[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.692 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Opgeschort schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:36:
[...]

Vandaag geprobeerd bij de chat, gezien de aanbieding met stacken heel interessant klinkt. Echter; helaas zijn de waardebonnen op. Volgende week verschijnen er nieuwe (alsof ze besteld moeten worden 8)7 )... Natuurlijk geen garantie gekregen dat ze er dan ook daadwerkelijk zijn.
De reden daarachter zou zijn dat ze de codes vrij gecontroleerd doorgestuurd krijgen van de hoofdzetel van dell US. LIjkt mij een absurde werkwijze, maar makes sense in kader van het controleren van welke promo's waar mogelijk zijn.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kortingscodes gingen ook samen, 7%+10%
Besparing van €285 euro op de XPS 15, 1080p 16gb, 512gb

Ook weer vreemd... via de Nederlandse site is dit model alleen met windows pro te krijgen, kost weer €230 extra. Ga je naar de Belgische site dan staat hij er wel met windows home, verander je .be in .nl vind je hem opeens wel op de Nederlandse site met QWERTY toetsenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor de zoveelste keer: geen discussie over je model, aanbieding etc. Daar gaan mensen alleen maar weer op reageren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
is het nu enkel mogelijk om die 10% als student te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRuDa schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:25:
is het nu enkel mogelijk om die 10% als student te krijgen?
Lijkt er wel op, ik moest mijn studenten ID uploaden anders kreeg ik hem niet.
Bij het invullen verscheen hij wel als 'VIP Club' korting, en niet als studentenkorting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 20:31

gebruikersnaam

Ja echt!

Ik ben voornemens om een XPS 13 te bestellen. Het lukt mij echter niet om de VIP-kortingscode met de SUMMERSALE-code te combineren op de Nederlandse site.. hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie je codes via de mail gekregen of via de chat? En hoe lang duurt het voordat op die mail gereageerd wordt? Ik heb namelijk twee dagen geleden een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 20:31

gebruikersnaam

Ja echt!

Ik kreeg de code per mail na twee dagen, dat was wel alweer een tijdje geleden (24 mei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skigh
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-11-2022
Ik heb vandaag (16-6) een kortingscode gekregen als student.

De code voegt echter geen korting toe als ik bij mn winkelmand aankom.

Weet iemand of dit op een speciale website of iets dergelijks moet worden gedaan? De normale website doet het dus niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 16:05
Skigh schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:48:
Ik heb vandaag (16-6) een kortingscode gekregen als student.

De code voegt echter geen korting toe als ik bij mn winkelmand aankom.

Weet iemand of dit op een speciale website of iets dergelijks moet worden gedaan? De normale website doet het dus niet bij mij
Normale site zou die moeten werken. De mijne werkt daar wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skigh
  • Laatst online: 13-11-2022
Thanks voor je reply

Net nog een keer geprobeerd en het werkt nu wel 8)7

de configuratie die ik wil hebben (XPS 15, 16gb RAM, 512 SSD (sorry moderators)) staat niet op de Nederlandse website maar wel op de Belgische en Duitse, helaas werkt de code daar dan weer niet..

Helaas is de korting ook niet te stapelen met de summersale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Skigh schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:08:
Thanks voor je reply

Net nog een keer geprobeerd en het werkt nu wel 8)7

de configuratie die ik wil hebben (XPS 15, 16gb RAM, 512 SSD (sorry moderators)) staat niet op de Nederlandse website maar wel op de Belgische en Duitse, helaas werkt de code daar dan weer niet..

Helaas is de korting ook niet te stapelen met de summersale
Specifiëer dat je de code niet gebruikt hebt, maar graag een code wenst waar je op de BE/GER site een laptop koopt, zou geen probleem mogen zijn.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:37
Ik lees dat jullie de summersale7 korting gestackt krijgen met de vip code, bij mij werkt dit niet. Iemand enig idee hoe dit kan? Lukt het jullie wel bij deze laptop: http://www.dell.com/nl/p/...7559-laptop/pd?oc=cn95715

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Goopher schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:11:
Ik lees dat jullie de summersale7 korting gestackt krijgen met de vip code, bij mij werkt dit niet. Iemand enig idee hoe dit kan? Lukt het jullie wel bij deze laptop: http://www.dell.com/nl/p/...7559-laptop/pd?oc=cn95715
Werkte eerste wel, nu echter niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:37
CCJJVV schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:17:
[...]

Werkte eerste wel, nu echter niet meer.
Vandaar. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 12:37
Net een chat met Mohammed Haddad gehad, volgens hem kan het stacken van coupons niet. Heeft ook nooit gekund. En toen heeft hij de chat verbroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
  • Laatst online: 31-08 20:15
Ik heb ook net gesproken met Mohammed, bij mij ontkende hij het echter niet, maar zei hij gewoon dat hij geen informatie had:

Ik: [blablabla] "Nu probeerde ik hem net te kopen, maar lukt het niet meer om de codes te stapelen. Is dit een fout die nog gerepareerd zal worden?"
Agent (Mohammed_Haddad): "Daar heb ik geen informatie over helaas"
Agent (Mohammed_Haddad): "Chat support is vooral gericht op hardware en software advies en hulp bij het maken van de juiste keuze."

Zo raar. Bovendien vooral balen, de laptop die ik wilde paste eindelijk binnen mijn budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:22
Vage boel allemaal. Vandaag wel toevallig een code in de mail gekregen warempel. Wel jammer dat het niet meer stapelkorting is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Uiteindelijk exact hetzelfde voor gehad. Eerste dag van de summersale stackte die met VIP, nu ik hem effectief wil kopen paar dagen later niet meer ...

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik ben in de markt voor mijn eerste laptop, die ik moet kopen voor mijn opleiding. Nu wil ik uiteraard de 10% korting krijgen, ik heb een chat gestart met Mohammed_Haded en vroeg hoe ik die korting kan krijgen. Ik heb nog geen studentenkaart gekregen maar wel een studentnummer. Uiteraard kan het alleen als ik een kopie van die studentenkaart kan sturen maar die heb ik dus niet.

Er zullen vast meer mensen in dezelfde situatie hebben gezeten, hoe hebben jullie dit opgelost? Ik ga denk ik voor de Dell Inspiron 15-7559, uiteraard dikke overkill, maar voor 900 euro denk ik de beste specs voor de prijs.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CCJJVV
kuusj98 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:36:
Ik ben in de markt voor mijn eerste laptop, die ik moet kopen voor mijn opleiding. Nu wil ik uiteraard de 10% korting krijgen, ik heb een chat gestart met Mohammed_Haded en vroeg hoe ik die korting kan krijgen. Ik heb nog geen studentenkaart gekregen maar wel een studentnummer. Uiteraard kan het alleen als ik een kopie van die studentenkaart kan sturen maar die heb ik dus niet.

Er zullen vast meer mensen in dezelfde situatie hebben gezeten, hoe hebben jullie dit opgelost? Ik ga denk ik voor de Dell Inspiron 15-7559, uiteraard dikke overkill, maar voor 900 euro denk ik de beste specs voor de prijs.
Ik heb ook nog geen studentenkaart en enkel studenten nummer en heb hem ook ontvangen. Heb gewoon netjes uit gelegd hoe het zat dat ik naar de Hogeschool ga volgend jaar etc. Daarbij een mail van de hogeschool als PDF toegestuurd met alle persoonlijke info gewist. Paar dagen na het mailtje netjes de code ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Aan de mensen die korting willen stapelen. Ik Denk dat ik een workaround gevonden heb om VIP korting + summersale te stapelen, maar wel eerst ff bestelling zien doorkomen voor ik het uit de doeken doe. Ik zou alvast je bestelling met de VIP korting plaatsen voor de summersale promotie eindigt (morgen dacht ik).

Keep you posted !

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb zojuist op de Dell 7559 kunnen stapelen. Eerst de 7% ingevuld en daarna de code die ik gekregen heb een tijd geleden al via de mail. Kom dan op een totaal uit van 836,16 euro.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ris
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-05 13:56
not2secure4u schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:25:
Aan de mensen die korting willen stapelen. Ik Denk dat ik een workaround gevonden heb om VIP korting + summersale te stapelen, maar wel eerst ff bestelling zien doorkomen voor ik het uit de doeken doe. Ik zou alvast je bestelling met de VIP korting plaatsen voor de summersale promotie eindigt (morgen dacht ik).

Keep you posted !
Wil je de info delen? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
haha0123 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:32:
[...]

Wil je de info delen? Thx
Als je gewoon ze na elkaar invoerd werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CCJJVV schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:17:
[...]

Als je gewoon ze na elkaar invoerd werkt het weer.
Zojuist een XPS besteld met 7% SUMMERSALE7 & 10% VIP Korting. Soms lukt het wel om de codes te stacken, soms niet. Wat bij mij lukte was het verwijderen van de code en opnieuw toevoegen hiervan. Mogelijk meerdere keren proberen!

Scheelde uiteindelijk €363,- voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 13:34
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:09:
[...]

Zojuist een XPS besteld met 7% SUMMERSALE7 & 10% VIP Korting. Soms lukt het wel om de codes te stacken, soms niet. Wat bij mij lukte was het verwijderen van de code en opnieuw toevoegen hiervan. Mogelijk meerdere keren proberen!

Scheelde uiteindelijk €363,- voor mij.
TIjdens het bestellen lukt het mij wel om beide codes te stacken, maar in het allerlaatste betaalscherm waar je de betaling moet bevestigen, is de summersale code dan plotsklaps verwijderd. In dit scherm heb je ook geen mogelijkheid om de code alsnog weer toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 01:21:
[...]

TIjdens het bestellen lukt het mij wel om beide codes te stacken, maar in het allerlaatste betaalscherm waar je de betaling moet bevestigen, is de summersale code dan plotsklaps verwijderd. In dit scherm heb je ook geen mogelijkheid om de code alsnog weer toe te voegen.
Bestel je dan met een bestaand account, of als gast? Ik heb dit één keer gehad, maar toen ben ik teruggegaan en heb de vorige stappen nogmaals doorlopen (als gast). Let goed op het geldbedrag. Misschien laat hij zien dat je maar een code hebt geregistreerd terwijl het volledige bedrag van 17% er nog staat.
Het is een beetje priegelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 17:37
Ik heb net een order klaargezet als gast, en ik kan bevestigen dat het stacken weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zendertje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 23:49
Ik ben al een twee weken bezig om een studentenkorting te krijgen maar het lukt me niet.
Vandaag is volgens mij de laatste dag om de zomersale 7% mee te krijgen. De chat ligt er ook uit nu bij dell.
Iemand een idee hoe er op een andere manier aan een VIP-code te komen is via bv een telefoonnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53
zendertje schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:22:
Ik ben al een twee weken bezig om een studentenkorting te krijgen maar het lukt me niet.
Vandaag is volgens mij de laatste dag om de zomersale 7% mee te krijgen. De chat ligt er ook uit nu bij dell.
Iemand een idee hoe er op een andere manier aan een VIP-code te komen is via bv een telefoonnummer?
Hier hetzelfde probleem. de vorige actie ook al gemist daardoor.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:58
zendertje schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:22:
Ook ik heb hier interesse in... met 17% korting wil ik er wel eentje kopen :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 04:59:
[...]

Bestel je dan met een bestaand account, of als gast? Ik heb dit één keer gehad, maar toen ben ik teruggegaan en heb de vorige stappen nogmaals doorlopen (als gast). Let goed op het geldbedrag. Misschien laat hij zien dat je maar een code hebt geregistreerd terwijl het volledige bedrag van 17% er nog staat.
Het is een beetje priegelen...
Bedankt voor de tip, ik heb het dit keer geprobeerd als gast en nu werkt het. VIP korting voor laptop en accessoires gestackt met summersale, scheelt toch zo'n 360 euro... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zendertje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 23:49
Bizar, de chat staat weer open, ik had een foto van mijn studentenkaart klaar en met 17 % korting direct de aankoop gedaan. Stapelen van kortingen gaat dus prima.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Werkt de VIP korting ook in het buitenland eigenlijk? Ik woon in Denemarken. En hoe verkrijg je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Heb vandaag ook een vip code gekregen en deze met de 7% korting gestapeld. Was niet ingelogd tijdens het invullen van de codes, wel tijdens het betalen. Alles is probleemloos verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ook, hopelijk, vandaag (geen hoe lang het duurt voordat je een mail krijgt met code) ook een dell bestellen met vip korting + summersale.

Mijn moeder heeft al account.. Moet ik nu wel of niet inloggen ? Of gewoon als gast ? Ik wil uiteraard stapelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 12:59
Hier het stapelen niet gelukt. Met en zonder inloggen geen verschil. Eergisteren ging dat ook al niet. Iemand idee? Ligt t aan Mozilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19
HBSVDK schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:02:
Hier het stapelen niet gelukt. Met en zonder inloggen geen verschil. Eergisteren ging dat ook al niet. Iemand idee? Ligt t aan Mozilla?
Bij mij lukt het ook niet, in- en uitgelogd, Chrome & Safari...

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Ik heb vanochtend van Mohammed een VIP code ontvangen, maar ik kan deze niet stacken met de Summersale korting op een XPS 13 FHD 256 GB... werkt dit niet meer of moet ik gewoon geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Denk dat je gewoon af en toe moet proberen. Soms doet hij het wel en soms weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer
HBSVDK schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:02:
Wanneer het stapelen niet lukt, zou ik het blijven proberen. De website van Dell lijkt nogal onvoorspelbaar te zijn. Mij is het uiteindelijk gelukt door particulier te bestellen, als gast (niet ingelogd) en de codes herhaaldelijk opnieuw in te voeren. Ik heb Chrome gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
boer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:42:
[...]

Wanneer het stapelen niet lukt, zou ik het blijven proberen. De website van Dell lijkt nogal onvoorspelbaar te zijn. Mij is het uiteindelijk gelukt door particulier te bestellen, als gast (niet ingelogd) en de codes herhaaldelijk opnieuw in te voeren. Ik heb Chrome gebruikt.
Het lukt bij mij echt niet, heb het wel 10x opnieuw ingevoerd. Mag ik vragen welke code je eerst in hebt gevoerd, of maakte dat uiteindelijk niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19
Frandroid schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:57:
[...]

Het lukt bij mij echt niet, heb het wel 10x opnieuw ingevoerd. Mag ik vragen welke code je eerst in hebt gevoerd, of maakte dat uiteindelijk niks uit?
Bij mij kan het ook echt niet (alle combinaties invoervolgordes van codes op verschillende laptops met/zonder accessoires geprobeerd). Krijgt iemand nu de kortingen nog gestapeld, of is het feestje voorbij?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer
Frandroid schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:57:
[...]

Volgens mij heb ik eerst de VIP systeemkorting ingevoerd, daarna de VIP code voor accessoires en daarna de summersale. Maar de volgorde leek verder niet echt uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
boer schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 03:52:
[...]

Volgens mij heb ik eerst de VIP systeemkorting ingevoerd, daarna de VIP code voor accessoires en daarna de summersale. Maar de volgorde leek verder niet echt uit te maken.
Thanks, maar dan doet hij het echt niet bij mij. Zal het over de dag heen nog wel proberen, maar ik vrees dat ook deze omweg gefixt is door Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeschort
  • Laatst online: 13-07-2021
Frandroid schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:43:
[...]

Thanks, maar dan doet hij het echt niet bij mij. Zal het over de dag heen nog wel proberen, maar ik vrees dat ook deze omweg gefixt is door Dell.
Zelfde hier. Ik denk dat we moeten wachten op een prijsactie, dus '€100 korting bij aanschaf van', dan een procentuele korting zoals de summersales. Dan is het wel stackable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-09 09:44
Ik ben inmiddels ook in het bezit van de VIP discountcode en helaas stackt het bij mij ook niet met de Summersale. Scheelt toch weer 122 euro bij aankoop van een XPS 15. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Laatst online: 10-09 00:23
Ik ben zelf graag de Dell Chromebook 13 bestellen en ben al een tijdje geen student meer. Zijn er nog andere manieren om bijvoorbeeld aanspraak te maken op de VIP-korting? Ik kan het zowel zakelijk (via mijn partner) als prive bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Pabz schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 15:40:
Ik ben zelf graag de Dell Chromebook 13 bestellen en ben al een tijdje geen student meer. Zijn er nog andere manieren om bijvoorbeeld aanspraak te maken op de VIP-korting? Ik kan het zowel zakelijk (via mijn partner) als prive bestellen.
Dat zal je het beste in de live-chat van Dell kunnen vragen. Mochten er geen andere manieren zijn dan ken je misschien nog wel iemand die wel student is en hem voor jou aan zou willen vragen en anders zou je misschien een tweaker lief aan kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een dramatische service zeg! Dit is echt niet normaal, de slechtste 'klantenservice' ooit. Ik word gewoon uit de chat gekickt terwijl ik vroeg hoe ik in aanmerking kon komen voor studentenkorting. En niet 1 keer maar 5 keer. Belachelijk zeg. Ik wil er bijna zelf gaan solliciteren...dramatische service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:47:
Wat een dramatische service zeg! Dit is echt niet normaal, de slechtste 'klantenservice' ooit. Ik word gewoon uit de chat gekickt terwijl ik vroeg hoe ik in aanmerking kon komen voor studentenkorting. En niet 1 keer maar 5 keer. Belachelijk zeg. Ik wil er bijna zelf gaan solliciteren...dramatische service.
Dan heeft Haddad je geblokkeerd, even in een andere browser proberen, werkte voor mij wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karizma schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Dan heeft Haddad je geblokkeerd, even in een andere browser proberen, werkte voor mij wel 8)
Geblokkeerd ook nog...moet niet veel gekker worden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de mail gevend aar je aanvraag kan doen voor de korting voor VIP. Met de chat wil het niet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:16:
Kan iemand de mail gevend aar je aanvraag kan doen voor de korting voor VIP. Met de chat wil het niet lukken!
Deze is in dit topic te vinden (Dell_EMEA_VIP@Dell.com).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Deze is in dit topic te vinden (Dell_EMEA_VIP@Dell.com).
Top! Direct in orde gemaakt, weet jij wellicht binnen hoeveel dagen ik antwoord kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:16:
Zover bekend, is dat hele VIP en korting gebeuren toch verledentijd?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
_Dune_ schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Zover bekend, is dat hele VIP en korting gebeuren toch verledentijd?
Er wordt nog steeds VIP korting gegeven, het enige wat niet meer werkt is stacken van kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
Karizma schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:32:
[...]

Er wordt nog steeds VIP korting gegeven, het enige wat niet meer werkt is stacken van kortingen.
Ik ben dus nu in het bezit van een Studenten vip kortings code. Ben alleen aan het wachten op een actie van €100 euro korting of iets in die richting. Is dit dan ook niet te stacken? Verder ben ik er wel van op de hoogte dat de 7% summersale niet te stacken was met de studenten vipkorting van 10%. Wil graag de xps 15 (CNX5522) aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
chalkboardje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:40:
[...]

Ik ben dus nu in het bezit van een Studenten vip kortings code. Ben alleen aan het wachten op een actie van €100 euro korting of iets in die richting. Is dit dan ook niet te stacken? Verder ben ik er wel van op de hoogte dat de 7% summersale niet te stacken was met de studenten vipkorting van 10%. Wil graag de xps 15 (CNX5522) aanschaffen.
Die kortingen zijn wel te stacken, omdat de korting al op de verkoop prijs verwerkt is. Ik wacht daar nu ook op, geen idee wanneer het weer zo ver is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 21:44
Hoe lang heeft het ongeveer geduurd vooraleer u de code ontvangen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
maximvd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:14:
[...]

Hoe lang heeft het ongeveer geduurd vooraleer u de code ontvangen heeft?
Ik heb eerst een mailtje gestuurd wat bij mij maar een dag duurde. Maar intussen had ik de code ook in de chat ontvangen na het tonen van mijn studentenpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani_!
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 12:12
chalkboardje schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:44:
[...]

Ik heb eerst een mailtje gestuurd wat bij mij maar een dag duurde. Maar intussen had ik de code ook in de chat ontvangen na het tonen van mijn studentenpas.
Mohammed zei tegen mij dat het verstrekken van codes in de chat niet mogelijk is op het moment, en dat het ontvangen van een code via de mail dagen tot weken kan duren, maar ook dezelfde dag nog behandeld kan worden. Hebben we lekker veel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani_! schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:19:
[...]

Mohammed zei tegen mij dat het verstrekken van codes in de chat niet mogelijk is op het moment, en dat het ontvangen van een code via de mail dagen tot weken kan duren, maar ook dezelfde dag nog behandeld kan worden. Hebben we lekker veel aan...
Ik heb hem nu al binnen! Gewoon sturen, je krijgt hem binnen een dag. Weken zal het niet zijn, vraag me wel echt af wie er werkt achter die mail, er wordt gewoon Nederlands gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
Ik heb hem ook al na twee dagen ontvangen via mail (in het Nederlands), de code lijkt wel niet te werken. Is het mogelijk dat het even duurt vooraleer die geactiveerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani_!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:18:
[...]

Ik heb hem nu al binnen! Gewoon sturen, je krijgt hem binnen een dag. Weken zal het niet zijn, vraag me wel echt af wie er werkt achter die mail, er wordt gewoon Nederlands gereageerd.
Ik heb inderdaad de code vandaag ontvangen! Duurt ongeveer 1-2 dagen dus.
maximvd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:06:
Ik heb hem ook al na twee dagen ontvangen via mail (in het Nederlands), de code lijkt wel niet te werken. Is het mogelijk dat het even duurt vooraleer die geactiveerd is?
Bij mij werkte hij meteen, misschien toch een foutieve code?

[ Voor 31% gewijzigd door Dani_! op 05-07-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani_! schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:17:
[...]

[...]

Heb je de code direct gebruikt? Of kan je die waardebon toepassen om te kijken of hij het doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani_!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:41:
[...]

Heb je de code direct gebruikt? Of kan je die waardebon toepassen om te kijken of hij het doet?
Ik heb de waardebon toegepast en dan kan je inderdaad zien dat de korting van de prijs af is getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
Dani_! schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:17:
[...]

[...]

Inderdaad had een code gekregen voor Nederland en die werken niet in Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingLeaf
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-08 14:52
Nieuwe aanbieding!

"Dit is uw kans om €100 te besparen met code PREMSALE. Aanbieding eindigt op 13 juli."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
KingLeaf schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:57:
Nieuwe aanbieding!

"Dit is uw kans om €100 te besparen met code PREMSALE. Aanbieding eindigt op 13 juli."
De code werkt op een of andere manier niet...

"Helaas is de gebruiksduur van de opgegeven waardebon verstreken." dit is zonder de studentenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani_!
Karizma schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:07:
[...]

De code werkt op een of andere manier niet...

"Helaas is de gebruiksduur van de opgegeven waardebon verstreken." dit is zonder de studentenkorting.
Bij mij werkt hij ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani_!
Net gesproken met iemand van de klantenservice, het probleem is bekend en ze werken aan een oplossing. Wel leuke korting dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
Nu hopen dat die codes te stacken zijn met studentenkorting _/-\o_

De coupon PREMSALE werkt nu wel, is NIET te combineren met VIP/studentenkorting. Is het iemand gelukt?

[ Voor 44% gewijzigd door Devaqto op 07-07-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani_!
Inmiddels werkt de code! Ik krijg hem alleen nog niet gestacked met de studenten korting.

Ik krijg de volgende melding onderaan de pagina:
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Onder details vind je verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
Karizma schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:38:
Nu hopen dat die codes te stacken zijn met studentenkorting _/-\o_

De coupon PREMSALE werkt nu wel, is NIET te combineren met VIP/studentenkorting. Is het iemand gelukt?
Het is mij ook niet gelukt de "PREMSALE" te stacken met de studenten/vipkorting. Balen. Nu de twijfel of ik nog ga wachten op een korting die wel stackt of dat ik hem aan ga schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chalkboardje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:42:
[...]

Het is mij ook niet gelukt de "PREMSALE" te stacken met de studenten/vipkorting. Balen. Nu de twijfel of ik nog ga wachten op een korting die wel stackt of dat ik hem aan ga schaffen.
Ik zou wachten! Ik ga ook wachten, tenzij het echt dringende nood is dat je hem nu nodig hebt. Maar Dell gaat nog komen voor 250 euro korting op laptops. Ik ga daarop wachten en bij die kan je het wel stacken. Alleen bij PRESALE niet, doordat het al een code is van 100 euro. Wachten is beter, na deze korting komt er weer 1 en die zal groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:45:
[...]

Ik zou wachten! Ik ga ook wachten, tenzij het echt dringende nood is dat je hem nu nodig hebt. Maar Dell gaat nog komen voor 250 euro korting op laptops. Ik ga daarop wachten en bij die kan je het wel stacken. Alleen bij PRESALE niet, doordat het al een code is van 100 euro. Wachten is beter, na deze korting komt er weer 1 en die zal groter zijn.
Mag ik vragen hoe jij hier van op de hoogte bent? Bij mij is alles prima zolang ik hem voor 1 september heb. Weet je zeker dat er 250 Euro af gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chalkboardje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:47:
[...]

Mag ik vragen hoe jij hier van op de hoogte bent? Bij mij is alles prima zolang ik hem voor 1 september heb. Weet je zeker dat er 250 Euro af gaat?
Dell doet dat altijd, ze laten nooit die prijzen zo staan. Het is echt 1 week geleden volgens mij dat ze nog 7% korting weg hebben gegeven Voor 1 september ga je zeker een betere deal hebben, nu krijg je maar 10% korting of 100 euro. Die 10% VIP hou je sowieso en je kan toch niet stacken, dus wachten is ofcourse beter.

Je kan uit behoefte wel direct een laptop aanschaffen puur omdat je het zo leuk vindt, dat gevoel heb ik tenminste. Maar kijk niet raar op als je over een week of twee 250 euro voor lucht hebt betaald.

Met andere woorden, Dell gaat gewoon fors om met kortingen, Dell verdient ook onwijs veel in Nederland door gebruik in publieke sectoren.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:49:
[...]

Dell doet dat altijd, ze laten nooit die prijzen zo staan. Het is echt 1 week geleden volgens mij dat ze nog 7% korting weg hebben gegeven Voor 1 september ga je zeker een betere deal hebben, nu krijg je maar 10% korting of 100 euro. Die 10% VIP hou je sowieso en je kan toch niet stacken, dus wachten is ofcourse beter.
Ik ga er inderdaad vanuit dat dell voor september met een stackable aanbieding komt. Ik dacht misschien dat jij dan op de hoogte was van concrete aankomende dell kortingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chalkboardje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Ik ga er inderdaad vanuit dat dell voor september met een stackable aanbieding komt. Ik dacht misschien dat jij dan op de hoogte was van concrete aankomende dell kortingen. :P
Haha nee, klantenservice weet er ook totaal niets van haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani_!
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:49:
[...]

Je kan uit behoefte wel direct een laptop aanschaffen puur omdat je het zo leuk vindt, dat gevoel heb ik tenminste. Maar kijk niet raar op als je over een week of twee 250 euro voor lucht hebt betaald.

Met andere woorden, Dell gaat gewoon fors om met kortingen, Dell verdient ook onwijs veel in Nederland door gebruik in publieke sectoren.
Op dit moment is er t/m 27 juli 150 euro korting op de XPS 13 (i5, FHD, 256GB). Komt er nog een grotere aanbieding dan dit? Dit lijkt me toch al een forse korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani_! schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:53:
[...]

Op dit moment is er t/m 27 juli 150 euro korting op de XPS 13 (i5, FHD, 256GB). Komt er nog een grotere aanbieding dan dit? Dit lijkt me toch al een forse korting.
250 euro korting is heel fors. Dat betreft 1/5 van de prijs. Je hebt sowieso 1 van de beste deals. Bij de XPS versies van i5 verlenen ze niet 250 euro korting, maar vaak 150 zoals je al zegt. Als je die wil, neem hem dan nu! Want die 100 euro waardebon van PREMSALE halen ze er ook af. Voor 999 euro heb je 1 van de beste laptops die er zijn imo.

Haha lol, Dell stackt zijn eigen kortingen bij XPS 13! 100 euro korting is vrij 'weinig' 250 euro korting al een heel stuk meer. Bij 100 euro korting krijg je niet de beste deal tenzij stackable. Bij XPS stackt Dell al voor je, 250 euro. Vandaar een goede deal!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani_!
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:57:
[...]

250 euro korting is heel fors. Dat betreft 1/5 van de prijs. Je hebt sowieso 1 van de beste deals. Bij de XPS versies van i5 verlenen ze niet 250 euro korting, maar vaak 150 zoals je al zegt. Als je die wil, neem hem dan nu! Want die 100 euro waardebon van PREMSALE halen ze er ook af. Voor 999 euro heb je 1 van de beste laptops die er zijn imo.

Haha lol, Dell stackt zijn eigen kortingen bij XPS 13! 100 euro korting is vrij 'weinig' 250 euro korting al een heel stuk meer. Bij 100 euro korting krijg je niet de beste deal tenzij stackable. Bij XPS stackt Dell al voor je, 250 euro. Vandaar een goede deal!
Iets meer zelfs, als ik m'n VIP korting gebruik. Kom je uit op 989. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
Wachten duurt zo lang ;w

Ik verwacht inderdaad ook nog een forse aanbieding ivm back to school aanbiedingen. Ook ben ik benieuwd of er dit jaar nog een refresh komt met Pascal CPU (denk het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* geen discussie over wat je wilt kopen, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 07-07-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dani_! schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:02:
[...]

Iets meer zelfs, als ik m'n VIP korting gebruik. Kom je uit op 989. Thanks!
Doen! 260 korting is echt heel lekker meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
*knip* geen discussie over wat je wilt kopen, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 07-07-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karizma schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:05:
[mbr]*knip* geen discussie over wat je wilt kopen, zie de topicwaarschuwing.[/]
Nee sorry! Maar thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:07
*knip* gewoon plaatsen, svp.

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 07-07-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
*knip* nee dus, lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 07-07-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
Karizma schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:02:
Wachten duurt zo lang ;w

Ik verwacht inderdaad ook nog een forse aanbieding ivm back to school aanbiedingen. Ook ben ik benieuwd of er dit jaar nog een refresh komt met Pascal CPU (denk het niet).
Het wachten duurt inderdaad lang :P Was er vorig jaar ook een 'back to school' actie?

[ Voor 4% gewijzigd door maximvd op 07-07-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, lees de topicwaarschuwing nou eens. Geen discussie over wat je gaat kopen, geen DM me voor een code.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
maximvd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Het wachten duurt inderdaad lang :P Was er vorig jaar ook een 'back to school' actie?
Niet dat ik weet, maar die acties zijn vaak wel zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Devaqto op 07-07-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:07
Excuses voor eerder foutieve berichten ik wou graag dat mijn code naar een student ging vandaar het verzoek voor een PM. De code is nu vergeven.

Heb er nog 1 voor accessoires
Voor accessoires geldt de volgende waardebon: BQM0$LWTM?CN$F

[ Voor 8% gewijzigd door herman1990 op 07-07-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 22:53
K heb ook een mooi laptopje gezien, zit alleen te zoeken naar Dell VIP / Studentenkorting. Bestaat dit nog of is dit helemaal van de baan? Kan het echt nergens vinden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
CasperNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:32:
K heb ook een mooi laptopje gezien, zit alleen te zoeken naar Dell VIP / Studentenkorting. Bestaat dit nog of is dit helemaal van de baan? Kan het echt nergens vinden... 8)7
Je kan nog steeds 10% korting op laptops en desktops en 20% op accesoires krijgen door het volgende naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com te sturen:
Uw school-emailadres:
Uw professional emailadres:
Een scan van uw studenten-kaart:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of de acties/kortingen op de Nederlandse winkel ooit overvliegen naar de Belgische site? Met name de 150€ korting op xps 13 (i5 FHD, 8gb) is wel heel aantrekkelijk (en te combineren met de vip korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waqam Mukhtar
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-07 14:50
Heb je enig idee hoe lang het kan duren voordat je de code ontvangt na het versturen van de email ?
maximvd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:37:
[...]

Je kan nog steeds 10% korting op laptops en desktops en 20% op accesoires krijgen door het volgende naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com te sturen:
Uw school-emailadres:
Uw professional emailadres:
Een scan van uw studenten-kaart:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Waqam Mukhtar schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:29:
Heb je enig idee hoe lang het kan duren voordat je de code ontvangt na het versturen van de email ?

[...]
Verschilt nogal, had eerst een mail gestuurd en daar een week lang geen bericht opgehad. Toen met een ander mail opnieuw gestuurd en daar na 1 dag bericht terug gehad met code en plots die zelfde dag ook op mijn andere mail een code gekregen 8)7
Pagina: 1 ... 50 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.