[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

MrDoubleL schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:53:
Vandaag een bevestiging ontvangen om 19:55 dat de korting is verwerkt.
Same here! :*)

Als ik trouwens kijk hoeveel winkels er wel niet aangesloten zijn bij Shopkorting, ben ik bang dat dit een nieuwe 'hangplek' voor mij gaat worden :$ :+

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricogardien
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-02 22:35
De korting van spaarwinkelen duurt 2-3maanden, lekker dan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:59

Quad

Doof

Op alle XPS laptops 8% korting!
Aanbieding geldig t/m 07.11.12.

Gebruik deze code bij de kassa: ?S61JGR9P9BS9Q

Deze werkt bijvoorbeeld bij de XPS 13 ultrabook van €1149,- met EPP en deze kortingscoupon voor €1000,- Nu tot morgen ook nog 10% shopkorting waardoor je €82,- extra korting krijgt!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Quad, waar heb je deze code gevonden en is er voor de insprion ook al een ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gekregen in de mailing.

Verder nog geen nieuwe coupons gezien, zullen wellicht vandaag nog wel door komen. Of hou deze pagina in de gaten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt mijn Alienware te bestellen vanuit Belgie, zijn er nog kortingen die ik zou kunnen gebruiken? Naast epp (ik vul hier gewoon student in?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens mij zijn er voor Alienware verder geen kortingen beschikbaar.
Misschien als je even paar dagen wacht als er nieuwe codes komen of er iets tussen zit?

Is het een desktop of laptop?
Desktop is zelf bouwen namelijk goedkoper.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubkeh01
  • Laatst online: 15-09 12:45
Hoe werkt die 10% korting van shopkorting? Ik heb mijn inspiron 15R SE in mijn mandje staan met epp maar ik heb geprobeerd om dan nog van shopkorting die 10% eraf te krijgen maar dit krijg ik niet voor elkaar kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Shopkorting.nl, registreren en enige wat je moet doen is klikken op de link naar de dell website. Die vind je hier: http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell

Helaas is er nog geen kortingsbon beschikbaar, dus loop je €50,-- korting mis.

Nieuwe kortingen:
Dell kortingscode voor 3% korting op alle Inspiron 15R laptops: B374T6T50NQZ13
Dell kortingscode voor 5% korting op alle Inspiron 15R SE and 17R SE laptops: CPN5VD0PS5RV9V NIET GELDIG INCL. EPP!
Dell kortingscode voor 8% korting op alle alle XPS laptops: CXJ6$FZK4MNW99
Dell kortingscode voor 8% korting op alle alle XPS desktops: S4QNW65B?8BFV$
Dell kortingscode voor 25% korting op alle laser printers: XVTBHFC5$$VL48
Dell kortingscode voor 25% korting op alle Dell printers: RQ?$72K0KTKBF1
Geldig van 1-11-2012 tot 7-11-2012.

[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 01-11-2012 14:55 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubkeh01
Ja want ik heb me geregistreerd en ga via de link naar de site en heb de epp al gebruikt en heb dus nog 985,63 open staan maar daar gaat dus geen korting af via shopkorting? Dit vind ik juist raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dan wat er op die website staat. Je krijgt je 10% korting achteraf pas terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Die krijg je naderhand via shopkorting terug.
Cashback :)

En voor je weer gaat roepen, je krijgt 10% over het bedrag excl. BTW. Dus iets van bijna €60,- ?

[ Voor 45% gewijzigd door Quad op 01-11-2012 14:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubkeh01
Okj dan ga ik dit toch doen! Is toch weer 60 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubkeh01
Quad kun heb jij ervaring met bestellen via shopkorting? Zo ja kun jij me dan een indicatie geven hoelang het duurt voor je de korting ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:41
Rubkeh01 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:12:
Quad kun heb jij ervaring met bestellen via shopkorting? Zo ja kun jij me dan een indicatie geven hoelang het duurt voor je de korting ontvangt?
Mijn naam is niet Quad maar bij mij duurde het iets van 3-4 dagen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

AdmiralSnipe schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:22:
[...]

:+

Kan tot ongeveer 5 dagen duren.
Dat het geregistreerd wordt door SK kan wel binnen 2 dagen gebeuren, akkoord om uit te betalen duurt meestal ietsje langer.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 01-11-2012 15:28 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubkeh01
Oke beide bedankt voor de support alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:08:
Volgens mij zijn er voor Alienware verder geen kortingen beschikbaar.
Misschien als je even paar dagen wacht als er nieuwe codes komen of er iets tussen zit?

Is het een desktop of laptop?
Desktop is zelf bouwen namelijk goedkoper.
Het is een M17x laptop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubkeh01
Heren,

ik heb gisteren mijn laptop besteld met shopkorting 10%. klopt het dat ik de shopkorting nog niet in mijn SK account zie?

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Rubkeh01 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:54:
Heren,

ik heb gisteren mijn laptop besteld met shopkorting 10%. klopt het dat ik de shopkorting nog niet in mijn SK account zie?

Groeten.
AdmiralSnipe schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:22:
[...]

Quad schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:27:
[...]

:+

Kan tot ongeveer 5 dagen duren.
Dat het geregistreerd wordt door SK kan wel binnen 2 dagen gebeuren, akkoord om uit te betalen duurt meestal ietsje langer.

Daar kan je enkel shopkorting en EPP korting gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 02-11-2012 11:09 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:11:
Op alle XPS laptops 8% korting!

Gebruik deze code bij de kassa: ?S61JGR9P9BS9Q

Deze werkt bijvoorbeeld bij de XPS 13 ultrabook van €1149,- met EPP en deze kortingscoupon voor €1000,- Nu tot morgen ook nog 10% shopkorting waardoor je €82,- extra korting krijgt!
?S61JGR9P9BS9Q heb ik ook in de mailbox ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik wil graag de dell inspiron 15 bestellen. Nu las ik op dit forum over shopkorting en epp toepassen. Kan ik dit ook doen om deze laptop te bestellen en zo ja, hoe werkt dat dan?
Ik heb geprobeerd om via de site van shopkorting.nl naar de site van dell te gaan om de laptop te bestellen. Maar ik doe denk ik iets verkeerds met de url-code te veranderen. Er gebeurt namelijk niets in mijn winkelmandje als ik &cs=nldhs1 probeer te veranderen in &cs=nlepp1.

Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:31:
Hallo allemaal,

Ik wil graag de dell inspiron 15 bestellen. Nu las ik op dit forum over shopkorting en epp toepassen. Kan ik dit ook doen om deze laptop te bestellen en zo ja, hoe werkt dat dan?
Ik heb geprobeerd om via de site van shopkorting.nl naar de site van dell te gaan om de laptop te bestellen. Maar ik doe denk ik iets verkeerds met de url-code te veranderen. Er gebeurt namelijk niets in mijn winkelmandje als ik &cs=nldhs1 probeer te veranderen in &cs=nlepp1.

Alvast bedankt!
Welke probeer je precies te bestellen? De normale 15, de 15R of de 15R SE?

Voor EPP moet je bij het aanpassen van de laptop de epp veranderen, niet in het winkelmandje. Dus waar je accessoires etc. kan kiezen.

De 15R levert met code B374T6T50NQZ13 nog eens 3% extra korting op. Weet niet of het met EPP of zonder EPP is, maar EPP is tot 700,- 2%.. Dus kan je beter voor de code gaan mochten ze niet te combineren zijn.

Edit: De code B374T6T50NQZ13 werkt niet icm EPP korting! Dus voor korting verkies het gebruik van deze code boven EPP. Dit geld bij de Inspiron 15R

Nieuwe codes die wél werken met EPP zijn hier te vinden: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
Op alle Inspiron 15R laptops 3% extra korting
Geldig t/m 7.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : $SBVJTD69BHH0R
Inspiron 15R €599,- kost na kortingscode en EPP €569,42
Op alle Inspiron 15R SE en 17 R SE laptops 5% korting
Geldig t/m 7.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : JP26QKR124B0VR
Inspiron 15R SE €749,- kost na kortingscode en EPP €675,97.
Op alle XPS laptops 8% korting !
Geldig t/m 7.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 7P1D2NT74PNXMB
Op alle XPS Desktops 8% korting !
Geldig t/m 7.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : ?D5NX61250LB07
Bij elk van deze gelden alleen vandaag nog 10% shopkorting cashback over bedrag excl. BTW. Vanaf morgen is dit weer 7%.
Succes!

[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 02-11-2012 13:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:31:
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!
Je hoeft trouwens niet per se de url te veranderen.
Ik ben via shopkorting naar de Dell site gegaan en kwam volgens mij gelijk bij de aanbiedingenpagina.
Vervolgens heb ik op het Dell logo links bovenin geklikt zodat je teruggaat naar de het beginscherm van de website en heb vervolgens op "Werknemers & studenten geklikt" zodat je de epp korting ontvangt.
Dit werkte ook gewoon i.c.m. shopkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, ik heb hem besteld. De korting en epp is gelukt, ik hoop de shopkorting ook! Dank voor de info Quad en AdmiralSnipe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Goeie deals dan, veel beter dan gewoon direct Dell bekijken en kopen...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 08:15

Badderbeest

De enige echte

Op alle Inspiron 15R laptops 3% extra korting¹
Gebruik deze code bij de kassa:
CL6L9KK3V72H0X

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athletic
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
Werkt deze sheet wel correct? Want als ik een Alienware toevoeg aan mijn mandje dan krijg ik telkens de basisprijs en niet de eindprijs van de excel sheet (terwijl de eindprijs wel zo'n 200 euro goedkoper is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De sheet berekent shopkorting cashback al meteen mee. Als je de optie aanzet in cel B23 op de landing page uit het hoofd neemt hij ook de epp truuk mee.

De prijs in de sheet is altijd lager dan de prijs bij dell, want wat je bij dell te zien krijgt is exclusief de cashback. Dan moet je wel cashback gebruiken uiteraard.

Er zijn wel wat situaties waar de sheet incorrect is. Maar dat is dan omdat de volgorde van waardebonnen incorrect is waardoor het percentage epp in de verkeerde (5% in plaats van 2%) categorie valt, bijvoorbeeld. Dat is niet van toepassing op alienware omdat je toch geen kortingsbonnen hebt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athletic
Het was inderdaad de cashback dat ik overzien heb, maar deze is toch maar 1.5% dit komt toch niet op 200 euro verschil (voor belgische consumenten alvast)?

En nog een vraagje:

Is het normaal dat de 7970m nooit te verkrijgen is via de sheet? Want ik heb nu al een week lang elke dag een nieuwe versie gedownload in de hoop dat hij er ooit tussen komt te staan -_-

Sorry voor de vele vraagjes en alvast bedankt. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Athletic op 07-11-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de sheet staat elke variant die je op de dell site kan vinden (en een paar die je alleen kan vinden door in de url te neuzen). Uit het hoofd is de bovenste de goedkoopste met HD 7970m: als je hem kiest kan je op de dell site de grafische kaart upgraden naar een andere. Vergeet ook het scherm niet.

Wat betreft de cashback, dat klopt. De sheet is eigenlijk voor nederland gemaakt, daarom wordt (of meer precies, werd) er 19% btw toegepast. In nederland heb je 7% cashback, terwijl je in belgie geen dergelijke percentages hebt. Dat kan je ook uitzetten ergens op de landing page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
  • Laatst online: 06-09 16:11
Beste tweakers. Ik ben nieuw op het forum (was mn een lezer) en heb gisteren een insperion r15 SE besteld bij Dell. Heb EPP gedaan en kortingsbon gebruikt, maar nu wil Dell telkens dat ik mijn bestelling bevestig met een e-mailadres vanaf de Rabobank (waar ik dus niet werk) of van een studentmailadres (wat ik dus niet meer ben). Ondertussen heb ik nog wel een orderbevestiging gekregen. Kan ik die e-mails van Dell, die overigens in het engels zijn, nu gewoon negeren? Ik heb dit topic al doorgelezen en meerdere mensen hebben een dergelijk mailtje gekregen, maar ik heb niet kunnen vinden of het gewoon te negeren is, of dat ik iemand moet zoeken die student is en de order wil bevestigen.

Verder heb ik ook geprobeerd om de cashbackoptie te gebruiken, maar om de één of andere reden slaat Dell mijn winkelmandje niet op. Uiteindelijk heb ik daar dus maar vanaf gezien. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Cashback gewoon op link van shopkorting klikken en daar de laptop mee uitzoeken. Staat vaak beschreven hier.
Mbt die mail, negeren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
Tnx, de beschreven cashbackoptie + EPP heb ik geprobeerd, maar daarvoor is het wel noodzakelijk dat het winkelmandje daadwerkelijk wordt opgeslagen. Maar telkens als ik op de site van Dell kom, moet ik opnieuw de bestelling plaatsen, ondanks dat ik 3 minuten daarvoor het winkelmandje heb opgeslagen. Maar goed, doet er eigenlijk ook niet meer toe, de bestelling is immers gedaan. Was nieuwsgierig of het aan mij lag, of aan de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
burnds schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:37:
Tnx, de beschreven cashbackoptie + EPP heb ik geprobeerd, maar daarvoor is het wel noodzakelijk dat het winkelmandje daadwerkelijk wordt opgeslagen. Maar telkens als ik op de site van Dell kom, moet ik opnieuw de bestelling plaatsen, ondanks dat ik 3 minuten daarvoor het winkelmandje heb opgeslagen. Maar goed, doet er eigenlijk ook niet meer toe, de bestelling is immers gedaan. Was nieuwsgierig of het aan mij lag, of aan de site.
Zoals Quad al zegt is het niet noodzakelijk om een bestelling in je winkelmandje te hebben opgeslagen om de cashback + EPP kortingen te ontvangen.
Als je vanaf de shopkorting link naar de website van dell gaat en vanaf daar je laptop opnieuw samenstelt werkt het ook gewoon.
Welke kortingen heb je nu gemist dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnds
Hmm,heb nu blijkbaar alle kortingen gemist, want ik heb een e-mail van Dell dat ze de bestelling annuleren omdat ik geen e-mail heb gestuurd vanaf student-/Rabobank-mailadres. Dan maar opnieuw proberen via de shopkorting-site. Overigens probeerde ik het eerst via waardewinkelen.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

op shopkorting.nl registreren -> link klikken -> kies de Dell die je wilt -> Epp regelen (risico klopt, maar gaat 99 x goed van de 100) -> winkelmandje plaatsen ->kortingscode toevoegen -> afronden -> betalen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athletic
Bedankt voor de hulp Darkstone.

[ Voor 79% gewijzigd door Athletic op 08-11-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venneke
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:55
Via Spaarwinkelen gisteren geld teruggestort gekregen, heeft wel een maand geduurt (aankoop 2-10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:44
Deze al bekend hier?

Dell Laptop + Desktop Deals
• 3% korting op alle Inspiron 15R laptops
Kortingscode: DQ1V94LJ0N7CFB geldig t/m 14 november 2012

• 5% korting op alle Inspiron 15R and 17R SE laptops
Kortingscode: V16C8VS$WN89CG geldig t/m 14 november 2012

• 8% korting op alle XPS laptops
Kortingscode: S$LWJNLV?$CJ9H geldig t/m 14 november 2012

• 8% korting op alle XPS desktops
Kortingscode: 1MK3V1BC?24PMX geldig t/m 14 november 2012

Dell Printer Deals
• 25% korting op alle laser printers
Kortingscode: XVTBHFC5$$VL48 geldig t/m 30 november
• 25% korting op alle Dell printers
Kortingscode: RQ?$72K0KTKBF1 geldig t/m 30 november

Dell Monitor Deals
• 20% korting op alle geselecteerde 23 en 24 inch monitoren
Kortingscode: TGRQLC?MMV130W geldig t/m 30 november
• 15% korting op alle geselecteerde 22 inch monitoren
Kortingscode 3PV$5R4ZJQBP3V geldig t/m 30 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Zijn er met de feestdagen in zicht nog leuke kortingsacties te verwachten van Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De meeste bedrijven hebben met de feestdagen acties dus ik denk het eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De grap is dat dell altijd acties heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:52:
De grap is dat dell altijd acties heeft ;)
Ja precies :/. Geen zin om te wachten en een Dell Inspiron 15R SE besteld. Het is gelukt om EPP te combineren met een coupon en daarmee 8% korting te scoren, daarna nog 8% via spaarwinkelen. Best leuk shoppen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

3 % korting op alle Inspiron 15R laptops¹
Aanbieding geldig t/m 14.11.12.
Gebruik deze code bij de kassa:
B?B2HL$PR5LVL9

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Shopkorting:
Uw korting bij Dell

7% korting op de orderwaarde

Korting wordt berekend over de orderwaarde exclusief BTW.
De korting bij Dell is niet direct zichtbaar in het account en kan tot 5 werkdagen duren.

Indien er 2 artikelen tegelijk zijn besteld, zal er eerst een lagere korting te zien zijn. Dit zal achteraf automatisch aangepast worden in uw account.

Extra kortingsactie Dell
Ontvang tot en met 18 november 9% shopkorting op alle Dell aankopen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt eer Dell de korting op Shopkorting.nl goedkeurd? (korting staat sinds 31-10 bijgeschreven, maar wacht nog steeds op akkoord van Dell).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hier ook nog niet akkoord gegeven. Eind oktober geregistreerd. Heb al contact gezocht eergisteren dus afwachten op een reactie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik las zojuist op de site van Shopkorting een reactie van iemand die al ruim een maand wacht op akkoord van Dell, waarop Shopkorting reageert dat ze verwachten dat dit nu snel zal gebeuren. M.a.w.: het duurt dus zeker een maand ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Bij mij duurde het 1 maand en 1 week voordat hij op akkoord sprong (Shopkorting) . Reken dus sowieso op ruim 1 maand idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze keren sowieso niet binnen een maand uit om te voorkomen dat er mensen zijn die eerst shopkorting incasseren en zich daarna beroepen op de wet koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Klopt inderdaad.

Ooit een keer Wehkamp bestelling geplaatst, direct betaald maar werd nog niet akkoord gegeven. Een keer wat terug gestuurd, en op moment dat het termijn verstreken was van 14 dagen werd het akkoord gegeven.

PVOutput☀️

Verwijderd

Nieuwe kortingen;

Op alle Inspiron 15R SE en 17 R SE laptops
€50 korting

Geldig t/m 21.11.12.

GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : K0G2R6ZZV5R?47

Op alle Inspiron 15z laptops €50 korting

Geldig t/m 21.11.12.

GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : KSTTBF9X40XL99

Op alle XPS laptops €80 korting !

Geldig t/m 21.11.12.

GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 061MDPW3Z42P0B

op alle XPS Desktops €80 korting !

Geldig t/m 21.11.12.

GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 5HHNC7TNWJFH14

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Niet helemaal ontopic maar mijn vriendin wil een nieuwe laptop kopen van Dell. Is het verstandig om nu te kopen of wachten op speciale kerstaanbiedingen? Het gaat om de Inspiron 15 3520.

[ Voor 9% gewijzigd door Loev op 16-11-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk topic dit. Was eerst van plan om voor een ASUS te gaan. Maar een top of the line 15R SE voor 680 euro (mits ik hem op de zaak kan halen) kan je eigenlijk niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan hem zelfs voor € 612 incl krijgen met i5 via het consumentengedeelte..

Over de kerstaanbiedingen gesproken. De inspiron 15R SE met i5 en de XPS 12 zijn momenteel scherper geprijsd dan normaal. Wat de rest van de notebooks betreft zou ik wachten of dell nog met een leuke aanbieding komt.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athletic
Ik ben zelf ook aan het wachten op betere aanbiedingen. Momenteel is er geen enkele korting (voor alienware) en ook de epp truuk lijkt niet meer te werken voor Belgie =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is 99% van de tijd geen korting voor alienware. Alleen de epp truuk en cashback acties. Ik zou daar niet al te lang op wachten, zelfs zonder kortingsbonnen kielhaalt de M17x al het andere in het segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:51:
Je kan hem zelfs voor € 612 incl krijgen met i5 via het consumentengedeelte..

Over de kerstaanbiedingen gesproken. De inspiron 15R SE met i5 en de XPS 12 zijn momenteel scherper geprijsd dan normaal. Wat de rest van de notebooks betreft zou ik wachten of dell nog met een leuke aanbieding komt.
Ik begrijp deze post niet helemaal, is deze aan mij gericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De 2e alinea was een reactie op de vraag of er nog aanbiedingen zouden komen deze kerst, daar was een paar posts geleden een discussie over. De eerste alinea was gericht aan jou.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:31:
De 2e alinea was een reactie op de vraag of er nog aanbiedingen zouden komen deze kerst, daar was een paar posts geleden een discussie over. De eerste alinea was gericht aan jou.
Ja dat snap ik, was vergeten de 2e alinea eruit te halen.

Maar ik zeg dat ik de 'top of the line' (waarmee ik dus niet de goedkoopste bedoel) en 'op de zaak'. Jij reageert met i5 en consumentengedeelte. Vandaar mijn verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft niet veel zin om een inspiron via het zakelijke gedeelte te bestellen, omdat je daar geen kortingsbon (€50) of epp truuk (5%) hebt. De basisprijs ligt soms ook hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:35:
Het heeft niet veel zin om een inspiron via het zakelijke gedeelte te bestellen, omdat je daar geen kortingsbon (€50) of epp truuk (5%) hebt. De basisprijs ligt soms ook hoger.
Ok, ik zit een beetje met die sheets te kloten, vandaar. Uit de excel sheet begrijp ik dat de 15R SE met ssd 832 euro is, klopt dit? Of zijn de sheets niet up-to-date? Btw kan ik dan later altijd nog terugkrijgen via de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De kortingsbonnen zijn voor zover ik weet up to date, ik heb ze vanmiddag nog geupdate. De volgorde van de kortingsbonnen kan wel fout zijn, maar dat is centenwerk.

De duurste inspiron kost inderdaad €832. Al zou ik eerder een goedkopere variant kiezen met een aftermarket pricewatch: Samsung 830 series 128GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:55:
De kortingsbonnen zijn voor zover ik weet up to date, ik heb ze vanmiddag nog geupdate. De volgorde van de kortingsbonnen kan wel fout zijn, maar dat is centenwerk.

De duurste inspiron kost inderdaad €832. Al zou ik eerder een goedkopere variant kiezen met een aftermarket pricewatch: Samsung 830 series 128GB.
Ok, nice! Waarom een aftermarket ssd? Omdat het goedkoper is of is de samsung ssd beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik aan 128GB genoeg heb voor mijn OS. Sterker nog, ik draai dual-boot op een 80GB SSD en heb nog ruim een kwart vrij... Een normale SSD is verder iets sneller dan een cache SSD zoals ze bij dell verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:13:
Omdat ik aan 128GB genoeg heb voor mijn OS. Sterker nog, ik draai dual-boot op een 80GB SSD en heb nog ruim een kwart vrij... Een normale SSD is verder iets sneller dan een cache SSD zoals ze bij dell verkopen.
Die SSD kan je er makkelijk zelf inzetten? Bij de ASUS waar ik naar keek moest je de HD of DVD-player eruit halen om een SSD erin te zetten. Het enige verschil tussen de s18 en s19 is de blu-ray disk als ik het goed zie? Daar sta ik nou ook niet om te springen. Dus dan komt het neer op 727 + 90 voor de SSD. De videokaart mag dan wel minder zijn maar hij is dan ook 200 euro goedkoper dan de laptop die ik op het oog had, en die overigens in Nederland erg moeilijk leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je vervangt de harde schijf, of de DVD drive, door een SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:24:
Je vervangt de harde schijf, of de DVD drive, door een SSD.
Ok, dat is dus precies hetzelfde. Zijn er uberhaupt laptops waar je een SSD kaart er zo bij kan zetten? Zeker alleen bij 17". Anyway, dan gaat toch de dvd drive eruit want op 128gig kan ik niet leven en het is makkelijker om af en toe een losse dvd drive mee te nemen dan altijd een extra harde schrijf mee te slepen.

Bedankt voor je input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijgen jullie de Inspirion 15R SE voor 612? Ik krijg hem niet verder dan 699.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan vergeet je de epp truuk en cashback toe te passen. Zie topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De epp truuk lukt mij om een of andere reden niet. Ik zal even kijken voor de cashback. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 06:06
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:42:
De epp truuk lukt mij om een of andere reden niet. Ik zal even kijken voor de cashback. Bedankt.
Hier het zelfde probleem, epp lukte niet bij het €749,- model. Heb alle cookies en geschiedenis verwijderd voordat ik vanaf Shopkorting naar Dell ging, maar geen succes.

(rest van het verhaal is achterhaald :X )

[ Voor 59% gewijzigd door Ben-i op 17-11-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino-tjuh
  • Laatst online: 18-12-2023
ik log in via "haalmeeruitjekaart" krijg je deze cashback wel ergens te zien ?
Zit nu namelijk op 901.55 euro (epp en kortingscode).
Zie jullie reactie graag tegemoet.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freste
  • Laatst online: 24-06 14:34
Dell zegt dat je via epp kortingen kan krijgen tot 40%. Direct daaronder zeggen ze dan dat er daarnaast kortingen zijn afhankelijk het bedrag, 2%, 5% of 10%.
Is dan die 40% zogezegd meegerekend de prijs die je van in het begin op de website ziet, of is er toch een manier om 40% korting te krijgen op sommige computers? Is dit bvb. enkel voor bepaalde (grote) klanten van Dell ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een nieuwe laptop, maar heb er eigenlijk geen enorme haast mee. Ik twijfel nu alleen of ik de laptop nu zal bestellen zodat ik € 50 korting krijg, of dat ik nog even wacht. Het risico is dat er dan mischien geen korting meer is. Heeft Dell continu acties als deze, of kan het zijn dat ik hierna een maand moet wachten?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je kan beter wachten wanneer shopkorting weer extra cashback geeft, die had vorige week tot zaterdag namelijk 9% en twee weken ervoor zelfs 2 dagen lang 10%.

Donderdag kan je weer nieuwe korting zien op de speciale kortingspagina bij Dell. (zullen hier ook wel vermeldt worden denk ik :) ).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee super! Dan wacht ik nog eventjes.. Hoewel 2% extra shopkorting niet opweegt tegen €50 korting ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 12:08 ]

• Badderbeest

Badderbeest

De enige echte

Voor de snelle beslisser een exclusieve korting van € 100,- Doe je medetweakers een plezier en laat het hier even weten als je de code hebt gebruikt!

* €100 korting op alle XPS laptops en desktops. Niet geldig i.c.m. andere kortingen en/of kortingscoupons. Max. 5 systemen per klant. De extra kortingscoupons zijn alleen geldig op online aankopen. De Algemene Couponvoorwaarden zijn van toepassing en zijn op www.dell.nl/couponvoorwaarden verkrijgbaar. Niet geldig op bundels van onze Employee Purchase Program (EPP). Aanbieding eindigt 25.11.12.

JXDNWLN3PMJRV1

De enige echte

Verwijderd

100 euro korting op Dell Vostro-bestellingen boven de €899 voor de zakelijke klanten!

Als bewijs van onze waardering bieden wij u een besparing van € 100 op uw volgende Dell Vostro-bestelling van meer dan € 899.* Bezoek gewoon Dell.nl en voer de boncode JXNM9SSZP1MVC$ bij de kassa in. Deze aanbieding eindigt op 03/12/2012.

• Quad

Quad

Doof

Op onze bekende Kortingspagina van Dell staan weer kortingsacties die geldig zijn met EPP tot en met 28 november.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Even melden, gisteren een Inspirion besteld via shopkorting. Vandaag is de korting geregistreerd. Korting is toegevoegd aan mijn saldo op shopkorting. Staat nog wel vast tot ze goedkeuring krijgen van Dell.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
m0nk schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:30:
Even melden, gisteren een Inspirion besteld via shopkorting. Vandaag is de korting geregistreerd. Korting is toegevoegd aan mijn saldo op shopkorting. Staat nog wel vast tot ze goedkeuring krijgen van Dell.
Ik heb op 21-10-2012 een Inspiron besteld via schopkorting.
Een paar dagen later stond ook de korting geregistreerd maar nu meer dan een maand later staat hij nog steeds op openstaand wat betekend dat het nog goedgekeurd moet worden door Dell.
Als het nog lang duurt ga ik er maar eens achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanarus
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 17:59
Ik heb me aangemeld via shopkorting en ga via die link naar Dell zakelijk website. Nu probeer ik daar de EPP truc, maar krijg dat niet voor elkaar. Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Epp werkt alleen op het consumentengedeelte.

Maar daar is een workaround voor: je zakelijke laptop via het consumentengedeelte bestellen via de link in de sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanarus
Eerlijk gezegd snap ik niet zo veel van die sheet. Welke moet ik hebben? Ik link niet door via shopkorting.nl, dus hoe verkrijg ik dan die korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De juiste sheet (nl consumenten) openen, naar de laptop naar keuze navigeren, en dan op de link in de eerste kolom klikken.

Shopkorting kan verkregen worden door de laptop in je mandje te zetten, en daarna via de shopkorting link je mandje op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanarus
Maar dan moet ik in die link nog wel die EPP toepassen? Heb dat namelijk gedaan, maar op de 1 of andere manier krijg ik zo niet die korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat moet, ja. Try again :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17

m0nk

16-09-2003 15.15

AdmiralSnipe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:49:
[...]

Ik heb op 21-10-2012 een Inspiron besteld via schopkorting.
Een paar dagen later stond ook de korting geregistreerd maar nu meer dan een maand later staat hij nog steeds op openstaand wat betekend dat het nog goedgekeurd moet worden door Dell.
Als het nog lang duurt ga ik er maar eens achteraan.
Dat schijnt idd een maandje te duren ivm de terugstuur periode. Dell geeft dan pas goedkeuring aan shopkorting voor hun doorstuur fee ofzo. Op het moment dat dat verwerkt is wordt je bedrag vrijgegevens. Zo heb ik het iig begrepen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
m0nk schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:14:
[...]

Dat schijnt idd een maandje te duren ivm de terugstuur periode. Dell geeft dan pas goedkeuring aan shopkorting voor hun doorstuur fee ofzo. Op het moment dat dat verwerkt is wordt je bedrag vrijgegevens. Zo heb ik het iig begrepen.
Dat zou wel kunnen ja, dat ze na de 14 dagen bedenktijd nog tijd nodig hebben (of gewoon nemen...) om het te verwerken.
Ik wacht maar geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Als je via shopkorting wilt winkelen, hoe check je dan dat je van hun gebruik maakt? Ik heb het even getest namelijk me de 15r SE. In Chrome via shopkorting (heb een account gemaakt), in IE 'gewoon'. De link was exact hetzelfde. Klopt dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Orian schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:33:
Als je via shopkorting wilt winkelen, hoe check je dan dat je van hun gebruik maakt? Ik heb het even getest namelijk me de 15r SE. In Chrome via shopkorting (heb een account gemaakt), in IE 'gewoon'. De link was exact hetzelfde. Klopt dit wel?
Volgens mij kun je dit pas zien nadat je de bestelling geplaatst hebt.
Op de site van shopkorting krijg je wel in beeld of je browser niks blokkeert waardoor de link niet zou werken.
Als je bijvoorbeeld adblock of noscript aan hebt staan krijg je een melding dat er iets geblokkeerd wordt waardoor de korting niet geregistreerd kan worden.
Ook staat er op de shopkorting site dat je geen andere vensters mag openen wanneer je bezig bent met de bestelling plaatsen.
Als de korting op de een of andere manier niet geregistreerd wordt kun je als het goed is contact opnemen met shopkorting en kun je als je je ordernummer (of het bevestigingsformulier dat je in je mail krijgt o.i.d.) doorgeeft alsnog de korting ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanarus
Echt... waarom allemaal zo omslachtig. Krijg het echt met geen mogelijkheid voor elkaar om die EPP korting te krijgen als ik via de link in de sheet naar de configuratie pagina ga. Iemand nog andere ideeen waarom dit niet wil lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanarus
Ook via de websitye van dell zelf geen EPP korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De epp korting verschijnt pas als hij in je mandje staat, he.

Welke laptop wil je? Dan probeer ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:44:
[...]

Volgens mij kun je dit pas zien nadat je de bestelling geplaatst hebt.
Op de site van shopkorting krijg je wel in beeld of je browser niks blokkeert waardoor de link niet zou werken.
Als je bijvoorbeeld adblock of noscript aan hebt staan krijg je een melding dat er iets geblokkeerd wordt waardoor de korting niet geregistreerd kan worden.
Ook staat er op de shopkorting site dat je geen andere vensters mag openen wanneer je bezig bent met de bestelling plaatsen.
Als de korting op de een of andere manier niet geregistreerd wordt kun je als het goed is contact opnemen met shopkorting en kun je als je je ordernummer (of het bevestigingsformulier dat je in je mail krijgt o.i.d.) doorgeeft alsnog de korting ontvangen.
Bedankt voor het antwoord. Vreemd dat je geen andere link krijgt, maar het zal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanarus
Dat weet ik. Wil de dell Alien ware 17 inch met de code m04 (uit die sheet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je bent een stuk goedkoper uit als je 01 pakt en daar de gewenste upgrades doorvoert (met uitzondering van RAM en opslag, dat haal je uit de pricewatch):
http://configure.euro.del...p1&oc=N00W7m01&vw=classic

€ 1,643 met i7-3740QM, € 1,489 met i7-3630QM na shopkorting. Beiden met HD 7970m en 1080p scherm.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanarus
Misschien een domme vraag. Maar moet ik dan hetzelfde merk RAM geheugen erbij prikken als er al in zit, of maakt dit niks uit?
Pagina: 1 ... 6 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.