Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-07 09:00
Enig idee of de crossrealm ulduar raid vanavond nog doorgaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosinnagan
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Hallo mede WoW Spelers, even heel iets anders ik ben op zoek naar een PvP server en eventueel een guild. Hier is de link naar mijn topic, mij werdt aangeraden om dit hier te plaatsen: Tweakers die WoW spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-07 15:42
Weet iemand hoe die uberhandige quest addon ook alweer heet waar je zones kan kiezen en dergelijke.
Dacht dat het questhelper was maar volgens mij was er nog een betere.

edit:
het is Zygor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bartjeuhz op 31-07-2012 23:16 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mosinnagan schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:10:
Hallo mede WoW Spelers, even heel iets anders ik ben op zoek naar een PvP server en eventueel een guild. Hier is de link naar mijn topic, mij werdt aangeraden om dit hier te plaatsen: Tweakers die WoW spelen
Ja meeste Tweakers spellen op verschillende realms van PvP tot PVE en RP.

Denk er maar weinig samen in een guild zitten... ( wel wat maar toch )
Wat zoek je in een Guild ?.

Social spelen
Casual spelen
Hardcore Raiding PvE
Hardcore PvP + PvE
Engels of Dutch only etc.

Zoveel keus en zoveel soorten, ik zou zeggen zoek een realm op en ga op een realmforum neuzen naar guilds en maak een application ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Mosinnagan:
Stormscale (horde), Ravencrest (alliance), Outland (ik dacht alliance) zijn behoorlijke drukke pvp servers. Er zullen ook nog wel wat andere zijn, maar dit zijn de enige die ik persoonlijk ken waar je een best actieve pvp community heb (voor zover je dat woord tegenwoordig nog in de mond kan nemen). Qua guild kan ik je niks aanraden omdat ik zelf in guild zit waar nooit iemand lult (puur voor de perks) en ik pug m'n arena matches altijd vanuit trade. In MoP ben ik wel van plan het wat serieuzer aan te pakken, dus als je tegen die tijd wat leuks hebt gevonden hoor ik het graag :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosinnagan
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
Bedankt voor je reactie Mektheb

Het is niet zozeer dat ik een guild zoek met alleen tweakers, misschien heb ik dat een beetje verkeerd getypt. Eigenlijk ben ik op zoek naar een semi-hardcore raid guild en toch ook wel mensen die flink van pvp houden. Zoals ik in mijn post al vermeldt zit ik liever niet op een al te drukke server. Ik heb ook geen probleem ermee om 1 van mijn characters te server transferren.

En taal maakt mij niet uit, ik vindt NL guilds meestal juist niks. Ik zit gewoon liever in een standaard guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Nou gisteren half uurtje gespeeld xD
Even bezig geweest met rughed leathers te farmen.. 300 gehad nog een 90 te gaan voor ik kan overgaan op knothide xD
Zal waarschijnlijk pas de maandag worden i.v.m. drukke agenda van het weekend :P (zomercarnaval en zondag naar JC schaal in de arena xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
gister dankzij een guild invite druk bezig geweest met gemmen, enchanten en LFR doen. Was weer een geweldige mess.

Wipes:

Trash voor Hagara 2x
Spine 2x
Madness 2x

Na de 2e madness wipe ben ik maar gestopt, wat een niveau weer. Heb nu wel mn holy spec volledig gegemmed en geenchant <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik heb gister lopen falen met mn wekelijkse pugje. Als tank/dps op mijn druid, omdat er weer geen tank kwam opdagen. Was niet de beste raid ooit, vooral op Ship merkte je dat de dps gewoon laag was.

Toch nog even 6/8HC gecleared en de laatste 2 normal. Heb voor mn /oomkin spec wel een dikke upgrade. Van unenchanted 378 shoulders met 30 intel gem naar 410 tiershoulders die uiteraard wel goed behandeld worden.

Ik zag dat ik na de upgrade van vorige week (de 410 spelldagger) nog niet had gereforged. Dus ik kon na de raid meteen mijn hitrating met 6% naar beneden gooien. Goed voor de andere secondary stats dus!

Ook nog een beetje met Lanerios zitten chatten, was gezellig!

[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 01-08-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-07 15:17
gisteren eindelijk m'n DS meta-achievement gehaald :)
wel jammer dat we daarvoor ship en verder op normal moesten doen.
Daarna nog ff achieve-a-tron gedaan voor een guildie en toen waren we nog voor tienen klaar voor de dag.

Toen voor de verandering maar eens vlot uitgelogd, aangezien ik toch geen idee had wat ik verder nog wilde doen die avond >_<

owja, wel nog even een upgrade mee kunnen pakken om zo het equipped ilvl weer gelijk te trekken met m'n shaman alt. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Archaeology is echt het leukste wat Blizzard ooit heeft verzonnen!

....BANG!....

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
bitshady schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:40:

....BANG!....

Nou ik snap der niet veel van..
zit nog maar op 16/525 en zoveel digsites zijn er toch niet.. wat moet ik precies doen nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-07 09:00
aaaah, complete wipe night op sinestra... :(

wrack dispellen ging nu zonder problemen, echter bleven het probleem de orbs die regelmatig mensen om zeep hielpen, maar het irritante was de twilight spitecaller, de "interrupts" wilden maar niet werken, telkens kreeg de mob de debuff, dus vermoedelijk zat iemand te stunnen.

Halfverwege de avond komen we er achter dat de druid dit telkens deed, hierna een goede try zonder debuff, en daarna begon die weer.. RL had het in in het begin van de avond in z'n hoofd gehaald om de mob maar te chain hibernaten terwijl wij hem nukten.. geen idee of dat behoort te werken, maar kennelijk niet omdat het maar fout bleef gaan. We hadden al een paar keer gevraagt of het niet beter was als wij, de 2 hunters, alleen maar zouden proberen de cast te interrupten via scatter shot, maar dat vond hij kennelijk geen goed idee omdat hij vol voor de hibernate ging :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hulkie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:13:
En ik heb gister lopen falen met mn wekelijkse pugje. Als tank/dps op mijn druid, omdat er weer geen tank kwam opdagen. Was niet de beste raid ooit, vooral op Ship merkte je dat de dps gewoon laag was.

Toch nog even 6/8HC gecleared en de laatste 2 normal. Heb voor mn /oomkin spec wel een dikke upgrade. Van unenchanted 378 shoulders met 30 intel gem naar 410 tiershoulders die uiteraard wel goed behandeld worden.

Ik zag dat ik na de upgrade van vorige week (de 410 spelldagger) nog niet had gereforged. Dus ik kon na de raid meteen mijn hitrating met 6% naar beneden gooien. Goed voor de andere secondary stats dus!

Ook nog een beetje met Lanerios zitten chatten, was gezellig!
Ik merktte het ja, gz. Was inderdaad gezellig. Moet vanavond mn prot spec gemmen en enchanten, en dan ben ik klaar voor de transfer.

Mn holy gemmen en enchanten was +- 500 Gold, dus lekker goedkoop. Hopelijk is mn tank spec net zo goedkoop.

Wat ik alleen niet snap. Askmrrobot zegt dat FL Tier set beter is dan de DS LFR set. Ligt het nou aan mij of zie ik het dan als een fout. De setbonus van de LFR set lijken me toch beter? (dit is voor Holy)

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 01-08-2012 10:00 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bitshady schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:40:

....BANG!....

Ik heb alle achievements behalve 1 van Archeology op mn Mage (De laatste die ik mis is een staff van Tol'vir), ja echt een geweldige profession. Een van de leukste om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Freaky Maus schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:42:
Wel grappig de meningen over tanken/dps/healen. Ben zelf altijd resto druid geweest vanaf TBC (toen pas begonnen), maar het healen met druid is steeds minder aantrekkelijk geworden vind ik. Daarom door de tijd overgestapt naar tank en naar later dps. Nu speel ik alleen PvP op warrior/rogue, zo ben ik redelijk onafhankelijk van de rest. Eigenlijk best vreemd om een MMORPG te spelen zodat je 'onafhankelijk' bent, maar in PvP als dps zijnde kun je zelf uitmaken wat je doet en waarheen je gaat. Heerlijk.

Ik zou graag willen dat resto druids weer terug gaan naar het healen zoals in TBC, HoTs! Shaman lijkt me nu wel leuk, al ziet het er in MoP voor druids ook weer beter uit.
Jeej, altijd leuk, discussiëren over druid healing \o/

Ik heal ook al sinds TBC op m'n druid, hoewel ik toen ook de helft van de tijd aan het tanken was, maar toch. Ik vond de healing stijl van druids in TBC erg interessant. Vooral het gelijktijdig in stand houden van een aantal stacks LB op verschillende tanks was briljant. En hoewel het in 10m content niet echt OP was was het in 25m content, mits goed gespeeld, echt heel sterk. Het kwam er alleen wel op neer dat je naast het casten van LB en Rejuvs echt niks anders deed. Tijdens TBC duurde LB nog 6 seconden, dus 4 stacks up houden was pro genoeg om een 1 button class te zijn :P

In 10m content had je zowaar nog wat GCDs over voor andere heals, maar omdat je met het casten van die heals uit ToL form dropte was dat totaal niet interessant, dus kwam het erop neer dat je nog steeds maar 2 buttons gebruikte.

Daarnaast was, volgens mij, de kritiek van resto druids dat er hooguit 1 resto druid nodig was in een raid. En omdat Paladins en Shamans ernstig noodzakelijk waren voor de tank healing en group healing was die ene resto druid als constante HP buffer noodzakelijk, maar een tweede druid was nutteloos. Oh, en priests waren shadow, trouwens. Die healden niet :P

Dus werd er in WotLK gesleuteld. LB kreeg een 9s timer, we kregen er WG bij, en we konden casted heals in Treeform casten. Hiermee werden onze rol dus minder specifiek, maar waren we nog steeds een HoT class. Alleen konden we het nu op een hele raid (of halve raid in 25m) toepassen. Tank healing was mogelijk, maar niet echt efficiënt, en andere classes waren daar beter in. Dus gingen druids zich nog emer toewijden aan het group/buffer healen. In 25m betekende dat WG, Rejuvx5 > repeat. In 10m had je nog de mogelijkheid om een stack LB op twee tanks up te houden, maar de buffer in HP die het tijdens TBC was (8% tankHP/s healen, yes please!) was het in WotLK niet. Dus casted heals waren nog steeds niet echt gebruikelijk, en de druid was nog steeds een niche healer. En dat vond de resto community nog steeds niet prettig, en Blizzard ook niet.

Dus werden we in Cata gedwongen slimmer te gaan healen, en een groter deel van ons healing arsenaal gebruiken. Dat voelde voor mij in het begin ook erg gekunsteld, maar omdat iedere healer class was veranderd werden de rollen wel goed door elkaar geschud.

Uiteindelijk is het onmogelijk om alle healers dezelfde rollen te kunnen laten vervullen, en ik denk dat dat zelfs niet eens wenselijk is. Momenteel denk ik dat er genoeg overlap tussen de verschillende classes is om iedere healer class iedere rol te kunnen laten vervullen. Onze guild zelf is daar een prima voorbeeld van. Ons krappe 10m roster miste een pally healer in FL en DS. Heroic Baleroc vereiste in het begin een pally healer. Maar wij deden het met een Disc priest en een Resto druid. En hadden een kill gehaald als de 20% nerf een weekje later was gekomen. Heroic Yor'Sahj vereiste een pally healer en een Blood DK in het begin. Wij deden het met een Prot pally tank en Disc priest, Resto shaman en Resto druid. Oh, en Ultraxion prefereerde ook een Holy pally met Blue buff om het te overleven. Wij deden het wederom met een Disc priest en Resto druid. Niet optimaal, maar niet onmogelijk.

Persoonlijk vind ik de huidige staat van healers eigenlijk wel erg goed geslaagd. Er is niet echt een vereiste setup. Je maakt het jezelf lastig als je het in bepaalde setups doet, maar niet onmogelijk. Als je je class goed genoeg kent kun je je kop boven het maaiveld uitsteken en laten zien dat je class niet underpowered is. En dat lijkt mij precies wat Blizzard ermee bedoeld had.

Toegegeven, Spirit Link Totems waren op Spine en Madness HC te sterk. Maar Shamans waren in T11 en FL nou niet echt de sterkste healers, dus ik begrijp goed dat Blizzard ze een steuntje in de rug heeft gegeven.

Voor MoP heb ik eerlijk gezegd nog geen idee hoe het eruit gaat zien. Zal ook afhangen met welke healers ik samen ga healen. Misschien komt er wel een Monk bij in ons team, en daarvan heb ik echt nog geen idee waar die goed in zijn :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Zoals ik het gehoord heb zijn Monk healers OP en kunnen een hele raid bijna in stand houden in hun eentje met die statues. :p

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

Aaah de goeie oude TBC Shadow Priest tijd, wat heb ik me toen vermaakt met het facemelten!!

Op me Shaman was die hele Spirit Link Totem was me bijna ontgaan, maar gelukkig wees iemand me erop in DS om die op het blauwe platform te gebruiken bij Madness.. dat hielp echt een hele hoop inderdaad.
Toen bedacht ik me dat ik die dan bij Ultraxion ook wel goed had kunnen gebruiken :P

Daar moet ik ook nog even uitzoeken hoe dat met die buffs zit daar, daar ging ik nog de mist in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 233450 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:37:
Op me Shaman was die hele Spirit Link Totem was me bijna ontgaan, maar gelukkig wees iemand me erop in DS om die op het blauwe platform te gebruiken bij Madness.. dat hielp echt een hele hoop inderdaad.
Toen bedacht ik me dat ik die dan bij Ultraxion ook wel goed had kunnen gebruiken :P

Daar moet ik ook nog even uitzoeken hoe dat met die buffs zit daar, daar ging ik nog de mist in :P
_O- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Santho schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:31:
Zoals ik het gehoord heb zijn Monk healers OP en kunnen een hele raid bijna in stand houden in hun eentje met die statues. :p
Al lang niet meer hoor :P zijn een tijd terug al radicaal generfed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461869

Iemand geintresseerd om RAF met mij te doen... uiteraard voicechat, via skype ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Twylight schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:55:
[...]
Al lang niet meer hoor :P zijn een tijd terug al radicaal generfed
Awww wat jammer :-(
Anoniem: 461869 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:58:
Iemand geintresseerd om RAF met mij te doen... uiteraard voicechat, via skype ofzo.
Ik snap um niet? lol
Wat bedoel je precies met Recruit a friend met jou te doen?

[ Voor 40% gewijzigd door FT Twisty op 01-08-2012 11:03 ]

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Oh, en priests waren shadow, trouwens. Die healden niet :P
Holy shit, dus ik heb het heel TBC fout gedaan? Priests healden in BT en MH, CoH spam one button class, dat wel. Is de reden dat ik mijn priest niet meer uit kon staan en in WotLK druid ben gaan spelen. (Eerst tankje, later door gebrek aan healers resto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Santho schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:00:
Ik snap um niet? lol
Wat bedoel je precies met Recruit a friend met jou te doen?
Hij invite jou, je krijgt beide 200% exp (300?), maar moet je dus altijd samen zijn.
Zo kan je snel naar de 80 meppen (populair bij multiboxers).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

SinergyX schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:07:
[...]

Hij invite jou, je krijgt beide 200% exp (300?), maar moet je dus altijd samen zijn.
Zo kan je snel naar de 80 meppen (populair bij multiboxers).
Oh zo.
Ik zat aan die mount te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Santho schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:09:
[...]

Oh zo.
Ik zat aan die mount te denken :P
Secondaire bonus, samen met die grant-a-level (elke 2 lvls kan je 1 level 'teruggeven' aan de persoon die je invite).

Zo heb ik zelf mijn priest, rogue en druid grootgebracht :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

SinergyX schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:11:
[...]

Secondaire bonus, samen met die grant-a-level (elke 2 lvls kan je 1 level 'teruggeven' aan de persoon die je invite).

Zo heb ik zelf mijn priest, rogue en druid grootgebracht :P
Je wordt dus niet ge-banned als je jezelf uitnodigd op een ander e-mail adres voor die mount bijvoorbeeld?
En dat kost dan maar 1 maand subscription toch voor die mount?

EDIT: Hoe doe je dat dan precies met levelen want dan moet je voor die recruit toch naar full WoW upgraden?
Of level je alleen naar level 20 in starter edition om je andere chars te levelen??

[ Voor 17% gewijzigd door FT Twisty op 01-08-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-07 23:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Santho schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:12:
[...]

Je wordt dus niet ge-banned als je jezelf uitnodigd op een ander e-mail adres voor die mount bijvoorbeeld?
En dat kost dan maar 1 maand subscription toch voor die mount?

EDIT: Hoe doe je dat dan precies met levelen want dan moet je voor die recruit toch naar full WoW upgraden?
Of level je alleen naar level 20 in starter edition om je andere chars te levelen??
Je moet die 2e account wel volle WoW geven en 1 maand sub.

Dus totaal 20 euro ofzo.

En het is 100% legaal.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Osxy schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:16:
[...]

Je moet die 2e account wel volle WoW geven en 1 maand sub.

Dus totaal 20 euro ofzo.

En het is 100% legaal.
Maar 20 euro? Das lekker goedkoop :P
En dan op je desktop & laptop tegelijkertijd spelen ofzo voor het snelle levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is de mount 3 maanden, niet helemaal zeker.

Snelste is dus met 2 aparte mensen en met een rondgang door dungeons (tank/healer setup), ik had zelf wat hulp vanuit de guild om dungeons door te gaan (1 op follow, ander speelde ik mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 07:00
SinergyX schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:31:
Volgens mij is de mount 3 maanden, niet helemaal zeker.

Snelste is dus met 2 aparte mensen en met een rondgang door dungeons (tank/healer setup), ik had zelf wat hulp vanuit de guild om dungeons door te gaan (1 op follow, ander speelde ik mee).
In totaal heb je inderdaad 3 maanden playtime, je krijgt een maand bij aanschaf van het spel en je moet 2 maanden kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soopalicious
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-01 12:06
kan iemand mij een scroll of resurection opsturen? Of hoe heet dat ook al weer?
soopalicious@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
soopalicious schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:37:
soopalicious@gmail.com
Jij gaat gespamed worden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233450

soopalicious schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:37:
soopalicious@gmail.com
nog voorkeur voor een bepaalde realm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soopalicious
talnivarr eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:59
Gisteren weer met m'n mage bezig geweest. Was even vergeten dat ik een poging tot ulduar raid wilde doen :X

Levelen gaat nu wel iets langzamer. Ben van begin 65 naar begin 67 gegaan in zo'n 2,5 uur. Veel quests in Nagrand gedaan, mooi gebied trouwens, en tussendoor wat dungeons gelopen. Ik selecteer nu telkens bewust een dungeon waar ik de quests nog niet van gedaan heb. Dat levert veel meer exp op dan een random dungeon en dan 2x in dezelfde komen. Alleen wel irritant dat je soms wel kan queuen, maar dat je de quest nog niet mag doen. Waar slaat dat nou weer op?! Zorg gewoon dat ik die quest kan doen als ik mag queuen. Ach ja, nog 1 level en op naar Northrend.

Nagrand was wel 1 van de mooiste gebieden. Ook nog die ring of blood (met behulp van Carthrax snel kunnen doen :D ) en de Hemingway quests. Zowaar vond ik het niet zo erg om hier te levelen.

Ondertussen is het ook weer tijd om aan de professions te gaan denken. Dat wordt bergen frostweave cloth verzamelen en items disenchanten :( Misschien met m'n main maar wat wotlk dungeons solo gaan doen om mats te sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

sjaak88 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:33:
[...]

In totaal heb je inderdaad 3 maanden playtime, je krijgt een maand bij aanschaf van het spel en je moet 2 maanden kopen :+
Hmm, misschien dat ik dat wel zal doen in MoP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
IntToStr schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:59:
Gisteren weer met m'n mage bezig geweest. Was even vergeten dat ik een poging tot ulduar raid wilde doen :X

Levelen gaat nu wel iets langzamer. Ben van begin 65 naar begin 67 gegaan in zo'n 2,5 uur. Veel quests in Nagrand gedaan, mooi gebied trouwens, en tussendoor wat dungeons gelopen. Ik selecteer nu telkens bewust een dungeon waar ik de quests nog niet van gedaan heb. Dat levert veel meer exp op dan een random dungeon en dan 2x in dezelfde komen. Alleen wel irritant dat je soms wel kan queuen, maar dat je de quest nog niet mag doen. Waar slaat dat nou weer op?! Zorg gewoon dat ik die quest kan doen als ik mag queuen. Ach ja, nog 1 level en op naar Northrend.

Nagrand was wel 1 van de mooiste gebieden. Ook nog die ring of blood (met behulp van Carthrax snel kunnen doen :D ) en de Hemingway quests. Zowaar vond ik het niet zo erg om hier te levelen.

Ondertussen is het ook weer tijd om aan de professions te gaan denken. Dat wordt bergen frostweave cloth verzamelen en items disenchanten :( Misschien met m'n main maar wat wotlk dungeons solo gaan doen om mats te sparen...
Zoiezo de area's waar Hemingway zit vind ik leuk :P STV, Nagrand, Sholazar zijn super vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:38:
Daarna nog ff achieve-a-tron gedaan voor een guildie en toen waren we nog voor tienen klaar voor de dag.

Toen voor de verandering maar eens vlot uitgelogd, aangezien ik toch geen idee had wat ik verder nog wilde doen die avond >_<

owja, wel nog even een upgrade mee kunnen pakken om zo het equipped ilvl weer gelijk te trekken met m'n shaman alt. :{
Gz Joe :)

Ben bang ik mijne pas krijg in pandaria :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 08:38:

Gz inderdaad!

Ben meteen maar even gaan kijken hoe ik ervoor sta. Mn druid alt heeft inmiddels alleen nog maar Spine en DW HC nodig. Mn main mage Spine en DW HC + holding hands (simpel) en de Yor achievement (ook een makkie).

De HC kills zie ik voorlopig nog niet gebeuren helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/kul_tiras/zuipert

Voor degenen, mijn prot gear xD zeer crap ik weet het, ik ga vanavond er mee bezig :P Nachtje doorhalen is mn plan om toch maar wat leuke spullen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:10:
[...]

Gz inderdaad!

Ben meteen maar even gaan kijken hoe ik ervoor sta. Mn druid alt heeft inmiddels alleen nog maar Spine en DW HC nodig. Mn main mage Spine en DW HC + holding hands (simpel) en de Yor achievement (ook een makkie).

De HC kills zie ik voorlopig nog niet gebeuren helaas...
Indeed de HC kills zijn het probleem xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

Holy shit, dus ik heb het heel TBC fout gedaan? Priests healden in BT en MH, CoH spam one button class, dat wel. Is de reden dat ik mijn priest niet meer uit kon staan en in WotLK druid ben gaan spelen. (Eerst tankje, later door gebrek aan healers resto)
Ohja! Glad vergeten :P

Uiteraard generaliseerde ik enorm, maar ik was een beetje vergeten welke niche priests hadden. Maar die was ten tijde van TBC dus niet minder diep dan die van de andere healers.

Mijn mening verandert er niet door. De enorm verschillende healers van TBC zijn een stuk dichter bij elkaar gekomen nu in Cata, en als je liever wat meer dan 1 button spamt om te healen is het erop vooruit gegaan. Als je daar wel fan van was... Mja, dan is het erop achteruit gegaan. Maar de uitdaging is wel een stuk groter, wat meteen ook je persoonlijke overwinningen een stuk vetter maakt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:24:
[...]

Ohja! Glad vergeten :P

Uiteraard generaliseerde ik enorm, maar ik was een beetje vergeten welke niche priests hadden. Maar die was ten tijde van TBC dus niet minder diep dan die van de andere healers.

Mijn mening verandert er niet door. De enorm verschillende healers van TBC zijn een stuk dichter bij elkaar gekomen nu in Cata, en als je liever wat meer dan 1 button spamt om te healen is het erop vooruit gegaan. Als je daar wel fan van was... Mja, dan is het erop achteruit gegaan. Maar de uitdaging is wel een stuk groter, wat meteen ook je persoonlijke overwinningen een stuk vetter maakt.
Healen is een stuk beter geworden. Heb het in Cataclysm voornamelijk op mijn druid gedaan en in instances ook op mijn priest. Het grootste voordeel (ook al in WotLK) is dat je nog wel een niche hebt voor iedere class waar je het beste voor bent, maar buiten je niche ben je niet waardeloos meer.

En je maakt ook veel meer gebruik van je verschillende spells ipv one-button spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik merk tijdens het levelen dat een DK toch wel OP is op lagere levels. In de dungeons doen ze in verhouding erg veel damage. Alleen met aoe kan ik ze nog wel verslaan als mage. Beetje flamestrike spammen en ik doe regelmatig 3.5k dps waar de rest dan onder de 1k zit en dk tank soms in de buurt :p

Maar het is wel erg 1 buttom spam wat ik doe. Beetje fireball spammen op de boss en flamestrike op packs en tussendoor af en toe pyroblast als die proct.

Nadeel van de hoge dps is dat ik regelmatig aggro pak. Als er weer eens een dk tank is die pas net begonnen is met tanken moet m'n mage het helaas elke keer weer verduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-07 22:14
IntToStr schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:43:
Ik merk tijdens het levelen dat een DK toch wel OP is op lagere levels. In de dungeons doen ze in verhouding erg veel damage. Alleen met aoe kan ik ze nog wel verslaan als mage. Beetje flamestrike spammen en ik doe regelmatig 3.5k dps waar de rest dan onder de 1k zit en dk tank soms in de buurt :p

Maar het is wel erg 1 buttom spam wat ik doe. Beetje fireball spammen op de boss en flamestrike op packs en tussendoor af en toe pyroblast als die proct.

Nadeel van de hoge dps is dat ik regelmatig aggro pak. Als er weer eens een dk tank is die pas net begonnen is met tanken moet m'n mage het helaas elke keer weer verduren.
Volgens mij heb je Living Bomb toch zo ondertussen alwel? Daarnaast kan je vanaf level 80 'mirror images' gebruiken en krijg/heb je invisibility om de threat te verlagen. Het zou me niet eens verbazen als IceBlock ook een aggroreset doet van jou... Dan zou het redelijk goed moeten gaan.
Het is nu eenmaal zo dat het vaak dk's zijn die geen meter verstand hebben hoe ze moeten tanken. Op het lagere level merk je dat nog niet zo maar vanaf 80 ineens wel heel sterk, als ze hun mastery hebben. Daarnaast denken dk's ook vaak (naar mijn mening iig) dat low-level dungeons gewoon een pushover zijn en dat healers ze wel bij kunnen houden als ze 15+ mobs op hun hebben... Dk's zijn nu eenmaal erg squashy, al helemaal zonder hun mastery... Ik moest ten tijde van het levelen van mijn healer regelmatig aangeven dat de tank dat soort dingen niet te vaak moest doen, bij elke trashpack ga je dan op low-level Out of Mana....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt veelal doordat je als DK in full-blue (TBC ready) aan komt lopen, waar andere classes veelal vanilla en TBC greenies hebben en de blue-gear van DK gewoon DPS gear is. Met heirloom kom je al aardig in de buurt, zeker als je wat stevige aoe-class hebt. Veel classes missen op die lvls nog cruciale spells/talents (rogue FoK bv) dat je niet makkelijk meekomt.

Wel blij dat MoP rogues 2de aoe erbij krijgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 01-08-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
SinergyX schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:51:
Komt veelal doordat je als DK in full-blue (TBC ready) aan komt lopen, waar andere classes veelal vanilla en TBC greenies hebben en de blue-gear van DK gewoon DPS gear is. Met heirloom kom je al aardig in de buurt, zeker als je wat stevige aoe-class hebt. Veel classes missen op die lvls nog cruciale spells/talents (rogue FoK bv) dat je niet makkelijk meekomt.

Wel blij dat MoP rogues 2de aoe erbij krijgen :)
Zou eens tijd worden ook... FoK is alleen te gebruiken bij 5+ mobs en alleen assassination heeft een beetje goede damage met AoE'en... Als subtlety doe ik niet eens de moeite om FoK te gebruiken, het levert mij helemaal niets op. Als combat rogue is het vaak verstandiger om Blade Flurry aan te zetten en killing spree te doen, daarna gewoon overgaan op single target rotation met Blade Flurry aan, doe je stukken meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb nog geen living bomb, wel mirror images (3 kopien die beetje frostbolt doen) en die gebruik ik af en toe voor wat extra dps wel. Of is dat een andere cd?

Ach ja, meestal zijn de mobs wel neer voordat ik dood ben. Ik kan ook nog shadowmeld doen als night elf. Normaalgesproken overleef ik het wel, maar kan me voorstellen dat de healer er af en toe niet blij van wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Is het nou echt handig om Keybinds te gebruiken in PvE? Of is dat echt meer bedoeld voor PvP?
Want ik gebruik gewoon wasd movement keys en dan 1-9 voor spells/skills.. Vooral omdat ik nooit de tijd had genomen om te lezen over keybinds lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Santho schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:46:
Is het nou echt handig om Keybinds te gebruiken in PvE? Of is dat echt meer bedoeld voor PvP?
Want ik gebruik gewoon wasd movement keys en dan 1-9 voor spells/skills.. Vooral omdat ik nooit de tijd had genomen om te lezen over keybinds lol
Ja.

en 1-9 gebruiken op je toetsenbord om de spells te casten is ook keybinds gebruiken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Gisteren dan toch getransfered naar Silvermoon maar OMG wat is die server druk zeg :)

Maar het allermeeste wat ik die avond heb gezien is de................guild invite pop ups.
Ging bijna non stop 2 uur lang door. Werd er echt knettergek van.

Bedacht me later pas dat je dat via de UI kan blokkeren :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

JoeBravo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:53:
[...]

Ja.

en 1-9 gebruiken op je toetsenbord om de spells te casten is ook keybinds gebruiken he ;)
Ja dat is true.
Alhoewel ik vaak ook een 'clicker' ben omdat ik hoog uit tot 5 kom en dan 6-9 alsnog aanklik
En ik vaak zit te kijken of ik wel de juiste knop indruk :9
Dus ik vroeg me af of er ook een snellere manier is, dus ik zal even googlen op keybinds guide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik gebruik zelf alleen 1 t/m = en F1 t/m F12, dus 2 rijen van 12 keys. Voor lopen meestal de muis, maar in sommige gevechten gebruik ik ook wel eens de pijltjestoetsen. Geen modifiers en zo.

De F knoppen gebruik ik meestal voor cooldowns en zo, de cijfers voor m'n abilities. Werkt prima zo.

Wat wel erg handig is, is om de knop van ultraxxion bijv. te keybinden. Werkt ook voor de knop bij madness bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:59:
Ik gebruik zelf alleen 1 t/m = en F1 t/m F12, dus 2 rijen van 12 keys. Voor lopen meestal de muis, maar in sommige gevechten gebruik ik ook wel eens de pijltjestoetsen. Geen modifiers en zo.

De F knoppen gebruik ik meestal voor cooldowns en zo, de cijfers voor m'n abilities. Werkt prima zo.

Wat wel erg handig is, is om de knop van ultraxxion bijv. te keybinden. Werkt ook voor de knop bij madness bijv.
Op al mijn characters heb ik interrupts gebind op '~'. Daarnaast gebruik ik op mijn paladin altijd nog 'Q', 'E', 'Shift+Q' en 'Shift+E'; mijn cooldowns zijn gewoon klikken. Op mijn dps characters gebruik ik de 'Shift' toets ook nog van '~ tot en met 5', omdat die nu eenmaal wat meer abilities hebben dan mijn tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:05:
[...]

Op al mijn characters heb ik interrupts gebind op '~'. Daarnaast gebruik ik op mijn paladin altijd nog 'Q', 'E', 'Shift+Q' en 'Shift+E'; mijn cooldowns zijn gewoon klikken. Op mijn dps characters gebruik ik de 'Shift' toets ook nog van '~ tot en met 5', omdat die nu eenmaal wat meer abilities hebben dan mijn tank.
men heeft zich hier volgens mij al eens eerder verbaasd over de hoeveelheid keybinds die ik gebruik. ga het niet nog een keer posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Op m'n pally gebruik ik ook echt al die keybinds. Op 0 staat bij iedereen een interrupt en op = bij iedereen de favoriete mount. Voor zover mogelijk gebruik ik ook overal een beetje dezelfde type spells op dezelfde keys. De "oh shit, i'm almost dead" zit op - en single target en multi target spells zitten ook redelijk op dezelfde knoppen. En uiteraard hoe belangrijker hoe verder naar links op het toetsenbord, want voor F11 moet ik toch even spieken bijv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soopalicious
1 van de redenen dat ik eigenlijk gestopt was met het spelen van wow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-07 12:54

hmr

JoeBravo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:15:
[...]

men heeft zich hier volgens mij al eens eerder verbaasd over de hoeveelheid keybinds die ik gebruik. ga het niet nog een keer posten :P
Same here.. heb echt de meeste modifiers in gebruik zoals: ctrl , alt en shift en de f1 knopen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
soopalicious schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:38:
1 van de redenen dat ik eigenlijk gestopt was met het spelen van wow....
haha nja ik kan der opzich wel om lachen, moet je nagaan dat je je zo gedraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santho schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 13:46:
Als Disc Priest heb ik alles rondom WASD Gebouwd
WASD - Momevemt
Q - PWS
E - Renew
Z- PoH
X - PoM
C - Shoot (om soms een beetje DPS mee te pakken met de wand)
1 - Heal
2 - Smite
3 - Flash Heal

4>9 - overige healing spells, dispells, wat shadow dots en dat soort gein :) (deze klik ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WASD - movement
Q - Push to Talk op ventrilo

Meer heb ik niet nodig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:04:
WASD - movement
Q - Push to Talk op ventrilo

Meer heb ik niet nodig ;-)
mage. zegt genoeg. :P

maar ik kan me op die manier toch niet voorstellen hoe je on the move je spells/abilities gebruikt en toch kunt strafen/turnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ik ben een " clicker" :)

Veel makkelijker, lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wat iedereen ook beweert... klikken is altijd minder efficient dat keybinden...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:13:
eens.

en (voor mij iig) minder rsi gevoelig.
(groot bijkomend nadeel aan D3 heb ik ervaren, dat klikken om te bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-07 14:11
ik gebruik 1-2-3-4 en Tap om van mob te verwisselen, de rest click ik, en naar voren lopen doe ik vaak met 2 muisklikken ingedrukt houden.

maar goed ik kan eigenlijk ook gwn facerollen, (Warrior) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Op mijn Holy priest,

Clique:
Shift + Linker muisknop - Flash heal
Shift + Rechter muisknop - Greater Heal
Shift + Middel (scrolwiel) muisknop - Power Word: Shield
Shift + Bovenste muisknop (zijkant) - Prayer of Mending
Shift + Onderste muisknop (zijkant) - renew
Control + Linker muisknop - Disspell Magic
Control + Rechter muisknop - Abolisch Decease
Control + Bovenste muisknop (zijkant) - Circle of Healing
Control + Onderste muisknop (zijkant) - Binding Heal
Alt + Linker muisknop - Heal
Alt + Rechter muisknop - Prayer of Healing
Alt + Middel muisknop (scrolwiel) - Leap of Faith
Alt + Bovenste muisknop (zijkant) - Guardian Spirit
Alt + Onderste muisknop (zijkant) - Ressurection

Dat waren mijn muis bindings. Nu mijn keyboard bindings:

WASDQE - movement
R - Shadowfiend
F - Fade
V - Chackle Undead
C - Mana drain
X - Mass disspell
Z - Fear
Middlemouse - Hymn of Hope
J - Levitate (rara waarom ik de J heb genomen :P)
G - Mind Sear
Alt + F - Chackra ability
Alt + V - Lightwell
Alt + Z - Desperate Prayer
F1 - Every man for himself (Human pvp trinket racial)

Edit:

Al mijn keybinds nu opgesomt.

[ Voor 13% gewijzigd door ValHallen op 01-08-2012 20:29 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Dat zeg je nu wel zo, maar op je toetsenbord zoeken waar de '=' zit voor een bepaalde cooldown die je bijna nooit gebruikt lijkt me ook niet efficiënt. Ik heb alle cooldowns bij elkaar staan op mijn UI, voor alle characters hetzelfde (al heeft de een er iets meer dan de ander), klikken lijkt mij daar efficiënter omdat ik ondertussen ook mijn UnitFrame in de gaten kan houden om op dat moment te beslissen welke cooldown het beste is. Om het nog efficiënter te maken. Ook kijk ik vervolgens naar de healer en de rest van de party om te kijken of een damage reduction voldoende is of dat ik bijvoorvbeeld beter LoH + damage reduction kan gebruiken (dat wilde vooral in het begin van Cata nog wel eens een gewenste combinatie zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thysiej schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Dat zeg je nu wel zo, maar op je toetsenbord zoeken waar de '=' zit voor een bepaalde cooldown die je bijna nooit gebruikt lijkt me ook niet efficiënt. Ik heb alle cooldowns bij elkaar staan op mijn UI, voor alle characters hetzelfde (al heeft de een er iets meer dan de ander), klikken lijkt mij daar efficiënter omdat ik ondertussen ook mijn UnitFrame in de gaten kan houden om op dat moment te beslissen welke cooldown het beste is. Om het nog efficiënter te maken. Ook kijk ik vervolgens naar de healer en de rest van de party om te kijken of een damage reduction voldoende is of dat ik bijvoorvbeeld beter LoH + damage reduction kan gebruiken (dat wilde vooral in het begin van Cata nog wel eens een gewenste combinatie zijn)
Je moet ook een keyboard binds hebben die je moeilijk kan bereiken ... ik heb alles wat ik nodig heb gebind binnen handbereik en hoef ook zeker niet te zoeken naar keybinds.. En gebruik ook voor alle classes dezelfde binds met gelijke spells, zoals heb bij alle classes mijn interupt gebind staand op "v". Al mijn cooldowns trinkets etc op de F1 tm F4 toetsen. etc etc.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:07:
[...]

maar ik kan me op die manier toch niet voorstellen hoe je on the move je spells/abilities gebruikt en toch kunt strafen/turnen.
Haha, ik gebruik meestal ~ tot en met = en F1 tot en met F12. Sommige lange cooldowns (vooral bij mn tanks) click ik. Shift en Ctrl modifiers enzo werken niet zo lekker voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zou denk ik volledig de mist in gaan met modifiers :p Kan me niet voorstellen dat dat goed gaat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

JoeBravo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:07:
[...]

Een mage heeft maar 2 knoppen nodig toch?, Ice Block en Table. /hides

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:36:
[...]

Een mage heeft maar 2 knoppen nodig toch?, Ice Block en Table. /hides
En vanaf MoP kan ik op mn pala ook weer 2 knoppen gebruiken: Bubble - Hearthstone... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:37:
[...]

En vanaf MoP kan ik op mn pala ook weer 2 knoppen gebruiken: Bubble - Hearthstone... :+
Helaas kan dat niet meer ;[ bubble is te kort

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ik heb gelijk weer een hele nieuwe discussie gestart zo te zien haha :P

Net de guide van Skumball ff snel doorgelezen.
Het ziet er wel interessant uit, dus misschien dat ik (wanneer MoP live is) eens aan keybinding ga doen :D

Ik deed alleen bij Healbot aan mousebinding (bestaat dat ook? lol) door met shift & ctrl + linker en rechtermuisknop alle heals erop te zetten die ik vaak gebruikte.
Dus dat was gewoon simpel klikken, werkte ook prima! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zou daar niet een glyph voor komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
IK heb nooit iets gezegd over efficient.
Speel ook geen games om efficient te zijn maar om te relaxen en dat is een groot verschil :)

Denk dat het hele key bind verhaal pas nodig is bij meer dan casual play. Voor casual (questen) is het meer dan voldoende.

RSI is al helemaal onzin omdat je dan imo maar minder moet spelen :)
Maar een paar uurtjes op een avond , 2 a 3 keer in de week loop je echt geen RSI op.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:33:
[...]

Haha, ik gebruik meestal ~ tot en met = en F1 tot en met F12. Sommige lange cooldowns (vooral bij mn tanks) click ik. Shift en Ctrl modifiers enzo werken niet zo lekker voor me...
modifiers gebruik ik ook zo min mogelijk, m.u.v. m'n clique mousebinds. maar de linkerhelft van m'n toetsenbord is wel volledig in gebruik voor combatspells, samen met 1-= en F1-F12
De rest is voor de overige vensters/mounts.

kan me zo uit m'n hoofd alleen niet bedenken waar ik 'j' en 'k' voor gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Iusedto schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:40:
[...]

Speel ook geen games om efficient te zijn maar om te relaxen en dat is een groot verschil :)

Denk dat het hele key bind verhaal pas nodig is bij meer dan casual play. Voor casual (questen) is het meer dan voldoende.

Maar een paar uurtjes op een avond , 2 a 3 keer in de week loop je echt geen RSI op.
na 2 a 3 uur D3 op één avond heb ik al pijn in m'n vingers.
dagen achtereen 3-4 uur per dag WoW heb ik geen last van, mede door keybinds (wel afhankelijk van class/spec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iusedto schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:40:
[...]

Was ook geen aanval op jou, al moet ik zeggen dat zelfs bij casual play ik zo efficiënt mogelijk wil spelen. Mij zul je nooit zien keyboard turnen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hmr schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Helaas kan dat niet meer ;[ bubble is te kort
Dat klopt, maar de Rings in Dalaran (ring of the Kirin Tor uit mijn hoofd) zijn wel te gebruiken als ik het goed heb (de teleporten de speler naar dalaran toe). Je hoeft namelijk maar een beetje haste te hebben en je zit onder de timer van Bubble:-)
RSI is al helemaal onzin omdat je dan imo maar minder moet spelen
Dat zou ik niet zeggen :P RSI hangt niet alleen maar af van een paar uurtjes gamen in de week hoor. Beroep is een belangrijke factor, houding, stress etc. etc. Om nog maar niet te beginnen over de goede apparatuur.

@hieronder:
da's een goeie, volgens mij werken al die WotLK 'cheats' niet meer tegenwoordig 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Thysiej op 01-08-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Thysiej schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:49:
[...]

Dat klopt, maar de Rings in Dalaran (ring of the Kirin Tor uit mijn hoofd) zijn wel te gebruiken als ik het goed heb (de teleporten de speler naar dalaran toe). Je hoeft namelijk maar een beetje haste te hebben en je zit onder de timer van Bubble:-)
Maar die moet je dan toevallig al equipped hebben als je in combat bent anders gaat het ook niet lukken of hoef je die niet te equippen om de ring te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
M'n mage wordt wel handig straks als je niet meer Have Group Will Travel hebt of bij seasonal events. Lekker teleporten :) In combinatie met account wide achievements is dat toch wel handiger dan telkens de boot moeten nemen en zo :p

Alhoewel, als er op live ook zo'n portal hub in pandaria komt waar je overal naar toe kunt zet iedereen daar z'n hearthstone in en heeft iedereen het natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 14-07 17:46
Geef mij maar Binds, heb erg veel last van RSI als ik veel moet bewegen met mijn muis..

ElvUi in combinatie met Clique is voor mij meer dan voldoende. als druid kan ik gemakkelijk lopen met WASD of muis, al mijn healing spells op mijn druid staan op mijn muis (zijn er ook niet zo veel). dit geeft mij heel veel gemak Qua healing.

Op mijn priest wordt het waarschijnlijk een iets ander verhaal, belangrijke heals die ik kort bij de hand moet houden gaan op mijn muis, voor de rest moet ik andere keybinds zien te vinden. priests hebben teveel heals om comfortabel op je muis te keybinden.

wel merk ik dat er met het gebruik van ElvUi en Clique een kleine lag zit (het klikken van de keybind tot het daadwerkelijk casten) dit is vooral met direct heals te merken. als ik dan bijvoorbeeld holy word doet, dan duurt het even voordat renew refresht.

Clique werkt gewoon prettig. ik hoef ook niet te zoeken naar keybinds of met m'n muis constant op al mijn spells klikken.

even over de opmerking dat RSI onzin is, dat is dus niet zo. RSI krijg je door een verkeerde houding lange tijd aan te houden, of langdurig dezelfde beweging te maken. Mijn RSI is naar boven gekomen door lang Guitar hero te hebben gespeeld. in eerste instantie genegeerd, maar werd later erger. tijdens firelands speelde ik DK. heb moeten stoppen omdat ik tijdens een raidboss zoveel last had van mijn RSI dat het niet meer speelbaar was voor mij. ik krijg daarom ook maandelijks een massage en ik moet zeggen, afgezien van het mooie vrouwke bij de Fisio, werkt het nog ook. heb er veel minder last van. DK laat ik echter wel links liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
fenylalaline schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:03:
Geef mij maar Binds, heb erg veel last van RSI als ik veel moet bewegen met mijn muis..

ElvUi in combinatie met Clique is voor mij meer dan voldoende. als druid kan ik gemakkelijk lopen met WASD of muis, al mijn healing spells op mijn druid staan op mijn muis (zijn er ook niet zo veel). dit geeft mij heel veel gemak Qua healing.

Op mijn priest wordt het waarschijnlijk een iets ander verhaal, belangrijke heals die ik kort bij de hand moet houden gaan op mijn muis, voor de rest moet ik andere keybinds zien te vinden. priests hebben teveel heals om comfortabel op je muis te keybinden.

wel merk ik dat er met het gebruik van ElvUi en Clique een kleine lag zit (het klikken van de keybind tot het daadwerkelijk casten) dit is vooral met direct heals te merken. als ik dan bijvoorbeeld holy word doet, dan duurt het even voordat renew refresht.

Clique werkt gewoon prettig. ik hoef ook niet te zoeken naar keybinds of met m'n muis constant op al mijn spells klikken.

even over de opmerking dat RSI onzin is, dat is dus niet zo. RSI krijg je door een verkeerde houding lange tijd aan te houden, of langdurig dezelfde beweging te maken. Mijn RSI is naar boven gekomen door lang Guitar hero te hebben gespeeld. in eerste instantie genegeerd, maar werd later erger. tijdens firelands speelde ik DK. heb moeten stoppen omdat ik tijdens een raidboss zoveel last had van mijn RSI dat het niet meer speelbaar was voor mij. ik krijg daarom ook maandelijks een massage en ik moet zeggen, afgezien van het mooie vrouwke bij de Fisio, werkt het nog ook. heb er veel minder last van. DK laat ik echter wel links liggen..
dk verhaal klinkt herkenbaar: als frost dk druk ik veel meer op knoppen dan welke andere (van de 5 die ik speel) klassen.
Tevens reden waarom ik geen rogue of andere melee klasse meer wil spelen. Doe mij maar een castbar als ik dps. zolang ik die zie weet ik dat ik geen knop hoef in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:24:
[...]

dk verhaal klinkt herkenbaar: als frost dk druk ik veel meer op knoppen dan welke andere (van de 5 die ik speel) klassen.
Tevens reden waarom ik geen rogue of andere melee klasse meer wil spelen. Doe mij maar een castbar als ik dps. zolang ik die zie weet ik dat ik geen knop hoef in te drukken.
Bekend verhaal ja, met mijn rogue ben ik veel meer buttons aan het bashen dan dat ik altijd deed met mijn warlock. Aan de andere kant heb ik er met mijn pala tank veel minder last van; dan ben ik meer aan het opletten wat er om me heen gebeurt. Tijdens het tanken is het ook minder belangrijk dat ik crusader strike 0.2 seconde later indruk dan dat eigenlijk mogelijk is, zolang ik maar threat houd en tot op zekere mate een beetje dps doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Herken dat ook wel met m'n paladin als ik dps speel. Als een malle op de knoppen rammen om die crusader strike wel op tijd uit te voeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Heeft iemand al een winkel gevonden waar je MoP Deluxe Edition kan pre-orderen? Ik vind die boekjes zo mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 15:49:
Dat zou ik niet zeggen :P RSI hangt niet alleen maar af van een paar uurtjes gamen in de week hoor. Beroep is een belangrijke factor, houding, stress etc. etc. Om nog maar niet te beginnen over de goede apparatuur.
De basis van 'anti-RSI' is juist een natuurlijke stand, niet geforceerd in een manier hoe 'goed apparatuur' en 'goede houding' dit verplichten.

Volgens de arbo zou ik 'binnen 2 jaar' al enorme last moeten hebben, we zijn 10 jaar verder, nergens last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen,

Gister wederom met veel moeite een DS run geregeld voor de guild. Twee vrienden van de guild kwamen tanken op hun alts, een NL maatje van me wilde wel met zijn priest komen dps/healen. Verder swapte 4 mensen naar hun alts.

Ik snap niet waarom een aantal mensen in mijn guild na al die tijd nog zo hard falen op Hagara HC. Maar uiteindelijk is ze dus op normal neergehoekt. Door veel wipes op Hagara en Zon'Ozz zijn we uiteindelijk net niet toegekomen aan een ship kill terwijl die er zeker in zat. Achja, we hebben in ieder geval weer eens geraid en de sfeer was goed!

Wel heel vreemd trouwens, het leek alsof firemage crit hard generfed is. Ik had in tegenstelling tot normaal namelijk de 3% crit buff van een arcane mage en toch lukte het totaal niet om dikke ignites eruit te persen. Ook het aantal Pyro's lag een HEEL stuk lager dan normaal :(

Over RSI gesproken. Ik heb over het algemeen ook meer last van RSI klachten als ik op mijn melee classes speel. Daarom is mage misschien toch wel lekker om aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Onze raid was ook nogal knudde gisteren. Poging tot HC maar opgegeven, want er waren sowieso 2 man bij die alleen LFR hadden gedaan en een pug uit trade en een gelegenheidshealer. Duurde ook een eeuwigheid voordat we een fatsoenlijke skype verbinding hadden :p

Normaal doen we alles met 3 healers, maar nu eens met 2. Aantal mensen ging ook over op alts. Ging prima en overal nieuwe record kills. Zonozz plat na 2x 5 bounces, yor plat na 2 oozes, hagara net niet plat voor de 2e special phase. Op tijd gestopt en vandaag alsnog maar een poging tot heroic ultraxxion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Santho schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:38:
[...]
PTR is wat anders dan de Annual Pass (Beta).
PTR is gewoon de Public Test Realm.
Als je de WoW Launcher opent, kun je ergens bovenaan in het menu iets van 'Public Test' zien geloof ik.

Hoe je het dan verder moet doen qua account kopieren naar de PTR, moet je even lezen op de WoW site

EDIT: http://eu.battle.net/supp...s-faq-general-information
Oh ja, duh, sorry. Haalde inderdaad Beta en PTR door elkaar.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je speelt zeker geen healer?

Ik ken mensen die mouseover macros keybinden om te healen, maar dan heb je je muis nog steeds nodig voor de mouseover. Dus lopen met je muis en tegelijk healen gaat niet.

Ik heb alle spells die ik op friendly target gebruik op mijn G700 muis gebind en loop (en draai) met het keyboard als ik moet lopen en healen tegelijk.

Ik mouse turn op mijn healer alleen als ik snel op een ability moet reageren waarvan ik van te voren niet weet welke kant op. (lootschip bijvoorbeeld om kortste weg uit de smash te lopen).

Alle offensieve spells en potions etc... heb ik wel gekeybind.

Op mijn rogue heb ik alles op mijn toetsenbord en G700 gekeybind. Alleen werken de muistoetsen op deze character net als keybinds en heb je geen mouseover nodig. Enige click cast op mijn rogue is om een focus in te stellen voor TotT.

Maar keybinden is dus niet per definitie altijd beter!
hulkie schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:26:
Goedemorgen,
[...]
Ik snap niet waarom een aantal mensen in mijn guild na al die tijd nog zo hard falen op Hagara HC. Maar uiteindelijk is ze dus op normal neergehoekt. Door veel wipes op Hagara en Zon'Ozz zijn we uiteindelijk net niet toegekomen aan een ship kill terwijl die er zeker in zat. Achja, we hebben in ieder geval weer eens geraid en de sfeer was goed!

[...]
Tja, wij zijn ook niet verder dan Hagara heroic gekomen gisteren. 5 man die nog nooit Hagara heroic hadden gedaan (4 zelfs geen enkele heroic boss).
Twee wipes gehad op Zon'Ozz en 10 wipes op hagara. beide fases kosten ongeveer 5 pogingen en toen gingen ze foutloos. De 11 poging was een foutloze kill. Niet slecht met 5 nieuwe mensen.

Wel jammer dat door vakanties spine niet meer lukt, ik moet alleen madness heroic nog doen voor de meta :(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 09:38:
[...]

De basis van 'anti-RSI' is juist een natuurlijke stand, niet geforceerd in een manier hoe 'goed apparatuur' en 'goede houding' dit verplichten.

Volgens de arbo zou ik 'binnen 2 jaar' al enorme last moeten hebben, we zijn 10 jaar verder, nergens last van :P
Volgens mij ligt de basis van RSI (Repetitive Strain Injury) meer bij het repetitief verrichten van (ogenschijnlijk) lichte werkzaamheden voor een langere duur. Een goede stand van je ledematen heeft zeker wel invloed op de preventie van RSI, maar is niet de basis. Dat jij er geen last van hebt komt waarschijnlijk doordat je regelmatig de veroorzaker afwisselt met aan andere activiteit (b.v. in de chat typen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, mn tank gegeared wat verder.

Trotse eigenaar van:

397 Bracers en boots. Nieuwe Belt, en een zooi gems. Helaas vind ik het enchanten van mn Gavel (378) nog erg zonde, en aangezien Souldrinker LFR ook voor dps is (dafuq) zit ik voorlopig zonder enchant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:10:
Zo, mn tank gegeared wat verder.

Trotse eigenaar van:

397 Bracers en boots. Nieuwe Belt, en een zooi gems. Helaas vind ik het enchanten van mn Gavel (378) nog erg zonde, en aangezien Souldrinker LFR ook voor dps is (dafuq) zit ik voorlopig zonder enchant :(
Een goedkopere enchant erop ?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep, zit nu mending op. Maar windwalk is met zn 2k aan mats beetje kostbaar voor een 378 :P

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.