Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-08 20:28
Mijn "Ouya is on the move" mail is van de 15e en tot op heden nog steeds niet trackable bij DHL ongeacht via welke link ik heb probeer te tracken.

Dus heb het idee dat de mijne nog niet eens in Duitsland is, wat een flinke bummer is, zeker omdat ik hem krijg met maar 1 controller ipv 2 (de andere wordt nageleverd).

Heb hem in November via hun website gepre-ordered.

[ Voor 7% gewijzigd door bottR op 24-06-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 19:53

Kiwi

Gadgetfreak

bottR schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:20:
Mijn "Ouya is on the move" mail is van de 15e en tot op heden nog steeds niet trackable bij DHL ongeacht via welke link ik heb probeer te tracken.

Dus heb het idee dat de mijne nog niet eens in Duitsland is, wat een flinke bummer is, zeker omdat ik hem krijg met maar 1 controller ipv 2 (de andere wordt nageleverd).

Precies mijn situatie, behalve dat ik hem op 4 februari heb gepreordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 17:31
mitch187 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:19:
Misschien handig te vermelden wanneer je betaald heb?

Ik heb ook nog geen werkende tracking code (10 jan)
Ik heb op 2 januari gepre-orderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
xahmol schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:08:
Toch vaag dat zoveel mensen invoerrechten moeten betalen. Heb ik dan zoveel mazzel gehad dat ik geen cent extra hoefde te betalen en hem al ruim twee weken heb?
Kwestie van geluk. Niet elk pakket wordt gecontrolleerd maar random. Hoe groter/zwaarder het pakket; hoe groter de kans dat die even gecontrolleerd wordt.
Was ook bepaald geen early backer of zo met een backernummer van ver in de 50.000.
Dat maakt niet uit welk order/backer-nummer je had. Het gaat per land/werelddeel. Zo kreeg 2 weken geleden heel veel mensen in Nederland de mail.
Blijf overigens bij mijn initiële mening dat ik nog behoorlijk underwhelmed ben van de Ouya. Ze zijn er nog lang niet. Al heb ik wel de overtuiging dat bijv goede XBMC support wel goed gaat komen.
Dit weekend maar eens wat emulators proberen, zie dat er een C64 emulator uit is.
De speciale versie van XBMC is nog niet uit. (misschien wel wat unstable maar dat weet ik niet).
Persoonlijk hoop ik dat die grid gaming spul goed gaan werken. Mooi gamen vanaf een server of je eigen pc met bijbehorend groot aanbod.
Kw4kje schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:32:
Komt de ouya ook in nederlandse (web)winkels?
Vast wel, maar voorlopig nog niet. Net wat -SaveMe- zegt.
bottR schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:20:

Niet per se. Er zijn een heel aantal mensen die 'm hebben gekregen zonder dat ooit de tracking heeft gewerkt.

Persoonlijk hoop ik dat ook, want ook mijn code werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:14
Ik heb mijn Ouya voor 4 februari (geen backer) besteld met 1 extra controller maar tot op de dag van vandaag niets gehoord. Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Beste mede/toekomstige Ouya eigenaren, ivm met diverse andere werkzaamheden heb ik weinig (=geen tijd) om deze topic(start) bij te houden. Ik vroeg me af of iemand een actieve mede-auteur wilt worden? Zoja stuur een PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit

die tracker werkt wel bij mij, je HSK nr invullen bij customer reference.

Alleen zie ik daar dat het pakket sinds de 17e in Belgie zit:
Arrived at P.O.
in Belgium on 17.06.2013 14:24 PM

met extra info: Arrival at inward office of exchange

maw, zit bij de douane, al meer dan een week ... ik hoor het wel, maar t'is best vervelend, denk niet dat de ouya mensen de schuldigen zijn.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 14-09 17:31
Das ook lekker, als je bij BestBuy besteld is je ETA 2-8 juli.
Backen met KS, pre-orderen, heeft allemaal geen zin gehad. En de consoles die naar BestBuy gestuurd zijn, zijn de consoles van de pre-orders... Thank you Ouya :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:04
In Amerika zijn er al winkels waar je ze al kan krijgen. De verklaring volgens Ouya is dat het individueel verzenden van tienduizenden consoles net even wat moeilijker gaat dan een paar batches naar wat magazijnen. En ik kan begrijpen dat ze liever wat individuele mensen laten wachten ipv retail contracten niet na te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giancarlo_f
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-04 08:59

giancarlo_f

M3 Highland & EV3

Mijn Ouya staat sinds de 20e nog steeds bij de douane..... Inmiddels ben ik wel achter mijn 3s.... nummer gekomen. DHL_Global_Mail (niet express) heeft het pakketje dus overgedragen naar POST_NL.

Ben benieuwd welke bedrag ik aan btw mag gaan bijbetalen.....

Volgens medewerker POST_NL kan het inklaren 5-7 werkdagen duren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zag gisteren toevallig een review van ashens YouTube: A look at an Ouya | Ashens

Blijkbaar had hij hem ook 2dehands gekocht in een winkel, hij had ook niet meegedaan met KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Had hem idd net zo goed nu pas bij Amazon.co.uk kunnen kopen. Heb ik em waarschijnlijk nog eerder ook...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
-SaveMe- schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:00:
Had hem idd net zo goed nu pas bij Amazon.co.uk kunnen kopen. Heb ik em waarschijnlijk nog eerder ook...
En met een beetje pech nog goedkoper ook, ook de onduidelijkheid over de (niet kickstarter) pre-orders is echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Inderdaad. Ik heb zo'n pre-order. Nog niks gehoord ...

Amazon zegt hem vanaf 2 july op voorraad te hebben ...

[ Voor 34% gewijzigd door -SaveMe- op 25-06-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Kort vraagje, weet iemand of hdmi-cec al ondersteund wordt. Heb iets gelezen dat het in de planning stond maar kan niet vinden in hoeverre het al geimplementeerd is. Gaat mij voornamelijk om hdmi-cec met XMBC voor gebruik Ouya als htpc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld bij Amazon, hij is gisteren op de post gegaan :-)

Weet iemand overigens of de huidige XBMC build voor Ouya al passthrough ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 11:27
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:48:
Ik heb hem besteld bij Amazon, hij is gisteren op de post gegaan :-)

Weet iemand overigens of de huidige XBMC build voor Ouya al passthrough ondersteunt?
Als jij hem eerder hebt ga ik per direct cancelen en geld terugeisen bij ouya...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donnie1992 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:19:
[...]

Als jij hem eerder hebt ga ik per direct cancelen en geld terugeisen bij ouya...
Ik had hem volgens mij in februari besteld, net na de sluitingstermijn van Kickstarter dacht ik.
Ben het met je eens dat het schandalig is als ik hem eerder zou krijgen dan iemand die een backer is.

Ik zal wel wat foto's voor je maken ;)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadForiT
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 22:01
acst schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:30:
Kort vraagje, weet iemand of hdmi-cec al ondersteund wordt. Heb iets gelezen dat het in de planning stond maar kan niet vinden in hoeverre het al geimplementeerd is. Gaat mij voornamelijk om hdmi-cec met XMBC voor gebruik Ouya als htpc.
Ik dacht van niet. Wat ik begrepen heb uit dit topic is dat de OUYA hdmi-cec wel ondersteunt, maar dat dit nog in de software geimplementeerd moet worden. Als dit gedaan is door de OUYA developers kan een ontwikkelaar van XBMC pas aan de slag om deze functionaliteit toe te voegen.

Ik ben bang dat het nog wel even kan duren, omdat de aanpassing niet heel erg hoog op het prioriteitenlijstje van de OUYA developers lijkt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:38

tha_crazy

Mafketel

Ik zit even te kijken om ook een Ouya te bestellen, echter bij amazon.com krijg ik vrolijk de melding dat die niet naar nederland verschepen.

Maar ik zie dat game.co.uk dat wel doet, echter wel duurder.
Probleempje bij mij dat amazon niet naar nederland wil verschepen, of is dat echt niet mogelijk?

ik heb zelf nog nooit wat bij amazon besteld trouwens

Edit:
Zie trouwens dat Amazon hem niet op voorraad heeft en Game.co.uk wel.

[ Voor 9% gewijzigd door tha_crazy op 26-06-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ik heb hem eergisteren gewoon op de site van ouya zelf besteld, ouya.tv. Mede omdat ze ook paypal accepteren. Zie wel wanneer ie binnenkomt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Kw4kje op 26-06-2013 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:53:
[...]

Ik had hem volgens mij in februari besteld, net na de sluitingstermijn van Kickstarter dacht ik.
Ben het met je eens dat het schandalig is als ik hem eerder zou krijgen dan iemand die een backer is.

Ik zal wel wat foto's voor je maken ;)

:)
Heb ergens in augustus betaald trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Trouwens mijn Ouya nu bij game.co.uk besteld, zie wel hoe en wat.
Ze zeggen 3-5 werkdagen voor bezorging, dus in het ideale geval heb ik hem zaterdag al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giancarlo_f schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:19:
Mijn Ouya staat sinds de 20e nog steeds bij de douane..... Inmiddels ben ik wel achter mijn 3s.... nummer gekomen. DHL_Global_Mail (niet express) heeft het pakketje dus overgedragen naar POST_NL.

Die van mij ook sinds 20e... Hoe ben je achter je 3s nr gekomen? Kan ik dat ook, voel me zo in duister gehouden nu :) Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 23:51
Ik heb op 28 maart een pre-order gedaan (#34xx), nog geen verzendbericht, zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

tha_crazy schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 01:06:
Trouwens mijn Ouya nu bij game.co.uk besteld, zie wel hoe en wat.
Ze zeggen 3-5 werkdagen voor bezorging, dus in het ideale geval heb ik hem zaterdag al :P
Ik zie dat Engeland tegenwoordig dus ook 1op1 conversie nahoudt met producten uit de US... pff 99pond zowel bij Game als bij Amazon. Is gewoon even plus $50 op het origineel. Maar goed dan heb je hem wel uiteindelijk, en sneller. Denk dat ondanks dat ik mijn tracking ook al een dikke week of 2 geleden heb ontvangen, inderdaad nog achter de retailers eindig. Besteld/betaald in januari. Zonde, maar ja kan er nu toch niet echt meer iets aan doen. Afwachten en hopen dat de software ontwikkeling nu echt op gang gaat komen voor het dingetje.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

martincm schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:54:
[...]

Ik zie dat Engeland tegenwoordig dus ook 1op1 conversie nahoudt met producten uit de US... pff 99pond zowel bij Game als bij Amazon. Is gewoon even plus $50 op het origineel. Maar goed dan heb je hem wel uiteindelijk, en sneller. Denk dat ondanks dat ik mijn tracking ook al een dikke week of 2 geleden heb ontvangen, inderdaad nog achter de retailers eindig. Besteld/betaald in januari. Zonde, maar ja kan er nu toch niet echt meer iets aan doen. Afwachten en hopen dat de software ontwikkeling nu echt op gang gaat komen voor het dingetje.
Die van mij staat nu bij game.co.uk in ieder geval op shipped, dus daar hadden ze nog voorraad.

En ja, maar probeerde bij Amazon te bestellen, echter dat wilde niet helemaal lees, gewoon niet
Eens kijken of ik eindelijk mijn 3ds max een beetje onder de knie krijg en dan kan ik ook eens het 1 en ander gaan pielen op de ouya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

nolihc schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:01:
Ik heb op 28 maart een pre-order gedaan (#34xx), nog geen verzendbericht, zucht...
Dan zal ik je even een hart onder de riem steken..

Mijn pre-order is van 04-02-2013 en ik heb ook geen verzendbevestiging.. ze reageren ook niet op mijn vraag wanneer hij gaat komen. In de mail staat bij mij April 2013. Het is bijna juli..

Uiteindelijk is het vast een leuk ding, maar je moet wel geduld hebben. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
en een paypal-dispute ingediend, kijken wat daar uit komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PromWarMachine schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Mijn pre-order is van 04-02-2013 en ik heb ook geen verzendbevestiging.. ze reageren ook niet op mijn vraag wanneer hij gaat komen. In de mail staat bij mij April 2013. Het is bijna juli..

rare definitie van hart onder de riem steken heb je :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nolihc schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:01:
Ik in begin januari en die is nu pas onderweg...

Al twee weken bijna en de tracking doet het nog steeds niet :S Ik gebruik https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
nolihc schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:07:
en een paypal-dispute ingediend, kijken wat daar uit komt.....
Waarom zou je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:38:
[...]

Ik in begin januari en die is nu pas onderweg...

Al twee weken bijna en de tracking doet het nog steeds niet :S Ik gebruik https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit
Idem dito hier. Ik wacht het wel gewoon af denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnStaakke schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:10:
[...]

Idem dito hier. Ik wacht het wel gewoon af denk ik...
Ja doe ik ook, zit er ook niet op te wachten maar vind het wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

[...]

Volgensmij bedoelt hij 28 maart 2012, aangezien hij een backing nummer geeft, en ze anders nog lang niet zullen verschepen. Dat vind ik dan wel behoorlijk slecht van OUYA als ze die nog niet hebben verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
[...]

Het is en blijft natuurlijk een Kickstarter project wat je hebt gesteund. Jouw geld was bedoeld als startkapitaal voor een onderneming met als beloning een product. D'r zitten risico's aan vast.

Gelukkig blijkt ouya zo'n success en is men zo profi bezig dat het allemaal best goed gaat. En over de leveringsproblemen had men vandaag of gisteren bij PAR nog een artikel. Dat het een issue is met de shipper uit China, en dat de mensen van ouya er bovenop zitten.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
cailin_coilleach schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:57:
Het is en blijft natuurlijk een Kickstarter project wat je hebt gesteund. Jouw geld was bedoeld als startkapitaal voor een onderneming met als beloning een product. D'r zitten risico's aan vast.

Gelukkig blijkt ouya zo'n success en is men zo profi bezig dat het allemaal best goed gaat. En over de leveringsproblemen had men vandaag of gisteren bij PAR nog een artikel. Dat het een issue is met de shipper uit China, en dat de mensen van ouya er bovenop zitten.
Ehm nee. Aan besteldatum te zien heeft hij besteld ná de kickstarter, ofwel een pre-order van Ouya zelf.
Dat is een wezenlijk verschil.

Kickstarter is inderdaad een project wat je steunt en waar risico's aan zitten. Maar een pre-order is dat niet. Daar bestel je een product met de bedoeling dat jij 'm hebt voordat mensen in de retail 'm kunnen kopen.
Stond er ook pontificaal bij; besteld vóór 5 februari 2013 en je krijgt 'm voor de mensen die 'm in retail kopen.
Dus...

Hier ook nog steeds geen werkende code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Whoops! Dankje voor de verbetering!

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:17

Pizzalucht

Snotneus.

giancarlo_f schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:19:

Ik ben ook wel benieuwd hoe je aan dat 3S nummer bent gekomen :o
Volgens DHL ligt hij bij de douane. Die van mij zou al vanaf 10 juni "on the move" zijn en "coming" sinds 2 juni. Het frustreert me een beetje maar ik probeer me er maar niet druk om te maken, het is maar een console. /3

Ik ben ben een backer trouwens.

EDIT:

Ah, gevonden:
RobertowNL schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:43:
Die van mij is de 18e ook in Duitsland aangekomen; 19e overgedragen naar Nederland en gisteravond voor het eerst gescand in Nederland.

Bel even:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mijn 3S code zojuist ontvangen :)
Morgen denk ik maar even bellen.

[ Voor 27% gewijzigd door Pizzalucht op 26-06-2013 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zou em wel willen cancellen en bij Amazon.co.uk willen bestellen, maar zie niet hoe. Heb pre-order 49xx, dus dat schiet echt niet op als zelfs 34xx nog nisk heeft ontvangen. Slechte zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!!! Ga zo ff bellen!! Ik laat het hier weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Misschien dat iemand hier het weet.
Heb mijn Ouya in het VK besteld nu, hij is daar ook al verzonden gisteren.
Maar zonder tnt, dus, komt deze automatisch bij postnl in "Mijn pakketten" of moet ik ff bellen voor een 3S code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ok...ik snap helemaal dat jullie zo into 'waar blijft mijn ouya' zijn...had ik ook, dus blijf dat lekker doen.

Maar nu ben ik toch echt wel schieuwnierig naar de bevindingen van mensen die hem al wel hebben.

Wat doe je ermee? Ik namelijk op dit moment helemaal niks! Staat al 6 weken stof te happen.
Wat vind je er nou van? Out of the box: een pruts apparaat! Lijkt een half product op dit moment.
Waar wacht je op? XBMC official release...wanneer? Geen idee. Ik wil een stabiele release die werkt.

Ik heb net XCOM op mijn ipad en iphone gezet en dat vind ik nou eindelijk eens een volwasse game. Zoiets moet ik nog vinden voor de Ouya.

Ik wil de Ouya gebruiken voor Plex of XBMC in eerste instantie. Maar ik ben daarnaast ook heel nieuwsgierig waar de communitie mee gaat komen? Dus voordat ik het apparaat opgeef en in de verkoop doe, ben ik benieuwd waar tweakers mee op de proppen gaan komen in de komende maanden...

Ik ben ook zo ontzettend nieuwsgierig of ik nu iets mis en de potentie niet zie van de Ouya...of dat ik inderdaad nog geduldig moet zijn. Hoor graag jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, ik heb nu een 3S code... die sowieso aangeeft dat hij niet werkt... fijn dit allemaal :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:52:
zo, ik heb nu een 3S code... die sowieso aangeeft dat hij niet werkt... fijn dit allemaal :)
Mijn KW code werkt niet op die portal van Asia, laat staan dat ik een 3S code krijg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnStaakke schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:43:
[...]

Mijn KW code werkt niet op die portal van Asia, laat staan dat ik een 3S code krijg :')
KW? Bij mij is het een 'HKSH' code.... (kickstarter early backer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
gvd. heb dit ding voor iemand anders besteld dik een jaar terug na de kickstarter.
die blijft ook maar vragen waar die blijft. idd het is maart 120 euro console. maar dit irriteert me mateloos.
ben blij als ik hem uberhoubt nog ooit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:31:
[...]

KW? Bij mij is het een 'HKSH' code.... (kickstarter early backer)
Je hebt gelijk, sorry, verkeerd gekeken. Maar ook nog steeds 'no results found for query'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Xecuter NL schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:52:
Ok...ik snap helemaal dat jullie zo into 'waar blijft mijn ouya' zijn...had ik ook, dus blijf dat lekker doen.

Maar nu ben ik toch echt wel schieuwnierig naar de bevindingen van mensen die hem al wel hebben.

Wat doe je ermee? Ik namelijk op dit moment helemaal niks! Staat al 6 weken stof te happen.
Ik heb hem net iets minder lang dan jij, 4 weken, maar ben het helemaal eens. De Ouya is gewoon verre van af. Momenteel kun je er nog niet heel veel mee vind ik tenzij je een hardcore hobbyist met tijd te veel bent.
Dat eerste zou ik nog kunnen zijn, dat tweede is bij mij de grote bottleneck. Dus moeten apparaten bij mij het meteen zonder gedoe bij mij nu goed doen. En dan kan de Ouya 1000 keer meer kunnen dan de Apple TV in combo met de iPad, maar gebruik ik de Apple TV/iPad toch liever.

Maar lees dat er nu ook een officiële Plex versie voor de Ouya is, die eens proberen. Eens kijken of die wel out of the box lekker werkt. XBMC nml nog verre van.

Op dit moment valt de Ouya voor mij in dezelfde categorie als de Raspberry Pi. Alleen voor de die hard geek die genoeg tijd heeft om er zelf mee te klooien en dat ook leuk vind om te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door xahmol op 27-06-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Laatst online: 28-05 10:31
Ik kan mijn pakketje tracken via de link die ze gestuurd hebben (https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit). Maar het staat sinds 20-06-2013 op status:
NL - Arrived at P.O. - Arrival at inward office of exchange
Het pakketje is dus in Nederland, maar ik heb voor de rest niks gehoord, geen briefje in mijn brievenbus ofzo. Ligt mijn pakketje nog steeds bij de douane? Ik snap die melding niet helemaal. Ik heb met DHL gebeld maar die kunnen me niet verder helpen (*).

Hebben andere mensen dit ook?

(*) Volgens de DHL meneer aan de telefoon moest je een 10-cijferig tracking code hebben anders was het niet met DHL verstuurd; maar ik had het telefoon-nummer van DHL via bovenstaande tracking site, dus wtf?

[ Voor 20% gewijzigd door TlighT op 27-06-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
TlighT schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:00:
(*) Volgens de DHL meneer aan de telefoon moest je een 10-cijferig tracking code hebben anders was het niet met DHL verstuurd; maar ik had het telefoon-nummer van DHL via bovenstaande tracking site, dus wtf?
Ik had inderdaad een 10 cijferig Waybill number.
Maar als ik anderen hier zo lees wordt kennelijk niet elk pakket via DHL op dezelfde manier verstuurd? Heb echt in geen enkel stadium een 3S of een HKSH code gezien, alleen die 10 cijferige code.
Heb ook geen invoerrechten, BTW of ook maar enige andere soort kosten hoeven te betalen.
Had ook een andere URL als tracking site: http://www.dhl.com.hk/content/hk/en/express/tracking.shtml
Mazzel gehad kennelijk?

Ter referentie, ik heb een backernummer van 505xx.
Ik heb 22 mei de bevestiging van Ouya gekregen dat mijn Ouya on the move was, inclusief 10 cijferig Waybill nummer.

Mijn DHL tracing verliep vervolgens als volgt:
Result Summary

Waybill: xxxxxxxxxx
Signed for by: MOL
Get Signature Proof of Delivery
Wednesday, May 29, 2013 at 15:01
Origin Service Area: HONG KONG - CHEUNG SHA WAN - HONG KONG
Destination Service Area: AMSTERDAM - UTRECHT - NETHERLANDS, THE

Wednesday, May 29, 2013 Location Time
17 Delivered - Signed for by : MOL UTRECHT 15:01
16 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:36
15 Scheduled for delivery as agreed AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:58
14 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:22

Tuesday, May 28, 2013 Location Time
13 Delivery attempted; recipient not home AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:19
12 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:39
11 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:10
10 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:01
9 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:07
8 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:06
7 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:33

Monday, May 27, 2013 Location Time
6 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 17:00
5 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:52
4 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:08
3 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 21:22
2 Shipment on hold HONG KONG - HONG KONG 19:48
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 19:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 09:06

RobertowNL

For your gear!

TlighT schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:00:
Ik kan mijn pakketje tracken via de link die ze gestuurd hebben (https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit). Maar het staat sinds 20-06-2013 op status:

[...]

Het pakketje is dus in Nederland, maar ik heb voor de rest niks gehoord, geen briefje in mijn brievenbus ofzo. Ligt mijn pakketje nog steeds bij de douane? Ik snap die melding niet helemaal. Ik heb met DHL gebeld maar die kunnen me niet verder helpen (*).

Hebben andere mensen dit ook?

Via de traceit het RXxxxxxxDE nummer opzoeken en dan:
Die van mij is de 18e ook in Duitsland aangekomen; 19e overgedragen naar Nederland en gisteravond voor het eerst gescand in Nederland.

Bel even:
Members only:

Mijn 3S code zojuist ontvangen :)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 20:02
rayhvh schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:59:
gvd. heb dit ding voor iemand anders besteld dik een jaar terug na de kickstarter.
Je weet dat de Kickstarter in Augustus 2012 liep? Dus 10 maanden geleden.
En dat ze het toen al over een (optimitische) uitleverings datum van maart 2013 hadden?

Even geduld. Je hebt niet bij een bedrijf besteld, gewoon bij een paar mensen met een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_marvin
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-08 12:15

de_marvin

You gotta love muffin's!

Iemand al de invoerrechten voor Limited Edition moeten betalen? Zou graag willen weten hoeveel geld ik i huis moet hebben, het word vast geleverd door PostNL en die vertikken het om een pinautomaat of een andere optie mee te nemen dan contantgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Laatst online: 28-05 10:31
xahmol schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:26:
[...]

Ik had inderdaad een 10 cijferig Waybill number.
Maar als ik anderen hier zo lees wordt kennelijk niet elk pakket via DHL op dezelfde manier verstuurd? Heb echt in geen enkel stadium een 3S of een HKSH code gezien, alleen die 10 cijferige code.
Heb ook geen invoerrechten, BTW of ook maar enige andere soort kosten hoeven te betalen.
Had ook een andere URL als tracking site: http://www.dhl.com.hk/content/hk/en/express/tracking.shtml
Mazzel gehad kennelijk?

Ter referentie, ik heb een backernummer van 505xx.
Backer nummer 15186 hier.

Op Kickstarter lees je dat veel verzendingen binnen europa bij de douane vastzitten omdat de juiste papieren en/of logo's ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik denk dat ik weet waar het juist misgelopen is bij de Chinese distributeur :)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tPzRPga6uDg]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou gisteren dus mijn 3S nr verkregen, er staat nu bij TNT site dit... (zie screenshot)

al zie ik 2 dingen...

1: vandaag tussen 10:00 - 12:00
2: is in sorteercentrum, niet zo van chauffeur is onderweg

maar goed.... its closer than before..Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/kem3vqwu7/ouya.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Voor de mensen die hem hebben!

Door middel van een wireless usb adapter kan je xbox controllers aansluiten!

Voor goeie bank games met 3 of 4 man kan ik de volgende games zeeer aanraden:
Hidden in plain sight
Bombsquad

En andere games die veel gespeeld worden door ons maar niet direct multiplayer zijn:
Stalagflight (singleplayer is leuker)
knightmare tower

Daarnaast probeer ik elke speelsessie wel een nieuw spelletje uit, deze spelen we ook nu en dan nog wel. maar bovenstaande zijn toch wel de klappers.
Wat zijn jullie favorieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:04
Zie zojuist dat mijn HKSHW te traceren is nu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitch187 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:15:
Zie zojuist dat mijn HKSHW te traceren is nu! :)
als hij al in NL is, bel dan postnl ff en vraag je 3S code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Mijn HKSHW is ook eindelijk te tracken, de Deutsche Post geeft nu:
The item arrived at the International Logistics Center Frankfurt, Germany on Jun 27, 2013.
Ik heb hem op 4-2-2013 gepre-ordered, op 11-6-2013 de #myouyaiscoming mail gekregen, op 15-6-2013 mijn tracking nummer gekregen. Ik ben blij dat hij in ieder geval te traceren is, nu hopen dat ie binnen een week op de deurmat ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Mijne is ook weg bij de douane, en aangeboden bij mijn moeder thuis, maar die had op dat moment geen 26,5 euro in huis :P

Maar goed, maandag dus ...

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

KKC

Mijne ligt nog steeds bij douane |:(
SRL029591

wanneer kwam de jouwe in NL aan?
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 08:56:
nou gisteren dus mijn 3S nr verkregen, er staat nu bij TNT site dit... (zie screenshot)

al zie ik 2 dingen...

1: vandaag tussen 10:00 - 12:00
2: is in sorteercentrum, niet zo van chauffeur is onderweg

maar goed.... its closer than before..[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KKC schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:31:
Mijne ligt nog steeds bij douane |:(
SRL029591

wanneer kwam de jouwe in NL aan?

[...]
die van mij lag sinds 20-06 in NL..... yours?

ps.. dit ziet er vet uit:
YouTube: Shadowgun Ouya Gameplay 1080P Demo Levels Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

KKC

Ook op 20-6 maar er zit wel aardig wat pakketjes tussen jouw pakket en de mijne.

Hopelijk krijg ik de mijne morgen dan.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:47:
[...]

die van mij lag sinds 20-06 in NL..... yours?

ps.. dit ziet er vet uit:
YouTube: Shadowgun Ouya Gameplay 1080P Demo Levels Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeah als de mijne vandaag binnen komt.... staat nog steeds in sorteercentrum maare ook dat hij tussen 10:00-12:00 bezorgd moet worden... en laat ik nu net om 12:20 max weg moeten...

maar ja we houden elkaar op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vind het grafisch wel een beetje tegenvallen eigenlijk. Ik had meer verwacht. Wat is de prijsstelling van de nu beschikbare games eigenlijk?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:56:
[...]

Ik vind het grafisch wel een beetje tegenvallen eigenlijk. Ik had meer verwacht. Wat is de prijsstelling van de nu beschikbare games eigenlijk?
geen idee nog, weet wel dat die game van zonet $4,99 is... jammer dat je niet met paypal kan betalen overigens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
ik kan amper tracken :/ lekker hoor zoon useless code

edit: kan hem nu vinden op die vage asian portal.
staat dit :
Received & Dispatched
in Hong Kong on 27.06.2013 02:35 AM

IS DIE GISTER PAS VERSTUURD?!

+ die duitse site laat nog niks zien :/

ik kreeg deze mail de 22ste in mijn mailbox.
code werkte vandaag pas.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3KVByZK.png

[ Voor 85% gewijzigd door rayhvh op 28-06-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
...
Bel even:
Members only:
Mijn pakketje is volgens DHL sinds de 21e in Nederland, dus heb dit zojuist gedaan en zo ook achter mijn 3S code gekomen. Volgens de mevrouw aan de lijn was mijn postcode nog niet gekoppeld aan het 3S nummer, dus de tracking zou nog niet werken (klopt helaas).

Trouwens, na menu-optie 1 krijg je op dit moment een verhaaltje over stakingen, deze moet je afluisteren en niks intoetsen. Na wat stilte lijkt het alsof nog een keer hetzelfde verhaaltje komt, maar nu krijg je de optie om terug te gaan naar het hoofdmenu door middel van * te drukken. Dit "hoofdmenu" is niet het eerste menu, je moet hier gewoon verder gaan met 2 drukken (klacht of overige vraag). Duurt allemaal wel weer een minuut extra... :o

Maar goed, het is dus weer afwachten tot mijn code werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Vraag me af hoe lang een pakketje engeland -> Nederland duurt.
Niet dat ik straks elke dag ga bellen of er al een 3S code bekend is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottR
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-08 20:28
Ook de mijne is nu eindelijke traceerbaar.
Ook net pas vertrokken in Hong Kong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:31
Had even goede hoop door de berichten hierboven van eindelijk werkende tracking codes, maar helaas...

#myouyaiscoming mail gekregen op 3 juni, "your ouya is on the move" mail met de tracking code op 10 juni. Maar nog steeds wordt de tracking code niet herkend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

DHL TraceIT zegt dat hij vandaag bij de douane weg is:

28.06.2013
NL
Processing at P.O.
Departure from inward office of exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Pizzalucht schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:17:
DHL TraceIT zegt dat hij vandaag bij de douane weg is:

28.06.2013
NL
Processing at P.O.
Departure from inward office of exchange
Same here. Lijkt erop dat onze ouya's samen worden verzonden. Gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

3S code werkt zojuist; COD €23.50; helaas ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Soundless schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:23:
[...]

Same here. Lijkt erop dat onze ouya's samen worden verzonden. Gezellig!
Gezellig :+
RobertowNL schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:25:
3S code werkt zojuist; COD €23.50; helaas ;)
Moet je dat in huis hebben of kan je pinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Pizzalucht schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:30:
[...]

Gezellig :+

[...]

Moet je dat in huis hebben of kan je pinnen?
Contant en gepast
Voor iedereen hier; deze traceer site (oude layout) geeft veel meer info:
http://parcels-uk.tntpost...rackandtrace.aspx?lang=en

[ Voor 25% gewijzigd door RobertowNL op 28-06-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
lame ook. is gewoon 25% meer voor import.
en dan ligt die zeker voor 100 euro in de winkel een weekje later.
lekker pre order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

rayhvh schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:37:
lekker pre order kickstart back..
Ik had het wel over voor die "paar maanden eerder" :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

:o
rayhvh schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:37:
lekker pre order..
Prijs is helaas geen 100 euro maar 120

En tja; dat hoort bij de kickstarter. ;) Er zijn projecten die veel verder uitlopen. Daarnaast had je kunnen verwachten dat je BTW moest betalen aangezien hij uit het buitenland komt.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Kickstarter betaling:                  $ 119.00
Extra controller:                      $  30.00 
Dollarkoers:                           $   1.2923

Betaling in Euro:                      € 115,30
BTW / administratiekosten:             €  23,50
                                      __________+
Totaal Kickstarter                     € 138,80

Amazon.de prijs:                       € 119,99
Amazon.de extra controller:            €  50,00
                                      __________+
Totaal Amazon:                         € 169,00

En ook met 1 controller (92 + 23.50 = 115.5 ) ben je nog goedkoper uit.

[ Voor 8% gewijzigd door RobertowNL op 28-06-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ook slecht dat ik nergens mijn pre-order kan cancellen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:40:
Ook slecht dat ik nergens mijn pre-order kan cancellen ....
Komt omdat je dat niet hoort te doen. :+

Moet iedereen de 23.50 betalen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ook hier de status:
The item arrived at the International Logistics Center Frankfurt, Germany on Jun 27, 2013
Die DHL site/link werkt overigens ook niet op IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nolihc
mijn ouya is binnen, pre-order, geen verzendbevestiging, besteld 28 maart, out-of-the-blue, hell-yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel vreemd weer..... zit niet in gebied vd stakingen.... zou tussen 10:00-12:00 binnen moeten komen... dus ik had ff gebeld net voor 12... ja de bezorgen moeten echt komen tussen 10-12...

nou dus niet... ik net bellen, ander persoon uiteraard aan telefoon en die beweerd dat de zending al afgelopen woensdag is afgeleverd... toch vreemd gezien de track&trace code gisteren nog niet werkte, die nog steeds aangeeft dat het vandaag binnen moet komen tussen 10-12...

wat een klote bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

WTF??? Wordt hier net aangebeld. UPS. Pakketje, geen kosten.

Maak ik het pakketje open, mijn OUYA! Nooit een mailtje gehad, pre-order #49xx ...

Ik ga ff lekker hobbyen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertowNL schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:32:
[...]

Contant en gepast
Voor iedereen hier; deze traceer site (oude layout) geeft veel meer info:
http://parcels-uk.tntpost...rackandtrace.aspx?lang=en
BRILJANTE LINK!!!! bedankt!!.. hier staat bij mij idd 23,50 betalen maar ook dat driver on the way is en geen apart tijdstip, en nu kan ik me herinneren dat pakketten hier rond 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ook net mijn OUYA binnen en moest ook 23,50 betalen! Helaas maar ach, kan er vanavond wel lekker mee gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:03:
Ook net mijn OUYA binnen en moest ook 23,50 betalen! Helaas maar ach, kan er vanavond wel lekker mee gaan spelen!
ja hoop die van mij vandaag ook nog binnen te krijgen! Veel plezier ermee alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
OK en nu graag ervaringen met de Ouya, ik ben benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutwout schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:35:
OK en nu graag ervaringen met de Ouya, ik ben benieuwd :-)
Als ik em binnen heb zal ik voor mijn site TotalGamer.nl een recensie maken... kom op pakketbezorger!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54

Kwastie

Awesomeness

Zojuist mijn Ouya ontvangen!

En helaas moest ik ook 23.50 betalen aan de deur.

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
Ik heb ook mijn ouya + extra controller binnen!
Moest idd ook 23,50 aftikken :@
Is hier geen bezwaar tegen te maken?
Want er is dus uitgegaan van een marktwaarde tewijl dat ding toch helemaal geen marktwaarde is, aangezien wij als kickstarter backers geen retail product hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Heb ik echt mazzel gehad, hoefde gewoon niks te betalen.

Eerste indrukken:

Games bladeren en installen gaat prima, makkelijk. Ik mis wel de mogelijkheid om de download queue te bekijken. De games zijn zelf matig imho. Leuk voor casual gaming, maar ik prefereer toch liever 'echte' consoles (binnenkort de XB1 en PS4).

XBMC dan maar. Daar val ik maar met de deur in huis. Wat een teleurstelling. Qua snelheid prima, maar een allereerst werkt de controller maar beperkt, wat maakt dat je een hoop dingen in XBMC niet, of zeer omslachtig, kunt doen. Zo mis ik de context-sensitieve pop-menu. Geen mogelijkheid tussen wel of geen library mode te switchen, is altijd library mode volgens mij. Ik kijk meestal nog DVDs die in het gebruikelijke formaat (VIDEO_TS map) op de server staan. Met xbmc op mijn mac mini kan ik deze DVD gewoon kijken door de parent folder te selecteren. XBMC gaat dan het menu van de DVD spelen en ik kan gewoon door het menu navigeren. Ook op mijn oude xbox met xbmc (antieke versie voor de oude xbox) werkt dat prima. Ik krijg dat hier niet voor elkaar. Ik kan enkel de losse VOB files kijken.

Ik sleutel nog wat door, maar hoop op een snelle release van XBMC voor ouya, waarbij de controller wel volledig werkt. En zoeken naar een fix om DVD images met menu te kunnen bekijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:17:
WTF??? Wordt hier net aangebeld. UPS. Pakketje, geen kosten.

Maak ik het pakketje open, mijn OUYA! Nooit een mailtje gehad, pre-order #49xx ...

Ik ga ff lekker hobbyen :)
Volgens mij heb ik met UPS wel eens achteraf de rekening pas gekregen...

Echt veel mensen die vandaag hun ouya hebben gekregen! Ik ook, en moest ook 23,50 betalen. >:)
Weet iemand een manier om voorbij de add creditcard te komen, zonder een creditcard in te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Kun je alle android apps sideloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
WildeBeestje schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:02:
[...]

Volgens mij heb ik met UPS wel eens achteraf de rekening pas gekregen...

Echt veel mensen die vandaag hun ouya hebben gekregen! Ik ook, en moest ook 23,50 betalen. >:)
Weet iemand een manier om voorbij de add creditcard te komen, zonder een creditcard in te vullen?
http://www.getcreditcardnumbers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Hier werkt nu ook track en trace. Location: Hong Kong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook de ouya toch nog binnen gehad... rond 18:30 :)
zodadelijk een unboxing video online en begin volgende week de eerste review, hardware gezien enzo en daarna wekelijks een 'Ouya... het is weekend' video met een game/app review en een wekelijks item 'oiya.. hoe moet dat?' met tutorials :)

eerste indruk is goed, nadeel vind ik wel dat je voor zover ik gezien heb een CreditCard in MOET vullen.. slechte zaak... maar goed daar snel meer over... oa op totalgamer.nl

spreek jullie en veel plezier met de ouya en wie em nog niet heeft succes!
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Let op:
Beperk de levertijden/invoerrechten reactie tot een minimum, dit is geen PostNL topic.