Mijn 3SRL code van postnl werkt nu ook, alleen bezorgdatum/moment is onbekend

[ Voor 44% gewijzigd door JohnStaakke op 29-06-2013 14:53 ]
misschien thuis ergens een reisadapter liggen? dan voorlopig britse adapter gebruiken en contact met ouya opnemen.dansch216 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:04:
Vandaag ook eindelijk mijn Limited Edition Ouya ontvangen, ik moest aan de deur zoals verwacht bijbetalen.
Het bedrag was €20,98 voor de console zonder extra controller. Alleen heb ik nu een ander probleem, er zit een verkeerde voedingsadapter bij. Er zit namelijk een Britse adapter bij geleverd. Heeft iemand een idee waar ik zo snel mogelijk en goede adapter kan bestellen?
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Hongkong, is nog niet binnen in DE.TerrorKiwi schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:01:
27e vertrokken vanaf waar? De levertijd is gewoon erg lang, ze hebben het volgensmij wel bijna gered om alles voor de 25e te verschepen. Ik vind dat ze het erg goed doen, zeker omdat ze zoveel OUYA's moeten verschepen. Dan is het lastig om goede data te geven.
Verwijderd
Hoe kon je hem dan tracken? Ik kon hem pas tracken toen hij de statuss Received & Dispatched al had. Toen lag hij dus al in Frankfurt.
Als je hem enkel voor Netflix koopt kun je toch beter een Apple TV kopen lijkt me..... Vrijwel even duur, maar veel gebruikersvriendelijker voor Netflix only.Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 00:19:
kan iemand mij zeggen hoe bruikbaar netflix op ouya momenteel is? en gaat die 100% werken in de toekomst indien dit nu nog niet het geval is? (ik overweeg nl enkel een aankoop voor netflix...)
Ja, die status had ik dus ook, dus ik DHL bellen, en die zeggen dat hij nog niet binnen is.TerrorKiwi schreef op zondag 30 juni 2013 @ 02:06:
[...]
Hoe kon je hem dan tracken? Ik kon hem pas tracken toen hij de statuss Received & Dispatched al had. Toen lag hij dus al in Frankfurt.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Maar dit was alweer 2 weken geleden.Hey there, thanks for dropping us a line. We realize auto-responses suck, but wanted you to know we’re on it! We are working around the clock to answer your questions as quickly as we can (with the most up to date info). Right now, it can take up to 2-3 business days to respond but we aim to be faster.
[ Voor 20% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 18-07-2013 10:54 ]
6 februari betekent dat het een late preorder is. De vroege preorders zijn pas een paar weken geleden begonnen met verzenden, dus dat kan nog wel een maandje of 2 duren voor dat je hem binnen zult krijgen.GewoonWatSpulle schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:12:
Zijn er al mensen die hun pre-order (via website, niet kickstarter) binnen hebben gekregen?
6 Februari besteld, nog niks gehoord en hun e-mail support zegt:
[...]
Maar dit was alweer 2 weken geleden.
* GewoonWatSpulle noteert voor zichzelf nooit meer kickstarter/pre-order lekker wachten op de winkel release om dan te kijken of het nog de moeite waard is.
@fjskmdl
Wikipedia: List of Netflix compatible devices
Daar uit kiezen lijkt me handiger dan hiervoor een Ouya te bestellen.
dit zo ergGewoonWatSpulle schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:12:
* GewoonWatSpulle noteert voor zichzelf nooit meer kickstarter/pre-order lekker wachten op de winkel release om dan te kijken of het nog de moeite waard is.
[ Voor 23% gewijzigd door rayhvh op 30-06-2013 20:04 ]
Mijn pre-order van 4 januari ligt in Frankfurt...GewoonWatSpulle schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:12:
Zijn er al mensen die hun pre-order (via website, niet kickstarter) binnen hebben gekregen?
[...]
Maar dit was alweer 2 weken geleden.
@fjskmdl
Wikipedia: List of Netflix compatible devices
Daar uit kiezen lijkt me handiger dan hiervoor een Ouya te bestellen.
Bedankt! Kan ik nu eens echt de ouya uitproberen zonder m'n echte creditcardgegevens te hoeven geven
[ Voor 59% gewijzigd door Natsu op 30-06-2013 21:54 ]
Again, dit heeft niks met OUYA te maken, dit krijg je nou eenmaal als je iets buiten de EU besteld. Als je iets van amazon.com of DealeXtreme besteld, kan je het ook krijgen. Het vervelende is alleen dat het een loterij is, sommigen moeten wel betalen en anderen hebben mazzel, maar dat komt door de inefficientie van de nederlandse douane.rayhvh schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:02:
en ik niet nog 23 euro neer moet tellen. slaat nergens op..
Als je een game / apk via de browser hebt gedownload:WildeBeestje schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:17:
[...]
Bedankt! Kan ik nu eens echt de ouya uitproberen zonder m'n echte creditcardgegevens te hoeven geven
Edit: Games downloaden duurt lang... En jammer dat je niet ziet hoe lang het nog gaat duren, maarja je kunt gelukkig wel meer games te gelijk downloaden.
Edit2: Hoe download je in de browser games? Het starten van download werkt, maar zegt: "Download started, pull down the notification bar to install." Wil namelijk m'n humble bundle games er op zetten.
[ Voor 11% gewijzigd door RobertowNL op 30-06-2013 22:05 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Je ziet wel een rood balkje boven games in discover die langzaam oranje wordt tijdens het downloaden. En het zelfde boven de download button.WildeBeestje schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:17:
Edit: Games downloaden duurt lang... En jammer dat je niet ziet hoe lang het nog gaat duren, maarja je kunt gelukkig wel meer games te gelijk downloaden.
[ Voor 58% gewijzigd door Natsu op 30-06-2013 22:36 ]
Iemand een idee of dit ook voor Belgische orders via PostNL zou gaan?Bel even:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Mijn order is via bpost gekomen, de efficientie/georganiseerdheid van bpost is natuurlijk befaamd en het lijkt mij dat er "no way in hell" is dat ze je iets meer gaan kunnen vertellenXtoftjen schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:27:
[...]
Iemand een idee of dit ook voor Belgische orders via PostNL zou gaan?
En deze 3S aanvraag dus ook zou werken?
If it ain't broken it doesn't have enough features
En je had geen andere track and trace nummer nog ontvangen op het pakket van BPost?Apache schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:43:
[...]
Mijn order is via bpost gekomen, de efficientie/georganiseerdheid van bpost is natuurlijk befaamd en het lijkt mij dat er "no way in hell" is dat ze je iets meer gaan kunnen vertellen
Net even getest en voor Belgische bestellingen werkt dit:Xtoftjen schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:48:
[...]
En je had geen andere track and trace nummer nog ontvangen op het pakket van BPost?
Kan je mij vertellen hoeveel tijd er tussen het "Arrival at inward office of exchange" zat en uiteindelijke leverdatum?
hij is nu direct leverbaar via o.a. amazon en game.co.uk, dus die pre-order misschien annuleren? Of krijg je er iets speciaals bij.TerrorKiwi schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:01:
[...]
6 februari betekent dat het een late preorder is. De vroege preorders zijn pas een paar weken geleden begonnen met verzenden, dus dat kan nog wel een maandje of 2 duren voor dat je hem binnen zult krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door woutwout op 01-07-2013 11:58 ]
Je doet daar moeilijk over?Jay47 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:59:
Ik krijg het net binnen belt mijn vriendin, enja hoor moet douane kosten betalen 23,50 WTF!
[ Voor 42% gewijzigd door Pizzalucht op 01-07-2013 21:49 ]
Even een update. Ik zag zojuist dat Kainy inmiddels in de OUYA store staat!MadForiT schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:43:
De ontwikkelaar van Kainy heeft gisteren de OUYA versie bij de OUYA store aangemeld en deze zal waarschijnlijk zeer binnenkort beschikbaar zijn.
Met Kainy kan je games van je pc naar de OUYA streamen.
YouTube: Kainy: OUYA
Verwijderd
Verwijderd
nice!_Marcel_ schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:15:
6 juni besteld direct via ouya.tv, vandaag geleverd met ups.
Binnen een maand ... En geen import/douane kosten :-)
Gefeliciteerd, je bent eerder dan de meeste pre-orders_Marcel_ schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:15:
6 juni besteld direct via ouya.tv, vandaag geleverd met ups.
Binnen een maand ... En geen import/douane kosten :-)
GamiQ, de game notes app met game maps!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
[ Voor 4% gewijzigd door Kw4kje op 02-07-2013 00:33 ]
Ik was er vroeg bij... Backer 14698... (Niet heel snel, maar redelijk)...Kw4kje schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:28:
@Recreator
Of je was een van de eerste of bedoel je juni?
[ Voor 7% gewijzigd door jaspov op 02-07-2013 09:40 ]
Ja daar doe ik moelijk over omdat ik dit niet verwacht had, en mensen die het via UPS hebben gehad hoeven niks te betalen. En omdat het een kut ding is!
Ik wil hem wel van je overkopen.Jay47 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:39:
[...]
Ja daar doe ik moelijk over omdat ik dit niet verwacht had, en mensen die het via UPS hebben gehad hoeven niks te betalen. En omdat het een kut ding is!
Heb jij invoerrechten moeten betalen? Zo ja, hoeveel was het voor de LE? Ik zit er nog steeds op te wachten op mijn LEReCreator schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:22:
Afgelopen zaterdag mijn OUYA Limited Edition ontvangen... Vanavond een beetje mee kunnen spelen, maar nog niet goed naar gekeken. Controller werkt sowieso wel op Windows 8, dus dat is het al waard
Had op 11 juli geordered
[ Voor 13% gewijzigd door de_marvin op 02-07-2013 10:50 ]
If it ain't broken it doesn't have enough features
Gister toevallig mupen64plus getest.Apache schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:56:
Mijn ouya ontvangen, build quality is netjes, heb er meteen mijn 2e controller bijgekregen, dus mijn order is complete. updates bij mij gingen pijnloos. XBMC getest, die liet wat te wensen over maar ik lees nu dat builds met libstagefright de hardware decoding gebruiken van de ouya en de huidige standaard android build doet dit niet.
De games zijn nog niet echt top, maar waar ik hem vooral voor hem gekocht zijn de emulators, en die heb ik nog niet echt kunnen testen. Tot nu toe nog niet zwaar onder de indruk, maar wat niet is kan nog komen
Ja, helaas heb ik invoerrechten moeten betalen. EU 20,98 om precies te zijnde_marvin schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:49:
[...]
Heb jij invoerrechten moeten betalen? Zo ja, hoeveel was het voor de LE? Ik zit er nog steeds op te wachten op mijn LE
Gister avond wel nog een email ontvangen dat mijn tweede controller is verstuurd, ik hoop niet dat ik nu twee keer invoerrechten moet betalen
Als je die van jouw via UPS krijgt dan betaal je niks, via post-nl betaal je 23,50 als je 2 controllers hebt. Heb je 1 controller betaal je 20,98.de_marvin schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:49:
[...]
Heb jij invoerrechten moeten betalen? Zo ja, hoeveel was het voor de LE? Ik zit er nog steeds op te wachten op mijn LE
Gister avond wel nog een email ontvangen dat mijn tweede controller is verstuurd, ik hoop niet dat ik nu twee keer invoerrechten moet betalen
Bij mij loopt ie al vast bij het downloaden dan krijg ik een leeg scherm te zien en dat blijft zo totdat ik dat ding reboot. Kraak en gehakkel heb ik ook bij interface geluiden!. Al met al zonde van mijn geld heb er spijt van!Micr0mega schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:22:
Ik snap niet dat iedereen zo verbaasd is dat ze moeten betalen voor het importeren van een product. € 23,50 is precies 21% van de totale kosten van de console met extra controller en verzendkosten; dat is niet zo'n moeilijk rekensommetje. Wees blij dat je geen inklaringskosten hebt hoeven betalen, deze zijn normaal ook rond de 10 euro extra.
Voor de mensen die denken dat ze via UPS niks hoeven te betalen: aan de deur niet inderdaad. UPS stuurt 2-3 weken na levering een factuur met de door hun voorgeschoten kosten. Ook die BTW dus en hoogstwaarschijnlijk ook met € 10,50 inklaringskosten. Ho wacht, ik verwar UPS met FedEx. Maar mogelijk nog steeds van toepassing![]()
Goed, ik heb zelf ook gisteren mijn pakket af kunnen halen. Ouya was keurig verpakt, alleen de extra controller los in de doos vond ik niet heel netjes.
Eerste ervaring is een beetje so-so. Eerst wat firmware updates; downloaden ging erg traag, maar flashen en booten daarintegen behoorlijk rap. Ook het downloaden van games gaat erg langzaam (via ethernet). Eerst Canabalt er op gezet want deze was mooi klein (12 MB) na 5 minuten nog geen progress volgens het oranje balkje op de download knop en in de discover interface. Na een reboot bleek de game opeens geïnstalleerd te zijn, ik snapte er niks van. Game zelf loopt soepel en is niks op aan te merken.
Daarna wat andere games uitgeprobeerd, maar tijdens het downloaden van wat grotere games had ik regelmatig vastlopers van de interface, voornamelijk op de detail pagina van de game zelf. Kon meestal opgelost worden door 2 keer op de middelste (menu?) knop op de controller de drukken.
Heb ook wat apps ge-sideload, ES FileExplorer om mee te beginnen, Dropbox om makkelijk apk's er op te krijgen (tip!) en experimentele XBMC libstagefright build om Dexter te kijken :-D Dat laatste verliep allemaal soepel via SMB, heb helaas nog geen surround kunnen testen.
Over geluid gesproken: in alle games is het geluid bij mij helder en goed. Maar in de OUYA interface hoor ik regelmatig gekraak en gehakkelen van de interface geluiden. Hebben anderen dit ook?
Helaas zijn er nu een paar games waarbij alleen de directionele toesten op de controller (nog) lijken te werken. In Shadowgun en FF III kan ik geen game meer starten, simpel om dat de OUYA buttons nergens op reageren in die games. In Shadowgun heeft het gewerkt en in Canabalt werkt het ook gewoon nog. Paar keer gereboot en stroom er af gehad, maar het probleem blijft.
Ja, mijn pre-order is van 11 februari (order# 1775), en gister is deze uit het niets bezorgd door UPS. Het gaat om een Ouya met 1 extra controller (en die zat er dus bij). Geen mailtje ontvangen buiten de aankoopbevestiging in februari. Overigens ook geen invoerrechten hoeven betalen, dus dat was een meevaller. Dit is wat ik weet door mijn eigen online speurtocht de afgelopen dagen:GewoonWatSpulle schreef op zondag 30 juni 2013 @ 17:12:
Bij mij gaat de stroom van m'n entertainment blok af als ik er geen gebruik van maak, maar ik heb gemerkt dat uit niet echt uit is. Door het via de interface uitgschakelen van de console lijkt hij in een slaapstand te gaan; je kan dan ook de OUYA aanzetten met de controller. Als je 'em van de stroom hebt gehad duurt booten duidelijk langer en werkt het inschakelen via de controller niet.-SaveMe- schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:41:
Hmmm, mijn OUYA gaat uit zichzelf steeds weer. Gisteravond uitgezet, vanochtend stond hij lekker te zoemen ...
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
[ Voor 16% gewijzigd door tha_crazy op 02-07-2013 15:09 ]
Ik had 1 extra controller en heb 23,50 betaald. 20,98 is zonder extra controllers!Jeroen schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:59:
Hebben ze de extra controllers ook allemaal meegezonden al? Ik moet als ik van m'n tentamens af ben maar eens het pakket op gaan halen voor die 20,98 euro, maar hoe ik het ook bereken kon ik niet daar op uit komen met mijn 2 extra controllers erbij.
De knop bovenop zet het hem wel helemaal uit als ik het goed heb. vanuit het menu is een slaapstand; 1 handeling op de TV en hij kan zo weer aan gaan (Beetje afhankelijk van het type; op mijn Philips blijft hij uit staan waar hij op de Panasonic bij het minste of geringste weer aan gaat).-SaveMe- schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:53:
Dat hij niet echt uit is snap ik. Werkt zelfde als bij een 360. Die kun je ook aanzetten met de controller. Dat vind ik prima. Echter, mijn OUYA staats steeds edht aan, flink te zoemen en hij is ook echt warm. Als ik mijn TV aanzet heb ik ook beeld. Dat is niet zo als hij in standby staat.
In elk geval een vervelend euvel en verplicht mij dus ook de adapter er steeds uit te moeten halen ...
Gewoon op 2 drukken na /tijdens het bandje; dat werkt wel.jaspov schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:33:
Ik begrijp het verzoek on minder over individue le levertijden te praten. Zou wel helpen als iemand meer generiek kan aangeven hoe je de status kan volgen aangezien er Volgende mij meerdere transporteurs zijn gebruikt.
Ik heb zelf een hk nummer, sinds een aantal dagen doet die het op de dhl site maar er staat enkel: ontvangen in Hong Kong. Las hierboven dat je kan bellen voor een 3s nummer maar in dat 058 nummer krijg ik enkel een bandje over de staking nu. Is er meer info te krijgen of is het nu gewoon wachten ?
Op de dhl site zie ik ook een rx/de nummer maar begrijp niet of ik daar iets mee kan.
De PI was direct ook niet zo soepel als nu; duurt wellicht nog wel een maand of 2 voordat het goed werkt.donnie1992 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:16:
Ik denk dat ik hem ook ga verkopen.
Ik wou hem eigenlijk als vervanger van mijn raspberry pi halen om mijn media te streamen.
Maar de raspberry Pi doet het gewoon beter dan als de ouya, zelfs de hardware accelerated versie.
Ik gqa is even kijken wat ik on totaal betaald heb,
Fan is gewoon een standaard maat. Denk dat ik die van mij ooit nog wel eens ga vervangen.Jay47 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:12:
Ik lees dat op inet dat veel mensen dezelfde issues hebben als ik, als je een game wilt downloaden dan gebeurd er niks het loopt vast op een leeg scherm, je kan het dat allee uitzetten. Dus voorlopig heb ik geen ruk aan dat ding. Wachten op een update denk ik! En voor zo een klein ding maakt de fan best veel geluid!
Al met al voor 138.06 euro +- dollarkoers + 23,50 dounakosten (in 138,06 euro inbegrepen) vind ik het echt zonde van mijn geld! Ik geef het vanavond nog 1 kans, mocht het niet werken dan krijgen ze een boos mailtje van mij en wil ik mijn geld terug.
In het mailtje dat je op 7 februari hebt ontvangen, met onderwerp: "Order confirmation for order #1234", waarbij dat laatste dus je ordernummer is.Shadow-Link schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:01:
Tot op de dag van vandaag nog steeds niks vernomen van mijn pre-order van 7 februari 2013.... Ik baal hier wel redelijk van.
En waar vinden jullie trouwens het order nummer terug?
Je bedoelt tekst invoeren? Ik heb er zelf niks aan (want iPhone), maar voor Android kun je Blue Board downloaden (op zowel Ouya als je smartphone), waardoor je het toetsenbordje van je smartphone als remote kunt gebruiken.tha_crazy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:54:
Zit me alleen af en toe te ergeren aan dat je zo lang doet over de input
Hmm, vreemd. Als het ordernummer in het onderwerp van mijn e-mail had gestaan dan had ik die wel gezien, maar bij mij staat er alleen "Pre-Order Notification". Er staat overigens wel een ordernummer en reference ID in de mail zelf, maar dat zijn beide lange combinaties van letters en cijfers.smnk schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:49:
[...]
In het mailtje dat je op 7 februari hebt ontvangen, met onderwerp: "Order confirmation for order #1234", waarbij dat laatste dus je ordernummer is.
Lees ook mijn reply hierboven even, heb je met paypal betaald? Grote kans dat je order al verzonden is en binnenkort afgeleverd wordt. Desondanks zou ik even een ticket aanmaken (https://support.ouya.tv/home) en vervolgens je ticket# spammen op Twitter bij @ouyasupport, dan zoeken zij de trackingcode voor je op.
In dit draadje op xda zijn er een aantal mensen mee bezigJeroen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:34:
Weet iemand wat nu nog het grootste probleem is met de Google Play Store zelf sideloaden? Het liefst zou ik die gewoon installeren, inloggen met mijn account en daar een paar apps van downloaden. Ik heb al de apk van mijn telefoon afgehaald en op de Ouya geinstalleerd maar bij het runnen gaat het dan fout, de app crasht direct. Online heb ik verder maar weinig mensen kunnen vinden die hetzelfde uberhaupt willen, laat staan mensen die erin geslaagd zijn. Ik vraag me af waarom sommige andere apps wel goed gesideload kunnen worden maar de Play Store zelf niet, dat zou het toch een stuk makkelijker maken?
[ Voor 7% gewijzigd door mitch187 op 03-07-2013 20:50 ]
Verwijderd
yes, was bij mij ook kort. Bij mij werkte de code 1 dag nadat ik deze had gekregen... succes!TerrorKiwi schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:48:
Ik heb vandaag eindelijk mijn RX.....DE code kunnen omnummeren. Ik heb een 3S code ontvangen met 8 tekens erachter. Dit lijkt me erg kort, hadden jullie ook zo'n korte code?
Als je beetje uit te voeten kan met java is LibGDX misschien wat makkelijker. Binnen een uurtje moet je de 2d tutorial wel hebben draaien op je ouyatha_crazy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:53:
Hoop dat ze het snel wat duidelijker maken hoe je nou voor de ouya kan developen.
Gisteren 2-3 uur bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar in combinatie met unity
Java ben ik helaas niet zo erg bekend mee, vandaar Unity (C# & Javascript, werk ik beide dagelijks mee).mitch187 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:59:
[...]
Als je beetje uit te voeten kan met java is LibGDX misschien wat makkelijker. Binnen een uurtje moet je de 2d tutorial wel hebben draaien op je ouya
Probeer de tracking code uit zou ik zeggen-SaveMe- schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:19:
Lol, heb de console al aantal dagen binnen en krijg nu een shipping mail met tracking code ... Mss krijg ik er nog wel een
Let op, hij maakt een backup, en die download site is bij mij niet 'bekend' als veilig.Alright so it's not really hard to get gmail and sync to work. All I did was download gapps from here. Placed the zip on my sdcard. Rebooted into clockwork recovery made a nandroid and flashed the gapps package. There was an issue when I rebooted though so I connected my ouya to adb and typed
Code:
adb shell
su
mount -o rw,remount -t ext4 /dev/block/platform/sdhci-tegra.3/by-name/APP
rm /system/SetupWizard.apk
nothing stops this train
de tweede controller wordt nageleverd, ik kreeg 4 dagen terug een bevestiging dat die verstuurd wasKol Nedra schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:26:
Ik had 2 controllers besteld, maar heb er maar 1, meer mensen die dit ook ervaren hebben?
Het is dan te hopen dat de tweede controller inclusief porto onder de 22 euro komt. Volgens mij is het tot dat bedrag zonder extra kosten. Misschien even contact opnemen welke waarde en porto ze op de bon gaan zetten.Jeroen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:33:
Vandaag de console opgehaald. Vet! Kwaliteit is goed. Maar zijn er nog meer mensen die hun extra controllers nog niet hebben gekregen? Ik moest bovenop de 7 euro BTW die 13 euro inklaringskosten betalen, als ze het in 2 pakketten sturen dan moet ik straks nog een keer inklaringskosten betalen
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Kw4kje op 05-07-2013 12:24 ]
Verwijderd
Ook 1 van de redenen dat ik hem heb besteld, en vanwege zijn emulatie-mogelijkheden.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:13:
@Jay47
Het wordt ook aangeraden een reset te doen nadat je hem de eerste keer opstart aangezien je dan automatisch de nieuwe firmware installeert, had ik ergens gelezen.
Dat die Ouya automatisch weer aangaat heeft te maken met de HDMI kabel die aangesloten zit op de TV.
Daar zal wel een update voor uitkomen.
Dat de graphics niet zo denderend zouden zijn was wel te verwachten met een Tegra 3
Ik heb hem besteld omdat ik gewoon wat eenvoudige spelletjes wil doen en juist niet te realistisch.
Gewoon een spelletje voor af en toe.
Niet zoals op de Xbox of PS waarbij je eerst een paar dagen nodig hebt om de besturing en het doel van het spel te leren.
Dat is niet vreemd, je cc-gegevens zijn gekoppeld aan je online Ouya account en staan dus niet op je Ouya zelf. Zodra je inlogt worden die gegevens uiteraard weer opgehaald. Daarnaast heeft Ouya ergens gesteld dat de cc-gegevens ook niet bij Ouya worden opgeslagen maar alleen bij de payment provider.Jay47 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:38:
Software versie en Credit card gevens bleven opgeslagen, van de Credit card gegevens vond ik dat zeer vreemd!
Grappig, de een krijgt 'm binnen via UPS en de ander via PostNL.Kw4kje schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:18:
Zojuist ook een mailtje gekregen met trackingnummer, zou a.s maandag binnen moeten zijn via UPS. Niet verwacht dat ie zo snel geleverd wordt na alle problemen, 24 juni besteld via ouya.tv. Nu maar afwachten
Ik heb nagenoeg dezelfde data (die van mij was op 2 juli in NL). Toen ook direct PostNL gebeld om 3s code.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:59:
27.06.2013 HongKong Received & Dispatched
03.07.2013 Arrived at P.O. in Netherlands
Hoelang moet ik nog wachten voordat de koerier voor de deur staat?
Verwijderd
ongeveer een weekje....Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:59:
27.06.2013 HongKong Received & Dispatched
03.07.2013 Arrived at P.O. in Netherlands
Hoelang moet ik nog wachten voordat de koerier voor de deur staat?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq