Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-05 15:26
JoeBravo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:00:
[...]

want 10k+ vp's sparen is ook wel leuk?

zoveel heb ik er heul niet, echt niet O-)
Dat is altijd leuk voor de conversie naar gold, als je daar nog niet genoeg van hebt ;-)

Dit weekeind even snel een LFR run gedaan met mijn warrior. Altijd leuk, instant spot in LFR omdat je in de queue gaat als tank/dps. Geeft een dps vervolgens aan dat deze wilt tanken omdat de dps gear ruk is; wat mij betreft prima, met de 30k dps die mijn warrior doet heb ik meer invloed op LFR als dps dan als tank. De run ging redelijk smooth, ik had een gevecht met 2 hunters voor de eerste plek qua dps. Uiteindelijk heb ik het gewonnen :-)
Geen gear gekregen, maar ik heb dan ook eigenlijk niets meer nodig voor mijn warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
Gisteren kon ik eindelijk mee in een Raggie HC run!! woot..

Helaas begon de raid al een half uur later en moest er direct al voor vervanging geregeld worden was nog eens een kwartier duurde. Helaas had een van mensen geen TS en weigerde dat te installeren omdat dat problemen op z'n pc zou geven.

Een paar tries geprobeert maar helaas ging het telkens op de adds fout omdat hij telkens niet op de juiste plek stond waar hij nodig was, met telkens zijn excuus dat het toch dynamisch was en dat volgens hem hij beter op een andere plek moest zijn op dat moment dan waar hij toegewezen was.

Uiteindelijk hem vervangen en toen direct in P4 gekomen maar we hadden al wel wat doden helaas. Daarna nog een paar tries maar toen gingen weer de adds de hammer in en was te tijd op voor sommigen. Hopelijk gaan we vanavond weer door.

DPS was wel een beetje aan de lage kant, op sommige tries stond ik met 35k boven de rest van de dps met 5k-10k verschil en ik de seeds phase redelijk verknalde verschillende keren.

Moest zeggen dat als je al ruim een jaar dat gevecht niet hebt gedaan het toch even wennen is :).. eerste keer dood de living flames en daarna nog een keertje teveel op de rand ipv van ernaast waardoor ik weer bijna dood was.. moet alleen die seeds phase wat beter beheersen. ik verklote die nu telkens redelijk en dat maakt het toch een moeilijker als de rest van de dps ook al laag is.

In de tussentijd ben ik toch maar begonnen met mn druid levelen in mop. Toch even die nieuwe quests van de start bekijken en tegelijk boomkin wat beter oefenen.

Ik merk wel duidelijk dat ik stukken vaker dood ga dan op m'n Hunter :( goed beheerst ik de druid dus nog niet ..

[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 06-08-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Iemand nog de LFR op mop geprobeert? wat vinden jullie er van?

Ik heb nog maar een aantal gevechten gedaan, sommige fights kan je nu nogsteeds streamrollen zoals lfr op live, echter zijn er een aantal gevechten die behoorlijk pittig zijn voor een LFR run. Volgens mij heb ik een hele avond zitten wipen op spiritbinder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:32
Vraagje over Elvui. Op het moment dat ik mn bank open heb en mn character sheet, dan kan ik niet mn gear veranderen omdat mn bank screen half erover heen valt. Weet iemand daar iets tegen? Is namelijk erg vervelend :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:28:
Vraagje over Elvui. Op het moment dat ik mn bank open heb en mn character sheet, dan kan ik niet mn gear veranderen omdat mn bank screen half erover heen valt. Weet iemand daar iets tegen? Is namelijk erg vervelend :p
Volgens mij heb ik hier geen last van met elvui. Niet dat dit je helpt, maar misschien dat een andere addon roet in het eten gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heb alleen elvui erop staan, ik zal straks wel een screenshotje maken :) Ik draai op 1920*1080 trouwens

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

lanerios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:32:
heb alleen elvui erop staan, ik zal straks wel een screenshotje maken :) Ik draai op 1920*1080 trouwens
Je kan toch alles moven in ElvUi? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Ik wilde net suggereren niet op een Gamboy te spelen; dat een iets groter scherm handig zou zijn, maar daar ligt het niet aan dus :P

Volgens mij begrijp ik wel wat je bedoelt. Het bank tab frame zit in ElvUI verankerd aan je linker chat frame, en als je genoeg bagspace in je bank hebt valt dat scherm gedeeltelijk over een openstaand character frame.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het probleem niet zo snel weet op te lossen. Omzeilen wel: gear vanuit je bank in je bags stoppen, en pas vanuit je bags equippen als je je bank tab weer dicht hebt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TvknX.jpg

Om te laten zien hoe het precies is :) Dit is met 1600*1050 om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik word echt panisch van dit soort onoverzichtelijke bags. GOOI DIE ROMMEL WEG! :D 27 Hallow's Rings, Nutteloze Brewfest trinkets... GOOI WEG! :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:49:
[afbeelding]

Heb je de move optie van Elvui al geprobeerd? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb echt een hekel aan alle bags samenvoegen :p

Maar bij mij laat ie al m'n bags rechts zien. Kan zijn omdat ik dat ergens heb ingesteld, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Dit weekend ben ik vooral erg veel bezig geweest met het levellen van LW en skinning op mijn druid. Ik ben uiteindelijk van 185 naar 351 LW gegaan, en skinning staat inmiddels ergens rond de 455. Veel werk, maar als je eenmaal Vanilla uit bent is het redelijk te doen.

Ook is Lanerios de guild gejoined. Daar hebben we gister met wat altjes een aantal HoT’s mee gelopen. Ik hoop stiekem dat we deze week nog een normal DS runnetje kunnen doen voor wat extra gear. Volgende reset kunnen dan meteen wat heroics getankt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Ik gebruik zelf AdiBags (curse link geeft mij een redirect loop :|)
De standaard bag-rommel van ElvUI zet ik altijd uit :p

Ben na lange tijd gisteren weer eens een huntertje begonnen. Low level PvP als BM ownt best hard, maar ik vraag me af of Survival or Marksmanship niet beter is voor zowel PvE als PvP. Misschien gewoon eens proberen.

Heeft er iemand nog tips mbt hunters, zoals builds of addons? Ik kan btw nog steeds niet helemaal wennen aan focus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe niet teveel moeite nu nog te leren met hunters, MoP gaat focus-regen weer wat op de schop. BM ben ik nu altijd focus-starved, in MoP kan je veel meer spammen.

SV is op dit moment stuk beter in PVE, zeker met lagere gear. AoE kan je makkelijker rond komen, mede door die sting die aoe-applied wordt, maar ook ST lijken ze de betere te zijn (ik doe 18k BM, 22k SV).

Snap alleen nog niet de grote verschillen in DPS qua premade 378 PTR-characters, mage en rogue ga ik ver over de 20k, lock en ele hangen rond 20, pala/druid/priest krijg ik niet over de 18k heen :(

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2012 11:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Door al dit lezen krijg ik echt zin om die Tauren naar 85 te brengen maar het duurt me allemaal zo lang als ik niet lang kan levellen....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:39:
Door al dit lezen krijg ik echt zin om die Tauren naar 85 te brengen maar het duurt me allemaal zo lang als ik niet lang kan levellen....
Bekend probleem ja :) Aan de ene kant heb ik geen zin (en sowieso geen tijd) om echt even door te trekken en in 1 ruk een flinke stap te maken, maar aan de andere kant zou ik er wel weer blij van worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:57:
[...]

Bekend probleem ja :) Aan de ene kant heb ik geen zin (en sowieso geen tijd) om echt even door te trekken en in 1 ruk een flinke stap te maken, maar aan de andere kant zou ik er wel weer blij van worden :p
Mwjah 3 maanden terug toen ik nog studeerde had ik hem in een weekend of doordeweeks wel even naar 85 geramt haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, studententijd, toen had ik nog tijd en zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 11:12
had dit wiekend een lan party, ff mn priest van 82 naar 85 gegooid, kan alweer LFR in, gaat lekker snel. holy is zeer leuk, kan er goed mee overweg, deze LFR kon ik mee met de betere healers in echt een CRAPPY gearset, zonder al te veel mana problemen.

heb nu 9/10 classes op 85, denk dat ik warlock niet ga doen voor mop, te weinig tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
SinergyX schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:33:
Doe niet teveel moeite nu nog te leren met hunters, MoP gaat focus-regen weer wat op de schop. BM ben ik nu altijd focus-starved, in MoP kan je veel meer spammen.

SV is op dit moment stuk beter in PVE, zeker met lagere gear. AoE kan je makkelijker rond komen, mede door die sting die aoe-applied wordt, maar ook ST lijken ze de betere te zijn (ik doe 18k BM, 22k SV).

Snap alleen nog niet de grote verschillen in DPS qua premade 378 PTR-characters, mage en rogue ga ik ver over de 20k, lock en ele hangen rond 20, pala/druid/priest krijg ik niet over de 18k heen :(
ging mij in mop nog redelijk kut af als survival zonder tier 2set.. gebruikte de pvp gear set maar contant wachten op focus, ging zoooo traag met die cobras :(.. volgens mij heeft bm hier iets minder last van dan surv..

ik moet toch eens goed naar die pvp gear kijken hoe dat nu ziet met die ilvl scaling, volgens mij klopt het aan geen kanten bij mij en kan ik beter m'n DS set gebruiken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 06-08-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
detheavn schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 11:27:
Ik gebruik zelf AdiBags (curse link geeft mij een redirect loop :|)
De standaard bag-rommel van ElvUI zet ik altijd uit :p

Ben na lange tijd gisteren weer eens een huntertje begonnen. Low level PvP als BM ownt best hard, maar ik vraag me af of Survival or Marksmanship niet beter is voor zowel PvE als PvP. Misschien gewoon eens proberen.

Heeft er iemand nog tips mbt hunters, zoals builds of addons? Ik kan btw nog steeds niet helemaal wennen aan focus :|
JS hunters bar ofzo.. big ass focus bar met wat verwachte focus dat binnenkomt dat je kunt gebruike nvoor je next shot..

http://www.curse.com/addons/wow/js-hunter-focus-bar

(ik heb nog geen mop release van deze addon, ik weet wel dat de maker druk bezig is hiermee, volgens mij is er wel een serenity release voor mob, soort van geavanceerdere opvolger)

[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 06-08-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

lanerios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 10:49:
[afbeelding]

ArkInventory? Kan je zelf je bags indelen en je items makkelijk vinden. Je kan zelf ook categorien aanmaken en de afmetingen kan je ook aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 429308 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:23:
[...]

ArkInventory? Kan je zelf je bags indelen en je items makkelijk vinden. Je kan zelf ook categorien aanmaken en de afmetingen kan je ook aanpassen.
Arkinventory is ook mijn favoriete bag addon. Heerlijk om alles netjes in verschillende onderdelen op te delen waardoor je gelijk ziet waar een item thuis hoort :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ga ik proberen, bedankt :) Ik ga denk ik zelf maar een UI samenstellen. Is wat leuker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Succes, lanerios :P

Hoe leuk ik het ook vind om zelf een passende UI bij elkaar te sleutelen, op een gegeven moment, als je voor de 150e keer die ene addon van die ene dubieuze site moet trekken omdat die niet in curse/ wowinterface/ whatever is opgenomen, ben je het gewoon zat. En dan kom je toch weer prettig uit bij een totaalpakketje als Elv/TukUI :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het eigenlijk met de MoP downloads en de game key? Ik heb het besteld bij blizzard zelf en heb een key in m'n mail. Moet ik nu eigenlijk een nieuwe game client downloaden, gaat dat straks automatisch of moet je 25 september een nieuwe client downloaden? Zodra de nieuwe game files beschikbaar zijn zul je wel de key in kunnen vullen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-04 10:51
Gewoon lekker de standaard wow UI, werkt prima. Paar addons als Recount, omen en decursive en je bent good to go.
Ik heb alles gedaan (tanken, healen, dps) en nergens last van gehad. Kon prima meekomen met de rest. Soms zelfs beter.

edit:
IntToStr schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:45:
Hoe zit het eigenlijk met de MoP downloads en de game key? Ik heb het besteld bij blizzard zelf en heb een key in m'n mail. Moet ik nu eigenlijk een nieuwe game client downloaden, gaat dat straks automatisch of moet je 25 september een nieuwe client downloaden? Zodra de nieuwe game files beschikbaar zijn zul je wel de key in kunnen vullen neem ik aan.
Bij cataclysm was het zo dat je alles van te voren al kon downloaden en dan 25 september 00:00 kon spelen

[ Voor 55% gewijzigd door Goemies op 06-08-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

IntToStr schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:45:
Je krijgt een patch voor MoP z'n release die alle clients update.
Daarna hoef je alleen nog maar rond 00:00 uur op de dag van release opnieuw in te loggen om de panda stuff te openen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blistimo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:43:
Succes, lanerios :P

Hoe leuk ik het ook vind om zelf een passende UI bij elkaar te sleutelen, op een gegeven moment, als je voor de 150e keer die ene addon van die ene dubieuze site moet trekken omdat die niet in curse/ wowinterface/ whatever is opgenomen, ben je het gewoon zat. En dan kom je toch weer prettig uit bij een totaalpakketje als Elv/TukUI :P
Herkenbaar! Ik gebruik nu al zo'n 1,5 jaar RealUI. Als ik dan op de PTR of op de beta weer de standaard UI voorgeschoteld krijg, dan voelt alles meteen weer onwennig aan |:(

Ter verduidelijking, RealUI _/-\o_ :
Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee102/blistering11/th_WoWScrnShot_080612_135837.jpg

Oh en Adibags is inderdaad EPISCH!
Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee102/blistering11/th_WoWScrnShot_080612_135802.jpg

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Jerry schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:48:
[...]

Je krijgt een patch voor MoP z'n release die alle clients update.
Daarna hoef je alleen nog maar rond 00:00 uur op de dag van release opnieuw in te loggen om de panda stuff te openen :).
En neem daar ruim 2 uur de tijd voor als je het om 00:00 precies probeert. Heeft me met de Cata launch ruim een uur gekost, inloggen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ok, ik snap niks van Arkinventory >_>

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rROK2.jpg

Ik heb de rules aangemaakt. Maar kan nergens vinden "Alleen armor daar in" oid. En ook wordt die slot niet gebruikt, moet hij enabled worden oid? De wiki is ook niet echt praktisch.

Het werkt, maar echt dood irritant, geen auto sort functie (dus moet alles zelf slepen in een gemaakte "sub bag" om alles netjes te krijgen. Meh, toch maar verder zoeken

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 06-08-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Blistimo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:01:
[...]

En neem daar ruim 2 uur de tijd voor als je het om 00:00 precies probeert. Heeft me met de Cata launch ruim een uur gekost, inloggen :P
Vorige keer zijn wij uitgelogd om 23:55, al onze details ingevuld en klaar om op enter te drukken. Er waren nog een paar mensen op de server die daar bleven totdat ze de message kregen om uit te loggen (om cata te activeren). Toen we het seintje kregen drukten we op enter en waren we erin :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kijk mijn post lanerios ;) Adibags is de uitkomst!

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Las Vegas schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:09:
Kijk mijn post lanerios ;) Adibags is de uitkomst!
Ziet er hetzelfde uit als een geconfigureerde Arkinventory :P.
Je moet er alleen even tijd in steken :).

Edit: Naar aanleiding van de post hieronder toch maar even kijken naar Adibags...

[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 06-08-2012 14:15 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
lanerios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:02:
Ok, ik snap niks van Arkinventory >_>
En daarom hou ik zo van AdiBags. Het doet out-of-the-box al een sorteerslag op de meest voor de hand liggende zaken, zoals trade goods, equipment manager gear sets, gray items en nog veel meer, zie dus ook de screenie van Las Vegas :)

Ik heb zelf Ark Inventory lange tijd gebruikt, maar merkte dat het per character gewoon kon verschillen in welke categorie bepaalde items konden zitten. Zo had je op het ene char dat linen cloth onder 'cloth' viel, maar bij een ander onder 'trade goods'. Om dit per character in te lopen stellen was niet fijn. Ik kon natuurlijk gewoon het profiel van een ander character kopieren, maar daar had ik af en toe ook gewoon de grootste problemen mee.

Ik heb daarna CargBags Nivaya gebruikt welke dit ook al voor een groot gedeelte zelf al uitsorteerde en ook een hele makkelijke interface had mbt het aanmaken van nieuwe categorien en het koppelen van items aan die categorie.

AdiBags heeft mij gewoon echt heel erg verrast het is bijna precies dat wat ik zelf gemaakt zou hebben ... als ik het kon :p
Jerry schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:11:
Ziet er hetzelfde uit als een geconfigureerde Arkinventory :P.
Je moet er alleen even tijd in steken :).
Maar dat hoeft met AdiBags dus niet :p

[ Voor 9% gewijzigd door detheavn op 06-08-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dat RealUi ziet er best goed uit!

[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 06-08-2012 14:31 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@lanerios:
Ik begrijp niet wat er nou mis gaat? Je bent er bijna. In dat menu'tje selecteer je per slot (die nummers) aan wat je er in wilt hebben. Die rules kan je gewoon negeren (dus gewoon tandwieltje + nummer en categorie clicken...klaar).

Wat ik naast de categorieën persoonlijk erg prettig vind aan Arkinv, is dat deze addon weergeeft hoeveel je van een bepaald item op je andere characters hebt. Volgens mij gebeurt op de tooltip van het betreffende item. Plus, je kan de bags + bank van je andere characters bekijken omdat Arkinv de inhoud cached (click switch location).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

GM's kunnen dus wel namen voor je vrijmaken, als ze maar lang genoeg inactive zijn geweest :D Ik had Elizabeth & Harmony gerequest, zojuist antwoord gekregen van een GM. Beide namen stonden op een inactive account, en hij heeft ze voor me gedelete. Nu zijn ze dus van mij, yay! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit een beetje onderzoek te doen naar een gratis mogelijkheid tot voice chat, waarbij ik zelf een server tot m'n beschikking heb. Ventrilo lijkt maar 8 personen toe te laten, wat uiteraard te weinig is voor raiden. Mumble daarentegen lijkt wel gratis te zijn zolang je maar hosting hebt. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met zoiets zelf draaien?

Qua cpu en memory lijkt me dit wel te doen voor max 10 personen tegelijkertijd, maar qua bandbreedte moet ik misschien even kijken of ik wel genoeg heb in m'n pakket. Al zal het vast niet heel vaak gebruikt gaan worden bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Skype.

Werkt nog altijd gewoon het beste en heeft ook de beste latency

[ Voor 84% gewijzigd door jmxd op 06-08-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Heb zowel met Skype als met Mumble geraid. En alt guild gebruikt ook Mumble. Is prima te doen voor een 10m guild en lokaal internet.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-05 21:10
Heeft er iemand een res scroll voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Als je mij even je gegevens PM'd, stuur ik 'm gelijk op

edit:
@hieronder: ik ook nog niet (ondanks dat ik al best wat pogingen heb gedaan om mensen te ressen)

[ Voor 49% gewijzigd door temp00 op 06-08-2012 22:39 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Of ik want ik heb nog niet een mount :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 15:28
IntToStr schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:54:
Zit een beetje onderzoek te doen naar een gratis mogelijkheid tot voice chat, waarbij ik zelf een server tot m'n beschikking heb. Ventrilo lijkt maar 8 personen toe te laten, wat uiteraard te weinig is voor raiden. Mumble daarentegen lijkt wel gratis te zijn zolang je maar hosting hebt. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met zoiets zelf draaien?
Ik heb een tijdje geëxperimenteerd met teamtalk. Kun je downloaden op http://www.bearware.dk. Draait wel aardig, maar uiteindelijk zijn we toch maar bij ventrilo gebleven. Meer een kwestie van gemakzucht eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wij zweren bij teamspeak, volgens mij kun je daar iets van 32 man op kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

In het begin Ventrilo gebruikt. Dat gaf te veel delay tussen gesprekken dus geswitched naar Mumble. Daarna nooit meer terug gekeken.
Beste feature van Mumble is dat je niks hoeft in te stellen kwa volume, want iedereen wordt automatisch aangepast naar een normaal volume.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Jerry schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 00:08:
In het begin Ventrilo gebruikt. Dat gaf te veel delay tussen gesprekken dus geswitched naar Mumble. Daarna nooit meer terug gekeken.
Beste feature van Mumble is dat je niks hoeft in te stellen kwa volume, want iedereen wordt automatisch aangepast naar een normaal volume.
Yup. Ook wel fijn is de overlay spreeklijst. Met TS heb je een beetje buggy overlay. Maar ik heb alles op me PC staan en switch regelmatig tussen alle 4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skype hebben we een paar keer geprobeerd, maar dat was alleen maar irritant om op te zetten en duurde telkens eeuwen voordat alles goed was. Vanavond maar eens mumble installeren en hopen dat m'n server dat allemaal leuk vindt. Netwerk is in ieder geval goed aangezien het niet een thuisserver is, maar een vps in een datacenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mumble werkt voor ons ook prima. Betere geluidskwaliteit dan TS en Vent, en het feit dat het gratis is werkt natuurlijk leuk mee.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 08:58

Maduth

Probeersel

Vraagje; omdat over pcies 49 dagen MOP uitkomt, wil ik me een beetje voorbereiden [zoals bij TBC/WOTLK} dus me Mage/Priest/Lock staan allen klaar op 85 met main 2 profs om 480 of hoger dus duable :)

Nu heb ik nog een lvl 73 Shammy en lvl 40 Pally en probeer ik uit te vogelen of ik deze nog op 85 kan krijgen voor de release? Waarom, omdat het kan!

Maar aangezien alle [game]sites bijna geblocked worden op me werk en het redelijk rustig is, probeer ik hier wat info te achter halen dus

1. Hoelang zal het duren [in uren] om van 73 naar 85 te gaan met 4 heirlooms?
2. Hoelang zal/kan het duren om van 40 naar 85 te gaan met 4 hierlooms?

Me shammy gaat het sowieso worden, moet lukken maar ben benieuwd hoeveel ik moet/wil spelen om beide naar 85 te rammen.. oftewel, een rekensommetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 11:12
Maduth schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:12:
Vraagje; omdat over pcies 49 dagen MOP uitkomt, wil ik me een beetje voorbereiden [zoals bij TBC/WOTLK} dus me Mage/Priest/Lock staan allen klaar op 85 met main 2 profs om 480 of hoger dus duable :)

Nu heb ik nog een lvl 73 Shammy en lvl 40 Pally en probeer ik uit te vogelen of ik deze nog op 85 kan krijgen voor de release? Waarom, omdat het kan!

Maar aangezien alle [game]sites bijna geblocked worden op me werk en het redelijk rustig is, probeer ik hier wat info te achter halen dus

1. Hoelang zal het duren [in uren] om van 73 naar 85 te gaan met 4 heirlooms?
2. Hoelang zal/kan het duren om van 40 naar 85 te gaan met 4 hierlooms?

Me shammy gaat het sowieso worden, moet lukken maar ben benieuwd hoeveel ik moet/wil spelen om beide naar 85 te rammen.. oftewel, een rekensommetje :+
je kan in 2,5 dagen played naar 85 vanaf lvl 1. speel laten we zeggen 3 uur per dag x 49, dat is 147 uur. in totaal iets meer dan 6 dagen play time. met andere woorden, tijd zat.

van 73 naar 85 doe je ongeveer 1 dagje /played over. 40 naar 85 is misschien 2 dagen /played. dit uiteraard door gewoon te questen en 1x dungeons te doen voor de quests die daar in zitten.

heb nu 9 characters op 85. waarvan 5 zeker met 3 dagen /played 85 zijn geworden. dit uiteraard full heirloom.

[ Voor 12% gewijzigd door Hajame op 07-08-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-11-2024
Maduth schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:12:
Met de laatste 3 karakters die ik naar 85 heb geleveld (heb er 10 nu), heb ik het in 3 dagen /played gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dus even kijken:

- 72 naar 85 gokken we op 10-15 uur?
- 40 naar 85 gokken we op 40-50 uur?

65 uur totaal en ik speel [+/-] 2 x per week 3 uur dus... 42-45 uur tot de release... hmmm

Beetje extra knallen en zou moeten lukken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Hoe wil je levelen? Wil je je professions up to date houden terwijl je levelt? Wil je dungeons doen? Of wil je alleen maar grinden?

D'r zijn wel een boel variabelen voor dit rekensommetje, maar mijn warrior alt heb ik recentelijk, zonder heirlooms, in 5 dagen en een paar uur /played op lvl 85 gekregen. Veel questen, twee gathering professions waar je dus ook XP van krijgt, en vanaf lvl 80 maar 1 keer de dungeons gedaan voor de quests en rewards. Ik had het idee dat het tot en met TBC redelijk goed ging met de XP in dungeons, waarbij het hielp dat ik de tank was en het tempo kon bepalen. Maar vanaf WotLK vond ik de dungeons trager aanvoelen dan questen.

Dus 73-80 moet echt wel binnen 18 uur /played te doen zijn. 80-85 is volgens mij binnen iets van 24 uur te doen. Da's in totaal 40 uur.
Voor je pally komt dat neer op zo'n 60 uur denk ik, wellicht iets meer.

--voor de duidelijkheid, da's zonder heirlooms, en professions up to date. Heirlooms halen er 20% vanaf. Ook zul je veel rested hebben, dat scheel natuurlijk ook.
--twee van de heirlooms met +XP werken na lvl 80 niet meer, klopt dat?

[ Voor 11% gewijzigd door Blistimo op 07-08-2012 10:22 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Doe eigenlijk de hele tijd quests en om de 2-3 levels doe ik een paar dungeons met questen. Profs probeer ik wel mee te lvl-en en die zijn nu redelijk up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In TBC content ben ik van dungeon only afgestapt. Wat ik nu doe is alle dungeons 1x doen op het moment dat je 1 level boven het minimum zit zodat je in ieder geval de quests kunt doen. Niet met random, maar echt specifiek kiezen, zodat je zeker weet dat je ze allemaal maar 1x doet. De exp van een random dungeon staat gelijk aan 1 quest, dus dat is niet de moeite waard om het risico te lopen een dungeon 2x te doen. Tussendoor questen en zodra je het minimum bereikt van een andere zone daar meteen naar toe gaan. Hopelijk werkt dit ook in de WotLK en cata content en dan heb ik mooi m'n 2e lvl 85 nog net voor MoP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik zou nu op beide de dailies van Darkmoon Faire gaan doen ( en nog 1 keer volgende maand). Levert genoeg XP op en je kan 10 profession points gemakkelijk verdienen. Kijk ook voor de quests die je kan inleveren daar met items (die droppen als je dat boek hebt maar je kan ze ook kopen op de AH). Verder zal je ook een hoop rested XP krijgen dus dat helpt. Het helpt als je beide een healer/tank spec geeft. Lekker questen terwijl je op een groep wacht.
Verder zou ik voor specifieke dungeons gaan vanaf lvl 61. Doe de quests in die dungeons en door naar de volgende dungeon met quests. Uit eigen ervaring merk ik dat questen sneller gaat, maar dungeons met quests zijn ook erg lekker.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou ik heb dus eindelijk wat betere gear door HoT's te doen :P nog 2 ilevel en dan kan ik gaan raiden xD
zit alleen nog steeds jammer genoeg met 2 cloths die ik snel ga vervangen gelukkig!
en btw KwarteL.. waar zit je nou telkens?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik 'laad' enkel mijn rested EXP volledig op, dungeon que en Fifa spelen :P Dungeon doen en repeat :P

Rogue nog 14 lvls, mage 55, toch eens kijken hoever ik kan komen ermee.

Mooiste dat mijn mage nog die billboards heeft uit pre-LK (of Cata?), een quest waar je door orgrimmar moest lopen en infiltreren in een bepaalde cult. Quest nooit afgemaakt, maar heb de buff nog steeds :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dat was de pre Cata event. Van meer dan anderhalf jaar geleden :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Het rested gedeelte is ook een manier die ik doe, eerst de een volledig rested te spelen en dan overgaan op de andere. Vanavond ga ik proberen om even de 75 te bereiken :) Mijn probleem is namelijk dat ik nooit echt een main kan kiezen, vind alles leuk. Priest/Lock/Mage/Shammy/Pally en dan wil ik eigenlijk ook nog een hunter hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:47:
Dat was de pre Cata event. Van meer dan anderhalf jaar geleden :P
Leuk toch :P Denk dat ik nog een ticket ga sturen, of ze ooit van plan zijn die buff weg te halen, vind het wel iets bijzonders hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je een arena of rbg in gaat gaat die buff weg, dus pas op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
SinergyX schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:56:
[...]

Leuk toch :P Denk dat ik nog een ticket ga sturen, of ze ooit van plan zijn die buff weg te halen, vind het wel iets bijzonders hebben :)
Welke buff is dat?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:14:
Als je een arena of rbg in gaat gaat die buff weg, dus pas op :P
Goed dat je het zegt, zat gisteren nog te denken wat bg's in te duiken :X
Zal vanavond wel even screenshot posten, je draagt zegmaar een reclamebord voor en achter je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Denk openingsscene van Die Hard 3. Maar dan niet naakt :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Zit regelmatig hier mee te lezen! Zal me zelf ook is laten zien.
Speel zelf op Tallnivar - horde (voorheen ook op Burning Blade) jammer genoeg beide nu low populated servers.

Chars op tallnivar:
- Rogue 85 (main) -> visjah
- Warrior 85 tank/dps -> darkvisjuh
- Mage 85 -> visjuh
- Druid 85 -> boemkin

Toevallig nog meer mensen hier op tallnivar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister DS normal gedaan (boost gekregen pretty much) Nieuwe shoulders, helm en Chestplate <3

Net Mt Hyjal duo gedaan, was na de 1e boss echt veels te simpel. Gelukkig leuke transmog gear gekregen. Nu nog gaan uitzoeken of Maulgar duo te doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Gister toch nog even een normal DS gedaan. Ik wilde Lanerios graag gearen zodat hij woensdag alvast wat HC fights kan tanken. Dat is aardig gelukt: Tier head en chest. Shoulders zowel tank en dps. Nu nog even enchanten en we moeten een heel eind komen!

Daarvoor ook voor het eerst sinds tijden weer eens een oude raid gedaan - TotC HC. Niet echt boeiend met 10 level 85 mensen. Wel weer een achievement erbij :)

Ik was sowieso wel erg druk gisteravond. Mijn druid staat inmiddels met LW op 416 en Skinning is al zo goed als max. 300- 415 was relatief goed te doen moet ik zeggen. Ik verwacht dat het makkelijk blijft tot ergens rond de 490, daarna zal er wel veel geld/ tijd in moeten gaan zitten.

Vanavond waarschijnlijk mijn wekelijkse pug naar DS HC. Ik zou zelf wel eens Spine HC willen proberen. Kijken wat de groep daarvan zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Enchants zijn gedaan nu Hulk, moet alleen Therazane en Earthen Ring rep nog even omhoog gooien en dan heb ik die 2 enchants ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
lanerios schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:01:
Enchants zijn gedaan nu Hulk, moet alleen Therazane en Earthen Ring rep nog even omhoog gooien en dan heb ik die 2 enchants ook :p
lucky bastard xD
krijg misschien komende weken ook nog wel boosts want ze hebben een druid healer nodig voor raids xD
Alleen eenigste leuke is dat ik wrsch. nooit kan raiden xD Heb ik al gezegd en misschien gaan ze zelfs de raiddag veranderen zodat ze mij kunnen meenemen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
omdat de mainrun gisteren niet doorging heeft de rl een alt-run/pug opgezet. was alweer een poos geleden dat ik zoveel lol heb gehad in WoW.
en hc's tanken in m'n 385 (deels dps)gear was nog best een uitdaging. :P
Wel jammer dat we teveel vertraging opliepen om madness ook nog af te maken, maar ik vond het om 1 uur toch echt wel genoeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:40:
omdat de mainrun gisteren niet doorging heeft de rl een alt-run/pug opgezet. was alweer een poos geleden dat ik zoveel lol heb gehad in WoW.
Wel jammer dat we teveel vertraging opliepen om madness ook nog af te maken, maar ik vond het om 1 uur toch echt wel genoeg geweest.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:40:
Ik kreeg 's middags te horen dat ik 's avonds verwacht werd in het nieuwe appartement van een vriend, om champagne te drinken (had sleuteloverdracht). Dat vond ik toch net even wat belangrijker dan de laatste 2 bosses in DS neer te halen ;-)
Gelukkig hebben jullie nog een run gedaan, er waren duidelijk genoeg mensen online :-). Dat gaat nog wat worden in MoP, er zullen wel redelijk veel signs zijn voor elke raid dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:50:
[...]

Ik kreeg 's middags te horen dat ik 's avonds verwacht werd in het nieuwe appartement van een vriend, om champagne te drinken (had sleuteloverdracht). Dat vond ik toch net even wat belangrijker dan de laatste 2 bosses in DS neer te halen ;-)
Gelukkig hebben jullie nog een run gedaan, er waren duidelijk genoeg mensen online :-). Dat gaat nog wat worden in MoP, er zullen wel redelijk veel signs zijn voor elke raid dan.
nou nee, er waren hooguit 6 of 7 raiders online en max 9 members totaal. Hebben 4 a 5 puggers aan onze alt-run toe moeten voegen.

desondanks: gelijk heb je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Raiden jullie hier allemaal vanaf de zelfde server of allemaal invites via real-friend ids ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja dit is een verkapte guildchat voor hun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas is x-realm niet mogelijk voor DS, anders had ik graag een keer met een groepje heroic geprobeerd. Morgen maar een snelle clear op normal denk ik, want de guild leader gaat z'n legendary daggers krijgen bij een full clear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 13:54:
Helaas is x-realm niet mogelijk voor DS, anders had ik graag een keer met een groepje heroic geprobeerd. Morgen maar een snelle clear op normal denk ik, want de guild leader gaat z'n legendary daggers krijgen bij een full clear :)
Ja inderdaad jammer, dan was er zo een leuke openraid geweest om die dingen te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-05 11:47

thunderlight

Tja...

wel is het misschien wel een leuk idee om eens een X-Realm FL HC of een andere cata raid te rennen.
Op Nordrassil zijn er helaas wijnig te vinden die de oudere raids nog willen rennen op HC.
wel jammer want er zitten leuke raids tussen.

Hier misschien nog mensen met intressen ?

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Dopiej schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:42:
Nou ik heb dus eindelijk wat betere gear door HoT's te doen :P nog 2 ilevel en dan kan ik gaan raiden xD
zit alleen nog steeds jammer genoeg met 2 cloths die ik snel ga vervangen gelukkig!
en btw KwarteL.. waar zit je nou telkens?:P
Ja, ik heb echt te weinig tijd gehad de afgelopen week... sub is zelfs al verlopen kwam ik gisteravond laat achter :)
Maar geen zorgen! Ik heb besloten dat ik mijn Priest op Aszune toch maar ga levelen, maar dan wel met het oog op PvP. Dat is voor mij persoonlijk iets makkelijker casual te spelen dan de PvE end game content. Niet dat ik de komende maand in de buurt ga komen van end game :p (lvl26 nu..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunderlight schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:25:
wel is het misschien wel een leuk idee om eens een X-Realm FL HC of een andere cata raid te rennen.
Op Nordrassil zijn er helaas wijnig te vinden die de oudere raids nog willen rennen op HC.
wel jammer want er zitten leuke raids tussen.

Hier misschien nog mensen met intressen ?
Interesse heb ik zeker, maar de praktijk leert dat het vaak wat lastig plannen / organiseren is bij bijv. gebrek aan calendar.

Maar als je iets wilt organiseren, ik ben erbij als ik ten minste kan op die dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:26:
[...]

Ja, ik heb echt te weinig tijd gehad de afgelopen week... sub is zelfs al verlopen kwam ik gisteravond laat achter :)
Maar geen zorgen! Ik heb besloten dat ik mijn Priest op Aszune toch maar ga levelen, maar dan wel met het oog op PvP. Dat is voor mij persoonlijk iets makkelijker casual te spelen dan de PvE end game content. Niet dat ik de komende maand in de buurt ga komen van end game :p (lvl26 nu..)
Ghehe ja want we lopen elkaar ook echt altijd mis he..
Maar dat zal ook zijn omdat ik best weinig gespeeld heb de afgelopen weken/maand.
Als ik je moet boosten ofzo moet je het maar zeggen xD heb nog heel veel van die achievs niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-05 11:47

thunderlight

Tja...

IntToStr schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:28:
[...]

Interesse heb ik zeker, maar de praktijk leert dat het vaak wat lastig plannen / organiseren is bij bijv. gebrek aan calendar.

Maar als je iets wilt organiseren, ik ben erbij als ik ten minste kan op die dag :)
ipv ingame calender zijn er natuurlijk altijd mogelijkheden om een calender buiten de game te openen om te zien wat voor de mensen het beste uit komt.

Denk dat dat niet eens het grootste struikelblok hoeft te zijn.

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Dopiej schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:29:
[...]

Ghehe ja want we lopen elkaar ook echt altijd mis he..
Maar dat zal ook zijn omdat ik best weinig gespeeld heb de afgelopen weken/maand.
Als ik je moet boosten ofzo moet je het maar zeggen xD heb nog heel veel van die achievs niet xD
Prima plan dat boosten, jammer dat de XP tegenwoordig niet meer zo hard gaat als vroegah :)
Desalniettemin is het sowieso lachen om een avondje nostalgisch ouden dungeons af te struinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:45:
[...]

Prima plan dat boosten, jammer dat de XP tegenwoordig niet meer zo hard gaat als vroegah :)
Desalniettemin is het sowieso lachen om een avondje nostalgisch ouden dungeons af te struinen!
ja daarom..
Ik zou eigenlijk niet weten of ik de outland hc's zou kunnen solo'en als bear..
en misschien een paar WotLK normals en hc's of moet je dan echt een groepje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:51:
[...]

ja daarom..
Ik zou eigenlijk niet weten of ik de outland hc's zou kunnen solo'en als bear..
en misschien een paar WotLK normals en hc's of moet je dan echt een groepje hebben?
Ik kon in ieder geval zonder problemen de elite trash van onyxia (raid instance) solo doen op mn beertje. Moet dus wel kunnen dacht ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hulkie schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

Ik kon in ieder geval zonder problemen de elite trash van onyxia (raid instance) solo doen op mn beertje. Moet dus wel kunnen dacht ik zo!
ok dan moet ik is kijken want ben nou alles aan het sparen voor m'n healing gear.. dus beetje low tanking gear denk ik xD Ga wel is een normal WotLK proberen vanaaf :P
denk dat ik wat mensen in de guild ga aanpielen voor de achievs te halen dat je mounts krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Outland en WotLK HC's zijn goed te doen solo met hier en daar een uitzondering.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
Ik heb alle outland dungeons ook gedaan deze week voor wat achiefs op mijn rogue, alles skippen tot de laatste baas en easy mode kill.

Ook alle raids zijn gecleared nu :), moet nog 2 vanilla raids doen MC en AQ. Ik ga kijken hoever ik kom met het WOTLK dungeons. Zou graag ook nog wat achief runs doen daar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kon bijna overal zo doorheen rennen als ret paladin met 397 equipped gear.

Een WotLK dungeon waarbij je op het eind op een draak moet gaan rondvliegen om een andere draak uit de lucht te krijgen lukte me niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
IntToStr schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:19:
Ik kon bijna overal zo doorheen rennen als ret paladin met 397 equipped gear.

Een WotLK dungeon waarbij je op het eind op een draak moet gaan rondvliegen om een andere draak uit de lucht te krijgen lukte me niet alleen.
The Occulus waarschijnlijk..
wat had ik een schijthekel aan die instances back in the days :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Dopiej schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:20:
[...]

The Occulus waarschijnlijk..
wat had ik een schijthekel aan die instances back in the days :P
nog steeds :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik tankte WotLK heroics altijd, aangezien de healer queues toen nog te lang waren. Ik heb me nooit zo welkom gevoeld als in The Oculus. Vaak zat een groep meer dan een uur te wachten op een tank die bleef, en ik ben niet zo van het dodgen van dungeons dus rende ik er altijd maar braaf doorheen, terwijl 3 DPS en een healer mijn voeten aan het kussen waren of ik alsjeblieft maar online wilde blijven :P

Ok, die laatste baas is vervelend, maar als je eenmaal doorhad hoe al die drakes werkten was 't nou niet echt heel lastig...

Oh, en gratis extra mount uit 't tasje in de eerste bag nadat die feature werd geïntroduceerd. Thank you!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet nog wel dat ik die dungeon voor het eerst deed en eigenlijk geen idee wat er nou allemaal gebeurde bij die laatste boss :p

Helaas lukt het me niet om die boss solo op heroic neer te halen. Moet ik nog steeds een keer doen. De rest van de instance vloog ik zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Blistimo schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:26:
Ik tankte WotLK heroics altijd, aangezien de healer queues toen nog te lang waren. Ik heb me nooit zo welkom gevoeld als in The Oculus. Vaak zat een groep meer dan een uur te wachten op een tank die bleef, en ik ben niet zo van het dodgen van dungeons dus rende ik er altijd maar braaf doorheen, terwijl 3 DPS en een healer mijn voeten aan het kussen waren of ik alsjeblieft maar online wilde blijven :P

Ok, die laatste baas is vervelend, maar als je eenmaal doorhad hoe al die drakes werkten was 't nou niet echt heel lastig...

Oh, en gratis extra mount uit 't tasje in de eerste bag nadat die feature werd geïntroduceerd. Thank you!
Vergeet de rare gems niet die je ook standaard kreeg met die feature. Ik vond Oculus inderdaad helemaal niet zo erg, vooral omdat de groep altijd zo blij met je was (vooral in het begin, toen Oculus nog 'moeilijk' was) als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pinnacle uit Cata heeft toch de nummer 1 plek bij mij gehaald, grootste irritatiefactor van de recente dungeons. Die 2 refreshes (gurub? aman?) tel ik niet mee, dat is bij binnenkomst meteen leaven :P

Veruit de leukste blijft die dungeon met die Faceless als laatste boss, zeker als je er nog nooit geweest ben :P

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.