Thysiej schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:30:
[...]
Je weet dat de trinket 'on-hit' procced he; de stacking dodge blijft bestaan zolang ik ergens op in blijf slaan; op heel veel bosses hit ik wel één keer in de 10 seconden (zo lang duurt de proc).
Ik weet niet hoe lang morchok z'n black-blood ability duurt, maar dat zou dan maar één van de weinige gevechten zijn waar je de buff verliest.
Op hagara verlies je de buff wel in de tussenphases inderdaad, maar je hebt de buff alweer up voordat hagara haar eerste attack doet (vanwege de stun). Op madness raak ik het helemaal nooit kwijt (sta altijd wel ergens op in te hakken), afijn ik denk dat ik de buff dus op de belangrijke momenten (als er iets op mij aan het inhakken is) eigenlijk altijd wel up heb.
dat weet ik, en ik weet ook dat het 10 tot 15 seconden duurt voor je de volle stack hebt. zolang ben je dus ook niet ctc-capped als je de buff meeneemt in je ctc-berekening overigens.
En die 1x per 10 seconden iets slaan is mij iig lastiger gebleken dan ik dacht, hoewel min ervaringen als dps-er met zo'n trinket een goede ervaring zou moeten zijn.
- morchok verlies je 'm zeker
- zon'ozz hc kan tijdens (1e) black phase, als spawnen/lopen ietwat traag is door bal opvangen,eea afhankelijk van gehanteerde taktiek. normal is tank'n'spank
- yorsahj, geen probleem, tenzij je 2 tanks gebruikt en als 2e tank blobs mee dps-ed: risico op verlies
- hagara, je verliest 'm, maar door stun is dat idd niet echt een probleem
- ultraxion, geen probleem
- warmaster: hoe beter de dps, hoe groter de kans dat je 'm verliest tussen de waves.
- spine: met kiten van bloods of tanken van amalgamation moet je in de fasewisselingen dus heel goed opletten dat je 'm niet verliest (is mijn ervaring)
- madness: hele gevecht bevat zoveel beweging en targetwisselingen dat je geheid zo hier en daar je stack kwijt raakt. Ik vond het iig veel te omslachtig om er daar op te moeten letten en gebruik er liever een wat statischer buff.
Het is ook wmb geen slechte trinket hoor, maar er kleven nogal wat haken en ogen aan. De valor trinket is een veiliger keuze. En voor zover ik weet ook voor iig alle plate tanks een bis trinket. (maarja, dat ilvl hè

)
Dus als je je tank nog aan het gearen bent: valortrinket, zeker als je neck/cloak/relic al hebt.