[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.671 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drifter7
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 17:10
Ik heb vanmorgen ook ge-chat met Dell over die 10% die niet op de 15R SE wordt gegeven, maar waarmee ze wel adverteren. De man zei eerst dat de korting er al bij in zat, later zou hij met de marketingafdeling overleggen en mij vandaag een mailtje sturen...........niet dus, geen mail of iets.
Lijkt typisch Dell te zijn De schijnheiligen hebben wel even snel de banner aangepast, dat dan wel!
Merry Christmas!!!

Edit: zie net juist dat ze hun banner weer aangepast hebben naar hoe die eerst was met 10% op alle consumentenlaptops boven de 499,- euro ??

[ Voor 14% gewijzigd door Drifter7 op 24-12-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drifter7 schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:48:

Edit: zie net juist dat ze hun banner weer aangepast hebben naar hoe die eerst was met 10% op alle consumentenlaptops boven de 499,- euro ??
Die banner staat er al de hele dag.
Drifter7 schreef op maandag 24 december 2012 @ 18:48:
Lijkt typisch Dell te zijn De schijnheiligen hebben wel even snel de banner aangepast, dat dan wel!
Merry Christmas!!!
We kunnen nu naar onze korting fluiten aangezien morgen en overmorgen geen werkdag is en dus de korting verloopt als zij weer aan het werk gaan. Lekker is dat 8)7 .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drifter7
Er waren er meer die ook gezien hadden dat de banner (tijdelijk) veranderd was
Ernemmer schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:39:
Ik zei net dat ze de banner aangepast hebben. Ik zie dit.

[afbeelding]
Dell creert gewoon een chaos, dat werkt blijkbaar winstgegevend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De goedkoopste inspiron 17R SE is in nederland €45 goedkoper geworden. En de 15R SE in belgie is ook wat goedkoper dan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59

Quad

Doof

Zo, die kost nu +- €643,50 na cashback, dikke korting!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:31:
De goedkoopste inspiron 17R SE is in nederland €45 goedkoper geworden. En de 15R SE in belgie is ook wat goedkoper dan gisteren.
Leuk, 22ste net mijn 17R SE besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:53
S_De_B schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:41:
[...]

Leuk, 22ste net mijn 17R SE besteld :(
Via zo'n linkje die je als het goed is in je mailbox ontvangen hebt kun je kijken in welk stadium je configuratie verkeert.
Als de laptop nog niet in productie is kun je je order gewoon annuleren en een nieuwe plaatsen.

[ Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 25-12-2012 13:45 ]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:45:
[...]

Via zo'n linkje die je als het goed is in je mailbox ontvangen hebt kun je kijken hoe het leveren verloopt.
Als de laptop nog niet in productie is kun je je order gewoon annuleren en een nieuwe plaatsen.
Klopt, echter is die van mij al in productie. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:53
S_De_B schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:48:
[...]

Klopt, echter is die van mij al in productie. :'(
Dat is wel balen dan.
22e was op een zaterdag dus ik had verwacht dat je bestelling nog verwerkt moest worden.
Dat is het nadeel van dingen kopen, het wordt altijd weer goedkoper vlak nadat je iets gekocht hebt. 8)7

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:55:
[...]

Dat is wel balen dan.
22e was op een zaterdag dus ik had verwacht dat je bestelling nog verwerkt moest worden.
Dat is het nadeel van dingen kopen, het wordt altijd weer goedkoper vlak nadat je iets gekocht hebt. 8)7
Tja... :9
Nu maar hopen dat de lui van de klantenservice in een vrijgevige bui zijn, als deze überhaupt aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is vreemd dat de 17R SE modellen nu goedkoper zijn (en meer dan 10% korting hebben) dan de 15R SE die helemaal geen korting hebben. En dat terwijl in België de korting wel correct is verwerkt - zelfs meer dan 10%. Ik vraag mij af wat er zou gebeuren als ik nu een 15R SE zou bestellen. Zou ik toch 10% korting krijgen? Vast wel niet, maar aangezien ze nu nog dingen aan het veranderen zijn heb ik nog een beetje hoop dat de 15R SE modellen toch nog koring zullen krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik wacht nog even tot Kerst voorbij is. Anders wordt het een 17R SE

Edit: Ik ben wel blij dat de prijs van de 17R SE omlaag is gegaan en flink ook. Ik heb liever extra korting dan een gratis externe HDD.

[ Voor 50% gewijzigd door Joep op 25-12-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan toch een 17R SE dan zou ik niet wachten tot kerst voorbij is - goedkoper worden deze modellen niet. Normaal gesproken krijg je slechts 50 euro of 5% korting.

Ik denk niet dat de 10% korting verlengd wordt na de kerstperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voor ongeveer €645,- voor de goedkoopste 17R SE, goedkoper wordt hij echt niet, ook niet met kortingsbonnen.

PVOutput☀️

Verwijderd

Delete

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 15:25 ]

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

KillerBee schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:43:
6,5 week wacht ik nu al (and counting...) op goedkeuring van mijn korting op Shopkorting.nl. Als je Shopkorting vraagt of ze even willen uitzoeken waarom het zo lang duurt, krijg je een standaard mail terug met het antwoord dat het tot max. 3 maanden zou kunnen duren (ofwel: niet meer zeuren he, voor die 3 maanden om zijn :( ).

Ik had echt niet verwacht dat ik wel even snel zou kunnen incasseren, maar ze kunnen het ook overdrijven.
Het is inmiddels een kleine 8,5 week dat ik nu wacht op goedkeuring op Shopkorting.nl door Dell (and still counting...).
Berichtjes hierover op de Shopkorting site worden verwijderd en mails naar Shopkorting leveren niets op (Shopkorting neemt ook absoluut niet de moeite om bij Dell na te gaan waarom dit al zo lang duurt).

Ik hoop dat ik de korting ooit nog tegemoet mag zien, maar ik heb er inmiddels een hard hoofd in.
Zeer teleurstellende ervaring...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Quad

Quad

Doof

Na drie maanden keuren ze het sowieso goed, maar het moet eerder kunnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was ik net op tijd. Ik heb de 949 euro 17R SE besteld op de 26e voor 809 euro. Op een of andere manier kwam die dag 10% korting op 140 euro uit. Incl epp en shopkorting kom ik op een aangenamere 718 euro uit. Toch mooi meegenomen, 230 euro korting.

Verzending was ook nog gratis, maar zover ik zie is dat bijna altijd gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 17:32:
Volgens mij was ik net op tijd. Ik heb de 949 euro 17R SE besteld op de 26e voor 809 euro. Op een of andere manier kwam die dag 10% korting op 140 euro uit. Incl epp en shopkorting kom ik op een aangenamere 718 euro uit. Toch mooi meegenomen, 230 euro korting.

Verzending was ook nog gratis, maar zover ik zie is dat bijna altijd gratis
Heb ook geprofiteerd van dezelfde aanbieding op de 26e :). Wel binnenkort nog ergens een latje 8gb corsair geheugen op de kop zien te tikken, want 6gb is nu niet echt heel veel.

Alleen de verwachte levertijd staat op 22 januari. Hopelijk gaat dat toch iets sneller worden, zoals meestal wel het geval schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat de levertijd ook op de 22e, maar ik heb ook begrepen dat er meestal wel vroeger geleverd word. Op de site van Dell staat een gemiddelde levertijd van 6-8 werkdagen voor de 17R SE, en tijdens het bestellen stond er een verwachte leverdatum van 2 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:28
stftweaker schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:01:
Over mijn eerdere post het gaat om deze kortingsbon : X4B3PH39VQDDM9
Voor de dell Dell Monitor U2713HM
Bij mij werkt die code inderdaad ook niet. Geeft aan verlopen. Alleen op veel sites staat dat die geldig is tot eind januari.

Had Dell nog gebeld maar die zijn zo onbehulpzaam op dat gebied 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:21
Gaat die cashback actie van shopkorting.nl goed als je op de link klinkt en daarna naar www.alienware.nl gaat? Oftewel: zet ie een cookie (ik zie er teveel in firebug om het zeker te weten), of gaat het op basis van een url parameter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

heb interesse in een Alienware MX17 R4, maar heb nog enkele vragen voor de kenners onder jullie...

- Is het zinvol om een upgrade van een Full Wide HD scherm te overwegen naar een 120Hz scherm ?

- De 189€ korting, 160€+29€ shipping, die je verkrijgt met de volgende link uit de sheet :
http://configure.euro.del...s1&oc=N00W7m04&vw=classic
, is dit de epp korting ? Zelf betwijfel ik dit gezien deze korting vervalt op 3 januari 2013.

- Enige andere korting die ik nog kan vinden is deze coupon FGVNZP6GZ4??CV, welke op zijn beurt ook nog eens 75€ korting opleverd.

- Cashback blijk ik enkel te vinden via shopkorting.be, zo'n 1.5% van het aankoopbedrag.

Enige andere laptop die ik overweeg is de Asus G75VX-cv078h-be wegens Thunderbolt aansluiting,
kwalitatief scherm en mooie specs.

http://www.google.be/url?...hMZY0zES827GWRpDeSikcBIjw

Indien jullie nog tips hebben, zowel qua hardware als mogelijke kortingen hoor ik ze graag. ;)

Happy New Year en happy shopping :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 10:38
Wil momenteel een Dell Inspiron 17R SE bestellen. Echter kom ik niet echt uit de acties, wanneer ik de codes uit de sheet wil invoeren werkt hij niet. En heeft er nog iemand tips voor wanneer ik het beste de laptop kan bestellen in verband met de kortings acties? Kom nu uit op een korting van €50,- wat volgens mij erg mager is in verhouding met de kortings die ik teruglees in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Epp toegepast? Shopkorting weet je hoe dat werkt?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drifter7
MeRciLess schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:26:
Wil momenteel een Dell Inspiron 17R SE bestellen. Echter kom ik niet echt uit de acties, wanneer ik de codes uit de sheet wil invoeren werkt hij niet. En heeft er nog iemand tips voor wanneer ik het beste de laptop kan bestellen in verband met de kortings acties? Kom nu uit op een korting van €50,- wat volgens mij erg mager is in verhouding met de kortings die ik teruglees in dit topic.
Ik ben ook benieuwd waar je die 50,- korting weghaald of is het die standaard 50,- die Dell op de site aangeeft in het produktoverzicht van de 17 R SE modellen ? Of heb je een kortingscode hiervoor. Ik kan alleen een kortingscode van 5% vinden (google op dell.nl + kortingscoupon en je krijgt de codes te zien)
Zelf ben ik nog niet echt op de hoogte van Epp-trucjes(ondanks veel lezen), is dit nog te krijgen en hoe?
Bij shopkorting heb ik me aangemeld, maar moet je eerst de kortingcoupons verzilveren en dan de eventuele Epp-truuk voordat je het mandje opslaat en naar Shopkorting gaat? Kan er iemand helpen!? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autowiel
  • Laatst online: 20-08 16:09
Drifter7 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:09:
[...]

Ik ben ook benieuwd waar je die 50,- korting weghaald of is het die standaard 50,- die Dell op de site aangeeft in het produktoverzicht van de 17 R SE modellen ? Of heb je een kortingscode hiervoor. Ik kan alleen een kortingscode van 5% vinden (google op dell.nl + kortingscoupon en je krijgt de codes te zien)
Zelf ben ik nog niet echt op de hoogte van Epp-trucjes(ondanks veel lezen), is dit nog te krijgen en hoe?
Bij shopkorting heb ik me aangemeld, maar moet je eerst de kortingcoupons verzilveren en dan de eventuele Epp-truuk voordat je het mandje opslaat en naar Shopkorting gaat? Kan er iemand helpen!? |:(
Kort maar krachtig: zie openingspost, daar staat het heel duidelijk uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als ik alles uitreken kom ik voor de goedkoopste 17R SE op 680,- incl. EPP, 5% korting en shopkorting. Beginbedrag 799,- (incl. €50,- korting).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeRciLess schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:26:
Hecht niet al te veel waarde aan andermans korting. Tegenwoordig zijn de meeste coupons niet meer geldig met elkaar, of met epp. De korting die ik en enkele anderen hebben gehaald heb was waarschijnlijk een foutje. Normaal is het meestal 50 euro/5%/10% korting op de 15R en 17R SE modellen.

Mocht je een uitgebreide versie willen hebben, koop dan een goedkope versie en koop de upgrades los, dit kan ook aardig wat geld schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bds007
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 16:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
Quad schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 00:14:
Als ik alles uitreken kom ik voor de goedkoopste 17R SE op 680,- incl. EPP, 5% korting en shopkorting. Beginbedrag 799,- (incl. €50,- korting).
Die shopkorting die reken je alvast mee?
Ik heb het systeem gekozen van 799 incl. de 50euro korting. EPP van 39,95 en inclusief verzendkosten. Hiermee kom ik uit op 759,05 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drifter7
Ik ga ook voor een 15 R se of 17 R se.Ik denk eerder de 17, want hij blijft voornamelijk thuis. Alleen de verschillen in GPU doet me twijfelen of is er weinig verschil?
De epp-truuk werkt nu ook hier! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
Drifter7 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:01:
Ik ga ook voor een 15 R se of 17 R se.Ik denk eerder de 17, want hij blijft voornamelijk thuis. Alleen de verschillen in GPU doet me twijfelen of is er weinig verschil?
De epp-truuk werkt nu ook hier! >:)
Ik zou de volgende linkjes van notebookcheck even bekijken.

Performance
Benchmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MeRciLess schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:20:
[...]

Die shopkorting die reken je alvast mee?
Ik heb het systeem gekozen van 799 incl. de 50euro korting. EPP van 39,95 en inclusief verzendkosten. Hiermee kom ik uit op 759,05 euro.
Inclusief shopkorting en inclusief 5% korting coupon via de Dell site. http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht even kijken of de 15R SE ook 2 2.5" schijven kwijt kan. Het is wel fijn om een extra SSD kwijt te kunnen. Volgens mij is het toetsenbord van de 17R SE ook wat groter, voor mij ook een groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:56
Nu kon ik het niet meer nalaten om te bestellen ;-)
- EPP 5%
- € 100 incl. btw korting
- 5% via kortingscode $9GBG4JJH80VWX
- shopkorting
Helaas geen backlit keyboard, die is al 2 weken niet meer beschikbaar als optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
PatMan schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:44:
Nu kon ik het niet meer nalaten om te bestellen ;-)
- EPP 5%
- € 100 incl. btw korting
- 5% via kortingscode $9GBG4JJH80VWX
- shopkorting
Helaas geen backlit keyboard, die is al 2 weken niet meer beschikbaar als optie.
pff heb ik net gisteren de bestelling geplaatst... Helaas is de telefonische helpdesk gesloten, dus maar een email gestuurd om mijn bestelling te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
Trouwens de backlit keyboard is wel beschikbaar. Deze zitten op de expres laptops welke binnen 2 dagen geleverd worden. Zojuist een chatsessie gehad met een verkoper en die gaf aan dat annuleren nog mogelijk was. Maandag ochtend mijn bestelling maar annuleren en voor de express laptop gaan met backlit. Huidige leverdatum staat op 28 januari en dat duurt me toch echt te lang af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
Ai, inderdaad, is blijkbaar vandaag aangepast?! Zat er al 2 weken naar te kijken...

Heb mijn bestelling ook geannuleerd (kan via http://support.euro.dell....c=be&cs=bedhs1&l=nl&s=dhs ).

Voor zo'n 70 euro meer een backlit keyboard, 2 GB meer geheugen, een 2e harddisk en snellere levering is idd gunstiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
Denk dat ik ook dat express pakket neem, heb je de bestelling online geannuleerd en direct de andere besteld? Volgens de website is dit mogelijk, maar ik wacht liever tot maandag zodat ik zekerheid heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireblade!
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-12-2019
Ik wilde dit weekend de Inspirion 15R SE gaan bestellen maar door de 100 euro korting actie uiteindelijk gekozen voor de Inspirion 17R SE ( n0017s47) van 779 euro. Ik heb nog getwijfeld of ik voor de i7 zou gaan maar het prijsverschil was me toch iets te groot. Daarnaast ben ik niet van plan veel te gaan gamen dus zou een i5 (met 8 GB geheugen) voldoende moeten zijn.
Na het toepassen van de epp en kortingscode (5%) kwam ik op een prijs van 703 euro. Nu nog even afwachten of de shopkorting nog iets op gaat leveren.
Ik ging in eerste instantie voor een Toshiba omdat een vergelijkbare Dell laptop boven mijn budget zat. Maar via Tweakers pricewatch belande ik op dit forum en werd een Dell laptop ineens wel interessant. Daarom iedereen die dit forum in stand houdt bedankt!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
MeRciLess: online geannuleerd, maar ik wacht ook ff tot maandag een reactie af... 1 laptop is voldoende ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozzle
  • Laatst online: 15-09 23:32
Éénmalig 10% korting bij Dell online aankopen, geldig tot 9 januari

B13WMXBM15V7MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 20:39
Jozzle schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:09:
Éénmalig 10% korting bij Dell online aankopen, geldig tot 9 januari

B13WMXBM15V7MD
Gebruikt!! Held!! 3 Laptops besteld met 10% Waardebon en 8% Spaarwinkelen.

TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Haha, ik dacht ook dezelfde éénmalige kortingscode ontvangen te hebben, maar blijkbaar is deze dus niet éénmalig ;)

B13WMXBM15V7MD is dus gewoon te gebruiken voor 10% korting!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Deze werkt hier niet (meer), voldoet niet of vereist meer details.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autowiel
  • Laatst online: 20-08 16:09
Bij mij werkt die helaas ook niet, ben benieuwd naar de voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Oh, ik heb de code wel gekregen in de mailinglist voor zakelijke klanten. En was alleen op vostro, inspirion en XPS producten.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
Klopt, werkt bij zakelijke klanten, niet bij Thuis of EPP zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_X8
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-07 19:19
Ik heb zojuist de Inspirion 17 Se besteld en dit met express levering. Blijkt de leveringdatum ineens 25-01-2012 te zijn met een standaardlevering..... Uhhhmmm, klopt iets niet! Iemand ervaring mee?

Morgen sowieso ff bellen met de klantenservice.

EPP, shopkorting en kortingscode toegepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
  • Laatst online: 07-02 11:44
Ik probeer der wat van te begrijpen maar snap er echt niks van.

Ik wil de Dell Inspiron 15R SE i7 bestellen maar aangezien ik een echte Nederlander ben wil ik daar ook zo min mogelijk voor betalen.
Heb me aangemeld bij shopkorting maar hoe kom ik in hemelsnaam aan al die andere kortingen?

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tsja, dat staat er in het topic al heeeeeeel vaak uitgelegd, maar hieronder heel kort:

- Via shopkorting.nl naar Dell site.
- Selecteer de Dell 17R SE die je wilt en klik op kies en koop nu (nog niet in winkelmand plaatsen).
- In het volgende scherm vervang de URL NLDHS1 door NLEPP1
- Klik op 'Voeg toe aan mandje en koop direct'.
- In het overzicht scherm kan je kortingscode toevoegen die hier te vinden zijn: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
- Binnen 3 maanden (uiterlijk) na afronding van bestelling krijg je de cashback* van shopkorting.

Heel kort, de Dell Inspiron 17R SE van €879,- is na korting van €100,-, 5% kortingscode en 5%EPP €703,06
Van shopkorting krijg je dus (581,04 * 0.07) €40,67 terug.

* cashback bestaat uit bedrag betaald aan Dell excl. BTW.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drifter7
Quad schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:34:
Tsja, dat staat er in het topic al heeeeeeel vaak uitgelegd, maar hieronder heel kort:

- Via shopkorting.nl naar Dell site.
- Selecteer de Dell 17R SE die je wilt en klik op kies en koop nu (nog niet in winkelmand plaatsen).
- Klik op 'Voeg toe aan mandje en koop direct'.
- In het overzicht scherm kan je kortingscode toevoegen die hier te vinden zijn: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
- Binnen 3 maanden (uiterlijk) na afronding van bestelling krijg je de cashback* van shopkorting.

Heel kort, de Dell Inspiron 17R SE van €879,- is na korting van €100,-, 5% kortingscode en 5%EPP €703,06
Van shopkorting krijg je dus (581,04 * 0.07) €40,67 terug.

* cashback bestaat uit bedrag betaald aan Dell excl. BTW.
Er staat ook vaak dat je eerst naar Dell gaat(inloggen), dan de epp truck, mandje en kortingen.....mandje opslaan. Dan inloggen bij Shopkorting, via deze naar Dell weer inloggen en je mandje ophalen????? Ik ga er van uit dat jouw methode de betere is maar ik heb mijn methode ook hier ergens gelezen en ook toegepast. Bij "mijn" methode moet je trouwens inloggen bij Dell, bij de jouwe niet. Is er verschil?? 8)7

kleine aanvulling: Op de site van shopkorting staat dat je de kortingsbonnen niet moet toepassen in het bestelscherm anders zou daardoor de shopkorting niet geregistreerd worden of zoiets.. heb het gelezen maar kan het zo snel niet vinden.

gevonden:

"5. Zoek geen kortingscodes op andere sites en vergelijk geen producten op sites nadat u op onze link heeft geklikt. Ook niet tijdens het afrekenproces. Hierdoor wordt onze cookie overschreven en ontvangt u geen korting. Dit is namelijk een onderbreking in het aankoopproces waardoor er niets wordt gemeten. gebruik dus alleen kortingscodes die vermeldt staan op Shopkorting."

....Geeft dat bijvoorbeeld een conflict wanneer je de codes van de site van Dell haalt?

[ Voor 19% gewijzigd door Drifter7 op 07-01-2013 21:25 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij moet je altijd inloggen bij dell. Tenzij je tegenwoordig ook kan betalen zonder een dell.nl account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Na nu al 10 weken wachten op cashback via Shopkorting (en nog steeds geen goedkeuring), kom ik vanochtend ineens tot de 'fijne' constatering dat mijn account niet meer bestaat, gewoon ineens verdwenen, tot 5x toe proberen in te loggen, niets :? .
Ik ben zeer benieuwd of dit om een storing gaat, of dat mijn account daadwerkelijk in de prullenbak ligt.
Zou wat zijn, even 60 euro weg... :'( (Shopkorting? Voor mij nooit meer...wat een ballentent).

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 08-01-2013 06:35 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drifter7
Heb je ze al gemaild o.i.d. ? ik krijg altijd snel en duidelijk antwoord bij shopkorting en toch wel behulpzaam(mijn ervaring)....ik vermoed dat ze je account wel weer boven water krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
  • Laatst online: 15-08-2024
Zelf ben ik van Belgie en zou graag de Inspiron 15R SE (i5 processor) aankopen. Dit hoeft nu niet direct, ik kan ook nog 1 maand ofzo wachten. Ten eerste vroeg ik mij af als het wachten misschien beter zou zijn, de prijs kan nog dalen of er komen betere kortingen??

Ten tweede vroeg ik mij af als hier in dit topic veel mensen uit België zijn die al ervaringen hebben met de kortingen, aangezien ik hier toch vooral kortingsbonnen van 7% ofzo zie passeren die vooral bij de nederlandse cashbacksite van toepassing waren?

Ik ben volgens mij nog echt een leek in heel dit kortingsbonnentopci, waarvoor sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
@amadeus123: De prijs zit nu net iets beter dan gemiddeld, maar was bijvoorbeeld een dikke maand geleden een stuk beter... toen heb ik zelf de boot gemist omdat ik nog twijfelde, maar als je lang genoeg wacht komen die beter kortingen ook nog wel weer (toen op 1 moment extra externe harddisk + 100 euro korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Drifter7 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:13:
Heb je ze al gemaild o.i.d. ? ik krijg altijd snel en duidelijk antwoord bij shopkorting en toch wel behulpzaam(mijn ervaring)....ik vermoed dat ze je account wel weer boven water krijgen!
Yep, ik heb ze gelijk gemaild, vanmiddag nog een keer geprobeerd in te loggen en warempel, ik 'mocht' weer bij mijn account.
Maar tot nu toe nog steeds geen reactie vanuit Shopkorting (en dat vind ik toch niet netjes, want ik zou graag willen weten hoe en waarom).

Ik ga maar weer vrolijk verder met wachten op m'n cashback... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
http://nl-be.cashbackdeals.be/store/dell-zakelijk-be.php

Heeft iemand uit Begië hier ervaringen mee?

En momenteel ben ik al zover ( http://ecomm.euro.dell.co...ype=CFG&details=undefined ) geraakt zonder cashback, hopelijk is de link genoeg voor jullie om dit te zien. ( Het is €870 - € 150 (korting) - €36 (5%) - 13,68 (2% EPP)= 670 + 29 verzendkosten, wat ik wel raar vind want ik dacht dat er geen verzendkosten aan verbonden waren) Ik weet niet als ik juist bezig ben, want bovenaan staat "u bekijkt nederland aankoopprogramma voor werknemersmandje, terwijl ik uit belgie kom?

[ Voor 79% gewijzigd door amadeus123 op 08-01-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een bug. De c= parameter in de URL geeft het land aan. Dat je een nederlands mandje zou bekijken is een vertaalfout denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:42:
Dat is een bug. De c= parameter in de URL geeft het land aan. Dat je een nederlands mandje zou bekijken is een vertaalfout denk ik.
Ik had juist nog wat info in mijn post toegevoegd, namelijk: Het is €870 - € 150 (korting) - €36 (5%) - 13,68 (2% EPP)= 670 + 29 verzendkosten. Jammergenoeg dus geen 5% EPP te halen.

Ik kom dus op 699€ terwijl jou sheet zegt 670€?

[ Voor 23% gewijzigd door amadeus123 op 08-01-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@amadeus123

dit is de correcte link waarmee je terecht komt op de Belgische EPP Dell site. :P

http://www.dell.com/be/p/...acets=93410~0~1450394&p=1

Groetjes Zornikbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Het kan zijn dat ik mis ben zornikbe, maar ik moet toch niet vertrekken vanuit deze site? Het is toch deze volgorde die ik moet aanhouden:
- Via shopkorting.nl naar Dell site. (voor mij zal dit een belgische site worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeRciLess
amadeus123 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 07:41:
Het kan zijn dat ik mis ben zornikbe, maar ik moet toch niet vertrekken vanuit deze site? Het is toch deze volgorde die ik moet aanhouden:
- Via shopkorting.nl naar Dell site. (voor mij zal dit een belgische site worden)
In de startpost staat het volgende voor belgie. Ik denk dus dat je bedhs1 in moet vullen hiervoor.

Verander &cs=nldhs1 naar &cs=nlepp1 in de URL van een configuratiepagina, en je krijgt een paar procent korting als je het systeem in je mandje stopt.

Voor belgie werkt de epp truuk ook, maar gebruik je bedhs1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@amadeus

de link die onze topicstarter gebruikt heeft klopt alleszins niet (meer) voor de belgische gebruikers.
Dus vergeet "bedhs1", correcte url code is beepp1.

Voor de 17SE met I5 processor gebruik je volgende link:

http://configure.euro.del...c=be&l=nl&s=dhs&cs=beepp1

Kies je opties, stap 1, 2 en 3, na controle van je configuratie voeg je hem toe aan je mandje.
Vervolgens pas je de coupon toe: SMNGN7BGBGP399

Daarna sla je je mandje op, hiervoor dien je een account aan te maken bij Dell.
Deze wordt ook gebruikt voor de bestelling.

Om van de shopkorting.be te genieten dien je via deze website naar je opgeslagen mandje te gaan
die je hebt aangemaakt bij Dell.

Bij het afrekenen dien je wel een bedrijf in te vullen welke aangesloten is bij het EPP programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de Inspiron 15R SE bestellen, maar de 10% waardebonnen die ik had gevonden zijn allemaal net niet meer geldig.

Zijn er al andere bonnen voor de 15R SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een Dell Inspiron 15R SE besteld. Na het toepassen van zoveel mogelijk van bovenstaand beschreven trucjes, kwam ik uiteindelijk op een prijs van €713 (en niet de zoals in de Excel-sheet beschreven €670).
Nu kijk ik vandaag op de Dell-site en zie ik dat de pc met dezelfde specificaties nog slechts €636 basisprijs heeft (voorheen was dit €799 en €749 met de €50 directe korting). Dit wil zeggen dat de pc van gisterenavond tot vandaag plots meer dan €100 goedkoper geworden is!
Ik heb dus onmiddellijk zo'n formulier ingediend om mijn bestelling te annuleren (gezien ik gelezen heb dat dit kostenloos kan zolang de bestelling nog niet de status "verzonden" bereikt heeft). Na het verzenden van dit formulier kreeg ik de melding dat mijn aanvraag verstuurd was. Maar ik krijg hiervan geen kopie in mijn mailbox. Is dit normaal? Want in feite heb ik nu geen poot om op te staan als ze niet reageren en de status veranderd plots naar "verzonden"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Nu online
Ik kan je vraag niet beantwoorden Bartjuh, maar bedankt voor het melden van de prijsdaling!

Edit:

Tradedoubler code t/m 16 jan:

Dell Laptop + Desktop Deals
• EUR 50,- korting op alle Inspiron 15R en 17R SE laptops
Kortingscode: 7JH1305G1FPDV4 geldig t/m 16 januari 2012
Landingspagina: http://clk.tradedoubler.c...s&cs=nldhs1&~tab=5&~ck=mn (vul bij XXXXX uw Site ID in)

Wat bedoelt Tradedoubler met Site ID?

[ Voor 72% gewijzigd door Joep op 10-01-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siksiknick
  • Laatst online: 23-03 17:23
Mijn oude inspiron is total-loss verklaard dus moet nu een nieuwe. Die 10% korting van dell en die 5% van EPP zijn leuk. Maar kan natuurlijk mij niet goedkoop genoeg worden. Nog even afwachten op nieuwe bonnen. Neem aan dat deze zo komen aangezien de andere gister verlopen zijn ?

[ Voor 83% gewijzigd door siksiknick op 10-01-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Nu online
Hij werkt alleen voor MKB ben ik net achtergekomen. Helaasch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-02 08:50
In de Dell sheet staat een prijs van 708 euro ?
via dell kom ik zelf op 751,46 Euro. Doe ik iets verkeerd of mis ik iets ? :?

http://ecomm.euro.dell.co...ype=CFG&details=undefined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Shopkorting?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
In Belgie geld deze korting
50€ korting op alle Inspiron 15R SE en 17RSE laptops

Geldig t/m 16.01.13. GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA: LMX2N4NTTT?P9T

Maar als ik de code toepas in mijn winkelmandje dan vervalt de korting van 75€ die zowizo al op de site werd gegeven? Is dit normaal? Aangezien ik vorige week ook een code gebruikte maar dit was dan 5% korting en deze korting paste hij wel toe ondanks er toen ook al een korting op de site zelf werd gegeven. Is het misschien altijd zo dat % kortingen altijd kan worden toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geld ook in Nederland, code staat op shopkorting site, maar de 10% vervalt dan na invoeren ervan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amadeus123
Ja maar normaal gezien is dit niet het geval? Toch vorige week niet...
Toen had ik voor de 17 R SE 150€ korting op de site van dell. Daarna kon ik nog eens 5% kortingscode toepassen zonder dat de korting van 150€ vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de kortingen berekenen? Er staat op de sheet dat ik op 708 moet uitkomen maar dat lukt me niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De kortingsbonnen in de sheet zijn een klein beetje outdated. Het kan zijn dat het in de praktijk anders werkt dan in de sheet staat. De kortingspercentages kan je evt. zelf aanpassen. En vergeet de cashback actie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb echt geen idee hoe ik de dingen moet doen, even verder proberen dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je kan dus epp en shopkorting krijgen momenteel, via Dell krijgt je nu al 10% korting.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via dell krijg je 10% korting die al in de prijs is verwerkt en afvalt als je een waardebon gebruikt... dat is gewoon 0% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tuurlijk wel, 10% op de standaard prijs wat je normaal met een code omlaag haalt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siksiknick
  • Laatst online: 23-03 17:23
De code : LMX2N4NTTT?P9T . Werkt voor mij niet. Denk dat ik maar gewoon de 10 % van dell de 5% epp en dan hopen dat de Shopkorting deze keer wel werkt. Vorige bestelling is het mis gegaan, want heb er nooit meer iets van gehoord of gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:53
en dan hopen dat de Shopkorting deze keer wel werkt. Vorige bestelling is het mis gegaan, want heb er nooit meer iets van gehoord of gezien.
Pak je toch een andere. Er zijn er nog meer:
http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/340/Dell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Laatst online: 11:10
Bijzonder dat monitoren via een webshop goedkoper zijn dan monitoren via Dell zelf.. (incl korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk. Waarom zou je als third-party nog monitoren verkopen als dell zelf goedkoper is en veel betere service bied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-11-2023
De Spaarwinkelen.nl die heeft 8%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vallen die cashback acties van bv. spaarwinkelen.nl te combineren met het nlepp1 truukje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gek. Gisteren pakte hij hem nog wel, nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoezo? Je gaat via de link naar de Dell website, selecteer de laptop die je wilt, pas de url aan naar epp1 en voeg toe aan je mandje.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
Die nieuwe modellen van Dell zijn awesome, eindelijk kan ik er een bestellen (inspiron 15 geen glossy plastic meer, haat aan dat) en de 15r is ook vernieuwd.. Wordt tijd om met al die extra korting een leuke 15 of 15r te scoren :)
Wel faalt het bij de 15r, staat er in de beschrijving dat er een optioneel full hd scherm beschikbaar is, maar kan ik nergens aanvinken oid? Of moet men dat mailen aan dell ofzo?
http://www.dell.com/nl/p/...odel_id=inspiron-15r-5521

''Zie hoe uw films, games en video's tot leven komen op het HD TrueLife-beeldscherm van de Inspiron 15R of op het optionele Full HD-beeldscherm met antireflectiecoating. ''

Het is dat de 15R SE nog niet een update heeft gehad (dus met numpad er bij gefrot is de nieuwe) want die worden wel standaard geleverd met 1080p scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Waar lees je dat er optioneel een FullHD scherm bestelt kan worden bij de 15R?

Edit: De nieuwe 15R is helemaal niet interessant door de low power CPU..
De oude heeft nog wel normale full voltage CPU's.

[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 13-01-2013 00:36 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Quad schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:34:
Waar lees je dat er optioneel een FullHD scherm bestelt kan worden bij de 15R?

Edit: De 15R is helemaal niet interessant door de low power CPU..
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-5521/fs

Vervolgens dat +je met 'Details bekijken'
En dan naar beneden scrollen naar de tekst naast het toetsenbord:

''Ga lekker achterover zitten en geniet van de show
Zie hoe uw films, games en video's tot leven komen op het HD TrueLife-beeldscherm van de Inspiron 15R of op het optionele Full HD-beeldscherm met antireflectiecoating. .... ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je moet /pd hebben: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-5521/pd

Maar let alsjeblieft niet op die specificaties. De laptop staat er pas sinds vandaag op en ik heb al 4 fouten gespot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik lees het inderdaad.
Ik denk dat het nog wel erop komt te staan :).

Maar die nieuwe zien er goed uit inderdaad! De nieuwe Inspiron 15 ook namelijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Quad schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:41:
Ik lees het inderdaad.
Ik denk dat het nog wel erop komt te staan :).

Maar die nieuwe zien er goed uit inderdaad! De nieuwe Inspiron 15 ook namelijk.
Ik zal dan maar afwachten, kwam toevallig eergister de nieuwe modellen al tegen had nog geen tijd om verder te kijken. :P Ik herriner dat ik me bij de vorige check van de (oude) 15 ik had afgezien gezien de glimmende cover, maar nu met dat matte motiefje daarentegen.. :9 (en gunstige prijs uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het gebruik van ULV CPU's nu niet een geval van 'het ziet er goed uit'. De prijs is wel aardig. Maar eerst zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar ik mag hopen dat de ULV processoren een foutje is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Quad schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:48:
Maar ik mag hopen dat de ULV processoren een foutje is.
Staat ook bij de nieuwe 17 en 17R, dus misschien zijn ze er dan toch op overgestapt? (waarom zou het eigenlijk een fout moeten zijn? :P)

[ Voor 22% gewijzigd door MusicAddict op 13-01-2013 00:55 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.