Als je de APK hebt, installeren is niet het probleem. Gebruiken echter wel. Het kan namelijk zijn dat het daarna nog niet werkt, standaard dan.GerkeP schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:08:
Iemand die de apk heeft van versie 2.0 ?
Op mijn telefoon (1280x720) wat niet veel kleiner is dan mijn tablet (1280x800) kon ik de registratieprocedure niet doorlopen. De app start, en je zou op Start moeten klikken. Deze was niet zichtbaar, en ook niet "verborgen" klikbaar.
Via Ultimate Rotation Control heb ik de app geforceerd in portrait mode kunnen zetten, registratieprocedure doorlopen, en nu "werkt" de app enigsinds. Die app kan er daarna gelijk af.
Mijn ervaring verder:
Live TV werkt bijvoorbeeld heel slecht, wisselen van zenders is omslachtig. Namelijk via de TV Gids > Kijk op tablet, app sluiten, app weer starten, en het werkt.. even. 10 seconden ofzo, daarna komt hij ineens weer met "Bezig met laden".
De beste resultaten heb ik als ik binnen 10 seconden op het fullscreen knopje klik, openen met default video player, na weer 10 seconden geeft deze ineens een foutmelding dat hij het bestand niet kan afspelen, en sluit. Daarna lijkt de GHM app zelf ineens wel goed te werken.
Hopelijk werkt dat op een 7" tablet beter
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen