Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bedankt voor de info. :)
Wanneer ik weer wat loze uurtjes heb zal ik er weer eens naar kijken. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 13:41
Anoniem: 426307 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:50:
[...]

Oh, maar ik ben al lvl50, dan heeft het geen nut, die duty officers?
Krijgt wel Dilithuim van de missies dus nut heeft het altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
De nieuwe Galor klasse is een uitstekende cruiser :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Duty officers kopen heeft ALTIJD nut, net zoals Board Officers.

Zeker de paarse poppetjes hebben altijd hele leuke bonussen, en zelfs als ze geen bonussen direct relevant aan de missie hebben, verhogen ze het slagingspercentage.

Zelfde voor Boffs, de paarse varianten hebben altijd unieke en uiteenlopende stats, die je never nooit op een witte of groene vindt. Per STF die je speelt, krijg je 480 Dilithium, als je zorgt dat je Duty Officers altijd op pad zijn, zorgen die ook voor leuk extra dilithium, en dankzij paarse doffs, zal je kans op critical succes veel hoger liggen, waardoor je per missie weer meer uitgekeerd krijgt.

Je moet je natuurlijk niet meteen hierop blindstaren, maar een beetje rustig naartoe werken. Op level 50 lekker STFjes gaan doen, doffs op pad blijven sturen, lekker dilithium farmen terwijl je met STFjes nieuwe equip voor ground/space verzameld en dan langzaam je boffs/doffs vervangen met paarse varianten. Zorg echter wel dat je eerst goed leest en vergelijkt met wat je hebt, zodat je er wel echt op vooruit gaat, en dat die Boff (vooral boffs), passen bij jouw speelstijl en een aanvulling zijn voor je schipje. Probeer als je kan niets qua wapens/equip uit de Dilithium store te kopen (vrij duur voor mark X en XI), gebruik daarvoor liever je EDC (Encrypted Data Chip, krijg je met STFjes) en als je geluk hebt de verschillende salvage/tech drops om je schip uit te rusten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-06 10:56

Stoney3K

Flatsehats!

Houden ze langzaam eens op het het droppen van al die Cardassian Lock Boxes? Als F2P speler heb ik er totaal niets aan als ik geen keys koop (waar ik dus voor mag betalen of me helemaal vierkant spelen), en ik merk wel dat de game er de afgelopen dagen gruwelijk laggy van geworden is.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik vrees dat dit onderdeel is van het nieuwe speel beleid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

Rannasha

Does not compute.

De lockboxes droppen tot ongeveer half maart. Maar ze zullen wellicht wel iets anders bedenken voor daarna. Ze moeten tenslotte ergens het geld vandaan halen.

Overigens is gisteren het eerste deel van de nieuwe Feature Episode serie beschikbaar gekomen. Deze serie heet "The 2800" en gaat over wat er gebeurt is met de 2800 Dominion schepen die tijdens de Dominion War in de wormhole zijn verdwenen (DS9: "Sacrifice of Angels"). De FE missies zijn een stuk hogere kwaliteit dan de gewone missies, dus zeker de moeite waard om te doen. De komende 4 zaterdagen komt er telkens een nieuwe missie uit de serie uit die het verhaal verder brengt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-06 10:56

Stoney3K

Flatsehats!

Species5618 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:55:
De lockboxes droppen tot ongeveer half maart. Maar ze zullen wellicht wel iets anders bedenken voor daarna. Ze moeten tenslotte ergens het geld vandaan halen.
Het zou dan wel een hoop schelen als ze die FE's ook speelbaar zouden maken zonder dat elke keer de server crasht bij een release. Voor zover ik gehoord heb heeft Cryptic zware ondercapaciteit op zijn serverpark sinds ze F2P gegaan zijn.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Stoney3K schreef op zondag 12 februari 2012 @ 02:49:
Houden ze langzaam eens op het het droppen van al die Cardassian Lock Boxes? Als F2P speler heb ik er totaal niets aan als ik geen keys koop (waar ik dus voor mag betalen of me helemaal vierkant spelen), en ik merk wel dat de game er de afgelopen dagen gruwelijk laggy van geworden is.
Ach ik zie het probleem niet zo heel erg. Niemand dwingt je die keys te kopen (met Dilithium of echt geld), en Valve doet eigenlijk precies hetzelfde al een tijdje lang. Je kan namelijk ook prima kiezen je er niet aan te ergeren.

Als F2P player krijg je namelijk eigenlijk zo'n beetje alles: toegang tot alle huidige en toekomstige content, je kan, met als enige uitzondering de VA schepen, alle items in het spel verkrijgen via de STF en de RA schepen doen niet echt super onder voor de VA schepen. Je krijgt een character voor zowel KDF als FED characters. Dus ja, voor een F2P game, is het echt bijzonder compleet, niet zoals bij Champions Online (ook van Cryptic), waar je character design erg ERG beperkt is, in vergelijking wat Gold members krijgen.

Ja het zorgt zo nu en dan voor een beetje lag, maar ik kan me er persoonlijk totaal niet aan storen, dat je keys voor die kistjes nodig hebt. Je kan ze ook weggooien of gewoon negeren en niet oprapen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426307

Zijn de STF's het endgame? Ik vind ze, zelfs op elite, vrij gemakkelijk. En ik heb een jaar niet gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Anoniem: 426307 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:19:
Zijn de STF's het endgame? Ik vind ze, zelfs op elite, vrij gemakkelijk. En ik heb een jaar niet gespeeld...
Dat ligt ook mede aan de mensen waar je samen mee speelt.. ik heb altijd een elite jostiband team als ik Elites wil doen..

Anoniem: 426307

ShockWave_Omega schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:05:
[...]

Dat ligt ook mede aan de mensen waar je samen mee speelt.. ik heb altijd een elite jostiband team als ik Elites wil doen..
Ik heb er geen idee van wat een jostiband team is ;) maar bij van de ~20 elites die ik gedaan heb zijn er toch 15+ goed afgelopen, 3x zelfs de optional gehaald. Wat me niet slecht lijkt.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

STFs zijn niet de hele end game. Er zijn genoeg andere dingen te doen, afhankelijk van wat je leuk vind. Er zijn een aantal dagelijk missies (voor 1 persoon), zongenaamde fleet action voor 10+ man, exploratie missies, en er is ook een nieuwe episode die in de uitbreng is, die elke zaterdag een nieuw hoofdstukje krijgt.

Daarnast kan je ook bezig blijven met je Doffs, Boffs en uitrusting van je schip en poppetjes. Er is echt heel veel te doen, en het helpt om dan een of enkele doelen voor jezelf te stellen, zodat je bewust ergens aan kan gaan werken.

-

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-01-2020

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Aha de bekende josti band teams die mij gefrustreed achter laten wanneer ik weer een keiharde mission failed tekst in beeld krijg.

heel vreemd hoe sommige mensen het gewoon niet snappen terwijl ik het 6 x typ waarschijnlijk zullen ze de tekst chat uit hebben staan ofzo

maar heb al wel 2 XII items bemachtigt in 5 elites dus dat verzacht de pijn een beetje.

Shockwave we moeten binne kort maar even wat elites doen ;)

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

• ShockWave_Omega
G3n3t!cs schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:28:
Aha de bekende josti band teams die mij gefrustreed achter laten wanneer ik weer een keiharde mission failed tekst in beeld krijg.

heel vreemd hoe sommige mensen het gewoon niet snappen terwijl ik het 6 x typ waarschijnlijk zullen ze de tekst chat uit hebben staan ofzo

maar heb al wel 2 XII items bemachtigt in 5 elites dus dat verzacht de pijn een beetje.

Shockwave we moeten binne kort maar even wat elites doen ;)
Zou het niet erg vinden om eens met iemand te spelen die inderdaad weet wat ie moet doen en waar ie moet zijn als er iets gebeurd.

Het gebeurd de laatste tijd iets te vaak dat je met een set randdebielen in zo'n STF gegooid wordt.. laat staan van de mensen die je op hun ignore lijst zetten vanwege het schip dat je vliegt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Spelers die hun schip niet repareren in elite STFs en dan steeds vaker doodgaan omdat ze steeds zwakker worden door de schade. Word je ook vrolijk van... Aan het eind van de run schieten ze geen deuk in een pakje boter door alle ongerepareerde schade.

Gelukkig heb ik inmiddels de meeste items die ik wil hebben (Mk XII wapens voor 2 schepen en de Mk II M.A.C.O. Shield Array), dus ik hoef me niet zo fanatiek meer bezig houden met elite STFs :)

• ShockWave_Omega
Begint mij lichtjes op te vallen dat er een heleboel mensen zijn die kwaad spreken over cruiser maar er het liefst wel een zouden willen vliegen..

Meeste wat je hoort is dat cruisers te sloom draaien. Tja daar heb je dan ook nog de RCS accelerators voor.
Wat je ook veel hoort is dat ze zich rot ergeren aan mensen die in een cruiser vliegen maar niet kunnen tanken. Tja daar heb je bepaalde skills voor om dat te trainen.. En een stukje crowd control hoort daar ook bij. Dat heeft alleen niet iedereen in zijn skills opgenomen. Voor hull tanking is het ook handig om structural integrity te trainen.

Een van de grootste hates is momenteel toch wel de melding van wie er een Galor class cruiser krijgt. Het is een leuk en wendbaar schip (vooral ten op zichte van de Odyssey) maar dat wil niet zeggen dat ie echt nuttig is. En ergens in Maart zouden de meldingen moeten ophouden :)

Een Amerikaanse speler vroeg mij laatst hoe ik speel met mijn Engineer. Hij had wat zaken op internet gelezen en wou bijna een science schip aanschaffen omdat de reviewer dat aangaf als een van de betere wegen om te bewandelen. Ik heb hem daarop wat uitleg gegeven over mijn build en hoe dat ik dus in het spel nu kan tanken en crowd control kan gebruiken.. Maar belangrijker .. mijn advies om het spel te spelen zoals hij dat zelf wil en zelf zijn eigen optimale build te maken zodat ie zelf kan voelen wat lekker speelt.

Een door iemand anders gemaakte build kan wel of geen uitkomst bieden maar ik kan alleen zeggen .. probeer zelf een build uit en maak er van wat jij wil en hoe dat jij het lekker vind spelen.. Damn the rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Sluit ik me bij aan, laatst een Cure Space gedaan, ik gebruik daarbij m'n Odyssey (met veel succes moet ik eerlijk zeggen), en de hoeveelheid haat die je over je heen krijgt, is soms absurd.

Ik vroeg het team netjes de nanites te slopen, en 1 iemand om de Kang te beschermen. Nou dat ging op zich nog wel goed, maar de Kang had extra hulp nodig, nadat een paar Borg Birds of Prey spawnden, dus ik vroeg vriendelijk om assistentie: I don't take orders from Odysseys.

Dus die gozer wilde willens en wetens de missie verpesten. Niet alleen voor mij, maar ook dus nog eens voor 3 anderen, omdat hij het nodig vond de eikel uit te hangen. De rest van mijn team was gelukkig nog wel sympathiek, maar goede genade wat een mensen soms.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Nazanir schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:27:
Sluit ik me bij aan, laatst een Cure Space gedaan, ik gebruik daarbij m'n Odyssey (met veel succes moet ik eerlijk zeggen), en de hoeveelheid haat die je over je heen krijgt, is soms absurd.

Ik vroeg het team netjes de nanites te slopen, en 1 iemand om de Kang te beschermen. Nou dat ging op zich nog wel goed, maar de Kang had extra hulp nodig, nadat een paar Borg Birds of Prey spawnden, dus ik vroeg vriendelijk om assistentie: I don't take orders from Odysseys.

Dus die gozer wilde willens en wetens de missie verpesten. Niet alleen voor mij, maar ook dus nog eens voor 3 anderen, omdat hij het nodig vond de eikel uit te hangen. De rest van mijn team was gelukkig nog wel sympathiek, maar goede genade wat een mensen soms.
Hehehe ik ken het helemaal. Heb ook de Odyssey. Man wat kan dat ding absurt veel tanken.. Het valt mij de laatste tijd zo erg op dat eigenlijk iedereen wel een bepaalde mening heeft over de "speciale" schepen. Mensen die je niet meer aanspreken of zelfs op ignore gooien omdat je de Galor hebt. Mensen die je uit een groep knikkeren omdat je een Dominion attack ship hebt.. Waar zijn we dan mee bezig?!

Gelukkig zijn er ook genoeg andere mensen die je wel willen spreken/helpen of je hulp willen aanvaarden. Ben soms met een amerikaan bezig die constant vragen heeft maar ook echt wel dingen van je aanneemt. Ook in mijn vloot ben ik nog wel eens vaker bezig met uitleg geven en mensen helpen.

Gelukkig krijg ik ook genoeg hulp terug van andere mensen en mensen die ik heb geholpen.
Ik raad altijd mensen aan te spelen zoals zij dat willen en niet zoals iemand anders dat je probeert op te leggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ja dat scheelt, normaal speel ik zoveel mogelijk met m'n Vloot, omdat die zich wel als volwassenen kunne gedragen. Omdat de Odyssey gratis verkrijgbaar was, maakt echt niet dat het een slecht schip is, in tegendeel, hij kan echt ontzettend veel hebben, wat hem bij uitstek een tank maakt. Ik speel ook gewoon wat ik zelf leuk vind, maar doe het niet helemaal breinloos. Voor EFD heb ik een Sci op een Cruiser, en met KDF ben ik een Eng op een Bird of Prey, echt belachelijk veel fun die laatste.

Mensen moeten zich niet beter voor doen dan ze zijn, voornamelijk de F2P base (waar ik zelf dan ook bij hoor), die weet wel even hoe het moet enzo, dat staat me gewoon niet aan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Nou vraag ik me toch af of die patch nu voor iedereen zo enorm langzaam is of alleen voor mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

ShockWave_Omega schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:56:
Nou vraag ik me toch af of die patch nu voor iedereen zo enorm langzaam is of alleen voor mij ...
Hier schiet ie ook niet erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:48
Species5618 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:50:
[...]

Hier schiet ie ook niet erg op.
Ging hier ook niet echt razend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Blijkbaar iets in de patch.. rond 83% komt ie bijna stil te staan met zijn download. Daar moet ie gewoon effe doorheen. Is iets van 40Mb wat ie zo wil binnen halen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Sinds twee dagen ben ik aan de gang met een Silver account in Star Trek Online. Het spel valt me echt enorm mee na alle negatieve berichten die ik erover had gehoord in het verleden. Ben nu Rank 7.

Nu zit ik eigenlijk met de vraag of er hier toevallig iemand is met een beginners vloot. Ik ben voorlopig niet van plan om een Gold account te gaan maken maar dat lijkt me ook niet nodig om goed mee te kunnen komen, en zeker op mijn rank.

Dus, is er iemand hier met een beginners vloot die ik kan joinen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik heb een eigen casual gamers vloot met vriendelijke mensen die veel kennis hebben van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Ik zou je fleet wel willen joinen, zit op het moment op level 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
gisteravond lvl 10 geworden en kon wat leuks uitzoeken echter heb ik nu schijnbaar de quest voltooid maar ik kan nergens het nieuwe schip selecteren. als ik undock heb ik mijn oude schip nog, bij de requisition madam kan ik geen ander schip uitzoeken omdat ik niet meer ruimte heb (speel gratis) en iets verderop daar in de buurt kun je kiezen tussen je verschillende schepen echter kom ik daar alleen maar mijn 1e schip waarmee je begint tegen.

Iemand die weet wat ik verkeerd doe?

en ik ben ook wel geinteresseerd in een fleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

ShockWave_Omega schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:30:
Ik heb een eigen casual gamers vloot met vriendelijke mensen die veel kennis hebben van het spel :)
Klinkt leuk! Wat is je ingame naam als ik weten mag? Speel zelf met een female character (yay for bewbs :+) genaamd Elicia. Volledige ingame naam Elicia@calendrian.

Denk dat ik vanavond of morgen even wat Cryptic Points koop om de chat limiet op te heffen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 27-02-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 07:18

odan

The dark side is within all!

Anoniem: 363533 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:42:
[...]

Klinkt leuk! Wat is je ingame naam als ik weten mag? Speel zelf met een female character (yay for bewbs :+) genaamd Elicia. Volledige ingame naam Elicia@calendrian.

Denk dat ik vanavond of morgen even wat Cryptic Points koop om de chat limiet op te heffen.
kun je beter een maandje subscription kopen. dan komt alles los en als je het na een maand stop zet hou je de positieve effecten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mijn ingame namen eindigen allemaal op @ShockWave_Omega (makkelijk te adden en te vinden dus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Gister lvl 40 aangetikt, wat is die sovereign class toch een mooi schip:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

RoricNormannum schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:10:
gisteravond lvl 10 geworden en kon wat leuks uitzoeken echter heb ik nu schijnbaar de quest voltooid maar ik kan nergens het nieuwe schip selecteren. als ik undock heb ik mijn oude schip nog, bij de requisition madam kan ik geen ander schip uitzoeken omdat ik niet meer ruimte heb (speel gratis) en iets verderop daar in de buurt kun je kiezen tussen je verschillende schepen echter kom ik daar alleen maar mijn 1e schip waarmee je begint tegen.

Iemand die weet wat ik verkeerd doe?

en ik ben ook wel geinteresseerd in een fleet :)
In dezelfde ruimte in het Earth Space Dock waar je je nieuwe schip uitgezocht hebt staat een NPC waarbij je je actieve schip kan wisselen. Als je die ruimte ingaat dan is het de eerste NPC die je tegenkomt. Hij staat op hetzelfde niveau als waar je binnenkomt, waar de schip-verkoper een trap naar beneden staat.

Hier kun je wisselen van actieve schip en ook uitrusting uitwisselen tussen al je schepen. Dus je kunt later nog weer even terug naar je eerste schip als je in een nostalgische bui bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
bedankt voor de info Rannasha, ik heb die NPC gevonden idd. Als het goed is heet die NPC Ensign Obin en als je op hem klikt dan krijg je starship selection echter daar kan ik nergens een ander schip vinden. Ik zie mijn eigen Light Cruiser staan en daar onder 3 lege vakjes met de naam No Ship...

volgens mij doe ik iets verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Dat is waarschijnlijk de ship selector, hier kan je switchen tussen je schepen, als je de trap afloopt kom je bij ship requesition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

RoricNormannum schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:10:
bedankt voor de info Rannasha, ik heb die NPC gevonden idd. Als het goed is heet die NPC Ensign Obin en als je op hem klikt dan krijg je starship selection echter daar kan ik nergens een ander schip vinden. Ik zie mijn eigen Light Cruiser staan en daar onder 3 lege vakjes met de naam No Ship...

volgens mij doe ik iets verkeerd ;)
Dan heb je je schip nog niet gekocht blijkbaar. Ieder schip dat je koopt hoort op die lijst te komen staan. De "No ship" vakjes zijn lege schip-slots die je nog kunt vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
vreemd, de quest voor het behalen van mijn schip is namelijk al wel afgerond en kan nu alleen een nieuw schip kopen door er nu voor te betalen.... ik probeer het vanavond nog een keer. Bugje misschien of zit de bug in mij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Onder aan de trap, links beneden staat een vrouw. Deze vrouw laat je een nieuw schip kopen, je weet dat je goed zit als er in haar praat menu een keuze zit voor ship requisition.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
nou ja ik probeer het gewoon nog een keer, ben even gestart met een nieuwe karakter (niet echt zo tevreden ook met mijn 1e) en overnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Je weet ook zeker dat je een ship token van de admiraal hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
hmmm dat is een twijfelgevalletje, wat ik nog weet:

werd lvl 10, kreeg quest om lieutenant commander te worden, admiral bezocht die me promoveerde, die stuurde me door naar de requisition mevrouw, daar kon ik weer een quest inleveren voor het uitzoeken van een schip (de groene keuze tijdens het praten met die beste mevrouw) quest daarna ingeleverd maar nergens een schip te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 19:20

Gem

Sinds kort speel ik als Klingon maar ik las op diverse fora dat de PvE content erg magertjes was (is?). Nu heb ik daar op level 25 nog niet veel van gemerkt maar ik was toch benieuwd of er wel genoeg PvE content tm rank 50+ end game aanwezig is ?

Qatlho' ! <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Naja in principe na de eerste episode voor de klingons, is alle content hetzelfde, dat wil zeggen, je krijgt precies dezelfde episodes als FED. Er is zeker meer dan genoeg content tot level 50, afhankelijk ook van wat je wilt doen.

Daarna op level 50 is er ook nog altijd genoeg te doen. Van STF, naar exploration, craften, exploration, PvP, genoeg keuze. Ook wordt er gewoon in de toekomst nog nieuwe content toegevoegd, dus hopelijk houdt je dat genoeg bezig. En dan zijn er ook nog genoeg verschillende events waar je tijd in kan steken, zoals het Mirror Event, Crystaline Entity, etc, etc.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

RoricNormannum schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:25:
hmmm dat is een twijfelgevalletje, wat ik nog weet:

werd lvl 10, kreeg quest om lieutenant commander te worden, admiral bezocht die me promoveerde, die stuurde me door naar de requisition mevrouw, daar kon ik weer een quest inleveren voor het uitzoeken van een schip (de groene keuze tijdens het praten met die beste mevrouw) quest daarna ingeleverd maar nergens een schip te vinden...
Je moet nog eerst een schip customizen voordat je hem wilt gaan gebruiken ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Bensimpel schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Je moet nog eerst een schip customizen voordat je hem wilt gaan gebruiken ;)
Nou eigenlijk... hoef dat niet. Je kan je schip gewoon stock uit de winkel in gebruik nemen.
Normaal zit er zelfs ook al van alles en nog wat gewoon op dus geen probleem zo ver.

De meeste mensen passen hun schip wel aan (wapens/shields enz. en natuurlijk ook cosmetisch) omdat ze niet allemaal het zelfde willen vliegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-06 11:30
Meer mensen deze mail gehad?

As a result of routine security checks and upgrades, we have discovered that certain of your account information, including your password, may have been accessed by an unauthorized party.

For your security, we've reset the password on your account. You can recover your password via the "forgot password" link on the official Star Trek Online or Champions Online web sites:

https://www.startrekonline.com/user/password
https://www.champions-online.com/user/password

If you have used your account name and password for other accounts, especially financial accounts or accounts with personal information, you should consider changing your password on other services as well.

For full details on the unauthorized access, please read the notification here.

Apologies for the inconvenience.

Customer Service
Cryptic Studios

Word er schijtziek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 09:06
Jup, lag bij mij om 1:19 in de inbox... vervelend maar iig fijn dat het wordt gemeld allen wel bijzonder laat:
The unauthorized access occurred in December 2010, and evidence of this has just been uncovered due to increased security analysis.
Zie: http://www.crypticstudios.com/securitynotice

[ Voor 56% gewijzigd door sPENKMAN op 26-04-2012 08:24 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 20:22

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

1.13 hiero. Spel al maanden niet meer gespeeld.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
SandsOfArrakis schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:25:
1.13 hiero. Spel al maanden niet meer gespeeld.
Mailtje heeft iedereen gehad. Wordt er alleen wel gek van dat ze mijn account naam aangepast hebben.. speel nog maar 2 jaar met zelfde account naam ofzo...

[ Voor 52% gewijzigd door ShockWave_Omega op 28-04-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:57

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Spel is inmiddels gratis om te spelen, sommige opties zijn beperkt.

Gister gestart, tot zover wel een leuk spel, echter nog niet zo leuk dat ik ervoor zou betalen.
Ik vind het vooral een onduidelijk spel, vooral met de missies, het is mij niet altijd even duidelijk waar ik heen moet. Als ik dit vergelijk met games van Bethesda, is dit erg simpel uitgewerkt, maar misschien is het even wennen.

Ben nu lvl 3, dus heb nog een lange weg te gaan.

Ik wil dolgraag een Defiant-classe schip, maar ben bang dat dat nog wel even duurt 8)7

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mad-Matt schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:42:
Spel is inmiddels gratis om te spelen, sommige opties zijn beperkt.

Gister gestart, tot zover wel een leuk spel, echter nog niet zo leuk dat ik ervoor zou betalen.
Ik vind het vooral een onduidelijk spel, vooral met de missies, het is mij niet altijd even duidelijk waar ik heen moet. Als ik dit vergelijk met games van Bethesda, is dit erg simpel uitgewerkt, maar misschien is het even wennen.

Ben nu lvl 3, dus heb nog een lange weg te gaan.

Ik wil dolgraag een Defiant-classe schip, maar ben bang dat dat nog wel even duurt 8)7
Het spel is inderdaad al weer even gratis te spelen ja. Bij elke missie (als je de missie tekst doorleest) staat in welk systeem/sector je moet zijn. Dit kan je dan weer nakijken op je Map.

Ligt er aan met welk spel je de vergelijking probeert te maken. Het spel was iets ingewikkelder maar gezien de makers/eigenaren van het spel het spel bereikbaar willen maken voor een heleboel mensen hebben ze het een en ander versimpeld. Zo ook bijvoorbeeld de skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
ik ben ondertussen nu lvl 37 en al aardig bekend met het spel, wie kan ik het beste contacten voor een alliance?

klopt het dat een maandje betalen ervoor zorgt dat je chat beschikbaar blijft? ik las iets hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
RoricNormannum schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:16: ik ben ondertussen nu lvl 37 en al aardig bekend met het spel, wie kan ik het beste contacten voor een alliance?

klopt het dat een maandje betalen ervoor zorgt dat je chat beschikbaar blijft? ik las iets hierover...
Voor zo ver ik weet blijft je chat inderdaad actief na het betalen van 1 maand.

Wat bedoel je met een alliance? Zoek je een vloot of wil je contacten leggen tussen meerdere vloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
op zoek naar een vloot inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik heb zelf een vloot. Hoewel ik moet zeggen dat ik meer aan actieve werving moet gaan doen... Het is een beetje stil in de vloot momenteel. Dat houdt wel in dat er momenteel dus ook kansen zijn voor mensen die zich graag willen aanmelden/bewijzen en verschillende rollen op zich willen gaan nemen.

Wij zijn momenteel nog maar een kleine (+/-20 spelers/chars) casual gaming fleet. We zijn ook aan de Klingon kant te vinden tegenwoordig :).

[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave_Omega op 03-05-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

woohoo gister m'n 2e schip gekregen. Ikke helemaal blij.
Ziet eruit als een echte Enterprise en dat wil ik.

Het is wel een leuk spel, gratis ding is wel erg beperkt waardoor ik maar weinig items mee kan dragen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mad-Matt schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:28:
woohoo gister m'n 2e schip gekregen. Ikke helemaal blij.
Ziet eruit als een echte Enterprise en dat wil ik.

Het is wel een leuk spel, gratis ding is wel erg beperkt waardoor ik maar weinig items mee kan dragen etc.
De Constitution Class? Ja dat is zeker een leuke cruiser :D Was ook blij verrast met de Klingon tegenhanger. De D7 of K't'inga Class :D. Ik ben zowieso een sucker voor de TOS schepen. Vind de nieuwere ook wel mooi. Heb trouwen als starter ships zowat alles dat ze hebben uitgebracht. Van de Oberth tot de 1e series Constitution Class :D Weet nog goed dat ie flink wat praat losmaakte toen ik net uit de Beta kwam en het schip in gebruik nam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 07:18

odan

The dark side is within all!

ShockWave_Omega schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:09:
[...]

Voor zo ver ik weet blijft je chat inderdaad actief na het betalen van 1 maand.

Wat bedoel je met een alliance? Zoek je een vloot of wil je contacten leggen tussen meerdere vloten?
je houdt voor zover ik weet de meeste voordelen die een betalende user ook heeft.

laatste tijd te veel met andere spellen bezig geweest dus geen tijd voor sto. maar dat komt binnenkort wel weer als de andere spellen uitgespeeld zijn.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ShockWave_Omega schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:31:
[...]

De Constitution Class? Ja dat is zeker een leuke cruiser :D Was ook blij verrast met de Klingon tegenhanger. De D7 of K't'inga Class :D. Ik ben zowieso een sucker voor de TOS schepen. Vind de nieuwere ook wel mooi. Heb trouwen als starter ships zowat alles dat ze hebben uitgebracht. Van de Oberth tot de 1e series Constitution Class :D Weet nog goed dat ie flink wat praat losmaakte toen ik net uit de Beta kwam en het schip in gebruik nam :P
yup, heb hem een beetje gemixed, maar isnt she pretty :9~

Afbeeldingslocatie: http://img804.imageshack.us/img804/8945/shipj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik vind deze ook wel wat hebben hoor ;). Het is geen echte classic nog niet .. maar het heeft wel wat. Zeker als je alleen maar logge grote cruisers vliegt normaal ;)

Afbeeldingslocatie: http://i385.photobucket.com/albums/oo298/ShockWave_Omega/screenshot_2011-klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

de jem'hadar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Heb ook nog de Galor class. Die heeft ook zijn leuke kanten maar de Jemmy is net iets leuker om mee te spelen soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nooit echt van het model gehouden. Vond die grote Klingon cruiser ook altijd erg gaaf in TNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vermaak me goed in het spel, net een Galaxy Class starship gekregen, helemaal toppie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mad-Matt schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:21:
Vermaak me goed in het spel, net een Galaxy Class starship gekregen, helemaal toppie _/-\o_
De Galaxy is een erg fijn schip ondanks de turnrate. Maar met een RCS accelerator kom je aardig in de buurt om het schip net wat sneller te laten draaien.

Heb je de Captain lvl Galaxy? Tja het blijven mooie schepen.. (kijkt naar zijn model hier op het bureau) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jup die heb ik ja :) Turncircle is hopeloos, maar goed, leer er wel mee leven.

Alleen die plasma torpedo's van de Romulans, ze killen me elke keer weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Dan zal je toch echt iets aan je shields en eventueel hull repair rate moeten gaan doen..

Had er vroeger (toen ik die missies deed ook erge last van. Met name de missies tegen de Remans (ook ground) bleken nogal een tol te eisen op mijn F knop.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447469

Mad-Matt schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:59:
jup die heb ik ja :) Turncircle is hopeloos, maar goed, leer er wel mee leven.

Alleen die plasma torpedo's van de Romulans, ze killen me elke keer weer :(
de turn circle is echt hopeloos met de Odyssey cruiser (3.2 graden per seconden dat is met een rcs console)
voor de plasma torpedo`s (de heavy versie dan) doet fire at will wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Mwa zo erg is het niet van de Oddysee, paar consoles doen al wonderen, en ik gebruik haar als een beam boat (7x beam, 1x front torpedo), zo maak je het meeste van je gebrekkige draaicircel. Maar de Oddysee kan heel veel hebben, met de juiste crew/skills en consoles. Maak het beste van de sterke punten van de Oddysee, vul de zwakke punten hier en daar wat aan en je hebt een pracht van een schip.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik gebruik soms de Ody maar ik heb toch het gevoel dat ik meer DPS doe met mijn VA Galaxy of de Dreadnought. Vroeger vloog ik ook nog met de Excelsior class (high level versie). Moet die eigenlijk eens uit de motteballen trekken en kijken of ie nog zo lekker vliegt als vroeger.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05 13:35
ShockWave_Omega schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:35:
Ik gebruik soms de Ody maar ik heb toch het gevoel dat ik meer DPS doe met mijn VA Galaxy of de Dreadnought. Vroeger vloog ik ook nog met de Excelsior class (high level versie). Moet die eigenlijk eens uit de motteballen trekken en kijken of ie nog zo lekker vliegt als vroeger.. :O
Ik vond de Ody eerst ook niets, en bleef lekker bij mijn Bellerophon. Uiteindelijk gaat het toch om trainen en je rol in het spel. Mijn Bellerophon (U.S.S. Iridium (Iridium class) is uitstekend om bijvoorbeeld PVP met starbase 24 op Raptors en BOP`s te jagen. De slagschepen laat ik over aan de grote jongens met af en toe was ondersteuning. Maar nu tegen de BORG doe ik met de Ody bijvoorbeeld de Kang verdedigen. (2x front torpedo met spread, 1X Phaser, 1X anti-proton, Achter dan 1X tricobalt Device, 1X Tricobalt mines, 1X transphasic mines en 1x Quantum mines). Zo heb ik de SparC-Manouvre --> Volle snelheid op de tegenstander af, op 10 km front phasers en torpedo spread zodat het schild voor weg is en je automatisch terug valt naar full impulse, drop een tricobalt en quantum mijntjes en het is Boem tegenstander zonder dat ze een schot gelost hebben. En je hebt zelf alweer genoeg afstand voor de explosie.

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
En aankomend season 6 eindelijk fleetbases!!!

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Yep season 6 fleetbase bouwen :D

Het is eindelijk na veel sparen en verkopen van zooi toch eindelijk gelukt.

Afbeeldingslocatie: http://i385.photobucket.com/albums/oo298/ShockWave_Omega/Dkoraklein.jpg

Eindelijk een D'Kora klasse.. of ook bekend als een Ferengi Marauder. Ze vliegt heerlijk en heeft een battlemode. Een van de dingen die ze dan oa beter doet is draaien (+30%). Altijd lekker en dan hebben we het nog niet over de andere plus punten in battlemode..

Lekker met de bijbehorende shuttle erbij :D

Afbeeldingslocatie: http://i385.photobucket.com/albums/oo298/ShockWave_Omega/Dkorabattlemode.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave_Omega op 14-06-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
If it`s Ferengi, it`s overpaid, fake, no warranty and likely to break down as soon as the merchant goes to warp!

ik zit op mijn Zen transfer te wachten voor de cryptic points om dit schatje te kopen;

Afbeeldingslocatie: https://ssl-sto.s3.amazonaws.com/store/061412/armitage_screen_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ferengi Rule of Acquisition 284: Deep down everyone's a Ferengi.

Ik heb ook de Jem'Hadar attackship en de Galor.. Maar ben toch het meest te spreken over de Marauder. 2e hands of niet ;)

De Armitage is leuk maar heb al een carrier. Wat me wel leuk lijkt is de Photon Torpedo point defense console. Die dan in combinatie met de Phaser point defense :D Wel een beetje jammer dat ie met Peregrines komt.. Had liever een andere shuttle of fighter gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420049

SparC-EHV schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:59:
[...]
uitstekend om bijvoorbeeld PVP met starbase 24 op Raptors en BOP`s te jagen.

Maar nu tegen de BORG doe ik met de Ody bijvoorbeeld de Kang verdedigen. (2x front torpedo met spread, 1X Phaser, 1X anti-proton, Achter dan 1X tricobalt Device, 1X Tricobalt mines, 1X transphasic mines en 1x Quantum mines).

Zo heb ik de SparC-Manouvre --> Volle snelheid op de tegenstander af, op 10 km front phasers en torpedo spread zodat het schild voor weg is en je automatisch terug valt naar full impulse, drop een tricobalt en quantum mijntjes en het is Boem tegenstander zonder dat ze een schot gelost hebben.
PVP starbase 24 of PvE starbase 24?

2 energy weapons + 6 kinetic weapons, de verhouding kinetic schade is hoog, met alleen 2 energy weapons duurt het vrij lang voordat je vijandelijke shields heb gedrained.

phasers, anti-proton, tricobalt en quantum damage, het is aan te raden om maximaal 2 verschillende type
damage toe te passen, zodat je optimaal gebruik kan maken van je tactical consoles.

SparC-Manouvre->Volle snelheid op de tegenstander af, op 10 km front phasers en torpedo spread, shields nog steeds aanwezig omdat front phasers en anti proton en torpedo spread niet voldoende is.Tevens val je automatisch uit full impulse, op 5-7km van de vijand heb je weer een normale snelheid, drop een tricobalt en quantum mijntjes na enkele km en 5-15s later raken ze de vijandelijke shields en de tegenstander heeft nog shields zonder noemenswaardig hull shade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
1 Damage type heeft wel een voordeel boven 2 of meer damage types. Toch valt het mij lichtelijk op hoeveel beamboats dat ik voortaan bij STF's voorbij zie komen met een complete disco lichtshow. Echt allerlei kleuren enz komen er dan voorbij geschoten.

Ik houdt het op mijn Anti-Borg Phasers en Quantums met de bijpassende damage multi consoles. Maar goed dat is mijn ding. Iemand anders vindt het helemaal geweldig om alle damage types te gelijk te kunnen doen.
Geen punt als je maar plezier hebt in je game.

Het enigste waarin ik vaak en veel wissel zijn de schepen. Ik probeer dan ook zo veel mogelijk verschillende schepen in mijn bezit te hebben en te vliegen. Heeft me ook al extra stallingsplekken gekost... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de build van SparC kan hij tijdens STF's wel schade uitrichten, maar dan moet hij zijn ship dicht (ivm met zijn mines) bij unshielded doelwitten plaatsen. De resterende doelwitten met shields daarentegen...

Plezier in het gamen is belangrijk, maar STF's worden in team verband uitgevoerd.
De overige 4 teamgenoten die zullen plezier in het gamen ook belangrijk vinden.

Disco beamboats zie ik gelukkig niet meer zo vaak, de jem'hadar attack ship en de d'kora daarentegen zie ik steeds vaker.

Het lijkt alsof deze twee schepen alleen een bridge gedeelte hebben, zonder turbolift richting engineering deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Klopt die hebben geen engineering enz. De D'Kora heeft wel zijn eigen Dabo tafel incl. Holo Leeta, een random Ferengi merchant en toegang tot de mail,exchange en bank. Daarbij komen ook nog de extra DOFF missies die je van de brug kan starten. De Jem'Hadar brug ben ik al lang niet meer opgeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-06 21:06
Verloop van volgende week zal ik een nieuw Star Trek Online topic starten. Hier zal veel beschreven zijn die vooral beginners goed op weg moet helpen, maar ook ervarener speler moet het wat toevoegen. Ik hoop tegen die tijd van jullie feedback te krijgen van de fouten of toevoegingen om deze topic start goed te maken, ik weet helaas niet alles.

Hier is alvast een voor proefje van het layout hoe het globaal uitgaat zien.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Als je hulp nodig hebt laat het maar weten :) help graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
ShockWave_Omega schreef op zondag 24 juni 2012 @ 15:22:
Als je hulp nodig hebt laat het maar weten :) help graag mee :)
Is goed, als je mij je mail adres zou kunnen DMen dan stuur ik je de text even als ik klaar ben. Dan zou je nog even kunnen kijken wat jij denk dat er nog bij kan of wat niet goed staat voor dat ik het er op gooi. Misschien dat we via messenger of via STO nog even er over kunnen discuseren als je het heb gelezen?

Wat ik al schreef je kan gewoon niet alles weten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door AndreStarTrek op 24-06-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Helaas haal ik deze weken niet meer, maar om jullie niet helemaal droog te laten staan, kan je hier mee kijken in de keuken

http://warpcore.nl/sto/test.html

LET OP het is work in progress. Er komt nog veel bij en er word nog van alles getuned. Ik ben met zowel de informatie als het ontwerp nog bezig.

Onderbouwde kritiek is welkom, maar hou er erg in dat de kans bestaat dat ik daar al/nog mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-06 18:24
Ben sinds een paar dagen ook weer aan het spelen, en moet zeggen.. er is een hoop veranderd. Ik vermaak me eigenlijk prima , al is het wel "A lot to take in", er is zò veel te doen..

Ben nu bijna level 6, maar ik vraag me 2 dingen af. als ik in Zone wil chatten geeft hij nog steeds aan dat dat niet mag met een nieuw karakter, terwijl ik toch al enkele dagen speel.. wanneer gaat deze limitatie eraf?

En wanneer krijg ik een nieuw schip? Gaat zoiets vanzelf, of moet ik daar zelf iets aan doen? Ik vlieg nog steeds in het beginschip rond.

Voor de rest gaat 't best goed, al is het soms even uitpluizen wat ik nu eigenlijk moet doen of waar ik moet wezen :)

Edit : Zie net dat ik dylithium nodig heb om schepen te kopen (dat paarse spul), kan ik dat ergens maken? of hoe kom ik hieraan?

[ Voor 9% gewijzigd door Visgek82 op 07-07-2012 16:43 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
De eerste schepen tot Vice Admiral (lvl 50) krijg je als je rank up gaat (elke 10 levels ongeveer). Je krijgt dan een token om een schip te claimen bij Engineering op Earth spacedock.

En de chat dat staat op de site van STO vermeld maar zal het hier ook even neerzetten althans voor Silver account spelers:
Afbeeldingslocatie: http://i385.photobucket.com/albums/oo298/ShockWave_Omega/STOchat.jpg

Dilithium krijg je als je missies speelt. Of als je speciale mining missies gaat doen. Je kan het ook krijgen via het lore-kennis systeem/test op Aarde (je kan het op verschillende manieren krijgen dus).

[ Voor 20% gewijzigd door ShockWave_Omega op 07-07-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Visgek82 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:49:
Ben nu bijna level 6, maar ik vraag me 2 dingen af. als ik in Zone wil chatten geeft hij nog steeds aan dat dat niet mag met een nieuw karakter, terwijl ik toch al enkele dagen speel.. wanneer gaat deze limitatie eraf?
Kan je al items versturen via de mail stations? Mogelijk krijg je een melding dat je xx uur moet wachten.
En wanneer krijg ik een nieuw schip? Gaat zoiets vanzelf, of moet ik daar zelf iets aan doen? Ik vlieg nog steeds in het beginschip rond.
Klik linksboven op je level, je krijgt dan een overzicht van rewards per level.

Zodra je level 10/20/30/40 bent, krijg je een bericht van admiral Quinn, je moet dan langskomen op zijn kantoor, daarna ga je naar de shipyard voor een gratis nieuw schip.
Wanneer je level 50 bereikt dan krijg je geen nieuw schip, maar krijg de mogelijkheid om bepaald C-store schepen te kopen. http://www.stowiki.org/C-Store#Federation_Class

http://www.stowiki.org/Heavy_Escort_Carrier
2000 cryptic points, ongeveer 680.000 dilithium. Je kan cryptic points kopen met euro's of met refined dilithium. Dat laatste gaat via de dilithium exchange (rechtsonder van de mini map).
Huidige omzetting is 340 dilithium ore voor 1 cryptic point.
Edit : Zie net dat ik dylithium nodig heb om schepen te kopen (dat paarse spul), kan ik dat ergens maken? of hoe kom ik hieraan?
Dat paarse spul, dilithium ore en refined dilithium.
Per dag kan je maar 8000 dilithium ore omzetten in refined dilithium.

Je kan onbeperkt dilithium ore binnenhalen, de missies daarvoor staan hier vermeld,
http://www.stowiki.org/Dilithium
Let op, de meeste missions kan je pas vanaf level 9 of later uitvoeren.

Op je huidige level kan je alleen dilithium ore verzamelen met de starfleet academy event
http://www.stowiki.org/Mission:_Starfleet_Academy_Event
http://www.stowiki.org/Mi...Academy_Event/Walkthrough
Helaas kan je dit niet altijd doen, meestal 1-2x per dag, vandaag bv, 13:00-14:00, morgen: 2:00-3:00.
Druk op "J" en bekijk "Today's Events".

Daarnaast kan je ook cryptic points kopen en deze gelijk omzetten naar refined dilithium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-06 18:24
Anoniem: 420049 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:29:
[...]

Kan je al items versturen via de mail stations? Mogelijk krijg je een melding dat je xx uur moet wachten.

[...]

Klik linksboven op je level, je krijgt dan een overzicht van rewards per level.

Zodra je level 10/20/30/40 bent, krijg je een bericht van admiral Quinn, je moet dan langskomen op zijn kantoor, daarna ga je naar de shipyard voor een gratis nieuw schip.
Wanneer je level 50 bereikt dan krijg je geen nieuw schip, maar krijg de mogelijkheid om bepaald C-store schepen te kopen. http://www.stowiki.org/C-Store#Federation_Class

http://www.stowiki.org/Heavy_Escort_Carrier
2000 cryptic points, ongeveer 680.000 dilithium. Je kan cryptic points kopen met euro's of met refined dilithium. Dat laatste gaat via de dilithium exchange (rechtsonder van de mini map).
Huidige omzetting is 340 dilithium ore voor 1 cryptic point.

[...]

Dat paarse spul, dilithium ore en refined dilithium.
Per dag kan je maar 8000 dilithium ore omzetten in refined dilithium.

Je kan onbeperkt dilithium ore binnenhalen, de missies daarvoor staan hier vermeld,
http://www.stowiki.org/Dilithium
Let op, de meeste missions kan je pas vanaf level 9 of later uitvoeren.

Op je huidige level kan je alleen dilithium ore verzamelen met de starfleet academy event
http://www.stowiki.org/Mission:_Starfleet_Academy_Event
http://www.stowiki.org/Mi...Academy_Event/Walkthrough
Helaas kan je dit niet altijd doen, meestal 1-2x per dag, vandaag bv, 13:00-14:00, morgen: 2:00-3:00.
Druk op "J" en bekijk "Today's Events".

Daarnaast kan je ook cryptic points kopen en deze gelijk omzetten naar refined dilithium.
Zie net je post, grappig :)

Hier heb ik wel wat aan. Ik had verwacht al een nieuw schip te krijgen op level 7 (lieutenant) , omdat dat aangegeven stond op de plek waar jij het over had , maar kon in de shipyard niets.

Heb nu alleen nog van dat zilveren spul idd waar je ook gewone zaken mee kan kopen, dus daar moet ik dan ff aan gaan werken. op zich kan ik me nog prima redden in mijn huidige bootje, dus nog geen nood aan de man.

Ik zoek trouwens wel een noob-friendly guild, weet jij er zo een? maakt even niet zoveel uit wat voor taal er gesproken wordt, zolang men maar behulpzaam is (ben ik zelf ook, als ik iets meer ervan zou weten) .

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Er zijn genoeg vriendelijke fleets die nieuwe mensen zoeken. Zelf ben ik ook constant opzoek naar nieuwe mensen voor in mijn fleet. Onze fleetbank is ruimschoots gevuld met allerlei goodies enz. Alleen missen we een bak nieuwe mensen om alles goed draaiend te houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Ik ben met de laatst loodjes bezig van de nieuw topic start. Het heeft wat langer geduurd dan ik had verwacht, als je het doet moet je het goed doen dacht ik zo. Maar goed ik moet de nieuwe topic nog even aanpassen dat het compatibel is met werking van tweakers en wat stowiki links er in verwerken en dan kan die online.

Dus nog even geduld.

[ Voor 5% gewijzigd door AndreStarTrek op 23-07-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Aan alle vloten.. Pas op voor de speler met de handle: @weeabooko

Deze rooft namelijk je complete fleetbank leeg en knijpt er dan tussen uit. Ondertussen ook melding bij de GM's gemaakt over deze spe..eh dief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-06 18:55
ShockWave_Omega schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:07:
Er zijn genoeg vriendelijke fleets die nieuwe mensen zoeken. Zelf ben ik ook constant opzoek naar nieuwe mensen voor in mijn fleet. Onze fleetbank is ruimschoots gevuld met allerlei goodies enz. Alleen missen we een bak nieuwe mensen om alles goed draaiend te houden :(
Ik ben het nu aan het downloaden, nog ongeveer 2u te gaan. Ik ben een enorme fan van Star Trek en dit is mss een welkome afwisseling tussen de BF3 potjes. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
gerre22 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:12:
[...]Ik ben het nu aan het downloaden, nog ongeveer 2u te gaan. Ik ben een enorme fan van Star Trek en dit is mss een welkome afwisseling tussen de BF3 potjes. ^^
Je bent meer dan welkom bij de vloot (die ondertussen al een stuk actiever is) als je er straks een gaat zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
gerre22 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:12:
[...]

Ik ben het nu aan het downloaden, nog ongeveer 2u te gaan. Ik ben een enorme fan van Star Trek en dit is mss een welkome afwisseling tussen de BF3 potjes. ^^
I hoop dat je het leuk ga vinden, er is een hoop te doen tegenwoordig. Zoals ShockWave_Omega al zij als je een fleet wil joinen dan kan je bij ons terecht. We zijn een gezellige casual Hollandse federation fleet .

Onze fleet heet 'Gathering of Tweakers and Ariesfleet' geef mij of ShockWave_Omega een PM voor een invite. We zijn alle 2 te vinden onder de zelfde naam als hier op tweakers.

Ook zijn we per chat te vinden in de chat room 'tweakers.net'

[ Voor 9% gewijzigd door AndreStarTrek op 29-07-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
AndreStarTrek schreef op zondag 29 juli 2012 @ 17:54:
[...]

I hoop dat je het leuk ga vinden, er is een hoop te doen tegenwoordig. Zoals ShockWave_Omega al zij als je een fleet wil joinen dan kan je bij ons terecht. We zijn een gezellige casual Hollandse federation fleet .

Onze fleet heet 'Gathering of Tweakers and Ariesfleet' geef mij of ShockWave_Omega een PM voor een invite. We zijn alle 2 te vinden onder de zelfde naam als hier op tweakers.

Ook zijn we per chat te vinden in de chat room 'tweakers.net'
Zal ik zeker doen, blijkbaar is er ook nog een patch van 1.6GB wat ik niet zo snel binnentrek op 220KB/s. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
gerre22 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 22:55:
[...]

Zal ik zeker doen, blijkbaar is er ook nog een patch van 1.6GB wat ik niet zo snel binnentrek op 220KB/s. :)
Apart normaal gaat het wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
AndreStarTrek schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:12:
[...]

Apart normaal gaat het wel snel.
Het ligt meer aan mijn internet verbinding dan aan de STO servers! ;) Anyhow, Ik ga dit topic morgen eens doorspitten voor tips en evt wat andere goede sites met info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-06 07:07

Orac

Ik mis je papa.

gerre22 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:47:
[...]

Het ligt meer aan mijn internet verbinding dan aan de STO servers! ;) Anyhow, Ik ga dit topic morgen eens doorspitten voor tips en evt wat andere goede sites met info.
http://www.stowiki.org

http://www.stoacademy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
gerre22 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:47:
[...]

Je kan ook dit even door lezen, let wel op dat er wat foutjes in kan zitten aangezien dit taal technisch nog nagekeken moet worden.

http://warpcore.nl/sto2/test.html

Komt binnen kort online in de nieuwe sto topic hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Deze kan gesloten worden en we gaan hier verder [MMORPG] Star Trek Online Free to Play - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

^^ :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.