenis, planeten, oorlogen, karakters, etc.

Dát zal in ieder geval het probleem niet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Ik dacht al; er is nog geen topic over, maar gelukkig :)

Ik ben het spel nu ook al een tijdje aan het volgen via een ander forum: Startrek-online.net. Hier staat, naast veel speculatie, ook goede info. Verder posten de mensen van Perpetual en ST insiders(Okudu, Sternbach) daar redelijk vaak.

Het spel lijkt me prachtig worden, al maak ik me wel een beetje zorgen over aanpassingen door Perpetual. Zo is de 'Helmsman' positie verwijdert, en navigeert de CO. De science en medical hoek zijn ook al samengevoegd. Hierdoor blijven er maar 4 richtingen over en willen vele CO worden.
Ook maken ze van iig de Galaxy class een hub. Zie je het al voor je? Duizenden gamers die op het schip zitten te traden en rond aan het kijken zijn. Niet te spreken over alle PC schepen die om de hub hangen. Maak dan de starbases hubs. Is ook nog canon-achtig.
Verder nog de (vele)Klingons in Starfleet en het feit dat je waarschijnlijk tot de eerste expansion alleen als Federation kan spelen.

Ik weet dan ze niet alles trouw kunnen zijn, maar dit zijn punten die imo, en die van het forum, niet al te moeilijk verbeterd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Nieuwe sketches!! :)

Astrometrics
Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/blueprint/Astrometrics.jpg

Archeology
Stoer deze: zie de telefoon rechtonder in de "vensterbank" _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/blueprint/Archeology.jpg

Isolationward
Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/blueprint/Isolationward.jpg

Sickbayward
Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/blueprint/Sickbayward.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:08
Ben benieuwd wat er zou zijn gebeurd als Star Trek door een Rus zou zijn bedacht. Dan had alles niet zo belagelijk veel ruimte gekost. Veel efficienter en compacter. :+

Voor de rest ziet het er leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Nieuwe content op de site van PE:

Afbeeldingslocatie: http://www.perpetual.com/images/STO-Games-Art.jpg

Stardate 77021.1: As the 25th century approaches, the military conflicts that have plagued the galaxy for untold generations appear to be coming to an end. The prime architect of this unprecedented era of peace, the United Federation of Planets, has begun beating its phasers into plowshares, and set its gaze towards further exploration of the new frontiers first discovered by adventurous voyagers with names like Picard, Sisko, Janeway, and Kirk.

Years later, Andorian poets will describe this time as the "En'ock tu Ch'enock," roughly translated as "The Calm before the Inferno."

Star Trek Online is the first massively multiplayer online game to be set in the thrilling and inspiring Star Trek universe. A constantly expanding experience of exploration, combat, and personal advancement, STO propels players across the galaxy to strange new worlds, beams them down to confront new life and new civilizations, and boldly sends them where no game players have gone before.
  • Beam Down to hundreds of strange new worlds, encountering adventure and danger at every turn.
  • Engage Warp Factor Nine to the far corners of the galaxy in customizable starships drawn from every era of Star Trek.
  • Fire Phasers against enemies both familiar and exotic, as the galaxy of Star Trek teeters on the brink of all-out war.
  • Defend the Federation, taking on missions that can be completed alone, in groups, or as members of ultra-efficient bridge crews.
  • Experience Infinite Diversity in Infinite Combinations, creating a personalized character from one of nine popular Star Trek races.
  • Live Long and Prosper, advancing characters through an ever-expanding universe of exploration, adventure, and combat.

[ Voor 91% gewijzigd door Voxie2 op 24-03-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Laatst online: 07-06 15:35
Ben benieuwd of het geen EVE online in een star trek jasje wordt.

Maar wel erg leuk spreekt me ook wel aan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik denk dat het meer een soort EVE-online wordt, maar dan minder gericht op de omgeving en stations en meer gericht op je eigen schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

eve is toch gericht op je schepen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 13:04

Erikie

www.erikie.nl

ook. (kan, hoeft niet :P)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De screens zien er erg belovend uit.. en dit lijkt wel een droom zeg :D Vooral met al die pics van de Galaxy Class StarShips, geweldig!

* Vinnie zal alleen benieuwen hoe duur dit geintje zou worden en hoe gespeeld zou moeten/kunnen worden.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

Erikie schreef op zondag 26 maart 2006 @ 04:32:
[...]

ook. (kan, hoeft niet :P)
ah dus jij gebruikt liever je pod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 13:04

Erikie

www.erikie.nl

naja, eigenlijk heeft dennis wel gelijk. zonder schip begin je niks. geen stations plaatsen, nie reizen, clonejumpen is niezogeod voor je implants. Denk dat startrek wel een iets socialere game wordt. (blergh :P )

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Weer nieuwe schetsen!!

edit: links dood, ga zelf maar kijken :P

Nice :9~

[ Voor 73% gewijzigd door Voxie2 op 03-05-2006 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Crap! www.startrekonline.eu is gereserveerd door één of andere duitser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
bij startrek online ben je een character die je kan besturen in 3rd of 1st person, en bij EVE-Online niet, want daar zit je altijd in een schip. Het moet mogelijk worden om een bepaalde role op je te nemen zoals captain of engineer bijv. Verder kan dus op een schip gaan dienen en als je dan offline gaat, dan neemt een NPC die plaats in. Ook kan je op planeten rondlopen en dat soort dingen.

At least, dat is wat ik van startrek online heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:40
En weer wat nieuwe schetsen:)

Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/blueprint/Security.jpg
Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/blueprint/Office.jpg
Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/blueprint/Hallway.jpg
Afbeeldingslocatie: http://startrek.perpetual.com/blueprint/Integratedtech.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
bij startrek online ben je een character die je kan besturen in 3rd of 1st person, en bij EVE-Online niet, want daar zit je altijd in een schip. Het moet mogelijk worden om een bepaalde role op je te nemen zoals captain of engineer bijv. Verder kan dus op een schip gaan dienen en als je dan offline gaat, dan neemt een NPC die plaats in. Ook kan je op planeten rondlopen en dat soort dingen.

At least, dat is wat ik van startrek online heb begrepen.
Dat klopt ja. Als je gewoon een schip zou zijn, zou het ook niet echt een Star Trek gevoel hebben. Star Trek draait toch iets meer om de dingen die in het schip gebeuren dan rondvliegen en aanvallen.

Heeft iedereen de nieuwe FAQ trouwens al gezien?
http://startrek.perpetual.com/faq.html

[ Voor 7% gewijzigd door PhoenixT op 26-05-2006 02:10 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Nog een plaatje en wat sketches:

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek-online.net/messageboard/attachment.php?attachmentid=108&d=

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek-online.net/messageboard/attachment.php?attachmentid=97&d=1148514607

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek-online.net/messageboard/attachment.php?attachmentid=98&d=1148514607

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek-online.net/messageboard/attachment.php?attachmentid=99&d=1148514607

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek-online.net/messageboard/attachment.php?attachmentid=100&d=1148514631

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek-online.net/messageboard/attachment.php?attachmentid=101&d=1148514631

Afbeeldingslocatie: http://www.startrek-online.net/messageboard/attachment.php?attachmentid=102&d=1148514631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ze zijn zeker goed op weg met de concept art, als ze dit allemaal waar kunnen maken wordt het zeker een topgame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

*KICK*!

Ik ben deze game nog steeds in de gaten aan het houden. Het duurt allemaal erg lang, maar dat is beter dan dat het wordt afgeraffeld!

De site is eindelijk gelanceerd. Het stelt nog niet zoveel voor, maar je kunt je in elk geval abonneren op de nieuwsbrief:

http://www.startrekonline.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voxie2 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 12:26:
*KICK*!

Ik ben deze game nog steeds in de gaten aan het houden. Het duurt allemaal erg lang, maar dat is beter dan dat het wordt afgeraffeld!

De site is eindelijk gelanceerd. Het stelt nog niet zoveel voor, maar je kunt je in elk geval abonneren op de nieuwsbrief:

http://www.startrekonline.com/
En nog steeds geen verse screenies ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:53
Toch vraag ik mij bijvoorbeeld af hoe je dan om dient te gaan met bijvoorbeeld Space Battles, wat als je bijvoorbeeld offline gaat midden in een gevecht, hoe loopt het eigenlijk af o.i.d.
Al ben ik er van overtuigd dat ze er vast wel iets op vinden. Verder kan ik niet wachten op het spel en vraag ik mij af of je uit de bekende rassen mag kiezen (denk aan Andorians, Borg, Romulans of Klingongs). Ik denk dat er een wereld open gaat over de background van die rassen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
jorisandkaylas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:43:
Toch vraag ik mij bijvoorbeeld af hoe je dan om dient te gaan met bijvoorbeeld Space Battles, wat als je bijvoorbeeld offline gaat midden in een gevecht, hoe loopt het eigenlijk af o.i.d.
Al ben ik er van overtuigd dat ze er vast wel iets op vinden. Verder kan ik niet wachten op het spel en vraag ik mij af of je uit de bekende rassen mag kiezen (denk aan Andorians, Borg, Romulans of Klingongs). Ik denk dat er een wereld open gaat over de background van die rassen dan.
Het idee was toch dat zodra je het spel verliet je werd overgenomen door een NPC? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTOLfreak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:51
Eerste ingame screenshot is gepost op de devlog: http://www.startrekonline.com/devlog/
Directe link naar de screenie: http://www.startrekonline...ewimage.php?IntScreen.jpg

Ziet er heel goed uit voor een MMO. Interface ziet er ook strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14
Dit zag er zeker goed uit jammer dat het niet meer door gaat.
Ben wel benieuwt wie het verder gaat maken en of het het zelfde er uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44

InFrA-WiZ

Huh wat?

Calamor schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:03:
Dit zag er zeker goed uit jammer dat het niet meer door gaat.
Ben wel benieuwt wie het verder gaat maken en of het het zelfde er uit gaat zien.
Zoals het er naar uitziet gaat Cryptic Studios het overnemen.
Dit is alleen nog niet officieel bevestigd.

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:41
(Kick)

Ik ben erg benieuwd of er weer wat nieuws uit gaat komen over het spel.

Zelf ben ik samen met andere ( zeer enthousiaste ) mensen nog bezig met een textbased rpgtje tot die tijd. Hopelijk gaan we samen met de mensen van die site in game ( als ie nog komt ) beginnen met spelen op ( hopelijk) 1 of meerdere schepen.

P.S. dit is niet al spam bedoeld maar als je interesse hebt om ( als de game straks komt ) samen te beginnen in een hechte groep/guild kijik dan even op http://www.ariesfleet.nl/

Wederom dit is niet al spam bedoeld.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-06 22:33
Ik verheug me ook erg op dit spel en weet iemand of dit per maand wat kost of eenmalig? Want als het per maand wat kost ben ik weer weg. En het komt zeker niet toevallig voor de PS3 ofwel :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:41
Durf het niet te zeggen of ie ook voor de ps3 komt.

Maar op deze website staat wel wat meer info over het spel of iig wat er tot nu toe allemaal over bekend is ..nog zelfs enkele screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:20

odan

The dark side is within all!

kans is 99,99% dat hij niet op de ps3 uitkomt. en de kans dat er maandelijks voor betaald moet worden is ongeveer net zo groot.

Ik heb zelf nog nergens nieuws gezien en ben eigenlijk bang dat het er niet van gaat komen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 20:36
We are thrilled to announce that legendary Star Trek actor and director Leonard Nimoy will be our special guest at the reveal of the first gameplay footage from Star Trek Online!

Mr. Nimoy will be appearing at our event at the Official Star Trek Convention in Las Vegas. The event will take place at 1:30 p.m. PDT on Sunday, August 10 in the Gene Roddenberry Theater at the Las Vegas Hilton.

For those who cannot make the convention, we do not want to leave you out! We will broadcast the event LIVE via webcast. Please stay tuned for details on how to join the webcast.
Bron: http://www.startrekonline.com/node/70

Ze zijn er dus nog wel mee bezig zo te zien _/-\o_

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Ongeloofelijk. Dit topic startte in 2004!! En nog steeds is er geen game!! De website ziet er echter veelbelovend uit. Hopelijk gaat het er nu dan echt van komen?... Ik zie echter nog géén releasedate :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
odan schreef op zondag 29 juni 2008 @ 17:14:
kans is 99,99% dat hij niet op de ps3 uitkomt. en de kans dat er maandelijks voor betaald moet worden is ongeveer net zo groot.

Ik heb zelf nog nergens nieuws gezien en ben eigenlijk bang dat het er niet van gaat komen.
Powered by the Cryptic Engine, Star Trek® Online will be developed for both console and PC formats. With customizable ships and characters from the Klingon Empire and United Federation of Planets, ground, space and shipboard gameplay and unique options for player-generated content set in the Star Trek universe, Star Trek Online is the MMOG that allows you to boldly go where no one has gone before!
Hopelijk ook geen maandelijkse betalingen 8)7

STO zal denk ik wel de enige MMo zijn die ik ooit zal spelen :)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Spelers beginnen aan Star Trek Online als gezagvoerder van een klein Starfleet of Klingon Empire schip. Spelers kunnen hun personage kiezen uit bekende rassen als Klingons en Gorn en kunnen zelfs een nieuw ras starten. Gedurende het spel kunnen spelers in rang stijgen, een groter schip krijgen en meer bemanning werven. "Spelers kunnen de ruimte verkennen waarbij ze nieuwe beschavingen en levensvormen zullen ontmoeten," volgens Emmert. Spelers kunnen bovendien afdalen naar het oppervlak van diverse planeten, al zal een deel van de missies zich ook afspelen aan boord van het schip van de speler.
Bron: nieuws: Ontwikkelaar Cryptic geeft meer details Star Trek Online

Ik ben echt heel erg benieuwd naar de webcast vanuit Vegas welke begint om 22:30 vanavond, ik ga hem zeker volgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Hopelijk komt ie ook op de PS3 en hopelijk dan niet maandelijks met CC betalen. Met Bankrekening vind ik oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:49
Tankbuster schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:28:
Hopelijk komt ie ook op de PS3 en hopelijk dan niet maandelijks met CC betalen. Met Bankrekening vind ik oke.
Want? CC is evil?

Toch vraag ik me af wat ze voor een vernieuwends willen brengen tegenover EVE en SW: Galaxies. Behalve het Star Trek universum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Ik heb geen CC ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Net de conference in Las Vegas gevolgd, heb echt onwijs zin in deze game zeg. Lijkt erop dat ze Star Trek en de lijnen hiervan goed aanhouden en goed uitwerken.

Kan bijna niet wachten en het duurt nog zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:32

Wildfire

Joy to the world!

Dit wordt de eerste en volgens mij ook enige MMORPG waar ik ooit aan mee zal doen :P

* Wildfire is gewoon een echte Star Trek fan

Tsja... ik heb bijna alle aflevering van ST:TOS, ST:TNG, ST:DS9 en ST:VOY wel minimaal twee keer gezien, ST:ENT is nog iets te jong om ze dubbel te hebben gezien :)

Verder heb ik tig en tig Star Trek boeken, de enige manier om buiten TV om de serie levend te houden.

Dus de Star Trek MMORPG lijkt me fantastisch! Gewoon mezelf omhoog werken in Starfleet, anderen helpen... gewoon alsof je echt in het Star Trek universum zit :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik ben ook erg benieuwd naar het spel.
Hopelijk doen ze het beter dan EVE-online kwa lag met grote fleet battles.
En dat learning curv minder stijl is.
Zal wel grappig zijn als ze als stress test wolf 359 gaan na spelen :D

@WildFire
Ben nu de 2de keer ST enterprice aan het kijken :P.
Is echt jammer dat die serie gestopt is :(.

[ Voor 28% gewijzigd door Calamor op 11-08-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230357

SiErRa schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 14:11:
Want? CC is evil?

Toch vraag ik me af wat ze voor een vernieuwends willen brengen tegenover EVE en SW: Galaxies. Behalve het Star Trek universum.
Misschien een first person toevoeging ? Dat is wat ik in EVE miste, had altijd het gevoel dat ik een machine was ipv een persoon. En Galaxies mist dan toch weer het massale van EVE, qua wars etc. Dus een goede combinatie hiervan in een star trek omgeving zou voor mij wel vernieuwend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik neem aan dat niemand de rol van Q mag spelen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Anoniem: 230357 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:11:
[...]

Misschien een first person toevoeging ? Dat is wat ik in EVE miste, had altijd het gevoel dat ik een machine was ipv een persoon. En Galaxies mist dan toch weer het massale van EVE, qua wars etc. Dus een goede combinatie hiervan in een star trek omgeving zou voor mij wel vernieuwend zijn.
Ik gok dat het meer gaat lijken op Pirates of the Caribbean (het eerste deel van de game reeks), maar dan in space. In Pirates kun je op het land met de gebruikelijke piratenwapens vechten, en natuurlijk met je boot/vloot op zee knokken. Van wat ik heb gelezen, gaat Star Trek zoiets dergelijks doen, maar dan natuurlijk in het Star Trek universum en niet de Carribische eilanden ;) Zou, imo, heel goed nieuws zijn. Ik vond zelf het concept van de Pirates game erg tof, en om iets dergelijks nu én in het Star Trek universum te zien én in MMO vorm, lijkt me helemaal fantastisch.
Als iemand niet weet wat ik bedoel, hier een stukje Pirates op zee: http://www.youtube.com/wa...wGD9RiTR8&feature=related
Ik heb geen stukkie video kunnen vinden van het land-gedeelte, maar dat is bassicly een 3th-person actie spel waar je met je zwaard en pistool tegen allerlei vijanden kan knokken, grotten en kerkers verkennen, zooi kopen en verkopen, quests zoeken etc etc.
Als ik zo rondlees over Star Trek online, kunnen we een dergelijk spel-opzet verwachten. En daar vind ik persoonlijk niks mis mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Heb net een account aan gemaakt op de site en dan komt dit te voor schijn:

Win a Lifetime Subscription to Star Trek Online!

To celebrate the launch of our new community for Star Trek® Online, Cryptic Studios will give five (5!!) lucky winners lifetime subscriptions to STO!

To enter, all you have to do is register as a member of the Star Trek Online community by 11:59 p.m. PDT on August 17, 2008, and click the sweepstakes link. The winners will be chosen at random on or about August 25, 2008, and will be notified by e-mail and/or overnight mail on or about August 28.

Five Winners Will Receive:

* Retail copy of Star Trek Online
* Lifetime subscription to Star Trek Online

Total estimated retail value: $550.00 (US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Calamor schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:16:
Heb net een account aan gemaakt op de site en dan komt dit te voor schijn:

Win a Lifetime Subscription to Star Trek Online!

To celebrate the launch of our new community for Star Trek® Online, Cryptic Studios will give five (5!!) lucky winners lifetime subscriptions to STO!

To enter, all you have to do is register as a member of the Star Trek Online community by 11:59 p.m. PDT on August 17, 2008, and click the sweepstakes link. The winners will be chosen at random on or about August 25, 2008, and will be notified by e-mail and/or overnight mail on or about August 28.

Five Winners Will Receive:

* Retail copy of Star Trek Online
* Lifetime subscription to Star Trek Online

Total estimated retail value: $550.00 (US)
Heb je niks aan, je mag alleen meedoen als je in de VS of Canada woont... :(

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.