Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 13:08
Je kan ze niet voor je zelf gebruiken, alleen voor de Bridge Officers. Als je huidige Bridge Officers vol zitten dan kan je ze alleen gebruiken om nieuwe te vullen en dan nog steeds met doneren aan projecten van de Starbase.

Voor de rest kan je er niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Effe een paar vraagjes;

Hoe zit het met character customization in deze game? Any good?
En met die space ships, zijn die a la SWTOR? Gij alleen bestuurt ze maar anderen kunnen er wel in? Of is het laatste hier niet mogelijk?
Als ik het mij goed herinner was één van de grootste klachten van diehard Trekkies dat ge geen "crew" kon hebben, alleen maar eenmans ships?

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 10:26
Customization is goed ja :)
Schepen zijn anders, en je bestuurt ze zelf. Niemand anders
Je kan mensen inviten maar dat is meer een sociale bijeenkomst dan wat anders
Je hebt een crew (BOF en DOF)

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
KnightX schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:29:
Effe een paar vraagjes;

Hoe zit het met character customization in deze game? Any good?
En met die space ships, zijn die a la SWTOR? Gij alleen bestuurt ze maar anderen kunnen er wel in? Of is het laatste hier niet mogelijk?
Als ik het mij goed herinner was één van de grootste klachten van diehard Trekkies dat ge geen "crew" kon hebben, alleen maar eenmans ships?
Character customization is erg goed in de game. Ook de ships zijn redelijk goed te customizen.
Je hebt idd geen levende crew. Maar wel een computerized Bridge crew en Duty officer crew. Bridge crew zijn te vergelijken met de hoofdrol spelers van de series waar de Duty officers meer de random red/blue/yellow shirts zijn ;)

De Bridge officers gaan met je mee op missies terwijl de Duty officers dan kleinere missietjes voor je draaien waar je o.a. Dilithium van krijgt of andere items.

BTW Andre.. Ik kan momenteel even niet echt inloggen/spelen ivm verbouwingen bij ons thuis.

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave_Omega op 26-10-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
ShockWave_Omega schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:45:
[...]BTW Andre.. Ik kan momenteel even niet echt inloggen/spelen ivm verbouwingen bij ons thuis.
Ah ik dacht wel dat er wat zou zijn, kan je binnenkort nog wel even contact opnemen met me, ik wil wat door voeren in de fleet maar ik wil er eerst even over hebben met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlDefiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-04-2024
hii, ik ben vanmiddag lid geworden van bij de fleet. Zitten jullie in een (voice/text) chat kanaal in STO? en gebruiken jullie het forum eigenlijk nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Hai, nogmaals welkom in de fleet.

Er is voice chat al word die meestal alleen gebruikt voor iets als STFs, verder is er de fleet chat voor text en kan je ieder geval dit forum gebruiken voor vragen.

Verder verwacht ik over niet langen tijd wat dingen aan te gaan passen, maar daar later meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Welkom bij de vloot nlDefiant.

We hebben voor onze members een eigen Teamspeak 3 server. De Ariesfleet website wordt nog steeds gewoon bijgehouden door mij en een paar andere oud leden. Het Tekstbase RPG deel is vrijwel geheel dood en heeft daarom ook plaats moeten maken voor het STO deel van het forum. Een x aantal leden kijken hier nog vrij vaak naar en zullen ook zeker reageren als je je aanmeldt en iets op het forum neerzet.

Q is op de site ook nog vrij vaak aan het vechten tegen de oneindige onslaught van Spam accounts. Is ie toch nog ergens nuttig voor ;)

Andre ik ga proberen ergens vanavond online te komen (tussen 19.00 en 20.30 uur denk ik wel online te zijn.
Mocht dit niet het geval zijn stuur me dan even een mail met de verandering die je wil doornemen. Ik zal je dan zsm een antwoord terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
ShockWave_Omega schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:59:
Andre ik ga proberen ergens vanavond online te komen (tussen 19.00 en 20.30 uur denk ik wel online te zijn.
Mocht dit niet het geval zijn stuur me dan even een mail met de verandering die je wil doornemen. Ik zal je dan zsm een antwoord terug sturen.
Ik hoop dat je online ben dan, het zijn niet echt dingen die even makkelijk over de mail te doen zijn. Hoop tot vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zijn er mensen die STO en SWOTR spelen? Hoe verschillend zijn die? Twijfel welke ik eens opneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Hurtebise schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:15:
Zijn er mensen die STO en SWOTR spelen? Hoe verschillend zijn die? Twijfel welke ik eens opneem.
Beiden zijn volgens mij F2P geworden. Scheelt zowieso kosten. Probeer ze gewoon allebei en kijk wat je zelf lekkerder vindt spelen. De ene kan zich meer vinden in de Star Wars Saga en de ander meer in de Star Trek Universe. Ik heb SWTOR gespeeld (beta test) en ben niet al te ver gekomen. Wat ik het laatst heb gehoord is dat vrijwel de hele starting zone zeer leeg is. Dit kan een voor maar ook zeer zeker een nadeel zijn.

STO biedt je de keuze om samen met wild vreemde allerlei missies en dingen te doen. Maar je kan uiteraard ook goed met Fleet members te werk gaan in missies.

Beide games bieden je sterke plus en min punten.. Ik zou zeggen gewoon downloaden en spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
ShockWave_Omega schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

Character customization is erg goed in de game. Ook de ships zijn redelijk goed te customizen.
Je hebt idd geen levende crew. Maar wel een computerized Bridge crew en Duty officer crew. Bridge crew zijn te vergelijken met de hoofdrol spelers van de series waar de Duty officers meer de random red/blue/yellow shirts zijn ;)

De Bridge officers gaan met je mee op missies terwijl de Duty officers dan kleinere missietjes voor je draaien waar je o.a. Dilithium van krijgt of andere items.

BTW Andre.. Ik kan momenteel even niet echt inloggen/spelen ivm verbouwingen bij ons thuis.
Oh, dat is best cool! Werken die Bridge officers dan als companions in SWTOR? Met hun eigen equipment en zo?
Duty officers geven vooral repeatable quests dan?

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Vind ik ergens een overzicht van de opties tussen betalend en f2p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
KnightX schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:29:
[...]Oh, dat is best cool! Werken die Bridge officers dan als companions in SWTOR? Met hun eigen equipment en zo?Duty officers geven vooral repeatable quests dan?
Duty officers draaien missies voor je. Je krijgt ze niet van ze.

Bridge officers hebben inderdaad hun eigen upgradeable gear. Armor personal shields en weapons kunnen allemaal worden geupgrade. Je kan ze ook zaken als Tribbles en andere gebruiks voorwerpen (hyposprays batteries enz) geven waar ze iets mee kunnen doen.
Hurtebise schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:41:
Vind ik ergens een overzicht van de opties tussen betalend en f2p?
Yup

Star Trek Online
Star Wars The Old Republic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Iemand episode zeven gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
VWB Episode 7, als het goed is komt deze, deze week uit :)
Let ook even op de lopende aanbieding van de Lifetime sub. Die verloopt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Ben afgelopen vrijdag begonnen met dit spel en nog toe is het best leuk, maar veel uitzoekwerk in het begin, door de vele opties.
Wel minder vind ik het dat is eerst een grote download heb als spel zelf, daarna een patch van weer ruim 1gb en gisteren wederom een patch van ruim 1GB? Is dat normaal, want 1GB is behoorlijk voor een patch lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Slaiter schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:14:
Ben afgelopen vrijdag begonnen met dit spel en nog toe is het best leuk, maar veel uitzoekwerk in het begin, door de vele opties.
Wel minder vind ik het dat is eerst een grote download heb als spel zelf, daarna een patch van weer ruim 1gb en gisteren wederom een patch van ruim 1GB? Is dat normaal, want 1GB is behoorlijk voor een patch lijkt mij.
Er is een nieuwe gratis uitbreiding (Season 7) gelanceerd.
Dus nee, normaal zijn de patches niet zo zwaar :)

Verder zou ik, als ik jou was, eens wat op www.stoacademy.com/ rondkijken.
Staat alles wat je moet weten over deze game :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Renquin schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:52:
[...]

De download is er, maar Season 7 zelf nog niet, das donderdag pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
nickv schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:13:
[...]

De download is er, maar Season 7 zelf nog niet, das donderdag pas :P
Hmz... dan heb ik iets gemist blijkbaar ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Renquin schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:52:
[...]

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Renquin schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:46:
[...]

Hmz... dan heb ik iets gemist blijkbaar ^_^
Ik zat er 2 dagen naast, zo te lezen is het vandaag :)

[ Voor 0% gewijzigd door nickv op 13-11-2012 13:53 . Reden: tikfout..... ]

• ShockWave_Omega
:) Mooi om te zien dat de vloot al weer lekker aan het werken is aan alle nieuwe uitbreidingen die in Seizoen 7 worden aangeboden. :)

Ik heb onlangs weer een hickup gehad van mijn server maar heb nu een backup harddisk voor de machine dus de continuiteit van de Ariesfleet website wordt gewaarborgd :) Altijd een mooie uitdaging...

• nickv
Bijna iedereen :P
Ben zelf gisteren niet in de gelegenheid geweest te spelen, en vandaag weer niet. heb alleen de patch kunnen downen.

eerst vanavond maar even mijn divemaster theorie doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-09 11:42
misschien een domme vraag maar zijn de Romulans nu ook als speelbaar ras/kant of is het nog steeds Federation egen de Klingon Empire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
BruntFCA schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:12:
misschien een domme vraag maar zijn de Romulans nu ook als speelbaar ras/kant of is het nog steeds Federation egen de Klingon Empire
Enkel federation en klingon, voor zover ik weet. Ze doen in deze episode echter het verhaal van de Romulans vs Remens uit de doeken :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nav dit topic ook maar eens een account aangemaakt en begonnen.

Leuk spel! zit er nu een paar uur in en krijg een beetje de hang van alles. Maar het is wel nog een hoop zoek werk imo; ze laten je redelijk in het diepe vallen om dingen op te pakken (althans; dat is mijn mening)

Laatste MMORPG die ik speelde was WoW, dus dit is wel even wennen maar gelukkig is de basis 1 pot nat :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Notna schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:59:
Nav dit topic ook maar eens een account aangemaakt en begonnen.

Leuk spel! zit er nu een paar uur in en krijg een beetje de hang van alles. Maar het is wel nog een hoop zoek werk imo; ze laten je redelijk in het diepe vallen om dingen op te pakken (althans; dat is mijn mening)

Laatste MMORPG die ik speelde was WoW, dus dit is wel even wennen maar gelukkig is de basis 1 pot nat :)
Alitjd leuk om te zien dat iemand een game uitprobeerd dankzij een topic op Tweakers. Wellicht zien we je nog wel online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Een nieuws berichtje:

Wij, van de 'Gathering of Tweakers and Ariesfleet' vloot, hebben samen met 'De Verdedigers' vloot, in Star Trek Online een gezamenlijke Nederlandse chatkanaal opgezet. Dit met de bedoeling dat wij, Nederlanders en Nederlandse vloten, één gezellige locatie hebben om samen te komen. Dit chatkanaal heet VVV. Dit is een afkorting van 'Vereniging van Vloten', ons motto is dan ook samen zijn we sterker en gezelliger. Ook zal er door deze vereniging meer gezamenlijke events gehouden worden zoals STF of Missies.

De founders van 'Vereniging van Vloten' zijn @AndreStarTrek, @nacnuDsuperb, @RobinPhoenix, @RossyOs en @ShockWave_Omega. Dit gezamenlijke kanaal word dan ook gerund door 2 vloten en betekent dat deze 5 mensen over het reilen en zeilen van het VVV kanaal gaan, en zullen mensen van beide vloten aanspreken mocht dat nodig zijn. Heb je problemen of vragen dan kan je één van ons aanspreken of mailen en dan proberen we je te helpen.

Verder hanteren we gewoon de normale fatsoensregels voor het kanaal en zijn dingen als: die noob hier, die noob daar is niet gewenst. Je kan het kanaal joinen door het volgende te doen in de chat venster /channel_join VVV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Wel gezellig nu dat VVV erbij is gekomen.
lekker actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
nickv schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:12:
Wel gezellig nu dat VVV erbij is gekomen.
lekker actief :)
Hoe meer zielen hoe meer vreugde :) het wordt in iedergeval gezellig actief op de chat en ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:27:
[...]
Hoe meer zielen hoe meer vreugde :) het wordt in iedergeval gezellig actief op de chat en ingame.
Dat is wel duidelijk te merken nu inderdaad, lekker veel nederlanders.
Even met 5 man een STF doen is echt 3 seconden werk nu over het algemeen (om een groep te maken dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Inderdaad ;) nu nog genoeg tijd vinden om achter de computer te kruipen en weer eens mee te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Het is gezelig druk zo en iedereen begin al aan elkaar te wennen en dat te bedenken dat de samen werking pas net begonnen is, maar daar later meer over ;)

P.S. nickv onder welke handle speelde jij nou ook al weer in STO?

• nickv
@AndreStarTrek En ShockWave_Omega in STO hang ik onder de naam Borael@Nivarni als ik het goed heb :)

Vlieg op dit moment in een MVAC gewoon omdat het leuk is :) minder sterk dan mijn TAC ADV ESC maar goed dat mag de pret niet drukken :)

• ShockWave_Omega
Ik ben altijd aan het switchen tussen mijn schepen :). Ik ben wel gek op mijn Dreadnaught en mijn Tholian Carrier.. Maar uiteraard vlieg ik ook graag in mijn Ody mijn Excelsior en mijn Ferengi Marauder :D

In mijn Dread heb ik dan een phaser setup die lekker heavy damage doet de rest heb ik meestal Tetryon damage op zitten.

• nickv
Ik vlieg volledig phaser en torp op alle 2 de schepen. Ik switch op dit moment niet want dan moet ik ook de rommel van de een naar de ander verplaatsen, heb niet genoeg om alle 2 de schepen blij te maken. Ben wel druk opweg om mkXII spullen te gaan verzamelen maar dat duurt nog ff

-

Overigens wel met Canon's en achter 3 turrets, anders heeft het geen zin
komt aardig wat damage door nu. Zelf als ik mijn bootje opsplits in 3 stukjes gaat het best aardig.
het is ook wel handig dat de verschillende delen buffen en debuffen, het is niet standaard damage doen voor die delen :)

[ Voor 35% gewijzigd door nickv op 29-11-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
even een vraag trouwens, wanneer krijg ik in de fleet promotion, zijn er regels of richtlijnen voor? Dat is als lid altijd handig om te weten namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Hier zijn Andre en ik nog druk mee bezig om dat te bespreken. Wij willen er een x aantal zaken aan vooraf laten gaan zoals bijvoorbeeld registratie op de nog nader te bespreken vloot site enz.

We willen ook nog wat speciale rangen aanmaken voor mensen die speciale rollen krijgen in de vloot. Ook hier moeten wij nog over praten. En helaas ben ik niet altijd even lang/veel aanwezig ivm werk en reistijden en werk in en om het huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:08:
Hier zijn Andre en ik nog druk mee bezig om dat te bespreken. Wij willen er een x aantal zaken aan vooraf laten gaan zoals bijvoorbeeld registratie op de nog nader te bespreken vloot site enz.

We willen ook nog wat speciale rangen aanmaken voor mensen die speciale rollen krijgen in de vloot. Ook hier moeten wij nog over praten. En helaas ben ik niet altijd even lang/veel aanwezig ivm werk en reistijden en werk in en om het huis.
Ach voor mij is het niet belangrijk :) ik speel voor de lol.
Maar voor anderen kan ik me voorstellen dat ze het graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Sinds gisteren is er weer Q winter wonderland! Grote prijs nu is een Breen Cruiser.
Als je 25 dagen de ijs race wint dan heb je hem al! Overigens kan je ook de benodigde gesingeerde foto's van Q kopen voor 5 lobi crystals.

• SparC-EHV
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05 13:35
Ik ben benieuwd wat de verdere samenwerking gaat brengen. Zit zelf bij de verdedigers.

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ik ben ook erg benieuwd. Ik ben wel zeer te spreken over de gezellige omgang in de chat met elkaar. Het voelt allemaal lekker actief aan.

Nu allemaal snel dat Free Breen ship halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen de F2P versie en de betaalde starters pack (die momenteel in de uitverkoop is)? http://store.steampowered.com/app/9900/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

The pack includes the following items:

One XP Boost that will provide a single character with a 20 percent increase in the amount of Skill Points earned up to a maximum of 1,000 Skill Points.
Steam Powered Title
Mk II Phaser Assault Minigun [CrtH][Dmg]
Mk II Personal Shield [Cap]
Mk II Energy Dampening Armor [RegHP]
Mk II Quantum Torpedo Launcher [Acc][Dmg]
Mk II Resilient Shield Array [Cap]
Trill Male Engineering Bridge Officer Candidate (Uncommon Quality) equipped with a Mk II Phaser Blast Assault [Dmg], Mk II Personal Shield [Cap] and Mk II Energy Dampening Armor [Dis]
Vulcan Female Science Bridge Officer Candidate (Uncommon Quality) equipped with a Mk II Phaser Assault Split Beam [CrtH], Mk II Personal Shield [Cap] and Mk II Energy Dampening Armor [Dis]
Blockade Runner Escort: Steamrunner Class
Blockade Runner Escort Retrofit: Steamrunner Class

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:30:
Wat is het verschil tussen de F2P versie en de betaalde starters pack (die momenteel in de uitverkoop is)? http://store.steampowered.com/app/9900/
Niets :) het blijft f2p maar je krijgt wat er gezegd word
Schijnt een leuk bootje te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:08

Stoney3K

Flatsehats!

nickv schreef op maandag 24 december 2012 @ 21:03:
[...]

Niets :) het blijft f2p maar je krijgt wat er gezegd word
Schijnt een leuk bootje te zijn :)
Aan de andere kant zijn al die spullen ook weer niet zo heel indrukwekkend. Je kan hetzelfde materiaal bij elkaar krijgen als je een uurtje of twee gespeeld hebt.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Stoney3K schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:51:
[...]

Aan de andere kant zijn al die spullen ook weer niet zo heel indrukwekkend. Je kan hetzelfde materiaal bij elkaar krijgen als je een uurtje of twee gespeeld hebt.
Mee eens, het enige wat ik hier zo special aan is, is de Blockade Runner Escort Retrofit: Steamrunner Class. Die schijnt wel wat klappen te kunnen opvangen, maar nog wel wendbaar te blijven, kan een erg leuke build opleveren. Ik twijfel nog of ik die wil kopen ja of te nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
Ik heb net hetzelfde gevoel.
- Waar moet ik naartoe voor wat...
- Hoe werkt die starmap nu eigenlijk...
- Heb nu een missie waarbij ik hulp moet bieden aan een "Delta Valconis" planeet, maar als ik daar naartoe zap zie ik alleen maar unknown anomalies en geen planeten
- Op een planeet had ik precies ineens "cloaked" enemies? Wat heb ik nodig om die toch te zien? (ben nog zeer low level, dus vind het wel raar dat ik daar al ineens tegenaan loop)

Verder is het vooral even voorbij die leercurve geraken vermoed ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
En een wowhead voor STO zou verdomd handig zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 14:42

Darth Punk

professionalized prutz0r

* Darth Punk is sinds een maand verstokt aan STO.

Ik ben geinteresseerd om lid te worden van jullie vloot, ligt er alleen aan hoever jullie zijn met de Embassy tiers ;-)

@Myri
www.stowiki.org voor al je vragen :)

i want LART!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Myri schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:57:
[...]

Ik heb net hetzelfde gevoel.
- Waar moet ik naartoe voor wat...
- Hoe werkt die starmap nu eigenlijk...
- Heb nu een missie waarbij ik hulp moet bieden aan een "Delta Valconis" planeet, maar als ik daar naartoe zap zie ik alleen maar unknown anomalies en geen planeten
- Op een planeet had ik precies ineens "cloaked" enemies? Wat heb ik nodig om die toch te zien? (ben nog zeer low level, dus vind het wel raar dat ik daar al ineens tegenaan loop)

Verder is het vooral even voorbij die leercurve geraken vermoed ik :-)
De leercurve is best groot, maar het gaat best snel

- Als je een missie hebt op Delta Volcanis is het het makkelijkste om in de ruimte even op de map (m op je toetsenbord voor openen) de planneet aan de te klikken om er heen te gaan.
Je leert vanzelf waar alles is :)

-Cloaked enemies zal je nooit zien, ze zullen opeens op je gaan schieten, dat is ook zo voor beam in ze komen soms plotseling voorje neus terecht.

Hoe de starmap werkt is vrij makkelijk. Vergelijk het met WOW: Je hebt de zone map (regio) waar je snel naar de diverse planneten kan. en je hebt de regio map daar kan je alleen zien waar iets is, wil je naar de hele andere kant, dan dien je eerst naar de randen van de zone map te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 09:23

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

zou ik een fleet invite kunnen krijgen?? C-hiel@Chieldtm

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Hartelijk bedankt voor de info!
Heb mezelf ook maar ineens de steam package aangeschaft. :-p

En verder begint het allemaal (klein beetje) op z'n plooi te vallen.

Behalve; hoe target je een specifiek deel van een schip?
Momenteel draai ik er wat rond al naargelang mijn shield integrity en vuur ik à volonté torpedos af, maar dat lijkt me niet helemaal de goede manier...
Tips zijn dus zeker welkom! :-)

Oja, en indien mogelijk een fleet invite :-p
als ik me niet vergis moet het iets als volgt zijn: Mikha@myridiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Myri schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:02:
Hartelijk bedankt voor de info!
Heb mezelf ook maar ineens de steam package aangeschaft. :-p

En verder begint het allemaal (klein beetje) op z'n plooi te vallen.

Behalve; hoe target je een specifiek deel van een schip?
Momenteel draai ik er wat rond al naargelang mijn shield integrity en vuur ik à volonté torpedos af, maar dat lijkt me niet helemaal de goede manier...
Tips zijn dus zeker welkom! :-)

Oja, en indien mogelijk een fleet invite :-p
als ik me niet vergis moet het iets als volgt zijn: Mikha@myridiam
Helaas je kan echt alleen maar schieten op de schepen die je selecteerd, subsystem targeting is er niet, tenminste niet in die vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Subsystem targeting is een skill voor je Bridge Officers. Dat is iets wat je moet activeren en wat na een tijdje weer vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
ben al een tijdje bezig op de patrol escort, nu wil ik wel een upgrade gaan nemen qua schip.

Ik wil voornamelijk een op DPS georienteerde escort upgrade gaan kopen. Maar welke is echt beter en beschikbaar? Welk pad kan ik het beste volgen?

Ik zie een heleboel schepen, maar een hoop daarvan zijn marginale upgrades en/of onbereikbaar. (ik heb geen veteran points, loby crystals of iets van die meuk) Wel wat credits, zen en dilithium.

(De GOT fleet heeft nog maar een starbase op Tier 2, maar shipyard op Tier 1 geloof ik)

[ Voor 22% gewijzigd door defiler1974 op 14-01-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
defiler1974 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 13:30:
ben al een tijdje bezig op de patrol escort, nu wil ik wel een upgrade gaan nemen qua schip.

Ik wil voornamelijk een op DPS georienteerde escort upgrade gaan kopen. Maar welke is echt beter en beschikbaar? Welk pad kan ik het beste volgen?

Ik zie een heleboel schepen, maar een hoop daarvan zijn marginale upgrades en/of onbereikbaar. (ik heb geen veteran points, loby crystals of iets van die meuk) Wel wat credits, zen en dilithium.

(De GOT fleet heeft nog maar een starbase op Tier 2, maar shipyard op Tier 1 geloof ik)
T3 :P
en als je wilt dps'en word het al snel de defiant of Tactical advanced escort oid.
Kost je wel 2500 Zen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
nickv schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:46:
[...]T3 :P en als je wilt dps'en word het al snel de defiant of Tactical advanced escort oid.
Kost je wel 2500 Zen.....
Eventueel kan je ook naar de Armitage class kijken. Kost ook 2500 Zen. Heavy Tactical carrier met leuke console. Een erg leuk tactical scheepje. Cannons enz aanboord en gaan met die banaan. Of je moet een Ody tactical gaan vliegen. Stuk slomer draaien maar wel flinke survivability en geen cannons op de Ody.

[ Voor 7% gewijzigd door ShockWave_Omega op 18-01-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:17:
[...]

Eventueel kan je ook naar de Armitage class kijken. Kost ook 2500 Zen. Heavy Tactical carrier met leuke console. Een erg leuk tactical scheepje. Cannons enz aanboord en gaan met die banaan. Of je moet een Ody tactical gaan vliegen. Stuk slomer draaien maar wel flinke survivability en geen cannons op de Ody.
Kan je dan niet beter de Asault Cruiser Refit nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:17:
[...]

Haal je dan wel dezelfde DPS als een escort? (als je ze volledig vergelijkt)
Mijn patrol escort moet ik in elites echt met een strafing run gebruiken, hit and run tactiek. Of op 9 km blijven hangen zodat ik snel weg ben. Maar je cannons hitten dan een stuk slechter.
De ody kan ik dan wat langer op afstand houden met meer dps als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
defiler1974 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:50:
[...]

Haal je dan wel dezelfde DPS als een escort? (als je ze volledig vergelijkt)
Mijn patrol escort moet ik in elites echt met een strafing run gebruiken, hit and run tactiek. Of op 9 km blijven hangen zodat ik snel weg ben. Maar je cannons hitten dan een stuk slechter.
De ody kan ik dan wat langer op afstand houden met meer dps als gevolg.
Wil je pure DPS dan moet je de Defiant of beter de Fleet Defiant nemen met dual cannons en dan gewoon boven op je vijand vliegen en alles geven wat je heb en in leven blijven. Ga je dan een keer dood so be it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Hmm ik wil iig nog die Jem'Hadar Dreadnought Carrier hebben voor mijn engineer :D
kwijl kwijl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
ShockWave_Omega schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:35:
Hmm ik wil iig nog die Jem'Hadar Dreadnought Carrier hebben voor mijn engineer :D
kwijl kwijl :P
Wie wil die nou niet hebben :P Ik zou het schip al kunnen kopen maar ik wacht nog wel even tot de prijs verder gedropt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
AndreStarTrek schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:03:
[...]Wie wil die nou niet hebben :P Ik zou het schip al kunnen kopen maar ik wacht nog wel even tot de prijs verder gedropt is.
Ik heb helaas nog niet genoeg geld voor het schip .. kom nog een slordige 50 mil te kort (huidige prijzen genomen). Maar wil em wel graag hebben voor Aizen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
Is de Gatherings of Tweakers and Ariesfleet nog een beetje actief ?

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Als ik het goed begrepen heb, is dat helemaal opgegaan in de VVV. (incl. website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Uiteraard is "Gatherings of Tweakers and Ariesfleet" nog actief, helaas heeft deze topic wel weer een update nodig maar ik ben pas verhuisd dus heb het nog een beetje druk. ;)

Even voor de duidelijkheid de VVV is bedoeld als een gezamenlijke chat en start punt voor de Nederlands sprekende spellers. "De Gatherings of Tweakers and Ariesfleet" fleet heeft zijn eigen ideeën en regels, VVV is voornamelijk bedoeld om Hollanders bij elkaar te krijgen en te houden door activiteiten gezamenlijk te doen.

Wel is er sinds een paar dagen officieel de KDF gezamelijk met "De Verdedigers" omdat KDF gewoon minder goed loopt door mindere interesse. Zo doende is de KDF Fleet "Heroes of Qo'nos" een gezamenlijke fleet geworden van "De Verdedigers" en de "De Gatherings of Tweakers and Ariesfleet" en valt deze direct onder het bestuur van de gehele VVV. Hier zal ik binnen kort ook een officieel bericht de deur van uit doen in game als hier in de topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Heroes is geboren als KDF vloot uit de verdedigers.. Waar de KDF er eigenlijk altijd een beetje "bij hing" is er daarom besloten de heroes echt als vloot te benoemen.

Given a task to do one that seems impossible, given the desire to do it...humans can accomplish almost anything. - Capt. Jim Lovell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Is het enkel gemeenschappelijke chat of ook één website/forum? (www.verenigingvanvloten.com)
(deze topic even buiten beschouwing gelaten)

Ik merk namelijk dat "http://ariesfleet.nl.ae" geen resultaat teruggeeft en deverdedigers.eu blijf je ook beter weg wegens vieze beestjes...

[ Voor 9% gewijzigd door Myri op 29-01-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
de Ariesfleet website is momenteel down ivm wat werkzaamheden maar komt zsm weer terug up :) daarbij heeft de ariesfleet ook zijn eigen teamspeak 3 server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Vanavond maar eens die 3rd anniversary ships gaan halen :D Heb wel zin in de Ambassador klasse.. nu ook maar hopen dat het iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baggerov
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-02 19:47
Klik hier voor info over deze schepen. Het ziet er op zich wel goed uit, naar mijn mening.

Alhoewel ik niet denk dat ik ze veel zal gaan gebruiken, ga ik ze toch halen :)

(linkje veranderd...)

[ Voor 8% gewijzigd door baggerov op 31-01-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
baggerov schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:32:
Klik hier voor info over deze schepen. Het ziet er op zich wel goed uit, naar mijn mening.

Ik geloof dat je deze pagina bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baggerov
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-02 19:47
Die bedoelde ik inderdaad ook...

Geen idee hoe dat fout kon gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
baggerov schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:32:

(linkje veranderd...)
Die gedachte heb ik ook; "Nice to have, not to use!" ;-)

Maar goed, nu de update en dan vanavond maar even ophalen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Als ze nu ook eens die maintenance achter de rug kunnen krijgen... Dan kunnen we kijken wat het allemaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
Het is wat; problemen met de STO Launcher, problemen met patchen bij STO waardoor het langer duurde en dan mag je om 2200 uur, kom je in een que vanwege de drukte... grrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Inloggen ging nog, maar de server was bij het laden van eender wat toch echt wel HEEL veel "not available"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Altijd na z'n patch als vandaag :) gewoon geduldig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparC-EHV
nickv schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:39:
Altijd na z'n patch als vandaag :) gewoon geduldig zijn :P
Geduld? was da? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Mwa vondt het maploading enz gisteren over alle maps toch echt erg *$%!@ om het maar eens netjes te zeggen. De rest van de missies enz gingen op zich wel zolang je maar niet te vaak van map moest wisselen zoals je dus wel doet in de 3yr anniversary missie.. beetje jammer maar wel te verwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:33:
Mwa vondt het maploading enz gisteren over alle maps toch echt erg *$%!@ om het maar eens netjes te zeggen. De rest van de missies enz gingen op zich wel zolang je maar niet te vaak van map moest wisselen zoals je dus wel doet in de 3yr anniversary missie.. beetje jammer maar wel te verwachten natuurlijk.
Vond het wel mee vallen eigenlijk
en ach vanavond mijn beam bootje maar maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik ben sinds kort ook weer begonnen met de game, na een hiaat van, euh, na maandje na de launch.

Nieuwe char, lekker bezig, inmiddels rank 24 ofzoiets, maar is er ergens een soort uitleg wat alle verschillende items voor effect op je schip hebben? Sommige zijn redelijk duidelijk, extra damage naar bepaalde soort wapens, maar sommige zijn ook erg vaag voor mij; komt dat omdat ik de bijbehorende skill niet heb, welke dit zou moeten boosten?

En de verschillende deflectors zie ik ook door de bomen het bos niet meer. Ik speel met disruptor heavy cannons op een Akira class escort.

Brandon@startrekdirk (invite svp to fleet als het kan)

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Een van de betere sites waar je veel info kan vinden is STO Wiki. Bij welke vloot zou je graag willen? We zitten met een 2 Nederlandse vloten op Tweakers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
ik heb zowaar ook maar eens mn Excelsior Refit uit het stof gehaald.. wellicht dat ik toch weer wat vaker ga spelen nu, eens kijken of het me kan blijven boeien. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Korras schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:31:
ik heb zowaar ook maar eens mn Excelsior Refit uit het stof gehaald.. wellicht dat ik toch weer wat vaker ga spelen nu, eens kijken of het me kan blijven boeien. :)
Een van mijn favorieten B) de Excelsior class refit. Blijft toch een indrukwekkend schip ondanks zijn tekortkomingen. De Ambassador is ook leuk maar net niet leuk genoeg om het schip voor mij te blijven vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
ShockWave_Omega schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:23:
Een van de betere sites waar je veel info kan vinden is STO Wiki. Bij welke vloot zou je graag willen? We zitten met een 2 Nederlandse vloten op Tweakers. ;)
Welke floot, euh, de grootste?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
ShockWave_Omega schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:35:
[...]

Een van mijn favorieten B) de Excelsior class refit. Blijft toch een indrukwekkend schip ondanks zijn tekortkomingen. De Ambassador is ook leuk maar net niet leuk genoeg om het schip voor mij te blijven vrees ik.
yep. hoewel ik na ruim 2 jaar niet spelen toch aan het kijken ben of ik niet een ander schip wil gaan doen, aangezien mn cpt een Tactical officer is. de Armitage bijvoorbeeld ziet er ook goed uit.. vanavond maar eens goed kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
Is Excelsior een beetje leuk als je al een Engineer hebt?
Lijkt me met die extra BO een beetje overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
de excelsior zie ik meer als een attack-cruiser, de enige cruiser met een LTCMDR tactical slot, en een behoorlijke turnrate.

hoe ik 'm gebruik: dual beam banks, en een torpedo launcher, voorop. in approach eerst de shields neerhalen, vervolgens torpedo salvo erachteraan. achterop gewoon de gewone disruptor beams. hij draait sneller rond dan een normale cruiser (die normaal zo beweeglijk zijn als een dikke walvis), en kan een hoop meer damage hebben. uiteraard is het geen escort.. maar het is niet hetzelfde als een standaard cruiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Dirk IJntema schreef op maandag 04 februari 2013 @ 14:18:
[...]

Welke floot, euh, de grootste?
Hij bedoelde waarschijnlijk de FED of KDF vloot, je char bleek een FED char en die heb ik inmiddels geinvited.

Welkom al vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
AndreStarTrek schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:49:
[...]

Hij bedoelde waarschijnlijk de FED of KDF vloot, je char bleek een FED char en die heb ik inmiddels geinvited.

Welkom al vast.
Dankjewel :)

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Ja inderdaad sorry was gisteren niet heel erg .. aanwezig :) Als ik het nieuws goed begrijp zou er in mei een 3e factie bij moeten komen. Met March beneath the raptor's wings. Ik hoop dat deze goed wat aandacht krijgt (meer/beter dan de Klingons). Er zijn namelijk erg veel mensen die wachten op een speelbare Romulan faction. :9~

[ Voor 48% gewijzigd door ShockWave_Omega op 05-02-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickv
ShockWave_Omega schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:56:
Ja inderdaad sorry was gisteren niet heel erg .. aanwezig :) Als ik het nieuws goed begrijp zou er in mei een 3e factie bij moeten komen. Met March beneath the raptor's wings. Ik hoop dat deze goed wat aandacht krijgt (meer/beter dan de Klingons). Er zijn namelijk erg veel mensen die wachten op een speelbare Romulan faction. :9~
tsja het kan nog van alles zijn natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
een paar avondjes gespeeld nu, en man, wat is er een hoop veranderd.. duty officers zijn best leuk om te doen, helemaal op de lagere levels is het gewoon wat extra XP, mooi meegenomen. maar verder zijn er zo veel dingen bijgekomen die je kan doen, dat ik denk dat ik nog wel een paar avonden nodig heb voor het weer helemaal gewend is. :)

trouwens bedankt voor de fleetinvite, andre. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Vanavond met een vriend van me weer wat STF's draaien. Sta altijd open voor extra mensen. Altijd gezellig op de teamspeak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreStarTrek
Korras schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:08:
een paar avondjes gespeeld nu, en man, wat is er een hoop veranderd.. duty officers zijn best leuk om te doen, helemaal op de lagere levels is het gewoon wat extra XP, mooi meegenomen. maar verder zijn er zo veel dingen bijgekomen die je kan doen, dat ik denk dat ik nog wel een paar avonden nodig heb voor het weer helemaal gewend is. :)

trouwens bedankt voor de fleetinvite, andre. :)
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ben ook maar weer eens gaan spelen, heb wat Dilithium op mijn main gefarmed en extra character slots aangeschaft. Heerlijk om weer eens helemaal opnieuw te beginnen met een brak schipje dat net Warp 5 vliegt. Ik merk wel dat het net even anders speelt vergeleken met een jaar terug, maar is wel even wennen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Het is maar goed dat het niet speelt zoals een jaar of wat geleden :) toen was het wel heel makkelijk om erg snel te levelen.

Het is ook altijd fijn dat er een oud speler toch weer terug komt naar het spel :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Dit topic is gesloten geweest omdat het uit de hand liep met persoonlijke aanvallen. Hopelijk blijven deze nu achterwegen. Gaat iemand over de scheef in dit topic, maak dan een topicreport aan en maak niet dezelfde fout.