Oke we hebben ook 1 die heet yoda die zelfde probleem is als andre ze zijn power hungry maar wij blijfen vechten wat ons is ook al moeten we het persoonlijk oplossen
Hallo Andre,
Wat schieten we toch in de verdediging? Je ontneemt me rechten in de VVV chat. Je ontneemt me rechten op de VVV site. Goh is dat hoe we met de vlootleiders om gaan? Je negeert mijn verzoeken ingame om te praten. Is dit de normale gang van zaken? Of is er iets mis? Maar goed zoals ik al zei.. doodgezwegen dus.
Andre doe mij en jezelf even een plezier en vertrek naar een andere vloot binnen de VVV. Daar zullen ze je maar al te graag met open armen ontvangen. Van mijn part neem je alle leden mee die je mee wil nemen en alle spullen uit de vlootbank die er in staan. Maar als het zo moet ga dan weg. En laat de mensen weer genieten van een vloot waar ze wel hun mening mogen en kunnen geven zonder een ban of block op hun nek te trekken.
Ik zou het erg kinderachtig vinden als je niks meer van je laat horen.
Wat schieten we toch in de verdediging? Je ontneemt me rechten in de VVV chat. Je ontneemt me rechten op de VVV site. Goh is dat hoe we met de vlootleiders om gaan? Je negeert mijn verzoeken ingame om te praten. Is dit de normale gang van zaken? Of is er iets mis? Maar goed zoals ik al zei.. doodgezwegen dus.
Andre doe mij en jezelf even een plezier en vertrek naar een andere vloot binnen de VVV. Daar zullen ze je maar al te graag met open armen ontvangen. Van mijn part neem je alle leden mee die je mee wil nemen en alle spullen uit de vlootbank die er in staan. Maar als het zo moet ga dan weg. En laat de mensen weer genieten van een vloot waar ze wel hun mening mogen en kunnen geven zonder een ban of block op hun nek te trekken.
Ik zou het erg kinderachtig vinden als je niks meer van je laat horen.
[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave_Omega op 26-06-2016 21:57 ]
gamepc1986
zelfde geld voor T'Poll@yiala1 en Remco@Remco:
andre maakt iedereen in 1 keer eerste rang en mensen luisteren niet jammer dat zo moet
andre maakt iedereen in 1 keer eerste rang en mensen luisteren niet jammer dat zo moet
[ Voor 7% gewijzigd door gamepc1986 op 26-06-2016 22:33 ]
gamepc1986
Grotman: Laat ik heel duidelijk zijn dat het bedreigen van anderen niet is toegestaan, ook niet het hinten daarop.
[ Voor 84% gewijzigd door Grotman op 27-06-2016 00:42 ]
En wederom worden we doodgezwegen want ja naast de VVV chat en de VVV forums waar ik dan nu de rechten op kwijt ben ben ik ook de rechten kwijt op de VVV mailbox. Goh jongens zo kunnen jullie toch geen contact meer met me opnemen? Enne .. dat hoort niet he iemand zijn mailbox afpakken. Is hacking is strafbaar? Wel wil ik de dappere inwoner van Rotterdam bedanken voor alle gegevens die hij heeft ingevuld voor Google.
[ Voor 14% gewijzigd door ShockWave_Omega op 26-06-2016 22:44 ]
Ik heb ook een lange tijd door gebracht in deze vloot. Wat mij heel erg opviel is de laksheid van sommige vlootleiders, schuilen achter elke keer de zelfde zin zoals "We zijn er mee bezig" of er zijn altijd privé omstandigheden die in de weg zaten. Ook promoten ging niet altijd zonder problemen, er waren mensen bij die soms wel 2 tot 3 dagen moesten wachten of soms wel een week dit zelfde geld ook voor vloot invites en vloot projecten.
Ook de laatste vergadering die in december 2014 plaats vond op Deep Space 9 zijn er toen afspraken gemaakt waar wij uiteindelijk weinig van gehoord hebben of pas na een half jaar uitgevoerd werd, ook toen werd er al geklaagd over het feit dat de leiding amper wat van zich liet horen, kun je na gaan hoelang deze ellende al speelt als het al niet langer is.
Daarnaast neemt het niet weg dat ik geen leuke tijd heb meegemaakt met de mensen die er wel altijd waren zoals events heb ik altijd leuk gevonden des ondanks ik er niet vaak aan mee gedaan heb en geregeld werd door de mensen die er wel altijd zijn.
In mijn mening vind ik dat de leiding vooral André en Roy moet gaan zoeken voor een vervanger, die wel klachten en zijn leden respecteert en ook reageert als er iets aan de hand is. Als ik kijk naar de bovenstaande berichten is het nog steeds een grote puinhoop. De vloot gaat op deze manier kapot, jammer.
Ook de laatste vergadering die in december 2014 plaats vond op Deep Space 9 zijn er toen afspraken gemaakt waar wij uiteindelijk weinig van gehoord hebben of pas na een half jaar uitgevoerd werd, ook toen werd er al geklaagd over het feit dat de leiding amper wat van zich liet horen, kun je na gaan hoelang deze ellende al speelt als het al niet langer is.
Daarnaast neemt het niet weg dat ik geen leuke tijd heb meegemaakt met de mensen die er wel altijd waren zoals events heb ik altijd leuk gevonden des ondanks ik er niet vaak aan mee gedaan heb en geregeld werd door de mensen die er wel altijd zijn.
In mijn mening vind ik dat de leiding vooral André en Roy moet gaan zoeken voor een vervanger, die wel klachten en zijn leden respecteert en ook reageert als er iets aan de hand is. Als ik kijk naar de bovenstaande berichten is het nog steeds een grote puinhoop. De vloot gaat op deze manier kapot, jammer.
Tisk tisk niet meer doen hoor. knip - doe eens ff normaal is gelogd als zijnde de wijzigende partij.
[ Voor 24% gewijzigd door Grotman op 27-06-2016 00:12 ]
zo...dus Andre, jij kan niet aan beloftes van dit jaar aan houden en van 2014. dus mijn mening toen des tijd en die binnen de rechten van VVV reglementen was zijn nu echt duidelijk genegeerd door je. alweer een moment dat jij geen respect toont naar je vlootleden en niet waardig genoeg als vlootleider.
mijn verbanning in Ariesfleet is onterecht erdoor, niet gerechtvaardigd omdat jij alleen jouw kant van het verhaal vertelt aan de vlootleiders binnen de VVV maar als ik datum gaf om jullie met mij gesprek willen voeren hebben jullie allemaal geweigerd. ik had ook drukke agenda privé en ik wilde ook snel oplossen. mijn kant van het verhaal heb jij nooit gehoord omdat jij als kinderachtig gedrag mij verbannen erdoor omdat jij weigert om te communiceren er mee.
jij vernietigd Ariesfleet waar ik en alle Ariesfleet leden hebben opgebouwd met veel pijn en ellende. de regels die wij hadden in de vloot waren tenminste speelwaardig en sociaal om iedereen kunnen helpen met zijn/haar probleem
maar mijn oplossing toen des tijd weigert jij serieus te nemen omdat jij meer macht wilde hebben en alles moet geregistreerd erdoor. want zo wantrouwig naar jouw leden heb jij wel er mee. want jij wilt als dictator wezen en lijkt mij verstandig om VVV verlaten en mij excusses aan te bieden voor ellende en vriendschap breuken binnen de VVV hebt veroorzaakt. want jij bent aanstoker van alles, want jij wilt alles zien naar jouw eigen wensen en geef de schuld aan jouw beperkingen. ik heb ook beperking maar ik ga niet pronken overal mee zo zieligheid factor te krijgen binnen de vlootleiders.
echt waar dat Robin terug kwam, opeens alle vlootleiders mij verbannen en daarna zij stoppen als vlootleiders te spelen vond ik echt laag en diep onder de gordel gespeeld want zo gemeen spelen om mensen verbannen en negeren omdat jij de fout ben. omdat jij niet wilt veranderen in de vloot. omdat jij geen sociale vloot wilt hebben en helemaal jij EIS!!! respect van je leden. vind ik echt achterbaks bezig.
wees een vent en ga uit VVV en neem jouw hele rommel mee en vertrek. vertrek uit de vloot, vertrek uit Ariesfleet. want jij past niet in het plaatje van Ariesfleet mentaliteit.
want ik ben wel een van veteraan lid van Ariesfleet die begin uurtjes van STO en daarvoor actief speelt maar jij verziekt echt alles er mee.
mijn verbanning in Ariesfleet is onterecht erdoor, niet gerechtvaardigd omdat jij alleen jouw kant van het verhaal vertelt aan de vlootleiders binnen de VVV maar als ik datum gaf om jullie met mij gesprek willen voeren hebben jullie allemaal geweigerd. ik had ook drukke agenda privé en ik wilde ook snel oplossen. mijn kant van het verhaal heb jij nooit gehoord omdat jij als kinderachtig gedrag mij verbannen erdoor omdat jij weigert om te communiceren er mee.
jij vernietigd Ariesfleet waar ik en alle Ariesfleet leden hebben opgebouwd met veel pijn en ellende. de regels die wij hadden in de vloot waren tenminste speelwaardig en sociaal om iedereen kunnen helpen met zijn/haar probleem
maar mijn oplossing toen des tijd weigert jij serieus te nemen omdat jij meer macht wilde hebben en alles moet geregistreerd erdoor. want zo wantrouwig naar jouw leden heb jij wel er mee. want jij wilt als dictator wezen en lijkt mij verstandig om VVV verlaten en mij excusses aan te bieden voor ellende en vriendschap breuken binnen de VVV hebt veroorzaakt. want jij bent aanstoker van alles, want jij wilt alles zien naar jouw eigen wensen en geef de schuld aan jouw beperkingen. ik heb ook beperking maar ik ga niet pronken overal mee zo zieligheid factor te krijgen binnen de vlootleiders.
echt waar dat Robin terug kwam, opeens alle vlootleiders mij verbannen en daarna zij stoppen als vlootleiders te spelen vond ik echt laag en diep onder de gordel gespeeld want zo gemeen spelen om mensen verbannen en negeren omdat jij de fout ben. omdat jij niet wilt veranderen in de vloot. omdat jij geen sociale vloot wilt hebben en helemaal jij EIS!!! respect van je leden. vind ik echt achterbaks bezig.
wees een vent en ga uit VVV en neem jouw hele rommel mee en vertrek. vertrek uit de vloot, vertrek uit Ariesfleet. want jij past niet in het plaatje van Ariesfleet mentaliteit.
want ik ben wel een van veteraan lid van Ariesfleet die begin uurtjes van STO en daarvoor actief speelt maar jij verziekt echt alles er mee.
[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 27-06-2016 00:56 ]
tja maar dan moet je Andre ook op zijn vingers tikken met zijn dreigementen en ook mogelijkheid op normale manier terug antwoorden op andere locatie op heffen want we willen aan de regels aanhouden van deze forum maar dit probleem duurt al minimaal 3 jaar en het blijft emoties bij sommige mensen erg hoog als je iets zelfs op bouwt en word verbannen of negeert erdoor terwijl je als normaal en sociaal blijven doen.Grotman schreef op maandag 27 juni 2016 @ 00:40:
[modbreak]Ik ken de geschiedenis niet en eerlijk gezegd wil ik het ook niet weten.
Op deze manier doorgaan met elkaar is hier niet de bedoeling. Ook al heeft de fleet/guild Tweakers in de naam, dit is een algemeen topic over de game en niet om interne ruzies uit te vechten. Daarnaast heb je je gewoon normaal te gedragen.
IP's van elkaar posten is natuurlijk ook niet toegestaan. En als de claim klopt dat users van hier andere users met fysiek geweld bedreigen, dan is dat echt ongelofelijk triest. Dus vecht het in de game uit zoals het hoort, maar beter nog zoek je andere personen om mee te spelen. En vergeet al helemaal niet dat je maar een spelletje aan het spelen bent. Hoe frustrerend anderen ook kunnen zijn, bedreigen en fysiek geweld is gewoon altijd fout.
Mocht het voor jullie onmogelijk zijn om je je netjes te gedragen dan gaat dit topic op slot.[/]
maar dan op een duur is onze rek ook uit en dan kunnen we gewoon ook uit onze slof raken erdoor. want het is gewoon niet normaal hoe andre doet met zijn leden en sommige vrienden doet. dus dan moet je wel geschiedenis kennen.
Dit topic is hier voor iedereen om de game te bespreken en niet om onderlinge ruzies uit te vechten. Als er geen andere mogelijkheden zijn om contact met iemand op te nemen dan is dat jammer, maar dat maakt dit forum en topic nog niet de juiste plek om met elkaar te gaan ruziën, laat staan te bedreigen.lordsjaak schreef op maandag 27 juni 2016 @ 01:14:
[...]
tja maar dan moet je Andre ook op zijn vingers tikken met zijn dreigementen en ook mogelijkheid op normale manier terug antwoorden op andere locatie op heffen want we willen aan de regels aanhouden van deze forum maar dit probleem duurt al minimaal 3 jaar en het blijft emoties bij sommige mensen erg hoog als je iets zelfs op bouwt en word verbannen of negeert erdoor terwijl je als normaal en sociaal blijven doen.
maar dan op een duur is onze rek ook uit en dan kunnen we gewoon ook uit onze slof raken erdoor. want het is gewoon niet normaal hoe andre doet met zijn leden en sommige vrienden doet. dus dan moet je wel geschiedenis kennen.
Ik snap dat jullie allemaal vinden dat hij de boosdoener is en dat jullie onrecht wordt aangedaan, maar ongeacht of dat zo is zijn er hier omgangregels en daar heeft iedereen zich te allen tijde aan te houden.
Move on en verzamel leuke mensen om je heen om mee te gamen. Je kiest er uiteindelijk zelf voor om je 3 jaar te ergeren aan iemand.
Niet verder gaan met de discussie geldt voor iedereen. Vraag desnoods om uitleg via PMgamepc1986 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:42:
roy moet hier wel omdat andre te laf is om te reageren en wij willen onze fleet terug simpel zat en ken jou ook nog wel
Om het topic maar even over te laten gaan naar ontopic, een maandje geleden kondigde PW aan de game ook te zullen uitbrengen op de XB1 en PS4. Daar ik zelf beide consoles bezit, lijkt het me gaaf om de game weer te gaan oppakken. Zijn er nog andere geïnteresseerden? Ik hoop dat de game cross-platform play gaat worden, maar dat zal wel niet ervan uitgaande dat dit anders wel werd toegevoegd aan het bericht.
Bron: nieuws: Star Trek Online komt naar PS4 en Xbox One
[ Voor 53% gewijzigd door Grotman op 27-06-2016 11:14 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het gaat ieder geval het niet cross-play ondersteunen met de PC. Dat zou te maken hebben dat de controls via een joystick langzamer zou werken dan met keyboard en muis, wat natuurlijk ook logisch is. Of het cross-play werk met de twee consoles zou ik niet weten, daar heb ik zelf niets over gelezen.Royeboi schreef op maandag 27 juni 2016 @ 04:17:
Om het topic maar even over te laten gaan naar ontopic, een maandje geleden kondigde PW aan de game ook te zullen uitbrengen op de XB1 en PS4. Daar ik zelf beide consoles bezit, lijkt het me gaaf om de game weer te gaan oppakken. Zijn er nog andere geïnteresseerden? Ik hoop dat de game cross-platform play gaat worden, maar dat zal wel niet ervan uitgaande dat dit anders wel werd toegevoegd aan het bericht.
Bron: nieuws: Star Trek Online komt naar PS4 en Xbox One
wat hun schrijven en hun woorden om andre "bedreigen" is niet mijn woorden, zoals je zegt om de spel kunnen genieten waar ik ook de vloot hebt opgebouwd en daarna verziekt door andre mentaliteit en leiderschap tja dat gaat ook een brok in mijn keel krijgen want dan moeten wij onze harde werk achter laten en opnieuw bouwen? dat is niet de zelfde meer. als wij de recht hebben om vloot behouden en als vloot leden (meer mensen dan hier op deze forum vertellen) hem liever weg wilt hebben omdat hij altijd mensen controleren en registreren om de spelsfeer te verzieken is gewoon ook te ver gaan.Grotman schreef op maandag 27 juni 2016 @ 02:50:
[...]
Dit topic is hier voor iedereen om de game te bespreken en niet om onderlinge ruzies uit te vechten. Als er geen andere mogelijkheden zijn om contact met iemand op te nemen dan is dat jammer, maar dat maakt dit forum en topic nog niet de juiste plek om met elkaar te gaan ruziën, laat staan te bedreigen.
Ik snap dat jullie allemaal vinden dat hij de boosdoener is en dat jullie onrecht wordt aangedaan, maar ongeacht of dat zo is zijn er hier omgangregels en daar heeft iedereen zich te allen tijde aan te houden.
Move on en verzamel leuke mensen om je heen om mee te gamen. Je kiest er uiteindelijk zelf voor om je 3 jaar te ergeren aan iemand.
als hij een vent is en waardig vent dan pak hij zijn spullen vertrekt en niet andere mensen verbannen omdat hij niet mee eens is met andermans mening. als ik probeerde regels uit te leggen en dat verkeerde richting in gaat omdat de spelsfeer in de vloot die ik ook op gebouwd hebt dan moet ik mijn rug toe keren? sorry dat is dan blijkbaar verspillen van mijn energie en kosten geweest die ik in het spel heb ingestoken. zo vinden ook andere mensen erdoor.
mee eens dreigen van mensen in elkaar slaan is ook te ver, maar als andre dreigt de vlootleden dan vind ik ook ontzettend kinderachtige gedrag van hem om zo laag gaan zinken erdoor. hij is aanstoker van deze onderwerp in de forum waar jij ook andere paginas moet door lezen om duidelijke beeld te krijgen. dat heb ik ook gedaan voordat ik mijn eerste antwoord schreef in deze forum. ik verwacht dat een moderator ook deed voordat hij wijzende vingertjes ga aantonen naar andere mensen wat zij niet moeten doen.
Nee, mijn enige taak is om ervoor te zorgen dat het er hier normaal en volgens de regels aan toe gaat. Ik ben geen rechter die in een zaak moet duiken en iedereen terecht moet wijzen tenzij het hier op het forum gebeurt. Dat is het enige wat ik feitelijk kan zien en waar ik invloed op heb en dat is wat ik nu doe.lordsjaak schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:36:
[...]
wat hun schrijven en hun woorden om andre "bedreigen" is niet mijn woorden, zoals je zegt om de spel kunnen genieten waar ik ook de vloot hebt opgebouwd en daarna verziekt door andre mentaliteit en leiderschap tja dat gaat ook een brok in mijn keel krijgen want dan moeten wij onze harde werk achter laten en opnieuw bouwen? dat is niet de zelfde meer. als wij de recht hebben om vloot behouden en als vloot leden (meer mensen dan hier op deze forum vertellen) hem liever weg wilt hebben omdat hij altijd mensen controleren en registreren om de spelsfeer te verzieken is gewoon ook te ver gaan.
als hij een vent is en waardig vent dan pak hij zijn spullen vertrekt en niet andere mensen verbannen omdat hij niet mee eens is met andermans mening. als ik probeerde regels uit te leggen en dat verkeerde richting in gaat omdat de spelsfeer in de vloot die ik ook op gebouwd hebt dan moet ik mijn rug toe keren? sorry dat is dan blijkbaar verspillen van mijn energie en kosten geweest die ik in het spel heb ingestoken. zo vinden ook andere mensen erdoor.
mee eens dreigen van mensen in elkaar slaan is ook te ver, maar als andre dreigt de vlootleden dan vind ik ook ontzettend kinderachtige gedrag van hem om zo laag gaan zinken erdoor. hij is aanstoker van deze onderwerp in de forum waar jij ook andere paginas moet door lezen om duidelijke beeld te krijgen. dat heb ik ook gedaan voordat ik mijn eerste antwoord schreef in deze forum. ik verwacht dat een moderator ook deed voordat hij wijzende vingertjes ga aantonen naar andere mensen wat zij niet moeten doen.
Dit is nu de laatste keer dat ik dat voor iedereen uitleg en een post laat staan die doorgaat op deze discussie.
Vanaf nu ontopic.
Edit: Toch te moeilijk voor meerdere personen blijkbaar. Een aantal posts verwijderd en dit topic gaat voor de komende tijd dicht.
Ik heb het topic weer geopend omdat de discussie buiten Tweakers om zou zijn uitgepraat. Laat het alsjeblieft niet weer ontsporen, dus geen eindeloze discussies, persoonlijke verwijten en al helemaal geen bedreigingen meer.
[ Voor 8% gewijzigd door Grotman op 30-06-2016 21:22 ]
Is het nog de moeite om hier mee te beginnen? Of is het verschil al zo groot dat het niet meer bij te komen is met andere spelers?
Zoals met alle MMO's die al enkele jaren draaien is het altijd lastig om later in te stappen.WhiteTiiger schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:52:
Is het nog de moeite om hier mee te beginnen? Of is het verschil al zo groot dat het niet meer bij te komen is met andere spelers?
Er zijn echter genoeg Fleets die nieuwe mensen accepteren en hen helpen snel bij te zijn.
Verder begint de game binnenkort ook op de X-One en PS4, misschien dat dat een optie voor je is?
Want a cookie?!
Zal er nog even over nadenken dan, spel wordt nog veel gespeeld of is het heel erg rustig?Renquin schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:25:
[...]
Zoals met alle MMO's die al enkele jaren draaien is het altijd lastig om later in te stappen.
Er zijn echter genoeg Fleets die nieuwe mensen accepteren en hen helpen snel bij te zijn.
Verder begint de game binnenkort ook op de X-One en PS4, misschien dat dat een optie voor je is?
Is helaas geen optie, heb enkel een PC.
Het spel wordt inderdaad nog best veel gespeeld. Het is altijd wel de moeite om mee te doen als het je leuk lijkt. De end game content wordt helaas wel wat meer China Trek. Neemt niet weg dat het nog lekker speelt en leuk is.WhiteTiiger schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:47:
[...]
Zal er nog even over nadenken dan, spel wordt nog veel gespeeld of is het heel erg rustig?
Is helaas geen optie, heb enkel een PC.
Beste spelers,
De afgelopen week is er een misverstand ontstaan tussen de VVV en mij. Dit heeft voor wat vervelende gebeurtenissen voor alle partijen teweeg gebracht. Intussen is de communicatie verbeterd en ben ik positief over een goede samenwerking.
De andere vlootleiders en ik hebben samen goed en duidelijk gesprek gehad afgelopen week. Daarin is voor mij duidelijk geworden dat een aantal zaken helaas gebaseerd waren op verkeerde informatie en miscommunicatie.
Mede dankzij mijn minder positieve stemming en misinformatie heb ik zaken gedaan die niet prettig en doordacht waren, hiervoor mijn excuus. Ook richting de VVV, de vlooters, GoTA’ers en alle andere mensen die hier last van hebben ondervonden maar in het bijzonder André.
Wij hebben een geweldig gesprek gehad waarin wij eigenlijk alle problemen wel samen hebben besproken en aangekaart. Dit heeft zelfs tot een zeer aangenaam en lang gesprek tussen mij en André gezorgd.
Mij is ook duidelijk geworden dat er veel mensen zijn die het niet eens zijn met de vlootleiding en of de uitvoerende mensen in de leiding. Daarom zou ik willen vragen dat als er problemen zijn deze te melden. Iets wat mij duidelijk is geworden is dat geen communicatie geen oplossing is! Communiceren doe je via het forum: verenigingvanvloten.org of/en email: info@verenigingvanvloten.org.
Met vriendelijke groet,
Tim a.k.a. Aizen Sosuke a.k.a. @ShockWave_Omega
De afgelopen week is er een misverstand ontstaan tussen de VVV en mij. Dit heeft voor wat vervelende gebeurtenissen voor alle partijen teweeg gebracht. Intussen is de communicatie verbeterd en ben ik positief over een goede samenwerking.
De andere vlootleiders en ik hebben samen goed en duidelijk gesprek gehad afgelopen week. Daarin is voor mij duidelijk geworden dat een aantal zaken helaas gebaseerd waren op verkeerde informatie en miscommunicatie.
Mede dankzij mijn minder positieve stemming en misinformatie heb ik zaken gedaan die niet prettig en doordacht waren, hiervoor mijn excuus. Ook richting de VVV, de vlooters, GoTA’ers en alle andere mensen die hier last van hebben ondervonden maar in het bijzonder André.
Wij hebben een geweldig gesprek gehad waarin wij eigenlijk alle problemen wel samen hebben besproken en aangekaart. Dit heeft zelfs tot een zeer aangenaam en lang gesprek tussen mij en André gezorgd.
Mij is ook duidelijk geworden dat er veel mensen zijn die het niet eens zijn met de vlootleiding en of de uitvoerende mensen in de leiding. Daarom zou ik willen vragen dat als er problemen zijn deze te melden. Iets wat mij duidelijk is geworden is dat geen communicatie geen oplossing is! Communiceren doe je via het forum: verenigingvanvloten.org of/en email: info@verenigingvanvloten.org.
Met vriendelijke groet,
Tim a.k.a. Aizen Sosuke a.k.a. @ShockWave_Omega
Ik heb inmiddels 6000+ uur in het spel zitten. Naar mijn mening zul je tot sowieso lvl 50 fun hebben maar daarna kom je al gauw tegen een paar nadelen aan zoals shockwave al zei "China Trek" of terwijl een PaywallWhiteTiiger schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:52:
Vanaf level 50 heb je toegang tot het Delta Quadrant wil je daar vlekkeloos questen tot lvl 60 dan heb je al een betere schip nodig dan wat je als reward krijgt op level 40, op level 40 krijg je je laatste schip gratis. Om jezelf beter uit te rusten met gear en niet te veel hoeven uitgeven heb je al gauw redelijk hoge crafting skills nodig of een vriendelijke fleet die je helpt of heel veel Energy Credits, Energy Credits is een in-game speelgeld relatief makkelijk te verdienen. PvP vind ik zelf een Pay 2 Win gedeelte en dat wordt tot nu toe heel weinig gespeeld. Maar verder is het in de game wel druk en zover ik weet komen er nog steeds nieuwe spelers bij, althans ik zie nog altijd veel low levels rondlopen op Earth Spacedock

En verder is het grinden van reputation marks en op level 60 het grinden van specialization points een langdradig proces waaraan je het meeste tijd kwijt bent. En dan niet te vergeten dat we straks vanaf 6 juli totaal 4 factions hebben.
Sinds vorige jaar heeft Cryptic ook Delta Recruitment uitgebracht dat nieuwe spelers een handje helpt in de goede richting waarbij je extra rewards krijgt zoals bonus XP, 250 reputation marks in elke categorie, reputation dilitium, fleet dilitium en meer. Als ik mij niet vergis start cryptic met de nieuwe release van hun nieuwe expansion op 6 juli de Delta Recruitment event ook, de ideale kans om eraan mee te doen.
Je kan de newsfeeds hier volgen: http://www.arcgames.com/en/games/star-trek-online/news
[ Voor 4% gewijzigd door RonnieLwd op 05-07-2016 06:38 ]
JAzeker, as. woensdag dropt de nieuwe expansie.. iedereen krijgt een nieuwe toon om te levellen, en nieuwe poepcoole schepen.WhiteTiiger schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:52:
Dus join the club zou ik zeggen. maar ook de huidige MIN/MAXERS (ik ben er één) zijn bij te halen. alleen kost dat tijd.
We will be right back with Manny_Moare !
Mwa als je Dilithium gaat minen of farmen kom je ook al een eind richting een "nieuw" schip (Dilithium ruilen voor Zstore punten kan namelijk ook dus dan kost het geen echt geld). Zelf zou ik dan sparen voor Fleet T6 schepen die geven je toch een edge boven de normale T6 schepen. Dan is je keuze ook best wel flink met de aanwezige typen schepen.RonnieLwd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 06:21:
[...]
Ik heb inmiddels 6000+ uur in het spel zitten. Naar mijn mening zul je tot sowieso lvl 50 fun hebben maar daarna kom je al gauw tegen een paar nadelen aan zoals shockwave al zei "China Trek" of terwijl een Paywall![]()
Vanaf level 50 heb je toegang tot het Delta Quadrant wil je daar vlekkeloos questen tot lvl 60 dan heb je al een betere schip nodig dan wat je als reward krijgt op level 40, op level 40 krijg je je laatste schip gratis. Om jezelf beter uit te rusten met gear en niet te veel hoeven uitgeven heb je al gauw redelijk hoge crafting skills nodig of een vriendelijke fleet die je helpt of heel veel Energy Credits, Energy Credits is een in-game speelgeld relatief makkelijk te verdienen. PvP vind ik zelf een Pay 2 Win gedeelte en dat wordt tot nu toe heel weinig gespeeld. Maar verder is het in de game wel druk en zover ik weet komen er nog steeds nieuwe spelers bij, althans ik zie nog altijd veel low levels rondlopen op Earth Spacedock.
En verder is het grinden van reputation marks en op level 60 het grinden van specialization points een langdradig proces waaraan je het meeste tijd kwijt bent. En dan niet te vergeten dat we straks vanaf 6 juli totaal 4 factions hebben.
Sinds vorige jaar heeft Cryptic ook Delta Recruitment uitgebracht dat nieuwe spelers een handje helpt in de goede richting waarbij je extra rewards krijgt zoals bonus XP, 250 reputation marks in elke categorie, reputation dilitium, fleet dilitium en meer. Als ik mij niet vergis start cryptic met de nieuwe release van hun nieuwe expansion op 6 juli de Delta Recruitment event ook, de ideale kans om eraan mee te doen.
Je kan de newsfeeds hier volgen: http://www.arcgames.com/en/games/star-trek-online/news
de conversie ZEN-DIL is bizar nu. 495dil voor 1 zen is idioot hoog. een T^6 kost nu 1.5mil dil. en dat is veel. en dat zal voorlopig ook niet zakken. Iedereen en z'n moeder wil de nieuwe Kelvin schepen. Alles is ingame "graties" te krijgen. in principe heb je geen echt geld nodig om aan de T^6 schepen te komen. (al maakt het je leven soms wel wat makkelijker)ShockWave_Omega schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:23:
[...]
Mwa als je Dilithium gaat minen of farmen kom je ook al een eind richting een "nieuw" schip (Dilithium ruilen voor Zstore punten kan namelijk ook dus dan kost het geen echt geld). Zelf zou ik dan sparen voor Fleet T6 schepen die geven je toch een edge boven de normale T6 schepen. Dan is je keuze ook best wel flink met de aanwezige typen schepen.
Tja de prijzen zijn.. inderdaad out of this world
maar ja ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk was 
Maar goed als je wil kan het wel zonder echt geld.
Maar goed als je wil kan het wel zonder echt geld.
Voor nieuwe spelers is dit niet efficiënt, het is pas de moeite waard als je meerdere characters hebt. En mijn reactie was vanuit het oogpunt voor nieuwe spelers.
ShockWave_Omega schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:23:
[...]
Mwa als je Dilithium gaat minen of farmen kom je ook al een eind richting een "nieuw" schip (Dilithium ruilen voor Zstore punten kan namelijk ook dus dan kost het geen echt geld). Zelf zou ik dan sparen voor Fleet T6 schepen die geven je toch een edge boven de normale T6 schepen. Dan is je keuze ook best wel flink met de aanwezige typen schepen.
Agreed, sirRonnieLwd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:14:
Voor nieuwe spelers is dit niet efficiënt, het is pas de moeite waard als je meerdere characters hebt. En mijn reactie was vanuit het oogpunt voor nieuwe spelers.
Ik zal zodra ik tijd heb een slinger geven aan het spel. Hoop volgende week. Bedankt voor jullie reacties, ben benieuwd of het wat gaat worden.
Ik ben ingame bereikbaar onder @chieldtm Mocht je vragen hebben, help ik je graag verder.WhiteTiiger schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:15:
Ik zal zodra ik tijd heb een slinger geven aan het spel. Hoop volgende week. Bedankt voor jullie reacties, ben benieuwd of het wat gaat worden.

Activate interlocks, dynotherms connected, infracells up, megathrusters are go .. LETS GO VOLTR.. STAR TREK ONLINE
De hype-train is rolling
En om eerlijk te zijn, die jaren 60 vibe is fantastisch.
Yup ben het er helemaal mee eens lekker die TOS vibe in de nieuwe missies. Vindt het ook heerlijk om de originele characters weer bezig te zien (voor zo ver mogelijk). Heb al een 23rd Century char aangemaakt en naar de early 25th Century gespeeld. Wel jammer dat je daarna eigenlijk weinig meer aan je ouwe schepen hebt. Wel leuk dat je die ouwe meuk op het eind weer kan kopenchieldtm schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:10:
[afbeelding]
Activate interlocks, dynotherms connected, infracells up, megathrusters are go .. LETS GO VOLTR.. STAR TREK ONLINE
De hype-train is rolling![]()
En om eerlijk te zijn, die jaren 60 vibe is fantastisch.
Toen STO uitkwam het spel redelijk veel gespeeld. Uiteindelijk tot een level 28 Starfleet Science Captain gekomen. Toen het spel jaren links laten liggen.
Deze week het spel maar weer eens geinstalleerd. Ingelogd op mijn Cappy, en ik had iets van.. Oh my... Wat een skills
Uiteindelijk besloten om opnieuw te starten. Eerst met een Romulan karakter, en die is best aardig om te spelen. Maar op de een of de andere reden toch niet helemaal datgene wat ik zoek.
Gisteren een 23rd Century Captain gemaakt. En tot nu toe bevalt mijn Vulcan een stuk beter. Zit nog in de 23rd Century en ik vind de gehele atmosfeer geweldig. Zoals Austin Powers zou zeggen. "Back to the 60's. Yeah Baby!!!" Een veredelde casette recorder als tricorder en meer van dat soort dingen
Vanmiddag uit het werk maar weer verder spelen.
Lt. T'Pau Kir'Shara van de U.S.S. Jeanne d'Arc. Alleen jammer dat de ' als een 7 op mijn schip wordt weergegeven
Deze week het spel maar weer eens geinstalleerd. Ingelogd op mijn Cappy, en ik had iets van.. Oh my... Wat een skills

Uiteindelijk besloten om opnieuw te starten. Eerst met een Romulan karakter, en die is best aardig om te spelen. Maar op de een of de andere reden toch niet helemaal datgene wat ik zoek.
Gisteren een 23rd Century Captain gemaakt. En tot nu toe bevalt mijn Vulcan een stuk beter. Zit nog in de 23rd Century en ik vind de gehele atmosfeer geweldig. Zoals Austin Powers zou zeggen. "Back to the 60's. Yeah Baby!!!" Een veredelde casette recorder als tricorder en meer van dat soort dingen
Vanmiddag uit het werk maar weer verder spelen.
Lt. T'Pau Kir'Shara van de U.S.S. Jeanne d'Arc. Alleen jammer dat de ' als een 7 op mijn schip wordt weergegeven

He who controls the Spice, controls the Universe.
Net begonnen met STO op de xbox one.
de eerste missies zijn vermakelijk ( Borg !! ), ben benieuwd of de rest nu net zo vermakelijk is (blijft).
de eerste missies zijn vermakelijk ( Borg !! ), ben benieuwd of de rest nu net zo vermakelijk is (blijft).
Zo pissig dat ze een T6 JHDC alleen op de consoles uitbrengen
De T5 versie blijft mijn favoriete schip 
Inmiddels de beide schepen uit de Kelvin Lockbox, en consoles, dat zijn echt wel toffe schepen!
Inmiddels de beide schepen uit de Kelvin Lockbox, en consoles, dat zijn echt wel toffe schepen!
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Misschien tijd om een Tweakers Xbox One vloot te startenjpg97 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:16:
Net begonnen met STO op de xbox one.
Graag! Ik vind de missies tot nu toe wel leuk, maar een beetje éénzijdig. Ben wel "al" level 125V1NA70G schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:56:
[...]
Misschien tijd om een Tweakers Xbox One vloot te starten
Je kan me sowieso toevoegen als Gotanius LLM op xblivejpg97 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:55:
[...]
Graag! Ik vind de missies tot nu toe wel leuk, maar een beetje éénzijdig. Ben wel "al" level 12
Ben na jaren op de pc gespeeld te hebben ook maar op Xbox begonnen, dragoncry84 op xblive 
Is deze vloot al gestart?5V1NA70G schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:56:
[...]
Misschien tijd om een Tweakers Xbox One vloot te starten
[ Voor 54% gewijzigd door dragoncry op 29-09-2016 14:47 ]
Nee, ik kom mensen te kortdragoncry schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:53:
Ben na jaren op de pc gespeeld te hebben ook maar op Xbox begonnen, dragoncry84 op xblive
[...]
Is deze vloot al gestart?
jpg97 heeft me nog niet toegevoegd
Dus nu zit ik samen met Martinspire
Maar by all means, voeg me toe
[ Voor 4% gewijzigd door 5V1NA70G op 29-09-2016 20:13 ]
Zal je morgen even toevoegen, zie je snel!5V1NA70G schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:09:
[...]
Nee, ik kom mensen te kort
jpg97 heeft me nog niet toegevoegd
Dus nu zit ik samen met Martinspire
Maar by all means, voeg me toe
edit:
Heb je toegevoegd
ps. als dit alle spelers zijn wordt het een klein vlootje..
Heb je toegevoegd
ps. als dit alle spelers zijn wordt het een klein vlootje..
[ Voor 13% gewijzigd door dragoncry op 29-09-2016 22:38 ]
Op dit moment heb ik:dragoncry schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:56:
[...]
Zal je morgen even toevoegen, zie je snel!
edit:
Heb je toegevoegd![]()
ps. als dit alle spelers zijn wordt het een klein vlootje..![]()
DragonCry
Martinspire
RiderofRoan
Gotanius
Helaas heb ik niets meer vernomen van jpg97
Zijn er nog andere Xbone STOers?
Ach een kleine vloot kan ook
Houd je er ook rekening mee dat er nog meer vereisten zijn buiten het aantal spelers?5V1NA70G schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:34:
[...]
Op dit moment heb ik:
DragonCry
Martinspire
RiderofRoan
Gotanius
Helaas heb ik niets meer vernomen van jpg97
Zijn er nog andere Xbone STOers?
Ach een kleine vloot kan ook. Alhoewel we nu te weinig man hebben voor een vloot (minimaal 5 dacht ik)
Wist niet dat een sub/gold/silver account nodig had
Mijn account is wel sub geweest op pc, maar neemt dit niet over op de Xbone (dus geen Founder/400 days sub perks)
Oh dat is zuur =\dragoncry schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Houd je er ook rekening mee dat er nog meer vereisten zijn buiten het aantal spelers?
Wist niet dat een sub/gold/silver account nodig hadhttp://sto.gamepedia.com/Fleet#Basic_Requirements
Mijn account is wel sub geweest op pc, maar neemt dit niet over op de Xbone (dus geen Founder/400 days sub perks)
Dat blijft irritant dat je pc account niet over te dragen is naar de xbone =\
*edit: Ziet er naar uit dat ik een silver account heb en ook al een zen balance, dus ik ben fleet ready
[ Voor 9% gewijzigd door 5V1NA70G op 03-10-2016 12:58 ]
Waar kun je dat zien?, ben vanmiddag even online, vanavond weet ik niet zeker, en heb een adapter om mijn headset aan de Xbone controller te hangen, dus kan ik dat ook even proberen5V1NA70G schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:56:
[...]
Oh dat is zuur =\
Dat blijft irritant dat je pc account niet over te dragen is naar de xbone =\
*edit: Ziet er naar uit dat ik een silver account heb en ook al een zen balance, dus ik ben fleet ready
Ik ben helaas pas morgenavond weer beschikbaardragoncry schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Waar kun je dat zien?, ben vanmiddag even online, vanavond weet ik niet zeker, en heb een adapter om mijn headset aan de Xbone controller te hangen, dus kan ik dat ook even proberen![]()
Standaard ben je silver gebruiker dacht ik. Om te voldoen aan die andere vereisten moet je een keer zen hebben gehad. Dus mocht je met je xbone account iets in de C-Store hebben gekocht, dan zit je goed.
Zo niet, dan kan je ook dilithium inruilen voor zen (300ish voor 1 zen). Dan zou je goed moeten zitten.
Hallo allemaal,
Ik zie dat het topic een beetje is doodgebloed. Hopelijk het spel niet.
Als PS4 speler lukt het mij maar niet om het account te koppelen. Graag zou ik wat kopen in de store, maar durf dat nu niet, omdat ik niet weet of mijn progress blijft bestaan als mijn PS4 er mee op zou houden, of ik het spel zou verwijderen.
Iemand enig idee? De customerservice van ARC is nou niet echt snel..
Ik zie dat het topic een beetje is doodgebloed. Hopelijk het spel niet.
Als PS4 speler lukt het mij maar niet om het account te koppelen. Graag zou ik wat kopen in de store, maar durf dat nu niet, omdat ik niet weet of mijn progress blijft bestaan als mijn PS4 er mee op zou houden, of ik het spel zou verwijderen.
Iemand enig idee? De customerservice van ARC is nou niet echt snel..
Asus X670 Hero; 7900X3D; AORUS 4090 Master Edition, Corsair Dominator DDR5 6000 64Gb ; Fractal Meshify
Ik moet ook wel toegeven dat de enige reden dat ik dit nog speel is omdat ik een redelijke die-hard ST nerd ben, en geniet van de lore en wat er allemaal gebeurd (is) na de series en zo, want als ik echt objectief ga kijken vind ik het spel niet zo heel bijzonder eigenlijk.. zit toch redelijk vaak al te denken om gewoon te stoppen en verder te gaan met m'n backlog, hopend dat er een aantal verbeteringen gepatched gaan worden
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik ben gisteren op de PS4 begonnen na jaren geleden op de PC te hebben gespeeld. Ik lees hier dat je ook in de 23rd century kan spelen. Ho edoe je dit? Ik kon alleen uit de drie andere facties kiezen.
Alleen PC heeft die content, voor consoles komt dat later nog.Labbers schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:00:
Ik ben gisteren op de PS4 begonnen na jaren geleden op de PC te hebben gespeeld. Ik lees hier dat je ook in de 23rd century kan spelen. Ho edoe je dit? Ik kon alleen uit de drie andere facties kiezen.
Zijn er ook nog mensen die op de xbox spelen (en misschien al een actieve vloot hebben)?
Anoniem: 876345
Beste mensen,
Is er nog ergens een oud stoffig bureautje in een NL-vloot (voor PC) waar een niet al te actieve Fleet Admiral met een Odyssey Star Cruiser onder zijn zitvlak zijn tijd mag doden? Bij wie meld ik mij dan ingame? Ben ineens vlootwees geworden. En uiteindelijk ga je het toch missen, dat voetballen met Tribbles op zo'n sterrenbasis...
Met vriendelijke groet,
FLT. ADM. Nicolas
U.S.S. Rotterdam
Is er nog ergens een oud stoffig bureautje in een NL-vloot (voor PC) waar een niet al te actieve Fleet Admiral met een Odyssey Star Cruiser onder zijn zitvlak zijn tijd mag doden? Bij wie meld ik mij dan ingame? Ben ineens vlootwees geworden. En uiteindelijk ga je het toch missen, dat voetballen met Tribbles op zo'n sterrenbasis...
Met vriendelijke groet,
FLT. ADM. Nicolas
U.S.S. Rotterdam
De 'Vereniging van Vloten' met waar onder de 'Gathering of Tweakers' vloot is nog steeds actief en je ben welkom om te joinen. Stuur me maar een ingame mailtje op @andrestartrekAnoniem: 876345 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:49:
Beste mensen,
Met vriendelijke groet,
FLT. ADM. Nicolas
U.S.S. Rotterdam
[ Voor 5% gewijzigd door AndreStarTrek op 25-04-2017 16:55 ]
Geen idee, niet vanuit de VVV ieder geval.Anoniem: 519982 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 14:47:
Ben sinds kort op de PS4 begonnen. Is er al een Nederlandse vloot aldaar?
Nounou, wat een boze berichten allemaal. Ik zie ook wat stilte vallen.
Ik had zo bedacht om maar eens wat leven in de brouwerij te gooien. Ik ben net begonnen met het spelletje. Als heuse tweaker moet ik natuurlijk bij de GoT vloot. Het zal aan mij liggen, maar ik kan de gathering niet vinden.
Mocht ik mee mogen doen, kan iemand mij een pointer geven? Of, als het wat overleden is, waar is het ook leuk?
Ik had zo bedacht om maar eens wat leven in de brouwerij te gooien. Ik ben net begonnen met het spelletje. Als heuse tweaker moet ik natuurlijk bij de GoT vloot. Het zal aan mij liggen, maar ik kan de gathering niet vinden.
Mocht ik mee mogen doen, kan iemand mij een pointer geven? Of, als het wat overleden is, waar is het ook leuk?
Maybee we are alone... After all.
Goedemorgen!
Ik ben gisteren na ruim een jaar afwezigheid weer begonnen met Star Trek Online! Ben (uiteraard) geen lid meer van de fleet waar ik in zat
Zijn er nog (actieve) spelers die tijd/zin hebben om het universum onveilig te maken? Ik heb van elk ras een kapitein gemaakt, maar Federation is m'n main.
topic gemerged met bestaande Star Trek Online topic...
Ik ben gisteren na ruim een jaar afwezigheid weer begonnen met Star Trek Online! Ben (uiteraard) geen lid meer van de fleet waar ik in zat
Zijn er nog (actieve) spelers die tijd/zin hebben om het universum onveilig te maken? Ik heb van elk ras een kapitein gemaakt, maar Federation is m'n main.
topic gemerged met bestaande Star Trek Online topic...
[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2018 09:29 ]
Anoniem: 181786
Na het nieuws van gisteren heb ik uit nieuwsgierigheid het spel weer eens opgestart op de PC. Ben rear-admiral en heb een Enterprise E schip. Heb geen flauw idee meer hoe het werkt. Heb het spel ook op de Xbox gezet, maar klopt het dat je daar overnieuw moet beginnen?
Hoe dan ook, ik ga even uitvogelen wat ik fijner vind spelen PC of X1. Ik volg dit topic, eens kijken of ik later ergens kan aansluiten.
Hoe dan ook, ik ga even uitvogelen wat ik fijner vind spelen PC of X1. Ik volg dit topic, eens kijken of ik later ergens kan aansluiten.
Aan het kijken naar deze titel. Kloppen de verschillen tussen de sub en de f2p-versie nog zoals hier vermeld?
Is het doenbaar om het spel als f2p te starten? Hoe snel loop je tegen de limieten aan?
Is het doenbaar om het spel als f2p te starten? Hoe snel loop je tegen de limieten aan?
Ik speel dit spel alleen maar F2P en heb er nog nooit een stuiver aan uitgegeven. Alles is in principe gratis te doen zolang je maar tijd genoeg hebt en tijd niet als geld ziet.Hurtebise schreef op zondag 3 maart 2019 @ 12:35:
Aan het kijken naar deze titel. Kloppen de verschillen tussen de sub en de f2p-versie nog zoals hier vermeld?
Sinds kort ben ik dit spel weer aan het spelen en heb een lvl 8 andorian rondlopen. erg leuk, vermaak me prima. Alleen, ik heb een missie gekregen waar ik het romulan mine field PVE event moet doen. Volgens internet moet ik hem selecteren in de lijst, maar hij staat er never nooit bij. alleen Bug Hunt staat hier, voor de rest is er niets te doen in de queue.
Iemand enig idee?
Edit : inmiddels opgelost, na de laatste patch werkte alles zoals het hoort.
Iemand enig idee?
Edit : inmiddels opgelost, na de laatste patch werkte alles zoals het hoort.
[ Voor 9% gewijzigd door Visgek82 op 25-08-2021 10:55 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Hallo zijn er nog Tweakers die STO spelen?
Ik krijg de indruk dat 'Vereniging van Vloten' met 'Gathering of Tweakers' niet meer bestaat?
Ik speel het spel sinds een paar maanden en wij zoeken bij voorkeur een vloot met een NL discord. (en anders Engels).
Ik krijg de indruk dat 'Vereniging van Vloten' met 'Gathering of Tweakers' niet meer bestaat?
Ik speel het spel sinds een paar maanden en wij zoeken bij voorkeur een vloot met een NL discord. (en anders Engels).
Ik speel nu sinds een maand sto en zoek een Nederlandse vloot. Zit nu op level 29/30.
Ik vind het wel grappig. Ondertussen lvl 65 en zo premium boot gekocht. Is er ook een tweakers online club want dat heb ik dan nog niet ervaren. Speel op ps5 trouwens..
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een actieve vloot. Had een Nederlandse gevonden
https://sector31.nl/star-trek-online/
Echter lukt het mij niet om ingame deze te vinden. Iemand ideeën?
Mijn ingame naam: oban@oban_lagavulin
https://sector31.nl/star-trek-online/
Echter lukt het mij niet om ingame deze te vinden. Iemand ideeën?
Mijn ingame naam: oban@oban_lagavulin
Let op:
Dit topic is gesloten geweest omdat het uit de hand liep met persoonlijke aanvallen. Hopelijk blijven deze nu achterwegen. Gaat iemand over de scheef in dit topic, maak dan een topicreport aan en maak niet dezelfde fout.
Dit topic is gesloten geweest omdat het uit de hand liep met persoonlijke aanvallen. Hopelijk blijven deze nu achterwegen. Gaat iemand over de scheef in dit topic, maak dan een topicreport aan en maak niet dezelfde fout.