[CIP] T-Einz!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 48.486 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:28
Ik ben benieuwd, we houden het in de gaten ;)

edit:
Vooral omdat mijn oorspronkelijke idee ook een T1 was.
De plannen voor iets anders krijgen langzaam vorm, wie weet begin ik ooit ook eens :P .

[ Voor 63% gewijzigd door Suicyder op 13-05-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:41:
[...]

Last time I checked zag Cleooelc er niet bepaald uit als een kerel eigenlijk ;)
ik dacht toch ook dat ik een meisje was hihi
maar tnx :)

@Suicyder ja de ramen zijn al aangepast. als de foto's online staan zie je het verschil gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sickyb
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-07 20:50
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:29:
[...]

ik dacht toch ook dat ik een meisje was hihi
maar tnx :)
Weet je het zeker? Ik controleer toch regelmatig of ik nog een jongetje ben, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:56

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb dit topic niet echt gevolgd, maar ga het vanaf nu wel doen! d:)b

Als IT nerd en aircooled VW liefhebber (heb zelf een Kever uit '76) kan deze casemod mijn goedkeuring zeker wel wegdragen! Top hoe je het aanpakt... volgens mij is het bijna net zoveel werk als een echte T1 restaureren :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is veeeel te lang geleden maar dit weekend is het zover, eindelijk weer een keer casemodden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat was ook niet handig. Ik kan niet verder voor ik mijn plexiglas heb, heb het besteld.
Dus ben ik begonnen aan een ander project: mijn website en een lightsaber maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:10

masauri

aka qwybyte

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 07:46:
Nou dat was ook niet handig. Ik kan niet verder voor ik mijn plexiglas heb, heb het besteld.
Dus ben ik begonnen aan een ander project: mijn website en een lightsaber maken.
Lightsaber :P Wil ik me ook nog wel is ooit aan wagen! >:)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
Ben je nog met de casemod bezig?
Er is hier al bijna een jaar niks gedaan terwijl het toch wel echt een hele coole casemod is :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
ja idd ben ook benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimSeve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-05 23:20
Suicyder schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:23:
Heb een tijdje niet opgelet op de mods. Nette vooruitgang en mooi dat de epoxy bevalt/beviel.

Ik heb echter wel een vraagje, ik zie aan de voorzijde van de bus verschillen met de echte. Jouw voorzijde loopt direct over in het dak, dit is bij de echte T1 bus echter niet zo. Is dit bewust gedaan of is het een detail geweest die gemist is? Dit is volgens mij ook de reden dat de voorramen niet lekker uitkomen met het bodywork (de rechte ramen + spijl).

Zie ook:
[afbeelding]
Lekker oog voor detail (Y) i like :) Rare is wel, in het begin heeft ze de technical details van de bus er bij gepost en die wijken toch wel een beetje af?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lYU9nGlEEZAho8hxjXPwWc1V/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door TimSeve op 03-06-2014 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 11-09 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

De eerste spijlbusjes hadden nog geen 'pet'. Ze worden in de volksmond ook wel 'barndoors' genoemd. Deze naam heeft te maken met de grote motorklep aan de achterzijde.

In maart 1952 is er een modificatie geweest waaronder de eerder genoemde pet werd geïntroduceerd. De mijne heeft deze ook en hierin zitten ventilatieroosters die zorgen voor verkoeling voor de inzittenden.

Afbeeldingslocatie: http://files.conceptcarz.com/img/Volkswagen/52_VW_Barndoor_Wesfalia_DV-06-RMM_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-yo7Ku-vqi-g/UHPMoChToPI/AAAAAAAADl4/B5hwUEdw7UI/s1600/vw-camper-1963-rhd.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, De herfst begint weer dus dat betekend ook weer tijd om verder te gaan met mijn casemod.
Ik ga eerst helpen die van Terw_Dan en dan gaan we verder met deze, ze zal toch wel een keer af moeten komen ;)

Heb er weer zin in :)

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:17:
Hoi allemaal, De herfst begint weer dus dat betekend ook weer tijd om verder te gaan met mijn casemod.
Ik ga eerst helpen die van Terw_Dan en dan gaan we verder met deze, ze zal toch wel een keer af moeten komen ;)

Heb er weer zin in :)
Toppie kan niet wachten tot hij klaar is

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
Geweldig! Ik ga hem weer volgen.
Is die van Terw_Dan de E.L.I.S.A.?
Die vond ik ook altijd erg leuk.

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 11-09 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

* Oemfoefoe neemt eens een hele grote aanloop en geeft dit topic een grote schop.

Is deze casemod inmiddels klaar? En zo ja, hoe ziet het resultaat eruit?

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
Ik denk dat de mods op dit forum dit soort topics gewoon moeten sluiten... als er meer als 4 maand niks is gedaan moet het gewoon autolock....

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Of mensen moeten gewoon een DM sturen zonder zo'n topic meteen omhoog te schoppen. Er staat tenslotte duidelijk genoeg een waarschuwing als een topic oud is. Nu alsnog een slotje, om het dooie mussen verhaal voor te zijn.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.