Anoniem: 172410 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:09:
[...]
Als je een simpele middelvinger al wilt vergelden met fysiek handelen dan ben ik toch bang dat je erg slecht bent qua zelfbeheersing en maat houden. Als je op dezelfde manier rijdt blijft er wel erg weinig over van je verhaal.
Dat snap ik dus dan weer niet, waarom sommig volk om het minste of geringste wil gaan vechten. Sterk zijn is niet alleen een fysieke kwestie, maar ook een mentale en je zo makkelijk op de kast laten jagen spreekt boekdelen.
ik zou al niet eens willen weten wat hij zou doen als ik mijn tong naar hem zou uitsteken
ik ben zelf al geruimte tijd als chauffeur internationaal onderweg op onze europese wegen, nergens maar ook nergens maak ik zo veel agressie mee als in nederland, belgie en zeker in frankrijk.
in engeland is er vrij weinig agressie in het verkeer aanwezig zover ik kan beoordelen, alleen daar rijd dan ook echt iedereen als een boer....stoppen op een invoegstrook bijvoorbeeld of met 50 a 60 op een snelweg invoegen
daarbij komt dat er wel veel kriminaliteit aanwezig is want zelf ben ik al overvallen in engeland, 600liter diesel gestolen en nog eens een ruit ingegooit omdat ik het opmerkte.....
in frankrijk proberen ze zelfs bumper te kleven en seinen met licht om een truck die al aan zijn limiet zit sneller te laten rijden...jaja dat helpt.
in belgie halen ze je even via de vluchtstrook in als het even niet sneller kan en in nederland leer je heel snel gebarentaal, ook al rijd je tegen je begrenzer aan en op dat moment ook de enigste truck op dat stukje weg.
hetzelfde meegemaakt in NL dat ik alles uit de kast moest halen om niet op een auto te klappen met een truck die meer als 42 ton woog op dat moment, meneer zou en moest zo nodig op een invoegstrook invoegen terwijl links van mij nog een auto bezig was met een inhaalmaneuvre, was een 2baans weg.
gevolg, meneer haalt mij via de vluchtstrook in om hem niet kort erna voor mijn truck te gooien en vol in de ankers te gaan. ik moest zo hard remmen dat de banden van mijn trailer begonnen te blokkeren ondanks ABS op de trailer.
daarna was hij ook weer rap ervandoor gegaan zodat ik met een zware vracht weer op snelheid moest zien te komen.
dus, als je al opgefokt word door een middelvingertje of scheve bek dan heb je al gewoon niks op de weg te zoeken