Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
icegodd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:03:
ben een weekje weer begonnen sinds beta ..... jesus bug bug buggie

zijn er nog NL fleet in leven???
Yep de Ariesfleet (NL/BE vloot) bestaat nog steeds :) casual gaming vloot :)

Ik verwacht dat het na de 17e vrij druk gaat worden met mensen die het toch even gratis willen uitproberen :)

[ Voor 15% gewijzigd door ShockWave_Omega op 05-01-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:31
Ik denk dat het ook wel druk zal gaan worden.
Ben dan erg benieuwd naar de EQ prijzen. Die zullen wel erg gaan stijgen.
Heb zelf de beta gedaan en ben pas nu een maand actief.

Is er misschien interesse in een Tweakers corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik heb al een vloot wellicht dat het een idee is die te gebruiken?

(hoort ook een website en een TS3 server bij)

[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave_Omega op 05-01-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:47

Rannasha

Does not compute.

Zojuist een mail gekregen dat F2P is begonnen voor iedereen die ooit een betaalde account heeft gehad. Dus maar weer even de client binnenhalen en kijken wat er allemaal verandert is :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Die mail heb ik ook gehad. Denk dat ik het echter laat schieten, ik vond het in het begin wel leuk vanwege het ST universum maar daarna verzand je al snel in 10 miljoen verschillende mogelijkheden qua upgrades/paden die je kunt/moet/mag bewandelen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb ook die mail gehad. Heb de game nooit van me PC verwijderd dus net opgestart en hij is nu aan het patchen...

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Arfman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:11:
Die mail heb ik ook gehad. Denk dat ik het echter laat schieten, ik vond het in het begin wel leuk vanwege het ST universum maar daarna verzand je al snel in 10 miljoen verschillende mogelijkheden qua upgrades/paden die je kunt/moet/mag bewandelen.
Mwa dat valt op zich ook wel mee. Het skill systeem is compleet gerevamped. Alles is nu simpeler gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Heb hem toch maar weer eens geprobeerd en tot mijn genoege was het spel toch best wel verbeterd, en tot nu toe heb ik er nog wel veel plezier aan. Gelukkig als je maar max 1 uurtje per dag kan spelen wordt het spel niet zo snel saai ;)

+ punt vind ik toch wel dat Duty Officers & dat er gelukkig (even afkloppen) geen server wipe is geweest.

- punt vind ik wel dat core spelers niet (echt) worden beloond voor hun inzet en trouw aan het spel, (naast de Veteran reward system).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

ShockWave_Omega schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:14:
[...]

Mwa dat valt op zich ook wel mee. Het skill systeem is compleet gerevamped. Alles is nu simpeler gemaakt.
Vind ik jammer, nu is het nog eentoniger worden eerst kon je echt focussen op bepaalde skills nu is het random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Zenix schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:53:
[...]

Vind ik jammer, nu is het nog eentoniger worden eerst kon je echt focussen op bepaalde skills nu is het random.
True.. maar als het overgrote deel van je subscriberbase gaan klagen dat je te random alle kanten op kan met je skills .. dan ga je daar iets aan doen. Granted dit was misschien niet DE oplossing.. Maar ze moeten de massa rustig houden en dan is dus zoiets als versimpelen van de skills een optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Kun je al ergens de client downloaden? Of is dat al gelijk bij het aanmaken van een account?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
junglebeast schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 20:32:
Kun je al ergens de client downloaden? Of is dat al gelijk bij het aanmaken van een account?
Zie de main STO site. Als je jezelf aanmeld mag je ook meteen gaan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:29
Arfman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:11:
Ik ga 'm wel even proberen samen met een maat van me. Tijdens de bèta me toch wel vermaakt maar niet genoeg om over te gaan op een betaalaccount. Ben benieuwd wat er zoal veranderd is nu we twee jaar verder zijn.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Morgen is deze free to play?!
Heb me al ingeschreven en het spel geïnstalleerd. Ben benieuwd! Op zich redelijk fan van de series (TNG/DS9/VOY).
Als ik het leuk vind, wordt dit mijn 3e MMO na Ultima (kort gespeeld) en WoW (sinds de zomer gekapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
DeepR schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:53:
Morgen is deze free to play?!
Heb me al ingeschreven en het spel geïnstalleerd. Ben benieuwd! Op zich redelijk fan van de series (TNG/DS9/VOY).
Als ik het leuk vind, wordt dit mijn 3e MMO na Ultima (kort gespeeld) en WoW (sinds de zomer gekapt).
Yep wordt free to play. Als je bij een leuke fleet gaat wordt het spel natuurlijk ook leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gisteravond de tutorial gespeeld. En erg leuk sfeertje moet ik zeggen. Beetje houtige bewegingen maar leuke gameplay.

Voor mensen die geen geld willen neer tellen voor SWTOR of EVE is dit best een leuk alternatief voor een SF MMO.

Edit: Ik speel een Ferengi Engineer genaamd Krellick. Geen idee op welke server.

[ Voor 15% gewijzigd door junglebeast op 18-01-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
junglebeast schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:44:
Gisteravond de tutorial gespeeld. En erg leuk sfeertje moet ik zeggen. Beetje houtige bewegingen maar leuke gameplay.

Voor mensen die geen geld willen neer tellen voor SWTOR of EVE is dit best een leuk alternatief voor een SF MMO.

Edit: Ik speel een Ferengi Engineer genaamd Krellick. Geen idee op welke server.
Er is maar 1 game server en nog een losse test server. Ze werken wel met verschillende instances om de load te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

Stoney3K

Flatsehats!

F2P is up, so:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z3edqhS81Ajb3GrBVLjijcvV/full.png

Meet Lt. Clayton, Commanding Officer, USS New Amsterdam :+

Tijd om wat game-time te klokken, zodat ik ook een fleet kan beginnen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
This email is to confirm that you have successfully canceled your Recurring 3-Month subscription.
Zo, dat ook maar gedaan. Voor die paar verschillen in opties ga ik niet onnodig maandelijks betalen voor een 'F2P' game. Ben benieuwd of ik überhaupt verschil zal zien/merken als het zover is (10 feb).

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds mijn Characters van tijdens de betalende periode bljikbaar, in het weekend nog eens wat missies doen ;)

Ik dacht dat ik net niet max level was, maar dit is geleden van februari vorig jaar, misschien dat max level al opgeschoven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Max level is momenteel 50 (Vice Admiral).

Er zijn wel wat verschillen tussen de betaalde en niet betaalde versies van STO. Het hoe wat en waar kan je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Is iemand er al in geslaagd een nieuw account aan te maken? Ik heb een Perfect World account, maar daarna vraagt het spel constant om een Cryptic handle aan te maken. Elke naam die ik daar ingeef is zogezegd reeds in gebruik. Ik geraak dus niet door het registratieproces :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Ik ben ingelogt met mijn PW account, toen hij vroeg om een Cryptic account heb ik gekozen om dat na te laten. Toen ging het spel gewoon vrolijk verder en kon ik spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik vind die optie niet terug :s Het scherm dat ik zie zegt Complete your login, en ik heb enkel de keuze tussen een Cryptic Handle of Link Cryptic account :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerrProx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-05 16:24
Ik ben het nu het Free to Play is ook weer aan het spelen, zal niet constant zijn maar zou wel graag bij een guild /fleet zitten voor de gezelligheid en tip ;)

HerrProx is de naam, mocht je me willen inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Aangezien het spel free-to-play is geworden, heb ik ook maar een gokje gedaan.

Goede genade wat komt er VEEL op je af zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat menig een af zal schrikken. Resource management, crew management, equipment voor je crew, jezelf en je schip, skills, abilities, wie neem je waar voor, away teams, echt zo gigantisch veel. Vrij pittige learning curve dus.

Daar staat tegenover dat de gameplay erg leuk en uitgebreid is. Er is echt heel veel te doen, zoveel dat het zeker in het begin wat onoverzichtelijk aanvoelt allemaal. Gewoon klein beginnen, een missie per keer, even bekend maken met waar alles zit, en dan maar op onderzoek!

Ik vind dit zonder twijfel een van de beste MMORPGs die ik tot op heden heb gespeeld. De learning curve mag pittig zijn, maar is erg belonend. Uitgebreid en veelzeidig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Vinnie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:57:
[...]

Zo, dat ook maar gedaan. Voor die paar verschillen in opties ga ik niet onnodig maandelijks betalen voor een 'F2P' game. Ben benieuwd of ik überhaupt verschil zal zien/merken als het zover is (10 feb).
Je zal vrij weinig merken van het stapje terug naar Silver member. Veel van de dingen die je als Gold member (subscriber) hebt geunlocked blijf je houden als je teruggaat naar Silver. Denk aan de grotere inventory/bank, credit limiet, Boff-slots, enz...

Het is voor mensen die het spel leuk vinden aan te raden om 1 maandje te subscriben terwijl je je main character leveled. Je krijgt dan iedere keer dat je een rang omhoog gaat een gratis respec-token waarmee je je skills kunt resetten en als je Rear Admiral (L40) haalt krijg je je schip gratis, waar Silver members er een stapel Dilithium voor moeten neerleggen. Daarnaast krijg je bovengenoemde unlocks (inventory, credit-limit, etc...) en die hou je als je weer teruggaat naar Silver. Alles bij elkaar is het dus een stuk gunstiger om 1 maandje te subscriben dan al die dingen los te moeten kopen in de C-store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04
Species5618 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Je zal vrij weinig merken van het stapje terug naar Silver member. Veel van de dingen die je als Gold member (subscriber) hebt geunlocked blijf je houden als je teruggaat naar Silver. Denk aan de grotere inventory/bank, credit limiet, Boff-slots, enz...

Het is voor mensen die het spel leuk vinden aan te raden om 1 maandje te subscriben terwijl je je main character leveled. Je krijgt dan iedere keer dat je een rang omhoog gaat een gratis respec-token waarmee je je skills kunt resetten en als je Rear Admiral (L40) haalt krijg je je schip gratis, waar Silver members er een stapel Dilithium voor moeten neerleggen. Daarnaast krijg je bovengenoemde unlocks (inventory, credit-limit, etc...) en die hou je als je weer teruggaat naar Silver. Alles bij elkaar is het dus een stuk gunstiger om 1 maandje te subscriben dan al die dingen los te moeten kopen in de C-store.
Lvl 40 zal anders wel even duren voordat je die haalt. Maar voor de eerdere levels kan het wel handig zijn ja.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Oh damn, zojuist level 7 aangetikt en ik word ineens overgoten met die Duty Officers en alle info daarom trent. En ik maar blij zijn dat ik het allemaal een beetje begon te begrijpen.

[Edit]Level 10 aangetikt, nieuw schipje gekregen (mooie cruiser aangeschaft) en aangezien ik toch een mooi overschot aan Delithium had, gelijk voorzien van wat mooie equipment. Leuke offensive skills en hele goede defensive skills dankzij m'n crew (shield en hull repair skills voor de win!) en het voelt dankzij z'n grote al een stuk meer aan als een Star Trek scheepje.

[ Voor 50% gewijzigd door Nazanir op 23-01-2012 22:42 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou gisteren ook even inloggen, blijkt dat ik nog 9gb aan patches moet binnenhalen, met de huidige limieten op het internet zal dat voor volgende maand zijn :(

Ik denk dat ik zo een Defiant met cloak als schip heb momenteel, ik weet het niet zeker, het is al zolang geleden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Die 9 GB is alleen in uitgepakte vorm, je moet naar het "verbruik" onderaan kijken, dat is wat je echt download.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Nazanir schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:06:
[Edit]Level 10 aangetikt, nieuw schipje gekregen (mooie cruiser aangeschaft) en aangezien ik toch een mooi overschot aan Delithium had, gelijk voorzien van wat mooie equipment. Leuke offensive skills en hele goede defensive skills dankzij m'n crew (shield en hull repair skills voor de win!) en het voelt dankzij z'n grote al een stuk meer aan als een Star Trek scheepje.
Het wordt nog leuker op level 30. Dan kun je kiezen uit (onder andere) een Galaxy-class (USS Enterprise, The Next Generation), een Defiant-class (USS Defiant, Deep Space 9) of een Intrepid-class (USS Voyager, Voyager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:53:
Die 9 GB is alleen in uitgepakte vorm, je moet naar het "verbruik" onderaan kijken, dat is wat je echt download.
De "uitgepakte vorm" staat bij mij op 14,9gb ;) Het is dus echt effectief 9gb dat gedownload wordt, ik heb ook gewoon de client van men CE DVD afgehaald, dus eigenlijk de allereerste productieversie nog van 2 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:40:
[...]

Het wordt nog leuker op level 30. Dan kun je kiezen uit (onder andere) een Galaxy-class (USS Enterprise, The Next Generation), een Defiant-class (USS Defiant, Deep Space 9) of een Intrepid-class (USS Voyager, Voyager).
De Defiant is toch mijn favoriet van de schepen die in de series/films voorkwamen. Een beetje een atypisch ST schip, klein, wendbaar, snel en cloackable. De Akira en de Sovereign vind ik qua stijl best mooi, maar in STO spelen ze niet zo leuk vind ik. De schepen die in STO geïntroduceerd werden heb ik tot nu toe bewust gemeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren begonnen met deze game. nu Lt-5.
Heeft iemand een tip voor een leuke fleet die mij ook nogeens wegwijs kan maken.
Man o man wat komt er een boel op je af. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:17:
Ben gisteren begonnen met deze game. nu Lt-5.
Heeft iemand een tip voor een leuke fleet die mij ook nogeens wegwijs kan maken.
Man o man wat komt er een boel op je af. :D
De Ariesfleet is nog steeds actief (sinds de Beta). We hebben een eigen site en TS3 server (momenteel down voor onderhoud :-( vanavond weer in de lucht). Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe NL/BE leden :)

Zoals eerder gezegd. We zijn een casual gaming fleet met vriendelijke leden (met veel kennis op de verschillende classes (Science/Tactical/Engineering). En een goed gevulde fleetbank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:51:
[...]

De Ariesfleet is nog steeds actief (sinds de Beta). We hebben een eigen site en TS3 server (momenteel down voor onderhoud :-( vanavond weer in de lucht). Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe NL/BE leden :)

Zoals eerder gezegd. We zijn een casual gaming fleet met vriendelijke leden (met veel kennis op de verschillende classes (Science/Tactical/Engineering). En een goed gevulde fleetbank :P
Waar of hoe kan ik me aanmelden?
Ik heb alleen geen TS. Mijn vrouw werd er gek van, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Leuk spel. Een boel informatie dat wel. Maar hey een echte trekkie draait er zijn hand niet voor om.
Ook de quests zijn een verademing. En de space battles zijn best pittig.

Wie wil kan mij toevoegen. Krellick@(tja dat weet ik zo even niet)

En heb ook wel intresse in die Ariesfleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Interessant dit, misschien ook maar eens proberen.

Erg verslavend of gemiddeld verslavend?? ;)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:29
Erg gemiddeld tot ondergemiddeld vind ik. Maar ik ben ook niet zo van de MMORPG games.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:59:
[...]
Waar of hoe kan ik me aanmelden?
Ik heb alleen geen TS. Mijn vrouw werd er gek van, lol.
Ik ben nu aan het ruzieen met de server :P komt vanavond zowieso allemaal goed. Dan kan je je eventueel op de site aanmelden of via STO bij Aizen@ShockWave_Omega.
junglebeast schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:49:
Leuk spel. Een boel informatie dat wel. Maar hey een echte trekkie draait er zijn hand niet voor om.
Ook de quests zijn een verademing. En de space battles zijn best pittig.

Wie wil kan mij toevoegen. Krellick@(tja dat weet ik zo even niet)

En heb ook wel intresse in die Ariesfleet.
Je kan je eventueel straks op de site aanmelden of via STO bij Aizen@ShockWave_Omega (dat is mijn main char) Ik doe mijn best om alles mbt de site weer up and running te krijgen (z.s.m.). Dan doet TS3 het ook meteen weer.

Hopelijk tot straks online :D

**EDIT** Site is weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ok.. ben er ondertussen achter waarom mijn site plat is gegaan :( . Vervangende machine wordt momenteel klaar gestoomd en neergezet.

.... And..... We're back :D

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave_Omega op 25-01-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 09:09

kishan4uall

kiesjan mag ook

Ook maar begonnen gezien het F2P is. Ben nu al een paar uur bezig, en het blijft me boeien, goede zaak dus! Het is heerlijk om te zien dat je zo veel crew/ship dingen zelf kunt regelen, alleen kostte mij het wel even om alles onder de knie te krijgen.
Ik vind het nu al een van de leukere mmo's die ik gespeeld heb, en de quests zijn ook interessant ipv de standaard 'zoek 100 van item x' quests, wat een verademing.

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Het boeit wel, maar na een tijdje worden de missies toch nogal veel hetzelfde:
- wat scheepjes afknallen
- wat ventjes afknallen

En af en toe herhalen we dat nog eens ... vind ik eigenlijk wel jammer.

(Kan zijn dat dat alleen de romulan missies zijn - maar 't valt me daar toch hard op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
chime schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:41:
Het boeit wel, maar na een tijdje worden de missies toch nogal veel hetzelfde:
- wat ventjes afknallen

En af en toe herhalen we dat nog eens ... vind ik eigenlijk wel jammer.

(Kan zijn dat dat alleen de romulan missies zijn - maar 't valt me daar toch hard op)
De Romulan/Reman missies zijn inderdaad niet allemaal even spannend. Maar daar komt rond de tijd dat je Captain wordt wel verandering in. Dan krijg je de feature episode missies. Die zijn beter uitgedacht en komen wat meer overeen met bijvoorbeeld een episode van Star Trek. Natuurlijk heb je dan nog het maak dit af en pak dat op gebeuren maar dan met een beter verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Het valt me op dat er best veel verschil in moeilijkheidsgraad zit tussen de ground en space STFs (op normal). De space STFs zijn supersimpel en kun je bijna niet verliezen. Ook de optional haal je vaker wel dan niet. De ground STFs hebben ten eerste al meer samenwerking en coordinatie nodig (tegelijk iets activeren of de groep splitsen om naar verschillende plekken te gaan en dat soort dingen) en de bosses zijn ook veel lastiger. Ze zouden ground wel iets mogen nerfen en dan space buffen zodat beide modes dichter bij elkaar zitten in moeilijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

vandaag met griep ziek thuis gebleven. Voel me weer wat beter, maar (*&@$ dit spel heeft wel weer een fijne learning curve :D Hou ik van!! Speelt deze game zich af op 1 server?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Erikie schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 13:40:
vandaag met griep ziek thuis gebleven. Voel me weer wat beter, maar (*&@$ dit spel heeft wel weer een fijne learning curve :D Hou ik van!! Speelt deze game zich af op 1 server?
Alles draait inderdaad op "1" server met meerdere instances voor loadballancing enz. Het spel heeft in de laatste grote episode update een andere learning curve gekregen met de Duty Officers enz. Voorheen was het alleen jij met je Bridge Officers en dan maar rond vliegen en missies doen. Dus het is wel een flinke verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
Duty officers vind ik inderdaad wel een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:20
Vorige week begonnen met STO en moet zeggen dat de game best bevalt. Gister de klingon storyline afgemaakt en ben nu level 20. Wat ik mij wel afvraag: Waarom zou je iets anders doen dan die storyline(of hoe het heet) missies? Alle andere dingen die je kan doen lijken zeer weinig op te leveren. Bijvoorbeeld die PVE dingen waar je voor kan queue'en. Je zit 45 min schepen kapot te schieten en dan krijg je 1 rare item en een klein beetje xp..

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
Die PVE dingen vind ik wel leuk ... es even gewoon wat gaan knallen.

Alleen dat kristallen luchtertje vind ik wat lastig ... vaak weet men niet hoe daar mee om te gaan en blijf je bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

pingkiller schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:49:
Vorige week begonnen met STO en moet zeggen dat de game best bevalt. Gister de klingon storyline afgemaakt en ben nu level 20. Wat ik mij wel afvraag: Waarom zou je iets anders doen dan die storyline(of hoe het heet) missies? Alle andere dingen die je kan doen lijken zeer weinig op te leveren. Bijvoorbeeld die PVE dingen waar je voor kan queue'en. Je zit 45 min schepen kapot te schieten en dan krijg je 1 rare item en een klein beetje xp..
Andere dingen gewoon voor de lol doen. De missies schalen met je level, dus je hoeft niet bang te zijn dat als je een heel aantal levels op andere manier haalt dat dan de storyline-missies opeens te makkelijk zijn geworden.

Daarnaast zijn er een aantal daily-missions die je dilithium opleveren. Die grondstof heb je vooral op hogere levels nodig om schepen te kopen en sommige high-level items te craften of te kopen. Je bent gebonden aan een dagelijks maximum van 8000 dat je kunt "refinen", dus als je vroeg begint met sparen en refinen dan gaat dat wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:07:
[...]
Daarnaast zijn er een aantal daily-missions die je dilithium opleveren.
Ik ben gisteren begonnen met spelen. Altijd al fan van Star Trek geweest, alleen stellen de meeste games van de franchise toch een beetje teleur.

Moet zeggen dat de MMO er leuk uitziet. Fijne learning curve en Star Trek universe is altijd leuk. Ben nog wel op zoek naar een leuke fleet.

Vroeg me af wanneer je kon beginnen met het gatheren van dilithium? Worden de dailies pas op een bepaald lvl unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Momenteel omdat ze 2 jaar bestaan worden er schepen weg gegeven. Je kan al meedoen vanaf lvl 5 maar kan het schip pas gebruiken vanaf Vice Admiral. Als je hem nu gratis haalt hoef je hem straks niet te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:40

odan

The dark side is within all!

heb de missies gedaan. vind de klingon versie alleen niet echt mooi.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
odan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:26:
heb de missies gedaan. vind de klingon versie alleen niet echt mooi.
De starfleet versie is nagenoeg het zelfde hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:40

odan

The dark side is within all!

ShockWave_Omega schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 07:50:
[...]

De starfleet versie is nagenoeg het zelfde hoor ;)
ik bedoelde het schip :+

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 19:25
Is er uberhaupt al iets van een tweakers fleet? of is de animo voor dit spel niet heel hoog hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Rexcore schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:28:
Is er uberhaupt al iets van een tweakers fleet? of is de animo voor dit spel niet heel hoog hier?
Er zijn wat mensen van uit tweakers die bij mijn vloot zijn gekomen. De Ariesfleet is een NL/BE vloot. Geheel Nederlands talig. Wij hebben een eigen website en een teamspeak 3 server. Als je met ons in contact wil komen dan kan je eventueel contact op nemen met : Aizen@ShockWave_Omega of Mindi@lordsjaak of Valerie@Halona.

Zij kunnen je in de vloot inviten als ik er even niet ben (als je interesse hebt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op maandag 06 februari 2012 @ 06:57:
[...]

Er zijn wat mensen van uit tweakers die bij mijn vloot zijn gekomen. De Ariesfleet is een NL/BE vloot. Geheel Nederlands talig. Wij hebben een eigen website en een teamspeak 3 server. Als je met ons in contact wil komen dan kan je eventueel contact op nemen met : Aizen@ShockWave_Omega of Mindi@lordsjaak of Valerie@Halona.

Zij kunnen je in de vloot inviten als ik er even niet ben (als je interesse hebt natuurlijk).
Als mijn patch gedownload is neem ik meteen contact op ;)

Zal nog wel een week duren, lekker zo een FUP van minder dan 50gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

ik denk dat ik dan ook jullie fleet join zit nu bij een amerikaanse en met het tijdverschil is dat niks. en zei hebben ventrillo en jullie teamspeak dat is veel beter :D

Starcaller@neophytor level 41 fleet escort

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Zijn er enig vereiste aan een fleet joinen? Ik ben namelijk nogal een casual player met een uurtje speeltijd hier en een uurtje daar. Meedoen aan grote geplande fleetwars zal ik dus niet snel :)

De server is best wel vaak down tegenwoordig merk ik. Nu weer nu ik net wat wilde doen voor ik weg moet, en de vorige keren vaak juist wanneer ik 's avonds tijd had. Ook liep ik gister tegen een queue aan om te mogen spelen... Dat is nou niet echt goede reclame. Veel erger dan de afgelopen weken was het zelfs niet tijdens de beta.

Hoewel ik de reguliere missies nog steeds aardig saai en repetitief vind(kill x, destroy y), ben ik nu bezig met de Section31 missies welke wel spannend en gevarieerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Firestone schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:53:
Zijn er enig vereiste aan een fleet joinen? Ik ben namelijk nogal een casual player met een uurtje speeltijd hier en een uurtje daar. Meedoen aan grote geplande fleetwars zal ik dus niet snel :)

De server is best wel vaak down tegenwoordig merk ik. Nu weer nu ik net wat wilde doen voor ik weg moet, en de vorige keren vaak juist wanneer ik 's avonds tijd had. Ook liep ik gister tegen een queue aan om te mogen spelen... Dat is nou niet echt goede reclame. Veel erger dan de afgelopen weken was het zelfs niet tijdens de beta.

Hoewel ik de reguliere missies nog steeds aardig saai en repetitief vind(kill x, destroy y), ben ik nu bezig met de Section31 missies welke wel spannend en gevarieerd zijn.
Wij zijn een casual fleet. Er worden wel STF's (pve) gerund maar dat is meer als er mensen zin hebben kunnen ze mee en wil je niet dan hoeft het ook niet. Wij zijn niet echt toegespitst op PVP maar zijn niet vies van een potje PVP actie op zijn tijd. Een stukje naar boven kan je zien hoe je in contact kan komen met onze vloot.

Mja gisteren had ik ook last van een qeue (maar ja ben gold user dus sta er niet al te lang in) van 1444 mensen ofzo :S Tja wat moet ik daarvan zeggen.. Sinds de F2P omschakeling is het een vrij populair spel :)

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave_Omega op 06-02-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Firestone schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:53:

G3n3t!cs schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:37:
ik denk dat ik dan ook jullie fleet join zit nu bij een amerikaanse en met het tijdverschil is dat niks. en zei hebben ventrillo en jullie teamspeak dat is veel beter :D

Starcaller@neophytor level 41 fleet escort
We zien jullie graag online terug :D

[ Voor 54% gewijzigd door ShockWave_Omega op 06-02-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren ingelogd op de site om eens te kijken. Blijkt dat ik nog 1600 Cryptic Points heb en een Silver Member ben met een Gold blabla iets... geen idee wat het allemaal wil zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Zo, van het weekend level 50 aangetikt, nu begint de fun :D.

Ben best wel blij met m'n Odyssey cruisertje, wat voor mijn gevoel wel een beetje ene probleem is, dat Science Officers wat schepen betreft een beetje aan het kortste eind trekken. Dit bedoel ik als ik in de store kijk naar alle VA schepen, vooral Tactical en Engineers hebben hele mooie en ook wat meer unieke schepen ter beschikking, waar Science een lullig Interprid refitje krijgt, zonder al te veel extra opsmuk qua consoles of weapon bays. Offensief gezien lijken ze dan wel wat te kort te schieten.

Ik zal niet willen beweren dat ze zwak zijn, zeker niet, maar als ik kijk wat voor Tact en Eng aan het wachten is, voel ik me een beetje bedrogen. Wel heel erg relaxed dat de Ody 1 sci, 1 tact en 1 eng + 2 universal officer slot heeft, geeft heel veel vrijheid hem in te richten zoals je wilt.

Had ook maar gelijk wat STFjes gedaan, bijzonder veel geluk gehad, want had meteen de juiste drops om Omega/MACO items aan te schaffen, dus gelijk een Omega Impulse engine en Shield aangescahft :D

Alles loopt wat dat betreft redelijk op rolletjes.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gespeeld, ik snap er niets meer van :p
Morgen eens de fleet joinen en dan zien we wel verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
gisteravond ook even via steam gedownload en ff door de tutorial heen geblazen. Ziet er grappig uit dus zal me binnenkort ook eens even aanmelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Even een wellicht domme vraag.
Ik lees over klingon schepen enzo?
Hoe kan ik hiervoor kiezen?

Heb de tutorial gehaadl btw, maar het zal nog wel een tijd duren voor ik wegwijs ben geworden in dit enorme spel.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
Door een klingon karakter aan te maken, maar ik dacht wel dat je dan eerst een minimum level moet hebben met je federatie karakter (level 10 of 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
chime schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:11:
Door een klingon karakter aan te maken, maar ik dacht wel dat je dan eerst een minimum level moet hebben met je federatie karakter (level 10 of 20)
hexta schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:07:
Even een wellicht domme vraag.
Ik lees over klingon schepen enzo?
Hoe kan ik hiervoor kiezen?

Heb de tutorial gehaadl btw, maar het zal nog wel een tijd duren voor ik wegwijs ben geworden in dit enorme spel.
Je moet een level 25 federation char hebben als ik het goed heb voordat je een Klingon kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Niet meer, het is verlaagd naar level 20, het mooie is (of nadeel, hangt van jou af denk ik), is dat je Klingon (of KDF) char ook meteen op 20 begint.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even online gekomen. Mij lijkt het echt of er niets te doen is, toch niet voor een 'solospeler' als mij...

Ik heb een of andere queue gejoined en een borg vortex ingemaakt met 4 toevallige voorbijgangers, maar de rewards leken nergens naar en het hele spul was ook maar gemakkelijk.

En dat van die duty officers snap ik helemaal niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 11:26:
Gisteren nog even online gekomen. Mij lijkt het echt of er niets te doen is, toch niet voor een 'solospeler' als mij...

Ik heb een of andere queue gejoined en een borg vortex ingemaakt met 4 toevallige voorbijgangers, maar de rewards leken nergens naar en het hele spul was ook maar gemakkelijk.

En dat van die duty officers snap ik helemaal niet :p
Mwa er zijn genoeg special events en andere zaken om je goed bezig te houden. De qeue die je was gejoined is ook een van die special events. Namelijk een Borg invasie stoppen. Die word ook gescalled naar mate er mensen met een minder level in komen.

Duty officers zijn makkelijk. Je moet de juiste officer op de juiste missie sturen en dan kan het niet meer fout gaan. Het levelt vrij lekker als je 20 missies te gelijk aan zet/opeist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:34:
[...]

Mwa er zijn genoeg special events en andere zaken om je goed bezig te houden. De qeue die je was gejoined is ook een van die special events. Namelijk een Borg invasie stoppen. Die word ook gescalled naar mate er mensen met een minder level in komen.

Duty officers zijn makkelijk. Je moet de juiste officer op de juiste missie sturen en dan kan het niet meer fout gaan. Het levelt vrij lekker als je 20 missies te gelijk aan zet/opeist.
Oh, maar ik ben al lvl50, dan heeft het geen nut, die duty officers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bedankt voor de info. :)
Wanneer ik weer wat loze uurtjes heb zal ik er weer eens naar kijken. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 15:50:
[...]

Oh, maar ik ben al lvl50, dan heeft het geen nut, die duty officers?
Krijgt wel Dilithuim van de missies dus nut heeft het altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
De nieuwe Galor klasse is een uitstekende cruiser :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Duty officers kopen heeft ALTIJD nut, net zoals Board Officers.

Zeker de paarse poppetjes hebben altijd hele leuke bonussen, en zelfs als ze geen bonussen direct relevant aan de missie hebben, verhogen ze het slagingspercentage.

Zelfde voor Boffs, de paarse varianten hebben altijd unieke en uiteenlopende stats, die je never nooit op een witte of groene vindt. Per STF die je speelt, krijg je 480 Dilithium, als je zorgt dat je Duty Officers altijd op pad zijn, zorgen die ook voor leuk extra dilithium, en dankzij paarse doffs, zal je kans op critical succes veel hoger liggen, waardoor je per missie weer meer uitgekeerd krijgt.

Je moet je natuurlijk niet meteen hierop blindstaren, maar een beetje rustig naartoe werken. Op level 50 lekker STFjes gaan doen, doffs op pad blijven sturen, lekker dilithium farmen terwijl je met STFjes nieuwe equip voor ground/space verzameld en dan langzaam je boffs/doffs vervangen met paarse varianten. Zorg echter wel dat je eerst goed leest en vergelijkt met wat je hebt, zodat je er wel echt op vooruit gaat, en dat die Boff (vooral boffs), passen bij jouw speelstijl en een aanvulling zijn voor je schipje. Probeer als je kan niets qua wapens/equip uit de Dilithium store te kopen (vrij duur voor mark X en XI), gebruik daarvoor liever je EDC (Encrypted Data Chip, krijg je met STFjes) en als je geluk hebt de verschillende salvage/tech drops om je schip uit te rusten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Houden ze langzaam eens op het het droppen van al die Cardassian Lock Boxes? Als F2P speler heb ik er totaal niets aan als ik geen keys koop (waar ik dus voor mag betalen of me helemaal vierkant spelen), en ik merk wel dat de game er de afgelopen dagen gruwelijk laggy van geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik vrees dat dit onderdeel is van het nieuwe speel beleid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

De lockboxes droppen tot ongeveer half maart. Maar ze zullen wellicht wel iets anders bedenken voor daarna. Ze moeten tenslotte ergens het geld vandaan halen.

Overigens is gisteren het eerste deel van de nieuwe Feature Episode serie beschikbaar gekomen. Deze serie heet "The 2800" en gaat over wat er gebeurt is met de 2800 Dominion schepen die tijdens de Dominion War in de wormhole zijn verdwenen (DS9: "Sacrifice of Angels"). De FE missies zijn een stuk hogere kwaliteit dan de gewone missies, dus zeker de moeite waard om te doen. De komende 4 zaterdagen komt er telkens een nieuwe missie uit de serie uit die het verhaal verder brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Species5618 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 12:55:
De lockboxes droppen tot ongeveer half maart. Maar ze zullen wellicht wel iets anders bedenken voor daarna. Ze moeten tenslotte ergens het geld vandaan halen.
Het zou dan wel een hoop schelen als ze die FE's ook speelbaar zouden maken zonder dat elke keer de server crasht bij een release. Voor zover ik gehoord heb heeft Cryptic zware ondercapaciteit op zijn serverpark sinds ze F2P gegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Stoney3K schreef op zondag 12 februari 2012 @ 02:49:
Houden ze langzaam eens op het het droppen van al die Cardassian Lock Boxes? Als F2P speler heb ik er totaal niets aan als ik geen keys koop (waar ik dus voor mag betalen of me helemaal vierkant spelen), en ik merk wel dat de game er de afgelopen dagen gruwelijk laggy van geworden is.
Ach ik zie het probleem niet zo heel erg. Niemand dwingt je die keys te kopen (met Dilithium of echt geld), en Valve doet eigenlijk precies hetzelfde al een tijdje lang. Je kan namelijk ook prima kiezen je er niet aan te ergeren.

Als F2P player krijg je namelijk eigenlijk zo'n beetje alles: toegang tot alle huidige en toekomstige content, je kan, met als enige uitzondering de VA schepen, alle items in het spel verkrijgen via de STF en de RA schepen doen niet echt super onder voor de VA schepen. Je krijgt een character voor zowel KDF als FED characters. Dus ja, voor een F2P game, is het echt bijzonder compleet, niet zoals bij Champions Online (ook van Cryptic), waar je character design erg ERG beperkt is, in vergelijking wat Gold members krijgen.

Ja het zorgt zo nu en dan voor een beetje lag, maar ik kan me er persoonlijk totaal niet aan storen, dat je keys voor die kistjes nodig hebt. Je kan ze ook weggooien of gewoon negeren en niet oprapen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de STF's het endgame? Ik vind ze, zelfs op elite, vrij gemakkelijk. En ik heb een jaar niet gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:19:
Zijn de STF's het endgame? Ik vind ze, zelfs op elite, vrij gemakkelijk. En ik heb een jaar niet gespeeld...
Dat ligt ook mede aan de mensen waar je samen mee speelt.. ik heb altijd een elite jostiband team als ik Elites wil doen..

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:05:
[...]

Dat ligt ook mede aan de mensen waar je samen mee speelt.. ik heb altijd een elite jostiband team als ik Elites wil doen..
Ik heb er geen idee van wat een jostiband team is ;) maar bij van de ~20 elites die ik gedaan heb zijn er toch 15+ goed afgelopen, 3x zelfs de optional gehaald. Wat me niet slecht lijkt.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

STFs zijn niet de hele end game. Er zijn genoeg andere dingen te doen, afhankelijk van wat je leuk vind. Er zijn een aantal dagelijk missies (voor 1 persoon), zongenaamde fleet action voor 10+ man, exploratie missies, en er is ook een nieuwe episode die in de uitbreng is, die elke zaterdag een nieuw hoofdstukje krijgt.

Daarnast kan je ook bezig blijven met je Doffs, Boffs en uitrusting van je schip en poppetjes. Er is echt heel veel te doen, en het helpt om dan een of enkele doelen voor jezelf te stellen, zodat je bewust ergens aan kan gaan werken.

-

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Aha de bekende josti band teams die mij gefrustreed achter laten wanneer ik weer een keiharde mission failed tekst in beeld krijg.

heel vreemd hoe sommige mensen het gewoon niet snappen terwijl ik het 6 x typ waarschijnlijk zullen ze de tekst chat uit hebben staan ofzo

maar heb al wel 2 XII items bemachtigt in 5 elites dus dat verzacht de pijn een beetje.

Shockwave we moeten binne kort maar even wat elites doen ;)

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

• ShockWave_Omega
G3n3t!cs schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:28:
Aha de bekende josti band teams die mij gefrustreed achter laten wanneer ik weer een keiharde mission failed tekst in beeld krijg.

heel vreemd hoe sommige mensen het gewoon niet snappen terwijl ik het 6 x typ waarschijnlijk zullen ze de tekst chat uit hebben staan ofzo

maar heb al wel 2 XII items bemachtigt in 5 elites dus dat verzacht de pijn een beetje.

Shockwave we moeten binne kort maar even wat elites doen ;)
Zou het niet erg vinden om eens met iemand te spelen die inderdaad weet wat ie moet doen en waar ie moet zijn als er iets gebeurd.

Het gebeurd de laatste tijd iets te vaak dat je met een set randdebielen in zo'n STF gegooid wordt.. laat staan van de mensen die je op hun ignore lijst zetten vanwege het schip dat je vliegt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Spelers die hun schip niet repareren in elite STFs en dan steeds vaker doodgaan omdat ze steeds zwakker worden door de schade. Word je ook vrolijk van... Aan het eind van de run schieten ze geen deuk in een pakje boter door alle ongerepareerde schade.

Gelukkig heb ik inmiddels de meeste items die ik wil hebben (Mk XII wapens voor 2 schepen en de Mk II M.A.C.O. Shield Array), dus ik hoef me niet zo fanatiek meer bezig houden met elite STFs :)

• ShockWave_Omega
Begint mij lichtjes op te vallen dat er een heleboel mensen zijn die kwaad spreken over cruiser maar er het liefst wel een zouden willen vliegen..

Meeste wat je hoort is dat cruisers te sloom draaien. Tja daar heb je dan ook nog de RCS accelerators voor.
Wat je ook veel hoort is dat ze zich rot ergeren aan mensen die in een cruiser vliegen maar niet kunnen tanken. Tja daar heb je bepaalde skills voor om dat te trainen.. En een stukje crowd control hoort daar ook bij. Dat heeft alleen niet iedereen in zijn skills opgenomen. Voor hull tanking is het ook handig om structural integrity te trainen.

Een van de grootste hates is momenteel toch wel de melding van wie er een Galor class cruiser krijgt. Het is een leuk en wendbaar schip (vooral ten op zichte van de Odyssey) maar dat wil niet zeggen dat ie echt nuttig is. En ergens in Maart zouden de meldingen moeten ophouden :)

Een Amerikaanse speler vroeg mij laatst hoe ik speel met mijn Engineer. Hij had wat zaken op internet gelezen en wou bijna een science schip aanschaffen omdat de reviewer dat aangaf als een van de betere wegen om te bewandelen. Ik heb hem daarop wat uitleg gegeven over mijn build en hoe dat ik dus in het spel nu kan tanken en crowd control kan gebruiken.. Maar belangrijker .. mijn advies om het spel te spelen zoals hij dat zelf wil en zelf zijn eigen optimale build te maken zodat ie zelf kan voelen wat lekker speelt.

Een door iemand anders gemaakte build kan wel of geen uitkomst bieden maar ik kan alleen zeggen .. probeer zelf een build uit en maak er van wat jij wil en hoe dat jij het lekker vind spelen.. Damn the rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Sluit ik me bij aan, laatst een Cure Space gedaan, ik gebruik daarbij m'n Odyssey (met veel succes moet ik eerlijk zeggen), en de hoeveelheid haat die je over je heen krijgt, is soms absurd.

Ik vroeg het team netjes de nanites te slopen, en 1 iemand om de Kang te beschermen. Nou dat ging op zich nog wel goed, maar de Kang had extra hulp nodig, nadat een paar Borg Birds of Prey spawnden, dus ik vroeg vriendelijk om assistentie: I don't take orders from Odysseys.

Dus die gozer wilde willens en wetens de missie verpesten. Niet alleen voor mij, maar ook dus nog eens voor 3 anderen, omdat hij het nodig vond de eikel uit te hangen. De rest van mijn team was gelukkig nog wel sympathiek, maar goede genade wat een mensen soms.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Nazanir schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:27:
Sluit ik me bij aan, laatst een Cure Space gedaan, ik gebruik daarbij m'n Odyssey (met veel succes moet ik eerlijk zeggen), en de hoeveelheid haat die je over je heen krijgt, is soms absurd.

Ik vroeg het team netjes de nanites te slopen, en 1 iemand om de Kang te beschermen. Nou dat ging op zich nog wel goed, maar de Kang had extra hulp nodig, nadat een paar Borg Birds of Prey spawnden, dus ik vroeg vriendelijk om assistentie: I don't take orders from Odysseys.

Dus die gozer wilde willens en wetens de missie verpesten. Niet alleen voor mij, maar ook dus nog eens voor 3 anderen, omdat hij het nodig vond de eikel uit te hangen. De rest van mijn team was gelukkig nog wel sympathiek, maar goede genade wat een mensen soms.
Hehehe ik ken het helemaal. Heb ook de Odyssey. Man wat kan dat ding absurt veel tanken.. Het valt mij de laatste tijd zo erg op dat eigenlijk iedereen wel een bepaalde mening heeft over de "speciale" schepen. Mensen die je niet meer aanspreken of zelfs op ignore gooien omdat je de Galor hebt. Mensen die je uit een groep knikkeren omdat je een Dominion attack ship hebt.. Waar zijn we dan mee bezig?!

Gelukkig zijn er ook genoeg andere mensen die je wel willen spreken/helpen of je hulp willen aanvaarden. Ben soms met een amerikaan bezig die constant vragen heeft maar ook echt wel dingen van je aanneemt. Ook in mijn vloot ben ik nog wel eens vaker bezig met uitleg geven en mensen helpen.

Gelukkig krijg ik ook genoeg hulp terug van andere mensen en mensen die ik heb geholpen.
Ik raad altijd mensen aan te spelen zoals zij dat willen en niet zoals iemand anders dat je probeert op te leggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ja dat scheelt, normaal speel ik zoveel mogelijk met m'n Vloot, omdat die zich wel als volwassenen kunne gedragen. Omdat de Odyssey gratis verkrijgbaar was, maakt echt niet dat het een slecht schip is, in tegendeel, hij kan echt ontzettend veel hebben, wat hem bij uitstek een tank maakt. Ik speel ook gewoon wat ik zelf leuk vind, maar doe het niet helemaal breinloos. Voor EFD heb ik een Sci op een Cruiser, en met KDF ben ik een Eng op een Bird of Prey, echt belachelijk veel fun die laatste.

Mensen moeten zich niet beter voor doen dan ze zijn, voornamelijk de F2P base (waar ik zelf dan ook bij hoor), die weet wel even hoe het moet enzo, dat staat me gewoon niet aan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Nou vraag ik me toch af of die patch nu voor iedereen zo enorm langzaam is of alleen voor mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

ShockWave_Omega schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:56:
Nou vraag ik me toch af of die patch nu voor iedereen zo enorm langzaam is of alleen voor mij ...
Hier schiet ie ook niet erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
Species5618 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:50:
[...]

Hier schiet ie ook niet erg op.
Ging hier ook niet echt razend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Blijkbaar iets in de patch.. rond 83% komt ie bijna stil te staan met zijn download. Daar moet ie gewoon effe doorheen. Is iets van 40Mb wat ie zo wil binnen halen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds twee dagen ben ik aan de gang met een Silver account in Star Trek Online. Het spel valt me echt enorm mee na alle negatieve berichten die ik erover had gehoord in het verleden. Ben nu Rank 7.

Nu zit ik eigenlijk met de vraag of er hier toevallig iemand is met een beginners vloot. Ik ben voorlopig niet van plan om een Gold account te gaan maken maar dat lijkt me ook niet nodig om goed mee te kunnen komen, en zeker op mijn rank.

Dus, is er iemand hier met een beginners vloot die ik kan joinen? :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.