Ik wil ook niet opzeggen maar waar ik over val is dat als je compleet 25 hebt je nu het zelfde gaat betalen als Klaar voor de toekomst 50. Je kunt wel upgraden naar 50 voor het zelfde geld maar dan zit je er weer een jaar aan vast. Dat vind ik niet terrecht. Ook al verwacht ik niet dat ik zou willen opzeggen binnen een jaar.valpa schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:32:
[...]
Nee hoor, ik wil niet opzeggen want de diensten van jullie werken allemaal perfect nu. Ik wil echter wel het huidige contract tegen de huidige condities uitdienen. Nu lees ik inderdaad in de algemene voorwaarden dat dit niet mogelijk is. Kunnen we wel overstappen naar een van de nieuwe abonnementen?
Problemen met ontvangen e-mail in Outlook en Webmail
We ontvangen verschillende meldingen over het niet ontvangen / later ontvangen van e-mails in Outlook, tevens krijgen wij meldingen binnen van klanten die een foutmelding krijgen i.v.m. een foutief wachtwoord.
Om deze problemen verder te kunnen onderzoeken willen wij jullie vragen de volgende informatie aan te leveren:
Foutmelding inloggegevens Webmail
- datum + tijdstip foutmelding
- screenshot foutmelding
- krijg je de foutmelding terwijl je alleen ingelogd bent of n.a.v. een actie zoals mail openen / beantwoorden
- wordt de betreffende e-mail wel verzonden / ontvangen
- e-mailadres(sen) waar het probleem op speelt
E-mails vertraagd binnen in Outlook, opnieuw invoeren inloggegevens
- screenshot foutmelding
- met hoeveel vertraging komt de e-mail binnen in Outlook
- krijg je deze melding(en) ook als de computer is opgestart in veilige modus
- interval tussen de meldingen (ieder uur, iedere dag etc.)
Wij ontvangen deze gegevens graag per e-mail op webcare@lijbrandt.nl, stuur hier wel je adresgegevens bij anders kunnen we de meldingen niet doorsturen. -Ruben
We ontvangen verschillende meldingen over het niet ontvangen / later ontvangen van e-mails in Outlook, tevens krijgen wij meldingen binnen van klanten die een foutmelding krijgen i.v.m. een foutief wachtwoord.
Om deze problemen verder te kunnen onderzoeken willen wij jullie vragen de volgende informatie aan te leveren:
Foutmelding inloggegevens Webmail
- screenshot foutmelding
- krijg je de foutmelding terwijl je alleen ingelogd bent of n.a.v. een actie zoals mail openen / beantwoorden
- wordt de betreffende e-mail wel verzonden / ontvangen
- screenshot foutmelding
- met hoeveel vertraging komt de e-mail binnen in Outlook
- krijg je deze melding(en) ook als de computer is opgestart in veilige modus
- interval tussen de meldingen (ieder uur, iedere dag etc.)
Wij ontvangen deze gegevens graag per e-mail op webcare@lijbrandt.nl, stuur hier wel je adresgegevens bij anders kunnen we de meldingen niet doorsturen. -Ruben
Denk dat je Outlook wel kan vervangen met 'mail programma', lijkt me erg sterk dat de problemen Outlook gerelateerd zijn...Lijbrandt_Desk schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:31:
Problemen met ontvangen e-mail in Outlook en Webmail
......
+1...nu wordt je eigenlijk een Klaar voor de Toekomst 50 door de strot geduwd ja, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:04:
[...]
Ik wil ook niet opzeggen maar waar ik over val is dat als je compleet 25 hebt je nu het zelfde gaat betalen als Klaar voor de toekomst 50. Je kunt wel upgraden naar 50 voor het zelfde geld maar dan zit je er weer een jaar aan vast. Dat vind ik niet terrecht. Ook al verwacht ik niet dat ik zou willen opzeggen binnen een jaar.
Ook ik kreeg hem net in mijn brievenbus

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi
Daar ben je mooi klaar mee...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
yup, leuk dat glasvezel.........
Zit te dubben om 100/100 te doen, waarom ? omdat het kandatadevil schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:06:
[...]
+1...nu wordt je eigenlijk een Klaar voor de Toekomst 50 door de strot geduwd ja, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Als ik het goed heb dan ben ik 5euro duurder uit dan wat ik nu heb 50/50
Want alle concurrenten gaan de BTW verhoging vast en zeker niet doorberekenen aan klanten?fiberdordrecht schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:42:
[...]
yup, leuk dat glasvezel.........

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Onbeperkt bellen naar vaste nummers van 5 naar 10 per maand, een verhoging van 100%.
Starttarief van 0,03 naar 0,05, een verhoging van bijna 67%.
Tarief naar vast van 0,02 naar 0,04, een verhoging van 100%.
Heb nu Start 25 voor € 44,95 per maand en betaal daarnaast € 5 per maand voor onbeperkt bellen naar vast.
Analoge én DVB-C Tv vind ik voldoende.
Lijbrandt brengt me voor dezelfde dienst per oktober € 55,71 in rekening.
Dus toch maar handhaven. Of weet iemand een voordeliger oplossing?
En let op prijsvergelijkers, op de site van Lijbrandt (en andere providers) is waarschijnlijk bij de diverse pakketten de Btw verhoging nog niet ingecalculeerd.
Weet iemand overigens hoe de belkosten worden berekend?
Per seconde, per seconde na eerste minuut of het gehele gesprek afgerond op hele minuten?
Heb nu Start 25 voor € 44,95 per maand en betaal daarnaast € 5 per maand voor onbeperkt bellen naar vast.
En let op prijsvergelijkers, op de site van Lijbrandt (en andere providers) is waarschijnlijk bij de diverse pakketten de Btw verhoging nog niet ingecalculeerd.
Per seconde, per seconde na eerste minuut of het gehele gesprek afgerond op hele minuten?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 22:08 ]
in Lijbrandt-taal (zie hun brief) is dat 'iets verhoogd'Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:00:

Inmiddels al 2 brieven gekregen van Lijbrandt met mijn wachtwoord, maar ik kom er toch echt niet in.
Kan ik per DM een nieuw wachtwoord krijgen?
Nadeel is dan wel dat al je IP-TV streams van je eigen bandbreedte afgaatfiberdordrecht schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:56:
[...]
Zit te dubben om 100/100 te doen, waarom ? omdat het kan![]()
Als ik het goed heb dan ben ik 5euro duurder uit dan wat ik nu heb 50/50
[ Voor 54% gewijzigd door Koffie op 24-08-2012 10:11 ]
Tijd voor een nieuwe sig..
Ik heb het wachtwoord nogmaals gecontroleerd, hier werkt hij goed. Ik mag i.v.m. de privacy het wachtwoord niet per DM versturen. Je kan ons wel een DM sturen met de gebruikersnaam + het wachtwoord uit de brief zodat ik kan bevestigen of dit de juiste combinatie is. -RubenKoffie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:09:
Inmiddels al 2 brieven gekregen van Lijbrandt met mijn wachtwoord, maar ik kom er toch echt niet in.
Je weet dat je login en wachtwoord voor (web)mail anders is dan die voor mijn.lijbrandt...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja. Ik heb ook helemaal geen webmail, maar probeer in te loggen op MijnLijbrandt
Verwijderd
Dat bedoel ik. En daar heb ik bezwaar tegen.datadevil schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:06:
[...]
+1...nu wordt je eigenlijk een Klaar voor de Toekomst 50 door de strot geduwd ja, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.
Het zou netjes zijn van Lijbrandt als ze de snelheid zouden aanpassen en het hele verhaal gelijk trekken.
Iedereen heeft webmail van de provider. Of je dat nou wil of niet.
Laat ik het zo zeggen: ik heb er nog nooit iets mee gedaan of op ingelogd
edit: DM verzonden
[ Voor 12% gewijzigd door Koffie op 24-08-2012 10:34 ]
Voor Mijn.Lijbrandt is je login je klantnummer... (Als het bij Lijbrandt tenminste hetzelfde is als bij XMS, dat denk ik eigenlijk wel...)
Op je provider mail komen ook de nieuwsbrieven etc. binnen.
Zitten de HD-kanalen ook op de DVB-C? of moet je daarvoor persé zo'n interactieve tv-box voor hebben?
De gebruikersnaam is over het algemeen een combinatie van de initialen met puntjes ertussen gevolg door de achternaam @lijbrandt.nl voor mij zou dit betekenen r.smith@lijbrandt.nl. -RubenFiber schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:34:
Voor Mijn.Lijbrandt is je login je klantnummer... (Als het bij Lijbrandt tenminste hetzelfde is als bij XMS, dat denk ik eigenlijk wel...)
Verwijderd
Hoe kan ik eigenlijk kiezen voor de optie inbeperkt bellen? Ik vind deze niet in mijnlijbrandt?
Het zenderaanbod van DVB-C is hetzelfde als analoog. Met één klein verschil: Ned 1, 2 en 3 zijn in HD. De kwaliteit is wel beter dan analoog.
Ok en als je geen interactieve tv neemt, is het zeker ook niet mogelijk om iptv op je computer te gebruiken?
Nee dit is niet mogelijk, interactieve TV kan je alleen gebruiken i.c.m. een settopbox van Lijbrandt. -RubenLieuwe15 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:46:
Ok en als je geen interactieve tv neemt, is het zeker ook niet mogelijk om iptv op je computer te gebruiken?
Wanneer je een aanpassing wilt doen aan het abonnement of de aanvullingen hiervan en dit lukt niet via Mijn Lijbrandt, kun je altijd de aanpassing laten doen via onze orderdesk. Hiervoor kun je een e-mail sturen vanaf een @lijbrandt.nl mailadres naar orderdesk@lijbrandt.nl. - FleurVerwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:42:
Hoe kan ik eigenlijk kiezen voor de optie inbeperkt bellen? Ik vind deze niet in mijnlijbrandt?
[ Voor 3% gewijzigd door Lijbrandt_Desk op 24-08-2012 10:56 ]
Indien ik nu zou bestellen, wanneer is het dan mogelijk om van glasvezel gebruik te maken? Vanmorgen is de FTU geinstalleerd in ons huis.
Hoe lang duurt het proces om aan te melden, afspraak maken voor plaatsing modem (het gedeelte op de FTU), het plaatsen ervan en het installatiepakket in huis te hebben (voor de rest, draadloze router)?
Hoe lang duurt het proces om aan te melden, afspraak maken voor plaatsing modem (het gedeelte op de FTU), het plaatsen ervan en het installatiepakket in huis te hebben (voor de rest, draadloze router)?
Probeer voor de gein die 'verkeerde' wachtwoord en login eens op je Lijbrandt Webmail...Koffie schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:31:
Laat ik het zo zeggen: ik heb er nog nooit iets mee gedaan of op ingelogd

Vanaf het moment dat er een dummy aansluiting (over het algemeen een oranje kastje) is gemaakt kan er binnen 20 werkdagen een actief glasvezelabonnement worden opgeleverd. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de beschikbaarheid van de lokale aannemer. Als je ons via DM je adresgegevens kan sturen dan zoeken we graag de huidige (verwachte) planning voor je uit. -RubenLieuwe15 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:56:
Indien ik nu zou bestellen, wanneer is het dan mogelijk om van glasvezel gebruik te maken? Vanmorgen is de FTU geinstalleerd in ons huis.
Onderin staat dus dat je kosteloos je abonnement kan opzeggen. Betekend dus dat je ook al heb je een jaarcontract je van dit contract af kan.fiberdordrecht schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:24:
Ook ik kreeg hem net in mijn brievenbus![]()
[afbeelding]
Je moet dacht ik wel wel een HD tuner hebben wil je Hd zenders verkrijgen.Mijn ouders hebben een ziggo BVD-C tuner zonder Hd ontvanger en hebben de zenders niet in HDLieuwe15 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:37:
Zitten de HD-kanalen ook op de DVB-C? of moet je daarvoor persé zo'n interactieve tv-box voor hebben?
Ik heb zelf een tv met BVD-C tuner die wel Hd kan krijgen en heb naast extra regionale zenders ook HD zenders.
Dus wanneer je een BVD-C tuner gebruikt bij je analoge pakket heb je meer zenders en HD zenders ontvangen als je tuner daartoe in staat is.
correct me if i `m wrong
Als eerder gezegd, het DVB-C paket is gelijk aan het analoge paket. Enige verschil is de kwaliteit en Ned 1, 2 en 3 in HD.
DM GestuurdLijbrandt_Desk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:04:
[...]
Vanaf het moment dat er een dummy aansluiting (over het algemeen een oranje kastje) is gemaakt kan er binnen 20 werkdagen een actief glasvezelabonnement worden opgeleverd. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van de beschikbaarheid van de lokale aannemer. Als je ons via DM je adresgegevens kan sturen dan zoeken we graag de huidige (verwachte) planning voor je uit. -Ruben
@ Overigen: Idd is het zo dat via DVB-C ik alleen Ned 1,2 en 3 in HD kan ontvangen (dmv de ontvanger in de tv). Oh, ja ook nog RTV-Oost in HD, maar wie kijkt daar nou naar
Analoog heb ik 39 zenders en analoog achter een BDV-C tuner 45.Fiber schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:40:
[...]
Als eerder gezegd, het DVB-C paket is gelijk aan het analoge paket. Enige verschil is de kwaliteit en Ned 1, 2 en 3 in HD.
Grappig. Welke 6 zenders heb je dan extra? Kan nooit veel bijzonders zijn lijkt mij...plaster schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:51:
[...]
Analoog heb ik 39 zenders en analoog achter een BDV-C tuner 45.
Inmiddels is Weert bijna geheel aangesloten en 'onze' wijk al maanden. Meerdere malen een monteur die naar het modem keek en vertelde. Maar twee ledjes is niet goed. Iets bij KPN.
Maar van horen zeggen moet KPN de poort in de POP openzetten en dit verzuimen ze al maanden.
De communicatie tussen aannemer - kpn / kpn - aannemer - klant loopt gewoon al maanden niet. Vervelend wanneer iedereen om je heen gebruik maakt van de diensten over glasvezel.. dat wachten op 'niets' geeft geen vertrouwen.
Een opzegging bij Lijbrandt is niet ver weg meer. Maar daar hoeven we eigenlijk niets voor te doen want de aansluiting wordt toch niet opgeleverd
Maar van horen zeggen moet KPN de poort in de POP openzetten en dit verzuimen ze al maanden.
De communicatie tussen aannemer - kpn / kpn - aannemer - klant loopt gewoon al maanden niet. Vervelend wanneer iedereen om je heen gebruik maakt van de diensten over glasvezel.. dat wachten op 'niets' geeft geen vertrouwen.
Een opzegging bij Lijbrandt is niet ver weg meer. Maar daar hoeven we eigenlijk niets voor te doen want de aansluiting wordt toch niet opgeleverd
[ Voor 18% gewijzigd door Trebbors op 24-08-2012 11:58 ]
Dat zou kunnen, welke het zijn weet ik niet maar zal eens kijken welke zenders ik nu heb.
Kan je ons via DM je adresgegevens sturen? Wij zoeken graag uit wat er aan de hand is en of we iets voor je kunnen betekenen. -RubenTrebbors schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:55:
Inmiddels is Weert bijna geheel aangesloten en 'onze' wijk al maanden. Meerdere malen een monteur die naar het modem keek en vertelde. Maar twee ledjes is niet goed. Iets bij KPN.
yup, niet dat ik weg wil hoorTVL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:26:
[...]
Onderin staat dus dat je kosteloos je abonnement kan opzeggen. Betekend dus dat je ook al heb je een jaarcontract je van dit contract af kan.
Tijdje geleden thuis 6to4 geïmplementeerd en daarbij de nameservers van lijbrandt/ispfabriek als DNS ingesteld.
Die servers (ns1.lijbrandt.nl en ns2.lijbrandt.nl) zijn beide bereikbaar via IPv6 maar nu bleek laatst dat zij niet correct reageren via IPv6 (ze resolven niks), waar het volgens mij voorheen wel goed werkte.
Weet iemand hier iets meer van?
Die servers (ns1.lijbrandt.nl en ns2.lijbrandt.nl) zijn beide bereikbaar via IPv6 maar nu bleek laatst dat zij niet correct reageren via IPv6 (ze resolven niks), waar het volgens mij voorheen wel goed werkte.
Ik heb nu een abbo voor 50mbps die volgend maand afloopt en ook de brief ontvangen van de verhoging van de prijzen. Heb ff op de site gekeken en zie die klaar voor de toekomst pakketen.
Stel ik laat mijn abbo netjes aflopen volgende maand, en vraag dan een KvdT abbo aan. is het dan zo dat ik dan gewoon die router en ITV ontvanger meekrijg of moet ik daar alsnog voor gaan betalen? zelfs na einddatum contract?.
Stel ik laat mijn abbo netjes aflopen volgende maand, en vraag dan een KvdT abbo aan. is het dan zo dat ik dan gewoon die router en ITV ontvanger meekrijg of moet ik daar alsnog voor gaan betalen? zelfs na einddatum contract?.
Fuck, Het lijkt wel of ik bij KPN terecht ga komen. Ik dacht dat de overname nog niet definitief was, ik zal me wel weer vergist hebben.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:00:
Onbeperkt bellen naar vaste nummers van 5 naar 10 per maand, een verhoging van 100%.
HoiFiber schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Grappig. Welke 6 zenders heb je dan extra? Kan nooit veel bijzonders zijn lijkt mij...Wellicht dat dat handjevol HD zenders er dubbel in zit?
Ik heb de zenders stuk voor stuk opgeschreven en kom aan 48 waarvan 3 HD zenders.
1-Nl
2
3
4
5
6
7
8
9
10 RTL8
11 Een
12Canvas
13 Discovery
14 NGC
15 AnimalPl
16 Nickelodeon
17CNN
18 euronews
19mtv
20kindernet
21 tv oranje
22 eurosport
23 GHM infokanaal
24 Sschlager tv
25 bbc 1
26 bbc 2
27 ARD
28 ZDF
29 Brava NL
30 TV 5
31 Slam TV
32 NostalgieTV
33 WDR
34 Al Jazeera
35 Ketnet
36 AT5
37 Omrop FRL
38 Omroep Flevo
40 TV Meppel
41 RTV Drenthe
42 CNN Turk
43 ben ik ff vergeten
44 Arte
45 TV Gelderland
101
tm
103 HD nl 1 2 en 3
111 tv oost
Verwijderd
Ik probeer aan de hand van mijn belgedrag te berekenen of het interessant blijft om 10 euro per maand te betalen voor onbeperkt bellen naar vaste nummers.
Daarvoor is essentieel om te weten hoe de belkosten worden berekend....
- starttarief en daarna per seconde of
- starttarief plus minimaal eerste minuut en daarna per seconde
- starttarief en daarna het gehele gesprek afgerond op hele minuten
- of?
Op de site van Lijbrandt kan ik daarover niets vinden.
- of?
Verwijderd
Wat ik kan vinden, is bellen en betalen per secondeVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:22:
Ik probeer aan de hand van mijn belgedrag te berekenen of het interessant blijft om 10 euro per maand te betalen voor onbeperkt bellen naar vaste nummers.
- of?
http://www.lijbrandt.nl/
Op de site iets naar beneden scrollen en bij bellen op "meer informatie" klikken
Je had je de moeite kunnen besparen... Kijk eens hier en scroll eens omlaag: http://www.glashartmedia.nl/?lang=NL&page=69plaster schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:26:
[...]
Ik heb de zenders stuk voor stuk opgeschreven en kom aan 48 waarvan 3 HD zenders...
DVB-C heeft dus tegenwoordig inderdaad wat meer zenders dan analoog, mijn informatie liep achter. Op zich een goede ontwikkeling.
Even wachten nog.. maar binnenkort komt het.XVI schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:23:
Tijdje geleden thuis 6to4 geïmplementeerd en daarbij de nameservers van lijbrandt/ispfabriek als DNS ingesteld.
Nu in Dordrecht RTV Dordrecht op kanaal 2020 en Drechtstad FM op kanaal 3025
Dat was al een paar dagenhans558 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:33:
Nu in Dordrecht RTV Dordrecht op kanaal 2020 en Drechtstad FM op kanaal 3025
Verwijderd
Bedankt spaai1, ik zie het staan...."u belt en betaalt per seconde".Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:07:
[...]
Wat ik kan vinden, is bellen en betalen per seconde
http://www.lijbrandt.nl/
Op de site iets naar beneden scrollen en bij bellen op "meer informatie" klikken
Ik was weinig thuis de afgelopen dagen en had RTV Dordrecht nog niet ontdekt. Er wordt in HD uitgezonden en de beelden van het nieuws zien er niet uit, het wordt SD doorgegeven.
Overname Lijbrandt door KPN is al een paar maanden definitief, samen met Glashart Media, ISP fabriek en Reggefiber Wholesale. Ze heten nu met z'n allen KPN ITNS.Nivado schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:51:
[...]
Fuck, Het lijkt wel of ik bij KPN terecht ga komen. Ik dacht dat de overname nog niet definitief was, ik zal me wel weer vergist hebben.
Overname van de andere providers door KPN staat nog wel on hold door de NMA (Concepts, Kick, XMS en Edutel).
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Graag gedaan.Fiber schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:13:
[...]
Je had je de moeite kunnen besparen... Kijk eens hier en scroll eens omlaag: http://www.glashartmedia.nl/?lang=NL&page=69
DVB-C heeft dus tegenwoordig inderdaad wat meer zenders dan analoog, mijn informatie liep achter. Op zich een goede ontwikkeling.
Heeft er trouwens iemand een oplossing voor de lelijke teletekst op de Amino? Valt er überhaupt wat te modificeren aan dat ding?
klopt inderdaad. ISPfabriek heet nu KPN ITNS Services B.V., Reggefiber wholesale heet nu KPN ITNS Networks B.V. en GlashartMedia heeft haar eigen naam gehouden, maar alle drie vallen ze onder KPN ITNS B.V.Barre73 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 08:30:
[...]
Overname Lijbrandt door KPN is al een paar maanden definitief, samen met Glashart Media, ISP fabriek en Reggefiber Wholesale. Ze heten nu met z'n allen KPN ITNS.
Overname van de andere providers door KPN staat nog wel on hold door de NMA (Concepts, Kick, XMS en Edutel).
Dit staat overigens nog verkeerd in de startpost. Kan dit aangepast worden? Het moet zijn, dat WGDO wordt geleverd door KPN ITNS (dus voorheen Reggefiber Wholesale) en WMP+ wordt geleverd door KPN NetCo (dus voorheen KPN Wholesale&Operations).
Nee, WMP+ levert men ook vanuit ITNS.avdkooij schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:08:
[...]
klopt inderdaad. ISPfabriek heet nu KPN ITNS Services B.V., Reggefiber wholesale heet nu KPN ITNS Networks B.V. en GlashartMedia heeft haar eigen naam gehouden, maar alle drie vallen ze onder KPN ITNS B.V.
Dit staat overigens nog verkeerd in de startpost. Kan dit aangepast worden? Het moet zijn, dat WGDO wordt geleverd door KPN ITNS (dus voorheen Reggefiber Wholesale) en WMP+ wordt geleverd door KPN NetCo (dus voorheen KPN Wholesale&Operations).
Verwijderd
Misschien moet KPN zich dan eens netjes komen voorstellen? ;-)avdkooij schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:08:
[...]
Dit staat overigens nog verkeerd in de startpost. Kan dit aangepast worden? Het moet zijn, dat WGDO wordt geleverd door KPN ITNS [...].
ITNS zegt mij iig net zoveel als PQRS of WXYZ ...
De teletekst engine van je tv gebruiken... (Met de remote van je tv.)valpa schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:18:
Heeft er trouwens iemand een oplossing voor de lelijke teletekst op de Amino? Valt er überhaupt wat te modificeren aan dat ding?
KPN Wholesale noemt WMP+ op haar website als één van hun producten (http://www.kpnwholesale.c...gebruikers/televisie.aspx)
en op de site ITNS networks (v/h Reggefiber Wholesale) kom ik alleen WGDO tegen. (http://www.eindelijkglasvezel.nl/wholesale.html)
Waar leid je dat uit af dat WMP+ door ITNS Networks (v/h Reggefiber Wholesale) geleverd zou worden?
[ Voor 4% gewijzigd door avdkooij op 26-08-2012 22:31 ]
had het sowieso wel netjes gevonden in de trant van 'he, we zijn nu van KPN, en dat betekend dit en dat voor u als klant'...Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:43:
[...]
Misschien moet KPN zich dan eens netjes komen voorstellen? ;-)
ITNS zegt mij iig net zoveel als PQRS of WXYZ ...
Je kunt het ook gewoon weten.....avdkooij schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:29:
[...]
KPN Wholesale noemt WMP+ op haar website als één van hun producten (http://www.kpnwholesale.c...gebruikers/televisie.aspx)
en op de site ITNS networks (v/h Reggefiber Wholesale) kom ik alleen WGDO tegen. (http://www.eindelijkglasvezel.nl/wholesale.html)
Waar leid je dat uit af dat WMP+ door ITNS Networks (v/h Reggefiber Wholesale) geleverd zou worden?
En wat betreft voorstellen: Als er voor de klant niets verandert vindt ik dat niet zo nuttig eigenlijk. Heb ook wel eens van die brieven gehad als mijn leverancier van een dienst werd overgenomen (Ziggo, Essent etc.) maar om nou iedereen een brief te sturen met de melding dat ze zijn overgenomen maar dat er verder niets verandert... zonde van die dode bomen.
Verwijderd
Misschien een idee om als internet service provider het internet te gebruiken als communicatie middel? Dat kost iig geen bomen.
Ik zie met enige regelmaat facturen verschijnen, dus volgens mij zijn de emailadressen van klanten bekend.
Voor wat betreft het ervaren nut van zo'n mededeling: dit zal per klant verschillen. Daarentegen kan ik voor de open, eerlijke en transparante aanbieder die Lijbrandt zei te zijn op het moment dat ik me aanmeldde eigenlijk geen goede reden bedenken om het niet te doen.
Die openheid (in technisch opzicht) was iig de voornaamste reden waarom ik voor Lijbrandt heb gekozen: geen geblokte poorten, geen verplicht modem of experiabox-achtig ding. En met het oog op de bij mij nog aanwezige 5.1 audio bij iptv HD (op WGDO) zou ik het wel op prijs stellen wanneer er een mededeling zou komen dat er inderdaad niets verandert.
Maar de kern van mijn vraag was eigenlijk waar de letters ITNS voor staan ;-)
Ik zie met enige regelmaat facturen verschijnen, dus volgens mij zijn de emailadressen van klanten bekend.
Voor wat betreft het ervaren nut van zo'n mededeling: dit zal per klant verschillen. Daarentegen kan ik voor de open, eerlijke en transparante aanbieder die Lijbrandt zei te zijn op het moment dat ik me aanmeldde eigenlijk geen goede reden bedenken om het niet te doen.
Die openheid (in technisch opzicht) was iig de voornaamste reden waarom ik voor Lijbrandt heb gekozen: geen geblokte poorten, geen verplicht modem of experiabox-achtig ding. En met het oog op de bij mij nog aanwezige 5.1 audio bij iptv HD (op WGDO) zou ik het wel op prijs stellen wanneer er een mededeling zou komen dat er inderdaad niets verandert.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 01:40 ]
De letters staan voor:Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 01:22:
Internet Televisie en Network Services. -Ruben
Verwijderd
Tot nu toe ben ik tevreden met analoge - en DVB-C signalen waarmee wij in mijn huis radio en tv "voeden".
Maar hoe meer KPN een vinger in die pap gaat krijgen, hoe groter de kans dat deze ooit gaan verdwijnen.
Heeft iemand een idee hoe lang analoog en DVB-C nog geleverd zullen blijven?
Maar hoe meer KPN een vinger in die pap gaat krijgen, hoe groter de kans dat deze ooit gaan verdwijnen.
Analoog zal 'ooit' wel een keer verdwijnen, maar voorlopig echt nog niet, ik zou me daar nu nog niet druk om gaan maken, ik heb het dan over enkele tientallen jaren of zo. Nu is het juist nog een goed verkoop argument voor een aantal ISP's.
@Lijbrandt_Desk,
Ik heb nog steeds heel veel problemen dat mailtjes uren (soms zelfs 24 uur) te laat worden ontvangen.
zo ontving ik verschillende mailtjes van gisteren pas vanmorgen.
Zouden jullie dit willen uitzoeken?
Ik heb nog steeds heel veel problemen dat mailtjes uren (soms zelfs 24 uur) te laat worden ontvangen.
Voor dit probleem hebben wij een oproep geplaatst:MikeT80 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:38:
@Lijbrandt_Desk,
Lijbrandt_Desk in "Lijbrandt Glasvezel ervaring - || summer special"
We ontvangen graag je informatie via DM. -Ruben
Ik ga er van uit dat het voorlopig nog niet zal verdwijnen.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:27:
Tot nu toe ben ik tevreden met analoge - en DVB-C signalen waarmee wij in mijn huis radio en tv "voeden".
KPN weet inmiddels donders goed dat hier nog erg veel vraag naar is (en dat om die reden grote groepen mensen voor Lijbrandt of Vodafone kiezen, ipv voor KPN zelf).
Ter illustratie: De eerste jaren dat er glasvezel in Almere lag werd het nauwelijks gebruikt. Pas toen Lijbrandt (die als eerste ook analoog en dvb-c van Glashart Media kon aanbieden) langs kwam ging het wat harder lopen.
Bovendien, KPN heeft al veel langer een dikke vinger in de pap dan alleen sinds die overname hoor. Er operationeel echt nauwelijks verschil tussen nu en vóór de overname. Behalve dat div. glasvezel activiteiten nu dus onder zijn gebracht in ITNS. Ook omdat KPN het pakket met Glashart Media erin zelf ook als wholesale pakket (WMP+) door verkoopt aan o.a. Vodafone. Dat bestaat inmiddels alweer sinds eind 2010.
[ Voor 3% gewijzigd door eymey op 27-08-2012 13:46 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
XMS biedt ook al sinds het begin analoog over de glasvezel. Sterker, in de beginjaren hadden ze zelfs geen digitale tv, alleen analoog. Pas later is iptv toegevoegd en nog weer later DVB-C over de analoge vezel.
@Eymey.: Geloof me: Er zijn vele operationele verschillen tussen voor en na die overname.. alleen niet zichtbaar.
En ik vertrouw KPN niet in het algemeen, ze zijn dermate groot dat een providertje als Lijbrandt voor hen er niet toe doet. Als het even uitkomt gooien ze zo het roer om..
Dat is een landelijk probleem, maar wellicht toch zinvol om de klantenservice nog even te bellen. Hoe meer meldingen ze krijgen, hoe eerder ze er wat aan gaan doen lijkt mij.
OK, dat bedoelde ik eigenlijk ook (functioneel geen verschil is een betere uitspraak)Barre73 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:41:
@Eymey.: Geloof me: Er zijn vele operationele verschillen tussen voor en na die overname.. alleen niet zichtbaar.
Er zijn inmiddels ook andere, niet aan KPN gelieerde partijen, die opereren op bv. het bestaan van het WMP+ aanbod. Er is dus meer dan alleen Lijbrandt.datadevil schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:39:
En ik vertrouw KPN niet in het algemeen, ze zijn dermate groot dat een providertje als Lijbrandt voor hen er niet toe doet. Als het even uitkomt gooien ze zo het roer om..
Ik ken natuurlijk de wholesale contracten verder niet, maar ALS kpn al het roer zou willen omgooien en bv. ISPfabriek en Lijbrandt op zou willen heffen samen met Glashart Media, dan zouden ze ook de contracten met Vodafone open moeten breken......
[ Voor 43% gewijzigd door eymey op 27-08-2012 22:57 ]
Omdat ik bij ITNS werk?avdkooij schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:29:
is de levering van het WMP+ pakket dan onlangs overgegaan van KPN Wholesale naar ITNS Networks?
En is dit dan nog niet bijgewerkt op de website van kpn wholesale? Hoe zit dit precies?
En is dit dan nog niet bijgewerkt op de website van kpn wholesale? Hoe zit dit precies?
[ Voor 22% gewijzigd door avdkooij op 28-08-2012 10:32 ]
Verwijderd
Zojuist vanuit Outlook via Lijbrandt account, mail naar mezelf verzonden; komt binnen minuut aan.Lijbrandt_Desk schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:45:
[...]
Voor dit probleem hebben wij een oproep geplaatst:
Lijbrandt_Desk in "Lijbrandt Glasvezel ervaring - || summer special"
We ontvangen graag je informatie via DM. -Ruben
Lijkt dus opgelost.
Overigens, wanneer ik die oproep lees begin ik te begrijpen dat het afhandelen van incidenten zo traag verloopt. Een goed toegeruste IT afdeling moet toch over voldoende diagnostische programmatuur en gaves beschikken om zonder dit soort oproepen een incident te tackelen?
Verwijderd
Ik ga even een open deur intrappen maar kan ik als Lijbrandt gebruiker nu ook worden gemigreerd naar het KPN TV pakket? Aangezien KPN nu de boel heeft overgenomen, dat scheelt me weer overstappen als mijn jaar contract straks ophoudt. Gezien KPN spotify, meer televisiekanalen heeft en vooral HBO! En ja dit is een serieuze vraag @iemand die werkt bij Lijbrandt, KPN ITNS.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Een overstap tussen Lijbrandt en KPN is helaas nog met downtime. Wanneer ons tv pakket verandert, laten wij het je graag weten. - FleurVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:11:
Ik ga even een open deur intrappen maar kan ik als Lijbrandt gebruiker nu ook worden gemigreerd naar het KPN TV pakket? Aangezien KPN nu de boel heeft overgenomen, dat scheelt me weer overstappen als mijn jaar contract straks ophoudt. Gezien KPN spotify, meer televisiekanalen heeft en vooral HBO! En ja dit is een serieuze vraag @iemand die werkt bij Lijbrandt, KPN ITNS.
Bedenk wel dat KPN geen DVB-C heeft en je dus flink moet betalen voor extra decoders als je er meerdere nodig hebt in huis. Daarnaast zijn de streams van KPN nog steeds niet gelijk aan die van Glashart media. Het basis digitale pakket is bij Glashart media (gebruikt door Lijbrandt) toch echt wel een stuk uitgebreider als je t mij vraagt. Maar inderdaad HBO ontbreekt nog bij Glashart media.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:11:
Verwijderd
@Fleur: weet jij hoe lang een overstap gemiddeld duurt? Is er een test procedure of groep aanwezig met gebruikers die dit willen?
@Funrider: volgens mij heeft KPN meer tv kanalen, in ieder geval ik hou alle Discovery zenders en in onze familie situatie zijn History Channel, Comedy Central Extra, E Entertainment HD en zeker HBO zeer gewenst!
@Funrider: volgens mij heeft KPN meer tv kanalen, in ieder geval ik hou alle Discovery zenders en in onze familie situatie zijn History Channel, Comedy Central Extra, E Entertainment HD en zeker HBO zeer gewenst!
Geen idee. Wij leveren wholesale diensten op WMP+ en WGDO basis. RF wholesale is gedeeltelijk in ons opgenomen maar waarom zou je die details willen weten?avdkooij schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:31:
is de levering van het WMP+ pakket dan onlangs overgegaan van KPN Wholesale naar ITNS Networks?
Nee. Lijbrandt is een volledig losstaande BV en heeft een eigen productportfolio. Mix en match van andere leveranciers is niet mogelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:11:
Verwijderd
Thanks Fleur en Denan! Jammer dat het zo is, enig idee hoe lang ik moet rekenen op downtime bij een overstap van Lijbrandt naar KPN?
Paar maanden...
Dat slaat eigenlijk helemaal nergens op als dat zo zou zijn (gebruikers perspectief).
[ Voor 17% gewijzigd door Axelfoley007 op 28-08-2012 13:40 ]
Het zou me niet verbazen als KPN Wholesale gewoon WMP+ en WMP aan houdt (en je als 'derde' als ISP dan dus ook nog steeds zaken doet met KPNWholesale).avdkooij schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:31:
ITNS is waarschijnlijk gewoon de werkmaatschappij waar ze de voormalige activiteiten van Reggefiber onder brengen.
Verwijderd
@Fiber: ervaring????
@Axelfoley007: ik begrijp "voorzichtig" uit Denan zijn antwoord dat het technisch wel mogelijk is maar administratief niet, als dat niet zo is correct me! In ieder geval vanuit klant perspectief interesseert me dat geen ene h*l, maar ik begrijp het wel dat het hierdoor niet mogelijk is. Sommige dingen in het leven zijn niet anders...er zijn meer zaken om je druk over te maken
@Axelfoley007: ik begrijp "voorzichtig" uit Denan zijn antwoord dat het technisch wel mogelijk is maar administratief niet, als dat niet zo is correct me! In ieder geval vanuit klant perspectief interesseert me dat geen ene h*l, maar ik begrijp het wel dat het hierdoor niet mogelijk is. Sommige dingen in het leven zijn niet anders...er zijn meer zaken om je druk over te maken
Paar maanden is schromelijk overdreven.
Lezing van technische mensen die het proces kennen (zowel aan kant van Lijbrandt als van Tweak, toen ik begin 2011 van Tweak naar Lijbrandt overstapte) is ong. 21 dagen. Maar met beetje goede samenwerking aan beide kanten + ook nog de feestdagen ertussen is het bij mij ong. 2 weken geweest.
Lezing van technische mensen die het proces kennen (zowel aan kant van Lijbrandt als van Tweak, toen ik begin 2011 van Tweak naar Lijbrandt overstapte) is ong. 21 dagen. Maar met beetje goede samenwerking aan beide kanten + ook nog de feestdagen ertussen is het bij mij ong. 2 weken geweest.
Verwijderd
Hmmm dat is hoopvol!eymey schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:14:
Paar maanden is schromelijk overdreven.
Dat is dan verkeerd begrepenVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:49:
Je moet het zien als 2 verschillende bedrijven, ook al heeft men dezelfde moeder. Je kunt ook niet naar een volkswagen dealer gaan, een kever aanwijzen en zeggen "doe die maar, maar met een porsche motor, audie koplampen en een skoda stuur". (Alhoewel.. waarschijnlijk zijn er best dealers die dat leveren.. maar ik heb zo snel geen beter voorbeeld)
Verwijderd
Ik vat emdenan schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:11:
[...]
Dat is dan verkeerd begrepen
Je moet het zien als 2 verschillende bedrijven, ook al heeft men dezelfde moeder. Je kunt ook niet naar een volkswagen dealer gaan, een kever aanwijzen en zeggen "doe die maar, maar met een porsche motor, audie koplampen en een skoda stuur". (Alhoewel.. waarschijnlijk zijn er best dealers die dat leveren.. maar ik heb zo snel geen beter voorbeeld)
Mwa, technisch moet het naar mijn mening best kunnen (m.b.v. VLAN's op de data vezel, of de tweede vezel op een andere provider zetten) maar kan me voorstellen dat dit vooral organisatorisch en administratief behoorlijk lastig te implementeren zal zijn.....denan schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:11:
[...]
Dat is dan verkeerd begrepen
Zelf zou ik het bv. wel prettig vinden als KPN en haar eigen dochters (telfort, xs4all) uiteindelijk ook de CATV vezel van Glashart Media zouden gaan aanbieden.....
Ik had het over het basis digitale tv zender aanbod dat is bij Glashart media toch echt vele malen groter.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:49:
Basis digitaal glashart media (Lijbrandt): 75 zenders + 13 HD in basispakket
Basis digitaal KPN: 58 zenders + 11 HD in basispakket
Extra zender pakket Glashart media: 40 zenders - 10 euro extra p/mnd
Extra zender pakket KPN: 45 zenders - 10 euro extra p/mnd
Maar je hebt gelijk dat de zenders (o.a. History, CC Extra, E! HD, HBO) die je noemt niet bij Glashart maar wel bij KPN zitten behalve dan ID van Discovery die dan weer niet bij KPN zit maar wel bij Glashart. Ieder zo zijn voorkeur. Overall is KPN duurder (66 euro ipv 60,50 bij 2 tv's met plus pakket en nog zonder HBO uiteraard) en heeft minder 'features' (geen dvb-c waardoor je voor 3e en meer decoders 4 euro extra p/mnd moet betalen).
Mocht je in het Ziggo gebied wonen dan zou ik zeker ook even naar het aanbod van Ziggo kijken volgens mij prijstechnisch een stuk interessanter en je hebt daar nog wel analoge tv (zij het met beperkt zender aanbod) en ook HBO echter een lagere uptime van internet uiteraard.
Er is niets veranderd. Glashart Media en Reggefiber Wholesale leverden diensten aan KPN Wholesale en KPN verkoopt dat aan providers als WMP+. GHM en RFW heten nu ITNS en nu lvert KN ITNS die diensten aan KPN Wholesale.denan schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:02:
[...]
Geen idee. Wij leveren wholesale diensten op WMP+ en WGDO basis. RF wholesale is gedeeltelijk in ons opgenomen maar waarom zou je die details willen weten?
Ik laat WGDO even buiten beschouwing..
Klopt, maar ik wil graag WGDO en daar zijn de aanbieders dun van gezaaid hier in Houteneymey schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:55:
[...]
Er zijn inmiddels ook andere, niet aan KPN gelieerde partijen, die opereren op bv. het bestaan van het WMP+ aanbod. Er is dus meer dan alleen Lijbrandt.
Ik ken natuurlijk de wholesale contracten verder niet, maar ALS kpn al het roer zou willen omgooien en bv. ISPfabriek en Lijbrandt op zou willen heffen samen met Glashart Media, dan zouden ze ook de contracten met Vodafone open moeten breken......
denan schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:11:
[...]
Je kunt ook niet naar een volkswagen dealer gaan, een kever aanwijzen en zeggen "doe die maar, maar met een porsche motor, audie koplampen en een skoda stuur". (Alhoewel.. waarschijnlijk zijn er best dealers die dat leveren.. maar ik heb zo snel geen beter voorbeeld)
offtopic:
Dat noemen wij een Seat
Dat noemen wij een Seat
Verwijderd
Thanks voor de uitleg funrider!funrider schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:59:
[...]
Ik had het over het basis digitale tv zender aanbod dat is bij Glashart media toch echt vele malen groter.
Basis digitaal glashart media (Lijbrandt): 75 zenders + 13 HD in basispakket
Basis digitaal KPN: 58 zenders + 11 HD in basispakket
Extra zender pakket Glashart media: 40 zenders - 10 euro extra p/mnd
Extra zender pakket KPN: 45 zenders - 10 euro extra p/mnd
Maar je hebt gelijk dat de zenders (o.a. History, CC Extra, E! HD, HBO) die je noemt niet bij Glashart maar wel bij KPN zitten behalve dan ID van Discovery die dan weer niet bij KPN zit maar wel bij Glashart. Ieder zo zijn voorkeur. Overall is KPN duurder (66 euro ipv 60,50 bij 2 tv's met plus pakket en nog zonder HBO uiteraard) en heeft minder 'features' (geen dvb-c waardoor je voor 3e en meer decoders 4 euro extra p/mnd moet betalen).
Mocht je in het Ziggo gebied wonen dan zou ik zeker ook even naar het aanbod van Ziggo kijken volgens mij prijstechnisch een stuk interessanter en je hebt daar nog wel analoge tv (zij het met beperkt zender aanbod) en ook HBO echter een lagere uptime van internet uiteraard.
Het gaat mij echter specifiek om de al eerder genoemde kanalen. Wel rot dat ik ID van Discovery verlies, maar daar is over heen te komen. Ik heb thuis 1 TV dus dvb-c is voor mij geen verlies. Helaas woon ik buiten het Ziggo gebied anders had ik de combi Ziggo TV en glasvezel internet genomen!
Ik ben echt niet te spreken over de manier waarop Lijbrandt met zijn klanten omgaat

We ontvingen een brief waarin nadrukkelijk werd vermeld dat ons modem tussen 5-10 werkdagen geïnstalleerd zou worden. Na het verstrijken van deze periode hebben we op verschillende manier contact opgenomen. Hierin wordt altijd verwezen naar de zogenaamde onderaannemer van de infrabeheerder. Leuk en aardig dat jullie hier geen grip op hebben maar ik vind het belachelijk dat de lijnen zo lang zijn. Wanneer ik jullie bel krijg ik standaard te horen dat de gemiddelde wachttijd langer is dan we van jullie gewend zijn....vervolgens hang je bijna een half uur in de wacht. Het enige wat er vervolgens medegedeeld wordt, is het feit dat we moeten wachten. Het is alleen niet duidelijk waarop we wachten Niets concreets dus!
Inmiddels in mijn irritatieniveau aardig bereikt. Dus nogmaals doe wat met mijn meldingen s.v.p. en voorzie ons van goede betrouwbare informatie!!!!
Ik denk dat ik maar eens even op ga zoeken hoe ik onder dit abonnement uit kan komen. Als de communicatie in deze fase al zo slecht is, vraag ik me af wat ons nog te wachten staat gedurende de abonnementsperiode.
We ontvingen een brief waarin nadrukkelijk werd vermeld dat ons modem tussen 5-10 werkdagen geïnstalleerd zou worden. Na het verstrijken van deze periode hebben we op verschillende manier contact opgenomen. Hierin wordt altijd verwezen naar de zogenaamde onderaannemer van de infrabeheerder. Leuk en aardig dat jullie hier geen grip op hebben maar ik vind het belachelijk dat de lijnen zo lang zijn. Wanneer ik jullie bel krijg ik standaard te horen dat de gemiddelde wachttijd langer is dan we van jullie gewend zijn....vervolgens hang je bijna een half uur in de wacht. Het enige wat er vervolgens medegedeeld wordt, is het feit dat we moeten wachten. Het is alleen niet duidelijk waarop we wachten Niets concreets dus!
Inmiddels in mijn irritatieniveau aardig bereikt. Dus nogmaals doe wat met mijn meldingen s.v.p. en voorzie ons van goede betrouwbare informatie!!!!
Ik denk dat ik maar eens even op ga zoeken hoe ik onder dit abonnement uit kan komen. Als de communicatie in deze fase al zo slecht is, vraag ik me af wat ons nog te wachten staat gedurende de abonnementsperiode.

Ik kan mij goed voorstellen dat je het wachten beu bent, wij hebben opnieuw gevraagd om de aannemer dit met voorrang te laten oppakken. Ik hoop dat je snel wat hoort. Excuses voor de lange wachttijd. - Fleurmarkiew schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:49:
Ik ben echt niet te spreken over de manier waarop Lijbrandt met zijn klanten omgaat![]()
![]()
![]()
Dit topic is gesloten.