Zie topicwaarschuwing.
[ Voor 108% gewijzigd door janvanduschoten op 03-09-2012 13:47 ]
[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 03-09-2012 13:47 ]
| Youtube |
damn bij mij nietArnieNFW schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:42:
In het Saturn systeem staat nu: Bestelling verzonden naar magazijn
Ik laat het hier weten, anders spreek ik je morgenochtendVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:42:
[...]
Stuur mij een DM of quote mij op deze reactie aub als je er eentje hebt weten te bemachtigen vanavond dan! en anders zoals je zegt, sta ik morgen ook voor de deur =0
edit: als iemand al bij MM zwolle geweest is, meld even of ze al worden verkocht of niet ! thanks, wegens mede tweakers.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Vooral doen dan weet je zeker dat de volgende keer niemand hem eerder krijgt.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:18:
Ik denk dat er namens de tweakers een gezamenlijke mail naar de MM uit moet gaan. De service die ze hanteren in ronduit belachelijk! De ene verkoopt hem wel en de andere laat hem angstvallig in het magazijn liggen.
Ik hoor zelfs bij meerdere winkels dat hij morgen pas binnenkomt, wat mij raar lijkt aangezien hij morgen om tien uur in de verkoop gaat.
HeerhugowaardGohan040 schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:43:
[...] damn bij mij niet
Waar gaat die van jou naartoe?
DAn kan het misschien nog... die van mij moet naar tilburg
Verwijderd
-knip-jacobras schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:43:
[...]
Ik laat het hier weten, anders spreek ik je morgenochtend
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 13:47 ]
Telefonisch kon ik ook niet reserveren.. Langsgeweest in Arnhem bij de MM en in person kon 't wel. Alleen wel even aanbetalen (10%, no biggy). Ik zou echt even langsgaan vandaag, just in case!b_buster schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:45:
Ik heb vanochtend MM in Zwolle al gebeld. Reserveren kon niet, morgen gewoon langskomen was het advies.
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Toevallig was ik dat ook van plan. Ik dacht, laat ik gewoon vanavond langsgaan, misschien willen ze me er dan wel een meegeven en hoef ik morgen geen college te missen om een Nexus 7 op te kunnen halen voor ze zijn uitverkocht.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:23:
Almere raadt aan om vanavond de MM langs te gaan aangezien ze vanavond overal geleverd zijn. Dan mogen ze hem verkopen..
Vergeet niet dat hij heel goedkoop is. Ik denk dat het veel mensen niet uitmaakt wat het is, maar wel dat de prijs lager ligt dan de winkelprijs van een Galaxy Tab 2 7".DarkSide schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:32:
Ik heb ook nog geen officiele verkoop getallen gehoord (zoals je dat bij dat merk met een hapje uit een appel wel ziet).
Maar onder de kenners is hij wel redelijk hot.
mijn vader wist bv niet wat het was. Net als google Now. Of Ice scream sandwich (heeft wel een Tf200)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 03-09-2012 13:59 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Berkelder op 03-09-2012 14:01 . Reden: completeren ]
[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 03-09-2012 14:02 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
[ Voor 92% gewijzigd door jmk op 03-09-2012 14:02 ]
Yippie kayak, other buckets!
hmm als mijn reservering maar wel klaar staat morgen.Berkelder schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:00:
Hier ook BCC ServiceCenter gesproken. Kreeg wel de mededeling;
"Er zijn zoveel reserveringen geweest, dat de handelvoorraad zoals wij die hebben ontvangen direct ook al vergeven is aan deze reserveringen. Er zal dus eigenlijk geen Nexus in de winkel belanden. In onze ogen heeft dus geen zin dat mensen nog naar de winkel komen om er één te bemachtigen."
<offtopic>Moet wel zeggen dat het een enorm chagerijnige man was </offtopic>
O.R.C. Black Bulls Rugby
mmm, zie toch echt volle bakken..en wat dan nog, wacht je een paar weekjes...
[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 03-09-2012 14:10 ]
Ik denk dat die vanaf morgen ook online op mediamarkt.nl staat
[ Voor 46% gewijzigd door janvanduschoten op 03-09-2012 14:11 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nee, die moet vanuit de play store komen, en films/boeken/magazines zijn (nog) niet beschikbaar in de play storeVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:34:
Is er wel een Nederlandse versie van Trransformers meegeleverd?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
ook dat is nog niet duidelijk. Aangezien je hem moet downloaden.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:34:
Is er wel een Nederlandse versie van Trransformers meegeleverd?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 14:38 ]
Verwijderd
Klopt!ArnieNFW schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:42:
In het Saturn systeem staat nu: Bestelling verzonden naar magazijn
Hmm gek... bij mij staat er nu ook (het valt me nu op) "Bestelling verzonden naar magazijn"
bel ze op zou ik zeggen!streelder schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:53:
MM Zwolle heeft niemand dus nog een tablet vandaan? Heb toevallig vandaag cursus in zwolle dus ik ga daarna gewoon even langs!
Hmm begint toch lichtelijk te zweten hier.Bravo_X schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:56:
Ze hebben er 40 liggen bij de MM in Zwolle, maar die verkopen ze pas morgen. De MM in Deventer is door de voorraad heen en konden me helaas niet vertellen wanneer er de voorraad wordt aangevuld.
aw snap, was dat het alweer?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dan maar hopen dat ze morgenmiddag er nog liggenBravo_X schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:56:
Ze hebben er 40 liggen bij de MM in Zwolle, maar die verkopen ze pas morgen. De MM in Deventer is door de voorraad heen en konden me helaas niet vertellen wanneer er de voorraad wordt aangevuld.
Anders heb je V&A wel om in de gaten te houden hoor.psyy138 schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:36:
ik probeer vanavond even mm roermond te bellen, kijken of ze daar wat meer weten anders maar even 40 minuten rijden om te kijken wat ze daar zeggen. ik wil er toch egt wel een hebben voordat het weer weken duurt als het uitverkocht is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
wel jammer dat niemand uit het zuiden hier iets schrijft.Quad schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:39:
[...]
Anders heb je V&A wel om in de gaten te houden hoor.
Ben zelf erg blij met dit ding, veel leuke dingetjes verwerkt in JB.
Was wel erg op tijd gelukkig bij de MM Deventer, want als ik zo lees hebben nog geen uur na mij een paar mis gegrepen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door TargetX op 03-09-2012 15:54 ]
dat is roermond neem ik aan?TargetX schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:44:
Dan maar een berichtje uit het Zuiden; de Mediamarkt hier in Eindhoven bevestigd hem pas vanaf morgen te leveren & doen niet aan pre-orders. De Paradigit heeft geen idee wanneer ze hem krijgen... Hoop dus morgen op tijd te zijn bij de MediaMarkt :-)
O.R.C. Black Bulls Rugby
TargetX schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:44:
Dan maar een berichtje uit het Zuiden; de Mediamarkt hier in Eindhoven bevestigd hem pas vanaf morgen te leveren & doen niet aan pre-orders. De Paradigit heeft geen idee wanneer ze hem krijgen... Hoop dus morgen op tijd te zijn bij de MediaMarkt :-)
EDIT: ook de BCC had trouwens geen pre-orders oid beschikbaar en verwachten niet morgen te kunnen leveren...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337
is dat dan ook BCC Eindhoven? Raar. Want ik heb bij de BCC in Veghel gereserveerd en ze verwachten morgen een levering.TargetX schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:44:
EDIT: ook de BCC had trouwens geen pre-orders oid beschikbaar en verwachten niet morgen te kunnen leveren...
2e edit @cyper: was in mijn eerste post eindhoven vergeten te vermelden, vermoed dat ie daarom dacht dat het Roermond was. Maar het gaat dus over Eindhoven.
Verwijderd
Had ze zaterdag ook even gebeld. Maar ze gingen pas vanaf dinsdag de verkoop in.Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:00:
Vorige week donderdag bij MM Breda een pre-order geplaatst.
Tot heden nog niet gebeld dat ie afgehaald kan worden, maar ga straks toch even proberen!
Iemand al bij MM Breda geweest toevallig?
Kun je ff laten weten als je hem kunt ophalen? Zit ook in Veghel maar heb niet gereserveerd.Rezje schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:58:
[...]
is dat dan ook BCC Eindhoven? Raar. Want ik heb bij de BCC in Veghel gereserveerd en ze verwachten morgen een levering.
Speed limits are like herpes.
Ah je hebt toch iemand gevonden die antwoord heeft gegeven bij MM Arena. Ik was vandaag nog langs geweest. Ik vroeg nog of ze morgen in de schappen liggen. Meneer de verkoper gaf me doodleuk antwoord we weten niet wanneer ze binnen zijn dus reserveren was niet mogelijk.phizzie schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:05:
MM Arena levert vanaf morgen. 50 stuks op voorraad, reserveringen worden niet aangenomen.
Prettige wedstrijd! (PS MM Arena is vanaf 10.00 open).
Ik krijg een belletje als ik hem kan komen ophalen.Plato112 schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:02:
[...]
Kun je ff laten weten als je hem kunt ophalen? Zit ook in Veghel maar heb niet gereserveerd.
De BCC Amersfoort vertelde vanmiddag dat ze ze sowieso dinsdag niet krijgenVerwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:43:
Ik heb zelf hem in Hengelo gehaald zaterdag toen hij daar nog in de schappen lagMaar ik heb nog een reservering staan bij de BCC in Amersfoort, mocht hier iemand geïnteresseerd in zijn graag laten weten!
Verder iedereen geluk met er eentje te vinden!
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Helaas was het hier in Eindhoven niet mogelijk bij de BCC, of ik heb weer net de verkeerde gesproken... Morgenochtend bij de MM, ze hadden er zo'n 30-40 stuks in het magazijn liggen, hopelijk is dat genoeg.Rezje schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:58:
[...]
is dat dan ook BCC Eindhoven? Raar. Want ik heb bij de BCC in Veghel gereserveerd en ze verwachten morgen een levering.
Suh dude
Ik kreeg een belletje als hij binnen was. Kennelijk wonen er niet veel tweakers in tilburg.tolunaygul12 schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:04:
Saturn Tilburg heeft nog ~20 op voorraad en er kan gereserveerd worden voor een bedrag vanaf 1 euro.
Heb er zelf 1 gereserveerd voor 10%(25,0). morgen of overmorgen kan ik hem ophalen
O.R.C. Black Bulls Rugby
wauw, dan hebben wij dus blijkbaar geluk gehad. Dan wist Heerlen zeker niet wat ze aan het doen waren (of ze hadden er inderdaad gewoon schijt aan) en kregen ze een telefoontje van hogeraf dat dat niet mocht wat ze aan het doen waren. Ik blijf het raar vinden dat er geen centrale controle is of iets dergelijks die de regels voorschrijft of informatie geeft aan de medewerkers. Maar ik mag me dus gelukkig prijzen dat ik vanavond al met dat ding op schoot mag zittenDeadsy schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:40:
Ik las dat een persoon zei (met foto) dat ze al verkocht werden bij de MM in Heerlen maar dat is dus niet meer zo.
Ik was toch in Heerlen dus ben even langs gegaan maar kreeg te horen dat ze pas vanaf morgen in de verkoop gaan.
Dus ik neem aan dat ze per ongeluk verkocht werden en toen ze erachter kwamen ze ze vlug weer naar het magazijn gebracht hebben.
Wel lag er een demo model in de winkel.
Dus je hoeft er vandaag niet meer voor naar Heerlen.
Was je er vandaag al geweest? hadden ze de tabs al liggen?streelder schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:37:
[...]
Dan maar hopen dat ze morgenmiddag er nog liggen
Net gebeld naar Saturn Utrecht die wisten zelfs niet dat morgen de launch datum is. Ze hebben in iedergeval niets op voorraad (17:00). Maar zouden bellen als ze hem hebben.BroodjeBami schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:50:
Ik ben net bij de Saturn geweest (Utrecht). Daar konden ze me niet beloven hem maandag of dinsdag te hebben, maar daar ga ik wel van uit. (Gister heb ik gebeld en daar kreeg ik van iemand anders dat ze maandag geleverd gingen worden aan de vestiging).
Ook bij de MM Utrecht geweest. Kreeg daar te horen dat ze 250 stuks hadden achterin maar nog niet mochten verkopen! Maar nu ik dit forum lees twijfel ik of de man wel wist waar hij het over had. Misschien had hij het over het aantal stuks in bestelling?
Ik had ze zaterdag aan de lijn en toen vertelde ze me sowieso deze week maar welke dag, hoelaat en hoeveel exemplaeren er binnen zouden komen kon ze mij niet vertellen.Vaevictis_ schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:10:
[...]
Net gebeld naar Saturn Utrecht die wisten zelfs niet dat morgen de launch datum is. Ze hebben in iedergeval niets op voorraad (17:00). Maar zouden bellen als ze hem hebben.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Vaag, ik liep daar 15.45 de deur uit met de mededeling van de oudere verkoper die driftig prijzen aan het overtikken was bij de tablets dat het al vanaf vandaag verkocht werd maar ze helaas geen voorraad hadden. Volgens hem zou het morgen of woensdag binnenkomen. Toen ik vroeg of ik kon reserveren gaf hij aan dat dat niet kon.Maardiweb schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:35:
Ik sta nu in MM Rijswijk. Hier hebben ze hem nog, maar ook pas morgen inde verkoop. Reserveren is mogelijk maar alleen tegen het volledige bedrag. Ik heb het maar gedaan want die tablet is zo'n groot succes wereldwijd, denk dat hij hier in NL snel uitverkocht is en dan gaat het vast ff duren
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 50% gewijzigd door Solarsparc op 03-09-2012 18:17 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Misschien een domme vraag, maar werd je gebeld dat je hem kon ophalen? Twijfel of ze dat wel of niet gezegd hebben.hostler schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:51:
Zojuist m'n 2e Nexus 7 opgehaald bij de MM in Deventer. Had hem vrijdag gereserveerd met een aanbetaling.
6.1 Indien een product door Media Markt niet uit voorraad leverbaar is, is het
- voor door Media Markt te bepalen producten - mogelijk een schriftelijke
reservering voor het betreffende product te laten maken.
Bij reservering dient een aanbetaling van minimaal 10% van de aankoopprijs van het/de product(en) te worden gedaan.
De reservering heeft tot gevolg dat Media Markt bij binnenkomst van het betreffende product, de klant daarvan (schriftelijk of telefonisch) op de hoogte stelt. Bij acties kan geen reservering worden gedaan, als de actievoorraad is uitverkocht
[ Voor 48% gewijzigd door lightstyle op 03-09-2012 19:06 ]
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door gday op 03-09-2012 19:20 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
[ Voor 6% gewijzigd door tweedebas op 03-09-2012 19:18 ]
Correct, ik werd gebeld.lightstyle schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:55:
[...]
Misschien een domme vraag, maar werd je gebeld dat je hem kon ophalen? Twijfel of ze dat wel of niet gezegd hebben.
NVM, antwoord al gevonden.
[...]
Tegen mij (en een andere medetweaker hier op het forum) werd in de MM Eindhoven gezegd dat reserveren niet mogelijk was...gday schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:16:
Kom net bij de Mediamarkt Eindhoven vandaan. Heb daar twee stuks gereserveerd tegen 10% aanbetaling, en morgen (waarschijnlijk al in de ochtend) af te halen.
Edit: Voor mij stond ook iemand die een Nexus 7 gereserveerd heeft. De verkoopster zei dat er wel meerdere mensen waren geweest die naar de Nexus 7 hebben gevraagd, maar dat het nog niet storm liep. Er zullen er dus waarschijnlijk wel ruim genoeg overblijven na de reserveringen om morgen gewoon in de verkoop te doen, maar dat is slechts een aanname van mijn kant.
[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 03-09-2012 19:24 ]
Wist niet eens dat er een paradigit in DB zit. Heb vandaag nog wel gebeld met dynabyte (zou niet m'n eerste keuze zijn maar aangezien ze de transformer prime ook hadden staan de laatste keer dat ik er was..) maar die krijgen 'm niet binnen en kunnen 'm ook niet bestellen.gday schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:22:
Eerder vandaag ben ik nog bij de Paradigit in Den Bosch geweest. Toen ik daar naar de Nexus 7 vroeg keken ze me aan alsof ik Chinees sprak. Verder hielpen ze me ook voor geen meter want ze wilden niet eens op de computer kijken of ze wel in bestelling zijn of wat dan ook.
Daar loop ik dus ook nooit meer binnen denk ik.
Ik had het gelezen ja. Ik ben desondanks gewoon langsgegaan en er werd geen moment getwijfeld over of ik ze kon reserveren. Ik ben echter niet bij de tabletjongens zelf geweest die tussen de tablets en smartphones in staan, maar bij een dame die bij de laptops stond, bij de wand met de iPad-accessoires. Die zag er wat behulpzamer uit.Fleximex schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:21:
[...]
Tegen mij (en een andere medetweaker hier op het forum) werd in de MM Eindhoven gezegd dat reserveren niet mogelijk was...
Paradigit zit sinds kort op de plek waar voorheen Computerland zat, dus schuin tegenover de Dynabyte.MrMaxedTank schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:24:
[...]
Wist niet eens dat er een paradigit in DB zit. Heb vandaag nog wel gebeld met dynabyte (zou niet m'n eerste keuze zijn maar aangezien ze de transformer prime ook hadden staan de laatste keer dat ik er was..) maar die krijgen 'm niet binnen en kunnen 'm ook niet bestellen.
Misschien dat de BCC in DB een optie is maar ik heb niet zo'n haast 'm direct met de release te kopen.
[ Voor 40% gewijzigd door gday op 03-09-2012 19:47 ]
Hmm..ik was er rond 18:45 en heb wel kunnen reserveren..Solarsparc schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:16:
Mediamarkt Groningen is inmiddels gestopt met het aannemen van reserveringen (ik was net te laat).
De verkoper had nog wat telefoontjes gepleegd om meer te krijgen (zoals al eerder gezegd in dit topic) maar tot dusver zonder resultaat. Levertijd volgende batch onbekend, kon zo 1-2 weken worden.
[ Voor 8% gewijzigd door m-buurman op 03-09-2012 19:32 ]
Verwijderd
Die van mij staat nu ook op "Verzonden" en als ik het pakketje volg dan is hij morgen tussen 9-13 in tilburg bij de saturn..... eindelijk na onnodig een weekend wachten, morgen is het dan zover...Kaastosti schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:32:
Nog geen mailtje binnen, maar de status bij Saturn is inderdaad 'Verzonden'. Aangezien ik heb aangegeven 'm in de winkel op te willen halen, staat die vestiging er ook in. Bezorgdatum dinsdag 4 september. Verwacht dat dat voor alle bestellingen wel zo zal zijn.
Morgen regent het reviews
Verwijderd
Aaah klopt, status is Verzonden!Gohan040 schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:34:
[...]
Die van mij staat nu ook op "Verzonden" en als ik het pakketje volg dan is hij morgen tussen 9-13 in tilburg bij de saturn..... eindelijk na onnodig een weekend wachten, morgen is het dan zover...
Ik stel eigenlijk ook meteen een Google Nexus 7 Custom Roms en Mods Topic voor. Volgens mij is deze er nog niet.
Indien op voorraad denk ik wel ja......Alhoewel ik het vreemd vind dat nergens echt te pre-orderen was... behalve bij Saturn afgelopen zaterdag... maar vind dat niet echt pre, aangezien ze zoiezo pas vanaf vandaag verzonden werden ivm het weekend.Ruffzz schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:37:
Beginnen de webshops morgen ook met verkoop of?
[ Voor 33% gewijzigd door Gohan040 op 03-09-2012 19:40 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het persoonlijk ook heel opmerkelijk dat hij nog niet in de pricewatch staat. Gewoonlijk zie je producten al ver van te voren online staan. Momenteel heb ik 'm alleen op de BCC website aangetroffen. Zal wel op orders van Google zijn, snap alleen niet goed waarom.Gohan040 schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:38:
[...]
Indien op voorraad denk ik wel ja......Alhoewel ik het vreemd vind dat nergens echt te pre-orderen was... behalve bij Saturn afgelopen zaterdag... maar vind dat niet echt pre, aangezien ze zoiezo pas vanaf vandaag verzonden werden ivm het weekend.
Ik ga zsm heen, ze lagen in het magazijn maar ze mochten hem nog niet verkopen in Groningen.agoNITE schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:44:
Gaan de mensen die bij MM gereserveerd hebben morgen gewoon zsm heen, of wachten jullie op een telefoontje?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq