Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-04 22:02
Heb net tussendoor even een mumble server geinstalleerd op m'n server. Kan verbinding maken en lijkt zowaar in 1 keer te werken!

Alleen nog even uitvinden hoe je alles kunt configureren en zo, maar goed genoeg om vanavond ook in de praktijk te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-04 21:25

thunderlight

Tja...

thunderlight schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:31:
[...]

ipv ingame calender zijn er natuurlijk altijd mogelijkheden om een calender buiten de game te openen om te zien wat voor de mensen het beste uit komt.

Denk dat dat niet eens het grootste struikelblok hoeft te zijn.
Mochten er meer mensen geintreseerd zijn in een leuke HC run binnen de cata raids.
heb even een agenda gemaakt met wat datums tot een week voor de release van Pandaria uiteraard.

ben benieuwd of er mensen zijn die mee willen in een avondje fun.
http://www.scheduleonce.c...xMTg2MzguTT0xNDAyMjcuVD0x

Je kan hier opgeven wanneer het jou het beste uitkomt.
Graag ook even een aantal chars opgeven waarmee je mee zou willen.

p.s. : Voor mij zijn het alleen alliance chars. dus zou wel prettig zijn als er alleen mensen reageren met een char aan de zijnde van alliance

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-04 14:00

mrsar

waar een sar is,is een wodka

nice, ik zal er nog eens naar kijken als ik terug ben van vakantie xD ergens eind deze maand :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-04 12:41
was geintereseerd, maar helaas horde only :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Yay ik heb een Beta key gewonnen voor MoP in die sweepstakes van Blizzard op FB :D

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Santho schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:36:
Yay ik heb een Beta key gewonnen voor MoP in die sweepstakes van Blizzard op FB :D
Wtf, hoe? Ik dacht dat Nederland niet mee kon doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees net dat je op Gamescon dus ook MoP beta kan spelen (niet zeker of dat PTR is of 'beta beta').

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:15
Ben nu begonnen met een Duo Projectje. Verschillende instances samen doen om te kijken hoever we komen.
Warlock -> Epicfish Bloodhoof
Paladin -> Bastille Dragonblight

Hyjal -> Gecleared. Warlock bos -> niet te doen, falling damage doet teveel damage
TK -> Alar dood, rest moet nog
BT -> Shade, Supre, die ghost dude. Gurtogg -> niet te doen. De debuff stacked te snel
SSC -> 1e boss is dood irritant, de debuff daar slacht me te snel af als tank

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:55

DarkUnreal

Postmaster General

Dopiej schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:20:
[...]

The Occulus waarschijnlijk..
wat had ik een schijthekel aan die instances back in the days :P
Met guild members was het geen probleem.. maar met pugs... OMG..

"Lets do the achievement!"
- "Please guys, lets not do it, I've wiped too often here with pugs trying to get an ach, lets just down bosses and cue for the next"
"Zomg... we do ach or we kick you"
- "..."

en dan 10x wipen :p

en na de zoveelste wipe; omdat men niet wist hoe het moest. Leavde de hele party.. moest je weer 20 minuten wachten totdat je een full party had (d'r auto-joinde wel mensen, maar die leave'de gelijk weer "OMG, oculus.. bye")

haha, kan d'r wel om lachen achteraf... maar toen d'r tijd... pure haat :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

DarkUnreal schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 19:09:
[...]

Met guild members was het geen probleem.. maar met pugs... OMG..

"Lets do the achievement!"
- "Please guys, lets not do it, I've wiped too often here with pugs trying to get an ach, lets just down bosses and cue for the next"
"Zomg... we do ach or we kick you"
- "..."

en dan 10x wipen :p

en na de zoveelste wipe; omdat men niet wist hoe het moest. Leavde de hele party.. moest je weer 20 minuten wachten totdat je een full party had (d'r auto-joinde wel mensen, maar die leave'de gelijk weer "OMG, oculus.. bye")

haha, kan d'r wel om lachen achteraf... maar toen d'r tijd... pure haat :p
klinkt bekend ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Occolus <3

Echt Geweldig, kon me daar zo vermaken met al die mensen die leavede en faalde :P.
Het ergste in Wotlk was voor mij toch wel Violet Hold, echt de meest boring ever samen met ToC 5man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ach ja The Cockulus wat een feest was dat altijd. Qua design best leuk, maar als je er een paar bij had die niet echt begrepen wat te doen was het een nachtmerrie 8)7. Gelukkig was het tegen het eind van de expansion wel iets beter qua wipes.

Weet mij trouwens nog goed mijn eerste dungeon te herinneren. Dat was Scarlet Monastery op m'n lock in TBC. Ik had geen flauw benul van roles, verschillende classes en het concept van dungeons/raiden en weet nog dat ik vrij pissig werd op een gast -wat na later de tank bleek te zijn- omdat hij telkens als eerste aanviel. Ik tegen die tank/groep nog zoiets van "Just let me attack first for once pffff!!". Ja dat was achteraf gezien best genant 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

OMG the Occolus

Dat was echt een rampen plan met pugs.
vaak zat geprobeerd om met pugs te clearen maar vaak was het een grote whipe feest.
Verder was Hals of Reflection ook zoon fijne dungeon om te doen. daar ben ik ook regelmatig gestrand met pugs omdat de dps er gewoon niet was om alle adds af te vangen in the escape from the Lich King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

thunderlight schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 20:57:
OMG the Occolus

Verder was Hals of Reflection ook zoon fijne dungeon om te doen. daar ben ik ook regelmatig gestrand met pugs omdat de dps er gewoon niet was om alle adds af te vangen in the escape from the Lich King.
met die nooit problemen gehad eigelijk.

zanzi etc was in begin ook wel weer leuk dat niemand er echt de gear voor had,deed je er rustig anderhalf uur over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

Dat was idd wel fijn ZG / ZA met een beetje pech kon je er 2 a 3 op een avond doen in het begin.
als je dat vergelijkt met de laatste 3 steld dat echt niks voor. hadden ze van mij wel in de zelfde moeilijkheid graad mogen houden. dan was het tenminste leuk om er door heen te wandelen nu sta je met 15 min max weer in SW als je een beetje mazzel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Occulus veel met bekenden gedaan, nooit pugs. Met bekenden die weten wat te doen was het echt een walk in the park, 1 van de makkelijkere heroics zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaez
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-02 14:28
Een hele goede avond.

Ik ben nieuw op het forum en aangezien het vooral voor deze thread is dacht ik, ik stel mezelf maar even voor.

Nja, ik ben Bryan, Jaez in game, speel WoW vanaf einde firelands, niet zo lang dus maar heb in korte tijd veel over het spel geleerd. Heb nu net een korte break van 2 maanden achter de rug maar verveelde me maar dus heb ik maar weer wat gametime gekocht.

M'n armories dan ook maar even :)

Main dk: http://eu.battle.net/wow/en/character/kilrogg/Jaez/advanced
Alt 1 druid; http://eu.battle.net/wow/...ilrogg/Assisting/advanced
Alt 2 shammy: http://eu.battle.net/wow/...ilrogg/Elviondra/advanced
Alt 3 mage: http://eu.battle.net/wow/en/character/kilrogg/Meepz/advanced

M'n dk was mn eerste 85 en daar heb ik dus ook het meeste op gespeeld. Mage heb ik 3-4 dagen geleden pas gedinged dus de gear is een beetje meh.

Speel op Kilrogg alliance als iemand me toe wil voegen stuur maar een pm :)

Bedankt voor het lezen :D

Daag :3

[ Voor 6% gewijzigd door Jaez op 08-08-2012 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:26:
[...]

Ja, ik heb echt te weinig tijd gehad de afgelopen week... sub is zelfs al verlopen kwam ik gisteravond laat achter :)
Maar geen zorgen! Ik heb besloten dat ik mijn Priest op Aszune toch maar ga levelen, maar dan wel met het oog op PvP. Dat is voor mij persoonlijk iets makkelijker casual te spelen dan de PvE end game content. Niet dat ik de komende maand in de buurt ga komen van end game :p (lvl26 nu..)
Is het tegenwordig niet net zo makkelijk als Pve? (met die Random raidfinder enzo?)
als je serieus pvp endgame wil gaan doorlopen kost je dat net zoveel tijd als met pve hoor aangezien RBG-pugs vaak net zo rampzalig zijn als PVe-raid-pugs.

Arena is dan wel weer goed te regelen maar zoals met alles, als je iets serieus wil doen ben je altijd mede afhankelijk van je medespelers tenzij je Leeroy Jenkins heet :P

beetje Casual Bg-tjes spammen en TB iedere 2 uur meepakken kan natuurlijk altijd casual ;) wel een mooie timing van je,kan je gelijk door de nieuwe expansion heen en beginnen met het farmen van gear, ga je pvp land niet met een achterstand in

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Laatst online: 09:55

DarkUnreal

Postmaster General

Tis alweer een poosje geleden dat ik mijn DK aangemaakt heb, maare moest je niet al een andere 85 hebben voordat je een DK kon aanmaken? Hoe kan dan jou DK je mainzijn? :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nog nooit zo geweest. Je moest een 55 hebben voor een DK :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Vivaladen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 06:40:
[...]
Is het tegenwordig niet net zo makkelijk als Pve? (met die Random raidfinder enzo?)
als je serieus pvp endgame wil gaan doorlopen kost je dat net zoveel tijd als met pve hoor aangezien RBG-pugs vaak net zo rampzalig zijn als PVe-raid-pugs.

Arena is dan wel weer goed te regelen maar zoals met alles, als je iets serieus wil doen ben je altijd mede afhankelijk van je medespelers tenzij je Leeroy Jenkins heet :P

beetje Casual Bg-tjes spammen en TB iedere 2 uur meepakken kan natuurlijk altijd casual ;) wel een mooie timing van je,kan je gelijk door de nieuwe expansion heen en beginnen met het farmen van gear, ga je pvp land niet met een achterstand in
Gezien mijn speeltijden (vaak pas na 22:00) is PvE niet zo makkelijk voor mij. Vooral omdat ik daar meer tijd aan kwijt ben dan een paar BGs/TB meepakken.
Vermaakte me op mijn andere server altijd prima in BGs, beetje shieldjes spammen enzo.
En met een paar goede healers (of überhaupt 1 healer) heb je toch al snel een behoorlijke overhand in BGs. Vooral omdat het andere team ook nooit healers lijkt te hebben :p
Daarnaast vind ik PvP ook leuker aangezien je niet tegen een NPC boss aan staat te hakken maar tegen echte tegenstanders speelt. Misschien dat ik uiteindelijk nog wel wat Arena ga doen maar dat zien we tegen die tijd wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Lanerios: gear ziet er steeds beter uit! Ik zat net nog even te kijken... Ik denk dat de tanktrinket van VP een goede koop is. Die is ongeveer best in slot en kan je laatste 359 vervangen!

Gister wel gelachen (en soms gehuild) toen ik een groepje relatief slechte spelers samen met een maatje van me door DS heen knalde. Uiteindelijk een volledige clear. Ultraxion normal was nog de grootste hindernis...

Ook is mijn druid inmiddels 503 LW. Die bracer enchants zijn best sexy! En ik hoef nu niet meer zo hard te grinden. Ook begin ik eindelijk een beetje damage te doen met mijn uil en beertje!

Hier de logs:
http://www.worldoflogs.co...sum/damageDone/?enc=kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hulkie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:32:
@ Lanerios: gear ziet er steeds beter uit! Ik zat net nog even te kijken... Ik denk dat de tanktrinket van VP een goede koop is. Die is ongeveer best in slot en kan je laatste 359 vervangen!
De VP tank trinket is misschien even leuk door de hoge mastery als je nog ver van de ctc af bent als paladin, maar daarna wordt ie waardeloos. De on use dodge heb je niets aan eigenlijk, want je kunt nog steeds gewoon een hit om je oren krijgen. Zelf heb ik naast de 403 dodge trinket van spine (die redelijk vaak zal droppen als je DS wat vaker gaat doen, of je kunt ook LFR nog proberen) en de 378 stamina trinket met dodge proc uit de laatste HoT dungeon. Die 378 gebruik ik terwijl ik ook de 397 stamina + mastery proc heb, want aan die mastery heb ik helemaal niets en dodge is nog een kans op verbetering in ieder geval. Mocht de dag ooit nog komen dat de stamina trinket + shield gaat droppen in DS dan ga ik die gebruiken, maar die heb ik in 250 boss kills (LFR + normal + heroic) nog nooit zien droppen.

Gisteren 2 uur lang lopen wipen op Ragnaros. Dat is toch wel een echt gevecht zeg. Meestal gingen we dood ergens rond de transitie naar p3. Nog vrij lastig om al die kleine dingen in de gaten te houden en goed af te handelen.

[ Voor 15% gewijzigd door IntToStr op 08-08-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

IntToStr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:43:
[...]

De VP tank trinket is misschien even leuk door de hoge mastery als je nog ver van de ctc af bent als paladin, maar daarna wordt ie waardeloos. De on use dodge heb je niets aan eigenlijk, want je kunt nog steeds gewoon een hit om je oren krijgen. Zelf heb ik naast de 403 dodge trinket van spine (die redelijk vaak zal droppen als je DS wat vaker gaat doen, of je kunt ook LFR nog proberen) en de 378 stamina trinket met dodge proc uit de laatste HoT dungeon. Die 378 gebruik ik terwijl ik ook de 397 stamina + mastery proc heb, want aan die mastery heb ik helemaal niets en dodge is nog een kans op verbetering in ieder geval. Mocht de dag ooit nog komen dat de stamina trinket + shield gaat droppen in DS dan ga ik die gebruiken, maar die heb ik in 250 boss kills (LFR + normal + heroic) nog nooit zien droppen.

Gisteren 2 uur lang lopen wipen op Ragnaros. Dat is toch wel een echt gevecht zeg. Meestal gingen we dood ergens rond de transitie naar p3. Nog vrij lastig om al die kleine dingen in de gaten te houden en goed af te handelen.
HC hoop ik? Normal is vrij simpel.. :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:47:
[...]

HC hoop ik? Normal is vrij simpel.. :p
Dat was normal :p De mensen bleven helaas maar omvallen. Voor mij was het de 2e keer dat ik dit gevecht deed. Heb voor mezelf wel het idee dat ik het redelijk door heb, maar er waren te veel mensen waarbij dat nog niet helemaal het geval was helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn probleem is nu vooral dat ik op onregelmatige tijden kan spelen... op Bladefist zijn er alleen pug's te vinden op woensdag bij de reset.. daarna gaat de realm zo goed als dood .. Aangezien mijn hockey weer begint kan ik nooit op deze dag :(. Wel leuk in continuum maar ik vind een dooie realm wel echt saai..

Gelukkig gister mijn Tauren shammy naar 84 gelevelt. Eerste keer dat ik een horde speel en het bevalt me goed.. Misschien zelfs wel beter dan alliance nu ;) haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Anoniem: 93248 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:31:
[...]

Gezien mijn speeltijden (vaak pas na 22:00) is PvE niet zo makkelijk voor mij. Vooral omdat ik daar meer tijd aan kwijt ben dan een paar BGs/TB meepakken.
Vermaakte me op mijn andere server altijd prima in BGs, beetje shieldjes spammen enzo.
En met een paar goede healers (of überhaupt 1 healer) heb je toch al snel een behoorlijke overhand in BGs. Vooral omdat het andere team ook nooit healers lijkt te hebben :p
Daarnaast vind ik PvP ook leuker aangezien je niet tegen een NPC boss aan staat te hakken maar tegen echte tegenstanders speelt. Misschien dat ik uiteindelijk nog wel wat Arena ga doen maar dat zien we tegen die tijd wel weer
Kijk daar heb je ook weer gelijk in, ik dacht dat je met endgame de RBG's en Arena bedoelde maar randoms met zo nu en dan een TB-tje is inderdaad prima te doen en te doen wanneer het jou uitkomt :)

healers kom je ook steeds meer tegen en dan ga je de veranderingen van WOTLK/CATA wel merken hoor met de hoge HP waarden van tegenwordig kan je zelfs met een Roque gesteund door wat healers al een Victory point in bijv. AB bezetten en een ruime tijd bezet houden wat jouw team weer een voordeel geeft aangezien de tegenspelers die jou en je healers willen doden op dat moment bezet zijn door jou en elders op de map niet "het verschil" kunnen maken in een gevecht om een vlag of victory point.

ben wel zeer benieuwd naar het nieuwe honor systeem en pvp-power, ze willen geloof ik de instap drempel wat lager maken voor PVE-ers, hoop wel dat ze andersom ook een beetje aan de pvp-ers denken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-04 08:30
IntToStr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:43:
[...]

Voor druid tanks is de trinket stukken beter, die hebben geen CTC-cap zoals paladins of warriors kunnen hebben.

Gisteren nog even een paar instances met beide tanks gedaan. Ik dacht nog even snel het tweede deel van LFR te doen, natuurlijk kom je dan terecht bij Deathwing. Bleek ik in de eerste try op de 4e plek te staan als tank met dps... Vervolgens vielen we op LFR om door Cataclysm :( Dat heb ik nog nooit gezien op LFR, meteen maar geleaved.

Met mijn pala was het ook grappig, even het eerste deel van LFR gedaan. Kom je terecht bij de tweede boss, als tank. We starten het gevecht en ik kom er tot mijn verbazing achter dat we niet 2, maar 5 tanks hebben in de raid, alleen ik en een andere tank stonden gemarkeerd als tank. Helaas hadden we healers die geen enkel idee hadden dat ze met Wrath/Lightningbolt/Exorcism niet konden healen, met 3 stacks van de debuff op Yor'Sahj lieten ze me al omvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Raggy gaat wel heel erg om timing van events, zéker op heroic. Als je de P2-3 transition een beetje verkeerd timet kun je doen wat je wilt, maar dan wipe je gewoon, tenzij je in de chaos van al die adds de koelte kunt bewaren...Naja, da's dan meer geluk dan wijsheid :P

@hmr: als je nog anderhalve maand geduld hebt is je realm vast weer wat actiever. Ik merk zelf al maanden dat ik behalve raids nauwelijks nog inlog, maar daar gaat als MoP launcht vast weer verandering in komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Blistimo op 08-08-2012 09:59 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vivaladen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:55:
[...]
Kijk daar heb je ook weer gelijk in, ik dacht dat je met endgame de RBG's en Arena bedoelde maar randoms met zo nu en dan een TB-tje is inderdaad prima te doen en te doen wanneer het jou uitkomt :)

healers kom je ook steeds meer tegen en dan ga je de veranderingen van WOTLK/CATA wel merken hoor met de hoge HP waarden van tegenwordig kan je zelfs met een Roque gesteund door wat healers al een Victory point in bijv. AB bezetten en een ruime tijd bezet houden wat jouw team weer een voordeel geeft aangezien de tegenspelers die jou en je healers willen doden op dat moment bezet zijn door jou en elders op de map niet "het verschil" kunnen maken in een gevecht om een vlag of victory point.

ben wel zeer benieuwd naar het nieuwe honor systeem en pvp-power, ze willen geloof ik de instap drempel wat lager maken voor PVE-ers, hoop wel dat ze andersom ook een beetje aan de pvp-ers denken haha
Heb vroegah op mijn Rogue behoorlijk wat RBG en wat Arena gedaan. Dus ik weet inderdaad dat daar wel wat meer tijd in gaat zitten :)
Gezien mijn huidige vrije tijd zal het wel bij random BGs e.d. blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Thysiej schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:56:
[...]

Voor druid tanks is de trinket stukken beter, die hebben geen CTC-cap zoals paladins of warriors kunnen hebben.
Ik dacht dat lanerios ook een paladin was :)
Blistimo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 09:57:
Raggy gaat wel heel erg om timing van events, zéker op heroic. Als je de P2-3 transition een beetje verkeerd timet kun je doen wat je wilt, maar dan wipe je gewoon, tenzij je in de chaos van al die adds de koelte kunt bewaren...Naja, da's dan meer geluk dan wijsheid :P
Hier gingen we inderdaad regelmatig de mist in. Dan liepen er nog wat extra adds rond terwijl je moet zorgen dat die sons of flame niet bij de hamer komen. Werd een beetje chaos. Op de laatste try moest ik 5 sons in m'n eentje tegen zien te houden. Toen was het boem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Anoniem: 93248 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:12:
[...]

Heb vroegah op mijn Rogue behoorlijk wat RBG en wat Arena gedaan. Dus ik weet inderdaad dat daar wel wat meer tijd in gaat zitten :)
Gezien mijn huidige vrije tijd zal het wel bij random BGs e.d. blijven
haha ok , maareh vroegah ??
vroegah was toen de horde nog geen pallies had en de Alliance nog geen shammies hahaha
(en je clothies nog kon one of two shotten met een melee auto attack swing :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vivaladen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:22:
[...]

vroegah was toen de horde nog geen pallies had en de Alliance nog geen shammies hahaha
Arena's zit pas in WoW sinds TBC en RBG's pas sinds Cata .. ;[

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:24:
[...]

Arena's zit pas in WoW sinds TBC en RBG's pas sinds Cata .. ;[
één arena niet ....de Gurubashi Arena in stv :+

maar ik vind dat de woorden Arena+Vroeger nog wel kunnen hoor, TBC is er ook alweer een poosje maar de RBG's nog niet zo lang idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vivaladen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:22:
[...]
Dat was heeel vroegah, toen ik er nog van overtuigd was dat een Hunter ook best een melee class kon zijn :)

Vroegah op mijn rogue praat ik over halverwege WoTLK/Cata release (dus ~2 jaar geleden). Daarna ben ik eigenlijk gaan healen en heb ik bijna geen DPS meer aangeraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vivaladen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:33:
[...]

één arena niet ....de Gurubashi Arena in stv :+

maar ik vind dat de woorden Arena+Vroeger nog wel kunnen hoor, TBC is er ook alweer een poosje maar de RBG's nog niet zo lang idd.
TBC was arena nog leuk

* hmr zegt het nog maar een keer terwijl hij met weemoed terug denkt aan zijn gladiator s3 title 8) O-) ;w

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:36:
[...]
TBC was arena alles nog leuk
Fixed it for you, zal mischien wat nostalgisch zijn, maar ik vindt persoonlijk Vanilla + TBC de leuksten, ben in wotlk en cata veel minder gaan spelen omdat het te makkelijk is geworden (free epics meteen @ end-level, bah)

Maar moet zeggen dat PvP nog steeds leuk is.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:39:
[...]

Fixed it for you, zal mischien wat nostalgisch zijn, maar ik vindt persoonlijk Vanilla + TBC de leuksten, ben in wotlk en cata veel minder gaan spelen omdat het te makkelijk is geworden (free epics meteen @ end-level, bah)

Maar moet zeggen dat PvP nog steeds leuk is.
Wij waren het volgens mij al eerder met elkaar eens! Gewoon nog Heroics voor Blue's doen ipv Epics.
Attument voor de hogere Raids. En je nog echt progress moest boeken in Raid content om de laatste tier te bemachtigen.. Niet het Cataclysm - ding level 85 en 2 dagen later half tot full epic -

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:36:
[...]

TBC was arena nog leuk

* hmr zegt het nog maar een keer terwijl hij met weemoed terug denkt aan zijn gladiator s3 title 8) O-) ;w
Ligt niet aan de veranderingen die ze in het Arena systeem hebben aangebracht en de aanpassingen kwa matchmaking waarmee gefraudeerd werd voor het leven haha

Denk dat de Class aanpassingen (de buff/nerf jojo) in combinatie met de enorm hoge HP waarden een grote rol speelden in het verzieken van de gameplay in arena want het heeft de snelheid waarmee gespeeld en gevochten werd helemaal onderuit gehaald.

moet eerlijk zeggen dat ik er eerst best positief over was toen ik hoorde dat ze de HP waarden omhoog gingen schroeven (ik dacht meer HP = langere gevechten en dat leek me leuk toen) totdat ook ik het in het tegendeel spelenderwijs ondervond .

een mage was bijvoorbeeld vroeger echt een Glasscannon, die kon je letterlijk met 2 swings van je wapen kapot slaan, andersom schoot een mage naar verhouding ook best wel heel hard haha maar ik vond het toen geweldig om in AV of world pvp een beetje achter het gepeupel te staan met mn pally om vervolgens heel snel naar een clothwearer te rennen,gauw te killen en vervolgens weer terug te rennen :P

het die enorme HP balken van nu hoef je dat niet meer te flikken en ja natuurlijk is er wel balance nu tussen de classen die de ene keer weer iets meer in het voordeel vd ene class zit en de andere keer weer in de ander maar het haalt de snelheid en dynamiek van een match er wel mee onderuit.
hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:41:
[...]

Wij waren het volgens mij al eerder met elkaar eens! Gewoon nog Heroics voor Blue's doen ipv Epics.
Attument voor de hogere Raids. En je nog echt progress moest boeken in Raid content om de laatste tier te bemachtigen.. Niet het Cataclysm - ding level 85 en 2 dagen later half tot full epic -
mee eens O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Vivaladen op 08-08-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

En toch vraag ik me nog steeds af wat er anders is, behalve het kleurtje van de gear.

@Viva: Gevechten op hoog niveau zijn nu veel tactischer. Er komt meer smanespel tussen spelers wat betreft CC en goed getimede pushes bij kijken, in plaats van het onvermijdelijk kapot burnen van één speler om vervolgens een 2v3 of 4v5 over te houden. Natuurlijk gebeurt dit nu nog steeds op lagere niveaus, maar in theorie moet het op alle niveaus zo zijn dat gevechten tactischer zijn geworden.

En natuurlijk is het voor jou als pally vervelend dat je het spelletje dat je kon spelen niet meer kunt doen, maar bekijk het ook eens vanuit de kant van de mage; die weet nu dat hij als hij het slim speelt niet wordt ge-1-shot door welke melee class dan ook.

[ Voor 79% gewijzigd door Blistimo op 08-08-2012 10:49 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Blistimo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:44:
En toch vraag ik me nog steeds af wat er anders is, behalve het kleurtje van de gear.
Het Epic Gevoel van een Epic item is mijns inziens weg..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vivaladen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:44:
Ligt niet aan de veranderingen die ze in het Arena systeem hebben aangebracht en de aanpassingen kwa matchmaking waarmee gefraudeerd werd voor het leven haha

Denk dat de Class aanpassingen (de buff/nerf jojo) in combinatie met de enorm hoge HP waarden een grote rol speelden in het verzieken van de gameplay in arena want het heeft de snelheid waarmee gespeeld en gevochten werd helemaal onderuit gehaald.

moet eerlijk zeggen dat ik er eerst best positief over was toen ik hoorde dat ze de HP waarden omhoog gingen schroeven (ik dacht meer HP = langere gevechten en dat leek me leuk toen) totdat ook ik het in het tegendeel spelenderwijs ondervond .

een mage was bijvoorbeeld vroeger echt een Glasscannon, die kon je letterlijk met 2 swings van je wapen kapot slaan, andersom schoot een mage naar verhouding ook best wel heel hard haha maar ik vond het toen geweldig om in AV of world pvp een beetje achter het gepeupel te staan met mn pally om vervolgens heel snel naar een clothwearer te rennen,gauw te killen en vervolgens weer terug te rennen :P

het die enorme HP balken van nu hoef je dat niet meer te flikken en ja natuurlijk is er wel balance nu tussen de classen die de ene keer weer iets meer in het voordeel vd ene class zit en de andere keer weer in de ander maar het haalt de snelheid en dynamiek van een match er wel mee onderuit.
Juist daarom zijn random BGs op laag level altijd wel grappig. Iedereen gaat lekker snel dood en vice versa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Is dat dan niet gewoon opgeschoven naar een epic gevoel bij heroic raid items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:49:
Nope... Iedereen loopt met de zelfde gear... Heroic lijkt me wel een leuk gevoel maar denk toch niet dat het haalt met het epic gevoel van vroeger.. maar lets agree to disagree want deze discussie komen we toch niet uit :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:47:
[...]

Het Epic Gevoel van een Epic item is mijns inziens weg..
Maar waarom dan? Je hebt toch nog net zoveel moeite moeten doen in DS als in MC voor je gear? Het gaat toch om het gevoel dat je hebt als je een boss voor het eerst downt en daar je eerste item van mag looten?

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

IntToStr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:49:
Blistimo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

Maar waarom dan? Je hebt toch nog net zoveel moeite moeten doen in DS als in MC voor je gear? Het gaat toch om het gevoel dat je hebt als je een boss voor het eerst downt en daar je eerste item van mag looten?
Niet echt, tegenwoordig hebben ze vrij snel nerfs. In tbc en vanilla wilde ik nog wel juigen als ik voor het eerst een boss neer had. in wotlk en cata heb ik zoiets van Meh, boss neer volgende week nog maar een keer.

En in vanilla en tbc kon je nog elixirs en flasks stacken, dus je moest zowiezo meer farmen om voorbereid te zijn. Tegenwoordig kun je zonder consumables af.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Blistimo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

Vind van niet.. In cata worden de epics naar je hoofd geslingerd ..In ds waren de eerste bosses intens snel neer... Een boss droppen geeft niet meer hetzelfde gevoel ( op normal dan ...) En als je al full epic aan komt lopen met gratis LFR epics die er precies hetzelfde uitzien...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep ben een pala. Heb bijna Therazane unlocked (7 quests te gaan) en ook bijna Earthen Ring WOOT!

Die trinket weet ik echt niet >< ik zit uit te zoeken wat echt goede koop nu is voor valor.

Over het epic gevoel. Ik heb dat gevoel weer wel met "Heroic" gear. Mensen die dat hebben (vooral de DS wapens van Madness) weten wel wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Blistimo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:44:

@Viva: Gevechten op hoog niveau zijn nu veel tactischer. Er komt meer smanespel tussen spelers wat betreft CC en goed getimede pushes bij kijken, in plaats van het onvermijdelijk kapot burnen van één speler om vervolgens een 2v3 of 4v5 over te houden. Natuurlijk gebeurt dit nu nog steeds op lagere niveaus, maar in theorie moet het op alle niveaus zo zijn dat gevechten tactischer zijn geworden.

En natuurlijk is het voor jou als pally vervelend dat je het spelletje dat je kon spelen niet meer kunt doen, maar bekijk het ook eens vanuit de kant van de mage; die weet nu dat hij als hij het slim speelt niet wordt ge-1-shot door welke melee class dan ook.
daar heb je helemaal gelijk heb alleen het laatste seizoen niet veel tijd gehad om op een leuk niveau arena's en rbg's te doen op mn pally omdat mijn warrior en mage de voorkeur hadden in de team opstelling.

heb ook voornamelijk rbg's gedaan op mn warrior maar volgend seizoen tove ik mn pally weer tevoorschijn :D

dat spelletje was best leuk haha en als het fout ging -->Bubble! :P

speel nu in Bg's voornamelijk een ondersteunende rol en die bevalt me ook prima,altijd fijn om mensen te hebben en ofc op het juiste moment je CD-tjes spammen om een prio target neer te gooien

[Editje] met het epic verhaal ben ik het ook wel eens maarja dat is de nieuwe standaard geworden denk ik.
waarom zou er iets verkeerds aan zijn om het kleurtje van de epics weer blauw te verven en de epics weer epics te maken? weet nog wel hoe ik in vanilla vol bewondering stond te kijken als er weer een fraai uitgedoste hardcore Raider stormwind met een bezoekje vereerde,daar kon je zonder te inspecten al zien dat die gast enorm veel effort had gedaan voor zn gear hoor! net als met de pvp sets van toen

[ Voor 15% gewijzigd door Vivaladen op 08-08-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-04 16:49
Het is maar hoe je er zelf in staat. Toen wij Vashj voor de eerste keer (pre-nerf) down kregen heb ik zo hard gejuiched dat de hele buurt er last van had. Toen wij die vervelende draak voor de Lich King voor de eerste keer dood hadden heb ik net zo hard gejuiched. Die paarse pixels zijn daarna leuk maar daar doe ik het niet voor.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Naja, ik zal het wel niet snappen dat mensen zich laten beïnvloeden door veranderende condities van het spel. Mij gaat het om het gevoel van het boeken van progressie in een competitieve omgeving, met mensen die dezelfde instelling hebben als ik. Daar haal ik mijn voldoening uit, en dat is ook de reden dat ik nog altijd met plezier speel. Mijn plezier wordt niet verpest als iemand anders dezelfde gear heeft als ik. Mijn plezier wordt niet verpest als ik niet meer uren hoef te grinden voor een raid, maar dat ik wat herbs van de AH af trek voor Cauldrons.

Ik snap niet dat er mensen zijn die hun ervaring moeten spiegelen aan anderen. Jij speelt voor jouw plezier, anderen spelen voor hun plezier.

Maar misschien ben ik wel gewoon te oud :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het maakt mij verder niet uit waar iedereen blij van wordt hoor :p Ik heb zelf eigenlijk alleen in patch 4.3 gespeeld, dus weet helemaal niets van "vroeger".

Misschien dat hier meespeelt dat je nu na al die jaren er een beetje gewend aan bent geraakt en dat het gaat om "just another big baddie" bij een boss kill.

Ik denk dat het misschien wel beter zou zijn geweest van blizzard als ze epics alleen in raids en high level pvp zouden uitdelen, maar ja, dan gaat een behoorlijk deel van de community weer zeuren dat ze geen toegang hebben tot epics en veroordeeld zijn tot blauwe spulletjes. Al hebben we daar ook weer LFR voor tegenwoordig.

Ik doe het in ieder gewoon met wat blizzard me voorschotelt en speel voor mezelf en voor m'n plezier.

[ Voor 7% gewijzigd door IntToStr op 08-08-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
lanerios schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:57:
Jep ben een pala. Heb bijna Therazane unlocked (7 quests te gaan) en ook bijna Earthen Ring WOOT!

Die trinket weet ik echt niet >< ik zit uit te zoeken wat echt goede koop nu is voor valor.

Over het epic gevoel. Ik heb dat gevoel weer wel met "Heroic" gear. Mensen die dat hebben (vooral de DS wapens van Madness) weten wel wat ze doen.
ik zou, tegen wat hierboven gesteld wordt in, wel voor de mastery trinket gaan. Veel betere opties zijn er voor die slot niet.
de stacking dodge trinket is onbetrouwbaar, stam/mastery is waardeloos en stam/shieldproc is ook niet bepaald je van het.
zodra je mastery capped kun je altijd een deel reforgen naar dodge/parry en het geeft je de ruimte meer stamina/avoidance(/hit/exp) op je gear te gemmen/reforgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:01:
Het maakt mij verder niet uit waar iedereen blij van wordt hoor :p Ik heb zelf eigenlijk alleen in patch 4.3 gespeeld, dus weet helemaal niets van "vroeger".

Misschien dat hier meespeelt dat je nu na al die jaren er een beetje gewend aan bent geraakt en dat het gaat om "just another big baddie" bij een boss kill.

Ik denk dat het misschien wel beter zou zijn geweest van blizzard als ze epics alleen in raids en high level pvp zouden uitdelen, maar ja, dan gaat een behoorlijk deel van de community weer zeuren dat ze geen toegang hebben tot epics en veroordeeld zijn tot blauwe spulletjes. Al hebben we daar ook weer LFR voor tegenwoordig.
En dat was misschien juist wel goed aan TBC, raids voor ieder niveau en toch verschil... Heb zelf BT pre-nerf niet gezien maar dat boeide me niet omdat de progress in de andere raids erg leuk was om te doen.

ik speel btw ook alleen om mijn eigen voldoening en helemaal neit om andere.. het gaat niet om het e-peen idee van die paarse pixels. ( ik meen af te kunnen leiden aan de post hierboven dat men mij daarvan verdenkt.) Maar juist de voldoening ergens een beetje moeite voor te moeten doen vond ik leuk. Ik had mijn lock binnen 2 dagen full epic.. Redelijk Meh gevoel.. Helft van de mensen die full epic is heeft geen clue wat het spelletje nou echt inhoud en maakt de domste fouten...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

ik zou, tegen wat hierboven gesteld wordt in, wel voor de mastery trinket gaan. Veel betere opties zijn er voor die slot niet.
de stacking dodge trinket is onbetrouwbaar, stam/mastery is waardeloos en stam/shieldproc is ook niet bepaald je van het.
zodra je mastery capped kun je altijd een deel reforgen naar dodge/parry en het geeft je de ruimte meer stamina/avoidance(/hit/exp) op je gear te gemmen/reforgen.
Oh, dan heb jij andere inzichten dan ik daarin Joe. Ik ben juist van mening dat de stacking-dodge trinket zeer betrouwbaar is, die buff is eigenlijk 100% van de tijd up. Daarnaast heb ik op mijn pala de stam/shieldproc trinket, die schijnt BiS te zijn; de stam/mastery is waardeloos als je toch al CTC-capped bent. Juist de on-use dodge lijkt mij nutteloos; het verhoogt alleen de kans dat je een attack dodged, maar het zal nooit een betrouwbare life-saver zijn omdat er alsnog een flinke kans is dat de hit wel raak is...

Voor death-knights en druids ligt het anders, de mastery is veel waardevoller voor deze classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Thysiej schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:09:
[...]

Oh, dan heb jij andere inzichten dan ik daarin Joe. Ik ben juist van mening dat de stacking-dodge trinket zeer betrouwbaar is, die buff is eigenlijk 100% van de tijd up. Daarnaast heb ik op mijn pala de stam/shieldproc trinket, die schijnt BiS te zijn; de stam/mastery is waardeloos als je toch al CTC-capped bent. Juist de on-use dodge lijkt mij nutteloos; het verhoogt alleen de kans dat je een attack dodged, maar het zal nooit een betrouwbare life-saver zijn omdat er alsnog een flinke kans is dat de hit wel raak is...

Voor death-knights en druids ligt het anders, de mastery is veel waardevoller voor deze classes.
Hier sluit ik me bij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:09:
[...]

dan moet je die buff eens goed in de gaten houden.
Iedere fight met veel movement raak je hem vaker kwijt dan je door hebt.
morchok (black blood), warmaster adds, madness, hagara, en ook amalgamationtank op spine, allemaal gevechten waar je de buff makkelijk verliest.
de on use dodge is net zo onbetrouwbaar als je static avoidance. laat je die ook weg?
De stamina+shield proc trinket is BiS omdat er niks beters te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:04:
[...]

En dat was misschien juist wel goed aan TBC, raids voor ieder niveau en toch verschil... Heb zelf BT pre-nerf niet gezien maar dat boeide me niet omdat de progress in de andere raids erg leuk was om te doen.

ik speel btw ook alleen om mijn eigen voldoening en helemaal neit om andere.. het gaat niet om het e-peen idee van die paarse pixels. ( ik meen af te kunnen leiden aan de post hierboven dat men mij daarvan verdenkt.) Maar juist de voldoening ergens een beetje moeite voor te moeten doen vond ik leuk. Ik had mijn lock binnen 2 dagen full epic.. Redelijk Meh gevoel.. Helft van de mensen die full epic is heeft geen clue wat het spelletje nou echt inhoud en maakt de domste fouten...
Nee, de discussie over de kleur van de pixels hebben we hier al vaak genoeg gevoerd, en ik denk dat met de introductie van het tonen van ilvl op gear die discussie ook wat minder zwaar is geworden. Gear vanaf een bepaald ilvl heeft een andere kleur dan gear met een ilvl daaronder. Dat was in Vanilla al zo, dus dat is niet veranderd.

Waar je wel gelijk in hebt is dat dat bepaalde niveau van ilvl tegenwoordig bereikbaarder is dan vroeger, en dat heeft mijns inziens een heel logische achterliggende motivering: Content door mensen ervaarbaar maken. Het middel daarvoor is in WotLK pas echt duidelijk geworden: de introductie van 5man content met ilvl gear vergelijkbaar met de voorgaande raid content. Waarmee progressie dus niet meer persé in de raid instances plaats hoefde te vinden. Wat alts fijn vinden. Er valt niet te ontkennen dat de Vanilla en TBC attunements een groot struikelblok waren voor guilds die op hoger niveau bezig waren en mensen moesten recruiten. Dat was gwoon stagnatie in de progressie.

En dat betekent dat, aan het eind van een content levenscyclus, het progressie pad voor een nieuw character sneller 'in het paars' zit dan aan het begin van die levenscyclus.

Maar als je stelt dat de kleur van de gear niet uitmaakt moet het ook niet uitmaken dat een totale noob zonder logische combinatie van hersencellen in de HoT dungeons rondloopt en daar zn gear scoort.

Ik wil hier geen directe aanval op jou doen hoor. Ik hoop alleen dat mensen die klagen dat om een gegronde reden doen, niet omdat ze op diverse forums mensen hebben zien klagen en daar maar brainless achteraan rennen. Jij geeft duidelijk aan dat je had gehoopt dat het gearen van je warlock iets meer uitdaging had gehad. Dat is terechte kritiek. En jouw goed recht op een mening :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Blistimo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:01:

Ik snap niet dat er mensen zijn die hun ervaring moeten spiegelen aan anderen. Jij speelt voor jouw plezier, anderen spelen voor hun plezier.

Nee jij bent niet te oud hoor ik leef in wow gewoon teveel in het verleden ik put voornamelijk veel plezier uit het begeleiden van mensen die nieuw zijn in PvP,vind het prachtig om ze bezig te zien en ook al wordt er een RBG verloren er wordt niet gevloekt of getierd op elkaar maar wel wordt positieve feedback gegeven en complimentjes als deze op zijn plaats zijn.

kom ik weer terug op een stukje wat je in de post had staan (maar ik had natuurlijk alleen weer het laatste stukje geknipt) over mensen met hetzelfde doel/visie..... youre totally right haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:50
Gisteravond eindelijk spine HC neergekregen... 't was even hard werken, af en toe flink vloeken door domme wipes, maar de uiteindelijke kill is dan toch wel fijn. Hopelijk dat madness HC nog voor MoP neergaat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

-OPTICAL- schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:25:
Gisteravond eindelijk spine HC neergekregen... 't was even hard werken, af en toe flink vloeken door domme wipes, maar de uiteindelijke kill is dan toch wel fijn. Hopelijk dat madness HC nog voor MoP neergaat :9~
Ja. Als je Spine eenmaal neer hebt - en je kunt dat deze reset weer herhalen - ligt Madness vrij snel. Succes :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:16:
[...]

dan moet je die buff eens goed in de gaten houden.
Iedere fight met veel movement raak je hem vaker kwijt dan je door hebt.
morchok (black blood), warmaster adds, madness, hagara, en ook amalgamationtank op spine, allemaal gevechten waar je de buff makkelijk verliest.
de on use dodge is net zo onbetrouwbaar als je static avoidance. laat je die ook weg?
De stamina+shield proc trinket is BiS omdat er niks beters te krijgen is.
Je weet dat de trinket 'on-hit' procced he; de stacking dodge blijft bestaan zolang ik ergens op in blijf slaan; op heel veel bosses hit ik wel één keer in de 10 seconden (zo lang duurt de proc).
Ik weet niet hoe lang morchok z'n black-blood ability duurt, maar dat zou dan maar één van de weinige gevechten zijn waar je de buff verliest.
Op hagara verlies je de buff wel in de tussenphases inderdaad, maar je hebt de buff alweer up voordat hagara haar eerste attack doet (vanwege de stun). Op madness raak ik het helemaal nooit kwijt (sta altijd wel ergens op in te hakken), afijn ik denk dat ik de buff dus op de belangrijke momenten (als er iets op mij aan het inhakken is) eigenlijk altijd wel up heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik vind het jammer dat je in pug's en random groepen veel mensen gear hebben en daarmee invites krijgen zonder dat ze een clue hebben wat ze moeten doen. people in ilevel 390 die als een idioot falen maar wel vinden dat ze recht van spreken hebben ( m.a.w. iedereen zuigt behalve zij ). 2 keer wipen = leave want het is te moeilijk (?!). Het gaat om de gemakzucht die - de majority van - spelers krijgen.

Ik speel zelf sinds vanilla en vond het gearen van alle chars die ik in die tijd gehad heb altijd erg leuk alleen had ik een redelijk besef moment hoe makkelijk het tegenwoordig wel niet is na het levellen van mijn lock. Ik ben dan ook iemand die het hele idee van LFR een absurd idee vind maar dat is weer een andere discussie. Ik loop zeker niet mensen achter na maar baseer het op de veranderingen die wow al heeft moeten doorstaan. De ene verandering is goed de andere wat minder. Voor alles valt wat te zeggen maar ik hoop dat mop gewoon weer iets "moeilijker" zal worden..

[ Voor 44% gewijzigd door hmr op 08-08-2012 11:36 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:30:
[...]

Je weet dat de trinket 'on-hit' procced he; de stacking dodge blijft bestaan zolang ik ergens op in blijf slaan; op heel veel bosses hit ik wel één keer in de 10 seconden (zo lang duurt de proc).
Ik weet niet hoe lang morchok z'n black-blood ability duurt, maar dat zou dan maar één van de weinige gevechten zijn waar je de buff verliest.
Op hagara verlies je de buff wel in de tussenphases inderdaad, maar je hebt de buff alweer up voordat hagara haar eerste attack doet (vanwege de stun). Op madness raak ik het helemaal nooit kwijt (sta altijd wel ergens op in te hakken), afijn ik denk dat ik de buff dus op de belangrijke momenten (als er iets op mij aan het inhakken is) eigenlijk altijd wel up heb.
dat weet ik, en ik weet ook dat het 10 tot 15 seconden duurt voor je de volle stack hebt. zolang ben je dus ook niet ctc-capped als je de buff meeneemt in je ctc-berekening overigens.

En die 1x per 10 seconden iets slaan is mij iig lastiger gebleken dan ik dacht, hoewel min ervaringen als dps-er met zo'n trinket een goede ervaring zou moeten zijn.
- morchok verlies je 'm zeker
- zon'ozz hc kan tijdens (1e) black phase, als spawnen/lopen ietwat traag is door bal opvangen,eea afhankelijk van gehanteerde taktiek. normal is tank'n'spank
- yorsahj, geen probleem, tenzij je 2 tanks gebruikt en als 2e tank blobs mee dps-ed: risico op verlies
- hagara, je verliest 'm, maar door stun is dat idd niet echt een probleem
- ultraxion, geen probleem
- warmaster: hoe beter de dps, hoe groter de kans dat je 'm verliest tussen de waves.
- spine: met kiten van bloods of tanken van amalgamation moet je in de fasewisselingen dus heel goed opletten dat je 'm niet verliest (is mijn ervaring)
- madness: hele gevecht bevat zoveel beweging en targetwisselingen dat je geheid zo hier en daar je stack kwijt raakt. Ik vond het iig veel te omslachtig om er daar op te moeten letten en gebruik er liever een wat statischer buff.

Het is ook wmb geen slechte trinket hoor, maar er kleven nogal wat haken en ogen aan. De valor trinket is een veiliger keuze. En voor zover ik weet ook voor iig alle plate tanks een bis trinket. (maarja, dat ilvl hè :'( )

Dus als je je tank nog aan het gearen bent: valortrinket, zeker als je neck/cloak/relic al hebt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
net LFR spine gedaan, leuk de raid laten ragen.

Amalgation spawned -> gelijk alle eerdere dode bloods opakken. 9 stacks gelijk. Nuken, plate -> repeat. (dit 2e en 3e plate). Gelijk hele raid ragen dat het niet mag e.d. maar niemand dood en in record tijd de encounter dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

het is LFR, daar kan alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
lanerios schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:07:

Amalgation spawned -> gelijk alle eerdere dode bloods opakken. 9 stacks gelijk. Nuken, plate -> repeat. (dit 2e en 3e plate). Gelijk hele raid ragen dat het niet mag e.d. maar niemand dood en in record tijd de encounter dood.
leuk is dat. de ene groep raged als je dat niet doet, de ander als je het wel doet :F

Blizzard past voor MoP vengeance aan en maakt het uncapped. En niet snel daarna lees ik al manieren om er gruwelijk misbruik van te maken. _O-
een paladin's ardent defender is daar blijkbaar erg goed voor. :P

[ Voor 18% gewijzigd door JoeBravo op 08-08-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:32:
[...]

Ik vind het jammer dat je in pug's en random groepen veel mensen gear hebben en daarmee invites krijgen zonder dat ze een clue hebben wat ze moeten doen. people in ilevel 390 die als een idioot falen maar wel vinden dat ze recht van spreken hebben ( m.a.w. iedereen zuigt behalve zij ). 2 keer wipen = leave want het is te moeilijk (?!). Het gaat om de gemakzucht die - de majority van - spelers krijgen.

Ik speel zelf sinds vanilla en vond het gearen van alle chars die ik in die tijd gehad heb altijd erg leuk alleen had ik een redelijk besef moment hoe makkelijk het tegenwoordig wel niet is na het levellen van mijn lock. Ik ben dan ook iemand die het hele idee van LFR een absurd idee vind maar dat is weer een andere discussie. Ik loop zeker niet mensen achter na maar baseer het op de veranderingen die wow al heeft moeten doorstaan. De ene verandering is goed de andere wat minder. Voor alles valt wat te zeggen maar ik hoop dat mop gewoon weer iets "moeilijker" zal worden..
Dan vrees ik dat je toch teleurgesteld gaat worden. LFR blijft bestaan en Challenge modes zijn voor iedereen toegankelijk. Dat is nu eenmaal hoe Blizzard vanaf Cata met content bezig is geweest. Content is voor iedereen beschikbaar, maar daarin zijn 3 gradaties van moeilijkheid te onderscheiden, in plaats van dat die drie gradaties allemaal hun eigen raid hebben, zoals min of meer in Vanilla en TBC het geval was.

Ik denk zelf dat die challenge modes een eye opener gaan worden voor veel players. Mensen die te weinig kennis van hun class hebben halen hooguit een bronzen tijd. Mensen die wel de skill hebben maar niet de tijd om normal mode DS te doen, en dus veroordeeld zijn tot LFR, halen misschien wel zilver, en misschien zelfs gewoon wel gold.
Maar andersom denk ik dat er ook best mensen zijn die tijd over hebben, en -al dan niet zichtbaar- in Heroic modes gecarried worden, die geen gold halen, omdat ze weliswaar goed mee kunnen lezen op de forums voor de juiste spec en rotation, maar in een spannende situatie niet de tegenwoordigheid van geest hebben om de juiste beslissing te nemen.

De mensen die nu met de verkeerde mentaliteit in LFR rondlopen - geen skill, wel grote bek - zullen nooit verder komen dan LFR. Ik doe al een hele tijd geen LFR meer, maar toen ik dit nog wel deed lachte ik me rot om dit soort figuren. Maar dat kwam ook door de insteek die ik had voor LFR: lol hebben en eventueel gear scoren voor guildies. De uitdaging haalde ik wel uit heroic modes. En ik denk dat daar de crux ligt; dat mensen uitdaging halen, al dan niet noodgedwongen, uit content die niet voor hen bestemd is.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Blistimo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:25:
[...]

Dan vrees ik dat je toch teleurgesteld gaat worden. LFR blijft bestaan en Challenge modes zijn voor iedereen toegankelijk. Dat is nu eenmaal hoe Blizzard vanaf Cata met content bezig is geweest. Content is voor iedereen beschikbaar, maar daarin zijn 3 gradaties van moeilijkheid te onderscheiden, in plaats van dat die drie gradaties allemaal hun eigen raid hebben, zoals min of meer in Vanilla en TBC het geval was.

Ik denk zelf dat die challenge modes een eye opener gaan worden voor veel players. Mensen die te weinig kennis van hun class hebben halen hooguit een bronzen tijd. Mensen die wel de skill hebben maar niet de tijd om normal mode DS te doen, en dus veroordeeld zijn tot LFR, halen misschien wel zilver, en misschien zelfs gewoon wel gold.
Maar andersom denk ik dat er ook best mensen zijn die tijd over hebben, en -al dan niet zichtbaar- in Heroic modes gecarried worden, die geen gold halen, omdat ze weliswaar goed mee kunnen lezen op de forums voor de juiste spec en rotation, maar in een spannende situatie niet de tegenwoordigheid van geest hebben om de juiste beslissing te nemen.

De mensen die nu met de verkeerde mentaliteit in LFR rondlopen - geen skill, wel grote bek - zullen nooit verder komen dan LFR. Ik doe al een hele tijd geen LFR meer, maar toen ik dit nog wel deed lachte ik me rot om dit soort figuren. Maar dat kwam ook door de insteek die ik had voor LFR: lol hebben en eventueel gear scoren voor guildies. De uitdaging haalde ik wel uit heroic modes. En ik denk dat daar de crux ligt; dat mensen uitdaging halen, al dan niet noodgedwongen, uit content die niet voor hen bestemd is.
Challenges modes kan ik me nu al op verheugen ;) Helaas niet echt de tijd meer om fanatiek te raiden.. Zou wel willen maar goed ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
lanerios schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:07:

of alvast 2de tenticle killen en de amalg door de 2de tank uit de buurt houd van bloods, vlieg je ook van plate naar plate omdat er bij de 2de plate al genoeg bloods dood zijn om direct de 2de amal op te laden, en er zijn toch genoeg dps'ers die hem al op 50% gedot hadden ook al was niet als skull getarget :)

Was zelf een tactic die bij veel eerste hc kills gebruikt werd, maar hoor die pugs een schreuwen als een gek ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@hmr: jij leveled je shammy toch op Stormscale? Als je nog een boost door CoC nodig hebt geef je maar gil.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

temp00 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:30:
@hmr: jij leveled je shammy toch op Stormscale? Als je nog een boost door CoC nodig hebt geef je maar gil.
oei die kan ik vanavond wel gebruiken :) shammy gister 84 gehit en doel was vanavond 85 te worden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
There, laatste repgrinds af. Ja ik moet Therazane naar exalted, maar 2 naar revered vond ik wel genoeg vandaag. Uiteindelijk alles enchanted ><

http://eu.battle.net/wow/...nblight/Bastille/advanced

voor degenen die me willen uitlachen :p Moet nog spec+glyphs aanpassen, dan klaar >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:02:
There, laatste repgrinds af. Ja ik moet Therazane naar exalted, maar 2 naar revered vond ik wel genoeg vandaag. Uiteindelijk alles enchanted ><

http://eu.battle.net/wow/...nblight/Bastille/advanced

voor degenen die me willen uitlachen :p Moet nog spec+glyphs aanpassen, dan klaar >_>
je naam laat me meer lachen ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, was wel grappig paar dagen geleden

"Hey, ik zie nu pas dat je naar die koekjes genoemd bent"
"Nee.. dat zijn Bastogne"
" Ow ja"

Nee het is ook niet het fort ding in Frankrijk. Cookie voor degene die het goed krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:09:

" Ow ja"

Nee het is ook niet het fort ding in Frankrijk. Cookie voor degene die het goed krijgt
Is het niet zo'n katapult/grote kruisboog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:09:

" Ow ja"

De twee lage uitgaansgelegenheden in Amsterdam

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hmr schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:11:
[...]

De twee lage uitgaansgelegenheden in Amsterdam
dat ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nop, ook niet :p Hint, het heeft met muziek te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:12:
Nop, ook niet :p Hint, het heeft met muziek te maken.
Wikipedia: Opéra Bastille

en ja ik heb het even rustig op me werk :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nop, http://www.coppelius.eu/bastille_en.html

ik dacht ik maak het maar makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

de openings track van Caress of steel ? van de hard rock band Rush

en nee ik ben zeker geen fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ow mensen die mijn real-id willen toevoegen moeten maar even DM-en.

heb een alliance lock en een soon to be 85 tauren shammy :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:01:
Naja, ik zal het wel niet snappen dat mensen zich laten beïnvloeden door veranderende condities van het spel. Mij gaat het om het gevoel van het boeken van progressie in een competitieve omgeving, met mensen die dezelfde instelling hebben als ik. Daar haal ik mijn voldoening uit, en dat is ook de reden dat ik nog altijd met plezier speel. Mijn plezier wordt niet verpest als iemand anders dezelfde gear heeft als ik. Mijn plezier wordt niet verpest als ik niet meer uren hoef te grinden voor een raid, maar dat ik wat herbs van de AH af trek voor Cauldrons.

Je bent niet te oud, ik ben het hier voor de volle 100% mee eens. Als je wil grinden ga je maar een andere MMO (koreaans) spelen. Als je het nog steeds doet voor de gear, dan moet je dat lekker doen, maar ben je in mijn ogen op de verkeerde manier bezig.

Skills vallen niet meer af te lezen aan gear. Dat is in zekere zin waar. Daarom heb ik onze laatste recruit ook gewoon binnengehaald ondanks zijn zeer matige gear. T klikte, ik heb het idee dat hij wat kan en snel leert… Die gear farmen we wel bij elkaar! Of niet soms Lanerios? ;)
-OPTICAL- schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:25:
Gefeliciteerd! Super dat Jullie wel net genoeg capabele mensen online kunnen krijgen!

@ HMR: Het gearen van nieuwe characters is op dit moment van de expansie zeker een eitje. Aan het begin van Cata was dat echter nog niet zo. Net als het aan het begin van Pandatown ook lastiger zal zijn. Ik denk dan ook dat de LFR de eerste paar weken heerlijk soepel zal verlopen.
Alleen de fanatieke spelers die wat kunnen zullen genoeg ilevel hebben om LFR in te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zouden dat niet de mensen met voldoende tijd zijn ipv de goede spelers? Hoe graag ik ook zou willen om snel wat progress te maken, ik moet toch echt werken en er zijn nog genoeg andere zaken naast wow :)

De dungeons waar je je gear voor entree LFR kunt krijgen zouden heel eenvoudig worden had blizzard aangekondigd, dus elke idioot met tijd kan LFR in. Sorry :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-04 16:16
ValHallen schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:10:
[...]

Is het niet zo'n katapult/grote kruisboog?
Nee dat is een Balista niet een Bastille das een groot fort oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien meer wishfull thinking dan... :) Heb zelf ook altijd erg weinig tijd.

Ik heb me amper ingelezen in MoP, maar ik ga er wel vanuit dat je minimaal wat heroic instance gear nodig hebt voor je er in mag. Dat zal niet door elke idioot te halen zijn met levelling gear.

@ Bastille: Is het dan de Londense artiest die mooie, optimistische popliedjes maakt die subtiel met psychedelica flirten maar zich uiteindelijk onderscheiden door onweerstaanbaar catchy refreinen?

[ Voor 26% gewijzigd door hulkie op 08-08-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hulkie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:40:
Misschien meer wishfull thinking dan... :) Heb zelf ook altijd erg weinig tijd.

Ik heb me amper ingelezen in MoP, maar ik ga er wel vanuit dat je minimaal wat heroic instance gear nodig hebt voor je er in mag. Dat zal niet door elke idioot te halen zijn met levelling gear.
Het niveau van de dungeons zou meer van het niveau cata normal dungeons / HoT dungeons zijn als ik het goed heb meegekregen. In ieder geval zeker niet gelijk aan cata heroic dungeons ten tijde van release. Ik ben dus bang dat het wel degelijk door veel idioten met leveling gear te halen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ah ja, cata heroics... waarbij een druid healer die we hadden mij dood liet gaan (als prot warrior) om mana te conserveren (rebirth + 100% life glyph) :P. Jup, hij was nog niet gewend aan de cata manier van healing.
Heerlijke instances met een goede moeilijkheidsgraad in het begin.

[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 08-08-2012 16:55 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
hulkie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:23:
[...]

@ HMR: Het gearen van nieuwe characters is op dit moment van de expansie zeker een eitje. Aan het begin van Cata was dat echter nog niet zo. Net als het aan het begin van Pandatown ook lastiger zal zijn. Ik denk dan ook dat de LFR de eerste paar weken heerlijk soepel zal verlopen.
Alleen de fanatieke spelers die wat kunnen zullen genoeg ilevel hebben om LFR in te gaan :D
In het begin is echter nog iedereen aan het zoeken hoe het allemaal moet. hun class, de boss technieken etc. en je gaat er vanuit voornamelijk de fanatieke spelers zo de lfr in gaan. Maar je vergeet even al die kinderen mensen die alle tijd van de wereld hebben omdat ze niet werken ok heel snel lvl 90 zullen. En veel tijd in wow doorbrengen betekend echt niet skills :) In de beta is ook alle gear scaled, bij livegang zal iedereen die wil direct bij het behalen van de required ilvl de lfr ingaan zoals gebruikelijk. Dit ilvl zal (naar ik vermoed) lager zijn dan de huidige ilvl waarme de lfr getest wordt op beta en waarop deze getuned wordt

Ik ben bang dat je erg teleurgesteld gaat worden de eerste keer dat je queue popt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dus niet, want LFR gaat pas 2 weken nadat MoP live gaat open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Twylight schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:47:
Dus niet, want LFR gaat pas 2 weken nadat MoP live gaat open.
/\ ohja, en dat :P /\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

En de eerste raid gaat pas na 1 week open nadat MoP live gaat :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Owow, mijn eerste heroic raid vandaag :) we zijn op dit moment bij Hagara! Best leuk tot nu toe :D al doe ik nog niet heel veel dps

*temp00 nog aanwezig? :D

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 08-08-2012 22:58 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-04 12:41
Noxxic is heel goed voor mensen die net beginnen met een class, het geeft je een duidelijk basis inzicht over je.

noxxic geeft je inzicht in je Reforges en caps. ook geeft noxxic gelijk je basis rotatie neer, welke dots je moet ophouden etc.

tot nu toe heeft noxxic mij altijd geholpen, behalve bij shadow priest, wat is dat een pestbende zeg...
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.