Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05 13:35
ShockWave_Omega schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:21:
...
Het is ook altijd fijn dat er een oud speler toch weer terug komt naar het spel :)
En dat zijn er toch aardig wat, merk ik ook bij ons in de vloot ;-)

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik zat altijd al bij de verdedigerd, dus de vvv is wat dat betreft briljant.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 10:26
Heeft iemand een link voor me naar VVV

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Bij wie moet ik wezen om me aan te melden voor de fleet? Ik heb me laatst aangemeld voor het forum van VVV maar ik kan nog niets zien, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
ingame een fleetinvite sturen aan een lid van de vloot like me, chatkanaal vvv toevoegen. Of in het forum gebeurd het door Robin of Duncan. Maar dat is even wachten totdat zij online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Voor zover ik zie is het forum op de site nog niet actief, maar dat kan aan mij liggen :)
Ben trouwens benieuwd wel shipyard level de verdedigers hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Forum is actief...

Shipyard is Tier IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
Labbers schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:38:
Bij wie moet ik wezen om me aan te melden voor de fleet? Ik heb me laatst aangemeld voor het forum van VVV maar ik kan nog niets zien, klopt dit?
Voor de "Gathering of Tweakers and Ariesfleet" moet je bij mij of Shockwave zijn. VVV is een overkoepelend orgaan van "alle" Nederlandse fleets en gezamenlijke chat room. Deze informatie staat ook in de TS btw.

[ Voor 4% gewijzigd door AndreStarTrek op 11-02-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Labbers schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:38:
Labbers, je hebt je ingeschreven op het VVV forum op 7 februari 2013 om 17:09 uur. Je bent binnen 48 uur op actief gezet als lid van het forum :-)

Je bent op het forum het laatst actief geweest op 11 februari 16:25, dus net na het posten van jouw bericht hier. Welkom op het forum van de VVV.

Wat betreft van welke vloot jij lid wilt zijn... daarin is de keuze aan jou. Wat SparC schrijft is een van de mogelijkheden, maar het is niet de enige. De Gathering of Tweekers & Ariesfleet is ook een actieve FED vloot. Zoals AndreStarTrek schrijft, daarvoor ben je bij hem aan het juiste adres! Ook je Klingon characters kunnen lid worden van een vloot binnen de VVV, namelijk van de vloot Heroes of Qo'nos. Dan is het de snelste weg om contact op te nemen met @RossyOs, de leider van die KDF vloot. Het mooiste is, je hoeft niet te kiezen. Als je meerdere chars hebt, heb je dus de mogelijkheid om lid te worden van meerdere vloten.

De VVV is een organisatie die is opgericht door alle drie de vloten. Er is geen VVV vloot. De VVV is er voor om actief contact te houden tussen de vloten en events te coordineren en communiceren tussen alle leden van de vloten. Wil je advies over welke vloot het beste bij je past? Dat kan. Laat het ons weten op het VVV mailadres (info@verenigingvanvloten.com). Alle vlootleiders geven graag antwoord op je vragen.

See you, out there...

@RobinPhoenix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Waar zouden we zijn, zonder @RobinPhoenix ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Aangezien het VVV forum het nog niet doet voor me, even hier: Vroeg me af als je een schip koopt via de floot, is het dan account wide unlock of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Het vvv forum is hier te vinden; http://www.verenigingvanvloten.com/forum/
Of is je aanmelding nog niet verwerkt met de forumrechten?

Als je een schip koopt is het character gebonden.
Tevens moet je er rekening mee houden dat als je een fleet-schip wilt kopen, je een fleetmodule nodig hebt, inclusief genoeg fleetpoints. En of de fleet shipyard de juiste Tier heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Precies mijn aanvraag is nog niet afgehandeld :)

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Zo even de bereikbaarheid van de Ariesfleet site aangepakt met een 2e url.
ariesfleet.eu.nu is nu in the air :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Hmmm weet niet precies wat ik van DIT nieuws moet verwachten. Het gratis schip was redelijk maar niet speciaal. Dan nu maar via de Z store? Nacells en deflector dish aanpassen en je hebt de Yamaguchi?

Klingon schip is zelfs alleen een paint job als je alleen op het uiterlijk gaat. Ik weet niet of die 10% hp en shield bonus zo veel positiefs uithaald op deze schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

Nazanir schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:42:
Ben ook maar weer eens gaan spelen, heb wat Dilithium op mijn main gefarmed en extra character slots aangeschaft. Heerlijk om weer eens helemaal opnieuw te beginnen met een brak schipje dat net Warp 5 vliegt. Ik merk wel dat het net even anders speelt vergeleken met een jaar terug, maar is wel even wennen.
Ik ben eerder deze week ook weer eens begonnen. Laatste keer dat ik speelde was ongeveer twee jaar terug, nog voor het F2P tijdperk.

Maarre, ligt het aan mij of is er in die twee jaar tijd vrijwel niets aan nieuwe PvE content bijgekomen? Ja, er zijn duty officer mini games, maar geen nieuwe episodes oid?

Ik vermaak me weer prima met STO hoor, daar niet van, maar ik had toch wel een nieuwe episode verwacht na twee jaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Er zijn wel nieuwe episodes, maar die waren tijdelijk meen ik, zoals met de Jem'Hadar. Er zijn wel nieuwe STO's maar ik hoor ook inderdaad dat het content aanbod wat mager blijft.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Het is kwa episodes inderdaad al lang rustig helaas. Betreft die episodes met de jem'hadar, die staan gewoon onder Cardassian Struggle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickv schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:21:
Precies mijn aanvraag is nog niet afgehandeld :)
Hallo nickv,

Excuses voor de vertraging, ben erg druk geweest met zoveel online adressen dat zelfs een van de betere, het Tweakers forum, er even bij in geschoten is. Note to self: maak een lijst van websites/fora waar ik wekelijks doorheen vlieg.

Maar terug naar jouw inschrijving. Bij elke inschrijving wordt het IP adres gecheckt. Als het duidelijk is dat het spammers betreft (Russische adressen bijv.) worden die niet toegelaten. Twijfelgevallen krijgen een email waarin bevestiging wordt gevraagd en naam van hun character@account. Mocht hier geen antwoord op komen dan wordt de aanvraag ook gewist. Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan want het blijft mensen werk door vrijwilligers.

Zou je mij een mail kunnen sturen met daarin je in-game @handle naam, dus de naam achter het @ teken (let op kleine letters/hoofdletters) en in welke vloot(en) je zit of (ook) wilt zitten? Zo ja dan verwerk ik je aanvraag zo snel mogelijk.

Ook check ik dan even waar het fout is gegaan om herhaling voor anderen te minimaliseren. Excuus voor het ongemak!!!

Enjoy your game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
De ariesfleet site wordt ook aardig plat gespammed van tijd tot tijd. Als iemand zich aanmeldt op de site hoor ik uiteraard graag onder welke naam dit gebeurd zodat ik die accounts wel goed kan keuren. Gezien we dagelijks een 10-50 spammers weg gooien is het bijna niet te doen om alle accounts na te kijken.

@ RobinPhoenix je account is geactiveerd.

[ Voor 6% gewijzigd door ShockWave_Omega op 18-02-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Zal ook even registreren op jullie site ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
SparC-EHV schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:14:Zal ook even registreren op jullie site ;-)
Geactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Ik heb ook al een account dat geactiveerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:55:
De ariesfleet site wordt ook aardig plat gespammed van tijd tot tijd. Als iemand zich aanmeldt op de site hoor ik uiteraard graag onder welke naam dit gebeurd zodat ik die accounts wel goed kan keuren. Gezien we dagelijks een 10-50 spammers weg gooien is het bijna niet te doen om alle accounts na te kijken.

@ RobinPhoenix je account is geactiveerd.
Dank je wel ShockWave, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Geen probleem :) Onze site is momenteel alleen niet echt zeer actief. Moet ook nog met Andre praten of de site nog blijft of niet. Ik zou het wel fijn vinden als dat bleef. De site is ook nog lekker overzichtelijk enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
ShockWave_Omega schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:46:
Geen probleem :) Onze site is momenteel alleen niet echt zeer actief. Moet ook nog met Andre praten of de site nog blijft of niet. Ik zou het wel fijn vinden als dat bleef. De site is ook nog lekker overzichtelijk enz.
Nee ik zag het... Wel jammer, vond ook het rpg gedeelte best leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een leuk idee voor een event voor Gathering of Tweakers & Ariesfleet om een RPG Event te organiseren. Iets van een kort avontuur van een maand RPG bijvoorbeeld om mensen te laten wennen/warmdraaien voor Roleplaying, misschien in-game?. Maar dat laat ik over aan de vlootleiders van deze mooie vloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:38:
Wellicht een leuk idee voor een event voor Gathering of Tweakers & Ariesfleet om een RPG Event te organiseren. Iets van een kort avontuur van een maand RPG bijvoorbeeld om mensen te laten wennen/warmdraaien voor Roleplaying, misschien in-game?. Maar dat laat ik over aan de vlootleiders van deze mooie vloot.
Aan wat voor event zat je te denken? Ik ben altijd wel in voor een stukje roleplaying :) (op de goede manier dan).

• SparC-EHV
Count me in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:37:
[...]
Aan wat voor event zat je te denken? Ik ben altijd wel in voor een stukje roleplaying :) (op de goede manier dan).
Een RPG Event namens The Gathering of Tweakers & Ariesfleet waar alle vlootleden binnen de VVV aan mee zouden kunnen doen. De RPG'ers die ervaring hebben hier mee, binnen eerder genoemde vloot bijvoorbeeld, zouden zo een event kunnen opzetten. Een in-game RPG event bijvoorbeeld.

Nogmaals, het is een idee. Als jullie vloot en de vlootleden zoiets zouden willen doen kan ik binnen de VVV wel wat Tam Tam maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Kan inderdaad 2 kanten uit Robin;
Online in game, of tekst based op forum. Of wellicht in elkaar over laten lopen? Text en game play. Maakt het wat levendiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mwa een van de dingen waarom de tekst based rpg's voor sommigen niet interessant zijn is de afwezigheid van "plaatjes". Wellicht dat er een soort van script gemaakt kan worden en mischien dat die dan wel uitgewerkt kan worden in een specifieke VVV missie in de missionbuilder? Ik kan er alleen voor geen meter mee overweg anders kon ik mijn eigen missie wel afmaken/uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Sorry dat ik nu even iets minder actief aanwezig ben.. Soms zijn er zaken in het echte leven even iets belangrijker.. Ben sinds 05-03-2013 getrouwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd ShockWave!!!

Logisch dat je dan wat minder actief bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
ey Proficiat!!! Gaat de huwelijksreis naar Risa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Getrouwd? Congrats!!!

En als getrouwd man kan ik je zeggen; "it's life Jim, but not as you know it!" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Huwelijksreis bestemming: Rundumhausen ;)

We hebben perfect weer gehad een erg gave ouw caddilac als trouwwagen en heel veel lieve mensen om ons heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk man, goed te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Gefeliciteerd ShockWave,

Hoop dat je het mindere een beetje weg heb kunnen houden van deze dagen en er echt van heb kunnen genieten. Veel geluk samen and see you out there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En happa... eerste post hier sinds 7 dagen zie ik. Reden om de boel beetje op te fleuren!
*deelt rozen uit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mja tis verdacht stil hier :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk een leuke mix van M.A.C.O Mk XII set met de M.A.C.O Mk XII Adapted set gemaakt. Leuk kostuum erbij. Wel het duurste kostuum qua Dilli ooit, maar ja... wie mooi wil zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Stilte voor de storm misschien... The clock is ticking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, nog een paar uurtjes voordat de countdown gedaan is. Ben benieuwd wat de aankondiging die dan komt precies inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baggerov
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-02 19:47
Ziet er allemaal erg strak uit... Ik kijk er wel naar uit :)

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Romulans FTW!

Btw.. Zit er sterk aan te denken de Ariesfleet site offline te gooien. Er komt nagenoeg niemand meer en het heeft volgens mij voor de vloot ook geen meerwaarde meer. Ik zit er ook aan te denken om de teamspeak server ook offline te gooien omdat ook daar weinig tot geen gebruik van wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
misschien gewoon de vvv site & forum gebruiken Schockwave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mja de meerwaarde voor mij is volkomen verdwenen sinds er niets meer in de Tekstbased RPG werd gepost. Ook is er niemand meer die de site wil bij houden naast mijzelf. De teamspeak is nog wel handig ik maak er zelf nog wat gebruik van maar het was eigenlijk ook de bedoeling dat daar meer gebruik van gemaakt moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Misschien even overleggen met Robin of ledenvergadering. Als Vereniging 1 teamspeak / skype e.d. oplossing en als deel op te voeren in de main site van de VVV.

Ik denk dat de verschillende vloten (sites/fora e.d.) misschien zouden moeten overgaan de VVV. Dus geen losse vloten meer verenigd in samenwerking maar wellicht gewoon echt 1 vloot als VVV, ontstaan uit diverse Nederlandse vloten. Leiders van de vloten treden toe tot 1 hoge raad en de leden kunnen eventueel onderverdeeld worden in squadrons of teams.

Maar nogmaals, overleg eens met Rossy en Robin hoe zij er over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat veel spelers binnen de VVV gebruik maken van Skype en/of TS3. Op zich hele fijne media, ik gebruik ze ook, al kan niet ieder lid binnen de VVV hier gebruik van maken. Het blijft dus optioneel.

Het promoten van deze media is aan iedere vloot zelf. Het zijn trouwens vaak geen hele vloten die tegelijk spreken, maar vaak groepjes verspreidt over Skype en TS3 gesprekken. Als er animo is voor een officieel VVV kanaal op bijvoorbeeld TS3, lijkt mij dit wel een goed punt voor verder overleg idd, middels de aankomende ALV. Ik ben er niet op tegen. Ik zou zeggen, zorg dat het een agendapunt wordt op de ALV.

Wat betreft de VVV en de organisatiestructuur van de vloten is het eigenlijk bijna zoals SparC omschrijft. De VVV is een overkoepelende organisatie. De leiders van de VVV (VVV Leiders) bestaan uit alle Vlootleiders van de diverse vloten die zijn aangesloten. Een soort hoge raad dus inderdaad.

Echter, er is geen uniforme VVV vloot die bestaat uit allemaal VVV vlootjes. Het is juist belangrijk dat iedere vloot een eigen identiteit heeft. Zo is er voor iedere speler en smaak wat wils en verplicht je (nieuwe) vloten, die in de toekomst zich nog zullen aansluiten bij de VVV, niet om hun eigen stijl en naam op te geven. Dit geldt ook voor Fora, websites etc. Iedere vloot mag zijn eigen ding doen. Dat veel vlootleden op het VVV forum posten komt omdat dat forum het breedste bereik heeft. Dat geldt ook voor de VVV chat in-game. De VVV website fungeert als Portal naar alle afzonderlijke websites van de vloten.

Dit zijn allemaal bewuste en unanieme keuzes geweest van alle vlootleiders, ondersteund door héél veel vlootleden, toen zij de VVV hebben opgezet. Deze benadering lijkt tot op heden erg positief te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Doe wat extra voor je vloot en kom zaterdag 6 April tm Donderdag 11 April s'avond online en ga mee met de raidleiders met PVE's voor Dilithium te halen om te doneren in de starbases.

Lees meer over dit event door naar deze link te gaan http://www.verenigingvanv.../viewtopic.php?f=12&t=434

[ Voor 5% gewijzigd door AndreStarTrek op 06-04-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
AndreStarTrek schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:52:
Doe wat extra voor je vloot en kom zaterdag 6 April tm Donderdag 11 April s'avond online en ga mee met de raidleiders met PVE's voor Dilithium te halen om te doneren in de starbases.

Lees meer over dit event door naar deze link te gaan http://www.verenigingvanv.../viewtopic.php?f=12&t=434
Doen we... ben nu een verdediger in een tweakers jasje ;-) Of een tweaker met een verdedigers-sausje? Grrrr, die gehele VVV levert mij schizofrenie op 8)7 /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
SparC-EHV schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:51:
[...]Doen we... ben nu een verdediger in een tweakers jasje ;-) Of een tweaker met een verdedigers-sausje? Grrrr, die gehele VVV levert mij schizofrenie op 8)7 /3
In jouw geval? Een verdediger met een tweakers jasje ;) Als schizofrenie je enigste probleem is heb je iig altijd iemand om tegen te praten ;)

Mocht het nodig zijn.. Ik heb nog steeds een TS3 server draaien.

[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave_Omega op 09-04-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Volgens mij ben ik nog nooit officieel voorgesteld aan mijn andere ik, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Het gedeelte van de event voor de GOTA zelf zit er al weer op, zo 200k dil opgehaald, top vind ik zelf. Bedankt voor de mensen die mee geholpen hebben, tot de volgende event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Graag gedaan Andre, het was een mooi evenement waarbij de meerwaarde van de VVV direct bewezen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dili Event voor De Verdedigers is ook afgelopen. Gisteren was de laatste avond.

Ik denk dat we allemaal wel eens zijn dat voor alle vloten van de VVV het een succesvol Event geweest is, en ook zeker voor alle vlootleden die hebben meegedaan. Wat een SUPER opkomst!

Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Moet toch eens kijken dat ik de volgende keer mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht geen slecht idee ShockWave_Omega, en ook nog eens gezellig voor ons allemaal als je weer mee doet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Beste VVVers,

Morgen (zondag) avond om 20:00 vind de eerste Algemene Leden Vergadering van de VVV plaats. Jij, als lid van (tenminste) één van de aangesloten vloten, bent uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. De ervaring leert dat dit soort vergaderingen ongeveer 1 á 2 uur in beslag nemen. Als we merken dat de vergadering veel langer gaat duren dan 1 uur zal er na 1 uur een korte pauze van 10 minuten zijn.

De vergadering zelf speelt zich af in een speciaal vergaderkanaal, VergaderingVVV. Deze kan je toevoegen door /channel_join VergaderingVVV te typen in de chat. Het kanaal staat al wel open zodat je het kan joinen, echter kan er momenteel nog niet in gepraat worden, dat kan pas vanaf het begin van de vergadering.

Tijdens de vergadering is er ook een in-game locatie waar wij elkaar ontmoeten. Je bent van harte uitgenodigd op de Embassy van de Gathering of Tweakers & Ariesfleet. In de mess hall staat een mooie grote tafel die uitermate goed geschikt is voor een vergadering. Als je geen lid bant van de Gathering of Tweakers & Ariesfleet, vraag dan rond 20:00 in het VVV kanaal of je een invite kan krijgen voor de map.

Om de vergadering in goede banen te leiden zijn er een aantal vergader regels opgesteld, deze zijn te vinden op het VVV forum; http://verenigingvanvlote.../viewtopic.php?f=68&t=449

Een aantal onderwerpen die zeker besproken zullen worden zijn:
-De huidige staat van de VVV
-De chatkanalen binnen de VVV
-De logo wedstrijd
-Ingame VVV events
-Romulan uitbreiding
-Nog veel meer.

Als je zelf nog graag een onderwerp op de agenda wilt hebben, meld het ons dan via het forum; http://verenigingvanvlote.../viewtopic.php?f=68&t=450

Met vriendelijk groet en hopelijk tot morgen,

AndreStarTrek, namens de Vereniging van Vloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal bedankt voor het deelnemen aan de eerste ALV van de VVV!

Er is veel besproken en besloten, ik mag het dan ook wel een succes noemen.

De notulen zijn te lezen op het VVV forum. Klik hier om rechtstreeks naar het onderwerp op het VVV forum te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:53:
Allemaal bedankt voor het deelnemen aan de eerste ALV van de VVV!

Er is veel besproken en besloten, ik mag het dan ook wel een succes noemen.

De notulen zijn te lezen op het VVV forum. Klik hier om rechtstreeks naar het onderwerp op het VVV forum te gaan.
Niet alleen succes en vruchtbaar... het was ook gewoon ouderwets gezellig _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik kan even niet mee draaien ivm het niet meer hebben van een laptop/pc waar ik STO op kan spelen.. Hoop binnenkort weer mee te kunnen doen als ik mijn nieuwe systeem in elkaar heb gezet en heb geinstalleerd :D Wil dan STO ook op een van de 2 SSD's zetten die ik nu heb :P

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave_Omega op 24-04-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-09 11:42
een paar vraagjes

- als je dof'jes levert voor de starbase dan ben je deze kwijt als de upgrade klaar is klopt dat ?
- weet iemand al wat de eigenschappen zijn van de Romulan rassen en hun schepen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Zodra je de doffs doneer ben je ze kwijt en kan je ze niet terug krijgen.

Betreft de romulans, ondanks ik al een romulan speel op de test server, is er te veel dingen die nog niet vast staan daardoor heeft het nog geen zin om er uitgebreid over te hebben. Daar is pas enigszins over te praten op moment dat ze alles klaar is en alleen fouten er uit gehaald moeten worden. Wat ik wel kan zeggen is dat er leuk speel elementen zijn toegevoegd, waardoor het spelen anders maakt voor de romulans tegen over de FED of KDF. Hoe goed die echt zullen zijn is dus nog niet zeker omdat ze dat nog continu aan het tweaken zijn.

Verder is er veel te lezen in de blogs die ze op startrekonline.com posten over de romulans en hun schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis STO :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Dan moet je weer gaan spelen.
Free to play enzo :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Dat is niet het probleem dat hij geeft, zijn pc is een beetje kapot.

Hoe gaat het al een vooruit zich wanneer die gemaakt is of dat je een andere heb Robin?

[ Voor 3% gewijzigd door AndreStarTrek op 12-05-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben met m'n dealer in gesprek. Heb een oog op een oplossing, maar moet even kosten van verbouwing van huis afwachten. Daar hangt veel van af. Maar geloof me, ik doe mijn best om zo snel mogelijk weer in-game te komen!

In de tussentijd blijf ik contact houden met de andere vlootleiders en staat mijn email adres natuurlijk gewoon open: RobinPhoenix@verenigingvanvloten.com. Erg jammer dat ik er in-game niet bij kan zijn, maar via media als deze hier en het VVV forum ben ik er toch een beetje bij. *pinkt traantje weg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
klink zo fout he .. ben met mijn dealer in gesprek.. :P Ga je voor een kant en klare oplossing of ga je voor een DIY oplossing? Voor je PC dan he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Het word geen DIY oplossing voor Robin, hij is Apple fan :P

We wachten rustig af Robin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Dus.. een apple kast met een leuk i5/i7 systeem en windows 7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:39
Deze week eindelijk een computer gebouwd waar ik het spel mee kan spelen en ik moet zeggen dat ik het in eerste instantie best verwarrend vond maar dat ik het langzaam begin te begrijpen.

Leuke variatie tussen space en ground fights :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mwa op den duur is de lol van de ground missions er wel af helaas (althans voor de meeste) en begint de main focus op meer op de space battles te komen. Vooral de meer epic battles STO's enz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:32:
Dus.. een apple kast met een leuk i5/i7 systeem en windows 7 :P
Wordt een i7 systeem met uiteraard Flashdrive en een leuke Videokaart. Is in de maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave_Omega schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 02:23:
Mwa op den duur is de lol van de ground missions er wel af helaas (althans voor de meeste) en begint de main focus op meer op de space battles te komen. Vooral de meer epic battles STO's enz :D
Hm, ik blijf ground wel leuk vinden hoor. Moeten we als VVV eigenlijk wel wat meer aandacht aan geven vind ik. Smaken verschillen gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik doe al tijden geen ground meer. Ik vindt mijn schip er leuker uitzien dan mijn char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Wat was dat een .... TRAGE patch zeg maar wat is ie de moeite waard :D ik ben wel fan van de nieuwe UI en de Romulans :D Ziet er zeer mooi uit allemaal nu. Laten we hopen dat het spel alleen wel iets sneller wordt .. minder lag enz. Anders heb ik sneller internet voor niks aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Zojuist ook maar de Legacy of Romulus Legacy Pack gekocht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Hmm, patch vloog bij mij... Ik moet wel even wennen aan de nieuwe UI. Mooier misschien, maar niet altijd even duidelijk imho. Maar het is een flinke update geweest.. .Skon!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-09 11:42
ShockWave_Omega schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:46:
Zojuist ook maar de Legacy of Romulus Legacy Pack gekocht. :D
Je hoort bij veel mensen dat het niet werkt het aanmaken v/e Reman char.
De truc is echter eerst een andere Romulan char aan te maken met deze in de C-store de lagacy pack te claimen en dan lukt het wel (bij mij tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
BruntFCA schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:47:
[...]Je hoort bij veel mensen dat het niet werkt het aanmaken v/e Reman char.
De truc is echter eerst een andere Romulan char aan te maken met deze in de C-store de lagacy pack te claimen en dan lukt het wel (bij mij tenminste)
Dat is idd ook de way to go om aan de content te mogen komen. Het is een pack die je eerst moet claimen voordat je er iets mee kan. Ben er overigens wel over te spreken. De speciale schepen hebben net dat beetje meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
een beetje meer...? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Meer feeling... meer oempf... meer lol? Take ur pick and stick with it. Lvl 30 al weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilde ff hallo zeggen op dit forum.
Speel al enige tijd STO en zit in de Verdedigers....een zustervloot onder de VVV vlag.
De nieuwe patch vind ik erg mooi, is idd ff wennen aan de nieuwe UI en itstraling...enige nadeel is dat hij meer van je systeem vraagt heb ik het idee.
Nu is mijn pc al bijna 6 jaar oud dus aan vervanging toe...maar zal het nog minimaal 1 jaar uit moeten houden i.v.m. verhuizing..
Zo lang speel ik op de laptop van mijn vriendin,en vanaf vanavond op mijn eigen nieuwe laptop...hopelijk...
Deze is uitgerust met Win8...maar ff zien of dat werkt..anders een downgrade naar Win7...ben ik erg tevreden over.

Iedereen veel speelplezier en zie jullie wel vliegen :)

Oh ja...mijn chars zijn met Samantha Carter@hawksyts en HawkSyts@bmf17...geloof ik...die laatste weet ik niet zeker..
Ben nu meerdere chars op mijn @hawksyts account aan het maken waaronder ook een romulan...mooie storyline...
Zowiezo vind ik het spel zeer smaakvol en uitgebreid gemaakt, beter dan Battlestar Galactica Online wat ik ook speelde...maar was teveel van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op dit forum HawkSyts :-)

En ik moet nog eventjes wachten voordat ik weer van STO kan proeven. Woensdag komt mijn nieuwe iMacbeest binnen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Welkom HawkSyts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Laatst online: 18-08 20:39
Waar kan je eigenlijk het beste je overbodige inventory verkopen? Heb nu allemaal overbodige wapens (ship en ground) en andere gear waar ik eigenlijk geen nut voor heb nu. Dat handelsschip lijkt me niet de beste prijs bieden ;)

Overigens is mijn nickname daar ook DaFrenk. Al ben ik niet vaak online, af en toe even een casual uurtje tussendoor. Net de Doomsday missie gespeeld als level 17 Lt. Cmd, en heb het spel toch al vanaf dag 1 van free play :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:50
Lessa in Earth space dock geeft 50 % van de waarde, de freigher 40 % volgens mij. Ze staat tussen Club 47 en de Exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Laatst online: 18-08 20:39
Mooi! Dankjewel, net even m'n inventory opgeruimd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Hai, DaFrenk en Teddy,

Welkom op de STO topic, als jullie nog niet in een fleet zitten of graag in een nl fleet willen geef me dan even een ingame mailtje naar @andrestartrek dan geef ik je een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flufsor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 18:09
Is dit spel ook leuk voor mmorpg fans maar Star Trek leken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Hallo Flufsor ik denk wel dat je er een leuke game aan hebt als je een Star Trek leek bent. Uiteraard is het ook leuk als je sommige zaken/mensen herkent maar het is geen must. De game is redelijk uitgebreidt met een goede endgame content. En best of all .. het is gratis dus is het niks ben je geen 15 euro kwijt om het spel een keer te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met ShockWave_Omega eens, je hoeft Star Trek niet te kennen en al zeker geen Trekkie te zijn om het spel leuk te kunnen spelen.

Uiteraard is het wel een leuke toegevoegde waarde als je wel een trekkie bent omdat je dan merkt dat je ineens midden in een herkenbaar verhaal zit en allerlei characters tegen komt uit de diverse series en films. Ook speel je vervolgen of zelfs prequels van de bestaande verhalen. Echt leuk als je trekkie bent, maar ook prima te doen en van te genieten als je niet weet welke film-reeks ook al weer met of zonder lightsaber was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
ter info .. dit was die zonder lightsaber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, lol@ShockWave_Omega

En dan nu een mededeling:

Dames en heren van de Gathering of Tweakers & Ariesfleet, jullie vlootleiders hebben een Event ontwikkeld voor alle VVV leden! Check it en schrijf je snel in ----> www.verenigingvanvloten.com en ga naar de ACTIVITEITEN pagina.

Ik ga er vanuit dat er honderden Tweakers mee gaan doen dus vertel het voort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VVV: Een Vlootlid Aan Het Woord met deze maand @ShockWave_Omega... lees het op www.verenigingvanvloten.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
En er is weer een nieuwe schip voor de Romulans gelanceerd. De Scimitar class. Deze dubbel dikke dreadnought packs a punch en kan ze ook zeker opvangen :D Wel wat prijzig maar zeker een aanrader :D
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is gesloten geweest omdat het uit de hand liep met persoonlijke aanvallen. Hopelijk blijven deze nu achterwegen. Gaat iemand over de scheef in dit topic, maak dan een topicreport aan en maak niet dezelfde fout.