Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:05
Sideloaded Gotham werkte bij mij niet, geen geluid. Heb er toen niet langer naar gekeken, aangezien SPMC werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb zojuist de laatste versie (downloads: XBMC Media Center 13.1 RC 1) op de Ouya gezet (wat gemakkelijker ging dan ik dacht).
Had nog backup gemaakt van de map org.xbmc.xbmc maar dat bleek niet nodig.

En het mooi is dat bijv. Youtube add-on ook weer werkt; gaf eerst aan dat er een scriptfout was.

Dus het werkt weer mooi O+
DaCoTa schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:22:
Sideloaded Gotham werkte bij mij niet, geen geluid. Heb er toen niet langer naar gekeken, aangezien SPMC werkte.
Welk audiospoor niet? Hier werkt bijvoorbeeld AC-3 en DTS prima. Ouya is direct aangesloten op de tv, want helaas geen goede speakerset hier :'(

Op het 60Hz. verhaal na werkt dit zo lekker. In alles veel sneller dan een Raspberry Pi en nauwelijks duurder.
Vraag me alleen af wat er zo verschrikkelijk veel ruimte inneemt; is nog maar een paar MB over terwijl ik alleen XBMC, AutoPilot, Browser, ES File Explorer, FTP Server, CheapCast en F-Droid heb geïnstalleerd...

[ Voor 16% gewijzigd door Piet91 op 26-05-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54
Piet91 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:36:
Ouya is direct aangesloten op de tv, want helaas geen goede speakerset hier :'(
Wat ik heb gedaan;

De speakerset van Behringer MS16 die ik al had liggen;

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v294/ricepuppet/Onzin/behringer-ms16_zps0e0fde1e.jpg

Die heb ik aangesloten op een HDMI > AV out apparaat die ik gekocht heb via eBay

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v294/ricepuppet/Onzin/HD2-02_zpscfc40057.jpg

Is de goedkoopste en meest ideale opstelling als je niet teveel geld kwijt wilt zijn (plus minus 70 euro)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ricepuppet schreef op maandag 26 mei 2014 @ 20:34:
Wat ik heb gedaan;
(...)
Is de goedkoopste en meest ideale opstelling als je niet teveel geld kwijt wilt zijn (plus minus 70 euro)
Geld is niet het probleem; de medebewoners wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Gelukkig is de Behringer b.v. goed in te stellen in verschillende volumes/bassen/trebles. Elke andere speakerset met 3.5mm uitgang is aan te sluiten op bovenstaand output apparaat.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 16:22
Heb sinds een tijdje ook een Ouya. (kon ik goedkoop krijgen)

Werkt op zich prima. Wilde het voornamelijk gebruiken als mediacenter en emulator.

XBMC werkt prima Netfilx is helaas matige kwaliteit. (PS3 veel mooier)

Maar nu komt het als ik er een usb hdd aan hang welk stroom krijgt via een adapter.
Loopt ie na een minuut of 5 niet helemaal vast, maar word zo langzaam dat je er niets meer mee kan.

Heb het met 2 verschillende hdd geprobeerd maar allebei het zelfde effect.

Een usb stick werkt gewoon wel goed...

Is daar wat aan te doen misschien? Of heb ik gewoon pech. Anders gaat hij gewoon retour want zo heb ik er weinig aan.

Samsung story 1.5 TB
een WD 3 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Ik gebruik alleen maar USB powered HDD's. Werkt altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 16:22
Dan is er waarschijnlijk iets mis met mijn ouya.

Of zou het nog uitmaken dat mijn hdd ntfs geformatteerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Wazzup! schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 22:41:
Dan is er waarschijnlijk iets mis met mijn ouya.

Of zou het nog uitmaken dat mijn hdd ntfs geformatteerd zijn?
Mijn schijven zijn NTFS geformatteerd.

Misschien een cap aan hoeveel GB's de OUYA kan lezen? Of wellicht alleen USB powered devices?

Ik zou het hier zoeken en je probleem voorleggen, veel beter advies :)

• Piet91
  • Niet online
Ik kwam gisteren dit tegen.
Is een add-on voor XBMC op Minix NEO X8-H.
Deze zorgt ervoor dat de vaste output van 1080p 60hz. omgezet wordt naar bijvoorbeeld 24hz of 25hz.
Heel erg handig dus, helaas is deze speciaal voor dat apparaat gemaakt.

Ik ben hier niet handig genoeg mee maar ik hoop dat er nog zoiets komt voor de Ouya, of beter nog; een algemene add-on voor Android zodat het op elk Android apparaat met XBMC werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
+Eens even na ruim 1.5 jaar dit topic weer omhoog schoppen. :P

Bij mij staat de Ouya al maanden niets te doen maar toevallig kwam ik afgelopen week weer een link tegen waar duidelijk stond uitgelegd hoe je CM11 op de Ouya kunt zetten.

Omdat die van mij toch al niet gebruikt werd (deels omdat de geïnstalleerde Kodi problemen had) maar eens een poging gedaan en zojuist dus Cyanogen Mod CM11 op de Ouya gezet, inclusief Play Store.
Dit geeft i.i.g. veel meer mogelijkheden.

Nu eens kijken wat ik er nu mee kan doen, eventueel een of andere launcher installeren.
(Iemand nog handige tips, apps, launcher o.i.d.?)
Kijken of de Ouya nu nuttig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:17

RobertowNL

For your gear!

Werken de controllers (nog) goed onder CM11?
TV launcher van een andere TV box zou je kunnen overwegen, maar met een airmouse is de standaard Google launcher vaak ook prima.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
RobertowNL schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:56:
Werken de controllers (nog) goed onder CM11?
TV launcher van een andere TV box zou je kunnen overwegen, maar met een airmouse is de standaard Google launcher vaak ook prima.
•Ouya controller for the most part works. Home button behaves as a minimize command in Cyanogen. Touchpad does work so long as you do not plug a USB mouse into the Ouya. For some reason when you plug in a mouse for playing FPS games like quake it knocks out the controller touchpad functionality. You can temporarily get it back by un-pairing and re-pairing your Ouya controller via Bluetooth. But on reboot it’s gone again until you reload Cyanogen.
Thanks voor de suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piet91 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:51:
+Eens even na ruim 1.5 jaar dit topic weer omhoog schoppen. :P

Bij mij staat de Ouya al maanden niets te doen maar toevallig kwam ik afgelopen week weer een link tegen waar duidelijk stond uitgelegd hoe je CM11 op de Ouya kunt zetten.

Omdat die van mij toch al niet gebruikt werd (deels omdat de geïnstalleerde Kodi problemen had) maar eens een poging gedaan en zojuist dus Cyanogen Mod CM11 op de Ouya gezet, inclusief Play Store.
Dit geeft i.i.g. veel meer mogelijkheden.

Nu eens kijken wat ik er nu mee kan doen, eventueel een of andere launcher installeren.
(Iemand nog handige tips, apps, launcher o.i.d.?)
Kijken of de Ouya nu nuttig kan zijn.
En, bevalt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ja.

Zoals gezegd gebruik ik de Ouya bijzonder weinig maar dit is wel fijner dan eerst. Je hebt gewoon een Android tablet/telefoon op deze manier. Kodi werkt prettig (alle films, series e.d. komen nu ook gewoon goed door; daar had ik eerst ook problemen mee) en je kunt natuurlijk alle Android apps gebruiken.
Bijvoorbeeld Flightradar op tv-scherm is best geinig. Of de stream van de IP-camera toevoegen aan Kodi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piet91 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:00:
[...]

Ja.

Zoals gezegd gebruik ik de Ouya bijzonder weinig maar dit is wel fijner dan eerst. Je hebt gewoon een Android tablet/telefoon op deze manier. Kodi werkt prettig (alle films, series e.d. komen nu ook gewoon goed door; daar had ik eerst ook problemen mee) en je kunt natuurlijk alle Android apps gebruiken.
Bijvoorbeeld Flightradar op tv-scherm is best geinig. Of de stream van de IP-camera toevoegen aan Kodi.
Werken de normale android games ook eenvoudig met de joyad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:59:
Werken de normale android games ook eenvoudig met de joyad?
Niet getest. Maar heb wel eens een GTA gespeeld en dat was beroerd.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Beperk de levertijden/invoerrechten reactie tot een minimum, dit is geen PostNL topic.