Gisteren kon ik eindelijk mee in een Raggie HC run!! woot..
Helaas begon de raid al een half uur later en moest er direct al voor vervanging geregeld worden was nog eens een kwartier duurde. Helaas had een van mensen geen TS en weigerde dat te installeren omdat dat problemen op z'n pc zou geven.
Een paar tries geprobeert maar helaas ging het telkens op de adds fout omdat hij telkens niet op de juiste plek stond waar hij nodig was, met telkens zijn excuus dat het toch dynamisch was en dat volgens hem hij beter op een andere plek moest zijn op dat moment dan waar hij toegewezen was.
Uiteindelijk hem vervangen en toen direct in P4 gekomen maar we hadden al wel wat doden helaas. Daarna nog een paar tries maar toen gingen weer de adds de hammer in en was te tijd op voor sommigen. Hopelijk gaan we vanavond weer door.
DPS was wel een beetje aan de lage kant, op sommige tries stond ik met 35k boven de rest van de dps met 5k-10k verschil en ik de seeds phase redelijk verknalde verschillende keren.
Moest zeggen dat als je al ruim een jaar dat gevecht niet hebt gedaan het toch even wennen is

.. eerste keer dood de living flames en daarna nog een keertje teveel op de rand ipv van ernaast waardoor ik weer bijna dood was.. moet alleen die seeds phase wat beter beheersen. ik verklote die nu telkens redelijk en dat maakt het toch een moeilijker als de rest van de dps ook al laag is.
In de tussentijd ben ik toch maar begonnen met mn druid levelen in mop. Toch even die nieuwe quests van de start bekijken en tegelijk boomkin wat beter oefenen.
Ik merk wel duidelijk dat ik stukken vaker dood ga dan op m'n Hunter

goed beheerst ik de druid dus nog niet ..
[
Voor 9% gewijzigd door
Helza op 06-08-2012 10:20
]