Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

lanerios schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:28:
jep, zit nu mending op. Maar windwalk is met zn 2k aan mats beetje kostbaar voor een 378 :P
mending is prima voor 378... don't worry

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:25
Ik deed blue gems in 378 en hoger gear (ben JC) en enchants op 384+ gear. Windwalk op die gavel heb inderdaad ook niet gedaan. Kost allemaal veel te veel naar mijn mening aangezien je waarschijnlijk redelijk vlug een beter wapen in DS kunt vinden. En nog veel makkelijker de rest van je gear in DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zit met lage gear xD
aangezien ik nog niet lang 85 ben en ik zomaar gerespecced ben en wat clothgear (als druid) heb om te beginnen met healen. Ben ik nog niet super met gemmen en enchanten bezig xD
Vanaf volgende week, dan slaapt mijn vriendin weer thuis, maar eens VP gaan farmen voor beter gear ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dopiej schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:37:
Ik zit met lage gear xD
aangezien ik nog niet lang 85 ben en ik zomaar gerespecced ben en wat clothgear (als druid) heb om te beginnen met healen. Ben ik nog niet super met gemmen en enchanten bezig xD
Vanaf volgende week, dan slaapt mijn vriendin weer thuis, maar eens VP gaan farmen voor beter gear ^^
Meteen uit doen... Draag alleen maar leather.. je pakt namelijk dan de bonus niet mee

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:44:
[...]

Meteen uit doen... Draag alleen maar leather.. je pakt namelijk dan de bonus niet mee
ja maar ik heb geen andere gear voor te healen.. alleen tanking gear maar dan heb ik geen spirit en intellect.. en het is maar voor te beginnen met healen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Had je je LW maar bij moeten houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
haha ja daar ben ik nu mee bezig dat te levelen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 17:46
waarom koop je dan niet leather PVP gear in plaats van Cloth pvp gear? het mag misschien schelen in de prijs, maar die bonus is best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
fenylalaline schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:53:
waarom koop je dan niet leather PVP gear in plaats van Cloth pvp gear? het mag misschien schelen in de prijs, maar die bonus is best lekker.
vind het een beetje zonde om mijn gold uit te geven aan pvp gear terwijl ik nooit pvp.. als ik gewoon die normals heal daar gear van haal en dan hc's ga doen en dan gear halen.. kan die normals met 2 vingers in de neus healen ook al heb ik hiervoor nog nooit gehealed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ach ik heb ook van 60-70 gehealed in mijn lvl60 PvP setje, ging prima. Die kosten trouwens ook geen gold maar Honor Points (die je weer krijgt door te PvPen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Blijf het jammer vinden dat je maar 2 van de 3 specs kunt doen op 1 character. Zou best voor de grap eens een keer healen willen proberen, maar ja, ga er niet een andere spec voor opofferen. Al kun je dan ook zeggen dat je nog voor alledrie pvp specs wilt hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Dopiej schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:55:
[...]

vind het een beetje zonde om mijn gold uit te geven aan pvp gear terwijl ik nooit pvp.. als ik gewoon die normals heal daar gear van haal en dan hc's ga doen en dan gear halen.. kan die normals met 2 vingers in de neus healen ook al heb ik hiervoor nog nooit gehealed..
maakte die opmerking omdat je 2x 377 items ge-equipped had die cloth waren :) vandaar de vraag. en zonde van gold is het nooit, je kan vrijwel meteen de HOT hc's healen. en het is ook niet een punt of je nu wel of niet pvp'ed, die items zijn er in principe gewoon om je ilvl te boosten zodat je de 378 pve gear kan farmen uit de HOTS.

wellicht is het wel jammer als je krap zit met je gold, maar 3 stacks of heavy savage leather farmen en daar je gear van kopen is zo gebeurd.

[ Voor 10% gewijzigd door Hajame op 02-08-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-07 16:18
http://eu.battle.net/wow/.../kul-tiras/Zuipert/simple

Om maar even wat te laten zien :) Kritiek etc is welkom. Ik weet dat ik wat enchants mis, maar daar ben ik mee bezig ( wil geen 359 meer enchanten bijvoorbeeld). Hoe meer tips hoe beter. Askmrrobot is wat me tot hier heeft gekregen :p

Helaas nog geen cap op dodge/parry/block. zit op 85 oid. Ik doe blijkbaar iets fout

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

IntToStr schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:08:
Blijf het jammer vinden dat je maar 2 van de 3 specs kunt doen op 1 character. Zou best voor de grap eens een keer healen willen proberen, maar ja, ga er niet een andere spec voor opofferen. Al kun je dan ook zeggen dat je nog voor alledrie pvp specs wilt hebben :p
Ik had vroeger Tanken + Healen op mijn paladin.
Ik heb Healing opgeofferd voor Retri, was wel een gedoe om gear te krijgen zeg. Als je dungeons probeert te doen op je tank om dps gear te krijgen en dan de dps gaat zeuren als je ook need erop! :P

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon DPSen in je tank gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Veels te lage DPS, word ik gekickt! (dat was toen nog in WotLK)

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als tank heb ik ook gewoon geneed op dps items als de dps in de groep het niet nodig had. Regelmatig kom je al in een groep zonder plate gear en anders liet ik de dps altijd voorgaan als ie het niet nodig had. Verder wat sparen qua VP en ik had zo een dps setje dat nog maar gedeeltelijk uit tank gear bestond. Vanaf daar ging het snel in LFR, waar ik uiteraard ook gewoon tokens kon winnen voor beide specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
fenylalaline schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:08:
[...]

maakte die opmerking omdat je 2x 377 items ge-equipped had die cloth waren :) vandaar de vraag. en zonde van gold is het nooit, je kan vrijwel meteen de HOT hc's healen. en het is ook niet een punt of je nu wel of niet pvp'ed, die items zijn er in principe gewoon om je ilvl te boosten zodat je de 378 pve gear kan farmen uit de HOTS.

wellicht is het wel jammer als je krap zit met je gold, maar 3 stacks of heavy savage leather farmen en daar je gear van kopen is zo gebeurd.
ja maar zoals ik aangaf heb ik alle gear gekregen van onze lieve guildleadster die had het of op de GB of haar eigen bank staan en ze had het zelf niet nodig..
Moet ook zeggen dat ik nog maar 3 instances als healer heb gedaan maar omdat ik het wat druk had afgelopen anderhalve week heb ik nog geen nieuwe gear kunnen farmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-07 14:57
lanerios schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:14:

Om maar even wat te laten zien :) Kritiek etc is welkom. Ik weet dat ik wat enchants mis, maar daar ben ik mee bezig ( wil geen 359 meer enchanten bijvoorbeeld). Hoe meer tips hoe beter. Askmrrobot is wat me tot hier heeft gekregen :p

Helaas nog geen cap op dodge/parry/block. zit op 85 oid. Ik doe blijkbaar iets fout
Naar mijn mening ligt Mrrobot dan weer eens te slapen, goed dat je het aan ons vraagt :-). De cap voor doge, parry en mastery is eigenlijk alleen te halen met hoger itemlevel (of alles puur mastery gemmen, dan kom je ook een eind). Houdt er als paladin rekening mee dat je altijd blessing of kings hebt (voor je CTC-cap).

Ik zou je spec aanpassen naar zoiets: http://eu.battle.net/wow/...!kbjYeTTWeQ!Ygk!ZXjQlmNnp
Prima glyph voor crusader strike vind ik persoonlijk fijn, maar kan ook iets anders zijn. De major glyphs zijn al een stuk persoonlijker en kan je wat meer zelf in beslissen.

Qua reforging zou ik er voor zorgen dat parry en dodge zo dicht mogelijk bij elkaar liggen. Uiteindelijk zal in fight je dodge hoger uitkomen door de windwalk proc die je vast wel een keer krijgt op je tanking weapon:)

Vanaf het moment dat je de CTC-cap bereikt hebt kun je één van de volgende twee beslissingen maken:
- Mastery --> stamina gems; vooral op Heroic gevechten is meer stamina toch wel een beetje van belang
- Mastery --> dodge/parry; door diminishing returns is dit momenteel de 'slechtere' optie van de twee maar persoonlijk vind ik avoidance belangrijker dan meer health te hebben...

Verder gewoon lekker heroics doen om het tanken een beetje door te krijgen. Aggro krijgen en houden is niet moeilijk; een groep leiden en fouten van anderen opvangen/het makkelijker maken voor de healer is al een stuk moeilijker.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 09:36
Wordt met de release van MoP nu ook Cross Realm Zones geïntroduceerd?
Hopelijk wel want op dit moment is mijn realm (Vashj) best wel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
lanerios schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:14:

Mrrobot bye bye zwaaien en wowreforge hallo zeggen.. heb ze met elkaar vergeleken op mijn druid, mr robot haalt al mijn reforges overhoop. wow reforge is de enige die dit fatsoenlijk neer zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Misschien als voorbeeld: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Ik was toevallig uitgelogd in tank spec.

Mijn dodge en parry liggen hier vrij ruim uit elkaar omdat ik een dodge trinket heb. Windwalk hou ik geen rekening mee, dat is puur een bonus.

Ik ben hier al bezig om van heel veel mastery naar ook stamina te gemmen. Dodge en parry komt meestal wel van de gear en nog meer hiervan wordt zonde door de diminishing returns. Wie weet als er ooit nog een dag komt dat ik mijn 384 items kan vervangen voor 397 items zal ik bijv. meer +101 stamina gems gaan gebruiken ipv de +67 mastery van nu.

En met wat heroic gear kan ik zelfs expertise en hit misschien gaan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wowreforge zegt dat ik veel naar exp moet doen. Lijkt me niet zo slim aangezien ik nog niet aan de CTC cap zit ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik zelf reforgelite (in game).

Het leuke daarvan is dat je ook zelf caps kunt aangeven die niet standaard zijn ingeregeld in het tooltje.
Zo heb ik op mijn mage natuurlijk standaard de hitcap. Na de hitcap is hitrating waardeloos.
Standaard zit er geen hastecap in, die wil ik zelf wel want onze vrienden theorycrafters zijn daar mee aan het rekenen geweest... Die kan ik in reforge lite dus zelf toevoegen :)

Bijkomende voordeel is dat als hij heeft gecalculate je op show klikt, wat gold betaald en je items automatisch worden gereforged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Zeror schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:00:
Wahahahaaha Ghostcrawler, lucky bastard! :+ 8) :+

[afbeelding]
Vraag me af of die setjes te bestellen voor vrouw/vriendinlief? :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waar kan ik die bestellen! :P

Heb nu Souldrinker, woot! Windwalker erop, en ik ben er klaar voor >< Helaas wel plat geflamed door warrior dps en Frost DK dat ik er als tank geen recht op heb etc. Was wel amusant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah kon ik eindelijk een FL heroic achievment run mee, komt me vriendin met een sneak attack uit eten :P

Naja moet maar ;).
Hopen zaterdag wat openraid's kan doen !
Wil nog wel wat BWD / BOT en FL achievments doen voor mounts.

Liefst Madness en Spine op HC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Mektheb schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:59:
Bah kon ik eindelijk een FL heroic achievment run mee, komt me vriendin met een sneak attack uit eten :P

Naja moet maar ;).
Hopen zaterdag wat openraid's kan doen !
Wil nog wel wat BWD / BOT en FL achievments doen voor mounts.

Liefst Madness en Spine op HC :P
Tja dat wil ik ook wel, maar de hoogste dps is op vakantie dus we komen even niet voorbij spine (vnl vanwege nieuwe mensen die naast gevechten leren ook nog wel wat gear kunnen gebruiken.)

Maar nog twee maanden te gaan voor 1 boss, dus dat lukt wel een keer in die tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
1,1 miljoen spelers verloren in Q2, gaat lekker dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 14:21
shoombak schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:20:
Mwa was echt wel te verwachten, zomer, diablo3, geen content, en de content die er was is al niet echt boeiend, valt me eigenlijk wel mee, dacht dat ze wel 1,5 zouden verliezen.

Echte vraag is volgend kwartaal of te zien of ze dan deze spelers weer terug weten te winnen met MoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-07 14:11
Zag het bericht net ook op Nu.nl
Ik had deze reactie ook wel hier verwacht. Maar goed het is altijd te onderbouwen, D3, zomerslack, mensen die DS hc op 8/8 hebben. Er was al tijden bekent dat DS de laatste patch zou zijn voor dat MoP zou komen. Had niet anders verwacht dan dat er mensen hun account frozen zouden maken.

ik verwacht eerlijk gezegd dat met MoP weer alle records worden verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

junglebeast schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:03:
[...]

Vraag me af of die setjes te bestellen voor vrouw/vriendinlief? :)
Ditto.
Laat mij ook ff weten als je ze vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:27
Het spel heeft me weer te pakken (it keeps pulling me back in...). Gisteren begonnen met mijn outland clown lockje. En het ging zo lekker dat ik dacht van laat ik even mijn "verwaarloosde" characters langs gaan. Dus even mijn level 81 shadow priest en level 80 rogue bij langs en getver wat was het weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Carthrax schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:17:
Het spel heeft me weer te pakken (it keeps pulling me back in...). Gisteren begonnen met mijn outland clown lockje. En het ging zo lekker dat ik dacht van laat ik even mijn "verwaarloosde" characters langs gaan. Dus even mijn level 81 shadow priest en level 80 rogue bij langs en getver wat was het weer leuk.
World of Warcrack strikes again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt, vooral in het oosten van de wereld. Maakt het uit? Nop, zorgt het ervoor dat je met minder plezier kan spelen? nop.

Ik snap niet dat er zoveel gezeik altijd over gemaakt wordt. Zolang je lekker met je guild/vrienden/partner/alleen kan spelen, dan boeit het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

Het boeit in kleine mate vanwege het feit dat een grote spelersbase zorgt voor veel inspanning van een developer, zakken die nummers zodanig dan gaat een Blizzard toch echt zijn aandacht verleggen naar nieuwe projecten... zover is het nog laaaang niet, maar een stabiele playerbase is toch wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:00

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Blizzard staat met sub nummers nog steeds mijlenver boven de concurrentie. Niks aan de hand dus. Met MoP komen er een hoop weer terug.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-07 14:57
Anoniem: 233450 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:32:
Het boeit in kleine mate vanwege het feit dat een grote spelersbase zorgt voor veel inspanning van een developer, zakken die nummers zodanig dan gaat een Blizzard toch echt zijn aandacht verleggen naar nieuwe projecten... zover is het nog laaaang niet, maar een stabiele playerbase is toch wel fijn :)
De playerbase is nog steeds redelijk stabiel, tijdens de zomer neemt het altijd af. Ik heb zojuist mijn subscription ook weer gecancelled voor de vakantie, met mij hebben velen dat gedaan waarschijnlijk. Daarnaast is er te weinig content om mensen spelend te houden momenteel. Ik log eigenlijk alleen nog maar in om te raiden op mijn main, de rest kan mij niet zoveel intresseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-07 14:11
maar 9.000.0000 x €13 is altijd nog €117 miljoen per maand wat ze nu nog binnen trekken aan maandelijkse inkomsten van alleen wow.

Daarbij zijn er wellicht een miljoen mensen afgehaakt op het moment dat D3 uitkwam, dus ook al geen verlies voor Blizzard, En aankomende maand komt er weer meer centjes bij van andere releases. dus tot de release van MoP komt er nog genoeg centjes binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thysiej schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:36:
[...]

De playerbase is nog steeds redelijk stabiel, tijdens de zomer neemt het altijd af. Ik heb zojuist mijn subscription ook weer gecancelled voor de vakantie, met mij hebben velen dat gedaan waarschijnlijk. Daarnaast is er te weinig content om mensen spelend te houden momenteel. Ik log eigenlijk alleen nog maar in om te raiden op mijn main, de rest kan mij niet zoveel intresseren
Jup had hetzelfde voordat ik op vakantie ging.. M'n sub een maandje stopgezet en nu weer terug aan gezet..
Weet niet of ze dat meerekenen..
En ja natuurlijk veel mensen die tot MoP hun sub hebben stopgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:40:
[...]

Jup had hetzelfde voordat ik op vakantie ging.. M'n sub een maandje stopgezet en nu weer terug aan gezet..
Weet niet of ze dat meerekenen..
En ja natuurlijk veel mensen die tot MoP hun sub hebben stopgezet..
Zoals ik! :9
Ik vond Cata niks, dus was na een maand of twee al gestopt.
Maar zodra MoP er is, reken maar dat ik gelijk 3 maanden subscribe! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:42:
[...]

Zoals ik! :9
Ik vond Cata niks, dus was na een maand of twee al gestopt.
Maar zodra MoP er is, reken maar dat ik gelijk 3 maanden subscribe! :D
Ja ben ook gestopt na 1 maand Cata xD
Mja het begon weer te kriebelen ( en had weer meer tijd om te spelen) dus maar Weer begonnen 4 maanden geleden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand die zin heeft om mijn shammy te levellen? :9 :P :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Wat schuift het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:16:
Iemand die zin heeft om mijn shammy te levellen? :9 :P :9
Onder de 150 per uur ben ik niet geintresseerd :P
* SinergyX heeft grote MMO CV :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren in iets minder dan 3uur DS 25m HC gecleared (incl 20m pauze)...met die 30% debuff gaat het nergens meer over. Door vakantie en andere zaken had ik iets van 5 weken niet geraid.

Maar maakt mij weinig uit, MoP PTR lijkt nu iets stabieler te zijn waardoor ik nu wel kan questen in V4W.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
vhal schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:42:
Gisteren in iets minder dan 3uur DS 25m HC gecleared (incl 20m pauze)...met die 30% debuff gaat het nergens meer over. Door vakantie en andere zaken had ik iets van 5 weken niet geraid.

Maar maakt mij weinig uit, MoP PTR lijkt nu iets stabieler te zijn waardoor ik nu wel kan questen in V4W.
Doen jullie goed :p bij ons in de guild zitten niet eens zoveel mensen om een 25m te doen laat staan een 25m HC..

Btw dat filmpje in je sign = meesterlijk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

haha zo'n terechte opmerking ;) wil het liefst lekker HoT's gaan lopen met de shammy maar voor het weekend wordt hij ZEKER geen 85.. tijdens het weekend ook niet ben ik bang.. :( gelukkig wel een voeding besteld voor mijn pc.. hopelijk functioneert hij dan weer

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Voor 10m normal moeten we al regelmatig puggen, laat staan 25m of HC ;(

Poging op ultraxxion HC kon weer niet doorgaan vanwege te weinig mensen. Iedereen die ook maar een beetje gear had en online was meegenomen uit de guild voor een normal clear, maar spine bleek toch erg lastig... Crap dps en een hoop kleine dingen die de "nieuwelingen" niet heel handig deden. Nog even volhouden, volgende week krijgt onze guild leader z'n legendary daggers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IntToStr schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:39:
Voor 10m normal moeten we al regelmatig puggen, laat staan 25m of HC ;(

Poging op ultraxxion HC kon weer niet doorgaan vanwege te weinig mensen. Iedereen die ook maar een beetje gear had en online was meegenomen uit de guild voor een normal clear, maar spine bleek toch erg lastig... Crap dps en een hoop kleine dingen die de "nieuwelingen" niet heel handig deden. Nog even volhouden, volgende week krijgt onze guild leader z'n legendary daggers :p
Om ze vervolgens met MoP weer te kunnen vendoren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:07:
[...]

Om ze vervolgens met MoP weer te kunnen vendoren :p
Zijn ze niet mooi genoeg voor Transmogrify?

EDIT: Ik heb nog nooit Legendary's gehad, best wel triest :-(

[ Voor 13% gewijzigd door FT Twisty op 03-08-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zei ik ook al tegen hem, heeft ie ze eindelijk, gaat ie een paar weken op vakantie en dan komt MoP bijna meteen :p

Maar gebruiken voor transmog kan niet met legendaries. Ik kan me echter wel voorstellen dat je ze alsnog wil hebben na al die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

IntToStr schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:14:
Zei ik ook al tegen hem, heeft ie ze eindelijk, gaat ie een paar weken op vakantie en dan komt MoP bijna meteen :p

Maar gebruiken voor transmog kan niet met legendaries. Ik kan me echter wel voorstellen dat je ze alsnog wil hebben na al die tijd.
He? Waarom kun je legendaries niet gebruiken voor transmog?
Wat heb je er dan aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dit zie je vaak als discussie terugkomen op de wow forums, want inderdaad, wat heb je er dan aan nadat de content niet meer current is? Zelf heb ik de legendary hammer uit vanilla wow. Was een leuk projectje, maar heb er dus eigenlijk helemaal niets aan buiten een leuke achievement.

De reden waarom niet is geloof ik dat iedereen dan legendaries zou gaan gebruiken en dat het dan niet meer zeldzaam zou zijn. Lijkt mij onzin. Wie weet gaat het ooit in de toekomst nog gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

IntToStr schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:46:
Dit zie je vaak als discussie terugkomen op de wow forums, want inderdaad, wat heb je er dan aan nadat de content niet meer current is? Zelf heb ik de legendary hammer uit vanilla wow. Was een leuk projectje, maar heb er dus eigenlijk helemaal niets aan buiten een leuke achievement.

De reden waarom niet is geloof ik dat iedereen dan legendaries zou gaan gebruiken en dat het dan niet meer zeldzaam zou zijn. Lijkt mij onzin. Wie weet gaat het ooit in de toekomst nog gebeuren...
Ten eerste moet je ze eerst farmen, en dat gebeurt ook niet 1,2,3!
Verder heeft niet iedereen de tijd/zin/geduld ervoor.

Waarom moet het zeldzaam zijn als de content al eeuwenoud is? Dan zie je die oude content nooit meer terug want er is geen reden om het nog te equippen...

By the way, ik dacht dat Blizzard juist wilde dat mensen weer in de oude content zouden komen en gingen beleven, dat was toch een van de doelen van Cata?
Dus het spreekt elkaar wel erg tegen vind ik

[ Voor 10% gewijzigd door FT Twisty op 03-08-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:27
IntToStr schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:14:

Luni heeft een legendary verzameling. Ook al heeft hij er niets meer aan dan gebruikt hij ze als RP gear of gewoon om mee te showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of ze moeten er een heirloom systeem aan hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:03:
Of ze moeten er een heirloom systeem aan hangen
Dat zou mooi zijn, kan ik voor altijd m'n legendary hammer gebruiken en hoef ik nooit meer dps wapens te verzamelen :D

Gaat m dus niet worden. Dit zou veel te krachtig worden. En als het niet tot het bis wapen zou leiden zou je het alsnog niet meer gebruiken vanaf een bepaald punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze kunnen er dan toch ook gewoon 'replica' versies van maken? Beetje simpele greenie stats maar wel bruikbaar voor transmog. Aantal wapens uit TBC waren toch zo weer ingame gebracht? (waar je behoorlijke reputation grind voor nodig had).

Wie wil er nu niet met de illidan daggers rondlopen? :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2012 16:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah weer heb ik het

Zit ik in een leuke openraid voor FL krijg ik een DC van me ISP en kan vervolgens 3/4 uur lang niet inloggen, en gelijk een bad comment ofc :<

Naja atleast Do A Barrel Roll gehaald..

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 03-08-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Even een vraagje, iemand die mij hier toevallig een Scroll of resurrection kan sturen?

Wou weer even kijken maar kan niemand te pakken krijgen die nu nog speelt.

dm me als je me een scroll kan sturen! bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-07 15:40
heb je een berichtje gestuurd ;)

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Hey Lc

Heb de mail van Blizzard nog niet ontvangen, enig idee hoelang dit ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Als je de scroll verstuurd krijg je een mededeling dat ze er per uur (of 2 uur) in batch uitgaan, dus je zou 'm als 't goed is wel binnen een uurtje wel binnen moeten hebben.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Ah top!

dan wacht ik het rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

Als iemand in de gelegenheid is mij een Scroll of Resurrection toe te sturen, ben ik je zeer dankbaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rj- op 04-08-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elro.
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-07 11:10
Verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zo, Transfer aan het doen naar Dragonblight dankzij Hulkie :P (heeft me overgehaald). Gaat wel traag zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ok, enorme noob post wss maar goed. Ik ga ook maar eens Wow uitproberen. Ben nu de startersedition aan het installeren. Ik zie dat deze wel veel beperkingen heeft.

Komt het spel wel goed overeen met de echte spelervaring? En neem ik het ventje ook mee die ik creer als ik naar de betaalde versie ga? Of kan ik dan nog changen? (ok kan voor geld, maar lijkt me relaxter om gelijk een juiste keus te maken). Nog ergens anders op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan later de starter inderdaad upgraden naar een volledige versie :).

En ja je hebt wel beperkingen maar zeker niet om in het spel te komen, maar zoals bij de vele MMO's is alles eigenlijk om END game content, en alles daartussen is wel leuk maar naar mijn mening niet waar het om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Mektheb schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:00:
Je kan later de starter inderdaad upgraden naar een volledige versie :).

En ja je hebt wel beperkingen maar zeker niet om in het spel te komen, maar zoals bij de vele MMO's is alles eigenlijk om END game content, en alles daartussen is wel leuk maar naar mijn mening niet waar het om gaat.
Heb nog nooit een MMO gespeeld, dus een beetje rondlopen vind ik al lachen wss :-)

Hmm, ik draai triple screen 1920-1200. Het scherm is over 3 schermen verdeeld, maar op scherm 1 en 3 slechts een heel klein stukje (zelfde als bij youtube fullscreen). Heeft iemand een snelle fix? Of moet ik weer het hele internet afzoeken voor een antwoord?

Edit: lees net dat het native 5760-1200 draait. Nu nog menu fix ff zoeken

Noob vraag. Kan nergens vinden of ik bij de starters edition meerdere characters kan aanmaken en dan later classes kan veranderen. Ik heb nu werkelijk geen idee wat ik moet kiezen en heb geen zin om straks geld te payen of opnieuw te levellen omdat ik een verkeerde keus gemaakt heb :(

[ Voor 39% gewijzigd door Tennisbal op 04-08-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

tennisbal schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 23:07:
[...]

Heb nog nooit een MMO gespeeld, dus een beetje rondlopen vind ik al lachen wss :-)

Hmm, ik draai triple screen 1920-1200. Het scherm is over 3 schermen verdeeld, maar op scherm 1 en 3 slechts een heel klein stukje (zelfde als bij youtube fullscreen). Heeft iemand een snelle fix? Of moet ik weer het hele internet afzoeken voor een antwoord?

Edit: lees net dat het native 5760-1200 draait. Nu nog menu fix ff zoeken

Noob vraag. Kan nergens vinden of ik bij de starters edition meerdere characters kan aanmaken en dan later classes kan veranderen. Ik heb nu werkelijk geen idee wat ik moet kiezen en heb geen zin om straks geld te payen of opnieuw te levellen omdat ik een verkeerde keus gemaakt heb :(
Je kan 10 verschillende characters/classes maken die t/m level 20 kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2024

Rj-

Rj- schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 20:00:
Als iemand in de gelegenheid is mij een Scroll of Resurrection toe te sturen, ben ik je zeer dankbaar :)
Hoe lang duurt het voor je een Scroll ontvangt? Ik heb deze namelijk nog niet in mijn mailbox zien verschijnen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kijk in je battle net. Vaak komt hij niet in de mail en wel daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Waar moet het dan staan in je battle.net?

2 dagen geleden heeft iemand deze voor mij verstuurd maar heb hem nog niet binnen.

Iemand enig idee? (Scroll of Resurrection)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ramon1984 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 12:52:
Waar moet het dan staan in je battle.net?

2 dagen geleden heeft iemand deze voor mij verstuurd maar heb hem nog niet binnen.

Iemand enig idee? (Scroll of Resurrection)
Ik stuur je er nog wel eentje als je me even je mail pm-ed

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-07 15:40
ramon je moet ff inloggen op je wow account via battle.net dan op je wow edition en dan bij referrals daar staat recruit a friend en scroll of ressurection. dan bij received invitations.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
gelukt nu! zat maar op een e-mail te wachtten die blijkbaar nooit komt ^^

Nu eens even kijken hoe het ook al weer was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
junglebeast schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 03:11:
[...]

Je kan 10 verschillende characters/classes maken die t/m level 20 kunnen spelen.
mag ik die ook later verwijderen? en opnieuw beginnen met eentje die level 5 is bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

tennisbal schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:08:
[...]

mag ik die ook later verwijderen? en opnieuw beginnen met eentje die level 5 is bv?
Je begint altijd met lvl 1. En als je er 1 delete dan kun je deze alleen terug krijgen met een support ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
junglebeast schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:32:
[...]

Je begint altijd met lvl 1. En als je er 1 delete dan kun je deze alleen terug krijgen met een support ticket.
bedoel dat ik 10 mannetjes kan maken en ff uitproberen en dan weer eentje deleten en opnieuw beginnen zonder tickets etc? Ik hoef geen recovery oid te krijgen. Gaat mij erom dat ik geen idee heb wel ventje ik moet kiezen en geen zin heb om later verplicht verder te spelen enzo (of kosten te moeten maken)

edit: lees net mijn comment en zie dat het op meerdere manieren gelezen kan worden :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Tennisbal op 05-08-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Je kunt op elk gewenst moment een karakter verwijderen en een nieuwe beginnen, zonder kosten. Als je een nieuwe begint, dan begin je altijd bij level 1. Met uitzondering van de death knight, die begint bij 55. Maar die kan je pas maken als je minimaal 1 karakter op level 85 hebt.

In totaal kun je er zelfs 50 verschillende maken, max 10 per realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
uashy schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:43:
Je kunt op elk gewenst moment een karakter verwijderen en een nieuwe beginnen, zonder kosten. Als je een nieuwe begint, dan begin je altijd bij level 1. Met uitzondering van de death knight, die begint bij 55. Maar die kan je pas maken als je minimaal 1 karakter op level 85 hebt.

ok dank, net ff gespeeld. triple monitoren ziet er leuk uit. Alleen de HUD zit in de hoeken, nog even kijken hoe ik die op m'n middelste monitor krijg. Nu moet ik wel erg veel draaien met m'n hoofd...

Ok poppetje gemaakt en nu, best een complex spel. Werd meteen geslacht door een uil, daarna weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-07 19:16
lanerios schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:32:
zo, Transfer aan het doen naar Dragonblight dankzij Hulkie :P (heeft me overgehaald). Gaat wel traag zeg :p
Owh da's leuk! Ik hoop dat dit de OWEB progress weer een beetje aan gaat slingeren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tennisbal schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:08:
[...]

Level 5 is zo gehaald. Met een half uurtje ben je wel level 5. Dus dat is de moeite niet.
tennisbal schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:30:
ok dank, net ff gespeeld. triple monitoren ziet er leuk uit. Alleen de HUD zit in de hoeken, nog even kijken hoe ik die op m'n middelste monitor krijg. Nu moet ik wel erg veel draaien met m'n hoofd...
Dat kun je oplossen met addons. Bijv. MoveAnything.

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 05-08-2012 17:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Nog mensen die op Doomhammer spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

uashy schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 15:43:

Een DK unlock je al bij lvl 55 van een andere class.. En je moet Wrath of the Lich King hebben.

Maar ik zou het voorlopig bij 1 realm/server houden. Op http://wow.realmpop.com/eu.html kun je goed zien hoeveel spelers er zijn van elke factie op een realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Brainscrewer schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 17:29:
Nog mensen die op Doomhammer spelen? :)
Jep, essence of mercy en Intrepid society zijn guilds van vrienden van me. (wel een rot guilds dat hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-07 21:03
Tijdje niet meer gespeeld door vakantie en een kapotte pc.
Maar ben het van plan weer op te pakken. Zijn er nog mensen die op Earthen Ring spelen?
Of die via RealID wel eens crossrealm raiden en dan achievements doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Goed nieuws voor mensen met veel alts :) :

"Valor of the Ancients Buff
Mists of Pandaria is going to make it easier for you to earn Valor points on your alts once your main character is capped for the week. The Valor of the Ancients buff increases the Valor earned on all of your characters on a realm by 50%, after one character has capped for the week. This comes along with another change to Valor points that limits the amount you may hold at any time to 3,000 per character.
"

Natuurlijk geen zelfde alternatief voor pvp :/

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hmm handig om een 2de char te gearen voor heroics of raids.

Ben toch maar weer aan het pvpen geslagen met mijn DK. Beetje de weken door komen. En dan tussendoor leathers en ores farmen. Kom toch amper Horde tegen op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

temp00 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:43:
Goed nieuws voor mensen met veel alts :) :

"Valor of the Ancients Buff
Mists of Pandaria is going to make it easier for you to earn Valor points on your alts once your main character is capped for the week. The Valor of the Ancients buff increases the Valor earned on all of your characters on a realm by 50%, after one character has capped for the week. This comes along with another change to Valor points that limits the amount you may hold at any time to 3,000 per character.
"

Natuurlijk geen zelfde alternatief voor pvp :/
Oh sweet, heb gister net me Pala ook naar Kazzak getransfered om te gearen :)
Enig idee wanneer dit live gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-07 09:00
Anoniem: 233450 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 08:14:
[...]

Oh sweet, heb gister net me Pala ook naar Kazzak getransfered om te gearen :)
Enig idee wanneer dit live gaat?
25 september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bummer :P

Had gehoopt dat ze het as woensdag al zouden starten zodat iedereen ze alts op een lekker instapniveau heeft voor MoP.

edit: Zucht, zie nu pas dat het gewoon in het originele berichtje staat :P ik geef me wekker de schuld! die hoort niet om 5 uur af te gaan op maandag !!

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 233450 op 06-08-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Tauren shammy op level 83 nu! Door al doe drukte en feestjes in de stad niet echt aan levellen toegekomen... Deze week is het doel om 85 te worden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Toch m'n mage maar even doorzetten dus :) Sta nu klaar om op de boot naar Northrend te stappen, dus het begint langzaamaan op te schieten.

Wel mogelijk irritant trouwens dat er een cap van 3000 gaat komen. Al ga je misschien wel veel meer VP gebruiken doordat je gear straks letterlijk kunt upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:38:
Toch m'n mage maar even doorzetten dus :) Sta nu klaar om op de boot naar Northrend te stappen, dus het begint langzaamaan op te schieten.

Wel mogelijk irritant trouwens dat er een cap van 3000 gaat komen. Al ga je misschien wel veel meer VP gebruiken doordat je gear straks letterlijk kunt upgraden.
Hoezo is dit jammer?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-07 09:30
want 10k+ vp's sparen is ook wel leuk?

zoveel heb ik er heul niet, echt niet O-)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.