Ach jij hebt hem teminste.
Ik heb inmiddels de mail binnen dat hij op het distributiecentrum ligt. Nog geen track&trace, maar ze hebben wel gemeld dat sommige transporteurs heel langzaam zijn met hun digitale administratie en dat het best kan dat je de bestelling al hebt voordat je überhaupt een t&t nummer hebt gekregen. Dus geduld. En kickstarter is natuurlijk niet zoiets als ebay, kickstarter is om de ontwikkeling van een idee mogelijk te maken, het is geen garantie dat je iets krijgt. Er zijn genoeg kickstarters die niet gelukt zijn en nooit wat hebben uitgeleverd, dus in dat opzicht doet OUYA het nog niet slecht
Ja, er stond inderdaad gift op. Maar de waarde staat op 49USD en dan komen er nog 39USD verzendkosten bij??? Volgens mij is hier dan de douanekost op verrekend. Met een extraatje voor DHL. Maar dat kan ik niet nagaan omdat DHL enkel een totaalbedrag aangeeft.TerrorKiwi schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 00:24:
Stond er niet "Gift" op de doos van de pre-orders waardoor er geen douane kosten over betaald hoefden te worden? Ik heb wel medelijden met mensen in Spanje die 50 euro extra moeten betalen.
Ik heb nog al een discussie gehad met DHL ivm het berekenen van deze kosten en heb nooit een duidelijk antwoord gekregen.
Daarbij heb ik het na de kickstarter gekocht omdat ik geen creditcard heb. en met paypal betaalde.
het is een PRE-ORDER dus ik moet het gewoon krijgen..
het is een PRE-ORDER dus ik moet het gewoon krijgen..
Als OUYA op de factuur geen verzendkosten vermeld is DHL verplicht om de standaard (hoge) tarieven aan te houden. Helaas houden mensen (en bedrijven) hier in 90% van de gevallen gewoon geen rekening mee.
Ga er overigens maar vanuit dat de standaard tarieven wel omenabij het zelfde bedrag als de console liggen (als het niet meer is).
DHL vraagt in Nederland overigens weinig/niets voor het inklaren zover ik weet, maar ik kan er ook naast zitten.
Mensen die er over klagen hebben hebben gewoon geen ervaring met kopen/zendingen uit het buitenland, de kans bestaat dat je de BTW/invoerrechten moet betalen en dat de vervoerder hier een bedrag voor de inklaring voor rekent (ze hebben hier uiteindelijk ook werk aan).
Ga er overigens maar vanuit dat de standaard tarieven wel omenabij het zelfde bedrag als de console liggen (als het niet meer is).
DHL vraagt in Nederland overigens weinig/niets voor het inklaren zover ik weet, maar ik kan er ook naast zitten.
Mensen die er over klagen hebben hebben gewoon geen ervaring met kopen/zendingen uit het buitenland, de kans bestaat dat je de BTW/invoerrechten moet betalen en dat de vervoerder hier een bedrag voor de inklaring voor rekent (ze hebben hier uiteindelijk ook werk aan).
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Offtopic, maar ik bestel al jaren regelmatig vanuit het buitenland en ben dan ook goed op de hoogte van BTW en invoerrechten. Laatst toch een gevalletje gehad waar de verzendkosten volgens DHL onduidelijk waren. Ze hadden wel het pakket geopend, maar niet alle papieren nagekeken. Werkelijke verzendkosten van 16$ werden vertaald door DHL naar 115€. Dit zorgde niet alleen voor een hogere BTW, maar ineens kwamen er ook invoerrechten bij omdat het totaalbedrag te hoog was.
Zelfs na het opnieuw aantonen van de factuur wilden ze dit niet corrigeren.
Zelfs na het opnieuw aantonen van de factuur wilden ze dit niet corrigeren.
Wat een klucht!
Ik heb nog niet eens mijn track en trace ontvangen. Één mail naar support gestuurd, en al 3 identieke mails gekregen. Zo'n standaard, we doen ons best afpoeier mail.
Ik heb nog niet eens mijn track en trace ontvangen. Één mail naar support gestuurd, en al 3 identieke mails gekregen. Zo'n standaard, we doen ons best afpoeier mail.
Same here. "Binnen drie dagen" antwoord was de belofte. Nu bijna 2 weken verder en nog geen reactie 
Het is dat er mensen melden dat ze hem daadwerkelijk hebben ontvangen, maar anders zou ik me zorgen gaan maken...
Het is dat er mensen melden dat ze hem daadwerkelijk hebben ontvangen, maar anders zou ik me zorgen gaan maken...
http://www.deyterra.com
Het ergste is dat pre-orders nu al een mail krijgen met track en trace info..
Dit is echt te erg voor woorden.. nu maakt mij het geld niet eens echt veel uit, maar de manier van omgaan met backers werkt op mij als een "rode lap"
Dit is echt te erg voor woorden.. nu maakt mij het geld niet eens echt veel uit, maar de manier van omgaan met backers werkt op mij als een "rode lap"
Hoe weet je dit? Ik heb hier nog niets van vernomen. Ik heb zelf ook een pre-order, echter wel in het allerlaatste kwartier met een extra controller er bij, dus ik zal wel een van de laatste zijn die hem zullen ontvangen. Hoe dan ook, ik blijf wachtenKoriel schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:59:
Het ergste is dat pre-orders nu al een mail krijgen met track en trace info..
Ik kreeg gister deze mail
It’s not in your living room yet -- and we know that SUCKS. There are approximately 7,500 early supporters like yourself that are still waiting for their OUYA.
You want answers and we want to give them to you. So here it goes:
Two weeks ago, we provided an update through Kickstarter that 100% of early backer orders had shipped from Hong Kong. This was/is a true statement. All units were manufactured, packaged, and on route to one of our distribution facilities (based on your mailing address). At these facilities, your OUYA is labeled, scanned, and shipped to your doorstep (hence the 1-2 week delay in receiving your shipping email and activating your tracking code).
In your case, things didn’t go as planned. It’s important to note at this point that the cause(s) behind your delayed OUYA isn’t the result of a single point of failure -- rather, it is the result of several small(ish) logistical hurdles (new) that we encountered late in the game.
What we do know is that 5,000 units will ship this weekend -- so many of you can expect your first email very soon. Do not be surprised, however, if it does not have a tracking number. In that case, you should receive a secondary email (which includes your tracking number) shortly afterwards.
I don’t expect this to make you feel *much* better (well maybe a little. I can tell you that everyone is pushing and working hard and YOU are important to us. If for whatever crazy reason you do not receive your MY OUYA HAS SHIPPED email by Wednesday (6/12), we will email you. We will keep you in the loop. PROMISE.
Now, go have a great weekend. I’m getting back to work.
All my best,
In een OUYA community op Google+ had iemand geschreven dat hij al een mail van OUYA had gehad over zijn console.
Nadat ik hier in deze thread daar na had verwezen heeft die persoon zijn verhaal verduidelijkt en aangegeven dat hij nog geen track en trace had gehad, maar wel de melding dat zijn OUYA klaar was om verscheept te worden.
Nadat ik hier in deze thread daar na had verwezen heeft die persoon zijn verhaal verduidelijkt en aangegeven dat hij nog geen track en trace had gehad, maar wel de melding dat zijn OUYA klaar was om verscheept te worden.
TerrorKiwi schreef op zondag 09 juni 2013 @ 04:26:
[...]
Hoe weet je dit? Ik heb hier nog niets van vernomen. Ik heb zelf ook een pre-order, echter wel in het allerlaatste kwartier met een extra controller er bij, dus ik zal wel een van de laatste zijn die hem zullen ontvangen. Hoe dan ook, ik blijf wachten
Pfftt wazige mail met een track en trace nummer gekregen... maar de link waar naar wordt verwezen in de mail "check the link below" hebben ze vergeten erbij te doen...
Amateurs
Amateurs
Ik gok dat je straks eens bij DHL global mail moet kijken. Tenminste; dat lijkt iemand op Fok te suggereren.Koriel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:40:
Pfftt wazige mail met een track en trace nummer gekregen... maar de link waar naar wordt verwezen in de mail "check the link below" hebben ze vergeten erbij te doen...
Amateurs
Heb zelf een pre-order van 26 december en heb vanmorgen mail ontvangen dat die van mij onderweg is.
EDIT @ hieronder: Jep. Lijkt erop dat Nederland (of i.i.g. onder andere Nederland) op dit moment verwerkt wordt. Op andere fora ook al te lezen.
[ Voor 13% gewijzigd door Piet91 op 11-06-2013 14:14 ]
Ik heb een preorder van 4 februari (laatste minuten), en zojuist de mail gekregen. Ik denk dus niet dat het op datum gaat, maar op geografische locatie. Ik heb er zin in!
Same here, krijg hem binnen 2 weken
Je mag ook gewoon mijn naam gebruiken hoorPiet91 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:03:
[...]
Ik gok dat je straks eens bij DHL global mail moet kijken. Tenminste; dat lijkt iemand op Fok te suggereren.
Heb zelf een pre-order van 26 december en heb vanmorgen mail ontvangen dat die van mij onderweg is.
EDIT @ hieronder: Jep. Lijkt erop dat Nederland (of i.i.g. onder andere Nederland) op dit moment verwerkt wordt. Op andere fora ook al te lezen.
Traceren via: http://webtrack.dhlglobalmail.com/
zover ik kan vinden (op de site van OUYA).
Wel raar want ik dacht ook het e.e.a over DHL express te hebben gelezen (eerder).
Hoe ziet de tracking bij jullie er uit? Heb het idee dat hij vrij generiek is nl.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Kan iemand dat bevestigen /ontkrachten?
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Same here. Ik was een van de 50 laatste Kickstarters, en heb gistermiddag een mail met een tracking nummer gekregen: HKSHW0GA#####. Nummer is nog niet actief op de webtrack site.
eindelijk mijn mailtje ontvangen, moet nu nog wachten op mn trace nummer... wel een beetje teleur gesteld dat het zo enorm lang heeft moeten duren...
Heb gister mijn #myouyaiscoming email ontvangen.
Van DHL nog niks ontvangen.
Er wordt mij een 1 x Gift-Ouya Gaming System E (90E2-0V10030) opgestuurd.
Nu heb ik bij mijn Ouya een extra controller besteld. Kan iemand mij vertellen hier of dat deze er nu bij zit of niet?
Even terug gelezen en het blijkt dat een mede-tweaker onder deze naam een Ouya met 1 controller heeft ontvangen. Ik hoop echt dat mijn extra controller erbij zit anders krijg ik dat gezeik weer......
Van DHL nog niks ontvangen.
Er wordt mij een 1 x Gift-Ouya Gaming System E (90E2-0V10030) opgestuurd.
Nu heb ik bij mijn Ouya een extra controller besteld. Kan iemand mij vertellen hier of dat deze er nu bij zit of niet?
Even terug gelezen en het blijkt dat een mede-tweaker onder deze naam een Ouya met 1 controller heeft ontvangen. Ik hoop echt dat mijn extra controller erbij zit anders krijg ik dat gezeik weer......
[ Voor 27% gewijzigd door bottR op 12-06-2013 12:02 ]
Bij mij staat:
The following items were included in this shipment: 1 x Console_EU-1Contoler (90-30-G01)
Dat is - zoals ik het lees - naast de standaard controller die er al bij zit.
The following items were included in this shipment: 1 x Console_EU-1Contoler (90-30-G01)
Dat is - zoals ik het lees - naast de standaard controller die er al bij zit.
Ik heb de console met 4 controllers besteld en bij mij staat:
1 x Gift-Ouya Gaming System E (90E2-0V10030)
Dus ik ben erg benieuwd. Waarschijnlijk zullen de extra controller's er niet bij zitten
1 x Gift-Ouya Gaming System E (90E2-0V10030)
Dus ik ben erg benieuwd. Waarschijnlijk zullen de extra controller's er niet bij zitten
Er zijn inderdaad problemen met levering van controllers, sommigen zullen niet meteen de extra controllers geleverd krijgen. Deze zullen zo snel mogelijk opgestuurd worden.
was dat niet icm die geëtste controllers? of aleen de extra faceplates?TerrorKiwi schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:17:
Er zijn inderdaad problemen met levering van controllers, sommigen zullen niet meteen de extra controllers geleverd krijgen. Deze zullen zo snel mogelijk opgestuurd worden.
GRMBL 
Ik heb nog steeds geen shipping confirmation en OOK geen antwoord op mijn mail van ruim 3 weken geleden ....
Uiteraard begrijp ik dat ze het druk hebben, maar het verschil tussen 3 dagen of 3 weken om een mail te beantwoorden is wel erg groot...
Ik heb nog steeds geen shipping confirmation en OOK geen antwoord op mijn mail van ruim 3 weken geleden ....
Uiteraard begrijp ik dat ze het druk hebben, maar het verschil tussen 3 dagen of 3 weken om een mail te beantwoorden is wel erg groot...
ik heb nu een shippment conf. beetje laat maar oke..
nu hopen dat ik geen gezeik met invoer kosten krijg en dan ben ik weer vrolijk.
nu hopen dat ik geen gezeik met invoer kosten krijg en dan ben ik weer vrolijk.
Ik heb maandag ook een shipping bevestiging gekregen.
Mijn track&trace code werkt niet.
En ik krijg maar 1 controller, terwijl ik er twee wilde...
Benieuwd hoeveel maanden dat gaat duren.
Mijn track&trace code werkt niet.
En ik krijg maar 1 controller, terwijl ik er twee wilde...
Benieuwd hoeveel maanden dat gaat duren.
Vriend van me heeft zijn Ouya nu al een week of twee a drie.
Terwijl ik heb eerder besteld heb! (wel beide met mijn gegevens betaald)
Enige verschil is dat ik een extra controller besteld heb.
Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet ga krijgen. Ik heb nog wel even geduld
Terwijl ik heb eerder besteld heb! (wel beide met mijn gegevens betaald)
Enige verschil is dat ik een extra controller besteld heb.
Ik maak me dan ook niet druk dat ik hem niet ga krijgen. Ik heb nog wel even geduld
Nee, volgens mij had het ook te maken met de D-pad die onder de behuizing bleef haken. Ze hebben in ieder geval een achterstand, en die zijn ze zo snel mogelijk aan het bijwerken. Ik snap wel dat het allemaal lastig gaat voor ze, ze hebben ook niet alle middelen tot hun beschikking. Ik vind het jammer, maar ik wacht het wel gewoon afVriezer schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:10:
[...]
was dat niet icm die geëtste controllers? of aleen de extra faceplates?
Ok... ik dan *eindelijk* de mail gehad dat ik binnenkort een Track & Trace code ga krijgen
Ik snap dat dit project "ontploft" is, maar de communicatie kan wel wat beter hoor.
Jammer dat ik morgen op vakantie ga, dus het pakje pas zal ontvangen als ik terug ben

Ik snap dat dit project "ontploft" is, maar de communicatie kan wel wat beter hoor.
Jammer dat ik morgen op vakantie ga, dus het pakje pas zal ontvangen als ik terug ben
Gisteren nieuwe update binnengehaald. Ouya voelt nu net wat vloeiender aan en ziet er net wat gelikter uit, maar nog verre van de eerste plaatjes.
Wat ik nog niet lekker vind werken zijn de XBMC plugins, ik heb nu al een aantal plugins geprobeerd, om voornamelijk streams te kunnen bekijken maar deze werken niet, oa ip simple tv.
Tevens kan ik ook niet een community vinden met experts waar het één en ander wordt gediscussieerd.
Wat ik nog niet lekker vind werken zijn de XBMC plugins, ik heb nu al een aantal plugins geprobeerd, om voornamelijk streams te kunnen bekijken maar deze werken niet, oa ip simple tv.
Tevens kan ik ook niet een community vinden met experts waar het één en ander wordt gediscussieerd.
Eerste link die ik bij Google tegenkomB0MBACI schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:41:
OUYA Forum - Unofficial OUYA Forums
Lijkt me een redelijk actief forum ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik doelde op XBMC op OUYA-SaveMe- schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 17:51:
[...]
Eerste link die ik bij Google tegenkom
OUYA Forum - Unofficial OUYA Forums
Lijkt me een redelijk actief forum ?
Ik heb ook via kickstarter een ouya + extra controller besteld en inmiddels ook een HKSH trackingnummer ontvangen.
Ik heb de 1 x Console_EU-1Contoler (90-30-G01) als bestelling staan en heb hierover contact gehad met ouya en die konden mij vertellen dat de controllers inderdaad nageleverd worden.
Over de tracking kon DHL mij vertellen dat DHL Global mail helemaal niet meer bestaat en dat dit waarschijnlijk via DPD of TNT gaat. Vandaar dat ook het trackingnummer niet actief is.
Ik heb de 1 x Console_EU-1Contoler (90-30-G01) als bestelling staan en heb hierover contact gehad met ouya en die konden mij vertellen dat de controllers inderdaad nageleverd worden.
Over de tracking kon DHL mij vertellen dat DHL Global mail helemaal niet meer bestaat en dat dit waarschijnlijk via DPD of TNT gaat. Vandaar dat ook het trackingnummer niet actief is.
Die vragen kun je daar ook stellen toch ?
Ik heb vandaag ook mijn trackingnummer gekregen (4 dagen na de #myouyaiscoming mail). Weet iemand waar je nu precies de code kan traceren? Er zat geen link bij in de mail
Hier zou je je code kunnen tracken: http://webtrack.dhlglobalmail.com/
No results for your search.KKC schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:31:
Hier zou je je code kunnen tracken: http://webtrack.dhlglobalmail.com/
We wish to inform you that a number of packages may experience delayed or missing tracking information. Continue to check this tracking page for the latest update. Please accept our sincere apology for any inconvenience this may cause.
Mijn ouya is on the move mail is van 8 dagen geleden, ik was een vrij vroege backer (rond de 30k) ... begin zo stilaan te denken dat er toch iets is misgegaan.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Heb vanmorgen mijn mailtje met DHL tracking nummer gekregen.
Verwachte leverdatum: 18 juni!
Moet wel nog even een mailtje erachter aan sturen voor mijn controller.
Heb er 1 extra besteld en krijg die waarschijnlijk niet geleverd bij mijn Ouya, maar nageleverd
Heb er 1 extra besteld en krijg die waarschijnlijk niet geleverd bij mijn Ouya, maar nageleverd
Ik heb ook mijn code gekregen, maar onder het mailtje staat iets over een link maar die stond er niet.
maar hij kan geleverd worden tussen 12 juni en 2 juli
maar hij kan geleverd worden tussen 12 juni en 2 juli
Dit heeft iedereen, als je support van OUYA wilt, zal je persoonlijk naar ze toe moeten gaan denk ik, anders krijg je geen antwoord...bottR schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:57:
Heb vanmorgen mijn mailtje met DHL tracking nummer gekregen.
Nice!
Kort samengevat: i.p.v. games op je Ouya te zetten stream je je games vanaf Nvidia Servers; in dit geval Borderlands 2.
Erg
Verder gaat de XBMC ontwikkeling ook lekker door.
Kort samengevat: i.p.v. games op je Ouya te zetten stream je je games vanaf Nvidia Servers; in dit geval Borderlands 2.
Erg
Verder gaat de XBMC ontwikkeling ook lekker door.
[ Voor 11% gewijzigd door Piet91 op 16-06-2013 20:59 ]
Goed om te lezen dat er progressie zit in XBMC op OUYA. Ik wacht nog op een berichtje dat hij verstuurd is ...
Heb mijn track and trace al op 10 juni gekregen, maar er zit geen linkje bij deze email (terwijl email aangeeft please click link below to track and trace) handmatig inoeren werkt ook niet op de site van DHL.
Terwijl email aangeeft dat het 48 uur kan duren voordat het zichtbaar is nou we zijn inmiddels 7 dagen verder en nog steeds niks!
Terwijl email aangeeft dat het 48 uur kan duren voordat het zichtbaar is nou we zijn inmiddels 7 dagen verder en nog steeds niks!
Staat nog een zinnetje onderaan:
Hmm, zie nu dat er inderdaad al een week voorbij is
Nouja, ik wacht geduldig af.
Heb al verhalen gehoord dat mensen al postbodes hebben gehad maar nog geen werkende tracking. Heb mijn mail op dezelfde dag gehad trouwens, ook nog niet werkend.*Because we are shipping from outside the U.S., please allow up to a week for the tracking information to be accessible.
Hmm, zie nu dat er inderdaad al een week voorbij is

[ Voor 22% gewijzigd door DaCoTa op 17-06-2013 09:41 ]
Rustig afwachten mensen, komt allemaal goed.
achja nog ff afwachten het komt goed 
PS4 ook al besteld
PS4 ook al besteld
De ontwikkelaar van Kainy heeft gisteren de OUYA versie bij de OUYA store aangemeld en deze zal waarschijnlijk zeer binnenkort beschikbaar zijn.
Met Kainy kan je games van je pc naar de OUYA streamen.
YouTube: Kainy: OUYA
[ Voor 8% gewijzigd door MadForiT op 17-06-2013 10:45 ]
Awesome!MadForiT schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:43:
De ontwikkelaar van Kainy heeft gisteren de OUYA versie bij de OUYA store aangemeld en deze zal waarschijnlijk zeer binnenkort beschikbaar zijn.
Eigenlijk hetzelfde dus als Nvidia Grid maar dan in je thuisnetwerk. Dat is wel erg vet.
Deze tracing site van DHL werkt, en geeft ook de status weer:
https://www.globalmail.dhl.com/web/portal-asia/traceit
en dan bij "Item Cust_Ref" je tracking nummer invullen die je van OUYA gekregen hebt.
Dan krijg je deze informatie:

Je ziet dan ook een "Tracking #" staan.
Vul die "Tracking #" in bij: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html
en vergeet niet de verzend datum.
Dan krijg je deze infromatie

Mijn pakket is inmiddels in Duitsland en nu wachten op transport naar Nederland
en dan bij "Item Cust_Ref" je tracking nummer invullen die je van OUYA gekregen hebt.

Vul die "Tracking #" in bij: https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQuery.html

[ Voor 46% gewijzigd door KKC op 20-06-2013 17:44 . Reden: Nu met foto's ]
KKC schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:43:
Mijn pakket is inmiddels in Duitsland aangekomen bij DHL
Handig, die mag wel in de OP.
Die van mij is nog steeds niet te tracken dus 25 juni wordt 'm nooit. En bedankt; nog een belofte die ze niet nakomen

donePiet91 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:32:
[...]
![]()
Handig, die mag wel in de OP.
Die van mij is nog steeds niet te tracken dus 25 juni wordt 'm nooit. En bedankt; nog een belofte die ze niet nakomen...
Held!KKC schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij mij staat er:
Die Sendung wurde am 18.06.2013 im Zielland Niederlande erfasst.
Is die dan al in nederland?
Mijn duits is zo slecht als euhm..., maar als ik google translate moet geloven is die al in nederland ja 
Kan je niet rechts onder op english klikken
Kan je niet rechts onder op english klikken
[ Voor 18% gewijzigd door KKC op 20-06-2013 19:46 ]
Oh ja 
The item was scanned in the country of destination Netherlands at Jun 18, 2013.
Weet ik nog niks...
Weet ik nog niks...
Hier mijn order niet te vinden 
"No result found for query."
Same heremitch187 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:38:
Hier mijn order niet te vinden
Ik kan mijn tracking code die ik op 15 juni heb ontvangen ook nog niet tracen, wanneer hebben de mensen die hem wel kunnen tracen de code ontvangen?
Ik heb mijn tracking code op 10 juni gekregen. Op 18 juni is mijn pakketje volgens dhl en de deutsche post in Nederland aangekomen.
Je pakje bevind zich als het goed is in Nederland, maar het is zien uit te zoeken wie het verder bij jouw bezorgt. Wordt het PostNL of gaat het via DHL via selectvracht.... Als je dat weet kan je op hun site(s) verder proberen te tracerendonnie1992 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:30:
Oh ja
Weet ik nog niks...
Mijn trackingcode is trouwens van 10 juni, maar pakje bevind zich nog in duitsland.
[ Voor 78% gewijzigd door KKC op 21-06-2013 00:01 ]
En hoe kom ik daar achter?KKC schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:58:
[...]
Je pakje bevind zich als het goed is in Nederland, maar het is zien uit te zoeken wie het verder bij jouw bezorgt. Wordt het PostNL of gaat het via DHL via selectvracht.... Als je dat weet kan je op hun site(s) verder proberen te traceren
Mijn trackingcode is trouwens van 10 juni, maar pakje bevind zich nog in duitsland.
En de mijne ligt nu bij de douane waarschijnlijk:
Item Status for DGM Item#: 1000XXXXXXX14 is
Arrived at P.O.
in Netherlands on 20.06.2013 23:59 PM
20.06.2013 NL Arrived at P.O. Arrival at inward office of exchange
Item Status for DGM Item#: 1000XXXXXXX14 is
Arrived at P.O.
in Netherlands on 20.06.2013 23:59 PM
20.06.2013 NL Arrived at P.O. Arrival at inward office of exchange
Die van mij is de 18e ook in Duitsland aangekomen; 19e overgedragen naar Nederland en gisteravond voor het eerst gescand in Nederland.
Bel even:
Mijn 3S code zojuist ontvangen
Bel even:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nice!RobertowNL schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:43:
Die van mij is de 18e ook in Duitsland aangekomen; 19e overgedragen naar Nederland en gisteravond voor het eerst gescand in Nederland.
Bel even:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zonder rembours oid?
Ik ga even bellen
edit:
Bij de douane -_-.
Nam ouya de eventuele douane kosten niet op zich?
[ Voor 8% gewijzigd door donnie1992 op 21-06-2013 13:43 ]
Ik heb geen code die begint met RX en eindigt op DE.
Zie mijn post een stukje boven, daarin staat de uitleg.JohnStaakke schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:54:
Ik heb geen code die begint met RX en eindigt op DE.
Nee die zijn voor je zelf. Stond er wel bij bij de kickstarterdonnie1992 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:38:
[...]
Nice!
Zonder rembours oid?
Ik ga even bellen
edit:
Bij de douane -_-.
Nee die zijn voor je zelf.donnie1992 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:38:
[...]
Nice!
Zonder rembours oid?
Ik ga even bellen
edit:
Bij de douane -_-.
Reken maar op 13 euro + 5 euro BTW
Bij mij staat hij al op mijn creditcard afrekening terwijl ik hem 6-6 heb besteld.
ik heb alleen de info in de mail gekregen (net na mijn order):
Thank you for placing your order with OUYA!
This email is to confirm your recent pre-order, which will ship to you in June, 2013.
This email is to confirm your recent pre-order, which will ship to you in June, 2013.
Oh, dat zou ik nog wel doen,RobertowNL schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:41:
[...]
Nee die zijn voor je zelf.
Reken maar op 13 euro + 5 euro BTW
Ik meende verder op in het topic ergens 50 euro zien te staan
ik heb mijn track code al een eewigheid maar ik kan hem nergens tracken.
begint met HKSHW eindigt met 01
begint met HKSHW eindigt met 01
Same here... en ik heb gisteren een mail gekregen dat ze weten dat de tracking code niet werkt en dat het "s*cks". En daarin ook nog een alternatief die (bij mij althans) niet werkt...
Zo gaan ze wel een beetje onder aan hun eigen succes. Ik begrijp dat het hele project zo'n beetje "geexplodeerd" is, maar in mijn ogen geeft het wel wat te denken over extreem succesvolle Kickstarter projecten.
Zo gaan ze wel een beetje onder aan hun eigen succes. Ik begrijp dat het hele project zo'n beetje "geexplodeerd" is, maar in mijn ogen geeft het wel wat te denken over extreem succesvolle Kickstarter projecten.
Als je doet wat hier staat, werkt je code wel. De mijne is ook in NL, maar ligt waarschijnlijk bij de douane.
Dat zullen we vast niet geprobeerd hebben een paar posts later?Blisterin_Bull schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 07:59:
Als je doet wat hier staat, werkt je code wel. De mijne is ook in NL, maar ligt waarschijnlijk bij de douane.

dit werkt ook nietBlisterin_Bull schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 07:59:

Helaas nog geen postcode gekoppeld aan de Nederlandse T&T, wordt dus levering op de 25e
Je hebt deze pre-order waarschijnlijk na 4 februari geplaatst, Je krijgt hem waarschijnlijk in juli of augustus binnen._Marcel_ schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:18:
Bij mij staat hij al op mijn creditcard afrekening terwijl ik hem 6-6 heb besteld.
Seriously eventueel augustus pas. Damn ....TerrorKiwi schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:52:
[...]
Je hebt deze pre-order waarschijnlijk na 4 februari geplaatst, Je krijgt hem waarschijnlijk in juli of augustus binnen.
HKSHW code hier, ook niet te tracken via de nieuwe site. wachten is niet erg maar dit schiet niet op, helemaal geen idee hoe lang nog.
Op basis van?lemnis schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:59:
Ik heb mijn ouya net binnen gekregen, moest €23,50 bij betalen.
Moest je dat bij de deur gelijk betalen ?
net een mailtje gehad van deutsche post dat mijn ouya in nederland is
net een mailtje gehad van deutsche post dat mijn ouya in nederland is
zal de Ouya ook DTS downmixing kunnen?
Beneden een XBMC player + AV recevier die DTS kan.
Boven oude popcorn a100 die geen dts downmixing kan... wil deze vervangen door een niet te duur apparaat dat DTS downmixing kan, XBMC heeft ook voorkeur...
en bij de ouya heb je alles ineen maar DTS...??? (Wil films ook niet in 2 versies downloaden...)
Beneden een XBMC player + AV recevier die DTS kan.
Boven oude popcorn a100 die geen dts downmixing kan... wil deze vervangen door een niet te duur apparaat dat DTS downmixing kan, XBMC heeft ook voorkeur...
en bij de ouya heb je alles ineen maar DTS...??? (Wil films ook niet in 2 versies downloaden...)
Volgensmij is dat op het moment nog niet ondersteund, maar zou het uiteindelijk wel ondersteund gaan worden. Er is wel erg veel over te vinden op Google trouwens.
Nog iemand bij wie die al sinds de 18e bij de douane ligt?
Die van mij is sinds de 20e in Nederland; 3S tracking doet nog niks.donnie1992 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:25:
De douane bij PostNL heeft wat werk te doen blijkbaar
Bij mij sinds de 17e, nog niets concreets gehoord ... het ding kost maar 99$, dat is toch onder de waarde waar invoerrechten op gehoffen moeten worden?donnie1992 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:25:
Redelijk idioot dat het zo lang moet duren.
If it ain't broken it doesn't have enough features
Apache schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:16:
[...]
Bij mij sinds de 17e, nog niets concreets gehoord ... het ding kost maar 99$, dat is toch onder de waarde waar invoerrechten op gehoffen moeten worden?
offtopic:
gehoffen? rly??
gehoffen? rly??
De mijne ligt sinds de 20e bij de douane..
Nope; vanaf 22 euro mag je BTW aftikkenApache schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:16:
[...]
Bij mij sinds de 17e, nog niets concreets gehoord ... het ding kost maar 99$, dat is toch onder de waarde waar invoerrechten op gehoffen moeten worden?
BTW 21% (dat valt mee over de opgegeven waarde; euro of 10 maximaal)
13 euro administratiekosten PostNL (omdat ze de inklaring voor je doen).
Zoals een paar posts hierboven is verteld is het inderdaad 13 euro administratiekosten en 10,50 euro btw. Dan vind ik het nog steeds een hele mooie prijs. Wel jammer dat ik dan ook weer die 13 euro bij de controller mag gaan betalen
Toch vaag dat zoveel mensen invoerrechten moeten betalen. Heb ik dan zoveel mazzel gehad dat ik geen cent extra hoefde te betalen en hem al ruim twee weken heb?
Was ook bepaald geen early backer of zo met een backernummer van ver in de 50.000.
Blijf overigens bij mijn initiële mening dat ik nog behoorlijk underwhelmed ben van de Ouya. Ze zijn er nog lang niet. Al heb ik wel de overtuiging dat bijv goede XBMC support wel goed gaat komen.
Dit weekend maar eens wat emulators proberen, zie dat er een C64 emulator uit is.
Was ook bepaald geen early backer of zo met een backernummer van ver in de 50.000.
Blijf overigens bij mijn initiële mening dat ik nog behoorlijk underwhelmed ben van de Ouya. Ze zijn er nog lang niet. Al heb ik wel de overtuiging dat bijv goede XBMC support wel goed gaat komen.
Dit weekend maar eens wat emulators proberen, zie dat er een C64 emulator uit is.
[ Voor 8% gewijzigd door xahmol op 24-06-2013 16:09 ]
Komt de ouya ook in nederlandse (web)winkels?
Laten we het hopen, ik denk dat ik er toch graag een aan wil gaan schaffen!
Morgen komt hij officieel uit, eens kijken of ik hem via Amazon binnen kan trekken
Morgen komt hij officieel uit, eens kijken of ik hem via Amazon binnen kan trekken
Ik vermoed dat dat uiteindelijk wel zo zal zijn, maar pas ver nadat backers en preorders zijn uitgeleverd en alles beter op de rit zit. En misschien kan een tegenvallend succes, de eerste geluiden zijn nu toch wat gematigd negatief, ook nog wel roet in het eten gooien.Kw4kje schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:32:
Komt de ouya ook in nederlandse (web)winkels?
Verwacht dus nog geen OUYA's hier in de shops binnen enkele maanden ...
hier hetzelfdejaspov schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:07:
HKSHW code hier, ook niet te tracken via de nieuwe site. wachten is niet erg maar dit schiet niet op, helemaal geen idee hoe lang nog.
Misschien handig te vermelden wanneer je betaald heb?
Ik heb ook nog geen werkende tracking code (10 jan)
Ik heb ook nog geen werkende tracking code (10 jan)
Let op:
Beperk de levertijden/invoerrechten reactie tot een minimum, dit is geen PostNL topic.
Beperk de levertijden/invoerrechten reactie tot een minimum, dit is geen PostNL topic.