[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.682 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waqam Mukhtar
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-07 14:50
Hahaha jaa precies :P , zal wel even moeten wachten dan. Hopelijk heb ik tenminste de code binnen op het moment dat het gestackt kan worden met lopende kortingen.
CCJJVV schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:04:
[...]

Verschilt nogal, had eerst een mail gestuurd en daar een week lang geen bericht opgehad. Toen met een ander mail opnieuw gestuurd en daar na 1 dag bericht terug gehad met code en plots die zelfde dag ook op mijn andere mail een code gekregen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-09 09:44
Vandaag "Bespaar 25% op Microsoft Office voor Thuisgebruik en Studenten bij aankoop van een Inspiron laptop." Helaas niet de aanbieding waar ik op zat te wachten. Nog even geduld. Vrij lastig, sta te popelen om de xps 15 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:40
chalkboardje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:36:
Vandaag "Bespaar 25% op Microsoft Office voor Thuisgebruik en Studenten bij aankoop van een Inspiron laptop." Helaas niet de aanbieding waar ik op zat te wachten. Nog even geduld. Vrij lastig, sta te popelen om de xps 15 aan te schaffen.
Nee, dat kan ik me voorstellen. Bovendien is het voor de studenten onder ons ook niet echt erg interessant. Via slim.nl surfspot.nl is een jaarabbo op office 365 met o.a. excel, note, word, powerpoint, onedrive etc te krijgen voor 2 euro. Voor 2 euro kun je het op 5 pc's en 5 tablets/telefoons zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 12:37
"Profiteer van 10% korting op alle Inspiron, XPS & Alienware met couponcode FLASH."

Is de huidige aanbieding voor 3 dagen, helaas werkt de FLASH code totaal niet. Dus geen idee of het te stacken is met VIP korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phkba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 00:32
Karizma schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:38:
"Profiteer van 10% korting op alle Inspiron, XPS & Alienware met couponcode FLASH."

Is de huidige aanbieding voor 3 dagen, helaas werkt de FLASH code totaal niet. Dus geen idee of het te stacken is met VIP korting.
Ik heb hetzelfde probleem. Er staat ook overal op de site bovenaan een balk met de korting. Totdat je op de pagina komt waar de code ingevoerd moet worden 8)7

Nog even een uurtje wachten. Misschien zijn nog niet alle systemen bijgewerkt.

Update:

Net contact gehad met Dell: "Dit probleem is bekend bij ons,Ik verzoek u later nog een keer uw bestelling te plaatsen nadat het probleem opgelost wordt"

[ Voor 12% gewijzigd door phkba op 18-07-2016 10:20 . Reden: update na contact ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaypresident
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:50
Karizma schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:38:

Kon de FLASH code net invoeren. Die doet het gewoon. Helaas kun je hem alleen niet stacken met VIP korting. ;( ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
Schijnbaar is het combineren van coupons met VIP korting definitief van de baan. Enige mogelijkheid is de kortingsaanbiedingen die direct al van de prijs afgehaald zijn, geen idee wanneer die zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phkba
  • Laatst online: 13-09 00:32
Zojuist een XPS13 kunnen bestellen waar al 170 korting op zat. Daar bovenop nog de 10% FLASH korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik nou aan de flash kortingscode. Heb nog 2 dagen en lukt me niet om de mail te verzenden. Heel vaag! Hellup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:55:
Hoe kom ik nou aan de flash kortingscode. Heb nog 2 dagen en lukt me niet om de mail te verzenden. Heel vaag! Hellup
Snap niet precies wat je bedoelt...

De publieke aanbieding is 10% korting met de coupon code FLASH. Staat duidelijk op de site vermeld meerdere keren.

De aanbieding voor studenten gaat via het VIP programma, mail staat hier ergens in de topic. Hoe dit werkt is tientallenkeren uitgelegd. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Devaqto op 18-07-2016 23:07 . Reden: SPELLING! ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

oeps...sorry..Brainfreeze..Gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 23:27
Weet iemand of de Dell VIP korting ook werkt op de Dell Precision workstations die alleen onder het kopje 'voor werk' staan en ex. BTW besteld worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 16:05
Cilph schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:58:
Weet iemand of de Dell VIP korting ook werkt op de Dell Precision workstations die alleen onder het kopje 'voor werk' staan en ex. BTW besteld worden?
Ik zou dit zodalijk even kijken.

Hier het antwoordt:

Momenteel is er op de precision modellen een 30% korting. Helaas kan de Vip-korting alleen gebruikt worden wanneer de korting direct van de prijs afgehaald is en niet zoals nu dat de korting van de prijs afgehaald is d.m.v kortingscode.

O-)

[ Voor 30% gewijzigd door CCJJVV op 21-07-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 16:05
Heb ook voor die VIP gemaild maar nog geen antwoord.
Moest de mail trouwens in het Engels? Ik zag .com in het mailadres staan dus maar gedaan :P

edit:
Antwoord gekregen, maar nu is de configuratie die ik wil verdwenen uit het aanbod (plus de korting die erop zat) :( :(

[ Voor 30% gewijzigd door appel00 op 25-07-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appel00 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:37:
Heb ook voor die VIP gemaild maar nog geen antwoord.
Moest de mail trouwens in het Engels? Ik zag .com in het mailadres staan dus maar gedaan :P

edit:
Antwoord gekregen, maar nu is de configuratie die ik wil verdwenen uit het aanbod (plus de korting die erop zat) :( :(
Ik heb hetzelfde gedaan maar bij het ingeven van de code krijg ik een popup dat het een foute code is. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 16:05
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:50:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan maar bij het ingeven van de code krijg ik een popup dat het een foute code is. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Geen idee, ik heb de mijne nog niet gebruikt. Je kan een vraag naar dat dell email adres sturen, of klantenservice vragen.

Succes!

[ Voor 49% gewijzigd door appel00 op 26-07-2016 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maximvd
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:50:
[...]

Misschien heeft u zoals ik een code voor een ander land gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximvd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:28:
[...]

Misschien heeft u zoals ik een code voor een ander land gekregen
Dit was het inderdaad! De code werkt wel op de Nederlandse site.
Ik zal de klantendienst proberen te bereiken om een Belgische code te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maximvd
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:42:
[...]

Dit was het inderdaad! De code werkt wel op de Nederlandse site.
Ik zal de klantendienst proberen te bereiken om een Belgische code te krijgen
Ik heb de live chat gecontacteerd en die hebben mij onmiddellijk codes gegeven voor België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-star
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 15:04
Is het voor een normale klant (niet student dus) het ook waard om via de live chat om een extra korting te vragen?
Of bel je gewoon naar Dell daarvoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maximvd
Momenteel krijg je bij een XPS een Dell Power Companion (12.000 mAh) voor €1.95 ipv €114,94 en op die €1.95 krijg je nog eens €0.39 studentenkorting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximvd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:40:
[...]

Ik heb de live chat gecontacteerd en die hebben mij onmiddellijk codes gegeven voor België
Ik heb dit ook gedaan, maar daar verwezen ze me weer naar de email dienst.
Deze heeft me dan een week later identiek dezelfde code verstuurd...

Heb nu nogmaals een mail gestuurd, op hoop van zege...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingLeaf
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-08 14:52
maximvd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:23:
Momenteel krijg je bij een XPS een Dell Power Companion (12.000 mAh) voor €1.95 ipv €114,94 en op die €1.95 krijg je nog eens €0.39 studentenkorting
GVD. Ik heb hem net gemist :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 31-08 20:15
Heeft iemand enig idee van wanneer er een 'back to school' actie o.i.d. zal komen? Als in, weet iemand data van voorgaande jaren?

Ben nog steeds aan het wachten op een actie die stackt met de 10% studentenkorting, zodat de XPS 15 eindelijk in mijn budget past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, lees de modbreak. Dit is geen discussietopic over acties of vragen wanneer acties gaan komen, of wat je wilt bestellen, enzovoort.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 08:35
Via de mail een VIP code bemachtigd. Weet iemand hoelang deze geldig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
imeR schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:41:
Ik denk een jaar maar je kan de code aan je dell account toevoegen dan kan je de vervaldatum zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 08:35
maximvd schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:52:
[...]

Ik denk een jaar maar je kan de code aan je dell account toevoegen dan kan je de vervaldatum zien
Handig, dankjewel! Ze vervallen 30 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Begrijp ik goed dat de vip korting enkel voor studenten is?
Wil zelf een xps 13 bestellen en elke korting is mooi meegenomen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebevb
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-02 13:01
imeR schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:41:
Hoe kom je aan zo'n VIP code? Ik heb al geprobeerd om ze een mailtje te sturen, maar daar hebben ze een ordernummer voor nodig, die ik niet heb.
Is er een webpagina waar je je kunt aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbaard
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 07:21
Ik heb vorige week nog een code gehad, binnen 24 uur. Gekregen na een mailtje naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com met daarin een scan van mijn studentenpas en persoonlijk email adres, gestuurd met mijn studenten email account en in het Engels. (en ook nog wat ik van plan ben om te kopen)

Ik weet niets van ordernummers of webpagina's om aan te melden..

[ Voor 6% gewijzigd door bakbaard op 10-08-2016 14:34 ]

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dell geeft nu extra korting op verschillende Inspiron modellen (t/m 14 aug). Stackable met VIP korting :)

• Het_Eendje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:24
Dank je voor de tips! Gisteravond een tweetalig mailtje gestuurd naar het VIP-adres en vanochtend gelijk reactie én inderdaad extra korting! Dus de Nieuw Inspiron 13 5000 reeks 2-in-1 die gister nog voor 800 euro stond, vandaag voor €656,10 aangeschaft. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het_Eendje schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 08:50:
Dank je voor de tips! Gisteravond een tweetalig mailtje gestuurd naar het VIP-adres en vanochtend gelijk reactie én inderdaad extra korting! Dus de Nieuw Inspiron 13 5000 reeks 2-in-1 die gister nog voor 800 euro stond, vandaag voor €656,10 aangeschaft. :)
Tof, deze ook zojuist besteld. Na een nachtje slapen ben ik toch voor de 16gb versie gegaan. Ben benieuwd!

Ik heb nog de 20% kortingscode op monitoren, printers en accessoires over:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook bezig om een VIP-code te bemachtigen, maar hoeveel % korting ontvang je daarmee?

EDIT: Al gevonden 10%

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2016 22:58 . Reden: antwoord gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* lees de topicwaarschuwing, dit is niet de bedoeling.

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 15-08-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSoDed
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:40
Voor degenen die gemaild hebben naar Dell_EMEA_VIP:
Wat is de gemiddelde reactietermijn?

Zit te wachten op de VIP code voordat de actie afloopt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BSoDed schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:37:
Voor degenen die gemaild hebben naar Dell_EMEA_VIP:
Wat is de gemiddelde reactietermijn?

Zit te wachten op de VIP code voordat de actie afloopt :/
Als je de mail in het Engels geschreven hebt, krijg je wellicht een antwoord binnen de 48 uur, voor een Nederlandse mail mag je eerder op 5-6 dagen rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is het misschien goed om te weten dat je niet perse een kopie van je studentenpas hoeft op te sturen naar dat email adres. Als je het hebt is dat wel het makkelijkst, maar stel je hebt geen studentenpas ofzo dan kan je ook gewoon een verhaaltje in het Engels ophangen en dan krijg je ook een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weken geleden een kortingscode gevraagd en nooit antwoord gehad, vervolgens gisteravond een mailtje gestuurd waarin ik - beleefd - alsnog om antwoord vroeg en vanochtend gelijk een kortingscode ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:34:
Overigens is het misschien goed om te weten dat je niet perse een kopie van je studentenpas hoeft op te sturen naar dat email adres. Als je het hebt is dat wel het makkelijkst, maar stel je hebt geen studentenpas ofzo dan kan je ook gewoon een verhaaltje in het Engels ophangen en dan krijg je ook een code.
Had ik ook gedaan maar ik had geen succes.

Verwijderd

picardo schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:01:
[...]

Had ik ook gedaan maar ik had geen succes.
Dat is jammer. Ik kreeg de code een paar uur na mijn bestelling. Uiteindelijk gaan ze alsnog mijn studentenkorting toepassen op mijn bestelling!
Ben er nu wel achtergekomen dat Dell echt een verschrikkelijke klantenservice heeft. Via de mail waar je ook je studentencodes aanvraagt heb je nog het beste contact met Dell.
Meestal helpt doorzeuren bij dit soort bedrijven. Dit alles heb ik voor elkaar gekregen na 10 mailtjes heen en weer en een half uur aan de lijn met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
*knip* lees de topicwaarschuwing, het gaat hier niet over wat je kan of wilt bestellen.

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 20-08-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verschillende kortingen op XPS-modellen, nog t/m 23-08-2016:
http://www.dell.com/nl/p/...lid=Site_Wide_Banner_CONS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:53

TVL

En dat noemen ze back to school met een vanaf prijs van 1079 Euro. Hoop geld voor een student.
Verleden week hadden ze ook een back to school actie maar dan op goedkopere laptops Inspiron. Heb daar een Inspiron 15 5000 gekocht met bovendien een VIP coupon voor mijn dochter. Heb er nu 494 Euro voor betaald en was 599.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bericht ontvangen dat ik alsnog de 10% korting krijg op mijn aankoop.
Blijf absoluut doorzeuren als je je studentencode een dag na je aankoop binnen hebt gekregen.

Het mooie is dat ze volgens mij allemaal een beetje langs elkaar heenwerken. Dus op het moment heb ik 2 VIP codes ontvangen. Maar volgens mij krijg ik de 10% kort niet aan de hand van een code. Dus heb nu 2 ongebruikte codes. Zodra ik het geld daadwerkelijk op mijn rekening heb zal ik de 2 codes hier plaatsen voor de mensen die het kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyMinded
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:35
Nu weer kortings actie bij dell:
Ontvang nu 7% korting op alle laptops (behalve Alienware) en desktops met code PROMO7. Geldig tot 31 augustus.

Weet iemand of deze korting stapelt met de studenten (VIP) korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyMinded schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:37:
Ontvang nu 7% korting op alle laptops (behalve Alienware) en desktops met code PROMO7. Geldig tot 31 augustus.

Ik heb dat nu al een paar keer geprobeerd (7% korting te stapelen met studenten (VIP) korting), maar het lijkt helaas niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrazyMinded schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 09:37:

Bij mij werkt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
SubSun schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:14:
[...]

Tof, deze ook zojuist besteld. Na een nachtje slapen ben ik toch voor de 16gb versie gegaan. Ben benieuwd!

Ik dacht ik ga deze gebruiken, maar het beeldscherm wat ik wil kost op de dell website 809 euro (met korting 649 ongeveer) en gewoon in een webwinkel maar 439..

jammer.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 16-09 15:51
Stapelen lukt mij ook niet. :(

Is er weer een speciale methode ?

Ik heb trouwens een code gekregen die niet werkt op een 15" inspiron i3 3000
maar wel op een 15" inspiron i3 5000 8)7

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

driel24 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:14:
Stapelen lukt mij ook niet. :(

Is er weer een speciale methode ?

Ik heb trouwens een code gekregen die niet werkt op een 15" inspiron i3 3000
maar wel op een 15" inspiron i3 5000 8)7
Heb ook een VIP code gekregen tijdje terug maar bij mij werd erbij verteld dat deze geldig is vanaf een bedrag van 499. Ik heb toen de Inspiron 15 5000 i5 gekocht (Back to School actie) van 599 Euro voor 494 Euro. Was bovendien heel snel in huis.

[ Voor 9% gewijzigd door TVL op 30-08-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
TVL schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:35:
[...]

Heb ook een VIP code gekregen tijdje terug maar bij mij werd erbij verteld dat deze geldig is vanaf een bedrag van 499. Ik heb toen de Inspiron 15 5000 i5 gekocht (Back to School actie) van 599 Euro voor 494 Euro. Was bovendien heel snel in huis.
17 % korting.... hoe heb je dat gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

driel24 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:50:
[...]

17 % korting.... hoe heb je dat gedaan ?
Als je een VIP coupon hebt kan je hem nu volgens mij voor 497,17 Euro krijgen.

De Inspiron 15 5000 kost normaal 599
http://www.dell.com/nl/p/...-5559-laptop/pd?ref=PD_OC
7% korting met de PROMO7 code is 41,93
10% korting met de VIP coupon is 59,90 (weet eigenlijk niet meer of je nu de 10% korting krijgt over de 599 of 599 minus de 41,93)
Totaal wordt het dan 497,17

Vorige actie kreeg ik dan 45 Euro korting ipv 7% dus heb 494,11 betaald (kan dus ook 50 Euro korting geweest zijn als de berekening van de korting anders was)

[ Voor 22% gewijzigd door TVL op 30-08-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
TVL schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:52:
[...]

Als je een VIP coupon hebt kan je hem nu volgens mij voor 497,17 Euro krijgen.

De Inspiron 15 5000 kost normaal 599
http://www.dell.com/nl/p/...-5559-laptop/pd?ref=PD_OC
7% korting met de PROMO7 code is 41,93
10% korting met de VIP coupon is 59,90 (weet eigenlijk niet meer of je nu de 10% korting krijgt over de 599 of 599 minus de 41,93)
Totaal wordt het dan 497,17

Vorige actie kreeg ik dan 45 Euro korting ipv 7% dus heb 494,11 betaald (kan dus ook 50 Euro korting geweest zijn als de berekening van de korting anders was)
Ik zal wel weer een foute code hebben.
Als ik "promo7" toevoeg en daarna mijn 10% vip doet hij niets totdat ik de 7% verwijder.
Dan staat er 10% korting.

Anders om.. eerst 10% toevoegen, wanneer ik dan promo7 toevoeg vervangt hij hem.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

driel24 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:18:
[...]

Ik zal wel weer een foute code hebben.
Als ik "promo7" toevoeg en daarna mijn 10% vip doet hij niets totdat ik de 7% verwijder.
Dan staat er 10% korting.

Anders om.. eerst 10% toevoegen, wanneer ik dan promo7 toevoeg vervangt hij hem.

:(
Nu ik het bij mij even terug kijk was dit inderdaad ietsjes anders. De laptop werd aangeboden op de site voor 599 minus 50 Euro korting dus voor 549 Euro. Er was geen sprake van een coupon. Daarover heb ik de 10% VIP coupon gebruikt.
Het is inderdaad jammer dat je niet kan stapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Vanmorgen gemaild naar Dell_EMEA_VIP@dell.com voor een VIP code. Antwoord gekregen binnen het uur!
Ik heb geen studentenkaart/emailadres, maar wel een bedrijf. Ze vroegen naar de naam van het bedrijf, dat heb ik doorgegeven samen met het ondernemingsnummer (Belgie). 10min later een werkende vip code gekregen 8)
Combineren met de promo7 lukt wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
mngm schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:46:
Vanmorgen gemaild naar Dell_EMEA_VIP@dell.com voor een VIP code. Antwoord gekregen binnen het uur!
Ik heb geen studentenkaart/emailadres, maar wel een bedrijf. Ze vroegen naar de naam van het bedrijf, dat heb ik doorgegeven samen met het ondernemingsnummer (Belgie). 10min later een werkende vip code gekregen 8)
Combineren met de promo7 lukt wel niet.
lukte wel OF lukte niet ;)

Balen dat het niet meer lukt dat combineren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyMinded
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-09 09:35
Helaas lukt het mij ook niet om de 7% korting te combineren met de VIP korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 14:49

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

SubSun schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:14:
[...]

Members only:

.. en die had dus nog niemand gebruikt. :o

Dank je!

(of hij kan meermaals gebruikt worden; in dat geval:
Er loopt nu een kortingsactie op monitoren van 20%, deze stapelt lekker door, dus dan heb je een korting van 36%. En dan is een scherm van 480 euro ineens 330 euro inclusief bezorging en 3 jaar garantie. )

ping 127.212.23.124

• Jenthex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 06:51
Wat sturen jullie concreet om die code te krijgen (als student) naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com? Ik vermoed iets als onderstaande:

Hey,

As a student in Belgium I would like to receive a student reduction code of 10% that's been offered by Dell. You can find my student card in the attachment.

Greetings,

Jenthe

Zoiets zeker, of ben ik bepaalde informatie vergeten vermelden?

• TheTriforce
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-07-2023
Jenthex schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:43:
Wat sturen jullie concreet om die code te krijgen (als student) naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com? Ik vermoed iets als onderstaande:

Hey,

As a student in Belgium I would like to receive a student reduction code of 10% that's been offered by Dell. You can find my student card in the attachment.

Greetings,

Jenthe

Zoiets zeker, of ben ik bepaalde informatie vergeten vermelden?
Ik heb iets dergelijk gebruikt, wel men studenten e-mailadres er nog bij vermeld. Heb gisteren men code aangekregen, ze werkt momenteel enkel op dell.nl en zij verzenden volgens mij niet naar België. Tot zover men code dus :(

• Jenthex
TheTriforce schreef op donderdag 08 september 2016 @ 12:30:
[...]

Ik heb iets dergelijk gebruikt, wel men studenten e-mailadres er nog bij vermeld. Heb gisteren men code aangekregen, ze werkt momenteel enkel op dell.nl en zij verzenden volgens mij niet naar België. Tot zover men code dus :(
Had je er expliciet bijgeschreven dat je van België komt? En iemand die al succesvol een code heeft ontvangen voor de Belgische website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij deze een code voor 10% korting. Hij zou moeten werken.

en oja, ik heb er nog 1 voor 10% korting en 20% voor accessoires.

01NMT9JMXVZH66

• Jenthex
Er is nu dus een actie dat je sowieso 10% krijgt met de code FLASH, het zal niet mogelijk zijn om deze te stacken met de VIP code zeker?

Edit: Hmm, krijg een 'bon verstreken' melding bij ingave,...

Edit 2: Op Nederlandse site werkt hij wel, staat nochtans ook aangegeven op de Belgische, en met dat het weekend is kan ik ze waarschijnlijk niet bereiken :p Wat een gedoe,...

[ Voor 49% gewijzigd door Jenthex op 10-09-2016 13:14 ]

Verwijderd

Jenthex schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 09:23:
Er is nu dus een actie dat je sowieso 10% krijgt met de code FLASH, het zal niet mogelijk zijn om deze te stacken met de VIP code zeker?

Edit: Hmm, krijg een 'bon verstreken' melding bij ingave,...

Edit 2: Op Nederlandse site werkt hij wel, staat nochtans ook aangegeven op de Belgische, en met dat het weekend is kan ik ze waarschijnlijk niet bereiken :p Wat een gedoe,...
Nadat ik het zelf zojuist een aantal keer heb geprobeerd, lijkt het "stacken" van kortingscodes helaas (wederom) niet te werken bij deze FLASH-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTriforce
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-07-2023
Jenthex schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:21:
[...]

Had je er expliciet bijgeschreven dat je van België komt? En iemand die al succesvol een code heeft ontvangen voor de Belgische website?
Heb nog eens gevraagd voor een nieuwe. Nog wel geen reactie gehad. Vind de website van Dell België echt wel rommel, coupons van sales werken ook bijna nooit. Dan probeer je de chat te bereiken. Na heel veel proberen is de chat toch bereikbaar. Meld je het dat de codes weer niet werken, dan geraakt het gemaakt tegen dat de sale gedaan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
  • Laatst online: 11-09 22:59
De FLASH boncode van 10% werkt bij mij niet... Doe ik iets fout?

Edit: Op de Nederlandse website (.nl) werkt de code wel... dus het ligt aan de website :-(

[ Voor 42% gewijzigd door degeens op 11-09-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenthex
degeens schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:43:
De FLASH boncode van 10% werkt bij mij niet... Doe ik iets fout?

Edit: Op de Nederlandse website (.nl) werkt de code wel... dus het ligt aan de website :-(
Heb hier net hetzelfde probleem, echt belachelijk dat zoiets niet getest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
Jenthex schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:29:
[...]

Heb hier net hetzelfde probleem, echt belachelijk dat zoiets niet getest is.
Dat is inderdaad zeer slordig... De live chat is niet bereikbaar en ik heb ook geen zin om de hele zondagavond aan de telefoon te hangen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenthex
degeens schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:48:
[...]

Dat is inderdaad zeer slordig... De live chat is niet bereikbaar en ik heb ook geen zin om de hele zondagavond aan de telefoon te hangen. :|
Ik heb al een paar keren (ook in de week) proberen bellen naar hun klantendienst voor particulieren maar dan kreeg ik een bericht dat hun dienst momenteel niet bereikbaar is. Bij die chat heb ik ook alleen nog maar het bericht gehad dat die niet beschikbaar was,... Als het niet wo goede laptops waren had ik al lang een andere gekocht :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is geen reden om dit topic dan maar als een klaagmuur te gebruiken. Dell leest hier niet mee, doe dat svp op social media zoals Twitter en Facebook.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degeens
Jenthex schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:21:
[...]

Ik heb al een paar keren (ook in de week) proberen bellen naar hun klantendienst voor particulieren maar dan kreeg ik een bericht dat hun dienst momenteel niet bereikbaar is. Bij die chat heb ik ook alleen nog maar het bericht gehad dat die niet beschikbaar was,... Als het niet wo goede laptops waren had ik al lang een andere gekocht :/
Bedankt voor de info. Dan ga ik er zeker geen tijd in steken. Zonder korting dan maar...

[ Voor 8% gewijzigd door degeens op 11-09-2016 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jenthex
degeens schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:31:
[...]

Bedankt voor de info. Dan ga ik er zeker geen tijd in steken. Zonder korting dan maar...
Misschien toch nog beter een dagje wachten, de actie is geldig tot en met maandag. Op hun Twitter reageren ze wel vrij snel tijdens weekdagen dus met een beetje geluk zal de code ergens in de loop van morgen wel werken. Ik ga hun via dat kanaal sowieso nog contacteren morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenTimmers
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-07 21:55
Voor iemand die er wat aan heeft, hier mijn kortingscode voor 20% korting op accessoires

Members only:

Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenthex
FLASH werk nu op de Belgische site, nog geldig tot vanavond.

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 19:49
Is SAVE2 nu wel stapelbaar met een VIP code, zoja, dan ga ik eens kijken of ik een VIP code kan ritselen voor een XPS15 laptop?

• CCJJVV
pipo1000 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:55:
Is SAVE2 nu wel stapelbaar met een VIP code, zoja, dan ga ik eens kijken of ik een VIP code kan ritselen voor een XPS15 laptop?
Niet stapelbaar

• xwb350
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 23:31
Code:
Members only:

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

xwb350,

Ik heb de code geprobeerd. Het is mij echter niet gelukt.

Ook de SAVE2 code werkt bij mij niet overigens.

Misschien dat iemand anders er meer geluk mee heeft

• CCJJVV
Indoubt schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 01:36:
xwb350,

Ik heb de code geprobeerd. Het is mij echter niet gelukt.

Ook de SAVE2 code werkt bij mij niet overigens.

Misschien dat iemand anders er meer geluk mee heeft
Zowel de Vip-Code van 10% van xwb350 werkt bij mij als de SAVE2 code, op de nederlandse site althans. Niet tegelijk natuurlijk maar elk apart wel. Weet je zeker dat je hier:

"€ 100 korting op alle Inspiron, XPS en Alienware producten. Accessoires uitgesloten. Deze aanbieding is geldig van 15 september 2016 tot 21 september 2016. Korting is geldig voor maximaal 5 stuks per bestelling.

Deze aanbieding is geldig van 15 september 2016 tot 21 september 2016."

aan voldoet bij het invullen van de SAVE2 code?

• madmenno
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:55
xwb350 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 00:20:
Code:
Members only:
Met succes gebruikt voor de aanschaf van een XPS15. 1000x bedankt! :)

• Indoubt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:26

Indoubt

Always be indoubt until sure

CCJJVV schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:10:
[...]

Zowel de Vip-Code van 10% van xwb350 werkt bij mij als de SAVE2 code, op de nederlandse site althans. Niet tegelijk natuurlijk maar elk apart wel. Weet je zeker dat je hier:

"€ 100 korting op alle Inspiron, XPS en Alienware producten. Accessoires uitgesloten. Deze aanbieding is geldig van 15 september 2016 tot 21 september 2016. Korting is geldig voor maximaal 5 stuks per bestelling.

Deze aanbieding is geldig van 15 september 2016 tot 21 september 2016."

aan voldoet bij het invullen van de SAVE2 code?
Jazeker,

Ik wil een XPS 13 met 8Gb en 256 GB SSD, die kost 1249€ ex btw. Zowel vanacht als vandaag geprobeerd maar de SAVE2 en ook de code van XWB350 werken bij mij niet. Dell is natuurlijk onbereikbaar :(

edit zondag 18 sept: Uiteindelijk gelukt om een XPS 13 te bestelen. Dat valt niet mee. Via de zakelijke dell site geen enkele mogelijkheid om de gewenste configuratie aan te schaffen tenzij voor een belachelijk bedrag. uiteindelijk via de consumenten site gedaan en daar werkt de code SAVE2 wel. Ik heb alleen geen idee welke kleur ik krijg, daar kon je niks in kiezen. Ook wilde ik graag windows 10 Pro hebben maar ook daar heb je niks te kiezen. De ene site van Dell en de andere maken veel verschil in prijs voor dezelfde machine dus alert zijn is een must. ik heb nu 1199 INCL btw betaald.
Blijkbaar heeft dell nog niet alles harmonieus op orde met de intro van deze nieuwe xps serie (7th gen. kaby lake en 22 uur batterij duur))

[ Voor 29% gewijzigd door Indoubt op 18-09-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmell
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:09
Indoubt schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:13:
[...]

Jazeker,

Ik wil een XPS 13 met 8Gb en 256 GB SSD, die kost 1249€ ex btw. Zowel vanacht als vandaag geprobeerd maar de SAVE2 en ook de code van XWB350 werken bij mij niet. Dell is natuurlijk onbereikbaar :(

edit zondag 18 sept: Uiteindelijk gelukt om een XPS 13 te bestelen. Dat valt niet mee. Via de zakelijke dell site geen enkele mogelijkheid om de gewenste configuratie aan te schaffen tenzij voor een belachelijk bedrag. uiteindelijk via de consumenten site gedaan en daar werkt de code SAVE2 wel. Ik heb alleen geen idee welke kleur ik krijg, daar kon je niks in kiezen. Ook wilde ik graag windows 10 Pro hebben maar ook daar heb je niks te kiezen. De ene site van Dell en de andere maken veel verschil in prijs voor dezelfde machine dus alert zijn is een must. ik heb nu 1199 INCL btw betaald.
Blijkbaar heeft dell nog niet alles harmonieus op orde met de intro van deze nieuwe xps serie (7th gen. kaby lake en 22 uur batterij duur))
Ik ben ook van plan deze laptop te gaan bestellen en met de SAVE2 code kom ik idd op 1199 euro's. *knip* nee, dit is NIET voor bestellingsdiscussies of wat je gaat kopen, of problemen met de aankoop. etc

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 18-09-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, lees de topicwaarschuwing. Wat je bestelt, of de bestelprocedure, dat hoort hier niet thuis. Dus ook niet of je de gele of zwarte kan bestellen, of er 8 of 16 Gb in zit, enzovoort.

• Frandroid
Meerdere modellen in de aanbieding, iets met 'zolang de voorraad strekt'. O.a. een aantal Inspiron 2-in-1 modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anauv
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:06
Volgens mij doet Dell niet meer aan actiecodes? nergens te vinden en links in de op dood.. Is het mogelijk om als student korting te krijgen? Wil graag de nieuwe Alienware 15 bestellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anauv op 04-10-2016 13:17 ]

NDH Automotive: https://ndh.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Gozertjuhh schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:16:
Volgens mij doet Dell niet meer aan actiecodes? nergens te vinden en links in de op dood.. Is het mogelijk om als student korting te krijgen? Wil graag de nieuwe Alienware 15 bestellen.
Als je iets verder dan de Dell site en OP gekeken had( die overigens gemaakt was in 2012), dan had je gezien dat in dit topic je op de volgende manier een code kan bemachtigen:

mailtje sturen naar: Dell_EMEA_VIP@Dell.com.
Daarin zeggen dat je graag kortingscode zou ontvangen en je een student bent.
Als bijlage foto/scan van je studentenpas.

en wachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anauv
CCJJVV schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:49:
[...]

Als je iets verder dan de Dell site en OP gekeken had( die overigens gemaakt was in 2012), dan had je gezien dat in dit topic je op de volgende manier een code kan bemachtigen:

en wachten maar...
Thanks. Is dit een internationale mail of kan ik gewoon in het Nederlands sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Laatst online: 22-01-2024
CCJJVV schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:49:
[...]

en wachten maar...
Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze terugkomen met reactie? Is nu al drie dagen geleden dat ik een mail heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 14:26
sokar24 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 07:40:
[...]

Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze terugkomen met reactie? Is nu al drie dagen geleden dat ik een mail heb gestuurd.
Ik zit al een week te wachten op een code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Laatst online: 22-01-2024
wezep schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:42:
[...]

Ik zit al een week te wachten op een code...
mm ik heb er net toevallig 1 gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 13:27
Weet iemand of de huidige actie op Alienware (10% korting op alle alienware producten) samen met de VIP korting werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33
Het lijkt alsof de VIP-codes meermaals te gebruiken zijn, tot de verloopdatum. Ik heb een tijd geleden iets besteld (met VIP), en als ik de code nu nogmaals ingeef, dan krijg ik weer dezelfde korting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frandroid
marineII7 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:55:
Weet iemand of de huidige actie op Alienware (10% korting op alle alienware producten) samen met de VIP korting werkt?
Hier lukt het niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anauv
Ik heb ze via twitter benaderd en gevraagd of ze op kunnen schieten met de code. Code kwam binnen 1 uur na het versturen van de email binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gozertjuhh schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 20:28:
Ik heb ze via twitter benaderd en gevraagd of ze op kunnen schieten met de code. Code kwam binnen 1 uur na het versturen van de email binnen.
Ik ben al aan het wachten van 1/10 op een reactie.
Ik kan het misschien eens op jouw manier proberen.
Heb je naar Dell BeLux of Dell zelf getweet? En wat heb je precies in je tweet gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat er nieuwe korting is, namelijk FLASH voor 12% korting op alle Inspiron en XPS platforms.
Weet iemand of dit te combineren is met de VIP kortingscode,want ik ben nog altijd aan het wachten om zo'n code te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dherre65
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-08 18:55
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:29:
Ik zie net dat er nieuwe korting is, namelijk FLASH voor 12% korting op alle Inspiron en XPS platforms.
Weet iemand of dit te combineren is met de VIP kortingscode,want ik ben nog altijd aan het wachten om zo'n code te bemachtigen.
Ik heb gisteravond gemaild en heb vanochtend al een code gekregen. Ik zou er dus even achteraan mailen of Twitteren ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dherre65 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Ik heb gisteravond gemaild en heb vanochtend al een code gekregen. Ik zou er dus even achteraan mailen of Twitteren ofzo ;)
Heel raar, ik heb echt al 2x gemaild!
Ik ben wel een belgische student, zou dat het probleem kunnen zijn?
Pagina: 1 ... 51 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.