Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaarts
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2022
gday schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:24:
[...]

Ik had het gelezen ja. Ik ben desondanks gewoon langsgegaan en er werd geen moment getwijfeld over of ik ze kon reserveren. Ik ben echter niet bij de tabletjongens zelf geweest die tussen de tablets en smartphones in staan, maar bij een dame die bij de laptops stond, bij de wand met de iPad-accessoires. Die zag er wat behulpzamer uit.

[afbeelding]

[...]

Paradigit zit sinds kort op de plek waar voorheen Computerland zat, dus schuin tegenover de Dynabyte.
Zojuist exact hetzelfde gedaan en vriendelijke jongeman hielp mij ook direct.
Ik blijf het vreemd en onprofessioneel vinden dat het zo verschillend is met wie je spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomWassenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:18
MrMaxedTank schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:45:
[...]

Ik vind het persoonlijk ook heel opmerkelijk dat hij nog niet in de pricewatch staat. Gewoonlijk zie je producten al ver van te voren online staan. Momenteel heb ik 'm alleen op de BCC website aangetroffen. Zal wel op orders van Google zijn, snap alleen niet goed waarom.
Waarschijnlijk is de EAN nog onbekend. Misschien kan iemand die 'm al wel heeft weten te scoren de EAN (barcode op de doos) posten? Dan kan er alvast wat makkelijker gezocht worden naar webshops die de Nexus 7 al verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
MM Rijswijk heeft 33 stuks op voorraad maar ze wilden hem kostte wat het kost niet meegeven. Heb het aan 3 medewerkers gevraagd maar alle drie 'morgen pas'. Lekker consistent is die MM ook, de ene geeft m graag mee en de ander zit te zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inga
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
tomwas54 schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:53:
[...]

Waarschijnlijk is de EAN nog onbekend. Misschien kan iemand die 'm al wel heeft weten te scoren de EAN (barcode op de doos) posten? Dan kan er alvast wat makkelijker gezocht worden naar webshops die de Nexus 7 al verkopen.
Volgens vergelijk.nl:

EAN 0886227247868
sku NEXUS7NL8GB

Googlen op de EAN levert niks op, op de sku een aantal reviews e.d.

Nexus7tablet.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:40
Inga schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:05:
[...]

Volgens vergelijk.nl:

EAN 0886227247868
sku NEXUS7NL8GB

Als ik naar die sku kijk denk ik dat je naar de verkeerde versie hebt gezocht, de 8 gb versie wordt alleen verkocht via google play.

Edit: daarom vraag ik me af of de EAN wel klopt.

[ Voor 6% gewijzigd door MrMaxedTank op 03-09-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 16:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wel apart, want in die sku staat wel 'NL'?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomWassenberg
Inga schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:05:
[...]

Volgens vergelijk.nl:

EAN 0886227247868
sku NEXUS7NL8GB

Dat is een Amerikaanse barcode, gezien de zoekresultaten als je de eerste 0 weglaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inga
  • Niet online
Die sku voor de 16gb zal wel NEXUS7NL16GB zijn. Levert dezelfde soort resultaten op in Google.

Ik vermoed dat die EAN ook Amerikaans is, dus als iemand die de N7 al heeft bemachtigd dit voor ons zou kunnen oplossen..?

Nexus7tablet.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:03
Hier een foto van de sticker met barcodes op de zijkant van de doos:
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/5223/imag0250gv.jpg
;)

Edit: even netjes thumbnail gebruikt :P
Edit2: toch niet XD dan maar linkje...

[ Voor 62% gewijzigd door JorisD op 03-09-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag had ik hem op echt wel het laatste moment bij de BCC Oss gereseveerd, maar ze vertelde wel al dat ze hem niet al in de winkel hadden liggen maar het nog wel goed kon zijn dat hij wel in de levering van morgen zat. Gelukkig is er iemand bij mij thuis die gewoon telefoon op kan pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inga
  • Niet online
JorisD schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:14:
Hier een foto van de sticker met barcodes op de zijkant van de doos:
[afbeelding]
;)
Dank!

Helaas geen resultaat met zoeken...

Nexus7tablet.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Zojuist Saturnmail; ik kan hem morgen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kosterj schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:25:
Zojuist Saturnmail; ik kan hem morgen halen!
Ik ook, alleen de link werkt weer es niet..
Zelf ff naar PostNL website en die code uit die link copy pasten... Beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Voor de Limbo's onder ons:

- MM Heerlen verkocht ze vandaag gewoon, ik heb er daar een gekocht. Ze hebben er nog +- 20 en haast geen reserveringen, grote kans daar.
- MM Maastricht heeft er 23, +-5 gereserveerd, verkoopt morgen pas.
- Saturn Venlo heeft ze in bestelling, komen eind deze week binnen. Ook iets van 23 stuks.

Ik ben een gelukkige eigenaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ TJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 08:54
Ah, ik heb ook een verzendmail van Saturn. Ik zag het vanmiddag nog somber in.

Morgen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:18
Voor mensen in Enschede die hem willen hebben: je kan reserveren bij Mediamarkt (nog tot 22:00u vanavond). Net ook gedaan. Na mij nog 38 op voorraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Nog mensen die morgenochtend rond 10u bij de MM in Utregg staan te trappelen?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
MM Utrecht poging 2: morgen in de verkoop, waren nog een paar mensen geweest voor Nexus 7, geen reserveringen, voorraad wilde hij niet bekend maken, maar kwam over alsof dat wel goed zat.

Edit:
Ik sta morgenochtend dus in Utrecht bij de mm.

[ Voor 13% gewijzigd door Framoes op 03-09-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 13:12
Correctie. Ik heb hem gereserveerd in Utrecht. Morgen om 10 uur sta ik er om hem op te halen... was de tweede die hem gereserveerd had. En dat was vrijdag avond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
JKratos schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:58:
Ik sowieso, ga proberen er 2 op te halen, een voor mij en voor een collega. Hoop dat ze er genoeg hebben, we zullen het morgen zien. :P

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02
Zal wel een mooie run zijn dan.
Ben er morgen dan ook, om alles te filmen :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:18
Quad schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:08:
In Enschede verwachtte die man niet dat het zo heel hard zou gaan, aangezien hij eigenlijk zei dat er wel genoeg zou zijn als ik pas om 17:30 kon halen. Reserveren leek mij toch wat veiliger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Misschien even bellen om te zeggen dat ze extra beveiliging moeten inschakelen met het oog op een groot risico op vechtende tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:17
MM Bergen op Zoom, neemt de telefoon niet op, terwijl het toch nog geen 22u is? Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40
Aan de mensen die hem in Nederland kopen: krijgen jullie nog iets van tegoed voor de Google Play Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AndRo555 schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:21:
MM Bergen op Zoom, neemt de telefoon niet op, terwijl het toch nog geen 22u is? Vreemd.
Bij Amsterdam Noord ook niet. Het antwoord apparaat geeft andere openingstijden op dan dat er op de site staat. Gelukkig hebben ze het wel allebei over 10 uur open.
En ik hoorde dat hij in Amsterdam Noord ook er was. Dus dat wordt om 10 uur vechten om een exemplaar!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
niemand hinder van de 7 inch? Enige twijfel die ik heb is het formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:11

jacobras

Developer

streelder schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:40:
niemand hinder van de 7 inch? Enige twijfel die ik heb is het formaat
Voor zulke vragen kan je beter hier een kijkje nemen: Google Nexus 7-Tablet ;)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
jacobras schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:49:
[...]

Voor zulke vragen kan je beter hier een kijkje nemen: Google Nexus 7-Tablet ;)
helemaal eens mijn excuses.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Framoes schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:59:
MM Utrecht poging 2: morgen in de verkoop, waren nog een paar mensen geweest voor Nexus 7, geen reserveringen, voorraad wilde hij niet bekend maken, maar kwam over alsof dat wel goed zat.

Edit:
shakedown schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:04:
Correctie. Ik heb hem gereserveerd in Utrecht. Morgen om 10 uur sta ik er om hem op te halen... was de tweede die hem gereserveerd had. En dat was vrijdag avond...
Michali schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:06:
[...]

Ik sowieso, ga proberen er 2 op te halen, een voor mij en voor een collega. Hoop dat ze er genoeg hebben, we zullen het morgen zien. :P
Ik hoor het al. Ik ben er om half 10 om koffie te fixen bij de mac ;)

Ik neem aan dat iedereen een vlaggetje op zen harses zet, zodat we elkaar kunnen herkennen?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweedebas
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 21:43
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:39:
[...]

Bij Amsterdam Noord ook niet. Het antwoord apparaat geeft andere openingstijden op dan dat er op de site staat. Gelukkig hebben ze het wel allebei over 10 uur open.
En ik hoorde dat hij in Amsterdam Noord ook er was. Dus dat wordt om 10 uur vechten om een exemplaar!
Dat kan ik bevestigen, Noord heeft ze in het magazijn, ik heb gereserveerd en kan m vanaf 10.00 ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:46
Waarom heeft iedereen het over MM? Is iedereen Saturn/BCC/Dixons vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomWassenberg

Edit:
Nou dat valt wel tegen denk ik...vanmiddag om 15.00 uur werd mij gezegd dat ze maar 12 exemplaren hadden, waarvan 8 waren gereserveerd (en daarom kon er ook niet meer gereserveerd worden).

Toch blij met mijn reservering bij BCC, een dagje later maar wel gegarandeerd dat ik 'm dan op kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Appleman schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:04:
BCC deed bij mij erg onduidelijk wanneer ze hem binnen krijgen. Bij saturn heb ik het vermoede dat ze de online shop voor laten gaan. Ik wist niet eens dat dixons nog bestond, is dat niet mycom tegenwoordig? Die zeiden dat ze die ergens 2 weken na release pas zouden krijgen.

MM was de enige die duidelijk naar de klant communiceerde dat ze ze binnen had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Oke, vandaar. Dat is inderdaad wat duidelijker. Nu snap ik hem ook. Ik wil de Nexus 7 ook heel graag. Heb nu de galaxy tab 2 7.0. Ik ga morgen wel in me tussenuur even langs de MM. Als ze op zijn dan wacht ik wel even. Geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede hoes voor de nexus 7? dan kan ik deze gelijk meenemen morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:16:
Weet iemand een goede hoes voor de nexus 7? dan kan ik deze gelijk meenemen morgen..
Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

He he 5 min voor sluitings tijd mijn nexus opgehaald bij de MM deventer

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 11:17
Appleman schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:09:
Oke, vandaar. Dat is inderdaad wat duidelijker. Nu snap ik hem ook. Ik wil de Nexus 7 ook heel graag. Heb nu de galaxy tab 2 7.0. Ik ga morgen wel in me tussenuur even langs de MM. Als ze op zijn dan wacht ik wel even. Geen haast.
lol je heet appleman hebt een mac book air en een galaxy tab 2 7.0 en nu moet je ook een nexus 7 hebben?
Overkill is dat toch wel een beetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:23

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Dat wordt dus een run morgen bij Utrecht... Beetje jammer dat ik wrs niet even van mijn werk weg kan om mee te runnen. Succes met z'n allen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:24
voor iedereen in utrecht, het afdelingshoofd vertelde me vanmiddag dat er 12 waren in totaal, 6 gereserveerd en er MOEST 1 showmodel komen, dus er zijn er maar 5 voor verkoop morgen. gezien we hier al met
:
JKratos schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:58:

Edit:
Michali schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:06:
[...]

JKratos schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:55:
[...]

[...]

[...]

Ik hoor het al. Ik ben er om half 10 om koffie te fixen bij de mac ;)

Ik neem aan dat iedereen een vlaggetje op zen harses zet, zodat we elkaar kunnen herkennen?
dus 5 + 1 extra, rij ik wel ff naar amsterdam met de trein :) heb toch nog OV :P

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde vandaag dat de officiële Nederlandse levering pas over een week of 8 zou zijn. Er is dus een redelijke kans dat de nexus 7 uit Duitsland komt bijvoorbeeld. Mediamarkt heeft tenslotte Duitse wortels. Dat s in ieder geval een mogelijke verklaring van iemand van Dynabyte.
In een andere winkel waar ik er naar vroeg konden ze überhaupt nog niets zeggen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 19:40
Weet er iemand bij welke MM de meeste stuks op voorraad zijn buiten de gereserveerde, Rijswijk, Delft of Amsterdam Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:28
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:40:
Ik hoorde vandaag dat de officiële Nederlandse levering pas over een week of 8 zou zijn. Er is dus een redelijke kans dat de nexus 7 uit Duitsland komt bijvoorbeeld. Mediamarkt heeft tenslotte Duitse wortels. Dat s in ieder geval een mogelijke verklaring van iemand van Dynabyte.
In een andere winkel waar ik er naar vroeg konden ze überhaupt nog niets zeggen vandaag.
BCC krijgt ze ook gewoon binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
coredalae schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:38:
voor iedereen in utrecht, het afdelingshoofd vertelde me vanmiddag dat er 12 waren in totaal, 6 gereserveerd en er MOEST 1 showmodel komen, dus er zijn er maar 5 voor verkoop morgen. gezien we hier al met
:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

dus 5 + 1 extra, rij ik wel ff naar amsterdam met de trein :) heb toch nog OV :P
Arena is ook een mogelijkheid, moet sowieso naar Amsterdam morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 19:40
Weet er iemand bij welke MM de meeste stuks op voorraad zijn buiten de gereserveerde, Rijswijk, Delft of Amsterdam Arena? (dus de meeste kans :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appleman schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:04:
Ik was rond 20.30 uur bij de Saturn Groningen vandaag. Daar vertelde de verkoper dat ze waarschijnlijk woensdag pas in de winkel komen. Nog even de vraag of het een garantie is dat bij reservering ik 1 kon afhalen. Ze worden gesorteerd op reserveringsnummer. Nu had ik vorige week maandag al gereserveerd dus dat moet wel goed komen :)

edit: heb trouwens niet naar de aantallen gevraagd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las net in de winkel een whatsapp tussen de manager van MM A'dam Noord en die tussen Asus. Dit is wel gewoon officieel de lancering. Morgen schijnt Google ook de release te erkennen in de playstore wist de goede man mij te verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaft
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:55
Vandaag eerst gepoogd er eentje mee te krijgen bij de MM in Eindhoven, maar de jongeman werdt teruggefloten door een andere medewerker toen hij het magazijn in wilde. Vervolgens in Tilburg naar de Saturn geweest alwaar ik achter (waarschijnlijk een andere tweaker :)) in de rij mocht staan om mijn reservering te plaatsen.
Hij verwachtte ze morgen binnen te krijgen (waarschijnlijk zal dit ook gebeuren als de online bestellers hem morgen kunnen afhalen) en wist te melden dat ze de ordergrootte hadden aangepast van 20 naar 40 stuks, omdat er de hele dag al mensen dat ding kwamen reserveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ja hoor vanuit meerdere bronnen DAT morgen allies live gaat

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Haas_nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:31:
[...]

lol je heet appleman hebt een mac book air en een galaxy tab 2 7.0 en nu moet je ook een nexus 7 hebben?
Heb ook een iPad 3 liggen maar ik een 7" tablet is heerlijk voor onderweg. Ik heb hem letterlijk elke dag bij me. De galaxy Tab 2 7.0 krijgt mijn kleine neefje van 2. Mag hij gelijk verslaaf worden aan android net als mijn broer (z'n pa :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:22

Nitai

Live the life you love.

Ik heb ook The New iPad, een iPhone 4s, allemaal Macs thuis, maar ik zit al zo lang te wachten op de Nexus. Eerst geprobeerd te bestellen via de UK, lukte allemaal niet en nu is hij er dan toch bijnaaaaaaa! :)

Kan haast niet wachten, maar morgenochtend tussen het werk door, even een uurtje vrij opnemen en ook maar even langs MM Rijswijk.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Haas_nl schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:31:
[...]

Tja, ik heb een MacBook Pro en een Air, een iPad 2, Galaxy Nexus en iPhone 4 (en nog wat andere hardware van Apple zoals de Apple TV, Time Capsule, etc). Maar ik MOET deze Nexus 7 gewoon hebben!

Ik ben 'van oudsher' Android-developer, en het lijkt me leuk om te kijken hoe ik mijn app Buienalarm kan optimaliseren voor tablets.

Ontopic: Ik begrijp dat, als je hebt gereserveerd bij de MM, je dus gebeld wordt als je apparaat klaar ligt? Ik ga er eigenlijk vanuit dat als je gereserveerd hebt, dat je 'm dan ook gewoon morgen kunt krijgen en niet dat je eventueel op een lijst staat voor de tweede levering? Ik ga voor de zekerheid maar gewoon op tijd naar de MM morgenochtend ...

[ Voor 3% gewijzigd door gday op 03-09-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de twitter feed van mediamarkt eindhoven staat dat hij op 3 september te koop is. wat niet zo was. maar toen ik daar was kon ik hem wel reserveren. ze zeiden dat het bij hoge uitzondering was, maar dat geloofde ik toen al niet en zo te zien zijn er ook andere reserveringen. zolang de mijne maar goed is. www.twitter.com/mediamarktehv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 22-09 11:07
DarkSide schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:49:
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:50
gday schreef op maandag 03 september 2012 @ 23:14:
[...]

Tja, ik heb een MacBook Pro en een Air, een iPad 2, Galaxy Nexus en iPhone 4 (en nog wat andere hardware van Apple zoals de Apple TV, Time Capsule, etc). Maar ik MOET deze Nexus 7 gewoon hebben!

Ik ben 'van oudsher' Android-developer, en het lijkt me leuk om te kijken hoe ik mijn app Buienalarm kan optimaliseren voor tablets.

Ontopic: Ik begrijp dat, als je hebt gereserveerd bij de MM, je dus gebeld wordt als je apparaat klaar ligt? Ik ga er eigenlijk vanuit dat als je gereserveerd hebt, dat je 'm dan ook gewoon morgen kunt krijgen en niet dat je eventueel op een lijst staat voor de tweede levering? Ik ga voor de zekerheid maar gewoon op tijd naar de MM morgenochtend ...
Mij is vanavond in Alkmaar nog beloofd dat ze sowieso 1 zouden achterhouden voor mij tot in de avond(ik kan pas dan langskomen). Mochten ze toch beslissen dat ze die van mij weg doen, dan hebben ze aan me een lastige klant. Heb tenslote al 29 euro aanbetaald(verkoper zij 10%, maar dan zou het 24,90 zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 15:34

Kwastie

Awesomeness

DarkSide schreef op maandag 03 september 2012 @ 22:49:
Alles, als in? Google Books? Google Music? ..

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht stiekem dat ik hem vandaag nog niet in mijn bezit heb, aangezien ik hem bij de BCC heb gereseveerd en ze nog niet op voorraad hadden. Maar misschien is dit wel mn geluksdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus1982
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:51
Ja hoor! verzendbericht van Saturn is binnen, afgelopen zondag nog net kunnen bestellen via de site. Wordt vanochtend afgeleverd, maar ben aan het werk. Nu maar hopen dat de buren thuis zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:12:
Ik verwacht stiekem dat ik hem vandaag nog niet in mijn bezit heb, aangezien ik hem bij de BCC heb gereseveerd en ze nog niet op voorraad hadden. Maar misschien is dit wel mn geluksdag :)
Ik zou ook direct een lotto formulier halen, want het is "Your Lucky Day!"

BCC site geeft aan dat hij zowel online, als bijna in alle winkels leverbaar is. Dat wordt om 09:30 naar de winkel crossen _/-\o_ .

http://www.bcc.nl/asus-nexus7.html

[ Voor 0% gewijzigd door Berkelder op 04-09-2012 07:44 . Reden: url fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkPhotography
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-06-2022
Bestelbaar bij de BCC via en internet en bij de winkels in Muiden en Beverwijk op voorraad volgens de website. Nu hopen dat hij vandaag ook in Hilversum komt bij de BCC komt. Zit de hele dag klaar om de sprint van 100 meter af te leggen als ik gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas007gsm
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 20:22
Besteld bij BCC, zou op voorraad zijn, straks maar eens naar Hoogeveen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:02
Succes vandaag mensen :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkelder
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Hier ook besteld bij de BCC. Binnen een uur (dan zijn ze nog niet open maar alla) af te halen in Den Bosch.

Zie dat de meeste Brabantse BCC vestigingen een showmodel hebben liggen en ook genoeg voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo_X
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 14:01
MarkPhotography schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:45:
Bestelbaar bij de BCC via en internet en bij de winkels in Muiden en Beverwijk op voorraad volgens de website. Nu hopen dat hij vandaag ook in Hilversum komt bij de BCC komt. Zit de hele dag klaar om de sprint van 100 meter af te leggen als ik gebeld wordt.
Dank je voor het melden. Ondanks ik niet zo'n fan ben van de BCC, heb ik er toch maar één via deze weg besteld. Ze waren nog op voorraad in Deventer en deze kan vandaag na 13:00 worden opgehaald. Ben benieuwd :)

edit:
Berkelder schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 07:59:
Hier ook besteld bij de BCC. Binnen een uur (dan zijn ze nog niet open maar alla) af te halen in Den Bosch.
Ow is het na 1 uur, ik dacht na 1 uur s' middags. Slechte lezer.

[ Voor 18% gewijzigd door Bravo_X op 04-09-2012 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
Bravo_X schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:02:
[...]

Dank je voor het melden. Ondanks ik niet zo'n fan ben van de BCC, heb ik er toch maar één via deze weg besteld. Ze waren nog op voorraad in Deventer en deze kan vandaag na 13:00 worden opgehaald. Ben benieuwd :)

edit:

[...]

Ow is het na 1 uur, ik dacht na 1 uur s' middags. Slechte lezer.
Ik dacht heel eerlijk gezegd precies hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

MrMaxedTank schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:08:
[...]
Ik dacht heel eerlijk gezegd precies hetzelfde..
En ik maar denken dat ik altijd lees wat ik graag wil dat er staat :+

Straks op weg naar de Media Markt in Alphen. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:23

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Beetje jammer dat de BCC waar ik naast werk in Utrecht nu niets heeft. En waar ik naast woon wel maar die is weer dicht als ik in de buurt ben. Balen.

Ben benieuwd naar alle ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Kwastie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 00:08:
[...]

Alles, als in? Google Books? Google Music? ..
Ja dat had ik wel verwacht. Maar ik zie niets in de playstore en ook geen mogelijkheid op de tablet.
Jammer. Verder stoer dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 15:38
Dit zegt eigenlijk al genoeg. Nergens via de webshops te bestellen. (of pre-order).
De voorraad is dus zodanig klein dat ik verwacht dat er veel mensen geirriteerd hier gaan posten.
Ik was van plan om er 1 te bestellen, afhalen gaat hem niet worden vanwege me werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:40:
Dit zegt eigenlijk al genoeg. Nergens via de webshops te bestellen. (of pre-order).
De voorraad is dus zodanig klein dat ik verwacht dat er veel mensen geirriteerd hier gaan posten.
Ik was van plan om er 1 te bestellen, afhalen gaat hem niet worden vanwege me werk.
Je doet net of je werk geen adres heeft en hem daar niet kan laten bezorgen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

DarkSide schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:34:
[...]

Ja dat had ik wel verwacht. Maar ik zie niets in de playstore en ook geen mogelijkheid op de tablet.
Jammer. Verder stoer dingetje
Ik had het helemaal niet verwacht. Het uitbrengen van een 7"-tablet zorgt er echt niet voor dat alles wat de afgelopen 2 jaar tegen is gehouden qua Market/Play Store opeens wél zou kunnen.

Ik laat me graag verrassen, maar ik zie echt 0,0 reden ...

Ontopic: Over een ruim uurtje sta ik bij de MM in Eindhoven. Ben benieuwd of het dan druk is. :)

Wat betreft de 25 dollar/euro tegoed die je zou krijgen in de Play Store: ik heb gelezen dat sommigen een virtuele creditcard aan wilden maken om die 25 dollar/euro te kunnen krijgen maar Google [url=At this time, virtual credit cards are not accepted for the Google Play credit redemption.]zegt[/url] dat virtuele creditcards niet ondersteund worden hiervoor. (Ik snap overigens sowieso niet waarom mensen altijd zo terughoudend zijn met een echte creditcard. :))

[ Voor 27% gewijzigd door gday op 04-09-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
gday schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:48:
[...]

Ik had het helemaal niet verwacht. Het uitbrengen van een 7"-tablet zorgt er echt niet voor dat alles wat de afgelopen 2 jaar tegen is gehouden qua Market/Play Store opeens wél zou kunnen.

Ik laat me graag verrassen, maar ik zie echt 0,0 reden ...

Ontopic: Over een ruim uurtje sta ik bij de MM in Eindhoven. Ben benieuwd of het dan druk is. :)
Vziw is dit in Duitsland wel het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:40:
als je bij BCC online bestelt en kiest voor afhalen moet je het volledige bedrag al afrekenen via Ideal/CC

dus als je hem wat later komt ophalen moet dat toch geen probleem zijn lijkt me ?

Ik zit nu iig op afhaalmailtje van BCC te wachten, en beetje naar sleeves/cases te kijken ;) (wil eigenlijk gewoon om 09.30 naar de BCC toe maar in de bevestigingsmail staat dat je een afhaalmail moet afwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 15:38
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:41:
[...]

Je doet net of je werk geen adres heeft en hem daar niet kan laten bezorgen ...
Voordat je een uitspraak plaats, de volgende keer eerst eens alles doorlezen wat er geplaatst wordt in dit topic.

De tablet is (zo goed als (wel bij saturn maar dat was alleen afgelopen zaterdag)) niet online te bestellen! Alleen voor afhalen (BCC).
gsmpunt.nl kan je pre-ordenen voor 20 euro meer maar daar staat geen concrete afleverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

agoNITE schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:50:
[...]

Vziw is dit in Duitsland wel het geval..
Ja, maar daar is het al een tijdje terug door Google aangekondigd en is de Nexus 7 ook via de Play Store te koop. Hier is niks aangekondigd en wordt de Nexus 7 ook niet via de Play Store verkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 04-09-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot vandaag gewacht en gehoopt dat de 8gb hier ook beschikbaar zou komen, hem nu via duitsland besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:53:
[...]

Voordat je een uitspraak plaats, de volgende keer eerst eens alles doorlezen wat er geplaatst wordt in dit topic.

De tablet is (zo goed als (wel bij saturn maar dat was alleen afgelopen zaterdag)) niet online te bestellen! Alleen voor afhalen (BCC).
gsmpunt.nl kan je pre-ordenen voor 20 euro meer maar daar staat geen concrete afleverdatum.
Voordat je een uitspraak plaats, ik heb dus wel alles doorgelezen in dit topic, wat van vele niet gezegd kan worden.

Maar je heb wel gelijk dat hij nog niet thuis bezorgd wordt bij online bestellen (behalve die korte periode van de Saturn). Daar had ik even niet stil bij gestaan.

Bij BCC is hij inderdaad wel online te bestellen (om vervolgens af te halen), maar je moet hier je bevestigings-/afhaalmail afwachten. Eerst worden de reserveringen uitgeleverd en dan de bestellingen (en dan pas de klanten in de winkel?). Dus als je pech hebt, dan is de voorraad op ( door de vele reserveringen) en moet je wachten op een nieuwe voorraad (en omdat je betaald hebt, ben je sneller geneigd om dat daar te doen ...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:50

SpX

De tijd die op bcc.nl staat vermeld betreft de tijd dat de ze verwachten dat de pallets zijn uitgeladen en ze echt in het systeem opgenomen zijn. Eerder er naartoe gaan zal geen zin hebben, want op dit moment zullen ze niet eens physiek aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 02:23
Ik wil toch eens weten hoe Google garantie af gaat handelen als je hem via de Play Store koopt. Ik ga namelijk in oktober naar de VS en daar kan ik hem gewoon naar m'n vriendin laten sturen. Valt toch bijna €50 winst mee te behalen maar de garantie afhandeling is nog steeds iets wat mij zorgen baart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
Bcc Apeldoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edumertz schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:04:
Ik Heb hem maar had ook bij bcc pre order...welke tweaker kan k blij maken
Winkel gaat pas om 9:30 open. Of heb je hem online besteld ? Ben benieuwd of eerst de reserveringen afghandeld worden en daarna de internet bestellingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
gday schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:54:
[...]

Ja, maar daar is het al een tijdje terug door Google aangekondigd en is de Nexus 7 ook via de Play Store te koop. Hier is niks aangekondigd en wordt de Nexus 7 ook niet via de Play Store verkocht.
Ah ok, van die aankondiging was ik niet op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:V&A mag zoals altijd via http://tweakers.net/aanbod, want hier hoort het niet

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Niet af te halen bij BCC's in Utrecht volgens de site. Ik ga naar de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

gday schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:48:
Ik snap overigens sowieso niet waarom mensen altijd zo terughoudend zijn met een echte creditcard. :)
Lang niet iedereen heeft er 1. Sommige mensen willen het niet vanwege de veiligheid (ja je krijgt alles vergoed, maar mijn idee is toch nog altijd: voorkomen is beter dan genezen). Sommige vinden het te duur, andere denken dat ze te veel gaan uitgeven.

In al deze gevallen is een prepaid virtual creditcard de oplossing om toch nog aankopen te doen op plekken waar alleen een CC wordt geaccepteerd. Je betaald vooraf, dus je geeft niet te snel uit, je betaald er maar een euro of 2 voor en je kan niet rood staan (voorkomt kosten). En als je gegevens op straat komen ben je niet te veel kwijt, want je kan niet rood staan oid, terwijl bij een echte CC al snel duizenden euro's opgenomen kan worden

Dank voor je mening, maar aub weer on topic want dit heeft niet zo veel met dit topic te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 04-09-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vanochtend de BCC nog aangaf in welke winkels er fysieke voorraad is, geeft BCC nu aan geen winkels meer te vinden ... Vreemd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:27:
Waar vanochtend de BCC nog aangaf in welke winkels er fysieke voorraad is, geeft BCC nu aan geen winkels meer te vinden ... Vreemd. :)
Ja dat is inderdaad vreemd.. Misschien een probleempje met de site ofzo, anders lijkt het me dat ie wel aan zou geven dat er gewoon geen voorraden over zijn. Kan me niet voorstellen dat ie overal al uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Laatst online: 12-09 21:21
Er staat op de BCC site inmiddels de volgende tekst:
Wegens overweldigende belangstelling is de Google Nexus 7 via onze webshop momenteel niet te bestellen. Wij doen er alles aan dit product zo snel mogelijk weer voorradig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Net op tijd besteld dan haha, hoop dat ik 'm wel heb vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
awenger schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:29:
Er staat op de BCC site inmiddels de volgende tekst:
Wegens overweldigende belangstelling is de Google Nexus 7 via onze webshop momenteel niet te bestellen. Wij doen er alles aan dit product zo snel mogelijk weer voorradig te hebben.
Nou, dat is snel gegaan, op zich ook niet heel vreemd aangezien het de enige winkel lijkt te zijn waar ie in de webshop staat.. Hopelijk krijg ik 'm dan wel vandaag, heb 'm een uur geleden gereserveerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Ik ben rond 1600 bij MM zwolle, hopelijk ligt er nog een exemplaar voor me. Als er mensen gaan naar zwolle houdt ons op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47
Mediamarkt Enschede heeft ze nu inderdaad in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _geenpunt_
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-04 20:49
RetroTycoon schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:42:
Mediamarkt Enschede heeft ze nu inderdaad in de verkoop.
Ik wil daar zo ook even langs.. was er een grote voorraad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenger
  • Laatst online: 12-09 21:21
Een collega van mij heeft telefonisch een exemplaar gereserveerd bij de MM Enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:10
MM Breda had er gisteren 75 op voorraad waarvan 5 gereserveerd dus daar zit je wel goed volgens de verkoper waar ik mee sprak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:11
Nu ook online te bestellen op http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350550,432075.html

[ Voor 39% gewijzigd door BB72 op 04-09-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:55

m-buurman

hmmm...coffee!!

Saturn ook (geen 229,- meer helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TellurousPoppy
  • Laatst online: 30-08 13:55
Zojuist de mijne gereserveerd bij de BCC in Veghel. Na mij kwamen er meteen al andere mensen binnen die m ook wouden hebben. In de loop van de middag (12:00 - 14:00) zou er een vrachtje binnenkomen maar erg veel zijn het er niet. Ze zagen wel in het systeem dat de algehele voorraad van de BCC vrij hoog lag. 2000 dacht ik te zien maar kan dat goed fout hebben :+

Hopelijk kan ik m vandaag nog afhalen.
Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod