Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Aanbieding geldig t/m 07.11.12.
Gebruik deze code bij de kassa: ?S61JGR9P9BS9Q
Deze werkt bijvoorbeeld bij de XPS 13 ultrabook van €1149,- met EPP en deze kortingscoupon voor €1000,- Nu tot morgen ook nog 10% shopkorting waardoor je €82,- extra korting krijgt!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Misschien als je even paar dagen wacht als er nieuwe codes komen of er iets tussen zit?
Is het een desktop of laptop?
Desktop is zelf bouwen namelijk goedkoper.
⏩ PVOutput☀️
Helaas is er nog geen kortingsbon beschikbaar, dus loop je €50,-- korting mis.
Nieuwe kortingen:
Geldig van 1-11-2012 tot 7-11-2012.Dell kortingscode voor 3% korting op alle Inspiron 15R laptops: B374T6T50NQZ13
Dell kortingscode voor 5% korting op alle Inspiron 15R SE and 17R SE laptops: CPN5VD0PS5RV9V NIET GELDIG INCL. EPP!
Dell kortingscode voor 8% korting op alle alle XPS laptops: CXJ6$FZK4MNW99
Dell kortingscode voor 8% korting op alle alle XPS desktops: S4QNW65B?8BFV$
Dell kortingscode voor 25% korting op alle laser printers: XVTBHFC5$$VL48
Dell kortingscode voor 25% korting op alle Dell printers: RQ?$72K0KTKBF1
[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 01-11-2012 14:55 ]
⏩ PVOutput☀️
Mijn naam is niet Quad maar bij mij duurde het iets van 3-4 dagen.Rubkeh01 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:12:
Quad kun heb jij ervaring met bestellen via shopkorting? Zo ja kun jij me dan een indicatie geven hoelang het duurt voor je de korting ontvangt?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
AdmiralSnipe schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:22:
[...]
Mijn naam is niet Quad maar bij mij duurde het iets van 3-4 dagen.
Kan tot ongeveer 5 dagen duren.
Dat het geregistreerd wordt door SK kan wel binnen 2 dagen gebeuren, akkoord om uit te betalen duurt meestal ietsje langer.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 01-11-2012 15:28 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Het is een M17x laptop..Quad schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:08:
Volgens mij zijn er voor Alienware verder geen kortingen beschikbaar.
Misschien als je even paar dagen wacht als er nieuwe codes komen of er iets tussen zit?
Is het een desktop of laptop?
Desktop is zelf bouwen namelijk goedkoper.
ik heb gisteren mijn laptop besteld met shopkorting 10%. klopt het dat ik de shopkorting nog niet in mijn SK account zie?
Groeten.
Rubkeh01 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:54:
Heren,
ik heb gisteren mijn laptop besteld met shopkorting 10%. klopt het dat ik de shopkorting nog niet in mijn SK account zie?
Groeten.
AdmiralSnipe schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:22:
[...]
Mijn naam is niet Quad maar bij mij duurde het iets van 3-4 dagen.
Quad schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:27:
[...]
Kan tot ongeveer 5 dagen duren.
Dat het geregistreerd wordt door SK kan wel binnen 2 dagen gebeuren, akkoord om uit te betalen duurt meestal ietsje langer.
Daar kan je enkel shopkorting en EPP korting gebruiken.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 02-11-2012 11:09 ]
⏩ PVOutput☀️
?S61JGR9P9BS9Q heb ik ook in de mailbox ontvangen.Quad schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:11:
Op alle XPS laptops 8% korting!
Gebruik deze code bij de kassa: ?S61JGR9P9BS9Q
Deze werkt bijvoorbeeld bij de XPS 13 ultrabook van €1149,- met EPP en deze kortingscoupon voor €1000,- Nu tot morgen ook nog 10% shopkorting waardoor je €82,- extra korting krijgt!
Verwijderd
Ik wil graag de dell inspiron 15 bestellen. Nu las ik op dit forum over shopkorting en epp toepassen. Kan ik dit ook doen om deze laptop te bestellen en zo ja, hoe werkt dat dan?
Ik heb geprobeerd om via de site van shopkorting.nl naar de site van dell te gaan om de laptop te bestellen. Maar ik doe denk ik iets verkeerds met de url-code te veranderen. Er gebeurt namelijk niets in mijn winkelmandje als ik &cs=nldhs1 probeer te veranderen in &cs=nlepp1.
Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?
Alvast bedankt!
Welke probeer je precies te bestellen? De normale 15, de 15R of de 15R SE?Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:31:
Hallo allemaal,
Ik wil graag de dell inspiron 15 bestellen. Nu las ik op dit forum over shopkorting en epp toepassen. Kan ik dit ook doen om deze laptop te bestellen en zo ja, hoe werkt dat dan?
Ik heb geprobeerd om via de site van shopkorting.nl naar de site van dell te gaan om de laptop te bestellen. Maar ik doe denk ik iets verkeerds met de url-code te veranderen. Er gebeurt namelijk niets in mijn winkelmandje als ik &cs=nldhs1 probeer te veranderen in &cs=nlepp1.
Alvast bedankt!
Voor EPP moet je bij het aanpassen van de laptop de epp veranderen, niet in het winkelmandje. Dus waar je accessoires etc. kan kiezen.
De 15R levert met code B374T6T50NQZ13 nog eens 3% extra korting op. Weet niet of het met EPP of zonder EPP is, maar EPP is tot 700,- 2%.. Dus kan je beter voor de code gaan mochten ze niet te combineren zijn.
Edit: De code B374T6T50NQZ13 werkt niet icm EPP korting! Dus voor korting verkies het gebruik van deze code boven EPP. Dit geld bij de Inspiron 15R
Nieuwe codes die wél werken met EPP zijn hier te vinden: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
Inspiron 15R €599,- kost na kortingscode en EPP €569,42Op alle Inspiron 15R laptops 3% extra korting
Geldig t/m 7.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : $SBVJTD69BHH0R
Inspiron 15R SE €749,- kost na kortingscode en EPP €675,97.Op alle Inspiron 15R SE en 17 R SE laptops 5% korting
Geldig t/m 7.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : JP26QKR124B0VR
Op alle XPS laptops 8% korting !
Geldig t/m 7.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 7P1D2NT74PNXMB
Bij elk van deze gelden alleen vandaag nog 10% shopkorting cashback over bedrag excl. BTW. Vanaf morgen is dit weer 7%.Op alle XPS Desktops 8% korting !
Geldig t/m 7.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : ?D5NX61250LB07
Succes!
[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 02-11-2012 13:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Je hoeft trouwens niet per se de url te veranderen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:31:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt!
Ik ben via shopkorting naar de Dell site gegaan en kwam volgens mij gelijk bij de aanbiedingenpagina.
Vervolgens heb ik op het Dell logo links bovenin geklikt zodat je teruggaat naar de het beginscherm van de website en heb vervolgens op "Werknemers & studenten geklikt" zodat je de epp korting ontvangt.
Dit werkte ook gewoon i.c.m. shopkorting.
Verwijderd
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Gebruik deze code bij de kassa:
CL6L9KK3V72H0X
De enige echte
De prijs in de sheet is altijd lager dan de prijs bij dell, want wat je bij dell te zien krijgt is exclusief de cashback. Dan moet je wel cashback gebruiken uiteraard.
Er zijn wel wat situaties waar de sheet incorrect is. Maar dat is dan omdat de volgorde van waardebonnen incorrect is waardoor het percentage epp in de verkeerde (5% in plaats van 2%) categorie valt, bijvoorbeeld. Dat is niet van toepassing op alienware omdat je toch geen kortingsbonnen hebt.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 00:54 ]
En nog een vraagje:
Is het normaal dat de 7970m nooit te verkrijgen is via de sheet? Want ik heb nu al een week lang elke dag een nieuwe versie gedownload in de hoop dat hij er ooit tussen komt te staan -_-
Sorry voor de vele vraagjes en alvast bedankt.
[ Voor 18% gewijzigd door Athletic op 07-11-2012 21:58 ]
Wat betreft de cashback, dat klopt. De sheet is eigenlijk voor nederland gemaakt, daarom wordt (of meer precies, werd) er 19% btw toegepast. In nederland heb je 7% cashback, terwijl je in belgie geen dergelijke percentages hebt. Dat kan je ook uitzetten ergens op de landing page.
Verder heb ik ook geprobeerd om de cashbackoptie te gebruiken, maar om de één of andere reden slaat Dell mijn winkelmandje niet op. Uiteindelijk heb ik daar dus maar vanaf gezien. Hebben meer mensen dit probleem?
Mbt die mail, negeren.
⏩ PVOutput☀️
Zoals Quad al zegt is het niet noodzakelijk om een bestelling in je winkelmandje te hebben opgeslagen om de cashback + EPP kortingen te ontvangen.burnds schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:37:
Tnx, de beschreven cashbackoptie + EPP heb ik geprobeerd, maar daarvoor is het wel noodzakelijk dat het winkelmandje daadwerkelijk wordt opgeslagen. Maar telkens als ik op de site van Dell kom, moet ik opnieuw de bestelling plaatsen, ondanks dat ik 3 minuten daarvoor het winkelmandje heb opgeslagen. Maar goed, doet er eigenlijk ook niet meer toe, de bestelling is immers gedaan. Was nieuwsgierig of het aan mij lag, of aan de site.
Als je vanaf de shopkorting link naar de website van dell gaat en vanaf daar je laptop opnieuw samenstelt werkt het ook gewoon.
Welke kortingen heb je nu gemist dan?
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 79% gewijzigd door Athletic op 08-11-2012 21:54 ]
Dell Laptop + Desktop Deals
• 3% korting op alle Inspiron 15R laptops
Kortingscode: DQ1V94LJ0N7CFB geldig t/m 14 november 2012
• 5% korting op alle Inspiron 15R and 17R SE laptops
Kortingscode: V16C8VS$WN89CG geldig t/m 14 november 2012
• 8% korting op alle XPS laptops
Kortingscode: S$LWJNLV?$CJ9H geldig t/m 14 november 2012
• 8% korting op alle XPS desktops
Kortingscode: 1MK3V1BC?24PMX geldig t/m 14 november 2012
Dell Printer Deals
• 25% korting op alle laser printers
Kortingscode: XVTBHFC5$$VL48 geldig t/m 30 november
• 25% korting op alle Dell printers
Kortingscode: RQ?$72K0KTKBF1 geldig t/m 30 november
Dell Monitor Deals
• 20% korting op alle geselecteerde 23 en 24 inch monitoren
Kortingscode: TGRQLC?MMV130W geldig t/m 30 november
• 15% korting op alle geselecteerde 22 inch monitoren
Kortingscode 3PV$5R4ZJQBP3V geldig t/m 30 november
Ja precies

Aanbieding geldig t/m 14.11.12.
Gebruik deze code bij de kassa:
B?B2HL$PR5LVL9
De enige echte
Uw korting bij Dell
7% korting op de orderwaarde
Korting wordt berekend over de orderwaarde exclusief BTW.
De korting bij Dell is niet direct zichtbaar in het account en kan tot 5 werkdagen duren.
Indien er 2 artikelen tegelijk zijn besteld, zal er eerst een lagere korting te zien zijn. Dit zal achteraf automatisch aangepast worden in uw account.
Extra kortingsactie Dell
Ontvang tot en met 18 november 9% shopkorting op alle Dell aankopen.
⏩ PVOutput☀️
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
⏩ PVOutput☀️
Ooit een keer Wehkamp bestelling geplaatst, direct betaald maar werd nog niet akkoord gegeven. Een keer wat terug gestuurd, en op moment dat het termijn verstreken was van 14 dagen werd het akkoord gegeven.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Op alle Inspiron 15R SE en 17 R SE laptops
€50 korting
Geldig t/m 21.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : K0G2R6ZZV5R?47
Op alle Inspiron 15z laptops €50 korting
Geldig t/m 21.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : KSTTBF9X40XL99
Op alle XPS laptops €80 korting !
Geldig t/m 21.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 061MDPW3Z42P0B
op alle XPS Desktops €80 korting !
Geldig t/m 21.11.12.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 5HHNC7TNWJFH14
[ Voor 9% gewijzigd door Loev op 16-11-2012 15:34 ]
Verwijderd
Over de kerstaanbiedingen gesproken. De inspiron 15R SE met i5 en de XPS 12 zijn momenteel scherper geprijsd dan normaal. Wat de rest van de notebooks betreft zou ik wachten of dell nog met een leuke aanbieding komt.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 19:52 ]
Verwijderd
Ik begrijp deze post niet helemaal, is deze aan mij gericht?Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:51:
Je kan hem zelfs voor € 612 incl krijgen met i5 via het consumentengedeelte..
Over de kerstaanbiedingen gesproken. De inspiron 15R SE met i5 en de XPS 12 zijn momenteel scherper geprijsd dan normaal. Wat de rest van de notebooks betreft zou ik wachten of dell nog met een leuke aanbieding komt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 20:31 ]
Verwijderd
Ja dat snap ik, was vergeten de 2e alinea eruit te halen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:31:
De 2e alinea was een reactie op de vraag of er nog aanbiedingen zouden komen deze kerst, daar was een paar posts geleden een discussie over. De eerste alinea was gericht aan jou.
Maar ik zeg dat ik de 'top of the line' (waarmee ik dus niet de goedkoopste bedoel) en 'op de zaak'. Jij reageert met i5 en consumentengedeelte. Vandaar mijn verwarring.
Verwijderd
Ok, ik zit een beetje met die sheets te kloten, vandaar. Uit de excel sheet begrijp ik dat de 15R SE met ssd 832 euro is, klopt dit? Of zijn de sheets niet up-to-date? Btw kan ik dan later altijd nog terugkrijgen via de zaak.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:35:
Het heeft niet veel zin om een inspiron via het zakelijke gedeelte te bestellen, omdat je daar geen kortingsbon (€50) of epp truuk (5%) hebt. De basisprijs ligt soms ook hoger.
De duurste inspiron kost inderdaad €832. Al zou ik eerder een goedkopere variant kiezen met een aftermarket pricewatch: Samsung 830 series 128GB.
Verwijderd
Ok, nice! Waarom een aftermarket ssd? Omdat het goedkoper is of is de samsung ssd beter?Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:55:
De kortingsbonnen zijn voor zover ik weet up to date, ik heb ze vanmiddag nog geupdate. De volgorde van de kortingsbonnen kan wel fout zijn, maar dat is centenwerk.
De duurste inspiron kost inderdaad €832. Al zou ik eerder een goedkopere variant kiezen met een aftermarket pricewatch: Samsung 830 series 128GB.
Verwijderd
Die SSD kan je er makkelijk zelf inzetten? Bij de ASUS waar ik naar keek moest je de HD of DVD-player eruit halen om een SSD erin te zetten. Het enige verschil tussen de s18 en s19 is de blu-ray disk als ik het goed zie? Daar sta ik nou ook niet om te springen. Dus dan komt het neer op 727 + 90 voor de SSD. De videokaart mag dan wel minder zijn maar hij is dan ook 200 euro goedkoper dan de laptop die ik op het oog had, en die overigens in Nederland erg moeilijk leverbaar is.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:13:
Omdat ik aan 128GB genoeg heb voor mijn OS. Sterker nog, ik draai dual-boot op een 80GB SSD en heb nog ruim een kwart vrij... Een normale SSD is verder iets sneller dan een cache SSD zoals ze bij dell verkopen.
Verwijderd
Ok, dat is dus precies hetzelfde. Zijn er uberhaupt laptops waar je een SSD kaart er zo bij kan zetten? Zeker alleen bij 17". Anyway, dan gaat toch de dvd drive eruit want op 128gig kan ik niet leven en het is makkelijker om af en toe een losse dvd drive mee te nemen dan altijd een extra harde schrijf mee te slepen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:24:
Je vervangt de harde schijf, of de DVD drive, door een SSD.
Bedankt voor je input.
Verwijderd
Hier het zelfde probleem, epp lukte niet bij het €749,- model. Heb alle cookies en geschiedenis verwijderd voordat ik vanaf Shopkorting naar Dell ging, maar geen succes.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:42:
De epp truuk lukt mij om een of andere reden niet. Ik zal even kijken voor de cashback. Bedankt.
(rest van het verhaal is achterhaald

[ Voor 59% gewijzigd door Ben-i op 17-11-2012 23:47 ]
Zit nu namelijk op 901.55 euro (epp en kortingscode).
Zie jullie reactie graag tegemoet.
Thx
Is dan die 40% zogezegd meegerekend de prijs die je van in het begin op de website ziet, of is er toch een manier om 40% korting te krijgen op sommige computers? Is dit bvb. enkel voor bepaalde (grote) klanten van Dell ofzo?
Verwijderd
Alvast bedankt!
Donderdag kan je weer nieuwe korting zien op de speciale kortingspagina bij Dell. (zullen hier ook wel vermeldt worden denk ik
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 12:08 ]
* €100 korting op alle XPS laptops en desktops. Niet geldig i.c.m. andere kortingen en/of kortingscoupons. Max. 5 systemen per klant. De extra kortingscoupons zijn alleen geldig op online aankopen. De Algemene Couponvoorwaarden zijn van toepassing en zijn op www.dell.nl/couponvoorwaarden verkrijgbaar. Niet geldig op bundels van onze Employee Purchase Program (EPP). Aanbieding eindigt 25.11.12.
JXDNWLN3PMJRV1
De enige echte
Verwijderd
Als bewijs van onze waardering bieden wij u een besparing van € 100 op uw volgende Dell Vostro-bestelling van meer dan € 899.* Bezoek gewoon Dell.nl en voer de boncode JXNM9SSZP1MVC$ bij de kassa in. Deze aanbieding eindigt op 03/12/2012.
⏩ PVOutput☀️
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik heb op 21-10-2012 een Inspiron besteld via schopkorting.m0nk schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:30:
Even melden, gisteren een Inspirion besteld via shopkorting. Vandaag is de korting geregistreerd. Korting is toegevoegd aan mijn saldo op shopkorting. Staat nog wel vast tot ze goedkeuring krijgen van Dell.
Een paar dagen later stond ook de korting geregistreerd maar nu meer dan een maand later staat hij nog steeds op openstaand wat betekend dat het nog goedgekeurd moet worden door Dell.
Als het nog lang duurt ga ik er maar eens achteraan.
Maar daar is een workaround voor: je zakelijke laptop via het consumentengedeelte bestellen via de link in de sheet.
Shopkorting kan verkregen worden door de laptop in je mandje te zetten, en daarna via de shopkorting link je mandje op te halen.
Dat schijnt idd een maandje te duren ivm de terugstuur periode. Dell geeft dan pas goedkeuring aan shopkorting voor hun doorstuur fee ofzo. Op het moment dat dat verwerkt is wordt je bedrag vrijgegevens. Zo heb ik het iig begrepen.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:49:
[...]
Ik heb op 21-10-2012 een Inspiron besteld via schopkorting.
Een paar dagen later stond ook de korting geregistreerd maar nu meer dan een maand later staat hij nog steeds op openstaand wat betekend dat het nog goedgekeurd moet worden door Dell.
Als het nog lang duurt ga ik er maar eens achteraan.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat zou wel kunnen ja, dat ze na de 14 dagen bedenktijd nog tijd nodig hebben (of gewoon nemen...) om het te verwerken.m0nk schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:14:
[...]
Dat schijnt idd een maandje te duren ivm de terugstuur periode. Dell geeft dan pas goedkeuring aan shopkorting voor hun doorstuur fee ofzo. Op het moment dat dat verwerkt is wordt je bedrag vrijgegevens. Zo heb ik het iig begrepen.
Ik wacht maar geduldig af.
Volgens mij kun je dit pas zien nadat je de bestelling geplaatst hebt.Orian schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:33:
Als je via shopkorting wilt winkelen, hoe check je dan dat je van hun gebruik maakt? Ik heb het even getest namelijk me de 15r SE. In Chrome via shopkorting (heb een account gemaakt), in IE 'gewoon'. De link was exact hetzelfde. Klopt dit wel?
Op de site van shopkorting krijg je wel in beeld of je browser niks blokkeert waardoor de link niet zou werken.
Als je bijvoorbeeld adblock of noscript aan hebt staan krijg je een melding dat er iets geblokkeerd wordt waardoor de korting niet geregistreerd kan worden.
Ook staat er op de shopkorting site dat je geen andere vensters mag openen wanneer je bezig bent met de bestelling plaatsen.
Als de korting op de een of andere manier niet geregistreerd wordt kun je als het goed is contact opnemen met shopkorting en kun je als je je ordernummer (of het bevestigingsformulier dat je in je mail krijgt o.i.d.) doorgeeft alsnog de korting ontvangen.
Welke laptop wil je? Dan probeer ik het wel.
Bedankt voor het antwoord. Vreemd dat je geen andere link krijgt, maar het zal welAdmiralSnipe schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:44:
[...]
Volgens mij kun je dit pas zien nadat je de bestelling geplaatst hebt.
Op de site van shopkorting krijg je wel in beeld of je browser niks blokkeert waardoor de link niet zou werken.
Als je bijvoorbeeld adblock of noscript aan hebt staan krijg je een melding dat er iets geblokkeerd wordt waardoor de korting niet geregistreerd kan worden.
Ook staat er op de shopkorting site dat je geen andere vensters mag openen wanneer je bezig bent met de bestelling plaatsen.
Als de korting op de een of andere manier niet geregistreerd wordt kun je als het goed is contact opnemen met shopkorting en kun je als je je ordernummer (of het bevestigingsformulier dat je in je mail krijgt o.i.d.) doorgeeft alsnog de korting ontvangen.
http://configure.euro.del...p1&oc=N00W7m01&vw=classic
€ 1,643 met i7-3740QM, € 1,489 met i7-3630QM na shopkorting. Beiden met HD 7970m en 1080p scherm.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 13:18 ]
Dit topic is gesloten.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.