Lijbrandt Glasvezel ervaring - || DHZ special Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 52 Laatste
Acties:
  • 290.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog meer mensen waar CATV geen signaal heeft? (hier 1325, PT). Lampje brandt wel maar geen DVB-C en ook geen FM

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:56
Lord Maximus schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 07:45:
Eh. Ik denk dat Ziggo in het geval van Oestgeest Lijbrandt Telecom bedoeld. :)

http://www.lijbrandt-telecom.nl

Dat is een kabelboer.
Die had ik eerst gebeld, zeiden dat ik de ‘de verkeerde Lijbrandt’ aan de telefoon had en bij Lijbrandt moest zijn en dat ze in Oegstgeest niets leverden...

[ Voor 9% gewijzigd door Intercity op 02-08-2012 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05-2021

Lijbrandt_Desk

Bedrijfsaccount Lijbrandt
Intercity schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 07:59:
[...]

Die had ik eerst gebeld, zeiden dat ik de ‘de verkeerde Lijbrandt’ aan de telefoon had en bij Lijbrandt moest zijn en dat ze in Oegstgeest niets leverden...
In Oegstgeest levert Lijbrandt Telecom. - Fleur

Lijbrandt Webcare ______Webcare disclaimer/werkwijze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

eymey schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 07:54:
Nog meer mensen waar CATV geen signaal heeft? (hier 1325, PT). Lampje brandt wel maar geen DVB-C en ook geen FM
Er is niets over bekend. Ik zie ook geen onregelmatigheden in jouw glasvezelmodem. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
@Lijbrandt_Desk,
Ik heb nog steeds geen draadloze router ontvangen. Ze zouden vorige week weer binnen zijn en opgestuurd worden, maar dat is dus nog niet gebeurd. 7038EP/13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Lord Maximus schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 07:49:
[...]

Om nog wat toe te voegen aan mijn issues.

Gisteravond had ik eindelijk het materiaal en de tijd om mijn Amino M540 aan te gaan sluiten.

Na aansluiten bleek al snel dat de boel niet naar behoren functioneert.

In eerste instantie wilde de Amino de upgrade (die standaard uitgevoerd word bij het starten) niet eens uitvoeren. Dit probleem was verholpen na het modem en de amino een uur uit te laten staan en vervolgens weer aan te zetten.

Echter zit ik nu met een TV signaal waarbij het geluid an sich goed klint maar het beeld een slideshow is ipv van vloeiend beeld.

Uiteraard zijn hier ook alle kabels al een vervangen en heb ik een en ander doorgenomen met de servicedesk.
Ik zie dat er een nieuwe box naar je zal worden verstuurd. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intercity
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:56
Lijbrandt_Desk schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:58:
[...]

In Oegstgeest levert Lijbrandt Telecom. - Fleur
Net gebeld om mijn contract op te zeggen (al vraag ik me nog steeds af of jullie een contractbevestiging gaan opsturen naar een adres waar jullie niet leveren) — maar dat kan pas als ik de bevestiging binnen heb :|

Verwacht tweemaal daags een telefoontje naar Lijbrandt van mij om het proberen op te zeggen, want ik ben nu een week ergens anders en niet in staat te kijken of er al een contractbevestiging in mijn brievenbus ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Komt er op korte of lange termijn de mogelijkheid om meerdere vaste IP adressen af te nemen/te krijgen?

Daar ik nu een supersnelle glasvezellijn heb zou ik graag wat zaken zelf willen hosten.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Intercity:

Kijk daarmee uit, als de bevestiging pas na 8 werkdagen komt loop je kans dat je dan te horen krijgt dat je er een jaar aan vast zit.

Criterium voor de Wet Koop of afstand is de datum waarop het contract is aangegaan. De bevestiging is leuk maar totaal niet relevant.

Als ik jou was zou ik de site van Lijbrandt afstruinen naar telefoonnummers en email adressen (bestaat orderdesk@lijbrandt.nl?) en onder een korte omschrijving van de feiten melden dat je van het abonnement af ziet. Let wel op dat Lijbrandt uit je bericht moet kunnen herleiden om welk abonnement (wie / waar) het gaat (ik heb op datum X via de televoon abonnement Y afgenomen op adres Z . Ik deel u hierbij met een beroep op de wet Koop op afstand mede dat ik van de overeenkomst af zie etc.).
Kijk ook of je een briefje met die strekking kan faxen en bewaar de verzendbevestiging.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

NeHoX schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:58:
Komt er op korte of lange termijn de mogelijkheid om meerdere vaste IP adressen af te nemen/te krijgen?

Daar ik nu een supersnelle glasvezellijn heb zou ik graag wat zaken zelf willen hosten.
Nee, deze mogelijkheid zal er niet komen. -Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Laatst online: 11-09 17:11

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Over vast IP adressen :*)

http://www.fieber.nl/diensten/internet/

Extra vaste IP adressen

De verbinding komt standaard met 1 vast IP adres. De kosten voor meerdere (gegarandeerde) vaste IP adressen (prijzen excl. BTW):

tot 8 IP adressen: EUR 20,- per maand
tot 16 IP adressen: EUR 30,- per maand

De eenmalige kosten voor het opzetten van een subnet met een blok vaste IP adressen bedragen EUR 50,- (excl. BTW).

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:08

servies

Veni Vidi Servici

NeHoX schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:58:

Daar heb je niet meerder IP adressen voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Als het goed is dan bied glasvezel storingsvrije tv? Zeker via iptv neem ik aan? NU heeft het gister behoorlijk gedonderd met onweer en elke keer dat de bliksem insloeg haperde de tv... Had er geen last van voor dat het onweer begon en nadat het stopte.

Kan iemand daar iets over vertellen? Wat is dit? En waarom kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Die glasvezelkabels worden nog steeds aangesloten op routers en nodes. Die worden weer voorzien van stroom en als de bliksem inslaat dan kan dat natuurlijk gaan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bovendien kan het ook storen als in huis je netwerkkabels niet goed afgeschermd zijn of toch al enigszins aan storingen van andere elektrische velden onderhevig zijn (bv. langs stroomkabels). Waar dit zich normaal niet uit kan bij een bliksemontlading in de buurt net dat laatste zetje gegeven worden waardoor de storing toch merkbaar wordt.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Laatst online: 11-09 17:11

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Kev!n schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:04:
Als het goed is dan bied glasvezel storingsvrije tv? Zeker via iptv neem ik aan? NU heeft het gister behoorlijk gedonderd met onweer en elke keer dat de bliksem insloeg haperde de tv... Had er geen last van voor dat het onweer begon en nadat het stopte.

Kan iemand daar iets over vertellen? Wat is dit? En waarom kan dit?
Dat was hier in Dordrecht ook het geval.........5 zenders out

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cezi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 15:52

cezi

BIG is bad...

eymey schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:40:
Bovendien kan het ook storen als in huis je netwerkkabels niet goed afgeschermd zijn of toch al enigszins aan storingen van andere elektrische velden onderhevig zijn (bv. langs stroomkabels). Waar dit zich normaal niet uit kan bij een bliksemontlading in de buurt net dat laatste zetje gegeven worden waardoor de storing toch merkbaar wordt.
ik moet t.z.t. een utp kabel naar mijn setopbox in de huiskamer leiden vanuit de meterkast, kan ik die door dezelde pvc buis leiden als waar de coaxkabel doorheen gaat, of zou dat ook verstorend kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 07:49
Lijbrandt_Desk schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:02:
[...]

Ik zie dat er een nieuwe box naar je zal worden verstuurd. - Fleur
Klopt.

En dat zal hopelijk het probleem met het TV signaal oplossen.

Maar dan zit ik nog wel steeds met downloads die blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:18
Heb vandaag mijn samsung galaxy s3 binnen gekregen, en was nieuwschierig of de glashart app daar ook op geinstalleerd kan worden? is dat mogelijk, zo ja heeft iemand er ook ervaring mee? Moet ik hier ook nog iets speciaals voor doen of alleen de app installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
SirMemeAlot schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 19:44:
Heb vandaag mijn samsung galaxy s3 binnen gekregen, en was nieuwschierig of de glashart app daar ook op geinstalleerd kan worden? is dat mogelijk, zo ja heeft iemand er ook ervaring mee? Moet ik hier ook nog iets speciaals voor doen of alleen de app installeren?
Helaas niet...Je hebt een minimale resolutie en DPI nodig, die enkel op tablets aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij thuiskomst bleek CATV het gewoon weer te doen. Erg vreemd. Terwijl er vanochtend toch echt geen signaal was.

Maar goed, fijn dat het zichzelf heeft opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Laatst online: 29-08 17:02
Gisteravond op een aantal zenders, in ieder geval NL1, 2 en 3, last van knipperend beeld / signaal op iptv.
M'n tv gaf steeds melding dat het signaal verbroken / verbonden was. (auto op hdmi1).

Na een keer een software update te proberen en te herstarten heb ik het geloof ik niet meer gezien, maar het was wel vreemd. Enig idee waar dat aan kan liggen? En meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Lord Maximus schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:42:
[...]

Klopt.

En dat zal hopelijk het probleem met het TV signaal oplossen.

Maar dan zit ik nog wel steeds met downloads die blijven hangen.
Veelal kunnen wij hier niets mee doen. Omdat het internet prima werkt en je het probleem alleen bij enkele downloads hebt. Ik ga kijken of wij iets voor je kunnen doen. Wil je even de computer rechtstreeks aansluiten en een speedtest doen: http://speedtest.reggefiber.nl/beta/ en de resultaten in de vorm van een printscreen mailen naar webcare@lijbrandt.nl met vermelding van kenmerk 1208-01147? Wil je ook een screenshot meesturen van IP config en de lopende processen? - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:04

Nicap

Tsssk....

Ik heb sinds kort een ups waar mijn synology op aangesloten is. Nu vroeg ik mij af of het handig is om het modem en router ook op de ups aan te sluiten. Hebben de wijkcentrales een eigen stroomvoorziening in het geval van een stroomstoring? Anders heeft het nog weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Nicap schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:20:
Ik heb sinds kort een ups waar mijn synology op aangesloten is. Nu vroeg ik mij af of het handig is om het modem en router ook op de ups aan te sluiten. Hebben de wijkcentrales een eigen stroomvoorziening in het geval van een stroomstoring? Anders heeft het nog weinig nut.
De wijkcentrales hebben geen eigen stroomvoorziening in het geval van een stroomstoring. -Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Laatst online: 25-08 14:18
Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 14:28:
[...]

De wijkcentrales hebben geen eigen stroomvoorziening in het geval van een stroomstoring. -Fleur
Wat dus betekent dat telefonie dan ook helemaal plat ligt. :(

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabes
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 08:44
De laatste keren dat ik met aannemers en de mensen van Reggefiber hier in de omgeving heb gesproken(aanleg nieuw gebied) hebben de wijkcentrales wel een soort back up stroomvoorziening. Ze zouden zo'n 2 uur kunnen draaien zonder elektriciteit van het net (ook een soort van ups dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Er staat me iets van mij dat de citypops wel een UPS hebben. (Omdat die de centrale spil zijn per dorp/gebied)

Als je een gecombineerde city/areapop hebt, en je zit toevallig daarop aangesloten heb je geluk. Alleen bij een reguliere (area)pop heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 14:52
@Lijbrandt_Desk

Kunnen jullie mij vertellen hoe lang het duurt voordat het Eredivisie Live pakket geactiveerd word?

Eventueel order nummer:

182412

[ Voor 3% gewijzigd door Ralphie op 03-08-2012 21:06 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:44:
[...]

Veelal kunnen wij hier niets mee doen. Omdat het internet prima werkt en je het probleem alleen bij enkele downloads hebt. Ik ga kijken of wij iets voor je kunnen doen. Wil je even de computer rechtstreeks aansluiten en een speedtest doen: http://speedtest.reggefiber.nl/beta/ en de resultaten in de vorm van een printscreen mailen naar webcare@lijbrandt.nl met vermelding van kenmerk 1208-01147? Wil je ook een screenshot meesturen van IP config en de lopende processen? - Fleur
Ik zal dit weekend daar even tijd voor vrij maken. (doordat het modem een uur uit moet staan wanneer ik er een apparaat aan willen hangen is het een beetje omslachtig)

Wel wil ik er nogmaals bij vermelden dat zodra ik mijn router weer op de nog werkende UPC verbinding aansluit het probleem direct verdwenen is. Zet ik de boel daarna terug dan is het probleem ook direct weer terug.

En het probleem doet zich voor op 3 verschillende machines. Met of zonder router er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09
Ik kan bevestigen dat de wijkcentrales geen eigen voorzieningen hebben bij stroomstoring.
Hier in de wijk is de stroom een half jaar geleden plat gegaan door een brandje. Ik heb UPS'en, maar had geen internet (toevallig alles aangesloten in de meterkast op de UPS, alarm en glasvezel).
Maar internet was onmogelijk.. (ook de zendmasten van KPN en Vodafone gaan praktisch uit, alleen telefoon verkeer, geen internet/3g op dat moment, voor de noodgevallen).

kreeg wel hetzelfde IP adres terug na 4 uur stroomstoring (en later nogmaals na 8 uur geen stroom door reparaties aan de kast zelf .. nadat we 4 dagen in ons stukje wijk op een generator gedraaid hadden die geen 50hz was-> lastig voor je wekker als deze op 220v werkt:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabes
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 08:44
Citypops, areapops :-s Je kan er maar beter van uit gaan dat alles gewoon plat ligt.

Het is natuurlijk ook niet voor niks dat alarmlijnen niet worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou ook best wel een behoorlijke investering zijn om iedere area-pop ook zo'n eigen noodstroomvoorziening te geven. Alleen in Almere zijn er al 32 van die dingen (als het er inmiddels niet meer zijn).

Ik weet niet hoe veel vermogen de apparatuur gemiddeld vraagt maar als je eenmaal aan een noodstroomvoorziening wil gaan beginnen, dan komt ook automatisch de vraag: "Hoe lang wil je dat de boel up blijft zonder netspanning?".

Bovendien heb je natuurlijk nog altijd het gegeven dat, op een paar 'geeks' na (zoals ondergetekende of enkele anderen hier), bijna niemand noodstroom voor z'n NT zal hebben :P. Met de KPN lijn had je nog de fantoomspanning waarop een bescheiden toestel gevoed bleef maar dat wordt met glas toch moeilijk, denk ik :).

Oftewel, het lijkt me niet realistisch om voor een kleine categorie mensen met eigen noodstroom ook alle areapops van noodstroom te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Probleempje met DVB-C.
Sinds vandaag een 2e Philips TV en die ondersteund ook DVB-C (en T). Het apparaat vindt 87 digitale zenders en 40 analoge. Klopt volgens mij als een bus.
Echter bij het zappen langs de digitale kanalen, moet ik elke keer een (pin)code invoeren, na domweg drukken ben ik er achtergekomen dat 8888 geaccepteerd wordt. Ik krijg dan keurig beeld.
Dit werkt natuurlijk niet zoals gewenst. Op de andere Philips TV werkt het wel.
TV1 Philips 37PFL7606H werkt goed
TV2 Philips 24PFL3507H werkt niet

Wat zie ik over het hoofd? Heb voor zover mogelijk netwerk-id en frequentie ingevuld.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DVB-C van Lijbrandt (GHM) werkt niet met pincodes, vermoedelijk is het een instelling in je tv zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 15:56:
DVB-C van Lijbrandt (GHM) werkt niet met pincodes, vermoedelijk is het een instelling in je tv zelf.
Bleek inderdaad iets raars in TV te zijn.
Standaard staat iets met Age-rating aan op 18. Door zelf een pincode in te stellen bij kinderslot, en vervolgens leeftijdsgrens op geen te zetten kan ik gewoon zappen.
Tijdens setup is nooit om code gevraagd.
Zie ook site van Philips

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cezi

cezi

BIG is bad...

cezi schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:33:
[...]

ik moet t.z.t. een utp kabel naar mijn setopbox in de huiskamer leiden vanuit de meterkast, kan ik die door dezelde pvc buis leiden als waar de coaxkabel doorheen gaat, of zou dat ook verstorend kunnen werken?
heeft iemand hier nog een mening over, dan wel ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rh1no
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09-2024
cezi schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 18:06:
[...]

heeft iemand hier nog een mening over, dan wel ervaring mee?
Ja, ik. Ik heb 1 Coax kabel en 2 UTP kabels door een en dezelfde buis lopen. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Coax en UTP door dezelfde buis heen is echt geen enkel probleem (hoogstens de vraag of het past en hoe makkelijk/moeilijk het trekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
eymey schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:19:
Inderdaad. Coax en UTP door dezelfde buis heen is echt geen enkel probleem (hoogstens de vraag of het past en hoe makkelijk/moeilijk het trekt).
idd. Wel goede coax gebruiken (Hirschmann oid) en goede utp kabel (Geen aluminium/staal zooi!).

Het kan wel een probleem worden als je veel bochten hebt. Met 1x coax en 2x UTP zit een 5/8 buis aardig vol. Een twisting is dan gegarandeerd ellende, en als je veel bochten hebt kan t ook teveel van het goede zijn. Ook niet gaan kloten met dreft oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cezi

cezi

BIG is bad...

eymey schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:19:
ok, bedankt, heb begrepen dat een teiltje zeepsop een stuk helpt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
cezi schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:23:
[...]

ok, bedankt, heb begrepen dat een teiltje zeepsop een stuk helpt... :)
DJSmiley schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:23:
[...]

... Ook niet gaan kloten met dreft oid.
Als je dat doet krijg je de kabels er wel in, maar nooit meer uit. Als je dan in de toekomst nog eens andere kabels wilt leggen mag je de hele bende losbreken. Zeepsop droogt uiteindelijk hard uit, en zal als een soort lijm fungeren in je buizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren eredivisie live aangevraagd via mijn lijbrandt, werkt sinds vandaag, bij jou ook?
Ralphie schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:24:
@Lijbrandt_Desk

Kunnen jullie mij vertellen hoe lang het duurt voordat het Eredivisie Live pakket geactiveerd word?

Eventueel order nummer:

182412

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Laatst online: 05-09 07:32

Willem2

Ω is futile

DJSmiley schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 22:01:
[...]

[...]

Als je dat doet krijg je de kabels er wel in, maar nooit meer uit. Als je dan in de toekomst nog eens andere kabels wilt leggen mag je de hele bende losbreken. Zeepsop droogt uiteindelijk hard uit, en zal als een soort lijm fungeren in je buizen.
Talkpoeder is je vriend... :)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cezi

cezi

BIG is bad...

ok, zeepsop aan de kant, een bus talkpoeder aanschaffen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJSmiley schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:23:
[...]

idd. Wel goede coax gebruiken (Hirschmann oid) en goede utp kabel (Geen aluminium/staal zooi!).

Het kan wel een probleem worden als je veel bochten hebt. Met 1x coax en 2x UTP zit een 5/8 buis aardig vol. Een twisting is dan gegarandeerd ellende, en als je veel bochten hebt kan t ook teveel van het goede zijn. Ook niet gaan kloten met dreft oid.
Hehe inderdaad. HIer alleen maar Hirschmann coax (of andere stevige coax dat al in het huis aanwezig was) en voor UTP heb ik goed opgelet dat het geen "CCA" (coper clad aluminium) of andere zooi was, dus puur koper. Overigens zonder buizen want die waren in dit huis niet echt (meer) aanwezig :P. In de kruipruimte heb ik het met duct tape zo veel mogelijk tegen het 'plafond' geplakt en in de woonkamer in plintgoten :).

In het vorige huis had ik op een gegeven moment wel talkpoeder gebruikt. M'n vriendin keek een beetje raar toen ik met een bus talkpoeder thuis kwam :P

[ Voor 7% gewijzigd door eymey op 05-08-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Ik heb nu UPC met Voordeelpakket 50MB DVR en HD Pakket.
Dit abonnement houd bijna op en ik zit te twijfelen om over te stappen naar Lijbrandt.
Maar lees dat de HD kanalen beter zijn van UPC dan van Lijbrandt, is dit in Leeuwarden nog steeds zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:43

Asphyxion

I am, therefor I think

Sinda vandaag doet geen enkel programma dat ik heb opgenomen het nog. Ik krijg alleen een zwart beeld en het geluid stoort ontzettend. Rebooten - power cycle etc hebben niet mogen helpen. Iemand dit eerder ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 11-09 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 22:18:
Ik heb gisteren eredivisie live aangevraagd via mijn lijbrandt, werkt sinds vandaag, bij jou ook?

[...]
Yep was inderdaad binnen een dag geregeld!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Zaterdag is de expert geweest van Guidion en heeft de zaakjes netjes werkend gekregen. (Glasvezel Compleet 25! met interactieve HDTV ontvanger. )

Nu heb ik twee tv`s met beiden een DVB-C tuner, echter krijg ik bij geen v d twee de digitale beelden door via de coaxkabel.
Automatisch zoeken/digitale zender/ ik geef de *waarden in de op de site van Lijbrandt te vinden , de tv gaat zoeken maar de 0 van gevonden zenders blijft staan.

Iemand die dit herkend en mij advies geven kan?

*Tijdens het instellen van uw DVB-C ontvanger heeft u de volgende gegevens nodig:

Frequentie: 304 MHz (soms in te vullen als 304000);
Symbolrate: 6875 Msymbols/s (soms in te vullen als 68750);
Modulatie: QAM-64;
Netwerk ID: 2180. Ik heb ook 7461.

Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen8
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2017
Beste mensen,

Ik ben weer terug als Arjen8. Mijn ervaringen met Lijbrandt met tv en telefoon erbij zijn tot nu toe postief. Lijbrandt komt alles na en ik vind de klantenservice prima.

Wat wel verbetert zou moeten worden is de kwaliteit van de SD zenders. Ik zat vandaag naar het olympische heren tennisfinale te kijken op Nederland prima kwaliteit in HD. Toen ging men naar het hockey dus ik schakelde naar de BBC voor live coverage. Wat me daar opviel was de belabberde kwaliteit als het beeld op afstand is genomen. Onscherpte, artefacten en dergelijke. Dichtbij is het goed maar de compressie op deze magere streams het geldt ook voor andere zenders is met name op afstandshots te zien.
Weet iemand hier of er nog verbetering aan komt voor de SDF streams want dat kan echt wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Ralphie schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:24:
@Lijbrandt_Desk

Eventueel order nummer:

182412
Het is op 3 augustus actief geworden. Ik lees dat het inmiddels bi je werkt. Veel plezier met Eredivisie Live. - Fleur

[ Voor 7% gewijzigd door Lijbrandt_Desk op 06-08-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:56
@Lijbrandt_Desk

Vandaag is het modem vervangen en moet nu even afwachten of de snelheid constant en beter is dan voorheen.
Voor the time being, bedankt voor de goede adequate in behandeling name van mijn probleem.

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

plaster schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:44:
Zaterdag is de expert geweest van Guidion en heeft de zaakjes netjes werkend gekregen. (Glasvezel Compleet 25! met interactieve HDTV ontvanger. )

Nu heb ik twee tv`s met beiden een DVB-C tuner, echter krijg ik bij geen v d twee de digitale beelden door via de coaxkabel.
Automatisch zoeken/digitale zender/ ik geef de *waarden in de op de site van Lijbrandt te vinden , de tv gaat zoeken maar de 0 van gevonden zenders blijft staan.

*Tijdens het instellen van uw DVB-C ontvanger heeft u de volgende gegevens nodig:

Info
Wij gaan kijken wat wij voor je kunnen doen. -Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

plaster schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 13:44:

Info
Ik hoor dat voor Heerde netwerk ID 8200 kan worden gebruikt. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Lijbrandt_Desk schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:19:
[...]

Ik hoor dat voor Heerde netwerk ID 8200 kan worden gebruikt. - Fleur
Super bedankt Fleur , het werkt perfect nu.
Met de volgende gegevens werkt de DVB-C tuner dus ook in Heerde,

Netwerk ID: 8200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:44:
[...]

Na overleg met een medewerker van de servicedek is er (gezien de klachten bij zowel TV als internet) toch besloten om een Modem Swap uit te laten voeren.

Dit is vanmiddag door Guideon gedaan. Het resultaat: Alles werkt perfect de TV streams doen het nu prima. En mijn downloadprobleem is er ook mee opgelost. 8)

Een wijze les is: Vage downloadproblemen terwijl de rest van het internet prima lijkt te werken kunnen dus wel degelijk aan het modem liggen.

Ik ben inmiddels helemaal tevreden met mijn Lijbrandt abbo. De UPC spullen worden definief afgekoppeld.

@Lijbrandt - Bedankt voor een uitstekende service dusver. :)

EDIT: Het blijkt nog niet helemaal OK te zijn.

De TV werkt prima. echter zodra ik de harddisk van de M540 probeer te formateren krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is en contact op moet nemen met de Servicedesk.

Is er toch ook nog iets met de Box of staat er bij Lijbrandt iets fout.

[ Voor 10% gewijzigd door Lord Maximus op 06-08-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:18
Lord Maximus schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:37:
[...]

Na overleg met een medewerker van de servicedek is er (gezien de klachten bij zowel TV als internet) toch besloten om een Modem Swap uit te laten voeren.

Dit is vanmiddag door Guideon gedaan. Het resultaat: Alles werkt perfect de TV streams doen het nu prima. En mijn downloadprobleem is er ook mee opgelost. 8)

Een wijze les is: Vage downloadproblemen terwijl de rest van het internet prima lijkt te werken kunnen dus wel degelijk aan het modem liggen.

Ik ben inmiddels helemaal tevreden met mijn Lijbrandt abbo. De UPC spullen worden definief afgekoppeld.

@Lijbrandt - Bedankt voor een uitstekende service dusver. :)

De TV werkt prima. echter zodra ik de harddisk van de M540 probeer te formateren krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is en contact op moet nemen met de Servicedesk.

Al eens een software update of iets dergelijks uitgevoerd? Dat wil nog wel eens helpen bij dit soort klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
SirMemeAlot schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:11:
[...]

Al eens een software update of iets dergelijks uitgevoerd? Dat wil nog wel eens helpen bij dit soort klachten.
Ik heb inmiddels zowel Modem (minimaal 20 minuten uit( als Amino al eens gereset. Ook een geforceerde firmware upgrade van de Amino M540 is geprobeerd. Maar dat mag allemaal niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
plaster schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:09:
[...]

Super bedankt Fleur , het werkt perfect nu.
Met de volgende gegevens werkt de DVB-C tuner dus ook in Heerde,

Netwerk ID: 8200
Goedenavond

Weet iemand misschien de instellingen voor Hoevelaken?
Morgen wordt mijn nieuwe tv gebracht welke tevens dvb-c signalen aan kan.
Ik zie voor Hoevelaken nl geen instellingen, dus vraag het maar even in dit forum.

Alvast bedankt voor de moeite.

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charleychui schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:55:
[...]

Goedenavond

Weet iemand misschien de instellingen voor Hoevelaken?
Morgen wordt mijn nieuwe tv gebracht welke tevens dvb-c signalen aan kan.
Ik zie voor Hoevelaken nl geen instellingen, dus vraag het maar even in dit forum.

Alvast bedankt voor de moeite.
Hoevelaken - DVB-C Netwerk ID: 3900

http://www.glashartmedia.nl/?lang=NL&page=69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:04
Lord Maximus schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:37:
[...]

Dit had ik ook, en ene Bartjezz ook; zie posts uit het vorige topic, waarschijnlijk heb je daar wat aan:
Bartjezz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:02:
Een tip voor de mensen die ook de Amino M540 interactieve harddiskrecorder hebben en die niet wilt formatteren:
-start het apparaat met netwerkstekker erin
-trek de netwerkstekker eruit
-start formatteren, als het goed is blijft ie steken bij Formatteren starten (ofzo)
-steek dan de netwerkkabel weer in
-het formatteren start nu wel.

Dank je! Om deze post met google beter te vinden; de melding was "Kan formatteren niet starten. Neem contact op met de helpdesk". Met deze workaround doet ie't wel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Lord Maximus schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:18:
[...]

Ik heb inmiddels zowel Modem (minimaal 20 minuten uit( als Amino al eens gereset. Ook een geforceerde firmware upgrade van de Amino M540 is geprobeerd. Maar dat mag allemaal niet baten.
Kijk even of je iets hebt aan de ervaringen van jurjen_g. Mocht het niet helpen, hoor ik het graag. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeT80
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 17:17
Lijbrandt_Desk schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:06:
[...]

Kijk even of je iets hebt aan de ervaringen van jurjen_g. Mocht het niet helpen, hoor ik het graag. - Fleur
Dit heeft bij mij vorige keer ook gewerkt, dus is zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:15

DjVe

Hatsaflats!

5 minuten de PVR van spanning halen wil ook wel eens werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Maximus
jurjen_g schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:59:
[...]

Dit had ik ook, en ene Bartjezz ook; zie posts uit het vorige topic, waarschijnlijk heb je daar wat aan:

[...]
Bedankt!

Dat werkte perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
@lijbrandt_desk

Zouden jullie kunnen nagaan wat er is met SBS6 via analoog in Meppel deze zender ontvangen wij hier sinds vandaag niet meer. alvast bedankt, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhaaff
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 06:19
Van mijn vorige provider was is gewend om in opnames een tijdstap te maken. Helaas kan dat bij Lijbrandt nog steeds niet. (door bijvoorbeeld 500 in te toetsen en dan op de spoelvoorwaarts-toets te drukken maak je meteen een tijdstap van 5 minuten)

Zijn er meer mensen die dit missen?
Zijn er plannen voor dit bij lijbrandt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Henry_ schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 22:31:
@lijbrandt_desk

Zouden jullie kunnen nagaan wat er is met SBS6 via analoog in Meppel deze zender ontvangen wij hier sinds vandaag niet meer. alvast bedankt, :)
Hier is geen probleem van bekend. Werkt het inmiddels weer? Zo nee, ontvangen wij graag een DM met je adresgegevens. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

bhaaff schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:27:
Van mijn vorige provider was is gewend om in opnames een tijdstap te maken. Helaas kan dat bij Lijbrandt nog steeds niet. (door bijvoorbeeld 500 in te toetsen en dan op de spoelvoorwaarts-toets te drukken maak je meteen een tijdstap van 5 minuten)

Zijn er meer mensen die dit missen?
Zijn er plannen voor dit bij lijbrandt?
Hier zijn nog geen plannen voor. Wanneer dit verandert, horen jullie het van ons. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Hallo Fleur

Ik heb Lijbrandt besteld bij Breedbandwinkel, moet ik mijn huidige provider nu zelf op zeggen?

[ Voor 7% gewijzigd door WhySoSerious? op 08-08-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

dennisvdweg schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:42:
Hallo Fleur

Ik heb Lijbrandt besteld bij Breedbandwinkel, moet ik mijn huidige provider nu zelf op zeggen?
Wacht totdat de verbinding bij ons actief is, zo weet je zeker dat je niet zonder diensten komt te zitten. Je kunt de oude abonnementen zelf opzeggen, of dit door onze overstapservice laten doen (overstapdesk@lijbrandt.nl). Analoge tv mogen zij niet voor je opzeggen. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Hallo Fleur,

Ik had even een vraagje over overstappen van kpn glasvezel naar lijbrandt glasvezel.Zit ik met downtime als ik de verhuisoptie gebruik ? En hoever van ten voren dien ik dan een verhuis order door te geven ?

Over 3 maanden wil ik over stappen ( 25-11-2012 ) maar als ik nu al kan aangeven dat ik wil naar jullie wil en over 2 maanden is er een nieuwe actie kan ik dan alsnog gebruik maken van de nieuwe actie of is telt alleen de aanvraagdatum ?

Dit als vraag op de vraag van hoe ver ik van ten voren een verhuizing moet doorgeven.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

innerchild schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:01:
Hallo Fleur,

Ik had even een vraagje over overstappen van kpn glasvezel naar lijbrandt glasvezel.Zit ik met downtime als ik de verhuisoptie gebruik ? En hoever van ten voren dien ik dan een verhuis order door te geven ?

Over 3 maanden wil ik over stappen ( 25-11-2012 ) maar als ik nu al kan aangeven dat ik wil naar jullie wil en over 2 maanden is er een nieuwe actie kan ik dan alsnog gebruik maken van de nieuwe actie of is telt alleen de aanvraagdatum ?

Dit als vraag op de vraag van hoe ver ik van ten voren een verhuizing moet doorgeven.

Alvast bedankt
Of je met downtime te maken hebt, hangt af van het type netwerk waarop je bent aangesloten. Wil je je adresgegevens via een DM sturen? Wij kijken het graag voor je na. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosimo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-04 13:39
Lijbrandt_Desk schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:36:
[...]

Hier is geen probleem van bekend. Werkt het inmiddels weer? Zo nee, ontvangen wij graag een DM met je adresgegevens. - Fleur
Wij hebben sinds eergisteren ook geen sbs6 meer gehad, maar sinds vanmiddag werkt het weer.
Almere 1326

oldest job in the world: http://www.comodo.com/resources/home/newsletters/nov-10/comodo-chuckles.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Lijbrandt_Desk schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:20:
[...]

Of je met downtime te maken hebt, hangt af van het type netwerk waarop je bent aangesloten. Wil je je adresgegevens via een DM sturen? Wij kijken het graag voor je na. - Fleur
Hallo Fleur,

Ik heb een mailtje gestuurd naar webcare@kantoor.lijbrandt.nl

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

innerchild schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:46:
[...]

Hallo Fleur,

Ik heb een mailtje gestuurd naar webcare@kantoor.lijbrandt.nl

Bedankt.
Ik heb de e-mail niet ontvangen. Let er even op dat er geen kenmerk instaat, anders ontvang ik hem niet. Via DM mag ook. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glasvezel in Eindhoven noord gaat door
http://www.onsneteindhove...glasvezel/In+nieuw+gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Lijbrandt_Desk schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 09:11:
[...]

Ik heb de e-mail niet ontvangen. Let er even op dat er geen kenmerk instaat, anders ontvang ik hem niet. Via DM mag ook. - Fleur
Hoe stuur ik vanuit dit forum een direct message ? of ben ik nu echt stekeblind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

innerchild schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:03:
[...]

Hoe stuur ik vanuit dit forum een direct message ? of ben ik nu echt stekeblind ;)
Ik zie dat jij de optie uit hebt staan. Je kunt eerst de instelling op het forum wijzigen zodat je ook DM's kunt versturen en ontvangen. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
Lijbrandt_Desk schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:04:
[...]

Ik zie dat jij de optie uit hebt staan. Je kunt eerst de instelling op het forum wijzigen zodat je ook DM's kunt versturen en ontvangen. - Fleur
yup gevonden. Bedankt en dm is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Waarom kan wisper wel streams van mutievisie leveren en lijbrandt niet die van glashart? (of gebruikt multivisie dan ook kpn streams?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:50
Kev!n schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:57:
Waarom kan wisper wel streams van mutievisie leveren en lijbrandt niet die van glashart? (of gebruikt multivisie dan ook kpn streams?)
Omdat wisper gebruik maakt van een andere operator ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
pff overstappen van kpn glasvel naar lijbrandt glasvezel duurt 5 weken... dus 5 weken downtime..
ongeloofelijk anno 2012.... je zou bijna denken dat ze dit expres zo moeilijk mogelijk maken om overstappen te bemoeilijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
innerchild schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:08:
pff overstappen van kpn glasvel naar lijbrandt glasvezel duurt 5 weken... dus 5 weken downtime..
ongeloofelijk anno 2012.... je zou bijna denken dat ze dit expres zo moeilijk mogelijk maken om overstappen te bemoeilijken..
Dat was al lang bekend in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet afhankelijk van het netwerk (en daarmee geen algemene universele termijn)?
Overstap tussen 2 providers op WGDO kan dacht ik binnen één dag.

Daarmee zou er dus verschil zijn tussen de overstap KPN -> Lijbrandt op WGDO en KPN -> Lijbrandt op WMP+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behalve dat er geen KPN op WGDO bestaat.

Overal waar zowel KPN als Lijbrandt beschikbaar is heb je óf te maken met WMP/WMP+ óf met beide operators op 1 pop (zowel WGDO als KPN). Alleen WGDO-> WGDO gaat goed. KPN->wgdo of KPN->KPN of wgdo-> KPN is waarschijnlijk drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dan zullen we in Dordrecht 2 operators in 1 pop hebben. Dordt is WGDO maar KPN levert hier ook.
Nooit geweten dat er daadwerkelijk meerdere operators in een pop zaten hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
White_Collar schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:48:
[...]

Omdat wisper gebruik maakt van een andere operator ;)
Maar beide leveren in Alphen aan den Rijn op 1 en hetzelfde netwerk. Dan kan lijbrandt toch ook gewoon stream van Glashartmedia hebben ipv de kpn die we nu hebben? (dus ongecodeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Kev!n schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:22:
[...]

Maar beide leveren in Alphen aan den Rijn op 1 en hetzelfde netwerk. Dan kan lijbrandt toch ook gewoon stream van Glashartmedia hebben ipv de kpn die we nu hebben? (dus ongecodeerd)
Nee, zie voor de onderbouwing de startpost.
Daar staat speciaal een kopje om dit soort vragen eigenlijk te voorkomen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door White_Collar op 09-08-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:13:
Ah, dan zullen we in Dordrecht 2 operators in 1 pop hebben. Dordt is WGDO maar KPN levert hier ook.
Nooit geweten dat er daadwerkelijk meerdere operators in een pop zaten hier...
In Almere is het nog 'leuker'. Hier heeft heel Almere in principe KPN, maar enkele wijken in Almere Buiten hebben daarnaast ook WGDO (en kunnen dus bv. ook XMS, Tweak Blauw, Solcon en Concepts bestellen).

Maar om het wholesale verhaal een beetje simpel te houden en in 1 stad niet afhankelijk te zijn van meerdere leveranciers levert Lijbrandt ook in die wijken alleen via WMP+.
Kev!n schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:22:
[...]

Zo simpel is dat niet. Het netwerk is op de fysieke laag wel 1 en hetzelfde netwerk, maar op de laag waar het licht erop wordt gezet en waar ook daadwerkelijk diensten getransporteerd moeten worden kies je voor een bepaalde operator en wat die operator kan transporteren en routeren. Daar stel je dan je productportfolio op af.

Lijbrandt heeft er voor gekozen met KPN (en evt. Reggefiber Wholesale) te werken en is dan afhankelijk van hun wholesale aanbod. Als men 100% vrij zou willen zijn in wat men aanbiedt en op welke multicast cloud men bv. aansluit voor de TV streams, dan moeten ze zelf apparatuur in de pops plaatsen en operator worden.

[ Voor 41% gewijzigd door eymey op 09-08-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-03-2024
Zijn er meer mensen die momenteel niet in kunnen loggen op Mijn Lijbrandt of Webmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
inderdaad, krijg mail meer binnen en hij vraag continu naam en wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

De uitzending gemist van 13th Street blijft bij mij al de hele week hangen op "programma's laden", is hier iets over bekend?

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:38
Ik heb mij aangemeld voor glasvezel, maar heb nooit een bevestiging gekregen van lijbrandt. Heb wel een bevestiging gekregen van glasvezel vergelijken, waarin staat dat lijbrandt binnen 10 dagen een bevestiging stuurt. Mijn aanvraag dateert van afgelopen maand. Het betreft een vraagbundeling die momenteel wordt gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 15:02
Untouchablezz20 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 05:45:
Ik heb mij aangemeld voor glasvezel, maar heb nooit een bevestiging gekregen van lijbrandt. Heb wel een bevestiging gekregen van glasvezel vergelijken, waarin staat dat lijbrandt binnen 10 dagen een bevestiging stuurt. Mijn aanvraag dateert van afgelopen maand. Het betreft een vraagbundeling die momenteel wordt gehouden.
het kan zijn dat ze die order nooit goed ingeschoten hebben bij lijbrandt. Maar ik zou gewoon de helpdesk even bellen of webcare een DM sturen. Dat heeft meer resultaat dan zomaar iets posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
Krijg op al mijn STB's een foutmellding en geen beeld meer.

The page you are looking for is temporary unavalable, please try again later.

Dit gebeurde na de bekende gids verversen melding (hangen in het scherm)
Na uit/aanzetten STB geen beeld meer.
Uit/Aanzetten Genexis geeft helaas geen oplossing.

DVB-C, analoge TV, telefoon en internet wel beschikbaar

Ik heb momenteel geen IPTV in Hoevelaken, zijn er meer klachten?

[ Voor 30% gewijzigd door charleychui op 10-08-2012 07:07 ]

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die melding ook, Nijkerk. Ik heb overigens geen melding gehad/gezien. Uit/aan zetten heeft hier ook niks geholpen. Internet doet het hier ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Hier in Hoofddorp Vodafone glasvezel via ghm en ook een wit beeld met melding van pagina onbeschikbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Serotonine op 10-08-2012 07:43 ]

Pagina: 1 2 ... 52 Laatste

Dit topic is gesloten.