Best aardige voorraad voor wat ik kon zien. Toch zeker minimaal tien stuks._geenpunt_ schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:44:
[...]
Ik wil daar zo ook even langs.. was er een grote voorraad??
Verwijderd
krijg net mn afhaalmailtje binnen van BCC, gelukkig want ik was al bang nadat ik net las dat ze hem van de site hadden gehaald 
08:30 besteld & betaald vanochtend
BCC Update: De reserveringen per vestiging zitten niet in de systemen. Daardoor kan het zijn dat je dus gewoon online keurig hebt besteld. De site je ook laat weten dat je hem kan afhalen. Echter de winkel heeft een schaduwadministratie die ervoor zorgt dat je dus "Naast het potje pist...".
Dat betekend voor mij dus afwachten nu, aangezien ze in Den Bosch aan het rekenen zijn of ze dus wel kunnen leveren...
Dat betekend voor mij dus afwachten nu, aangezien ze in Den Bosch aan het rekenen zijn of ze dus wel kunnen leveren...
Verwijderd
De MM Heerlen zou zo'n 25 stuks op voorraad hebben en gister werd me aangeraden daar om 9:30 te zijn, maar ik ben niet gegaan en ik heb een broertje die werkt bij de MM en die krijgt 20% korting zegt ie, hij moet alleen nog paar daagjes wachten.
Verwijderd
Zojuist gebeld door de BCC Apeldoorn, mijn gereserveerde (afgelopen vrijdag) tablet ligt klaar. Het liep daar storm en ze hadden al 15 mensen moeten teleurstellen.
Ik heb hem ook besteld bij BCC, via website betaald en vestiging Apeldoorn opgegeven, ben benieuwd wat het wordt... heb je toevallig nummer van BCC apeldoorn?
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Je mag de mijne ophalen..vandermark schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:03:
Ik heb hem ook besteld bij BCC, via website betaald en vestiging Apeldoorn opgegeven, ben benieuwd wat het wordt... heb je toevallig nummer van BCC apeldoorn?
Potver, krijg net onderstaande mail:
--------------------------------
Geachte heer of mevrouw van ######,
Uw onderstaande afhaalorder met ordernummer ####### is geannuleerd.
Product
Multimedia Tablet ASUS NEXUS7
Het door u betaalde bedrag van EUR 249,00 zal binnen 7 dagen worden teruggestort op uw rekening.
Met vriendelijke groet,
BCC Apeldoorn
Europaweg 164
7336 AR Apeldoorn
----------------------------------------------
Op zich wel netjes dat ze het direct terugboeken ipv me weken te laten wachten, kan nu bestellen via mediamarkt.
Product
Het door u betaalde bedrag van EUR 249,00 zal binnen 7 dagen worden teruggestort op uw rekening.
Met vriendelijke groet,
BCC Apeldoorn
Europaweg 164
7336 AR Apeldoorn
Op zich wel netjes dat ze het direct terugboeken ipv me weken te laten wachten, kan nu bestellen via mediamarkt.
Heeft toch geen nut meer...
Hij heeft al betaald via de website.
Als je die van jou kwijt wil, ga svp naar V&A!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Om 9:40 via de mail een afhaalbevestiging, met vrijwel meteen daarna een telefoontje van de vestiging in Oss dat ze 7 online bestellingen binnen hadden en maar 3 op voorraad. Waarschijnlijk later in de middag de overige orders binnen.
edit: BCC that is
edit: BCC that is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 10:08 ]
Bij Utrecht 6 in de verkoop en ik was 7e in de rij. Iedereen die achter het net viste kon reserveren met 25euro store credit voor accessoires. Komen deze of volgende week binnen.
Saturn Tilburg belt mij niet terug of hij beschikbaar is, afdeling computers nemen kennelijk niet eens meer de telefoon op.
Dadelijk weer pauze op offeren om op de gok er heen te gaan om te kijken of hij in de winkel ligt....
Ik ga trouwens maandag op vakantie, dus lijkt me wel fijn om dan dat ding mee te nemen.
Dadelijk weer pauze op offeren om op de gok er heen te gaan om te kijken of hij in de winkel ligt....
Ik ga trouwens maandag op vakantie, dus lijkt me wel fijn om dan dat ding mee te nemen.
[ Voor 16% gewijzigd door Haas_nl op 04-09-2012 10:12 ]
Pfff tot het eind van de middag wachten voordat ik die van mij ga ophalen in Rijswijk. Ben wel blij dat ik mn pijlen niet op Utrecht heb gericht (daar woon ik
) , maar nu wel hopen dan MM me niet gaat teleurstellen zoals dat bij anderen bij BCC is gebeurd.. Iemand hem al in Rijswijk opgehaald toevallig?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
saturn linkje FYI http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,391555,432076.html
Het artikel Nexus 7 16GB is op dit moment niet beschikbaar in Saturn Venlo Maasboulevard.
Het artikel Nexus 7 16GB is op dit moment niet beschikbaar in Saturn Venlo Maasboulevard.
[ Voor 33% gewijzigd door psyy138 op 04-09-2012 10:16 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Nog 23 stuks over en er waren er al 10 verkocht sinds openingstijd (10.00 uur) bij MM Rijswijk. Het ging heel hard volgens de caissière.
Ik had geen reservering trouwens.
Ik had geen reservering trouwens.
[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 04-09-2012 10:16 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Even hiep-hiep hoera moment, sorry als dat offtopic is.
BCC Den Bosch krijgt vanmiddag de levering en mijn online order was de eerste vandaag en daarmee toch nog plekje gescoord in de kleine voorraad die komt.
BCC Den Bosch krijgt vanmiddag de levering en mijn online order was de eerste vandaag en daarmee toch nog plekje gescoord in de kleine voorraad die komt.
saturn geeft aan bij elke vestiging (via site) niet beschikbaar .. vreemd ??psyy138 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:14:
saturn linkje FYI http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,391555,432076.html
O.R.C. Black Bulls Rugby
Nice, ik was er redelijk vroeg bij en krijgt zojuist de annulering binnen. Beetje jammer maar ik krijg m'n kans vast nog wel..Berkelder schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:16:
Vandaag stond ik dus in de mediamarkt(Leeuwarden) met personeel te praten,ze zijden dat de nexus nog bij de duane stond en vermoedelijk pas vrijdag te koop zou zijn,wat een blunder.
naja toch maar gereserveerd.
heb nu 1 van de 15 stuks.
naja toch maar gereserveerd.
heb nu 1 van de 15 stuks.
Zelfde mail hier. Heb ik vanmorgen besteld, krijg je binnen 2 uur zo'n mail terug. Toch niet helemaal netjes vind ik, aangezien ik heb 'pas' donderdag avond wilde afhalen...vandermark schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:07:
Potver, krijg net onderstaande mail:
Product
Met vriendelijke groet,
BCC Apeldoorn
Europaweg 164
7336 AR Apeldoorn
Ik sta 05:00 al op voor mijn werk...MrMaxedTank schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:17:
[...]
Nice, ik was er redelijk vroeg bij en krijgt zojuist de annulering binnen. Beetje jammer maar ik krijg m'n kans vast nog wel..
Ook mijn order is geannuleerd door BCC. Terwijl er om 09:00 op de site stond dat de Nexus 7 beschikbaar was in mijn filiaal.
Lekker netjes ook, gewoon sturen: "Het is geannuleerd". Geen reden, geen excuus, niks.
Lekker netjes ook, gewoon sturen: "Het is geannuleerd". Geen reden, geen excuus, niks.
Volgens de Saturn kan je hem nergens op halen.....
Blijkt maar weer eens het woord van een verkoper niks waard is. Goede reden om zo weinig mogelijk in de winkel te kopen en zoveel mogelijk via internet.
Blijkt maar weer eens het woord van een verkoper niks waard is. Goede reden om zo weinig mogelijk in de winkel te kopen en zoveel mogelijk via internet.
Hm ja, dat had ik dus ook. Werd net nog wel gebeld of ik 'm wilde reserveren (zou toch zweren dat ik dat al geprobeerd had?) Toen ik vroeg wanneer ik 'm dan kon verwachten was het antwoord: "Ja ehm, misschien volgende week."Cubix schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:22:
Ook mijn order is geannuleerd door BCC. Terwijl er om 09:00 op de site stond dat de Nexus 7 beschikbaar was in mijn filiaal.
Heerlijk die duidelijkheid die ze kunnen leveren, bestel 'm wel een keer via internet en laat 'm thuisbezorgen, niet erg tevreden over de BCC in ieder geval.
MM Zwolle gebeld, daar schijnt de Nexus 7 ook behoorlijk populair te zijn. Telefonisch reserveren kon niet. Heb hem nu besteld in de MM Webshop en afhaalpunt Zwolle gekozen. Hopelijk maken ze mijn bestelling daar snel in orde....
Utrecht mm is alles weg. Was nr 15 in de rij en waren idd maar 6. Wel gereserveerd voor de volgende batch
Verwijderd
45 min. geleden (09:40u) in de BCC in Oss geweest. Ze krijgen er vandaag 8 binnen wist de verkoper/bedrijfsleider mij te vertellen. Waarvan er 5 waren gereserveerd. Ik stond iig op plek nummer 1
Bij MM eindhoven waren de 39 exemplaren binnen 5 minuten uitverkocht helaas.
Gaat lekker snel met die N7. Ga straks langs MM Arena in de hoop dat er nog wat ligt. Zo niet dan wacht ik wel op een nieuwe batch. Geen haast.
wat ben ik blij dat ik em vanochtend gelijk heb gereserveerd. ik ben nummer 6 van de 15 die MM leeuwarden wss vrijdag pas binnen krijgen. als de douane niet moeilijk had gedaan,had MM leeuwarden de nexus in de schappen gehad.
Kom net terug van de MM cruquius. De levering was daar nog niet binnen, maar zou rond 12:00 worden afgeleverd. Wel blij dat ik hem al eerder had gereserveerd want er stonden wel een redelijk aantal mensen in de rij om hem nu alsnog te reserveren.
Heb hem net opgehaald bij de MM Enschede, er lagen er nog wel genoeg in
het schap.
Al ben ik er dan nog redelijk vroeg.
het schap.
Al ben ik er dan nog redelijk vroeg.
Ik hoop dat Google de nexus snel gaat aanbieden in de playstore, ik wil namelijk de 8gb versie.
Ik heb vanochtend ook van BCC te horen gekregen dat ze er vandaag een aantal binnen krijgen (waren op dat moment nog niet geleverd). Kon wel een reservering plaatsen en de verkoper verzekerde mij van de Nexus 7 zodra ze ze later vandaag binnen hebben. Nu wachten op een telefoontje
ik wacht denk ik even af tot ze bij bol of coolbue te bestellen zijn.
daar heb je teminste goede service
daar heb je teminste goede service
O.R.C. Black Bulls Rugby
BCC in Den Bosch belt mij net op over mijn geannuleerde bestelling.
Volgens de mevrouw hebben zullen ze er maar 2 binnen krijgen.Helaas.
Waarom staat zoiets dan in de ochtend gewoon op voorradig op de site?
Was ook echt slecht geregeld, ze hadden geen rij of iets neer gezet en de tablets lagen nog niet eens in de winkel toen iedereen naar binnen stormde, en toen kwamen ze per 3 uit het magazijn.... beetje kansloos.accountabc schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:28:
Bij MM eindhoven waren de 39 exemplaren binnen 5 minuten uitverkocht helaas.
Gelukkig had mijn vriendin er opeens een vast (waren voor de zekerheid maar met z'n 2en gegaan en dat loont dus blijkbaar :-D) dus ik heb nu gelukkig een Nexus 7! Succes iedereen die er nog geen heeft.
Nog niemand de Mycom geprobeerd? Daar zou hij, volgens de berichten, ook te koop moeten zijn. Nog niets op hun site btw.
Brak bestellings systeem in combinatie met een onverwacht kleine levering (verwacht ik)Cubix schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:34:
BCC in Den Bosch belt mij net op over mijn geannuleerde bestelling.
Kom net van de MM Heerlen vandaan en ze hadden er al 11 verkocht.
Ze hadden een winkelwagen naast hun staan waar ik er nog een stuk of 7 zag liggen.
Weet niet hoe snel die eruit gaan!
Succes!
Ze hadden een winkelwagen naast hun staan waar ik er nog een stuk of 7 zag liggen.
Weet niet hoe snel die eruit gaan!
Succes!
Gisteren wisten ze bij de Mycom in Eindhoven nog niks over wanneer hij geleverd zou worden.Jasper schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:35:
Nog niemand de Mycom geprobeerd? Daar zou hij, volgens de berichten, ook te koop moeten zijn. Nog niets op hun site btw.
Net besteld via mediamarkt webshop. Gaf bij Amsterdam Arena 5-7 levertijd, bij Amsterdam Noord (en Alkmaar) dat ze beschikbaar waren. Gelijk een besteld in Noord, dus als de mail binnen is langs het Buikslotermeerplein! 
Bol.com en Coolblue hebben geen idee of en wanneer de tablet bij hen in de verkoop gaat.
Bol.com en Coolblue hebben geen idee of en wanneer de tablet bij hen in de verkoop gaat.
Ga er maar niet vanuit dat je hem vandaag kan ophalen. Webshop en winkel zijn 2 aparte afdelingen. Dus als hij in de winkel ligt krijg je hem niet mee. Hij moet komen vanuit hun distributiecentrum.Inga schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:37:
Net besteld via mediamarkt webshop. Gaf bij Amsterdam Arena 5-7 levertijd, bij Amsterdam Noord (en Alkmaar) dat ze beschikbaar waren. Gelijk een besteld in Noord, dus als de mail binnen is langs het Buikslotermeerplein!
Arena ook uitverkocht, geen duidelijkheid over nieuwe levering.
je kan in de webshop kiezen of je hem wilt laten bezorgen (5-7 levertijd) of ophalen in de winkel. Dan geeft hij meteen aan of hij op voorraad is... althans zo begreep ik het... Zo niet, dan baal ik wel een beetje...Appleman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:38:
[...]
Ga er maar niet vanuit dat je hem vandaag kan ophalen. Webshop en winkel zijn 2 aparte afdelingen. Dus als hij in de winkel ligt krijg je hem niet mee. Hij moet komen vanuit hun distributiecentrum.
Ze kúnnen worden geleverd door de winkel, dat betekent niet direct. Ze staan overal namelijk op voorraad.
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar zelfs dat systeem werkt brak. Ze staan niet de hele dag te kijken of iemand wat besteld en het dan uit de schappen te halen. Ze nemen gewoon een vast tijd en dan controleren zij de bestellingen. Dan als hij al verkocht is binnen een uur ben je ook het haasje. Hele online gebeuren van MM/Saturn/BBC is gewoon ruk.Inga schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:40:
[...]
je kan in de webshop kiezen of je hem wilt laten bezorgen (5-7 levertijd) of ophalen in de winkel. Dan geeft hij meteen aan of hij op voorraad is... althans zo begreep ik het... Zo niet, dan baal ik wel een beetje...
Lees even terug.. daar heb ik een relaas gedaan naar aanleiding van mijn contact met het Service Center van BCC. Het heeft te maken met schaduwadministraties die vestigingen lokaal erop nahouden i.v.m. reserveringen.MrMaxedTank schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:35:
[...]
Brak bestellings systeem in combinatie met een onverwacht kleine levering (verwacht ik)
Vind het ook heel raar dat alleen die hele grote ketens ze verkopen.
Dixons gebeld en die weten helemaal niet wat ze ingestuwd krijgen, dat is nog raarder.Haas_nl schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:47:
Vind het ook heel raar dat alleen die hele grote ketens ze verkopen.
iets met lenzen
Is dat op basis van je reservering van vorige week, of op basis van je vroege order?Berkelder schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:16:
[ Voor 21% gewijzigd door Cubix op 04-09-2012 10:51 ]
De "Bas Groep" Mycom, dynabyte, Dixon en Vobis winkels hebben de primeur niet. Het is volgens Google een niet stabiel genoege partner om zo'n groot project te doen.
Dus de Bas Groep vist achter het net en zal over een paar weken als er genoeg beschikbaar is vermoedelijk wel weer mee mogen doen met de verkopen.
Dus de Bas Groep vist achter het net en zal over een paar weken als er genoeg beschikbaar is vermoedelijk wel weer mee mogen doen met de verkopen.
Is op basis van mijn vroege order.Cubix schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:50:
[...]
Is dat op basis van je reservering van vorige week, of op basis van je vroege order?
De reservering kon telefonisch niet bij de BCC en bij mijn woonplaats in de buurt zitten geen BCC's.... "Zie mijn chagerijnige man post".
MM Alphen aan den Rijn @ 10:45: Er lagen er nog 5 (nu 4) waar de medewerker de alarm tags nog op aan het bevestigen was. Tegelijkertijd hing hij aan de telefoon en vroeg hij of er al meer besteld waren. Gaat dus behoorlijk hard. Naast de 4 die er nog zijn waren er ook nog wat reserveringen.
[ Voor 3% gewijzigd door Menthix op 04-09-2012 12:41 . Reden: typos ]
Krijg net een telefoontje van de BCC in Zoeterwoude dat hij daar inmiddels is uitverkocht, ondanks dat ik vanochtend om 08:44 online een bestelling had geplaatst en dat er toen nog voldoende voorraad was. Ze bellen vanmiddag met een update over de levertijd.
In elk geval wel netjes dat ze niet ineens een e-mail sturen met de mededeling dat mijn bestelling wordt geannuleerd, maar ben benieuwd hoe lang de levertijd gaat worden. Kan dan altijd nog annuleren.
In elk geval wel netjes dat ze niet ineens een e-mail sturen met de mededeling dat mijn bestelling wordt geannuleerd, maar ben benieuwd hoe lang de levertijd gaat worden. Kan dan altijd nog annuleren.
Misschien nog wel meer raar is dat alleen de grote ketens ze hebben en die tot release iets hadden van pff dat is niks speciaal laten we niet teveel inkopen.
Dus ze weten dat het product beperkt beschikbaar is ze weten dat ze vrijwel monopolie positie hebben op de verkoop.
Ze weten dat in andere landen dit product bijna zo goed als uitverkocht is bij release.
Mijn conclusie is dat ze mensen lokken met de nexus. Daarom staat hij ook in de folder. Verder maken ze te weinig winst erop dat ze er moeite voor doen. Ze zullen vast liever ipads verkopen.
Dus ze weten dat het product beperkt beschikbaar is ze weten dat ze vrijwel monopolie positie hebben op de verkoop.
Ze weten dat in andere landen dit product bijna zo goed als uitverkocht is bij release.
Mijn conclusie is dat ze mensen lokken met de nexus. Daarom staat hij ook in de folder. Verder maken ze te weinig winst erop dat ze er moeite voor doen. Ze zullen vast liever ipads verkopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Haas_nl op 04-09-2012 10:56 ]
Zojuist 2 opgehaald bij MM Groningen. Had er 2 gereserveerd, lag er 1 klaar. Verkoper heeft een andere gepakt.
Eerste indruk, goed!
Eerste indruk, goed!
Was best druk bij MM Breda, en ze stonden nog niet eens op de afdeling. Moesten vanuit het magazijn worden gehaald. Zijn er zeker 30 verkocht in de 1e 10 minuten.
- NAC Breda -
Uitverkocht bij MM Arena - Ik had nummer 9 van de laatste, degene na mij nummer 6 om 10.25. 25+ man stonden bij de ingang om 10:00. Gemeld 50 stuks voorraad, onduidelijk hoeveel werkelijk, maar medewerkster vertelde dat het 'leek op meer dan 50'.
Succes en happy hunting!
Succes en happy hunting!
aw snap, was dat het alweer?
Toch fijn dat mijn ophaal order bij de BCC in Oss gecancelled isVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:27:
45 min. geleden (09:40u) in de BCC in Oss geweest. Ze krijgen er vandaag 8 binnen wist de verkoper/bedrijfsleider mij te vertellen. Waarvan er 5 waren gereserveerd. Ik stond iig op plek nummer 1
[ Voor 3% gewijzigd door majoh op 04-09-2012 11:07 ]
Verwijderd
goed net opgehaald dusVerwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:58:
krijg net mn afhaalmailtje binnen van BCC, gelukkig want ik was al bang nadat ik net las dat ze hem van de site hadden gehaald
had schijnbaar geluk; met de (in store) pre-orders van afgelopen week was ik net op tijd met online bestellen vanochtend om 1 van de laatste te krijgen
buiten stond er zo'n reclamebord voor de Nexus 7, met daarop een A4'tje "UITVERKOCHT - bestellen nog mogelijk"
Donderdag gereserveerd bij BCC Nijmergen. Winkel ging om 9.30 open, 9.45 belletje dat de Nexus er was. Zojuist opgehaald. Prima service dus bij BCC!
Quote van medewerkster: "Het neemt iPad achtige vormen aan, er stond een rij voor deur vanmorgen"
Quote van medewerkster: "Het neemt iPad achtige vormen aan, er stond een rij voor deur vanmorgen"
Nexus gekocht bij MediaMarkt Zwolle, stonden met een man of 20-30 uiteindelijk wel te wachten. Ze hadden er 40 binnengekregen.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
MM Ede had er 21 binnengekregen, waren er 10 gereserveerd.
Medewerker kwam ook met 3 stuks tegelijk uit magazijn, stond er ondertussen al een rij van zo'n 8 man. Ze stonden raar te kijken dat'ie zo populair was: "Dacht dat dat alleen bij Apple was..."
Medewerker kwam ook met 3 stuks tegelijk uit magazijn, stond er ondertussen al een rij van zo'n 8 man. Ze stonden raar te kijken dat'ie zo populair was: "Dacht dat dat alleen bij Apple was..."
Verwijderd
Ik had hem vorige week al gereserveerd en heb het telefoontje niet afgewacht, waardoor ik voor niets op en neer naar de winkel ben geweest. Die 5 reserveringen waar hij het over had, gingen ook alleen maar over fysieke reserveringen in de winkel. Hoe dat verder zit met betrekking tot de webshop weet ik niet.majoh schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:04:
[...]
Toch fijn dat mijn ophaal order bij de BCC gecancelled isterwijl ik deze eerder geplaatst heb dan jij hem gereserveerd hebt...
Het verbaast mij ook hoe populair deze tablet is 
Misschien dat ik de 3G versie koop als deze uitkom. Ik red het op dit moment nog met mijn Gaaxy tab
Misschien dat ik de 3G versie koop als deze uitkom. Ik red het op dit moment nog met mijn Gaaxy tab
Niemand kan zeker eentje halen bij de locaties waar er nog voorraad is en die naar me opsturen? Het is m'n verjaardagscadeau en m'n verjaardag was drie maanden terug, dus ik heb al redelijk lang moeten wachten.
Ik heb zojuist een ideal bestelling gedaan bij Saturn:
http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,391573,432076.html
Volgens de website direct op voorraad, nu nog steeds. Ik hou wel rekening met een langere levertijd dan 24u, maar ik heb hoop.
http://www.saturn.nl/mcs/...,95952,391573,432076.html
Volgens de website direct op voorraad, nu nog steeds. Ik hou wel rekening met een langere levertijd dan 24u, maar ik heb hoop.
Yippie kayak, other buckets!
Toch vervelend dat het zonder verdere reden gecancelled wordt via de webshop, terwijl er blijkbaar nog 3 beschikbaar zijn in de winkel. Maar ja, ik heb maar wat meer geduld dan, aangezien ik geen fysieke reservering kan doen...Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:07:
[...]
Ik had hem vorige week al gereserveerd en heb het telefoontje niet afgewacht, waardoor ik voor niets op en neer naar de winkel ben geweest. Die 5 reserveringen waar hij het over had, gingen ook alleen maar over fysieke reserveringen in de winkel. Hoe dat verder zit met betrekking tot de webshop weet ik niet.
Heb bij mediamarkt besteld & betaald. Bevestihing en afhaalmail voor vestiging Ede is inmiddels ook binnen, ga vanavond na werk ophalen
Verwijderd
Dat is inderdaad spijtig ja. Ze waren ook nog helemaal niet aanwezig in de winkel, dus had prima gekunnen lijkt me. Het kon goed vanmiddag 1500u zijn voordat ze er waren, daar kon ie niets over zeggen, alleen wel vandaag.majoh schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:09:
[...]
Toch vervelend dat het zonder verdere reden gecancelled wordt via de webshop, terwijl er blijkbaar nog 3 beschikbaar zijn in de winkel. Maar ja, ik heb maar wat meer geduld dan, aangezien ik geen fysieke reservering kan doen...
Net saturn in venlo gebeld.. ze hadden hem binnen en nog op voorraad..
Ik ga dadelijk om 12 uur in me pauze hem even ophalen ;d..
helaas wouden ze hem niet reserveren voor me.
Maar natuurlijk, denk ik er mooi op tijd bij te zijn door afgelopen woensdag een N7 te reserveren bij de Mediamarkt Leeuwarden, staat nu het volgende op de website:
Nog langer wachten dusHet artikel Nexus 7 16GB is op dit moment niet beschikbaar in Media Markt Leeuwarden.
Afhalen in 5-7 dagen mogelijk.
Staat ook op de MM en Saturn site dat telefonisch reserveren niet gebeurd, dit ivm aanbetaling in praktijk.Androo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:12:
Net saturn in venlo gebeld.. ze hadden hem binnen en nog op voorraad..
iets met lenzen
Haha was wel grappig daar met een aantal tweakers the wachten op de opening van de winkel. Denk alleen wel dat je er snel bij moet zijn als je er nog 1 wilt!jacobras schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:05:
Nexus gekocht bij MediaMarkt Zwolle, stonden met een man of 20-30 uiteindelijk wel te wachten. Ze hadden er 40 binnengekregen.
Verstuurt vanaf mn nexus :-)
Ja klopt, had ik ook gelezen, maar ik dacht ik probeer het even goedMorpheus_at_work schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:16:
[...]
Staat ook op de MM en Saturn site dat telefonisch reserveren niet gebeurd, dit ivm aanbetaling in praktijk.
Mm Almere heeft er nog een stuk of 10. Sta nu af te rekenen
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
BCC Hoogeveen heeft net afhaal bevestiging gestuurd!
Ik heb dus een reservering uitstaan bij BCC Den Haag, op website stond vanochtend dat er voorraad was maar ben nog niet gebeld.... Het is toch niet zo dat omdat ik niet aanbetaald heb dat ik genegeerd word ofzo? Anders maar vanmiddag hopelijk in MM Rijswijk ophalen als ze nog voorraad hebben
Uitverkocht, stond echt een zieke lange rij vanochtend in Utrecht. HAHA helaas.Framoes schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:13:
Niet af te halen bij BCC's in Utrecht volgens de site. Ik ga naar de MM.
Eindhoven was inderdaad snel uitverkocht en heel chaotisch. Binnen een paar minuten was de voorraad weg dus als ik niet twee Nexussen gereserveerd had had ik ook achter het net gevist (maar ik kwam dan ook pas om 9.59 aanfietsen
). Een aantal mensen was heel boos omdat ze geen Nexus hadden en te horen hadden gekregen dat ze niet konden reserveren.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Kreeg nog een belletje van BCC Oss dat ze de vraag niet aan konden, toch vreemd als hier vermeld werd er nog 3 niet gereserveerd te zijn...
Ik mocht hem nog wel reserveren en de levering zou dan week 39 worden. Dan ben ik helaas niet in NL dus dat ga ik ook niet doen. Maar misschien wel goede info voor anderen.
Ik mocht hem nog wel reserveren en de levering zou dan week 39 worden. Dan ben ik helaas niet in NL dus dat ga ik ook niet doen. Maar misschien wel goede info voor anderen.
Afhaalbevestiging van BCC Veghel is ook binnen.
Ik neem aan dat de mensen die een annulering van BCC hebben gehad, niet eerst een afhaalbevestiging hebben gehad?
Ik neem aan dat de mensen die een annulering van BCC hebben gehad, niet eerst een afhaalbevestiging hebben gehad?
Speed limits are like herpes.
BCC Barendrecht, MM Rotterdam-Zuid en Saturn Zuidplein zijn allen uitverkocht, was er ong tussen 10:00 en 10:30
De annulering kwam in plaats van de afhaalbevestiging bij mij dus ik denk dat ie voor je klaar ligtPlato112 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:25:
Afhaalbevestiging van BCC Veghel is ook binnen.
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,371070,432075.html
Als je op direct afhalen klikt checkt hij de winkelvoorraad, als er direct leverbaar staat zou hij bij de desbetreffende vestiging op voorraad moeten zijn
Als je direct afhalen gebruikt komt het product uit de winkelvoorraad!
Als je op direct afhalen klikt checkt hij de winkelvoorraad, als er direct leverbaar staat zou hij bij de desbetreffende vestiging op voorraad moeten zijn
Besteld online bij MM om 11:04 uur. Om 11:23 kreeg ik al een mail dat ik mijn bestelling kan ophalen bij MM Breda. Straks dus lekker op mijn gemakkie dit doen dus!
nooberke schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:28:
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,371070,432075.html
Dat is volgens mij de tip, heb ik ook gedaan bij Ede, binnen 20 minuten afhaalbericht binnen van MM EdeEdman schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:28:
Besteld online bij MM om 11:04 uur. Om 11:23 kreeg ik al een mail dat ik mijn bestelling kan ophalen bij MM Breda. Straks dus lekker op mijn gemakkie dit doen dus!
[ Voor 77% gewijzigd door vandermark op 04-09-2012 11:29 ]
De volgende artikelen zijn helaas tijdelijk uitverkocht
Artikelnummer 1191536 ASUS Nexus 7 16GB
Wij hebben de winkelwagen aangepast. Let op mogelijke veranderingen bij de bezorgkosten.
U kunt doorgaan met uw bestelling
Niet te bestellen via Mediamarkt dus
Wij hebben de winkelwagen aangepast. Let op mogelijke veranderingen bij de bezorgkosten.
[ Voor 8% gewijzigd door init6 op 04-09-2012 11:30 ]
Daar stond ik redelijk vooraan, maar helaas op de 7e plek en er waren er 6. Saturn begint do met verkoop ivm exclusiviteitsregel mm (moederbedrijf saturn).init6 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:21:
[...]
Uitverkocht, stond echt een zieke lange rij vanochtend in Utrecht. HAHA helaas.
Het valt me wel op dat de webshop van de MM ze ondertussen op voorraad heeft, ipv 5-7 werkdagen levertijd.
Klik op "Direct afhalen in uw Media Markt?", daar zijn bij een groot aantal MM nog wel af te halen. Maar inderdaad voor bezorging zijn ze uitverkocht.init6 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:30:
De volgende artikelen zijn helaas tijdelijk uitverkocht
Update: ook de afhalen optie is niet meer mogelijk op de MM site.
[ Voor 5% gewijzigd door Edman op 04-09-2012 11:58 ]
Ok bedankt.MrMaxedTank schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:27:
[...]
De annulering kwam in plaats van de afhaalbevestiging bij mij dus ik denk dat ie voor je klaar ligt
Dan wordt dit dus een lange werkdag want ik heb wel behoefte aan een nieuw speeltje
Speed limits are like herpes.
Best bizar dat alle winkels de populariteit van dit beestje zo enorm hebben onderschat. Blijkbaar toch niet goed op de hoogte van trends en technologie, of zouden alleen wij tweakers zo happig zijn op dit ding? In Amerika ging het ook super hard toch?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ik kreeg een telefoontje van de BCC dat hij was uitverkocht, en en half uur later rolde er alsnog een afhaalbericht binnen per e-mail: ik kom 'm per direct komen halen. Beetje vreemd - ik neem aan dat de medewerkster in de winkel niet zomaar belt om te zeggen dat hun voorraad op is. Ik wacht nog maar even op een tweede telefoontje, ze zou nog terugbellen.
Zelfde hier. Dat doen ze alleen zodat je bestelling blijft staan; ze hebben hem niet direct op voorraad helaas.ThaDaNo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 11:42:
Ik kreeg een telefoontje van de BCC dat hij was uitverkocht, en en half uur later rolde er alsnog een afhaalbericht binnen per e-mail: ik kom 'm per direct komen halen. Beetje vreemd - ik neem aan dat de medewerkster in de winkel niet zomaar belt om te zeggen dat hun voorraad op is. Ik wacht nog maar even op een tweede telefoontje, ze zou nog terugbellen.
'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...
Verwijderd
Ik had gister in de winkel eentje laten reserveren bij de Mediamarkt in Leeuwarden. Hadden ze toen nog niet binnengekregen. Geen telefoontje gehad, maar toch maar even naar de winkel gegaan. Direct als eerst naar binnen en de verkoper was op dat moment aan de telefoon met het hoofdkantoor. Ze waren helemaal niet binnnen gekomen.
Snel naar de BCC aan de overkant van de straat gegaan en daar hadden ze er nog één die nog niet vergeven was. Ze waren ze nog aan het uitpakken en 10 minuten later stond ik weer op straat met een Nexus 7 in m'n handen. Toen snel weer terug naar de Mediamarkt om m'n vooruitbetaling terug te vragen.
Dus in Leeuwarden uitverkocht tot in ieder geval vrijdag.
Snel naar de BCC aan de overkant van de straat gegaan en daar hadden ze er nog één die nog niet vergeven was. Ze waren ze nog aan het uitpakken en 10 minuten later stond ik weer op straat met een Nexus 7 in m'n handen. Toen snel weer terug naar de Mediamarkt om m'n vooruitbetaling terug te vragen.
Dus in Leeuwarden uitverkocht tot in ieder geval vrijdag.
Ik heb hem zojuist besteld op de saturn site, stond 1-2 dagen levertijd, inmiddels is ook hier de 'winkelwagen' aangepast en kan je hem niet meer bestellen.
Iemand al een afhaalbevestiging van MM Zwolle? Ik kreeg om 10:00 al een bericht dat de bestelling gereed gemaakt werd, daarna bleef het stil...
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod