Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Of zou ik contact me Dell kunnen opnemen om te vragen of ze het in die sloten kunnen plaatsen?
[ Voor 19% gewijzigd door Tanarus op 25-11-2012 14:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 17:51 ]
De EPP "truc" valt onder de werknemers & studenten categorie dus als je student bent kun je er ook "legaal" gebruik van maken.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 17:49:
Ik heb even een vraagje. Is die EPP truc niet illegaal als je geen werknemer bent? In een ander topic raadde iemand mij aan op deze truuk te gebruiken, maar er werd mij niet bij verteld waar aan je moet voldoen. Ook in de openingspost staat er niets over.
Je hoeft trouwens niet werknemer bij dell zelf te zijn, het gaat om grote bedrijven zoals bijv. de Rabobank.
[ Voor 10% gewijzigd door AdmiralSnipe op 27-11-2012 18:23 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dat had ik ook, was volgens mij na ongeveer 4 dagen aangepast.Orian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:00:
Bij shopkorting krijg ik atm slechts 0,67 euro korting. Ik vermoed dat ik alleen de korting krijg over de laptophoes die ik erbij had besteld (om zo boven de 699 euro te komen en een hogere EPP korting te krijgen). Er staat wel op de website dat dit 'achteraf automatisch aangepast wordt', maar heeft iemand enig idee hoe lang dat duurt?
Verwijderd
Ja, dat snap ik, maar ik ben geen werknemer bij één van de aangesloten bedrijven. Bedankt in ieder geval.AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:20:
[...]
Je hoeft trouwens niet werknemer bij dell zelf te zijn, het gaat om grote bedrijven zoals bijv. de Rabobank.
Trouwens, die 50 euro kortingsbonnen, zijn die er meestal? Ik wilde een Inspirion bestellen, maar ik weet niet of ik haast moet maken. Morgen is de laatste dag.
Simpelweg deze pagina in de gaten houden.
Waarom geen EPP? Ik heb het zelf twee keer laten gebruiken, een voor mijn zwager en een voor mijn kameraad, beiden Rabobank ingevuld en beiden geleverd. Bij mijn zwager werd door de UPS bezorger nog gezegd, zozo een cadeautje van de bank?
Anyway, zitten geen risico's aan. Ja kan zijn dat je order geannuleerd wordt, maar dan bestel je opnieuw.
SorryAdmiralSnipe schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:02:
[...]
Quad waarom post jij al wanneer ik nog aan het typen ben, 't gaat me te snel hier!
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 28-11-2012 00:09 ]
⏩ PVOutput☀️
En je bent toevallig ook geen student??Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:54:
[...]
Ja, dat snap ik, maar ik ben geen werknemer bij één van de aangesloten bedrijven. Bedankt in ieder geval.
Trouwens, die 50 euro kortingsbonnen, zijn die er meestal? Ik wilde een Inspirion bestellen, maar ik weet niet of ik haast moet maken. Morgen is de laatste dag.
Maar ookal ben je geen van beide, die EPP kortingen worden zelden gecontroleerd.
Als je bijvoorbeeld student invuld kun je een mailtje krijgen waarin je verzocht wordt om via je studentenmail te valideren dat je echt student bent, maar zoals ik al zei, dit gebeurt zelden.
Ik ben student en ik heb nergens iets extra's hoeven invullen.
En wat betreft die 50 euro korting, die komt regelmatig terug.
Soms worden de kortingen zomaar met een week verlengd en als dit niet zo is dan komen ze vaak binnen 1 á 2 weken weer terug.
Spit voor de aardigheid dit topic maar eens door om te kijken hoeveel codes er gepost zijn...
Quad waarom post jij al wanneer ik nog aan het typen ben, 't gaat me te snel hier!
[ Voor 4% gewijzigd door AdmiralSnipe op 28-11-2012 00:04 ]
Verwijderd
In ieder geval, ik heb nu bij Dell een notebook besteld. Dit heb ik gedaan via shopkorting, precies zoals zij dat aangeven. Maar hoe kan ik nu zien of in shopkorting mijn aankoop gerigsteerd is? Ik zie nergens een bevestiging staan?
Het duurt wel bij Dell minimaal een maand voordat het goedgekeurd is. Dit ivm levertijden en wet kopen op afstand enzo.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Maar hoe lang duurt het ongeveer voor dat het op die site staat? Ik bedoel dat de aankoop in ieder geval gerigsteerd staat. Ik heb nu speciaal niet via iDeal betaald zodat ik even kan afwachten om te zien of alles goed is verlopen bij Shopkoring.nl. Ik neem echter aan dat ik niet eindeloos kan wachten met het storten van het bedrag.
Als er namelijk iets mis is gegaan, dan moet ik de bestelling nogmaals plaatsen. De 7% korting wil ik niet mislopen!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 22:32 ]
Duurt ongeveer 2 a 3 dagen, shopkorting zelf zegt binnen 5 (werk)dagen.
⏩ PVOutput☀️
Dit dus, bij mij duurde het 4 dagen voordat het erop stond.Quad schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:33:
Ah ja, vraag niet goed gelezen
Duurt ongeveer 2 a 3 dagen, shopkorting zelf zegt binnen 5 (werk)dagen.
Heb net even op shopkorting gekeken en die van mij is nu na iets meer dan een maand op akkoord gesprongen.
Als het goed is wordt het begin volgende maand uitbetaald.
⏩ PVOutput☀️
Ja heb ik gedaan, anders kan ik nog een maand wachten!Quad schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:40:
@AdmiralSnipe, wel even in je account op uitbetalen klikken.
BeterAdmiralSnipe schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:41:
[...]
Ja heb ik gedaan, anders kan ik nog een maand wachten!
1 December wordt het naar je uitbetaald dan.
29-10-2012 Winkel aankoop Dell € 27.16 Openstaand
Hier staat het al een maand op openstaand helaas.
Hopelijk na morgen op goedgekeurd.
⏩ PVOutput☀️
Die van mij stond sinds 21 oktober op openstaand dus dan zal die van jou ook niet lang meer duren lijkt me.Quad schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:46:
[...]
Beter
1 December wordt het naar je uitbetaald dan.
29-10-2012 Winkel aankoop Dell € 27.16 Openstaand
Hier staat het al een maand op openstaand helaas.
Hopelijk na morgen op goedgekeurd.
21-10-2012 Winkel aankoop Dell € 44.37 Betaling aangevraagd
Verwijderd
Op alle Inspiron 15R laptops 3% korting !
Geldig t/m 5.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 0RQTL0V5V2K$9K
Op alle Inspiron 15R SE en 17 R SE laptops 5% korting
Geldig t/m 5.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : NDWHFSNJCQR?WB
Op alle XPS laptops 8% korting !
Geldig t/m 5.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : Q?B?M1MRPVXFCG
Op alle XPS Desktops 8% korting !
Geldig t/m 5.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : F919KJBDLD7BC9
Op de Inpsiron 660 model 6652 €30 extra korting !
Geldig t/m 5.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : P33G0RSD75C2S?
De sheet geeft overigens atm een prijs van E646 aan, terwijl ik zelf toch niet verder kom dan 5%epp + 5% waardebonkorting = E715. Wat mis ik?
Heeft iemand anders dat ook?
Shopkorting??Ashen Shugar schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:49:
Daarnaast: "Koop een Inspiron 15R SE of Inspiron 17R SE en ontvang gratis een externe harde schijf! Tijdelijke deal!"
De sheet geeft overigens atm een prijs van E646 aan, terwijl ik zelf toch niet verder kom dan 5%epp + 5% waardebonkorting = E715. Wat mis ik?
En de sheet berekent de volgorde van de kortingsbonnen fout af en toe, dat kan ook uitmaken.
Danku
Ja 76,25 zelfs.Delia schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:50:
Als ik nu een Inspiron 15R SE in het winkelmandje plaats krijg ik er een 'gratis' externe hdd bij. Echter wordt er hiervoor wel €67 in rekening gebracht. Ik kan deze niet verwijderen.
:9
Ik ben van plan om een XPS 15 te bestellen, met de epp truk en korting code gaat er op dit moment een leuk bedrag van af. Maar kan ik dat ook doen in combinatie met haalmeeruitjekaart erbij?
Als ik het goed begrijp zou dat moeten werken als de volgende stappen hanteer:
- inloggen op haalmeeruitjekaart
- naar de dell site gaan via de link daar
- naar de xps 15 gaan die ik wil bestellen/configureren
- adres aanpassen naar epp
- configgen en nadat het in mijn mandje is de korting code toepassen
- afrekenen maar
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Ik heb geen ervaring met haalmeeruitjekaart maar het is hetzelfde principe als shopkorting lijkt me.FongWan schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 01:59:
Hallo allen, misschien een domme vraag maar wil het toch even zeker weten.
Ik ben van plan om een XPS 15 te bestellen, met de epp truk en korting code gaat er op dit moment een leuk bedrag van af. Maar kan ik dat ook doen in combinatie met haalmeeruitjekaart erbij?
Als ik het goed begrijp zou dat moeten werken als de volgende stappen hanteer:Klopt het dat ik dan naast de epp en korting code ook nog eens cashback via haalmeeruitjekaart krijg?
- naar de dell site gaan via de link daar
- naar de xps 15 gaan die ik wil bestellen/configureren
- adres aanpassen naar epp
- configgen en nadat het in mijn mandje is de korting code toepassen
- afrekenen maar
Als dit zo is dan zou het gewoon moeten werken.
Wel zorgen dat je geen plugins hebt draaien die dingen blocken want dan zou het fout kunnen gaan.
Als je in de winkelmand kijkt naar de prijs van de laptop, is deze 76 euro goedkoper van aangegeven op de site.Delia schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:50:
Als ik nu een Inspiron 15R SE in het winkelmandje plaats krijg ik er een 'gratis' externe hdd bij. Echter wordt er hiervoor wel €67 in rekening gebracht. Ik kan deze niet verwijderen.
Per saldo is de schijf dus idd gewoon gratis.
ThanksAdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 02:34:
[...]
Ik heb geen ervaring met haalmeeruitjekaart maar het is hetzelfde principe als shopkorting lijkt me.
Als dit zo is dan zou het gewoon moeten werken.
Wel zorgen dat je geen plugins hebt draaien die dingen blocken want dan zou het fout kunnen gaan.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Quote van haalmeeruitjecard website:FongWan schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 11:58:
[...]
ThanksGa het proberen en laat het hier wel weten.
1
Log in op Haalmeeruitjecard.nl;
2
Klik op de link van je webwinkel naar keuze om te zien voor welke producten de Cashback korting geldt en onder welke voorwaarden;
3
Klik op de link van de webwinkel;
4
Vul je 'winkelmandje' niet vooraf op de website van de betreffende webwinkel;
5
Bezoek geen andere websites nadat je door Haalmeeruitjecard.nl bent doorverwezen naar de webwinkel van je keuze. Dit in verband met mogelijke problemen die kunnen ontstaan bij de geldigheid van de Cashback korting;
6
Doe je aankopen zonder gebruik te maken van andere kortingscodes. Deze kunnen niet worden gecombineerd met Cashback kortingen. Ook aanbiedingen die rechtstreeks door de webwinkel worden aangeboden, kunnen niet worden gecombineerd met de Cashback korting;
7
Bij het afronden van je bestelling dien je de pagina/browser niet af te sluiten, totdat de hele procedure is voltooid. Daarnaast moet je er om denken de link 'terug naar de webwinkel' te gebruiken, indien deze wordt weergegeven;
8
Herhaal alle stappen, indien je (of de webwinkel) de bestelling annuleert of aanpast.
Weet niet of je al besteld hebt maar dit las ik net op de website van haalmeeruitjekaart.
Staat dat je geen gebruik kunt maken van andere kortingscodes en dat je je winkelmandje niet vantevoren kan vullen.
Weet niet of dit wel zo is want ik meende dat hier mensen hebben gepost die wel gebruik hebben kunnen maken van de cashback van haalmeeruitjekaart.
Misschien dat iemand dit kan toelichten??
Als het echt niet werkt zou je shopkorting kunnen gebruiken want dat werkt sowieso i.c.m. met de kortingscodes en EPP.
Beide sites geven 7% korting maar bij haalmeeruitjecard kun je als je premium kaarthouder bent (geen idee wat dat inhoud) 10% korting krijgen lees ik net.
Je hebt gelijk, bedankt.Peatsmoke schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:30:
[...]
Als je in de winkelmand kijkt naar de prijs van de laptop, is deze 76 euro goedkoper van aangegeven op de site.
Per saldo is de schijf dus idd gewoon gratis.
Ik lees hier dat er pas na een maand het geld wordt vrijgegeven. Wordt de laptop al wel geleverd of volgt die pas na de goedkeuring op de cashback?
Ik ga een Inspiron 15R SE aanschaffen maar wil wel hebben dat 'ie op korte termijn geleverd wordt.
Verwijderd
Ik heb vorige week zaterdag mijn 15R SE gekocht via shopkorting.nl. Woensdag of donderdag kreeg ik een bericht dat hij de korting geregistreerd had en ik zie net op de dell site dat mijn laptop is verstuurd. Levertijd blijft dus gewoon 6-8 werkdagen (waarschijnlijk).Delia schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 08:11:
[...]
Je hebt gelijk, bedankt.
Ik lees hier dat er pas na een maand het geld wordt vrijgegeven. Wordt de laptop al wel geleverd of volgt die pas na de goedkeuring op de cashback?
Ik ga een Inspiron 15R SE aanschaffen maar wil wel hebben dat 'ie op korte termijn geleverd wordt.
Edit: Ik heb de 999 versie, de goedkopere versies zijn volgens mij sneller leverbaar als ik het goed heb.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2012 12:53 ]
Aangezien ik geen creditcard heb is de enige optie dan om het geld handmatig over te maken of bij aflevering te betalen. Ik vraag me af of die Shopkorting dan wel geregistreerd wordt. Gisteren heb ik een bestelling geplaatst en voor de betaling gekozen door het geld over te maken (want geen Ideal) en ik zie niks staan in mijn account bij Shopkorting.
Hebben anderen dit ook gezien (geen Ideal via EPP en wellicht geen registratie van Shopkorting?) ?
⏩ PVOutput☀️
Of bedoel je het deel over Shopkorting?
Edit: alles is geregeld. Ik wacht wel af of die shopkorting geregistreerd wordt. Bedankt voor de hulp!
[ Voor 55% gewijzigd door Delia op 02-12-2012 13:10 ]
Verwijderd
Ik ga er maar vanuit dat dit aankomende 2 weken nog goed komt.
⏩ PVOutput☀️
~edit: verkeerd gelezen.Delia schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:02:
Ik krijg echt geen Ideal te zien. Waar kan dat mee te maken hebben?
Of bedoel je het deel over Shopkorting?
Edit: alles is geregeld. Ik wacht wel af of die shopkorting geregistreerd wordt. Bedankt voor de hulp!
[ Voor 30% gewijzigd door AdmiralSnipe op 03-12-2012 10:50 ]
Verwijderd
Nee dat niet, maar ik kreeg er wel een gratis externe HD bij, die stond ook op de factuur. Maar ook daarbij kom ik niet met een percentage op het bedrag. Evengoed, het zal wel goed komen aankomende weken!Quad schreef op maandag 03 december 2012 @ 10:38:
Heb je een accessoire bij besteld?
Verwijderd
@ Darkstone. Zou je misschien anders nog een keer een link kunnen plaatsen met die kortingen zoals je dat vorige week ook gedaan hebt?
Alienware is goedkoper dan normaal momenteel. Zie Verwijderd in "[Ervaringen] Alienware producten - Deel 1". vergeet in het geval van de M17x niet de killer wifi kaart of dell datasafe (goedkoopste) toe te voegen. 'korting' vervalt vandaag.
Is de actie tot 24.00 uur vanavond geldig? Ben namelijk op mijn werk en pas in de gelegenheid om hem vanavond te bestellen...
Niet. Ik zou je zelfs afraden hem te nemen aangezien ik laatst wat kleine probleempjes ermee heb gehoord. maar als je voor €20 de killer wifi pakt kom je opeens in aanmerking voor 8% korting in plaats van 5%, en dat tikt bij zo'n bedrag flink aan.Tanarus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:38:
Die killer WiFi kaart is echt een must begrijp ik?
Weet je of de actie tot 24.00 uur vanavond is?
Dan zou ik een leuke accessoire nemen.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:41:
[...]
Niet. Ik zou je zelfs afraden hem te nemen aangezien ik laatst wat kleine probleempjes ermee heb gehoord. maar als je voor €20 de killer wifi pakt kom je opeens in aanmerking voor 8% korting in plaats van 5%, en dat tikt bij zo'n bedrag flink aan.
Contact opnemen met shopkorting, je ordernummer doorgeven en het wordt geregeld.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:09:
Even een vraagje. Ik heb vorige week donderdag een laptop besteld bij Dell. Nu staat er nog steeds niets op shopkorting. Ik weet dat de termijn van 5 dagen nog niet is verlopen. Toch vraag ik mij af of misschien de melding op shopkorting pas verschijnt als ik heb betaald voor de laptop. Is dat misschien zo?
⏩ PVOutput☀️
Ik neem aan dat je die 8% bij 1600 en hoger toch krijgt?Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:54:
[...]
Uit het hoofd, ik weet het niet heel zeker, werkt dat niet goed.
⏩ PVOutput☀️
Die truuc werkte ook toen je op de Inspiron 15R SE met €50,- korting 699,- moest betalen en dus kreeg je maar 2% EPP.
Met 8,- hoesje ga je over de 700,-- heen en dus 5%.
Scheelde wel euro of 15/20 op dat bedrag.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb vandaag gekeken op mijn account bij haalmeeruitjekaart en zie dat ik 7% cashback tegoed heb van het bedrag (excl btw) wat ik heb betaald voor mijn XPS 15. Dit bedrag moet nog wel goed gekeurd worden maar dat zal bij betaling gebeuren gok ik.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:42:
[...]
Quote van haalmeeruitjecard website:
*knip*
Weet niet of je al besteld hebt maar dit las ik net op de website van haalmeeruitjekaart.
Staat dat je geen gebruik kunt maken van andere kortingscodes en dat je je winkelmandje niet vantevoren kan vullen.
Weet niet of dit wel zo is want ik meende dat hier mensen hebben gepost die wel gebruik hebben kunnen maken van de cashback van haalmeeruitjekaart.
Misschien dat iemand dit kan toelichten??
Als het echt niet werkt zou je shopkorting kunnen gebruiken want dat werkt sowieso i.c.m. met de kortingscodes en EPP.
Beide sites geven 7% korting maar bij haalmeeruitjecard kun je als je premium kaarthouder bent (geen idee wat dat inhoud) 10% korting krijgen lees ik net.
Dus voorlopig ziet het er naar uit dat de 7% cashback van haalmeeruitjekaart te gebruiken is met de epp truc en een kortingscode.
Ik heb de volgende stappen uitgevoerd:
- browser cache legen, just in case
- naar de dell site gaan via de link in haalmeeruitjekaart
- naar de xps 15 gaan die ik wilde bestellen/configureren
- op het eerste configureer scherm van de xps 15 &cs=nldhs1 naar &cs=nlepp1 aangepast
- XPS 15 configgen en in mandje plaatsen
- kortingscode toepassen
- afrekenen met "Rabobank" als partner
Werkt de EPP truuk met Shopkorting zonder problemen?
Zo ja, wanneer zet je de EPP code erin? Is dat bij het scherm waar je de DELL XPS 12 I7 selecteer?
Jamesbond007uk
⏩ PVOutput☀️
Ik ga het zo uitvoeren. Bedankt. Als het niet lukt....jammer van die 5% extra korting...
Jamesbond007uk
Verwijderd
Ik ben via een vriend op dit topic terechtgekomen. Ik had graag wat hulp gehad bij het uitzoeken van het voordeligste tarief om een Dell laptop aan te schaffen. Voor de duidelijkheid, ik moet mijn laptop kopen in de Belgische e-store.
Ik wil dus een XPS 15 kopen van om en bij de €1500. Als ik een coupon code zou gebruiken van http://actiebon.blogspot.be/ krijg ik dus nog een korting van 8% bovenop de epp korting. Dat is uiteraard al een mooie korting maar ik vroeg me af of er hier nog iemand een coupon heeft liggen van 10% of meer. Indien nodig wil ik hem ook overkopen voor een redelijk bedrag.
Als er nog extra kortingsmogelijkheden zijn, had ik ze natuurlijk graag gehoord.
Alvast bedankt.
Mvg.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 19:12 ]
Verwijderd
Of toch een Dell Inspiron 15R SE, met een eindprijs van rond 680. Met i5, 7730M, 6GB RAM, 1920x1080. Opzich best wel aardig specs, maar ik twijfel over de logheid van zo'n laptop en hoe is het met de koeling? Ik wil een laptop die goed koelt en niet constant heet is. 15 of 17 inch maakt me niet zoveel uit en budget rond 650.
Je krijgt er dan ook nog eens een externe HDD erbij van 500GB en USB3.0
⏩ PVOutput☀️
Ik had echt niet verwacht dat ik wel even snel zou kunnen incasseren, maar ze kunnen het ook overdrijven.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Mijn zus ook:KillerBee schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:43:
6,5 week wacht ik nu al (and counting...) op goedkeuring van mijn korting op Shopkorting.nl. Als je Shopkorting vraagt of ze even willen uitzoeken waarom het zo lang duurt, krijg je een standaard mail terug met het antwoord dat het tot max. 3 maanden zou kunnen duren (ofwel: niet meer zeuren he, voor die 3 maanden om zijn).
Ik had echt niet verwacht dat ik wel even snel zou kunnen incasseren, maar ze kunnen het ook overdrijven.
29-10-2012
Winkel aankoop
Dell
€ 27.16
Openstaand
⏩ PVOutput☀️
Is namelijk wel errug veel korting
How are you doing?
Beiden hebben hun voordelen (23: grootte / XPS 27: Windows 7, betere garantie van Dell dan 23) en hun nadelen (23: Windows 8, touchscreen, blu-ray; zaken die 'm duurder maken dan nodig en minder goede garantie dan 27 / XPS 27: grootte) en hun algemene All in One aandachtspunten (hitte, levensduur, wat als 1 belangrijk onderdeel kapot gaat; pc weg?)
Zijn de volgende rekensommen goed?:
Inspiron 23 (1 jaar Collect & Return service & 90 dagen Premium Software Phone Support)
Beginprijs: €899.
Met EPP korting: 0.95 * €899 = €854.05
Prijs zonder BTW: (€854.05 / 121) * 100 = €705.83
Shopkorting: 0.07 * €705,83 = €49.41
Totaalprijs: €854.05 - 49.41 = €804.64
Mét 3 jaar Next Day In-Home Hardware & Premium Software Support service:
Beginprijs: €1009.54
Met EPP korting; 0.95 * €1009.44 = €958.97
Prijs zonder BTW: (€958.97 / 121) * 100 = €792.54
Shopkorting: 0.07 * €792.54 = €55.48
Totaalprijs: €958.97 - 55.48 = €903.49
En voor de XPS One 27 (1 jaar Next Day In-Home Hardware & Premium Software Support service)
Beginprijs: €999
EPP korting: 0.95 * €999 = €949.05
Prijs zonder BTW: (€949.05 / 121) * 100 = €784.34
Shopkorting: 0.07 * €784.34 = €54.90
Totaalprijs: €949.05 - 54.90 = €894.15.
Mét 3 jaar Next Day In-Home Hardware & Premium Software Support service:
Beginprijs: €1191.34
EPP korting: 0.95 * €1191.34 = €1131.77
Prijs zonder BTW: (€1131.77 / 121) * 100 = €935.35
Shopkorting: 0.07 * €935.35 = €65.48
Totaalprijs: €1131.77 - 65.48 = €1066.29
Ik kan geen zoveel euro of %-korting toepassen, want de Inspiron 23 heeft van Dell al €100 korting en de XPS One 27 €300. Deze prijzen/kortingen gelden helaas nog maar t/m woensdag aanstaande.
Ik zit zwaar te twijfelen om i.p.v. PC-boer PC of zelfbouw een van deze twee systemen te laten kiezen, want een mooi alles-in-een pakket is zeer aantrekkelijk. (PC wordt door stichting betaalt).
Reviews van de 27 zijn eigenlijk ook alleen maar positief, op gaming na, maar dat gebeurt niet met de pc hier.
Als beide vanafprijzen kloppen (€805 voor 23 en €895 voor 27) zijn ze tevens lager dan de €935 van de PC-boer pc met min of meer gelijke specs).
Maar ik twijfel vanwege de specifieke All in One aandachtspunten en service/garantie/reparatie, zeker na de 1, 2 of 3 jaar die je krijgt/koopt (à €90 - €190)

De €894.15 voor de 23 inclusief 3 jaar thuisreparatie is een mooie prijs, maar €1066.29 voor de 27 met 3 jaar thuisreparatie wordt veel te veel. Dus ik loop vast in die achteraf service van Dell; hoe dat in de praktijk gaat uitvallen en wat slim is (wel of niet bij kopen).
Ook omdat ik niet weet hoe het met die service/garantie/reparatie zit ná de 1 of 3 jaar service die je bij kunt kopen...
EDIT @ zondag 22:00 uur: De XPS 27 wordt 'm niet. Dat scherm is simpelweg véél te groot. De One 23 is wel enigszins interessant, maar touchscreen en Windows 8 zijn 2 zaken die we echt niet hoeven (touchscreen) of willen (Windows 8 ). Wat zou Dell brengen ná woensdag wanneer de huidige acties verlopen?
[ Voor 28% gewijzigd door Piet91 op 16-12-2012 22:04 ]
Verwijderd
Vervolgens zie ik dat de nieuwe actie die nu loopt nog voordeliger is en ik voor t zelfde geld zelfs 1 uitvoering hoger kan nemen. En daar staat zelfs dell express levering binnen 2 dagen bij.
Vanwege die lange levertijd had ik vrijdag al een mail gestuurd met verzoek tot annulering als dit niet eerder werd. Toen stond de status nog op werk in uitvoering dus mag ik volgens de voorwaarden nog annuleren. Ik heb echter nog steeds geen reactie ontvangen. En nu is de status in productie... maar ik ga ervan uit dat ik gewoon recht tot annuleren heb, want het verzoek heb ik via het formulier gestuurd toen de werk in uitvoering er nog stond. Dacht eerst nog, laat ik die ook wel leveren en stuur ik m terug, maar dan zit je blijkbaar verplicht vast aan 29euro retour kosten
En ik ga morgen eerst maar eens vragen hoe zeker het dan wel is dat ik de iets hogere uitvoering, wel binnen 2 of 3 dagen binnen kan hebben. Want dat geloof ik ook niet meer.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2012 10:30 ]
Da's zo'n beetje een standaard termijn die Dell aanhoudt, maar ze leveren eerder hoorVerwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 10:25:
Alweer spijt dat ik met Dell in zee ben gegaan. Ik heb mn Inspiron 15R SE goedkoopste uitvoering besteld met de kortingen van hier vorige week. Stond in de configurratie levering voor kerstmis. Is het uiteindelijk besteld en betaald staat er verwachte leverdatum 8-1-2013. Behoorlijk aso. Als het nou net niet voor de kerst is OK, maar gelijk 3 weken later??
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Voor de dell Dell Monitor U2713HM
How are you doing?
Dit zijn de kortingen die op de site van Dell staan, als jou code niet werkt, is de actie waarschijnlijk verlopen en moet je wachten op een nieuwe.stftweaker schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:01:
Over mijn eerdere post het gaat om deze kortingsbon : X4B3PH39VQDDM9
Voor de dell Dell Monitor U2713HM
Huidige codes:
Op alle Inspiron 15R laptops 25 € korting !
Geldig t/m 19.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : C0TQ2G7BL78QL8
Op alle Inspiron 15z laptops 50 € korting
Geldig t/m 19.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : PWJSWFR5SS6MTQ
Op alle XPS laptops 80 € korting !
Geldig t/m 19.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 713$TT3Z5C8V0M
Op alle XPS Desktops 80 € korting !
Geldig t/m 19.12.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 66BD$DRZ58QVFF
Bij actiecode zie ik nog wat korting voor de 22, 23 en 24 inch schermen en printers.
Bij shopkorting staat jou code inderdaad nog, maar als hij niet werkt, is hij verlopen.
De korting is overigens pas zichtbaar op het moment dat je gaat afrekenen, eerder wordt de korting in niet verwerkt in de bestelling procedure.
Ja, daar kwam ik inderdaad achter pas bij het afrekenen. Maar zodra de codes online kwamen heb ik ze direct geprobeerd. ( ik zit al heel lang te wachten op een aanbieding voor 27 inch dell) Maar ik heb ze gemaild. Zodra ik meer weet hou ik jullie op de hoogtePeatsmoke schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:20:
[...]
Dit zijn de kortingen die op de site van Dell staan, als jou code niet werkt, is de actie waarschijnlijk verlopen en moet je wachten op een nieuwe.
De korting is overigens pas zichtbaar op het moment dat je gaat afrekenen, eerder wordt de korting in niet verwerkt in de bestelling procedure.
How are you doing?
is het ook mogelijk om een laptop zakelijke te bestellen en dan de epp truuk en de korting van shopkorting te ontvangen of is dit niet mogelijk ?
iemand ? ik kan het namelijk nie vinden.
mvg
peter
[ Voor 13% gewijzigd door pwghost op 18-12-2012 13:49 ]
Het is nu 21-12 maar UPS heeft nog niks binnen van Dell.
Dan maar 'even' bellen. Met keuzemenu's. Met geautomatiseerde pakket-tracing. Met belMiepjes die niets kunnen zien en evenveel voor je kunnen betekenen.
En Dell zich maar verschuilen: 'Opgegeven leverdatum is geen garantie.' ZET DIE KEUZE DAN NIET EXPLICIET OP JE SITE!!! Zo'n disclaimer geldt voor standaard opgaaf van leverdata - anders is die extra keuzeoptie van nul en generlei toegevoegde waarde. Neem komijnekaas: 'Als u nú komijnekaas bestelt, krijgt u de pitjes erbij.'
Bidden dan maar voor levering op maandag 24-12? Want dinsdag en woensdag is het Kerstmis - en dan ligt alles stil natuurlijk.
(zucht) Waarom zijn die RoG's nou toch zo duur...
@Ubomb: is jouw bestelling al te track&tracen?
Wij gaan straks deze combinatie kopen. €805 voor een mooie 24" All in One met deze specs lijkt me een prima keuze. De extra garantie lijkt een overbodige optie te zijn, want Dell heb zich toch aan de consumentenrecht te houden. Wel jammer dat dat dus waarschijnlijk bij problemen wel lang gaat duren (i.i.g. langer dan Next Day In-Home Hardware Premium Software Support.Piet91 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:13:
Even een oriënterende vraag; ik zit voor m'n ouders te twijfel over de Inspiron 23 (versie met i5-CPU) en de XPS One 27 (versie met i5-CPU en Windows 7) als eventueel alternatief voor een kant&klaar pc van de PC-boer of zelfbouw.
Beiden hebben hun voordelen (23: grootte / XPS 27: Windows 7, betere garantie van Dell dan 23) en hun nadelen (23: Windows 8, touchscreen, blu-ray; zaken die 'm duurder maken dan nodig en minder goede garantie dan 27 / XPS 27: grootte) en hun algemene All in One aandachtspunten (hitte, levensduur, wat als 1 belangrijk onderdeel kapot gaat; pc weg?)
Zijn de volgende rekensommen goed?:
Inspiron 23 (1 jaar Collect & Return service & 90 dagen Premium Software Phone Support)
Beginprijs: €899.
Met EPP korting: 0.95 * €899 = €854.05
Prijs zonder BTW: (€854.05 / 121) * 100 = €705.83
Shopkorting: 0.07 * €705,83 = €49.41
Totaalprijs: €854.05 - 49.41 = €804.64
Ben benieuwd, maar we zullen geduldig moeten wezen; verwachte verzenddatum staat op dit moment op 21 januari 2013.

Vooral leuk als de huidige PC er per direct mee is opgehouden en we nu even uitzingen met een Windows 2000 pc.

Ben benieuwd of we door de constructie Shopkorting -> Dell -> EPP truc komen en uiteindelijk ook op dat bedrag uitkomen. (waardebonnen heeft geen zin; die gaan tot €80 en Dell geeft zelf al €100 korting, en die 2 werken niet samen blijkbaar)
[ Voor 9% gewijzigd door Piet91 op 22-12-2012 18:54 ]
Al een tijdje tevergeefs op de site van Dell aan het uitproberen om korting te krijgen voor de 15R SE. Op de site wordt reclame gemaakt dat alle(consumenten) inspirion laptops vanaf 499,- euro met 10% korting worden geleverd. Bij de 17R SE geeft hij in het winkelmandje (zowel consumenten als epp!) netjes de korting weer. Bij de 15R SE niet? Ook als ik door ga tot aan äfrekenen laten ze de 10% niet zien. Weet iemand hoe dat moet?
Groeten.
Drifter7
Op de 15r se pakt hij hem niet?...zal Dell morgen eens bellen/chatten
⏩ PVOutput☀️
Geldig t/m 26.12.12.
SL4FN8RP94S7DQ
Op alle Inspiron 15z laptops €50 korting
Geldig t/m 09.01.13.
2K21M47P$ZF?SM
Op alle XPS laptops €80 korting !
Geldig t/m 26.12.12.
VMPJ6M6VB4TD04
Op alle XPS Desktops €80 korting !
Geldig t/m 26.12.12.
X6K4Z4R85JFPLS
Ik heb al met iemand gechat. "Dat is een fout melding op de site" Ctrl + V: "Onze excuses voor het ongemak"Drifter7 schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:01:
Zie de rode banner op hun site....alle consumenten laptops boven de 499,- euro 10% korting
Op de 15r se pakt hij hem niet?...zal Dell morgen eens bellen/chatten
Derp

Je hebt helemaal gelijk. Dit kun je natuurlijk ook lezen als "F2fs-bestandssysteem wordt opgenomen in Linux-kernel 3.8"
Dan lees ik dat het alleen voor de inspiron en alle desktops is.
[ Voor 4% gewijzigd door Ernemmer op 24-12-2012 11:39 ]
Edit: @ hieronder: Een aantal dagen geleden heeft Dell idd alleen bij de 15R SE de korting weggehaald. Ik vermoed om commerciële redenen. Men doet nu toch kerstinkopen en Dell vermoedt dat ze meer winst behalen op deze manier. Ik vind het allemaal best, zolang ze die korting maar na de Kerst of oud op nieuw terugzetten.
[ Voor 30% gewijzigd door Joep op 24-12-2012 11:47 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Foutmelding dat de 15R SE niet onder de 10% korting of foutmelding dat er geen 10% korting wordt gegeven aan de 15R SE?Joep schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:22:
[...]
Ik heb al met iemand gechat. "Dat is een fout melding op de site" Ctrl + V: "Onze excuses voor het ongemak"
Derp
Verwijderd
Overigens is de korting bij één van de 17R SE ook niet correct verwerkt. Er staat:
Prijs € 1039
Totale Besparing* € 50
Vanaf € 989
50 euro korting is geen 10%.
Dit topic is gesloten.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.